Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Anderson bliski odejścia z United

» 7 lipca 2012, 11:02 - Autor: szymred - źródło: Manchester Evening News
Wiele wskazuje na to, że Anderson po swojej 5-letniej przygodzie na Wyspach Brytyjskich wróci do Portugalii. Pomocnik Manchesteru United znalazł się na celowniku Benfiki Lizbona i, podobnie jak Park, tego lata prawdopodobnie opuści Old Trafford.
Anderson bliski odejścia z United
» Anderson jest bliski transferu do Benfiki Lizbona
Koreańczyk jest bliski sfinalizowania swojego transferu do Queens Park Rangers, z kolei Anderson wzbudza spore zainteresowanie na rynku transferowym.

Brazylijczyk z pewnością nie może być zadowolony ze swojej dotychczasowej kariery w Manchesterze United - wielu uważa, że nie poczynił wielkiego progresu. Przez dłuższy czas narzekał na uraz kolana, co z pewnością w znacznym stopniu utrudniło mu rozwój.

Na razie Shinji Kagawa i Nick Powell są jedynymi wzmocnieniami Czerwonych Diabłów tego lata, jednak sir Alex Ferguson zapowiedział, że do klubu trafi jeszcze jeden bądź dwóch zawodników. W angielskiej prasie najczęściej pada nazwisko Luki Modricia i Joao Moutinho.


TAGI


« Poprzedni news
Witamy z powrotem... Southampton
Następny news »
Gracze United powołani na igrzyska

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (116)


vip14: Ja jestem za tym, aby Anderson odszedł z United, bo u Man Utd i tak nie gra, a w Benfice Lizbona przynajmniej sobie pogra. Anderson jest młodym piłkarzem i powinien się rozwijać, a nie "grzać ławę" tak jak w United.
» 9 lipca 2012, 14:36 #107
sordylek1911: Niech dadzą mu ostatnią szansę jakąś Flether w tamtym sezonie też grał słabo (mało) i on jakąś sprzedany nie został
» 9 lipca 2012, 08:13 #106
Bajzel21: Primo Fletcher jest szkotem jak sir Alex, a secundo nie grał bo nie mógł :P
» 9 lipca 2012, 10:46 #105
gafciu7: troche szkoda by mi było....początek poprzedniego sezonu pokazało, że coś tam potrafi. No niestety te kontuzje troszke przeszkadzają mu w rozwoju. Z tym, że od kilku ładnych lat kontuzje to zmora w United. I chyba problem nie tkwi w Ando, tylko w naszym sztabie medycznym. Nikt w Anglii nie miał tak jak my, że albo graliśmy z jednym obrońcą ( Evra), albo bez pomocników...

a tak z innej beczki. Sporo się mówi o Baines`e (błąd w pisowni?)
Dajcie spokój z nim. Ok koleś gra coś tam, ale mamy na wypożyczeniu Fabio, który wróci do nas w przyszłym roku. Bardziej prawdopodobne wydaje się, że Evans w razie potrzeby będzie zastępował Evre.
Już grywał na tej pozycji.
» 8 lipca 2012, 21:34 #104
ManUtd91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.07.2012 19:19

Polecam ciekawą lekturę o Glazerach i odpowiedzi dlaczego jesteśmy tak zadłużonym klubem i skąd się on wziął..
h t t p://biznes.onet.pl/jak-rzadza-glazerowie,18491,5182683,1,news-detal
» 8 lipca 2012, 19:17 #103
NanoUnited: Nie sprawdził się więc zostaje sprzedany ot cała filozofia ;]
» 8 lipca 2012, 15:09 #102
wiruch: jeżeli weźmiemy za niego jakąś konkretną sumę ( conajmniej 10mln) albo pójdzie w rozliczeniu za np. Witsela to ok ale jeżeli ma być kolejnym którego puścimy za jakieś drobne to bardzo bym chciał żeby został
» 8 lipca 2012, 14:11 #101
wacuchplacuch: o jej nieee! tylko nie Anderson! nie wyobrażam sobie bez jego rozstrzygających podań i twardej roboty w defensywie gry United!
:(
» 8 lipca 2012, 10:37 #100
L3XT3R: Oj chyba zawodnicy ci się pomylili :D Albo to ironia i nie skumałem ^^
» 8 lipca 2012, 14:13 #99
salon1994: Wy bezmózgi za przeproszeniem !. A przypominacie moze sobie mecz z Valencją ?. Prawdopodobnie liga mistrzów . gdyby nie ten chłop to byśmy nawt sztycha nie zrobili ! . Skreślacie wszystko i wszystkich ! . Czasem sobie mysle czy tylko ja tutaj jestem dorosły i czy czasem nie jestem w towarzystwie rozbestwionych bachorów ! . Ja osobiscie bym go nie sprzedawał ale to nie moja rola . W tamtym meczu tak nakrecał środek jak i skrzydła ze to sie w pale nie miesci !
» 7 lipca 2012, 23:00 #98
michal94klb: Czyli WOW,przez 4lata błysnął w 1meczu... Po za tym mówisz że z Valencią nakręcał środek pola-można wiedzieć o którym meczu mówisz? O tym nudnym 1:1 bez historii czy równie nudnym 1:0 po jednym błysku Hernandeza? Aaa no tak,strzelił w jednym z tych meczów gola...po dobitce...czyli faktycznie nakręcił środek pola że hoho.
» 8 lipca 2012, 02:19 #97
bartkoz: No w tej kwestii jestem podzielony. Z jednej strony uważam że Anderson nękany kontuzjami się wypalił i należy go sprzedać a z jednej uważam że jest świetnym rozgrywającym i ma umiejętność dobrego dogrywania ostatniej piłki pokazał to w meczu z Arsenalem, (wygranym 8:2) ale mimo wszystko uważam że jednak będzie wylotka z United.
» 8 lipca 2012, 12:37 #96
michal94klb: To podanie z Arsenalem to nie był jakiś majstersztyk-Kościelny z Djourou po prostu zachowali się gorzej jak obrońcy w A klasie. Po za tym ten środek z początku sezonu czyli Tom i Anderson wcale nie był jakiś mega nie do zdarcia,często nie nadążali z powrotem przez co było bardzo groźnie z tyłu czy to z Tottkami czy Arsenalem...zamiast 8:2 równie dobrze mogło być 8:6. A i z przodu rewelacji nie było,po prostu trafiliśmy z formą sporej liczby piłkarzy na rywali w mega dołku.
» 8 lipca 2012, 12:41 #95
AgEnT: Jaka młodzież? Młodzież odchodzi ...
» 8 lipca 2012, 08:52 #94
michal94klb: Póki co odeszli Morrison,Pogba i Frajers. Pierwszy nie potrafi przebić się w West Hamie, Pogba możliwe że wielki talent ale co z tego skoro gwiazdor za 2grosze a Zeki niczym nie zachwycał,jedyne co pamiętam z jego kilku występów to podwójna gleba w przeciągu 5sekund z Crystal Palace.Więc skąd ta panika?Zwłaszcza że w porównaniu z ,,najlepszą drużyną Europy,,-Chelsea-nasz skład to praktycznie trampkarze.
,,Młodzi,, to nie tylko 15-17lat,czas odzwyczajać się od FMa gdzie 20letni piłkarz to staruch i dwukrotny zdobywca złotej piłki.Do młodych piłkarzy zalicza się oprócz trójki która odeszła również Jones,Clev,Danny,da Silvy czy Smalling
» 8 lipca 2012, 11:30 #93
gafciu7: "czas odzwyczajać się od FMa"

a to będzie ciężko, skoro gra się w niego od 12 lat....xD
» 8 lipca 2012, 22:49 #92
michal94klb: Panikujecie niesamowicie -,,sprzedajemy wszystkich,nie będzie komu grać,, itp,itd,etcetera...
Szkoda tylko że przed napisaniem takiego komentarza żaden z was nawet przez chwile nie pomyśli o tej całej sytuacji. Park oprócz biegania i kasy azjatyckich kibiców drużynie nie dawał nic,Andersona nie ratuje ani kasa kibiców ani tym bardziej bieganie. Owen zagrał tyle spotkań ile palców na nieuważny stolarz. Kto tam jeszcze odchodzi? Aaa no tak,nastoletni gwiazdor z Francji,faktycznie tracimy ważnego gracza pierwszego zespołu...Może i talenciak,może i nie więc spójrzmy na fakty-grał mniej od Owena więc strata w tym momencie dla drużyny żadna.Berby teoretycznie szkoda bo piłkarz znakomity,ale co z tego skoro nie mieści się w planach SAFa? Nie ma sensu go trzymać żeby sobie zagrał w 10meczach,to jest nie fair w stosunku do niego. Żałować można jedynie wypożyczenia Fabio,jeśli zależałoby to ode mnie to on ogrywałby się w MU wychodząc zamiast beznadziejnego od kilkunastu miesięcy Evry.

Więc mamy do odstrzału kolejno:
gościa który umie tylko biegać
faceta który nawet biegać nie potrafi
człowieka szklankę
Bułgarskiego magika
gówniarza
no i Fabio

A kto przyszedł? Podobno wielki angielski talent,zobaczymy co z tego będzie i świetny Kagawa. Jak dla mnie bilans wychodzi zdecydowanie na plus pod względem jakości transferów a nie ich liczby-o ile o Powellu nic nie mogę powiedzieć to z czystym sumieniem mogę stwierdzić że Kagawa bije na łeb Andersona i Parka razem wziętych. No i warto pamiętać że okienko dopiero się rozpoczęło i to nie jest jeszcze koniec transferów,mówi się o Bainesie,Modricu czy Moutinho. Pożyjemy zobaczymy co z tych plotek wyniknie.
» 7 lipca 2012, 21:53 #91
karpiu2201: 100% poparcia z mojej strony, wyjąłeś mi to z ust. Fajnie, że nie jestem sam ze swoimi poglądami.
» 7 lipca 2012, 22:31 #90
kap: Modric raczej nie dla nas na 99%
» 8 lipca 2012, 03:50 #89
belinea89: jakoś nie będę za nim płakał, za dużo u nas nie pograł. Miał pecha tak, ale jeśli odejdzie SAF będzie musiał sprowadzić kogoś innego, dobrze nam zrobi przewietrzenie szatni i w drużynie pojawią się nowi zawodnicy zwiększający konkurencje w teamie.
» 7 lipca 2012, 19:22 #88
Vervvis: Szkoda mi każdego diabła tego również heh
» 7 lipca 2012, 18:49 #87
KlaasJan: Bardzo szkoda, że ten chłopak nie dał sobie rady na Old Trafford. Ale to niestety w większości jego wina. O ile Parka mi szkoda bo czy mu wychodziło czy nie starał się zawsze natomiast Anderson niestety sprawiał wrażenie, że ma wszystko...gdzieś. Niech idzie ale bardzo proszę o Mutinho:)
» 7 lipca 2012, 18:36 #86
CikiCiki: Co prawda go lubilem, ale od dawna bylem za tym zeby odszedl. Nigdy nie prezentowal poziomu United. Srodkowy pomocnik, ale w ogole nie efektywny, zawsze podawał do najblizszego, a jak probowal uderzyc albo zagrac prostopadlą to zazwyczaj niecelnie.
» 7 lipca 2012, 16:51 #85
riv8: Pożegnać bez żalu.
» 7 lipca 2012, 16:21 #84
Martin: Koniecznie sprzedać Andersona. To jest futbol i tutaj nie ma miejsca na sentymenty. Bardzo go lubię, jak każdego gracza United od juniorów po seniorów, ale on nic nie gra, a kiedy już gra to nie dość, że prezentuje bardzo przeciętny poziom, to jeszcze za chwilę łapie kolejną kontuzję. W jego miejsce sprowadzić Moutinho, do tego dokupić Bainesa i myślę, że śmiało możemy zmierzać po 20 tytuł.
» 7 lipca 2012, 16:01 #83
FanMU18: Szkoda , że Anderson odchodzi, bo z pewnością inteligencji boiskowej, jak i innych ładnych asyst mu nie brakowalo, co przecież do środkowego pomocnika należy, lecz przez kontuzje nie powiodło mu się tak jak by chciał, i jak by mu zdrowie dopisało dał by United jeszcze więcej, ale w piłce tak już po prostu jest ci odchodzą a inni ich zastępują, i w tym przypadku kolej na Kagawe, który się wydaję solidnym wzmocnieniem:)

Dzięki i powodzenia Anderson ; >
» 7 lipca 2012, 15:56 #82
RadsonRadson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2012 15:22

ja bym chciał coś takiego :

http:// www.footballuser. com/450435/Manchester_United
» 7 lipca 2012, 15:20 #81
Martin: Vidić i Evans są po złych stronach. Kagawa zbyt defensywnie jak dla mnie, Young nie powinien być na prawej stronie, to nie jest Nani.
» 7 lipca 2012, 16:07 #80
Kris91: 1. Moutinho w tym składzie jest za nisko ustawiony... To nie jest typowy defensywny pomocnik
2. Kagawa też powinien grać wyżej
3. Rooney i tak będzie się cofał do pomocy i wtedy zostajemy bez snajpera.
» 7 lipca 2012, 16:08 #79
Rooni126: cale szczescie SAF nie jest glupi i napewno nie kupi waszego ulubienca ktorego strasznie chcecie bo media tak pisza czyli bainesa
» 7 lipca 2012, 16:53 #78
Draciel: Najbardziej optymalne jest coś takiego:
http:// www. footballuser.com/450319/Manchester_United

@Kris91- jak według Ciebie powinna zostać rozwiązana kwestia ataku, co? Sprowadzając Kagawę i Powella skazaliśmy się na grę jednym napastnikiem. Chyba, że Alex chce zniszczyć wspomnianą dwójkę tak jak Adno. Z kolei Wazza na ławie= porażka. Pozostaje rotacja taktyką- raz z dwoma, raz z jednym napastnikiem z przodu.
» 7 lipca 2012, 16:57 #77
Kris91: No tak, tylko według mnie Rooney gra zbyt blisko pomocy... A z przodu potrzeba snajpera... Takie jest moje zdanie. Ktoś pokroju i charakterystyki Van Nistelrooya...
» 7 lipca 2012, 17:46 #76
Kris91: Noooo całkiem fajne ustawienie Draciel
Zeby tylko Roo nie pozostawiał pustki z przodu...
» 7 lipca 2012, 17:47 #75
Szejp: @kris Roo grał kiedyś typową szpicę i szło mu naprawdę dobrze. od kiedy jednak środka u nas nie ma i Wazza musi zasuwać w pomocy...
» 7 lipca 2012, 21:14 #74
RadsonRadson: Przyznam skład Draciel jest bardziej prawdopodobny , tylko Young na ławce . A co do Rooneya to myślę , że jakby pomocnicy dobrze grali i dawali Wazzie dobre piłki , to on by to zauważył i by się nie cofał .
» 7 lipca 2012, 21:50 #73
Draciel: Dzięki chłopaki! :) poza tym wydaje mi się, że najzwyczajniej w świecie nie byłoby dla niego miejsca w środku.
» 8 lipca 2012, 10:53 #72
Marasisonlyone1: prawdziwy fan United wie ... Anderson prezentuje poziom ligowy i tyle...w wielkich meczach go nigdy nie bylo
» 7 lipca 2012, 14:43 #71
adisman17: Prawdziwy fan wie, że jak Anderson nie ma problemów ze zdrowiem jest nie do zalatania, aczkolwiek mało produktywny. Mimo wszystko podobało mi się jak grał. Powodzenia dla Ando :)
» 7 lipca 2012, 15:45 #70
daCunha17: Lubilem go, zaluje ze mu SAF zycie zwalil robiac z niego brazylijskiego Fletchera.
» 7 lipca 2012, 14:31 #69
nice1bruva: chciałbym mieć tak "zwalone" cokolwiek tzn. życie, ty tez pewnie chciałbyś..
» 7 lipca 2012, 14:42 #68
daCunha17: Nie. Chłopak miał (ma) tak niesamowity talent, że gdyby został w Porto to spokojnie by się nim interesowały najlepsze kluby Europy
» 7 lipca 2012, 16:15 #67
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2012 14:22

Anderson był młodym talentem kupionym z FC Porto ,za całkiem niezłą kasę ,ale przez kontuzję się nie sprawdził. Nie ma potrzeby by dłużej ,siedział na OT bo i tak wielkiej kariery tu nie zrobił i nie zrobi !!
Ten sezon miał być decydujący o przyszłości Brazylijczyka na OT i zadecydował ,że jednak ten piłkarz prezentuje za słaby poziom gry ,jak na taki klub jak Manchester United FC. Do tego dość często odnosił kontuzję ,przez co był rzadko do dyspozycji sir Alex'a.
Niech szuka szczęścia gdzie indziej.
Jeśli rzeczywiście odejdzie ,c0 wg Mnie nastąpi to Powodzenia;) Ando
» 7 lipca 2012, 14:22 #66
charlie102: Anderson, Park, Fabio, Amos, Fryers, Owen, Kuszczak. Spore czyszczenie kadry Manchesteru, mamy na razie 2 transfery, przydały by się drugie dwa, liczę że Moutinho przejdzie na Old Trafford i może jeszcze jakiś napastnik. Ucichły spekulacje o Lewym, pewnie pozostanie w Dortmundzie. Van Persie podobno dogadany z Juve. No ale zobaczymy, okienko jeszcze przez długi czas będzie otwarte :)
» 7 lipca 2012, 14:17 #65
L3XT3R: Zgodzę się co do pierwszego zdania ;)
» 7 lipca 2012, 15:09 #64
naroman: weź sobie gościu po oglądaj trochę meczy ManUtd a później mów o kimś ''przeciętny''
» 7 lipca 2012, 13:38 #63
Klimaa: Nie ma co się smucić, obaj zawodnicy nie wnoszą już świeżości do gry zespołu. Dzięki transferom będą fundusze na wzmocnienia, bo pozbywając się dwóch pomocników nie wierzę by Alex nie doinwestował jeszcze w pomoc.
» 7 lipca 2012, 13:32 #62
bober89: tak na prawdę jaka kasa? za obu pewnie klub dostanie w sumie ok 15 baniek a za tyle nikogo sensownego nie da się teraz kupić. ale lepiej żeby odeszli. Tu już wiele by nie zdziałali.
» 8 lipca 2012, 16:40 #61
naroman: nie szkoda mi andersona ,lecz jednak wolałbym aby park został!
» 7 lipca 2012, 13:26 #60
RockyMU: Odchodzi od nas dwóch najgorszych grajków a wy płaczecie.To jest piłka a nie klub towarzyski.Grają słabo = dziękujemy za spędzone lata i dowidzenia.
» 7 lipca 2012, 13:19 #59
gitkolo: DZIĘKI CI PANIE!!
Mimo wszystko poczekam na oficjalną wiadomość
» 7 lipca 2012, 13:16 #58
1996kutno: Szkoda ;(
» 7 lipca 2012, 13:13 #57
darek11751: Tam na dole ktoś się martwił, ze będziemy mieli tylko trzech skrzydłowych. Według mnie będzie ich więcej. Jak przejdziemy do formacji 4-5-1 to myślę, że wtedy niekiedy od biedy na skrzydle będzie grał Welbeck. W tamtym sezonie grał niekiedy na skrzydle już i myślę, że dobrze się tam spisywał. Więc niech przyjdzie lewy obrońca np. Baines i środkowy pomocnik np. Mutniho i będzie super.
» 7 lipca 2012, 13:09 #56
darek11751: Gorzej jak Ferguson zostanie przy formacji 4-4-2 i na skrzydło będzie pchał Kagawe, wtedy chyba się załamie:/
» 7 lipca 2012, 13:12 #55
sisinho: Od biedy to tam może prawie każdy zawodnik zagrać, nawet Evra. Tu chodzi o typowych skrzydłowych a nie zawodników których nominalną pozycją jest atak czy obrona.
» 7 lipca 2012, 13:14 #54
wlodekzlc: Numer 13 się zwolnił, pasowałby do Bainesa , a w koszulce z numerem 8 chciałbym w następnym sezonie zobaczyć Moutinho :)
» 7 lipca 2012, 13:08 #53
wlodekzlc: Może Rooney ?
» 7 lipca 2012, 18:38 #52
PastaDoCiasta: hmmm taak masz rację, on strzelił tylko 34 gole w tamtym sezonie, był wice królem strzelców, został wybrany do jedenastki sezonu w PL...chyba jednak jest trochę ,,sensowny'' co? Mam prośbę skasuj to konto bo jesteś tak sensowny jak ten cały krzych...
» 7 lipca 2012, 19:16 #51
wlodekzlc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2012 21:37

WLKMK, gdyby nie Roo to może i byśmy nie grali w LM w przyszłym sezonie. Ale ok, dla ciebie nie jest " sensowny". Tylko ciekawe kto jest ?
» 7 lipca 2012, 21:35 #50
wlodekzlc: No jeżeli Rooney to gwiazdorek to ja przyleciałem z kosmosu. Popatrz co dzieje się w Barcelonie i Realu, tam to dopiero każdy jest gwiazdą.
Rooney często pracował za 2, bo wracał do obrony, odzyskiwał piłkę , a potem sam napędzał akcje. Ktoś skromniejszy, no ciekawe. Co on ma robić , żeby według Ciebie być skromnym ? SAF odmienił go nie do poznania. Poza tym Rooney zawsze skupiał się na grze, bo to jest dla niego najważniejsze.
» 8 lipca 2012, 13:53 #49
JWRJWR: Zdaje się, że nie Benfici, a Benfiki.
» 7 lipca 2012, 13:06 #48
RedUnitedfan: Co się dzieje w United , mam mieszane uczucia co do tego transferu .
Ale może Fergie postanowił jednak odmłodzić skład
Moutinho w miejsce Andersona
A do tego Baines.
» 7 lipca 2012, 13:02 #47
Danny19: Kto ci powiedział, że Ferguson chce Bainesa? Nikt, mógłbym się założyć, że Ferguson nawet przez sekundę nie pomyślał o nim. Boss odmładza drużynę i nie sprowadzi zawodnika, który ma już 28lat i to za taką kase!
» 7 lipca 2012, 13:04 #46
RedUnitedfan: Nie napisałem że Fergie chce Baines'a to kogo na lewą stronę ?
» 7 lipca 2012, 13:15 #45
Danny19: Jak to kogo, Fryers, jeśli nie udejdzie, a jeżeli odejdzie to Jetro Willems lub David Alaba, lub ktoś inny kto ma max 23lata skończone lub skończy w tym roku.
» 7 lipca 2012, 19:37 #44
RedUnitedfan: Fryers odejdzie na 100
Alaba nie chce odchodzić
Willems po co on ? Skoro jest Fabio
Kogoś perspektywicznego mamy Fabio on niech się ogra w QPR a do nas Baines, akurat skończy karierę Evra wejdzie Baines a następnie doświadczony Fabio . ;-)
» 7 lipca 2012, 20:29 #43
Danny19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2012 12:51

Zamienić na Witsela i trochę dopłacić i możemy grać :)
» 7 lipca 2012, 12:51 #42
barteqq08: Mądra decyzja. Kontuzje zatrzymały jego rozwój na OT, może parę mln wpadnie za niego. Gaitan nie jest konieczny, bo mamy w United lepszych skrzydłowych (Nani, Antonio, Ashley czy Kagawa).

Kasa z transferów Parka i Andersona i nawet ta marna za transfery Frayers'a czy Pogby powinna przejśc na zakup Joao Moutinho.

Oby.
» 7 lipca 2012, 12:46 #41
Kajdano: Wreszcie...ile mozna czekac az rozwinie sie pilkarz? Strasznie sie zawiodlem na Brazylijczyku przez caly swoj pobyt na OT nie rozwinal sie ani troche, dalej gra tak samo jak zaraz po transferze. Do tego caly czas dochodza powazne kontuzje. A jesli juz gral to tez bylo zle bo nie potrafil utrzymac formy chociazby przez 5 spotkan. Kazdy uwaza Andersona za wielki talent a tak naprawde to jest pilkarski gimbus, ktory nic nie wnosi do gry a tylko zgarnia $ z klubowej kasy. Tacy gracze niestety nie pomoga nam w zdobywaniu pucharow.
» 7 lipca 2012, 12:34 #40
MUFAN94: Gdyby nie kontuzje to pewnie też byłoby z nim inaczej. Nie potrafił utrzymać formy, nie grał więc nie ma się co dziwić.
» 7 lipca 2012, 12:29 #39
przemekk28: Ehh szkoda go trochę, bo potencjał ma, no ale przez tyle lat nie potrafił utrzymać równej formy. W zeszłym roku w meczu z Schalke pokazał na co go stać.
» 7 lipca 2012, 12:01 #38
daCunha17: W meczu z Schalke to akurat Gibbo gral wslaniale.
» 7 lipca 2012, 14:34 #37
cypek23: mam nadzieję że chociaż z 10k za niego wyciągnie SAF
» 7 lipca 2012, 12:00 #36
LisuDevilFan: 10k = 10 000 z czego mi wiadomo, więc troszkę za mało jak za Andersona. Dopiero 10kk to 10 000 000. Poprawcie mnie jeżeli się mylę.
» 7 lipca 2012, 12:15 #35
Qrka: nie, nie mylisz się Lisu ;)
» 7 lipca 2012, 12:42 #34
xyz: Mam nadzieje że jego kariera rozwinie się tak jak miało to miejsce kiedyś z Nanim, który podobno miał już opuszczać szeregi Diabłów, lecz został i następny sezon okazał się dla niego przełomowy. Tego samego życzę Andersonowi.
» 7 lipca 2012, 11:51 #33
hitman90: Oby to info się potwierdziło. Może wtedy jakiś transfer wiązany z Ando w tle?? Mimo ogromnej sympatii dla Sir Alexa Fergusona, uważam, że zniszczył tego zawodnika. W FC Porto Anderson grał ofensywnie, do przodu, w MU został ustawiony na środku pomocy, zabito w nim fantazję i tyle, cześć pieśni. Zrobiono z niego rzemieślnika i to też nie najwyższej próby.
» 7 lipca 2012, 11:44 #32
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.07.2012 11:48

dokładnie, żeby Ferguson tylko nie zrobił tego samego z Kagawą.
» 7 lipca 2012, 11:48 #31
Kris91: Widzę że ktoś mnie ubiegł z komentarzem.... :)
Uważam dokładnie tak samo!!
Trzeba to jasno powiedzieć że Ferguson jest winnym niepowodzeń Andersona. Jak można ofensywnego pomocnika ustawiać z tyłu??!!
Masakra...
Był on moim ulubionym zawodnikiem po odejściu Ronaldo właśnie przez potencjał i umiejętności ofensywne... Ehhh
» 7 lipca 2012, 11:52 #30
hitman90: Heheh:) Szczerze mówiąc, to chciałem napisać, że Ando powinien grać na takiej pozycji, na jakiej Kagawa w BVB (i miejmy na dzieję, że u nas też tak będzie grał). Jak Kagawa zacznie być wycofywany do środkowej linii to można już go skreślić.
» 7 lipca 2012, 11:54 #29
nice1bruva: weź koleś ile oglądałeś meczy andersona w porto 1-2? 0? przez dwa sezony anderson zdobył 3 gole dla porto - ależ mi fantazja, asyst ile miał 5? max , największym problemem andersona w united by,o to że przez 5 lat mówić po angielsku sięnie nauczył, np. chicha potrafił się dogadać zaraz po przyjściu i aklimatyzcja zupełnie inna,,
wielcy znawcy futbolu
» 7 lipca 2012, 14:56 #28
Kris91: Najbardziej wkurzające "znawco" jest to że wiesz od razu że ktoś nie oglądał Andersona w Porto.... Skąd taka wiedza u Ciebie??

Po drugie w Porto był dobrze rozwijającym się talentem a nie gwiazdą strzelającą po kilkanaście goli... On nie miał wtedy nawet 20 lat. I to Manchester miał go wyszkolić

No ale cóż skoro jesteś znawcą....
» 7 lipca 2012, 16:12 #27
Sanitarium: Wszyscy zaczną marudzić że "brakuje nam piłkarzy" ... tylko akurat braku Andersona nie odczujemy bo ile on grał ostatnio?

Bardzo lubię tego zawodnika ale fakt jest taki, iż często łapie kontuzje, potem problem z powrotem do formy - nie osłabi nas jego odejście a zrobi się miejsce na nowych?
» 7 lipca 2012, 11:32 #26
Pomarancz: Coraz lepiej zaczyna to wyglądać, kolejnym krokiem powinno być zastąpienie weteranów młodymi graczami.
» 7 lipca 2012, 11:31 #25
szalik666: Zaczyna sie robic ciekawie. Odchodzi Park zostajemy z 3 skrzydlowymi (Giggsa) nie licze. Odejdzie Anderson musi przyjsc jakis srodkowy pomocnik. SAF zapowiedzial 1 lub 2 transfery zapewne bedzie to baines i daj Boże Moutinho. Ale 3 skrzydłowym to z amało. Moze byc mozliwosc ze Anderson pojdzie do Benfici * doplata za Gaitana. Do tego lewy obronca to juz sa dwa transfery ale co wtedy ze ŚP? Ciekawy jestem tego wszystiego. W kazdym razie słowa SAFa o 2 transferach troche kloca sie z sytacja kadrowa w przypadku odejscia Parka i Andersona.
» 7 lipca 2012, 11:29 #24
Draciel: Dokładnie; również o tym myślałem. Wszystko tak naprawdę zależy od systemu gry- ustawienia jakim ma zamiar grać Ferguson. Jeżeli 4-4-2, to rzeczywiście dwa transfery wystarczą (lewy obrońca+ skrzydłowy). Wtedy nasze tegoroczne nabytki grałyby w jednej linii z "Karasem"; środkowych w takim ustawieniu nie brakuje. Problem zaczyna się gdy przechodzimy do gry systemem 4-5-1. W takim wypadku transfer środkowego pomocnika- konstruktora byłby konieczny. Istnieje też możliwość, że SAF włączy kogoś z rezerw do pierwszego składu. Zobaczymy!
» 7 lipca 2012, 11:44 #23
Draciel: Z ostatniej chwili- Amos wypożyczony do Hull City! Dzieje się, dzieje!
» 7 lipca 2012, 11:47 #22
spOntan: Z prawej strony mamy tylko Rafaela, dorzuciłbym bym do niego tego młokosa Clyne'a, tym bardziej że za darmo. Jednak znając już trochę naszego staruszka, pewnie w razie czego będzie miejsce na prawej obronie zapychał Jonsem ;/
» 7 lipca 2012, 11:53 #21
Draciel: Problem w tym, że Alex zapowiedział max dwa transfery, a lewa strona bardziej potrzebuje wzmocnienia niż prawa- na tej może grać któryś ze środkowych obrońców (lepiej żeby grali na pozycji trochę odbiegającej od nominalnej, niż jakby mieli nie grać w ogóle) albo Valencia.
» 7 lipca 2012, 12:02 #20
inekk10: SAF wiele rzeczy zapowiadał ...
» 7 lipca 2012, 12:43 #19
nomati666: Moim zdaniem dobrze, że Anderson odchodzi. Nie mówię, że "a dobrze, niech spada" etc. Na początku swojej przygody w United wniósł nieco do gry, ale niestety od 4 lat, nie wnosi nic nowego. Jego umiejętności nie powiększyły się od czasu przybycia na Old Trafford, a to niestety kłóci się z filozofią tej drużyny. Nie po to Fergie kupuje przeciętniaka za małe pieniądze, aby nadal pozostał przeciętny. Szkoda, że nie spełnił oczekiwań. Życzę mu powodzenia w Portugalii. Nie zdołał się wpasować w ligę angielską, może uda mu się tam. Dzięki za wszystko i powodzenia.
» 7 lipca 2012, 11:20 #18
mcis: "Nie po to Fergie kupuje przeciętniaka za małe pieniądze, aby nadal pozostał przeciętny." tego zdania nie rozumiem. Anderson nie byl przecietniakiem, byl olbrzymim talentem, kupionym za olbrzymie jak na tamte czasy pieniadze (bodajze bylo to 22 mln).
» 7 lipca 2012, 11:25 #17
wlodekzlc: Podpisuję się pod nomati666.
» 7 lipca 2012, 11:27 #16
nomati666: mcis pozwól, że sprostuję. Anderson może i był olbrzymim talentem, nim przyszedł do nas z Porto. Był talentem tam - w lidze portugalskiej. Niestety nie zdołał wspiąć się na dużo wyższy poziom, jaki jest wymagany do grania w pierwszym składzie na boiskach Premier League. Większość zawodników, którzy przychodzą na Old Trafford czyni ogromne postępy. Niestety Anderson do tej grupy się nie zalicza.
» 7 lipca 2012, 11:32 #15
hitman90: Ciężko, żeby poczynił postępy, kiedy Manchester ustawił go niemal na defensywnym pomocniku...
» 7 lipca 2012, 11:45 #14
Kris91: dokładnie... zabito jego ofensywny styl gry
» 7 lipca 2012, 11:54 #13
nomati666: Każdy ma trochę racji. Nie ma co się spierać.
» 7 lipca 2012, 12:19 #12
piokrop: Swoje szanse już miał i ich nie wykorzystał z różnych powodów, a to przez kontuzje, a to z innych powodów. Nie można wiecznie czekać na eksplozję jego talentu i na to, że znowu nie załapie kontuzji.
» 7 lipca 2012, 11:19 #11
maciek87: W końcu prowadzone są czystki i realna ocena przydatności do zespołu, brawo! Presja City może dobrze zrobić nie tylko Nam, ale i całej Premiership.
» 7 lipca 2012, 11:10 #10
kruk581: wolalbym zeby zostal. nie wiem jak wam, ale mi jak gral to wiekszosc meczy podobala sie. gdyby gral systematycznie to bylby dobrym zawodnikiem w srodku pola. to moje zdanie.
» 7 lipca 2012, 11:05 #9
simix: no tyle że zagrał kilka meczy a to za mało żeby zostać dobrym zawodnikiem.
» 7 lipca 2012, 11:17 #8
Bartolek05: Też mam taką nadzieję, wystarczy by kontuzje go opuściły.
» 7 lipca 2012, 13:25 #7
Bartolek05: Szkoda, że w ten sposób potoczyła się kariera Andersona, lubię tego zawodnika. Chciał bym, żeby chociaż na jeszcze jeden sezon został i pokazał na co go stać.
» 7 lipca 2012, 11:05 #6
775330: wymiana za gaitana + jakaś gotówka
» 7 lipca 2012, 11:05 #5
daCunha17: Na co nam Gaitan?! Nie dość że skrzydłowy, to jeszcze bardziej przeciętny od Younga.
» 7 lipca 2012, 11:23 #4
barteqq08: Co Ty chcesz od Young'a? On jest wg. Ciebie "przeciętny"? Pozdro, widac że widziałeś go tylko w meczach na EURO 2012 chyba...
» 7 lipca 2012, 12:44 #3
daCunha17: Na euro nie pokazal nic, gral slabo, nieefektownie i nieefektywnie z reszta tak jak caly sezon. Jedyne co mu wychodzi to krecony strzal rogalem po dlugim slupku.
» 7 lipca 2012, 14:28 #2
L3XT3R: jak, bzdury niekiedy piszesz to w tym przypadku się z Tobą zgodzę ;) Young jest mocno przereklamowany. Nie mówię, że tam od razu słaby ale zwyczajnie jak wychodzi na boisko i to sprawia wrażenia jakiegoś opanowanego taktyka a w rzeczywistości wychodzi jak zawsze :D Taki silnik fiata w budzie od ferrari...
» 7 lipca 2012, 15:12 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.