Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Modrić chce odejść z Tottenhamu

» 27 czerwca 2012, 18:22 - Autor: szymred - źródło: tribalfootball.com
Luka Modrić poinformował działaczy Tottenhamu Hotspur, że chce odejść z klubu. Chorwat liczy na regularne występy w Lidze Mistrzów, czego klub z White Hart Lane w przyszłym sezonie nie może mu zaoferować.
Modrić chce odejść z Tottenhamu
» Marzeniem Modrica jest zdobycie Ligi Mistrzów
Jak podaje "Marca", marzeniem Modrica jest wygranie elitarnych rozgrywek Champions League i zamierza zrobić wszystko, aby zrealizować swój cel.

Chorwacki rozgrywający od dłuższego czasu znajduje się na celowniku Manchesteru United, gdzie miałby wypełnić widoczną lukę w środku pola.

Zainteresowany jest również PSG, jednak to Real Madryt jest faworytem, który szuka alternatywy dla Xabiego Alonso.


TAGI


« Poprzedni news
Capello: Rooney mówi tylko po szkocku
Następny news »
Rooney: Manchester United gotowy na nowy sezon

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (34)


ermac: Ja Was proszę, przeczytałem wszystkie komenty i się zastanawiam nad niektórymi osobami co się musi stać z Manchesterem ,żeby niektórzy trzeźwo spojrzeli na sytuacje. Odpadamy z LM w grupie i tracimy mistrza a niektórzy dalej ,że skład jest świetny ,że wzmocnień nie potrzeba itd. Naprawdę musimy skończyć jak Liverpool, żeby się oczy niektórym otworzyły. I te argumenty, że graliśmy w 3finałach LM no wow super jeden finał wygrany po karnych z Chelsea a pozostałe dwa hmmm czy Ty jeden z drugim miło wspominasz pozostałe dwa? Cieszyłeś się z gry swojego zespołu? Ja na obydwu byłem załamany bo Barca robiła z Nami co chciała przez kilka minut stawialiśmy jakiś opór po czym zamykali Nas na własnej połowie. I co jest najciekawsze. Wychodzimy do pierwszego finału LM gdzie mamy w składzie Ronaldo i przegrywamy po czym Ronaldo odchodzi do Realu a my wychodzimy do następnego finału bez żadnego wzmocnienia po odejściu Krystyny a Barca w między czasie kupuje Ville.Na co liczył Ferguson...nie wiem. Kolejny argument ,że mamy historie i nie tak działa Manchester ,ok zgadzam się macie rację. I co to znaczy ,że teraz tą bogatą historią będziemy się ile jeszcze tłumaczyć, rozumiem ,że już dalej nie trzeba tej historii budować? Za 30lat jak już inne kluby Nas wyprzedzą to co będziecie mówić? Radzę to przemyśleć bo City i Chelsea słabsze nie będą nie wspominając o Barcelonie czy Realu. Kolejna sprawa to to szlifowanie diamentów. Ok fajnie ale czy nie można by kupić 2-3nazwisk znanych i do tego 1-2 potencjalne diamenty?? Raz się trafi jeden Ronaldo a za chwile Bebe Tosic Gibson i Obertan i taka ta Nasza szlifiernia. A to ,że mamy Groszka ,który jest niezły i za małą kase to nie znaczy ,że z niego taki grajek jak z Benzemy czy Aguero. Reasumując świat się zmienia i świat piłki też światem rządzi pieniądz i światem piłki też zaczyna i nikt z Nas tego nie zmieni i albo się dostosujemy albo zostajemy w tyle ,trzeba robić transfery i trzeba wydawać kasę. Modric to dobry piłkarz, którego United potrzebuję i jest ograny w Naszej lidze więc powinniśmy o niego walczyć do samego końca bo będziemy mieli znowu problem w tej części boiska w przyszłym sezonie.


ps. Nikogo w tej wypowiedzi nie obraziłem i nie miałem zamiaru jeśli ktoś chcę odpowiedzieć to liczę ,że zrobi to na poziomie i z sensem. Kibicuję Manchesterowi 14lat więc sezonowcem nie jestem i jestem zawsze za United czy jest źle czy dobrze więc dzieci ,których lata życia nie mają nawet 14 proszę o wstrzymanie się od wypowiedzi i osoby ,które chcą dodać ten głupi tekscik TO IDŹ KIBICUJ CITY ALBO REALOWI też dziękuje.
» 28 czerwca 2012, 12:24 #34
nomati666: Zgadzam się z tobą. Ja pisząc komentarze w tym poście miałem na myśli, że United to nie jest zespół, który jak np. Real, jest budowany na wielkich nazwiskach i na jeszcze większych pieniądzach. Odkąd kibicuję United (1997), to prawie zawsze Ferguson miał na wielką gwiazdę przygotowanego następce (wychowanego lub wykreowanego ze zdolnego młodzika). Także kiedy przychodził czas, że wielkie nazwiska odchodziły z United, był już odpowiednio rozwinięty następca, który w ciągu 2-3 sezonów wyrastał na mega-gwiazdę (np. Van Nistelrooy -> Rooney albo Beckham -> Ronaldo). Niestety dziś nie mamy takiego komfortu, i jesteśmy zmuszeni do kupna klasowego zawodnika za duże pieniądze, który zapełni lukę w środku pola. To fakt, i każdy kto śledzi historię United nie zaprzeczy. Ale nie mogę znieść faktu, że przez brak zawodnika w tym jednym elemencie, masa "fanów" chce od razu przy okazji wydać niebotyczne sumy na wymianę całego składu (bo skoro kupujemy jednego to od razu lepiej całą jedenastkę). Nie tędy droga. To jest wyjątkowa sytuacja, a filozofia prowadzenia tej drużyny przez Fergusona jest niezmienna od wielu lat, i to właśnie za jego ery United święci największe triumfy. Załatajmy tę lukę Luką (buahaha), ale nie zmieniajmy filozofii tej drużyny. Zawsze przychodzi czas kiedy stare gwiazdy muszą być zastąpione świeżą krwią (patrz - rocznik '92). Potrzeba 1-2 sezonów by młody skład się doszlifował. Tak jak rocznik '92, który nie miał wielkich sukcesów przez 2-3 sezony, by potem stać się legendą Old Trafford pokroju "Busby Babes".
» 28 czerwca 2012, 13:21 #33
lukaszbroda: Któryś tam się wypowiadał o Lewym, że nic na Euro nie pokazał i że w Bundeslidze wyszedł mu jeden mecz? Jak może pokazać coś napastnik tak daleko odsunięty od lini pomocy(brawo Smuda)??. A co do Bundesligi pobił rekord strzelonych bramek a ktoś pisze ze jeden mecz mu wyszedł?? Proponuje baranka w mur. Najlepiej oddać go po sąsiedzku do City potem jęczeć że hat-tricka nam strzelił. Lewy jest młody a Rooney nie młodnieje co nam daje perspektywę na przyszłość
» 28 czerwca 2012, 09:06 #32
iceblast007: Nie kilka klas ale "pieniądze" w wyścigu na prostej z nami wygrywają... Nawet w taki sposób że świetni piłkarze wolą iść do nich niż do nas bo więcej płacą :// Szejki budują w 5 lat to co SAF buduje przez 25 i będzie co raz gorzej... a ja chciałbym żebyśmy wygrywali taką LM częściej niż na 8/9 lat ;/
Najlepiej żeby było tak jak 15 lat... gdzie piłkarze nie kosztowali (nawet przeciętniak) 20mln euro a takiego Cantone, York'a czy Cole'a pozyskiwaliśmy za kilka milionów.
» 28 czerwca 2012, 01:04 #31
JacexMU: Kagawa ; Modric ; Baines/Alba ; Lewandowski wymarzone okno transferowe. Wiem, że to trochę wirtualne zakupy i SAF tyle kasy raczej nie wyda, ale jedno takie okno by nam się przydało żeby wzmocnić skład. Modlę się o takie potoczenie spraw! A 3 listopada na meczu z Arsenalem (prawdopodobnie bo data może ulec zmianie, ale na pewno już pojadę na ten mecz) będę przeszczęśliwy widząc ten skład ;)
» 27 czerwca 2012, 23:49 #30
Lcris: skończcie z tym Lewandowskim... przecież on nie dorównuje Hernandezowi a co dopiero Welbeckowi? ... na euro totalne dno... on jak mu nie podasz 5 metrów przed bramka to nie strzeli... miał jakiś tam przebłysk z Bayernem ale na tym koniec... a liga niemiecka to liga słaba nie to co kiedyś... więc lewandowski tak szybko jakby przyszedł tak szybko.by wyleciał
» 28 czerwca 2012, 00:18 #29
50cent: Beka, Lewandowski to wielki piłkarz, zjada Welbecka i Chicharito, mimo że ich uwielbiam, jednak trzeba spojrzeć sucho na fakty, Lewandowski > Welbeck > Chicharito.
» 28 czerwca 2012, 00:34 #28
FiFlaK: Widziałem na Euro jaki był wielki...
» 28 czerwca 2012, 01:34 #27
JacexMU: Lcris, Hernandez w tym sezonie rzeczywiście też pokazał co potrafi, TOTALNE DNO!
» 28 czerwca 2012, 21:38 #26
orion: Ciekawe ciekawe. Ale cos mi sie wydaje ze SAF zrezygnowal z Chorwata
» 27 czerwca 2012, 22:04 #25
tamis: "Dzisiejszy angielski dziennik "The Sun" informuje, że Manchester United dogadał się z Tottenham Hotspur w sprawie transferu chorwackiego środkowego pomocnika Luka Modrica. Do finalizacji transferu ma dojść po Mistrzostwach Europy w Polsce i Ukrainie."

I co myślicie? Prosto z "The Sun".
» 27 czerwca 2012, 20:57 #24
spOntan: wedlug the sun Hazard byl juz w united, tak wiec zwykla plota, ot co.
» 27 czerwca 2012, 21:47 #23
nomati666: Sun to tabloid. Dopóki nie będzie np. na Skysports, to trzeba takie plotki puszczać mimo uszu.
» 27 czerwca 2012, 22:40 #22
Klimaa: Trzeba zaczekać aż wiarygodniejsze źródła powiedzą coś więcej.
Jednak nie wydaje mi się by Alex wyjął ze skarbonki tak dużą gotówkę, szczególnie po kupnie Kagawy..
» 27 czerwca 2012, 23:43 #21
grymas: czyli lepiej robić to co wszyscy, niż to czego wszyscy zazdroszczą Utd?
ja uwielbiam się śmiać z innych klubów, które nie wiedzą kto to jest np. Chicarito, Vidic, Ronaldo, Fletcher, Evra, Rafael, Fabio, Jones, Smalling, Giggs, Beckham, Scholes, Butt, Keano, Neville [...] a później zadają sobie pytanie skąd Ferguson ich wykopał? Następnie wydają na jednego piłkarza 50 mln, a SAF za 5 kupuje kolejny diament :) i koło się toczy, od czasu do czasu mamy mały hit typu Veron, Berbatov (dzieki za te hity) :) chcesz innej polityki transferowej? czekaj aż skończy się era SAF'a - Ty bedziesz się cieszył, ja będę płakał, lub też przerzuć się na inny klub (Anżi w modzie)
» 27 czerwca 2012, 20:13 #20
nomati666: Polać mu. Widać, że wieloletni kibic, a nie sezonowiec od czasu ostatniego triumfu w LM.
» 27 czerwca 2012, 20:18 #19
Maciek000000: Lubię to.
» 27 czerwca 2012, 21:36 #18
Akwinata: W sumie nieźle powiedziane, ale trzeba wziąć pod uwagę, że czasami bywają okresy posuchy, kiedy trudno o perspektywicznych zawodników i to później odbija się na sezonie. Tak czy siak - mimo, że SAF popełnia błędy (w końcu to tylko człowiek), mam nadzieję, że w sezonie 12/13 będziemy mieli majstra :)
» 27 czerwca 2012, 21:40 #17
wazza89: spoko. Ale jak długo można nie kupować dobrego klasowego środkowego? Każdy kto ma pojęcie o piłce widzi, że potrzebujemy środkowego. Widzi to też Fergie i ściągnął Paula z emerytury. Ale na Boga. Scholes ma 38 lat. Potrzebujemy środkowego. I nie diamentu. A klasowego.
» 27 czerwca 2012, 21:48 #16
nomati666: grymasowi chodziło o to, że United nie buduje drużyny w oparciu o drogie nazwiska, a sam te wielkie nazwiska tworzy. Fakt faktem, że w sytuacji w której się znaleźliśmy, jesteśmy zmuszeni do kupna klasowego środkowego, ponieważ Ferguson nie zdążył sobie wychować takowego. Gdy będzie klasowy środkowy to układanka będzie niemal kompletna, i nasze problemy w środku pola znacząco się zmniejszą.
» 27 czerwca 2012, 22:42 #15
Zywo08: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2012 22:51

Nomati wiem o co Ci chodzi ale też no jak widać nie mamy zawodnika który mógłby osiągnąć przynajmniej 1/3 poziomu Scholesa, a potrzebujemy zawodnika który to pociągnie kiedy Paul nie będzie domagał. Ludzie On ma 38lat! Nie można też od niego wymagać cudów. Niech się młodzi od niego uczą ale my w tym czasie potrzebujemy zawodnika który nam go zastąpi. Może kiedyś trafi się talent na miarę naszego Rudzielca ale puki co nie widzę takiego zawodnika. Kiedyś wydawało mi się że kimś takim może być Petrucci ale niestety kontuzja nie pozwoliła mu rozwinąć skrzydeł. Nieraz trafi się jakiś diamencik ale pojawienie się drugiego rocznika 92' graniczy z cudem.
» 27 czerwca 2012, 22:51 #14
nomati666: Dlatego napisałem, że jesteśmy w tej sytuacji do kupna światowej klasy pomocnika, ponieważ nie zdołaliśmy wychować jeszcze godnego następcy Scholesa.
» 27 czerwca 2012, 23:36 #13
Lcris: powiedz mi jaka potęga za kasę zrobiła się z Anzi? emeryt roberto carlos, wiekowy Eto'o Christopher Samba jaka to jest potęga ja się pytam? ja lubię Anzi i to jeszcze zanim tam trafił Eto'o itd. zawsze wydawała mi się najciekawsza rosyjska drużyna.
» 28 czerwca 2012, 00:24 #12
radzioch: Nie wiem czy po takich tekstach mam sie smiac czy płakac.
Przez to że ostatnie sezony obfitowały w sukcesy (wygrana LM, finały LM, Mistrzowie PL itd) teraz przegramy jeden mecz, odpadniemy z jakis rozgrywek i juz jestesmy nagle lata swietlne za Barca Realem itp
Bzdura!! Mamy swietna drużyne która jest budowana latami i od podstaw a nie nagle wymieniamy pol składu...
» 27 czerwca 2012, 19:48 #11
nomati666: Właśnie. W ciągu ostatnich lat, byliśmy 3 razy w finale LM, z czego 1 wygraliśmy. Wygraliśmy masę trofeów. I jakimś cudem nie potrzebowaliśmy do tego gwiazd za grube miliony.
» 27 czerwca 2012, 20:07 #10
RdS21: Jeśli chce odejść to polecam Manchester. Londyn już zna, więc niech zmieni to miasto na inne to pozwiedza sobie i pomieszka a przy okazji wygra z United The Treble, z kolej zamiana Anglii na Hiszpanię nie jest zbyt dobra- to strasznie daleko.
» 27 czerwca 2012, 18:56 #9
wlodekzlc: Dokładnie, w BPL jest już sprawdzony i wie , że da radę na najwyższym poziomie. Jeżeli przeszedłby do Realu, mógłby skończyć jak Kaka lub Sahin - nigdy nie wiadomo jak się odnajdziesz w nowym otoczeniu, nie ważne czy się jest dobrym czy nie.
» 27 czerwca 2012, 20:05 #8
RdS21: Ważne, C.Ronaldo poradziłby sobie w każdej lidze od Angielskiej BPL do 4 ligi wietnamskiej.

Wiadomo też, że Adrian Mierzejewski nie poradziłby sobie w żadnej lidze Angielskiej BPL do 4 ligi wietnamskiej.
» 27 czerwca 2012, 22:43 #7
sisinho: Chyba pozycja "alternatywy za Xabiego" mu nie powinna pasować. Nie wygryzie ani Alonso ani Samiego z pierwszego składu , o Ozilu nie wspominając. Oczywiście , Real ma większe szanse na wygranie LM niż my, natomiast to u nas miałby zapewniony pierwszy skład i nie musiałby się martwić że w każdej chwili może usiąść na ławce.
» 27 czerwca 2012, 18:28 #6
Latar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2012 18:37

Większe szanse? Zastanów się chłopaku! Od kilku lat Real ma większe szanse, a to właśnie United stawało na podium. W tym roku przegraliśmy tytuł na bramki i to składem, że każdy na starcie płakał jaki to jest beznadziejny. Jeżeli o mnie chodzi to jaki ten skład nie będzie, jaka "11" wybiegnie zjeść murawę to i tak powiem "Glory Glory Man United!!". Mamy bardzo dobry skład!
» 27 czerwca 2012, 18:36 #5
nomati666: Dokładnie. Recepta Mourinho na sukces to ogólnie rzecz biorąc : szykujemy pozycję dla Ronaldo, podajemy do Ronaldo, Gol. Modric zna swoją wartość, i chce być ważnym elementem drużyny. Pozycja na ławce go raczej nie zadowoli, bo skoro już decyduje się na transfer, to tam gdzie będzie miał perspektywy. Chłopak myśli racjonalnie, nie gwiazdorzy (nie to co Hazard). Pieniądze już ma, bo w PL nieźle płacą. Teraz chce tytułów i sukcesów, i chce się do tych sukcesów przyczynić.
» 27 czerwca 2012, 19:23 #4
iceblast007: Chodzi o to że takie kluby jak Real czy Barca nie szczypią się tak jak my tylko wyrzygują 50 baniek (albo i 90) na piłkarza + 10mln na pensje + biorą selekcjonera z tak wielkimi ambicjami (patrz Mourinho) i mają zamiar zniszczyć system (patrz. Barce) na każdym froncie. Nie bawią się w zapychanie luk weteranami tylko kupują młodą gwiazde za 30 baniek, albo sprawdzonego piłkarza za 40 (patrz Modrić)... jesteśmy coraz dalej za taką barca czy realem, milanem, a teraz jeszcze nam uciekają powoli kluby Szejków tj City, Chelsea... jeszcze trochę zacznie to robić PSG i Malaga. A od takiego Juventusu powinniśmy zacząć się uczyć bo w ubiegłym sezonie pokazali klase.
My w sumie też bo średniej klasy piłkarzami i wybitnymi bez formy albo z ciągłymi kontuzjami zajęliśmy drugie miejsce.... ale to za mało jak na nas
» 27 czerwca 2012, 19:25 #3
nomati666: Czyli iceblast007 mówisz, że prawie pół miliona euro wydane przez petroszejków w $ity sprawiło, że są kilka klas przed nami? Chcę Ci przypomnieć, że to od nas wielkie kluby, które wydają dziesiątki milionów na transfery kupują zawodników (patrz: Beckham, Van Nistelrooy, Ronaldo). United jest kuźnią talentów, a Ferguson ma tyle doświadczenia, że wie jak wykreować nową gwiazdę. Boss ma plan na drużynę, i nie składa drużyny z samych wielkich nazwisk. Nazwiska nie grają. On potrafi wykrzesać z każdego piłkarza to co najlepsze. Nie potrzebuje płacić komuś milionów za to, żeby ktoś to za niego zrobił.
» 27 czerwca 2012, 20:05 #2
nomati666: *pół miliarda
» 27 czerwca 2012, 20:25 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.