Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bosnich: Ferguson ma związane ręce

» 7 czerwca 2012, 13:48 - Autor: matheo - źródło: talkSPORT
Zdaniem Marka Bosnicha, byłego bramkarza Manchesteru United, Czerwone Diabły nie są w stanie rywalizować finansowo z czołowymi klubami Premier League. Australijczyk winą za taki stan rzeczy obarcza rodzinę Glazerów, która według niego wysysa z klubu za dużo gotówki.
Bosnich: Ferguson ma związane ręce
» Zdaniem Marka Bosnicha, Czerwone Diabły nie są w stanie rywalizować finansowo z czołowymi klubami z Anglii, a winę za taki stan rzeczy ponosi rodzina Glazerów, która według niego wysysa z klubu za dużo gotówki.
Manchester United w ostatnim tygodniu przegrał z Chelsea rywalizację o Edena Hazarda z Lille.

– Manchester United nie ma już takiej siły jak kiedyś. To oczywiste. Bez względu jakbyśmy na to patrzyli, wszystko sprowadza się do struktury finansowej klubu – przyznał Bosnich na antenie radia talkSPORT.

– Glazerowie muszą spłacać ogromne długi, a w takim przypadku masz związane ręce.

– Sir Alex Ferguson mówi, że nie jest to właściwy czas na zakupy, bo ceny piłkarzy są wygórowane. Może sobie jednak mówić co chce. Na rynku są piłkarze, za których należałoby zapłacić nieco więcej, ale dzięki nim Manchester United liczyłby się w walce o każde trofeum – dodaje Bosnich.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs wychwala Scholesa
Następny news »
Bernstein: Koniec dyskusji o Ferdinandzie

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (65)


dolpana02: goo.gl/yU09R Kolejny typ mamy juz dzisiaj ! utrzymujaca sie 100% skutecznosC! duze kursy na dlugi okres czasu! zapraszam
» 9 czerwca 2012, 17:51 #61
joachim: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.06.2012 13:07

z innej beczki niceorders (taki sklep w ameryce ) sprzedaje koszulki na euro po 20 dolarów 22.5 z nawiskiem (są dziwne numery np i Walcot i Lennon mają 7)

http :/ /www .niceorders . com/ euro-2012-jerseys-england-c-282_285
» 9 czerwca 2012, 13:06 #60
frost19: tylko ja przeczytałem "Boenisch" :D
» 8 czerwca 2012, 22:47 #59
FiFlaK: Nie tylko Ty. ;P
» 9 czerwca 2012, 07:13 #58
Osti10: Czy to nie o tego Dzagojewa tok temu walczył MU? Dzisiaj strzela dwa gole dla Rosji...Wielki talent, szkoda, bo jego cena po EURO wzrośnie przy takiej grze.
» 8 czerwca 2012, 22:27 #57
xiondz: On i tak jak na chwilę obecną jest wyceniany na 16mln E a to kwota nie mała dla niektórych klubów. Jeżeli w kilku kolejnych meczach (bo Rosja na pewno wyjdzie z grupy) zagra tak skutecznie to jego cena faktycznie wzrośnie.
Jeśli zgłosi się po niego jakaś większa firma pokroju United, Realu czy innego Milanu to właściciele CSKA będą śrubowali jego wartość by jak najwięcej na nim zarobić. Jeżeli w ogóle się na to zgodzą...i pomyśleć że kupili go za jedyne 400tyś E...
» 9 czerwca 2012, 10:22 #56
Widera: niestety z kasą to u nas nie za ciekawie
ale fajnie jak by sie jeszcze udało wyciągnąć kasę na :
- lewego obrońcę bo Evra jest coraz starszy i nie będzie ciąglę grać całego sezonu bez przerwy
- jakiegoś pomocnika - nie wiadomo czy kagawa się sprawdzi do tego rudy i giggs niedługo emerytura do tego pewnie ando odejdzie , clev kontuzje , fletcher nie wiem jak u niego z tą chorobą
- napastnik - dlatego że Roo gra częściej jako rozgrywający przez co mało go w ataku , groszek widzieliśmy jego ostatni sezon fatalny ,a welbeck samemu też nic nie zrobi dlatego jakiś napastnik by sie sprzydał ( tylko nie jakiś no name i jakiś młodzik 17 letni )
» 8 czerwca 2012, 17:16 #55
Sanitarium: Welbeck sam nic nie zrobi ale Groszek to już powinien? Uwielbiam wychwalanie jednego nad drugim w momencie gdy Groszek ma tyle samo bramek i mniej rozegranych minut niż wspaniały nie mogący sam nic zrobić Welbeck...

A Roo powinien być w typowym ataku razem z jednym z nich, teraz tak grał jako rozgrywający z przyczyn dobrze nam znanych ale to nie znaczy, że tak powinno zostać.
» 9 czerwca 2012, 09:58 #54
pajta: Pieniądze psują świat, to banał ale prawdziwy. Dziś o transferze nie decydują względy czysto sportowe (choć te też są ważne) a przede wszystkim pieniądze. Moim zdaniem bardzo dobrze, że SAF nie daje się w to wpędzić i sięga po zawodników którzy chcą u nas grać, a nie tylko zarabiać pieniądze. Myślę, że transfer Modricia za 25 mln to będzie jeden z tych transferów, który będzie doceniony z powodów i sportowych i finansowych. To byłby pomocnik w idealnym momencie kariery, o odpowiednio dużym doświadczeniu i wielkich umiejętnościach (kreuje akcję jak Paul Scholes). On raczej rozwiąże nasz problem rozgrywającego.
» 8 czerwca 2012, 15:36 #53
vip14: Manchester United ma wystarczająco dużo pieniędzy na transfery, a rodzina Glazerów "wyciąga" dla siebie wystarczającą ilość gotówki.
» 8 czerwca 2012, 14:14 #52
GGMU1878: Panowie TYLKO MU!! Nie patrzcie na salate !MU i tak jest wielkim Klubem a o Bossie nie wspomne :)
» 8 czerwca 2012, 13:46 #51
norbertos18: Czasami to jednak żałuję, że nasz klub nie sra kasą jak City... ale Manchester United bez takich pieniędzy potrafi walczyć o trofea! I to jest piękne w tym klubie!
» 8 czerwca 2012, 09:33 #50
MUforever1987: Tak, tak United ma co sezon 100 mln na transfery - ostatnio wydał ponad 60, teraz już 20, ale oczywiście tylko inni kupują a my gramy bez kasy, bez transferów, bez piłkarzy, bez niczego :) Kasa jest, a to że SAF nie ma zielonego pojęcia co z nią zrobić to już inna sprawa. Kluby w PL to faktycznie kasy nie mają i muszą ściągać brudasów zza granicy za darmo i płacić im żałosne wynagrodzenia, by w ogóle mieć skład na wszystkie mecze sezonu. United tak jak inne wielkie kluby wydaje krocie na transfery, tyle tylko że niemal wszystkie ostatnie transfery SAFa to wtopa za wtopą - Bebe, Chicharito, Jones, Young też nie za bardzo... Teraz Kagawa - to będzie drugi Park, już w BVB charakteryzował się nierówną formą...
» 8 czerwca 2012, 13:15 #49
Ta3k: @MUforever1987 chyba sobie żartujesz Chicharito Jones i Young to są wtopy??!!
» 8 czerwca 2012, 13:49 #48
Roszko: co ta trójka ma do Bebe? :P
» 8 czerwca 2012, 14:09 #47
MUforever1987: Oni wszyscy grają piach, Young trochę nam pomógł aktorstwem, ale to wciąż nie to ! Kagawa też będzie grał żenadę, chodzi mi o to że to nie są realne wzmocnienia !!
» 8 czerwca 2012, 20:08 #46
Shoot: Rozumiem można mieć swoje zdanie, ale proszę cię jak masz pisać tak prowokacyjnie to nie wypowiadaj się o nim publicznie. Podnosisz ludziom ciśnienie. Nawet nie będę odpowiadał na to co napisałeś ponieważ twoja wypowiedź jest tak głupia, że aż mi cię szkoda(Bez urazy oczywiście).
» 9 czerwca 2012, 10:59 #45
MUforever1987: Hahaaaa to raczej mi ciebie powinno być szkoda (a nie jest) jeśli uwazasz że 10 mln za drewno z meksyku, 18 mln za gorszą wersję O'Shea, którego oddaliśmy za darmo Sunderlandowi i 24 mln za symulanta Younga, który tylko obalać się potrafi to mało... W moich komentarzach nie było nic prowokacyjnego - same gołe fakty ! Idź kibicować City, bo jesteś, jak widać typowym gimbojem.
» 9 czerwca 2012, 20:26 #44
Wielbicielka: hahaha...nie ma to jak dobry żart z rana.
» 11 czerwca 2012, 08:15 #43
mateomufc: dobrze godo ten chłop
» 8 czerwca 2012, 09:12 #42
Marti24: Nie był gwiazdą MU, ale ma częściowo rację. Nie do końca się z nim zgadzam, bo uważam, iż brak transferów jest także wynikiem błędnego przekonania Fergusona, iż teraz może mieć nastolatków na miarę Giggsa, Scholesa, Butta, Beckhama Niestety ostatni sezon dobitnie pokazał, iż tak nie jest i prędko nie będzie. Krezusami nie jesteśmy, ale pieniądze na transfery są. Zmniejszenie zadłużenia, sprzedaż Roandlo, mnóstwo umów sponsorskich, niezłe wyniki finansowe, coraz węższa kadra i spora liczba piłkarzy, która opuściła klub w ostatnich latach. Pieniądze są - tylko Ferguson musi sobie uświadomić, iż za piłkarzy trzeba płacić dobre pieniądze i wysokie im tygodniówki.
Wielu komentatorów uważa, iż City może być tylko mocniejsze - niestety zgadzam się z nimi. Arsenal będzie także silniejszy, choć moim zdaniem jeszcze potrzebuje zawodników do tego, by nas dogonić (o ile zostanie v. Persie). Chelsea - jeden Hazard wiosny nie czyni, zespół jest stary i potrzebuje dużych wzmocnień (czemu MU nie kupiło Cahilla - kapitalny obrońca za pół darmo - spełnia wymogi Fergusona - b. dobry, a tani). Liverpool - z nowym trenerem powalczą o LM, ale na tym się skończy, Newcastle - nie przejmowałbym się, Tottenham - tylko LM.
Podsumowując, z tym składem mamy szanse w LA na DRUGIE miejsce, a w LM na najwyżej ćwierćfianł. SMUTNE
» 8 czerwca 2012, 07:59 #41
Radecky: Hazard, Hulk, Marin, oraz kilka innych zaplanowanych transferów (widać Roman po wygraniu LM otworzył portfel). Ciężko będzie o to drugie miejsce z jednym transferem.
» 8 czerwca 2012, 10:50 #40
jari13: Nie jestem fanem takiego podejscia do pilki jak ma Real, ale nie oszukujmy sie ma znacznie silniejszy sklad tak samo Barca. Nasza w miare dobra gra bierze sie wylacznie z umiejetnosci SAFa, ale jego polityka transferowa zaczyna byc rozpaczliwa. W poprzednim sezonie wydalismy sporo, ale na 3 pilkarzy, de gea i phil ok mlodzi zawodnicy na przyszlosc, ale young to nie jest wirtuoz i to nas rozni od najsilniejszych klubow, ze mamy solidnych pilkarzy i Roo.
» 7 czerwca 2012, 22:08 #39
mateuszr20471: Na pewno sie u nas nie przelewa, jednak w to, ze nie mamy kompletnie kasy na wzmocnienia nie wierze. W zeszlym okienku sciagnelismy 3 graczy za ponad 50mln, prawie sciagnelismy Sneijdera. W tym roku takze zlozylismy oferte za Hazarda ktora wynosila co najmniej 30mln funtow, a ze Fergie nie ma w zwyczaju mlodym zawodnikom dawac nie wiadomo jakiej pensji no to Hazard poszedl do Chelsea. Do tego jesli sciaga sie nikomu nie potrzebnego bezdomnego za 7 mln to tak zle chyba nie jest...
» 7 czerwca 2012, 22:34 #38
Klimaa: Ten bezdomny to chyba największa transferowa wtopa Fergusona, zaufał obserwatorom którzy tak naprawdę powinni sami spłacać swój błąd. Teraz chce dać mu szansę ale to zasłona dymna i klub pozbędzie się go przy pierwszej lepszej okazji.
W dzisiejszych czasach sam szkoleniowiec nie wystarczy, a Ferguson i tak robi wiele że wciąż jesteśmy w czołówce. Bez wydania pieniędzy na odpowiednich zawodników będzie nam bardzo ciężko liczyć się w lidze nie mówiąc już o LM. Real i City pokazało że trzeba wydać wiele mln by zapewnić sobie tytuł, więc chcąc nie chcąc musimy zrobić podobnie, bo obecnym wychowankom daleko do Giggsów i Scholesów..
» 8 czerwca 2012, 08:55 #37
xxxcichy465xxx: Gdyby United miał jakiś szejki to by wiele nie musiał władować , a trofeów by United miało od GROMA , bo przyznajcie już dobry skład mamy , menagera też , tylko kupić 2/3 pomocników i napastnika i jesteśmy przed wszystkimi .
» 7 czerwca 2012, 18:58 #36
MDuch7: Już wolę takich Glazerów niż Szejków -.-

GG MU !
» 7 czerwca 2012, 19:05 #35
Rooni: O szejkach akurat nie można mówić źle bo sam przyznasz , że mają nosa do interesów. To Mancini żąda od nich takich pieniędzy na piłkarzy a sam widzisz ile cierpliwości mają i nie wtrącają się do spraw transferowych tak jak chociażby Abramowicz
» 8 czerwca 2012, 10:08 #34
poziom9999: De Gea,Evra,Vidić,Ferdinand,Rafael,Scholes,Kagawa,Valencia,Young,Roo-
ney,Welbeck


ławka:Lindegard,Smaling,Jones,Evans,Cleverlay,Carick,Fletcher,Nani,Chicharito,Anderson

do tego jeszcze jakiś napastnik do tego, i niech nikt nie smuci że nie mamy składu na mistrza
» 7 czerwca 2012, 18:50 #33
MDuch7: Za Welbecka Chicha w formie i jest git :D
» 7 czerwca 2012, 19:12 #32
Rooni: A po 5 kolejkach 50% tego składu wypadnie na pół roku i zgubi formę z powodu kontuzji i cały okres przygotowawczy pójdzie się ... .
» 8 czerwca 2012, 10:09 #31
poziom9999: zgadzam się, gdy chcieli nas kupić szejkowie to Glazerowie nie chcieli nas sprzedać a kasy dać nie chcą
» 7 czerwca 2012, 18:44 #30
zygman: Musi cos wylozyc, mialo dolaczyc kilku znakomitych graczy a poki co jest tylko kagawa, mysle ze warto zrobic zakupy w tottenhamie
» 7 czerwca 2012, 18:18 #29
ManUtd95: Love United, Hate Glazers....
» 7 czerwca 2012, 18:22 #28
ManUtd95: Swiete slowa...
ale chyba w tym oknie transferowym Fergie wylozy troche kasy na wzmocnienia.
» 7 czerwca 2012, 18:03 #27
Maciek89: Mam dokładnie takie samo zdanie ! Taka jest prawda... Dziwne że tak wiele osób daje sobie mydlić oczy SAF-owi i wierzy w silny skład. Skład mamy na 4 - 6 miejsce w tabeli, gdyby nie pomoc sędziów i fart w paru meczach, takie właśnie by było ! Nie mamy argumentów by starać się o najlepszych...
» 7 czerwca 2012, 17:36 #26
IIIrWonderful: A mnie denerwuje twoje gadanie...
Co do tematu to mi sie wydaje ze Glazerowie nie maja nic w tej sprawie poprostu SAF nie lubi wydawac :)
» 7 czerwca 2012, 19:20 #25
miko29: a tam gada... mamy to co chcielismy czyli srodkowego pomocnika ofensywnego kagawe, dojdzie jeszcze lewy obrońca i napastnik a do tego Vidic, anderson i Fletcher po kontuzji i mamy kompletny skład.
» 7 czerwca 2012, 17:16 #24
orchi650: Prawda jest taka, dopóki nie kupi nas jakiś bogaty właściciel typu szejk, jakiś katarczyk to na jakieś wielkie transfery nie mamy co liczyć...
» 7 czerwca 2012, 16:42 #23
wrobel1992: Chciałbym(jak każdy kibic United) żeby United wygrało następną LM bez spektakularnych transferów, aby utrzeć nosa wszystkim tym, którzy idą do innych klubów grać tylko dla kasy, a imię klubu czy jego historia nic dla nich nie znaczy!
» 7 czerwca 2012, 16:21 #22
cejotinho: Co fakt to fakt, lecz ceny piłkarzy nie będą już spadać a wręcz przeciwnie. Nie możemy wiecznie się zasłaniać tym że cena za wysoka itp. Glazerowie powinni dać SAF'owi spory zastrzyk gotówencji jeśli mamy się liczyć w walce o trofea.
» 7 czerwca 2012, 16:20 #21
Makavelli88: a pamietacie chelsea na poczatku panowania Romana?? co okno wymieniali pol skladu!! dobrze ze SAF nie wydaje pochopnie kasy na zawodnikow ktorym Anglia moze nie sluzyc , lepszy jeden dobry transfer niz 5 komplentych pomylek:)
» 7 czerwca 2012, 15:34 #20
funManUtd17: Moim zdaniem potrzeba nam jeszcze 3 wzmocnień. Boczny obrońca, środkowy pomocnik i napastnik, który nie będzie się cofał i próbował rozgrywać jak Rooney czy Welbeck. Chyba że zrobimy z Rooneyem to co Arsenal z van Persie'm, czyli przesuniemy go na atak i każemy tam grać, a rozgrywanie zostawimy Kagawie. Ja inaczej tego nie widzę. Nie mam bramkostrzelnego napastnika niestety, nie licząc Roo. Na bok obrony fajnie jakby przyszedł Lahm, ale to niemożliwe. Pozostaje Baines lub Clyne, albo obydwaj. Do tego jakiś środkowy pomocnik, może Modric, ale ucieszę się z każdego innego rozsądnego zakupu. No i ten napastnik nieszczęsny. Przy odejści Berby, Owena i pewnie Machedy potrzebny nam ktoś nowy.
» 7 czerwca 2012, 15:32 #19
poland: tak się właśnie zastanawiam dlaczego United nie zrobi takiej akcji że każdy kibic na świecie może wesprzeć klub dowolną kwotą pieniędzy, przecież nikt nikogo nie zmusza do tego, a wiadomo ilu kibiców ma nasz ukochany klub.. myślę rok i spokojnie wszystkie długi spłacone i bylibyśmy jeszcze na dużym plusie ;)
» 7 czerwca 2012, 15:26 #18
FiFlaK: Czy ja wiem. Manchester ma naprawdę świetny skład, brakuje tylko dwóch czy trzech środkowych pomocników.
Obrońcy są najwyższych lotów, bramkarze to samo, skrzydłowi ? jedni z najlepszych w Europie. Atak ? Nie mam pytań.
środek pomocy ? Scholes, Carrick. No właśnie, tylko oni...
» 7 czerwca 2012, 14:59 #17
wlodekzlc: PRAWA OBRONA !
» 7 czerwca 2012, 15:01 #16
mateuszr20471: Z bramka wszystko ok, na srodek obrony mamy az 5 klasowych zawodnikow, po lewej stronie defensywy mamy Evre i Fabio, po prawej jest tylko Rafael, najgorzej wyglada srodek pola, gdzie mamy tylko 1 pewnego zawodnika w osobie Carricka, Clev,Ando pewnie wiecej beda siedziec u lekarzy niz grac, Fletch nie wiadomo czy wroci, a Scholes czy Giggs to moga zagrac w 15, maksymalnie 20 meczach, dlatego tutaj potrzebny jest 1 a najlepiej 2 transfery. Kagawe juz mamy wiec linia ofensywna jest juz gotowa.
» 7 czerwca 2012, 15:13 #15
Rooni126: Prawda jest taka ( nie wiem po co sie wszyscy oszukuja) ze w akademii nie mamy talentow takich jak kiedys bo sorry ale Cleverley to nie jest talent najwyzszych lotow 23 lata i do tej pory nic nie pokazal to Paulem drugim nie bedzie...jedynie z Welbecka co mysle ze bedzie.I a teraz SAF sprowadza mlodych utalentowanych ale i dosc drogich bo Jones,De Gea to sa ogromne talenty i w tamtym okienku malo kasy wydal ?? tyle ze on to robi od podstaw czyli obrony i nie widac jeszcze efektow w naszym stylu gry, ale jak widzimy teraz bierze sie za pomoc bo sprowadzenie Kagawy czy chec sprowadzenia za okolo 30 mln hazarda to nie jest mala inwestycja wiec nie rozumiem dlaczego twierdzicie ze nie ma kasy.Kasa jest wydawana tyle ze na efekty musimy poczekac bo SAf robi zespol od podstaw
» 7 czerwca 2012, 14:57 #14
jari13: Skoro SAF tak swietnie odmladza ekipe to kto poza Rafaelem przyszedl za male pieniadze, wychowal sie w rezerwach lub akademii? Nie mamy zadnych talentow. Byl Pogba, ale lepiej bylo wystawiac emerytow. Tu nie chodzi o to ze nie ma pieniedzy tylko, ze SAF udaje ze wszystko gra i nie potrafi wykorzystac tego co zostalo. Glazerowie wyciagaja wielka kase z klubu ktory byl swietnie zarzadzany i dzieki temu mogl sobie pozwolic na wielkie nazwiska. Nie bylismy jak MC czy CFC ze ktos nam to dal. Klub zarabial na sponsorach biletach koszulkach transmisjach. Chciwi ludzie sprzedali klub Glazerom
» 7 czerwca 2012, 14:48 #13
riv8: Nie mamy żadnych talentów? A pierwsi z brzegu bracia Keane i Davide Petrucci?
» 7 czerwca 2012, 15:15 #12
kamel213: Chlopina ma racje tylko trzeba brac poprawke na to ze SAF wie co z tym zrobic. Odmladza ekipe! Chyba nie trzeba przypominac ze jest w tym najlepszy:P To prawda ze mlodego giggsa i paula czy tez beckhama nie bedziemy mieli. Ale widze po mlodych zawodnikach ze potrafia grac jak ogladalem poczatek sezonu klucilem sie z kumplem ze UTD wygra wszystko! Winiki i gra byla piekna! Stare dobre UITD! Lecz dostalismy w policzek wypad z LM, LE i ta koncowka..przez ostatni mecz nadal wierzylem! Dlatego namawiam do kibicowania UTD bo to zespol nie pieniadze! Drugie miejsce to dobra pozycja(patrz barca, milan). Daje wieksze emocje! Bedzie widac wieksza chec gry!
» 7 czerwca 2012, 14:12 #11
slavkoo91: Dokładnie. Trzeba dodać, że kupowanie młodych graczy w tym ciężkim okresie to inwestycja na przyszłość, bo albo będą siłą naszego zespołu, albo zostaną sprzedani za grubsze pieniądze. Nareszcie ktoś wyjawił prawdziwą przyczynę pewnej może nawet BIERNOŚCI na rynku ze strony United.
» 7 czerwca 2012, 14:30 #10
Draciel: No i co Ci po tych grubych pieniądzach? Stracony podstawowy gracz, a pieniądze w cholerę na spłacanie długu (patrz. Ronaldo).
» 7 czerwca 2012, 14:44 #9
nosiema: no to co maja olac dlugi i rzucic wszystko na transfery? jak to sobie wyobrazasz
» 8 czerwca 2012, 08:16 #8
Draciel: Ja w ogóle nie wyobrażam sobie kupowania klubu "na kredyt". Albo Cię stać na klub i kupujesz go, albo nie i koniec tematu. Nie ma zadłużania już na wstępie.
» 8 czerwca 2012, 11:45 #7
radzioch: kazdy kibic po funciaku i by byli w stanie kupic kazdego;p
» 7 czerwca 2012, 14:10 #6
Marcindst13: JA moge dac nawett 100 funta
» 7 czerwca 2012, 14:20 #5
ForeverManUtd: 659 mln łooo
» 7 czerwca 2012, 14:20 #4
djgodzilla: przecież każdy to widzi, tylko nie rozumiem gadania typu "jest dobrze nic nie musimy zmieniać"
» 7 czerwca 2012, 14:09 #3
dr96chicharito: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2012 14:02

Dobrze powiedziane. ,,MANCHESTER UNITED" nie ma już takiej siły przebicia jak kiedyś skoro chcą od nas odchodzić piłkarze i przegrywamy walke na rynku transferowym (nawet z Chelsea)...- kiedyś by tak nie było. Taka jest czysta CZYSTA BRUDNA. xd :P
» 7 czerwca 2012, 14:02 #2
Draciel: Trafna uwaga
» 7 czerwca 2012, 13:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.