Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

PL: Plaga kontuzji zmorą United w minionym sezonie

» 2 czerwca 2012, 12:09 - Autor: Biafra - źródło: therepublikofmancunia.com
Według posezonowych statystyk Manchester United podczas kampanii ligowej 2011/2012 musiał zmagać się z największą liczbą kontuzji spośród wszystkich drużyn występujących w Premier League.
PL: Plaga kontuzji zmorą United w minionym sezonie
» Według posezonowych statystyk Manchester United podczas kampanii ligowej 2011/2012 musiał zmagać się z największą liczbą kontuzji spośród wszystkich drużyn występujących w Premier League.
Czerwone Diabły doznały aż pięć razy większej ilości urazów niż gracze Manchesteru City, a co więcej sztab szkoleniowy wicemistrzów Anglii musiał radzić sobie bez kluczowych graczy przez okres czasu niemal dziesięciokrotnie dłuższy, niż sztab ekipy Obywateli.

Oczywiście, nie jest to wymówka, usprawiedliwiająca przegranie walki o mistrzowski tytuł z podopiecznymi Roberto Manciniego, jednak warto zapoznać się z poniższą tabelą, która przywołuje jedną myśl: 'jak wyglądałaby końcowa tabela Premier League, gdyby nie te nieszczęsne urazy'.

Tabela kontuzji* Premier League sezonu 2011/12



MiejsceKlubZnaczące kontuzje*Dni stracone przez urazyŚrednia dni
1Man City718626.6
2Chelsea1335627.4
3Wigan1147443.1
4Stoke1455739.8
5Wolves1869038.3
6Everton2171634.1
7Swansea1275963.3
8Liverpool1579452.9
9Blackburn2080140.1
10Aston Villa2180638.4
11WBA2486836.2
12Sunderland2295643.5
13Norwich1496869.1
14Bolton15105470.3
15QPR19110558.2
16Fulham33124537.7
17Newcastle27125846.6
18Arsenal28134348.0
19Tottenham36145040.3
20Man United39168143.1


* Znacząca kontuzja oznacza, iż piłkarz był wyłączony z gry przez przynajmniej 14 dni


TAGI


« Poprzedni news
Gary: Od razu pochwaliłem się Fergiemu
Następny news »
Oliver Norwood może opuścić United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (38)


grg: Tak z innej beczki.. Cahill nie zagra na EURO, a w jego miejsce powołany został... Martin Kelly... jakieś totalne nieporozumienie -.- Ciekawe jak się musi czuć Rio jak zamiast jego powołują jakiegoś pionka.
» 3 czerwca 2012, 16:42 #35
grg: A United to co? Rio miał kilka kontuzji, Vidić nie grał przez większość sezonu, bracia da Silva też kilka razy wypadali z gry, Smalling i Jones tak samo.. ;)
» 3 czerwca 2012, 16:43 #34
Ksero: Plaga kontuzji to głównie wina treningów i sztabu medycznego. Zawodnicy są przeciążeni i większość z nich nie wytrzymuje ciężaru, który kładzie się na ich kolana, plecy, kostki... Do tego sztab medyczny także dobrze sobie nie radzi, biorąc po uwagę ile zajmuje powrót po urazach. Chociaż Valencia wrócił w bardzo dobrej formie, także trzymajmy kciuki, że Vidić także będzie w pełni formy. Dokupić Bainesa jak można i obronę mamy na bardzo wysokim poziomie. Dopełnić transfer Kagawy, ściągnąć kogoś na środek, odciążyć trochę zawodników, sprawić, żeby byli bardziej wypoczęci i mistrzostwo wraca na OT. Pozdro!
» 3 czerwca 2012, 10:42 #33
reddevil97: Tutaj dominujemy, szkoda, że nie dominowaliśmy w ligowej tabeli Premier League. Miejmy nadzieję, że już w tym nadchodzącym sezonie uda nam się zdobyć 20 tytuł Mistrza Anglii
» 3 czerwca 2012, 10:01 #32
Damianos500: Dominujemy tutaj :D również wielki podziw dla Arsenalu i Tottenhamu,że zajeli wysokie miejsca w tabeli mimo wielu kontuzji.
» 3 czerwca 2012, 09:22 #31
zagor21: "Dni stracone przez urazy: 1681" o co chodzi bo nie za bardzo czaje. czy w roku nie ma czasami 365 dni? mogr cos nie rozumiec wiec prosze o wytlumaczenie o co kaman :P
» 3 czerwca 2012, 02:36 #30
Biafra: To jest wynik osiągnięty przez 39 kontuzjowanych w minionym sezonie graczy, średnio wychodzi że każdy z nich nie grał przez około 40 dni, ale wiadomo jak to jest, jeden dłużej, drugi krócej - w sumie wychodzi tyle dni.
» 3 czerwca 2012, 11:26 #29
Steckov: Plaga kontuzji i brak motywowania przez Fergusona zawodników w ostatnich meczach sezonu, do tego wystawianie Parka na mecz z City.
» 2 czerwca 2012, 20:35 #28
hitman90: Tak, bo Ty wiesz, że Ferguson ich nie motywuje.
» 2 czerwca 2012, 23:59 #27
Steckov: Wyniki w meczach z Wigan, Everton'em i Man City w ostatnich kolejkach przed końcem ligi mówią same za siebie. Nie trzeba posiadać nadzwyczajnej wiedzy żeby wyciągnąć takie wnioski.
» 3 czerwca 2012, 00:02 #26
hitman90: A co z resztą wyników? Z Arsenalem, Chelsea, Tottenhamem? Słabe wnioski wyciągasz, podsumowując.
» 3 czerwca 2012, 00:25 #25
TykiMikk: Wręcz beznadziejne.
» 3 czerwca 2012, 12:28 #24
Steckov: Nie umiesz czytać ze zrozumieniem. Napisałem, że motywacja jest niesamowicie ważna w ostatnich meczach ligi, na ostatniej prostej, nie obchodzi mnie 8-2 z Arsenalem i 3-1 z Chelsea skoro mając 8 pkt przewagi i kilka meczów do końca nie potrafili tego utrzymać.
» 3 czerwca 2012, 14:34 #23
hitman90: To wydaje się co najmniej... dziwne. Od kilku lat to samo. Szpital w MU w środku sezonu to norma. W tym sezonie, zjawisko to chyba osiągnęło swoje apogeum. W pewnym momencie całą jedenastkę można było skompletować z kontuzjowanych. Wydaje mi się, że to może być błąd w przygotowaniach fizycznych, bo co ma do tego sztab medyczny? Może mógłby szybciej przywracać ich do zdrowia, ale niektórych rzeczy po prostu się nie przeskoczy. Podkupić specjalistów z MC:)
» 2 czerwca 2012, 20:24 #22
Gibon17: pstrząc na tę tabelę to cud że tak długio walczylismy o mistrza!
» 2 czerwca 2012, 17:32 #21
Marti24: Dokładnie - wypieprzyć sztab medyczny!! To nie pierwszy taki sezon, wniosek jest prosty.
» 2 czerwca 2012, 15:15 #20
mateomufc: sztab medyczny odpowiada za kontuzje zawodnika ? zaraz zaraz chyba źle dopasowany trening ,a kto odpowiada za trening ?
» 2 czerwca 2012, 15:38 #19
przemekk28: O sztabie medycznym też dobrze to jednak nie świadczy. Zawodnicy dość długo dochodzą do siebie zwykle po kontuzjach, które odnoszą.
» 2 czerwca 2012, 21:53 #18
bosicman: @ przemekk28

bo kontuzje jakie odnosza nasi zawodnicy nie naleza do "najprzyjemniejszych" :)
» 3 czerwca 2012, 13:09 #17
Petrozza52: Nie uważam tego za 'marne usprawiedliwienie', City miało 7 razy przypadek ponad dwutygodniowej kontuzji, my zaś prawie 6 razy tyle, ignorancją jest powiedzieć że to nie miało wcale, lub bardzo mały wpływ na przebieg sezonu. Zgodzę się jednak że to pokazuje że potrzeba zmienników którym bez wątpienia będzie można zaufać bez zastanawiania się czy sobie poradzą.
» 2 czerwca 2012, 15:02 #16
b90: Marne usprawiedliwienie. Taki klub powinien mieć też równorzędną ławkę, a nie tylko 11 piłkarzy. Widocznie Ci którzy ich zastępowali nie nadają się do gry w tej drużynie.
» 2 czerwca 2012, 14:47 #15
iceblast007: Jeszcze się nie zaczął sezon a u nas kontuzji ciąg dalszy... już straciliśmy Keane'a... wspaniale się przyszły rok zapowiada :/
» 2 czerwca 2012, 14:28 #14
gitkolo: Ja tam patrze na to troche inaczej.Od kilku lat United ma dużo kontuzji i tak mi sie wydaje czy to czasem nie jest wina sztabu medycznego United, bo bez przesady-inne kluby równie mocno harują na treningu jak i podczas meczu a nie mają aż tylu kontuzji a i przypadkowych urazów podczas meczu/treningu za duzo jak na ten sport.
» 2 czerwca 2012, 13:47 #13
Hubzi: moim zdaniem jak na tylko kontuzji to i tak zajelismy dobre miejsce walaka byla do samego konca :)
» 2 czerwca 2012, 14:22 #12
vip14: No naprawdę. I już wiem czemu United przegrało Ligę. Te kontuzje to najgorsza rzecz jaka może spotkać dany klub. Oby w następnym sezonie nas to nie spotkało, bo inaczej przegramy po raz kolejny Ligę, a tego żaden kibić MU nie chciałby, a więc kontuzje żegnamy z United xD
» 2 czerwca 2012, 13:28 #11
maciek87: Ostatnimi czasy dość mocno kontuzje kojarzyły mi się z Arsenalem i Tottenhamem, zawsze brakowało im kluczowych graczy. United jednak pobiło wszystkich na głowę! Teraz trzeba się zastanowić - czy to pech, czy może jednak gdzieś wkrada się błąd?
» 2 czerwca 2012, 12:28 #10
joker20: to nie przypadek bo my co roku mamy plage kontuzji
» 2 czerwca 2012, 13:12 #9
niedoniebieski: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.06.2012 12:18

Ciekawe czy Fletcher jest liczony.
» 2 czerwca 2012, 12:16 #8
n17ban: Nie, czemu miałby być liczony? Przecież to nie jest zawodnik United, a już na pewno nie miał kontuzji.
» 2 czerwca 2012, 13:14 #7
chudy1948: Moze i kontuzji nie miał ale na pewno miał uraz a to też wyklucza zawodnika z gry więc musi być liczony
» 2 czerwca 2012, 13:35 #6
Akwinata: Widzę chudy1948, że ironia nie jest Twoją mocną stroną.
» 2 czerwca 2012, 13:43 #5
PLDan11: Zawiesił karierę, ale ma kontrakt z United, co upoważnia go do gry w piłkę ;)
» 2 czerwca 2012, 14:25 #4
TykiMikk: Pytanie wcale nie jest głupie, a Wy naskakujecie na chłopaka.
Fletcher zawiesił karierę tudzież to wcale nie jest takie oczywiste, że musieli go liczyć.
» 3 czerwca 2012, 12:30 #3
PLDan11: Gdyby nie to na pewno byśmy wygrali sezon, ale też nie byłoby odkrycia w postaci świetnej formy Evansa, Welbecka. Nie byłoby też powrotu Scholesa i formy de Gei, bo Fergie na pewno stawiałby na Lindegaarda, ale ten złapał kontuzję. Także nie ma tego złego i tak dalej... ;)
» 2 czerwca 2012, 12:16 #2
Bartolek05: Masz rację. Na dłuższą metę ten sezon przyniesie więcej dobrego niż złego. Jeśli byśmy wygrali 20 majstra to Sir Alex skończył by szaleństwa transferowe na zawodniku za max 10 mln, tak to przyjdzie Kagawa, mówi się też o innych, zobaczymy.
» 2 czerwca 2012, 14:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.