Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hazard potwierdza transfer z Lille

» 12 maja 2012, 19:26 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Eden Hazard za pośrednictwem Twittera wyjawił, że latem zmieni barwy klubowe i odejdzie z Lille. Najpoważniejszymi kandydatami do zatrudnienia Belga są Manchester United i Manchester City.
Hazard potwierdza transfer z Lille
» Eden Hazard latem odejdzie z Lille
Do którego klubu trafi Eden Hazard?
Młody skrzydłowy niemal na pewno przeniesie się do Premier League. Faworytem w wyścigu po podpis 21-latka wydaje się Manchester City. Sytuacje Hazarda od dawna uważnie monitorują też skauci Manchesteru United.

– Jeszcze dwa mecze w barwach Lillle. Pociągam nosem – napisał Hazard na Twitterze.

Oprócz Manchesteru City i Manchesteru United w gronie klubów zainteresowanych Hazardem wymienia się Tottenham, Chelsea i Arsenal.

Hazard w tym sezonie wystąpił w 36 meczach Ligue 1. Młody Belg zdobył 17 bramek i asystował przy 22 trafieniach.


TAGI


« Poprzedni news
Zapowiedź: Sunderland vs Manchester United
Następny news »
Evra: Brak tytułu zaboli wielu ludzi

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (92)


ochley: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.05.2012 23:52

Rzecz do optymistów - zobaczycie Hazarda w trykocie United tak jak zobaczyliście Ronaldinho, Sneijdera, Modrić'a czy Eto'o. Sir Alex Ferguson ma swoją, moim zdaniem nieco anachroniczną wizję zespołu, w której nie ma miejsca na ściąganie piłkarzy za niebotyczne sumy. Co w zasadzie nie powinno dziwić, bo ostatni taki transfer - wart 30,75 mln funtów, wydane na zakup Berbatova (którego szczerze uwielbiam i zawsze mu kibicowałem) po dziś dzień odbija się czkawką - minęły 2 pełne sezony, zanim Bułgar zaczął odpalać w trzecim, a już w czwartym nie tylko nie strzelał, ale nawet specjalnie nie pograł. W związku z tym sugeruję raczej nastawić się na maksymalnie Kagawę, a jeśli ewentualnie przyjdzie ktoś klasy naprawdę światowej, będziemy się cieszyć.
» 14 maja 2012, 23:49 #91
ICEMAN73: HAZARD DO CITY, ZDECYDUJE KASA ,DOSTANIE TYGODNIÓWKE ZE 150 TYŚ.! ALE MOIM ZDANIEM ZA DUŻO TAM NIE POGRA. DO UNITED PRZYJDZIE KAGAWA
» 14 maja 2012, 09:28 #90
unitra7: I oczywiście city wszędzie sie wpieprzają
» 14 maja 2012, 00:10 #89
spOntan: odnośnie rzekomych słów Hazarda, że zdecydowanie niebieskie koszulki.


youtube. com/watch?v=mUEylWkUnmQ
» 13 maja 2012, 19:52 #88
SAF: Wszyscy go chcą, a ja wierze że SAF pokarze po raz kolejny wszystkim klasę i kupi 1 pomocnika nieznanego i zrobi z niego gwiazdę. Jak wam się nie podobają transfery to wiecie komu możecie kibicować.
» 13 maja 2012, 12:59 #87
UnMishii: no to pewnie kolejny Bebe, Macheda, Obertan.
» 13 maja 2012, 15:13 #86
UnMishii: Zamiast go brac rok temu, kiedy juz był i tak dobrym i dobrze rokującym zawodnikiem to Fergie wolał czekać aż city zgarnie mu go sprzed nosa. Tak szczerze to szkoda, ale pewnie w kolejnym sezonie znowu bedziemy musieli liczyc na forme Scholesa ktory nie bedzie grał w kazdym meczu, i nasze gwiazdy Cleverleya i Andersona. Za każdego City da wiecej niz my, tego jestem pewien.
» 13 maja 2012, 12:04 #85
MDuch7: Ale nie każdy chce iść do City , myślę że jest wielu zawodników którzy by dostali ofertę od United i od City to wybrali by United. Ale niewielu jest takich którym SAF złoży jakąkolwiek ofertę.
» 13 maja 2012, 16:01 #84
BVB: On odejdzie do Manchesteru City .!
» 13 maja 2012, 11:58 #83
Damianos500: Nie jest on dla nas,a szkoda.
» 13 maja 2012, 10:39 #82
MenToS0295: Niestety ale pewnie przejdzie do city :(
Ale jak by pomyślał zobaczył ile gwiazd "stworzył" Ferguson to by przyszedł do nas bo to co teraz Hazard prezentuje nie powinno być jego najwyższym poziomem.
» 13 maja 2012, 10:26 #81
spOntan: Mam nadzieję, że po wczorajszym meczu Ferguson odpuści sobie ten głupi pomysł sprowadzenia Kagawy do United. Jego wczorajsza bramka trochę przysłania jego słabiutki występ. Upadła również teoria, że w LM grał słabo, bo cała BVB grała słabo. Otóż nie, grał słabo bo jest słaby, dużo mu brakuje do poziomu europejskiego, nawet do Roberta. Co najwyżej może pograć sobie z jakimiś Augsburgami czy innymi Freiburgami, ale kiedy przyjdzie mierzyć się z lepszymi, jego wątpliwa gwiazda gaśnie.

Jakieś dziwne przeczucie mam, że Hazard trafi do United. Jest świadom swoich umiejętności, i wie, że duże pieniądze prędzej czy później przyjdą, a jak trafi pod skrzydła Fergusona to w niedługim czasie stanie się najlepszym piłkarzem świata, podobnie jak Ronaldo. Zresztą Belg i Portugalczyk grają na tej samej pozycji :)
» 13 maja 2012, 10:03 #80
RedUnitedfan: Tylko szkoda ,że ten "ochłap" Gaitan kosztuje 25 melonów
» 13 maja 2012, 10:16 #79
7iverson7: i właśnie to jest najgorsze,że gość Hazardowi by mógł buty czyścić,a damy za niego prawiw tyle co city za Edena.
» 13 maja 2012, 11:00 #78
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 10:05

Zgadzam się z pierwszym akapitem,z drugim nie.SAF zadowoli się kimś z niższej pułki,właśnie Kagawa albo Gaitanem.Niestety dla nas zostają ochłapy ostatnimi czasy...
» 13 maja 2012, 10:04 #77
RedUnitedfan: Zobaczcie moim zdaniem na świecie piłkarskim teraz jest "wymiana pokoleń"
drużyny ,które były w cieniu lepszych sąsiadów biorą się do roboty i rozpoczynają swój marsz po chwałę .
Takie porównania :
Barca-Real
United-City
Bayern-Borussia
» 13 maja 2012, 09:39 #76
Draciel: Inter- Juve/Milan
» 13 maja 2012, 10:36 #75
cypek23: Trafne spostrzeżenie , ale nie nazwał bym tego do końca wymianą pokoleń , bo to sie tyczy jedynie Realu i barcy ... Bayern może przegrywa z Borussia ale za to to Bayern najprawdopodobniej wygra LM i doszedł do finału. United - City ? Czy ja wiem , moim zdaniem to jeśli City wygra PL to tylko przez naszą głupotę bo takie marnotractwo pkt to jest żałosne . MIELISMY 8 pkt przewagi !! Inter/Milan - Juve to chyba raczej odrodzenie Juventusu albo zmartwychwstanie ;D
» 13 maja 2012, 10:58 #74
RedUnitedfan: Tylko z City i nami boje się ,że poczują teraz smak wygrania ligi i mogą zacząć miażdżyc ,bo zadatek w formie pieniężnej mają nie bagatelny.
» 13 maja 2012, 11:06 #73
RedArmy: W ostatnim wywiadzie dla canal + Eden został zapytany czy woli czerwony (domowy strój Lille) czy niebieski odpowiedział, że lubi oba kolory po czym dodał:

-W przyszłym sezonie założę niebieską koszulke. Definitywnie będzie to niebieska koszulka! - zakończył Belg.

Więc chyba mamy jasność wybrał chelsea albo city.
» 13 maja 2012, 04:56 #72
radzioch: No wiecie;p Nasza wjazdówka jest definitywnie niebieska:)
» 13 maja 2012, 08:44 #71
cypek23: radzioch ma racje ;d
» 13 maja 2012, 10:59 #70
karpiu2201: pomarzyć można - piłkarz kompletny jak dla mnie... Niech będzie nawet i Kagawa a tym okienku - nawet jeśli Fergie kieruje się rynkiem zbytu wśród Kitajców. Pal go 6... Ale chyba czas najwyższy by SAF odpuścił swoją logikę transefową i postarał sie choć o jednego gracza światowego formatu. Niegdyś takie transefy były częstsze ( chociażby Ruuud, Stam, Veron, Blanc, Rio, VDS), teraz kadra się sypie - choć mimo wielu przecietniaków nadał jesteśmy w czołówce. W tym sezonie Barca została zdetronizowana - tylko szkoda ze nie przez Manchester, szkoda, że nie przez Fergusona, który na łamach mediów obiecywał ich pokonać. jak to się skończyło? Wszyscy wiedząc - faza grupowa LM i do widzenia. SAF ma zostać jeszcze podobno 2 lata więc chyba mógłby troszę zaszaleć na rynku...
» 13 maja 2012, 00:57 #69
Klimaa: Ciekawe czym kieruje się przy wyborze. W United miałby miejsce od zaraz. Ale pewnie większa tygodniówka wpłynie na wybór niebieskiej części Manchesteru chociaż do momentu ogłoszenia decyzji nigdy nie wiadomo..
» 12 maja 2012, 23:06 #68
DrunkenBear: Od momentu wejścia petrodolarów do piłki skończyła się ambicja młodych zdolnych. Teraz nie jest ważne gdzie grają, tylko ile zarabiają. SAF jakiej oferty by nie dał, to i tak City nas z palcem w d... przebije. Więc tylko jeśli mocno piłkarz będzie chciał przyjść do United, to wtedy wygramy z City. Bo kasowo nie ma szans.
» 13 maja 2012, 03:06 #67
lukas0970: Mógł odrazu napisać, że odchodzi do City... zaoszczędził by mi niepotrzebnej wiary.
» 12 maja 2012, 22:34 #66
michalmisiu: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 03:16

Wiara zawsze jest potrzebna. Nie ma niepotrzebnej wiary. I nie chodzi tylko o transfer Hazarda, ale i o coś ważniejszego. Jutro uwierz w QPR, ja będę wierzył, wierzę już dziś. Jak mi powiedział dziś kumpel Anglik "I'm praying man, I'm praying".
» 13 maja 2012, 03:14 #65
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2012 22:23

Lepiej się nie podpalać na Hazarda czy innego świetnego zawodnika,dla nas zarezerwowanie są piłkarze z 2 poziomy gorsi niż Eden.Dostaniemy Gaitana czy Kagawe i tyle tego będzie.Najlepsze będzie to,że pewnie będą kosztowali podobną sumę co Hazard.
» 12 maja 2012, 22:22 #64
radzioch: Kagawa jak ktos nad nim zapanuje bedzie swietny:) Chociazby dzis z Bayernem asysta i bramka, w dodatku asysta naprawde ładna z pomyślunkiem :)

i na pszyszlosc: wszedzie narzekasz nad tymi transferami itd
Tutaj sie rodzi historia ... zawodnicy przychodza jako sredniaki a staja sia wybitnymi postaciami futbolu:) Wiec zaufaj Fergusonowi:)
Jak potrzeba Ci transferów za grube miliony to zmien klub któremu kibicujesz na City albo Chelsea:) Podobno Romek daje 300 mln za Messiego :)
» 12 maja 2012, 22:53 #63
7iverson7: To dowaliłeś z tymi średniakami stającymi się wybitnymi postaciami futbolu.Jedyny zawodnik z ostatnich lat który jeszcze jako tako by się pod to łapał to Vidic.
Aktualnie to bardziej by pasowało tu: zawodnicy przychodzą jako futoblowe kaleki a stają się futbolowymi pól-kalekami(w najlepszym przypadku).I na to przykładów jest zdecydowanie więcej(Anderson,Bebe,Owen,Hernandez,Young).
» 12 maja 2012, 23:16 #62
Zyvold: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 00:01

Jeżeli Young jest dla ciebie kaleką to gratuluje. Hernandez w swoim pierwszym sezonie strzelił 20 bramek, tylko teraz nie ma formy ale to nie jest słaby piłkarz. Owen już mimo że stary i nie ten sam co kiedyś to nadal przydatny co pokazał. Co powiesz na Carricka, Ferdinanda, Fletchera, Evre?
Może nie są to przykłady z ostatnich lat, ale pokazują, że Ferguson ma nosa.
» 12 maja 2012, 23:59 #61
radzioch: A Ronaldo? A Rooney? Gosciu skad sie wziałes? jak już mowiłem szukasz druzyny z zakupami po 100 mln to nie tutaj:) Zreszta jestesmy z tymi pol kalekami najlepsza Angielska druzyna ostatnich lat:) wiec przemysl co piszesz:)
» 13 maja 2012, 00:06 #60
7iverson7: @Radzioch
Ronaldo i Rooney przychodzili jako średniacy? HA-HA.Kiedy przychodzili do nas byli w podobnej sytuacji jak Hazard teraz(pewniaki do bycia wielkimi gwiazdami w przyszłości).Niestety kiedyś potrafiliśmy uprzedzić inne klubu i kupić takich piłkarzy,teraz oddajemy ich lokalnemu rywalowi bez walki,a sami zadowalamy się jakimś szrotem z zadupi świata.

@Zyvold
Evra i Ferdinand nie przychodzili do klubu jako średniacy.
Carrick i Fletcher(zresztą to wychowanek) wybitnymi postaciami futbolu?Serio?
Young to przepłacony cienias który strzelił parę nic nieznaczących bramek dzięki czemu jest bohaterem kibiców oglądających 3 minutowe skróty meczów.
Hernandez to tragiczny piłkarz który rok temu potrafił z 2 metrów dołożyć nogę do piłki,teraz już nawet tego nie potrafi.Drybling:0,podania:0,przyjęcie piłki: -1.
Kiedy ostatnio Owen się przydał?Może zaczął prać klubowe koszulki po treningach,bo chyba to,że sprawia,że lekarz się nie nudzi się nie liczy,prawda?
» 13 maja 2012, 00:37 #59
Zyvold: Mhm, czyli ty byś chciał takiego Messiego czy Ronaldo co rok nowego dostawać? Pierwsze co się liczy to talent, a tacy ludzie rodzą sie raz na 50 lat.
Hernandez może i strzela bramki z 2 m ale do cholery dlaczego nie potrafi zrobić tego Welbeck? Berbatov? No właśnie.
» 13 maja 2012, 00:54 #58
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 01:14

Nie chce co rok Ronaldo czy Messiego,chce normalnych transferów,bo pieniądze jak się okazuje są tylko wydajemy je na patałachów(praktycznie w cenie Bebe mogliśmy mieć Van der Vaarta na przykład).A skoro jak na dłoni widać,że Hazard w przyszłości będzie zawodnikiem z absolutnego światowego topu to o niego trzeba walczyć!Najgorsze jest to,że pewnie wydamy na jakiegoś Gaitana czy inną lebiode tyle co city da za Hazarda i oni będą mieli fenomenalnego zawodnika,a my ławkę wygrzaną.
No,ale powoli zaczynam się przyzwyczaiać,że Fergi na siłę chce widzieć złoto tam gdzie wszyscy inni widzą gówno.

I Berba i Welbeck też strzelają bramki z 2 metrów,ale rzadziej,bo próbują coś zrobić pożytecznego,a nie stać jak cieć na 5 metrze.Inne pytanie dlaczego Hernandez wciąż gra mimo,że już nawet dostawić tej nogi nie potrafi?Powinien wylądować w rezerwach i siedzieć tam póki się piłkarskich podstaw nie nauczy(podanie,przyjęcie).


PS.Gdy kończą się argumenty zaczyna się dopowiadanie i nadinterpretacja.Nigdzie nie pisałem o kupowaniu wielkich gwiazd co roku,ale spoko...
» 13 maja 2012, 01:11 #57
radzioch: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 01:25

Kpisz?? Ronaldo pszyszedl taki pewny?? W sportingu w 30 meczach 5 bramek 0 asyst... porównaj to teraz do Hazarda;) 2 pierwsze sezony u nas 90 meczy 15 bramek 7 asyst:) rzeczywiscie byl wtedy juz gwiazdą jak Hazard...
Co ty bredzisz ? ile ty masz lat?
» 13 maja 2012, 01:22 #56
cvx: Ostatni sezon, Jones, De Gea - to będą gwiazdy. Osobiście wierzę też w Smalinga, ale dwaj pierwszi to duży kaliber i duże pieniądze, więc nie gadaj, że nie ma. Oni mają ~20 lat przecież.
» 13 maja 2012, 01:25 #55
7iverson7: Statystyki to nie wszystko,Cristiano jako nastolatek pokazywał na tyle dużo,że kupić go chciały topowe kluby Europy.To był pewniak na gwiazdę,tak jak Eden(tyle,że ten odchodzi z Lille trochę później niż Ronaldo ze Sportingu i jest już bardziej rozwiniętym piłkarzem więc tym bardziej powinniśmy o niego walczyć).
» 13 maja 2012, 10:01 #54
ZuczekUnited: @radzioch

Ronaldo w 2003 roku mial 18 lat, w takim wieku pokazywal ogromny potencjal i i bylo pewne ze bedzie gwiazda. Hazard rowniez w jego wieku pokazywal podobny potencjal (sezon 2008-09). Tylko ze Eden w przeciwienstwie do Ronaldo dluzej zostal w swoim pierwszym zespole, teraz Hazard nie ma 18 lat tylko 21...nie wypisuj glupot czlowieku

@7iverson7

pelna zgoda. Z kazdym newsem jak czytam twoje komentarze to coraz bardziej Cie lubie :D
» 13 maja 2012, 11:25 #53
SapphirUnited: Nie podniecajcie sie transferami polakow do United.. poniewaz to tylko slowa. SAF pojechal zobaczyc Kagawe i procz 1 akcji nie zaskoczyl w tym meczu.

Wrzucacie na prawych naszych obroncow, co za durnota ' piszczek lepszy niz rafael i jones ' rzygam takimi slowami. Procz weteranow mamy bardzo mlody sklad i czy uda sie wygrac 20 title teraz czy za rok to nie interesuje Alexa.

Siegniemy napewno po 3 pilkarzy i mam nadzieje, ze wydamy ok 80-100mln.
» 12 maja 2012, 22:04 #52
FanUnited69: Drodzy koledzy ja w ManUTD od przyszłego sezonu chcę widzieć 4 piłkarzy a mianowicie :
Hazard(nie muszę pisać o tym jak gra i o tym jak dużo by dał naszej drużynie)
Robert Lewandowski(Marzenie ale bardzo chciałbym go zobaczyć w przyszłym sezonie w United z 9 na plecach bo to jak on gra to ludzkie pojęcie przechodzi)
Łukasz Piszczek
Shinji Kagawa
Z taką paką znowu moglibyśmy rywalizować z najlepszymi na świecie jak równy z równym.
» 12 maja 2012, 21:59 #51
v93: Piszczek nie jest jakimś świetnym obrońcą, dobrze wchodzi w akcje ofensywne, ale w obronie wygląda już gorzej, byłem przeciwnikiem transferu Kagawy do Manchesteru, bo zwykle gra strasznie egoistycznie, ale po dzisiejszym meczu jestem pełen podziwu dla tego piłkarza i ucieszyłbym się na widok Japończyka w trykocie United, na przejście Hazarda jestem dość pesymistycznie nastawiony, transfer-marzenie, ale nie ma co się łudzić, po prostu nie mamy szans w rywalizacji z City na rynku transferowym, a co do Lewandowskiego, to nie wiem dla czego, ale widziałbym go w Arsenalu, może dlatego, że grają podobną piłkę do Borussii wydaje mi się, że pasowałby tam idealnie.
» 12 maja 2012, 22:12 #50
Adamczik: Mam nadzieję, że żaden z nich nie dojdzie do United. Ja chcę 20. tytuł a nie walkę o LM.
» 12 maja 2012, 22:18 #49
v93: Więc kto wg ciebie byłby lepszym nabytkiem niż Hazard? Jedynie Modric przychodzi mi do głowy, ale może masz jakiś lepszy pomysł. Patrząc na poprzednie okna transferowe trzeba być realistami, jeśli Eden wybierze City, to nie ma co narzekać na Kagawe i trzeba będzie liczyć na przejście z 4-4-2 do taktyki wszystkich wielkich klubów 4-5-1.
» 12 maja 2012, 22:30 #48
cvx: SAF był na meczu bvb bayern, więc Kagawa jest bardzo prawdopodobny :)
» 13 maja 2012, 01:28 #47
Adamczik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 12:13

To, że Eden wybierze City było wiadomo daaaaaaawno temu. Dlaczego? Bo mają masę pieniędzy i zarobi u nich tyle, że się w pale nie mieści. Teraz na dodatek są Mistrzami Anglii. My nie mamy nic poza piękną historią i wielkim charakterem. To niestety do przyciągania wielkich piłkarskich talentów i mega gwiazd piłki nie wystarczy. Ja wybrałbym United, ale Eden jest neutralny i pójdzie do City, tak jak Nasri. Lewandowski to gwiazdka jednego sezonu. Ma formę, strzela i dla jego własnego dobra, lepiej żeby razem z Błaszczem i Piszczkiem zostali w Borussi. Jak pójdą do Realu to skończą, jak Owen. A do United się nie nadają.
» 13 maja 2012, 12:11 #46
miroutd1: A może SAF po Lewego przyjechał ,tak z zaskoczenia :)
» 12 maja 2012, 21:38 #45
Bartoosh21: myślę że po Kagawe jednak ale Lewandowski w takiej formie.. cholera.. mam nadzieje że pokaże to na Euro!!
» 12 maja 2012, 21:58 #44
TraN: Najważniejsze, żeby sam chciał tu przejść. Jeśli chce iść do City to niech sobie idzie. Nie może bym tak, że taki klub jak United będzie się prosić o jednego piłkarza i proponować mu Bóg wie jakie kontrakty.
» 12 maja 2012, 21:15 #43
Oskar190: Może Piszczek do MU :D
» 12 maja 2012, 21:01 #42
1996kutno: to nie głupi pomysł on jest dobrym prawym obrońcą 100 razy lepszy od smallinga rafaela i jonesa pfff
» 12 maja 2012, 21:03 #41
DevilFan: ej to by było niegłupie bardzo szybki dynamiczny, niezmordowany destr.w ofensywie dobry w obronie, forma ustabilizowana ale niestety nic z tego ;)
» 12 maja 2012, 21:17 #40
marchewa009: Piszczek najprawdopodobniej odejdzie z borusi do realu jezeli zaliczy dobry wystep na euro.... Ale chcialbym aby gral MU, i to nawet bardzo!!
» 12 maja 2012, 21:37 #39
mat9: 27-latka raczej nie wezmie :/
» 12 maja 2012, 22:05 #38
mariusz92: a Baines to 20- latek ? :D
» 12 maja 2012, 23:15 #37
10wazzar10: Fergie dzisiaj na finale Pucharu Niemiec zjawił się z Phelanem - pewnie po Kagawę, który dzisiaj rozgrywa świetne spotkanie, a jego asysta przy bramce Lewego - miodzio ;)
» 12 maja 2012, 20:54 #36
pierzunio: zgadzam sie w 100% już wyobrażam sobie Kagawę w nowych kraciastych koszuleczkach :)
» 12 maja 2012, 20:58 #35
przemekk28: No Kagawa dziś zagrał świetnie, pokazał, że umie grać na wysokim poziomie. Jednak szkoda sprawy z Hazardem, według mnie na 100 idzie do City, ehh...
» 12 maja 2012, 22:52 #34
ForeverUnited3: Oby tylko Kompany go nie przekonał dop City oby przeszedł do naas
» 12 maja 2012, 20:48 #33
mariusz92: myśle że Ritchie de Laet go przekona xD
» 12 maja 2012, 23:17 #32
sutnik: poleci na kase... i zmarnuje sie w city;/
» 12 maja 2012, 20:35 #31
wazza89: city z taką kasą to bardzo perspektywiczny team także Hazard na pewno tam się nie zmarnuje
» 12 maja 2012, 21:52 #30
woj92: Moim zdaniem transfer Kagawy, tak naprawde zdecyduje o losie Parka na Old Trafford, Koreańczyk ostatnio nie spełnia pokładanych w nim nadzieji, a bilans Azjatów musi być zachowany. Wszyscy mówią, że to zależy od Hazarda gdzie pójdzie, a ja myślę że wszystko zależy od Fergusona. Jak będzie chciał to go dostanie, tak było z Rooneyem i Hargo, przychodzili gdy byli na ustach wszystkich i wszyscy ich chcieli, ale wiadomo Fergusonowi się nie odmawia.
» 12 maja 2012, 20:31 #29
messengerUTD: Pójdzie do city ..
» 12 maja 2012, 20:25 #28
shaqu: a boss właśnie jest na meczu BVB09 z Bayernem, czyli Kagawa latem u chyba u nas
» 12 maja 2012, 20:23 #27
1996kutno: i piszczek xD
» 12 maja 2012, 21:04 #26
Widera: jeżeli przejdzie do City to nie koniecznie tylko dla kasy
1 na pewno większa kasa niż w MU
2 City obecnie też walczy o najwyższe trofea więc nie można o każdym piłkarzu gadać że idzie do City tylko dla pieniędzy
» 12 maja 2012, 20:15 #25
cocobooo: Jeżeli Kagawe wezmą to o Hazardzie można zapomnieć raczej poleci na kasę do Shitów a tam niespodzianka ława
» 12 maja 2012, 20:01 #24
Gii: i wówczas będzie mógł skleić pione z Nasrim haha
» 12 maja 2012, 20:32 #23
wazza89: Nasri i Yaya Toure w ostatnich meczach PL dają najwięcej drużynie i to dzięki nim City odrobiło 8 pkt. Oczywiście przy naszej sporej pomocy ;)
» 12 maja 2012, 21:54 #22
Rooney97: Jak przejdzie do City, to tylko po kase. Będzie tak samo jak z Nasrim...
» 12 maja 2012, 19:50 #21
wiktor10i5: Jak dobrze pamiętam to Nasri powiedział, że jak by była oferta z United to by przyszedł. Nie było oferty z naszej strony! Więc nie mów, że poleciał na kasę.
» 12 maja 2012, 20:11 #20
v93: To masz słabą pamięć, bo Nasri powiedział, że woli budować historię niż być jej malutką częścią, czy coś takiego. Jednak nie można powiedzieć, że jest to podobna sytuacja, Nasri niewątpliwie poleciał na kasę, ale patrząc na obecny sezon to City nie tylko tygodniówką może kusić Hazarda, grają dużo lepszą piłkę niż my i można powiedzieć, że są mistrzami Anglii, patrząc nieobiektywnie to Hazard ma większe szanse na trofea u nich niż u nas... Jeżeli nie boi się walki o miejsce w składzie to pewnie wybierze City, chociaż przypomina mi się jego dawny wywiad, w którym mówił, że jeśli miałby grzać ławę w wielkim klubie, to woli zostać w Lille, więc kto wie... :)
» 12 maja 2012, 22:25 #19
WOJTEK1234: Choć raz wyłożyć jakąś kosmiczną kwotę bo jest za kogo nie mówię tego tylko dlatego że zobaczyłem ile ma asyst i bramek ale widziałem jak gra co potrafi zrobić z piłką dobrze uderzyć i przede wszystkim "wkręcić" obrońce w ziemię. I jego kolejnym plusem jest możność grania na wielu pozycjach.

Myślę że nie ma na co czekać tylko zacząć rozmowy i jakoś skusić go do przejścia do UNITED
» 12 maja 2012, 19:46 #18
Lcris: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2012 19:42

hah gdyby MU chcieli to daliby taką samą płacę bo nie wierze że są aż tacy biedni że nie mają ileś tam dziesiąt tysięcy funtów do zaoferowania ;d dla nich to drobne... no ale po co ? :) mamy Parka!
» 12 maja 2012, 19:41 #17
boger: Szkoda mi ludzi którzy piszą takie komentarze , możesz Parkowi buty czyścić bo to on , a nie Ty gra w United , a skoro tu gra to znaczy że jest dobrym piłkarzem . Hazard na pewno dostanie ofertę od United , lecz to od niego będzie zależeć gdzie chce grać .
» 12 maja 2012, 19:48 #16
Lcris: heh buty czyścić to on może mi ;d taką grą jaką on prezentuje to nie wiem nawet czy w npower Championship by się nadawał :)
» 12 maja 2012, 19:53 #15
cocobooo: boger

No fakt Bebe też będziemy buty czyścić przecież gra w MU
» 12 maja 2012, 19:59 #14
GBest93: Tyle co Park zrobił dla United już to samo mówi za siebie, więc drobni kibice jeśli nie pamiętacie jego wyczynów to głowa w piasek , a nie obrażacie naszą gwiazdę koreańską.
» 12 maja 2012, 20:01 #13
FilipMUFC: Parkowi należy się szacunek, bo zrobił dla klubu bardzo dużo, a że teraz mało gra to dla ciebie od razu jest słaby i zawsze taki był.
@Cocobooo Bebe możesz buty czyścić, bo na pewno jest lepszym grajkiem od ciebie.
» 12 maja 2012, 21:36 #12
Bartolek05: Oceniać Bebe jak się go nawet w akcji nie widziało. Co za ludzie. Żal dupę ściska, że tu jesteście i nazywacie się kibicami Manchesteru United.
» 12 maja 2012, 21:46 #11
boger: @ cocobooo , przecież Bebe jeszcze może być dobrym grajkiem , to że prawdopodobnie nie da rady w United nie oznacza że nie może sprawdzić się w innej lidze tak jak np. Mame Biram Diouf .
» 12 maja 2012, 22:00 #10
cocobooo: filip

30-08-1993

spoko dziecko rozumiem twoje argumenty genialne

boger

kolejny geniusz naucz czytac sie ze zrozumieniem potem odpisuj
» 12 maja 2012, 23:02 #9
boger: Z twojej wypowiedzi wywnioskowałem to iż szydzisz z Bebe , dlatego postanowiłem go bronić . A tak ogólnie to ciężko inaczej zinterpretować twoją wypowiedź .
» 12 maja 2012, 23:09 #8
RedUnitedfan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2012 09:56

Panowie z tym czyszczeniem butów to przesada mu zapewne chodziło o to ,że w kontekście piłkarzy w najlepszych ligach Park wypada blado , a wyjeżdżanie ,że ktoś może mu czyścić buty jest prawdą lecz park jest zawodowym piłkarzem dostaje za to kupę hajsu i jakiś szary Nowak może napisać na tej stronie ,że jest słaby bo zapewne nie ma na myśli jest słabszy ode mnie tylko od zawodników grających w United .
Moim zdaniem Park prezentuje co raz słabszy poziom a to ze względu na wiek on ma taki styl gry ,że musi być wiecznie młody szybki i wytrzymały co z wiekiem słabnie.
Myślę ,że przejście Parka do United miało charakter czysto reklamowy lecz jak się sprawdził to czemu mu nie dać więcej szans , teraz nie ma już takiego Parka jak 2 sezony temu i jest wpuszczany (co dla mnie jest chore) na tzw "Wielkie Mecze ".
Nie wydaje mi się żeby jakiś trener na świecie o prócz Fergiego wrzucał zawodnika ,który w danym sezonie zagrał może 10 meczy ,na najważniejsze spotkanie w sezonie z City tak samo było z Barcą w tamtym sezonie .
Zmieniając temat uważam ,że Ferguson boi się ostatnio podejmować trudne decyzje jak to czemu zagrał Park z City ? Czemu nie grał Young-Valencia-Welbeck-Rafael tylko stary (bez obrazy) Giggs ,Park i bez formy Jones
Lub kupowanie piłkarzy oni się nie sprawdzają a Ferguson żeby nie było ,że się pomylił stawia na nich pomimo ,że grają piach .
» 13 maja 2012, 09:55 #7
rooney99: Pewnie pójdzie do $hity, a potem powie te zdanie: Młody człowiek był, to i głupi. (Cytat z "Wesela"- najlepszego polskiego filmu)
» 12 maja 2012, 19:40 #6
xrooneyfan: Dobrze powiedziane :D
» 12 maja 2012, 19:40 #5
Pauleta77: Wesele najlepszym polskim filmem? Nie zgadzam się :P
» 12 maja 2012, 20:27 #4
DevilFan: ty chyba najlepszych polskich produkcji nie widziałeś.
» 12 maja 2012, 21:41 #3
spokoziomek91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2012 19:35

Młody jest więc kasa którą da mu City go skłoni. Wiadomo że musi jakoś żyć ale młodzi myślą że za kasa wszystko sie da kupić i osiągnoć... Chciałbym go unas ale wątpie że do nas dołączy.
» 12 maja 2012, 19:32 #2
piokrop: No zobaczymy do kogo, wydaje się, że do City. Szkoda.
» 12 maja 2012, 19:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.