Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Agent: Gaitan czeka na propozycję

» 5 maja 2012, 10:08 - Autor: Tomasson - źródło: Sky Sports
Zdaniem agenta Nicolasa Gaitana jego klient byłby bardzo zadowolony, gdyby pojawiła się szansa na transfer do Manchesteru United tego lata.
Agent: Gaitan czeka na propozycję
» Argentyńczyk darzy Manchester United sporą sympatią
24-letni pomocnik jest jednym z najczęściej wymienianych nazwisk w kontekście przejścia na Old Trafford po zakończeniu bieżącego sezonu. Im bliżej czerwca, tym częściej prasa rozpisuje się na temat zainteresowania sir Alexa Fergusona obiecującym Argentyńczykiem.

Jeśli wierzyć słowom agenta, samemu piłkarzowi również mocno zależy na tym transferze.

- Nicolas darzy Manchester United ogromną sympatią. Chciałby kiedyś założyć koszulkę tej drużyny - ujawnił Jose Ibarren.

- Jeżeli zostanie przedstawiona jakakolwiek oferta z Manchesteru, mój klient z wielką chęcią jej wysłucha i będzie negocjować - zakończył agent Gaitana.


TAGI


« Poprzedni news
Wybierz piłkarza kwietnia!
Następny news »
Fletcher wróci na sezon przygotowawczy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (86)


mateusz6572: Manchester powinien kupić gaitana, hazarda, kagawe, hummelsa i Llorente
» 7 maja 2012, 16:05 #86
Dubi: Kagawa ,Gaitan no no no i kto jeszcze jeżeli tylu świetnych piłkarzy dołączy do nas latem to zapowiada się ciekawy przyszły sezon i na nic zdadzą się miliony Shity.
» 6 maja 2012, 13:21 #85
lecho: I znów to samo - ludzie, którzy dziś marudzą na Gaitana mają chyba bardzo krótką pamięć, która wymazała obrazy Nico robiącego wiatraki z naszych obrońców, jak również prawie eliminującego CFC z LM :)
» 5 maja 2012, 22:26 #84
simix: Pogba na 100 % nie zostanie jak przyjdzie tylu środkowych zawodników :D
» 5 maja 2012, 19:29 #83
ForeverUnited3: Ale jestem podniecony nic sdobie nie myślcie ale naprawdę jest coraz ciekawiej Kagawa mówi że Odchodzi Do United, Gaitan mówi że darzy uNITED WIELKĄ SYMPATIĄ I CHCIAŁBY ZAŁOŻYĆ KOSZULKE uNITED , jAMES rODRIGEZ MÓWI ŻE JCHCIAŁBY PRZEJŚĆ DO United Hazard owi że przejdzie do Machesteru No właśnie do którego ?
Sorry za caps locka
» 5 maja 2012, 18:52 #82
LeszczuOfficial: KAGAWA JUŻ W UNITED!!

i47.tinypic.com/11icscj.png
» 5 maja 2012, 18:17 #81
Bartoosh21: żenuła
» 5 maja 2012, 18:36 #80
mariusz92: dokładnie
» 5 maja 2012, 23:07 #79
Krystian7Mosina: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2012 17:40

[link usunięty] _ Kagawa (usuńcie spacje)

przeczytajcie sobie SENIOR CAREER, witamy w Manchesterze !!
» 5 maja 2012, 17:39 #78
Krystian7Mosina: http ://en. wikipedia.org/ wiki/Shinji_ Kagawa
» 5 maja 2012, 17:41 #77
Bartoosh21: transfery.info/51994,kagawa-odchodze-do-manchesteru-united
» 5 maja 2012, 17:11 #76
hitman90: Ciekawe, czy to prawda. Już raz japońskie media przekręciły słowa Kagawy i wyszedł niezły kwas. Ale jeśli to prawda, a MU zapłaci za niego tyko (!) 7 mln funtów, to będzie to złoty interes.
» 5 maja 2012, 17:48 #75
gala1993: Kagawa w wywiadzie powiedział, że po meczu z bayernem odchodzi do Manchesteru United.
» 5 maja 2012, 17:06 #74
mariusz92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2012 23:10

powiedział ze po meczu z bayernem da odpowiedź gdzie sie przenosci a nie ze idzie do MU cymbale
» 5 maja 2012, 23:10 #73
n17ban: Oby się nie doczekał.
» 5 maja 2012, 15:33 #72
RockyMU: I tak nikt nie przejdzie.Chyba że jakiś 16 letni grajek z Azerbejdżanu,to może za 10 lat się rozwinie.
» 5 maja 2012, 14:47 #71
Swinkapeppa: to tak - Gaitan, Ericsen i Kagawa to są transfery prawie pewne. O Hazarda walczy kilka bardzo dobrych klubów, ale myślę że i tak my go dostaniemy. w przyszłym sezonie nie będzie grał ani Giggs ani Schooles ani Carrick, ten ostatni bez formy a 2 pierwszych no są już za starzy. Czytałem że są rozmowy pomiędzy Dani Alvesem i Cuencą z Barcelony. Myślę że to tylko plotki. Wróci Vidic i co najmniej finał LM. Lucas o którym rozmawialiśmy na 80% nie przyjdzie, gdyż są nim zainteresowani m.in Real, Chelsea i Inter. Ten ostatni chce kupić kupić Lucasa i oddać Sneijdera - tak czytałem. Może przyjdzie do nas. Byłoby extra.
» 5 maja 2012, 14:15 #70
hitman90: WOW...
» 5 maja 2012, 14:23 #69
Damianos500: SAF to ty?
» 5 maja 2012, 15:00 #68
LeszczuOfficial: "ten ostatni bez formy" , przestałem czytać.
» 5 maja 2012, 15:12 #67
boger: Alex , dlaczego wystawiłeś tak dziwny skład na City ?:( . Ps. Kuszczak to dobry nauczyciel Polskiego !!
» 5 maja 2012, 15:17 #66
GBest93: hahahaha
» 5 maja 2012, 17:35 #65
simix: jeszcze Debuchy razem z Hazardem jak przejdzie to następny sezon będzie bajeczny :D
» 5 maja 2012, 19:21 #64
Diabelred: hahahha SAF zawital na nasza strone xD
» 5 maja 2012, 20:06 #63
czerwonydevil: Hahahahhahaha leżę. :D
» 5 maja 2012, 22:28 #62
Jason: Nie rozumiem dlaczego tyle mowy tu o skrzydlowych. Jak dla mnie mamy najlepsze skrzydla w angli(oczywiscie chcialbym transferu hazarda jamesa rodrigueza czy nawet kagawy) ale taki zawodnik ktorego potrzebujemy jest LUKA MODRIC !! jest gotowy od zaraz do pierwszego skladu by calkowicie odmienic nasza gre, eriksen to swietny pilkarz i jego jak nikogo chcialbym na old trafford ale nie jestem przekonany czy z miejsca wskoczylby do pierwszego skladu i byl w stanie odgrywac kluczowa role.
» 5 maja 2012, 13:25 #61
Mariush: Albo Sneijder.
» 5 maja 2012, 15:55 #60
GBest93: Dlatego skarbie , że naszymi skrzydłowymi są : Young ( który może grać jako fałszywy naspastnik ) Nani i Valencia . Podczas kontuzji , albo ciężkich meczy kto będzie za nich grał? Giggs przerobiony na środkowego pomocnika ? PGS odchodzi na 100% w tym sezonie , dlatego zakup takiego zawodnika byłby dobrym krokiem.
» 5 maja 2012, 17:36 #59
Jason: dobrych krokow jest duzo, licza sie te ktore sa najwazniejsze, a united to poki co slaby srodek i mocne skrzydla, tak bylo przez caly sezon wiec dlatego (przede wszystkim) trzeba rozejrzec sie za srodkowym
» 5 maja 2012, 19:18 #58
Wik: I tak ktoś nam go sprzątnie jak zwykle, tak samo się skończy z Hazardem i Eriksenem, nie róbcie sobie nadziei.
» 5 maja 2012, 13:04 #57
mrbartek: Oby nam sprzątneli gaitana.
» 5 maja 2012, 16:46 #56
TykiMikk: Spora szansa, że on, ewentualnie Rodriguez do nas przyjdą, United lubi plądrować rynek portugalski. Ewentualnie Cardozo .
» 5 maja 2012, 12:52 #55
hitman90: Cardozo??:D
» 5 maja 2012, 12:55 #54
sssexton90: dla mnie bardzo dobry transfer, do tego jeszcze hazard lub eriksen i skład na przyszły sezon zrobiłby się potężny
» 5 maja 2012, 12:38 #53
xiondz: Nie dla Gaitana.
Tak dla Hazarda.

Mimo wszystko wydaje mi się że SAF i tak zrobi po swojemu i zadziwi nas (czytaj kibiców). Tzn sprzeda kilku piłkarzy których uzna za nieprzydatnych (w ciemno obstawiam Parka, Andersona, Owena i Berbatova) a kupi (tanio jak na szkota przystało) kilku (2-3) piłkarzy. Szczerze wątpię, by były to jakieś spektakularne transfery. Hazarda skusi zapewne Man City (oferując zdecydowanie większą tygodniówkę) ALBO ni z gruchy ni z pietruchy zaskoczy nas informacja że Hazard zasilił skład Chelsea albo Arsenalu.

Chciałbym by w letnim okienku transferowym Fergie kupił Hazarda, Huntelaara oraz jeszcze jakiegoś klasowego pomocnika...z charakterem który będzie rządził i dzielił w środku pola i który będzie w stanie poderwać cały zespół do walki gdy będzie taka potrzeba.
Jednak to są jedynie mrzonki naiwnego kaznodziei. Pewnie MU wyda w letnim okienku transferowym mniej niż oczekują tego kibice.
Obym się mylił.

Amen.
» 5 maja 2012, 12:34 #52
MDuch7: Po co Huntelaar ? Już pokazał że jest za słaby na Primera Division i Serie a , na dodatek PL jeszcze jeszcze gorsza do gry , Bundesliga jest dla średniaków ...
» 5 maja 2012, 15:10 #51
GBest93: W Realu nie dostawał szans , a w Niemieckiej gra słabo?
» 5 maja 2012, 17:38 #50
MDuch7: Dlatego napisałem że Bundesliga jest dla leszczy
» 7 maja 2012, 18:17 #49
LeszczuOfficial: Ja tak sobie czytam i czytam i przypomina mi się obrazek.

fotoo.pl//out.php/i224320_untitled-1-copy.jpg

Pozdrawiam :)
» 5 maja 2012, 11:59 #48
hitman90: Hehehe;) Nie nie, obyś nie miał racji!
» 5 maja 2012, 12:54 #47
Bartoosh21: dziś z ciekawości zerkałem na transfermarkt.co.uk
podane są szanse na transfer róznych zawodników do danego zespołu.. w United przedstawia to się tak:

70% NicolĂĄs GaitĂĄn (MW: 13.200.000 ÂŁ)
49% Shinji Kagawa (MW: 14.960.000 ÂŁ)
33% Eden Hazard (MW: 23.760.000 ÂŁ)
24% James RodrĂ­guez (MW: 11.440.000 ÂŁ)

poczekamy zobaczymy...
» 5 maja 2012, 11:58 #46
Zyvold: Ja bym dał 50% Hazardowi :) Wyraźnie wybiera się do Anglii i wybiera między United a pieniędzmi.
» 5 maja 2012, 14:16 #45
ForeverUnited3: Kagawa 90 % dla mnie
» 5 maja 2012, 18:50 #44
Bartoosh21: ogólnie radziłbym poczekać do zakończenia sezonu.. wtedy dowiemy się czegoś nowego.. ale liczę na takie okienko jak wtedy gdy przyszli do nas Hargreaves, Nani, Anderson i Tevez..
» 5 maja 2012, 11:38 #43
Damianos500: Ee Gaitan? Niee. Nie chce. Eriksen+Hazard/Rodriguez to byłby transfery. No,ale cóż SAF pewnie kupi Kagawe i Gaitana i znów męka..
» 5 maja 2012, 11:35 #42
hitman90: Wydaje mi się, że dojście Gaitana oznaczałoby definitywne przekreślenie szans na transfer Hazarda. Grają na takich samych pozycjach i wygląda, jakby Gaitan był alternatywą dla Hazarda (gdyby nie udało się go ściągnąć).
» 5 maja 2012, 11:22 #41
7iverson7: Problem jest taki,że SAF lubi półśrodki.Ani klubu nie wzmocni,ani nie będzie mu można zarzucić braku transferów i przyjdzie kolejny ławkowicz.
» 5 maja 2012, 11:27 #40
Zgrebol93: Jest dużo racji w tych ławkowiczach, ale SAF chyba żyję jeszcze 10 lat temu kiedy transfery były normalne. A nie, że teraz trzeba wykładać minimum 40 mln za zawodnika bardzo dobrej klasy. Ale trzeba pamiętać, że i tak ma nosa do transferów.
» 5 maja 2012, 11:32 #39
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2012 11:37

ja powiem tak.. hitman masz rację.. ale.. gdyby Ferguson poszalał ten ostatni raz.. Gaitan + Hazard + Kagawa.. odchodzi Berba, Park, Anderson, Owen.. Fletcher wraca do formy.. i mamy tak:

DMF - Fletcher, Carrick,
CMF - Scholes, Giggs, Cleverley, Pogba
AMF - Hazard, Gaitan, Kagawa

przechodzimy na ustawienie najlepsze w dzisiejszych czasach 4-2-3-1

pamiętajcie że zarówna Kagawa jak i Hazard mogą grywać na skrzydle..

WIEM WIEM SFERA MARZEŃ ale nie możemy już patrzeć na to że mamy 30 zawodnikow w kadrze po co następni.. kupujemy tych którzy mogą wnieść coś do drużyny, Ci co sobie nie radzą z nową konkurencją, cóż.. trzeba im podziękować..
» 5 maja 2012, 11:36 #38
Zgrebol93: My nie mamy 30 w kadrze :D Regularnie ok. 10 zawodników ma szpital :D
» 5 maja 2012, 11:40 #37
hitman90: Hazard + Gaitan + Kagawa xD Wiesz, że to niemożliwe?:)
» 5 maja 2012, 11:46 #36
Damianos500: Hazard+Eriksen nam starczy.
» 5 maja 2012, 11:52 #35
Bartoosh21: wiem że to niemożliwe to są tylko gdybania nic więcej
» 5 maja 2012, 12:18 #34
hitman90: Ale jak miałbym gdybać i wybrać trójkę graczy to wolałbym taką kombinację:
Hazard (obowiązkowo) + Modrić + Kagawa (tutaj ewentualnie Eriksen). Myślę, że byłoby na prawdę spoko;D
» 5 maja 2012, 12:53 #33
7iverson7: Oby nie przyszedł inaczej kolejny średniak/słabiak do już i tak pokaźnej kolekcji: Young,Anderson,Hernandez,Bebe,Owen,park,Cleverley.
» 5 maja 2012, 10:59 #32
mrbartek: Uważasz, że Hernandez i Cleverley to słabiaki?
» 5 maja 2012, 11:11 #31
hitman90: mrbartek,

często nie zgadzam się z wypowiedziami kolegi wyżej, ale niestety ma chłop rację. Co do Cleverleya, miał kilka spotkań dobrych na początku sezonu, później kontuzja a po kontuzji.. raczej piach. Hernandez sam nic nie jest w stanie zrobić. Bardzo podobał mi się jego pierwszy sezon, ale widać, że sam z siebie nie jest w stanie dużo zdziałać. A na koniec, dojście Gaitana będzie oznaczało przekreślenie szans na zakontraktowanie Hazarda, bo to zawodnicy grający na identycznych pozycjach.
» 5 maja 2012, 11:20 #30
mrbartek: Fakt, Hernandez to nie ten sam zawodnik co przed sezonem, nie ma on takich umiejętności co Rooney, ale potrafi znaleźć sie w odpowiednim miejscu i czasu.
Cleverley jest jeszcze młody, a gra w tak wielkim jak United to łatwa rzecz nie jest, mam na myśli psychikę.
» 5 maja 2012, 11:37 #29
7iverson7: Cleverley młody?Przecież to rocznik 89,jeśli byłby naprawdę dobry to tym wieku regularnie grywałby w pierwszej drużynie,a nie wracał z wyporzyczenia i był powoli wprowadzany do składu.
Tom to taki pseudo młody talent podobny do tych z naszej ligi,gdzie goście są "młodymi talentami" prawie do 30-stki.
» 5 maja 2012, 11:59 #28
hitman90: Dokładnie, 23 lat i kilka spotkań w pierwszym składzie to nie jest dobry wynik. Wątpię, aby Clev stał się legendą tego klubu.
» 5 maja 2012, 13:03 #27
MDuch7: Początek sezonu obiecujący w wykonaniu Tom'a ale potem kontuzja ;/ myślę aby sprowadzić Hazarda i jakiegoś napastnika. Niech odejdą: Berba , Owen , Macheda to już zostaje 3 napastników z czego Roo ostatnio troche cofnięty grał ale go na szpice walnąć, i do tego Kagawe sprowadzić aby trochę tyły ubezpieczyć , wiem że to zawodnik bardziej off niż def ale gra zazwyczaj na środku a nie bliżej pola karnego...
» 5 maja 2012, 15:08 #26
mrbartek: Cleverley legendą może nie zostanie, ale myślę że będzie dobrym zawodnikiem na miarę United.
MDuch7 Hazard tak:) Kagawa mnie jakoś nie przekonuję, prawdopodobnie Fletcher wróci w następnym sezonie i będziemy mieli defensywnego pomocnika:)
» 5 maja 2012, 16:42 #25
Lynryx: A w życiu!

To nie jest facet, to jakiś nażelowany nurek, który po strzeleniu bramki leci do kamery z tym... agh... pedziowatym serduszkiem do kamer- nienawidzę tego, nie życzę sobie, żeby piłkarz tego klubu, klubu poważnych, silnych i walecznych mężczyzn sprowadzał tego chłopca dwudziestego pierwszego wieku.

Nigdy przenigdy
» 5 maja 2012, 10:50 #24
boger: Anderson to też raczej jajcarz i zawsze z Rio robią żary na treningach czy nawet w czasie meczu , mi to pasuje ;] (Tańce Andersona po strzeleniu gola są zajebiste)
» 5 maja 2012, 10:56 #23
Damianos500: Dużo nie popatrzyłeś na tańce Andersona :D
» 5 maja 2012, 11:36 #22
karpiu2201: haha 10/10 ach te jego dryblingi
» 5 maja 2012, 12:20 #21
boger: Szkoda mi Andiego bo chłop jest mega sympatyczny , i naprawdę dobrze wyglądał na początku sezonu , a potem jeb kontuzja i pozamiatane ... :/
» 5 maja 2012, 15:21 #20
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2012 10:31

Troszkę sprawa ucichła, to trzeba na nowo ją odgrzać. Za Gaitana wołają w okolicach +20mln... a kim on jest żeby dawać za niego tyle kasy?

Hazard też wyraża chęć gry na wyspach, więc panie Fergusonie, sięgnij pan do portmonetki, wyskub te 30mln i walcz pan o Hazarda, a nie się będziesz bawił z jakimś słabym Argentyńczykiem. Nie dość, ze starszy, o wiele słabszy to jeszcze sobie za niego życza prawie tyle samo!
» 5 maja 2012, 10:30 #19
FanUtd2: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.05.2012 10:42

No chyba że go chce 1 z najlepszych klubów świata to chyba musi dobrze grać co nie to ze Hazard jest lepszy to nie ma znaczenia ty myślisz że co Ferguson przeczyta twój komentarz i powie oo on pewnie jest lepszym trenerem i go posłucham,nie on dokonuje decyzji a ty to se wiesz możesz jedynie w FIFA możesz transfer zrobić jak ci coś nie pasuje.
» 5 maja 2012, 10:41 #18
RedDragon: FanUtd2 każdy ma prawo do swojego zdania.
Bebe też dobrze grał? Obertan?
» 5 maja 2012, 10:48 #17
spOntan: no co ty?! A ja myślałem, że to co tu piszemy to Ferguson zawsze przy obiedzie czyta i się tym sugeruje :< a lekcje języka polskiego pobiera u Kuszczaka
» 5 maja 2012, 10:50 #16
FanUtd2: On by się przydał i jesczę Luka Modric i mamy mistrza xDD
» 5 maja 2012, 10:28 #15
Danny19: Oby nie przyszedł żaden z nich. Ludzie popatrzcie ile oni mają lat.
Ferguson buduje teraz młodą drużynę, jak myślicie, po co on sprowadził Jones-a. O wiele bardziej prawdopodobnym transferem niż Gaitan jest Eriksen, i szczeże mówiąc a wolę 100razy bardziej Eriksena niż Modricia i Gaitana.
Eriksen ma dopiero 20 lat, Hazard 21, Gaitan ma 24, Modric ma 27lat. Ile taki Modric jeszcze pogra? On już nie będzie o wiele lepszy, a taki Eriksen, wiecie ile on może się jeszcze rozwinąć? On już teraz dorównuje Chorwatowi, a za rok, dwa będzie od niego lepszy o klase, lub dwie (jeżeli mu sodówa nie uderzy jak Balloteliemu).
» 5 maja 2012, 11:09 #14
Diabelred: Zobaczycie ze pewnie jego SAF sciagnie latem...
» 5 maja 2012, 10:18 #13
boger: Wydaje mi się że ktoś z trójki Gaitan , Kagawa , Hazard do nas trafi ...
» 5 maja 2012, 10:12 #12
RedDevil177: Cała trójka trafi.
» 5 maja 2012, 10:24 #11
grzeho16: i może jescze eriksen jeśli pogba odejdzie
» 5 maja 2012, 10:29 #10
boger: Jasne i może jeszcze Ineste :P . Panowie pamiętajcie że my nie mamy pierwszeństwa wykupu zawodnika , w samej Anglii o tych graczy będzie walczyć 5 klubów , więc wszytko zależy od tygodniówki . Chyba że ktoś bardzo chce grać w danym klubie i tak właśnie może być w przypadku któregoś zawodnika z wyżej wymienionej trójki .
» 5 maja 2012, 10:37 #9
FanUtd2: xD oby (;
» 5 maja 2012, 10:42 #8
mrbartek: Z całej trójki chce tylko Hazarda.
» 5 maja 2012, 11:13 #7
boger: @mrbartek , większość kibiców wybrało by Edena , ale to SaF zadecyduje i kupi najtańszego .
» 5 maja 2012, 11:26 #6
Harry123: Nic tylko brać, jeżeli to prawda.

Jeżeli zawodnik kocha klub i chce w nim grać, to nawet nie będąc gwiazdą, będzie grał lepiej niż niejedna gwiazda i będzie wkładał serce w każdą minutę spędzoną na boisku.
» 5 maja 2012, 10:11 #5
TraN: Dokładnie, popieram!
» 5 maja 2012, 10:21 #4
Kris91: Dokładnie, i o to mi właśnie chodzi!!
» 5 maja 2012, 10:26 #3
Bartolek05: Ma rację. Hipotetycznie ujmując jeśli Hazard jest zagorzałym fanem na przykład Chelsea to jaki sens jest w sprowadzeniu go do nas, skoro Manchester United będzie jego przystankiem w drodze do ukochanego klubu? Jeśli Gaitan chce u nas grać i wyraża taką chęć to moim zdaniem był by dobrym zakupem.
» 5 maja 2012, 10:33 #2
NorekDoktorek: Popieram :D
» 5 maja 2012, 12:41 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.