Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Transfer Gaitana już pewny?

» 16 kwietnia 2012, 16:50 - Autor: Bart - źródło: MEN
Brytyjska prasa donosi, że Manchester United dogadał się w sprawie transferu Nicolasa Gaitana z Benfiki Lizbona. Raporty dziennikarzy mówią o kwocie 20 milionów funtów.
Transfer Gaitana już pewny?
» Angielskie gazety twierdzą, że transfer Argentyńczyka do United jest już pewny
W ramach wymiany portugalski zespół mieliby zasilić również Fabio da Silva oraz Federico Macheda. Fabio miałby zostać wypożyczony na rok, natomiast przejście Kiko byłoby definitywne.

24-letni Gaitan może grać zarówno na lewym skrzydle jak i w roli atakującego pomocnika. Jego osoba zainteresowani byli również Manchester City, Inter Milan oraz Paris St Germain. Zawodnik wpadł w oko sir Alexowi podczas tegorocznej edycji Ligi Mistrzów.


TAGI


« Poprzedni news
McLeish: Nie jestem rozczarowany
Następny news »
Macheda: Chcę zostać w Anglii

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (106)


barli35: eriksena i gaitana i git
» 19 kwietnia 2012, 17:43 #105
Jarosz: W sumie dobry transfer ale co do Machedy pewny nie jestem, osobiście uważam, że w tym graczu jest wielki talent musi się tylko odblokować i kto wie czy nie odblokuje się w przyszłym sezonie. Wszyscy wiedzą, że Sir Alex Ferguson sprowadza wybranych przez siebie graczy, a następnie z młodych piłkarzy robią się gwiazdy, moim zdaniem Macheda może zostać jedną z tych gwiazd, musi tylko podołać stresowi jaki jest gdy chcę się dobrze zagrać przed tyloma kibicami :)
» 17 kwietnia 2012, 20:12 #104
Mackofan: Moim zdaniem machede mozna oddac ale fabio przyda sie w obronie. Gaitan to dobry zawodnik i mysle ze dobrze by bylo gdyby przeszedl
» 17 kwietnia 2012, 17:47 #103
50cent: w da Silvów trzeba inwestować bo to dobrzy piłakrze, zobaczymy za parę lat, oni będa świetnymi obrońcami. Podobno barca się nimi interesuje...
» 19 kwietnia 2012, 14:02 #102
vip14: Piłkarz nawet, nawet, ale nie wiem po co on w United. Manchester United ma bardzo dobry skład i do tego jeszcze paru doskonałych graczy, którzy siedzą na ławce, a więc nie wiem skąd ten transfer !?
» 17 kwietnia 2012, 16:13 #101
buhert: Zastanówcie się...jak gra Park to narzekacie...a jak chce SAF sprowadzić Gaitana który może być 3-4 skrzydłowym (zamiast np Parka) to też narzekacie...

według mnie bardzo dobry pomysł - Nani poczuje kolejną konkurencję a Gaitan będzie walczył o swoją szansę i wyjdzie Nam to tylko na dobre.

Poza tym jest młody 24 lata - ma doświadczenie i według mnie to dobry transfer o ile wypali :)
» 17 kwietnia 2012, 15:52 #100
N17: o ile wypali :]
» 17 kwietnia 2012, 16:02 #99
buhert: z takim podejściem "o ile wypali" to w ogóle nie opłaca nikogo kupować niż żyć w strachu czy coś bo o każdym tak możesz powiedzieć :)

więcej wiary :D
» 17 kwietnia 2012, 16:44 #98
mateomufc: Gaitan i Hazard ,licze na toooo
» 17 kwietnia 2012, 10:59 #97
N17: Eriksen i Tiote, licze na toooo
» 17 kwietnia 2012, 16:00 #96
SqUaRe: Mi to ewentualnie pasuje tylko nie wiem jak z Kiko, myślę że może coś z niego być ale jednocześnie uważam że to wątpliwe :P
» 17 kwietnia 2012, 09:38 #95
mateomufc: zwariowałeś ,kiko ? poniósł go melanż
» 17 kwietnia 2012, 11:04 #94
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2012 08:11

DO WSZYSTKICH CO WYPISUJĄ BZDURY NA TEMAT HAZARDA( już nie moge tego czytać)

Belg nie jest skrzydłowym!! To środkowy ofensywny pomocnik! Tylko w fifie i pesie cały czas ma pozycje lmf jednak trener lille od dawna wystawia go na pozycji AMF!!

Większość z Was chce lub nie chce hazarda widząc go tylko na youtubie! Najpierw zobaczcie chociaż 2 spotkania Lille ( nie długo gra chyba z PSG) a potem wypowiadajcie się na temat belga.

żeby nie było tak offtopowo dodam, że Ferguson Gaitanem dużo ryzykuje. Jednak Alex na transferach zna się bardzo dobrze i pewnie jak zwykle ma racje. o ile to wgl jest prawda
» 17 kwietnia 2012, 08:09 #93
N17: Od dawna? 2, góra 3 miesiące. Bardzo dawno.
Co do YT. Gaitan nawet tam nie pokazuje nic wspaniałego.
» 17 kwietnia 2012, 16:00 #92
19barnaba87: czy wy jestescie powazni? Hazard nie sprawdzi sie w naszym ustawieniu na srodku pomocy. To nie jest "box in box"
» 17 kwietnia 2012, 16:46 #91
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2012 19:30

do united najbardziej pasują tacy zawodnicy jak Modrić czy Tiote. Jednak Ferguson coś przebąkiwał o przyśpieszeniu gry w przyszłym sezonie. Dlatego Wazza szpica i zawieszony za nim Hazard to głupie by nie było. Za hazardem Scholes i Carrick a na skrzydłach Valencia i Nani. Brzmi nieźle. Także moim zdaniem Hazard wpasował by się w charakter gry United.

btw "box to box" pozdro
» 17 kwietnia 2012, 19:29 #90
brylaant: najlepiej Hazarda.!
» 16 kwietnia 2012, 20:51 #89
N17: Nominalny skrzydłowy. Dryblerek.
» 16 kwietnia 2012, 21:07 #88
rs71: Brytyjska prasa donosi:-). W życiu Alex nie wyda 20 mln na kogoś takiego. Nie twierdze ze jest zły ale to nie jest piłkarz ktory podniesie nasza jakość. Ktos poniżej napisał ze motal graczy Chelsea. Z tego co pamietam nie wiele mógł tam zdziałać zostając dość szybko zmieniony( w rewamnzu) a wprowadzony za niego mlodzian radził sobie o niebo lepiej. Jak dla mnie zbyt jednostronny piłkarz. Straciliśmy ostatnio wielu doświadczonych piłkarzy a lada dzień stracimy Schoolsa i Giggsa. Potrzebujemy gościa ktory wejdzie do nas pełna gębą. Nie udało sie ze Snajderem( moze to i dobrze) wiec jak dla mnie radę z miejsca dałby tylko Modric. Jesli Spursi wypadną poza czwórkę powinno być zdecydowanie łatwiej i taniej. Poza nim najbardziej jestem za wyłożeniem pieniędzy na Hazarda. Jest niesamowicie utalentowany, rozwija sie z roku na rok i już od długiego czasu( minimum2 lata) jest liderem silnej drużyny. Widać po nim ze on ma charakter. Wiem ze moze ich dwóch to za duży dzień dziecka ale przynajmniej wiedzielibysmy na co wywalamy miliony. Bez urazy dla innych o których często tu dyskutujemy moim zdaniem ta dwójka to zupełnie inna liga niż np Eriksen czy wspomniany Gaitan. Wierze ze przynajmniej zobaczymy jednego w naszych barwach. Już tylko na koniec do wypożyczenia Fabio- pewnie!! Tylko do klubu z Premierleague. Taki Sunderland czy Everton przyjmą go z otwartymi rekami.
» 16 kwietnia 2012, 22:39 #87
devious: @rs71
Modrić jest deko przereklamowany, na pewno nie jest to nowy Scholes a juz na pewno nie jest wart 35 czy nawet 30mln funtów... za takie pieniądze faktycznie lepiej ściągnąć Sneijdera choć jak dla mnie SAF powinien właśnie poszukać jakiegoś młodszego piłkarza z Hiszpanii czy Argentyny i jego po prostu wykreować - MU zawsze najlepiej wychodziło tworzenie a nie kupowanie gwiazd :) Scholes spokojnie jeszcze moze grać po 70-80min co drugi mecz więc następca będzie miał pół sezonu na aklimatyzację - więc nie musi to być wielkie nazwisko, które przejmie od razu rolę lidera...


a co do Fabio - do Sunderlandu OK ale w takim Evertonie na lewej gra Baines więc Fabio musiałby grać na prawej - więc bez sensu, on ma zastąpić Evrę więc niech się ogrywa po lewej stronie...
» 17 kwietnia 2012, 00:57 #86
DaniooO: @rs71 mówisz że nie wyda takich pieniedzy na Gaitana, a przypomnij sobie za ile przyszli Anderson czy Nani. Gaitan na te chwile prezentuje podobny lub nawet wg mnie wyzszy poziom niz oni wtedy
» 17 kwietnia 2012, 01:00 #85
rs71: Nowego Scholesa to my nigdy i nigdzie nie znajdziemy bo taki piłkarz trafia sie raz na długie lata. Oczywiście ze możemy próbować kupić kolejnego młodego piłkarza z Hiszpanii czy Argentyny( choć nie wydaje mi sie żeby była ona najlepszym przykładem) i próbować go wykreowac. Jednak taka metoda prób i błędów możemy wydawać co sezon 15-20 mln na "utalentowanego" grajka i zakładając ze jego talent rozwinie sie podobnie jak np Andersona bedziemy prosić Paula żeby został z nami na kolejne trzy lata. Zdecydujmy sie wiec czy chcemy kogoś do środka pola czy tez jeszcze poczekamy... United owszem kreuje talenty i osobowości wielu młodych piłkarzy ale i od czasu do czasu ściąga graczy już uksztaltowanych. Uważam ze w obecnej sytuacji powinien być zachowany odpowiedni balans pomiedzy jednymi a drugimi a pozycja środka pola raczej powinna zostać obsadzona kimś gotowym do gry. Dlaczego uważasz ze Modric jest przereklamowany? Ja nie widzę nikogo lepszego... Ma swietna technikę, przegląd, strzał, obie nogi:-), dobre przerzuty, jest dobry w " małej grze" ale tez potrafi ruszyć z Pilka i dryblowac, gra już dość długo na wyspach i jest w najlepszym wieku żeby po zmianie klubu na lepszy jeszcze sie rozwinąć. Nie potrafi regulować tempa gry tak jak robi to Rudy czy chociażby Xavi ale kto potrafi??
Za Andersona i Naniego Alex płacił podobne kwoty (16-18)ale mieli oni po 18,19 lat i Alex kupował ich wlasnie w celu wykreowania. Gaitan ma 24 i bardziej byłby sprowadzany do czestrzej gry. Jakoś nie widzę miejsca gdzie można by go wsadzić. Nani musi odzyskać formę i raczej miejsca nie będzie. Nie wydamy 20 mln funtów na skrzydlowego do systemu rotacji.
Co do Fabio to Everton i Sunderland podalem zupełnie losowo. Chodziło mi o to żeby został w Anglii. Jednak uwaga bardzo słuszna. Bainesa Fabio nie wygryzie. Pozdr:-).
» 17 kwietnia 2012, 02:16 #84
wazza89: N17 kiedy ostatnio oglądałeś spotkanie Lille, że postanowiłeś wypowiedzieć się na temat hazarda w sposób tak płytki?
» 17 kwietnia 2012, 07:53 #83
N17: Nie wiem. Obejrzałem 5-6 spotkań. Nie twierdzę, że jest słaby. Bo tak nie jest, umie zrobić niesamowite rzeczy z piłką, ale nie jest to zawodnik, którego potrzebujemy najbardziej.
» 17 kwietnia 2012, 15:59 #82
Rooney2010: Panowie Gaitan może się przyda,ale prawdziwy problem jest w środku pola. Potrzebujemy kreatywnego środkowego pomocnika i tu jest największa bolączka. Gaitan może być, bo na tą chwile tylko Valencia grał na poziomie United, a reszta skrzydłowych miała tylko przebłyski. Nie wspomnę już o Nanim który coraz bardziej obniża loty w moich oczach. Zagra 5 dobrych meczy na sezon a resztę ma słabe trochę za mało jak na mistrza Anglii.
» 16 kwietnia 2012, 20:49 #81
7iverson7: No i znowu będzie próba załatwienia sprawy półśrodkami.Wątpię,żeby ten gość wprowadził do naszej gry coś ciekawego,raczej będzie lepszy niż Young(co wielkim wyczynem nie będzie),ale Nani i Valencia to chyba poziom wyżej.
» 16 kwietnia 2012, 20:49 #80
DevilFan: on jest młody @iverson
» 16 kwietnia 2012, 20:52 #79
N17: 24l. Młody, to jest Pogba, ewentualnie Jones.
Gaitan jest już wykształconym piłkarzem, teraz tylko się szlifuje.
» 16 kwietnia 2012, 21:12 #78
m4t3k: Nie przesadzałbym z tym Youngiem, przecież on nie jest słaby. Ashley jest szybki, zwrotny, ma pomysł na grę (przynajmniej takie często można odnieść wrażenie), no i ogólnie jest to bardzo udany transfer. Osobiście podoba mi się jego gra i czuję, że będzie już tylko lepiej (oby). Szczerze mówiąc, Gaitan wcale nie musi być lepszy od niego, wręcz przeciwnie - może okazać się mniej "pożyteczny". Wcale bym się nie zdziwił ;)
» 16 kwietnia 2012, 21:30 #77
bober89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.04.2012 00:50

ostatnio głównym pomysłem Younga na grę jest symulowanie karnych
» 17 kwietnia 2012, 00:50 #76
DevilFan: jeżeli dla Ciebie 24 lata to wiek średni/zaawansowany ale nie "młody" to powodzenia,
» 19 kwietnia 2012, 00:05 #75
N17: Hmm, mi się zdaje, że w footballu 24 to aż za wiele, żeby pokazać światu co się potrafi.
» 19 kwietnia 2012, 18:19 #74
DevilFan: Hmm a ja uważam że wiek idealny do daleszego rozwoju przykład : C.Ronaldo
» 20 kwietnia 2012, 13:40 #73
adi957: Lubię Gaitana,a na Machede już nie mogę patrzyć a Fabio wróci po sezonie,więc jest to dobre rozwiązanie,przydał by się Modrić jeszcze.
» 16 kwietnia 2012, 18:28 #72
MKSiak: To ciekawe kto w następnym sezonie nie pogra za dużo...Ryan czy Ashley ? bo zawodnik za taką kwotę chyba nie bedzie grzać ławki...
» 16 kwietnia 2012, 20:31 #71
7iverson7: Oby Ashley nie grał w przyszłym sezonie za dużo,bo poza nurami w polu karnym nic nie wnosi.
» 16 kwietnia 2012, 20:46 #70
DevilFan: Deal it's deal !!
» 16 kwietnia 2012, 18:21 #69
DaniooO: wie ktos do kiedy obowiazuje kontrakt Fergusona?? albo chociaz ile zarabia??
» 16 kwietnia 2012, 18:19 #68
N17: Ile obowiązuje, to nie wiem, ale na początku roku obiecał, że zostanie max 3 lata.
» 16 kwietnia 2012, 18:33 #67
Exigo: 3 lata chyba, ale Fergi może sobie przedłużać i skracać kontrakt według uznania, zdziwiłbym się jakby tak nie było - tutaj lata nie grają roli, po prostu - na ile się będzie czuł tyle pociągnie z nami na jednym wózku.
Co do kasy to było jakiś czas temu rozliczenie zarobków trenerów i SAF nie pobierał wtedy astronomicznych kwot z budżetu klubu w porównaniu do wielu innych klasowych trenerów, w pewnym momencie Benitez w Interze zarabiał chyba 4 razy tyle co u nas SAF, a nie odniósł żadnego sukcesu, ale chyba obecnie przy nowym kontrakcie zarabia 6.5 mln funtów plus premie za tytuły, a więc chyba najwięcej w lidze, albo prawie najlepiej ( nie wiem jak Wenger i wcześniej Villas- Boas)
» 16 kwietnia 2012, 18:52 #66
lolis: SAF po podpisaniu nowego kontraktu zarabia najwięcej w lidze.
» 16 kwietnia 2012, 18:59 #65
DaniooO: dzieki za odpowiedzi;)
» 17 kwietnia 2012, 00:57 #64
Szymon7817: Czekam na potwierdzenie Fergusona, ale nie wieżę w to żeby pozbył się Fabio.
» 16 kwietnia 2012, 18:05 #63
redmati: Czytaj ze zrozumieniem... Fabio na roczne wypożyczenie.
» 16 kwietnia 2012, 18:16 #62
N17: Wieżę, to masz np.: w Pizie.
» 16 kwietnia 2012, 18:35 #61
awake123: To Ty czytaj ze zrozumieniem. Napisał, że on nie "wieży" więć najwyraźniej chodzi mu o jakąś wieżyczkę;p. A jak z tą wiarą, to niewiadomo.
» 16 kwietnia 2012, 18:40 #60
simix: jeśli Fabio by wrócił po roku to deal dobry :D
» 16 kwietnia 2012, 18:00 #59
GBest93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2012 18:01

Co Wy gadacie... Gaitan jest dobrze zbudowany i byle pionek go nie przepchnie i ma bardzo dobrą szybkość co w Anglii jest zaletą (widać było w meczach z Chelsea jak ich motał).

Pod okiem Fergusona kolega może się wyrobić i to świetnie . Jest dobry siłowo jak i technicznie , a o pomocników się nie ma co martwić , bo coś czuję , że Ashley Young zostanie przerobiony na środkowego , ofensywnego pomocnika.

Fabio nie ma szans z Evrą ,a na lewą obronę mamy jeszcze Fryersa i De Leata . Macheda. O Nim nie wspomne , bo pamiętam jak przychodził , pamiętam bramkę z Aston Villa i nic więcej , także przez tyle lat to ja dziękuje temu Panu z całym szacunkiem , bo potencjał ma , ale musi się ograć , dlatego też transfer do niżej notowanego zespołu jest mu wskazany:)
» 16 kwietnia 2012, 18:00 #58
Arturek15: Oooo elegancko, na początku myślałem, że Fabio definitywnie, ale jak na rok to to było by świetne :)
zobaczymy co z tego wyjdzie :)
» 16 kwietnia 2012, 17:50 #57
skibbka: juz wole miec grającego Gaitana niż siedzącego na ławie Machede i Fabio, biznes dobry, gadacie ze biznes beznadziejny, ze Gaitan jest za ciotowaty na wyspy, a np. Nani lub Chicharito przechodzili to jacy byli? Trawdziaki jak Keane? w Anglii nie liczy sie tylko twarda gra z charakterem trzeba tez miec technike i pomysl na gre, a wlasnie taka ma Gaitan, yo hejty
» 16 kwietnia 2012, 17:47 #56
Pauleta77: Chyba kogoś p..
Nie podoba mi się gra tego Gaitana + jeszcze Fabio, wypożyczenie ok, ale powinien się ogrywać w Anglii, nie w Benfice, Macheda jeszcze by uszedł, ale ogółem deal nie dobry
» 16 kwietnia 2012, 17:34 #55
IJ09: zamiast tego Gaitana wolałbym Adela Taarabta z QPR ;> bardzo dobry technicznie, może grać na skrzydle i w środku pomocy.
» 16 kwietnia 2012, 17:22 #54
wazza89: moim zdaniem nie ma mentalności United ten gracz. A poza tym jest chimeryczny
» 16 kwietnia 2012, 17:26 #53
sisinho: Przecież taarabt gra przeciętnie w QPR. Jak widać PL to nie to samo co Championship.
» 16 kwietnia 2012, 17:37 #52
MDuch7: Zbyt humorzasty ...
» 16 kwietnia 2012, 17:59 #51
kocio10: Już Ben Arfa 100 razy lepszy, jego technika jest bliska technice CR7 czy innych gwiazdeczek.
» 16 kwietnia 2012, 19:19 #50
m4t3k: Nie nazywaj Ronaldo gwiazdeczką, chłopcze. Irytuje mnie takie zachowanie w stosunku do niego. To piłkarz kompletny, solidny, mocny, gra całym serduchem, a jego strzałów nikt nie przebije. Taka jest prawda. Szkoda tylko, że przez większość dzieciaków jest on postrzegany tylko jako "żelek" albo ktoś w ten deseń (na szczęście są to "fani" Barcelonki w przedziale wiekowym 10-14 lat, bo w większości ten klub może pochwalić się jedynie takimi kibicami) - zero obiektywizmu.

Pozdrawiam.
» 16 kwietnia 2012, 20:15 #49
kocio10: @m4t3k wyluzuj chłopie. Miałem namyśli Ronaldo jako gwiazde piłki nożnej, chłopaka jednego z najlepszych w swoim fachu, a nie żelusia, płaczusia itp.
» 17 kwietnia 2012, 10:30 #48
riv8: Gaitan nie jest zły chociaż z ligi portugalskiej wolałbym Rodrigueza...ale może nie ma on odpowiedniej mentalności a nie od dzisiaj wiadomo, że SAF zwraca na to ogromną uwagę. Jeszcze tylko 1 czy 2 ogarniętych środkowych pomocników i mamy pełny skład na szturmowanie LM :) [Eriksen, Martinez, Muniain czy np. Keisuke Honda lub Marvin Martin o których nie jest tak głośno a wymiatają]
» 16 kwietnia 2012, 17:19 #47
maciek4o6: Jeśli ktoś ma zrobić różnicę to tylko Eden Hazard. Chłopak w tym sezonie w Ligue1 jest niesamowity: 15 bramek i 12 asyst mówią same za siebie.
» 16 kwietnia 2012, 17:17 #46
wazza89: z ręką na sercu powiedz ile spotkań Lille widziałeś w tym sezonie
» 16 kwietnia 2012, 17:20 #45
GBest93: Wazza. Ile widziałeś świetnych meczów Silvy i Maty w Valenci? Zwykli utalentowani zawodnicy , którzy mieli swoje przebłyski.

Hazard w ciężkich chwilach ciągnie te drużyne , stara się , ale samemu meczu się nie wygra . Oglądałem wiele spotkań Lille i przyznam , że jak na jego wiek to chłopak ma charakter i potężne możliwości.

Tu nie chodzi o to żeby go wziąć byle gdzie , w byle jakim klubie i niech sam się rozwija. W rozwijaniu się trzeba także oczekiwać pomocy od innyc , a czy oku Fergusona i innych ze sztabu chłopak może stać się świetnym zawodnikiem.
» 16 kwietnia 2012, 18:07 #44
Bartaman: sugerujesz, że hazard jest zły? ^^
» 16 kwietnia 2012, 18:09 #43
wazza89: GBEST93 spotkań Silvy i Maty przed transferem widziałem mnóstwo strasznie bolała mnie wieść o transferze tego pierwszego do City. Mimo, że młodzi już w Valencii prezentowali najwyższy poziom. Jeżeli chodzi o Mate to nie myślałem że tak dobrze poradzi sobie w PL. Ale nie wiem co to ma do rzeczy.

Bartman - Hazard jest KAPITALNY! Jednak 80% jego fanów tutaj widziało go w akcji tylko na yt. Jak słucham wypowiedzi "przecież to skrzydłowy" itp itd to ręce opadają. Od połowy sezonu trener lille wystawia go na pozycji amf i Hazard ciągnie Lille do mistrzostwa. Idealny gracz do united. Z charakterem, umiejętnościami oraz zdolnościami przywódczymi.
» 17 kwietnia 2012, 08:00 #42
spOntan: Jeśli to okaże się prawdą to Ferguson po raz kolejny pokaże nosa do transferów...

My potrzebujemy kogoś kto przyjdzie i z marszu zrobi jakaś różnicę, a Gaitan niesety takich umiejętności nie posiada. W tym sezonie we wszytskich rozgrywkach tylko 3 gole i 6 asyst.
» 16 kwietnia 2012, 17:14 #41
xrooneyfan: Jejku, nie tylko statystyki się liczą :P
» 16 kwietnia 2012, 17:18 #40
chudy1948: Rooneyfan, jasne że nie ale my potrzebujemy kogoś z tymi statystykami a ten koleś ma już 24lata.
» 16 kwietnia 2012, 17:19 #39
xrooneyfan: Wolę, żeby piłkarz dawał świetne piłki, kontrolował grę, stwarzał okazje i ogólnie grał świetnie, niż żeby tak naprawdę nic nie dawał z siebie, a strzelał tam 1 gola na mecz czy często asystował w mocno wygranych meczach :P
» 16 kwietnia 2012, 17:27 #38
spOntan: Statystyki to odzwierciedlenie gry.

Young, Nani, Valencia mają lepsze statystyki w najlepszej lidze świata niż Gaitan w lidze portugalskiej... Jak on ma sobie poradzić w lidze angielskiej? Po co mamy za niego płacić 20 mln?! skoro w drużynie mamy 3 skrzydłowych lepszych od niego?
» 16 kwietnia 2012, 17:37 #37
m4t3k: @spOntan,
Nic dodać, nic ująć.
» 16 kwietnia 2012, 17:39 #36
mateuszr20471: spOntan-nie rob zamieszania jakimis falszywymi statystykami. We wszystkich rozgrywkach (38 meczow) zaliczyl 17 asyst i 4 gole.
» 16 kwietnia 2012, 18:05 #35
spOntan: @mateuszr20471

no tak, dalej się sugerują wikipedią %)
» 16 kwietnia 2012, 19:30 #34
Marcel1106: Podpisuję się obiema rękami , znakomita propozycja za zawodnika którego od dawna widziałem w szeregach MU!!
» 16 kwietnia 2012, 17:13 #33
redmati: Sam nie wiem co o nim myśleć. Widziałem go dwa razy - w pierwszym meczu z Chelsea był naprawdę dobry, w drugim po prostu dawał radę, chociaż czasami głupio tracił piłkę, więc sam nie wiem. Swoją drogą historia wygląda na zbliżoną do CR7, więc jeśli do nas trafi, to tylko trzymać kciuki, żeby potoczyło się to w odpowiednią stronę. Ruch z Fabio bardzo dobry.
» 16 kwietnia 2012, 17:13 #32
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.04.2012 17:09

Świetny transfer byłby :) do tego Clyne z Crystal Palace, który może grać na lewej jak i prawej obronie. Byłby zmiennikiem dla Evry i Rafaela.


Do tego pewnie jak już było powiedziane Berba odejdzie oraz M.Owen więc jeden napastnik perspektywniczny za 20 baniek i mamy skład na kolejny sezon elegancki :) Bo 3 napastnikow na cały sezon to za mało...jeżeli chce się walczyć o więcej niż 1 trofeum.
» 16 kwietnia 2012, 17:09 #31
Kamixxx: moze Ricky ze sportingu ?
albo kogos jego pokroju...?
» 16 kwietnia 2012, 17:14 #30
wazza89: po co kombinować? Niech zostanie Berba i tyle;) NO chyba, że Ferguson obali 5 butelek wina z "The Special One" oraz Perezem i z kasy za Owena Berbe Kuszczaka Parka plus trochę milionów kupi Benzeme ;)
» 16 kwietnia 2012, 17:18 #29
GBest93: Benzema przychodząc do Realu był nieoszlifowanym diamentem. Mourinho w tym roku dopiero go udoskonalił i zobaczysz , że będzie się bił z Ronaldo i Messim w PD w przyszłym roku .
» 16 kwietnia 2012, 18:05 #28
N17: Hehe, GBest, masz rację. W Lyonie to on był nikomu nie znanym przeciętniakiem. Bo tylko za takich płaci się podobne temu transferowi grosze... pffff, co to jest 30 baniek?
» 16 kwietnia 2012, 20:57 #27
kocio10: @N17 źle ujełeś że Benzema był tylko przeciętniakiem. Powinno być, że wtedy jeszcze był dużym talentem i wymagało tylko go oszlifować.
» 17 kwietnia 2012, 10:35 #26
N17: Nie był przeciętniakiem z talentem. Był dobrym piłkarzem, może nie kompletnym, ale reprezentował sobą bardzo wiele.
» 17 kwietnia 2012, 16:04 #25
wazza89: Ferguson to geniusz i jego fioletowy nos znowu okaże się nieomylny a pesymistą po raz kolejny będzie głupio.

A co do Fabio to pomysł jego wypożyczenia akurat do Benfiki wydaję się w 100% trafiony.
» 16 kwietnia 2012, 17:07 #24
00NANI00: pesymistom*
» 16 kwietnia 2012, 17:12 #23
wazza89: ajj zawsze byłem z ortografią "na bakier";) wybacz
» 16 kwietnia 2012, 17:14 #22
danielo17: Nie chciałbym nikogo poprawiać ale ...
Pisownia PESYMISTĄ jest poprawna
ooNANI00 raczej jest na bakier z ortografia niż ty.
Pozdro
» 16 kwietnia 2012, 17:22 #21
wazza89: już sam nie wiem. Ja z polibudy jestem hehe;) Najlepiej niech ktoś usunie ten spam i tyle ;) pozdro
» 16 kwietnia 2012, 17:28 #20
m4t3k: Owszem, jest poprawna, ale nie w tym kontekście zdania. Tutaj chodziło o liczbę mnogą, a "pesymistą" odwołuje się do jednej osoby, mój drogi. "Pesymistom" natomiast, jest formą jak najbardziej wskazaną i, jeśli odwołujemy się do więcej niż jednej osoby - poprawną.
» 16 kwietnia 2012, 17:28 #19
swiatlonh: @ daniel017 - "PESYMISTĄ" nie jest poprawną formą w danym zdaniu, ponieważ autor pisał o pesymistach, nie pesymiście. Dla liczby pojedynczej - pesymistą, dla mnogiej - pesymistom.
Pozdro...
» 16 kwietnia 2012, 17:31 #18
m4t3k: @swiatlonh,

Nie wiem po co to napisałeś, skoro ja wyjaśniłem mu to w niemal identyczny sposób kilka minut wcześniej. Pisanie tego samego nie ma najmniejszego sensu.
» 16 kwietnia 2012, 17:42 #17
swiatlonh: @ m4t3k,

Nie wiem po co się spinasz, gdybym widział Twój komentarz to nie napisałbym tego samego. Nie odświeżam strony co minutę, wybacz.
» 16 kwietnia 2012, 18:11 #16
m4t3k: Nie spinam się, po prostu często różni pseudo-doradcy piszą to samo, co inna osoba, bo chcą "pochwalić" się, że oni też daną rzecz wiedzą, są niezwykle mądrzy i pomocni ;)

PS. Wybaczam :D
» 16 kwietnia 2012, 18:21 #15
00NANI00: Jeju jedno słówko poprawiłem a się rozpisali :)
» 19 kwietnia 2012, 22:06 #14
chudy1948: Fabio na wypożyczenie ok, ale nie Kiki i jeszcze za tego słabiaka :/. Niech nie skąpi kasy i kupi Jamesa Rodrigueza jeśli chcę już koniecznie skrzydłowego, Rodriguez może grać też na środku pomocy, jest obunożny i może grać na obu skrzydłach.
» 16 kwietnia 2012, 17:06 #13
xrooneyfan: Interes świetny, do Nas przychodzi świetny zawodnik, do nich niewykorzystywany Macheda, a w dodatku Fabio mógłby się ogrywać, naprawdę dobry ruch :D
» 16 kwietnia 2012, 17:02 #12
N17: Proszę, tylko nie on... jeszcze Fabio mamy oddać. Czemu SAF nie zainteresuje się kimś na prawdę dobrym?
» 16 kwietnia 2012, 16:58 #11
CcxcC: już nie przesadzaj n nie sztuka wydać 50 mln jak na Torresa wolę za 100 mln kupić 2-3 niż jedno CR7
» 16 kwietnia 2012, 17:02 #10
grg: "Fabio miałby zostać wypożyczony na rok, natomiast przejście Kiko byłoby definitywne."
...
Transfer nawet dobry, tylko czy Gaitan poradzi sobie w Anglii? Jakoś bardziej przekonuje mnie Hazard :)
» 16 kwietnia 2012, 17:02 #9
CcxcC: tak Hazard i ja bym wolał.ale znając Fergusona możemy zapomnieć o wielkim zakupie.
» 16 kwietnia 2012, 17:05 #8
boger: Wszyscy się boją o to jak dany zawodnik z Półwyspu Iberyjskiego poradzi sobie w Anglii ...
» 16 kwietnia 2012, 17:07 #7
Olo: Mnie też Gaitan nie przekonuje... trochę za miękki na Wyspy.
» 16 kwietnia 2012, 17:10 #6
Kjebab: Powiedz mistrzu, wielki expercie fify kogo Ferguson ma ściągnąć ??
» 16 kwietnia 2012, 17:27 #5
wazza89: Berba zostaje - przychodzą Dembele Modric oraz Clyne. I ja jestem happy

Fajnie byłoby również gdyby przyszedł hazard ale kurcze pewnie będzie straszna kasa za niego także lepiej kupic 2. graczy zamiast jednego Belga

ps. nie gram w fife - czasami gram w pesa. ;)
» 16 kwietnia 2012, 17:34 #4
N17: Uczniu, ja bym sprowadził zawodnika, którego regularnie oglądam w moim 2 ulubionym klubie- w Ajaxie. Do tego można (ale nie koniecznie) dorzucić Tiote i będzie pomoc pierwsza klasa. Erkisen kosztuje max 15mln, Tiote jeszcze mniej. Do tego można by dorzucić Parka i Andersona więc wyjdzie taniej.

Nie rozumiem, czemu marzycie sobie o Hazardzie. O nim nawet zbyt wielu plotek nie ma, trzeba wyłożyć ze 40 mln, a do tego nie jest to typ zawodnika, którego potrzebujemy.
» 16 kwietnia 2012, 18:39 #3
wazza89: N17 Hazard to typ zawodnika jakiego potrzebuje UNITED! No chyba, że jesteś jednym z tych co nie widzieli spotkania Lille na żywo i twierdzisz, że to skrzydłowy.
» 17 kwietnia 2012, 08:03 #2
niku: Machede przeboleję, Fabio powinien się ograć. Jeśli to prawda, to może być naprawdę ciekawie latem. :)
» 16 kwietnia 2012, 16:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.