Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bezbarwny Manchester. Maleje przewaga nad Citizens

» 11 kwietnia 2012, 22:40 - Autor: michalg - źródło: własne
Miał być spacerek i pewne trzy punkty, a były męczarnie i porażka. Manchester United uległ Wigan Athletic na DW Stadium 1:0 i był to najniższy wymiar kary dla drużyny sir Alexa Fergusona. W międzyczasie swój mecz wygrał Manchester City i przewaga Czerwonych Diabłów nad ekipą Roberto Manciniego stopniała do pięciu punktów.
Bezbarwny Manchester. Maleje przewaga nad Citizens
» Manchester United przegrał z Wigan Athletic 0:1 w 33. kolejce Premier League. Jedyną bramkę na DW Stadium zdobył Shaun Maloney. Przewaga Czerwonych Diabłów nad Manchesterem City stopniała do 5 punktów.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Wigan Athletic?
Początek spotkania należał do Wigan Athletic. Już w szóstej minucie w dobrej sytuacji znalazłby się Franco di Santo, gdyby nie interwencja Michaela Carricka. Chwilę później mocny strzał oddał McCarthy, ale piłkę spokojnie nad poprzeczkę przeniósł David De Gea. Pierwszą groźną sytuację Manchester United stworzył w 18. minucie. Po podaniu Carricka Ryan Giggs znalazł się w dogodnej sytuacji, ale jego strzał został zablokowany.

W 29.minucie piłka trafiła do siatki Czerwonych Diabłów, ale gol zdobyty przez Victora Mosesa nie został uznany. Sędzia Phil Dowd uznał, że nieprawidłowo blokowany był bramkarz Manchesteru David De Gea. Wydaje się jednak, że w tej sytuacji sędzia główny się pomylił.

W ostatnim kwadransie pierwszej połowy nie działo się już nic wartego uwagi i na przerwę obie drużyny schodziły mając na koncie zero po stronie zysków i strat. Co ciekawe po pierwszej połowie w statystykach można było zobaczyć, że Wigan Athletic miało aż 63% posiadania piłki w tej części spotkania.


Drugą połowę lepiej rozpoczęli bardzo dobrze grający w tym spotkaniu gospodarze. W 50. minucie krótko rozegrany rzut rożny, Shaun Maloney nabrał na zamach Rooneya i technicznym strzałem pokonał De Geę. Chwilę później wyrównać próbował Wayne Rooney, ale jego strzał poszybował nad bramką Al - Habsiego.

Przez kolejny kwadrans gra toczyła się głównie w środku pola. W 72. minucie sędzia Phil Dowd powinien wskazać na wapno, ale nie zauważył ewidentnego zagrania ręką Figueroi po dośrodkowaniu z prawej strony boiska. Trzy minuty później w sytuacji sam na sam mógł znaleźć się Danny Welbeck, ale pogubił się i stracił futbolówkę.

W 80. minucie mocny i równie niecelny strzał oddał rezerwowy Nani. Chwilę później kapitalną akcją popisał się Moses, który przedarł sie w pole karne i minął dwóch obrońców. Gdyby nie interwencja De Gei byłoby 2:0. Chwilę później świetną akcją popisał się Connor Sammon, który odegrał do Diame, ten podał do Mosesa, który uderzył minimalnie obok słupka. Drugi celny strzał Czerwone Diabły oddały w 84.minucie. Danny Welbeck uderzył z narożnika pola karnego, ale pewnie piłkę odbił Al-Habsi. Parę minut później strzał z 25 metrów oddał Michael Carrick, ale uczynił to fatalnie. Do końca meczu wynik nie uległ już zmianie. Wigan Athletic po bardzo dobrej i ambitnej grze pokonało Manchester United 1:0.

Wigan Athletic - Manchester United 1:0 (0:0)
Bramka: Shaun Maloney 50'

Manchester United: De Gea - Jones, Evans, Ferdinand, Evra - Valencia, Carrick, Giggs, Young (Cleverley 46‘) - Rooney (Nani 65‘), Chicharito (Welbeck 59‘)

Wigan Athletic: Al Habsi - Alcaraz, McCarthy, Caldwell, Di Santo (Diame 70‘), Maloney( Sammon 77‘), McArthur, Figueroa, Boyce, Moses, Beausejour.


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Wigan Athletic vs Manchester United
Następny news »
Transfer Strootmana wymysłem prasy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (258)


antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 23:55

Po raz enty proszę przestańcie bredzić o zmęczeniu.
To są wytrenowani piłkarze , z opieką medyczną , odnowami , witaminami itp. itd.
Dajcie spokój z tym zmęczeniem.
Biegają po 9, 10 km w meczu , niechby nawet co 3 dni i co ?
I są zmęczeni ?
Zmęczony to może być górnik po harówie na dole 8 godzin , a nie grajek pół meczy biegający , pół meczu chodzący.
A dodam do tego , że to na dodatek ich ukochany zawód , za który mają sowite wypłaty , więc gadka o zmęczeniu to kpina po prostu
» 12 kwietnia 2012, 23:53 #252
MU4live: Mi jak i wielu pewnie z was brakuje Bułgara...on właśnie z takimi drużynami jak Wigan potrafił strzelać gole...Welbeck i Chicha bez formy...
» 12 kwietnia 2012, 19:55 #251
tatarek: Nie wiemjak wy, ale ja czułem, że to nie skończy się dobrze. Podczas ostatnich meczy (Blackburn, QPR) jechaliśmy na samych oparach paliwa. Poza tym każda seria musi się skończyć... 8 zwycięstw z rzędu w Premier League to niełatwa rzecz. Mam nadzieję, że ta porażka da nam kopa i do końca sezonu stracimy maksymalnie 4 pkt ( tyle da nam tytuł). Liczę na jakiś błysk Fergiego.
GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 12 kwietnia 2012, 18:47 #250
Diablista16: Brakuje nam klasowego napastnika obok Rooneya, tyle w tym temacie.
» 12 kwietnia 2012, 17:54 #249
swiezu: Tak tak pewnie a niby wczoraj kto miał niby mu dograć...
Zobacz posiadanie piłki..jak dla mnie brak Scholesa..
» 12 kwietnia 2012, 18:29 #248
AgEnT: Szkoda, że Berba musi mecz z trybun oglądać, no ale co zrobić.
» 12 kwietnia 2012, 18:40 #247
Olo: Wigan było do ogrania, tyle że przyjechali "wielcy mistrzowie Anglii" i myśleli że dostaną 3 punkty za to że są Manchesterem United. Jestem na nich zły, bo przestali 70 minut meczu i zaczęli grać dopiero później. Jakby cały mecz tak wyglądał, jak ostatnie dwadzieścia minut to wygraliby 0:2 spokojnie. No niestety, trzeba spiąć du*y na następne kolejki i pamiętać że za darmo nikt nam punktów nie odda.
» 12 kwietnia 2012, 16:57 #246
OloOcki: Zamiast wpuścić Berbe to nie, Ferguson wymyślił, że zmieni styl United... Ostatnio jak widać dobrze sobie radził z obroną Wigan. Jeszcze przegramy tą lige... Świat się będzie z nas śmiać
» 12 kwietnia 2012, 16:28 #245
Cinz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 16:02

Szczerze to United zasłużyli sobie na tą porażke. Niech im to da teraz do myślenie, że przewaga zmalała :)
» 12 kwietnia 2012, 16:01 #244
ZuczekUnited: Zgadzam sie co do Cleverleya, i go skreslam. To po prostu nie jest to. Mam wrazenie ze Pogba juz teraz moze byc lepszy od niego, tylko czemu nie dostaje szans...
» 12 kwietnia 2012, 17:35 #243
Dubi: Wielka szkoda ,ale potknięcia się zdarzają teraz trzeba się spiąć i wygrać następny mecz
» 12 kwietnia 2012, 15:32 #242
ManYou: Hernandez w tym sezonie jest cienki jak papier ksero.

A ogólnie w tym sezonie gramy słabo. Jasne że zawsze zdarzają się potknięcia na własnym podwórku czy w europie, ale tylu bardzo słabych meczy w jednym sezonie nie pamiętam.
» 12 kwietnia 2012, 15:30 #241
ZuczekUnited: W koncu musialo jakies potkniecie sie zdazyc, normalna rzecz nikogo nie winie. Byle w nastepnym meczu dali z siebie wszystko
» 12 kwietnia 2012, 15:09 #240
adryjan00: Ja chyba mam jakiś błąd, Hernandez prowadzi w głosowaniu ... :/
» 12 kwietnia 2012, 15:07 #239
zyga666slayer: Zdaje się, że mam ten sam błąd...
» 14 kwietnia 2012, 15:06 #238
jacmik10: 1000 dni na Devilpagu i taki prezent? ;(
» 12 kwietnia 2012, 14:59 #237
tomManUnited: Szczerze to czułem że przyjdzie taki mecz w którym United przegra każda passa kiedyś się kończy teraz wyciągnąć wnioski i grać na takim poziomie jak ostatnio.
» 12 kwietnia 2012, 14:55 #236
pilsudczyk: Dlaczego Berbatov nie dostaje szansy gry skoro Hernandez i Welbeck nie są w formie? Później Ferguson będzie pieprz*ł, że nie ma kasy na transfery a tak to płaci co tydzień Bułgarowi jakieś 80 tysięcy tygodniowo w ogóle z niego nie korzystając. Nie mam żalu o tą przegraną z Wigan ale ile można ciągnąć na tych samych, grających w kratkę piłkarzach? Denerwuje mnie już ta cała wewnętrzna polityka w klubie, bo pieniądze, które mogłyby zostać wydane na transfery są marnowane na piłkarzy, którzy wiecznie grzeją ławę typu Owen czy właśnie Berbatov.

Sam już nie wiem czy chcę tego mistrzostwa bo jak je zdobędą to Ferguson powie ,,widzicie, na tych piłkarzach da się wygrać ligę i dlatego znowu będę pozbywał się piłkarzy, nie kupując nikogo bo nie ma takiej potrzeby".
Ave Marszałek!
» 12 kwietnia 2012, 14:20 #235
Bartolek05: A no właśnie. już lepiej by było zobaczyć 3 środkowych pomocników, Rooney na szpicy i 2 skrzydła, wtedy grali byśmy w 11 a nie w 10 jak to jest gry gra Welbeck bądź Hernandez.
» 12 kwietnia 2012, 15:25 #234
sisinho: Kiedy SAF zrozumie że Rooney to nie rozgrywający?

W każdym meczu bez Paula , Rooney musi schodzić do środka , podawać , kiwać a przecież to nie on jest od tego. Później brakuje go w ataku no i mamy efekt. Powrót Scholes'a to tylko chwilowe usunięcie problemu , gdy go nie ma na boisku to całkowicie oddajemy środek pola , no a przecież Rudy wiecznie grać nie będzie...
» 12 kwietnia 2012, 13:27 #233
DAMINOS2: Groszek 447 głosów ;d LoL
» 12 kwietnia 2012, 13:18 #232
satan23: Chyba oglądali inny mecz... pfff
» 13 kwietnia 2012, 10:39 #231
satan23: lol nieźle zarobiłem na tym meczu, takie przeczucie maiłem obstawiłem i wykozystałem.. natomiast to nie zmienia faktu ze jesrem wqr... po tym co zobaczyłem na boisku.. kolejny w tym sezonie wstyd !!
» 12 kwietnia 2012, 12:41 #230
aris019: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 12:18

robvak z klusek
Ty jestes za..losny,jak nie potrawisz napisac swojego zdania a krytykuje.sz innych.
» 12 kwietnia 2012, 12:15 #229
mudh: przynajmniej beda emocje do konca!
» 12 kwietnia 2012, 11:39 #228
wazza89: brak Scholesa, przemęczenie Valencii , kombinowanie z pozycją Rooneya, rozpędzone wigan walczące jak lwy o utrzymanie, zadowolenie 8-punktową przewagą nad City... to główne powody porażki moim zdaniem

ostatnio pisałem na dp, że remis z Wigan biorę w ciemno. Niestety przegraliśmy. Tak bywa. Mamy 5 pkt przewagi i zmierzamy pewnie po 20 tytuł mistrza Anglii.

pozdro
» 12 kwietnia 2012, 10:52 #227
aris019: a ja wam powiem co innego,moim zdaniem Fergi odpuscil ten mecz dla wigan zeby nie spadli do nizszej ligi,bo z wigan sie przyjaznimy..dlaczego tak wywnioskowalem??nie atakowalismy,nie gral paul bo dal mu odpoaczac na reszte meczy gdzie musimy zebrac komplet,zdjal rooneya co prezentowal sie dobrze na rzecz naniego,czemu??zeby nani sie rozegral troche a roo odpoczal na nastepny mecz..i ostatnue najwazniejsze..Fergi ma plan ktory chce bezwglednie zrealizowac,mamy 5 pkt przewagi wygramy dwa mecze teraz i na derbyutrzymamy ta przewage wygramy derby i zostaniemy ukoronowani na stadionie City..nasz dziadzia chce pokazac klase i podniesc puchar na ich stadionie rozumiecie teraz??
» 12 kwietnia 2012, 10:52 #226
RobvanKlu5i: i tym żeby nie spadli ryzykowałby pomniejszenie przewagi punktowej nad MC mając w perspektywie trudne mecze właśnie z MC i Evertonem?? Żal mi Cię, za dużo kreskówek się naoglądałeś albo za dużo razy Cię rodzice do wesołego miasteczka zabierali...
» 12 kwietnia 2012, 11:35 #225
xxmariusz: hahaha racja robvan
» 12 kwietnia 2012, 13:39 #224
Brandella: Też mi to przeszło przez myśl ;)
» 12 kwietnia 2012, 13:56 #223
mervel: miała być śmieszna ta riposta ?
też odniosłem takie wrażenie- że Fergusonowi specjalnie nie zależało. trzymanie Giggs'a jak nic nie grał ? zdjęcie Rooney'a ?
gra słaba i zasłużyli na porażkę. myślę że Fergie specjalnie się nie zmartwił bo zakłada teraz dwa zwycięstwa u siebie a City ma sporo trudniejszy terminarz...myślę że już w sob. zgubią punkty...
» 12 kwietnia 2012, 19:26 #222
RedUnited: panowie co to mialooooo byc do jasnej ... !! Jakies jawne jaja nie grali nic powinno byc 2-0 dla Wigan. Seddzia obsral troche przy karnym dla United ale mieli jeszcze duzo czasu chociazby na remis!! ZAL ZAL
» 12 kwietnia 2012, 10:44 #221
mateomufc: MU ma przewage nad city nie 5 punktów tylko 2 punkty bo z taką grą derby przegrywamy srogo
» 12 kwietnia 2012, 10:36 #220
wazza89: nawet jakby w tej chwili city miało nad nami 2 pkt przewagi to o mistrzostwo byłbym spokojny;)
» 12 kwietnia 2012, 11:04 #219
Sopel: wazza to Ci powiem że jesteś szalony ...
» 12 kwietnia 2012, 11:17 #218
wazza89: wyslesz mi piwko priorytetem jak zobaczysz jakie lanie sprawi united city w derbach ;) dodatkowo komplet punktów city w spotkaniach z newcastle i norwich jest bardzo malo prawdopodobny;)
» 12 kwietnia 2012, 13:49 #217
mateomufc: nie sadze by norwich ugrało chociaz remis , newcastle juz predzej ale obym sie mylił
» 12 kwietnia 2012, 14:36 #216
wazza89: norwich u siebie jest niezwykle groźne. Z tego co wiem to tylko UNITED wywiozło komplet punktów z Carrow Road;) naprawdę o mistrzostwo jestem bardzo spokojny i radze Wam też wyluzować;) a nad stylem popracują w lipcu chłopaki;)
» 12 kwietnia 2012, 21:33 #215
msukiennik86: kolejny słaby mecz w tym sezonie. żeby tylko udało się utrzymać przewagę nad City do meczu z nimi...
» 12 kwietnia 2012, 10:21 #214
wazza89: Ty serio boisz się o utrzymanie przewagi do derbów czy żartujesz sobie?
» 12 kwietnia 2012, 11:03 #213
roki2008: A czemu miałby żartować? Z taką grą to też bym się bał
» 12 kwietnia 2012, 19:30 #212
rysiupeja90: Manchester zagrał cienko wręcz fatalnie i nieskutecznie sędziowie dla Wigan byli 12 zawodnikiem , więc co się dziwić wynikiem jeżeli ma się po swojej stronie sędziego.
» 12 kwietnia 2012, 09:56 #211
Maciek000000: haha :)
» 21 kwietnia 2012, 21:01 #210
Pomarancz: Co Ferguson wczoraj zrobił to byłe beznadziejne, po co tak długo trzymał Giggs i Chicarito który praktycznie cały mecz był strasznie niewidoczny. Zmiana Toma za Young też dziwna, ale najbardziej Nani za Roo. Ciężko się oglądało jak 19 w tabeli Wigan dominuje na boisku z aktualnym mistrzem Anglii i Liderem BPL. Dzizus, do tego sami piłkarze grali strasznie bez przekonania jednak dziwne zmiany oraz nie potrzebna rotacja składem miały ogromny udział w naszej porażce.
» 12 kwietnia 2012, 09:14 #209
linox: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 09:39

Rotacje w skladzie sa uzasadnione, mecz w tyg i w weekend pod koniec sezonu mocno obciaza organizm i tu masz odpowiedz na dwa zadane pytania, stad Roo i AY zdjeci aby go oszczedzac, stad Scholes w ogole poza kadra.

QPR i Blackburn zagrali odmienna taktyka, woleli oddac nam pole i sie bronic, wtedy pomimo nienajwyzszej formy zdolalismy finalnie jednak cos strzelic, Wigan zas odwaznie do przodu, zreszta zadziwilo mnie ich wyksztalcenie techniczne, umiejetnosc utrzymania sie przy pilce, przetrzymanie jej itd..
» 12 kwietnia 2012, 09:33 #208
Radosny: @linox
Tak, United jest strasznie przemęczone grą na jednym froncie :). Kilka drużyn z czołówki europejskiej gra na 2 czy nawet 3 frontach do teraz i nie widać u nich chodzonych meczy.
» 12 kwietnia 2012, 11:27 #207
19barnaba87: Radosny, i co ze na jednym froncie skoro ostatni mecz przed Wigan gralismy w niedziele? Dwa dni to troche malo na odpoczynek nie sadzisz?
Pomarancz, ja jednak sklonny jestem twierdzic ze rotacja skladem i zmiany zawodnikow byly niezbedne. Dziwi jedynie fakt ze nasz "drugi sklad" nie jest wstanie nawiazac rywalizacji z Wigan..
» 12 kwietnia 2012, 13:26 #206
Pomarancz: Jak dla mnie na siłę trzymał wczoraj Giggsa, skoro chce rotować to Berbatov i Pogba są idealni na taki mecz. Dymitar odciążył by Dannego a Pogba Scholesa i od razu nabrał by trochę doświadczenia wychodząc w 1 składzie, byłby to spory bonus dla młodego Francuza, Staruszek postawił niestety na Giggsa co okazało się błędem.
» 12 kwietnia 2012, 17:53 #205
Tristan: No i znowu ta rotacja. Zwycięskiego składu się nie zmienia. Powinien był wyjść Rafael za Jonesa, Scholes za Giggsa i Danny za Chicarito tak jak ostatnio. No ale wiadome tasować składem trzeba. Dobrze że jeszcze 5p przewagi, póki co nic się nie dzieje :)
» 12 kwietnia 2012, 09:06 #204
manutd127: JA SIĘ PYTAM GDZIE JEST ŚRODEK POLA?? GDZIE JEST KLASYCZNY ROZGRYWAJĄCY?? bez transferów letnich ciężko będzie ugrać coś :P nie potępiam ich za ten mecz po prostu patrze obiektywnie na to że w następnym sezonie ciężko będzie coś ugrać bez środka pola:D GLORY Man Utd!!
» 12 kwietnia 2012, 08:06 #203
Panel1996: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 07:52

byli zbyt pewni siebie, wygali chyba 8 razy z rzędu i teraz popścili. Znów bezbarwny Welbeck, a tym bardziej CHicharito. Nie ogaranim czemu Chicharito w głosowaniu jest pierwszy...
» 12 kwietnia 2012, 07:48 #202
NanoUnited: Brawo Wigan w pełni zasłużona wygrana.
» 12 kwietnia 2012, 07:40 #201
naniLuis: Dobra panowie , ważne aby utrzymać tą przewagę do derbów , a w derbach zwycięstwo albo remis ! :)
» 12 kwietnia 2012, 07:37 #200
Norbas: Kurcze topnieje przewaga nad City jeszcze raz zremisujemy i przegramy np z City to juz po tyle samo pkt.
» 12 kwietnia 2012, 07:28 #199
rafalec: Mistrzostwo zdobywa się właśnie w meczach z takimi drużynami jak Wigan, kiedy to nie wolno sobie pozwolić na wpadkę, tylko należy lać i patrzeć czy równo puchnie. Szkoda, bo w City poczuli krew, jednak nie wierzę, że zdołają ugrać 6 pkt w dwóch najbliższych wyjazdach. My z kolei mamy dwa mecze u siebie z czego szczególnie ten z Evertonem może być bardzo trudny. Wszystko jednak nadal zależy od United, ale ciśnienie wzrasta.
» 12 kwietnia 2012, 07:21 #198
joachim: powiem tak, moim zdaniem wczoraj wieczorem stało się to co jest powodem naszej obecności na tej stronie, oczywiście smutno mi z powodu porażki, ale jak ktoś z was chce mieć sezon bez porażki 100 strzelonych bramek i 20 straconych niech idzie kibicować barcelonie, lub realowi. Ale my prawdziwi kibice prawdziwej drużyny (bardzo dobrej drużyny), w najsilniejszej lidze świata, musimy się pogodzić że czasem ona przegra, bo inaczej oglądanie meczów nie wywoływało by emocji które przecież tak kochamy. Ważne żeby każdą porażkę przyjąć godnie i nie zmienić klubu.

Dumny po zwycięstwie wierny po porażce
» 12 kwietnia 2012, 07:15 #197
zbyszek7: Tyle razy zlalismy wigan 5-0 a w najwazniejszym momencie porazka ktora przewidywaly juz pierwsze minuty meczu. Nie przypominalismy wogole Manchesteru z poprzednich gier w ktorych to w srodku wymieniali 200 podan na mecz scholes i carrick. Bez tego pierwszego nie mamy srodla przykre ale prawdziwe
» 12 kwietnia 2012, 05:07 #196
majkeloo: Po tym meczu wiele nie trzeba pisać, Wigan było zdecydowanie lepszym zespołem od United i tyle. Gracze z Manchesteru zagrali katastrofalny mecz. Ale taki kop w poślady przyda się każdemu biegającemu z diabełkiem na piersi piłkarzowi. Trzeba przyznać że ostatnie nasze mecze były bez polotu i ciężko oglądało się to z przed tv. Dlatego ta przegrana doda trochę pokory każdemu kto myślał że sezon się zakończył w ostatni weekend.

A teraz z innej beczki- sprawa Berbatowa w United.
Zastanawia mnie jedno-każdy nawet nie znający się na piłce głupiec widzi że ostatnie mecze United zostały rozegrane bez linii ofensywnej (czyt. ataku). Chica razem z Welbeckiem udawają że są napastnikami; jeden przewraca się i nie potrafi przyjąć piłki oraz dobrze jej odegrać, drugi zaś cofa się po piłkę i najczęściej biega z nią do tyłu, a kiedy próbuje ją odegrać robi to najczęściej...piętką i oczywiście traci futbolówkę. Roo to jest Roo i biega wszędzie tylko nie w ataku-widocznie taka jego rola w zespole, ale na mój gust przez to zatracił Swój instynkt strzelecki. I teraz nasuwa się pytanie...co musiałby zrobić Berba aby dostać szanse gry w United? albo... co takiego zrobił Dimitar że (prawdopodobnie) już nigdy nie zagra w czerwonej koszulce, bo jeżeli ktoś wierzy jeszcze w to że On u Nas zostanie-to może obudzić się z tego pięknego snu. Mam nadzieję że Sir Alex zrozumie że na końcu rozgrywek trzeba strzelać bramki, nie ważne jak, nie ważne czym, ale piłka musi znaleźć się w siatce. Dla mnie na gwałt w ostatnich meczach przydałby się napastnik silny z dobrą techniką, który odegrałby piłkę z tzw. klepki, lub przytrzymał w okolicach pola karnego. Niestety ale chyba tylko ja to widzę...
» 12 kwietnia 2012, 01:01 #195
Gjorgiewicz: Ciermolisz jak pobity. Tyle widzisz co ślepy w dupie. Potrzeba goli, ale jeżeli tak to Berba nie grający od dawna, z niesprawdzoną formą oraz brakiem pewności, że jest w stanie w meczu trafić bramkę (bo najczęściej gra w kratkę) jest najgłupszym rozwiązaniem. Potrzeba solidności, a nie eksperymentów na koniec sezonu. I Ty moje sokole oko - pisze się udają, a nie udawają!
» 12 kwietnia 2012, 07:02 #194
7iverson7: No fakt potrzeba kogoś z równą formą w ataku więc Hernandez jest najlepszym wyjściem,bo czego jak czego,ale nierównej formy mu zarzucić nie można,w końcu regularnie od kilku spotkań jest najgorszy na boisku.
» 12 kwietnia 2012, 07:19 #193
majkeloo: Gjorgiewicz- jedyne co mądrego napisałeś tutaj to wyłapanie mojego błędu, który przytrafił mi się pisząc komentarz o pierwszej w nocy. I tyle. Zamiast normalnie odpowiedzieć wolałeś mnie obrazić. No ale trudno, widocznie rozumku i cierpliwości zabrakło z rana siadając przed monitor. Wracając do Twoich wypocin na temat napastników. Jak na razie to welbeck i chicarito wyglądają na zawodników, którzy nie grają od dawna( a przynajmniej nie w piłkę nożną), więc ryzyko wystawienia berby w pierwszym składzie jest minimalne. Gorzej już się nie da tak solidnie partaczyć akcji w ofensywie. No ale masz za to tą swoją "solidność" w drużynie. I tutaj mój bezbłędnie (zawsze) piszący poligloto zakończę Swój wywód zanim mi braknie cierpliwości.
» 12 kwietnia 2012, 07:45 #192
keane21: Całkowicie się z Tobą zgadzam.Brak rozgrywającego to jedno,ale w drużynie brakuje drugiego napastnika na poziomie zbliżonym do Roo. On po prostu w tym ataku nie ma z kim grać.Forma Welbecka i Hernandeza to porażka(przyjęcie,zastawienie,odegranie,strzały...). To są młodzi zawodnicy i nie należy ich skreślać bo kariera dopiero przed nimi(chyba:). Owen to całkowita pomyłka, może pełnić w United funkcję trenera napastników bo z gry nic nie daje drużynie(kontuzje,wiek). Z Berba sytuacja dalej nie jasna lecz przy tej młodości i nieudolności w ataku przydałby się ktoś doświadczony.Niestety wydaję mi się że rozegra jedynie mecz pożegnalny z drużyną na koniec ligi.Ciekawa sprawa bo jakiś czas temu był w drużynie idealny partner(siła,technika itp.)dla Roo i nawet wczoraj strzelił bramkę.Musiał odejść z drużyny ok, ale dlaczego nie został zastąpiony zawodnikiem o podobnej klasie?Sami sobie utrudniamy!
» 12 kwietnia 2012, 11:20 #191
mralkoholik89: mecz niestety żenada... obawiam sie ze jak przegramy derby(choc mysle ze nie przegramy) to nie bedzie mistrzostwa. caly ten sezon to jest jakies nieporozumnienie a jak juz pod koniec wszystko zaczelo sie ukladac tzn wszystko co zostalo czyli liga to znowu chlopaki daja taki popis... najbardziej obawiam sie evertonu w przyszly weekend ehh ;/
» 12 kwietnia 2012, 00:45 #190
karpiu2201: Po części się zgadzam, ale uważam to raczej za cud, że po tylu żenujących spotkaniach jesteśmy jeszcze na czele. Swoją drogą przypuszczam, że znowu coś nawalą. Z całego serducha życzymy mistrzostwa choć w tym sezonie takie osiągniecie będzie szczytem możliwości tej drużyny...
» 12 kwietnia 2012, 01:25 #189
PatrykSNK: No cóż nie popisali sie i tle mamy jeszcze przewage 5pkt wiec jest jeszcze jakis bufor bezpieczenstwa, kolejne mecze trzeba wygrywac zeby nie zrobila sie nerwówka! Glory Man United Forever Pozdrawiam.
» 12 kwietnia 2012, 00:18 #188
devils18: Trudny mecz. Szkoda 3 punktów, ale mówi się trudno. Manchester dzisiaj nie istniał na boisku. Szkoda, że Rafael nie grał bo wydaje mi się, że większe zagrożenie dla Wigan byłoby z prawej flanki. No cóż gratulacje dla Wigan za ten mecz. A mistrzem i tak zostaną Czerwone Diabły.
» 12 kwietnia 2012, 00:10 #187
DARIUSZ1973: Nie ma Scholes'a - nie ma pomocy. Jesteśmy bardzo uzależnieni od jednego 38 letniego! zawodnika...
» 12 kwietnia 2012, 00:08 #186
bad15: Wasza sytuacja w tabeli jest IDENTYCZNA jak nasza (Realu Madryt). Mamy prowadzenie w tabeli i to wciąż wyraźne (biorąc pod uwagę ilość meczy do końca), ale problem w tym, że Real i United przegrali wyraźnie swoje mecze z rywalem o Mistrzostwo. Zostają rewanże wyjazdowe, ale wy przegraliście ogromnym wynikiem, my byśmy musieli 1:3 też wygrać, co na CN jest niemalże niemożliwe, jeśli oczywiście:

1.) Jeszcze raz się potkniemy i damy złapać kontakt rywalowi (u nas remis= 2 pkt, u Was 3, ale to i tak starczy jeśli City z wami wygra).
2.) City i Barca musieliby z nami wygrać mecz, co przecież jest możliwe, bo wciąż mówimy o meczach wyjazdowych ze świetnymi ekipami na papierze i w praktyce (świadczy o tym chociażby porażka u siebie i sytuacja w tabeli).

Liczę na to, że zarówno Real Madryt jak i Manchester United (mój ulubiony Klub w Anglii) sięgną po upragnione Mistrzostwo:)
» 12 kwietnia 2012, 00:08 #185
Blink: najgorszy zawodnik spotkania ??

Valencia - albo sprzedał mecz albo powiedział sobie byłej drużynie nie będę dzisiaj robił nic złego zagram u nich w obronie.

Widzieliście na jakiej pozycji grał ? Prawego skrzydłowego
Gdzie było go najwięcej na środku pola i podawał piłki do Jonsa.
Ile miał dośrodkowań w meczu ? 2
Ile miał dośrodkowań w poprzednim meczu 22
Ile miał sprintów prawą stroną : 0
Ile miał celnych podań 0
Ile strat : 15
Dla mnie antybohater spotkania nie wiem i nie znajduje wytłumaczenia dlaczego SAF zdjął Younga a zostawił do końca jego na boisku. Jeszcze moment po zejściu z boiska "bezcenny" przybił :piątkę" z asystentem trenera Wigan .

Po prostu rozpacz ! :(
» 11 kwietnia 2012, 23:56 #184
antydrewniak: Valencia błyszczy tylko z cieniasami , a jest tu bohaterem bo właśnie z takimi zagrał ze 3 mecze dobrze.
Od zawsze dla mnie to jednostronny grajek , który jak trafi na nawet średnio kumatego obrońcę nie istnieje.
Cóż robili tu gwiazdę boisk światowych i z Bebe i z Gibsona i Andersona ślimaka to i Valencia będzie bohaterem.
Tylko niech ten bohater gra tak jak z cieniasami tak i z mocnymi.
W poprzednim meczu miał niby 22 dośrodkowania , tylko jedna sprawa , do kogo one były ?
Walił cały mecz te dośrodkowania , a już po pierwszej połowie powinien skumać , że to nic nie daje , nawet i 200 dośrodkowań nic by nie dało
» 12 kwietnia 2012, 00:02 #183
koniu21: Nie mam pojęcia skąd masz te statystyki, ale moim zdaniem są one gów*o warte.
Prawy skrzydłowy to logiczne chyba ze jak nie ma co zrobić to podaje do tyłu, a Jones jest na prawej stronie, to chyba nic dziwnego ze podawał do niego.
Udanych dośrodkowań może i miał dwa, szczerze to nie liczyłem bo jeszcze mnie nie pogieło żeby liczyć dośrodkowania Valenci, ale prób dośrodkowań miał na 100% więcej, blokowali go poprostu co miał zrobic ?? Zabić sie na boisku bo mu nie wychodza dośrodkowania ?
Skoro mówisz ze podawał piłki do Jonesa ciągle to jak to możliwe ze miał 0 celnych podań??
» 12 kwietnia 2012, 00:06 #182
Pauleta77: zgadzam się co do najgorszego zawodnika meczu, rozczarował dziś kompletnie Antonio i nie rozumiem kompletnie zmian, schodzi najlepszy zawodnik Roo, zostaje nie istniejący Valencia - nie rozumiem kompletnie??
» 12 kwietnia 2012, 00:16 #181
Blink: jeśli masz okazje przejrzy sobie mecz ostatni i ten dzisiejszy zobaczysz różnice. To wyglądało naprawdę tragicznie. Ja nic nie mam do Valenci jak gra dobrze to go chwale ,ale dzisiaj to nawet nie można powiedzieć iż przeszedł obok meczu. Przez 90 min graliśmy w 10 zawodników. Nie widziałem jeszcze skrótu z meczu ,ale jestem przekonany ,że nawet na skrótach z Wigan i QPR widać zasadniczą różnice....
» 12 kwietnia 2012, 02:14 #180
Klimaa: Zasłużona porażka. Oby to był ostatni tak słaby mecz Diabłów w tym sezonie.
» 11 kwietnia 2012, 23:52 #179
Brandella: Mecz ... żenujący, ale cóż Wigan groził spadek, więc musieli dać z siebie wszystko co mogli a nawet zagrać na 200 % i udało im się za co ich bardzo szanuję i uważam, że zagrali bardzo dobry mecz. Co nie zmienia faktu że każdej drużynie może się zdarzyć przegrać, a patrząc na grę MU w tym sezonie nikogo nie powinno to specjalnie zdziwić. Potrafią pięknie wygrać z dobrymi drużynami jak i dostać po tyłku od tych słabszych. I tak dużo osiągnęli mimo plagi kontuzji i niepowodzeń.

MU - czy wygrywa czy przegrywa to jedyne w sercu mym :)
» 11 kwietnia 2012, 23:50 #178
xxkalikxx: No i właśnie takie wypowiedzi szanuję. Łatwo jest jechać po drużynie jak się siedzi przed tv ale bądźmy szczerzy, Wigan zagrało dobrze od początku do końca spotkania i zasłużenie wygrali. Myślę, że Aston Villa zagra nieco inaczej niż Wigan czego dowodem będzie wynik 2 bądź 3 do 0 dla United. Ja w to głęboko wierze pomimo tego dzisiejszego słabszego meczu :) Pozdrawiam
» 11 kwietnia 2012, 23:58 #177
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 23:52

jak zobaczyłem , że z tej masy beznadziejnie grających piłkarzy SAF do zmiany wybrał tego najmniej beznadziejnego czyli Rooneya to szczena mi opadła do ziemi i już wiedziałem , że nici z jakiegokolwiek pkt.

A jeszcze ubawiły mnie pod koniec meczu 2 próby strzałów Carricka z lewej nogi.
No parodia po prostu
» 11 kwietnia 2012, 23:50 #176
danonek3: Kolejny raz widać o ile trudniejsze są mecze z broniącymi się przed spadkiem niż z ligowymi średniakami. Nie ma co panikować, 5pkt to przecież dalej bezpieczny zapas.
» 11 kwietnia 2012, 23:45 #175
olszak852: Tylko ze kazdy trener ci powie że to liga jest najważniejsza
» 11 kwietnia 2012, 23:41 #174
kucharz: Nie widzicie powiązania między tymi wszystkimi przegranymi? Bez rooneya gryzlibysmy murawę co mecz ratuje nam tyłek. Mam nadzieję że berba znajdzie dobry klub bo tylko się marnuje teraz powiem grać! Już dawno spisalem sezon na straty bo co to jest wygrana w lidze to nie już nie liczy w takim stopniu jak kiedyś zresztą lm i le pokazały że przestalismy się liczyć na arenie miedzynarodowej...tragedia w dzisiejszym meczu i nie tylko zresztą
» 11 kwietnia 2012, 23:37 #173
PITI: Masz rację! Wygrana w 2007/08 i finały w 2008/09 oraz 2010/11 w LM to przypadki i totalnie się nie liczmy na arenie międzynarodowej! Boże, widzisz a nie grzmisz!
» 11 kwietnia 2012, 23:42 #172
pajta: Najważniejsze to pokazać, że pieniądze City nie wystarczą aby wygrać ligę.
Ta walka z $ity jest ważniejsza niż cokolwiek innego
» 11 kwietnia 2012, 23:44 #171
kucharz: Piti to co innego błagam cię nie porownuj tych sytuacji, zresztą oglądałeś ostatni finał? Śmieszny. Mamy ciśnienie pokonania city bo to rywal z jednego miasta który pojawił się nagle
» 11 kwietnia 2012, 23:48 #170
PITI: To zobaczymy w przyszłym sezonie jak nam pójdzie w LM. Weź pod uwagę ile wtedy mieliśmy kontuzji plus ogrywającego się dopiero De Geę.
» 11 kwietnia 2012, 23:52 #169
kucharz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 00:02

Haha świetne wytłumaczenie, co ja mam patrzeć na następny sezon liczy się to co jest teraz a jest tragicznie pokazali to całym sezonem
» 12 kwietnia 2012, 00:01 #168
PITI: Sorry, ale skończ pieprzyć, jesteśmy zeszłorocznymi finalistami LM, ale się nie liczymy na arenie międzynarodowej? Proszę Cię, po jednym gorszym sezonie już twierdzisz, że jesteśmy ogórkami. Sorry, ale nie ma sensu nawet z Tobą rozmawiać, bo skreślasz drużynę po gorszym sezonie, gdzie najprawdopodobniej zostaną mistrzem Anglii. Chciałbym mieć zawsze takie słabe sezony, że zostajemy mistrzem Anglii.
» 12 kwietnia 2012, 00:20 #167
SoSa9: Ja naprawde sie zawiode na SAFie jesli nie sprowadzi jakiegos sensownego grajka w tym najblizszym oknie transferowym bo na serio styl jaki ostatnio prezentujemy choc wygrywalismy wiele pozostawia do zyczenia . Nie ma takiego blysku jak byl kiedys ... jest ciagla monotonosc ktora juz niestety nie przynosi porzadanych efektow choc prowadzimy w tabeli to jednak czegos brakuje . Potrzebujemy kogos kto wprowadzi cos nowego do naszej taktyki i troche nas rozrusza zebysmy w takich momentach sezonu dobitnie dazyli do postawionego sobie celu. Wielu z was moze pomysli sobie ze gadam glupoty ale ja po prostu wyrazam swoja opinie ;) GGMU !
» 11 kwietnia 2012, 23:36 #166
olszak852: jedna akcja to mnie zaszokowała. roo daje prostopadłą a hernandez poprostu popiegł w ogole w inna strone. Dramat
» 11 kwietnia 2012, 23:31 #165
mateo13: Moim zdaniem to w tej chwili najlepszy czas na potknięcie.
Wierzę, że mistrza dociągniemy jednak boli mnie niemoc ataku - Hernandez i Welbeck. Sam Roo to niestety za mało:(
» 11 kwietnia 2012, 23:28 #164
Pauleta77: ee najlepszy czas byłby z Sunderlandem w 38 kolejce ;)
» 11 kwietnia 2012, 23:31 #163
padre: Rafael duzo lepiej radzi sobie na prawym skrzydle niz Jones

Brakuje nam napastnika, ktory dobrze wykonczy akcje (Roo to ofensywny(?) pomocnik, wszyscy to widza).

Odczuwalny brak Scholesa, niestety znajac zycie Fergie juz sie zacietrzewil i zamiast przyznac ludziom racje i zrobic dobry transfer bedzie robil gwiazde z Andersona, Cleverleya i Parka na srodku..

Ogolnie - bedzie ciezko, City poczulo krew
» 11 kwietnia 2012, 23:24 #162
FoxxyBooy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 23:24

możecie się ze mną nie zgadzać, ale to chyba najgorszy mecz w tym sezonie w PL .
» 11 kwietnia 2012, 23:24 #161
7iverson7: konkurencja jest spora,ale tu zapamietalem chyba tylko 1 cely strzal na bramke no i dodatkowo trzeba pamietac z kim gralismy ten mecz
» 11 kwietnia 2012, 23:35 #160
pajta: United w tym sezonie pomimo bardzo dobrych meczy i dobrego początku sezonu, moim zdaniem prezentuje się średnio. Na porażkę zanosiło się od meczu z Fulham. Nie mają pomysłu na grę kiedy grają ze słabszym przeciwnikiem, który się broni. Brak polotu w ataku co dziś było tak bolesne i zawstydzające.
Nawet nie jestem w stanie wyrazić swojej złości na nich. Na miejscu Fergusona zmieniłbym trochę to defensywne ustawienie jakie dziś nam przedstawił.
Nie to wszystko jest nie tak jak powinno być, powinniśmy mieć rozgrywającego a nie zawodnika kopiącego piłkę do tyłu jakim jest Carrick. On może być uzupełnieniem piłkarza pokroju Scholsea ale innego takiego nie mamy w składzie jak Scholse.
W ostatnich meczach prezentujemy się bardzo słabo.
» 11 kwietnia 2012, 23:18 #159
hubdus: mecz w naszym wykonaniu bardzo słaby 2 czy 3 strzały - mizeria.
To co SAF robi z Berbą to dla mnie totalne lekceważenie zawodnika, tj. Tomka. Cicharito nic, Welbeck także słabo, zdjęcie Roo? absurd, puszczenie Cleverley'a także, o Jonesie na prawej obronie nie wspomnę

szansa na 20 mistrzostwo jest w zasięgu ręki ale to wg. mnie nie wszystko, gra także się liczy a efektywności i efektowności to nam brakuje.
pozdrawiam
» 11 kwietnia 2012, 23:17 #158
TraN: Bawi mnie to jak ludzie kochający parę miesięcy temu Cleva już go po kontuzji chcą wyrzucać:) Naprawdę, niezły ubaw mam czytając komentarze.
» 11 kwietnia 2012, 23:17 #157
FoxxyBooy: ja tam do niego w ogole nie jestem przekonany, ale przynajmniej siedze cicho, a nie tak jak kilku ludzi. ale mam nadzieje, ze sie wyrobi i moje zdanie sie zmieni ;)
» 11 kwietnia 2012, 23:27 #156
7iverson7: A mnie bawia ludzie ktorzy po 3 meczach na poczatku sezonu robili z niego wielka gwiazde,mimo,ze wtedy wygrywalismy dzieki Rooneyowi i Naniemu,a srodek nie mial nic do gadania.On od sierpnia kompletnie nic nie pokazal.
» 11 kwietnia 2012, 23:37 #155
AgEnT: 7iverson7 - Dobrze gadasz, trzeba ci polać !
» 12 kwietnia 2012, 18:44 #154
vanator: Pocieszeniem moze byc to, ze City musi wygrac na etihad (jezeli nadal bedziemy utrzymywac 5pkt przewagi do meczu derbowego), a my mozemy rownie dobrze zremisowac ;)
» 11 kwietnia 2012, 23:09 #153
maly91: Ja nie moge .. nasze United nigdy nie moze postawic kropki and i i musi zawsze walczyc do konca troche szkoda ale i tak jestem zadowolony z mojego ukochanego klubu mam nadzieje ze dadza rade w meczu z City
» 11 kwietnia 2012, 23:08 #152
Ahmed21: Komentator powiedział po golu "Teraz United będą mieć pretensje, że nie powinno być rożnego". O co chodziło? Bo akurat do pokoju wchodziłem...
A mam nadzieję, że to zadziała na nich motywująco, bo chyba już wszyscy zrobili z nich mistrza i to ewidentnie wpłynęło negatywnie...
» 11 kwietnia 2012, 23:08 #151
PITI: Chodzi o to, że rożnego, po którym padł gol dla Wigan tak szczerze to być nie powinno, bo Jones nie dotknął piłki.
» 11 kwietnia 2012, 23:28 #150
StretfordEnd: Ale mnie Fergi wk.....!tym swoim Welbeckiem,Cleverleyem,a wszczególności pajacem Hernandezem-to coś przecież nie ma ani przyjęcia piłki ani strzału,a Berby nawet na ławce nie ma-jakiś je.... skandal!Dalej graj dalej nimi a przyszłość będzie tragiczna dla United.
» 11 kwietnia 2012, 23:07 #149
Ahmed21: Też myślę, że trzeba dać Berbie szansę, co najmniej na ławkę
» 11 kwietnia 2012, 23:09 #148
Crisyne1: co to da że Fergie da szansę Berbie, Berba miał swoje szanse i je wykorzystał, ale widocznie SAF woli swoich pupili ;)
» 11 kwietnia 2012, 23:26 #147
mycka86: Ale torbę już ma spakowaną :/
» 12 kwietnia 2012, 00:10 #146
Kikam: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 23:12

To ,że Chicharito wygrywa w sondzie to taki żart taki nie ? :D
» 11 kwietnia 2012, 23:07 #145
nosiema: tylko nie rozumiem co ludzie maja do hernandeza? w zeszlym roku byl ulubiencem polowy userow,a teraz go jada. poza tym gral wczoraj slabo, ale cala reszta wcale nie odstawala od niego poziomem niestety
» 12 kwietnia 2012, 13:44 #144
AgEnT: Nie chodzi o to, że ludzie go jadą, bo ja sam go bardzo lubię, ale uważam, że teraz powinien siedzieć na lawce, poniewaz ma slabszy sezon, drugi sezon dla nowych pilkarzy jest z reguly najtrudniejszy. Welbeck też obecnie nie prezentuje dobrego poziomu, ciut lepiej od Groszka. Dlatego jak już pisalem żaluje, ze taki pilkarz jak Berbatov musi siedziec nawet nie na lawce, a na trybunach ...
» 12 kwietnia 2012, 18:51 #143
PITI: Wiedziałem, że jak tu wejdę to będę tego żałował i tak się stało. Teraz co drugi by wyrzucał Fergusona i połowę składu. Ludzie, to jest normalne, że po jakiejś tam serii zwycięstw (8 z rzędu w naszym przypadku) w końcu coś przegramy. Trafiło, że z Wigan, no trudno. Weźcie pod uwagę jeszcze jedną rzecz, w Anglii najtrudniej gra się właśnie z drużynami walczącymi o życie. Graliśmy z Rovers, to spacerek nie był, lepiej to wyglądało z QPR, no a Wigan w ostatnich tygodniach gra świetny futbol, do tego jeszcze trzeba powiedzieć, że po 12 spotkań bez porażki troszkę się rozluźniliśmy i taka porażka się przyda, bo podziała na zespół motywująco. To też było widać w waszym przypadku: "8 punktów - mamy majstra" Nie, majstra jeszcze nie mamy, to jest Premier League i tu nie ma czegoś takiego, że jak się już ma większą przewagę to się wygrywa.
» 11 kwietnia 2012, 23:06 #142
Harry123: Niektórzy tego nigdy nie zrozumieją. Przykre.
» 11 kwietnia 2012, 23:07 #141
7iverson7: Przykre jest klepanie po głowie klubowych cieniasów i wmawianie sobie i im jacy to oni nie są dobrzy.Niekiedy ich nieudolność jest maskowana przez świetne występy kolegów(Rooney,Valencia,Scholes czy Nani z początku sezonu) i mało kto dostrzega ich nieudolność.
Powiedz szczerze kiedy ostatnio,gdy nie szło naszym "pociągowym", coś od siebie dały takie psudogwiazdy jak Hernandez,Cleverley,Anderson,Park?Ta banda drewniaków powinna wylecieć z klubu szybciej niż do niego przybyła.To nie są piłkarze rozwojowi.Jeżeli ktoś nadal wierzy,że z tej pierwszej trójki jeszcze coś wyrośnie,to chciałbym pożyczyć jego różowe okulary.Jak do tej czwórki dodamy jeszcze najbardziej kwadratowego obrońce PL na prawej stronie defensywy i napastnika który wszystkie strzały by najchętniej oddawał piętką,mimo,że pewnie w karierze jeszcze nie zdobył bramki takim strzałem(wnioskuję z "jakości" tych piętek) to przegrywamy w żałosnym stylu.
» 11 kwietnia 2012, 23:11 #140
Crisyne1: zagraliśmy mega słabo, ale cóż zdarza się najlepszym ;]
» 11 kwietnia 2012, 23:14 #139
PITI: 7iverson7

Park jak dla mnie ma beznadziejny ten sezon co już wspomniałem wcześniej w swoich wypowiedziach. Drewniak? Jestem się w stanie założyć, że sezon temu gdy strzelił bramkę Arsenalowi to byś go sam na rękach nosił, ale masz racje, lepiej nie pamiętać kiedy ostatnio coś zrobić i skreślać po jednym nieudanym sezonie tak jak wszyscy skreślali Evansa, a teraz co? Hernandez? Kojarzysz bramkę z Liverpoolem na Anflied na 1:1? Jego zwycięskich bramek czy ratującym nam dupę można by było dwoić i troić, ale najlepiej jest nie pamiętać. Clev i Ando? Kojarzysz początek sezonu? Jak rozjeżdżaliśmy wszystkich w Premier League kto stanął na naszej drodze? W głównej mierze właśnie dzięki tej dwójce, która świetnie radziła sobie w środku pola. Potem przyszły kontuzje i nie oszukujmy się, ale to wyraźnie dobiło obu piłkarzy, Ando i Clev wypadli na prawie pół sezonu łącznie, więc tutaj warto ich jeszcze nie skreślać, ale najlepiej jest sięgać pamięcią do 3 kolejek max wstecz, bo tak jest najprościej.
» 11 kwietnia 2012, 23:20 #138
Harry123: #7iverson7

Zgadzam się z Tobą niby, i nie mówiłem nigdzie, że to także nie jest przykre.

Anderson - mimo, że go lubię, to miejsca nie powinien już tu grzać.
Park- czy dałbym mu jeszcze jeden sezon? Nie. Już z pewnością nie wróci do swojej prawidłowej formy, więc szkoda miejsca na niego.
Chicharito - mimo, że to mój ulubieniec to także przyznam Ci rację, ale czy on aż taki drewniany? Patrzę na zeszły sezon i widzę, jak czasem niesamowicie zgasił piłkę i strzelał w sytuacji już sam na sam, a teraz to nie to samo. Może jednak syndrom drugiego sezonu? Dajmy mu trzeci, nieraz nam punkty uratował i to w tym sezonie.
Cleverley - jest "młody", więc go nie skreślajmy.

Co do Jonesa, jeden z lepszych obrońców, ale broń Boże... nie na prawej obronie.
A piętki Welbecka to takie jego firmowe zagranie, co mecz go pokazuje , czasem wychodzi, ale czasem to za mało...
Szkoda, że nie ma tutaj już o meczach młodych, które miały być, bo fajnie się patrzy na tamtejszych napastników, może kiedyś uda im się wkomponować w United? Na pewno nie są słabi, chociaż to tylko rezerwy i akademia.
» 11 kwietnia 2012, 23:22 #137
PITI: No i zapomniałeś o Carricku, albo nie przecież ostatnio gra dobrze to nie można go już nazywać drewnem co wcześniej zapewne również czyniłeś :]
» 11 kwietnia 2012, 23:23 #136
pajta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 23:31

grają ciężką i siermiężną piłkę w tym roku kalendarzowym. a już na pewno ostatnie 5 spotkań. ja nie mogę oglądać tych meczy ostatnio. tragedia.
szkoda ze mamy tylko jednego Scholsa.
I Carrick nie gra dobrych meczy, gra przeciętnie. Dziś pokazał ile potrafi wnieść do gry ofensywnej drużyny bez Scholsea.
» 11 kwietnia 2012, 23:26 #135
7iverson7: Carricka zawsze akurat broniłem,pdobnie jak Evansa i Gibsona.

A przypominanie,że Hernandez raz na jakiś czas dostawi nogę i "uratuje" wynik jest smieszne,bo gdyby przez ten czas przez ktory on biega po boisku i psuje nam akcje,gral zamiast niego porządny napastnik,to nic by nie trzeba było ratowac.
» 11 kwietnia 2012, 23:30 #134
PITI: @Pajta
Carrick to akurat defensywny pomocnik, więc ma troszkę inne zadania.

@7iverson7

Skoro broniłeś Carricka to zwracam honor. Ale powiem Ci tak, ten sezon jest dla nas okropnie trudny i mało kto u nas gra na 100 procent swoich możliwości. To ile mieliśmy kontuzji to się w palę nie mieści. Hernandez w zeszłym sezonie grał fantastyczny futbol. Nie możemy go skreślać po jednym sezonie. I Chicharito też miał pełno kontuzji w tym sezonie.
» 11 kwietnia 2012, 23:36 #133
pajta: PITI
Jaki by nie był jak drużyna gra do przodu to zwalnianie gry albo zagrywanie do najbliższego zawodnika i niepodejmowanie ryzyka to nie to czego będę wymagał od środkowego pomocnika United. Jeszcze, jak gra obok niego Scholse to tego tak nie widac, ale jak Paul'a nie ma to jest tragedia.
Faktem jest, że w tym meczu żenująco zagrali wszyscy.
I to magiczne ustawienie z najsilniejszymi skrzdydłowymi w lidze ( to ironia jakby ktoś miał wątpliwości) zamiast wypuścić trzech napastników a więc Roo, Chicharito i Welbecka.
Bolało mnie jak oglądałem ten mecz.
» 11 kwietnia 2012, 23:41 #132
PITI: @Pajta

Defensywny pomocnik nie jest od kreowania gry, a nim właśnie jest Carrick, on ma przejąć i bezpiecznie podać nawet do najbliższego zawodnika. On ma najbardziej niewdzięczne zadanie na boisku i najbardziej niedoceniane.
» 11 kwietnia 2012, 23:45 #131
pajta: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 23:53

A ja się dalej nie zgadzam ( :P )
w dzisiejszej piłce, szybkiej, dynamicznej i nieszablonowej, nie ma miejsca dla grania tylko do najbliższego zawodnika. Żeby nie było, uważam że Carrick jest dobrym pomocnikiem, jeśli chodzi o zadania defensywne więcej niż dobrym. Jednak ofensywnie nie daje naszej drużynie praktycznie nic. Kiedyś grał inaczej, może popełniał więcej błędów ale więcej wnosił w ofensywie.
A jeszcze tylko dodam, że Ferguson przestawia się na taką właśnie grę co jest widoczne. W normalnych warunkach taki napastnik jak Berba w tym meczu grałby i pozwoliłby utrzymać się przy piłce w pierwszej połowie meczu kiedy statystyka posiadania była wręcz zawstydzająca.
W ogóle Groszek, czyli zawodnik dostawiający nogę do podań kolegów do meczu w którym taktyka była przygotowana pod obronę to jakaś totalna pomyłka, więcej walczy i biega Welbeck. Przestaję rozumieć SAFa.
» 11 kwietnia 2012, 23:49 #130
PITI: To jest jeszcze ta stara angielska szkoła, o tym też trzeba pamiętać. Wiesz czym Parker jest lepszy od Carricka? Sercem, które wkłada w każdy mecz.
» 11 kwietnia 2012, 23:55 #129
pajta: To mnie też dziwi, bo United to zawsze też było serce, które wkładałeś w mecz a w tym meczu to równie dobrze mogli w ogóle na boisko nie wychodzić i nie widać byłoby różnicy.
Może chcieli pomóc Wigan w walce o utrzymanie?
Nie potrafię tego zrozumieć.
Pamiętacie dośrodkawania Denisa Irwina i Garrego Nevilla? Te dośrodkowania z 30,40 metra coś co sprawiało że gra była bardziej nieprzewidywalna, a dziś? Większość dośrodkowań nie przechodzi pierwszego obrońcy.
SAF się chyba troszkę starzeje.
» 12 kwietnia 2012, 00:03 #128
PITI: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.04.2012 00:29

Akurat tego też nie rozumiem, coś się u nas zacięło ostatnio, ale trzeba wierzyć, że wrócimy do normalności, która prezentowaliśmy zawsze. A Ferguson się może starzeje, ale to jest dalej cwany lis i jeszcze nie raz nie dwa nas zaskoczy i zachwyci. A możliwe jest tak, że chcieli pomóc Wigan. Ja osobiście bardzo bym chciał, żeby się utrzymali, bo ich lubię.

A jeszcze co do Fergusona to ja dalej mam przed oczami najgorszy obrazek jaki widziałem w United, czyli Wembley i jego zaciskające się pięści i ta nie moc.
» 12 kwietnia 2012, 00:23 #127
pajta: Wolę myśleć, że chcieli im pomóc bo nic innego jak brak determinacji i woli zwycięstwa nie wprawia mnie w taką złość.
Mam nadzieję, że wróci do nas Baby-Face Killer i będzie szykowany na zastępcę Fergusona, który powinien po tym meczu zastosować swoją słynną "suszarkę"!
Jest ona niezbędna w tej sytuacji.
» 12 kwietnia 2012, 10:17 #126
442: Wigan wygrało zasłużenie. Nasi grali jak ostatnie pipy! W skali od 1 do 10 tylko Valencia, Jones i może Evans zasłużyli na 2, bo poziom reszty zawodników (w polu) to się skali nie mieści!!
» 11 kwietnia 2012, 23:06 #125
Kikam: hahaha ja dobrze rozumiem ? Sugerujesz ,że Valencia , Jones i Evans byli najlepsi z naszych w tym meczu ? ? good joke:D
» 11 kwietnia 2012, 23:09 #124
LeszczuOfficial: Gosciu ktory nabijasz statystyki Hernandezowi - jesteś przygłupem. Nie Pozdrawiam
» 11 kwietnia 2012, 23:06 #123
chicodegea: ogladam sobie teraz mecz derby madrytu i patrzac na zawodnikow Realu, sposob w jaki sie poruszaja i wychodza na pozycje. Porownujac to wszystko do pilkarzy United po prostu mi przykro. I nie, nie zaczne od teraz kibicowac Realowi!!
» 11 kwietnia 2012, 23:04 #122
jarekbrylu: ale to jest REAL(królewscy)
ale każda drużyna ma inny styl gry
» 11 kwietnia 2012, 23:09 #121
7iverson7: my nie mamy stylu
» 11 kwietnia 2012, 23:13 #120
Crisyne1: no pewnie że nie mamy i fartem wyrgywamy z Arsenalem 8:2 z Wolves 5:0
» 11 kwietnia 2012, 23:15 #119
bzowy21: Oczywiście! Wygrywamy 8-2 z posiatkowanym Arsenalem i 5-0 z grającym w 10 Wolves. Naprawdę niesamowite.
» 11 kwietnia 2012, 23:20 #118
7iverson7: Co ty chłopie przytaczasz?
Na to mogę ci odpowiedzieć 2-3 Blackburn,1-0 Wigan,1-6 city,3-0 Newcastle i jeszcze sporo zostanie(z pucharowymi na czele)
Skoro mamy ten styl to na czym on polega?Spróbuj go zdefiniować,bo jak dla mnie to wygląda tak "dajmy piłke Rooneyowi/Valenci i modlimy się,żęby coś z nią zrobił".
» 11 kwietnia 2012, 23:22 #117
kucharz: Crisyne o czym ty mówisz co ty porownujesz meczów mu nie da się oglądać bo to razi, tragiczną gra średniaków grają delikatnie mówiąc brzydko
» 11 kwietnia 2012, 23:24 #116
kamills1988: bez Scholesa jesteśmy bezbarwni
» 11 kwietnia 2012, 23:25 #115
koniu21: Ale liga hiszpańska to w ogóle inna piłka, są lepiej wyszkoleni technicznie, w angielskiej piłkarze grają głownie fizycznie.

Pozwolę sobie zacytować tekst z ligi Polskiej, nie będę wymieniał do którego z Polskich klubów jest kierowany, ale kieruje go do Manchesteru United. :-)

"Od kołyski aż po grób, jedna wiara jeden klub."
» 11 kwietnia 2012, 23:57 #114
GBest93: E ble ble ble ble . Nie posikajcie się.

Ferguson wiedział co robił . Mecz potoczył się tak , a nie inaczej. Zlekceważyli rywala . Wigan robiło wrażenie w meczu z Chelsea i podeszli bez kompleksów do tego meczu za to chwała im za to . Pokazali hart ducha , walczyli o każdą piłkę , gryźli trawę.

United biegało jak lewy po pustyni , które czekają na swój posiłek żerując na innych. Wigan jednak nie dało sobie i zagrali po prostu lepiej.

Koniec tematu. Zimny prysznic się przyda.

Mnie też to zdenerwowało , nie zasnę pewnie dość długo , serce mi wali , ale to jest United. Za taką grę nie można ich pochwalić za grosz , ale szacunek trzeba mieć!


DUMNI PO ZWYCIĘSTWIE , WIERNY PO PORAŻCE

FOREVER UNITED!!
» 11 kwietnia 2012, 23:04 #113
ManUtdFun: Nic dziś nie graliśmy. Kolejny raz pokazaliśmy, że nie radzimy sobie z bardzo wysokim pressingiem, jakim potraktował nas Wigan. Strzelili dwie bramki, my powinniśmy miueć karnego. Wyszło na to sami, my ukarani i Wigan także. Co tu więcej pisać? Nie ma o czym. Nic nie graliśmy. Nasza ofensywa była...nie było jej ;/ Zamiast pisać kto grał słabo trzeba powiedizeć kto gra dobrze, bo takich było niewielu. Moim zdaniem defensywa się jako tako spisała, bramki po stałych fragmentach straciliśmy. Rooney jak zwykle się starał. Cleverley też zagrał a niezłym poziomie. Skrzydłowi - padaka ;/ Oby Nani wróciłdo swojej dobrej formy bo dziś był tragiczny. Dawno takiego Naniego nie widziałem. Nie ma co rozpamiętywać. Było super, było 8kt przewagi, ale już ich nie ma!! Jest tylko 5 pkt i nie jest już tak wesoło.
Nie możemy rozpamiętywać, skupić się na kolejnych starciach. Mistrz będize nasz!! Glory United!!
» 11 kwietnia 2012, 23:02 #112
wwwwww333: Ja byłem przygotowany na potknięcie United w tym spotkaniu.Dlaczego?
1.Ciągłe wygrywanie aż do końca sezonu byłoby zbyt piękne.
2.Kiedyś w końcu Wigan musiało urwać punkty United w ich bezpośrednich pojedynkach.
3.Ostatnie wyniki Wigan mogły wskazywać na korzystny dla nich rezultat w meczu z United.
4.Po prostu - przyszedł w końcu słabszy moment w grze Manchesteru.
5.W tej lidze porażka z kimkolwiek jest jak najbardziej możliwa.
Oby teraz "Czerwone Diabły" wyciągnęli lekcje z tego spotkania tak,aby w najbliższych,domowych,spotkaniach wszystko wróciło na normalne tory.
To wszystko ode mnie.
» 11 kwietnia 2012, 23:02 #111
Crisyne1: ja miałem jeden powód, a mianowicie "Nie możemy zlekceważyć Wigan" - AY18, mówili to wszyscy przed przegranymi meczami i jak sie skonczylo wszyschy wiemy ;/
» 11 kwietnia 2012, 23:03 #110
adas1018: Dumni po zwycięstwie ! Wierni po porażce!!
Nie ma co ukrywać ale transfery są potrzebne ;-)
» 11 kwietnia 2012, 23:02 #109
Crisyne1: 3 transfery ktorych potrzeba to: napastnik,PO,ŚPO
» 11 kwietnia 2012, 23:04 #108
Akwinata: Crisyne1 - na prawej obronie mamy Rafaela, który świetnie sobie radzi w duecie z Valencią. Potrzebny jest ktoś, kto w razie kontuzji go godnie zastąpi. Ale zgadzam się - potrzebna jest nam linia pomocy i jeszcze jeden klasowy snajper. Trochę za długo trwa to rozkręcanie się Welbecka i Hernandeza.
» 11 kwietnia 2012, 23:28 #107
Crisyne1: hehehe dzisiaj nie było Rafaela i CO ?!! i na PO grał super piłkarz Jones
» 11 kwietnia 2012, 23:55 #106
Akwinata: Akurat ja nie jestem fanem Jonesa na prawej obronie ani w pomocy. Jako stoper sprawdza się jednak nieco lepiej.
» 12 kwietnia 2012, 09:31 #105
charlie102: Wiedziałem że stracimy punkty ale że już z Wigan? Graliśmy takim stylem jak w LE, czyli a pobiegamy sobie i może jakiś karny albo coś wpadnie, a Wigan grało o życie i zasłużenie dziś zdobyli 3 punkty. Po co też Ferguson zmieniał skład, zwycięskiego składu się nie zmienia! Jest jeszcze niby te 5pkt przewagi ale już zrobiło się gorąco, mam nadzieję że nasi dostaną srogi opieprz od Fergusona i wezmą się do roboty już w najbliższym meczu w niedziele.
» 11 kwietnia 2012, 23:01 #104
Loth: Zawsze można spotkać tu prawdziwych ekspertów którzy po każdym spotkaniu przepowiadają przyszłość i grę United do końca sezonu. Mam wrażenie jakby dzisiaj zabrakło przede wszystkim siły. Trudno jest o pomysł na grę w momencie gdy to przeciwna drużyna zawsze szybciej dochodzi do piłki. Trzeba o tym spotkaniu zapomnieć i skoncentrować się na niedzielnym.
» 11 kwietnia 2012, 22:59 #103
KibolManUtd: Całkowita kompromitacja. Jak łatwo jest nas zdominować, jak łatwo odebrać nam wszystkie atuty... Nasz atak w ogóle nie istniał ! Sędziowie stanęli na głowie by dać nam zwycięstwo z QPR, ale w tym meczu, mimo iż jak zwykle nam sprzyjali, nawet to nie pomogło - nie uznali w 100 % prawidłowej bramki, a w 70 minucie o karnym nie mogło być mowy... Pewnie zaraz dzieci neo napiszą że to wina De Gei... :)
» 11 kwietnia 2012, 22:57 #102
charlie102: Co do karnego się z tobą nie zgodzę bo był ewidentny, nawet komentatorzy powiedzieli że karny się należał w 100%, ale pewnie nie podyktował dlatego że nie uznał wcześniej bramki dla Wigan..
» 11 kwietnia 2012, 23:03 #101
masakraotr: A mnie śmieszy ze już pojawiają się komentarze typu "nie zasłużyliśmy na majstra" itp. Niestety dzisiaj byliśmy bezsilni i Wigan dyktowało nam warunki gry. Niestety tak sięzdarza. Teraz mam nadzieje, że jak zazwyczaj po głupiej porażce odniesiemy długą serię zwycięstw (no może nie tak długą tylko 5 meczów).
» 11 kwietnia 2012, 22:56 #100
remass666: piekny gol i bedzie bardzo ciekawie do konca:)
» 11 kwietnia 2012, 22:56 #99
blubo: Evans powinien zostać wyrzucony z boiska, United przegrywało a on głupio faulował. United bez rozgrywającego i pomysłu na akcje, nic się nie kleiło, eh co za mecz, obyśmy się obudzili przez derbami !
» 11 kwietnia 2012, 22:55 #98
maciek300626: zgadzam sie z tobą w 100 % co do Evansa .
» 11 kwietnia 2012, 22:57 #97
775330: Nasze 3 punkty siedziały koło siebie na trybunach, jeśli ktoś oglądał mecz na canal + sport wie o kogo chodzi.
» 11 kwietnia 2012, 22:55 #96
Crisyne1: Rafael & Scholes ;) Nie na C+ bo to jest ta sama kamera chyba ;D
» 11 kwietnia 2012, 22:58 #95
Crisyne1: nie tylko na C+ *
» 11 kwietnia 2012, 22:58 #94
Harry123: Śmieszne, ironiczne, a zarazem jakże prawdziwe. O tym samym pomyślałem, no ale niestety, jest jak jest i trzeba z tym żyć.
» 11 kwietnia 2012, 23:00 #93
Maciek000000: Manchester zaczął grać jak Nani wszedł na boisko
» 11 kwietnia 2012, 23:05 #92
MANUTDAIG: No weżcie coś na uspokojenie , jeszcze nie dawno mieliśmy 2 pkt straty teraz mamy 5 pkt przewagi , mogło być 8 ale nie wszystko sie wygrywa . Takie zespoły jak wigan i te z dołu tabeli walczą o życie i gra z nimi wcale nie jest taka łatwa jak sie wydaje, fakt zawiedliśmy na całej lini , ale ja wierze w naszych do końca w następnej kolejce sytuacja może sie odwrócić city jadą do norwich , z którym jest zawsze ciężko - ostatnia kolejka wygrali na tottenhamie , i ogólnie u siebie gra sie z nimi ciężko . My też nie możemy lekceważyć aston ale jak wygramy to istnieje szansa żeby jeszcze przewage powiększyć ..
» 11 kwietnia 2012, 22:55 #91
vip14: Nie martwimy się, b zostało jeszcze 5 pkt, a więc jeszcze trochę punktów mamy przewagi. Derby należeć będą do United i City mówimy bajo. Glory, Glory Manchester United.
» 11 kwietnia 2012, 22:54 #90
michalk86: Bardzo slaby mecz i to kazdego bez wyjatku, nie bylo zadnej wyrozniajacej sie postaci in plus. Skrzydla po prostu dramat, srodka nie bylo w ogole. Wychodzi tutaj brak Scholesa, az strach pomyslec co bedzie w przyszlym sezonie gdy Scholes rzeczywiscie zawiesi buty na kolku.
Dramat.
» 11 kwietnia 2012, 22:53 #89
jarekj23: Racja,zgadzam się z tobą.Dzisiaj zagraliśmy bez ikry,bez koncepcji gry.Myślę też,że MU zbyt nonszalancko podszedł do spotkania z niżej notowanym rywalem,no i stało się.No cóz.Brak SCHOLESA widoczny.Co tu dużo pisać,w środku potrzebujemy kreatywnego zawodnika. ALEX OBUDZ SIĘ SAM CLEVERLY NIE WYSTARCZY. PS.praca sędziów sami wiecie. POZDRAWIAM WSZYSTKICH FANÓW MU.
» 11 kwietnia 2012, 23:35 #88
tom90: Bardzo dobrze się stało. Od paru dni niepokoiły mnie wypowiedzi naszych piłkarzy, którzy wypowiadali się w taki sposób jakby już wygrali mistrzostwo. A do tego jeszcze długa droga... Dziś miejmy nadzieje nastąpiło wyraźnie przebudzenie piłkarzy z nonszalanckiego snu i na następne spotkania wejdziemy na najwyższym biegu.
» 11 kwietnia 2012, 22:53 #87
maciek300626: A miało być tak pięknie , cała drużyna pokazał dzsiaj jak nie powinno sie grać w piłke , mam nadzieje że to jednorazowa wpadka . W nast. meczu licze na dobrą gre , duzo bramek , i zero z tylu ! ...

GGMU! Po mistrzostwo .
» 11 kwietnia 2012, 22:53 #86
pamp: Źle jest. Jak będziemy grać tak jak dzisiaj to co z mistrzostwa jak w lidze mistrzów jakieś Basel nas pokona ... W QPR było lepiej, ale też dzięki sędziemu zdobiliśmy bramkę. Dzisiaj mogliśmy zyskać, ale i stracić, więc 1:1. Ale żeby nikt z daleka nie potrafił huknąć porządnie to co to ma być?! Jedno jest pewne, że bez Scholes'a (nie wiem czy dobrze odmieniłem) nic nie gramy, żadnej długiej, prostopadłej piły do Wayne/Chicharito bądź Welbecka. Myślałem, że da Pogbę za Giggs'a, ale się przeliczyłem. Paul ożywiłby grę, a nie taki Nani(bez formy ani ogrania) za Rooney'a (najlepszego gracza MU[ oczywiście jest jeszcze wasz ukochany VALENCIA, który niczym się dzisiaj nie wyróżniał, oprócz nowego użycia lewej nogi. Tak widziałem jak 1 raz przyjął na lewą nogę?! SZOK nie?]) SAF powinien kupić dobrego rozgrywającego, jak Scholes. Oczywiście mógłby postawić na Andersona(jak wyzdrowieje) jako NOMINALNEGO Off pomocnika z małymi zadaniami w defensywie, a nie, że SAF to SAF i zrobi z off'a deff'a i dziwić się, że gracz gra padakę..
» 11 kwietnia 2012, 22:52 #85
N17: Dokładne, już z Andersona próbował zrobił brazylijskiego Carricka i jak to wyszło sami widzimy. Środek pomocy nie jest mocną stroną United (Fergiego.)
» 11 kwietnia 2012, 22:54 #84
Kuiczysty17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 22:52

Napisze tak,Zal mi jest tych fanów co po porażkach od razu by sklad wyrzucali i mówią jakie to nie drewniaki United i zwalniali Alexa,a jest tutaj takich od groma,odpocznijcie sobie może od tej strony,bo tylko ośmieszacie siebie,każdemu sie wpadki zdarzają i nam też się zdarzyła i trudno nadal jesy 5 punktów i sie nie spinać,bo robią to tylko dzieci co tylko kibicują jak jest dobrze,takim fanom dziękujemy.
Glory Glory Man United

kto się pod tym podpiusuje pisać w odpowiedzi!!
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #83
pamp: albo też są świadomi kibie, że united gra padakę i gra manchesteru opiera się na starym Angliku, prawym skrzydle ekwadorczyka(ew. Lewe Younga) i wciąż młodego Anglika zwanego Wayne Rooney. Przepraszam ! jest jeszcze Evans, który dzisiejszy mecz można powiedzieć zawalił po tej żółtej kartce, później się bał ostro wejść(były chwilowe agresję, ale tylko chwilowe)
» 11 kwietnia 2012, 22:55 #82
7iverson7: Tak,tak tylko,że ci którzy powinni wylecieć kilku jest na prawdę.Niekiedy ich nieudolność jest maskowana przez świetne występy kolegów(Rooney,Valencia,Scholes czy Nani z początku sezonu) i mało kto dostrzega ich nieudolność.
Powiedz szczerze kiedy ostatnio,gdy nie szło naszym "pociągowym", coś od siebie dały takie psudogwiazdy jak Hernandez,Cleverley,Anderson,Park?Ta banda drewniaków powinna wylecieć z klubu szybciej niż do niego przybyła.To nie są piłkarze rozwojowi.Jeżeli ktoś nadal wierzy,że z tej pierwszej trójki jeszcze coś wyrośnie,to chciałbym pożyczyć jego różowe okulary.Jak do tej czwórki dodamy jeszcze najbardziej kwadratowego obrońce PL na prawej stronie defensywy i napastnika który wszystkie strzały by najchętniej oddawał piętką,mimo,że pewnie w karierze jeszcze nie zdobył bramki takim strzałem(wnioskuję z "jakości" tych piętek) to przegrywamy w żałosnym stylu.
Tu trzeba coś zmienić,a nie klepać po głowie klubowych cieniasów i wmawiać im,że są dobrzy kiedy są fatalni.
» 11 kwietnia 2012, 23:03 #81
pamp: Tego z prawej defensywy chodziło ci o Rafaela ?
Rafael to świetny gracz, troche za słaby jak na angielską ligę(ale to brazylijczyk, którzy tacy są) Oczywiście, że wierze w 2 ale po środku. Znaczy Cleverley może co najwyżej po Carricku zostać DM'em, ale Anderson to wielki talent, który SAF zepsuł ustawiając go jako DM, a nie jako wspomagacz Roo czy Welbecka. Welbeck to taki Lewandowski, ale bez bramek ;p Potrafi odegrać, przyjąć, podać, wystawić sie na wolne pole, ale brakuje mu tego błysku jak u Rooney'a.
» 11 kwietnia 2012, 23:08 #80
kolczan: Do Hernandeza, Andersona i Parka to się zgodze, ale co wszyscy się tak Welbecka uczepili... Chłopakowi brak skuteczności ale potrafi operować piłą, skutecznie grać pressingiem( dziś miał ze 4 odbiory). Skuteczność przyjdzie z wiekiem i jeszcze będziesz piał patrząc na jego grę.
» 11 kwietnia 2012, 23:13 #79
7iverson7: chodziło o tego który dzisiaj tam grał-Jonesa.
Rafael jest świetny i nie ma nawet co go porównywać do Phila który rusza się z gracją klasowych gubasków z podstawówki na wf-ie.
» 11 kwietnia 2012, 23:17 #78
TraN: Jeszcze raz ktoś napisze o derbach ze strachem to komuś stanie się krzywda... Jesteśmy United i nikogo się nie boimy! Ta porażka zmotywuje nas do gry, bo widać przez 8 pkt się rozleniwiliśmy. Najgorsze jest to, że przegrywając 1:0 zamiast atakować jak na Diabły przystało to wycofujemy piłkę. Cieszą mnie błędy arbitrów, może teraz niektórzy przystopują z tekstami, że wygrywamy PL dzięki sędziom. Liczę na wspaniałe mecze do końca sezonu i pozdrawiam prawdziwych kibiców.
Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce!
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #77
western: Po wyrobieniu 8 pkt przewagi nasi już poczuli się mistrzami. Wierzę, że to wypadek przy pracy i z The Villans oraz Evertonem zgarniemy komplet oczek. Bo City ograło 4:0 WBA i przy naszej porażce teraz odżyje w nich wiara i będą chcieli wygrac za wszelką cenę wszystkie mecze do końca sezonu. Nawet jak utrzymamy te 5 punktów do 35 kolejki to nadal będzie ciężko. Jednak bardzo wierzę w 20sty tytuł !!
» 11 kwietnia 2012, 22:50 #76
czarek123: moral tej bajki jest krotki i niektorym znany bez scholes'a team jest dupnie zgrany
» 11 kwietnia 2012, 22:50 #75
Crisyne1: nie do konca,a c o było an poczatku z ARsenalem , Tott'hamem czy CFC wtedy nikt nie widział braku Scholsea
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #74
N17: Przepraszam bardzo, z CFC mimo dobrego wyniku było niezbyt dobrze. Wtedy zaczeliśmy wpadać w dołek.
» 11 kwietnia 2012, 22:52 #73
Crisyne1: wiem właśnie sobie przypomniałemto po twojej wypowiedzi
» 11 kwietnia 2012, 22:54 #72
Pauleta77: heh proszę Cię, przypominanie lania Arsenalu kiedy obrona wyglądała tak: Jenkinson, Koscielny, Djourou, Traore
a w pomocy brylował król PL Arshawin, a na ławce geniusze futbolu: Lansbury, Miquel i Ozyakup, a także Tottenhamu, gdzie jeszcze nie było Adebayora, a także oni sami nie błyszczeli na początku, jest co najmniej nie na miejscu, mieliśmy ogromne szczęście, że na tamte zespoły trafiliśmy wtedy
» 11 kwietnia 2012, 23:11 #71
Crisyne1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 22:51

Moje oceny :
De Gea :6
Jones:3
Ferdinand:6
Evans:5
Evra:4
Valencia:3
CArrick:3
Giggs:2
Young:4
Chicha:1
Rooney:4
Nani:5
Welbeck:2
Cleverley:4

Wiem Rooney za wysoko ale ma za to ze byl najlepszym środkowym. Mówić śmiało co sie nie podoba ;D
» 11 kwietnia 2012, 22:50 #70
N17: DdG za Barceloństwo -1. reszta może być: surowo, ale sprawiedliwie.
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #69
slavkoo91: Welbeck- na pewno nie zasłużył na 2. Wywalczył więcej odbiorów niż giggs przez cały mecz
» 11 kwietnia 2012, 22:52 #68
Crisyne1: ale De Gea w sumie nic nie zrobił tylko wykazał swój spryt i miał farta że sędzia to zobaczył
» 11 kwietnia 2012, 22:52 #67
maciek300626: Nani 5 ? Evra 4 ? Evra jako kapitan powinien ' pociagnąć ten wózek ' , słaby mecz , NANI, wszedł na boisko i ... nic,nic,nic , nie tego sie spodziewałem . Szkoda .

No ale nic nie może przecież wiecznie trwać, mówie oczywiscie o wygranych United.
» 11 kwietnia 2012, 22:57 #66
Crisyne1: Poprawka :D Rooney 3,5 za zwalenie przy bramce
» 11 kwietnia 2012, 22:57 #65
pamp: dopiero po twoim komentarzu przypomniało mi się, że Chicharito grał w dzisiejszym meczu;p Welbeck moim zdaniem za mało. Cleverley nie wiem dokładnie mało go widziałem ;p
» 11 kwietnia 2012, 22:58 #64
Crisyne1: Evra 4 dlatego że nic nie zawalił a moja ocena początkowa to 6- skala do 10 a nie do 6 ;DD, Nani 5 za próbowanie ;)
» 11 kwietnia 2012, 22:59 #63
Maciek000000: To mnie ciekawi jaką by Robben dostał
» 11 kwietnia 2012, 23:10 #62
michael18: Trzymała ich jeszcze bąbka po świętach :D zero pomysłu
» 11 kwietnia 2012, 22:50 #61
N17: Święta pomyliłeś. Babka chyba.
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #60
pamp: chyba, że chodziło mu o to co zrobił Peszko ;p
» 11 kwietnia 2012, 22:56 #59
N17: Możliwe.
» 11 kwietnia 2012, 23:08 #58
mat90: to co gra United to jest patolaaaaa..... Jones tragedia ten Tom to sie nadaje nie ma pojecia jak grac w srodku pola...brak mojego ulubienca i wszystko jasne scholes to grajaca legenda i tak jest prawda BEZ niego nie ma nic !! Giggs do srodka sie nie nadaje . brakuje nam drugiego dobrego napastnika obok rooneya oraz srodka pola. aa Czemu Rafael nie grał ??
» 11 kwietnia 2012, 22:49 #57
slavkoo91: Dokładnie, bezbarwne United ! Nic dodać nic ująć, żadnej koncepcji na grę, zero pomysłu, zero zaangażowania. Nie zrozumiała zmiana Rooneya, jak miał odpocząć, trzeba było go posadzić na ławce a nie ściągać przy 1:0. Giggsy- to nie był jego mecz, nie rozumiem dlaczego zagrał 90 minut. Jones + Valencia nie pasują do siebie na skrzydle. Pierwszy raz jestem w tym sezonie tak zły na nasz ukochany zespół. Trzeba tylko liczyć, że nasze 0:1 i 4:0 City nie podbudują ich morale zbytnio. GGMU !
» 11 kwietnia 2012, 22:49 #56
erni93: Gdzie są teraz optymiści typu "mamy Scholesa po co nam rozgrywający"? Najbardziej utytułowany Angielski klub nie może bazować na geniuszu starego pomocnika. Rudy nie wytrzyma 90 minut w każdym meczu. Trzeba kupić jakiegoś rozgrywającego najlepiej Modricia,i pozbyć się drewna typu Anderson.Ferguson ostatnio się kompromituje,powinien zdjąć Giggsa i Carricka,a Rooneya i Younga zostawić. Normalnie takiej padaki dawno nie graliśmy. Potrzebni są nowi zawodnicy i to od zaraz.
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #55
beckham1999: do tego drewna dołączam Carricka, dla mnie jest bo jest ale nic specjalnego, nie takiego wyobrażałem sobie następcę Kogoś kto nosił nr 16 Roya Keane, co do zakupów to mniejsza z nimi poki co, niech oni nie trwonią przewagi pkt jaką mamy nad city, jeszcze 2 porażki i moze być po PL, ciekawa będzie koncówka jak rok temu z chelsea
» 11 kwietnia 2012, 22:53 #54
Damianos500: Damy radę. W niedziele wygramy trzeba wierzyć. Potrzebny nam playmarker i tyle. Dobranoc
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #53
N17: Playmaker nie koniecznie. Czemu Park nie zagrał?!
» 11 kwietnia 2012, 22:50 #52
ferdek: To dowaliłeś.
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #51
Szewc: Katastrofa... Nawet nie wynik, ale gra. Liczyli chyba na łatwą przeprawę, ale się mocno przejechali. Piękna bramka Maloney'a. No nic, teraz będzie trzeba wygrywać kolejne mecze i już nie ma miejsca na błędy.
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #50
96kutno: najgorszy mecz w tym sezonie przegraliśmy z cieniasami ;/ upokorzenie na maxa
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #49
Yosu: Był jeszcze mecz z Blackburn u siebie, przegrany...
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #48
Panel1996: z blackburn chociaż walczyliśmy i strzeliliśmy 2 bramki
» 12 kwietnia 2012, 07:51 #47
szczepka01: my graliśmy padakę ale sędziowie oglądali też chyba inne spotkanie :( poza tym dziś najgorszy na boisku był Evans (powinien zejść zaraz po otrzymaniu żółtej kartki)

Glory Glory Man United!!
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #46
Feher: ...dlczego Valencia gral dzisiaj pelne 90min ?? a Rooney zszedl ?? czasami nie rozumie taktyki Sir AF. ale coz jest nadal zapas 5p tak wiec zadnego meczu do konca nie mozna przegrac !! pzdr dla wszystkich Czerwonych !!
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #45
dominikMU: uu valenci dzis nieszlo ;/ welbeck powinien od 1 minuty
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #44
96kutno: welbeck 2/10 i hernandez 2/10 słabi są obaj
to moja ocena gwiazdążą zamiast porządnie przyp... i gol a oni triki i na hama wchodzą do bramki
» 11 kwietnia 2012, 22:49 #43
SuVeReN: Brak mistrza, który powrocił z emerytury jest odczuwalny. Poza tym spadek formy Valencii oraz zdjęcie Rooneya i wpuszczenie kolejnego zawodnika, który gra piach (welbeck). Zamiast tego Berbe dac i win.
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #42
slavkoo91: Spadek formy Valencii? Bo jeden mecz mu nie wyszło?
Welbeck gra piach? Najwięcej walczył na boisku. Jeżeli nie ma piłek do przodu, to nie będzie strzelał bramek, ale od paru meczów widać, że chłopak nie odpuszcza i cofa się nawet na własną połowę, żeby odebrać piłkę.
» 11 kwietnia 2012, 22:51 #41
Crisyne1: slavkoo miał okazje to sie wystraszył nasz "snajper" , Torres 2 ;D
» 11 kwietnia 2012, 22:56 #40
EmigrantPL: Nasi napastnicy to padaka, ja chce Berbatova o ile jeszcze mieszka w Manchesterze. Cleverley masakra, jedno dobre podanie a Nani za bardzo się popisywał
» 11 kwietnia 2012, 22:46 #39
Crisyne1: ale przynajmniej zrobił więcej niż GIggs,Young,Valencia,Rooney i Chicha w całym meczu no prawie w całym
» 11 kwietnia 2012, 22:53 #38
nosiema: co zrobil wiecej? gral tak jak przed kontuzja czyli slabo, podobnie jak zreszta wszyscy wczoraj
» 12 kwietnia 2012, 13:38 #37
Olo: Ja bym pokombinował z wystawianiem Naniego na ataku. Może się to wydawać głupie, ale sądzę że sprawdziłby się tam lepiej niż Welbeck i Chicha. Po pierwsze, jego dośrodkowania i tak są na ogół niecelne (wtedy mamy Younga, Evrę i Valencię, od biedy Danny'ego) a panuje nad piłką lepiej niż młodzi napastnicy. Poza tym do obrony i tak się nie wraca :P
» 12 kwietnia 2012, 17:01 #36
jack1066: Dumni po zwycięstwie wierni po porażce.Oby w niedzielę z Aston Villą było lepiej.
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #35
lopez91: dokładnie
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #34
Kochas1994: Dobrze że nie oglądałem tego,lepsze mecze były jak np BVB :) Ale wynik United miazga,United zbyt pewnie do tego meczu podeszło i takie są efekty:/
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #33
Chicharitoooo: Dumni po Zwycięstwie, Wierni po Porażce !! Manchester United !!
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #32
tomix: dokładnie tak
GGMU!!
» 11 kwietnia 2012, 22:55 #31
brylaant: mogli przynajmniej przegrać z klasą.. zero akcji .. teraz pewnie przegrają z AV w weekend i bd 2 pkt i w derbach lanie i po tytule ;) no chyba,że poprawią grę. liczę na to,że Scholes weźmie drużynę ustawi ;)
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #30
Crisyne1: lecz sie czlowieku
» 11 kwietnia 2012, 22:46 #29
Kuiczysty17: No to co tu jeszcze pseudo fanie robisz ino raz stąd poszedł !!
» 11 kwietnia 2012, 22:46 #28
maciek300626: Nie można liczyć tylko i wyłącznie na Scholesa .
» 11 kwietnia 2012, 23:02 #27
Panel1996: @maciek300626 - ale bez Scholesa ta gra wygląda ZUPELNIE INACZEJ... ;/
» 12 kwietnia 2012, 07:50 #26
kreciorjelesnia: Jak ktoś myśli, że United odda tak o majstra dla 'głośnych sąsiadów' to niech idzie kibicować im, Barcelonie albo Realowi = ELO ;)
GLORY GLORY MAN UNITED!
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #25
N17: To jak chłopaki: po tej wpadce wywalamy w komentarzach pół składu łącznie z Fergusonem?
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #24
EmigrantPL: rozwiązujemy klub...
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #23
Crisyne1: Oczywiście ;D ja zacznę OK ?! Wywalić na zbity ryj rooneza , chihariet, walencje,janga,karika,jonsa,de ge,wellbka no i wiadomo safa wywalic od razu b o on wogole ni umieje trenowac i w ogole
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #22
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.04.2012 22:56

i kupić murinjo, ronaldo, messiego, szawiego, inieste i alonzo i wan persiego i lewandowskiego i blaszczykowsiego i piszczka i goce i pepe i di stefano i puskasa i besta ([*]) i lawa i bekhama:D
» 11 kwietnia 2012, 22:54 #21
xxxcichy465xxx: Crisyne1 zrobiłeś parę literówek w nazwiskach ;D
» 11 kwietnia 2012, 22:56 #20
Crisyne1: nje kłuć sje se mnom ja wiem lepjei
» 11 kwietnia 2012, 23:02 #19
N17: O Boże (Biafra) widzisz i nie grzmisz (kasujesz)?
» 11 kwietnia 2012, 23:09 #18
Crisyne1: FYFALIĆ fszystkich i kupić barcelonke i realek
» 11 kwietnia 2012, 23:17 #17
ferdek: Myślałem że to united graja w niebieskich strojach.
Masakra co to miało być ?
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #16
wisnia93619: To nie był mecz, to była parodia.
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #15
PLDan11: Wstyd. Przegrać wygrany mecz. Tak słabego spotkania nie rozegraliśmy od czasów porażki z Chelsea w poprzednim sezonie, nawet z City stać nas było na więcej... I jeszcze ten łapówkarz z gwizdkiem... :/
» 11 kwietnia 2012, 22:44 #14
N17: W którym miejscu ten mecz był wygrany? Bo ja jakoś nie zauważyłem.
» 11 kwietnia 2012, 22:45 #13
Diabeloo: przegrać wygrany mecz, chłoptasiu, to my chyba inne mecze ogladaliśmy, beka z cb ...
» 11 kwietnia 2012, 22:46 #12
piokrop: Przegrać wygrany mecz? Kiedy?jak?gdzie? chyba nie ten mecz oglądaliśmy. Ten łapówkarz z gwizdkiem pomógł nam w pierwszej połowie.
» 11 kwietnia 2012, 22:46 #11
Damianos500: Chodziło mu,że przed meczem mieliśmy "pewną wygraną" synu :D
» 11 kwietnia 2012, 22:47 #10
SuVeReN: Ten łapówkarz poprostu dobrze zobaczył to bo de Gea byl blokowany. A karny dla MU ewidentny. True Story
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #9
CichyManUtd: Ten mecz nie był wygrany. To typowo lekceważące podejście bo Wigan zajmuje 19 miejsce ... i co z tego ? Piłka nożna jest nieprzewidywalna i zawsze będzie.
» 11 kwietnia 2012, 22:48 #8
775330: to samo myśleli piłkarze United "mecz wygrany" i teraz mają
» 11 kwietnia 2012, 22:53 #7
PLDan11: Spójrzmy prawdzie w oczy - nikt nie obstawiał dzisiaj porażki United. Mecz w głowach zawodników był wygrany. Niestety pierwsze 10. minut pokazało, że nie będzie łatwo. A później było coraz gorzej...
» 11 kwietnia 2012, 22:54 #6
N17: Tato?
» 11 kwietnia 2012, 22:56 #5
Kuiczysty17: Oj tam no trudno nie ma co płakać,zdarza się i tak,dalej jest 5 pkt i nie spinajcie się,bo widze ze niektórzy pseudo fani tylko za zwycięstwami idą!
» 11 kwietnia 2012, 22:44 #4
LeszczuOfficial: Graliśmy dziś padakę.
» 11 kwietnia 2012, 22:44 #3
N17: Pierwszy komentarz, ale chyba najinteligentniejszy ze wszystkich, jakie tu są. Krótki, zwięzły, trafny.
» 11 kwietnia 2012, 22:58 #2
LeszczuOfficial: dziękuje , pozdrawiam.
» 11 kwietnia 2012, 23:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.