Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Hughes: Poziom sędziowania jest tragiczny

» 9 kwietnia 2012, 00:40 - Autor: Szejp - źródło: goal.com
Menadżer Queens Park Rangers Mark Hughes stwierdził po meczu z Manchesterem United (0:2), że nie daje już wiary decyzjom sędziowskim. Walijczyk tymi słowami odniósł się do 14. minuty spotkania, kiedy to arbitrzy fatalnie pomylili się na niekorzyść jego drużyny.
Hughes: Poziom sędziowania jest tragiczny
» Były piłkarz Manchesteru United jest zawiedziony obecnym poziomem sędziowania na Wyspach
Szkoleniowiec The Hoops był wściekły po meczu z drużyną sir Alexa Fergusona. Sytuacja, która tak rozsierdziła byłego piłkarza Manchesteru United, miała miejsce w 14. minucie starcia na Old Trafford, kiedy to sędziowie w jednej chwili aż dwukrotnie skrzywdzili jego zespół. Wpierw sędzia liniowy nie zauważył znajdującego się na pozycji spalonej Ashleya Younga, a potem arbiter główny podjął mocno kontrowersyjną o wyrzuceniu z boiska pomocnika Queens Park Rangers Shauna Derry'ego, po tym jak dopatrzył się z jego strony faulu na skrzydłowym ekipy mistrza Anglii.

- W tym sporcie powinieneś mieć zaufanie do sędziego, pewność, że ten podejmie właściwą decyzję w kluczowym momencie spotkania - stwierdza Hughes. - Niestety wielu menadżerów straciło do nich wiarę.

- Jesteśmy potwornie rozczarowani poziomem sędziowania w większości meczów. Dokonywane przez nich wybory mają efekt masowy, są podejmowane w taki sposób, jaki by sobie ludzie życzyli. Kluczowe decyzje nie są już opierane na własnych przekonaniach niestety.

- W dzisiejszym starciu sędzia popełnił aż dwa błędy, bowiem najpierw nie zauważył spalonego, a potem zagwizdał mocno kontrowersyjną jedenastkę. W moim odczuciu Lee Mason po prostu za wcześnie użył gwizdka, jakby uznając, że należy podyktować faul na Youngu zanim jeszcze sędzia liniowy rozsądzi czy Young był na ofsajdzie, czy nie.

- Praca arbitra jest niezwykle ciężka, gdyż przy każdej decyzji musisz być przekonany na 100 procent, że podejmujesz tą właściwą. Czasami jednak sędziowie nie są pewni swoich wyborów i muszą zgadywać mając nadzieję, że się nie pomylili. Myślę, że właśnie tak było dzisiaj.

- To jasne, że nie dokonują oni błędnych wyborów specjalnie, ale nie zmienia to faktu, że poziom sędziowania musi być wyższy niż ma to miejsce w tej chwili - zakończył trener Queens Park Rangers.


TAGI


« Poprzedni news
"Prawdopodobnie sprzedam Balotellego"
Następny news »
Oceny pomeczowe Manchester United vs QPR

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (27)


Damian1991: "W dzisiejszym starciu sędzia popełnił aż dwa błędy, bowiem najpierw nie zauważył spalonego, a potem zagwizdał mocno kontrowersyjną jedenastkę."

Na moje trzy. Czerwona kartka też mocno kontrowersyjna.
» 9 kwietnia 2012, 19:56 #26
PaToManU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2012 22:17

Ostatni obronca musial dac czerwona jesli byl faul . Nie powinno byc karnego no i tez czerwonej ,jesli juz nie gwizdnal spalonego to albo czerwona i karny albo gramy dalej moim zdaniem ewidentny spalony oczywiscie ,ale jak juz nieodgwizdany to faul jednak byl i kartka sie nalezala .
» 9 kwietnia 2012, 22:16 #25
antydrewniak: chłopie o czym ty piszesz ?
nawet biorąc pod uwagę , że sędzia nie odgwizdał spalonego i akcja poszła dalej , to w życiu nie było faulu na czerwoną.
Śmiem twierdzić , że w ogóle nie było faulu , Young się wyłożył i tyle.
A dać czerwoną to trzeba być je....ętym
» 10 kwietnia 2012, 11:51 #24
wrobel1992: Kurczę nie dalej jak tydzień temu kłóciłem się z bratem o to, że w United nie ma typowych nurków, a Young taki młyn odwala.... Prędzej po Nani 'm bym się tego spodziewał:/ (chodź Portugalczyka bardzo lubię)
» 9 kwietnia 2012, 16:12 #23
DEPE: latki aktorow w anglii juz wam panowie nikt nie odbierze :) w mojej firmie pracuje 6 angoli, kazdy z innego klubu(leeds, coventry, bolton,sheffield utd i dwoch londynskich: wimbledon i west ham)i kazdy mowi o united: aktorzy z wysp :) pozdrawiam.
» 9 kwietnia 2012, 14:22 #22
crack: no niestety prawda ,young jest dobrynm skrzydłowym ale wczorajszym zagraniem pokazał jakby uczył się kilka lat w barcelonie.Rzucił się ,jakby niewiadomo co derry mu zrobił-to było żałosne.Wstyd mi za niego
» 9 kwietnia 2012, 14:44 #21
4uKrychu: Też zauważyłem, że sędziowie przeważnie gwiżdżą na korzyść tych mocniejszych zespołów. Albo jak jest remis to przedłużają mecz o jakieś absurdalne 4-5 minut gdzie to nie wiadomo z czego to wyliczyli. Po prostu każdy boi się gwizdac na niekorzyść wielkich osobowości jak Wenger czy Ferguson, bo potem mają przechlapane w kontekście medialnym, są "tymi złymi". I niestety ulegają tej całej presji. Czy nam sie to podoba, czy nie - sędzia pokrzywdził QPR. I nie ma się z czego cieszyć bo mecz mogliśmy wygrać w normalnych warunkach. Błędy sędziów trzeba potępiać, zwłaszcza te karygodne. Tutaj nie była dwuznaczna sytuacja tylko 100% pomyłka.
» 9 kwietnia 2012, 13:50 #20
crack: zgadzam się w 100%.Często dla takich zespołów jak min united sędzia dolicza darmowe min żebyśmy mieli czas wyrównać żeby potem alex nie krzyczał.Nie podoba mi się to ale czesto pomaga odrabiać straty
» 9 kwietnia 2012, 14:50 #19
kamills1988: Fergie Time:D
» 9 kwietnia 2012, 15:41 #18
Adamczik: Sędziowie to też ludzie, mają prawo się mylić, a dzisiejsza piłka jest tak szybka, tak dynamiczna, piłkarze tak zwinni i z takim talentem aktorskim (FCB), że nie dziwie się biedakom, że się mylą. FIFA, gdyby się interesowała piłką tak naprawdę, to wreszcie wprowadziłaby nie tylko sędziów za polem karnym, ale i czytniki w piłkach, powtórki video, albo drugiego sędziego głównego. I po problemie. Ale po co?
» 9 kwietnia 2012, 07:24 #17
Vervvis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.04.2012 10:24

ehhh po co ? Kurcze czy to tak ciężko było zauważyć że Young jest na spalonym przecież to było czarno na białym...
» 9 kwietnia 2012, 10:23 #16
mateyko44: Chyba chciałeś powiedzieć czarne na zielonym:P
» 9 kwietnia 2012, 10:44 #15
Aqff: czarne w czerwonym na zielonym bym rzekł
» 9 kwietnia 2012, 10:56 #14
crack: hahah dobre :D
» 9 kwietnia 2012, 14:55 #13
grobla95: Szczerze mówiac, wolalbym zeby był sprawiedliwy remis ,niz kupione, naciagane zwyciestwo. Za Younga tez troche mi wstyd, szkółke Barcelony odstawil.
» 9 kwietnia 2012, 03:26 #12
cocobooo: a może za tak fatalne sędziowanie mieliśmy im dać strzelić gola? Zastanów się co ty za bzdury piszesz ... QPR celnego strzalu nie oddału a ty tu pieprzysz o naciąganym zwycięstwie eh .
» 9 kwietnia 2012, 08:52 #11
Skori17: ja trzymam stronę grobla, a co TY pieprzysz cocobooo do 14 jaki był wynik ? 0:0 potem grali już w przewadze jednego zawodnika i jedno bramkowym zapasem, więc mecz był otwartą sprawą, ten mecz przez tego karnego wyglądał jak barcy, do 14 minuty prawdziwa duma katalonii.... United wygrałoby pewnie bez pomocy ;)
» 9 kwietnia 2012, 09:22 #10
nosiema: to jest wina sedziego, ze tak ta sytuacje zinterpretowal. my jako kibice nie powinnismy sie kajac za jego bledy. to mowienie, ze lepszy bylby remis itp. ociera sie moim zdaniem o hipokryzje
» 9 kwietnia 2012, 09:41 #9
kamills1988: zgadzam się z Tobą zawsze pozostaje niesmak po takich zajściach, z sędziowaniem coś trzeba zrobić wprowadzić powtórki jak są wątpliwości jak w tenisie, np. po jedną na mecz dla obu drużyn
» 9 kwietnia 2012, 15:45 #8
kamills1988: do Yaankes
jak się gra w 11 na 10 u siebie przez cały mecz z drużyną z dołu tabeli, przez błąd sędziego, to gdzie tu uczciwość??
» 9 kwietnia 2012, 15:49 #7
Skori17: nosiema
potem to MU kaja sie że nie umie wygrać " uczciwie " i wygrywa jak barcelona.
ta sytuacja byla jasna , nic nie bylo , to bylo jak w meczu real : barca jak normalnie real strzelil gola a sedzia powiedzial nie i pogadane ... ; )
» 10 kwietnia 2012, 21:54 #6
ziok: Nie jestem z tych co poprawiają każdy błąd, ale tutaj przydałaby się korekta, ponieważ zniknęło całe słowo :) " a potem arbiter główny podjął mocno kontrowersyjną o wyrzuceniu z boiska".

A co do całego zajścia to nie dziwię się Hughes"owi, że jest wściekły. Decyzja z 14 minuty meczu była absurdalna i nie do przyjęcia na tak wysokim poziomie gry, jakim jest PL. Trzeba coś zrobić z poziomem sędziowania, bo w ostatnich meczach, jak i na przestrzeni całego sezonu sędziowie popełniają zbyt wiele błędów, nierzadko wypaczając wynik całego meczu. Niestety poziom sędziowania spada już od kilku sezonów, a my tylko słyszymy o ochronie arbitrów, zamiast o próbie zmiany poziomu sędziowania na wyższy...
» 9 kwietnia 2012, 01:59 #5
Dubi: Byłem pewien ,że będą kontrowersje związane z tym ,ale Hughes ma prawo czuć się pokrzywdzony ,nie dość ,że karny to jeszcze z marszu czerwona kartka , na pewno byłoby nam ciężej wygrać ten mecz gdyby nie ta sytuacja z 14 minuty.
» 9 kwietnia 2012, 01:47 #4
brylaant: "Menadżer Sunderlandu Mark Hughes [...] " - Queen Park Rangers jak coś;)
» 9 kwietnia 2012, 01:08 #3
gonzu252: "Menadżer Sunderlandu Mark Hughes stwierdził po meczu z Manchesterem United, " na pewno Sunderlandu ?? ;p
» 9 kwietnia 2012, 00:46 #2
Szejp: Fakt, nie wiem skąd mi się tam Koty wzięły :) Dzięki za sugestię :)
» 9 kwietnia 2012, 00:51 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.