Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gaitan latem odejdzie do Anglii

» 24 marca 2012, 23:48 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Manchester United i Manchester City stoczą tego lata bitwę o Nicolasa Gaitana, skrzydłowego Benfiki Lizbona – prognozuje dziennik The Mirror.
Gaitan latem odejdzie do Anglii
» Manchester United uważnie śledzi poczynania Nicolasa Gaitana
Wysłannicy obu klubów mają uważnie przyglądać się zawodnikowi podczas wtorkowego meczu Ligi Mistrzów pomiędzy Benfiką a Chelsea. Portugalski klub wycenia swojego piłkarza na 25 milionów funtów.

– Uważamy, że Nicolas odejdzie tego lata do Anglii – mówi osoba związana z lizbońskim klubem.

Gaitan miałby zostać na Old Trafford długoterminowym następcą Ryana Giggsa. Młody Argentyńczyk może z powodzeniem występować zarówno na lewym jak i prawym skrzydle.


TAGI


« Poprzedni news
Stoke zagrało dla United, City traci punkty!
Następny news »
Keane: Fergie, mylisz się co do Teveza

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (31)


gohan27: Mimo wszystko nr. 1 ktory powinien trafic na Old Trafford jest Christian Eriksen potem wlasnie Gaitan albo Hazard
» 25 marca 2012, 22:50 #31
Damashi: grandes; Bale przepchnął Tottenham do 1/4 LM, wygrane mecze Tottenhamu z czołówką były również Jego zasługą, strzelił sporo bramek w lidze angielskiej (imo najlepszej na świecie)

Fiflak; jeśli klub oferuje takie same szanse rozwoju i sukcesy sportowe wybiera się ten który lepiej płaci. No chyba, że ktoś najzwyczajniej w świecie woli United.

Kajdano; kilka lat temu mówiono to samo o Chelsea. Nie oceniam tego w jaki sposób klub powstał i dotarł do sukcesów, a oceniam same sukcesy. Sukcesy są takie, że City dało Nam wycisk 1-6 + mamy chyba najbardziej pasjonującą walkę o mistrzostwo od czasu pojedynku z L'poolem. Real też ma skład taki, że powinni walczyć o LM od 2-3 lat, a dostawali baty.

Iceblasto; Goetze w tym sezonie według ekspertów nie pokazał niczego szczególnego, to nie ten sam zawodnik co sezon temu, a nawet jeśli oceniać co robił rok temu to myślisz, że jeden dobry sezon w wykonaniu 19 latka wart jest 40 milionów? :) Nie mówie, że Hazard jest zły, ba, uważam go za znakomitego zawodnika, ale pieniądze żądane za Niego są po prostu śmieszne. Mówimy o zawodniku z ligi w której Chamakh był królem strzelców.


Możecie nienawidzić City tak samo jak ja, ale klasy piłkarskiej (fakt, zbudowanej na pieniądzach) nie można im odmówić. City nie rożni się niczym od Realu czy Chelsea. Tyle że o tamtych się już zapomniało, co?
» 25 marca 2012, 18:09 #30
xCleverley: wolę Hazarda lub Muniaina
» 25 marca 2012, 15:40 #29
riv8: Dlatego, że ty wolisz włodarze MU nie wywalą +30mln funtów za któregokolwiek z nich. Gaitan jest spoko. Z ligi portugalskiej jest jeszcze James Rodriguez z Porto - też chyba go z nami łączono.
» 25 marca 2012, 16:33 #28
ferdek: United o niego nie powalczy.
» 25 marca 2012, 13:14 #27
bartekMCU: Własnie mamy skrzydłowych potrzebni są nam środkowi!
» 25 marca 2012, 13:54 #26
Kajdano: Di Maria rowniez swietnie gral w Benfice, zaliczal mnostwo asyst potem przeszedl do Realu i stal sie jednym z najlepszych skrzydlowych na swiecie. Ciekawe ile za niego bedzie chciala Benfica bo moga sobie zawolac 30 mln a to bedzie gruba przesada, jednak za 15 - 20 mln juz mozna sie o niego pokusic. Dla mnie priorytetem w letnim okienku powinien byc Hazard, gra po prostu fenomenalnie. Obecnie City ma Silve, w Chelsea gra Mata a u nas nie ma nikogo kto by genialnie rozgrywal pilke w srodku pola no oczywiscie jest mistrz Scholes ale on juz ma swoje lata. Mysle, ze Hazard idealnie pasowalby na Old Trafford - mlody, utalentowany moze grac na ofensywnym pomocniku albo na skrzydlach. Co wazne, Belg sam mowil, ze chce grac na wyspach wiec jesli ma troche oleju w glowie a na to wyglada na pewno nie odmowilby Fergusonowi i jedynym problemem moze byc kwota transferu. Jak wiadomo Sir Alex nie lubi szastac kasa ale Hazard jest wart 30 mln i tyle pewnie trzeba bedzie wylozyc. Innym graczem na ktorego warto zwrocic uwage to Eriksen z Ajaxu.
» 25 marca 2012, 12:17 #25
Dubi: Oj tam oj tam ,jeżeli dojdzie do walki o tego piłkarza to dam sobie rękę uciąć ,że pójdzie do City bo tam obsypią go pieniędzmi ,a my nie będziemy po nim płakać
» 25 marca 2012, 12:10 #24
Arni: Wreszcie ferguson sprowadziłby kogoś z umiejętnościami technicznymi a nie takie drewna jak evans, carrick, fletcher, park czy berbatow.
» 25 marca 2012, 09:48 #23
Plasterek: Sam jesteś drewno -.- Berba to technik, Park walczak, Evans to obrońca, Carrick to defensywny pomocnik a Fletcher jak grał również ładnie czarował.
» 25 marca 2012, 09:57 #22
Szejp: Berba to obok Aguero najlepszy technik wśród napastników na Wyspach, kolego...
» 25 marca 2012, 10:46 #21
listek007: Berbatov drewno? Większej głupoty dawno nie słyszałem :D Może my oglądamy inne mecze?
» 25 marca 2012, 11:38 #20
Dubi: Berbatov drewno ,nie oglądałeś meczów z jego udziałem ,albo ktoś Ci coś nagadał?
» 25 marca 2012, 12:10 #19
tomManUnited: Ani naucz się pisać językiem polskim bo widzę że masz braki zarówno w piśmie jak i w mowie potem wróć i napisz po naszemu o co Ci chodzi
» 25 marca 2012, 13:14 #18
RedDragon: tom
Ty razem z nim. Wiesz co to są znaki interpunkcyjne? Błędów językowych też nie unikasz.
» 25 marca 2012, 15:56 #17
MDuch7: Park + 20 mln i niech nam dadzą Hazarda. 20 mln i mamy Eriksena, Berbe można dać za wymianę za kogoś fajnego :)
» 25 marca 2012, 09:39 #16
Plasterek: A propos skrzydłowych, mamy teraz jakichś obiecujących młodych skrzydłowych?
» 25 marca 2012, 09:33 #15
riv8: Van Velzen? Ale on to dopiero za jakieś 3 lata.
» 25 marca 2012, 11:31 #14
Klimaa: Powinniśmy wzmocnić środek - poszukać kogoś do rozegrania, skrzydła sobie poradzą. Chyba że klub zamierza zawalczyć o obie pozycje na rynku.
» 25 marca 2012, 07:47 #13
mateomufc: no mowie hazard i gaitan to mus
» 25 marca 2012, 07:30 #12
Damashi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.03.2012 00:27

Denerwują mnie teksty pokroju 'do City idą tylko ci co lecą na kasę'. Może i tak było na początku (patrz Robinho, Barry, Milner, Tevez), ale od pewnego czasu nie wiem czy zauważyliście City osiąga również sukcesy (najpierw liga mistrzów, puchar Anglii by teraz walczyć z United o mistrza). Tak bardzo jak nie lubię City to trzeba im przyznać, że aspekt sportowy jest na takim samym poziomie jak najlepsze marki globu. Dla piłkarza nie ma już obecnie różnicy czy idzie do United czy City, bo te dwa kluby różni jedynie bogata historia Naszego klubu, a to, nie oszukujmy się, jest znikomy czynnik przy wyborze klubu.

+ oglądałem Gaitana w kilku(nastu) spotkaniach w tym sezonie (co po niektórzy pewnie widzieli go tylko w dwumeczu z Benficą, choć i to wątpliwe) i uważam, że umiejętnościami nie ustępuje Hazardowi (ktoś z Was w ogóle Hazarda oglądał czy po prostu dmuchacie balon medialny na którym ten zawodnik leci?). Hazard nie jest jakiś wybitny, tak samo jak Goetze i są o klasę gorsi od takiego Bale'a a pieniądze jakie się za nich żąda są porównywalne. Poza tym różnica w cenie tych dwóch wynosi lekką ręką 15 milionów funtów, a ryzyko wcale nie jest mniejsze.

Coś czuje w kościach, że Szkot sypnie sakwą w lato na ciekawe nazwiska.
» 25 marca 2012, 00:25 #11
grandes: Z tymi sukcesami to przesadziłeś, bo nawet te mierne sukcesy ,które wymieniłeś nastały dopiero po tym jak katarczycy ściągnęli gwiazdy oferując im ogromne tygodniówki.

Co do Hazarda i Goetze się z tobą zgodzę ale co do Bale już nie. W zeszłym sezonie miał tyle samo asyst co Van der Sar (to nie jest żart) ,kreuje się go na wielkiego zawodnika tak samo jak Goetze.
» 25 marca 2012, 01:03 #10
FiFlaK: Zgadzam się z Tobą. City jest marką, która robi furorę.
Ale powiedz mi szczerze, jeden przykład.
Samir Nasri, miał do wyboru United lub City.
No proszę Cię, kto o zdrowych zmysłach wybrałby Obywateli, mając możliwość dołączenia do Czerwonych Diabłów ?
Tylko wtedy kiedy w rolę wchodziły 3-krotnie większe zarobki.

Dlatego nie popadajmy ze skrajności w skrajność.
Oczywiście, że w City nie grają tylko karierowicze rządni pieniędzy, ale są też i tacy. Dlatego zachowajmy równowagę pomiędzy oboma opiniami.


Bo zauważ, że piłkarze United na Europejskiej arenie, są jednymi z najgorzej opłacanych piłkarzy (oprócz Wayne'a). Bodajże sezon temu, The Sun zrobiło listę najlepiej opłacalnych jedenastek w Europie, Manchester United był na 16stym miejscu, to o czymś mówi. ;)
» 25 marca 2012, 01:50 #9
Plasterek: City ma szanse na sukcesy, to może przemawiać jeszcze za nimi, a za United poznanie SAF-a, Wybór należy do piłkarzy.
» 25 marca 2012, 09:59 #8
Kajdano: Damashi kompletnie sie z toba nie zgadzam. Jakie City ma sukcesy co ty gadasz. Maja tak mocny sklad od dwoch lat, ze powinni spokojnie wygrac lige a nawet powalczyc ostro w lidze mistrzow a wygrali tylko Puchar Anglii. Kazdy kto ma pojecie o futbolu doskonale wie, ze City to obecnie zalosny klub, ktory swoja pozycje zawdziecza tylko i wylacznie grubej kasie pompowanej przez arabow. Mowisz, ze zawodnicy przechodza do niebieskiej strony Manchesteru bo tez moga osiagac sukcesy a tak naprawde przechodza tam bo oferuja im duzo wyzsze tygodniowki niz dostaliby w innych klubach.
» 25 marca 2012, 12:30 #7
iceblast007: No chyba kpisz... Hazard tydzień temu wygrał mecz dla Lille - bramka + asysta i był nie do zatrzymania. Goetze jak był w formie to co wyprawiał z Bayernem, ośmieszał wszystkich, dzięki niemu Borussia pokonała wtedy Bayern i to on strzelił bramke. Oni są na identycznem poziomie co Bale. Hazard ma identyczne statystyki co Walijczyk, a Goetze gdyby nie kontuzja... dlatego teraz jest dobra pora żeby go brać w letnim transferowym bo jak wróci do formy i po euro dobrze zagra to bedzie wart krocie, tylko Real i Barca bedą w stanie go kupić. Jestem fanem jego talentu ale jak dla mnie nikt bardziej nie zasługuje na nr.7 niż Hazard. Bale na 11 po Giggs'ie ale to raczej nie możliwe.
» 25 marca 2012, 13:37 #6
adi957: ja liczę ,że Ferguson ściągnie w lato Modrića i Hazarda/Goetze/Gaitan,bo obrońca nam jest raczej zbędny jak wróci Vidić
» 25 marca 2012, 00:19 #5
Pauleta77: ta i ilu jeszcze? Modrić i Goetze - not possible, wydaję mi się, że najbliżej dołączenia jest Eriksen i ew. Hazard, na pewno Fergie nie ściągnie obu
» 25 marca 2012, 00:51 #4
adi957: Znowu jeden lepszy transfer i bardziej znanego piłkarza w lato i koniec tak jak było z Young'iem w poprzednie okienko w lato,a tak to może przyjdą jacyś mnie znani piłkarze pokroju Clyne.
» 25 marca 2012, 00:17 #3
7iverson7: No i znowu będziemy kupować zawodników z nie najwyższej półki z których może 1/10 się naprawdę sprawdzi,zamiast dołożyć 5mln euro czy funtów na kogoś z najwyższej półki(np.Hazard) z których pewnie z 9 na 10 by się sprawdziło i było u nas gwiazdami.
» 25 marca 2012, 00:16 #2
Kamixxx: jezeli bedzie chcial :
a)grac w prawdziwa piłke
b)zobaczyc troche swiatowego futbolu
c)nie patrzec na kase (bynajmniej nie w az tak wielkim poziomie jak Barrios)

to wybierze UNITED ! :)

ale jesli wybierze $ity to tylko dla kasy ....
bo innych czynnikow nie widze po ich stronie.

pozdrawiam ;)
» 24 marca 2012, 23:52 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.