Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Berbatow trafi na Anfield Road?

» 16 marca 2012, 16:17 - Autor: JRI - źródło: mirrorfootball.co.uk
Większość angielskich ekspertów sportowych uważa, że Dymitar Berbatow byłby idealnym partnerem dla snajpera Liverpoolu – Luisa Suareza.
Berbatow trafi na Anfield Road?
» Bułgar w tym sezonie gra niewiele
Wiele wskazuje na to, że Bułgarski napastnik opuści Manchester United już najbliższego lata. Liverpool może pokusić się o ofertę za piłkarza obecnego lidera Premier League.

W ubiegłym sezonie 31-letni Berba strzelił aż 20 goli za co został nagrodzony Złotym Butem. Sir Alex Ferguson za ten wyczyn 'wyróżnił' Bułgara poprzez posadzenie go na ławce rezerwowych w wielkich meczach podczas obecnej kampanii. Od września 2011, były piłkarz Tottenhamu na boisku pojawił się zaledwie 18 razy.

Umowa Berbatowa wygasa już latem, toteż będzie mógł on odejść z klubu na zasadzie wolnego transferu. Jednak zamiast pozwolić graczowi opuścić klub za darmo, United szykuje klauzulę, która zatrzyma Bułgara na kolejny rok.

Oznacza to, że Manchester dostanie za piłkarza honorarium. Pomimo tak małej liczby występów w Premier League, bo tylko 14, Berbatov, w tym sezonie strzelił więcej goli niż duet Fernando Torresa i Andy’ego Carrolla, który kosztował aż 85 milionów funtów. Wszystko to, nie wyklucza, że od września zobaczymy strzelającego jak na zwołanie Berbę, gdzieś w klubie z najwyższej półki ligi angielskiej.


TAGI


« Poprzedni news
"Mecz z Wolves potraktujemy poważnie"
Następny news »
Zapowiedź półfinału FA Youth Cup

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (64)


Klimaa: Co jak co ale do Liverpoolu nie przejedzie.. W ogóle stratą byłaby jego sprzedaż. Pomimo niewielu szans potrafi strzelać bramki, Ferguson mógłby dawać mu więcej szans na grę.
» 17 marca 2012, 23:19 #63
Dubi: Wiele klubów zazdrości nam takiego zawodnika jakim jest Berbatov podczas gdy u nas jest on niedoceniany przez SAF-a ,dobrą nauczką dla Bossa byłoby gdyby Berba po przenosinach do innego klubu np, Liverpoolu strzelał mnóstwo bramek ,ukręcił by tym samym nosa Fergiemu
» 17 marca 2012, 17:25 #62
Fabio: Dla Mnie SAF powinien Berbe jak najszybciej sprzedać ,lub przedłużyć z kontrakt z Bułgarem ,ale TYLKO po to by ten nie odszedł za darmo ,a po to by sprzedać Go z zyskiem.
» 17 marca 2012, 12:02 #61
wacuchplacuch: też wydaje mi się, że pasowałby do Suareza... na pewno lepiej niż Andy Karol, który najlepiej pasowałby do Stoke
» 17 marca 2012, 11:01 #60
oldtrafford: Mam nadzieję , że to tylko kolejna głupia plotka.Berbatow to napastnik światowej klasy nie udowadnia tego , bo nie gra regularnie.Dobrze by było gdyby Ferguson dał odpocząć Welbeckowi i wstawiał trochę częściej Bułgara.Sprzedanie Dymitara może okazać się wielkim błędem Manchesteru United.
» 17 marca 2012, 10:20 #59
manyp1: Troche nie na miejscu jest pisanie typu: Park out bo slabo gra. Zachowywalibysmy sie wtedy troche glupio, gdyz nalezy wciaz pod uwage to ze jednak zrobil troche dla naszego klubu. Co do Berby uwielbiam go i mam wielki zal do Fergiego ze go nie wystawia i jeszcze chce go sprzedac!! Zostal sprowadzony za duze pieniadze, wreszcie zaczal sie splacac to go posadzil na lawce, ba ! nawet na trybunach. Kompletnie nie rozumiem tego co w tej sytuacji robi SAF
» 16 marca 2012, 22:25 #58
RedDevilFan79: Licze na to ze SAF sie odkoruje i zacznie stawiac na Berbe!! Koles ma potencjal z Roo na ataku by nastrzelali goli ze bysmy mieli napewno lepszy bilans i spokojnie by sie ogladalo mecze a nie ze stresem...A mlodzi niech sie ucza :P
Glory Glory Red Devil-Believes!!
» 16 marca 2012, 22:23 #57
karl1: Jakie ludzie. Wy się nie znacie. Andersona tak? Myślicie? Najlepszy pomocnik środkowy a że ma kontuzje to co z czasem minie. A do Parka nie miejcie nic. Park też jest bardzo dobry. Uwielbiam jego grę. A że słabo grał to od jego dnia zależy!
Więc nie krytykujcie: "Andersona, Carricka, Evans'a i innych. Bo się nie znacie. ;]
» 16 marca 2012, 22:07 #56
4uKrychu: Mój ulubiony piłkarz, zaraz po Rooneyu. Jest niesamowity, uwielbiam oglądać go na boisku. Nigdy się zapewne nie dowiem, dlaczego SAF przestał na niego stawiac.
» 16 marca 2012, 21:30 #55
igo4: Niech odejdzie lepiej do Liverpoolu. Lepiej dla niego. To co robi Ferguson względem Dimitara to jakiś żart.
» 16 marca 2012, 21:00 #54
SkowronUNITED: Berba jest niedoceniany dla mnie jest lepszy niż Javier, bo Berba Umie zachować zimną krew oraz z stoickim spokojem strzelić gola w zamieszaniu w polu karnym czego nie oszukujmy się Javier jeszcze nie potrafi a co do tego to on strzelił 9 goli w wszystkich spotkaniach (liga,grał mniej) A Javier 10 a grał dużo więcej
» 16 marca 2012, 20:17 #53
czerwonydevil: Berbatow - autor najpiękniejszych bramek Manchesteru United.

Jeśli odejdzie będzie mi brakować jego niesamowitej techniki. Lecz mimo wszystko, przeszkadzało mi od zawsze jego chodzenie po boisku i machanie rękami po nieudanej akcji/podaniu. Technikiem jest wybornym. Powinien dostać więcej szans. Jednakże mamy perspektywicznych młodych napastników. Ciekawi mnie 4-3-3 z 3 napastnikami z przodu.
» 16 marca 2012, 20:14 #52
Reno: No ale oni cały czas są perspektywiczni :) wiecznie perspektywiczni :)
» 16 marca 2012, 20:47 #51
kr15t: Reno
24 lata i określenie "młody talent" - zupełnie jak w polskiej lidze :)
» 17 marca 2012, 07:17 #50
vip14: Nie wiem po co Berba będzie się "wynosił" z Old Trafford?.! Nie wiem co Sir Alex Ferguson w nim takiego złego widzi. Berba to bardzo dobry zawodnik, a że Sir Alex Ferguson nie wpuszcza go na boisko to już jego sprawa.
» 16 marca 2012, 20:05 #49
Radosny: Za kasę nie oddał bo po co. Lepiej zatrzymać zawodnika i w ogóle z niego nie korzystać, potem oddać za frajer.
» 16 marca 2012, 20:04 #48
tworo: Na pewno do tego nie dojdzie!
» 16 marca 2012, 19:58 #47
DR47: Dopiero doceniacie jak tracicie.

ja osobiście jestem fanem talentu czarodzieja bułgara i jest mi przykro czytająć takie neewsy typu Berbatov trafi na anfield road?

musi zostać! zrobił dla nas bardzo wiele i jeszcze może zrobić wiecej !
» 16 marca 2012, 19:39 #46
przemoo93: kurna tylu zwolenników Berby dawno nie widziałem w jednym miejscu:) sam jestem ździwiony troche tym newsem ale sądze że to plotki. Osobiście nie jestem fanem Berby i nie lubie jego stylu gry. Proszę was nie unoście sie i nie piszcie że to wasz ulubieniec bo po każdym meczu w którym zagrał to milion komentarzy typu "sprzedać, cienias, drewno". Moim zdaniem powinien zostac bo może zawsze pomóc nam, np swoją niebagatelna techniką, opanowaniem i przetrzymaniem piłki przy nodze.
» 16 marca 2012, 19:24 #45
Paul: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2012 19:41

to chyba po twarzy go oceniasz...cytuję " bo moze zawsze pomóc nam, np swoją niebagatelna techniką, opanowaniem i przetrzymaniem piłki przy nodze " - cytuję "nie jestem fanem berby i nie lubie jego stylu gry" .Osobiscie uwarzam ze jest duzo lepszy od welbecka, strzela jak na zawołanie, czy gra po dłuższej przerwie, czy gra systematycznie. Gdzie młody zawodnik bedzie zawsze miał wahania formy. Mi sie wydaje ze tam może chodzi o coś innego... moze jakies spiecie z SAF... pozdrawiam p.s pokaż nam te komentarze...
» 16 marca 2012, 19:37 #44
AgEnT: Uwarzam ? Ludzie to aż w oczy razi
» 16 marca 2012, 19:57 #43
ashley18: Nie rozumiem jednego. Ściągał go za grube miliony walczył o niego z City. Gdy nic nie grał wystawiał go dalej, aż po jakimś czasie zaszczał fajnie grać po czym zdobył koronę. I co ? Fergie go posadził na ławce i zapomniał o nim, bo chyba tak mozna śmiało powiedziec. Wytłumaczcie mi to !
» 16 marca 2012, 19:15 #42
Hachcik: bardzo lubię Berbatova. Szkoda, że nie gra. w zeszłym sezonie grał prawie cały czas i nikt na niego nie narzekał, w tym zagrał kilka meczy i wniósł do drużyny dosyć dużo + kilka bramek w małej ilości występów. chciałbym go częściej oglądać na boisku.
» 16 marca 2012, 19:08 #41
dakaczmarczyk: nie!!
» 16 marca 2012, 19:06 #40
N17: Berba? Nigdy. Jak Looserpool coś chce, to możemy im dać Parka. Za darmo.
» 16 marca 2012, 18:52 #39
erni93: I Andersona...
» 16 marca 2012, 19:26 #38
Bartolek05: Was też niech sobie wezmą.
» 16 marca 2012, 19:56 #37
erni93: Pewnie,zostańmy tym samym składem,przegrywajmy mecz za meczem i cieszmy się!! W MU jest pare osobników na wylot. A ty Bartolek, nie popisałeś się, każdy ma prawo wyrażać swoje zdanie,akurat ja i N17 mamy takie.Ty lubisz tych drewniaków - proszę bardzo. Nikt Ci nie broni ;)
» 16 marca 2012, 20:57 #36
N17: erni83, nie zgodzę się. Drewnem nie można nazwać Andersona, bo on jest jak rozgotowany makaron.
» 16 marca 2012, 21:39 #35
poziom9999: SAF i tam już w tym sezonie zrobił big błąd bo nie daje grać Berbe który mógł strzelić dużo ważnych bramek!!:(
» 16 marca 2012, 18:49 #34
barteqq08: Totalne plotki. Jeżeli Berba odejdzie, to gwarantuje wam, że Ferguson za niedługo będzie pluł sobie w brodę, z powodu jego straty.

Musi zostac. Glory Glory Dimitar Berbatov !
» 16 marca 2012, 18:29 #33
recyk12: Moim zdaniem Rooney i Berbatov to jest najlepsza para napastników w PREMIER LEAGUE a w tym sezonie grali razem zaledwie kilka meczy
» 16 marca 2012, 18:13 #32
Usek24: Lubie Berbe i bardzo go cenie ale ma tendencje do nie grania. Nie chodzi mi o jego sposob poruszania sie po boisku ale o to ze gdy przestaje mu wychodzic jakby sie zniechecal i juz sie nie staral. Powiedzienie ze Hernandez gra piach to hipokryzja, bo hernandez to typ zawodnika jak inzaghi, ktory sam sobie wielkiej akcji nie wypracuje ale hernandez ratuje nam tylek nie raz i nie dwa wlasnie dlatego ze ma taki sposob gry.
Uwazam ze berba zasluguje na wiecej szans ale mowienie ze berba to niesamowity zawodnik bo wchodzi od czasu do czasu i strzela wiecej bramek niz hernandez i welbeck razem wzieci... Faktem jest ze Dimitar sypie bramki, w jednym spotkaniu po 3 zeby w nastepnym nie stworzyc sobie zadnej sytuacji i spowolnic cala gre united.
Przestancie menagerowac i zajmijcie sie wspieraniem united bo cos ostatnio z tym slabo :)
» 16 marca 2012, 17:45 #31
KibolManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2012 17:26

Klasyfikacja naszych napastników :
1 Rooney
2 Berbatov
3 Welbeck
4 Hernandez

Klasyfikacja Fergusona :
1 Rooney
2 Welbeck
3 Hernandez
4 Owen
5 Macheda
6 Will Keane
7 Joshua King
8 Berbatov

Bułgar już dawno powinien zaklepać sobie grę w innym klubie - Liverpool to idealne miejsce. Berbatov byłby boiskowym wzorem dla Carrola i pozaboiskowym dla Suareza. Berba to nasz najbardziej niedoceniany zawodnik. To tak jakby na ławę posadzić Evrę i ogrywać po kolei wszystkich braci Da Silva na przemian z Fryersem... Sorki, mój błąd nie na ławę a na trybuny, bo tam Bułgar ostatnio przesiaduje - choć gdy tylko dostawał szansę grał bardzo dobrze, gdzie tu sens ?
» 16 marca 2012, 17:24 #30
JulekFan: Może nie zawodnik, ale najbardziej niedoceniany napastnik na pewno. Zaraz dostanę repremendę od innych, ale jednymi z najbardziej niedocenianych aktualnie chyba są Evans, Park i Carrick.
» 16 marca 2012, 17:35 #29
CreisPL: Berbatov na większości meczy powinien w parze z Wazzą latać, piękny duet by był, ale Fergie tego nie widzi nie wiedzieć czemu :/
» 16 marca 2012, 17:39 #28
7iverson7: słusznie przewidujesz.
parkinson najbardziej niedoceniany?Ta kaleka spieprza nam w mniejszym lub wiekszym stopniu każdy mecz w którym zagra,a mimo to cały czas dostaję kupe szans.Ten dziad do rezerw się nie nadaje.
» 16 marca 2012, 17:40 #27
mateuszr20471: Akurat Park to powinien byc pierwszy do opuszczenia United. Co do Berbatova to mam wrazenie, ze Fergie na sile chce odmlodzic atak. Jednak dlaczego nie zrobimy tego z pomoca, ktora kuleje juz od 3 lat. Berba naprawde moglby nam pomoc w takich meczach jak wczoraj, on przynajmniej umie sobie pilke przyjac, przetrzymac. I jestem pewien, ze mimo iz nigdy nie byl skrzydlowym bylby tam lepszy niz ten caly Park.
» 16 marca 2012, 18:21 #26
FanUnited69: Jestem tego samego zdania co wy wystarczy spojrzeć na statystyki.
Bułgar strzelił 7 bramek a zagrał bodajże mniej niż 10 meczów.
Ja myślę że jeśli Berba od początku sezonu dostawałby szanse to na pewno byłby bardzo wysoko w ogólnej klasyfikacji strzelców Premier League.
To jest tylko moje zdanie ktoś może się z tym nie zgodzić.
Żeby nie było to ja bardzo lubię i Berbe i Welbecka i Chicharioto .
» 16 marca 2012, 18:47 #25
FanUnited69: 7iverson7 spokojnie może park nie gra zajebiście ale to nie znaczy że można go obrażać bo kilka meczów nam uratował więc proszę trochę więcej szacunku dla tego pana .
» 16 marca 2012, 18:49 #24
mateuszr20471: Wiadomo szacunek Parkowi sie nalezy, jednak dla klubu jak i Parka bedzie lepiej jesli odejdzie. Chlop nie daje juz rady od roku, a Fergie dalej na niego stawia.
» 16 marca 2012, 20:15 #23
syngenta: Ta, a w Liverpoolu by się pewnie ograł i pakował w meczu z nami bramki. Ostatnio nie lubiłem tego piłkarza, ale coraz bardziej się do niego przekonuje. Sprzedaż będzie głupotą. Welbeck i Hernandez grają w tym sezonie piach, zwłaszcza ten drugi. Nie lepiej postawić czasem na Bułgara? On sam pokazuje, że umie grać.
» 16 marca 2012, 17:19 #22
Panel1996: Welbeck wg. mnie gra bardzo dobrze, rozprowadza piłke, łandnie podaje, ma dobre strzały , choć ze skutecznością to jest troche piach, rzecczywiście..
» 16 marca 2012, 19:13 #21
JulekFan: Berbatov i Rooney to jedyni napastnicy w United, którzy potrafią wziąć na siebie odpowiedzialność i samemu tworzyć i wykańczać akcje. Groszek bez dobrego dogrania nie zrobi nic sam. Oczywiście potrafi świetnie wykańczać gole, jak ten z 36 sekundy przeciw CFC, ale co z tego jak nikt prócz czasem Valencii(jak nie ma kontuzji), czy Giggsa(jak jest wypoczęty) mu nie dogra tej piłki.
Moim zdaniem(możecie się z tym nie zgodzić) ale duet Berba&Wazza to idealna para do tej ligi. Berba to istny lis pola karnego, mimo że nie fruwa po murawie to zawsze jest tam gdzie trzeba i w tej przysłowiowej jedenastce pola karnego to nikt mu nie dorównuje. Ma świetne przyjęcie, idealną koordynację ruchową i bajeczną technikę. Na dzień dzisiejszy po Rooney'u to dla mnie pewniak. Nie należy zapominać o charakterze jaki ma, czy o tym że zawsze celebracją gola dziękuje kibicom za wsparcie w świetny sposób, twarzą do nich, a nie do kumpli których ma na co dzień.
Jak ktoś to przeczyta to dziękuję. To jest moja opinia o nim. Dla mnie zrobił wiele dla United i jeżeli ma gdzieś iść grać to niech to będzie klub, z którym będzie miał możliwość rozegrania meczy nie tylko w 1 lidze ale i w pucharach europejskich.
A młodzi napastnicy jak Welbeck, czy Hernandez formę powinni nabywać w meczach rezerw, a nie w pucharze, czy PL. Bo potem są wymęczone 1:0, albo remisy bezbramkowe. Trochę szacunku od strony SAF'a też powinien dostać i na tych 10 meczy, 6 powinien rozpocząć w podstawie- bo nigdy nie zrozumiem dlaczego nie gra od początku, młodzież, młodzieżą ale doświadczenia żadna inna cecha w football'u nie zastąpi.
» 16 marca 2012, 17:03 #20
jack1066: Przeczytałem twoją opinię w całości i zgadzam się z nią. Berba to spoko technik, dobry w grze kombinacyjnej i przynajmniej z 3-4 lata pogra jeszcze na bardzo wysokim poziomie. Może i brakuje mu szybkości, ale i z bieganiem się poprawił(sam mówił, że w czasie przerwy letniej jak był mundial to dodatkowo pracował na kondycją i potem został królem strzelców).No ale decyduje tutaj Fergie a nie my i trzeba mu zaufać.Pozdrawiam.
» 16 marca 2012, 17:18 #19
ZaluN: Berbatow trafi na Anfield, ale hat-tricka. :)
» 16 marca 2012, 16:58 #18
cypek23: Berbatov to mój ulubiony Napastnik po Rooneyu na świecie i głupotą jest jego sprzedać . Powinien grac na ataku z Roo , ale nie bo Miszczu Fergie stawia na młodych .... i Ma to swoje efekty ... -.- Tylko liga nam została do wywalczenia i mam nadzieje ze chociaż tego nie spie*doli . Z całym szacunkiem dla SIR ALEXA ale jeśli rzeczywiście go sprzeda i to jeszcze do the reds to naprawdę martwię się o jego zdrowie ;/
» 16 marca 2012, 16:45 #17
Roo10ney: Też mam takie odczucia...
» 16 marca 2012, 16:55 #16
Zed: Można stawiać na młodych, ale nie w ten sposób. Berbatov powinien grać na zmianę z nimi, aby motywować ich do rozwoju.
» 16 marca 2012, 17:15 #15
nosiema: tylko przypomne mecz z crystal palace w cc, gdzie berbatov zagral tak fantastycznie, ze zostal zmieniony w przerwie. nie mam nic do bulgara, ale nie jest tak jak piszecie, ze z nim to nawet barca by sie nas bała
» 16 marca 2012, 18:00 #14
Roo10ney: Nie zawodził w żadnym meczu, jak miał strzelić to strzelał bramkę/bramki. Tak nie powinno się odpłacać zawodnikowi, który ratował nam d*pę rok temu jak Rooney był nie w formie!
» 16 marca 2012, 18:03 #13
7iverson7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2012 16:31

Fergi na starość głupieje strasznie.Najpierw Berbatov grał kosztem Teveza,mimo,że Carlos był od niego lepszy.Tevez od nas odszedł.
Teraz Hernandez gra kosztem Berbatova,mimo,że Bułgar jest zdecydowanie lepszy.Berbatov pewnie odejdzie.
Aż strach pomyśleć jakie cudo nam SAF szykuje do wygryzienia Javiera.

A no i wściekłe dzieci odsyłajcie mnie do kibicowania,city czy innym barceloną,bo napisałem coś na Fergusona.
» 16 marca 2012, 16:28 #12
cypek23: a ja tam cb popieram z Całym szacunkiem ;]
» 16 marca 2012, 16:46 #11
astro1004: A ja napisze że nie sądzę żebyś wiedział lepiej od kogoś,kto widzi codziennie obydwu i jest trenerem od 25 lat ,który jest lepszy
» 16 marca 2012, 18:26 #10
AgEnT: Ja nie musze być trenerem, żeby stwierdzić że Berbatov jest w naszym klubie zaraz za Rooneyem najlepszym napastnikiem.
» 16 marca 2012, 19:34 #9
astro1004: Ogólnie może jest ale nie wiemy w jakiej jest formie itd.
» 17 marca 2012, 09:59 #8
lukas0970: Jeden z moich ulubionych pilkarzy ma trafić do największego rywala MU ? Załamie się chyba ,gdyby to była prawda. Ahh pamiętam ten jego hat trick przeciwko The Reds coś pieknego...
» 16 marca 2012, 16:28 #7
woj92: Raczej duet Suarez-Carroll. Jak dla mnie może odejść skoro dla Fergusona jest gorszy niż Hernandez bez formy, szkoda tylko że nie sprzedaliśmy go latem można było niezłą sumkę zainkasować.
PS. Dorzućmy im jeszcze Owena, tak w pakiecie.
» 16 marca 2012, 16:25 #6
Reno: A nie wiem co Ty masz do Owena. Szybki gość, dobrze wykańcza akcje. Moim zdaniem niegorszy niż obecnie Welbeck czy Hernandez. Sprzedaż Dymitara to błąd. Jak jego forma może być tak słaba skoro jeszcze kilka miesięcy temu odebrał nagrodę króla strzelców?
» 16 marca 2012, 16:30 #5
woj92: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2012 16:50

Po pierwsze pokaż mi w ilu meczach na przełomie dwóch ostatnich lat Owen wymiernie nam pomógł. Po drugie od dawna powtarzam że Berba powinnien częściej grać, techika i opanowanie lepsze niż Hernadez i Welbeck razem wzięci, ale co z tego skoro nawet na ławce nie siedzi. Tak nawiasem czytaj uważnie kto jest bez formy. Najważniejszy powód jest taki że dla sentymentu nie powinniśmy trzymać zawodników którzy nam w niczym nie pomagają (Berbatov mógłby ale nie pomaga). To samo się tyczy Andersona, Parka, Machedy(chociaż może i jest perspektywiczny), Kuszczaka, Bebe. Lepiej ściągnąć trzech piłkarzy którzy napewno coś wniosą, niż trzymać sześciu albo siedmiu z wątpliwą korzyścią.
» 16 marca 2012, 16:49 #4
Mac1us91: Nie. Duet Carroll - Torres. Mimo, że nie grają w jednym klubie, to o nich chodziło, dobrze napisane.
» 16 marca 2012, 17:07 #3
Reno: A ja nie mam zamiaru dla sentymentu nikogo trzymać. Jak dla mnie to połowe składu United bym wyjebał bo za słabi są na odbudowanie potęgi Manchesteru i w ogóle ligi angielskiej. Berbatova lubię i podoba mi się jak gra, szanse które ma rzadko marnuje. Gdzie mam czytać o tym kto jest bez formy? To jest tu gdzieś napisane o jego formie? Nie gra, to skąd mam wiedzieć? A Owen bramkę zawsze strzeli kiedy ma okazję. Jest szybki dobrze się wystawia. Zależy mu, a np takiemu Welbeckowi to nie za bardzo.
» 16 marca 2012, 20:46 #2
Reno: Ja nie jestem w stanie tego pojąć. Może na linii Feruson-Berbatov pojawiły się jakieś zgrzyty? Bo nie rozumiem dlatego tak jest traktowany. Nie będę miał mu za złe, nawet będę się cieszył, że trafi do dobrego klubu, gdzie ktoś go deceni.
» 16 marca 2012, 16:21 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.