Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Koniec europejskiej kompromitacji Manchesteru United

» 15 marca 2012, 20:56 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po bardzo słabym meczu rewanżowym z Athletic Bilbao odpadł z Ligi Europejskiej. Czerwone Diabły mimo zapowiadanej walki i pogoni za Baskami, przegrali 1:2, a dwumeczu 3:5.
Koniec europejskiej kompromitacji Manchesteru United
» Manchester United po bardzo słabym meczu rewanżowym z Athletic Bilbao odpadł z Ligi Europejskiej. Czerwone Diabły mimo zapowiadanej walki i pogoni za Baskami, przegrali 1:2, a dwumeczu 3:5.
W 9. minucie spotkania dobrą okazję miał Ashley Young. Anglik otrzymał podanie z głębi pola i zaatakował lewą flanką pola karnego. Piłkarz oddał strzał, ale piłka została szybko zablokowana przez defensora Athletic Bilbao.

Po kwadransie gry gospodarze mogli być już na prowadzeniu. Najpierw po strzale z pola karnego Ikera Muniaina piłka trafiła w słupek bramki De Gei. Następnie na pustą bramkę dobijał De Marcos. Pomocnik Bilbao nie zdołał jednak trafić do siatki, z bliskiej odległości posyłają piłkę w trybuny.

W 24. minucie stało się to, czego obawiali się kibice Manchesteru United. Po bardzo dalekim podaniu po przekątnej boiska, Llorente uderzył z pierwszej piłki wolejem i bez problemów pokonał De Geę. Ferdinand totalnie odpuścił pilnowanie pomocnika Athletiku podczas tej akcji.

Po tym goli gracze sir Alexa nieco się przebudzili. 27. minuta to dobre dośrodkowanie Younga do Ryana Giggsa. Walijczyk strzelał głową w stronę bramki, jednak jeden z obrońców zdołał wybić piłkę na rzut rożny. Gdyby nie on, być może byłaby to bramka wyrównująca.

Do końca połowie nie było już zbyt wielu ciekawych sytuacji na stadionie San Mames. Warto wspomnieć jeszcze o szybkim kontrataku w ostatnich minutach. Rooney jednak źle podał do wybiegającego skrzydłem Younga i jedyne co udało się wywalczyć, to rzut rożny.

Po przerwie gra Manchesteru United wcale nie wyglądała lepiej. Czerwone Diabły kontynuowały bezbarwną kopaninę, tym samym mając ogromne problemy z dostaniem się pod bramkę rywali. W 53. minucie Iraola dosłownie ośmieszył całą obronę Fergusona. Ze spokojem minął trzech zawodników United. Na szczęście MU, strzał po ziemi przeleciał obok słupka. Chwilę później po szybkiej kontrze Athleticu, Toquero uderzał z pola karnego z pierwszej piłki. Napastnik Hiszpanów mocno jednak przestrzelił.

W 65. minucie Baskowie pogrążyli już nadzieje Manchesteru United na awans do kolejnej fazy rozgrywek Ligi Europejskiej. Po dośrodkowaniu Iraoli, Smalling przegrał pojedynek główkowy z Toquero, następnie piłka spadła pod nogi Oscara de Marcosa, który z najbliższej odległości pokonał De Geę.

Kolejne akcje coraz bardziej utwierdzały w przekonaniu, że Manchester United całkowicie odpuścił sobie zarówno ten mecz, jak i cały swój udział w Lidze Europejskiej. W cud nie wierzył nawet sir Alex Ferguson, który pół godziny przed końcem meczu wprowadził na boisko Pogbę oraz Smallinga.

Cień nadziei pojawił się w 80. minucie, kiedy Wayne Rooney potężnym uderzeniem z dystansu wpakował piłkę do bramki Iraizoza. Było to tak naprawdę pierwsze celne uderzenie na bramkę gospodarzy.

Radość nie trwała długo. Ostatnie 10 minut meczu przebiegło w bardzo wolnym tempie, a jakiekolwiek szanse United spadały do zera. Czerwone Diabły w fatalnym stylu pożegnały się z europejskimi rozgrywkami, nie pokazując na murawie ani krzty walki i determinacji, z której słyną.

Athletic Bilbao 2:1 (1:0) Manchester United

Bramki: Llorente 23', De Marcos 65' - Rooney 80'

Athletic Bilbao: Iraizoz - Aurtenetxe, Amorebieta, Iturraspe, Llorente( Toquero 40'), De Marcos, Susaeta, Iraola, Muniain(San Jose 88'), Herrera (Perez 81'), Martinez

Manchester United: De Gea - Evra, Ferdinand (Smalling 63'), Evans, Rafael - Young, Giggs (Welbeck 67'), Carrick (Pogba 63'), Cleverley, Park - Rooney


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Athletic Bilbao vs Manchester United
Następny news »
Ferguson: Nie możemy narzekać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (500)


Krzychu342: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2012 21:55

Wczoraj zagraliśmy beznadziejnie słabo, na chwilę obecną w Europie jesteśmy na 8-9 miejscu jeżeli nie dalej. Na chwilę obecną to nawet Ligi Europejskiej wygrać nie potrafimy :( Pokazujemy totalny brak stylu przegrywając praktycznie bez walki ten dwu mecz. City mimo że też odpadło to próbowało walczyło i gdyby Hart lepiej przymierzył byli by w upragnionej następnej rundzie. Prawda kuje w oczy ale niestety mamy ogromne luku w składzie.

Dodatkowo nie cieszył bym się z tego że "Wkońcu wygramy ligę" bo w tym roku Premiership może stracić tytuł najlepszej(o ile się nie mylę jeżeli Chelsea odpadnie w Ćwierćfinale, a Barcelona i Real awansują do Finału to jesteśmy już drugą ligą).

Ostatnio też widzę że Angielska liga powoli powoli ale z sezonu na sezon jesteśmy coraz gorsi. Nie mówię tutaj tylko o wynikach, ale ogólnie o wszystkim.
Gwiazd :Rooney i długo nic potem pojawia się kilka nazwisk z City znowu długo nic i mamy kilka nazwisk z Chelsea....

Wiem jest dużo klubów które mają swoje perełki itd itp, szkoda tylko że w Europie mało kto ich zna.

Patrząc choćby na Serie A grają tam tacy zawodnicy jak Cavani, Ibrahimovic, Robinho czy Sneijder i to nie jest kilka nazwisk ale ogromna ich ilość. Można powiedzieć co z tego skoro Włosi mają tylko jedną drużynę w LM. Otóż to że podnosi to w pewien sposób atrakcyjność ligi przez co przyciąga więcej kibiców. Moim zdaniem Premiership stacza się w otchłań i doskonałym przykładem jest tego ten rok w LM i LE.

Co do dzisiejszego losowania to trzymam kciuki za Milan i.... APOEL :d
Nie lubię Ligi Hiszpańskiej, bardzo polubiłem pod nie obecność United w 1/8 Milan mimo że zagrali fatalny (powiedzmy tak fatalną połowę bo w drugiej połowie absolutnie kontrolowali mecz) mecz w Londynie.
Mają ciekawy skład, ich kibice to nie dzieci w wieku 8-12 lat którzy trollują swoim zachowaniem internet i grają ciekawą piłkę.
APOEL mnie bardzo zaciekawił niby słaba drużyna która nie miała prawa wyjść z grupy, a są już w ćwierćfinale. Ambicji im nie odmówię ale mają praktycznie zerowe szanse na wyeliminowanie Realu z rozgrywek.

Jeżeli miałbym obstawiać kto wygra LM w tym roku to myślę że Milan lub Real. Barcelona nie jest ostatnio w formię, mają problemy z obroną i ostatnio grają trochę gorszą piłkę, popełniają więcej błędów. Dla mnie Milan powinien się z nimi uporać...

Wracając do tematu United. To powiem tak skupcie się chłopaki na lidze i nie patrzcie za siebie. W następnym sezonie będzie lepiej :D
» 16 marca 2012, 21:53 #177
Radosny: Jeśli tak łatwo przyjmujesz do wiadomości olanie meczu i tym samym milionów fanów to współczuję.
» 16 marca 2012, 19:59 #176
ziomboy777: fred--->a skad ty bierzesz takie statystyki?:) smieszne:) .... nie jeden wazny mecz wygralismy grajac jedny napastnikiem. Poza tym taka jest rola kibica aby WIERZYC w swoja druzyne od poczatkowego gwizdka! innaczej nie ma sensu ogladac meczu! zatem skoro innych osadzasz mowiac , ze nie znaja sie na piłce to sam sobie odpowiedz na pytanie... czy "znasz sie" na kibicowaniu-innymi słowy... co z ciebie za kibic.
» 16 marca 2012, 21:51 #175
cegla87: Radosny, miliony funtów ? Czy Ty w ogóle wiesz ile jest do wzięcia za LE, a ile za Premier League ?
» 17 marca 2012, 16:44 #174
Eryw: Przepraszam chłopaki nie widziałem meczu. Jak grał De Gea?
» 16 marca 2012, 17:56 #173
Eryw: ziomboy777 - Hazar to nie Francuz tylko Belg
» 16 marca 2012, 17:55 #172
ziomboy777: fakt , małe przeoczenie
» 16 marca 2012, 21:46 #171
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.03.2012 17:45

Ja osobiscie najbardziej sie zawiodlem na Evrze i Giggise bo oni "probowali" pokazac ze im sie chce ale talentu aktorskiego nie maja a mianowicie ich sprint wygladal jak z plecakiem zlomu na plecach.I dlaczego Evra robil tym ktorzy na serio traktowali ten puchar ( ja osobiscie nie ) nadzieje ze zagraja na 100 %,a kapitan to z niego jest jak .... on sie na kapitana nie nadaje taka jest prawda gdy niema vidica to Ferdinand lub Rooney ale nie Evra
» 16 marca 2012, 17:44 #170
ziomboy777: pozytywem gry w LE było sprawdzenie na własnej skórze który z "głośnych" utalentowanych młodziaków nadawał by się do gry na najwyższym poziomie....

Erikssen ---> jak dla mnie wcale nie błysnął... już wolałbym aby SAF dawał więcej szans Cleverleyowi i Pogbie.

Muniain---> jak dla mnie wart ogromnych pieniędzy. Robił z naszych piłkarzy wiatraki! i to zarówno na OT jak i w krainie basków... kapitalny piłkarz.

De Marcos---> silny , szybki , przebojowy , skuteczny... ale kolejny skrzydłowy. Co za dużo to nie zdrowo , z dwójki myslę , że o wiele lepszy byłby Muniain.

Do ww trójki dochodzi jeszcze Hazard którego SAF bacznie obserwuje... może grać na skrzydle jak i w środku... Mógłby powalczyć o pierwszą jedenastkę z Cleverleyem , francuz to o wiele lepsza opcja niż Erikssen jak dla mnie. Pogba natomiast może z powodzeniem grać jako DP , ma do tego zadatki zarówno fizyczne jak i czystko piłkarskie (kilka przechwytów w meczach ze Stoke i WBA).

Jest kilka opcji...kwestia co zrobi SAF. Jedno nie ulega wątpliwości. Wzmocnienia są NIEZBĘDNE!
» 16 marca 2012, 16:25 #169
ziomboy777: kucharz----> widze , ze wiesz wszystko najlepiej:|... nie wiem czy zauważyłeś ale to są moje dywagacje , przemyślenia i przypuszczenia! widziano SAFa na meczu Lille i to jest fakt! jak myslisz po co tam pojechał? z nudow?? myslisz , że on nie ma co robic?... na pewno mial jakis cel i jest duże prawdopodobieństwo , ze pojechał tam wlasnie ogladać Edena w akcji.

Po drugie... kpisz chyba mówiąc , że MU nie prezentuje gry na najwyższym poziomie. Teraz może słabiej grają ale wciąż zaliczają się do absolutnej elity. Piłkarze Bilbao grając przeciwko Unitedy mogli pokazać na jakim etapie obecnie się znajdują.. i nie ulega wątpliwości , że co poniektórzy zawodnicy pokazali się naprawdę z dobrej strony. Więc należy przypuszczać , że u nas też by się sprawdzili. Jeżeli uważasz innaczej to zachodzi pytanie---> co jeszcze robisz na tej stronie...

Maciek89---> nie róbmy już z SAFa takiego zgreda do bólu. Bo jak trzeba to umie kasą sypnąć. Przeszłość to potwierdza.
» 16 marca 2012, 21:44 #168
ziajce7: szkoda ale liga przede wszystkim ;D
» 16 marca 2012, 16:02 #167
Reno: A tam liga, liga. Liga jest ważna ale o sile klubu decydują też starcia na arenie międzynarodowej. Chelsea jest w LM, a niby słabo ostatnio grają.
» 16 marca 2012, 16:10 #166
ziomboy777: nie czyta się lektur w szkole widze:)
» 16 marca 2012, 16:26 #165
devil0001: patrzcie na pozytywy została Jeszcze Liga do wygrania :D
» 16 marca 2012, 14:35 #164
listek007: Ja wejdę w to jeszcze głębiej. Kto wystawił taki skład? Park jest jaki jest, a to że Fergi uważa że jest genialnym playmakerem, to jest mu chyba na rękę bo może sobie pograć. Jakoś w EPL ta drużyna potrafi wygrać na WHL, Emirates i na innych hardcorowych wyjazdach, a z Bilbao nie umieją sobie poradzić? Myślę że SAF podszedł do tego meczu na lajcie, tak jak zeszłej jesieni w LM. Co nie moglibyśmy tam teraz grać? Nie wierzę że w następnej edycji zagrają taki piach.
» 16 marca 2012, 13:53 #163
klb9k: Przestańcie mówić , że mieli to w dupie bo to żałosne , przegrali bo średnie Bilbao nas zdominowało w każdym aspekcie gry , LM też sobie odpuścili ? odpuścili sobie Benfice i Basel ? Nie sądze. Mówi się , że angielska liga jest najlepsza na świecie trochę to przereklamowane. Liga jest silna jak silny jest lider , a lider jest słaby bo na poziomie średniaka ligi hiszpańskiej. Przykro mi to mówić bo jestem wiernym kibicem diabłów i tak zostanie niezależnie od wyników ale taka jest prawda. Mówi się o fantastycznej młodzieży ale jej nie widać , większość zawodników z pierwszego składu to zawodnicy w ciągu ostatnich kilku lat ściągnięci za grube miliony euro i to jest największy problem.
» 16 marca 2012, 14:17 #162
RobvanKlu5i: Jeżeli mieli w dupie LE to jest to strzał w pysk kibicom szczególnie tym którzy pojechali do Bilbao dopingować, a także tym którzy oglądali mecz w tv oraz tym co chodzą na wszystkie mecze na Old Trafford płacąc za karnety i i bilety niemałe pieniądze w ciągu sezonu.
» 16 marca 2012, 14:22 #161
marconato: Dokładnie brak szacunku dla kibiców , ludzie jeżdzą płacą , oglądają chcą żeby ich zespół wygrywał . Co powiedział Mancini gdy zobaczył płaczącego kibica po przegranej ze Swansea , że City ze sportingiem powalczy dla niego , i tak było niesamowity mecz i walka . A Fergie zachowuje się jak dziecko , niestety , nie wiem już co mam o nim myśleć , 2 dekady robił swoje ale myślę , że powoli jego czas mija.
» 16 marca 2012, 15:58 #160
listek007: Zagraliśmy dno, ale czego można było się spodziewać po takim składzie? Jeden napastnik, pytam się co to ma być? W drugiej linii mega kreatywny Park który czas w tej drużynie już chyba się skończył plus weteran Giggs (który przynajmniej coś próbował). Największy błąd- brak Welbecka. Fergi jest sobie sam winien. Gratuluje Bilbao awansu.
» 16 marca 2012, 13:12 #159
Reno: No jeżeli jakieś mośki myślały, że Bilbao to banda cepów to gratuluję. I chyba, rzeczywiście niedawno myślałem, że PL jest najlepsza na świecie, teraz wiem, że tak chyba nie jest. Właściwie to łapię się na tym, ze dobrze życzę Chelsea w tych rozgrywkach, mam nadzieję, że spotkają się z Realem i skopią im dupę.
» 16 marca 2012, 16:13 #158
Reno: No Evra od pewnego czasu gra równo.. bezbarwnie. Te rajdy nic nie wnoszą bo albo traci albo wybija za boisko. Jak dla mnie to United ma teraz jedną z najgorszych obron. Moim zdaniem oprócz Jonesa i Ferdinanda (chociaż też nie za dobrze), to w obronę trzeba byłoby zbudować na nowo. Chyba całą drużynę trzeba by na nowo zbudować, bo i napastnicy sprawują się słabo. Nie dziwi mnie frustracja Rooneya. Z kim tam grać. Mamy słaby skład i tyle.
» 16 marca 2012, 16:17 #157
adrimag: Z roku na rok jestesmy coraz slabsi. Jeśli wygramy w tym sezonie ligę to będzie to kolejny szczęśliwy traf, tylko zastanawiam się czy tego chcę, bo SAF może znów uznać że wszystko jest ok i w następny sezon wkroczymy tym samym składem i z tą samą polityką rotacji zawodnikami która uniemożliwia zgranie się zespołu...
» 16 marca 2012, 12:59 #156
marconato: Wydaję mi się , że może i dobrze , że odpadli , bo Fergie wie , że nie ma składu na to by rywalizować na 2 frontach to raz a dwa jeśli sam Giggsy mówi , że gra w LE jest ujmą to fergie jest bezradny żeby ich zmotywować jak już legendzie się nawet nie chce. Myślę , żę jeszcze podziękujemy mu za to , że zdobył majstra bo tak będzie i wkońcu poczyni jakieś kroki w przebudowie składu . Moim marzeniem jest żebyśmy byli postrzegani w Europie jak barca teraz , kosmiczny futbol i lanie wszystkich pokolei :)
» 16 marca 2012, 12:47 #155
Dantes86: Heheheh nie ma co się dziwić że odpadliśmy jak w meczu o wszystko wychodzimy ustawieniem 4-5-1 w dodatku z drewnianym Parkiem OMG!! Z resztą co tu dużo pisać WSTYD i tyle w temacie-zasłużona porażka i pożegnanie z LE w kompromitującym stylu....
» 16 marca 2012, 11:55 #154
marconato: Dlaczego nie może być więcej takich kulturalnych kibiców jak Ty.Którzy piszą sensownie i nie napinają :) Gratulacje.
» 16 marca 2012, 12:41 #153
listek007: Szacunek dla takiego podejścia.
Ja również szanuję Arsenal, to klub z tradycją i historią w przeciwieństwie do pewnych 2 naszych rywali z ligi. Szkoda, że nie udało wam się odrobić strat z makaraniorzami. Mam nadzieję że już niedługo skończy się dominacja hiszpaniaków w Europie.
» 16 marca 2012, 13:09 #152
RobvanKlu5i: MU to obecnie wielki klub średnich zawodników. Co tam robi np. Park? Evans? Anderson?
Park jedynie potrafi wycofywać piłki do tyłu, do tego strasznie powolny,, Anderson wiecznie kontuzjowany, Evans zalicza zbyt dużo wpadek.
To ich powinno się sprzedać w letnim okienku a nie O'Shea bo to był uniwersalny zawodnik który zawsze był potrzebny, ogromny błąd Fergusona.
Drugą sprawą są zarobki zawodników, często nie adekwatne to tego co pokazują na boisku, często wygląda to tak - dostałem podwyżkę a reszta jakoś sama się zrobi.
Piłkarze z Bilbao zarabiają o wiele mniej od graczy MU a zostawili więcej serca i zdrowia na boisku wczoraj. Manchester powinien w tym dwumeczu pokazać kto tu rządzi, że to ubiegłoroczny finalista LM i aktualny Mistrz Anglii a tu wyglądało tak jakby Bilbao grało z "czerwoną latarnią".

Według wielu z Was MU odpuściło LE?? Jeżeli tak faktycznie jest to jest to strzał w pysk kibicom, którzy przychodzą na mecze, oglądają w TV a potem ich to boli gdy widza co ich ukochana drużyna prezentuje, bo oni sobie "odpuszczają". Nie sądzę żeby SAF i zawodnicy byli aż takimi egoistami i nie brali pod uwagę tego co będą czuć kibice, a jeżeli tak było, to mocno jestem zawiedziony ich postępowaniem i ambicjami. Wystarczy że była kompromitacja w LM więc nie wiem po co celowo by się kompromitowali z przeciętniakiem z La Liga.
» 16 marca 2012, 09:03 #151
SYSTEM: Muszę Cie poprzeć w tej wypowiedzi Evans Anderson i Park to dokładnie piłkarze których nie widzę w składzie naszego klubu i dziwny zbieg okoliczności że też wpisałeś całą tą 3. Czyli musi jednak być coś na rzeczy.

Poprawił bym Cie tylko w jednym zdaniu. "Park jedynie potrafi wycofywać piłki do tyłu, do tego strasznie powolny" Dla mnie on nawet nie potrafi podać piłki do tyłu wyliczyłem mu 7 strat a i tak pewnie to nie wszystkie co miał piłkę to od razu rywal ją przejmował. Ani jednej dobrej wrzutki to ma być skrzydłowy?! Pfff on się boi samego siebie i gdzieś mam to że koszulki w Korei się dobrze sprzedają to niech se będzie w kadrze ale nie wpuszczać go na mecze. Najgorszy zawodnik w pierwszym meczu i aż dziw że Ferguson go wystawił na drugi mecz w którym oczywiście nie zawiódł moich oczekiwań i znów był najgorszy. Ogólnie kiedy on gra to przegrywamy. Dziwne że wystawia go na takie mecze jak Finał z Barceloną.
» 16 marca 2012, 10:02 #150
RobvanKlu5i: Wystawienie go w finale z Barceloną to największa porażka ostatnich lat.
» 16 marca 2012, 10:17 #149
RobvanKlu5i: Weź nie pieprz. Jak jest źle to mamy mówić że jest dobrze?? Ogarnij się człowieku, to nie jest majówka żeby się wiecznie zachwycać i śpiewać chwalebne pieśni, jak jest źle to trzeba mówić o tym głośno, bo jest źle a w końcówce sezonu z taką grą będzie jeszcze gorzej.
» 16 marca 2012, 09:18 #148
barnaba1987: MUFC18- Nic sie nie martw, dzieci sie przyzwyczaily ze zawsze wszystko wygrywamy i teraz sa w szoku ze odpadamy z jakiegos poucharu.
» 16 marca 2012, 14:19 #147
PLDan11: Teraz piszecie, że potrzeba transferów, wzmocnień, a jak wygramy kolejnych 5 meczów w Premier League, to wszyscy jednogłośnie będą mówić, że mamy świetnych zawodników, a Ferguson to świetny taktyk. Zrozumcie, że Liga Europejska to zupełnie coś innego i nawet w meczach z Ajaxem było widać zniechęcenie i brak zaangażowania. Za parę tygodni, gdy będziemy świętować mistrza, to już nikt nie będzie pamiętał o durnej LE. Ja bym bardziej żałował tego pucharu Anglii, z którego wylecieliśmy jeszcze bardziej frajersko tracąc bramę w ostatnich minutach po beznadziejnym meczu...
» 16 marca 2012, 08:18 #146
PLDan11: Kto bredzi, ten bredzi, ale nie ja będę pisał takie bzdury na koniec sezonu, tak jak większość w tym temacie wczoraj.
» 16 marca 2012, 09:04 #145
Akwinata: PLDan11 - co w tym roku zdobyliśmy? Nic. Mamy szanse na tytuł mistrza Anglii, co powinno być nagrodą pocieszenia. Odpadliśmy z pucharu z bardzo słabym Liverpoolem. Odpadliśmy z Ligi Mistrzów po przegranych meczach z ogórkami. Zaliczyliśmy kilka wpadek w sezonie (Blackburn czy Newcastle). Teraz niektórzy cieszą się, że wyprzedzamy jednym punktem Manchester City. Nie ma powodu do zadowolenia! Powinniśmy zostawić ich w tyle już dawno temu - to oni są świeżym i niezbyt zgranym zespołem, który musi się dotrzeć. Przez większość sezonu radzili sobie lepiej od nas, co powinno dać takim jak Ty do myślenia. Manchester United to nie jest klub, który powinien pozwalać sobie na idiotyczne wpadki. Mamy zawodników na jeden skład. W momencie kontuzji, zaczyna się już robić lekka panika, bo trzymamy piłkarzy, którzy sobie nie radzą w ważnych meczach (Park czy Anderson). Mamy tylko iluzoryczną możliwość rotacji - odpadł Vidic i widać chaos w obronie - często to fart ratował nas przed utratą gola. W środku pola musieliśmy ściągać emerytowanego Scholesa, który uratował nam tyłek, bo nie było żadnego dobrego rozgrywającego. Podpieramy się często na skrzydle Giggsem, który nie jest młodzieniaszkiem i nie myślimy co będzie po nim. Nani jest bez formy, Valencia jest jednonożny, więc na lepsze drużyny gra mu się bardzo ciężko. W ataku mamy Rooneya, któremu nikt nie dorównuje. Hernandez jest co chwila łapany na spalonych, Welbeck nie trafia po 5 razy w sytuacjach 100% a Berbatov siedzi na ławce. Do ciężkiej cholery nie wmawiaj ludziom, że nie ma potrzeby wprowadzenia nowych zawodników, bo okłamujesz sam siebie.
» 16 marca 2012, 10:23 #144
PLDan11: Czy ja coś wmawiam, człowieku?! Czytajcie ze zrozumieniem, jeśli nie to literka po literce. Nic takiego nie powiedziałem. Nowi zawodnicy by się przydali, ale mamy także wielu młodych utalentowanych grajków, którzy będą stanowić siłę drużyny za parę lat, więc oni też muszą się jakoś zgrać.

Odnośnie City - to grube miliony, z którymi zawsze będzie ciężko wygrać. Ale dzięki doświadczeniu poradzimy sobie w tym sezonie. A jeśli wg. Ciebie tytuł mistrza, i to dwudziesty, będzie nagrodą pocieszenia, to nie wiem czego byś chciał. Może potrójną koronę od razu? I to też w ramach pocieszenia, bo przecież powinniśmy być przed City na co najmniej 20 punktów...
» 16 marca 2012, 12:18 #143
PLDan11: Kolejny taki, któremu odjęło mowę i woli napisać, żebym się nie kompromitował. Gratuluję elokwencji...
» 16 marca 2012, 13:45 #142
Akwinata: "Teraz piszecie, że potrzeba transferów, wzmocnień, a jak wygramy kolejnych 5 meczów w Premier League, to wszyscy jednogłośnie będą mówić, że mamy świetnych zawodników, a Ferguson to świetny taktyk." - to nie jest tryb przypuszczający kolego, więc jeśli miałeś inne intencje niż autorytatywne stwierdzenie przyszłego faktu, to z łaski swojej naucz się odpowiednio posługiwać językiem, a nie zasłaniaj się teraz, że nic nikomu nie wmawiasz.
Owszem, tytuł mistrza będzie trochę jak nagroda pocieszenia, bo wyjście z grupy w LM mieliśmy w zasięgu ręki, tak samo zdobycie pucharu. Mogliśmy mieć co najmniej jeden tytuł więcej (puchar) i emocjonujące spotkania w Lidze Mistrzów. Jak jesteś minimalistą i cieszysz się, że mamy szanse tylko na tytuł, zamiast chcieć by Twoja ulubiona drużyna zdobywała jak najwięcej trofeów - Twoja sprawa. Ja wolę konstruktywną krytykę i trzeźwy obraz sytuacji, bo tylko dzięki temu Manchester będzie zdobywał trofea i dawał kibicom radość. Jeśli staniemy się minimalistami, to za kilka lat może będziemy cieszyli się, że nie spadliśmy z BPL? Nie dopuszczam do siebie takiego myślenia.
» 16 marca 2012, 14:17 #141
PLDan11: Tryb przypuszczający... Panie łaskawy, ja po prostu napisałem, jak będzie, bo zawsze tak jest. I nie sądzę, że zawsze jest dobrze, gdy tak się mówi, to przecież nie moje słowa. Wielokrotnie spotkałem się na tej stronie z bardzo przesadzonymi opiniami zarówno w jedną, jak i w drugą stronę. W praktyce działa to tak, że (w uproszczeniu) po przegranym meczu żądają transferów, a po wygranym mówią, że wszystko jest git.

I spokojnie, nie oczekuj cudów od trenera. Ileż to razy można być najlepszą drużyną? Ile razy można się bić w finale LM? My już swoje pokazaliśmy, teraz czas na odchowanie nowych - tych, co w przyszłości pokonają symboliczną Barcę w LM i zmiotą Manchester City bez potrzeby wydawania milionów.
» 16 marca 2012, 15:16 #140
Akwinata: Oho, mamy proroka. Bo kilka osób tak pisało, to nie znaczy, że nadal tak będzie. A ile można być najlepszą drużyną? Jak najdłużej ;)
» 16 marca 2012, 16:32 #139
Akwinata: rs71 - Nie warto to dyskutować z osobami Twojego pokroju. Ja jestem wychowany na platońskim podejściu do kibicowania, czyli piękno stylu, a nie tylko goły sukces. Dlatego nie jestem fanem Interu czy Barcelony. Jesteś następnym minimalistą, który do każdej porażki ukochanego klubu dorobi ideologię ciężkiego sezonu czy chwilowej niedyspozycji. Ten klub jest zbudowany na fenomenalnym klimacie, charakterze zwycięzców nawet w opresjach i sukcesach na koniec. Ty możesz się cieszyć z pierwszych dwóch, ja wolę kibicować kompletnie, czyli biorę pod uwagę pierwsze dwa czynniki plus sukcesy, z których mogę być dumny. Zresztą domyślam się, że będę mówił jak do słupa, bo dla Ciebie brakiem szacunku jest krytyka kilku wpadek z tego sezonu - gratuluję myślenia. Nie dociera do Ciebie człowieku, że jeśli nie dokona się pewnych KONIECZNYCH zmian kadrowych w podstawowym składzie, to możemy mięć podobne problemy jak Liverpool? Manchester ma pieniądze na transfery, ma świetnych skautów, ma świetnego trenera, który czasami ma swoją wizję świata, ale jeśli pewnych rotacji nie dokonają, nie mamy co liczyć na sukcesy w następnych latach. Rywal zza miedzy nie śpi i kupuje. Nie mamy co mieć do nich pretensji. Gdybyśmy mieli większe nakłady finansowe, moglibyśmy sobie pozwolić zarówno na szkolenie młodych, jak i spektakularne transfery. Młodzi zdobywaliby doświadczenie w mniej ważnych meczach, a starsi grali w kluczowych momentach. Dzięki temu byłby i wilk syty i owca cała. A tak to musimy żyć młodymi i liczyć, że trafimy w dziesiątkę. A jak nie? No to wtedy rs71 uzna, że jeśli się nie udało, to i tak należy ślepo klaskać, bo to Manchester United, a nie skrytykować i wyciągnąć wnioski i być może chwilowo zmienić taktykę. Jak masz takie myślenie w życiu, to rozumiem, że dzieci też będziesz wychowywał w taki sposób - jak się nie uda, to będziesz klaskał, bo to przecież Twoje dziecko i musisz je kochać i szanować. Dziwne podejście. A jak Ty się cieszysz, że Twoja ulubiona drużyna spartoliła zdobycie pucharu, który był na wyciągnięcie ręki, odpadła z ogórami w LM i uważasz, że zdobycie mistrzostwa zrekompensuje całkowicie wszystkie wpadki, to cóż... fajne kibicowanie.
» 16 marca 2012, 19:47 #138
Akwinata: rs71 - jak dla Ciebie nudne granie 1000 podań jest ładne, to w takim razie jest to li tylko kwestią gustu. Nie napisałem nigdzie o braku szacunku - wcisnąłeś mi go w usta zupełnie bezzasadnie. Należy po prostu krytykować to, co jest warte krytyki i chwalić to, co jest warte pochwały. Nie można być ślepym. Okienko transferowe rok temu było bardzo dobrym momentem na wzmocnienia - kupiliśmy bramkarza, który dociera się do zespołu i jest OK, Younga, który na początku grał bardzo ładnie, teraz nieco gorzej i Jonesa, który grywa różnie. A gdzie środek pola? Na delikatny kryzys mogą sobie pozwolić drużyny, które nie mają całego sztabu specjalistów. Fergie od dawna wiedział, że kiedyś Scholes skończy grać w piłkę i nic z tym nie zrobił. Jak nie zrozumiałeś analogii z dziećmi i wziąłeś ją literalnie to nic na to nie poradzę. Skąd mogłem wiedzieć, że zaledwie kilka lat starszy ode mnie facet ma już 10-letnie dzieci? Trochę myślenia. Nie siedzę u Ciebie w szafie i nie wiem kim dokładnie jesteś, więc logiczne, że to była tylko metafora.
» 16 marca 2012, 23:04 #137
Akwinata: rs71 - nie mam nic do Mourinho poza tym, że jest chamski. Też nie wydaje mi się, aby był odpowiednim następcą Fergusona. Mnie styl Barcelony irytuje od samego początku, bo jest po prostu nudny. Nie mam żadnych kompleksów - lubię twardą, męską i szybką piłkę, a nie nudne klepanie, zajmowanie pola, podanie z tyłka i bramkę z 7 metrów przy okazji aktorzenia jeśli nadarzy się okazja. Jones spisywał się co najmniej dobrze na środku pomocy w meczu z Bilbao? To oglądaliśmy inne mecze. Ci, którzy wystawili mu ocenę pewnie też ;) To jest obrońca, który jeszcze musi się dotrzeć, ale ma wielki potencjał. Na początku sezonu podobał mi się Cleverley. Anderson zawsze dla mnie był dobry na słabsze drużyny (jak w meczu z Schalke). Chciałbyś, aby środek pola był zbudowany obecnie na słabym Andersonie i mało doświadczonym, szklanym Cleverley'u? A gdzie zamienniki chociażby? Jak wpisałeś nieprawdziwą datę urodzenia, to tym bardziej nie miej pretensji o moją metaforyczną analogię, bo czepiasz się na siłę i tupiesz nóżką jak rozkapryszona dziewczynka. To ma swój urok jak się ma 5 lat, a nie jak się jest dorosłym człowiekiem. Co do obelg - słup nie jest obelgą, szczególnie że tam był tryb przypuszczający. Czytanie ze zrozumieniem się kłania. Kibicem jestem pokoleniowym. Mój dziadek grał w piłkę w latach 50-tych i już wtedy załapał bakcyla. Staż jednak nie ma tutaj nic do rzeczy. Jak nie wiesz na czym polega platońskie (w zasadzie starogreckie) ujęcie sportu i jego ideału, to trochę mi Ciebie żal, bo jego przeciwieństwem jest komercjalizacja sportu i zasada "cel uświęca środki". Trzeciej drogi jeszcze nikt nie wypracował, ale napisz jakąś książkę, to może poznam takową. Bardzo fajnie, że próbowałeś wtrącić swoje opinie na temat tych mało charakterystycznych polskich dziennikarzy i próbować użyć analogii, która zupełnie Ci nie wyszła. Gdybyś był jednak choć odrobinę sprawiedliwy w ocenie moich wypowiedzi wiedziałbyś, że zawsze osobista opinia jest na swój sposób subiektywna i arbitralna. Różnica między opiniami jest taka, że jednej jest bliżej do prawdy, drugiej dalej. Mamy ten komfort, że możemy sobie porównać nasze opinie z praktyką i widzimy, że w tym roku Manchester niestety zaprezentował się poniżej swoich możliwości. Ty jednak trwaj w swoim ślepym przeświadczeniu :) Co do kwestii mojej metafory - wiesz nie spodziewam się zrozumienia takiego zabiegu, bo mam świadomość, że większość ludzi oglądających wiadomości po prostu ich nie rozumie. Niestety Ty nie zrozumiałeś analogii prostej jak konstrukcja cepa i starasz się do tego dorobić ideologię wielkiej obrazy. Jakbym ja kuźwa wiedział kim Ty jesteś, czy masz dzieci czy też słonia w ogrodzie. Puknij się w głowę, bo to się po prostu kupy nie trzyma. I fajnie byłoby, gdyby atakując moją skromną osobę bezpodstawnymi zarzutami o obrazę nie wyciągał z kontekstu moich wypowiedzi. Ja odpowiadam za to, co powiedziałem i chciałem powiedzieć przez swoją wypowiedź, a nie za to, jak Ty sobie to zinterpretowałeś. Szczególnie, że zrobiłeś to błędnie. Nie zamierzam za uszy wyciągać Cię z tego błędu, bo po prostu szkoda mi na to czasu. Ty się ciesz z jednego trofeum i zapomnij o porażce ciesząc się z tego co masz. Ja będę cieszył się z jednego trofeum jednocześnie żałując, że przepuściliśmy okazję chociaż na puchar, który był w zasięgu ręki i uznam, że Ferguson powinien z tego wyciągnąć nauczkę. Ty jesteś minimalistą, ja chcę aby mój ulubiony zespół grał jak najlepiej. I nie jest to z mojej strony utopia - ten zespół MOŻE grać lepiej, co pokazał w poprzednich sezonach.
» 17 marca 2012, 13:07 #136
Akwinata: rs71 - dałem Ci przykład jego cienkiej gry. Nie będę analizował każdego jego spotkania, bo nie mam takiej technicznej możliwości. Zresztą gdyby jego forma była taka stabilna i perfekcyjna, to grałby w każdym meczu, kiedy mógł. Tak nie było, więc są tego jakieś przyczyny. Jak na razie to nie potrafisz odnieść się rzeczowo do tych "farmazonów", bo jesteś zbyt zacietrzewiony i masz problemy z czytaniem ze zrozumieniem. Nie możemy grać lepiej? Nie wmawiaj mnie i innym kibicom, że nie można było wygrać z Blackburn, Newcastle czy Liverpoolem w pucharze (jakoś kilkanaście dni później udało ich się ograć, ale może dlatego, że nie było Parka w składzie :D). Żyjesz w swoim świecie, bo jesteś po prostu ślepym fanboy'em, który mimo rzekomej dorosłości, ma mentalność dzieciaka pod tym względem. Jedyne co potrafisz w tej dyskusji, to rzucić parę pustych słów bez argumentów i tupać nóżkami jak ktoś da Ci kontrę. Po prostu jesteś infantylny pod tym względem. Potęguje to fakt nagromadzenia emotikon w miejscu, w którym być nie powinny i ich nadmierna ilość. Jakbym chciał poczytać komiks, to nie dyskutowałbym z Tobą w komentarzach - zacznij więcej pisać z sensem, a mnie używać pisma obrazkowego. Zeszliśmy z drzew jakiś czas temu. Na końcu dodam, żebyś mi znów nie wypalił z jakąś głupotą w swoim stylu - nie oceniam Ciebie w całości jako osoby, bo Cię nie znam. Oceniam to, co i w jaki sposób tutaj piszesz, do czego mam pełne prawo. Ale Ty pewnie i tak zinterpretujesz to na swój sposób.
» 17 marca 2012, 15:36 #135
Akwinata: antydrewniak - ja jestem bardzo cierpliwy, dlatego staram się dyskutować z każdym jeśli jest taka możliwość, bo może się uda go przekonać.

rs71 - nie zauważyłem zbytniego zagęszczenia merytorycznych kontrargumentów z Twojej strony, czyli takich, które odniosłyby się do praktyki.
Z Newcastle nie zagraliśmy bardzo dobrze, bo przegraliśmy. Graliśmy w miarę ładnie, a to nie to samo, co bardzo dobrze. To należało wygrać - Newcastle było w zasięgu ręki.
Z Liverpoolem zabrakło też skuteczności wynikającej między innymi z takiego obsadzenia składu według mnie. Owszem wtedy de Gea też dał ciała, ale gdybyśmy strzelili 2-3 bramki, nie byłoby takiego problemu.
Park jest graczem zadaniowym? To dziękuję za takiego zadaniowca. Dużo biegania i zostawianie serca na boisku zawsze jest w cenie, ale klubowi potrzebna jest też skuteczność. Jeśli uważasz inaczej, to w takim razie Manchester United powinien składać się z samych latawców.
Oglądam większość spotkań. Problemy techniczne, czyli brak czasu i brak miejsca w komentarzach nie pozwalają na szczegółowe analizy. Znowu zinterpretowałeś moją wypowiedź tak, jak chciałeś, czyli błędnie.
Przeszkadza mi nadmierne nagromadzenie emotikon i ich niewłaściwe stosowanie, a nie ogólna ich idea.
Czepiam się treści cały czas. Skoro mogliśmy zagrać lepiej z Blackburn, Newcastle i Liverpoolem, to wiesz co to oznacza? Że mogliśmy mieć 6 punktów więcej w lidze i spokój na ostatniej prostej do zdobycia tytułu mistrza Anglii oraz możliwość zdobycia pucharu. Jak dla Ciebie to źle, że chciałbym, żeby Manchester miał taki komfort i zdobywał trofea, to ja dziękuję za takie kibicowanie.
Nie wiem też skąd informacja, że ja prowadzę tę stronę. Czy Ty czasami weryfikujesz podawane przez siebie informacje, czy po prostu strzelasz i liczysz na farta, że nikt się nie zorientuje, że blefujesz?
» 17 marca 2012, 17:02 #134
Akwinata: rs71 - to jeszcze pychę i arogancję zobaczyłeś w tym, że ktoś ma inne zdanie, wynikające z obserwacji? I pytam po raz kolejny - w którym miejscu wykazałem się brakiem szacunku do któregoś z graczy Manchesteru? Po prostu powiedziałem, że Park jest drewniany. Nie ma w tym żadnych oznak obrazy.
Może masz słabą pamięć, ale pisałem o przegranym meczu z Newcastle, w którym również mieliśmy kilka niezłych sytuacji, natomiast wcześniej nie wspominałeś w ogóle o jaki dokładnie mecz Ci chodzi. Rozmawiamy o obecnym sezonie, a w tym z Newcastle przegraliśmy tylko raz, więc logiczne o które spotkanie mi chodziło (drugie zremisowaliśmy). Więc może najpierw czytaj ze zrozumieniem, a później kieruj mnie do wnikliwego oglądania meczów. Co chcę Ci wytłumaczyć? Że konstruktywna krytyka poszczególnych zawodników i stwierdzenie, że już się nie nadają do gry w Manchesterze nie jest oznaką braku szacunku, tylko chęcią poprawy gry naszego ulubionego zespołu i wyciągania wniosków z błędów.
» 20 marca 2012, 08:27 #133
Akwinata: rs71 - nie zrozumieliśmy się. Mówiłem o meczu przegranym 0:3 z Newcastle. Można było go wygrać w takim sensie, że Newcastle to nie Barcelona, można ich ograć. I to wynikało z mojej wypowiedzi. Nie wiem co za antyczne mecze chodzą Ci po głowie, gdy mówiłem o przegranych kolejno z Blackburn i Newcastle. Chyba, że nadal się nie rozumiemy, to wyjaśnij to jakoś inaczej. To, że Park zrobił dla nas dużo to ja wiem, obecnie jednak jest drewniany, dużo biega, ma serce do gry, ale to za mało. Proponuję rozróżniac stan obecny od przeszłego, wtedy łatwiej będzie klasyfikować zawodników. Akurat za Tevezem nie przepadam, więc Twoje "na pewno" było nietrafione. I ja nie mam nic przeciwko wspieraniu Parka, ale to musi być z głową - niech trener zdaje sobie sprawę, że w ważnych meczach trzeba sobie odpuścić graczy, którzy nie mają formy. Niech do niej wracają w spotkaniach ze słabszymi przeciwnikami. Nie wolno nam ryzykować. Nie dziw się, że dostałeś takie miano, skoro od razu wrzuciłeś mnie do jednego wora z ludźmi, których nie znam, a zaklasyfikowałeś jako niezbyt rozgarniętych.
» 20 marca 2012, 19:35 #132
niedoniebieski: A oto moja subiektywna ocena spotkania:

Po pierwsze, kiedy zobaczyłem skład to dostałem spazmów patrząc na nazwisko "Park-Ji-Sung". I rzeczywiście nie pokazał nic, ale to nic kreatywnego w przodzie, stracił mnóstwo piłek i miotał się po boisku jakby nie wiedział na jakiej pozycji gra. Niestety nie tylko on zagrał tragicznie jeśli chodzi o pomocników. Giggs był zupełnie niewidoczny, Young z piłką przy nodze częściej biegł w kierunku własnej bramki, niż bramki Bilbao; Cleverley starał się grać do przodu na siłę, co głównie kończyło się stratami. Carrick zagrał po swojemu, ale po nim nie spodziewałem się żadnych fajerwerków.

Obrona. Tutaj nie zgodzę się z krytyką Evansa. Bramki nie zawalił żadnej, nie odstawał poziomem od Rio, którego obarczam winą za utratę pierwszego gola. Nie widzę także powodów aby krytykować Rafaela, który grał po swojemu, agresywnie, ambitnie, tylko czasami nieco chaotycznie (całe szczęście, że nie skręcił nogi). Evra bez błysku, akcji do przodu. Ostatnio gra w kratkę, teraz trafiła się ta pusta kratka.

Wayne Rooney strzelił piękną bramkę, ale wiadomo, że jeden zawodnik nie jest w stanie wygrywać dla drużyny meczu za meczem. Można było dostrzec rezygnację i bezradność w jego zachowaniu do momentu zdobycia gola.

Nie widzę, też powodów by specjalnie chwalić De Geę. Owszem- Bilbao oddało 19 strzałów, jednak 13 niecelnych, a 2 to gole. Bronił na solidnym poziomie, jednak nie zaliczył żadnej nadzwyczajnej interwencji.

Teraz coś o taktyce. Niektórzy twierdzą, że United grało 4-3-3. Z tym nie można absolutnie się zgodzić. Jedyna osoba zainteresowana strzelaniem bramek to Rooney. Graliśmy 4-5-1, bardzo defensywnym 4-5-1. Zupełnie nie potrafimy grać pressingiem i to jest aspekt piłkarskiego rzemiosła, którego powinniśmy się uczyć od Bilbao. Kto to widział, aby formacje były tak rozciągnięte? Napastnicy atakują bramkarza, a obrońcy stoją na 30 metrze od własnej bramki. Bramkarz wykopuje, a zawodnicy Athletiku mają tak dużo miejsca, że z łatwością przejmują celnie zaadresowane górne piłki.

Jeszcze słówko o zmiennikach, ale dosłownie słówko, bo nie ma nad czym się rozwodzić. Ważne, że Pogba pograł, Smalling współwinowajcą 2 gola, a Welbeck grał za krótko by go osądzać.

Podsumowując- uważam, że za porażkę w tak słabym stylu należy winić przede wszystkim pomoc. Tym razem mieszanka doświadczenia z młodością nie wypaliła. Nie widziałem przerzutów, klepki ;ba, nawet wymienienia kilku celnych podań tak by przy piłce nie znalazł się Rio lub Jonny. No i oczywiście tragiczna gra taktyczna, szczególnie pressing, z którego Baskowie wychodzili bez trudu.

Czy United miało w tym sezonie jakiś spektakularny powrót do meczu, który niósłby nadzieję na strzelenia 3 bramek i odrobienie strat?
TAK- w meczu o Tarczę Wspólnoty z City z 0-2 na 3-2, ale to zamierzchłe czasy. TAK- w meczu z Chelsea z 0-3 na 3-3, ale nie spodziewałem się by tym razem udało się uciułać 2 rzuty karne. Ciężko zresztą je wywalczyć jeśli praktycznie nie gości się w polu karnym rywala. W tym spotkaniu nadzieja umarła znacznie szybciej.

Podkreślam, że to moja subiektywna ocena spotkania.
» 16 marca 2012, 02:33 #131
bujal87: witajcie. Wielu z was wyrzuciło już Bosa z United a sami zobaczycie jak będziecie płakać jak Sir odejdzie. Ferguson sam już niedawno zapowiedział że odejdzie, jednak lata robią swoje. Z drugiej strony nie dopatrywał bym się aż tak dużej winy Bosa w europejskich porażkach tego sezonu, bardziej myślę że w United dochodzi do zmiany pokoleniowej do składu weszło lub wchodzi wielu młodych zawodników którzy nie maja doświadczenia w Europejskich pucharach, zobaczcie sami jak ta sama drużyna świetnie ( wygrywa a chyba o to chodzi ) radzi sobie w Anglii gdzie mamy najbardziej zacięty bój o mistrzostwo od wielu ładnych lat i nawet 90 pkt nie gwarantuje mistrzostwa . Co do ery Fergusona to fakt dobiega ona końca ale za to przez te wiele lat zrobił on wiele dla United i nie tylko myślę że Ferguson odcisnął piętno na światowej piłce.
» 16 marca 2012, 01:57 #130
Akwinata: Dla mnie tu nie ma nic przykrego. Nie będę identyfikował się z zespołami z Polski, bo po pierwsze nie podoba mi się ich gra (tak naprawdę to to jest poziom podwórkowy), nie podoba mi się hołota uczęszczająca na mecze i robiąca burdy po meczach (mieszkałem blisko obu łódzkich stadionów, widziałem efekty na przykład derbów), nie podoba mi się polityka PZPN, nie podoba mi się infrastruktura stadionowa, nie podoba mi się, że zwykły podatnik musi często dopłacać ze swojej kieszeni na dziadów, którzy chcą pokopać piłkę i nie podoba mi się, że nie ma porządnych szkółek dla dzieciaków. Mógłbym pewnie jeszcze coś dodać, ale po co? Chcesz kibicować dziadom? Kibicuj - Twoja sprawa. Ja wybieram Manchester United i cieszę się z ich sukcesów, a denerwuję porażkami. Na tym polega kibicowanie. I nie jest ważne, czy jestem Polakiem czy Eskimosem, czy kibicuję Realowi czy Naprzód Jędrzejów - mogę tak samo identyfikować się z klubem, jak rodzimy kibic.
» 16 marca 2012, 10:31 #129
klb9k: Manchester United to wielki klub średnich zawodników. Gracze typu Park , Evans , Cleverley , Carrick , którzy grają u nas pierwsze skrzypce w innym zespole o podobnym potencjale typu Barcelona , Real , Milan podejrzewam , że mieli by problem aby znaleźć się w 18stce meczowej. To co najwyżej piłkarze na średniaka Premier League taka jest brutalna prawda bo SAF wyciska z nich maksimum możliwości. A to, że wraca Scholes i prawdopodobnie przedłuży wraz z Giggsem kontrakt o rok jest naprawde żałosne bo to będzie pretekst aby nikogo nie sprowadzić na ich pozycję przez kolejny rok . To zasłużone postacie, które powinny zakończyć sportową karierę i być blisko sztabu szkoleniowego United. Trochę ironizując , aż strach pomyśleć co będzie z Ferdinandem bo to obrońca więc chyba Maldiniego pobije o kilka lat... Nie chodzi mi o to żeby od razu wystawiać samych młodzików do pierwszej 11stki , ale ile ja już newsów przeczytałem , że mamy wspaniałą i cudowną młodzież ale szczerze mówiąc ja tej młodzieży nie widzę Pogba grywa rzadko i więcej się mówi o jego obecności niż o jego grze , Morrison odszedł , Zeki Fryers to solidny średniak. Bardzo długo nie widziałem wychowanka United na poziomie CL. Wszyscy nasi 'topowi' gracze to zawodnicy wykupieni z innych klubów DeGea Athletico , Evra Monaco , Vidic Spartak , Ferdinand Leeds , Young Aston Villa , Nani Sporting , Valencia Wigan , Carrick Tottenham , Rooney Everton , Hernandez Chivas. Gdy się patrzy na taki Athletic Bilbao , Barcelone to naprawde jest to irytujące zwłaszcza , że posiadamy nie gorsze obiekty młodzieżowe i jest to naprawde spory problem. Proszę bez złośliwości "znawców" i ich wypowiedzi pokroju "to sobie kibicuj barcelonie itp".
» 16 marca 2012, 01:53 #128
Tinek: Została tylko liga angielska...
» 16 marca 2012, 00:27 #127
Magic017: Odpadlismy bez walki i to jest najgorsze. ogladalem mecz City i mimo ze przegrywali 0:2 to niewiele im zabraklo do awansu bo jakos potrafili odrobic i skonczylo sie 3:2 a moglo byc 4:2 i awans by mieli. a my? gralismy jak by to my mielismy awans zapewniony po pierwszym meczu. szkoda ze z klasa nieodpadlismy bo ciezko mi to mowic ale City tak odpadlo (nie liczac pet balo)
» 16 marca 2012, 00:22 #126
Klimaa: Stało się nieuniknione..zawodnicy zakpili z tych rozgrywek. Oby tylko tego nie żałowali, pozostała już tylko liga!..
» 15 marca 2012, 23:45 #125
Szilk: Myślę ,że w obliczu tak wyrównanej liczby pkt.w lidze i ogromnej chęci zdobycia mistrzostwa Anglii obydwa kluby nie chciały zbytnio angażować się w te rozgrywki tym bardziej, że ten czwartkowy termin był niekorzystny biorąc pod uwagę terminarz ligowy. Jednak kilka pociągnięc kadrowych SAF-a mnie zaskakuje.Cały sezon trzymał Berbatowa na ławce twierdząc ,że jest potrzebny a teraz każe mu szukać klubu - coś nie tak.Można go było sprzedać latem - chętni byli i kupić jakiegoś młodego obiecującego zawodnika np.Rodwella z Evertonu nie mówiąc już o Chamberlainie którego z pod nosa sprzątnął nam Arsenal i poświęcić ten sezon na tworzenie zespolu na następne kilka lat.To samo dotyczy Kuszczaka ,który tak naprawdę stracił sezon a Klub na tym nic nie zyskał. Polityka kadrowa w naszym Klubie pozostawia wiele do życzenia ,w ostatnim czasie to gorzej kupuje chyba tylko Liverpool - mam na myśli zespoły z pierwszej dziesiątki tabeli.
» 15 marca 2012, 23:41 #124
adrimag: To smutne ale zgadzam się. Z roku na rok jestesmy coraz slabsi. Jeśli wygramy w tym sezonie ligę to będzie to kolejny szczęśliwy traf, tylko zastanawiam się czy tego chcę, bo SAF może znów uznać że wszystko jest ok i w następny sezon wkroczymy tym samym składem i z tą samą polityką rotacji zawodnikami która uniemożliwia zgranie się zespołu...
» 16 marca 2012, 12:59 #123
Miczu14: ale wy macie myślenie fachowe to niech mnie ch.. normalnie każdy z was na do sztabu od razu by się nadał ( oczywiście nie wszystkich się tyczy). Kibicujecie klubowi który ostatnio wygrywa co sezon jakiś puchar z trenerem który jest bardziej utytułowany niż ktokolwiek inny na tej posadzie to on przywrócił do świetności ten klub możliwe że gdyby nie on 25 lat temu zasiadł na swoim stanowisku dziś większość z nas kibicowała by świetnie grającemu Liverpoolowi a MU plątało by sie koło 10 miejsca. A teraz besztacie i klub i trenera jak psa. Nie od dziś jest wiadome że ten sezon do wybitnych w wykonaniu ManUtd nie należy są problemy z kontuzjami drużyna gra bez jakiegoś niezwykłego stylu szybko odpadli z LM i najlepiej by było żeby ten sezon już się skończył. Ale takie rzeczy się zdarzają i wszyscy w klubie o tym dobrze wiedza i nadarza się okazja wygrania ligi to proste że w tym nie najlepszym okresie wolą o to walczyć niż o jakąś lige europy. Popatrzcie też pozytywnie na to jak dużo szans gry dostają tacy zawodnicy jak Pogba Tom Danny Phil i inni młodzi piłkarze teraz smakują co to gra na najwyższym poziomie ogrywają się w drużynie a w przyszłym sezonie bogatsi o to doświadczenie może będą stanowić o sile tego Manchesteru który chcemy oglądać i który dobrze znamy. Choć z drugiej strony patrząc na to jakie pieniądze zarabiają piłkarze nie powinno być czegoś takiego jak odpuszczenie meczu za tygodniówkę rzędu 100 tyś powinny zawsze dawać z siebie 200% albo i więcej niestety takie czasy nastały że piłkarze zarabiają niebotyczne pieniądze ale mimo to nadal są zwykłymi ludźmi którym czasem idzie lepiej a innym razem gorzej
» 15 marca 2012, 23:08 #122
lukiton0589: Mało brakowało a Hart strzeliłby w ostatniej akcji na 4-2
» 15 marca 2012, 23:01 #121
Sopel: teraz kolego odpowiedz mi czemu również w LM Aleks wychodził z dziwacznymi składami na mecze ?? ponieważ wydawało mu się że jako UNITED damy im radę, no i tutaj jest problem ...

Obiektywnie Cleverley przed samą kontuzją nie grał zbyt dobrze, po również.
Pogba poza tym pierwszym meczem gdzie się "pokazał" według mnie nie gra nic. Dzisiaj zagrał dobry mecz ?? to co on pokazał ??

i spróbuj mi wytłumaczyć czemu mistrz Anglii nie potrafi rozegrać 3,4 podań do PRZODU przez 30 min meczu ? to także wina "odpuszczenia" ?
» 15 marca 2012, 22:55 #120
Sopel: Pogba wrócił z czego ??

boczny obrońca Rafael gra w środku pomocy a Valencia na boku obrony, a gdyby tak coś zamienić ? Giggsa dać na bok, po co te dziwne składy ciekawi mnie wiek co po niektórych tutaj osób.

znajdź mi jakiegokolwiek bocznego obrońcę który gra w środku pomocy ? skrzydłowego który gra na boku obrony ? ... i spokojnie można by coś innego wymyślić. Oczywiście każdy mądry po fakcie

ps skróty meczu niech ktoś mi pokaże jakąś dobrą piłkę zagraną przez Paula w tym meczu
» 15 marca 2012, 23:15 #119
tidde: teraz Chelsea może sobie powiedzieć i tak zrobić, ze odpuszcza PL i daje całą moc na CC ... co tu zorbić...było minęło zapisało sie w historii... poczekajmy teraz na nadpisanie tej pamięci czymś wielkim
» 15 marca 2012, 23:43 #118
tatarek: O ile pamiętam Atletico Madryt w sezonie 2009/2010 wygrało LE odpadając z ligi mistrzów
» 16 marca 2012, 21:58 #117
Radosny: Zgadzam się w całej rozciągłości z tą opinią !
» 15 marca 2012, 22:37 #116
Radosny: Nie wytrzymie zaraz ! Dlaczego większość tutaj kibiców popiera celowe odpuszczenie pucharu ? Do czego to doszło, no k.m. i wtedy wychodzi gra gorzej niż na podwórku. Litości. Mają grać na 100% swoich możliwości skoro chcą grać w wielkim klubie ! Czy Barcelona odpuszcza, Real, ktokolwiek ? Krew mnie zalewa.
» 15 marca 2012, 22:34 #115
TevezC: Meczu nie oglądałem, ale śmiem twierdzić, że był bardzo podobny do wszystkich innych w wykonaniu naszych ulubieńców. Miałem akurat trening i nie mogłem oglądać :/

Ale na bieżąco znajomy rzucał hasła z livescore'a... i co? Do przerwy 1:0. Potem 2:0 i dziękuję.

Odpadamy z NAJSŁABSZEJ grupy w LM, przegrywamy w LE ze ŚREDNIAKIEM ligi hiszpańskiej. Drużyna ma 2 punkty przewagi w lidze nad Man City.

Jeżeli nie będzie mistrzostwa w tym roku, to bez transferów wywieziecie Fergusona na taczkach :)

Ale cóż... Poczekamy zobaczymy :) Naszym durnym pisaniem na tej stronie nakręcam tylko siebie nawzajem :) Myślę, że SAF nie jest alfą i omegą w takim wielkim klubie i ma tam cały sztab szkoleniowy... Są pewnie jednymi z najlepszych na świecie, więc sądzę, że oni o piłce wiedzą więcej niż MY! :)

Pamiętajcie o tym :)

Pozdrawiam ! :)

GGMU
» 15 marca 2012, 22:28 #114
ManUtdFun: Bart - taki mały błędzik. W dwumeczu przegraliśmy 3:5 a nie 2:5 ;] Najpierw 2:3 t reaz 1:2 ;]
» 15 marca 2012, 22:27 #113
RobvanKlu5i: Dzisiejszy mecz dobitnie pokazał na czym Manchester United stoi - dosłownie i w przenośni
bo ta gra bardziej przypomina "stojanego" niż "bieganego". Patrząc na skład MU można
zauważyć dwie ścierające się epoki - młodych utalentowanych lecz wyglądających na wystraszonych piłkarzy,
i tych starszych doświadczonych, mających ze sobą bagaż wielu spotkań pełnych emocji, dramaturgii oraz szczęsliwych
i tych mniej szczęśliwych zakończeń, wprowadzających spokój w grze w emocjonujących momentach gry.

Niestety patrząc w ostatnich miesiącach na grę MU, wielokrotnie nie można dostrzec ani utalentowania i świeżej krwi,
ani doświadczenia i spokoju w grze. Coraz częściej widac wahania formy u wielu zawodników, brak jej stabilizacji
i sporo chaosu w grze. Czym to moze być spowodowane??
Ferguson dokonuje wielu roszad w składzie i istnieje teoria że w MU nie ma "podstawowego składu". Czy to może miec negatywny wpływ na grę? Oczywiście. Brak zgrania oraz zakłócenie rytmu meczowego odgrywa rolę. Zawodnicy nie "czują" siebie na boisku nie mogą często przewidzieć ruchów partnera, i trudniej jest skonstruować dobrą akcję a później dogodną sytuację. Roszady w obronie to "zabójstwo" defensywy. Linia obrony musi być stabilna, zbyt intensywne rotacje międzymeczowe burzą układankę. Jednak trzeba na to popatrzeć z innej strony. Phil Jones, Smalling, Rafael & Fabio, Ferdinand :defensorzy naprawdę dobrzy, ale także kontuzjogenni. Jeżeli coś takiego ma miejsce w drużynie to trudno o to by można było ustabilizować linię defensywną
skoro zawodnicy częściej w sezonie są niedysponowani niz dysponowani.
Cleverley, Owen niestety to samo a Cleverley wg Fergusona miał być ostoją środka pomocy.

Zatem po czyjej stronie leży wina?? Po stronie zawodnika i źle przebytym obozie przygotowawczym do sezonu?? Czy też po stronie sztabu medycznego?

Skrzydłowi - Luis Nani...hmm co by tu o nim napisać?? Świetny technik? Szybki?? z dobrym uderzeniem?? Wszystko ładnie, pięknie...
ale ma dużą wadę - za dużo kombinuje. A często jest tak, że gdyby stosował prostsze zagrania a mniej kombinował, jego statystyki byłyby o wiele lepsze.
Antonio Valencia. Facet od niedawna jest w wybornej formie. Mam nadzieję że jej nie zgubi, w ostatnim czasie robił sporą różnicę w grze United. To moja cicha
nadzieja United w końcówce sezonu.
Ashley Young...utalentowany zawodnik ale w formie co 10 mecz. . Nie potrafi wykorzystać swojego atutu jakim jest szybkość,
dobry drybling i strzał z dystansu.
Park-Ji-Sung....

Parę słów o środku pomocy. Ferguson nie wydaje dużych pieniędzy na zawodników, inwestuje w młodzież i talent. Jednak wiedząc że Scholes
przechodzi na emeryturę powinien wiedzieć że kogoś takiego nie można zastąpić "żółtodziobem". Z szacunkiem do Cleverleya i jego talentu
ale taką legendę jak Scholes można zastąpić tylko kimś doświadczonym i podobnych umiejętnościach gry co Paul. Cleverley powinien być powoli wprowadzany do zespołu i
oswajany z rolą bycia kiedyś "mózgiem" drużyny. Fergi poskąpił pieniędzy na kupno środkowego pomocnika i widzimy jak to się skończyło. Pojawiły się kontuzje
i karierę wznowić musiał nasz Paul.
Fletcher jak wiemy walczy z chorobą i życzymy mu powrotu ale jak jego forma będzie wyglądała za kilka miesięcy? Nie wiadomo.
Paul Scholes - tak jak wyżej napisałem - nie można go zastapić byle kim, jest niepowtarzalny i stanowi autorytet dla niezliczonej ilosci zawodników na świecie.
Dobrze mieć go w składzie ale niestety nie jest On "piłkarskim Matuzalemem" i wiecznie "żyć" nie będzie, dlatego Ferguson musi powoli rozglądać się za jakąś alternatywą dla niego.
Giggs - często grywa jako środkowy pomocnik co mi się nie podoba. Pozatym czego więcej wymagać od 39 letniego faceta?

Napastnicy bez rewelacji ale w miarę ok.

Nierówność formy, czesty brak pewności siebie w akcjach ofensywnych, zbyt dużo kombinacji przy wykańczaniu akcji, mało strzałów z dystansu, sporo chaosu w grze i zbyt częste utrudnianie sobie życia na boisku
poprzez zagrywanie "min" a także częste lekceważenie przeciwnika, to podstawowe negatywy w grze United w ostatnim czasie. I właśnie dlatego przegrywamy w ten sposób jak dzisiaj sporo meczów. Bilbao zostało
zlekceważone i United zapłaciło za to odpadnięciem z LE po bardzo słabych meczach.
Można by wymieniać inne, może mniej widoczne ale mające wpływ na grę błędy ale to już inna historia i na to przyjdzie czas na koniec sezonu.
» 15 marca 2012, 22:20 #112
SzYnA: im się nie chciało grać , mnie się nie chce opisywać tej żenuy...
» 15 marca 2012, 22:19 #111
pmax122: United dziś to 4 piłkarzy grających zawszę dobrą piłkę. Reszta składu jak ma formę gra nieźle, jak nie ma formy gra dno. A pozycja nasza w lidze nie świadczy o tym że jesteśmy wspaniali. Popatrzcie na wszystkie drużyny z Anglii w pucharach. Jedna Chelsea o włos awansowała. W ćwierćfinałach LM JEDNA drużyna z Anglii. Ktoś powie że to prowokacja, ale według mnie żadna drużyna z Anglii nie prezentuje poziomu realu czy barcelony. Mało tego nie potrafiliśmy wygrać z Basel, a co zrobił Bayern? Nie wiem czy SAF nie widzi co się dzieje. Jeżeli SAF nie zmieni polityki klubu jeżeli jeszcze on tam rządzi, a nie Glazerowie, to city nas w przyszłym roku wyprzedzi
» 15 marca 2012, 22:16 #110
xxxmaciekxxx: jutro Ferguson : popelniliśmy bląd
sobota Ferguson : transfery są niepotrzebne
niedziela ktoś powie ze wyciągniemy błędy
itd..
» 15 marca 2012, 22:15 #109
Devill96: Dokładnie
» 15 marca 2012, 22:21 #108
Sopel: niedziela, znowu wygramy mecz po jakiejś fartownej bramce w ostatnich minutach meczu ... ile razy ratowaliśmy punkty w ostatnich 10 minutach meczu ?? już nie mówiąc że nawet średniaki w Premiership potrafią nas przycisnąć że musimy grac z kontry
» 15 marca 2012, 22:25 #107
AgEnT: Ciekawe jak mają się czuć kibice co pojechali na ten mecz? Tyle obietnic na marne, nie prościej było powiedzieć: mamy ten puchar w dupie, nie wydawajcie pieniędzy na bilety.
» 15 marca 2012, 22:14 #106
Adamczik: Wreszcie. Teraz skupią się na lidze a nie na tym czymś.
» 15 marca 2012, 22:14 #105
inekk10: Od profesjonalnych piłkarzy wymaga się tego aby grali o wszystko a nie sobie odpuszczali !
» 15 marca 2012, 22:30 #104
ManUtdFun: Wierzyłem do końca...no może do 88 minuty, że jest jakaś szansa. Gdy Rooney strzelił bramkę zauważyłem światełko w tunelu, mały promyk nadzieji, że jeszcze nie wszystko stracone. Jednak było to tylko chwilowe, gdyż nawet po bramce nasza gra się wielce nie zmieniła. W pierwszej połowie nie było jeszcze tak źle, utrzymywaliśmy się przy piłce, jakieś akcje było, ale druga to ... nie wiem jak to określić. Przez większośc drugiej połowy nie istnieliśmy, a z tego co pamiętam chłopaki mieli walczyć i to do ostatnich sił. Czyt Young, czy Park każdy z nim zapewniał, że łatwo nie odpuszczą. Jak zwykle w tym sezonie...kłamali ;]

Powinniśmy się tak właściwie cieszyć, że wynik tego meczu to tylko 2:1, bo patrząc na ilośc strzałów czy ogólnie na przebieg meczu powinno być przynajmnije 5:1. Niestsety chłopaki nie potrafili nic zrobić, nie wyciągnęli wniosków i odpadliśmy z LE w 100% zasłużenie. Patrząc teraz na naszą grę powinniśmy się chyba cieszyć, że nie gramy w LM, bo gdybyśmy trafili na Barce, Real czy Bayern -- moglibyśmy bardzo, ale to bardzo źle skończyć.

Nie radzimy sobie z hiszpańskimi drużynami, co doskonali pokazują statystyki, czy chociażby nasze ostatnie potyczki z nimi. Porażki z Barcą, remisy z Villarealem, teraz dwie kolejkne porażki z Bilbao, który zajmuje 4 miejce w lidze hiszpańskiej?? Gdzie problem? Już chyba każdy stwierdził że w środku pola. Dziś w pierwszej połowie ten środek moim zdaniem jako tako funkcjonował ale zostawmy już ten rok.

Zastanawiam się jakie SAF ma plany na przyszłość. Mówi, że zawsze myśli do przodu, ale teraz nie widzę tego. Giggs i Scholes pograją max 2 lata, a nawet jeśli by dali rade dłużej to i tak zagrają w max 25 meczach. Carrick, który też do młodszych nie należy, Fletcher - nie wiadomo co z nim będize. Zostaje Anderson, który wiemy jak teraz się prezentuje. Kontuzje, brak ogrania...nic nie ma, co pokazał chociażby kiedy ostatnio był na boisku. Jakoś nie widzę go w przyszłości w United. Jest Tom, jest Pogba, ale są jeszcze młodzi i nie zastyąpią nam Scholesa czy Carricka. NBie chcę mówić kogo można kupić, kogo nie, ale zastanawiam się jak to będzie??

Mam nadzieję, że ten sezon będize taki "na ogranie" dla takiego Jonesa, Smallinga, Welbecka, Toma itd. Zobaczyli jak to jest, zdobyli dużo doświadczenia i w przyszłym roku pokazą już na co ich stać. Szkoda, że tak wecześnie odpadliśmy, ale nie ma co ukrywać - gramy totalny piach, brak pomysłu na gre. Ciągle tylko piłka na skrzydło i nic więcej. Trzeba czegoś nowego, nie tylko skrzydła grają! Gdzie uderzenie z dystansu? Dziś to Rooney zrobił, ale za rzadko to robimy!

Obecny sezon jest moim zdaniem tkim sezonem na ogranie. Jest jeszcze szans a na lige, ale głównie młodzi musieli się ograć , poczuć europejską piłkę, rywalizacje na najwyższym poziomie. Jestem ciekawy czy SAF w najbliższym okienku coś zmieni, czy też pozostanie wierny swojemu składowi. Nie ma co ukrywać, taki Park, Berba sa zawodnikami zbędnymi dla nas. Nie rozumiem, jakim cudem Park więcej razy się wywalił niż miał piłkę przy nodze ? ;]

Zapominamy o europie i walczymy w Anglii. City przegrywa, też ma doła a teraz mecz z mocną teraz Chelsea. Możemy się oddalić na 4 pkt. Walczymy o lige, bo nie wyobrażam sobie sezonu ze zdobytą tylko Tarczą Wspólnoty ;]

Glory Glory MU !
» 15 marca 2012, 22:11 #103
Devill96: Wstyd wstyd i jeszcze raz wstyd ! tylko prosze ich niech nie piszą za niedługo że ta porażka im dała powody do myślenia itp. -,- moim zdaniem Manchester przed każdym meczem jest zbyt rozluźniony nie ma tej motywacji... Panie Ferguson chyba czas na odpoczynek bo Pan już chyba nie daje tej motywacji co dawniej.
» 15 marca 2012, 22:07 #102
lukas255: jestem z united na dobre i na zle , ale mogli przy najmniej po walce przegrac. W obu meczach z atleticiem obroncy popelniali glupie bledy nie mozna wszystkiego zwalic na obrone lecz na cala druzyne. Moge powiedziec , ze przyzwoicie zagrali de gea i rooney. Wtym dwumeczu bylo od poczatku zalozenie ze nie bierzemy na powaznie ligi europy. No mam nadzieje , ze kupimy skrzydlowego i srodkowego pomocnik. A teraz wszyscy kibicujmy aby wygrali lige bw tym sezonie zostalo tylko to.
» 15 marca 2012, 22:06 #101
Sopel: syngenta ile meczy oglądałeś MU ?? bo te stwierdzenie "w lidze gramy całkiem dobrze" wnioskujesz po WYNIKACH ? czy po GRZE naszych zawodników ??

niewidomy widzi że United gra tragedię
» 15 marca 2012, 22:09 #100
lukiton0589: Najsłabszy mistrz? To co może City? Też płyną w Lidze Europy tak jak my i grają ze słabszym przeciwnikiem, którego Legia o mały włos nie wyeliminowała. Arsenal? Też nic wielkiego nie zwojował. Chelsea? Po 20 minutach wczorajszego meczu przy lepszej skuteczności zawodników Napoli mogłaby przegrywać 0-3 i mieć po sezonie. Liverpool? Żeby sędziowie nie przepchnęli ich w półfinale CC z City to pewnie w lidze kwalifikacji do Ligi Europy by nie zdobył. Więc mamy być najsłabszym mistrzem? Daj spokój. Czy nikt nie dostrzega, że przedstawiciele ligi angielskiej nie radzą sobie w Europie. To już nie te czasy, kiedy w półfinale LM grało po trzy zespoły w Anglii, a w UEFA po dwa.
» 15 marca 2012, 22:10 #99
nice1bruva: najsłabszy mistrz anglii w historii reszta ligi to pewnie by przegrała z saragossą, pewnie jakbyśmy wygrali ligę europy to by w g twojej logiki był najsłabszy zwycięzca ligi europy w historii, podejrzewam że jesteś młodszy niż saf - ślij swoje cv desperacie
» 15 marca 2012, 22:11 #98
Sopel: no i pewnie tutaj miałby również rację kolega.

JA WAM POWIEM TAK .... Dobrze że odpadliśmy taka Valencia, Atletico by nas wgniotło w ziemię już nie mówię o LM gdzie remisujemy u siebie ze Szwajcarami ( chwila przemyślenia - co zrobił Bayern z nimi ??). Z taką grą aż strach myślec co by zrobiła Barcelona/Real czy właśnie Bayern z naszymi Diabełkami ...
» 15 marca 2012, 22:19 #97
PawcioMoron: Ach te Manchestery :) Na pocieszenie nasz lokalny rywal musi po przerwie strzelić jeszcze więcej niż my :)
My tu śmichy chichy.. No tak.. niby śmieszne ale jakie miny będziemy mieli jak im się uda jakimś cudem awansować? Chyba bym się załamał.

Ogólnie szkoda gadać. Tylko Chelsea ratuje jeszcze honor angielskiej piłki i będę za nich trzymać kciuki. Mimo, że ich nie lubię to mam nadzieję, że coś zwojują w LM. Naszych już nigdzie nie ma. Została liga którą musimy wygrać a Chelsea na to nie ma szans dlatego niech się chociaż cieszą z sukcesów na arenie europejskiej. Mam nadzieję, że podzielacie moje zdanie. Umarłbym ze szczęścia gdyby Chelsea trafiła na Barcelonę i ich wyeliminowała w jakikolwiek sposób. Nawet po chamsku i niesprawiedliwie. Chcę widzieć miny Katalończyków odpadających z LM.
» 15 marca 2012, 21:57 #96
pbskarpy: Nie wiem czy pamiętacie sprawę odejścia Rooneya z Manchesteru nie tak dawno. Nie wiem czy pamiętacie jakie były obiekcje Rooneya co do Manchesteru United.

Przypomnę, że jednym z argumentów, dla którego WR chciał odejść był brak wygranych w Europie. Uważał, że taki klub powinien liczyć się nie tylko w PL, ale także w Europie i na świecie. Jasne, być może chciał wymusić większą pensję, ale takie argumenty się pojawiły.

I co zrobiło szefostwo i SAF? Zagwarantowali mu większą pensję oraz obiecali puchary, nie tylko ligowe.

Rooney ze swojej umowy się wywiązuje. Strzela bramki na zawołanie. Ale jak on ma się czuć teraz, gdy kieruje nimi stary Ferguson, który od początku roku zmysły postradał. Nieeee... On postradał zmysły podczas finału LM. Znowu obiecywał inny football, inne podejście do Barcelony.

I tak samo jak wtedy, tak teraz cała wina leży tylko i wyłącznie po jego stronie.

Nie oszukujmy się. Manchester jest słaby jak nigdy. Słaby jest również jego trener (pomijam historię i doświadczenie). Jego tok rozumowania już nie ogarnia nowego systemu panującego na boiskach świata. Nie potrafi do tego wcisnąć swojej drużyny. To co przynosiło efekty kiedyś tam, już teraz jest przestarzałe.
» 15 marca 2012, 21:56 #95
gafciu7: "słaby jest również jego trener"

a 3 finały ligi mistrzów w przeciągu ostatnich 5 lat to mało??

nie można podważać umiejętności SAF-a po pół roku słabszych wyników w Europie
» 15 marca 2012, 22:01 #94
Sopel: Może nie tylko wina jest po stornie SAFa ale kolega ma rację.
» 15 marca 2012, 22:02 #93
pbskarpy: Ja podważam jego umiejętności od trzech lat. I nadal uważam, że już powinien ustąpić.
» 15 marca 2012, 22:03 #92
soldier: Skoro podważasz jego umiejętności od 3 lat, to radzę udać się do odpowiedniego specjalisty.
» 15 marca 2012, 22:22 #91
karpiu2201: *gafciu- no tak 3 finały, w tym dwa przegrane w kiepski sposób. 25 lat trenerki ale czy tak naprawdę United kiedykolwiek byli miażdzącą siłą w Europie. Fergie wygrał 2 puchary LM ( i tu chciałbym zaznaczyć) chyba dzięki opatrzności Bożej. Wszystko fajnie git bo była dramaturgia, emocje ale United żadnego z wygranych finałów nie zdominowało, nie zmiażdżyło przeciwnika tak jak nielubiana przeze mnie Barca. Podziwiam Fergusona za te wszystkie lata prowadzenia Diabłów i za brak wypalenia ale nie uważam go za najlepszego trenera na świecie. Najlepszy jest Mou a dlaczego to kazdy z Was już wie. Ferguson może zostać sobie w klubie nawet jeszcze 10 lat, tylko w końcu musi się opamiętać i przebudować drużynę - przecież słowa o zdetronizowaniu Barcy pochodzą z Jego ust i powinien dążyć do tego celu. A odnośnie dzisiejszego meczu - chłopaki nie odpuścili po prostu nie mają takich umiejętności i zgrania, a tłumaczenie że puchar jest lipny i im nie zależy jest poniżej krytyki.
» 16 marca 2012, 00:55 #90
lukiton0589: Nie ma co krzyczeć. Po postawie diabłów z Wolves ocenimy czy Manchester odpuścił mecz z Bilbao czy jest taki słaby w tym momencie sezonu.
» 15 marca 2012, 21:55 #89
N17: Dzisiaj sie pomodle o Mou. On ma jaja i nie mydli oczu, tylko wyrzuca ŚMIECI i wprowadza nowych zgarniajac wszystko.
» 15 marca 2012, 21:54 #88
gafciu7: ty sie pomódl o rozum lub zacznij się wypowiadać na Mou stronie www
» 15 marca 2012, 21:57 #87
zbyszek7: Dokladnie to samo chcialem napisac. pomodl sie chlopcze o rozum moze nie jest jeszcze dla ciebie za pozno
» 15 marca 2012, 22:02 #86
AirXess: kiedy Rooney myślał o odejściu z MU powiedział, że czegoś brakuje tej drużynie. Nie chodziło o umiejętności lecz o ducha walki i motywację. Teraz widać to wyraźnie.
» 15 marca 2012, 21:53 #85
BeLikeNani: Wyjąłeś mi to z ust. Dziś nie walczyliśmy. Chodziliśmy po boisku, nie wkładając serca w to spotkanie. Tylko Roo walczył w tym meczu. Takich zawodników nam brakuje. Porównują składy i umiejętności piłkarzy to mieliśmy lepszy skład od Atletico ale oni wiedzieli co mają robić na tym boisku. Nie bali się, grali 1 na 1 i walczyli, wiedzieli , że nie mogą odpuścić. Zabrakło serca nie umiejętności.
» 15 marca 2012, 21:59 #84
gafciu7: Ktoś napisał, że Fergii buduje drużynie... inny, że to wina kontuzji...Rozumiem te argumenty, ale to co United zagrało w dwumeczu z Bilbao naprawdę nie ma nic wspólnego z wielkim MU...w lidze hiszpańskiej Athletic jest na 7 miejscu!! Ludzie deklasuje nas średnia Hiszpański... każda krytyka jest dziś zasłużona i nie ma usprawiedliwienia za taką grę...

Jednak jako kibic United, który przeżywał wzlotu i upadki sportowe klubu od 1999 r w pełni wierzę w piłkarzy oraz SAF-a
» 15 marca 2012, 21:53 #83
Sopel: dziwi mnie to co piszesz ... ciekaw jestem co byś mówił gdyby United awansowali ... że warto grac, zdobyć LE, pokazać że LM to tylko wypadek przy pracy.

Ale patrząc na cały sezon to ogólnie padaka jest, wyniki DUŻO lepsze od gry.

Ciesze się że jesteśmy liderami, za kilka lat nikt nie będzie pamiętał jak się grało tylko ważne będą trofea. Ale .... no właśnie ale to jest KOLEJNY mecz grany na alibi ... Grany na typowe udo ... albo się udo albo nie - problem jest taki że większość meczy się nie udo
» 15 marca 2012, 21:56 #82
Sopel: nie chciało im się grac i nie potrafili wymienic 3,4 podań do przodu ?? co drugie podanie to strata była ... Dla mnie po takim meczu każdy z takich zawodników traci co najmniej 10% swojej wartości - czy się chce czy się nie chce trzeba nadrabiać sercem tu tego nie było. A że odpuścili ? - po prostu Wy nie możecie dopuścić tego że gramy PADAKĘ. Mam nadzieję że się mylę ale nie zdziwie się jak zajmiemy 3 miejsce w lidze ... z takągrą
» 15 marca 2012, 22:08 #81
SWAT: sklad to kpina i zenada, ale najgorsze jest to ze nie bylo tam żadnego za angażowania do gry!! i to mnie boli i nurtuje !!jak mozna byc pilkarzem MU i nic niegrac, niezrozumie tego
» 15 marca 2012, 21:56 #80
zbyszek7: City idzie w nasze slady, Winkiel na 2-0 ale bedzie walka o mistrza!
» 15 marca 2012, 21:48 #79
Sopel: City 0-2 ?? też odpuszczają mecz ?? Drużyna gdzie pompowane są miliony dolców też odpuszcza bo mogą walczyć tylko na jednym froncie ??
» 15 marca 2012, 21:47 #78
Sopel: Jeszcze jedno pytanie do kibiców-"ekspertów"

Myślicie że po takich meczach Rooney będzie usatysfakcjonowany miejscem w europie ?? nie będzie szukał nowych przygód ?? Taki De Gea będzie chciał grac przez 10-15 lat w klubie który odpuszcza sobie "smieciowe" puchary swoją drogą patrząc na składy jakie były w LM też można sadzić że SAF odpuścił LM ...

Po co LM skoro musimy mieć Majstra oby tylko City nie zdobyło, Derby też odpuszczone żeby niebiescy myśleli że są silni i wszystko zdobędą ....
» 15 marca 2012, 21:51 #77
mat1878b: Najbogatszych klubów chyba po prostu nie stać na to żeby grać o wygranie ligi europejskiej :)
» 15 marca 2012, 21:46 #76
sssexton90: może ma młodzież i chce ich wyszkolić. Gdyby przyszło 2-3 klasowych piłkarzy to jakość byłaby świetna ale młodzi by sie nie rozwijali. Ligę możemy wygrać więc sezon aż taki zwalony nie będzie
» 15 marca 2012, 21:47 #75
lukiton0589: Akurat nie ma co się cieszyć, że City przegrywa, bo jak odpadną to też będą mogli się skupić wyłącznie na lidze. A tak by mieli granie czwartek-piątek i dużo większe zmęczenie zwłaszcza, że Mancini zawsze wystawia najsilniejszy skład. Niech grają jak najdłużej i przegrają półfinał albo finał.
» 15 marca 2012, 21:43 #74
AgEnT: "United to ludzie którzy grają, ciężko pracują nad swoją formą" - dzisiaj pokazali, że mieli LE w dupie grając "stojak".
» 15 marca 2012, 22:11 #73
mat1878b: Nie wiem czy traktować ten mecz i tego typu mecze Manchesteru na poważnie czy uważać je za jakąś kpinę i żart. Jeżeli to pierwsze to można się chyba tylko popłakać, jeśli to drugie to można się zapytać z kogo jest ta kpina. Odpowiedz może być niestety jedna - z nas kibiców, szczególnie tych którzy przychodzą na stadion. Ale na szczęście po takich meczach póki co nadal gramy "swoje" w lidze i się podnosimy. Oby było tak i tym razem, szkoda tylko tego wstydu z postawy niektórych zawodników i całego zespołu...
» 15 marca 2012, 21:35 #72
dawidlp92: Iker Muniain - naprawdę ciekawy zawodnik
» 15 marca 2012, 21:34 #71
zylnor: Czy to się nie może zsynchronizować?

Początek sezonu:
De Gea masa błędów
Reszta Nawet nawet.

Teraz:
De Gea Znakomicie!
Reszta DREWNO + Rooney.
» 15 marca 2012, 21:33 #70
dawidlp92: ojej jak mi źle jak nie dobrze !!
» 15 marca 2012, 21:33 #69
sssexton90: nie zależało im...nie ma co się wkurzać na takie spotkanie... gdyby im zależało to nie wierzę, że nie przeszliby dalej
» 15 marca 2012, 21:33 #68
gafciu7: ale żeś się wypowiedział
» 15 marca 2012, 21:55 #67
gafciu7: United w tym sezonie gra głównie o PL. reszta to tylko z musu...
» 15 marca 2012, 21:43 #66
hubdus: Miło sie patrzy na taka drużynę jaka jest Bilbao. Chłopaki grali rozsądnie, mądrze i pokazali jacy jesteśmy słabi. Takiej nieporadności United nie pamietam od kilku dobrych lat. Panie Ferguson ta zniewaga krwi wymaga !! Co Tom robił na skrzydle? 1 napastnikiem to my z Podbeskidziem nie wygramy. Kompromitacja to idealne słowo. Ale Ferguson i tak o meczu powie ze mamy silny kompletny skład i wygramy ligę i co tam jeszcze.
» 15 marca 2012, 21:26 #65
kiechu: Problem meczy w niedzielę się SAF rozwiązał :)
» 15 marca 2012, 21:24 #64
Sopel: Co do odpuszczania. Mi się wydaje że Wy nie wiecie co mówicie, ewentualnie nigdy nie graliście w piłkę.

NIGDY tak nie ma że a odpuścimy sobie to czy tam to. To jest ich zawód, robią to co kochają i zarabiają krocie, każda wygrana to są pieniądze jak i dla klubu tak i dla zawodników.

Za każde "3 pkt" w kontrakcie nie którzy zawodnicy mają premie, Aleks nie zdobył tylko Ligi Europejskiej/Pucharu Uefa - myślicie że nie chciałby mieć w swoim dorobku również i tego trofeum ?? nawet taka Liga Europejska to jest jakiś prestiż, pieniądze z praw telewizyjnych, kibiców, od Uefy - klub który tonie w długach może pozwolić sobie na odpuszczanie jakiś "smieciowych" pucharów jak go nie którzy nazywają ??

myślę że każdy który z Was tak to uważa to jest coś w rodzaju "śmiania się przez łzy" i po dłuższym namyśle sami nie wierzycie w co piszecie.

Dziękuję za uwagę
» 15 marca 2012, 21:23 #63
orion: To tylko Liga Europejska, ale troche szkoda........ Troche dziwne ustawienie United, ale moze zalozenia tez byly inne.......
Badz co badz to United jest liderem w lidze i tego sie trzymamy..... Zobaczymy jakie beda transfery w lato.....
» 15 marca 2012, 21:22 #62
manutdfan92: Nie wspominając już o meczu z Newcastle.
» 15 marca 2012, 21:28 #61
remass666: posluchajcie sobie Boba Marleya...on was wyluzuje troszke:)
» 15 marca 2012, 21:17 #60
tomajunited: ale "Ferguson chwali swoich zawodników"
» 15 marca 2012, 21:17 #59
Kempes: Niemożliwe czyżby się zmądrzało trochę. A przecież nie dawniej niż przedwczoraj tak się woziłeś. Jeżeli nie pamiętasz to przypomnę:

Temat brzmiał - "Wygrać z United? Pokonamy każdego!"
Twoja wypowiedź - "Szkoda , że De Marcos rozczaruję sam siebie w czwartek"

Widzisz na Twoim miejscu i reszty napinaczy (nie chce mi się wymieniać nicków) najpierw pierd..nął bym solidnego barana w ścianę, potem zrobił to jeszcze raz a dopiero potem bym coś napisał, i może wtedy miałoby to większy sens. Ja rozumiem że trzeba kibicować swojej ulubionej drużynie, ale nie można tego robić jak koń z klapkami na oczach, i mieć za nic inne drużyny, ewentualnie ich piłkarzy czy trenerów. Trochę pokory i poszanowania rywala nie zaszkodzi, zwłaszcza że każdy rywal może nam skopać dupę jak dzisiaj i tydzień temu Bilbao. I nie chodzi mi tylko o potyczki pucharowe, a także o Premiership. Ci wszyscy którzy są takimi pewniaczkami że United zdobędzie mistrzostwo i już skreślają City mogą się srogo rozczarować. Oczywiście trzeba wierzyć w sukces, ale także nie wykluczać porażki, a niestety spora część tutejszych userów tego nie potrafi, i mimo iż niektórzy z nich powinni już być w miarę rozsądni (patrząc na ich daty urodzenia) to niektóre ich wypowiedzi sa na poziomie dwunastolatków.
» 15 marca 2012, 21:53 #58
mat1878b: Ten dwumecz to z jednej strony niestety wstyd i żenujący styl, z drugiej jakaś tam zrozumiała kalkulacja i brak 100 procentowej chęci awansu - to musiało się tak skończyć, ale nie ma się co podniecać tym zbytnio i wyciągać jakichś daleko idących wniosków.
» 15 marca 2012, 21:16 #57
lecho: Zmiana menadżera też nic by nie rozwiązała - SAF jest w tym klubie od dwóch dekad i kiedy z niego odejdzie, to tu zapanuje pustynia. Tak czy inaczej, problem polega na tym ze w tym sezonie on chciał postawić na młodzież. Stąd brak transferu środkowego pomocnika, a w pierwszym składzie odważnie Jones, Smalling, Cleverley, De Gea, Welbeck, wreszcie przyzwoity Anderson. Żarło dobrze, aż przyszły kontuzje, 1:6 z City, blamaż w Lidze Mistrzów.

SAF mógł zrobić dwie rzeczy. Albo konsekwentnie stawiać na tych, których ma, wprowadzić do drużyny Pogbę, spokojnie ogrywać skład - albo starać się ratować walkę o mistrzostwo Anglii z weteranami. Wybrał to #2 i efekt jest widoczny w LE. Oni tego meczu nie próbowali wygrać. Gdyby próbowali, od początku wyszliby z dwójką, albo i trójką napastników - jak z West Bromem. Tymczasem tu mieliśmy 4-1-4-1 z najsłabszym możliwym środkiem pola i najgorzej ustawionymi skrzydłami. Wot, oszczędzanie na FAPL.
» 15 marca 2012, 21:28 #56
ROO10MU: Jak można obwiniać za porażkę w dwumeczu jednego piłkarza który w dodatku nie zagrał całych dwóch 90 minut choć fakt nie zagrał on dobrze w dzisiejszym meczu , po 2. pogba nie zagrał brutalnie, nie było przeciez tam fauli z dwiema prostymi nogami itp. moim zdaniem pokazal sie z dobrej strony, pokazał chęć walki po 3. rafael bezradny ? walczył jak tylko mogł ale jak wiesz gra nie opiera sie na jednym zawodniku i to w dodatku obroncy
» 15 marca 2012, 21:28 #55
zbyszek7: Dajmy sie teraz nachapac bezmozgowcom, niech szydza, kpia i wyzywaja.

Ja w niedziele zasiadam i ogladam maczyk z Wolves. Ciekawe czy jak zwiekszymy przewage nad City to dzieci sie uciesza...
» 15 marca 2012, 21:16 #54
miko29: odezwał się dorosły :) za takie podejście do meczy MU powinno oddać za bilety tym którzy polecieli z Anglii do Bilbao
» 15 marca 2012, 21:35 #53
SWAT: jest mi wstyd ze jestem kibicem MU to jest kpina z fanow i gry, zenada i hańba nigdy nie myslalem ze kidys to napisze, przykro mi!!
» 15 marca 2012, 21:18 #52
tommy14: jaki kiepski, przynajmniej cene można ładnie utargować :)
» 15 marca 2012, 21:23 #51
ROO10MU: czyżby pozbywał sie koszulki z powodu przegranej ?:p
» 15 marca 2012, 21:33 #50
masakraotr: Evra powiedział otwarcie, że to kara i hańba grac w pucharze pocieszenia.
» 15 marca 2012, 21:16 #49
ManUtdFan94: Moim zdaniem Manchester już odpuścił te rozgrywki kiedy się do nich dostał, to było widać w meczach z Ajaxem, gdzie Ajax był lepszą drużyną,ale byli za słabi żeby awansować. Wybacze United ten sezon w Europie jeżeli wygrają Mistrzostwo GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 15 marca 2012, 21:13 #48
miko29: NIE piszcie głupot że Ferguson olał LE bo w obu meczach wystawił najsilniejszy skład jaki miał do dyspozycji
» 15 marca 2012, 21:12 #47
miko29: to za co oni tyle zarabiają ? za symulowanie walki wg Ciebie?
» 15 marca 2012, 21:27 #46
Sopel: Nie mam nic do Aleksa, jest świetnym menadzerem ale ....

Król strzelców poprzedniego sezonu NIE GRA w ogóle, w środku obrony evans który według mnie gra piach, Park który gra piach - człowiek który ma tylko motorykę, (szybkość i kondycja i to wszystko - to wystarcza na wielki Manchester ??) Jeżeli drużyna gra znacznie poniżej oczekiwań czemu nie robi się zmian w przerwie ??
Od 45 min do jakiejś 70 nasi zawodnicy nie zagrali 3 podań do przodu !! liczyłem każde zagranie ... tak gra mistrz Anglii ? Nie potrafiący rozegrać 3 podań do przodu ?? ....

Baa powiem Wam że Atletico odpadnie w następnej rundzie, oni nie grali ładnie ... to Nasza ukochana drużyna grała PADAKĘ - "Gra się jak przeciwnik pozwala" - jeśli nie potrafi się klepnąć 2-3 razy to sory gregory ...
Niech mi ktoś powie kto ogląda mecze UNITED czy my rzeczywiście sprawiedliwie jesteśmy liderami Premiership ?? nie wydaje mi się ... Oczywiście ciesze się że tak jest, będę się cieszył jak dziecko jak zdobędziemy majstra ale fakt faktem że jeżeli u siebie gra się dno.
Na własnym stadionie gdzie ta "twierdza" powinna być nie do zdobycia gubi się punkty z kelnerami to wydaje mi się że powinniśmy się cieszyć się że jesteśmy przed drużyną Harrego która gra bardzo ładną piłkę i kolejny raz na fuksie wygrywamy m.in. z nimi.

Dziękuję, tyle w tym temacie Kibicem MU jestem od "Pamiętnego Finału Ligi Mistrzów" - myślę że każdy powinien wiedzieć o który mi chodzi
» 15 marca 2012, 21:12 #45
masakraotr: Yyy... Od zeszłorocznego z Barcą gdzie dostaliśmy 1-3? Żart.
Ja osobiście Parkowi bym podziękował i tyle, bo było widać jak odpuszczamy.
» 15 marca 2012, 21:15 #44
masakraotr: No i pięknie. w końcu koniec oglądania padaki. Było widać jak wszyscy odpuścili podejście "co ma być to będzie, a ja mam to w dupie i tak". Niestety taka prawda. W LM zlekceważyliśmy przeciwników a tutaj olaliśmy ich i tyle. Widocznie SAF nie chciał grac co 2-3 dni. No to jedziemy z ligą.
» 15 marca 2012, 21:12 #43
manutdfan92: Zwłaszcza Snejider, który jest cieniem samego siebie z wcześniejszych sezonów i odwiedza często gabinety lekarskie to "genialny'' pomysł. Świetnie by się wkomponował w listę naszych kontuzjowanych.
» 15 marca 2012, 21:26 #42
wazza89: nie mogłem oglądac spotkania ani śledzić wyniku. Wchodze do chaty - szybko odpalam devilpage i BACH!! Mega uśmiech na mojej twarzy. Bardzo bardzo bardzo dobry i prawdziwy TYTUŁ newsa ;) gratulacje
» 15 marca 2012, 21:11 #41
manutdfan92: Tytuł znowu trafiony w punkt. Każdy kolejny nasz mecz w Europie to była męka i czuje ulgę że to już koniec. Mam nadzieje, że to nie była gra na poważnie dzisiaj, że wszyscy zlekceważyli ten puchar po prostu, a tylko głośno mówili o walce w LE. Bo jeśli to było wszystko na co nas stać to odjeżdża nam poziomem nie tylko Barca i Real, ale i większość europejskiego topu. O grze ciężko coś powiedzieć - nienajgorsze wejście Pogby, ładny gol Roo i oczywiście efektowny Athletic, dla którego byliśmy tłem.
Ciężko coś więcej napisać, choć myśli w głowie dużo i to bardzo niepokojących w stosunku do United, ale teraz nie ma co ich wygłaszać. Poczekajmy, bo ten sezon można będzie jeszcze zaliczyć do udanych (względnie udanych oczywiście), jeśli wywalczymy mistrzostwo.
» 15 marca 2012, 21:10 #40
grzeho16: najgorsze jest to że nie potrafimy sie utrzymać przy piłce . ledwo co ją przejeliśmy to od razu jakieś głupie podanie lub nieudany drybling i strata,
no bo oprócz rooneya to kto potrafił stworzyć akcje?
może gdyby był valencia... nani...berbatov , który jako jeden z nielicznych gdy dostanie piłke to się spokojnie rozejrzy, zamiast grać na pałę, albo np. phil jones, a tak wogóle to czemu SAF go nie powołał, co on kontuzje ma czy co bo nie wiem? bo by się w ofensywie przydał jak cholera
» 15 marca 2012, 21:10 #39
Magic017: SAF musial to zaplanowac. ale Bilbao gralo tak jak by musialo odrobic wynik. jak dla mnie to byla kompromitacja. bo chociaz moglismy wygrac 0:1 i koniec z LE.
» 15 marca 2012, 21:09 #38
mateo13: Chyba nie oczekiwałeś, że SAF oficjalnie powie, że leje na LE.
» 15 marca 2012, 21:09 #37
Krystiano98: Ferguson olał LE i tyle, widac to było oszczędzając Carricka czy Schoelsa, takie jest moje zdanie. Cieszę się, że przynajmniej gra Pogba :D
» 15 marca 2012, 21:06 #36
capek1985: niech chlopaki sie zgraja do konca bo troche sklad sie zmienia i nie dokonca sie potrafimy dogadac ale jak to sie mowi DUMNI ZE ZWYCIĘSTWA WIERNI PO PORAŻCE:):)GLORY GLORY
» 15 marca 2012, 21:06 #35
przemekk28: No cóż nie doceniałem ligi hiszpańskiej. Więcej nie skomentuje.
» 15 marca 2012, 21:05 #34
zbyszek7: BART sam jestes kompromitacja!
Zmien ten tytul bo i tylko sproboj mi ten komentarz usunac!
» 15 marca 2012, 21:04 #33
miko29: a co może odpadli w ładnym stylu?
» 15 marca 2012, 21:05 #32
Bart: To jest słowo, który idealnie oddaje zaangażowanie zawodników i Fergusona w tym meczu.

Może mam zmienić tytuł na "Dumni po zwycięstwie, wierni po porażce"? Wtedy byłoby cool
» 15 marca 2012, 21:09 #31
zbyszek7: Szkoda mi was bo jestescie pokoleniem bezmozgowcow, nie majacych do nikogo szacunku. Ja szanuje kazde gracza United i jestem dumny z tego ze przez te 13 lat osiagneli wszystko co bylo mozliwe.

A jakby Bart nie unosil sie emocjami(zloscia) i chamstwem to moglby spokojnie napisac: "Manchester konczy przygode z LE"
» 15 marca 2012, 21:14 #30
miko29: 12 letni zbyszek nazywa nas pokoleniem bezmózgowców hahaha chłopie jak ty się urodziłeś to ja już oglądałem meczu MU więc nie mamy o czym rozmawiać
» 15 marca 2012, 21:23 #29
grzeho16: ja słyszałem że denis irwin ma wrócić
» 15 marca 2012, 21:14 #28
inekk10: Powiem tylko że w tym dwumeczu zenerwowały mnie 2 rzeczy - totalny 'mamtowdupiz' naszych zawodników którzy sobie Go olali oraz postawa naszych kibiców na OT.

Tytul newsa opisuję wszystko .. :D
» 15 marca 2012, 21:04 #27
pamp: QbaSS trochę szacunku.. Chłopak ma rację, bo Rooney nie wygra sam meczu. Giggs grał dzisiaj tez lepiej, niż NAJLEPSI GRACZE jakimi są Carrick i Park (Rio też dzisiaj słabo grał, ale nie tak tragicznie jak ta dwójka)
» 15 marca 2012, 21:09 #26
Mucha1470: Athletic to nie taki znowu ogórek, bo barcelonie napsuł bardzo dużo krwi. Ale wierzę, że Mistrz będzie nasz! GGMU!
» 15 marca 2012, 21:14 #25
pamp: Ehh... szkoda gadać! Rooney, Pogba, Welbeck, Giggs (ew.Young) oni się starali. Rio nie wiem co próbował... Był ostatni, ale nie... on woli stracić piłke niż wybić... Rafael, hmm.. Za dużo nie pokazał, a PARK! Grał tak jak dzisiaj Carrick.. zagrał drewno i możecie po mnie jechać, ale wiem co widziałem i ten wasz cały Carrick nic dzisiaj nie pokazał oprócz 1 może 2 wejść do przodu i stania..(stanie z piłka i nie miał gdzie podać, chociaż defensywa była czysta..) Mam nadzieję, że SAF kupi tego Muniaina bo nikt nie gra tak żywiołowo jak on. Podniósł by poziom, który i tak jest niski..(Możecie po mnie jechać jak pisałem wcześniej. Nikt oprócz Roo z '11 nie gra dobrze..). SAF może mowić co chcę, ale jak nie widzi jak jego zespół przegrywa z kretesem to może trzeba skończyć? Cenię go bardzo za to co zrobił, ale przez to, że złagodniał(był news o tym) i nie używa już swojej słynnej "suszarki" to gracze będą mieli cały czas luz i nic z tym nie będą robić.
» 15 marca 2012, 21:04 #24
miko29: ta widać jak olał wystawił najsilniejszy skład
» 15 marca 2012, 21:10 #23
miko29: to powiedz mi kto dzisiaj nie zagrał z podstawowej 11 oprócz Vidica valencii i naniego?
» 15 marca 2012, 21:13 #22
Rooni126: wystawil silny sklad dlatego ze jak juz nagadal tyle jak on powaznie traktuje LE to juz nie mial wyjscia.A ten "silny" sklad biegal jak z 20 kg zlomu na plecach bez forsowania sie nie zobaczyles tego ? zwlaszcza sie zawiodlem na Giggsie i Evrze pod tym wzgledem
» 15 marca 2012, 21:15 #21
miko29: jakby zarobili 2 tys / miesiąc to by im te 20 kg od razu zeszło z pleców
» 15 marca 2012, 21:19 #20
miko29: stary bez urazy ale dzisiaj Ferguson wystawił to co miał najsilniejszego do dyspozycji mozna ich bronić ale nie po takim dwumeczu
» 15 marca 2012, 21:20 #19
miko29: który? chyba coś ci się pomyliło :)
» 15 marca 2012, 21:24 #18
tidde: Nani jak Nani ale poco brał Valencie? skoro i tak siedział.... ooo sorki już wiem..bał się że nie bedzie mógł zagrac w weekendowym meczy PL
» 15 marca 2012, 21:05 #17
loczek1986: idealny tytuł
» 15 marca 2012, 21:02 #16
wander11: a wiec tak Evra tragedia go niebyło na meczu ja bym go odsunął od kilku spotkan Gigssa i Parka tak samo bo to co ci Panowie pokazali w tym meczu to Dno a wszczególnosci Evra zero profesjonalizmu cały czas stał i sie gapił .

Przegrywamy 2:0 i co widze zmiana zamiast WElbeck i Hernandez to wchodzi POgba i Smaling to juz to olac i grac na 3 obrońcow( a sorry cały mecz grali 3 w obronie bo Evry nie było ) Dzisiejszy mecz w wykonaniu MU to DNO jak teraz Mu nie wygra ligi to SAF bezie sie musiał zastanowic nad co poniektórymi piłkarzami
» 15 marca 2012, 21:02 #15
wander11: zgadazam sie z toba ten skład co z WBA byłby 100 razy lepszy
» 15 marca 2012, 21:03 #14
mateo13: Słusznie, nie ma co płakać!
» 15 marca 2012, 21:07 #13
miko29: Uwaga, Uwaga! Wiadomość z ostatniej chwili: Sir Alex Ferguson tuż po zakończeniu spotkania w Bilbao poinformował miejscowe media że od 1 kwietnia bieżącego roku do składu na 3 miesiące powraca Bobby Charlton! Sytuację tą tłumaczy brakiem odpowiedniego zawodnika na rynku transferowym który mógłby wzmocnić drużynę z Old Traffod. Podobno w lipcu do składu ma wrócić również Laurent Blanc by wzmocnić siłę defensywy.
» 15 marca 2012, 21:00 #12
lewd13: Właśnie do mnie dzwonił Cantona, że kontaktował się z nim SAF :). A Schmeichel już leci do Carrington ;D
» 15 marca 2012, 21:01 #11
Bart: W więzieniach też siedzą sami niewinni... Nie daje banów za frajer. Możesz się nie zgadzać, ale tylko tyle Ci pozostaje.
» 15 marca 2012, 21:03 #10
SEBEKMU11: Brawo dla Pogby i Rooneya , jedynie którzy coś pokazali w tym meczu .
Radze wszystkim wpisać na YT ''Sokol i Marysia Starosta - Mysl pozytywnie'' i posłuchać :D
» 15 marca 2012, 20:58 #9
Mikez: Pogba miał sporo szczęścia, że nie wyleciał. Pierwsza jego akcja to był łokieć w głowę, potem żółta kartka za wślizg i kolejny faul, za który spokojnie mógł zobaczyć kolejną.
» 15 marca 2012, 21:00 #8
padre: brzydko gramy w tym sezonie, porazki nie bola tak bardzo jak ich styl
» 15 marca 2012, 20:57 #7
vafeen: soooo true!!
» 15 marca 2012, 20:58 #6
N17: Super panie Ferguson, pochwal zawodników, skład jest silny, wierzymy w sukces, mamy mentalność zwycięzców, co pokazałeś dokonując zmian, wszystko jest wspaniale, wystawiaj na siłę drewno Parkinsona w pierwszym składzie zamiast młodszych i lepszych, nie rób transferów i się uśmiechaj. Wszystko jest dobrze, taaaak!

Tytuł idealny.
» 15 marca 2012, 20:56 #5
tidde: przesadziłeś z tym poirytowaniem ;P
» 15 marca 2012, 20:58 #4
SEBEKMU11: Ochłoń troszkę , idź sie napij albo coś .
» 15 marca 2012, 21:00 #3
3514556: szkoda że nie było blamażu bo ferguson pewnie powie i tak jak zawsze że przegrali po walce a jones i vidic odwrócili by losy tego dwumeczu:(
» 15 marca 2012, 20:56 #2
pamp: albo po prostu wiedział, że tego nie wygramy i dam mu odpocząć, a dam pograć młodemu(zdolnemu) Pogbie, który rozrusza atak.
» 15 marca 2012, 21:05 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.