Klub z Old Trafford stał się tym samym jedną z pierwszych marek na świecie, która zdecydowała się na taki krok. Dzięki nowej stronie kibice United znajdą się jeszcze bliżej drużyny mistrza Anglii, a wszystko to z niespotykaną dotąd interaktywnością.
Oprócz oczywiście czytania najnowszych wiadomości związanych z
Czerwonymi Diabłami, wszyscy sympatycy będą mogli z niezwykłą łatwością prześledzić ponad 100 lat historii klubu, dzięki osi czasu na Facebooku. Od narodzin klubu w 1878 do obecnej kampanii Premier League, kibice uzyskają dostęp do każdego z momentów bogatej historii United.
Strona klubu na Facebooku dostępna jest w 18 językach, a śledzą ją prawie 23 miliony użytkowników z całego świata. Ponad 300 nowych funkcji, które pojawiły się wraz z dzisiejszą inauguracją nowej strony ma sprawić, iż kibice znajdą się w samym środku wydarzeń.
- Manchester United jest dumny, iż może być jedną z pierwszych marek na świecie, która posiada nową wersją strony na Facebooku - wyznał dyrektor handlowy klubu Richard Arnold. - Jesteśmy zobowiązani do stałego wprowadzania nowinek technicznych, które pozwalają fanom jeszcze bardziej zbliżyć się do klubu i nasza nowa strona jest najlepszym przykładem, iż wywiązujemy się ze swoich założeń.
- Mamy nadzieję, że nasi kibice z radością będą korzystać ze strony i odbywać wspaniałe podróże w czasie, do wielkich momentów, których w historii klubu nie brakuje - zakończył Arnold.
Najnowszą wersją strony Manchesteru United na Facebooku znajdziecie TUTAJ