Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Norwich - MU: Jubileusz Giggsa, Walijczyk bohaterem!

» 26 lutego 2012, 16:28 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Ryan Giggs w doliczonym czasie gry strzelił zwycięskiego gola w wyjazdowym spotkaniu z Norwich City. Mecz zakończył się wynikiem 2:1. Pierwszą bramkę dla Manchesteru United zdobył Paul Scholes.
Norwich - MU: Jubileusz Giggsa, Walijczyk bohaterem!
» Ryan Giggs w doliczonym czasie gry strzelił zwycięskiego gola w wyjazdowym spotkaniu z Norwich City. Mecz zakończył się wynikiem 2:1. Pierwszą bramkę dla Manchesteru United zdobył Paul Scholes.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Norwich City?
Od początku spotkania Manchester United przycisnął gospodarzy na Carrow Road. Na pierwsza bramkę podopieczni sir Alexa Fergusona kazali nam czekać zaledwie 7 minut. Z prawej strony piłkę podawał Nani. Futbolówka po koźle znalazła się przed Paulem Scholesem. Anglik, który nie był w ogóle pilnowany, strzelił głową z najbliższej odległości praktycznie na pustą bramkę.

W 16. minucie mało brakowało, a Danny Welbeck podwyższyłby wynik. Czerwone Diabły kilkoma prostymi podaniami rozpracowały obronę Norwich w polu karnym. Po podaniu Hernandeza, Danny uderzał na długi słupek po ziemi. Ruddy popisał się jednak fantastyczną i intuicyjną interwencją, wybijając futbolówkę na rzut rożny.

Po prawie pół godzinie gry Norwich miało swoją pierwszą, naprawdę groźną sytuację. Pilkington dostał piłkę z prawej strony nad głowami obrońców United. Evra nie nadążył za pomocnikiem Norwich, który dobrze przyjął futbolówkę i strzelał z kilku metrów, z ostrego kąta. David de Gea popisał się dobrą interwencją, wybijając piłkę nogą.

Chwilę później Danny Welbeck razem z Javierem Hernandezem rozpracowali defensywę Kanarków dwoma prostymi podaniami. Meksykanin znalazł się w dogodnej sytuacji strzeleckiej na środku pola karnego. Niestety w uderzeniu Chicharito zabrakło siły, przez co Ruddy z łatwością obronił strzał napastnika United.

W odpowiedzi w 34. minucie Pilkington zagrywał piłkę z prawego skrzydła przed bramkę De Gei. Futbolówkę głową trącił Holt. Bramkarz Diabłów po raz kolejny popisał się bardzo dobrym refleksem, wyłapując strzał snajpera Norwich.

Druga połowa przez pierwsze minuty była bardzo stateczna. Zawodnicy obu zespołów długo i starannie wymieniali podania, nie spiesząc się do ofensywy. Manchester United nie był już dominującą stroną w tym meczu. W 58. minucie Bradley Johnson próbował swoich sił z dystansu. Jego uderzenie nie poleciało jednak w światło bramki i De Gea spokojnie odprowadził piłkę poza linię końcową.

W 63. minucie na boisku pojawił się Ashley Young, zmieniając Javiera Hernandeza i gra od razu nabrała szybszego tempa. Bliski podwyższenia wyniku był Danny Welbeck, który po podaniu Giggsa, znalazł się sam na sam z Ruddym. Anglik strzelił nad goalkepeerem Norwich, ale zbyt lekko i piłkę sprzed linii bramkowej wybił wracający Whitbread.

Przed szansą strzelenia gola w 72. minucie stanął Ryan Giggs, który rozgrywał swój 900. mecz w barwach Manchesteru United. Po dograniu Jones z prawej strony, Walijczyk uderzał technicznie z pierwszej piłki. Niestety na drodze do szczęścia stanęła poprzeczka.

W 83. David de Gea popisał się kolejną, bardzo udaną interwencją, kiedy to po błędzie Paula Scholesa, Wilbraham przejął futbolówkę i strzelił z dystansu. Niestety przy kolejnej akcji Norwich Hiszpan nie miał już szans. Holt świetnie zastawił się w polu karnym United i po szybkim obrocie uderzył lewą nogą w górny róg bramki De Gei, doprowadzając do wyrównania.

Danny Welbeck zaprzepaścił świetną okazję na strzelenie zwycięskiej bramki po lekkim dośrodkowaniu Ryana Giggsa. Anglik był sam na sam z bramkarzem, ale nie zdołał oddać strzału głową. W końcówce meczu Danny zmarnował kolejną świetną sytuację. Po podaniu Giggsa, znowu stanął sam na sam z Ruddym. Welbeck niestety strzelił prosto w bramkarza.

Wydawało się, że Manchester United po raz kolejny w głupi sposób straci cenne punkty. Na szczęście ekipa Fergusona ruszyła do ostrego ataku i w doliczonym czasie gry zwycięskiego gola strzelił Ryan Giggs. Z lewej strony dośrodkowywał Ashley Young, a Walijczyk dostawił tylko nogę tuż przy linii bramkowej i wbił piłkę miedzy słupek a Ruddy'ego.

Norwich City 1:2 (0:1) Manchester United

Bramki: Holt 83' - Scholes 7', Giggs 90+

Norwich City: Ruddy – Naughton, Ward, Whitbread, Drury – Pilkington (Wilbraham 70'), Johnson (Bennett 63'), Fox, Surman – Holt, Jackson (Hoolahan 46').

Manchester United: De Gea – Evra, Evans, Ferdinand, Jones – Giggs (Smalling 90'), Scholes, Carrick, Nani – Hernandez (Young 63'), Welbeck


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Norwich City vs Manchester United
Następny news »
Oceny pomeczowe: Norwich City vs Man Utd

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (151)


1878MU: MAM PYTANIE czy Giggs ma najwiecej wystepow w klubbie na świecie ? czy jest jakis inny piłkarz moze z wieksza iloscia wystepow ?
» 28 lutego 2012, 10:20 #149
Swistak95: Coś mało głosów na Giggsa :D
» 27 lutego 2012, 16:54 #148
Wielbicielka: Ehh gdyby tak Chicha umiał sobie sytuacje wypracować jak Welbeck a znowu Welbeck potrafił tak wykończyć jak Chicha to było by świetnie:)
» 27 lutego 2012, 14:47 #147
ironia: Chicharito wypracował sobie syt po klepce z Welbeckiem, ale strzał był trochę za lekki.
» 27 lutego 2012, 15:12 #146
buhert: Welbeck jest młody - za 2-3 sezony będzie wykańczał 90% akcji :D potrzebuje ogrania dużo :)
» 27 lutego 2012, 16:16 #145
Wielbicielka: ironia..zgadzam sie, ogólnie uwazam, ze chicha powoli, powoli ale uczy sie rozgrywać. jestem dobrej myśli.
» 27 lutego 2012, 20:23 #144
rysiupeja90: jak zawsze wiek nie jest odzwierciedleniem gry więc na emeryturę nie pójdzie szybko, a młodzież pokazuje ze bez weteranów też sobie poradzić mogą i po ich odejściu Manchester będzie grał znakomici. Giggs to znakomity piłkarz i później znakomity będzie trener Manchesteru.
» 27 lutego 2012, 12:53 #143
krzysiek8: Cieszy postawa Davida, sam byłem przeciw nie mu ale jego wystepy w ostatnich meczach mnie przekonują do zmienienia zdania :). RYAN GIGGS PRAWDZIWY BOHATER !
» 27 lutego 2012, 12:03 #142
chiny84: pięknie, młodzież uratowała nam wynik:D heh
» 27 lutego 2012, 11:18 #141
Brandella: Ooooo tak ^^ Legendy wreszcie przypomniały co potrafią :) chociaż liczyłam szczerze mówiąc na dużo wyższy wynik, ale jestem zadowolona, no i Giggs mógł świętować :D

Kocccccchhhhhaaaaammmm ten klub
» 27 lutego 2012, 09:21 #140
reddev7: 900 matches.

12 PL titles
8 comm shields
4 FA cups
4 league cups
2 CL titles
1 supercup, intercontinental cup, and fifa club world cup

to więcej niż Chelsea jako klub? ;)
» 26 lutego 2012, 23:22 #139
Crisyne1: Chelsea : Mistrzostwo Anglii: (4)Puchar Anglii: (6)Puchar Ligi Angielskiej: (4)Tarcza Wspólnoty: (4)Puchar Zdobywców Pucharów: (2)Superpuchar Europy UEFA: (1)

Giggs : 12 x Mistrz Anglii,4 x Puchar Anglii,4 x Puchar Ligi Angielskiej,8 x Tarcza Wspólnoty,2 x Liga Mistrzów,1 x Puchar Zdobywców Pucharów,1 x Superpuchar Europ,1 x Klubowe Mistrzostwa Świata
» 27 lutego 2012, 00:06 #138
riv8: Schoelsy? Giggsy? Nie rozumiem czemu się tak podniecacie. W pomocy gramy CAŁY CZAS PADAKĘ! Bez Rooneya w tej drużynie nie ma ani krzty kreatywności (a że Roo nie w formie to i kreatywność nijaka). W ataku też słabo - Chicha odcięty od podań, no bo kto ma podawać? Przecież nie Carrick a Scholes sam, bez pomocy to sobie może co najwyżej pobiegać. Welbeck - drugi asior, widać, że chłopak ma potencjał i umiejętności, potrafi rozegrać, zagrać klepkę, wywieźć w pole obrońców, ale z taką skutecznością jaką prezentuje to bardziej nadaje się do ŁKSu Łódź a nie Manchesteru United.

Najgorsze jest to, że do póki wygrywamy to niektórzy nie widzą problemu! A problem jest! I nie zniknie dlatego, że się o nim nie trąbi! Manchester United, ponoć jedna z najlepszych drużyn na świecie daje się zdominować jak dzieci beniaminkowi złożonemu z DRWALI, tyle, że tym drwalom chce się biegać a nam chyba nie bardzo...

Co do de Gei - nie miałem racji. Uważałem, że ten bramkarz nie nadaje się w tym sezonie do United, że powinien spędzić pół roku w rezerwach albo na wypożyczeniu i przyzwyczaić się do angielskiej piłki. Jest mi niezmiernie przyjemnie, że wyprowadził mnie z błędu.
» 26 lutego 2012, 23:14 #137
grandes: Roo nie gral w ostatnich 2 meczach więc problem nie leży w jego formie.

To ,że w jednym meczu Wellbeck nie miał szczęścia nie znaczy ,że jest mało skuteczny.
» 27 lutego 2012, 11:37 #136
rs71: Do riv8... O jakiej "padace" Ty mówisz Chlopczyku?? Mamy 2 pkt straty do zespołu który wydał na transfery w ciagu ostatnich 2-3 lat kilkaset milionów na transfery i personalnie jest od nas troche mocniejszy. Nie ma jednak "tego czegoś" i nigdy mieć nie będzie... Przypomnę Ci tylko ze gdyby nie niewyjasniona dotąd porażka u siebie z Blackburn i remis z Newcastle po jednym z dziwniejszych karnych jakie w życiu widziałem plus ok 8-10 100%arnowanych
» 27 lutego 2012, 12:52 #135
rs71: ,...zmarnowanych okazji bylibyśmy 3 pkt przed nimi... Z Norwich nie da sie dominować na ich boisku przez nawet 60 min... Są za bardzo agresywni. Gdyby Wellbeck którego wysylasz do Lksu:-))) strzelił przynajmniej raz z sytuacji które miał przypuszczam ze skończyłoby sie podobnie jak z Fulham i o żadnej padace byś tutaj nie pisał....Ja widzę bardziej problem w tzw tygodniowych krytykantach którym zawsze coś nie pasuje... Ciekawe komu bedziesz kibicowal za np...10-20 lat jak naprawde złapie nas jakiś kryzys...?? Mam nadzieje ze sie to nie stanie ale nic nie jest niemożliwe.
» 27 lutego 2012, 13:00 #134
riv8: @rs71
Posłuchaj mnie dziecko, bo najwyraźniej nie potrafisz czytać ze zrozumieniem. Uczą tego już w pierwszej klasie podstawówki więc zalecam powrót do nauki podstaw. Nigdzie nie napisałem, że MU nie wygrywa. Napisałem, że zwycięstwa są wymęczone, nie potrafimy zdominować przeciwnika (o jakich 60 minutach Ty mi tu piszesz? My nie umiemy nikogo zdominować przez minut 20!) i choćbyś nie wiem jak się obrażał i tupał nóżką to faktem jest, że na dłuższą metę się tak nie da wygrywać. Naszym nie chce się po prostu biegać, pokazują jaja dopiero jak im śmierć zawiśnie koło tyłka. I potwierdził to mecz z Norwich i Ajaxem - cofanie się po prowadzeniu 1-0 to bardzo zgubny plan gry, bo potem mamy takie horrory jak z Norwich lub porażki z Ajaxem właśnie.

A co do Welbecka - gdyby strzelił choć raz z sytuacji, które miał to bym go nie wysyłał do ŁKSu. To się nazywa skuteczność, bo (znowu czytanie ze zrozumieniem się kłania) nigdzie nie napisałem, że nie potrafi dojść do sytuacji ale , że nie potrafi jej wykończyć.
» 27 lutego 2012, 13:27 #133
PiterParker: Stara gwardia! Scholesy i Giggsy! Brawo Ryan, teraz czkamy na 1000, a tego nikt nigdy nie dokonał. Po tym się poznaje prawdziwych mistrzów, tyle w formie, a nie gwiazdki które znikają po 5 sezonach.
» 26 lutego 2012, 22:26 #132
ironia: Zaczyna się wychwalanie De Gei w niebiosa. Hiszpan zamyka wszystkim krytykom ryje.
» 26 lutego 2012, 21:40 #131
Snomer: Oczywiście. A jak tylko popełni błąd (to w końcu człowiek, nie maszyna), to od początku zacznie się najazd, wypominanie za ile David został sprowadzony, że się nie nadaje do PL oraz że Lindegaard jest od niego o wiele lepszy.

Nie należy się tym przejmować, naturalna kolej rzeczy.
» 27 lutego 2012, 00:37 #130
rs71: Dokładnie...od Dawida nachwile sie odczepia...ale znajdzie sie ktoś inny:-)))np Young który długo nie grał. Będzie ...po co te 18 mln za niego??:-))i tak w kolko. Pozdr.
» 27 lutego 2012, 13:06 #129
DEVIL83: Dobrze,trzeba gonic lamusów z city.
» 26 lutego 2012, 20:37 #128
Extreme10: Brawo Ryan! Tak trzymaj stary! :D
» 26 lutego 2012, 20:09 #127
ferdek: ale żałosna gra w 1 połowie szczęsliwy gol i zwycięstwo też zresztą
» 26 lutego 2012, 20:09 #126
Marcindst13: Jeszcze musi troche czasu uplunac zanim
DE GEA bedzie nr1 w bramce ale jak nim zostanie to nikt mu nie podskoczy !! zobaczycie a po za tym stara Armia daje rade szkoda ze ta mloda nie pokazuje z siebie to co powinna ... ;/ szkoda
» 26 lutego 2012, 19:59 #125
LuLu: Nie no De Gea sie wyrabia dajcie mu jeszcze troche czasu i bedzie gitara : )
Teraz z totenhamem bedziemy grali ciezko bedzie uff ;p
» 26 lutego 2012, 19:38 #124
RadsonRadson: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 21:37

Arsenal pokazał że Tottenham nie jest aż taki dobry strzelając im 5 bramek z rzędu . A my z Arsenalem i to na ich stadionie zwyciężyliśmy i to nie dawno . Trzeba się zmobilizować wyjść najlepszym składem i może 3 punkty wyciągniemy z White Hart Lane .
» 26 lutego 2012, 21:36 #123
Szejp: mecze meczowi nierówny. Tottek dla porównania rozgromił ostatnio Newcastle. I co z tego? My w dwumeczu ze Srokami ugraliśmy tylko 1 pkt
» 26 lutego 2012, 22:00 #122
Murdz: DE GEA udowadnia to że ma ogromy potencjał nie bez powodu dostał powołanie do reprezentacji :D
» 26 lutego 2012, 19:38 #121
Sopel: Ciekawi mnie jedno

DE GEA ... przeciwnicy ? krytycy ?

gdzie są ludzie którzy uważają iż ten zawodnik nie nadaje się do takiego klubu ??
już pomijam takie dzieci które wchodzą na tą stronę i trąbią wszędzie jak oni znają się na futbolu, ale gdzie są Ci dziennikarze angielscy.
Każdy błąd od razu jest pokazywany aby tylko dobic Davida, a który to już mecz gdzie gra BARDZO DOBRZE ...
» 26 lutego 2012, 19:34 #120
mikoryza: macie skrót na żywo z bramki ?? Glory!
» 26 lutego 2012, 19:19 #119
kubik14: Gratulacje dla Giggsa :)
Prosimy o co najmniej następne 100 spotkań panie Ryanie :)
» 26 lutego 2012, 19:10 #118
DaniooO: Zastanawia mnie fakt czy SAF przygląda sie Lewandowskiemu;d zawodnik który stzrela tyle bramek w dobrej europejskiej lidze, młody, do wziecia za nie duze pieniadze powinien przykuc uwage Fergusona. Ciekawe czy choc raz pmyslał o kupnie go;p ja chcialbym go tu mieć
» 26 lutego 2012, 19:06 #117
vip14: 900 mecz i zapewnić United zwycięstwo ! Bezcenne. Wielki szacunek dla naszego weterana, który w United jest już 22 lata. Wielki szacunek. ! Glory, Glory Manchester United.
» 26 lutego 2012, 18:29 #116
PatrykSNK: Było ciezko, w takim wypadku nie liczy sie styl tylko 3pkt, zapomnijmy o tym spotkaniu wazne ze city nam nie odskoczylo na wiecej punktów! Jeszcze wszytko moze sie wydarzyc w tym sezonie! Dobrze ze Tottenham przegral z Arsenalem bo caly czas czulismy ic oddech na naszych plecach a tak bedziemy miec troche spokoju! Teraz czas by dopasc w kolejnych meczach city! Glory Man United!!
» 26 lutego 2012, 18:23 #115
antydrewniak: mecz wygrany psim swędem niestety.
Kolejny raz zawodnicy United chcieli dowieźć 1-0 do konca.
Dopiero Ajax im pokazał , że tak się nie da.
Ale co tam , oni wiedzą swoje.
Te 2 prawie stracone pkt w tej fazie sezonu to dramat.
City jak widać coś nie chce się potknąć.

A co do usuwania postów , hmmm widać admini i moderatorzy myślą , że są jedyną w Polsce stroną o United hehe.

Nic bardziej mylnego.
Jesteście jedną z wielu i poprzez głupią cenzurę bynajmniej nie najlepszą
» 26 lutego 2012, 17:52 #114
N17: De Gea i Scholes na równi 2x MOTM.
» 26 lutego 2012, 17:45 #113
damianz5: De Gea najlepszy dziś szkoda ze bramkarz bo to pokazuje ze mamy problemy w obronie i ataku.
A ja tam wole Chicharito od Welbecka przynajmniej ma wykonczenie i w poprzednim sezonie pokazal ze potrafi utrzymac forme przez dluzszy czas. Danny dopoki nie poprawi skutecznosci nie powinien grac w podstaowowym skladzie ciezko wypracowane akcje nie moga byc tak czesto niewykorzystywane ma chlopak talent ale to jeszcze nie jego czas aby prowadzic gre United
» 26 lutego 2012, 17:35 #112
Szilk: Znowu taktyka gry obronnej w drugiej połowie omal nie doprowadziła do tragedii.
Nie wolno bronić wyniku 1:0 bo to chodzenie po linie. Po stracie bramki nasi stworzyli więcej sytuacji niż w całej drugiej połowie - czyli można było ! .
» 26 lutego 2012, 17:33 #111
zerozero0000: Założyłem to konto w jednym celu. Pragnę pogratulować Panu Bovver'owi, który postanowił wcielić się w rolę samego Boga i usuwać wszystko co popadnie. Spam – niechciane lub niepotrzebne wiadomości elektroniczne, masz tu pierwszą lepszą znalezioną w internecie definicję, co do niechcianej to nie jest Twoja poczta, żebyś subiektywnie oceniał co Ci się nie podoba, tak więc jeśli komentarz nie narusza regulaminu i został dodany przez użytkownika tej strony to nie spełnia przesłanki ''niechciany''. Niepotrzebny, tylko w Twoim odczuciu informacja o wyniku meczu arsenal-tottenham taka była, moją opinię w tej kwestii może potwierdzić liczba osób które dodawały taki komentarz( ja osobiście takowych nie dodawałem, zostały zaś usunięte moje komentarze o grze NAniego itp. bez wulgaryzmów). Ja też nie chce aby komentarze przemieniły się w czat, ale skoro od roku mam zbanowane konto na shoutboxie za lekko ironiczną wypowiedź z jednym wulgaryzmem, to innej opcji podzielenia się swoimi odczuciami w trakcie meczu nie mam. Konto na tej stronie mam co najmniej kilka razy dłużej niż Ty, można byłoby to sprawdzić gdyby nie zamieszanie z logowaniem jakie kiedyś było na tej stronce o którym pewnie nawet nie słyszałeś, mimo to bez ciągłości mierzenia czasu jaki posiadam na tej stronie konto Aro1989 mam o wiele dłużej niż Ty. Dlatego śmieszy mnie, że taka osoba jak Ty mogła dać mi piąte ostrzeżenie za byle pierdołe, masz jakiś gorszy dzień to idź na dworzec biegaj za i szczekaj na pociągi;)
A teraz do Pana administratora:
Gdy logowałem się na tej stronie była ona niesamowita i moderowali ją odpowiedni ludzie, ale z roku na rok wygląd, jakość newsów itd stawały się coraz to gorsze, a nowo przyjmowani ludzie za to odpowiedzialni coraz bardziej mnie zniechęcali do jej odwiedzania. Apogeum zostało osiągnięte dziś gdy dostałem ostatnie z ostrzeżeń za jakąś błahostkę, bo dowiedzieć się za co nie mogę, wyświetla mi, poinformowanie o nieprzeczytanej wiadomości, ale w skrzynce odbiorczej wiadomości nie ma, i to do tego jeszcze od jakiegoś gostka pokroju Bovver'a, może to ten przebojowy chłopiec, który siedział w studio sportklubu w trakcie jednego z pucharowych meczów UNITED, co by mnie nie dziwiło, że się tak wczuł w rolę władcy.
Na koniec mam prośbę, bowiem nie mogę znaleźć tej opcji. Mianowicie chciałbym abo to konto, a także konto Aro1989 zostało usunięte. Nie chcę się utożsamiać z ludźmi takimi jak ten moderatorek, nie chcę również otrzymywać żadnych maili od was, a także nabijać wam statystyk np. tej o liczbie użytkowników zarejestrowanych na tej stronie czym się tak szczycicie, a ludzi nie szanujecie.
Pozdrawiam wszystkich prawdziwych kibiców UNITED :)
I cieszę się z wami pięknym jubileuszem Ryana.
GLORY GLORY MAN UNITED!
» 26 lutego 2012, 17:31 #110
Draciel: Mnie ostatnio usunięto komentarz za to, że napisałem, iż kibice Ajaxu są głośniejsi od naszych (rewanżowy mecz na Old Trafford). Czysta prawda, zero przekleństw- wpis usunięty.
» 26 lutego 2012, 17:38 #109
Diegoo1878: Dokładnie tak. Też dostałem wiadomość, której nie ma i jakieś durne ostrzeżenie. Chyba za komentarz, w którym napisałem, że Nani jest beznadziejny. Zgadzam się z każdym zdaniem w Twojej wypowiedzi. Ktoś chyba próbuje leczyć chore ambicje, bo coraz częściej czytam o usuwanych komentarzach ludzi, którzy po prostu mają inną opinię na temat pewnych spraw, niż cała reszta.
» 26 lutego 2012, 17:40 #108
xxkalikxx: Ja dzisiaj też napisałem komentarz i również został on usunięty. Co raz gorzej wygląda ta strona w moim odczuciu... Niemniej jednak nie można ganić całej strony za wybryki jednego pana który ma jakieś kaprysy :)
» 26 lutego 2012, 17:47 #107
Diabeloo: no cóż, też dostałem ostrzeżenie, nawet nie wiem za co, może Pan i Szanowny Władca Bovver czy jak mu tam wyjaśni mi za co
» 26 lutego 2012, 17:50 #106
Ferguson543212: racja w 100%...!
Miałem tu konto, i dokładnie ostatnie ostrzeżenie dał mi właśnie pan szanowny Bover czy jakos tak..
To jest strasznie denerwujące, wczoraj mi usuneli wiadomosc w której napisałem żeby sie nie podniecali wszyscy tym "kolubmijskim Ronaldo" czy jakos tak, to jakaś paranoja, chceta,(bo inaczej niż po wiejsku nie bede do Was się zwracał) to usuncie mi to konto, założe nowe i bedę Was gnębił ąz wróci porządek na tej stronie!
» 26 lutego 2012, 19:49 #105
sl4v: mój komentarz o tym, że odpuściliśmy mecz z ajaxem też został usunięty
» 26 lutego 2012, 19:56 #104
xrooneyfan: Hohoho, tym razem usunęli mój komentarz, który odnosił się do tego postu :P
» 26 lutego 2012, 20:54 #103
Manutdforever7: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.02.2012 15:21

Żaden mój komentarz nie został usunięty bez powodu, jeszcze. Zawsze dostawałem ostrzeżenia Od Biafary ( nie pamiętam nazwy dokładnie), był tam powód i wszystko jasne. Ale jeżeli wasze komentarze są usuwane bez powodu to jest to KPINA, więc poradził bym przeprosiny dla użytkowników od tego pana co tak chętnie usuwa komentarze. Bo to naprawdę nie jest jedyna strona o Manchesterze, nie będę wymieniał innych bo chyba każdy zna i też nie jest problemem wpisanie w GooGle : Manchester United. Pozdrawiam.
» 27 lutego 2012, 15:20 #102
jimmyyy8: HERNANDEZ nie powinien zaczynać żadnego meczu w podstawie, ŻADNEGO. Gość jest idealnym jokerem który wchodzi na ostatnie 20 minut kiedy przeciwnicy są zmęczeni. Niestety jako podstawowy napastnik jest zbyt mało kreatywny. Z nim gramy jakby o jednego mniej.

A ci co głosują na niego jako zawodnika meczu - kpina.

De Gea mistrz :)
» 26 lutego 2012, 17:25 #101
designer: kpina jest gra United, a skoro wszystko jest kpina to i glosowanie jest kpina. Dzis jest dzien kpiny buahaha!
» 26 lutego 2012, 17:34 #100
przemekk28: Cóż 1 połowa może być, 2 już gorsza. Może w pełni nie zasłużyliśmy na zwycięstwo, ale na pewno zasłużył Ryan. De Gea zawodnik meczu.
» 26 lutego 2012, 17:21 #99
karas2011: Wy "dla jaj" głosujcie na Hernandeza, czy na prawdę? ;)
» 26 lutego 2012, 17:17 #98
Draciel: Mam nadzieję, że Ferguson wyciągnie wreszcie wnioski i naleje oleju do głowy tym naszym gwiazdom!! Jak można grać w taki sposób? To już któryś mecz z rzędu, który był: nudny, nużący, nieprzemyślany i który mógł się zakończyć przegraną!! Albo niech poustawia ich inaczej, albo nie wiem... Zaczynam dochodzić do wniosku, że ten skład jest rzeczywiście zbyt słaby- tak wiele błędów nie może być wynikiem przypadku!! Gratki dla de Gei, kolejny świetny mecz!!
» 26 lutego 2012, 17:10 #97
mateuszr20471: Zapomnij o wyciagnieciu wnioskow. Nie wyciagnelismy wnioskow po porazce z Basel,City,Blackburn,Crystal Palace wiec i teraz nie wyciagniemy. Nastepny mecz z Tottenhamem wiec pewnie zepna tylki i jakos to bedzie wygladac, a potem znow padaka.
» 26 lutego 2012, 17:17 #96
dr96chicharito: Nie chce nic mówić, ale przez prawie cały mecz grali jak muły. Zero szybkich akcji, zero zaskoczenia - na prawdę chodzby byli pewni, że jednobramkowe prowadzenie im wystarczy i chcieli przeciągnąć to do końca meczu. Gdyby nie De Gea to mamy ostro w dupe, bo chyba tylko mu chciało się dzisiaj grać.
Ruszyli dopiero w końcowych 7 minutach i dzisiaj nam się udało, ale powinniśmy wyciągnąć wnioski, bo dzisiejszy remis mógłby przekreślić naszą szansę na mistrzostwo.
» 26 lutego 2012, 17:03 #95
serducho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 17:02

Moim zdaniem jest chyba jakiś błąd z tą ankietą, bo Hernandez nie możliwe, by dostał tyle głosów za nic. Po drugie na Scholes'a oddano pewnie więcej głosów niż w rzeczywistości pokazują wyniki.
» 26 lutego 2012, 17:01 #94
Dubi: Właśnie zepsuła się ankieta ,pomylili pewnie Scholesa z Hernandezem
» 26 lutego 2012, 17:07 #93
serducho: Może nie koniecznie Scholes'a z Hernandezem pomylili, bo Rudy chyba też nie zasłużył mimo wszystko na tyle głosów, ale to moje zdanie. Może coś z całą ankieta jest nie tak...
» 26 lutego 2012, 17:10 #92
manutdfan92: O klasie Giggsa w zasadzie nie muszę mówić. Coś czułem, że dziś strzeli, bo miał zaraz po przesunięciu go do przodu dwie dobre sytuację. Tylko mam pytanie: jak daleko zajedziemy na samym Giggsie i Scholesie skoro reszta nie ogarnia. Kolejny mecz dajemy sobie narzucić styl przeciwnika, niżej notowanego zresztą. Tak być nie może, bo patrząc na nasz styl ciężko go nazwać mistrzowskim, a podobno do mistrzostwa aspirujemy. Chcąc utrzymać się za plecami City trzeba grać przynajmniej przez 60-70 minut tak jak dziś przycisnęliśmy w ciągu ostatnich 10.
I jeszcze jedno. Wszyscy mówią o Giggsie, ale gdyby nie De Gea nie byłoby co ratować w końcówce. Mam nieskrywaną satysfakcje, że nie skreśliłem tego chłopaka. Od kilku meczy pokazuje, że zaczyna mówiąc kolokwialnie "czaić bazę".
» 26 lutego 2012, 17:00 #91
Akwinata: Albo nauczą Welbecka wykańczać sytuacje i z doświadczeniem przyjdzie mu nieco zimnej krwi, albo będzie strzelał bramkę "od wielkiego dzwonu". W tym drugim przypadku nie można sobie pozwolić na niego w United. Lubię go, wydaje mi się nieoszlifowanym talentem, ale zaczyna irytować, że tak często gubi się w stuprocentówkach.
» 26 lutego 2012, 16:55 #90
erni93: I tym się różni od Machedy. Macheda w każdej sytuacji potrafi zachować zimną krew i zdobyć bramkę.
» 26 lutego 2012, 17:00 #89
Szewc: Nie bardzo. Macheda gra zbyt egoistycznie i prawda jest taka, że nieważne gdzie zostanie wypożyczony to bramek nie strzela. Ma ciężką sytuację w Q.P.R. bo ściągnęli Cisse i Zamore, ale jak z nimi nie daje sobie rady to u nas tym bardziej. Welbeck w Sunderlandzie pokazał, że potrafi strzelać gole, a i w tym sezonie trochę nastrzelał. Po prostu musi się bardziej przykładać do tych "setek" bo już któryś raz lobował bramkarza, ale niestety zbyt lekko i niedokładnie.
» 26 lutego 2012, 17:06 #88
nosiema: macheda gra w rezerwach qpr. o czym wgl jest ta dyskusja hahaha
» 26 lutego 2012, 18:41 #87
18kamil78: GIGGS bohaterem a De Gea cichym bohaterem albo w sumie odwrotnie :) Prawda taka że David sporo dzisiaj wyciagnał a Giggs'y znalazł sie tam gdzie leżały 3 pkt i dolozył swoja magiczna lewa stope!
» 26 lutego 2012, 16:55 #86
Azut20: Ja się bez bicia przyznaję że oglądałem od Drugiej połowy Derby Londynu ale , już 1 połowie De Gea pokazywał to co potrafi najlepiej. A co do Hernandeza nie wypowiadam , może rzeczywiście grał najlepszy mecz ze wszystkich wkońcu 500 głosów na niego :)
» 26 lutego 2012, 16:54 #85
darkurakura: Kurde jak mozna glosowac na hernandeza przecież nic nie zrobil w meczu a co wazne nie byl lepszy od de gei
» 26 lutego 2012, 16:52 #84
Dubi: No dlatego się pytam ,czym zasłużył na tyle głosów ,mało tego przez to ,że grał przeciętnie został zastąpiony przez Younga "W 63. minucie na boisku pojawił się Ashley Young, zmieniając Javiera Hernandeza i gra od razu nabrała szybszego tempa."
» 26 lutego 2012, 16:54 #83
Azut20: Mecz z Tottenhamem i A.Bilbao pokaże w jakiej jesteśmy formie rzeczywiście i czy coś wyciągniemy z Meczu z Ajaxem i Norwich .
» 26 lutego 2012, 16:49 #82
Dubi: Czym zasłużył Hernandez na wasze głosy na piłkarza meczu ,bo chyba oglądałem inne spotkanie!
» 26 lutego 2012, 16:48 #81
Diablista16: Dla mnie piłkarzem meczu jest De Gea za te zajebiste interwencje.
» 26 lutego 2012, 16:50 #80
wladek22: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 17:00

@ Dubi
po każdym meczu w tej rubryce najwięcej głosów ma piłkarz grający najsłabiej :) zawsze
ps
chyba ze wysoko wygrywamy
» 26 lutego 2012, 16:59 #79
nosiema: wg hernandez wcale nie byl najslabszy, a przynajmniej nie byl slabszy od carricka, naniego czy giggsa, ktory nie oszukujmy sie poza bramka nic wielkeigo nie pokazal (jak zreszta cala reszta oprocz degei)
» 26 lutego 2012, 18:40 #78
Buszu: Scholes i Giggs jak młodziaki ;]
» 26 lutego 2012, 16:47 #77
Majek: taa. tylko Scholes od 70 min już tylko człapał po boisku :-)
» 26 lutego 2012, 16:50 #76
Akwinata: Do tego jego potworny błąd z podaniem, który mógł się fatalnie skończyć dla Man Utd...
» 26 lutego 2012, 16:53 #75
Dubi: No i w tym momencie tylko i wyłącznie dzięki De Gei nie straciliśmy bramki .
» 26 lutego 2012, 16:56 #74
TheRdDevil: 5 liter Giggs!! I kilka wykrzykników :-)
» 26 lutego 2012, 16:46 #73
chomik18: A Tottenham bez Scotta Parkera na United :)
» 26 lutego 2012, 16:44 #72
Pauleta77: hah właśnie, dopiero teraz po przeczytaniu zdałem sobie z tego sprawę, bo na meczu mi jakoś ten fakt przeleciał obok
» 27 lutego 2012, 13:02 #71
96kutno: gonimy city ;]
» 26 lutego 2012, 16:43 #70
Dubi: Jak straciliśmy bramkę to zaniemówiłem ,już myślałem ,że po mistrzostwie ,ale od czego ma się takich piłkarzy jak Giggs ,najwspanialsza rzecz jaką mógł sprawić na jubileusz. Danny Welbeck niech poprawi skuteczność bo następny mecz może zacząć na ławce ,jeżeli zremisowalibyśmy to tylko i wyłącznie przez niego.
» 26 lutego 2012, 16:43 #69
Majek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 16:48

daj spokój chłopie... Welbeck przez cały mecz sam nas ciągnął do przodu.
» 26 lutego 2012, 16:46 #68
Dubi: Ale przynajmniej jedną sytuację mógłby wykorzystać ,to jest Premier League tutaj w niektórych meczach możesz mieć tylko jedną taką szansę na gola
» 26 lutego 2012, 16:52 #67
Majek: no musi nas skutecznością popracować. Ale nie zmienia to faktu, że jest szalenie pożyteczny w zespole. Hernandez, Owen i Macheda do pięt mu nie dorastają.

może gdyby miał wsparcie w kolegach i nie musiał sam sobie kreować sytuacji może miałby więcej sił i czasu by skutecznie wykończyć jakąś akcję.
» 26 lutego 2012, 17:00 #66
chomik18: Różnie to dzisiaj mogło być. Gdy Ryan trafił w poprzeczkę i się uśmiechnął to pomyślałem, że do smiechu mu nie będzie jak "Kanarki" wyrównają. Na nasze szczęście świetna piłka Younga zakończona przez Giggsa i mówimy o fenomenalnym Walijczyku jako o bohaterze! Należało mu się! Szkoda zmarnowanych piłek Dannego, mnie dzisiaj zawiódł Javier Hernandez i Michael Carrick. 12 spotkań do końca sezonu przeplatanych meczami LE - będzie ciekawie ;) Ciężkie wyjazdy jeszcze na WHL i Etihad Stadium nas czekają ;)
» 26 lutego 2012, 16:42 #65
Majek: Nie mam w zwyczaju krytykować piłkarzy a tym bardziej Fergusona ale ten mecz to jakaś kpina... 80 min meczu przespacerowali. po bramce na 1:0 grać do przodu chciało się tylko Welbeckowi, Giggsowi i Jonesowi (więcej dał w ofensywie niż Nani). no i chętny do gry był jak zwykle Henrandez, ale o jego umiejętnościach w konstruowaniu akcji lepiej nie wspominać...

to jest strasznie irytujące, że prawie w każdym meczu zadowalamy się wynikiem 1:0 i oddajemy inicjatywę przeciwnikowi. nieważne czy jest to Man City czy Norwich. minimalizm za który już nie raz jakiś outsider nas pokarcił. Beniaminek gniótł nas jak chciał a nasze ataki zatrzymywały się na pierwszym przeciwniku. Nic dziwnego skoro za każdym razem nasz zawodnik będący przy piłce na połowie rywala nie miał komu podać.

bramka dla Norwich to była kwestia czasu. no i wpadła na nasze szczęście czy tam nieszczęście dopiero w 84 min. a tu nagle CUD ! wszyscy biegają dwa razy szybciej. nagle okazuje się, że ta obrona Norwich nie jest taka straszna. przez 5 min stworzyliśmy więcej dogodnych sytuacji niż przez resztę meczu.

dla mnie to policzek dla kibiców. gdyby należycie zespół podszedł do tego meczu to na pewno nie skończyło by się taką nerwówką...
» 26 lutego 2012, 16:42 #64
Dubi: Zgadzam się w 100 procentach po stracie gola jakby się obudzili ,żeby zasłużyć na mistrzostwo muszą grać na maxa całe 90 min ,a nie tylko żeby objąć prowadzenie.
» 26 lutego 2012, 16:45 #63
wazza89: przeczytałem;)

zgadzam się z Tobą w 100%. Gracze United za bardzo wierzą w wielkość United jako klub. A piłka polega na tym aby każdy piłkarz grał z taką myślą "jeżeli nie ja to kto?" a mam wrażenie że nasi grają z myślą "jesteśmy wielkim klubem z mentalnością zwycięzców i nic nam nie grozi musimy oszczędzać siły na następny mecz". Sory za tak długie zdanie - nigdy nie byłem dobry z polskiego. pozdro
» 26 lutego 2012, 16:47 #62
Wuj3k: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 16:59

Dokladnie, oninieraz juz pokazali, ze potrafia zagrac dobrze tylko do pierwszej bramki- potem jest obrona Czestochowy i cuda na kiju zeby tylko bramki nie stracic, a nikt jakos nie mysli, zeby strzelic kolejna... I nieraz sie konczy wyrownaniem dla przeciwnika. Kiedys jakis komentator swietni ujal gre United w tym sezonie- 'Oni chyba powinni zwrocic sie do FA, zeby kazdy mecz zaczynac z trzybramkowa strata do przeciwnika, wtedy dopiero graja na miare mistrzow Anglii'- to bylo jakos po meczu z Chelsea.
» 26 lutego 2012, 16:58 #61
Addamus: Bramka Giggsa
www. daily motion .com/video/xp2dp4_n1-2m-www-fasthighlights-com_sport#from=embediframe

Bez obrażania :)
» 26 lutego 2012, 16:41 #60
Bovver: można można ;) przy okazji dzięki za wstawke bramki bo z checia zobacze coś na czym mi urwało transmije ;)
» 26 lutego 2012, 16:43 #59
Camcio94: udało się. bałem się że znowu w frajerski sposób stracimy punkty. Wiadomo ze liczy sie zwyciestwo, ale United nie moze tak oddawać pola przeciwnikowi
» 26 lutego 2012, 16:41 #58
4uKrychu: Słaba gra z naszej strony ale jest zwycięstwo!
Brawo Giggs, jesteś niesamowity. Cudowny, piękny, wspaniały jubileusz!
Tak naprawdę bohaterów meczu bylo dwóch. Giggs i De Gea :)
Welbeck dzisiaj słabo, ale stać go na wiele więcej, każdemu zdarzają się gorsze mecze.
Nani przeciętnie, jeszcze forma nie ta co trzeba. Young dał sporo ożywienia swoim wejściem na boisko. Scholesa niestety zapamiętam z koszmarnego podania, po którym uratował nas De Gea. Ale zdarza się najlepszym! I tak jesteś wielki Scholesy!
» 26 lutego 2012, 16:40 #57
KibolManUtd: Można mieć zastrzeżenia do stylu gry, jednakże były dwa argumenty na plus :
1 - Scholes
2 - Giggs
Nie ma co pisać to nasi kluczowi zawodnicy...

Zapewne znów 100% winy za bramkę ponosi De Gea :) Przecież strzały w okienko, z 15 metrów, oddane z całej siły, powinien bronić zębami... :)
» 26 lutego 2012, 16:40 #56
wazza89: kurcze najgorsze jest to że zawodnicy którzy powinni być kapitalnym uzupełnieniem poprzez ich wielke doświadczenie są motorem napędowym. To nie świadczy dobrze o kadrze united. Mamy kapitalny skład ale jednak czegos brakuje przez cały sezon tej druzynie. Czegoś lub kogoś.
» 26 lutego 2012, 16:50 #55
ManUtdFun: Ryan Giggs, Ryan Giggs, Running down the wing,
Ryan Giggs, Ryan Giggs, Running down the wing,
Feared by the Blues, Loved by the Reds,
Ryan Giggs, Ryan Giggs, Ryan Giggs!
RYAN GIGGS!! Świetne uczczony jubileusz. Szkoda, że musieliśmy czekać do 92 minuty, ale tak się tworzy historia, to są właśnie Czerwone Diabły, walka do końca! Brawo Giggs, brawo Scholes, brawo De Gea. Kolejny super mecz Hiszpana. Najważniejsze, że wciąż nie odstępujemy City, presja, presja musi być! Teraz Tottenham! Glory Glory Man United!!
» 26 lutego 2012, 16:38 #54
Exigo: Kiepska gra.
Smutne, że praktycznie emeryci wygrywają mecz dla nas, będzie bardzo ciężko, ale nadal jesteśmy w grze.

Za tydzień Koguty, które zebrały dzisiaj okrutny oklep. Do tego zabraknie Scottiego Parkera, który zszedł za czerwień, także jest szansa.
Myślę, że wygranie z mocnym zespołem jakim jest Tottenham dałoby nam więcej wiary w siebie i trochę otrząsnęło piłakarzy, bo to co dzisiaj widziałem woła o pomstę do nieba
Czasem mam wrażenie, że mamy więcej szczęścia, niż umiejętności.
» 26 lutego 2012, 16:38 #53
ax1d: Już mnie szlag trafia, jak patrzę na United grające na 1:0.
» 26 lutego 2012, 16:37 #52
JRI: Ujawniło się 899 meczy doświadczenia ;)
» 26 lutego 2012, 16:37 #51
oldtrafford: Fenomenalny Giggs zapewnia cenne trzy punkty Manchesterowi. Lepszego jubileuszu nie mógł sobie wymarzyć.Brawo Diabły za zwycięstwo.
» 26 lutego 2012, 16:37 #50
Azut20: Sam mecz , nie ma o czym mówić , bramka Giggsa na 900 mecz kapitalne uczczenie tego jubileuszu . Ale jak mamy aspiracje na Mistrza a United zawsze ma to gra musi zostać poprawiona. Tyle Odemnie.
» 26 lutego 2012, 16:37 #49
Klimaa: Bramki strzelają dwaj weterani więc mówi to samo za siebie ;-)

Przykre jest to, że po strzeleniu szybko bramki United w głupi sposób przeważnie się cofa i zaczyna bronić czekając na kontrataki. A wystarczyłoby zawalczyć o drugą bramkę, tak jak dzisiaj, po stracie ruszyli do ataku i 10min wystarczyło do objęcia prowadzenia.
» 26 lutego 2012, 16:35 #48
wiktorg104: Dziadkowie to umieją :)
Lecz taką formę daleko nie zajdziemy wielkie brawa ponownie dla Davida, zawiedli mnie Jones(przeciętnie),Carrick(w ogóle go nie było widać, słychać ani czuć oraz ponownie Nani(ech...)
» 26 lutego 2012, 16:35 #47
SzYnA: ehh całe szczęscie że United grało do końca, ale to mają być profesjonaliści ? strzelili szybko bramke i przez 84 minut nękani przez Norwich City :/ przecież to wiadomo że można stracić bramke równie szybko jak się strzeliło. jedynie ze 3 kontry groźne bo groźne ale jednak niewykorzystane. Następuje strata bramki na korzyść gospodarzy i nagle się biorą do roboty w 84 minucie :/ to byłby cud gdyby tak grane United nie straciło bramki, ale jak widziałem co robią po utracie gola byłem przekonany na 90% że jeszcze to wygramy i jednak. niezawodny Giggs nie zawiódł :D GLORY UNITED GLORY RYAN GIGGS !!
» 26 lutego 2012, 16:35 #46
matryba: Uffff!! po raz drugi w tym tygodniu ulżyło.
» 26 lutego 2012, 16:35 #45
TraN: Słaby mecz w naszym wykonaniu z wyjątkiem pierwszych i ostatnich minut. Piłkarzom tak jakby się nie chciało grać. Dobrze, że nie dotyczy to De Gei, bo nie remis, a porażka byłaby całkiem realna. No ale mam nadzieję, że w Londynie się otrząsną.
» 26 lutego 2012, 16:35 #44
charlie102: Znowu "dziadki" ratują nam mecz. Brawo Paul i przede wszystkim Ryan, fantastycznie uczczony jubileusz! Co do meczu, nie było to powalające widowisko, kontrolowaliśmy grę jednak kanarki przycisnęły w drugiej połowie i ta bramka śmierdziała. Duża nieskuteczność dziś Welbecka, widać było brak Rooneya i na drugim skrzydle Valencii. Za tydzień musimy zagrać o niebo lepiej bo na White Hart Line już tak łatwo nie pójdzie, dziś najważniejsze że mamy 3 punkty i wciąż tracimy tylko 2 punkty. W walce o mistrzostwo pozostały już tylko same Manchestery.
» 26 lutego 2012, 16:34 #43
ZuczekUnited: De Gea od paru meczy zaczyna sie rozkrecac. Oby tak dalej...

Giggs - nie mam slow, jubileusz i gol w ostatniej minucie MISTRZ
» 26 lutego 2012, 16:34 #42
lukas0970: De Gea zawodnik meczu bezapelacyjnie ! Giggs i Scholes tuż za nim.
» 26 lutego 2012, 16:34 #41
SzYnA: dokładnie, jeszcze Young chociaż grał krótko to pokazał się z o wiele lepszej strony niż reszta. defensywa każdy note góra 5 dostawali tyle piłek za kołnierze że to jest nie do pomyślenia, tyle błędów no i największy Rio przy stracie gola...
» 26 lutego 2012, 16:37 #40
nosiema: a coz young takiego pokazal oprocz asysty? Nie mowie ze asysta nie jest pierwszej klasy ale poza tym szalu nie zrobil
» 26 lutego 2012, 18:36 #39
Bovver: Szczerze to myślałem ze Boss go ściagnie bo nie prezentował sie rewelacyjnie w pierwszej połowie, ale dobrze ze tak sie nie stało. Weteran uratował nam skóre, ale nalezy spojrzec prawdzie w oczy. Nie w każdym meczu będziemy mieli tyle szczęścia co dziś. Jeżeli klub ma ambicje na mistrza to takie mecze jak ten dzisiejszy tego nie odzwierciedlają... Fakt faktem zwycięstwo cieszy, ale bardziej niz gra United zrobiła na mnie postawa graczy z Norwich i będą obiektywnym mecz powinien zakończyć się remisem...
» 26 lutego 2012, 16:33 #38
Rooney345: za duzo marnowanych okazji,ale wazne ze zwyciestwo
» 26 lutego 2012, 16:33 #37
BaltazarGabka: Hernandez znowu bardzo cieńko... Co by nie mówić nasi weterani zagrali bardzo dobrze (i scholes i giggs, nawet nie licząc tych bramek)
» 26 lutego 2012, 16:33 #36
jacoparada: Chicharito w meczu był widoczny jak zmieniał Younga! To był najgorszy występ Groszka od finału z Barsą...
» 26 lutego 2012, 16:35 #35
kilgor: Grochu nie biega po całym boisku za piłą tylko czeka na podania, a tych podań nie było więc jak miał grac??
» 26 lutego 2012, 16:39 #34
jacoparada: Do własnie takich meczy i takich dramatycznych końcówek przyzwyczaja nas PL i MU! zapraszam hiszpańskie zespoły do PL...
» 26 lutego 2012, 16:33 #33
mietek1506: Słaby Mecz, ale najważniejsze są 3 punkty :) Brawo Sir Ryan Giggs !! Glory Glory
» 26 lutego 2012, 16:32 #32
EmigrantPL: mecz naszych weteranów! oszalałem :D Giggs&Scholes!!

Young świetnie się pokazał, a De Gea to magik :D
» 26 lutego 2012, 16:32 #31
Piorun: Piekny jubileusz :) jakby nie on zegnalibysmy sie z mistrzostwem :/
JEST WIELKI !
» 26 lutego 2012, 16:32 #30
czaxon: Dobry mecz, United i Norwich pokazało klase.Bravo de Gea i Giggs.Glory Glory Man United!
» 26 lutego 2012, 16:32 #29
Martin: Nie powiem, przysporzyli nam nerwów, i wkurza mnie to, że wzięli się do roboty 'po fakcie', ale.. krótko: Kocham.
» 26 lutego 2012, 16:31 #28
satan23: To był słaby mecz w naszym wykonaniu... Ale nas uratowali weterani :)
» 26 lutego 2012, 16:31 #27
Crisyne1: żałosny mecz, żałosny Welbeck , trochę lepszy dzisiaj Nani ( więcej się ruszał ), fenomenalny De Gea no i dwójka niezawodnych, choć Giggs w trakcie meczu nie był aż tak widoczny jak Scholes, ale i tak wygrana cieszy
» 26 lutego 2012, 16:31 #26
jacoparada: oj ktoś tu inny mecz oglądał...
» 26 lutego 2012, 16:33 #25
Crisyne1: dlaczego ? ;D wiesz możliwe że czasami innych piłkarzy widziałem bo na necie z jakością słabiutko dziś było
» 26 lutego 2012, 16:46 #24
96kutno: jacop chyba ty
» 26 lutego 2012, 16:47 #23
jacoparada: 96kutno a mniej po gimnazjalnemu to jak to będzie brzmiało?
» 26 lutego 2012, 17:23 #22
Crisyne1: jacoparada, z czym się nie zgadzasz w mojej wypowiedzi ?
» 26 lutego 2012, 17:59 #21
jacoparada: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 19:51

\Chociażby z tym co piszesz o Welbeck'u! Nie wiem czy nie był lepszy niz Nani dzisiaj!bardzo dużo pracował pod polem karnym NC, gdzie było bardzo ciasno od obrońców ! był bardziej widoczny od chociażby Hernandeza, o którym zapomniałeś chyba wspomnieć! Graliśmy w 10-ke dzięki Groszkowi... sory ale taki jest fakt! Oczywiscie stary to TYLKO I WYŁĄCZNIE moje spostrzeżenia ;-D#
» 26 lutego 2012, 19:50 #20
Crisyne1: niby masz rację ale jednak nie trafienie 4 setek to już lekka przesada
» 26 lutego 2012, 21:07 #19
kilgor: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 16:31

Brawo dla Giggsa i De Gei... Nasz bramkarz definitywnie najlepszy występ.
» 26 lutego 2012, 16:31 #18
sssexton90: co za horror, ale bohaterowie na posterunku !! GLORY GLORY
» 26 lutego 2012, 16:31 #17
Rooni126: Ja nie wiem czy sie cieszyc ze z tego co piszecie fuksem wygralismy czy plakac z powodu naszej gry,nie chce oceniac ich bo przyznam sie ze ogladalem arsenal ale z tego co piszecie to tak to wyglada...
» 26 lutego 2012, 16:31 #16
hbs369: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 16:31

Ta bramka Ryan'a to wzruszający moment :)

PS. Mecz na nic.
» 26 lutego 2012, 16:31 #15
beckham85: piknie tak to sie robi :) , wazne 3pkt na koncie i dalej walczymy o obrone korony !!
» 26 lutego 2012, 16:31 #14
dev13: Giggs jesteś wielki . Dzieki za wszystko :D
» 26 lutego 2012, 16:30 #13
ashley18: Wszytsko ok, ale czemu Danny marnuje tylko "setek" ? Przecież rasowy napastnik nie może sobie na takie coś pozwolić...
» 26 lutego 2012, 16:30 #12
Crisyne1: 4 sety , ale przecież "Drewniatov" to drewno
» 26 lutego 2012, 16:32 #11
kilgor: Welbeck jest troszke drewniany. Szkoda, że nie zagrał Berba.
» 26 lutego 2012, 16:33 #10
Crisyne1: nom niestety , nie mówie że Welbeck to drewno ale on jest troche taki , ma drewniane nogi i rzadko kolana ugina ;D
» 26 lutego 2012, 16:39 #9
DaniooO: "drewaniany welbeck" nie przesadzajcie, znalezliscie sobie kolejnego po berbatovie. Swoją drogą to jest pewna cecha która nie do końca jest wadą. Wiekszość wysokich pilkarzy ma z tym problem, po prostu tak jest, cos za cos. Jakby sie przyjrzec Ronaldo to on tez ma drewniane nogi, tyle że szybkie;d
» 26 lutego 2012, 19:10 #8
kubik14: Drewniane...
Kur..a ludzie, to są piłkarze światowi, drewniani możecie być wy na podwórkowym boisku....
Barbatov, zawodnik z chyba najlepszą techniką w United - drewno
Teraz Welbeck ? Technicznie zjada Machede i Hernandeza na śniadanie, można się nawet pokusić o stwierdzenie, że jego wyszkolenie stoi na wyższym poziomie nić u Roo... ale jest drewnem
» 26 lutego 2012, 19:13 #7
AgEnT: Ludzie ogarnijcie się! Drewniane nogi to może mieć wasz stół w pokoju, a nie zawodowy piłkarz. Usłyszeli coś raz i teraz każdego od drewien wyzywają, a sami z pewnością ani do piłki kopnąć nie potrafią.
» 26 lutego 2012, 19:50 #6
dominikMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.02.2012 16:30

brawo giggs życze szcześcia :)
» 26 lutego 2012, 16:30 #5
pbskarpy: I co ? Teraz pewnie gimbusy powiedzą, że to był śliczny mecz w wykonaniu MU.

Jasne z cieniasami, to każdy mecz jest ładny, ale jak przychodzi zmierzyć się z klasowym zespołem, to MU nie daje rady.
» 26 lutego 2012, 16:30 #4
Zyvold: No aż nie moge... -.-
Wygrywamy a ty DALEJ NARZEKASZ... poza tym Norwich pokazało już jakie jest słabe, będac beniaminkiem jest na 8 miejscu.
Piszesz nie tak, jakbyś kibicował MU, tylko tak, jakbyś nienawidził tego klubu.
» 26 lutego 2012, 16:37 #3
Crisyne1: no racja, klasowy zespół MU nie daje rady ... Arsenal 2:8 United, Arsenal 1:2 United, CHelsea 1:3 United, CHelsea 3:3 United, City 3:2 United, United 2:1 Liverpool, United 3:0 Tottenham
» 27 lutego 2012, 00:03 #2
Kordrian10: jego 899 meczy zaprocentowało :D
» 26 lutego 2012, 16:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.