Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Liga Europejska: Ajax Amsterdam pokonany!

» 16 lutego 2012, 20:57 - Autor: Bart - źródło: DevilPage.pl
Manchester United po dobrym spotkaniu pokonał na wyjeździe Ajax Amsterdam 2:0. Bramki dla Czerwonych Diabłow zdobyli w drugiej połowie Young oraz Hernandez. Rewanż na Old Trafford już za tydzień!
Liga Europejska: Ajax Amsterdam pokonany!
» Manchester United po dobrym spotkaniu pokonał na wyjeździe Ajax Amsterdam 2:0. Bramki dla Czerwonych Diabłow zdobyli w drugiej połowie Young oraz Hernandez. Rewanż na Old Trafford już za tydzień!
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Ajaksem?
Pierwsze minuty na Amsterdam Arena przebiegały bardzo spokojnie. Zawodnicy obu zespołów szanowali piłkę i unikali prostych błędów.

Ciekawą i ładną dla oka akcję Czerwone Diabły wypracowały w 9. minucie. Evans do spółki z Nanim ograł trzech zawodników, po czym wystawił piłkę na skrzydło do Younga. Ashley po dobrym dryblingu wypracował dla United jedynie rzut rożny, z którego nie udało się już niestety zagrozić bramce Vermeera.

W 18. minucie indywidualną akcją w Ajaxie popisał się Koppers. Po kilkudziesięciometrowym rajdzie uderzył piłkę lewą nogą po ziemi. Zabrakło jednak siły i De Gea spokojnie wyłapał futbolówkę. Niedługo potem strzałem z dystansu Vermeera próbował zaskoczyć Rooney. Uderzył jednak w środek bramki, gdzie stał bramkarz Ajaxu.

22. minuta to mocne, prostopadłe zagranie od Rooneya do wybierającego Javiera Hernandeza. Anglik rzucił się w pogoń za futbolówką, jednak nie miał większych szans z dobrze ustawionym goalkeeperem Holendrów.

Po prawie pół godzinie gry Nani fatalnie zachował się po prostopadłym zagraniu Hernandeza w pole karne. Portugalczyk był w idealnym miejscu do dośrodkowania lub oddania zaskakującego strzały z ostrego kąta. Nie wiadomo jednak, co miał na myśli Nani bo piłka poszybowała w górne rzędy trybun...

32. minuta to potężne uderzenie De Jonga z około 25 metrów. De Gea fantastycznie wybił futbolówkę na rzut rożny. Piłka zmierzała w światło bramki tuż obok słupka. Pięć minut później Holendrzy po raz kolejny testowali umiejętności De Gei przy uderzeniach z dystansu. Tym razem celował Ekirsen, ale piłka po jego strzale poleciała prosto w ręce bramkarza United.

Trzy minuty przed końcem pierwszej połowy dobry wypad ofensywny zaliczył Fabio da Silva. Brazylijczyk prostym zacięciem uwolnił się spod opieki obrońcy Ajaxu, po czym natychmiast dośrodkował do Naniego w pole karne. Portugalczyk zdołał oddać strzał głową, ale niezbyt celny, przez co futbolówka wyleciała poza linię końcową.

Manchester United drugą połowę rozpoczął od mocnego uderzenia. Po kontrze i podaniu Hernandeza, Nani zbiegł ze skrzydła w stronę pola karnego i uderzył technicznie pod poprzeczkę. Vermeer zdołał wybić futbolówkę na rzut rożny. W odpowiedzi Sulejmani zagrywał piłkę do Bulykina, za plecy Ferdinanda. Napastnik Ajaxu uderzył jednak daleko od bramki De Gei.

W 52. minucie Hernandez znalazł się w sytuacji sam na sam po dobrym podaniu Rooneya. Meksykanin półobrotem przyjął piłkę i minął jednego defensora. Szybko doskoczył jednak do niego Anita, a ostatecznie Vermeer wyciągnął piłkę spod nóg Meksykanina.

Kolejne minuty przynosiły kolejne ataki i akcje Manchesteru United. Gracze sir Alexa Fergusona wyraźnie podkręciły tempo, spychając Holendrów na własną połowę. Na efekty nie trzeba było długo czekać.

Po rzucie rożnym i lekkim zamieszaniu w 60. minucie piłka spadła pod nogi niepilnowanego Ashleya Younga, po podaniu Naniego. Anglik prostym zwodem przełożył piłkę na prawą nogę, minął rywala i mocnym strzałem wpakował piłkę do siatki z około 10 metrów otwierając tym samym wynik spotkania.

Trzy minuty później mogło być już 2:0 dla Diabłów. Po akcji prawą stroną, piłkę w pole karne za plecami obrońców dostał Nani. Skrzydłowy obrócił się na pięcie, uderzył lewą nogą, a Vermeer końcami palców przeniósł piłkę nad poprzeczkę.

W 74. minucie Eriksen na pełnej szybkości przebiegł połowę Manchesteru United w indywidualnym rajdzie z piłką. Łatwo zakręcił Ferdinandem i oddał mocny strzał zza pola karnego na bramkę De Gei. Strzał został skierowany w środek bramki, co znacznie ułatwiło zadanie hiszpańskiego bramkarzowi.

W ostatnich minutach tempo gry wyraźnie spadło. Gracze Manchesteru United częściej bronili się niż próbowali wyprowadzić szybkie kontry. Przełożyło się to na posiadanie piłki przez Holendrów oraz ilość akcji pod bramką De Gei. Sulejmani próbował w 85. minucie zaskoczyć Hiszpana z dystansu. I tym razem piłka poleciała prosto w ręce De gei.

W odpowiedzi Manchester United przeprowadził błyskawiczną akcję. Hernandez wystawił piłkę Rooneyowi. Wazza mógł spokojnie strzelać, ale odegrał piłkę do Chicharito. Meksykanin uderzył piłkę po ziemi. Ta odbiła się jeszcze od nóg Vermeera i wolno przekroczyła linię bramkową, podwyższając wynik na 2:0.

Do końca meczu gracze Ajaxu walczyli jeszcze o bramkę honorową. Wszelkie próby kończyły się jednak niepowodzeniem. Sędzia po trzech doliczonych minutach zakończył spotkanie. Czerwone Diabły rozegrają rewanż na Old Trafford z ogromną przewagą.

Ajax Amsterdam 0:2 Manchester United

Bramki: Ashley Young 60', Javier Hernandez 87'

Ajax: Vermeer - Alderweireld, Vertonghen, Anita, Koppers (Boilesen 63'), Eriksen, S. de Jong, Aissati, Sulejmani, Bulykin (Van Rhijn 60'), Ozbiliz (Lukoki 80')

Man Utd: De Gea - Jones, Evans, Ferdinand, Fabio - Nani, Carrick, Cleverley (Scholes 61'), Young [(Valencia 76') Welbeck 87'] - Hernandez, Rooney


TAGI


« Poprzedni news
Składy: Ajax Amsterdam - Manchester United
Następny news »
Hernandez: Jeszcze nie awansowaliśmy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (145)


Liverpoolczyk: Gratuluje wam myślę że wygracie LE największym waszym rywalem jest Man City.
Fan LFC
» 17 lutego 2012, 21:14 #141
Marcindst13: Takie pytanie jesli przjedziemy a mamy wielkie szanse na wawans to z kim gramy czy jest znow losowanie ? kto z kim ?
» 17 lutego 2012, 20:43 #140
buhert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2012 20:52

Athletic Bilbao - Lokomotiv

PS: W necie pełno tego ;) czasem warto poszukać :D
» 17 lutego 2012, 20:52 #139
SEBEKMU11: I nasuwa się pytanie , czemu Young nie uczy reszty drużyny wślizgów ? :D
» 17 lutego 2012, 19:41 #138
N17: Ojj, bo murawa zimna, bo spodenki będą brudne, bo się trzeba bardziej zmęczyć i trzeba pomyśleć oraz się postarać.
» 17 lutego 2012, 20:37 #137
ironia: Poszaleliście z tym skrótem..
» 17 lutego 2012, 18:48 #136
vip14: Brawo United ! Szacunek dla Younga dla Hernandeza ! Glory, Glory Manchester United :-) Bardzo dobry mecz :D
» 17 lutego 2012, 16:55 #135
diabelek79: dobrze że man wygrał bo to by była sensacja przegrać na własnym stadionie.
» 17 lutego 2012, 15:39 #134
RadsonRadson: widać jak się znasz . graliśmy na wyjeździe ...
» 17 lutego 2012, 15:41 #133
Swistak95: Heh no bez beki naprawdę zacznij oglądać mecze
» 17 lutego 2012, 19:43 #132
Szpakero: Nie wiem co jest przyczyna tak słabej dyspozycji MUFC . Pierwsze kolejki Premier League były fantastyczne w ich wykonaniu , a im więcej rozgrywają spotkań tym słabiej grają . Wczoraj mieli problemy z przedostaniem się w pole karne Ajaxu . I połowa należała zdecydowanie do gospodarzy w drugiej zaczęliśmy w końcu skutecznie atakować . Mam nadzieje , że bd teraz tylko lepiej . Glory Manchester !
» 17 lutego 2012, 15:37 #131
tojapl: Ty Szpakero wcale racji nie masz, bo ManU gralo lepiej od Ajaxu od 1 do ostatniej minuty!
» 17 lutego 2012, 16:11 #130
CreisPL: wg mnie po prostu obrońcy Ajaxu bardzo dobrze pracowali cały mecz ;) no poza kilkoma wpadkami w tym akcja na pierwszą bramkę ;)
» 17 lutego 2012, 19:37 #129
N17: Nieprawda, przez pierwsze 15 minut (obiektywnie, z ręką na sercu) mogę powiedzieć, że mecz był prawie wyrównany, ale minimalnie lepiej grał Ajax i te przebłyski Erksena i Ozbilitza.
» 17 lutego 2012, 20:39 #128
Szpakero: Kolego ,,tojapa" przez pierwsza połowe przeważali i to bylo widoczne nie wiem jak możesz sądzić odwrotnie . W pierwszej połowie my nie mieliśmy zbyt dużo sytuacji , a z kolei oni mieli m.in. strzał De Jonga z którym ledwo sobie poradził De Gea . Pozdro ;)
» 18 lutego 2012, 13:51 #127
diabelek79: mam nadzieje ze man wygra lige europejska
» 17 lutego 2012, 15:28 #126
RadsonRadson: z taką formą nie ma szans !
» 17 lutego 2012, 15:41 #125
tojapl: Chicharito to moj faworyt do pierwszego skladu, a nie Welbeck.
» 17 lutego 2012, 16:06 #124
tojapl: Manchester jest faworytem, a Radson moze sobie gadac co chce ale i tak zle mowi, bo ManU wygra LE!!
» 17 lutego 2012, 16:13 #123
Rooni126: tojapl

Gdybys ogladal mecz a nie czytal tylko kto strzelil gola to bys mowil inaczej.... Nie mam zamiaru tego wyjasniac ale zaufaj mi
» 17 lutego 2012, 19:20 #122
Rooni126: jesli chodzi o Hernandeza oczywiscie...
» 17 lutego 2012, 19:29 #121
Fabio: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2012 15:03

W 1 połowie można było spokojnie pójść zrelaksować się ze Swoją kobietą i na pewno nie straciłoby się niczego ciekawego ,a pierwsze 45 minut szybko ,przyjemnie i bardziej ciekawie by zleciało:D
2 połowa znacznie lepsza w wykonaniu United ,chyba sir Alex powiedział w szatni kilka dobitnych słów na potrzebę mobilizacji.
Ważne ,że jesteśmy 2 gole do przodu i co najważniejsze zagraliśmy na 0 z tyłu ,rewanż za tydzień będzie już tylko formalnością.
Niestety dla Ajax'u we wczorajszym meczu było widać " gołym okiem " ,różnicę klas między obydwoma zespołami.
United nie grając na 100% swoich możliwości bez większego wysiłku ograło Ajax ,który co prawda też nie grzeszy formą ,ale mimo to różnica była KOLOSALNA jak dla Mnie.
Czekam już na przeciwnika w następnej rundzie ,bo odpadnięcie United w dwumeczu z Ajax'em przy całym szacunku dla tego zespołu ,jest po prostu NIEMOŻLIWOŚCIĄ i chyba każdy zdrowo myślący kibic piłki nożnej zgodzi się ze Mną w tej kwestii.
» 17 lutego 2012, 14:54 #120
KibolManUtd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2012 14:31

A tak z innej beczki : MU wykłada 35 mln euro i Berbatova w zamian za Bale'a, co wy na to ? Jak dla mnie to byłby transferowy hit ! Berba już nie jest nam potrzebny a Bale stałby się z miejsca postacią formatu Rooneya w naszym składzie... Krótko mówiąc jaram się !

A co do meczu to super rezultat, szczególnie cieszy mnie dobry występ Davida, jakoś nie widzę tutaj jego hejterów... designer i ZuczekUnited chyba zostali pozbawienie tlenu ;)
» 17 lutego 2012, 14:30 #119
buhert: Plota :)
» 17 lutego 2012, 14:52 #118
Fabio: Też o tym czytałem i Ja byłbym za;) ,ale na 90% to plota ,ponieważ Tottenham'owi w ogóle by się to nie opłacało ,przez co prawdopodobieństwo iż te info jest prawdą spada niemal do zera ,a szkoda:(
» 17 lutego 2012, 14:57 #117
Krystiano98: Możliwe, że Redknapp odejdzie z Tottenhamu więc z nowym można by się dogadac :D
» 17 lutego 2012, 15:01 #116
Fabio: " Krystiano98 " Twoje marzenie jest raczej mało prawdopodobne do spełnienia ,bo Tottenham ma ogromne szanse na grę w LM bez potrzeby kwalifikacji ,a myślę iż Bale'owi też by to odpowiadało.
Bo gdzie indziej miałby się bardziej wypromować niż w LM ?!
Jeszcze zależy kto by się zgłosił po Walijczyka ,bo wątpliwe jest iż miałby się przenieść do innego zespołu z wysp ,jeśli już to pewnie wolałby wyemigrować gdzieś do innej części Europy
» 17 lutego 2012, 15:09 #115
KibolManUtd: Plota na 100 % to były sensacje ze Sneijerem, nie wiadomo gdzie Bale chce grać, pewnie będzie to Real lub Barca, ale jeśli marzy mu się zostanie legendą PL jak jego rodak Giggs, powinien przejść do United... Obawiam się tylko, że SAF nie zrobi tego transferu, lepiej kupić kilku piłkarzy formatu Bebe, co jest bez sensu, bo mamy szeroką kadrę już... Bale (naturalna lewa noga) + Valencia (naturalna prawa noga) na skrzydłach i Rooney na szpicy to byłoby to ! Young, raczej nic nowego do zespołu nie wniesie, to taki gorszy Nani...
» 17 lutego 2012, 15:59 #114
tojapl: Bale rzeczywiscie by sie przydal, ale co do Berbatova to tez wazny pilkarz i nie chcialbym, zeby odchodzil.
» 17 lutego 2012, 16:09 #113
listek007: Ferguson moim zdaniem nawet się nie interesuje Bale'm ponieważ, pozycja skrzydłowych jest kapitalnie obsadzona w naszej drużynie. Poza tym jesteście pewni że jest on lepszy od Naniego, Valencii czy Younga? Na pewno częściej łapie kontuzje, musiałby się wkomponować w zespół itp. SAF powinien zainwestować w środek pola w pomocy bo tu mamy problem. Nawet jeśli Fergi mógłby go sprowadzić to moim zdaniem nie ma sensu, nie możemy mieć wszystkich gwiazdorów z Premier League.
» 17 lutego 2012, 16:17 #112
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2012 18:53

@tojapl

Berbatow to może i był dla nas ważny, ale jakieś dwa lata temu. A skoro ma u nas grać raz na pół roku i marnować swój wielki talent, to lepiej żeby odszedł (nie łudźmy się, że w przyszłym sezonie SAF mu da grać - nie przy Rooneyu, który jest NIE do wygryzienia).

@Fabio

Czy aby na pewno? Wiemy, że negocjują z Lille, więc coś musi być na rzeczy, bo przecież Tottek to nie jest majętny klub i nie sądzę by mieli kasę na Hazarda bez sprzedaży kogoś z dwójki Bale-Lennon. Ponadto od lat Koguty borykają się z problemem pierwszej linii, a jedyny klasowy u nich napastnik jest wypożyczony jedynie z City, gdzie normalnie zarabia 180 tys. funtów.

Plota nie plota, ale coś takiego byłoby z korzyścią dla obu klubów, bo my zyskalibyśmy w końcu jakiegoś kapitalnie grającego lewą nogą skrzydłowego, a Tottenham oprócz kasy naprawił to, co jest od lat ich piętą achillesową. Nie wspominając o Berbatowie, gdzie w końcu nie byłby traktowany jak zapchajdziura
» 17 lutego 2012, 18:51 #111
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.02.2012 20:44

Kurde, ja bym dał 35 mln + Berbe, ale tylko i wyłącznie za Silvę. Bale jest zawodnikiem pokroju (klasy) Naniego, czy Anioła, ale nie jest nam niezbędny, choć mając takich skrzydłowych + jakiś ŚP, najlepiej Eriksen to z całą pewnością zwojowali byśmy cały świat.

@listek007

Od Younga słabszy jest chyba tylko Park, oczywiście patrząc na naszych skrzydłowych, choć patrząc na tego 2 sprzedanego z AVB, to wolę Ash'a.
» 17 lutego 2012, 20:42 #110
MruwaManU: Brawo chłopaki, takie zwycięswta przyprawiają mi nadzieję na wygraną ;)
» 17 lutego 2012, 13:26 #109
tomManUnited: Bardzo spokojny no i trochę nudny mecz. Po meczu z Chelsea i Liverpoolem myślałem że United zagra podobnie cieszy wygrana 2:0 na wyjeździe. Mogli strzelić jeszcze jedną bramkę. Jestem spokojny o awans do 1/8. Valencia wracaj do zdrowia.
» 17 lutego 2012, 12:47 #108
gervasio2: nani katastrofa ale nie o tym.. dziwie sie czemu ferguson nie dał chociaz 15 min pograć pogbie albo parkowi wiedział ze mamy w składzie kontuzje i byłem przekonany ze da zagrac kilka minut tym piłkarzom a tu weszli valencia i welbeck czyli gracze podstawowi wiem że valencia miał bardzo duży udział przy drugiej bramce ale nabawił sie kontuzji liczyłem że wejdzie pogba.odnosnie powrotów po kontuzji to:
jones-spokojny wystep myśle ze jeszcze dwa mecze w pełnym wymiarze i powróci do bardzo wysokiej formy ale i tak było dobrze
cleverly-asekuracyjny występ bez fajarwerek spokojny
young-gdyby nie bramka można by powiedzieć że słabo
nani- bardzo słabo xd;
» 17 lutego 2012, 11:28 #107
bustaryhmes: Według mnie i tak cała drużyna zasługuje na pochwały.
Kontuzje które nas ciągle trapią nie pozwalają złapać odpowiedniego rytmu meczowego. Ciągłe rotacje składem.
Obecnie 8 kontuzjowanych.
Zdecydowanie najcięższy sezon od kilku lat.
Pierwsza połowa zagrana ostrożnie,bez szarpania.
Druga godna uwagi widocznie SAF zrobił pupilom słynna "suszarke"-żart ;)
Według mnie losy awansu przesądzone.
» 17 lutego 2012, 10:54 #106
ziomboy777: spacerek....

z jednej strony świadczy to o naszej klasie , że bez zbytniego przemęczania się potrafimy wygrać 2:0 z Ajaxem na ich stadionie....

z drugiej strony... nasówa mi to na myśl , że nie traktujemy tego pucharu tak poważnie jak zapewniają piłkarze i SAF... jak by to była LM to pewnie byśmy zapierdzielali po boisku... ale może się mylę - mam nadzieję bo bardzo bym chciał żebyśmy zgarnęli ten puchar.

po trzecie... widac było ewidentny brak ogrania u Naniego:/... dużo patologicznych zagrań... Cleverley kilka razy ładnie przyspieszyl grę ale jednak po wejściu Scholesa bylismy jeszcze groźniejsi i stabilniejsi - nie wiadomo czy sie z tego cieszyć czy nie...

i po czwarte - Erikssen nie zrobił na mnie żadnego wrażenia... zwykły grajek. Wolę Pogbe.

Pozdro@ll
» 17 lutego 2012, 10:10 #105
mikrofalowka: nie oceniaj Eriksena po jednym meczu. Zresztą i tak był jednym z niewielu w Ajaxie którzy coś próbowali i się starali
» 17 lutego 2012, 12:47 #104
linox: Mam podobne odczucia.. Fakt, to byl spacerek a wkuur.. mnie najbardziej kiedy to nasze orly czuja ze przeciwnik nie jest im w stanie w zaden sposob zagrozic tak jak bylo w drugiej polowie po dwoch bramkach z LFC i klepia sobie tak spokojnie ze az sennie i nie idzie tego ogladac. A czasem wystarczy jeden gol i robi sie nerwowka jak ostatnio w lidze.

Pierwsza polowa? hmm kpiny, mogla by sie rownie dobrze nie odbyc, nasi cofnieci i tylko odpierali ataki, moze taki byl plan aby sie przeciwnik wyszumial? W drugiej od pierwszej minuty ostro nacisneli i po zmasowanych natarciach po 10 min wrescie dopieli swego i co? I znowu sie cofneli..

Ach ta nasza mentalnosc, niech nikt nie mowi ze nie zlekcewazylismy przeciwnika.
» 17 lutego 2012, 12:54 #103
dakaczmarczyk: Mecz był troche nudny najlepiej grał Yaung on rozprowadzal akcje bokiem.Najgozej zagrał Nani ale myśle ze to tylko tak po kontuzji.Ogolnie fajny mecz Glory Glory United ;P
» 17 lutego 2012, 08:40 #102
N17: Young najlepiej? Panie, chyba mecz z Arsenalem ci się przypomniał. Young zagrał jak to Young- średnio, ale średnio na plus. Najwybitniejszy moim zdaniem był DdG no i może jeszcze Jones.
» 17 lutego 2012, 20:47 #101
wodar14: Mecz ogolnie slaby w wykonaniu United. Pierwsza polowa wrecz zenujaca. AJAX kontrolowal gre....2ga polowa niebo lepsza ale to dalej nie to United ktore ja chcialbym ogladac. Carrick byl w ogole na boisku?! De Gea mnie milo ostatnio zaskakuje...Nani b.slabo, Cleverley srednio ale ich mozna zrozumiec. Jedyne co mnie cieszy to wynik. GLORY UNITED!
» 17 lutego 2012, 08:34 #100
tomcio89: Mam nadzieje że nie odpuszczą tego meczu. A w kolejnej rundzie zapowiada się daleki wyjazd do Moskwy
» 17 lutego 2012, 06:43 #99
ziomboy777: co zapowiada duuże problemy...
» 17 lutego 2012, 10:12 #98
RedUnitedfan: Valencia jak szkoda ,że kontuzja :/
Wszedł i od razu różnica znacznie lepszy od Naniego w tym meczu.
Young lepiej niż ostatnio , Nani katastrofa miejmy nadzieje ,że tylko przez kontuzje.
Każdy kto miał ostatnio kontuzje zagrał średni lub słaby mecz
» 17 lutego 2012, 02:07 #97
sikoraaaaas: Powiem tylko tak !jestem kibicem United od dawna!KOCHAM ten Klub nie za to że wygrywa, nie za to że przegrywa!! nie za to że odnosi sukcesy!! ale za to do ciul jasnej ze jest !i kibice united zrozumcie to ze ten Klub poprostu istnieje po to żeby byc i tworzyć historie a nie po to zeby dyskutowac czy ferguson powinien odejsc czy tez nie, ferguson jest częscią tej historii tak samo jak Boby Charlton,Roger Byrne, Geoff Bent, Mark Jones, David Pegg, Liam Whelan, Eddie Colman i Tommy Taylor czy sir MATT BUSBY! a wszystkich fanów którzy są tu po to by tylko ktytykować ! nie podziwiam a wręcz wstydzę się za nich!! KOCHAM SWOJĄ NARZECZONĄ I MANCHESTER UNITED NA ZAWSZE !!CI KTORZY MNIE ROZUMIEJĄ POZDRAWIAM!!
» 17 lutego 2012, 01:18 #96
lukamen999: Jak bym cie znał , stawiam ci flaszke z wyższej półki , piona stary. Pozdro :)
» 17 lutego 2012, 01:57 #95
Daro13: Po pierwsze krytyka to ocena czegoś, ocena książki, filmu, czyjegoś postępowania. Może być pozytywna tak samo jak i negatywna. Więc jeśli napisze "De Gea zagrał wczoraj pewnie" to właśnie przed chwila go skrytykowałem.
Po drugie jeśli ktoś negatywnie ocenia prace Fergusona i grę piłkarzy MUFC to znaczy ze mu zależy na tym klubie i chce dla niego najlepiej. To że Ferguson jest legenda nie znaczy ze jest nietykalny i każda wpadka zostaje mu wybaczona. Powiedzmy sobie szczerze MUFC gra teraz przeciętnie, na szczęście wczorajszy rywal grał jeszcze słabiej. Nie świętujmy wiec tego zwycięstwa jak awansu i nie wychwalajCIE pod niebiosa taktyki Fergusona bo Ajax w tym sezonie zwykł przegrywać nawet z beniaminkiem. Skupmy się na tym co przyniosą nam kolejne mecze w PL bo tam rywalizacja jest znacznie wyrównana.
» 17 lutego 2012, 09:44 #94
b90: Co to było w 1 połowie to ja nie wiem. Nie ważne czy na przeciwko był Ajax czy byłaby Miedź Legnica to i tak by jej nie wygrali bo sobie to totalnie olali, 1 strzał na bramkę Rooneya, bardziej przypominało to podanie..

Druga połowa od początku całkiem inna. Nani za bardzo gra pod siebie, nie widzi partnerów. Rooney poza asystą też zagrał słabo. Na plus na pewno Valencia, wszedł i zrobił swoje, niestety okupił to kontuzją :/ Scholes również wniósł wiele po wejściu. Wynik cieszy bo w rewanżu Ferguson będzie mógł dać odpocząć kilku kluczowym graczom przed wyjazdowym meczem w PL z Norwich :)
» 17 lutego 2012, 00:10 #93
miko29: chociaż emocje nieporównywalne z LM to i tak trzeba zgarnąć ten puchar bo nie wiadomo kiedy się nadarzy okazja jeszcze
» 16 lutego 2012, 23:20 #92
b90: Trzeba bo co innego pozostało. Tak czy siak 2 mecze trzeba rozegrać, a zejść z boiska pokonanym przez tej klasy drużyny to wstyd dla klubu. Fakt, są wyjątki i mocne kluby takie jak Man City czy Valencia ale większość jest co najmniej o klasę słabsza. Przejdziemy Ajax, a później Athletic lub Lokomotiv i będziemy w ćwierćfinale. Zobaczymy na kogo trafimy. Na pewno warto wygrać te rozgrywki.
» 17 lutego 2012, 00:14 #91
antydrewniak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2012 23:20

co się dzieje na tej stronie ?
nic już krytycznego nie można napisać o meczu bo zaraz ci pseudo moderator skasuje post.
Post dodam bez wulgaryzmów.
Mecz żałosny , bez zaangażowania , bez ładu i składu.
Już więcej emocji i walki było w meczu Legii , której nie trawię ale z nudów spoglądałem na 2 połowę
» 16 lutego 2012, 23:18 #90
PatrykSNK: Cieszę się ze Cleverley powrócił wkońcu na boisko! Wynik 0-2 cieszy i mam nadzieje ze rewanż okaże się tylko formalnością! Glory Man United!
» 16 lutego 2012, 23:18 #89
fragmen: mnie to akurat nie zachwyca, ale też mam nadzieję, że rewanż będzie "chill out'owy"
» 16 lutego 2012, 23:32 #88
redtube24: No i tak ma byc, wygramy te lige
» 16 lutego 2012, 22:59 #87
adrianek1818: nie moglem obejrzec meczu, i w komentarzach nie znalazlem dobrych szczegolow o grze Eriksena. Mozecie mi powiedziec, jak przeciwko nam dzisiaj zagral? dzieki
» 16 lutego 2012, 22:58 #86
Edwin13: Mecz ogólnie nudny. Dobrze, że te dwie bramy na wyjeździe udało się zdobyć. Choć jakby Ajax umiał odpowiednio wykorzystać okazję to nawet i remis mógłby paść.
» 16 lutego 2012, 22:25 #85
TheGiggsy11Boy: Brawo United. Dobry mecz, dobry wynik. Rooney dobrze się zachował i spokojnie asystował do Chicharito. :D
» 16 lutego 2012, 22:15 #84
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2012 22:23

Dobry mecz?? bez polotu, bez pomysłu na atak, Nani bez formy Young też bez formy... Mecz był słaby i tyle, Ajax nam nie zrobił krzywdy bo nie miał kim tej krzywdy zrobić.
» 16 lutego 2012, 22:23 #83
buhert: sensi co Ty gadasz...

nie miał kim zrobić krzywdy(?) Ty chyba meczu nie oglądałeś jak w I połowie De Gea uratował United.

Gdyby nie on to 1:0 i dopiero wtedy była by kicha.

W drugiej połowie parę strzałów też obronił w tym po rajdzie Eriksena przez pół boiska
» 17 lutego 2012, 19:30 #82
Durandir: Mecz dość przeciętny w wykonaniu United, ale liczy się bardzo dobry wynik. To co zwróciło szczególnie mocno moją uwagę, to dyspozycja De Gei w tym meczu. Przyznam, że nie byłem do niego zbyt przekonany ale tym meczem mnie kupił. Zaprezentował wszystko to co ma najlepsze. Analizując to spotkanie i przypominając sobie inne jego bardzo dobre interwencje nie mam już większych wątpliwości, że będzie wkrótce genialnym keeperem. Puki co będzie czasem popełniać błędy, ale jest na najlepszej drodze do mistrzostwa w swoim fachu i ma wszystko, czego do tego potrzeba prócz jeszcze większego doświadczenia, jednak szybko go nabierze.
» 16 lutego 2012, 22:13 #81
mattmu: Mecz ogólnie nie zachwycił ale cieszy ważne 2-bramkowe zwycięstwo United na wyjeździe.
» 16 lutego 2012, 22:11 #80
manutdfan92: Mecz właściwie mógłby się nie odbyć. Widowisko przeciętne i tylko wynik cieszy. Ogólnie z powracających po kontuzji najlepiej zaprezentował się Jones. Fabio też z minuty na minutę co raz lepszy. Na MOTM wybrałbym Carricka, który zapewnił nam dużo spokoju w środku. Tak naprawdę dziś najlepsi byli Ci zwykle najbardziej krytykowani czyli De Gea (jest co raz pewniejszym punktem drużyny), Carrick i (dziwie się że to mówię) Evans. Może Irlandczyk to nie jakiś wirtuoz, ale jeśli miałby grać już zawsze mniej więcej na takim poziomie, to widzę dla niego miejsce w United.
I jeszcze trzeba wspomnieć o Cleverleyu, który w oczach wielu bedzie naszym zbawicielem w środku pola - jego dzisiejszy występ określiłbym jako niezły i tylko niezły. Widać, że jest po kontuzji a przez to brakowało tej jego mobilności, ale też nie widziałem jakichś niekonwencjonalnych zagrań w jego wykonaniu - mam nadzieje, że uruchomienie kreatywności to kwestia jego wejścia w rytm meczowy.
Co do Eriksena - chłopak bardzo ciekawy: technika, strzał z dystansu, rozegranie, ale jak słusznie ktoś zauważył korzystniejszym dla niego byłoby zdobywanie doświadczenia jeszcze przez jakiś czas w Eredivisie.
I jeszcze jedno dość oczywiste spostrzeżenie nasuwa mi się po dzisiejszym meczu, a także po obejrzeniu kilku meczy Ajaxu w lidze - ten klub ma prześwietny system szkolenia, z którego nawet Akademia United może czerpać wiedzę garściami. Każdy młody chłopak, który się dzisiaj pojawił na boisku dysponował użytkową techniką na bardzo wysokim poziomie, każdy z nich dużo myśli i widzi na boisku, widać że rozumieją filozofię drużyny która jest im wpajana od małego. Kiedyś przeczytałem gdzieś, że Akademia Ajaxu liczy średnio 200 graczy, a po świecie rozsianych jest blisko 6 tys. tzw. "szperaczy" - te liczby robią duże wrażenie i jak widać taki system przynosi efekty. Nasz klub też mógłby spróbować budowy takiej szkoleniowej siatki.
» 16 lutego 2012, 22:06 #79
koko672: Jest wracamy do gry
» 16 lutego 2012, 22:02 #78
N17: Prawda.
» 17 lutego 2012, 20:48 #77
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2012 22:07

Słaby mecz
» 16 lutego 2012, 22:06 #76
pamp: De Gea, Ferdinard, Carrick, Fabio, Rooney, Young
Oni dzisiaj najlepiej grali
W tej "grupie" gorsi byli tylko Carrick i Fabio
» 16 lutego 2012, 21:53 #75
Bro: Komentarz zedytowany przez usera dnia 16.02.2012 22:06

pomyłka
» 16 lutego 2012, 22:05 #74
RadsonRadson: Ferdinand - średnio
De Gea - Pewny , dobry mecz
Carrick - mi się jego gra podobała
Fabio - waleczny , robił błędy ale jest jeszcze młody i nie doświadczony
Rooney - przeciętnie
Young - nie zachwycił

Według mnie najlepiej :
- De Gea
- Fabio
- Carrick
Ale każdy ma inne zdanie .
pozdro.
» 17 lutego 2012, 15:54 #73
Jacques: Nani totalny brak formy i aż mnie krew zalewała jak widziałem co wyprawia. W pewnym momencie Nani przy piłce=zepsuty atak. Nawet SAF był czerwony jak burak po jego zagraniach. Oby się obudził chociaż na koniec sezonu.

Hernandez zrobił to co do niego należało. Wpakował piłkę do siatki. Nie oszukujmy się, ale taka właśnie jest jego rola. Kto tego nie rozumie, trudno.

To samo z Carrickiem on nie ma rozgrywać tylko czyścić pole i harować, co zresztą dziś robił.

Ale najważniejsze pytanie to CO Z VALENCIĄ?! Oby to była tylko zmiana prewencyjna.
» 16 lutego 2012, 21:53 #72
kamilall234: Czy ktoś kojarzy ten spot reklamowy z chasłem " Nie sponsorujemy gwiazd futbolu" chyba tak to leciało.
» 16 lutego 2012, 21:49 #71
RedUnitedfan: hasłem
» 16 lutego 2012, 21:58 #70
Dybek: tak :)
» 16 lutego 2012, 23:18 #69
mrowaacmg: Z kim zagra zwycięzca z pary Ajax/MU ?
» 16 lutego 2012, 21:48 #68
pamp: O ile się nie mylę to Lokomotiv Moska/ Athletic Bilbao
» 16 lutego 2012, 21:49 #67
xCleverley: pierwsza połowa słaba, ale druga o wiele lepsza . ;)
» 16 lutego 2012, 21:45 #66
lukas0970: Ja już nie wiem co się dzieje z Nanim ,on jest kompletnie bez formy ,zbyt wywyższa swoje umiejętności techniczne przez co traci wiele piłek .Szkoda bo myślałem że tym meczu coś pokaże.
» 16 lutego 2012, 21:38 #65
f4nMU: Jego pierwszy mecz po kontuzji..
» 16 lutego 2012, 21:48 #64
lukas0970: Przed kontuzją też nie zachwycał.
» 16 lutego 2012, 22:02 #63
Lil: Ajax to zespół na poziomie Newcastle czy Evertonu - niby mocny, ale miejsce w szeregu musi znać i nie ma co się cieszyć, że LE już nasza... jeszcze daleka droga...

A City bez Kun'a przegrywa 1:0 :-0 oj jak smutno ;D
» 16 lutego 2012, 21:38 #62
xxxmaciekxxx: $ity przegrywa z Porto
» 16 lutego 2012, 21:35 #61
H2O1994: Wygraliśmy z Ajaxem na wyjeździe 2 bramkami tzn. że jesteśmy w stanie wygrać LE;)
» 16 lutego 2012, 21:28 #60
Bartolek05: Ja jestem z Hernandeza zadowolony, zrobił to co powinien. Strzelił bramkę. Nie oczekujmy od niego, że będzie jak Rooney, ważne, żeby znalazł się w odpowiednim miejscu w odpowiednim czasie, na razie mu to bardzo dobrze wychodzi.
» 16 lutego 2012, 21:27 #59
przemks3: Dokładnie Chiharito to typowy lis pola karnego ;)
» 16 lutego 2012, 21:46 #58
Rooni126: I wlasnie tu jest ten problem ze wy sie podniecacie tym ze strzela te gole a gra piach totalny i blokuje tylko Rooneya bo gdy gra Welbeck to jest to wzajemne uzupelnianie sie i to ladniej wyglada niz granie tak schamatycznie czyli manewrowanie na granicy spalonego (ze skutkiem "roznym" ) i czekanie co zrobi Roo, ot cala filozofia tego "duetu" mam nadzieje ze to tylko ze wzgledu na odpoczynek Welbecka gral Hernandez.Czekam na krytyke smialo.... bo przecież krytykuje waszego pupila
» 16 lutego 2012, 21:55 #57
gafciu7: największą zaletą Hernandeza jest jego niesamowity nos...ma to co miał van Nisterlooy i taki napastnik to skarb:)
» 16 lutego 2012, 22:09 #56
DjTED: Ludzie głosują na Toma bo to nasza nadzieja (szczerze też i moja:) wierzę w tego piłkarza, nikt po kontuzji nie zagrał takiego meczu jak Claverley. Miał na oko z 90% celnych podań. David wygrał nam ten mecz 2 arcyważnymi interwencjami. Ogólnie MU grało na 30 procent swoich możliwości
» 16 lutego 2012, 21:27 #55
Berbatov11: :D wynik cieszy i to jeszcze na wyjeździe :D ktoś oprócz mnie też zauważył ze De Gea z meczu na mecz gra coraz spokojniej i pewniej, w tym meczu można było to zauważyć. Pierwsza połowa monotonna dopiero w drugiej ruszyliśmy do ataku. Glory Glory Man United
» 16 lutego 2012, 21:20 #54
western: Fajnie, fajnie.. Fajny wynik i tak szczerze powiem, że Ligę Europy powinniśmy wygrać. Manchester United jest klubem lepszym i bardziej doświadczonym niż pozostałe kluby w niej grające. Miejmy nadzieję, że wszystko się pozytywnie ułoży. I powiem jeszcze jedno.. W tym roku przez to, że United i polskie kluby są w LE to interesuje mnie ona bardziej niż Liga Mistrzów, a tego jeszcze nie było :) Pozdro... ahe i oby Antonio nic nie było bo jest nam w obecnej formie bardzo potrzebny.
» 16 lutego 2012, 21:16 #53
Macheda94: który to pisal ze Groszek jest bardzo slaby
niech sie teraz wypowie;)
» 16 lutego 2012, 21:13 #52
MenToS0295: Nie mam nic do Javiera ale to, że wpakował piłkę do bramki w sytuacji 100% o niczym nie świadczy. Jakby sam sobie wypracował okazje to co innego ale poraz kolejny okazało się, że bez podania po prostu nie istnieje tylko dzięki sprytowi strzela bramki.
» 16 lutego 2012, 21:17 #51
szajba7: Trudno zaprzeczyć. Typowy lis pola karnego, coś w stylu Falcao, poza polem karnym prawie niewidoczny, ale w polu karnym zabójczy. Szczególnie jego spryt było widać z Chelsea, jak strzelił na 3:3.
» 16 lutego 2012, 21:20 #50
m4t3k: Wypowiadam się. Groszek jest słaby, dalej przy tym zostaję. Chicharito w żadnym, nawet najmniejszym stopniu nie zasłużył na miano najlepszego na boisku - nie ma o tym mowy. Po prostu strzelił bramkę, tak jak zawsze, po podaniu na jego nogę, bo inaczej rzadko mu się udaje. De Gea i Fabio w tym meczu od Groszka, co jest oczywiste, byli lepsi. Zresztą, osoby, które głosowały na Chicharito, albo nie oglądały meczu i inspirują się wyłącznie tym, że strzelił gola (podczas gdy cały mecz plątał się bezproduktywnie, tracąc piłki), albo po prostu nie znają się kompletnie na futbolu.

Pozdrawiam.
» 16 lutego 2012, 21:22 #49
TraN: Nie powiem, że jest słaby, ale że mnie dzisiaj niewiarygodnie denerwował. W pierwszej połowie co chwila na spalonym, w całym meczy sporo szans zmarnował. Chociaż z dobrej strony też się pokazywał w meczu, więc wychodzi na 0.
» 16 lutego 2012, 21:25 #48
mrowaacmg: Sam jesteś słaby a potwierdzasz to pisząc takie głupoty o Chicarito! Rok temu jak ładował gola za golem w najważniejszych meczach to pewnie ''waliłeś'' przed TV a teraz mówisz ze jest słaby. Zastanów się co mówisz ziomek :p

Pozdrawiam
» 16 lutego 2012, 21:28 #47
trochos: Najważniejsze jest zwycięstwo,a z uwagi że rewanż gramy u nas to powinien nam ten wynik spokojnie wystarczyć na awans do dalszej rundy :)
» 16 lutego 2012, 21:13 #46
Dubi: I połowa kiepska ,ale w II połowie chłopcy się spisali i zrobili to co do nich należało ,nie rozumiem głosów na Cleverleya ,zagrał poprawnie ,ale zawodnikiem meczu to on zdecydowanie nie był.
» 16 lutego 2012, 21:11 #45
Kapral: zgadzam się w 100%
» 16 lutego 2012, 21:21 #44
gafciu7: a co sie stało ze Valencia musiał zejsc??
» 16 lutego 2012, 21:11 #43
Wielbicielka: Ashley jak dla mnie MOTM.
» 16 lutego 2012, 21:09 #42
lukep: nie przesadzaj słońce :P
Ashley poza bramką dziś nerwowo, powoli wraca do formy dopiero ;p
dziś MOTM to nie on, a raczej Fabio ewentualnie David De Gea :)
» 16 lutego 2012, 21:28 #41
Wielbicielka: Nie przesadzam Słońce :p Jak dla mnie bardzo solidny występ zwłaszcza, że po długiej kontuzji.
» 16 lutego 2012, 21:41 #40
LeszczuOfficial: nie podszywaj sie pode mnie futrzaku!
» 16 lutego 2012, 21:18 #39
marcelbwin: Mecz nie był za ciekawy...,ale byle jest zwycięstwo :-)
» 16 lutego 2012, 21:08 #38
wodzu117: wazne ze byle jest ;D
» 16 lutego 2012, 21:57 #37
mobi7: dobra chłopaki, ide oglądać Porto vs City - trzymajcie kciuki. Porto idzie średnio w lidze, odpadli z LM, wiec stawiam, ze postawią wszystko na LE - w końcu kasa im potrzebna, nie? zachecam do ogladania i kibicowania PORTO
» 16 lutego 2012, 21:08 #36
LucaBrasi: Kasa ? Jeżeli chodzi o nią to na pewno nie będą jej szukać w lidze europejskiej. Porto za występy w tych rozgrywkach ubiegłego roku dostali podobną sumę co Zylina za występ w fazie grupowej CL.
» 16 lutego 2012, 21:14 #35
czaxon: Nie było łatwo ale Daliśmy rade. Manchester United! Czekamy na rewanż na Old Trafford.
» 16 lutego 2012, 21:08 #34
DiegoMUFC: Ja po obejrzeniu spotkania mam tylko nadzieję, że Scholes zostanie jeszcze na chociaż jeden sezon, bo to jak on rozdaje te piłki to coś niesamowitego...
» 16 lutego 2012, 21:07 #33
dandi900107: Czy osoby ,które głosowały na Cleverley'a widziały w ogóle mecz ? Zawodnikiem meczu był Young bądź Hernandez.
» 16 lutego 2012, 21:06 #32
lukamen999: Zawodnikiem meczu był ktoś z dwójki Rio lub Evans lub ewentualnie Roo który podał piłke na 2 - 0 , nie jakieś tam podanie tylko bardzo dobre podanie .;p
» 16 lutego 2012, 21:08 #31
wodzu117: Young poza bramką nic ciekawego nie zaprezentował.
» 16 lutego 2012, 21:08 #30
tomasFT: A ty oglądałeś mecz? Zarówno Young i Chicharito w pierwszej połowie byli bezbarwni. Strzelili po bramce, ale nie wydaje mi się żeby zasługiwali na miano najlepszych na boisku.

Wg. mnie MOTM jest Carrick lub Evans.
» 16 lutego 2012, 21:09 #29
m4t3k: Hernandez zawodnikiem meczu? Albo nie oglądałeś tego spotkania, albo po prostu kompletnie nie znasz się na piłce, a sugerujesz się tylko i wyłącznie strzelonym golem (czego Chicharito i tak by nie zrobił, gdyby nie doskonałe podanie na nogę od Rooneya, w sumie Chicharito inaczej goli strzelać nie potrafi). Young również nie był najlepszy na boisku, ale 10x lepszy od Hernandeza, tutaj nie mam wątpliwości. Ashley to kreatywny chłopak, dobry technicznie, naprawdę solidny zawodnik - będą z niego ludzie ;) Tak czy inaczej, według mnie, na miano najlepszego piłkarza United w tym meczu najbardziej zasłużyli FABIO i DE GEA. To oni grali zdecydowanie najlepiej w naszym zespole, zwłaszcza FABIO. Powtórzę to po raz kolejny - bracia da Silva są fenomenalnymi zawodnikami o ogromnej chęci gry i olbrzymim sercu, które zostawiają w każdym meczu na boisku. Będę się tego trzymał, bo to po prostu prawda, trzeba to zauważyć i ich docenić, bo naprawdę na to zasługują, mimo że są bardzo młodzi. Moim skromnym zdaniem, Ferguson powinien w KAŻDYM meczu wystawiać od pierwszej minuty przynajmniej jednego z braci (może to śmiesznie zabrzmi, ale ja nie widzę wielkiej różnicy między ich grą - W KOŃCU TO BLIŹNIACY :) Obaj są świetni!). Mimo że mecz był nudny, najważniejsza jest dwubramkowa zaliczka na wyjeździe, i to przede wszystkim z tego powinniśmy się cieszyć! Myślę, że rewanż na Old Trafford będzie tylko czystą formalnością, bo nie wydaje się, żeby Ajax, który nie potrafi strzelić choćby jednego gola u siebie, strzelił co najmniej 2 na wyjeździe w Anglii.
» 16 lutego 2012, 21:19 #28
nosiema: hernandez w pierwszej połowie x-razy wychodzil na czysta pozycje tylko podania do niego byly za mocne lub nieprecyzyjne, gdyby choc 1 takie podanie do niego doszlo na pewno strzelilby bramke juz w pierwszej polowie. nie rozumiem wiec skad ta niechec do meksykanina, ktory w zeszlym sezonie byl ulubionym pilkarzem duzej czescie uzytkownikow devilpage. szczerze mowiac zdecydowanie wole jak gra chicharito niz berbatov, ktory gra tak samo nieregularnie jak nani - albo gra "mecz zycia" albo przechodzi calkowicie obok meczu i tylko rozklada rece i ma pretensje do wszystkich tylko nie do samego siebie
» 17 lutego 2012, 10:30 #27
przemekk28: No 1 połowa słaba, ale 2 już ok. Cieszą 2 gole na wyjeździe. Na OT powinno wystąpić z 2 młodzików. Nani słaaabo, niech znajdzie wreszcie swoją formę. Young 1 połowa też nie za dobra, ale 2 już lepsza. Valencia wszedł i od razu ruszył grę, miejmy nadzieję, że ten uraz to nic poważnego. A i De Gea bardzo dobrze dziś, powinno się na razie odbywać bez roszad w bramce, żeby ogrywać Davida, bo jak dłużej posiedzi na ławce to mu to nie służy.
» 16 lutego 2012, 21:06 #26
LuLu: Lol kto glosowal az tyle razy na toma :O xD
» 16 lutego 2012, 21:05 #25
Artur4h: Należy też pochwalić Fabio. Miał jedną akcję, w której niebezpiecznie się kiwał, ale przez cały mecz miał dużo udanych odbiorów i przewagę na lewej stronie nad rywalami.
» 16 lutego 2012, 21:04 #24
Klimaa: Nie był to żaden rewelacyjny mecz, na szczęście United zrobiło swoje i wywozimy bardzo korzystny rezultat.
Oby tylko Valencii nic się nie stało poważnego.
» 16 lutego 2012, 21:04 #23
Aro1989: Twoje konto zostało zbanowane. Osoba, która cię zbanowała to Bart. Było to 04-05-2011 21:00. Uzasadnienie moderatora: "jakby lezal valencia to bylbym wku rwion;]". Jeżeli uważasz, że nie zasłużyłeś na bana, koniecznie skontaktuj się z osobą, która Cię zablokowała! to jeszcze przyjąłem na klatę no ok niech będzie, chociaż bana na shoutboxa ma do dziś co za lekko ironiczną wypowiedź jest troszkę śmieszne;) ale za to, że został usunięty mój komentarz '' LEGIA 1-0 UNITED 1-0 PIĘKNY WIECZÓR'' gratuluję moderatorom i tym podobnym ludziom, żenada, żałosne itd. cenzura wraca! szkoda, że nie dostałem 5 ostrzeżenia;) ale syf się robi z tej strony! BRAWO UNITED, AWANS NASZ!
» 16 lutego 2012, 21:03 #22
Extreme10: Może i pierwsza połowe nie była udana, za to druga już była ciekawsza. Brawo panowie! Ważne by się zaklimatyzowali w LE. GGMU!
» 16 lutego 2012, 21:03 #21
sqrwsn7: Strasznie nudny mecz ;/
» 16 lutego 2012, 21:02 #20
zborek07: Mecz bez historii.Dobrze ze sie wzieli po przerwie.Ajax po pierwszej neizlej polowie w drugiej totalnie rozczarowal.Najwazniejsze, ze awans mamy niemal w kieszeni
» 16 lutego 2012, 21:06 #19
Buszu: W pierwszej połowie wyglądało to tak jakby zawodnicy w ogóle nie chcieli grać, brakowało u nich jakiegokolwiek zaangażowania. W drugiej połowie było i wiele lepiej i znowu zabłysnął Valencia - tylko czemu kilka minut po wejściu na boisku został od razu zdjęty, wie ktoś? Jakaś kontuzja?
» 16 lutego 2012, 21:01 #18
FiFlaK: Po podaniu do Hernandeza, dostał kosę... I prawdopodobnie wtedy od razu go ściągnął Fergie.
Zgadzam się z tym, nie było na co czekać, tym bardziej że mamy w tym sezonie okropnego pecha z kontuzjami.
» 16 lutego 2012, 21:03 #17
plexide69: Carrick albo Fabio ;d lub yuong
» 16 lutego 2012, 21:10 #16
sayles: Ładnie Amsterdam zdobyty ! :D
» 16 lutego 2012, 21:01 #15
Michal20011999: Jak De Gea będzie bronić tak dalej to Lindegaard będzie bramkarzem nr. 2.
» 16 lutego 2012, 20:59 #14
1878MU: Cleverley świteny mecz jak po kontuzji ;)
» 16 lutego 2012, 20:59 #13
1878MU: co z Valencią ?? Eriksen do United ! ; DD
Oh United I Love You . . .
» 16 lutego 2012, 20:58 #12
Crisyne1: a co on niby w tym meczu zrobił ?
» 16 lutego 2012, 21:06 #11
lukamen999: Eriksen , może niestrzelił bramki ale to jeden z kandydatów na zawodnika meczu , trzeba przyznać , bardzo ładnie grał.
» 16 lutego 2012, 21:09 #10
Shaitan: Jestem ciekaw co z Valencią
» 16 lutego 2012, 20:58 #9
Oskar190: Gra ze Stoke, na wyjeździe dziś o 21:05 :D
» 16 lutego 2012, 21:00 #8
N17: +1 pkt.
» 17 lutego 2012, 20:48 #7
Bartolek05: Oglądałem tylko pierwszą połowę, mógł by mi ktoś przybliżyć jak grali następujący gracze?
Fabio
Cleverley
Nani
» 16 lutego 2012, 20:58 #6
tomasFT: Nani - to samo co w pierwszej połowie. Piach. Gdyby nie (przypadkowa) asysta to niczym w tym meczu by nie zasłynął. No chyba, że licznymi stratami.
Cleverley - Bez fajerwerków.
Fabio - Chyba najlepszy z rezerwowych.
» 16 lutego 2012, 21:00 #5
Djpark: Fabio jak zawsze zabijaka na skrzydle obrony no i w drugiej połowie troche bardziej ofensywnie grał.

Cleverley został zmieniony i nie grał do końca ale tyle co grał to prezentował się jak przed kontuzją, więcej chyba pisać nie trzeba

Nani- poprawa po pierwszej połowie ale nieznaczna dalej kilka piłek w kosmos
» 16 lutego 2012, 21:00 #4
mobi7: fabio znakomicie - ale on ma zawsze serce do gry
cleverley koło 70 minuty zmieniony za scholsa, nistety 20 minut tego drugiego dużo lepsze od całego meczu powracajacego po kontuzji cleverleya
nani - słabo...zmarnował ze dwie bardzo dobre sytuacje, daleki od formy
» 16 lutego 2012, 21:02 #3
N17: Fabio- jak zwykle- fajter jak z pride, albo k1, walczył i nieodpuszczał, groźny z przodu.

Nani- wolny i dużoo strat, brak błysku, widać że nie grał.

Clev- kilka ładnych prostopadłych piłeczek w pole karne, zwłaszcza w 2 połowie.
» 17 lutego 2012, 20:51 #2
lolroflneo: I połowa fatalna - II o niebo lepiej.

da Gea coraz bardziej się ogrywa.
» 16 lutego 2012, 20:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.