Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny: Chelsea vs Manchester United

» 5 lutego 2012, 20:04 - Autor: Biafra - źródło: Manchester Evening News
Po niesamowitym spotkaniu z Chelsea na Stamford Bridge, zakończonym remisem 3:3 dziennikarze Manchester Evening News po raz kolejny wystawili oceny piłkarzom Manchesteru United.
Oceny: Chelsea vs Manchester United
» Rooney został wybrany graczem meczu z Chelsea
Ich zdaniem najlepszy w dzisiejszym meczu był Wayne Rooney, a jakie są wasze typy? Poniżej prezentujemy wszystkie noty i zapraszamy do wystawiania własnych w komentarzach.

David de Gea - Nie zawinił przy żadnej z bramek, miał kilka niezłych interwencji, a jego parada po strzale Maty z pewnością znajdzie się wśród najlepszych tego sezonu. Ocena: 8

Rafael da Silva - Spisywał się nieźle na boku obrony, ale to jego należy winić za drugą bramkę dla Chelsea. Ocena: 6

Jonny Evans - Miał pecha przy pierwszym golu dla The Blues, co wyraźnie go zdemotywowało i przez resztę meczu nie był pewnym punktem obrony United. Ocena: 6

Patrice Evra - Nie spisał się przy pierwszej bramce, ale starał się zrehabilitować za to swoimi wypadami do przodu. Ocena: 6

Rio Ferdinand - To nie był najlepszy występ Anglika w tym sezonie. Ocena: 6

Ryan Giggs - Weteran United dzielnie walczył przez 90 minut, a w dodatku zaliczył wspaniałą asystę przy trafieniu Chicharito. Ocena: 7

Ashley Young - Jeden groźny strzał to trochę za mało jak na skrzydłowego w meczu z Chelsea. Ocena: 6

Michael Carrick - Zrobił swoje gdy United potrzebowało trochę spokoju, zwłaszcza w defensywie. Ocena: 7

Antonio Valencia - Może nie zagrał tak rewelacyjnie jak ostatnimi czasy, ale wciąż był zagrożeniem dla defensywy Chelsea. Ocena: 7

Danny Welbeck - Doskonale wiedział, jak wykorzystać swoje atuty, raz za razem nękając obronę The Blues. Ocena: 7

Wayne Rooney - Motor napędowy United, który w dodatku bardzo pewnie wykorzystał dwa rzuty karne. Ocena: 8

Zmiennicy

Javier Hernandez (za Younga w 52') - Meksykanin w swoim stylu wszedł z ławki i znów uratował skórę United. Ocena: 7

Paul Scholes (za Rafaela w 63') - W drugiej połowie centrum dowodzenia atakami gości. Ocena: 8

Park Ji-Sung (za Welbecka w 84') - Zagrał zbyt krótko, aby mieć wpływ na losy meczu. Ocena: 5


TAGI


« Poprzedni news
Od 0:3 do 3:3! Wielki powrót Manchesteru United!
Następny news »
Rooney: Straciliśmy dwa punkty

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


Swistak95: David DeGea ładnie obronił ManUtd w ostatnich minutach meczu to trzeba mu przyznać
» 8 lutego 2012, 18:59 #73
NaniKING: odrobilismy ale szkoda ze naniego nie bylo :( bylo by ciekawiej ;)
Nani Królem na zawsze!
» 8 lutego 2012, 17:02 #72
korniszon117: hahah sholes 8 haahhah co każde jego podanie to było przejęcie chelsea bym dał mu z 5+ a najlepiej grał javier chicharito hernandez
» 7 lutego 2012, 20:38 #71
ZuczekUnited: Rooney najlepszy, De Gea i Rafael swietnyt mecz, reszta poza Evra i Evansem w miare. Ja juz nie wiem o co myslec o Dawidzie. Babol za babolem, niepewne wyjscia z bramki a tu ci nagle taka interwencje walnie...
» 6 lutego 2012, 14:50 #70
afilant: Nie ma co myslec trzeba czekac, nie ma jeszcze doswiadzczenia, PL to inna bajka niz PD. W United bramkarz z najwiekszym doswiadczeniem to Kuszczak xD De Gea jest swietny na linii ale nie widzialem go na przedpolu pewnie interweniujacego. Czekam z niecierpliwoscia bo moze byc drugim lepszym Cechem,

emaa!

GG
» 6 lutego 2012, 15:39 #69
TH14: wie ktos skad moge pobrac wczorajszy mecz w calosci albo chociaz obszerny skrot:)? bardzo prosze o info!
» 6 lutego 2012, 13:13 #68
Krzyyyk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.02.2012 08:35

Nie rozumiem dlaczego buntujecie się, że Scholes dostał 8? Odkąd wszedł na boisko, gra United zaczęła o wiele lepiej wyglądać, wprowadził w szeregi drużyny charakterystyczny dla siebie spokój. A jeśli to za mało na taką ocenę i według was to tylko ocena 5, to gratuluję podejścia do życia i umiejętności dostrzegania szczegółów.

ps Oceny wystawia się po obejrzeniu całego meczu, a nie po przeczytaniu relacji tekstowej czy po obejrzeniu skrótu.
» 6 lutego 2012, 08:31 #67
Klimaa: Ashley przeciętny mecz, jest cieniem zawodnika z początku sezonu.. Jego zmiennik - Chicharito wniósł świeżość do drużyny.
Najważniejsze że Wazza odblokował się w karnych i to w takim meczu.
» 5 lutego 2012, 23:58 #66
Leg1oN: Trzeba przyznać że De Gea kilkukrotnie uratował wynik w tym meczu..
» 5 lutego 2012, 23:42 #65
sinedd91: Ja bym ocenił inaczej nieco.
De Gea - 8 - nie zawinił przy żadnej bramce. Miał kilka dobrych interwencji i jedną znakomitą.
Rafael - 7 - byłoby wyżej gdyby nie zawinił przy drugiej bramce. Pewnie zatrzymywał ataki CFC
Ferdinand - 6 - mimo pewnego występu pozwolił Luizowi oddać strzał na 3:0
Evans - 5 - przy bramce samobójczej został po prostu nastrzelony. Poza tym nie był najpewniejszym obrońcą.
Evra - 4,5 - zupełnie nie radził sobie ze Sturridge'em. Zawalił dwie bramki. Ratuje go wywalczony rzut karny. Po zejściu Sturridge'a było już lepiej.
Carrick - 7 - solidny występ. dobre podania. Dobrze przerywał akcje gospodarzy.
Giggs - 7 - Walijczyk dziś był dosłownie wszędzie. Trudno uwierzyć, że ma 38 lat . Dobry występ.
Antonio Valencia - 6,5 - straszył co chwilę defensywe Londyńczyków jednak Bosingwa znalazł na niego sposób. Dobrze zastąpił Rafaela w obronie.
Young - 5,5 - próbował straszyć ale oprócz jednego groźnego strzału nie zachwycał. Ale po długiej przerwie można mu to wybaczyć.
Welbeck - 7 - próbował straszyć Cecha. Wywalczył kontrowersyjny rzut karny.
Rooney - 8 - Anglik strzelił dwie bramki co prawda z rzutów karnych wiec nic w tym szczególnego. Poza tym dobra gra. Czeski bramkarz miał się czego bać.

Rezerwowi:

Hernandez - 7,5 - zrobił zamieszanie. Strzelił ważną bramkę.
Scholes - 6,5 - Nienaganny mecz Anglika
Park - - - zbyt mało czasu żeby ocenić jego wpływ na grę. Widziałem go chyba dwa razy gdy miał okazję dotknąć piłki.
» 5 lutego 2012, 23:37 #64
wilku7: Giggs - 7 - Walijczyk dziś był dosłownie wszędzie. Trudno uwierzyć, że ma 38 lat . Dobry występ.?? ze co??

Wedlug mnie poza asysta, GIGGS byl bezbarwny jak zwykle z reszta. W ogole nie nadaje sie do srodka pola. Podejmuje glupie decyzje i strasznie czesto traci pilke, policzcie sobie ile Giggs ma dobrych podan w meczach( otwierajacych jakas droge do bramki, a nie podanie do tylu) , a ile strat. Chcialbym zobaczyc taka statystyke z ciekawosci.
» 7 lutego 2012, 11:43 #63
magdalenaka8: nie dałabym Rooneyowi 8. Dla mnie dobre 7, poza karnymi nie wiele wniósł do gry, starał się, miał lepszy dzień ale to jeszcze nie to. Jestem jego wielką fanką ale ma teraz gorszy moment i jest to widoczne...
» 5 lutego 2012, 23:32 #62
afilant: oddal najwiecej strzalow w swiatlo bramki, rozgrywal biegal, pokazywal sie i pewnie strzelil dwa karne gdzie spudlwoal juz zze 3 w tym sezonie, wiec 8 sie nalezy
» 6 lutego 2012, 15:46 #61
magdalenaka8: Ale jakość tych strzałów nie była taka jaka być powinna. Doceniam to, że się starał, ostatnio był w sumie w gorszej formie, ale nie dałabym jeszcze 8.
» 6 lutego 2012, 23:11 #60
fredx: De Gea - 8
Rafael - 7,5
Ferdinand - 6
Evans - 5,5
Evra - 6
Valencia - 6
Carrick -7,5
Giggs - 7
Young -5
Rooney - 8
Welbeck - 7

Chicharito - 6,5
Scholes - 5,5
Park - brak
» 5 lutego 2012, 23:14 #59
NostraAdamus: Ja osobiście nie mogę się przekonać do Younga, dzisiaj dla mnie najsłabszy na boisku. Nigdy nie byłem fanem tego transferu dlatego że na rynku jest wielu lepszych zawodników od Ashleya. Myślę że SAF kupił go dlatego że jest anglikiem.
» 5 lutego 2012, 23:00 #58
Bartez95: moim zdaniem ocena dla scholesa stanowczo zawyzona nic nie wniosl w przeciwienistwie do hernandeza
» 5 lutego 2012, 22:19 #57
krzysiek212mu: Nie powiedział bym do końca że to wina Rafaela przy 2 bramce tylko całej obrony i też troche Valencji .
Bo po 1- to Valencja miał troche czasu i mógł wrócić do maty
po 2 - cała obrona źle przesunęła bo Rafael krył kogoś innego !!
po 3 - Rio stał przy tym dośrodkowaniu bez zawodnika !
Więc wina na wszystkich a nie na Rafaela tylko ! oczywiści po części jego też .
Glory MUFC !
» 5 lutego 2012, 22:13 #56
rooney99: OMG, nie wytrzymam! Nie wiem, czy to Ty, czy redakcja, ale zawsze są wystawione jakieś dupne oceny. Rafael 6? On był nie do przejścia i włączał się do ofensywy- 7, nawet takie z + .Evens 6? Strzelił samobója, choć zbytnio to De Gea go nabił, miał trudności z piłkarzami Chelsea i w dodatku zostawił miejsce Fernando, który powinien strzelić gola, nie przypilnował go. Park 5, bo za krótko grał... aha to jego wina, więc 5. On nie powinien dostać oceny, jak za mało czasu. Scholes 8? Pogratulować pomysłu...
Nie możesz/możecie wystawiać normalne oceny? Fajnie jest na stronce Realu Madrid, gdzie dają ciekawe informacje o grze zawodników, oceniają nawet trenera i sędziów. Poszukiwaliście ludzi na 3 stanowiska, bądź 4, jeśli wliczać w to felietony. Może było trzeba kogoś poszukać do wystawiania ocen... Weźcie to ogarnijcie, zróbcie porządek, bo tak dalej być nie może. Po prostu żenada, zawsze niepoprawne oceny...
Gdzie są Ci "znawcy" gk. Fakt, faktem, to DG 1 świetny mecz, ale udowodnił na co go stać. Brawa dla BOCo, bo chyba jako jedyny(nie czytałem wszystkich komentarzy) przyznał się, że obwiniał Davida, choć dalej jest za Lindą. Ja wierzyłem w Davida od początku kariery w MU i będę dalej w niego wierzył.
» 5 lutego 2012, 22:10 #55
Lavryn: Podbijam każdy wers. Oceny MEN są kompletnie niegodne uwagi, w żaden sposób nie odzwierciedlają meczu. Mógłby ktoś spróbować podjąć się tego zadania (proszę- byle nie psychofan Carricka :) )
» 5 lutego 2012, 22:26 #54
ikermikipawel: No mówię ci ziom umiesz jeździć po ambicji moje szczere brawa ;)takiego koma jeszcze nie czytałem.
W zasadzie chodzi mi o to że każdy ocenia mecz na swoje opinie. Nie każdy widzi pod jaką presją grają piłkarze,w szczególności w takich szlagierach gdzie punkty są jak złoto , a w samej szczególności jak czołówka tabeli wyjeżdża na mecz wyjazdowy.
A co do ocen w tym Newsie zgadzam się z nimi .
P.S nie rozumiem jednego zdania : "Park 5, bo za krótko grał... aha to jego wina, więc 5. " Ja to rozumiem tak że on zawinił i dlatego krótko grał.
Chyba że za słowami "aha to jego wina" zapomniałeś dać pytajnika " ? " , bo bez pytajnika wygląda to tak że zawalił i ma opinię 5.
» 6 lutego 2012, 12:07 #53
Iwan711: Wiesz dlaczego te oceny twoje, MEN jak i wszystkich innych widzów są inne? Każdy patrzy na grę z innego kąta, każdy inaczej ocenia daną sytuacje. Być może chcesz dać jakiemuś zawodnikowi wyższą ocenę, bo widziałeś jego jedną dobrą sytuacje, ale tych pięciu złych nie zauważyłeś.
Nazywasz kogoś 'znawcami', a sam zachowujesz się dokładnie tak samo, krytykując wszystko co Ci nie pasuje. Zanim coś napiszesz - pomyśl trochę:)
» 6 lutego 2012, 13:03 #52
rooney99: Lavryn
Właśnie chciałem tutaj pokazać, że Park nie może dostać oceny. Za co ta 5, bo za krótko grał, to jest bez sensu. No trochę dziwnie to ująłem, tak jakby trochę z przekąsem.
Iwan711
Ja akurat widziałem wszystko, co Rafcio prezentował na boisku... Poczytaj komentarze, większość dawałaby mu wyższą, czyli coś na rzeczy jest! No, podaj mi te 5 złych! Myślę, że wyolbrzymiasz...
» 6 lutego 2012, 21:53 #51
xandir94: Moim zdaniem ocena dla Scholes'a trochę zawyżona.
» 5 lutego 2012, 22:10 #50
dracko21: De Gea - 8
Rafael - 6,5
Ferdinand - 5
Evans - 5
Evra - 6,5
Valencia - 6
Carrick -7
Giggs - 7
Young -6
Rooney - 8
Welbeck - 7

Chicharito - 7
Scholes - 5
Park - 5
» 5 lutego 2012, 22:06 #49
dracko21: Scholes 8?!
» 5 lutego 2012, 22:03 #48
Bartolek05: Jak w ogóle można ocenić Rafaela tak samo jak Evansa albo Evrę?
Rafael zawinił TYLKO 1 raz, przy drugiej bramce. Evans spowodował samobója, zaspał przy takiej okazji dla Chelsea, to CHYBA było wtedy, gdy Torres zmarnował szansę na 4:2, do tego niepewny cały mecz. Evra zawinił przy pierwszej i trzeciej bramce. Te oceny są zdrowo po...pierniczone.
Skoro ocena wyjściowa to 5 (taką jaką dostał Park) to Evans z Evrą powinni dostać po 3, Rafael 6, Ferdinand 5.
Valencia dostał 7 a Young 6. Nie wiem czemu, ale obaj zagrali na mocną 6. Young kilka dryblingów, jeden groźny strzał, Valencia niekiedy potrafił się przedrzeć przez linię obrony Chelsea ale to tyle.
Scholes, kilka niecelnych podań, lecz ogólnie zagrał w porządku i kilka razy udało mu się rozegrać poprawnie piłkę, jednak 7 to max dla niego.
Reszta ocen jest taka sama jak u tych panów z MEN
» 5 lutego 2012, 21:29 #47
slawek1214: zgadzam się co do Rafaela, zagrał świetnie, nie radzili sobie z nim ;]
» 5 lutego 2012, 22:07 #46
Hans7: Zupełnie nie rozumiem tak wysokiej, moim zdaniem za wysokiej oceny, dla Welbecka. Jego gra nie stwarza żadnego realnego zagrożenia pod bramką rywali, więc mam nadzieję, że w następnym meczu zagra do pierwszej minuty Hernandez.
» 5 lutego 2012, 21:01 #45
NaniZwd: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.02.2012 21:55

welbeck wywalczyl karnego chyba ogladales inny mecz jak twierdzisz ze nie zasluzyl na 7
» 5 lutego 2012, 21:54 #44
Fred78: Evans najgorszy na boisku,wogule się nie potrafił ustawić!!
» 5 lutego 2012, 20:58 #43
EnergyN17: Zaloże się, że o Davidzie mówiłeś to samo kilka dni temu :)
» 5 lutego 2012, 21:05 #42
EnergyN17: Ohh jednak nie. Zwracam honor ^^
» 5 lutego 2012, 21:06 #41
RedUnitedfan: w ogóle
» 5 lutego 2012, 21:07 #40
EnergyN17: Tak może nie do końca o to mu chodziło. Wiesz najpierw go krytykują teraz jest bogiem. Widzisz Xeres pozostał obiektywny więc...
» 5 lutego 2012, 20:57 #39
Zeppelin: Rafael da Silva - Spisywał się nieźle na boku obrony, ale to jego należy winić za drugą bramkę dla Chelsea. Ocena: 6

Ja pierd*le, zawinił przy golu i ocena 6, 4 powinno być max.
» 5 lutego 2012, 20:55 #38
TraN: Rafael i Young punkt wyżej, a Scholes niżej i git.
» 5 lutego 2012, 20:54 #37
fragmen: dokładnie :) dla rafaela nawet 7,5 :)
» 5 lutego 2012, 21:21 #36
WRMU: dokładnie...i Evra z 0,5 do góry bo karnego wywalczył ;D
» 6 lutego 2012, 10:25 #35
luki139: Według mnie de gea powinien zostać zawotnikiem meczu z taką oceną, ale ocena rafaela jest żałosna. Był utrapieniem na prawej obronie malouda chyba nawet raz go nie okiwał. Rafael powienien mieć przynajmniej 7
» 5 lutego 2012, 20:38 #34
Gwyn: De Gea - 8
Rafael - 5
Ferdinand - 5
Evans - 5
Evra - 5
Valencia - 6
Carrick -7
Giggs - 6
Young -6
Rooney - 8
Welbeck - 7

Chicharito - 7
Scholes - 7
Park - 6
» 5 lutego 2012, 20:34 #33
Brancik: widziałem komentarze na temat gry Young-a .... moim zdaniem po takiej przerwie calkiem niezła praca ... nie spodziewałem się ze tak dobrze wypadnie .Rafael moglby miec wyzsza note , walczyl jak lew , ogień w oczach chlopaka !
» 5 lutego 2012, 20:31 #32
Lavryn: Zgadzam się, nie wiem skąd krytyka Young'a (ocenęRafaela uznałem za nieśmieszny żart). Ashley przed kontuzją rozegrał pare bardzo słabych meczów, potem dłuższa przerwa, myślałem, że zepsuje nam mecz, nie będzie lewej flanki. Okazało się, że nie grał tak źle, może nie nękał obrony Chelsea, ale przynajmniej na poziomie.
» 5 lutego 2012, 22:30 #31
ROO10MU: mi jedynie nie podobała się zmiana welbecka za parka który nic nie wniósł do gry, a Danny mogłby zagrozic ;/
» 5 lutego 2012, 20:29 #30
EnergyN17: Mi gra Dannego nie podoba się od początku jego gry w pierwszym składzie i co poradzę? Wole groszka niż jego. Welbeck to taki napastnik który może wykorzystać siłę fizyczną, wypracować, odepchnąć i huknąć zza pola. A on cały czas chce wejść w bramkę. Nie lubie jego stylu ot co.
» 5 lutego 2012, 21:11 #29
johnoshea: giggs i valencia po 7 ?? no przepraszam ale antoś mógł dzis się tylko przyglądać jak prawie 40 latek jezdzi niebieskich jak psów
» 5 lutego 2012, 20:28 #28
devious: Giggs jeździł ale niestety często niecelnie podawał, zwłaszcza w pierwszej połowie... w drugiej było zdecydowanie lepiej - walczył, biegał, jakby miał 10 lat mniej! no i ta asysta - super :)

a Valencia zagrał poprawnie, zwłaszcza w defensywie był bardzo dobry i ciągle niepokoił lewą stronę defensywy Chelsea - musiał być podwajany co dawało United przewagę :)

tak więc obie siódemki zasłużone :)
» 5 lutego 2012, 20:36 #27
wojtekaka: Rafael i Evans zdecydowanie wyzej, dobrze spisywali sie w obronie, Pat za to trochę mnie zawiódł, Rooney zawodnikiem meczu??!! Chyba tylko dlatego ze ladnie wykonal karne po za tym uwazam ze dzis nie byl w formie, Giggs duzo lepiej jak zszedl na skrzydlo, ale tak to duzo tracil choc tez duzo walczyl
» 5 lutego 2012, 20:24 #26
devious: Rooney był najlepszy na boisku, napędzał każdy atak United, poza dwoma świetnie wykonanymi karnymi zaliczył masę udanych podań kluczowych, przetrzymywał i rozgrywał piłkę na połowie rywala, miał też duży udział przy trzecim golu...

jeżeli wg. Ciebie zagrał słabo to chyba oglądaliśmy inny mecz... OK stać go na więcej ale dziś i tak był najlepszy na boisku :)
» 5 lutego 2012, 20:34 #25
Adrian2294: oceny całkiem spoko :) może Rafael powinien dostać wyżej a poza tym ok.
» 5 lutego 2012, 20:22 #24
buhert: Flying Save by De Gea miażdży :D
» 5 lutego 2012, 20:18 #23
koniu21: Park dostał "5" za to ze zakrótko grał ?? Bezsensu
» 5 lutego 2012, 20:14 #22
spOntan: 5 to wyjściowa ocena?!
» 6 lutego 2012, 08:17 #21
ManUtdFun: Rafal zdecydowanie wyżej! Może zawinił przy drugiej bramce, ale przez większość meczu odbierał piłkę po swojej stronie, bym wręcz zaporą nie do przejścia. Minimum 7! A co do reszty - chyba w porządku. Giggs znów mnie zaskozył. 38 lat a pracował za czterech! Rooney, Giggs zawodnicy meczu! De Gea - wspaniała parada, przepraszam za wszystko co złego o nim napisałem :) Cała Drużyna zasługuje na pochwałę! Brawo diabełki. Gol na 3:3 ahhh co to była za radość!
» 5 lutego 2012, 20:11 #20
pyzio20: Zgadzam sie Rafael zagrał dzis bardzo dobre spotkanie! Zasłuzył na wyzsza ocene:D
» 5 lutego 2012, 20:19 #19
karas2011: Myślę, że oceny są jak najbardziej dobre. Chociaż dla Rafaela dałbym nawet 7.
» 5 lutego 2012, 20:10 #18
Hasaski: Rafael nie zawinił przy drugiej bramce... Mata był niekryty, a Rafael pilnował innego piłkarza w polu karnym. Tak naprawdę to tylko on zareagował na ten strzał, reszta zespołu stała w miejscu :) Osoby, które oceniały piłkarzy powinni conajmniej z 5 razy obejrzeć powtórkę tej akcji ;)
» 5 lutego 2012, 20:10 #17
keane21: ale to Rafael był prawym obrońcą i jego zadaniem jest kryć przy takich wrzutkach zawodnika zamykającego akcję.Ogólnie bdb występ brazylijczyka.Jak dla mnie dużo lepszy na tej pozycji niż Smalling, który powinien grać tylko na środku obrony
» 5 lutego 2012, 20:28 #16
gafciu7: Jak dla mnie najsłabszy na boisku to Evra. 1 bramka objechany jak junior, druga za mało agresywny przy dośrodkowaniu Torresa. plus za karny.

De Gea kapitalna parada, Giggs bardzo słabo mimo asysty.

Young za szybki powrót po kontuzji. Park chyba byłby lepszym wyborem
» 5 lutego 2012, 20:10 #15
backspace87: Rafael 7 lub wiecej, był cieżki do przejścia,
Evans zawinił gola prawda ale Torres nic nie zrobił
Giggs 8 - dobrze rozgrywał, pod koniec zamiatał na skrzydle jak za starych czasów
» 5 lutego 2012, 20:10 #14
gafciu7: giggs dobrze rozgrywał?? Za dużo podań do przeciwnika jak dla mnie
» 5 lutego 2012, 20:11 #13
rooneyfan: Scholes za dużo, Rafa za mało.
» 5 lutego 2012, 20:09 #12
koniu21: zgadzam się, jak najbardziej, i troche park niesprawiedliwie, taka nota za to ze zamalo gral ;d
» 5 lutego 2012, 20:16 #11
Arrow: Young zdecydowanie 7
» 5 lutego 2012, 20:09 #10
Arrow: Evans, Rafael, Evra zdecydowanie 7
Evans dobrze strzegł Torresa więc nawet7,5 - 8
» 5 lutego 2012, 20:08 #9
damianz5: Jak dla mnie Rafael zasluzyl na 7 :D
» 5 lutego 2012, 20:08 #8
Xeres: Scholes i 8?! No po prostu brak słów, dałbym mu maksymalnie 6.. De Gei też nie więcej niż 7, mimo, że zagrał przyzwoicie jak na niego.
» 5 lutego 2012, 20:08 #7
dawo1998: De Gea 6 ? za tą parade powinien dostać 9
» 5 lutego 2012, 20:12 #6
Xeres: Nie więcej niż 7, co jest równoznaczne z 7. Za jedną paradę nie będę oceniał zawodnika, bo co z tego, że wyciąga jedną piłkę na 200 minut, gdzie jego częsta niepewność powoduje spore straty.
» 5 lutego 2012, 20:16 #5
EnergyN17: No tak dawo też podzielam Twoją euforię ale no wiesz jedna parada ;/ Chociaż i tak wole jego od Andersa w 100% :)
» 5 lutego 2012, 20:17 #4
zaborca63: Co do De Gei: A czy ocena jest za 200 ostatnich minut czy za ten mecz? Bo mam wrażenie, że schodzisz na zły tor
» 5 lutego 2012, 20:29 #3
RadsonRadson: Jakby nie ta parada była by porażka więc jak najbardziej zasługuje na dobrą ocenę . :)
» 5 lutego 2012, 21:03 #2
EnergyN17: Tak może nie do końca o to mu chodziło. Wiesz najpierw go krytykują teraz jest bogiem. Widzisz Xeres pozostał obiektywny więc...
» 5 lutego 2012, 21:03 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.