Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Morrison o krok od West Ham United

» 31 stycznia 2012, 11:04 - Autor: Kucza - źródło: guardian.co.uk
Manchester United ostatecznie zdecydował się nie zgodzić się na żądania kontraktowe Ravela Morrisona i w efekcie zawodnik ten jeszcze dzisiaj ma zmienić klub. W Anglii dużo pisze się o przejściu tego 18-letniego pomocnika do West Ham United.
Morrison o krok od West Ham United
» Morrison jeszcze dzisiaj ma opuścić United
Morrison jest uważany za jeden z największych talentów akademii Czerwonych Diabłów ostatnich lat, chociaż wielu szans w pierwszej drużynie nie otrzymał.

Młody Anglik ma za sobą za to kilka pozaboiskowych wybryków, co również mogło zniechęcić sir Aleksa do zaoferowania mu odpowiedniego kontraktu.

Okiełznać zawodnika nie boi się za to menadżer popularnych "Młotów", Sam Allardyce, który w ostatnich dzień okienka transferowego ma zamiar sfinalizować transfer Morrisona do swojej drużyny.


TAGI


« Poprzedni news
Okienko transferowe w PL: Podsumowanie
Następny news »
Rafael żądny gry

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (52)


jari13: Rocznikowo on ma 19 lat. W jego wieku Roo grał regularnie w reprezentacji, a SAF nie chce go nawet wystawić w mało ważnym meczu. W Barcelonie Iniesta wchodził na 30 minut w każdym meczu. Dlaczego u nas, kiedy trafia nam się talent blokuje się go wsytawiając Parka? Ma trudny charakter, ale dopoki ma forme nie można z niego rezygnować!
» 31 stycznia 2012, 21:52 #49
lukasmatrix125: no nie gadajcie przecież biła się o niego real madryt barcelona a tu co westham united żal
» 31 stycznia 2012, 21:36 #48
luki77: Nie podoba mu się niech idzie krzyżyk na drogę i do widzenia !!
» 31 stycznia 2012, 18:35 #47
zizi89: W Manchesterze United są same wielkie gwiazdy. Bo jak inaczej określić kogoś kogo znają na całym świecie ? A tego Morrisona wcale nie żal, po co nam idiota jak Balotelli ? Fergie nie lubi takich typków. Jak oddawał Teveza to też wszyscy psioczyli na Alexa a okazało się że miał w 100% racje.
» 31 stycznia 2012, 20:33 #46
swistek: Żegnamy. Powinien za darmo grać jeszcze przez 2 sezony. Doceniłby marke United.
» 31 stycznia 2012, 15:46 #45
mickb: ja się mu w ogóle nie dziwie, zaszczyt zaszczytem, kasa kasą, nie róbcie z naszego klubu jakiegoś nie wiadomo czego, bo tym to on może jest dla nas - kibiców, dla graczy jest on pracodawca, zaszczyt staje się wtedy gdy godnie zarabiasz, w dzisiejszych czasach w 1. kolejności kasa się dla niego liczy (i chyba jednak powinna liczyć!)
» 31 stycznia 2012, 14:37 #44
boger: Z jednej strony się chłopakowi nie dziwie , wszyscy go chwalą mówią że ma talent a i tak nie dostaje szans, ile można grać w rezerwach . Chłopak chce spróbować gry na wysokim poziomie . Druga sprawa mieliśmy tyle kontuzji problemy z środkiem pola mógł SAF dać go na mecz np z Wigam na środek z Carrickiem . Dobra wiem że nie ja jestem trenerem ale skoro na prawdę jest tak utalentowany to dziwna sprawa.
» 31 stycznia 2012, 13:41 #43
bouli777: Tutaj muszę przyznać rację osobą piszącym o tym, że nasi młodzi zawodnicy mogą czuć się trochę rozczarowani skoro w podstawowym składzie (oczywiście nic nie ujmując) grają zawodnicy 37 i 40 letni. Skoro najlepszym transferem jest powrót po zakończeniu kariery Paula to o czym my mówimy. Z drugiej strony jak oni muszą być słabi skoro są "uważani" za talenty a nic nie grają i przegrywają walkę o plac z wetaranami.
» 31 stycznia 2012, 13:31 #42
kubba017: SAF nie kupuje twierdząc iż ma zdolną młodzież, która jest gotowa do gry. Jednak nie daje im szansy na występ w dodatku nie stara się z nimi negocjować. Transfery nie- ponieważ stawiamy na młodzież. Wprowadzenie młodzieży do kadry- nie bo jeszcze czas... Coś tu jest nie tak jedno wyklucza drugie.
» 31 stycznia 2012, 13:30 #41
87glasgow: super...niech idzie i nie psuje atmosfery w klubie, był za cienki w uszach to się nie przebił...podobno biła się o niego barca i inne głośne kluby, a tak skończy w drugoligowym west hamie- życzę jeszcze grzania ławy tam :)
» 31 stycznia 2012, 13:26 #40
as90pl: Zero konkretów, same spekulacje.. nie wierze..
» 31 stycznia 2012, 13:25 #39
GloriaMU: Jak chce to odchodzi .. Tak jak ktoś wcześniej napisał woda sodowa uderzyła mu do głowy ..
Ale gra on naprawde dobrze szkoda troche .. :]
» 31 stycznia 2012, 13:21 #38
czerwonydevil: Czyli się pomyliłem, pisząc, że na pewno ta 3 zostanie w United..

No ale cóż. Skoro woda sodowa uderzyła już w wieku 18 lat, to co będzie potem? Szkoda, bo lubiłem Ravela. Ale, skoro Ferguson twierdzi, że będą z nim kłopoty, to trzeba mu zaufać i tyle. Jeszcze zostaje Pogba, może on się opamięta.
» 31 stycznia 2012, 13:10 #37
Lukixp: Prawda jest taka, ze to jest po prostu idiota. Co ma zrobic SAF jesli gosc nie przychodzi na treningi i wybiera sobie w jakich meczach chce zagrac? Ma gosc talent, ale nic z niego nie bedzie, jesli odejdzie. Soda calkiem mu uderzy do glowy. Gosc jest zmarnowany, i napewno nie bedziemy zalowac ze od nas odszedl...
» 31 stycznia 2012, 13:08 #36
mava3345: Morrison na testach medycznych w WHU!!
» 31 stycznia 2012, 13:02 #35
kevcio91: a ja wam powiem ze moim zdaniem jesli pilkarz jest glupi i nie podporzadkowuje sie najwazniejszej osobie w klubie czyli SAF to nie ma przyszlosci w United . ile fergi pozbyl sie juz gwiazdek ktore myslaly ze sa calym swiatem i moga wszystko . jest mlody i glupi bo jesli jest tak zdolny to powinien wiedziec ze te wielkie pieniadze mu nei uciekna ..
» 31 stycznia 2012, 12:52 #34
18Lukasz78: Chopie ogarnij sie,trenuj i powoli będziesz grał w pierwszym składzie .
» 31 stycznia 2012, 12:33 #33
mario8: na mówienie mu o tym jest już za późno soda i tyle...
» 31 stycznia 2012, 13:00 #32
Kris91: Ja już sam nie wiem co o tym myśleć, co jest prawdą a co nie... Jedno wiem napewno gość, który chce odejść z takiego klubu jak Manchester United ma niesamowicie dziwny tok myślenia... I można tu się śmiać z Tomka Kuszczaka że tyle wytrzymuje w tym klubie ale przez to widać że jego serce od zawsze należało do United!!
» 31 stycznia 2012, 12:19 #31
Tristan: Tomek aktualnie jest niewolnikiem
» 31 stycznia 2012, 12:20 #30
Kris91: ja myślę że jakby chciał to by poszedł... chociaż rację też masz...
» 31 stycznia 2012, 12:37 #29
lubiegre: Wielki mi zaszczyt. Dzisiejszy football to tylko kasa. Jeszcze szkot pożałuje tego. Może to i dobrze. Licze, ze sie rozwinie i pojdzie do klubu ktory doceni go jako pilkaza.
» 31 stycznia 2012, 12:16 #28
Fred78: Jak by był to taki wielki talent to by z niego tak szybko nie zrezygnowali,to samo się tyczy Pogby.Oby dwaj są przereklamowani.
» 31 stycznia 2012, 12:08 #27
Tristan: Z Pogbą to by było dziwne, bo po co ściągali go z Havre, podkupywali rodzinę, jakieś nieczyste zagrania, sprawa w UEFA i po co to wszystko, żeby go tak oddać za darmo gdzieś?
» 31 stycznia 2012, 12:20 #26
bober89: a za Bebe warto było płacić tyle kasy? SAFowi dosyć często zdarzają się takie transferowe wpadki jak Bebe, być może Pogba też do nich należy.
» 31 stycznia 2012, 12:29 #25
Tristan: No z Bebe to już w ogóle bez komentarza
» 31 stycznia 2012, 12:44 #24
xCleverley: United będzie tego żałowac.!
» 31 stycznia 2012, 12:08 #23
Falubaz: będą żałować, bo to wielki talent, i pokazywał już niejednokrotnie jak fantastycznie gra. co z tego, że w meczach akademii lub rezerw, skoro grał tam conajmniej ze swoimi rówieśnikami, a był od nich 2,3 razy lepszy.
» 31 stycznia 2012, 13:26 #22
mJagiela: Jeśli myślicie, że odchodzi, bo żąda za dużo pieniędzy, to znaczy, że nie znacie całej historii z Morrisonem i nie domyślacie się, że klubowi się po prostu odechciało o niego walczyć.

Przeczytajcie tekst na blogu, tam jest trochę więcej napisane.
» 31 stycznia 2012, 12:01 #21
Dagorian: kujawa - Jak gówniarz na takim etapie kariery rozmawia z klubem tylko przez agentów i chce wyłudzić jak najwyższe zarobki, a przy tym sprawia kłopoty pozaboiskowe to niech spada na bambus. Gra w United nawet z ogonem tabeli czy w pucharach to najwyższy zaszczyt. Morrison jest młody i ma czas, jakby miał równo pod sufitem jak Welbeck i był dostatecznie dobry to na pewno dostałby od Fergusona nie jedną szansę, ale jak się w pierwszej kolejności myśli o kasie to wybacz...
» 31 stycznia 2012, 11:25 #20
Falubaz: no i dobrze, zna swoją wartość i chce uczciwe zarobki, jak młodzi piłkarze z kadry juniorskiej w city, arsenalu czy chelsea, a nie groszaki. ja również denerwowałem się, kiedy Welbeck dawał sobą pomiatać i zwodzić się przez Fergusona... nam w pewnym momencie brakowało napastnika, a Welbeck strzelał gola za golem - dla Sunderlandu. Akurat fart, że sie wyrobił, bo gdyby nie podpasował Fergiemu, to by go wyoutował bez do widzenia.
» 31 stycznia 2012, 11:32 #19
Tristan: No bez jaj, młodzi obecnie nie będą grać na juniorskich kontraktach, dlaczego inne kluby są w stanie oferować im więcej ale nie my? Rozumiem zaszczyt grać dla United, ale obecnie piłka to jest przede wszystkim biznes i trzeba tak dysponować środkami by klub dobrze prosperował. Jaki jest sens teraz sprzedawać Morrisona za jakieś grosze, bo nikt za zawodnika, któremu można oferować już kontrakt na przyszły sezon nie zapłaci dobrej kwoty. Nawet jak go Ferguson nie chce, lepiej mu dać kontrakt jaki chce i sprzedać za 6 miesięcy 4 razy drożej niż teraz.
» 31 stycznia 2012, 11:42 #18
szalik666: Dagorina popieram i nie bede juz w tym temacie pisał bo Ty napisałęm wszystko co ja miałem na mysli
» 31 stycznia 2012, 11:43 #17
Dagorian: Jaką wartość ? puki co nie udowodnił nic i jest gówno wart. WestHam daje za niego bańkę, jakby był taki dobry to ktoś dałby za niego 5 albo i więcej. Popieram Fergusona w całej rozciągłości, jeszcze tego brakowało żeby mu jakiś szczyl stawiał warunki. Jeszcze raz - Morrison w tym wieku powinien myśleć o grze w piłkę i niebiosom dziękować że ma szansę grać pod okiem Fergusona. I żeby nie było klub dał mu propozycję zarobków kilkanaście razy przewyższających dobrze płatne stanowiska w UK, z głodu by nie umarł. Welbeck poczekał na swoją szansę, ale nigdy by jej nie dostał jeśli poza talentem nie miałby w sobie pokory. Sunderland dał mu bardzo wiele i wrócił jako praktycznie kompletny napastnik.
» 31 stycznia 2012, 11:48 #16
Tristan: Ja nie mówię że szczyl ma dyktować warunki tylko za zawodników z wygasającymi kontraktami płaci się znacznie mniej poniżej ich wartości, więc z punktu widzenia zarobku można zgodzić się na jego warunki a w lecie znalazł by się taki co by dał za niego więcej niż obecnie, nie ma co się spinać, nie wypisuję tu żadnych bluźnierstw na Fergusona, ot taka zagrywka finansowa.
» 31 stycznia 2012, 11:55 #15
Falubaz: niestety fakty są takie, że oferowali Morrisonowi kontrakt juniorski, Pogbie tak samo, i o to się głównie rozchodzi. Drugą kwestią jest regularna obecność w składzie United, choćby na ławce. a nie odkopywanie, kombinowanie z pozycjami, byle młokosa nie wpuścić na ławkę. Klub uznał, że Morrison to kłopot, z którym nie chcą się już borykać, więc oddają go bez żalu. Żal jest tylko nam kibicom, którzy go widzieli i potrafią sobie uzmysłowić jego talent.
» 31 stycznia 2012, 12:04 #14
Bartoosh21: prawda jest taka że United często kupuje drogo, a potem sprzedaje za grosze.. Gibson za 2,5 mln najsss... Pique 6 mln, Rossi tez coś ok tego jak nie mniej...
» 31 stycznia 2012, 14:47 #13
kujawa: a ja sie nie dziwie tym chlopakom skoro szans nie dostaja z zespołami z dna tabeli, lepiej sciagnac tych z emerytur pilkarskich zamiast mlodym dac troche pograc (no mnie to by wkurzylo), drugi milan. Nie dosyc ze kasy nie ma na transfery to jeszcze lepiej dac odejsc kolejnym perspektywicznym zawodnikom.
» 31 stycznia 2012, 11:17 #12
Przemas96: Dokładnie.
» 31 stycznia 2012, 11:20 #11
Falubaz: dokładnie Kujawa, to samo pisałem kilkukrotnie już, że pozbycie się go będzie błędem, to mnie wyzywali. do tego powtarzam, United proponowali mu nadal kontrakt juniorski, czyli ok. 3-4 tys. F tygodniówki. a zespoły typu Newcastle, czy te z Championship mogą mu zaproponować zarobki rzędu 12-15 tys. tygodniowo :) do tego to co piszesz, wolą ściągać Scholesa niż dać młodym choćby ten zaszczyt, żeby usiedli NA ŁAWCE !
żenada, co robią władze United i Ferguson w tej sytuacji.
» 31 stycznia 2012, 11:25 #10
tomix: Kujawa mylisz sie co do transferow, kasa na nie jest, okolo 60 mln jest na transfery i tylko SAF je blokuje i powtarza ze nie ma odpowiednich zawodnikow

a co do tego transferu to mi sie zygac chce jak na to patrze, 18 lat spokojnie by mogl wystepowac przeciwko polowie zespolow w PL a odchodzi, pewnie to samo bedzie z Pogba...
» 31 stycznia 2012, 11:29 #9
Falubaz: Tomix : Pogba nawet nie jest tak dobry jak Morrison. ale racja, i jego będzie szkoda sie pozbywać. no ale, musi być miejsce dla Giggsa i Scholesa niezagrożone. parodia co się dzieje w tym klubie. Dziadek jest coraz bardziej dumny, i w ogole się już nie potrafi przyznać do jakichkolwiek błędów zaniedbania, i nie ma mowy, żeby pójść z nim na kompromis jakiś. ma być na jego warunkach albo wcale.
» 31 stycznia 2012, 11:34 #8
dkwart123: kujawa dobrze gadasz ściągmy emerytów z odpoczynku a SAFa mówił dom pograć młodym no i dal 40 latkom a teraz wypuszcza największy talent z naszej akademii miejmy nadzieję ze prawo pierwokupu jest a może to tylko wypożyczenie będzie na cały czas liczę aż do oficjalnej informacji
» 31 stycznia 2012, 11:40 #7
slavkomir: Tak, bo wiecie co się dzieje w klubie, wiecie jakie są negocjacje kontraktu i wiecie ogólnie więcej niż "dziadek". Gówno wiecie a wypowiadacie się na ten temat patrząc na wypowiedzi w prasie itp.
» 31 stycznia 2012, 11:41 #6
Robal: Wszyscy gadacie o tym Morrisonie, a nikt z was nie widział go w akcji. Jedni krytykują, drudzy chwalą a nic o nim nie wiecie.
» 31 stycznia 2012, 19:49 #5
PabcioRooney: Dadzą 4 mln i niech spada, bo na pewno czytaliście, że zażądał 30 tys. tygodniowo.
» 31 stycznia 2012, 11:11 #4
kolczan: Te 30 tys to tylko wymysł prasy... Ravel zdementował tą plote na twitterze pisząc, ze nie prosił o 30 kk ani o 15.
» 31 stycznia 2012, 11:27 #3
blejd7: Nie o 30k ani o 15 to może o 60k ?
Chłopak ma talent ale nie możemy go zatrzymywać za wszelką cenę. Sam powinien wiedzieć jakie jest jego miejsce w klubie i cieszyć się, że SAF za rok lub dwa po odejściu Scholesa i Giggsa widzi w nim i Pogbie następców. Mam nadzieję, że Młoty wypożyczą go do końca sezonu a on podpisze nowy kontrakt na normalnych warunkach
» 31 stycznia 2012, 16:15 #2
grandes: Ciekawe czy chociaż prawo pierwokupu Manchester sobie zastrzegł. Z drugiej jednak strony chłopak pogubiony trochę.
» 31 stycznia 2012, 11:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.