Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson nie widzi powodów do paniki

» 5 stycznia 2012, 00:47 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson nie zamierza panikować, choć Manchester United przegrał drugi ligowy mecz z rzędu. W środę lepsze od Czerwonych Diabłów okazało się Newcastle United (3:0).
Ferguson nie widzi powodów do paniki
» Sir Alex Ferguson ma nadzieję, że jego piłkarze szybko wrócą na zwycięską ścieżkę
Mistrzowie Anglii meczem na St James' Park mieli zmazać plamę po wpadce z Blackburn Rovers (2:3) na Old Trafford. Manchester United nie wywiózł jednak z Newcastle ani jednego punktu, a prowadzący w tabeli Manchester City odskoczył drużynie sir Aleksa na dystans trzech „oczek”.

– Teraz Manchester City ma oczywiście przewagę. My graliśmy dziś, oni grali wczoraj. Oni wygrali, a my przegraliśmy – powiedział Ferguson po meczu ze Srokami.

– To nie jest czas na panikę. Mamy cierpliwość i doświadczenie, aby sobie z tym poradzić. Musimy znów zacząć regularnie wygrywać, szczególnie ważne będą mecze w marcu i kwietniu.

Sir Alex nadziei na poprawę wyników upatruje w powrocie kontuzjowanych zawodników: – Plus jest taki, że w meczu z Newcastle wróciło do składu dwóch czy trzech piłkarzy. Z kolei jeden czy dwóch dochodzi do siebie, a to zrobi różnicę.

Ferguson skierował również słowa uznania pod adresem graczy Newcastle, a zwłaszcza Demby Ba i Yohana Cabaye, którzy zdobyli środowego wieczoru piękne bramki.

– Zaczęliśmy ten mecz względnie dobrze. Mieliśmy dobrą szansę, kiedy piłka uciekła Rooneyowi spod nogi. Później Newcastle zdobyło fantastyczną bramkę, co pobudziło fanów, którzy stali się wobec nas agresywni i utrudnili nam zadanie. Gol Demby Ba z woleja był fantastyczny, a bramka z rzutu wolnego po cudownym strzale nas dobiła. Dziś za rzadko mieliśmy piłce przy nodze – ocenił sir Alex Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Premier League: Manchester United rozbity w Newcastle
Następny news »
Giggs: Musimy się jak najszybciej podnieść!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (201)


cvx: Czy mógłby mi ktoś przypomnieć jak wyglądał środek w poprzednim sezonie? Bo nie mogę uwierzyć że jeden Scholes robił aż taką różnicę. W zeszłym sezonie było znoście, teraz czegoś takiego jak środek pomocy w większości meczów zwyczajnie nie mamy. Przecież Scholes wcale tak dużo nie grał z tego co pamiętam...
» 5 stycznia 2012, 18:27 #68
manutdfan92: Wiadomo, że Ferguson co innego może myśleć a co innego mówić, ale tak naprawdę jeszcze faktycznie nie należy panikować. Narazie te trzy punkty do City można odrobić chociażby w bezpośrednim starciu.
Wróci Young, wróci Cleverley i z Andersonem pokażą czy tak naprawdę zasługują na miejsce w pierwszym składzie, jeśli okażą się niewypałami to myślę, że w lecie Fergie zaspokoi pragnienie niektórych kibiców o transferze. Przecież Ferguson nie mógł nie dać tym chłopakom szansy i tak po prostu ich się pozbyć na rzecz jakiegoś tam Sneijdera czy Modrićia. Ciekawe co by było gdyby Tom czy Ando po odejściu z United nagle zaczęli błyszczeć formą - wtedy wszyscy pluli by sobie w brodę. Myślę, że wszystko będzie wiadomo za jakieś dwa miesiące, po meczach z większością zespołów z czołówki - jeśli nie będziemy liczyć w walce o żadne trofeum, to SAF w lecie podejmie odpowiednie ruchy transferowe. Tymczasem czekajmy na rozwój wydarzeń.
» 5 stycznia 2012, 18:21 #67
Veon: Ferguson znowu czegoś nie widzi. CZY ON JEST NIEWIDOMY ?
1. Nie widzi wielkiej dziury w środku pomocy.
2. Nie widzi potrzeby transferów
3. Nie widzi kandydatów na rozgrywających
A teraz nie widzi jescze powodów do paniki. Widze że SAF dawno nie był u okulisty.
» 5 stycznia 2012, 17:18 #66
grandes: To co ktoś myśli a co mówi to dwie odmienne sprawy. Nigdy nie mówi się kogo ma się zamiar zakupić itp.
» 5 stycznia 2012, 17:23 #65
Veon: No, ale nie musi przecież podawać nazwiska. Zresztą już w poprzednim okienku transferowym nie kupił nikogo na środek pomocy.
» 6 stycznia 2012, 12:58 #64
Kris91: Kam69 dla mnie również najlepiej teraz wygląda Lindegaard no ale nigdy nie miałem nic przeciwko Kuszczakowi. Dla mnie w tych meczach w których dostawał szanse, nie zawodził
» 5 stycznia 2012, 16:38 #63
Veon: Z taką formą obawiam się kolejnego wyniku typu "6-1"
» 5 stycznia 2012, 17:20 #62
SzYnA: 'To nie jest czas na panikę. Mamy cierpliwość i doświadczenie, aby sobie z tym poradzić." mamy cierpliwość i doświadczenie ALE NIE MAMY ZAWODNIÓW żeby sobie z tym poradzić. Anderson jak nie zaistniał przez 4 lata to juz raczej nie zaistnieje, Nani musi się wziąć w garść bo wszystko mu blokują przeciwnicy, kupić kogoś na środek i dołożyć na skrzydło, bo wypada Young i nie ma konkurencji bo giggs to juz nie ten giggs niestety, Park ma czasem dobre mecze, wiadomo w kazdym walczy ale on sobie sam odbiera piłki - taki jest techniczny :/ o napastników bym się nie martwił rozdupcają mnie goście którzy by już sprzedawali chiche a w poprzednim sezonie każdy by mu laske zrobił. on żyje z podań, techniki nie ma, dryblingu też ale musi dostawac prostopadłe a takiego środkowego obecnie nie mamy...
» 5 stycznia 2012, 16:14 #61
bartex858: wciska nam kit że wszystko dobrze ale tak nie jest , upiera się na swoim czas wsiąść się i kupić jednego zawodnika. Bo to co teraz pokazują zmierza do utraty wygrania ligi ( żeby tak się nie stało ) a zbliża się mecz z city i dostaniemy banty . A okazja jest prawie połowa ceny za sneidera ale nie tylko on morze zasilić nasz skład .
» 5 stycznia 2012, 15:51 #60
bartex858: o co ci chodzi nie chodzi tylko o wmocnienia transferowe ale także inne sprawy
» 5 stycznia 2012, 17:26 #59
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 15:49

Nie ma co w tym sezonie nic nie ugramy... pozostaje walka o miejsca 2-4. Mówię tak z bólem serca bo jestem z United od wielu lat i nadal będe ale jestem realistą i umiem logicznie ocenić nasze szanse.

W zespole widać zagubienie, brak zgrania, brak determinacji no i kompetencji bo mało jest u nas zawodników na miarę mistrza anglii.

Rooney i Hernandez są bez formy. Berbatov wczoraj został zdjęty zupełnie bez powodu, to obecnie nasz najlepszy napastnika a Fergie go ściąga. Bułgar nie mógł nic zdziałać bo 2 linia była do bani. Park w ogóle nie nadaje się już na występy w 1 zespole. Jest wolny, w ofensywie nie dokładny no i też w defensywie już nie tak skuteczny jak sezon temu. Już wolałbym żeby Alex dał Morrisonowi z Carrickiem w pomocy pograć, Morrison na pewno by nie grał gorzej niż koreańczyk a przy tym by się rozwinął w meczach o stawkę.

Wczoraj na uznanie zasługiwała prawa strona czyli Valencia i Nani + Carrick. Skrzydłowi bo stworzyli kilka okazji których ronney i spółka nie wykorzystali a Carrick bo tylko on jako tako trzymał środek.

Przyczyn kryzysu jest wiele. Po 1 brak ławki, i szerokiego składu wiadomo że kontuzje mają duży na to wpływ ale co Ci zawodnicy co są poza składem by wnieśli ? praktycznie wczoraj graliśmy najmocniejszą jedenastką poza rafaelem i cleveleyem. No ale mistrz anglii powinien mimo takich braków dawać rade newcastle. Z blackburn równiez zagraliśmy beznadziejnie. Nie chcę być złym prorokiem ale te 2 porażki najprawdopodobniej zadecydują o mistrzostwoe. Po prostu nie ma gdzie tego odrobić zwłaszcza, że przed nami w najbliższej przyszłości wyjazdy z arsenalem, chelsea i u siebie z lfc. Liczę, że przy dobrych wiatrach wywieziemy stamtąd 5 punktów ale to jest póki co mało realne...

Polityka transferowa jak była zła to nadal jest... Cahill za 7 MLN do wzięcia a u nas żadnej reakcji...tosz to skandal. Świetny obrońca, który z Jonesem byłby dokosnałym duetem. Do tego Smalling by się z nimi zmieniał, czasem Rio i obrone mamy elegancką. Co to jest 7 MLN kiedy stracimy około 100 MLN funtów za to że nic ni wygramy w tym sezonie ??

nie rozumiem myślenia Safa :/ Do tego morale jest niskie w zespole i przygotowanie techniczne i fizyczne. City po meczu z sunderlandem miało 2 mecze do meczu z lfc i byli świeżsi niż my na początku sezonu.

W niedziele obstawiam, że nie mamy szans więc obstawie za 100 lub 200 awans City by mieć za co opijać smutki :/


Liczę, że Ferguson pójdzie po rozum do głowy, zrobi transfery i podniesie morale tego zespołu bo bez takiego porządnego trzęsienia ziemi w tym sezonie polegniemy totalnie... pozdro dla wszystkich fanów United !
» 5 stycznia 2012, 15:44 #58
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 15:58

Nie zapomnijcie dlaczego ostatnio Rooney chciał odejść. Kasa to pewnie najważniejsza sprawa, ale ważne było też to, że on po prostu chciał wymusić transfery gwiazd. On jako członek drużyny, znający dużo od środka, też chciał aby poprzez transfery Manchester wygrywał. Zdobywał tytuły. Nie oszukujmy się, wygrana w ligowej tabeli dla takiego klubu to znacznie za mało.
» 5 stycznia 2012, 15:58 #57
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 16:39

wielkie kluby inwestują w kupowanie gwiazd bo to obraca się w rezultacie nie tylko na sukces sportowy ale i finansowy. Jak kupisz piłkarza to jakośc gry się poprawia, marketing doi z niego kase za koszulki, gadżety itd, pojawiają się sponsorzy i większa ilośc kibiców. Poza tym zawsze gwiazde można sprzedać...

Nie rozumiem tej bierności w ostatnich okienkach United...było pełno znakomitych piłkarzy po rozsądnych cenach do pozosykania a my nic, teraz płacimy za to karę !
» 5 stycznia 2012, 16:39 #56
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 15:27

@cypher

Który to już gorszy okres , 2 ? 3? Zazwyczaj mieliśmy problem w 1 fazie sezonu , jak widać teraz mamy i w drugiej.

No tak ale 2 zawodników z 1 składu nie zagra do końca roku , a być może i dalej to na co mamy czekać?
» 5 stycznia 2012, 15:27 #55
sisinho: Yaankes

Krzych napisał tylko prawdę że SAF wciska nam bajeczki o świetnym składzie i świetnej młodzieży , a nie stwierdził że spadniemy bo to na pewno się nie wydarzy. Jednak SAF na każdą wpadkę reaguje komentarzami "spokojnie , my jesteśmy silni" tylko gdzie ta siła , gdzie ta młodzież? SIR na konferencjach mówi o Pogbie , Morrisonie że są b.dobrymi zawodnikami ale do dzisiaj nie zagrali więcej niż 45 min w 1 meczu ligowym , więc czy to jest strach przed tym że sobie nie poradzą (choćby z blackburn zamiast Rafaela) czy wie że są słabi ale tylko mydli oczy?
» 5 stycznia 2012, 15:30 #54
fragmen: co do pierwszego zdania.. to choćby temu, żeby kompletnie nie zdołować drużyny.
Co do Fergusona - faktycznie coś majaczy z tym, że skład świetny i nie trzeba zmian.
» 5 stycznia 2012, 15:16 #53
sisinho: Fragmen , nie zdołować? A czy to są dzieci? Trzeba twardo powiedzieć jak jest a nie mówić "jest dobrze" bo po co mają się piłkarze przejmować porażkami skoro za każdym razem SAF mówi że jest ok , skład jest świetny więc piłkarze nie czują presji rywalizacji z nowym zawodnikiem .
» 5 stycznia 2012, 15:34 #52
sisinho: Okaże się w niedziele czy sezon jest stracony. Taki klub jak United powinien walczyć o LM/Puchar Anglii i Mistrzostwo , nie mówiąc o CC bo to mało ważne trofeum(chociaż SAF mówił inaczej a zrobił inaczej wystawiając rezerwy) . Jeśli odpadniemy już w III rundzie to sezon jest bardzo słabym sezonem. Zostanie nam PL ale pamiętacie sezon w którym United już po styczniu walczy tylko o Ligę? Bo ja chyba nie bardzo.
» 5 stycznia 2012, 15:36 #51
ManUtd91: Czekamy na serie trzech porażek ! Jupi !
» 5 stycznia 2012, 14:53 #50
SEBEKMU11: No , przecież mamy dobry skład , który nie potrzebuje wzmocnień . ;/
» 5 stycznia 2012, 14:12 #49
designer: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 14:27

daruj sobie ta ironie. Wystarczy ze mowi ja do znudzenia gosc, ktory stracil caly szacunek nie tylko moj ale wsrod rzeszy moich kumpli rowniez. Czas na transfery a najwiekszym z nim jest zmiana trenera. Taka prawda i nie ma co sie oszukiwac. Zadam rozrywki podczas meczu a nie to co znow sprzed kilku tygodni musialem ogladac i wylaczylem tv przed kolejnym samobojem dzieki Bogu bo nie takiej rozrywki oczekiwalem. Jesli ktos nie jest mi jej w stanie zapewnic, to niech ten ktos zacznie pakowac manatki! I fora ze dwora! Ferguson jest jak Zidane. Beda go pamietac nie przez pryzmat tego co zrobil przez cala kariere, ale to co wyczynial u jej schylku. Tylko najwieksi fanatycy zaslepieni chora miloscia do tego goscia beda go bronic. Ja na szczescie nie znam tego typu uczuc, ktore tylko niszcze czlowiekowi umysl!
» 5 stycznia 2012, 14:25 #48
pbskarpy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 14:43

A niby na drugi mecz z Barceloną mieli zagrać zupełnie inaczej... ;) Tak, zagrali inaczej... Gorzej.
» 5 stycznia 2012, 14:43 #47
satan23: Moje obawy się potwierdzają.. od momentu sprzedania CR mamy widoczny początek końca :((( Obiektywnie patrząc to w składzie mamy jednego doświadczonego i klasowego zawodnika ale problem w tym że ma on 39 lat :/ Po Czerwonych Diabłach pozostała banda nie ogranych przeciętniaków z Roo na czele... :((( Zobaczymy co czas pokaże mam nadzieję że nie stoczymy się poniżej LE...
» 5 stycznia 2012, 14:09 #46
inekk10: Ja nie rozumiem niektórych z Was, gdy bronił Anders zachwycaliście się jaki On jest super, gdy Davidowi przytrafiła się wpadka, każdy narzekał jaki to Lindegaard nie jest świetny, a teraz gdy Duńczyk popełnia błędy w JEDNYM meczu, każdy zaczyna pisać że jest On co najwyżej śrdeniakiem, noż ludzie proszę Was.
Czytając Wasze komentarze jest mi gorzej !
» 5 stycznia 2012, 14:03 #45
Krystiano98: LM to sie dla nas skonczylo w fazie grupowej
» 5 stycznia 2012, 14:08 #44
Kris91: Zgadzam się! W mistrzostwo będę wierzył do końca ale okłamywać przez Fergiego się nie dam. Nie to żebym go nie lubiał bo przecież jest nieoceniony ale gdzieś tak jakby się trochę zagubił... chociaż z drugiej strony wierzę ze znowu zrobi mi na złość i wygra 20 mistrzostwo :D
» 5 stycznia 2012, 13:21 #43
miko29: dokładnie o tym samym pomyślałem 100% racji kolego
» 5 stycznia 2012, 13:07 #42
BaltazarGabka: Nie wiem czy zauważyliście ale Ci nasi bramkarze Lind, Amos, De Gea - nie są jacyś "mega" lepsi od Tomka... szczerze mówiąc to jak jeszcze Tomek bronił to się pewniej czułem niż za ich kadencji ;)
» 5 stycznia 2012, 12:40 #41
Kris91: Dokładnie! Wygląda że polacy to jakaś gorsza rasa w Anglii
» 5 stycznia 2012, 13:22 #40
sisinho: Wczoraj to pokazał - brak komunikacji przy 3 bramce , wolnego też dałby radę obronić bo strzał nie był z bliskiej odległości. Jak widać ani on ani David to nie półka United.
» 5 stycznia 2012, 15:40 #39
sisinho: Strzał klasy światowej powinien obronić klasowy bramkarz. Wiele takich strzałów bronił (pff)Boruc czy bliżej nam znany Edwin .Tak , jest to zarówno błąd Phila jak i Andersa , tak samo zwalona bramka jak błąd Davida z Blackburn , gdzie obrońcy nie zrobili nic aby zablokować strzał na 3-2. Po roku gry w Anglii oczekuję że bramkarz potrafi się dogadać z obroną.

Po drugie - w United powinien grać klasowy bramkarz a nie tylko dobry , a na dzień dzisiejszy nie mamy takiego klasowego bramkarza.
» 6 stycznia 2012, 14:56 #38
N17: Nie ma powodów do paniki, przecież 2 sytuacje bramkowe w 2 meczach to dobry wynik. Tak samo, jak porażka z ostatnim klubem tabeli i Newcastle mającym ostatnio zniżkę formy, brak ciekawych akcji i stylu podchodzący pod Wisłę Kraków. Do tego kreatywność większości zawodników równa 0, masa kontuzji i żałosne decyzje najlepszego managera w historii. Brak stylu całkowity, mecze nudne, bez polotu i finezji, jak w zeszłym sezonie. Żałosne to.
» 5 stycznia 2012, 11:42 #37
SEBEKMU11: Właśnie , brak trafnych decyzji .Jak można wystawiać Valencie na obrone który wogóle tam nie umie grać zamiast Rafaela który jest zdrowy i gotowy do gry ?
» 5 stycznia 2012, 14:16 #36
wazza89: jeżeli w wypowiedziach Fergusona pojawia się słowo "PANIKA" nawet w kontekście takim iz jej nie ma to wiedz, że coś się dzieje ;) ONE LOVE ONE UNITED
» 5 stycznia 2012, 11:23 #35
rbzdel: Nie chodzi tu o to ze nie wygrywamy spotkań. Bo wszystko można.. ale przegrana w takim stylu jest niedopuszczalna. Kompletny brak przygotowania taktycznego. Gramy jednym klasycznym pomocnikiem( Carrick), który to na dodatek nie zawsze jest wstanie sie odnaleźć w meczu. Rozgrywający jest potrzebny ''od zaraz''. I nie mysle tu o snejderze bo wszyscy chyba dobrze wiedza jak wyglada jego stan zdrowotny. Nie potrzebujemy tak kontuzjogennego zawodnika. Nie mam ochoty ogladać meczu z city, bo bedzie Wstyd!!
» 5 stycznia 2012, 11:20 #34
rm900502: Zastanówcie się wszyscy co w ogóle wypisujecie! Szkoda mi niektórych, naprawdę czytając te wszystkie komentarze. Mamy tylko 3punkty straty do prowadzącego. TRZY, a wy już chcecie wymieniać wszystkich zawodników, sztab szkoleniowy i Fergusona włącznie. Po pierwsze popatrzcie się na listę kontuzjowanych, po drugie każdej drużynie może zdarzyć się zły dzień. A po trzecie jesteśmy na drugim miejscu w tabeli. Otwórzcie oczy w końcu i przestańcie w końcu krytykować!
» 5 stycznia 2012, 11:17 #33
razzor91: Tylko 3? Ok,tylko,ale niemal od początku sezonu tak jest,poza tym,nie chodzi o to,że nie wygrywamy,ale chodzi o styl... Jeśli nic nie naprawiamy,to będzie coraz gorzej,no bo co z tego że potrafimy wygrać z zespołami z dołu tabeli,skoro przegrywamy z Newcastle? Nie wierzę w to,że SAF coś zrobi,nie wierzę od dawna w jego umiejętności trenerskie,wypalił się i to już dawno... Prawda jest taka,że nic nie wygramy w tym sezonie,trzeba go spisać na straty,a lista kontuzjowanych,hmm... To żaden inny klub na świecie nie ma kontuzjowanych,tylko United zostało pokarane przez twórcę? Jak piszę ten koment dokładnie po prawej równo mam tabele kontuzji i? Każdy z nieobecnych powinien zostać godnie zastąpiony,bo są to piłkarze albo za młodzi,albo za starzy... Podsumowując,bez zmian zarówno w składzie piłkarzy jak i sztabu nie sądzę,żebyśmy byli w stanie coś wygrać... Dziękuje,dobranoc
» 5 stycznia 2012, 11:29 #32
Marti24: Cieszę, iż coraz więcej kibiców, niektórzy widzę, iż kibicują od dłuższego już czasu, uważa, że Ferguson nie wie, co robi. Byłem zadowolony ze zwycięstw przed Wigilią, ale było to po porażce w LM i z zespołami słabymi. Kadra potrzebuje solidnych uzupełnień - 6 zawodników (2 obrońców, 3 pomocników i 1 skrzydłowy), kto wie może i bramkarza, zmiany myśli szkoleniowej i zmiany sztabu medycznego oraz ZMIANY TRENERA. Spójrzćie na wychowanków - Ferguson już od jakiegoś czasu mówił o wprowadzaniu ich do zepołu, ale póki co w ogóle tego nie widać (bo są oni słabi). Potrzebny jest nam ktoś taki jak Jose Mourinho, ba na obecną chwilę lepszym trenerem już od Fergusona jest M. O'Neil.
» 5 stycznia 2012, 11:10 #31
4uKrychu: Proszę Cię, nie mów że City jest jak Chelsea z Mou. To bluźnierstwo. Mou stworzył niesamowitą drużynę, nie kupując bardzo drogich piłkarzy. Kogo kupił ? Drogbę o ktorym nikt praktycznie wówczas nie słyszał ( i zrobił z niego klasowego gracza), Carvalho który podąża za nim choćby w ogień... Mateję Keżmana który się nie sprawdził, Arjena Robbena którego trzymał na ławce - bo to gwiazdeczka, nie grająca zespołowo. W City trzymałby na ławce połowę tych gwiazdeczek. A gdyby taki Balotelli mu podskoczyl, to już dawno pakowałby walizkę. City teraz gra dobrze, ok - ale zobaczymy jak długo. Jak nie ma drużyny, to wszystko się posypie, prędzej czy później, a Chelsea to było coś niesamowitego, więc proszę nie porównuj...
» 5 stycznia 2012, 13:05 #30
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.01.2012 10:11

kolejne brednie SAF-a , który klepie to samo na każdej konferencji.

Kiedy kopnie w dupę paru grajków ?
Bo poziom zaangażowania wczoraj był marniutki , i nie tylko wczoraj zresztą.
Jakim my jesteśmy wielkim klubem , kiedy naszą grę musi ratować młody i nieopierzony Tom ?
Bo jak rozumiem na niego się czeka szczególnie.
NIKT MI NIE WMÓWI że Young jest gwiazdą zdolną odmienić grę United.
Zawsze pisałem , że to tylko uzupełnienie składu a nie wzmocnienie.
Fakty to potwierdzają boleśnie , United toi jednak nie AV.
Więc czekajmy na Toma , takim jesteśmy teraz klubem z wybiedzoną do granic możliwości pomocą , z żałosnymi Parkami i Andersonami
» 5 stycznia 2012, 10:06 #29
4uKrychu: Co Wy chcecie od Andersona?
» 5 stycznia 2012, 13:08 #28
axel52: co ja chcę od Andersona ?
żeby odszedł jak najszybciej i zabrał paru kolegów ze sobą.
Człowieku Anderson tyle już siedzi w United a gra cały czas jak patafian.
1 MECZ DOBRY , a i to tylko wtedy jak drużynie idzie gra , a potem 10 meczów kaszana.
Jeszcze nam meczu Anderson nie wygrał wtedy kiedy nie szło na boisku.
Jak gra żre to nawet Gibson błyszczy
» 5 stycznia 2012, 14:28 #27
Wuj3k: 04.01.2012r., Nani- 'Koniec z wpadkami!'
04.01.2012r. Newcastle United 3:0 Manchester United

Czy do ku**y nedzy tylko mnie irytuje takie rzucanie slow na wiatr przez kolejnych graczy United, ktorzy zamiast wkoncu wziac sie za granie tylko sie pocieszaja publicznie po kolejnych osmieszeniach? Zamknac sie i do roboty! Bo to sie smieszne zaczyna robic, co porazka to ktos musi walnac- koniec wpadek! A za tydzien kolejna wpadka. Litosci.
» 5 stycznia 2012, 09:38 #26
Wielbicielka: Mam nadzieję, ze mówi tak tylko aby zachować pozory. W końcu jesteśmy mistrzami Anglii..nie możemy sie bać tylko iść do przodu mimo wszystko.
Jest doskonałym trenerem, siedzi w tym od wielu lat więc chyba zdaje sobie sprawę, że nie jest tak dobrze jak się wszyscy spodziewali. Kontuzje kontuzjami ale Cleverley nie jest lekiem na całe zło..trzeba czegoś a raczej kogoś więcej. Oczywiście nie ma co panikować bo az tak źle nie jest ale warto przemyśleć jeszcze raz pewne sprawy.
» 5 stycznia 2012, 09:27 #25
xxxmaciekxxx: Spokojnie transfery są Nam nie potrzebne .XD
» 5 stycznia 2012, 09:15 #24
4uKrychu: Carrick w tym momencie zostawia serce na boisku i jest jednym z najbardziej zaangażowanych graczy.. Welbeck ma potencjal by stać się kluczowym napastnikiem ligi. Raz pieprzycie że Ferguson nie daje pograć młodym, potem się Welbecka czepiacie. Konsekwencja Waszej krytyki sięgna dna, gratuluję inteligencji.
» 5 stycznia 2012, 13:11 #23
4uKrychu: Każdy się myli. A najłatwiej zawsze jest krytykować. Rozpisać się tak jak Ty, to ja mogę nawet o Mourinho i Guardioli. Wytykać błędy innym, to najłatwiejsze. A prawda jest taka, że jak United zacznie wygrywać, to znowu wszyscy bedziecie robić w gacie słysząc "Ferguson". Człowiek jest w tym klubie 25 lat i bynajmniej nie odejdzie, bo kilku polaczków tego chce, bo jeden sezon jest nieudany. Będą kolejne. Gdyby wszystkie kluby szanowały trenerów tak jak Manchester United - byłoby to coś pięknego. Bo budowanie drużyny nie polega na tym, że idziemy na rynek, kupujemy 11 zajebistych graczy za ogromne pieniądze, wygrywamy sezon po czym kupujemy 11 na następny sezon.
» 5 stycznia 2012, 13:19 #22
plexide69: nie widzę powodów do paniki ?
No tak przegrywamy drugi mecz z drużynami z dna.....
co to pisać Ferguson wie co robi a transfery se niepotrzebne ;/
» 5 stycznia 2012, 08:28 #21
87glasgow: Zrozumcie: musi tak mówić bo tego wymaga jego zawód! Co innego w szatni i na treningu, ale nie może źle mówić dziennikarzom o swoich zawodnikach. Tu chodzi właśnie o budowanie morale zespołu, a nie dobijanie. Mamy potknięcia, ale w lecie był przebudowany skład, a na liście kontuzjowanych jest około połowy pierwszej drużyny! Pomimo to siedzimy na plecach City, 3pkt straty. Zdarzało się odrabiać znacznie więcej. Bądźcie z drużyną też w ciężkich chwilach bo wychodzicie na sezonowców. Naprawdę myślicie, że Ferguson w szatni mówi zawodnikom to samo co dziennikarzom? Ogarnijcie się, wyrażajmy swoją opinię, nawet krytyczną, ale nie bądźmy mądrzejsi od ludzi, którzy się na tym fachu znają niewątpliwie lepiej od nas. Zapłaczecie kiedy odejdzie Fergie...
» 5 stycznia 2012, 08:43 #20
4uKrychu: Akurat wyjazdy nam lepiej wychodzą w tym sezonie, niż mecze na OT :)
» 5 stycznia 2012, 13:21 #19
buhert: Wierni po porażce - GG UNITED!!
» 5 stycznia 2012, 07:09 #18
atos1987: Wypowiadam się tu bardzo mało ponieważ 99% ludzi piszących tutaj to WYŚMIENICI SPECJALIŚCI.
Sikam na opinie tych wspomnianych wyżej przeze mnie.
SAF totalnie nie nadaje się już do trenowania , jego myślenie zatrzymało sięna latach kiedy MU rozwalało wychowankami lub młodymi talentami inne europejskie kluby. Teraz to nas rozjeżdzają europejeskie średniaki oraz angielskie. Ja siępytam gdzie są pieniądze za CR?? DOstaliśmy w uj floty za tego gościa który był motorem naszej drużyny i zamiast kupić kogoś kto pociągnie to dalej to ten koleś myśli że zbuduje znowu potęge jak kupi bebe czy innego gościa który wydaje mu sie być diamentem..
Ja kibicuje MU od 1996 roku i śledze wszystko dokładnie. W tym momencie z takim podejściem SAF to my będziemy się modlić za jakiś czas o wywalczenie awansu do LE. Kto u nas w drużynie jest siła napędowa ja sie pytam ?? Dostajemy w du*e z klubami które powinniśmy młucić jak kombajn zboże. A efekt jest taki że oni młócą nas i nawet nie potrafimy strzelić 1 bramki?!!? Dość mam tego gościa , on jużzrobil wiele dla tego klubu i niech odejdzie zanim go stoczy ze swoim prymitywnym myśleniem. A teraz mnie wyzywajcie że naruszyłem cześć osoby SAF.
» 5 stycznia 2012, 07:04 #17
87glasgow: do lukas01: riposta stadiony świata :)
» 5 stycznia 2012, 08:46 #16
designer: wybacz ale nie bedzie nigdy transferow. Dopoki Ferguson pracuje w tym klubie o transferach mozesz zapomniec. Niestety to nie biznesmen tylko jak widac marnej klasy taktyk, ktory nie potrafi zapelnic wakatow powstawych w druzynie. A co do dolka formy to trwa od od meczu z City. Niech nie zmyla was te mecze dwa po 5:0, bo to byly dwa wypadki przy pracy przeciwnych druzyn: Fulham i Wigan. Gdyby teraz RD z nimi zagralo, pewnie by rowniez przegralo albo gora zremisowalo. Taka jest prawda. United to druzyna grajaca w mega kratke! Dorownuje w tym sezonie Chelsea- Co za wstyd!
» 5 stycznia 2012, 04:10 #15
zbyszek7: 22.01 Arsenal-Man Utd
5.02 Chelsea-Man Utd
26.02 Norwich-Man Utd (wybaczcie ale z taka gra to obawiam sie tego meczu)
3.03 Tottenham Man Utd

Do meczu Man City-Man Utd (28 kwiecien) to niestety moze juz byc dawno po ptakach...
» 5 stycznia 2012, 01:31 #14
tidde: nie mów hop! póki nie przeskoczysz:)
» 5 stycznia 2012, 01:36 #13
tidde: A ja myśle że mecz niedzielny mecz będzie widowiskowy...City vs United.... nasi zawodnicy na pewno będa się chcieli odegrać ... oni chowają w sobie złość po przegranej i niosą to ciężkie brzemie porażki w sobie dzięki nam kibicom...bo to my im to zrobiliśmy... jeżeli przegramy w niedziele nawet 6:0 a będe widział prawdziwych diabłów...to po prostu wstane i bede klaskał wymachiwał szalikiem i z całego serca im podziękuję że się starali ...
» 5 stycznia 2012, 01:30 #12
remass666: popieram w 100% Roo jest liderem i jak on daje ciala,to druzyna ma bardzo pod gorke..do tego kontuzje,brak kapitalnego Vidica:/
» 5 stycznia 2012, 01:34 #11
4uKrychu: Chciałbym zaznaczyć, iż Ferguson nie napisał "wszystko jest OK.". On napisał, że nie należy panikować i ma w tym słuszność. Szczerze mówiąc ręce mi opadają, jak ciągle widzę dookoła "transfery, transferów nam trzeba!".... Jest problem - najlepiej wydać kasę na graczy. Nadal będzie źle? To wydać jeszcze więcej kasy. Aż w końcu niczym nie będziemy różnić się od Manchesteru Shitty. Kontuzje mijają, w styczniu dojdzie naprawdę wielu graczy i skład zostanie wzmocniony. W tym sezonie naszym największym problemem były kontuzje. I tak należy oddać drużynie to, że pomimo tego, iż była w strzępach, poszarpana przez los - i tak nadal traci do City jedynie 3 punkty i jest druga w tabeli. Ciekawe jestem na którym miejscu w tabeli byłoby teraz Shitty, gdyby ich taka plaga dopadła. Więc głowy do góry, kontuzje przeminą - pech nie może nas prześladować w nieskończoność, sezon jest jeszcze dlugi, wróci balans w drużynie, nie będziemy musieli co mecz grać innym składem - a to rzutuje na słabą formę. Nie BRAK piłkarzy, tylko ich ciągła rotacja i KONTUZJE.
» 5 stycznia 2012, 01:22 #10
tidde: Manchester UNITED = gra zespołowa
Manchester City = gra indywidualna
» 5 stycznia 2012, 01:26 #9
PawelMily: z tym, że City ma przewagę, to bardziej sarkazm, że każdy o tym wie i będzie to teraz powtarzać żeby bardziej nakręcać, to w jakim jesteśmy dołku...

mam nadzieje, że kryje się również za tym pewność siebie i dobrze przygotowani psychicznie podejdziemy do tego meczu
» 5 stycznia 2012, 01:18 #8
4uKrychu: Tak, dokładnie, to był sarkazm, ale niektóre dzieci tego nie rozumieją i chcą pokazać że są "cool" pisząc agresywne komentarze.
» 5 stycznia 2012, 01:23 #7
tidde: o jaaa.... lubie czytać komentarze..... to lepsze niż kabarety ;P
» 5 stycznia 2012, 01:34 #6
Adamczik: Nie. Nie ma powodów do paniki. Najmniejszych. SAF jednak są rzeczy, których mógłbyś się nauczyć- przewidywania katastrofy i zapobieganiu jej. A jeśli nie można było przewidzieć i zapobiec, to jak najszybciej reagować na nią. Po sobotnim 0:5 też pewnie nie będzie powodów do paniki.
» 5 stycznia 2012, 01:04 #5
Adamczik: 0:5 to nie kierunek bramek, ludzie. Porażki podaje się od niższej cyfry tudzież liczby, zwycięstwa od wyższej. Także napisaliście właśnie, że porażka 0:5 Diabłów by was ucieszyła. Na dodatek, jak wszystkich kibiców MU.
» 5 stycznia 2012, 12:27 #4
skoda037: "szczególnie ważne będą mecze w marcu i kwietniu."

Panie Alexie, czy przypadkiem ostatnio szczególnie ważny nie były mecze w okresie świąteczno - noworocznym ??
W ktorych, jakby nie było, ponieśliśmy dwie porażki
» 5 stycznia 2012, 01:03 #3
rogi: Spokojnie się wypowiedział, nie obiecuje gruszek na wierzbie. Powiedział właściwie jak jest. Przespali najtrudniejszy okres w sezonie, teraz już nie wszystko od nich zależy. Kontuzjowani wracają, to dobre wieści.

Mimo wszystko nadal uważam, że problemem w drużynie jest taki jeden piłkarz z 10 na plecach, zwą go Rooney. To trochę dziwne, że skład Mistrzów Anglii, który gra ze sobą od kilku lat nagle nie potrafi wymienić więcej niż kilku podań w środku pola nie tracąc piłki. A tym, który najszerzej wymachuje ramionami i najgłośniej drze japę jest ten z 10. Przydałby się lider. Wayne nim nie jest.
» 5 stycznia 2012, 00:55 #2
rogi: "Nigdy nie zrozumiem Jego decyzji"

Właśnie widać. Nie musisz ich rozumieć, ważne że w końcu i tak się okazują trafne.
» 5 stycznia 2012, 00:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.