Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea chce być lepszy od van der Sara

» 3 stycznia 2012, 11:59 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
David de Gea przyznał, że ma zamiar być tak samo dobry, lub nawet lepszy niż Edwin van der Sar na Old Trafford. Z pomocą Holenderskiego goalkeepera Manchester United wygrał aż 11 trofeów.
De Gea chce być lepszy od van der Sara
» David de Gea ma zamiar zapisać się na kartach historii United
Jak na razie sprowadzony z Hiszpanii De Gea nie zachwyca kunsztem bramkarskim. W 19 spotkaniach David wpuścił aż 26 goli. Jego rywal w składzie Anders Lindegaard ma natomiast zachowaną passę 6 meczów z czystym kontem.

- Mam nadzieję dorównać lub nawet przegonić Edwina van der Sara pod względem występów i wkładu w drużynę. Powiedzmy to szczerze, wszyscy bramkarze popełniają błędy co jakiś czas i nikt z nas tego nie lubi, gdy to się dzieje.

- Pomyłki się zdarzają, trzeba się bardziej pewnym siebie. Styl gry w Anglii jest bardziej fizyczny i jako bramkarz musisz być dobrze przygotowany - zakończył David de Gea.


TAGI


« Poprzedni news
Diabelskie cytaty, czyli podsumowanie 2011 roku
Następny news »
Trzy wzmocnienia na Newcastle?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (98)


Cobbra87: Moim zdaniem David to perspektywiczny zawodnik, ale w obecnej chwili robi sporo błędów (chociażby w meczu z Blackburn kiedy to zawodnik drużyny potrafił skoczyć tak że miał głowę wyżej niż jego ręce, oczywiście w tej sytuacji obrońcy tez się nie popisali ale "wystarczyło" wyjść i wypiąstkować bądź złapać ta piłkę) Jego konkurent czyli Lindegaard chłopak nie zawalił żadnej bramki ostatnio Ma nawet kilka meczy bez straconego gola. Ale moim zdaniem to wynika głownie z dobrej gry całego zespołu bo ona tak naprawdę nie został szczególnie przetestowany (przynajmniej ja w meczach które oglądałem tego nie widziałem) Mam równiez wrażenie że David się trochę "spala". Kilka lat na boiskach ligi angielskiej może zrobić z niego świetnego bramkarza. Przez te kilka lat zdobędzie może również trochę muskulatury która jest konieczna w walce na przedpolu. Życzę mu jak najlepiej bo mógłby byc pewnym punktem naszej defensywy na wiele lat.
» 4 stycznia 2012, 12:15 #97
DR47: Muszę przyznać iż chłopak ma poczucie humoru xd ale dobra niech trenuje ciężka praca ! co narazie kuszczak jest od niego lepszey
» 4 stycznia 2012, 09:48 #96
patrykmufc: Chłopak ma talent, ale żeby być lepszym od VdS musi ciężko pracować...
» 3 stycznia 2012, 22:16 #95
buhert: I co - widział ktoś SZMATE jaką puścił wlaśnie Reina (?) no właśnie...
» 3 stycznia 2012, 21:12 #94
iDiann: Zdecydowanie bramka na konto Reiny
» 3 stycznia 2012, 21:13 #93
queky: ale kogo obchodzi jakis reina szczesny czy valdes? nas insteresuje de gea!! ktory gra dla manchesteru united!
» 4 stycznia 2012, 16:13 #92
Kamixxx: obchodzi !
bo jak nasz David bląd popelni to kazdy po nim jezdzi...
ale o bledach Reiny czy Valdesa to nikt nie pamieta bo przeciez to "swietni" bramkarze...
» 5 stycznia 2012, 17:06 #91
iDiann: Proszę Was ludzie... Gadacie takie pierdoły, że czytać aż się tego nie chce. Zapewne nikt już nie pamięta jego interwencji choćby w meczu z Liverpoolem gdzie wybronił nam wynik. Jego interwencja została wybrana interwencją miesiąca (Newcastle). Popełnia błędy? Owszem, popełnia, ale kto tego nie robi? Szczęsny zawalił poprzednia kolejkę Arsenalowi, Valdes walnął takiego klopsa na początku Gran Derbi, że słów aż brak a mimo wszystko nikt ich nie chce ukrzyżować... Wielu z Was mówi o nieustabilizowanej formie de Gei, ale nikt nie wziął pod uwagi, że SAF zaczął stawiać na Andersa w momencie kiedy de Gea grał fenomenalnie! Został piłkarzem listopada, a na kolejny mecz zostaje ściągnięty. Rotacja nie pomaga bramkarzowi nabrać pewności siebie, to działa zupełnie inaczej niż w przypadku zmian zawodników z pola. Kolejna rzecz - statystyka: owszem, wpuścił sporo bramek, ale to ON a nie Anders ma największy procent obronionych strzałów w lidze.

Poczytajcie kilka newsów z listopada, gdzie w komentarzach fani wręcz spuszczali się na grę Davida, a dziś po babolu hejtujecie ile się da. Wstyd! Rzekomo przegrał mecz? Najłatwiej zwalić winę na jedną osobę, ale nie oszukujmy się, obrona w tym meczu również się nie popisała, tyle. Chce być lepszy od VDS? I bardzo dobrze! Ma motywację i wierzy w siebie. I chwała mu za to! Glooooooooooory United!
» 3 stycznia 2012, 20:30 #90
rm900502: Zgadzam się w 100%. Nikt nie jest doskonały i każdy popełnia błędy. Nie można De Gei spisywać na straty po jednym meczu, choć przyznam, że mam czasami serce w gardle przy jego interwencjach i dlatego przez pewien czas chciałbym zobaczyć w pierwszym składzie Lindegaarda...
» 3 stycznia 2012, 20:57 #89
Wookum: I w ogole to gra w Angli jest zupelnie inna niz w Hiszpanii...
A ciezko jest sie tak przestawic... Rozumiem go, ale powinien sie bardziej starac jezeli chce dorownac Edwinowi...
Ma wiele bardzo dobrych interwencji np obrona karnego w meczu z Arsenalem, albo tez w tym samym meczu obrona wilostrzalu (obronil strzal a potem dobitki)... Jest na dobrej drodze zeby dogonic Van Der Sara...
Ferguson zle robi zmieniajac go ciagle z Lindegaardem...
Lindegaard ma bardzo dobre statystylki prawie same czyste konta...
Bardzo fajnie ale z jakimi od druzynami bronil...?
Np z Wolverhampton, ciekawe jakby De Gea bronil w takich spotkaniach...
» 3 stycznia 2012, 23:07 #88
SimonHarrison: sorry stary, ale nie widzę co mówisz...
» 4 stycznia 2012, 08:50 #87
monnie: "mogę se pomarzyć, a ty się śmiej
kto ostatni, ten się śmieje, więc śmiać się chciej"

przynajmniej ma jakiś wzór do naśladowania, według mnie najlepszy z możliwych < 3 he he he... < 3
» 3 stycznia 2012, 19:44 #86
CikiCiki: Ludzie. Chłopak ma 21 lat, a bramkarz szczyt formy osiąga po 30-stce. Póki co jestem za tym, żeby pierwszym bramkarzem był Lindegaard, ale nie znęcajcie się tak nad de Geą. Widać u niego potencjał, bo jest świetny na linii, bardzo dobrze gra również nogami, brakuje mu tylko gry na przedpolu, co jest do ogarnięcia.
» 3 stycznia 2012, 19:31 #85
wiktorg104: Nigdy nie będzie lepszy od VDS czy Schmeichela jak dobrze pójdzie będzie klasy Barteza,nie mówcie ,że wychował się w lidze chiszpańskiej bo jak tak to niech tam wróci.
Mnie bardziej pasuje narazie Lindegaarda.
Głosujcie kto lepszy Linde czy De Gea
» 3 stycznia 2012, 19:19 #84
czerwonydevil: 2 Linijka mówi wszystko o Tobie.. Rozumiem wiele, ale jak można ku**a taki błąd zrobić?
» 3 stycznia 2012, 20:00 #83
ManUniited: ahahahahahhahahaha dobre !
» 3 stycznia 2012, 20:58 #82
miko29: ładnie się tak nabijać z młodszego? ;)
» 4 stycznia 2012, 00:06 #81
miko29: a co do głosowania to Lindegaard lepszy póki co ;)
» 4 stycznia 2012, 00:07 #80
grobla95: mimo wszystko, w wieku 10/11 lat wypadałoby umiec pisac poprawnie Hiszpania...
» 4 stycznia 2012, 00:41 #79
miko29: najpierw niech się stanie chociaż tak dobry jak lindegaard a potem niech myśli o Edwinie bo póki co to wole jak gra Duńczyk
» 3 stycznia 2012, 18:16 #78
queky: tak. tylko najlepsze jest w tym wszystkim ze wsrod nas jest pelno krytykow ktorzy robia z de gei wielkiego wroga i tak samo moze byc z lindegardem. pogra kilka meczy i bedzie numerem 1. potem zawali jakis mecz i bedzie goraco ...
» 3 stycznia 2012, 19:22 #77
lewy123: Po 1. zwiększ mase
Po 2. zwiększ skilla gry na przedpolu
» 3 stycznia 2012, 17:44 #76
beckham85: zacznij chlopie jesc !! bo takie chuchro z ciebie !! i na silce wiecej masy nabierz bo obalisz sie na tych szczudlach chudych !! bramkarz ma byc pewnym pkt druzyny !!
» 3 stycznia 2012, 17:40 #75
skibbka: popieram
» 3 stycznia 2012, 17:45 #74
lukas0970: czego wy od niego chcecie ,a czy VDS nie był szczupły ? on ma dopiero 21 lat i ma sporo czasu by napakować.
» 3 stycznia 2012, 19:19 #73
skibbka: zaden bramkarz nie bedzie lepszy niz złoty Schmeichel !!
» 3 stycznia 2012, 17:39 #72
roonneyyyyy: pomarzyc kazdy moze ;),nigdy nie bedziesz od wielkiego VDS lepszy bo jestes poprostu sredniakiem :] i watpie aby w najblizszej przyszlosci mialo sie to zmienic,ciesz sie ze wogole grasz w United ;d
» 3 stycznia 2012, 17:31 #71
czerwonydevil: Po 1. Gdy złapał dobrą formę, to Ferguson wprowadził rotacje bramkarzy. To jest bardzo wybijające z rytmu meczowego, co skutkuje spadkiem formy.
Po 2. De Gea ma 21 lat, jeszcze kilkanaście lat kariery. On się dopiero uczy, błędy są nieodłącznym elementem gry bramkarza. Szczególnie młodego!
Po 3. Wychował się w lidze Hiszpańskiej, gdzie nie ma tak fizycznej gry. Chyba doskonale widać, że większość jego problemów powodują jego "gabaryty" ?

Krytycy byli i będą. Byli na początku sezonu, gdy mu nie szło, teraz Ci, którzy mu dupe lizali po świetnych występach znów na niego najeżdżają gdy mu jeden mecz nie wyszedł i zawalił bramki. (Jeden mecz od bardzo dawna) Wszyscy się jarali, jaki to on świetny, a teraz popełnił błędy i już jest nikim. Ja w niego wierze od samego początku, a lepszy może być nawet od Schmeichela. Wszystko w jego rękach.
» 3 stycznia 2012, 16:39 #70
lukas0970: Chłopak ma naprawde duże umiejetnośći ,mimo iż wielu ludzi go krytykuje i nie może sie do niego przekonać .Popełnia on błedy jak każdy ,ale człowiek uczy się na swoich błędach, za niedługo naprawdę może on zostać jednym z najlepszych GK w Europie a w tedy będziecie żałować tego co i nim pisaliście .Ja w niego wierzę i jak widać on rówinież w siebie wierzy co mnie bardzo cieszy.
» 3 stycznia 2012, 16:32 #69
Harry123: Mimo, że moim ulubieńcem jest Anders, to jednak nie jestem jak krzykacze, którzy by wywalili już teraz Davida. Jeżeli ma grać i rozumie o co chodzi w Anglii, co przedstawia ostatnie bodajże zdanie, to pozostaje mieć nadzieję, że skoro będzie numerem 1, to już w przyszłym sezonie zobaczymy go trochę "szerszego" i pewniejszego siebie.
» 3 stycznia 2012, 16:22 #68
lukasz00090: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 16:15

De gea będzie najlepszym bramkarzem w przyszłości, ma ogromny potencjał i pod okiem SAF na pewno się rozwinie :) To jest nasza przyszłość !
» 3 stycznia 2012, 16:14 #67
ironia: Jak Ferguson będzie dalej robił takie rotacje, to na pewno tak nie będzie :)
» 3 stycznia 2012, 16:08 #66
karas2011: Lepszy od VDS?
Szkoda, że nie jest tak pewny siebie na boisku.
» 3 stycznia 2012, 15:43 #65
Mikez: Szkoda, że De Gea takie pewności siebie nie prezentuje na boisku. Zawsze wydaje się taki przygaszony, pozbawiony jakichkolwiek emocji. No ale chłopak ma wielki potencjał i jeszcze lata gry w bramce przed sobą, miejmy tylko nadzieję, że to jego ogrywanie się w tym sezonie nie będzie nas kosztować wielu punktów.
» 3 stycznia 2012, 15:39 #64
bunio3219: Powiem tyle,
Musi mieć wszystko tak jak Manuel Neuer.
Tylko ma się nazywać David De Gea.
Przypakować/lekko przytyć
Wyłapywać lepiej dośrodkowania.
Być pewniejszym/ nie panikować.
Poprawić grę nogami we wszystkich aspektach.

Życzę mu jak najlepiej niech wróci do formy !
» 3 stycznia 2012, 15:16 #63
queky: 1 musi przypakowac
2 musi byc pewniejszy w tym o robi jak nigdy
3 niech poprawi gre nogami
» 3 stycznia 2012, 15:01 #62
kensh: poprawić grę nogami?
Czyli sądzisz, że źle wykopuje piłki, jak prawie każda dochodzi do tego zawodnika którego chce podać ... chyba nie oglądałeś meczy..
» 3 stycznia 2012, 16:10 #61
Skori17: nie no wyjazd to On ma , ale chodzi mu może o to, że jak już na prawo przykładowo leci, bo go ciałko znosi to nogami może coś obronić , ostatni mecz bramkarz Blackburn , właśnie o to mi chodzi bo pewnie nie wiesz o czym mówię bo nieskładnie pisze :P ale zmęczony jestem :)
» 3 stycznia 2012, 16:28 #60
queky: prosze mi nie pisac ze nie ogladam meczy. a i owszem czepiam sie moze dlatego ze vds byl przykladem jak swietnie gra obiema nogami ( wykop z pierwszej i przyjecie)
» 3 stycznia 2012, 19:16 #59
SqUaRe: Jak będzie grał jak z Blackburn to będzie lepszy jedynie od Kuszczaka.

A tak na serio to życzę mu powrotu do formy :)
» 3 stycznia 2012, 14:58 #58
wyrwik: oczywiście że znów musi być grupa krytykująca De Gee.. mamy 2 dobrych bramkarzy.. ale nie można porównywać tego że ten wpuścił 26 goli skoro rozegrał 19 spotkań a Anders zachował czyste konto w 6 spotkaniach bo tylko w tylu grał.. oczywiście że Hiszpan może być lepszy.. jest młody jeszcze się obędzie.. a wy bando krytykujących go po ostatnim meczu z Blackburn jesteście żałośni.. !! żyjecie jednym meczem a w tym sezonie już parę razy ratował nam du*pe !! tyle z mojej strony..
» 3 stycznia 2012, 14:54 #57
jacaKONA: ogłady i skromności. panie DeHHHea
» 3 stycznia 2012, 14:41 #56
sharon18: A dlaczego nie mógłby być lepszy niż VDS ? Holender zostal swiatowej klasy bramkarzem mając o wiele lat więcej niż De Gea.

De Gei wystarczy tylko że popracuje ciężko na treningach jeśli chodzi o wychodzenie do dośrodkowań i wszystko będzie ok.

26 goli wpuścił, ale kilka padało z karnych, kilka po takich błędach obrony że można tylko usiąść i płakać. więc statystyka to nie wszystko.
a Lindergard? to że od ma passe 6 spotkań z czystym kontem to też niewiele znaczy - przecież był mecz, gdzie obrona grała tak dobrze że druzyny przeciwnej nie było nawet widać w okolicach naszego pola karnego. więc za co go można chwalić w tym meczu? :D
» 3 stycznia 2012, 14:36 #55
queky: jak został? on byl juz swiatowej klasy bramkarzem jak gral w reprezentacji holandi na mistrzostwach swiata w 98
» 3 stycznia 2012, 15:04 #54
sharon18: '98 - czyli miał 28 lat. dla porównania David ma niecałe 21
» 3 stycznia 2012, 15:25 #53
zylnor: 98' ; )

Boże co za hejterstwo na tym DP.
Rozwija się czasu troszeczkę. Przecież on nie przychodził nikogo zastępować od razu.

A
» 3 stycznia 2012, 19:17 #52
Kajdano: De Gea i Szczesny to dwa najwieksze talenty wsrod bramkarzy. Sa jeszcze mlodzi i jeszcze nie raz popelnia jakis blad ale w przyszlosci kazdy klub bedzie chcial miec w druzynie jednego z nich. Wojtek tez wczoraj puscil klopsa z Fulham, zdarza sie. Ogladalem bardzo duzo meczow Atletico z Davidem w bramce czy to w La Liga czy LE i wiem, ze to kapitalny bramkarz. W przyszlosci moze byc nawet lepszy niz Casillas czy Edwin ale do tego jeszcze daleka droga.
» 3 stycznia 2012, 14:27 #51
FredTheRed: lepszy od Edwina.. chyba z padem w ręku..:D
» 3 stycznia 2012, 14:22 #50
SzYnA: no ma jakies 15 lat żeby dorównać Saarowi. życze mu tego ale na razie niech siedzi na ławce i się ogrywa w FA,LE...
» 3 stycznia 2012, 14:15 #49
Zywo08: I tego mu życzę. Ale czeka go mnóstwo pracy :) Ale bez pracy nie ma kołaczy ;)
» 3 stycznia 2012, 14:08 #48
czarkie: casilias jest gorszy od de gei taka prawda jedyne co ma na plusie to doswiadczenie i dosrodkowania co niektore wybroni ale tak naprawde to casilias nic nie ma do roboty taka prawda a jak przyjdzie mecz gdzie wlasnie jest pod natarciem czyli z barcelona to nawet 1 trudnej sytuacji nie umie wybronic taka prawda chwalony po meczu z holandia hahaha jak widze casiliasa i jest sam na sam to taki rooney cr czy messi go poprostu moze osmieszyc bo panikuje jak baba i sie kladzie przed strzalem
» 3 stycznia 2012, 13:58 #47
silverlimp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 14:13

Casillas a nie casilias taka prawda.
Taka prawda, że naszemu dużo dużo brakuje do poziomu bramkarza realu.
I taka prawda, żebyś nauczył się pisać a potem wypowiadał ;)
» 3 stycznia 2012, 14:11 #46
Pauleta77: śmieszny jesteś
» 3 stycznia 2012, 14:13 #45
Olo: Cieszę się że to powiedział. Widać że chłopak jest pewny siebie, a co za tym idzie - nie załamuje się. Jeszcze będziemy mieć z niego pożytek :)
» 3 stycznia 2012, 13:50 #44
ROONEY96S: wszyscy na niego sie zuciliscie ze nie jest dobry al jak na dupe ratowła w nie jednum meczu to wszystko było ok a gdy popelni pare błond to jau jaki on jest słaby kazdy czasem popełnia błond a poresztom napewno jest lepszy od Andersa lindegarda
» 3 stycznia 2012, 13:41 #43
designer: mam tylko jedno do powiedzenia: buahahahaha
Ten chuderlawy chlopaczek chce dorownac legendzie VDS? Ty lepiej chlopie zacznij myslec by dorownac Lindegaardowi a nie Holendrowi. On jest nie do ruszenia, a taki hiszpanek to moze jedynie kleczec przed nim i robic z siebie zalosnego pucybuta! Czas sie obudzic zlodzieju paczkow! Nie dla ciebie bramka RD. Siadaj na lawe i obserwuj lepszych od siebie (czyt. Lindegaard).
» 3 stycznia 2012, 13:35 #42
LoveMUFC: Ja w niego wierzę i wierzyć będę. Jeszcze zachwyci nas wszystkich.
» 3 stycznia 2012, 13:27 #41
xCleverley: nie ma szans,że dorównał Van Der Sarowi
» 3 stycznia 2012, 13:19 #40
buhert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 13:22

nie ma szans na to żebyś kartą w Biedronce zapłacił - już wiedz na co on ma szanse a na co nie ma.

Jedno jest pewne - ma większe szanse od Ciebie.

Pozdro dla znawców którzy skreślają chłopaka po tym jak pijąc piwo oglądali(albo i nie) mecz United!

Wstyd czytać to co piszecie...

Pozdro dla prawdziwych kibiców którzy wierzą na dobre i na złe w United!!
» 3 stycznia 2012, 13:21 #39
Wuj3k: Znafca, ot co.
» 3 stycznia 2012, 13:25 #38
buhert: bo się go czepiliście że tyyyyle bramek puścił.

Weźcie się ogarnijcie i zobaczcie na błędy obrony z której wynikają akcje sam na sam - idźcie i brońcie takie akcje gdzie w sam na sam jesteście.

Obrona kuleje i potem wpadają bramy po głupotach - tyle.
» 3 stycznia 2012, 13:57 #37
FredTheRed: w Arsenalu też obrona kuleje a zobacz jak Wojcisław wymiata..
» 3 stycznia 2012, 14:26 #36
gambit: wczoraj też wymiótł. Przy 8-2 również :D błędy to nieodłączna część grania
» 3 stycznia 2012, 14:56 #35
buhert: Nie ujmuje Szczesnemu bo to bardzo dobry bramkarz ale swoje błędy też popełnia.

Pewnie jedynym bramkarzem w United który nic złego nie zrobił w tym sezonie to Kuszczak - dlaczego(?) bo w ogóle nie grał.

Kto gra ten popełnia błędy to normalne - tylko szkoda że za 1 błąd go skreślacie a za 1 interwencję nie wielbicie (a bo pewnie mu się raz udało wybronić nie(?))

Pomyślcie trochę.

Jeszcze raz - SZACUNEK dla wszystkich którzy wierzą w De Gee i tutaj się wypowiedzieli
» 3 stycznia 2012, 17:00 #34
trikos: W tej sytuacji polecam Gainera ^^
» 3 stycznia 2012, 13:05 #33
Petrozza52: Moi drodzy, on ma dopiero 21 lat i 14 ligowych meczów za sobą, więc z opiniami chyba lepiej się wstrzymać :)
» 3 stycznia 2012, 12:53 #32
wazza89: Dlaczego?
» 3 stycznia 2012, 13:07 #31
AmaraS: Powiedział...
» 3 stycznia 2012, 13:32 #30
wazza89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 13:49

AmaraS co z tego że ma 21 lat? Połowa sezonu za nami gra w najlepszym klubie świata kosztował sporo kasy jak na młodego bramkarza, to chyba może podlegać obiektywnej ocenie? a moja ocena brzmi, że to superutalentowany koleś tylko musi ustabilizoać formę ;)
» 3 stycznia 2012, 13:47 #29
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 12:47

Pół sezonu na Old Trafford, mógł by być synem van der Sara, a wy go już skreślacie? Myśleliście że młokos przyjdzie z ligi hiszpańskiej gdzie prawie wcale się ciałem nie gra i będzie dzielił i rządził w bramce? Jak dla mnie DeGea to chłopak z przeogromnym potencjałem i już jakimiś nabytymi umiejętnościami. No właśnie ale to tylko na razie chłopak. Dajcie mu czas, i liczcie się z tym że jeszcze nie jeden i nie dwa błędy popełni w tym sezonie, w końcu człowiek się uczy na błędach.
Duńczyk? Gdyby nie to że został kupiony przez Fergusona nie słyszelibyście o nim. Tak na prawdę to nie został on jeszcze poważnie sprawdzony w jakimś meczu o wielką stawkę lub z silniejszymi rywalami, a passa 6 meczów bez puszczenia gola jest naprawdę zdumiewająca, zwłaszcza że broni się ze szczypiorami, z którymi wygrywamy po 5-0...
» 3 stycznia 2012, 12:45 #28
gambit: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 13:02

Popieram. W zeszłym, sezonie Lindegaard był przecież w hierarchii niżej niż Kuszczak. Dajmy czas De Gei. Nie wszyscy zawodnicy od razu czują klimat angielskiej ligi. Evra miał tragiczny początek mimo znacznie mniejszych wymagań wobec niego. Poza tym jakiś czas temu (nie wiem koło miesiąca) wg statystyk to David miał największy odsetek obronionych strzałów zmierzających w światło bramki ( http: //www .guardian .co. uk/football/blog/2011/oct/19/hart-de-gea-manchester-city-united#zoomed-picture - kropki sprawdzić). Broni w meczach gdzie defensywą zarządza Carrick, popełniającą sporo błędów. Dajcie mu czas. Fletchera też wszyscy chcieli wypieprzać z drużyny. Pozdro
Jak tak spojrzałem na datę w linku to jednak znacznie przegiąłem z tym miesiącem :)
» 3 stycznia 2012, 13:00 #27
CcxcC: powiem wam tyle- cudów nie wymagam od niego bo to jeszcze uczniak.nie mogę go winić za puszczone bramki ,przecież on rozegrał kilkanaście meczów w PL ?nie można go porównywać i do VDS i oczekiwać jego interwencji ale JESZCZE , JESZCZE NIE WOLNO.przyjdzie czas i na niego. cieszę się że jest ona w naszym zespole. co do 2 naszego golkipera to powiem tyle że kilka meczów widziałem całych z czego może 1 powtarzam 1 strzał był trudny do obrony.nie ujmuję mu umiejętności ale po prostu miał łatwiejsze mecze,czytaj- obrona grała lepiej.pozdrawiam
» 3 stycznia 2012, 12:33 #26
KING: ja tam go lubię i uważam, że ta krytyka jest niezasłużona. czy będzie kiedyś lepszy od Edwina?? szczerze wątpię, ale ma zadatki na bardzo dobrego bramkarza :)
» 3 stycznia 2012, 12:31 #25
Wuj3k: Anders jest pewniejszy? Bo nie wpuszcza bramek, gdy nikt nawet ich strzelic nie probuje? Ludzie, De Gea ma po pare nieraz parenascie interwencji na mecz, Lindek gra w meczach o pietruszke a wy mowicie od razu, ze lepszy, ze bardziej pewny? No litosci, jak dla mnie to liczac farfocle hiszpana i porównując je z liczba sytuacji w ktorych nas ratowal, wychodzi na duuuzy plus i warto dac mu nawet ten jeden sezon do rozwiniecia skrzydel w pelni.
» 3 stycznia 2012, 12:25 #24
wazza89: na lini De Gea jest w pierwszej "5" na świecie. Ale gra na przed polu i chwilowe braki w koncentracji to elementy do poprawy. Anders nie grał w ważnych meczach to fakt ale popełnił jak narazie zero błędów. A na przed polu wygląda super pewnie. I nie mówię w tym miejscu, że duńczyk jest lepszy. Poporstu jak narazie De Gea nie jest ustabilizowany. Ale nigdy go nie skrytykuję bo wiem, że kiedyś bym musiał to odszczekać.
» 3 stycznia 2012, 12:29 #23
Wuj3k: Niepewna gra w przedpolu to wynik jego szczypiorkowej budowy, daje glowe ze do konca tego sezonu sztab medyczny United sobie z tym poradzi i bedzie juz tylko lepiej.
» 3 stycznia 2012, 13:26 #22
durrrr: haha van der sarowi to ty możesz buty czyścić !! do końca sezonu powinieneś w rezerwach bronić bo tam jest twoje miejsce
» 3 stycznia 2012, 12:24 #21
Wielbicielka: Ale się uwzieliście:) Fakt zagrał fatalnie ale wielokrotnie bronił świetnie a co ważne z trudnymi przeciwnikami. Nie mam nic do Andersa ale chcę zobaczyć kilka trudnych meczy w jego wykonaniu. Poza tym obrona to nie tylko bramkarz.
No i najważniejsze..nie mówcie, że nie widzicie jego potencjału?? :) Żal mi Chłopaka bo zaczęła się na niego nagonka a to jego pierwszy sezon. Poza tym..te rotacje napewno mu nie pomogą.
» 3 stycznia 2012, 12:21 #20
wazza89: hoho mocne słowa ;) Moim zdaniem ma na to szanse ale dużo pracy przed nim. Możecie mieć inne zdanie ale podczas oglądania spotkań United jestem spokojniejszy gdy w bramce stoi duńczyk. Mimo to i tak jestem wielkim fanem talentu De Gei.
» 3 stycznia 2012, 12:19 #19
buhert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 12:18

Ale Wy(krytycy) jesteście śmieszni...

26 goli i co z tego?

- ile karnych?

- ile SAM na SAM po błędach naszej obrony?

Idźcie bronić bramy i zobaczymy ile wy obronicie - nikt już nie pamięta meczu ze Stoke gdzie Nam uratował punkty?

Liverpoolu na wyjeździe też nie pamiętacie że gdyby nie De Gea to 3-1 w plecy?

Chelsea też nie pamiętacie jak wybronił Ramiresa sam na sam?

Van Persiego z Arsenalem też nie pamiętacie?

Skończcie go krytykować!!
» 3 stycznia 2012, 12:18 #18
wazza89: buhert racja. Ale też pamiętaj o wpadkach. Moim zdaniem bilans De Gei narazie jest na zero. Ale nie odbierz mojego posta źle - naprawdę jestem zwolennikiem hiszpana ale widzę co się dzieję. Bilans błędów i cudownych interwencji ma na zero a już powoli powinien być na plusiku. Ale da rade chłopak i mocno mu kibicuję ;)
» 3 stycznia 2012, 12:21 #17
ZuczekUnited: A kto go mocno krytykowal nizej? Masz cos z glowa nie tak?
» 3 stycznia 2012, 12:22 #16
durrrr: buhert
rzeczywiscie zrobiles z niego najlepszego bramkarza swiata;c strzal torresa tez moze swietnie wybronil?? haha
» 3 stycznia 2012, 12:26 #15
buhert: "durrr" od razu widać że nie oglądasz meczy i czytać nie umiesz - nic o żadnym Torresie nie pisałem - tak się składa że nie przegapiłem ani minuty w tym sezonie z żadnego meczu United nie to co Ty.

Wazza89 - rozumiem Cie - błędów nie popełnia ten kto nic nie robi - jest chłopak pod presją - ale Cassilas w jego wieku czy ktoś inny też popełniał błędy - Cech ostatnio z Wigan też popełnił i co(?) Nic - cieszmy się bo mamy zdolnego bramkarza który za pare lat może być takim wymiataczem że głowa mała.

ZuczekUnited - poczytaj wcześniejsze tematy o De Gei jak "wiara" pisze że przepłacony, że się nie nadaje, że Anders lepszy (nawet że Kuszczak lepszy) i żeby go wywalić

Fakt że VDS wysoko zawiesił poprzeczkę ale nie ma ludzi nie zastąpionych - De Gea się uczy - jest pod presją i potrzebuje czasu jak każdy młody!
» 3 stycznia 2012, 13:19 #14
Lipiec19: Właśnie ;)
Ja w niego wierze. Jeszcze nam pokaże jak się broni ;]
» 3 stycznia 2012, 13:48 #13
durrrr: Komentarz zedytowany przez usera dnia 03.01.2012 15:26

buhert
"durrr" od razu widać że nie oglądasz meczy i czytać nie umiesz - nic o żadnym Torresie nie pisałem - tak się składa że nie przegapiłem ani minuty w tym sezonie z żadnego meczu United nie to co Ty."

a co mnie to obchodzi ze zadnej minuty nie przegapiles w tym sezonie !! zapewne jestes jakims sezonowcem chlopaczku ja nie przegapilem zadnego meczu united od 6 lat , nie bedziesz mi tutaj sie wymadrzal bo za cienki jestes SEZONOWCU
» 3 stycznia 2012, 15:25 #12
lukasz00090: durrrr a może spikniecie się w realu skoro tak słodko zarywasz do buherta ? Poza tym radzę jeszcze raz przeczytać post buherta bo chyba nic z niego nie zrozumiałeś albo jesteś tak zaślepiony nienawiścią do Hiszpana (ale czy to możliwe aby wierny kibic nie dopingował zdolnej młodzieży swojego klubu?!) . Nikt nie napisał, że Ge gea nie popełnił błędów. Była mowa o tym, że świetne interwencje przeplatane są okropnymi wpadkami. Ja jednak to rozumiem, mało że chłopak młody to jeszcze pod ogromną presją w tak wielkim klubie oraz zupełnie inny styl niż ten, do którego był przyzwyczajony w Hiszpanii. U nas bramkarz musi umieć gać dobrze w powietrzu i na przedpolu a to wychodzi mu dość słabo, za to nadrabia fenomenalnym refleksem. Sprawy, o których napisałem można poprawić na treningu także wystarczy dużo, dużo pracy a na pewno będzie dobrze.
Tak, jestem ogromnym zwolennikiem talentu De gei i zazdroszczę mu cholernie bo zawsze chciałem być na jego miejscu (te dziecięce marzenia . . . ) .
» 3 stycznia 2012, 16:16 #11
buhert: Brawo lukasz

De Gea ma fenomenalny refleks(lepszy jak VDS ale to oczywiste).

Forma jest mieszana - ja uważam że gdyby on miał tak jak VDS - czyli wszystkie mecze w Lidze + Liga Europa Twoje a puchary Andersa to by chłopak się ograł i nabrał doświadczenia.

Minie 1-2 sezony zanim będzie wiedział dokładnie o co chodzi w tej lidze.
» 3 stycznia 2012, 16:57 #10
DR47: jak na razie Anders jest pewniejszym pkt
» 3 stycznia 2012, 12:13 #9
Prut3r: Bo w meczach, w których grał Anders praktycznie nic pod naszą bramką się nie działo.. Co nie znaczy, że De Gea gra dobrze.. Bo ostatnio częściej gra źle.
» 3 stycznia 2012, 12:23 #8
wazza89: no z fulham troszkę się działo a Anders bronił wszystko ;) też odrazu nie można mówić że duńczyk w spotkaniach w których grał mógł spokojnie iść spać. Mamy dwóch kapitalnych bramkarzy co cieszy ;)
» 3 stycznia 2012, 12:31 #7
meltonboy: na jego miejscu to bym w tej chwili milczal
» 3 stycznia 2012, 12:08 #6
SEBEKMU11: hahahaha i jeszcze po taki meczu to powiedział :D
» 3 stycznia 2012, 12:08 #5
gonzo1422: mocne słowa panie de gea ;) dobrze by było jakbys miał pan rację
» 3 stycznia 2012, 12:06 #4
slawekmatera: więcej siłowni i przede wszystkim odwagi przy wyjściach do dośrodkowań a będzie dobrze. Na razie dużo pracy przed Hiszpanem który talent ma ale przy każdym dośrodkowaniu to serce mi staje. Moim skromnym zdaniem są dwa wyjścia z sytuacji 1.zero wychodzenia z bramki do dośrodkowań tzw."stykowych" i ciągła praca nad tym elementem na indywidualnych treningach bramkarskich 2.wychodzenie i nauczanie się walki(mimo wpadek) powietrznej w Anglii.
» 3 stycznia 2012, 12:06 #3
Piorun: Jak narazie jesteś lepszy może tylko ode mnie :P
» 3 stycznia 2012, 12:06 #2
tom90: Nie przesadzajmy, może liczyliśmy na dużo więcej odnośnie jego osoby.. ale jest jeszcze bardzo młody i być może się zdąży "ogarnąć" .
» 3 stycznia 2012, 12:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.