Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Plaster opatrunkowy jest niepotrzebny

» 1 stycznia 2012, 13:03 - Autor: matheo - źródło: Sky Sports
Sir Alex Ferguson po wpadce z Blackburn Rovers (2:3) nie uniknął pytań o konieczność wzmocnienia składu Manchesteru United. Szkocki menadżer swojego zdania zmieniać jednak nie zamierza i w styczniu nie wybiera się na zakupy.
Ferguson: Plaster opatrunkowy jest niepotrzebny
» Sir Alex Ferguson po wpadce z Blackburn Rovers (2:3) nie uniknął pytań o konieczność wzmocnienia swojego składu, jednak Szkot swojego zdania zmieniać nie zamierza i w styczniu nie wybiera się na zakupy.
– Dlaczego miałbym naklejać na cokolwiek plaster opatrunkowy? Jesteśmy zadowoleni z naszego składu – mówi sir Alex Ferguson.

– Jaki klub sprzeda swojego najlepszego piłkarza w styczniu? Nie wydaję mi się, że ktoś zdecyduje się na taki krok.

– Chciałbym wysłać na wypożyczenie jednego czy dwóch piłkarzy, szczególnie napastników, ale na chwilę obecną nie musimy nic robić z naszym składem.

– Forma Ryana Giggsa i Michaela Carricka jest znakomita. Mam to szczęście, że do mojej dyspozycji są tacy zawodnicy jak Ji-sung Park, Antonio Valencia i Ryan Giggs, którzy mogą grać na różnych pozycjach, co daje mi duże pole manewru.

– Najważniejszy jest powrót do zdrowia naszych środkowych obrońców. To moje jedyne zmartwienie, jeśli chodzi o zespół. Co do formacji ofensywnych, wszystko jest w porządku – dodaje Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Sneijder może odejść z Interu
Następny news »
Morrison wciąż bez nowej umowy

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (69)


Sapphir: United wie, ze ma ogromna szanse przegonic City kiedy 'dolek' musial wkoncu przyjsc. SAF nie dopusci do zadnych bledow. Mlody Anglik wie jaka role musi odegrac i postara sie niezawiesc.
» 3 stycznia 2012, 01:08 #69
Sapphir: Po porazce City kto mysli o porazce z Blackburn? napewno nie ja ^^
Raz nad wozem, raz pod.. zycie.
» 2 stycznia 2012, 22:50 #68
Bany: sprzedaj Alex tych gibsonów i kup kogos normalnego do pomocy oczywiscie do srodka bo tam sami nieudacznicy sa..
» 2 stycznia 2012, 22:37 #67
vip14: Sir Alex Ferguson mógł wystawi c Wayne Rooneya, a mie karać go za wyjście. Jestem zszokowany ta porażką ... : /
» 2 stycznia 2012, 14:23 #66
damianz5: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2012 09:08

co tu duzo pisac ...
Idzcie sie leczyc co roku to samo mecz nie wyjdzie i chcielibyscie najchetnie aby Fergi odszedl bo sie nie zna na swoim fachu.
Lige mistrzow po prostu zlekcewazylismy i trafil sie fatalny mecz i mnostwo kontuzji przed meczem z basel
A w lidze mamy tyle samo punktow co lider spora przewaga nad reszta a gramy przez dluzy czas bez trzonu druzyny i wam jeszcze nie pasuje inna druzyna z takimi bramaki wywolowanymi kontuzjami przegrywala by wiekszosc meczy a my odrobilismy strate do city ...
» 2 stycznia 2012, 09:07 #65
bobbysixkiller: MECZÓW do ciula wafla!! Meczy to koza, nauczcie się w końcu!! ;)
» 2 stycznia 2012, 09:52 #64
sssexton90: Nie wiem czy te artykuły to jakaś ściema ale jeżeli nie to Ferguson coraz bardziej głupieje na stare lata.

Każdy widzi co się dzieje ze składem... pełno kontuzji, obrona w rozsypce. 2 graczy: Flecher i Vidić, którzy byli bardzo ważnymi zawodnikami już w tym sezonie nie wystąpi. Środek pomocy nie ma następcy po Scholesie. W porównaniu z poprzednim sezonie bardzo straciliśmy na sile drużyny podczas gdy rywale się wzmocnili.

Na rynku jest masa dobrych piłkarzy. Ok może nie ma gwiazdorów ale jest masa bardzo dorych solidnych zawodników.

Gary Cahill za 7 MLN dostępny na rynku a Saf w ogóle o nim nie myśli... dla mnie to jest nieporozumienie bo ten piłkarz by dał duże pole manewru i spokój w defensywie. Wtedy Carrick mógłby grać w pomocy a nie w obronie oraz Smalling, Rio i Jones mieliby klasowego kolegę w formacji. Przed nami decydująca faza sezonu... nie sądze, że bez transferów cokolwiek ugramy. Uwielbiam nasz zespół, jestem z nim od 99 roku i na pewno nie odejdę jeżeli ten sezon okaże się całkowitą klapą ale kurde nie lubię kiedy podejmowane są takie frajerskie decyzje i błędy które łatwo naprawić a sie tego nie robi.

Co to jest 7 MLN funtów kiedy możemy przegrać o dużo więcej podczas gdy nie wygramy w tym sezonie nic ? czysta kalkulacja...
» 1 stycznia 2012, 22:27 #63
zbyszek7: Fergi ma oczywiscie racje ale ja uwazam ze na dniach powinien do nas dolaczyc jakis obranca. Nie moze byc tak ze Carrick ktory wkoncu zalapal forme gra na stoperze a Valencia na prawej ale obronie...
» 1 stycznia 2012, 21:44 #62
mateuszr20471: Niby tak, ale powiedz mi kogo mamy pozyskac. Cahill do Chelsea,van der Wiel do Valencii a o reszcie klasowych obroncow mozna pomarzyc. Najchetniej widzialbym u nas Hummelsa, jednak taki transfer mozliwy dopiero latem.
» 1 stycznia 2012, 22:20 #61
zbyszek7: Trzeba sciagnac Browna i O'Shea :P albo lepiej
Trzebabylo ich nie sprzedawac :P
» 1 stycznia 2012, 22:35 #60
wiruch: szczerze przyznam że kompletnie nie kumam tych komentarzy piejących z zachwytu na Tomem Cleverleyem i troski o niego żeby przypadkiem nikogo nie kupować na tą pozycje bo biedny "supergwiazdor" Tom może okazać się za cienki na pierwszy skład. Ludzie otwórzcie oczy i przestańcie się napinać..ten gość zagrał 3-4 poprawne mecze a niektórzy tutaj robią z niego playmakera na miarę Xaviego czy Silvy. Niech zagra chociaż 2 sezony na dobry poziomie z 10-15 asystami i 10 golami na koncie to wtedy będzie się czym podniecać a narazie ochłońcie lekko...
» 1 stycznia 2012, 20:39 #59
roonneyyyyy: popieram w 100 % mnie tez to wkurza,kilka dobrych meczy zagral i juz wszyscy sie nim podniecaja ;d
» 2 stycznia 2012, 02:45 #58
NanoUnited: Kur... ludzie skończcie pieprzyć jak wam się auto zepsuje to też od razu kupujecie nowe? Patrzycie na klub też pod kątem tego że mamy spory dług? że kupowanie nowych zawodników nie pomaga naszym finansom? Wiadomo że z lepszymi zawodnikami można wygrać ale można też przegrać? A przegrana w przypadku kiedy wywaliliśmy na zawodników 50 baniek będzie boleć 2x mocniej?
Mamy dużo kontuzjowanych i to mnie cholernie wkur... bo nie wierzę w pecha, raczej wydaje mi się że sztab medyczny coś knoci!
sir Alex też chyba za bardzo olewczo do tematu podchodzi już nie wiem czy bardziej go konie interesują czy piłka, jeśli woli konie to może czas byłoby zostawić stołek trenera dla osoby która w 100% zajmie się drużyną! Druga sprawa nie wiem o co poszło z Roo ale żeby nie było tak że SAF wkur...i go i się z nim pożegnamy :/ Zawodnicy chyba też mają prawo gdzieś wyjść (no chyba że to niewolnicy) i jeśli już coś zrobili wbrew zasadom to można ich chyba jakoś inaczej upomnieć? A tak z BR brak Roo był strzałem w nogę dla SAFa
» 1 stycznia 2012, 20:37 #57
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 02.01.2012 10:58

porównanie do auta Ci akurat nie wyszło :) Ale jeśli jesteśmy już przy aucie to, jeśli się nam coś zepsuje to nie kupujemy od razu całego nowego auta tylko pojedyncze części, tak samo teraz kiedy nam nie idzie w klubie, nie wymienimy całe składu tylko poszczególnych zawodników.Podobnie udoskonalanie,o odnawianie samochodu wpływa korzystnie na jego osiągi i prace, tak samo w klubie jest potrzebne odświeżenie :) Jak dla mnie obecny skład jest trochę wypalony.
» 2 stycznia 2012, 10:57 #56
hitman90: Nie wiem czy to dobre miejsce, zebym o tym pisal, ale to apel do ludzi, ktorzy krytykuja Fergusona. Wiekszosc z Was (wlaczajac mnie) nie bylo jeszcze na swiecie, kiedy Alex Ferguson przejmowal stery w MU. Jak mozna zadac odejscia trenera, ktory stworzyl potege tego klubu? Kibic LFC moze chcec odejscia Dalglish'a bo pamieta prace Beniteza, z ktorym LFC ostatnio mialo najwieksze sukcesy. Nawet jak ktos pamieta Rona Atkinsona, nie moze powiedziec 'za jego czasu bylo lepiej'.
Slowa "Panu juz podziekujemy" sa dla mnie po prostu bezczelne (podobnie jak obrazanie zawodnikow, po kiepskich meczach, bo jakby nie bylo, graja dla MU i nalezy im sie szacunek z tego powodu). Ferguson wygral niemal wszystko z MU. Zrozumialbym Was, gdyby sytuacja w MU przypominala te, ktora jest w Arsenalu, gdzie ostatni puchar Wenger zdobyl 7 lat temu, ale ludzie, ostatnie mistrzostwo zdobylismy rok temu, a w tym jestesmy na dobrej drodze do obrony. MU odpadlo z LM - klapa, to fakt, ale to sie zdarza i koniec. Real Madryt nie odpadal w 1/8 przez kilka lat z rzedu i co? Przestal byc wielkim klubem?
Jako kibic MU nie wyobrazam sobie tego klubu bez Sir Alexa Fergusona, bo jest jego integralna czescia, a nie po prostu elementem. MU jest pod jego wodza jednym z najlepszych klubow swiata od wielu lat. Podsumowujac, chcialbym Was prosic o wiecej szacunku dla czlowieka, dzieki ktoremu kibicujecie temu a nie innemu klubowi,
» 1 stycznia 2012, 20:25 #55
Wuj3k: Zgadzam sie, choc czasem jak widze co sie dzieje w klubie to mnie az skreca...
» 1 stycznia 2012, 21:37 #54
McG: Co z tego, że Ferguson swoimi ostatnimi decyzjami spowodował że straciliśmy masę punktów i gramy piach, przecież on jest nieomylny, nie wolno go krytykować, kto to robi jest zły
» 2 stycznia 2012, 04:06 #53
darek11751: Jak wygrywalismy po 5-0 to jakos nie mowiliscie o transferach, teraz przegralismy mocno rezerwowym skladem i odrazu o transferach sie przypomnialo. Normalnie jak chorągiewka. Nie zapominajmy, ze kontuzjowani zawodnicy wroca i co wtedy z nimi robic jak przyjda nowi zawodnicy? Co wtedy np. z Tomem?
» 1 stycznia 2012, 20:01 #52
koniu21: Bo jak wygrywalismy 5-0 to wydawalo sie ze nie jest potrzebny zaden transfer, bo kto normalny chce ulepszac bardziej sklad jezeli wygrywa po 5-0. A jak sie przegrywa to wiadomo ze cos ze skladem jest nie tak i trzeba go ulepszyć.... to logiczne. Jeżeli do klubu przychodzi zawodnik za jakiegos piłkarza, to z ogóły on jest lepszy niz jego poprzednik, wiec jak by ktos przyszedl na pozycje Toma i był by lepszy to Tom by nie grał poprostu, bo po co wpuszczac zawodnika gorszego... to tez logiczne
» 1 stycznia 2012, 20:15 #51
Fred78: Sezon bez żadnego trofeum się przyda i może wtedy Ferguson zrozumie że nie tyle są potrzebne transfery co nowy trener z koncepcją i prowadzeniem drużyny.Ferguson co zrobił to zrobił i nikt mu tego nie odbierze.Pomnik mu się należy ale to co teraz wyprawi to kpina z kibiców.VDS po finale LM powiedział że zagrał o jeden mecz za duzo i Ferguson też tak powinnien zrobić.Po tym sezonie do widzenia,nowy trener z pomysłem na drużyne jest potrzebny a nie człowiek który bazuje na sukcesach z przed lat!!
» 1 stycznia 2012, 19:43 #50
mateuszr20471: Ty pewnych kwestii najprawdopodobniej nigdy nie zrozumiesz.
» 1 stycznia 2012, 20:16 #49
McG: mateuszr20471 - żałosny komentarz, sam nie masz o niczym pojęcia, ale go napisałeś, bo ,,mądrze brzmi"
» 2 stycznia 2012, 04:08 #48
reddev7: Nie no nie zniosę tego... Czytam te Wasze komentarze i nie dowierzam. Akurat mateuszr20471 napisał krótkiego, ale jakże trafnego posta, bo Fred78 za przeproszeniem pierd*oli od rzeczy.
VDS powiedział, że zagrał o jeden mecz za dużo, ponieważ czuł się okropnie po przegranym finale, a nie dlatego że był w słabej formie. Więc Fred, proszę Cię, nie mów, że Ferguson też tak powinien zrobić...
Gdzieś tutaj przeczytałem śmiesznego posta odnośnie kontuzji, coś w stylu: "sztab szkoleniowy coś knoci" bo za dużo urazów. No kur*wa xDDDD to było dobre. W klubie są zatrudnieni sami specjaliści, czaicie? specjaliści w swoim fachu, a nie osoby, które skończyły medycynę na samych ściągach. To są ludzie jeżeli nie najlepsi, to na pewno jedni z najlepszych w tym co robią, a robią już to od kilku ładnych lat. To nie ich wina, że piłkarze łapią kontuzje i urazy, a raczej to jest przyczyną tego co się dzieje na boisku, w meczach i treningach. Tak, bo piłka nożna to sport kontaktowy, w którym stawy i mięśnie człowieka są poddawane niesamowitym przeciążeniom, ale nie, według niektórych to wszystko wina lekarzy xD.
Co do kupowania gwiazd, gwiazdorów i wszystkich innych tego typu podobnych piłkarzy, to niestety muszę was rozczarować, ale nikt nikogo takiego w Manchesterze nie kupi. Dlaczego? bo filozofia klubu jest zupełnie inna. To My kreujemy gwiazdy, to My sprowadzamy zdolnych nastolatków, żeby potem wyszli oni na ludzi. Podajcie mi chociaż jednego piłkarza który przyszedł do Nas, już ze statusem GWIAZDY, w przeciągu kilku ostatnich lat? To smutne, ale to właśnie od Nas odchodzą wykreowane gwiazdy i piłkarze klasowi (Ronaldo, Beckham, Ruud, itd.). Ale SAF przez te wszystkie lata pokazał, że i bez nich Manchester United sobie radzi. Wy myślicie, że dlaczego jemu tak zależało, żeby znieść regułę 90 minut dojazdu młodych zawodników na trening? Uwaga, uwaga, teraz Was oświecę: 3,2,1: dlatego, żeby mógł szukać dalej i jeszcze dalej, młodych zawodników, na których wychowaniu opiera się filozofia klubu.
Napisałbym coś jeszcze, ale śpieszę się do pracy. Pozdro.
» 2 stycznia 2012, 08:26 #47
Bartez95: Dobrze city tez przegralo, ale teraz zaluje tej przegranej tak bylibysmy juz 1 nawet po remisie...
» 1 stycznia 2012, 19:21 #46
cvx: Co prawda, to prawda, opatrunek nie jest potrzebny, tylko przeszczep. Ta wypowiedź świadczy że SAF doskonale o tym wie i chce kupić gwiazdę, piłkarza już gotowego, nie dobrze się zapowiadającego.
» 1 stycznia 2012, 19:02 #45
antipark: oczywiscie że nie potrzebujemu wzmocnien. mamy parka. raz gra na środku boiska. pieknie podaje. raz gra na lewej obronie jak w meczu z palace i zaha tak szaleje że od razu jest mowa o przeprowadzce do newcastle. potem park gra za napastnikiem. wiadomo, fantastyczny strzal i mnóstwo bramek na koncie. raz gra na skrzydle. wiadomo, fantastyczne dosrodkowanie, bez problemów mija przeciwnika. czekamy kiedy park zagra za widica w środku obrony.

przypominają sie słowa safa gdyprzekonywal że phil neville wspaniale może grać w środku pomocy. potem że alan smith to nastepca kina. potem przez wiele lat fantastyczny o shej raz grał na lewej obronie i raz na prawej. od czsu do czasu gral w środku pomocy, wiadomo. fantastyczny przegląd pola i wizja gry, zwiny jak mało kto

i dlatego nie potrzebujemu wzmocnień. mamy park ji sunga !!
» 1 stycznia 2012, 18:55 #44
8ball: człowieku zabrakło mi tlenu w połowie ze smiechu :D Cos w tym tam twoim gadniu jest.
» 1 stycznia 2012, 22:34 #43
lukasz00090: Chłopcze, naucz się pisać poprawnie nazwiska tych zawodników bo do pięt im nie dorastasz. I jak zwykle temat Parka, chyba tylko z jego powodu się tu zarejestrowałeś . . .
» 3 stycznia 2012, 19:15 #42
sisinho: Mamy utalentowaną młodzież , która w meczu z najgorszą drużyną w lidze wchodzi na 5 min co pokazuje że są oni zbyt słabi aby grać z BB. To jak jest z tą młodzieżą , tacy dobrzy a SAF im nie ufa w meczu z najgorszą drużyną? To z kim oni mają grać i kiedy skoro już teraz są utalentowani?
» 1 stycznia 2012, 18:39 #41
wiruch: utalentowaną młodzież to ma Barcelona, a my mamy wyrobników którzy zasilą za 2-3 sezony Sunderland albo Everton
» 1 stycznia 2012, 20:32 #40
sisinho: To nie są moje słowa , to są słowa SAF'a że mamy na tyle utalentowaną młodzież że nie trzeba nam transferów. Dlatego ja się pytam gdzie jest ta młodzież , skoro dostajemy z najgorszą drużyną a SAF boi się ich wystawić , czyli nie są na tyle dobrzy aby grać z BB.
» 2 stycznia 2012, 12:50 #39
Fred78: Wczoraj bez Valenci to MU nawt jednego gola by nie strzeliło.
» 1 stycznia 2012, 18:29 #38
myca: co w gadacie wy sie nazywacie kibicami latacie jak chorągiewki moze lepiej od razu na strone city sie przerzuccie kiedys musi przyjsc pora na maly kryzys i to widac po kazdej ekipie
» 1 stycznia 2012, 17:58 #37
mrowaacmg: Mam tylko 1 pytanie. Co robi Carrick na ŚO, Raafel na ŚP no i Welbeck na LP;d To nie są ich pozycje a SAF jakieś rotacje z pozycjami.
» 1 stycznia 2012, 17:33 #36
Veon: Patrz na prawo na liste kontuzjowanych.
» 2 stycznia 2012, 15:59 #35
karas2011: "Jesteśmy zadowoleni z naszego składu – mówi sir Alex Ferguson."
Co on pieprzy!? (za przeproszeniem)
Chyba tylko on jest zadowolony z tego składu.
» 1 stycznia 2012, 17:07 #34
manik199: no to gratuluje Bossowi... jeżeli w tym roku jakoś dotrzymamy drugiego miejsca w PL to będzie WIELKI CUD ... bo z skoro boss jest zadowolony z pojeb$@$ składu to powodzenia w meczu z $ity o FA Cup i później w meczu ligowym -,-"
» 1 stycznia 2012, 17:04 #33
Szmon: manik, chu** się znasz
» 1 stycznia 2012, 17:33 #32
McG: manik, dobrze gadasz
» 1 stycznia 2012, 17:55 #31
Zeppelin: manik, dobrze gadasz, nie licząc tego cudu.
» 1 stycznia 2012, 18:13 #30
chomik18: Zna się tak jak wy, czyli bardzo słabo ;d Transfer w styczniu praktycznie niemożliwe.. Chyba, że chcecie słono przepłacić i kupić Torresa za 50 mln to gratuluję. Pozatym kto kogo puści, jeśli się nadaży okazja na ściągnięcie Sneijdera to na pewno z niej korzystają, a wam radzę przerzucić się na Chelsea. Słyszałem, że 100 mln chcą wydać zimą, kogo byście polecili Abramowiczowi?
» 1 stycznia 2012, 18:47 #29
Koksu: gówn* się znacie.United to był zawsze kolektyw..mieliśmy w składzie więcej lub mnie gwiazd ale zawsze gra opierała się na drużynie..i puki trenerem będzie Ferguson to tak pozostanie..a wyniki,przyjdą..poczekajcie na koniec sezonu będziemy się wszyscy cieszyć..daje sobie obciąć jądro że tak będzie
» 1 stycznia 2012, 19:36 #28
Wuj3k: @koksu- widZe twa wiara w Fergiego jest nieskonczona, zapamietam sobie Twojego posta i pod koniec seZonu zobaczymy co z tego wyniknie :D
» 1 stycznia 2012, 21:43 #27
Koksu: Wuj3k wpożądku ;)
» 1 stycznia 2012, 22:20 #26
SqUaRe: On tak gada a pewnie 31 stycznia kupi CR7 :P
» 1 stycznia 2012, 16:56 #25
netherquake: Nie wiem kto by się cieszył z takiego zakupu...
» 2 stycznia 2012, 11:48 #24
spOntan: On się słyszy?
» 1 stycznia 2012, 16:51 #23
designer: Te jego bzdurne gadanie o tym ze sklad ma wystarczajaco dobry. Dziadek sie niezle ucieszyl po wynikach 5:0, zapominajac, ze kryzys nadal trwa. Tamte mecze to byl tylko przeswit tego co moze grac United. Niestety ta druzyna nalezy do tych co graja w kratke. Nie ma co sie oszukiwac. United nie jest ekipa grajaca rowno w sezonie. A Ferguson niech juz lepiej zachowa dla siebie te glupie wrecz komentarze, bo rece opadaja, gdy sie czyta, jakich to dobrych ma graczy. Mecz z przyszlym spadkowiczem dal jasna odpowiedz ze tak nie jest! I wszyscy ktorzy sie znaja na futbolu przyznaja mi racje! Sklad jest do wymiany, przede wszystkim pomoc i obrona, bo to jakas patologia, by Berbatov bedacy napastnikiem gral lapami jak ostatni jaskiniowiec i przez niego United tracil cenne ptk. Malo mnie obchodzi ze strzelil wczoraj gole. One nic nie znacza. Gdyby nie ten karny, nie byloby porazki!
» 1 stycznia 2012, 15:46 #22
Belzebub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 01.01.2012 16:27

Zacznijmy od tego, że gdybysmy nie mieli 4 kontuzjowanych obroncow (czy tam 5), to Berba nie musialby stac podczas tej akcji w naszym polu karnym. Więc od berby się odpimpaj. Powinieneś mu podziękować, że dzięki niemu przegraliśmy ten mecz z jakimś honorem, bo z taką obroną nie mogliśmy tego meczu po prostu wygrać. I prośba do całej reszty - zrozumcie to i przestańcie w końcu płakac... bo zaczyna byc to juz wku*&^(*%(&^% ;)
» 1 stycznia 2012, 16:26 #21
spOntan: nie no ku%^&a ręce opadają. Masz się cieszyć z porażki i uj!
» 1 stycznia 2012, 16:56 #20
ironia: Jezu Ferguson ...
» 1 stycznia 2012, 15:10 #19
netherquake: nie Jezu tylko Alex wiem że Boss jest wielki ale do Jezusa aż go przyrównywać :p
» 2 stycznia 2012, 11:46 #18
michalek1993: Cleverley wraca.
" I'm back and 100% fit , but the manager wants me to play a reserve match , and then play against City in the FA Cup "
- Tom Cleverley
HE IS BACK !
» 1 stycznia 2012, 15:07 #17
mateuszr20471: Jesli to prawda to super. Tom w duecie z Carrickiem na lawie Anderson. Juz to bedzie jakos wygladalo. Gdybysmy jeszcze w styczniu jakiego obronce sprowadzili to Jonesa moznaby przesunac do pomocy.
» 1 stycznia 2012, 15:21 #16
salforduk: Wczoraj SAF pokpił sprawę i wyszło jak wyszło!!

Ktoś chętny obejrzeć MU na żywo na OT,mam 4 bilety na mecz z Boltonem,14.01.2012 oraz 4 bilety na mecz ze Stoke 31.01.2012,więcej info dzwonić +447849170258
» 1 stycznia 2012, 14:44 #15
Veon: Plaster nam nie potrzebny.
DAWAĆ OD RAZU BANDAŻ,
» 1 stycznia 2012, 14:26 #14
WWPHWDP: dobre dobre
» 1 stycznia 2012, 15:50 #13
Draciel: Może i transfery nie są potrzebne, ale jakaś zmiana jest konieczna! Czwarta porażka w tym roku, która jest po prostu ujmą na honorze. Koniec eksperymentowania z obrońcami w pomocy!! Rozumiem, że czasami jest jakaś luka i Jones musi tam zagrać, ale stawianie Rafaela w pomocy? Skrzydłowych w środku? Albo ten środek jest mocny i wtedy stawiajmy na naszych rozgrywających, albo kupmy kogoś kto będzie tam grał. Valencia, Park, Giggs, Jones, Rafael? Tylko na swoich nominalnych pozycjach!!
» 1 stycznia 2012, 13:47 #12
Crisyne1: Kolejna zasłona dymna ?? któż to wie .
» 1 stycznia 2012, 13:24 #11
tidde: co z tego że jakiś klub sprzedałby swojego najlepszego zawodnika skoro SAF na to powie że tyle pieniędzy poszczególna gwiazda nie jest warta...i tak w kółko i tak w kółko do osranej śmierci...z drugiej strony przegrana z Bl to już jest coś więcej niż z City ...ale powiem wam że jesteśmy w kleszczach xD bo przegrywamy z 1 i ostatnią drużyną PL hehe ciekawie sie robi...najlepszego nanowy rok!!
» 1 stycznia 2012, 13:23 #10
michalek1993: szkoda że Ty nie jesteś trenerem
» 1 stycznia 2012, 13:26 #9
Kris91: Ale jestem rozdarty wewnętrznie. Z jednej strony obiecałem po tym 19 mistrzostwie zaprzestania krytykowania Fergusona ale z drugiej... Jak on może uważać że wszystko jest w porządku?! ale podobnie mówiłem w tamtym sezonie i wygraliśmy więc mam nadzieję że jednak wie co robi
» 1 stycznia 2012, 13:20 #8
krzych419: Nie daj sobie wyprać mózgownicy, że kibice nie mają prawo do krytyki swojej drużyny a przede wszystkim menedżera ! Mają i to święte prawo ! MU to nie jest własność SAF-a ani Gilla ani człekokształtnych Glazerów ! MU to przede wszystkim kibice, zarówno ci, którzy chodzą na mecze, ci którzy kupują masę klubowych gadżetów jak i tacy jak my - miliony fanów na całym świecie ! Futbol jest przede wszystkim dla nas ! Era Fergusona dawno się skończyła, powinien odejść i tyle !
» 1 stycznia 2012, 16:33 #7
Koksu: krzych419 weź Ty odejdź bo wyciągne łoma i Ci przypier**le.
» 1 stycznia 2012, 19:46 #6
bujal87: Co twoim zdaniem oznacza dawno bo nie za bardzo rozumiem rok temu dwa cztery. Mamy prawo krytyki ale konstruktywnej a nie pieprzenia trzy po trzy żeby tylko coś powiedzieć a w twoim przypadku niestety tak jest.
» 1 stycznia 2012, 20:45 #5
Wuj3k: O dziwo, zgadzam sie z Krzychem... Oczywiscie za wyjatkiem ostatniego zdania ;)
» 1 stycznia 2012, 21:46 #4
mateuszr20471: Wszystko jest w porzadku, ale tylko dla ciebie Fergie. Prawa obrona i srodek pomocy to jest jakas kpina. Rozumiem, ze trzeba korzystac z uniwersalnosci naszych pilkarzy, jednak nie przesadzajmy, bo niedlugo Kuszczaka bedziemy widzieli na pomocy.
» 1 stycznia 2012, 13:17 #3
michalek1993: szkoda że Ty nie jesteś trenerem
» 1 stycznia 2012, 13:25 #2
lukamen999: Prawda , ofensywa jest nawet w porządku , carrick + Anderson niezły duet a jeszcze Jak Tom będzie to wtedy jak nic nie wyjdzie sie zgodze z potrzebą transferu
» 1 stycznia 2012, 13:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.