Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wielki powrót Manchesteru United!

» 10 grudnia 2011, 17:56 - Autor: rogi - źródło: devilpage.pl
Manchester United po bardzo dobrej grze na Old Trafford pokonał 4:1 zespół Wolverhampton. Bliski strzelenia hat-tricka był Rooney, dwie bramki dołożył Nani.
Wielki powrót Manchesteru United!
» Manchester United po bardzo dobrej grze pokonał na Old Trafford zespół Wolverhampton Wanderers aż 4:1. Bliski strzelenia hat-tricka był Wayne Rooney, piłkarzem meczu i strzelcem dwóch bramek został Nani.
Kto był najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu z Wolves?
Przed meczem z Wilkami kilku piłkarzy United zapowiadało powrót do formy właśnie w tym meczu. Porażka w Bazylei pokazała chyba wszystkim, nawet chwalącemu swój przeciętnie grający skład Fergusonowi, że Czerwone Diabły mają problem.

Początek meczu pokazał, że było trochę racji w tym, co zapowiadali podopieczni Fergusona. W grze gospodarzy widać było zaangażowanie. Środek boiska walczył o piłkę zaraz po tym, jak gracze Wolves ją przejmowali. Rzadko było też widać pomocników wycofujących piłkę do obrońców – krótko mówiąc, United grali ciekawiej niż w ostatnich kilku spotkaniach.

Przez piętnaście minut Czerwone Diabły częściej posiadały piłkę, potrafiły również dość swobodnie rozgrywać ją pod bramką gości. Tylko momentami zdarzało się, że np. Valencia czy Smalling stojąc przy linii pola karnego nie bardzo wiedzieli komu podać futbolówkę, co hamowało akcję.

Ogólna przewaga podopiecznych Fergusona potwierdziła się w 17. minucie, gdy Nani dał swojej drużynie prowadzenie. Portugalczyk, którego od początku często było widać przy piłce, zszedł z lewego skrzydła do środka. Przed polem karnym kilka razy zamarkował uderzenie, aż w końcu naprawdę strzelił w krótki narożnik bramki Hennessey’a, zmuszając go do kapitulacji.

Dużo mówiło się przed tym meczem o serii ligowych zwycięstw Manchesteru United różnicą jednej bramki. W tym jednak meczu, Mistrzowie Anglii nie wyglądali na zadowolonych z jednobramkowego prowadzenia. Kolejne akcje przesuwały się pod bramkę Wolverhampton na pełnej prędkości przy aplauzie płynącym z trybun.

Świetną sytuację do podwyższenia miał Phil Jones kilka minut po golu Naniego. Tym razem Portugalczyk po szybkim kontrataku zwiódł obrońcę w polu karnym i mógł asystować młodszemu koledze. Niestety Anglik o krok za późno pojawił się na siódmym metrze, gdzie grana była piłka. Była to chyba jedna z lepszych akcji Manchesteru United w ostatnich tygodniach, piłka krążyła między zawodnikami naprawdę szybko.

Publiczność na Old Trafford nie musiała długo czekać na kolejne trafienie swoich ulubieńców. Tym razem Wayne Rooney znalazł się z futbolówką przed polem karnym. Ładnie przyjął, robiąc sobie jednocześnie miejsce do strzału i zaskoczył bramkarza Wilków.

Po drugim trafieniu gospodarze trochę spuścili z tonu. Akcje nie przesuwały się tak szybko do przodu, a Wolves mieli kilka okazji na zaskoczenie de Gei. Hiszpański bramkarz był dziś bardziej skupiony niż kilka dni temu w Szwajcarii i pewnie wyłapywał długie wrzutki zawodników gości.

Po trzydziestu minutach gry Czerwone Diabły zaczęły powoli oddawać inicjatywę przyjezdnym. Sami ograniczali się raczej do obrony, co przy braku Vidica w składzie może wydawać się nie najlepszym posunięciem. Trzeba jednak przyznać, że defensywa United spisywała się znakomicie. Na prawej stronie Smalling nie dawał pograć Milijasowi, w środku zaś Ferdinand wybijał głową chyba wszystko, co nie leciało w ręce Davida de Gei.

Po pierwszej połowie na koncie Czerwonych Diabłów były dwie bramki oraz mnóstwo przeprowadzonych akcji, po których ręce kibiców same składały się do braw.

Przerwa wyszła na dobre ekipie gości. Co prawda gracze w czerwonych koszulkach (Wolves grali w pomarańczowych) pierwsi przeprowadzili dwie akcje, jednak również jako pierwsi po przerwie stracili bramkę. Smalling nie zdołał zablokować dośrodkowania, a Fletcher okazał się lepszy w powietrzu od Ferdinanda i pokonał niezdecydowanego de Geę.

Już kilka minut później bliski odpowiedzi był Welbeck. Anglik doszedł do głębokiego dośrodkowania i już miał dobijać piłkę do bramki z kilku metrów, gdy obrońca w ostatniej chwili trącił futbolówkę, wytrącając Danny’ego z rytmu.

Co nie udało się Welbeckowi, udało się chwilę później Naniemu. Valencia mocno dośrodkowywał piłkę z prawej strony. Nie zdołał wybić jej obrońca, za to Portugalski skrzydłowy, nie pilnowany w polu karnym zaledwie dołożył do niej nogę, wbijając ją do siatki.

Kilka kolejnych ataków Czerwonych Diabłów wyglądało efektowanie, jednak nie przyniosło zamierzonych rezultatów. Wolverhampton natomiast nie potrafił wyjść z piłką z własnej połowy.

Siedem minut po trafieniu Naniego Rooney podwyższył na 4:1. Trzeba tu zaznaczyć, że trafienie Anglika było bardzo efektowne. Ładnie się złożył i uderzył z woleja w krótki róg bramki.

Na 23 minuty przed końcem regulaminowego czasu gry sir Alex Ferguson zdecydował się nie ryzykować zdrowia Patrice’a Evry i dał pograć młodemu Fryersowi. Na zmianę zdecydował się również Mick McCarthy, który zdjął z boiska O’Harę i wprowadził Hunta.

Chwilę później Fergie ponownie dokonał zmiany, za Welbecka na boisko wszedł Macheda. Włoch już chwilę po wejściu na plac gry miał okazję pokonać bramkarza, jednak Hennessey świetnie powstrzymał napastnika. Natomiast ostatnią zmianą Szkota było wprowadzenie Ashley Younga za Naniego. Zejściu Portugalczyka towarzyszyły oczywiście gromkie brawa, był to najlepszy zawodnik Diabłów w tym meczu.

Niecałe 10 minut przed końcem meczu mogło być 5:1. Świetną akcję rozpoczął Young, wypuszczając na wolne pole Jonesa. Anglik niesamowicie szybko podążył z piłką pod pole karne, stamtąd dośrodkował do Machedy, ale Włoch w ostatniej chwili został zablokowany. Po tej akcji Rooney miał pretensje do młodszego rodaka, że nie zagrał mu piłki. Miał trochę akcji, gdyż zamykał akcję i był niepilnowany w przeciwieństwie do Machedy.

Pod koniec Wolves mogło zdobyć drugą bramkę, gdy Ferdinand tuż przed polem karnym faulował Doyle’a. Wykonanie stałego fragmentu gry, choć sprytne, nie zakończyło się bramką. Milijas, któremu wystawiono piłkę na jedenasty metr uderzył za wysoko.

Manchester United - Wolverhampton Wanderers 4:1 (2:0)

Bramki: Luis Nani 17’, 56', Wayne Rooney 27’, 63' - Fletcher 47'

Manchester United: De Gea, Evra (Fryers 67’), Ferdinand, Evans, Smalling, Jones, Carrick, Nani (Young 77’), Valencia, Rooney, Welbeck (Macheda 74’)

Wolverhampton: Hennessey, Ward, Johnson, Berra, Zubar, Edwards (Milijas 32'), Henry, Jarvis, O'Hara (Hunt 70’), Fletcher (Ebanks-Blake 76’), Doyle


TAGI


« Poprzedni news
Nani: Płakałem jak dziecko
Następny news »
Oceny pomeczowe: United vs Wolves

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (232)


danio14kw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.12.2011 15:27

Narazie nie ma co mówić o "Wielkim powrocie MU" bo jeden porządny wynik nie oznacza, że MU wróciło do formy z początku sezonu. Jeśli z QPR zobaczymy tego typu wynik będzie można twierdzić, że MU zaczyna wychodzić z dołka, ale nic nie jest jeszcze pewne... Także nie piszcie, że MU napewno wygra PL po jednym porządnym spotkaniu. GG MU
» 13 grudnia 2011, 15:25 #223
axel52: ty jestes normalny ?
zadałem pytanie nie po to aby taki frajer jak ty mi odpowiadał w ten sposób.
Nie chcesz United oglądać co tydzień to wal się kibicu od siedmiu boleści
» 15 grudnia 2011, 17:36 #222
Ulquiorra: hahaha araby je**** :Ddziekuje chelsea :D utrzymać :D
» 12 grudnia 2011, 22:43 #221
WWPHWDP: chelsea 2-1 city yeah
» 12 grudnia 2011, 22:42 #220
matii574: Manchester United rzadzi
» 12 grudnia 2011, 22:05 #219
DonKedzior: po prostu musialo tak byc !
» 12 grudnia 2011, 01:14 #218
PatrykSNK: Glory Man United!! Wazza!! wkoncu! Moze rywal z nie najwyzszej pólki ale trzeba sioe cieszyc bo ostatnio nie potrafimy nawet wygrywac z przecietniakami! Jutro chelsea wygra z city i starta do citizens bedzie wynosiła zaledwie 2pkt tak wlasnie chcialbym zeby było życze sobie tego i takze wam drodzy kibice United!
» 12 grudnia 2011, 00:35 #217
orion: Moze sie czepiam ale to była 17 drużyna tabeli wiec bez przesady z tym zachwytem....... Nawet gdyby wynik był dwu cyfrowy to gorycz wypadniecia z LM pozostaje ......
Moze jednak to bedzie zapowiedz lepszej gry....
» 11 grudnia 2011, 23:56 #216
kucharz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.12.2011 09:42

Dokładnie tak, bez przesadnego optymizmu. Nie ma co się od razu napalać, że to powrót do świetnej formy, bo świetna forma MU to wygrywanie z najlepszymi ekipami Europy, a póki co narazie nam to nie grozi mając tak średni skład.
» 12 grudnia 2011, 09:39 #215
danio14kw: Może Arsenal miał 17 miejsce na początku sezonu, ale jednak teraz wskoczył na 5. Nie możemy odrazu spisywać Arsenal'u na straty, ale także nie możemy się spodziewać nie wiadomo czego. Myślę, że remis będzie najbardziej prawdopodobnym wynikiem, a także będzie nam odpowiadał.
» 13 grudnia 2011, 15:31 #214
MichaelAngelo: sezon temu to wolves zatrzymali naszą passę bez porażki, a tu jak na ironię, po nich powoli odbijamy się od dna. :) oby tak dalej
» 11 grudnia 2011, 21:03 #213
axel52: g...ówno nie powrót , grajcie normalnie bo w 17 kolejce znów c+ się wypiął na United.
A dopiero wczoraj musiałem męczyć się w necie.
Za 10 dni powtórka z rozrywki ku....a
» 11 grudnia 2011, 19:19 #212
chicodegea: nie dramatyzuj...canal plus hd 12:55
» 11 grudnia 2011, 22:58 #211
axel52: mówię o środzie za tydzień ,wtedy też jest kolejka .
czytaj dokładnie posty kolo
» 12 grudnia 2011, 12:29 #210
jakubo: Tottenham przegrywa. Drugie miejsce bezpieczne. Teraz atakujemy pierwsze:) Forever United
» 11 grudnia 2011, 18:56 #209
djgodzilla: oby było już tylko lepiej:D
» 11 grudnia 2011, 17:02 #208
» 11 grudnia 2011, 15:41 #207
mrowaacmg: Gdzie ściągne całe spotkanie Aston vs MU z 3 grudnia ?
» 11 grudnia 2011, 14:32 #206
pawlik09: na allgoals.pl tam jest wszystko
» 11 grudnia 2011, 17:01 #205
tom90: W poniedziałek City przygrywa z Chelsea w Londynie i walka o tytuł znowu jest otwartym tematem :)
» 11 grudnia 2011, 12:37 #204
young2000: Myślę że Chelsea zremisuje a nie wygra
» 11 grudnia 2011, 13:29 #203
kris9: Taki powrót to ja rozumiem. To była najlepsza z możliwych odpowiedzi na druzgocącą porażkę ze środy. Tak jak obiecywali - tak zrobili. I za to kocham United. Granie do ostatniego gwizdka przy stanie 4:1, tak jakby było 1:1 - to jest właśnie MU, a tego dawno nie pokazali. Mam nadzieję, że ta determinacja będzie dalej, że to nie była jednorazowa odpowiedź na odpadniecie z LM i CC. Myślę, że Ferguson wyciągnął wnioski ze swoich błędów. Mam nadzieję, że będzie mniej kombinacji. Powrót do 4-4-2 wczoraj był dobrym wyborem, a szczególnie powrót Rooneya na swoją nominalną pozycję. Młodzież i drugi garnitur trzeba ogrywać, ale należy to robić umiejętnie i sukcesywnie, a nie na żywioł jak w meczach pucharowych.

Jak dla mnie priorytetem w tym sezonie jest obrona tytułu w Anglii, trzeba skupić się na lidze, gonić sąsiadów i uciekać reszcie stawki. Musimy wykorzystać lepszy kalendarz w najbliższym czasie i absolutnie nie lekceważyć żadnego rywala, bo takie podejście już wywaliło nas za burtę CC i LM. Jeszcze żebyśmy chociaż przez jeden sezon uniknęli sytuacji, że mamy na Old Trafford szpital...
» 11 grudnia 2011, 12:35 #202
dakaczmarczyk: Glory MU ;D
» 11 grudnia 2011, 11:30 #201
KawkaManUtd: a ja napisze tak sprzedajemy rooneya i naniego bo po co oni i szybko kupujemy srodkowego pomocnika :P :P

pozdrowienia dla sezonowców :P :D

P.S Zajeb.... meczyk wieże w to że powoli wracamy do formy 8:2 :P

GLORY GLORY MAN UNITED !! :D :D :D
» 11 grudnia 2011, 10:43 #200
fat1xd: Nie ośmieszaj się takimi komentarzami... Po pierwsze, ortografia. Po drugie playmaker jest potrzebny, bez względu na formę Naniego czy Rooney'a, zwłaszcza, że Wayne w tym meczu nic nie pokazał i gdyby nie te gole to byłby najgorszy na boisku... Mnóstwo strat i nic nie dające strzały z dystansu. Bez mózgu w środku pola nie dogonimy Barcy czy Realu...
» 11 grudnia 2011, 12:10 #199
Crisyne1: @fat1xd
czemu tacy ludzie jak ty wszystko porównują do Realu i Barcy? możesz mi wytłumaczyć ?
» 12 grudnia 2011, 06:45 #198
michal4356: De Gea jeszcze pokaże na co go stać, "nie od razu rzym zbudowano".
» 11 grudnia 2011, 10:10 #197
tomManUnited: Jeszcze dużo mają do udowodnienia
» 11 grudnia 2011, 10:09 #196
Patrryyk: fascynujacy mecz 4 1 pieknie tak trzeba trzymac dalej :)
» 11 grudnia 2011, 09:54 #195
FredTheRed: nie ma się co jarać, 4-1 z jednym z najbardziej kulejących zespołów PL to żadna rewelka. cieszy, ale nie porywa.
i tylko znowu ten DeGea..
» 11 grudnia 2011, 09:28 #194
PanDuzeA: Według mnie powinieneś mniej oglądać, a więcej czytać.
» 11 grudnia 2011, 11:16 #193
kagens03: Jak mi jest żal, że sezonowcy z Realu przechodzą do United. To są psychiczne osoby, które trzeba tępić i najlepiej od razu banować. Podawać IP ich komputera innym stroną, aby ten dzieciak z podstawówki nie mógł się na innej stronce zalogować.
Mam nadzieję, że ten skończony idiota :"zul" już się tu nigdy nie pojawi, choć to niestety możliwe, ponieważ real przegrał z barceloną, więc ten psychiczny fan może tu zagościć.

Świetnie, że Rooney i Nani wreszcie się przebudzili. Liczyłem na bramkę Welbecka, szkoda bo był dzisiaj aktywny ale nieskuteczny.
» 11 grudnia 2011, 08:03 #192
ziomboy777: przy bramce jaka stracilismy ewidentny blad popelnil nie Evra (co mial zrobic skoro przeciwnik wyskoczyl wyzej o glowe?) ale De Gea! zobaczcie na powtorkach na dosrodkowanie z ktorego wpadla bramka... balon! De Gea 5 razy powinnien wyjsc i zlapac ta pilke ale na przed polu niestety jego gra pozostawia naprawde duzo do zyczenia....
» 11 grudnia 2011, 07:51 #191
18Lukasz78: Piszecie tu wynik gran derbi,po co ? To strona poświęcona barcelonie,realowi czy prmiera division czy Manchesterowi United?
» 11 grudnia 2011, 00:47 #190
krzych419: Strona poświęcona piłce nożnej...
» 11 grudnia 2011, 01:35 #189
18Lukasz78: Nie,ta strona jest poświęcona głownie mojemu ukochanemu klubowi ;) a jak ktoś chce pogadać o tych wielkich derbach "europy" niech idzie na stronę barcy,realu.
» 11 grudnia 2011, 02:02 #188
krzych419: Dobrze napisałeś - 'głównie'. Czy to według ciebie oznacza 'tylko' ? Przeczytaj regulamin i potem się wypowiadaj...
» 11 grudnia 2011, 13:59 #187
lukamen999: ta strona nazywa się Devilpage, co wskazuje na polski '' diabelska strona'' (mogę się mylić , mój angielski jest słaby ) więc to jest strona o Manchesterze United , a nie barca czy real , od tego są strony innych klubów bo to tak samo jakby do nas przyszedł cały real i wypisywał sobie komentarze tu ..
» 11 grudnia 2011, 21:40 #186
krzych419: Ciekawe tylko że gdy grał super - strzelec Chicharito to MU strzelał najwyżej jedną bramkę na mecz, a gdy go nie ma i gdy w końcu można było zagrać drużynowo, worek z bramkami się rozwiązał... Gra wygląda lepiej gdy nikt nie stoi pod bramką rywali a wszyscy z zaangażowaniem tworzą kolejne akcje. Do krytyków Welbecka mam tylko jedno - nie miał ani jednej szansy i wściekacie się że nie strzelił, podczas gdy Chicharito miał zwykle 5 setek na mecz i strzelał jednego gola...
» 11 grudnia 2011, 00:21 #185
buttonman: Stary chyba po to jest napastnik by znajdować się w sytuacjach zwanych "setkami". A czy wykorzysta to już zależy od lotu piłki :)
» 11 grudnia 2011, 00:28 #184
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.12.2011 00:32

Zgodzę się, że obecnie to Welbeck powinien być partnerem Rooneya. Chicharito to świetny, genialny joker, który wchodzi na ogony i wbija jakiegoś szmatławca na remis. Welbeck ma lepszą technikę, jest silniejszy fizycznie i choć nie ma takiego nosa do bramek to bardziej pasuje do gry United. Dlaczego? Dlatego, że, jeśli mam używać porównań piłkarskich to Welbeck jest takim młodym Andy Colem, a Chicha to wypisz wymaluj Pippo Inzagi. Czyli kompletny napastnik vs. dziecko szczęścia, obaj są świetni, ale ja wolę Dannego.
» 11 grudnia 2011, 00:31 #183
deq: również uważam że welbeck jest znacznie przydatniejszy drużynie, zwłaszcza że chicha jest kompletnie bez formy i nic nie wnosi do gry poza spalonymi
» 11 grudnia 2011, 10:20 #182
satan23: Jak narazie nie ma się czym podniecać... graliśmy z jakimś słabiakiem i tyle... jeżeli z tym składem zdobędziemy mistrzostwo to będzie się można cieszyć i mówić o sukcesie... właśnie koniec pojedynku tytanów nie będe porównywać MU do tych drużyn bo nie ma potrzeby.. oni są dalej w LM a my w LE.. :/
» 11 grudnia 2011, 00:06 #181
salforduk: Wygrana cieszy,ale trzeba poczekać do nastepnych meczy!!

Ktoś chętny obejrzeć MU na żywo na OT,mam 4 bilety na mecz z Boltonem,14.01.2012 oraz 4 bilety na mecz ze Stoke 31.01.2012,więcej info dzwonić +447849170258
» 11 grudnia 2011, 00:01 #180
Pomarancz: I standardowo Barca wygrywa :P i tyle było gadania analiz itd. i co znowu Katalończycy pokazali Realowi kto rządzi eh...ciężko będzie z nimi wygrać.
» 10 grudnia 2011, 23:59 #179
szymo197: no nareszcie MU zagrało jak na mistrza przystało.
» 10 grudnia 2011, 23:47 #178
spokoziomek91: Real przegrywa a czemu ? Bo jak zwykle w ważnych meczach Ronaldo nie umie grać. Obecnie nie widzę ekipy która była by w stanie wygrać z Barceloną niestety ...
» 10 grudnia 2011, 23:43 #177
michalek1993: Bayern z początku sezonu
» 11 grudnia 2011, 15:56 #176
kocio10: Albo my z początku sezonu :D
» 11 grudnia 2011, 17:49 #175
Crisyne1: MY wygraliśmy w wakacje
» 12 grudnia 2011, 06:47 #174
Adamczik: 1-3. Jeśli to jest Barca w kryzysie, to ja ich nie chcę widzieć w szczycie formy. Dre łacha z Realu. Tak się napinali, tak się napinali a dostaną w tytę u siebie.
» 10 grudnia 2011, 23:26 #173
wwwwww333: W końcu zagrali jak na mistrza przystało.I nawet Rooney strzelił.
» 10 grudnia 2011, 23:19 #172
sisinho1982: Ludzie przegralismy z City 1-6 nie weszliśmy z grupy LM a po jednym meczu ze słabym Woles mówicie że tylko mistrz potrafi sie podnieść? Ja was prosze!! Jak MU nie kupi na środek Modricia bądz Snejdera nie mamy na co liczyć:P
» 10 grudnia 2011, 23:03 #171
Crisyne1: Fajnie że wygraliśmy , szkoda że nie przegraliśmy bo SAF znowu powie że skład jest na mistrza

a propos Barca 3:1 Real
» 10 grudnia 2011, 23:24 #170
krzych419: Ogląda(ł) ktoś Gran Derbi ? Jak wrażenia ?
Dla mnie ten mecz jest jak starcie dwóch mistrzów wagi ciężkiej np. Kliczko - Kliczko. MU przy tych ekipach wygląda jak Adamek... Szczególnie Barcelona imponuje, cały czas na spokoju, cały czas do przodu, cały czas grają swoje i wychodzi im. Nie załamał ich szybki gol Realu. Tymczasem nas znokautowało FC Basel. Cieszy zwycięstwo (z pretendentami do spadku) ale różnicę między MU a czołówką światową widać gołym okiem... Co do el classico to sądzę że będzie 3:1 dla Barcelony, chodź jest mi obojętne kto wygra... Kurczę, Sanchez wygląda na boisku jak drugi Messi - to był kapitalny transfer Barcy !
» 10 grudnia 2011, 23:00 #169
Diabeloo: Krzysiu, lepiej idź zjeść zupę, albo odwiedź fcb24.pl
bo chyba ci się strony pomyliły :) pozdro! GG MU!
» 10 grudnia 2011, 23:07 #168
krzych419: @diablo to jest strona również o piłce nożnej !
Heh, sprawdziło się jak mówiłem : 1:3 !
» 10 grudnia 2011, 23:56 #167
buttonman: co do tego, że Diabełki odstają od Barcy czy Realu to zgadzam sie w 100%
» 11 grudnia 2011, 00:29 #166
Rarian: Wiadomo, Barca i Real są poza zasięgiem całego piłkarskiego świata. No, ale tak to w piłce jest, były czasy, że my byliśmy poza zasięgiem i wierzę, że wkrótce one powrócą :).
» 11 grudnia 2011, 00:43 #165
Szejp: Zgadzam się. Sanchez to będzie kolejny wielki piłkarz. Niestety kolejny, na którego SAF poskąpił kasy.

Rarian

Abyśmy wrócili do czasów, kiedy bała się nas cała Europa (jak teraz Barcy), musimy dokonać gruntownych zmian w zespole. Ww. Sanchez to tylko pierwszy przykład z brzegu, że zamiast płacić kilkanaście baniek za jednonogiego Valencie (swoją drogą zabawne, że Antkowi wyszedł jeden dobry mecz - jak to ujął krzych - z pretendentem do spadku - i już wszyscy się nim zachwycają), trzeba było dać raz jeszcze tyle i kupić naprawdę klasowego zawodnika. Ja tylko mam nadzieję, że ta kompromitująca wpadka z Basel da SAFowi do myślenia i latem kupi kogoś pokroju Chilijczyka (np. Hazarda czy Goetze), a nie zadowoli się kolejnym Valencią (czytaj Elmem lub innym Michu). W przeciwnym wypadku możemy się już przygotowywać do drogi, którą kroczy Arsenal.
» 11 grudnia 2011, 03:24 #164
deq: niestety to prawda MU odstaje od tej dwójki, mecz z nimi skonczyłby się jak z city
» 11 grudnia 2011, 10:22 #163
deq: niestety to prawda MU odstaje od tej dwójki, mecz z nimi skonczyłby się jak z city
» 11 grudnia 2011, 10:22 #162
krzych419: @MG90

Coś mi się wydaje że klasowi zawodnicy już teraz nie będą chcieli do nas przechodzić... To nie jest takie proste... Wszyscy pisali że najlepszych zawodników interesują trofea, no to teraz potencjał na zdobywanie ich przez MU wygląda bardzo marnie... Trochę jestem załamany, bo ta spirala słabych wyników i beznadziejnej gry może nas sprowadzić na równię pochyłą. W Anglii dużo atrakcyjniejszymi klubami są City (gdzie podobno chce grać każdy i patrząc na transfery trudno z tym polemizować) i CFC. Na świecie wiadomo Barca i Real ale także Malaga, PSG czy Andży Machadżkała :) (kupili Eto'o, który do nas by nie przeszedł) Kupienie klasowego zawodnika nie jest już tak proste, Ferguson zawalił sprawę, zamiast wzmocnień zrobił osłabienia. (Young, Valencia, Berbatov, Bebe i Chocharito)
» 11 grudnia 2011, 13:57 #161
ManUtd1993: Macie rację , że Real i Barca są najlepsze . W końcu od paru dobrych lat wydają grube miliony.

Mam to gdzieś czy United jest w czołówce czy nie. Nie zawsze można być na czele!
» 11 grudnia 2011, 22:43 #160
kapturek22: @Rarian Nie rozumiem trochę o jakich wy tu "CZASACH" gadacie popatrzcie trochę trzeźwiej a nie zachwycajcie się tylko Realem i Barceloną otóż owe "CZASY" jak wy to nazywacie to było jedyne 3 lata temu!! Tak tak tylko tyle minęło od "CZASÓW" w których byliśmy najlepsi w europie.Czy waszym zdaniem to, że w tym sezonie znaleźliśmy się poza Europejską szesnastką oznacza że nagle odstajemy od wielkiego Realu czy Barcelony o lata świetlne?Jakoś to również my znaleźliśmy się w finale w roku ubiegłym z tą wielką Barceloną.I nagle zgasł optymizm którym był przepełniony każdy gdy na początku sezonu gromiliśmy Arsenal i wszyscy krzyczeli że w tym roku liga mistrzów jest nasza.Jak widać w tym roku nie będzie co moim zdaniem wcale nie oznacza że jesteśmy gorszym zespołem.Jestem również pewien że odpadnięcie z LM wywoła pozytywny wstrząs w naszej drużynie i nie wykluczone że spotkamy się jeszcze z Barceloną lub Realem w meczu o superpuchar .
» 13 grudnia 2011, 00:41 #159
NaPeWnO: No bardzo dobry mecz oby tak dalej !!
» 10 grudnia 2011, 22:51 #158
zenek: Tylko mistrz potrafi wstać z kolan w takim stylu!
» 10 grudnia 2011, 22:48 #157
RedDevilFan79: a ja napisze krotko...
...dumny po zwyciestwie,wierny po porazce....
Glory glory Red Devil!!czekamy na wiecej!!
» 10 grudnia 2011, 22:11 #156
aris019: wlasnie ogladam sklad barcelony haha i wiecie co w ich podstawowym skladzie nie ma zawodnika ktory nie bylby gwaizda porownujac do man utd to niebo a ziemia i oni maja same gwiazdy a my raptem kilka i prawie co roku spotykamy sie w finale o cym to swiadczy?ze fergi nawet ze zwyklych drewien jak to inni mowia potrafi zrobic niezla dzazge;P
i to caly man utd !! glory glory
» 10 grudnia 2011, 21:58 #155
Joint: szkoda ze uwaza w umiejetnosci Evansa ktorych ich wgl nie posiada ;)
» 10 grudnia 2011, 22:00 #154
su22m4: Niestety masz racje! Tyle,że prawda jest taka,że na dzień dzisiejszy nie mamy szans z żadną z tych drużyn:(
» 10 grudnia 2011, 22:06 #153
Metal: Wreszcie dobry ofensywny mecz całego zespołu.
Glory glory United!
» 10 grudnia 2011, 21:56 #152
oldtrafford: Brawo Diabły taki Manchester chcemy oglądać tak trzymać!
» 10 grudnia 2011, 21:43 #151
Chica14: No brawo panowie, chociaż w jakimś stopniu, bardzo,bardzo,bardzo małym zkrekompensowaliście nam pamiętny mecz z Basel...
» 10 grudnia 2011, 21:25 #150
Skori17: o to mi chodziło Panowie, nie mogę wypowiedzieć się o meczu, gdyż nie oglądałem go z pewnych bardzo ważnych powodów ale tego oczekiwałem wielki come back :D
GLORY !
a Ci co wcześniej się wypieli na United po meczu Ligi Mistrzów fuck " kij wam w oku "
dla wytrwałych pjonaaa !
UNITED !
» 10 grudnia 2011, 21:21 #149
driffter128: Ładny mecz teraz czeka QPR na wyjeździe zobaczymy co pokaże City z Chelsea oby Londyńczycy ograli Głośnych sąsiadów to będzie wgl dobrze. Jeszcze liczę na Arsenal z City jak by dwa razy noga się podwinęła City może znów lider ? ? ? no Zobaczymy oby :)
» 10 grudnia 2011, 21:15 #148
Klimaa: Dośrodkowania Valenci do Rooneya przypominały jego świetny debiutancki sezon. Trzeba zacząć kroczyć od zwycięstwa do zwycięstwa. City na pewno pogubi punkty.
» 10 grudnia 2011, 21:02 #147
mistrz169: brawo United oby tak dalej trzymajcie pasę
» 10 grudnia 2011, 20:59 #146
Maniek358: Wszyscy chwalą Naniego, Rooneya, bo nastrzelali bramek... zrozumiałe, że chłopaki zagrali dobry mecz, w szczególności dwai wymienieni powyżej, ale dlaczego nikt nie wspomniał jeszcze o Jonesie? Przecież to jest nominalny obrońca a rozegrał zarówno w defensywie jak i ofensywie znakomity mecz. Razem z Michaelem Carrickiem stworzyli dzisiaj przyzwoity duet w środku pola i to też m.in przełożyło się na okazałe zwycięstwo. Jak dla mnie to Jones był najlepszy w naszej ekipie dziś, końcówa meczu a on jeszcze miał energię do walki i biegania, kilka jego wypadów pod bramkę rywala było bardzo niebezpiecznych dla rywala i śmiało mogły się one skończyć bramkami dla nas..

Wybaczcie, że to powiem, ale niektórzy tutaj mają marne pojęcie o piłce i dostrzegają jako najlepszych tylko tych, którzy spisują się na listę strzelców albo asystują, mało osób obiektywnie na to wszystko patrzy.., niewiele osób potrafi dojrzeć czarną robotę zawodnika w danym meczu, w tym przypadku Jonesa.

Podsumowując cała drużyna zagrała solidny mecz. Martwi tylko to, że tracimy z takim rywalem głupią bramkę :/.
» 10 grudnia 2011, 20:51 #145
Harry123: W ostatnim czasie zainteresowałem się tym co pisałeś i gdy np. akcja idzie do przodu obserwuję środek pola, czyli w tym wypadku Jonesa i Carricka, a zwłaszcza tego drugiego, gdyż był tak linczowany a odwala niesamowitą robotę. Obaj zasłużyli na gratulacje i oby tak dalej :)
» 10 grudnia 2011, 20:56 #144
aruna12: Nareszcie Rooney się przebudził! Może to zwiastun nowych,lepszych czasów?
» 10 grudnia 2011, 20:50 #143
Harry92: Moim zdaniem Rooney wciąż dno. Nie widać po nim chęci gry, nie ma formy.
» 10 grudnia 2011, 21:07 #142
nelsonk: jak nie widać, chyba meczu nie oglądałeś bo dziś Rooney zagrał bardzo dobrze, widać było w nim chęć do grania i strzelania.
» 10 grudnia 2011, 21:48 #141
XoVi: kto ma jakąs transmisje grand derbi ?? musze popatrzeć jak farcelonka dostaje :)
» 10 grudnia 2011, 20:42 #140
lionel0messi: I co głupio ci ?
» 11 grudnia 2011, 14:55 #139
salforduk: Wygrana cieszy,ale trzeba poczekać do nastepnych meczy!!

Ktoś chętny obejrzeć MU na żywo na OT,mam 4 bilety na mecz z Boltonem,14.01.2012 oraz 4 bilety na mecz ze Stoke 31.01.2012,więcej info dzwonić +447849170258

GG MU!!
» 10 grudnia 2011, 20:33 #138
XoVi: gdybyś to pisał rok temu jak byłem w UK to bym się skusił ale nie teraz...
» 10 grudnia 2011, 20:43 #137
pakasiedlce: zachwycanie się zwycięstwem z taką drużyną, moim zdaniem jest bezpodstawne. takie mecze musimy wygrywać i nie ma innej możliwości tylko zwycięstwo...
» 10 grudnia 2011, 20:12 #136
zylnor: Chodzi o to że taki okazały wynik i zwycięstwo. Ostatnimi czasy to taki wynik był marzeniem. Za wcześnie na oceny czy United wróciło. To tylko jeden mecz.
» 10 grudnia 2011, 20:14 #135
mkreddevil: Biorąc pod uwagę jak ciężko grało nam się z Wilkami w ostatnich dwóch sezonach wynik jest bardzo dobry. Przecież w zeszłym sezonie to z nimi przegraliśmy 1 mecz. Cieszy wynik meczu, ale mnie najbardziej cieszy to, że w końcu zaczęliśmy strzelać z dystansu a nie tylko ciągłe próby wejścia do bramki.

GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 10 grudnia 2011, 20:52 #134
fan11: Jak dla mnie, kibica, PL jest wazniejsza. Sory, byc moze kogos urazilem, ale uwazam, ze LM moze byc przypadkiem (pomylki sedziow) lub nawet szopka, tak jak ostatnio. A CL kusi kluby pieniedzmi, dlatego zawsze bedzie najwazniejsza.
Tyle w (nie)temacie.
» 10 grudnia 2011, 20:12 #133
mikoryza: dajcie jakis skrót panowie normalny bo na meczykach co raz gorzej im idzie:)
Glory United
» 10 grudnia 2011, 20:11 #132
wojtiii87: i (dla tych którzy nie załapali) nie chodzi mi o odpowiedzi "kontuzja kolana" bo nie chce mi się w to wierzyć i wygląda mi to na odsuniecie go od składu po pogromie
» 10 grudnia 2011, 20:07 #131
Robal: Ma kontuzję i tyle w tym temacie;]
» 10 grudnia 2011, 20:10 #130
wojtiii87: może mnie ktos oświecić co się dzieje z Andersonem? wypadł ze składu po meczu z city (został zmieniony choć wg mnie było kilku zawodników gorszych od niego jak Young czy Giggs) i od tego czasu nawet ławy nie grzeje... to trochę dziwne bo szczerze mówiąc grał w tym sezonie ciekawie i dobrze współpracował z Tomem w środku a teraz brakuje mi jego żywiołowości w środku pola...
» 10 grudnia 2011, 20:02 #129
Robal: Ma kontuzje, prawdopodobnie do końca sezonu.
» 10 grudnia 2011, 20:05 #128
Tinek: Anderson jest kontuzjowany.
» 10 grudnia 2011, 20:05 #127
wojtiii87: ciekawe gdzie się jej nabawił, chyba w jakiejś knajpce bo z boiska schodził na 2 nogach :)
» 10 grudnia 2011, 20:10 #126
Robal: poczytaj, a nie się plujesz.
» 10 grudnia 2011, 20:13 #125
Robal: To jest Manchester United jaki kochamy!! W końcu się przełamali, kamień z serca. Mam rację?
» 10 grudnia 2011, 19:55 #124
sharon18: po dzisiejszym meczu widać jaśniutkie światełko w długim tunelu. miejmy nadzieje że dzięki tej wygranej gracze United się obudzą i w następnych meczach będą grali co raz lepiej

ale i tak nadal uważam że bez transferów będzie cieżko zdetronizować City.
» 10 grudnia 2011, 19:53 #123
Giggs4ever: "Dumni po zwycięstwie,wierni po porażce"-cytuję innego fana MU
To do wszystkich sezonowców i tych którzy nie wierzyli że Manchester się podniesie.
GLORY GLORY MU !!
» 10 grudnia 2011, 19:46 #122
mickb: podniesie? z bazylea pewnie by tez u siebie wygrali, nie ma co wpadac w hurraoptymiz po zwyciestwie 4:1 z wolves, poczekamy - zobaczymy co bedzie dalej
» 10 grudnia 2011, 19:47 #121
misiekk: jest sie rzeczywiscie z czego cieszyc ale oby to nie byla przed wczesna radosc... jeden mecz o niczym nie swiadczy... pozdro UNITED
» 10 grudnia 2011, 19:42 #120
McG: Wynik i gra cieszą, szkoda tylko, że rywal słaby i nie wiadomo czy to powrót United czy po prostu wygrana ze słabym zespołem z którym wygrywa każdy. Nie mogę się doczekać następnej kolejki.
» 10 grudnia 2011, 19:41 #119
skejcik8: super rozgrywał valencia i welbeck
» 10 grudnia 2011, 19:33 #118
stasiu669: Cieszy taki powrót w urodziny! ;)
» 10 grudnia 2011, 19:29 #117
lukamen999: No to Stasiu, Najlepszego ! :)
» 10 grudnia 2011, 20:03 #116
Elventar: nic tylko czekać na mecz cwelsi - $ity
» 10 grudnia 2011, 19:28 #115
koko672: Nareszcie Man utd się odblokował
» 10 grudnia 2011, 19:24 #114
Draciel: No i tak do końca sezonu prosimy!! To jest gra warta mistrzów Anglii!!
» 10 grudnia 2011, 19:18 #113
Arturek15: Bardzo dobry mecz:D szkoda straconej bramki, no ale są 3 pkt i dosyć wysokie zwycięstwo:D
Glory Glory Man United :)
» 10 grudnia 2011, 19:16 #112
jakubo: Wielki powrót. O to chodzi United. Zobaczmy, ilu teraz dojdzie do nas sezonowców:)
» 10 grudnia 2011, 19:15 #111
Paczek90: Noo pięknie:) aż się buzia cieszy:) oby tak dalej grali to szybko odrobimy pkt:)
» 10 grudnia 2011, 19:05 #110
proheet: i oczywiście Manchester zminimalizowal przewage punktów do City
» 10 grudnia 2011, 19:05 #109
jaras222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 19:02

Cieszy powrót do pierwszej 11 Antoni Valencii. Zagrał dobry mecz w swoim styl ( cały czas na prawą nogę :P ) ale tego od niego oczekuję. Mam nadzieję na więcej w meczach z silniejszymi rywalami. Dobre przełamanie po frustrującej porażce z Basel. Teraz oby forma szła tylko do góry, historia pokazuje że United najlepszą formę( w ostatnich latach) łapie na przełomie stycznia i lutego nie będę miał nic przeciwko żeby to był początek marszu po tytuł PL choć do tego jeszcze bardzo daleka droga.
» 10 grudnia 2011, 19:01 #108
ziomboy777: mecz bardzo dobry! widac bylo ogien w naszych! ... jedyne co mnie zdenerwowalo (nie po raz pierwszy zreszta) to to , ze 9 min przed koncowym gwizdkiem (ok. 85 minuty meczu) kibice na trybunach zaczeli sie zbierac do wyjsc! malo kto zostal do konca zeby oklaskiwac druzyne! chore troche... w 91 minucie meczu trybuny bylu w polowie puste!
» 10 grudnia 2011, 19:01 #107
mickb: wg mnie bardzo dobre zachowanie kibiców - niech piłkarze poczują, że nikt tak szybko tego odpadnięcia z LM nie zapomni

wybaczyć to odpadnięcie z czasem na pewno będzie trzeba, ale niech na to zasłużą

zapomnieć - NIGDY!
» 10 grudnia 2011, 19:46 #106
elsho: z taką grą mamy szanse na wygranie LM!! :) aaa sorry, zapomnialem,ze nas tam nie ma:(
» 10 grudnia 2011, 18:55 #105
SEBEKMU11: ja pierdziele wygraliśmy 4:1 z drużyną z którymi wczesniej remisowaliśmy lub wygrywaliśmy po 1:0 i jeszcze po takim frustrującym odpadnięciu z LM . 4:1 a ci jeszcze nie zadowoleni ? co wyście chcieli ? Porównajcie sobie gre z Bazyleą a z Wolves i jest różnica ? Powinniście sie cieszyć ze coś ruszyło w zespole a nie hejtować ! Myślałem ze po odpadnięciu z LM juz wszyscy sezonowcy opuścili tą strone .
» 10 grudnia 2011, 18:41 #104
elsho: rzeczywiscie, Wolverhampton to jedna z najlepszych druzyn na swiecie
» 10 grudnia 2011, 18:56 #103
SEBEKMU11: to chyba jest jakis postęp i to jeszcze po takiej porażce z Bazyleą ?
» 10 grudnia 2011, 18:58 #102
ManUtd1993: Nie masz co tłumaczyć .
» 10 grudnia 2011, 19:04 #101
Arturek15: sebek dobrze mówisz :) od czegoś trzeba zacząć. Cieszy dosyć wysokie zwycięstwo nawet z takim klubem jak Wolves (niczego im nie ujmując).
Cieszmy się z tego co mamy ;)
» 10 grudnia 2011, 19:15 #100
SEBEKMU11: dzięki za to ze ktos mnie popiera bo juz myslałem ze jestem tu sam :)
» 10 grudnia 2011, 19:21 #99
redmati: Sebek, ludziom nie dogodzisz ;) Wynik jest wynikiem, ale sama gra była naprawdę dobra i napawa optymizmem, oczywiście nie popadajmy w samozachwyt, ale ktoś, kto nie cieszy się z dzisiejszego meczu jest chyba niepoważny...
» 10 grudnia 2011, 19:47 #98
fan11: Basel tez nie jest jedna z najlepszych druzyn na swiecie, a przegralismy z nimi.
Wiec chyba jest jakis postep.
» 10 grudnia 2011, 20:04 #97
pyzio20: W koncu srodek nasz! Nani najlepszy! No i Carrick swietny meczyk zagrał!
» 10 grudnia 2011, 18:40 #96
Kantoni: "Wielki powrót Manchesteru United!"
Ligi mistrzów nam to nie zwróci
» 10 grudnia 2011, 18:37 #95
redmati: Nie przeżywaj tej LM, było minęło - trzeba zapomnieć i walczyć dalej, jeszcze 3 trofea są do wzięcia, a Ty płaczesz nad jednym... Skupmy się na PL, 20 tytuł to by było coś...
» 10 grudnia 2011, 18:46 #94
ManUtd1993: w 05 też odpali i dali rade się wznieść na wyżyny.
» 10 grudnia 2011, 19:03 #93
listek007: dokładnie redmati, i tak byśmy jej chyba nie wygrali a kolejny łomot od blaugrany czy tym razem Realu to równie duże upokorzenie... Ten zespół się skupi na lidze, i kto wie może ją wygra? W tej drużynie jest potencjał, co udowodnili dzisiaj.
» 10 grudnia 2011, 19:34 #92
fan11: A tak na marginesie to ostatni mecz Lyonu pokazal, ze LM schodzi na psy.
Lubie Ajax i szkoda mi go, bo to az boli, nawet nie kibica tego klubu. TO JEST SMIECH PROSTO W TWARZ. A Platini zaciesza mordke, ze klub z jego ojczyzny gra dalej. Przypomina to troche ten udawanny wrestling, tyle ze tam to wyglada lepiej.
Sorki, ze nie w temacie xD
» 10 grudnia 2011, 20:08 #91
kamila105: w poniedziałek trzymajmy kciuki za Chelsea
» 10 grudnia 2011, 18:36 #90
Kris91: Nooo cudownie!! :D Glory Glory Man United!! Całego meczu niestety nie oglądałem dlatego chciałbym wiedzieć jak zagrali: Carrick, Macheda i Fryers?? no i nasza "gwiazda" Evans??
» 10 grudnia 2011, 18:31 #89
mobi7: znakomity mecz Evansa. kilka bardzo ciekawych wyjść ofensywnych. komentatorzy na ESPN, byli w szoku jak grał ofensywnie
» 10 grudnia 2011, 18:33 #88
mobi7: carrick, dobry mecz
macheda wg mnie słaba zmiana
fryers kilka dobrych interwencji, spoczał na obronie, nie brał udziału w ofensywie
» 10 grudnia 2011, 18:35 #87
redmati: Freyers potrzebuje pewnie jeszcze trochę czasu, żeby zyskać pewności siebie i ogrania, ale zmiana dobra, zrobił swoje :)
» 10 grudnia 2011, 18:58 #86
mickb: wszystko fajnie, super, szkoda tylko, że nie w meczu z Bazylea...

na razie nie ma co oceniac, zobaczymy jak sie bedzie miala sytuacja na przelomie grudnia i stycznia
» 10 grudnia 2011, 18:30 #85
Bartez95: Szkoda, ze z baselem tak nie zagrali, ale nani absolutnie byl dzis najlepszy
» 10 grudnia 2011, 18:26 #84
sisinho: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 18:29

Wraca forma Naniego, Antek też nie najgorzej (chociaż dalej prawa noga ofc) , natomiast martwi Young bo miał być rywalizacją z Antkiem natomiast początek miał obiecujący a teraz w ważnych meczach słabiutko.
» 10 grudnia 2011, 18:29 #83
Maro107: Może odpadnięcie z CL wyszło nam na dobre? Tak sobie myślę - i tak w tym sezonie prawdopodobnie nie byłoby miejsca dla nas w ścisłych finałach (ćwierćfinały, półfinały), a możemy bardziej skupić się na PL. Już nie będzie czegoś takiego, że przykładowo "Fergie oszczędza Rooneya na mecz Ligi Mistrzów". Myślę, że tutaj może być na odwrót - oszczędzi Rooneya na PL i nie zagra w Lidze Europejskiej po to, aby po sezonie wszędzie widniały napisy CHAMP20NS :D
» 10 grudnia 2011, 18:21 #82
sisinho: Do CHAMP20NS nam jeszcze daleko jednak to jest jakiś krok do tego tytułu.

Natomiast City musi gubić punkty , najlepiej jutro z Chelsea. Teraz to oni mają większą presję , bowiem my wygraliśmy i czekamy na nich . Być może dlatego lepiej grać mecze przed nimi , bo przed meczem nie mamy spinki typu "City wygrało/zremisowało , więc my też musimy".
» 10 grudnia 2011, 18:28 #81
CRX2: City gra pojutrze.
» 10 grudnia 2011, 18:58 #80
dorisdd: No, takie United to można oglądać :) Świetna gra, Roo się przełamał, ogólnie ofensywa DZIAŁA ;) Pozdrawiamy hejterów :* MU wróciło! :)
GLORY GLORY MAN UNITED!
Z niecierpliwością czekam na kolejne - miejmy nadzieję dobre - mecze :)
» 10 grudnia 2011, 18:19 #79
XxNaniXx: Nani najlepszy oczywiście, ale Valencia miał 3 asysty :)
» 10 grudnia 2011, 18:16 #78
przemekk28: No ważne, że Nani wraca do starej formy, bo jest bardzo ważnym zawodnikiem MU. Jeśli jest w formie to nikt go nie potrafi zatrzymać, tak jak kiedyś Ronaldo :)
» 10 grudnia 2011, 18:19 #77
su22m4: Ważne punkty! Mam nadzieje,że obrona jeszcze trochę się poprawi. Bo to najsłabszy element naszej drużyny.Szczególnie z prawej strony.
» 10 grudnia 2011, 18:16 #76
Kajdano: Rooney wreszcie zagral na ataku i strzelil 2 bramki chociaz moglo byc ich wiecej. Nani najlepszy na boisku, swietna gra i cieszy jego forma. Antek wreszcie zagral bardzo dobry mecz 3 asysty i o to chodzi ;) Jones znow swietny wystep to juz norma u niego. Carrick dzisiaj tez niezle, oby tylko utrzymal ta forme na dluzej. Troche slabo zagral Welbeck ze Smallingiem. Ogolnie znakomity wystep, oby tak dalej !
» 10 grudnia 2011, 18:16 #75
Vervvis: Wg mnie nie ma sie co zachwycac bo jest to slaba druzyna wiec taki wynik jak najbardziej normalny w kryzysie. Ale coz cieszy wynik i ciesza 2 gole Rooneya ktory jest slaby ;/
» 10 grudnia 2011, 18:15 #74
mobi7: ta słaba drużyna ograła nas w lidze w poprzednim sezonie jako jedna z niewielu...i to kiedy bylismy w znacznie lepszej formie...kibic powinien pamietać takie rzeczy
» 10 grudnia 2011, 18:19 #73
redmati: Ta słaba drużyna przegrała z 'mega super ultra hiper' dobrym City 1:3, więc faktycznie wynik 4:1 to marne zwycięstwo i w sumie to jesteśmy beznadziejni, że tylko tyle ugraliśmy...
» 10 grudnia 2011, 18:22 #72
Crisyne1: Jako pierwsza o ile sie nie mylę ( nie licząc wpadki w pucharze z West Ham 4:0)
» 10 grudnia 2011, 18:23 #71
mobi7: tak, zgadza sie......nikt sie nie zastanawia piszac jak słabą druzyną jest wolv, ze zawsze kiedy któras druzyna ma grać z United, to jest dodatkowa mobilizacja, zazwyczaj przecietniaki graja ponad swoje mozliwości. nie ma sie co rozpływać, ale tez nie bagatelizujmu od razu tej victorii. cieszmy sie :)
» 10 grudnia 2011, 18:27 #70
DominFan: Dobre spotkanie w wykonaniu United:) Brawo!
» 10 grudnia 2011, 18:15 #69
ptaq: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 18:15

Wkoncu zdominowany srodek pola szkoda ze siadli po 4 bramce az sie milo ogladalo
» 10 grudnia 2011, 18:15 #68
przemekk28: Brawo United ! Mam nadzieję, że to pierwszy krok do powrotu z kryzysu.
» 10 grudnia 2011, 18:13 #67
kamila105: coś ruszyło, brawo :)
» 10 grudnia 2011, 18:11 #66
jegloKJ9: Nareszcie wysokie zwycięstwo po dobrym meczu. W końcu Rooney się przełamał, tak jak tego oczekiwałem ;) G.G.M.U. ! ! !
» 10 grudnia 2011, 18:11 #65
dr96chicharito: No nareszcie pewne zwycięstwo!
Frustrująca porażka i odpadnięcie z Champions League w pewnym stopniu wyszły nam na dobre. Oby tak dalej. Pokładam w nich wielkie nadzieje.
Glory Glory ManUnited!
» 10 grudnia 2011, 18:10 #64
bronislaw: No kur...ka wodna nie moge!! Co ty czlowieku piszesz?? Bany powinny byc za takie bzdury a nie za bluzgi. W pewnym stopniu wyszlo na dobre bo wygralismy z wolves....po prostu nie wierze. Wolalbym porazke z 16 zespolem EPL i 1/8 LM
» 10 grudnia 2011, 18:13 #63
bunio3219: Piękny mecz .Widać że nie ma presji po przegranych meczach. Myślałem że mu postawi na wyniki po 1:0 . Ale co tu dużo mówić Nani łapie forme . Roo się odblokował i Wilki do domu. ;d Gromkie lanie ;d
» 10 grudnia 2011, 18:10 #62
designer: jak moze byc presja po przegranych meczach. Nikt od United nie oczekiwal takiego dobrego spotkania. Tylko od regularnych zwyciezcow, ktorzy maja dosc rowna forme przez caly sezon oczekuje sie wiele i na takich ekipach ciazy presja. Tutaj tylko mozna chwalic ich za styl wygranego meczu, ale ja i tak jestem nastawione sceptycznie do tej wygranej, bo "Wilki" sa dla mnie "okregowka" Premiership. Poczekajmy az nadejdzie mecz z ktoryms z gigantow. Wtedy zobaczymy kto bedzie gora. Jesli United zagra tak chociazby z City, to moge powiedziec ze kryzys w duzej mierze minal. Teraz jest jeszcze na to za wczesnie, bo byl to trening a nie prawdziwie waleczny mecz do ostatniego gwizdka w Premiership.
» 10 grudnia 2011, 18:31 #61
Adamczik: Oby to był początek końca kryzysu. Aczkolwiek nadal uważam, że letnie wzmocnienia są niezbędne.
» 10 grudnia 2011, 18:08 #60
mario93: na canal plus dziś Arsenal 1:0. Za tydzień stawiam u bukmachera taki wynik w meczu, który puszczą w C+
» 10 grudnia 2011, 18:08 #59
Potak: Nie wiem nad czym się tutaj zachwycać ... ;/ Mecz z kelnerami z 16 miejsca, bramka stracona, ostatnie 20 minut siedzieli na nas, mieli okazje strzeleckie. Czym tu się tak cieszyć ? 2 bramkami Roo który oprócz tego widać bez formy i chęci do gry ? Z gościem coś jest nie tak, bo raczej zawsze go kojarzyłem z walecznością, ambicją,a dzisiaj przypominał mi trochę Berbatova ... Zobaczymy jak dalej będzie w meczach z przeciwnikiem z wyższej lokaty jak 16 miejsce ...
» 10 grudnia 2011, 18:07 #58
axel52: dokładnie.
Poczekajcie z tymi ochami na lepszego rywala.
Wolves zagrało dno
» 10 grudnia 2011, 18:09 #57
bronislaw: dokladnie. Co niektorzy na glowy poupadali. A tytul wiadmosci to brzmi jakbysmy wygrali z barcelona czy chociaz z jakims totenhamem. Mecz ze slabiakami u siebie, wygrany 4:1, no rewelacja. Po takim meczu i tak wielkim powrocie LE jest nasza!!
Puknijcie sie w leb.
» 10 grudnia 2011, 18:11 #56
hitman90: Taa... powinni wygrac 14:0 (tyle ich dzieli miejsc w tabeli), dominowali na boisku przez 80 min, a Ty narzekasz, ze Wolves mialo strzeleckie sytuacje? Takich jak Ty pewnie nic nie zadowoli.
» 10 grudnia 2011, 18:12 #55
bronislaw: nie wiem do kogo piszesz, ale jezeli do mnie to odpowiem: zadowoli, glupi remis z bazyleą. Zwyciestwo cieszy ale nic nie oznacza bo rywal za slaby - to jest sens naszych wypowiedzi.
» 10 grudnia 2011, 18:14 #54
hitman90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.12.2011 18:17

Bazylea tez jest slaba jak barszcz. Chodzi o to, ze widac, ze cos ruszylo. 4:1 po takiej porazce to dobry wynik, a i gra byla dobra. Co do Rooneya, to nie rozumiem tej opini. Nie raz wracal sie pod linie kocowa i blokowal rywala.
» 10 grudnia 2011, 18:17 #53
sprinter07: TAK w końcu zagraliśmy dobry mecz!!cieszy mnie to nie którzy pisali ze J.Evans to już przegramy cały mecz a tu prosze zagrał przyzwoicie. GLORY GLORY UNITED!! CZEBA DAĆ czas młodym
» 10 grudnia 2011, 18:06 #52
Harry92: Było dobrze ale to jeszcze nie to... Jeszcze czuć tą nutkę niepewności... ;) Ale powoli, powoli... :)
» 10 grudnia 2011, 18:04 #51
vip14: Wielki szacun. Nareszcie przełamaliśmy się. Wayne Rooney nareszcie strzelił bramkę. Nawet 2. Bardzo dobry mecz Naniego. MU znowu zyskali u mnie szacun. Glory, Glory Manchester United :)
» 10 grudnia 2011, 18:04 #50
mobi7: skoro stracili to jestes leszcz nie kibic
» 10 grudnia 2011, 18:06 #49
mobi7: prawdziwy kibic nie traci i nie zyskuje szacunku do druzyny co mecz w zaleznosci od rezultatu
» 10 grudnia 2011, 18:08 #48
grass13: Dokładnie. Na dobre i na złe !
» 10 grudnia 2011, 18:12 #47
OnlyRedDevils: Valencia hat trick w asystach :) Jak dla mnie po Nanim najlepszy zawodnik.
» 10 grudnia 2011, 18:04 #46
Kamixxx: Pieknie United !
o to chodzilo :P
mowilem ze sie Roo odblokuje ? ;p
Oby tak dalej :)
» 10 grudnia 2011, 18:03 #45
xCleverley: oby tak było co mecz.!
» 10 grudnia 2011, 18:02 #44
1993greg: No, to nam było potrzebne... dobry mecz i wysokie zwycięstwo. Cieszy dobra dyspozycja Naniego który według mnie był dzisiaj naszym najlepszym zawodnikiem. Obok niego postawił bym Carricka który naprawdę zagrał bardzo dobry mecz. Cieszą także bramki Rooneya, ale to jeszcze nie jest ten Roo z początku sezonu. Według mnie trochę za dużo strat i niecelnych podań. Mam nadzieję że w następnych meczach będziemy kontynuować taką grę.
» 10 grudnia 2011, 18:02 #43
Artixo: to był 2 najlepszy mecz united w tym sezonie poniewaz wiadomo najlepiej było 8:2 z Arsenalem ale ten mecz chyba poczuliśmy głęboko w naszych sercach!
» 10 grudnia 2011, 18:02 #42
Megadeth: a 5:0 z Boltonem ?
» 10 grudnia 2011, 18:05 #41
redmati: Najlepszy nie najlepszy, na pewno najważniejszy, bo to było nam mega potrzebne, oby to był ten mecz, którym przełamaliśmy złą passę.
» 10 grudnia 2011, 18:42 #40
mobi7: mamy wspaniałych piłkarzy, po co biadolenie o transferach. skoro SAF mówi, że nie trzeba to nie trzeba. bawią mnie te dzieciaki co cały czas wołają o wielkie nazwiska w UTD, chcecie koszulki z maskotkami to przerzućcie sie na Real lub City tam grają pieniądze a tutaj klub z historią, dla nas prawdziwych kibiców liczą się barwy i herb i słowa SAF'a. Także sezoniaki, patrzcie jak United wstaje z kolan, słuchajcie co mówi SAF to może zrozumiecie wartość tej druzyny a nie pieniędzy wydanych na transfery. Wiem, że prawdziwi kibice zrozumieją o czym pisze...to jest tylko kwestia mobilizacji i zaangażowania w grę - sami widzieliście dzisiaj. A to nie jest jeszcze szczyt możliwości. Dziękuje
» 10 grudnia 2011, 18:02 #39
hitman90: Nie masz racji. Mecz byl swietny, ale nie zapomniajmy, ze gralismy z Wolves, ktorzy co rok walcza a byt w PL. Wierze w MU, ale nie ma co sie oszukiwac, brakuje srodkowego pomocnika. A tak z drugiej strony, to po co SAF chcial sciagnac Nasriego badz Sneijdera (oficjalne ingormacje), skoto mamy taki mega sklad? :)
» 10 grudnia 2011, 18:08 #38
mobi7: kolego nie pisze, że to był szczyt możliwosci, nie rozpływam sie nad dzisiejszą grą, ale chyba sam widziałeś jak zyskuje na wartości zespół który wychodzi zmobilizowany, ma chęć do gry. w środę tego zabrakło, a nie środkowego...poza tym Clev jest znakomitym młodym zawodnikiem, niesamowiscie zaluje, że nie moze o tym przekonać tych wszystkich wołających o transfer środkowego. ma pech, ale jak wróci zrozumiecie bezsens wydawania na siłe peiniędzy
» 10 grudnia 2011, 18:11 #37
hitman90: Ale ja nie jestem zwolennikiem wielkich nazwisk i wielkich tansferow. Uwazam jednak, ze od czasu do czasu trzeba kogos kupic, kiedy jest wyrazna dziura. Mobilizacja to jedno, a umiejetnosci to drugie. Dla mnie brakuje zawodnika na pozycje, na ktorej zmuszony jest grac Rooney.
» 10 grudnia 2011, 18:16 #36
mobi7: poza tym gdyby SAF chciał jak twierdzisz to by ściągnął, on nie zna półśrodków. to brednie bulwarówek, tyle razy dementował ten transfer, czego matołku wierzysz bardziej prasie niż managerowi?!
» 10 grudnia 2011, 18:16 #35
hitman90: Matolku?:) Smieszny jestes. Rozumiem, ze wypowiedzi samego Sneijdera uwazasz za bulwarowki? SAF nie jest bogiem i nie moze sobie wybrac kto trafi do zespolu. Zreszta z czym Ty dysujtujesz, z tym co powiedzial Ferguson? Z drugiej strony SAF ostatnio powiedzial, ze nie kupi teraz nikogo, bo pilkarze, ktorych by chcial sa 'niedostepni'. To tez opinia bulwarowki??
» 10 grudnia 2011, 18:19 #34
ptaq: zgodze sie z tobaw 100%
» 10 grudnia 2011, 18:21 #33
mobi7: Ty kolego myślisz, ze to jest tak, że sobie SAF pstryknie palcem a amerykańce sypną z rękawa. nie widzisz, ze wychodzi ManU z kryzysu finansowego i SAF nie bedzie dawał za piłkarza takich pieniedzy skoro sa mlodzi utalentowani...czekaj wrócaz chłopaki po kontuzjach pogadamy. a za matołka przepraszam. emocje po srodzie mi nie opadły
» 10 grudnia 2011, 18:24 #32
mobi7: poza tym "Matołek" to nie jest jeszcze takie obraźliwe ;)
» 10 grudnia 2011, 18:30 #31
hitman90: Hehehe :) No fakt, nie jest zbytnio obrazliwe :P Generalnie jak byl Clev, bylo super, ale zlapal kontuzje i chyba widac co sie dzieje... Lubie Carrica, ale nie wierze, ze pokaze cos wiecej niz do tej pory, zreszta podobnie jak Anderson!:(
» 10 grudnia 2011, 18:37 #30
mobi7: ja nie lubie ani jednego ani drugiego, wole jak gra park, mimo ze ma szeroka noge do przyjecia ;d niech czas pokaze, ale nie liczyłbym na jakis transfer, a juz na pewno nie w zimie
» 10 grudnia 2011, 18:40 #29
hitman90: Transfer zima? xD O tym nawet nie pomyslalem. Tym bardziej, ze SAF juz powiedzial, ze nikogo nie kupi. Jak on mowi, ze nie, to znaczy, ze nie xD SAF jest uparty pod tym wzgledem:)
» 10 grudnia 2011, 19:02 #28
ManUtdFun: Nareszcie! Nareszcie zagraliśmy jak mistrzowie :) Super się ten mecz oglądało, piłka chodziła, nareszcie dużo strzałów (nie bali się uderzać z daleka), Łądne akcje tworzyli, w końcu skuteczność była:) same pozytywy z dzisiejszego meczu :) Moim zdaniem to najlepszy mecz od .. remisu ze Stoke, gdzie moim zdaniem zaczął się ten nasz cały „kryzys”. Teraz pozostaje liczyć na to, że mecz z Wilkami to nie był pojedynczy epizod, lecz początek nowego United w tym sezonie :) Miałem nosa co do wyniku, niby obstawiłem 3:0, ale taka sama różnica bramkowa, wierzyłem, mocno wierzyłem, że chłopaki dziś pokażą prawdziwą gierkę. Można sobie pomyśleć, że przesadzam z oceną tego meczu, ale biorąc pod uwagę to co ostatnio graliśmy dzisiejszy mecz był świetny. I co, nadal uważacie że potrzebujemy wzmocnień? Ja nadal podtrzymuje swoje zdanie, że mamy odpowiedni skład, który może wiele osiągnąć. Dziś Carrick i Jones w środku królowali, bardzo dużo przechwytów, niewiele strat. Nareszcie Rooney strzelił rameczkę i to od razu dwie. Zagrał tam gdzie zawsze powinien, razem z Welbeckiem tworzą dobry duet, gdybyśmy mieli trochę więcej szczęścia mecz zakończyłby się wynikiem 7:1. Roo w formie jeszcze nie jest, sporo niedokładnych piłek, ale od czegoś trzeba zacząć. Strzelił brameczki i teraz musi być lepiej! Nani i Valencia także super mecz. Pierwszy dwie rameczki, drugi dwie asysty. Dzisiaj skrzydła były w porządku :) Jeżeli tak będziemy grać ciągle, to o mistrza nie ma co się martwić. W takim stylu myślę, że pokonamy City w FA Cup :) Brawo Diabełki ! Oby tak dalej! Zapominamy o Lidze Mistrzów, najlepszym się zdarza. Trzymamy obecny poziom i idziemy po mistrza! Glory Man United! :) United forever!
» 10 grudnia 2011, 18:02 #27
mickb: tak - ciągle uważam, że potrzebujemy transferów, może nie wielu, ale na pewno klasowego rozgrywającego, niestety boję się, że takie mecze jak ten tylko zamażą rzeczywisty obraz tej formacji...
» 10 grudnia 2011, 18:32 #26
ManUtdFun: wszystko się okaże w przyszłych meczach, czy dzisiejsza wygrana to była jednorazowa super gra Carricka i Jonesa czy też początek super "współpracy". Mi się wydaje, że to może być początek bo tak chyba jeszcze nie graliśmy. Zawsze razem z nimi był Roni a w przodzie jeden napastnik. Teraz Rooney poszedłdo przodu a ci dwaj dali sobie rade sami. Wiem, że to tylko Wolves iu jak przyjdzie ważniejszy mecz może być trudniej, ale wydaje mi się, że należy dać im szanse, niech pokażą czy stać ich na dobre rozgrywanie czy też potrzeba wzmocnień :)
» 10 grudnia 2011, 19:22 #25
f4nMU: Bardzo dobry mecz w wykonaniu United ! Mam nadzieje ze to bylo przelamanie. Swietny wystep Naniego. Nie podobalo mi sie tylko duzo przegranych pojedynkow Smallinga w obronie. Po za tym reszta na plus !
» 10 grudnia 2011, 18:02 #24
mateuszr20471: Wszyscy sie dobrze spisali. Carrick jest po prsotu niesamowity, gdyby przez caly sezon byl w takiej formie, to ze zdrowym Clevem moglby stworzyc wspanialy duet.
» 10 grudnia 2011, 18:01 #23
bachankas: Dobry mecz, oby teraz było tylko równie dobrze. Najlepiej zagrali Nani i Jones.
» 10 grudnia 2011, 18:01 #22
patrykbor2: Nani dzisiaj zawodnikiem meczu. Od razu za nim na jednym miejscu Jones i Carrick. Brawo Diabelki dziekujemy i oby tak dalej. One Love One United!!
» 10 grudnia 2011, 18:01 #21
Artixo: BRAVO BRAVO pozdro dla niedowiarków ja wierze w Red Devils wypadek przy pracy z Bazylea który niestety przyniósł skutki ale napewno wygramy LE!
MEGA GGMU!
» 10 grudnia 2011, 18:01 #20
NNAANNII17: wkoncu odzyskali forme jednak ferdinand miał racje ale trzeba to udowodnic w next meczu i kibicowac chelsea w meczu z city zeby city wkoncu przegrało i bylibysmy coraz blizej odzyskania fotela lidera
» 10 grudnia 2011, 18:00 #19
matsza: Przyjemnie się to spotkanie oglądało. Najbardziej cieszy lepsza niż ostatnio gra no i ważne, że wygraliśmy. GGMU :)
» 10 grudnia 2011, 18:00 #18
Rooni126: I wreszcie widac bylo chec zdobywania bramek u rooneya ...
» 10 grudnia 2011, 18:00 #17
szedi93: Wielki powrót w rzeczy samej :) Warto zwrócić szczególną uwagę na grę i postawę Carricka w destrukcji :) . W końcu pokazaliśmy skuteczność, zaangażowanie i charakter , który mieliśmy na początku sezonu . Z taką grą jesteśmy w stanie szybko odrobić straty do City , a zimą wzmocnień chyba i tak nie będzie , a po dzisiejszym meczu można rzec , że ich nie potrzeba :) GLORY ! :)
» 10 grudnia 2011, 18:00 #16
marcelbwin: Gra była już znacznie lepsza.Oby tak dalej!
» 10 grudnia 2011, 18:00 #15
bartekMCU: no wkońcu widze cztery brameczki a nie zenujace 1:0
» 10 grudnia 2011, 17:59 #14
rodjaevel: Dobry mecz :)
Mam nadzieje ze wraz z tym zwyciestwem przerwiemy zla passe :D
Teraz tylko 2 pkt. do City, jestem ciekawy ich nastepnego meczu...
GLORY GLORY MAN UNITED!
» 10 grudnia 2011, 17:59 #13
jacoparada: szkoda że żaden z nich nie ustrzelił hat trick'a...!bardzo dobrze pokazał się Phil Jones !!
» 10 grudnia 2011, 17:58 #12
mrNorbi: podobal mi sie dzisiaj Valencia.1szy raz od bardzo dlugiego czasu podobal mi sie Jego wystep.
a Jones przerasta sam siebie,w nastepnym sezonie bedzie najlepszym defensywnym pomocnikiem w lidze bo to bedzie Jego pozycja wydaje mi sie.
generalnie dobre spotkanie w wykonaniu Diablow!!
» 10 grudnia 2011, 17:58 #11
malikchicharito: W końcu przełamanie. Oby tak dalej ! Brawo
» 10 grudnia 2011, 17:58 #10
Xeravin: bądź spokojny United nie wychodzi z formy ;]
» 10 grudnia 2011, 17:58 #9
pogbawelbeck: 4:1, i to mi sie podoba !!bo tak w typerze mam, dlatego fajnie);-
» 10 grudnia 2011, 17:57 #8
OnlyRedDevils: Takim samym składem powinni wyjść w następnym meczu.
» 10 grudnia 2011, 17:57 #7
SabinQ: Nani i roo najlepsi .
» 10 grudnia 2011, 17:56 #6
ironia: Pieprzysz głupoty. Rooney prócz 2 bramek totalny piach.
» 10 grudnia 2011, 17:57 #5
jacoparada: No Rooney jeszcze nie w formie ale strzela i to jest najważniejsze!
» 10 grudnia 2011, 17:59 #4
wisnia93619: jak na jego możliwości to faktycznie poza bramkami niczego nie pokazał.
» 10 grudnia 2011, 18:00 #3
kapturek22: @ironia no to faktycznie nic nie pokazał...co według Ciebie musiałby strzelić 4 żeby zagrał dobrze ?czy jeszcze sam sobie asystować ? ;D Nie wiem czy oglądałeś mecz ale zauważ że to nie były gole do pustej bramki więc jako napastnik zrobił wszystko co do niego należy w tym meczu i nie wiem zupełnie czemu mówisz że źle grał.
» 10 grudnia 2011, 19:43 #2
Cooyava: Dobry mecz i zdecydowane zwycięstwo. Nareszcie
» 10 grudnia 2011, 17:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.