Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

SAF: Zawsze będę stawiał na skrzydłowych

» 30 października 2011, 19:54 - Autor: Bart - źródło: tribalfootball.com
Sir Alex Ferguson przyznał, że skrzydłowi będą zawsze ważną częścią jego drużyny.
SAF: Zawsze będę stawiał na skrzydłowych
» Szkot nie myśli chyba o budowaniu zespołu wokół mocnego, środkowego pomocnika
W ostatnich miesiącach wielu specjalistów i kibiców uważało, że Szkot do zespołu powinien sprowadzić środkowego pomocnika. W przekonaniu utwierdziły ich derby Manchesteru, gdzie David Silva zdemaskował wszystkie słabości Diabłów w tej strefie boiska.

- Wiemy, w jakim kierunku zmierzamy. Zawsze dokładnie przyglądaliśmy się naszej sytuacji. Dokonywaliśmy rozsądnych zakupów. Liczę na to, że w przyszłości będziemy równie dobrze inwestować w zawodników bądź wyłowimy jakiś młody talent.

- Silva to świetny zawodnik - każdy buduje zespół według własnych upodobań. My robimy to inaczej niż inne kluby, ponieważ zawsze gramy szeroko, skrzydłowymi - zakończył Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Neville: Wszyscy chcą wygrać Carling Cup
Następny news »
Pierwszy sukces Solskjaera, Molde mistrzem Norwegii!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (43)


Veon: Nie samymi szkrzydłowymi się gra. SAF powinien o tym wiedzieć.
Ta wypowiedź albo pokazuje głupote SAFa albo to że nie zamierza on sprowadzić kogoś pokroju Sneijdera lub Modrica. Z dwojga złego wole to 2.
Dobry środkowy pomocnik już nie wiem od jakiego czasu jest nam najbardziej potrzebny. Nie chce czekać 5 lat aż Cleverley nabierze doświadczenia i się rozwinie (o ile się rozwinie bo bez pomocy bardziej doświadczonego rozgrywającego szanse na to maleją). Można grać głównie skrydłami ale drużyna z najwyższej półki powinna grać zarówno środkiem jak i skrzydłami.
» 31 października 2011, 14:54 #41
Devil7United: Nie zapędzaj sie ze swoimi wypowiedziami, United od dawna stawia na skrzydła, oglądając mecze nie zauważyłeś że środkiem też atakują ? Napisałeś że można grać głównie skrzydłami no i oni to po prostu robią, grają głównie skrzydłami jednak ataki środkiem też się pojawiają przeanalizuj kilka meczy United a sam to zauważysz, najwyraźniej SAF ceni swoich środkowych pomocników i aktualnie nie chce wydawać kasy na kogoś na tą pozycję i wcale mu się nie dziwie bo uważam że ktoś pokroju Sneijdera nic nie wniósłby do naszej gry.
» 31 października 2011, 17:52 #40
axel52: ale nawet gra skrzydłami wymaga lepszych środkowych niż my mamy.
O czym ta głupia gadka ?
co to za brednie że można grać skrzydłami zupełnie bez dobrych środkowych , to takie ściemnianie mające zamaskować zaniedbania SAF-a w tym kierunku
» 31 października 2011, 22:05 #39
Devil7United: Nie jest tak źle, zauważcie że Roo świetnie sobie z rozgrywką piłki radzi, a Cleverley wyrasta na świetnego piłkarza, jeśli jeszcze się rozwinie i wróci do siebie po kontuzji to jednego środkowego już mamy, drugim może być Anderson lub Giggs więc nie wiem po co ta afera ze środkowymi.
» 2 listopada 2011, 22:49 #38
vip14: Ma rację, bo bez skrzydłowych nie byłoby gry. :D
» 31 października 2011, 10:36 #37
lolroflneo: tego Modrica, który zadeklarował, że chce przejść do Chelsea?
» 31 października 2011, 11:03 #36
Lavryn: bo nie chce się przeprowadzać, skoro ma świetne oferty w Londynie? Wg mnie to co powiedział nie przesądza sprawy, można o niego powalczyć.
» 31 października 2011, 13:35 #35
Martin: Czyli co, o klasowym playmakerze możemy na chwilę obecną zapomnieć?
» 31 października 2011, 04:49 #34
Lavryn: Gówno prawda, z Ronaldo wcale nie byliśmy silniejsi. Wygraliśmy LM, ale jak każdy pamięta po karnych z Chelsea. Obecna Barcelona- która nas ostatnio zmiażdżyła, jest po prostu półkę wyżej niż wtedy Chelsea. Od wielu sezonów mamy bardzo mocny skład, lecz nie kompletny.
» 31 października 2011, 13:39 #33
zborek07: Tylko ze w tym finale gralismy momentami fenomenalnie.Byl Tevez,Ronaldo,Rooney.Szly takie akcje, ze rece az same skladaly sie do oklaskow.Byla fantazja i polot w grze.I zadne statystyki mnie nie przekonaja ,ze Nani( ktorego oczywiscie bardzo lubie) jest bardziej wartosciowym pilakrzem od Cristiano.Tak na marginesie najlepsza byla druzyna z 99roku.
» 31 października 2011, 17:16 #32
zenek: Skrzydła to mamy ale środek to nasza pięta achillesowa. trzeba wzmocnić środek jakąś gwiazdą. Myślę ze dopóki SAF nie kupi kogoś do środka to o mistrzu możemy zapomnieć. CARRICK się nie nadaje, a anderson ma duże wahania formy. Musimy kogoś kupić Fletcherowi i koniec.
» 31 października 2011, 00:37 #31
Nefrit: Off-top: Molde FK zdobyło mistrzostwo!!
» 30 października 2011, 23:04 #30
karas2011: Przydałby się news! :)
» 31 października 2011, 00:33 #29
tomciocr7: No fakt skrzydłowych mamy świetnych... Ale co z tego jak nie ma im kto piłki dogrywać...
» 30 października 2011, 22:42 #28
Altair: Silva po nas jechał więc kupmy Sneijdera - kolejnego rozgrywającego poza beznadziejnym Andersonem i młodym Tomem. .

Skład, który chciałaby widzieć większość użytkowników:
Cleverley-Sneijder-Rooney-Nani-Young-Hernandez i super-ofensywny styl gry

Pytam się, co wg was miałoby to rozwiązać, bo najwidoczniej jestem za głupi aby zrozumieć wasz tok rozumowania?

United jest potrzebny defensywny pomocnik z prawdziwego zdarzenia. Ktoś kto będzie walczył na swojej połowie, tak jak to robi już u nas Rooney wkur** przeciwnika. Obrońcy grają dobrze, ale De Gea ma najwięcej interwencji, bo właśnie środek pola pozwala przeciwnikowi na wszystko i później taki Silva urządza rzeźnie na Old Trafford..
» 30 października 2011, 21:33 #27
Edwin13: To, że inni chcą widzieć taki skład nie znaczy, że od razu musisz ich "JECHAĆ". Zgadzam się z tobą taki zawodnik by się przydał.

PS. Zaraz będzie odp. że @Altair ich nie jedzie.
ODP. W przekazie jest zawarta ironia.
» 30 października 2011, 21:41 #26
mariusz1990: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.10.2011 22:30

Jedna Porażka i już płaczecie jeśli jesteś za stylem gry city to bądź ich kibicem a nie podważasz styl Sir Alexa Fergusona
» 30 października 2011, 22:28 #25
gitkolo: Jeezu.Co nam Po Lassie czy Busquetsie jak nie mamy kogoś kto będzie tę cholerną piłkę rozgrywał.Co Dfe. pomocnik ma rozgrywać? albo damy to zadanie Andersonowi?Zastanówcie się nad swoimi postami bo żelazną defensywą LM nie wygrasz
» 30 października 2011, 22:57 #24
Megadeth: gitkolo - ROTFL, a Inter to co zrobił ?
» 30 października 2011, 23:54 #23
dagoberto: Megadeth Inter jak wygral LM to posiadal w swoim skladzie takiego zawodnika jak Sneijder, to jest taki holender ofensywny pomocnik wlasnie, moze go znasz ?
» 31 października 2011, 00:05 #22
Megadeth: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2011 01:26

akurat oglądałem wszystkie mecze Interu w LM i mieli najsolidniejszą obronę ze wszystkich drużyn, przypomnij sobie ile było krzyku że Mourinho zabija football tym stylem gry. Nie zaprzeczam iż Wes jest ofensywnie usposobionym zawodnikiem... śmieję się tylko z komentarzy takich jak -" żelazną defensywą LM nie wygrasz" I mów co chcesz, ale to przede wszystkim porządkiem i dyscypliną na tyłach wypracowali to zwycięstwo.
» 31 października 2011, 01:25 #21
mateuszr20471: Altair-zgadzam się z tobą w 100%. Mysle, ze gdybysmy mieli Roya Keane'a to inaczej by to wygladalo. Nasz srodek jest dziurawy jak ser. Nawet gdy na poczatku sezonu w srodku grali Ando i Tom defensywnie to nie wygladalo dobrze. Potrzeba DMa z jajami, nie bojacego sie zrobic wslizg, nie bojacego sie uderzyc z dystansu (nie mamy takiego pilkarza), ktory nie bedzie sie bal walczyc bark w bark. Gdyby do tego potrafil sporo w ofensywie to juz wogole byloby swietnie.
mariusz1990- nie oszukuj sam siebie, po meczu z Chelsea gramy kompletny piach. Nie tylko styl kulal. Jesli jestesmy kibicami i chccemy dobra United to musimy ich krytykowac jesli slaba graja oraz podawac mozliwosci poprawienia sytuacji.
gitkolo -Anderson to typowy ofensywny pomocnik. Gdyby za nim gral klasowy DM a Ando chasalby na polowie przeciwnika to wierze, ze gralby znakomicie. Pamietacie chyba, ze na poczatku sezonu Ando z Tomem rządził i dzielil w srodku pola, a chyba tak szybko umiejetnosci nie spadna.
gitkolo-dobrze, ze ty nie jestes trenerem United. Kazdy trener ci powie, ze zespol buduje sie od obrony. Daliscie tu przyklad Interu a ja dam tu nasz przyklad. Sezon 2007/2008, United wygrywa LM. W 1/4 finalu gralismy z Roma wyniki 1:0, 2:0. W 1/2 finalu gralismy z Barcelona ( 0:0 i 1:0). Wygralismy wtedy ten puchar przede wszystkim dzieki znakomitej obronie, ktora wowczas byla najlepsza na swiecie. Oczywiscie ofensywa takze byla imponujaca, jednak to te czyste konta daly nam LM.
» 31 października 2011, 07:16 #20
mateuszr20471: Altair-zgadzam się z tobą w 100%. Mysle, ze gdybysmy mieli Roya Keane'a to inaczej by to wygladalo. Nasz srodek jest dziurawy jak ser. Nawet gdy na poczatku sezonu w srodku grali Ando i Tom defensywnie to nie wygladalo dobrze. Potrzeba DMa z jajami, nie bojacego sie zrobic wslizg, nie bojacego sie uderzyc z dystansu (nie mamy takiego pilkarza), ktory nie bedzie sie bal walczyc bark w bark. Gdyby do tego potrafil sporo w ofensywie to juz wogole byloby swietnie.
mariusz1990- nie oszukuj sam siebie, po meczu z Chelsea gramy kompletny piach. Nie tylko styl kulal. Jesli jestesmy kibicami i chccemy dobra United to musimy ich krytykowac jesli slaba graja oraz podawac mozliwosci poprawienia sytuacji.
gitkolo -Anderson to typowy ofensywny pomocnik. Gdyby za nim gral klasowy DM a Ando chasalby na polowie przeciwnika to wierze, ze gralby znakomicie. Pamietacie chyba, ze na poczatku sezonu Ando z Tomem rządził i dzielil w srodku pola, a chyba tak szybko umiejetnosci nie spadna.
gitkolo-dobrze, ze ty nie jestes trenerem United. Kazdy trener ci powie, ze zespol buduje sie od obrony. Daliscie tu przyklad Interu a ja dam tu nasz przyklad. Sezon 2007/2008, United wygrywa LM. W 1/4 finalu gralismy z Roma wyniki 1:0, 2:0. W 1/2 finalu gralismy z Barcelona ( 0:0 i 1:0). Wygralismy wtedy ten puchar przede wszystkim dzieki znakomitej obronie, ktora wowczas byla najlepsza na swiecie. Oczywiscie ofensywa takze byla imponujaca, jednak to te czyste konta daly nam LM.
» 31 października 2011, 07:18 #19
TraN: Komentarz zedytowany przez usera dnia 31.10.2011 11:46

Zgadzam się z Altair. Trzeba umieć nie tylko atakować, ale też bronić. Szczególnie się przyda def. pomocnik biorąc pod uwagę dość częste występy Evansa :). Taki Cleverley umie bardzo dobrze rozgrywać i nie potrzeba Nam tutaj gościa, który zaraz na wejście chciałby 200 tys./tyg. Chociaż z drugiej strony w roli def. pomocnika dobrze spisywałby się Park ( w formie).
» 31 października 2011, 11:42 #18
gitkolo: No dobbra, ja nie mówie ze def pomocnik jest niepotrzebny.Wiem ile znaczyli w 2010r Cambiasso i Zanetti dla Interu(oni grali z Bayernem jako def.)ale rozwaliłs mnie stwierdzeniem, że gdybyśmy mieli dobrego Def. pomocnika to Anderson grał"znakomicie".Sorry ale on jest lewonożny i powinien miec bombe w nodze tak jak to w zwyczaju mają lewonożni zawodnicy a on tym czasem zdobył jako ofe pomocnik az4-5 goli podczas 5-6letniego pobytu na OT gdzie na def. grali Carrick=07/08 sezon, Fletcher=08/09 sezon czy Hargo=07/08 sezon.A on dalej nie potrafił dać nam to czego od niego oczekujemy.Ja pamiętam jedno jego podanie.Z Porto gdy tylko podał na połwie Porto do CR7 a ten sobie wysunał i za*ebał gongala którego do dzisiaj pamiętamy.Jak dla mnie Anderson jst zbyt słaby jak na potrzeby takiego zespołu jak Man Unitd i nawet przyjście Cambiasso,Lassany Diarry nie spowoduje, ż Brazylijczyk zacznie grać na miare naszych oczekiwań.
» 31 października 2011, 13:16 #17
mateuszr20471: gitkolo- Tylko pamietaj, ze Ando w sezonie 2007/2008 malo co gral, a ponadto mial tylko 19 lat. W nastepnych sezonach gralismy formacja 4-4-2 wiec Ando musial udzielac sie takze w defensywie. Pamietacie mecz m.in. z Schalke gdy gralismy formacja 4-3-3 (4-5-1) a Ando strzelil 2 gole? A zreszta ja od Andersona czy Cleverleya nie wymagam nie wiadomo ilu goli. Oni maja na boisku inne zadania.
» 31 października 2011, 17:57 #16
Klimaa: Ferguson lekko tuszuje sprawę. Musimy grać tym kim mamy. Anderson nie zawsze gra na wysokim poziomie (a pewnie nigdy znakomitym piłkarzem nie będzie) a Cleverley jest po prostu zbyt mało doświadczony. Jestem pewny że przed kolejnym sezonem kupimy kogoś do środka. Jednak wątpię by zawodnika pokroju Sneijdera..
» 30 października 2011, 21:30 #15
gitkolo: Ale do jasnej ciasnej Skrzydłowymi gówno zdziałamy!Każdy mocnijsze rywal już wie, że jeśli zatrzyma naszych skrzydłowych to po sprawie.To głównie dlatego przegraliśmy z Barcą, czy City!!
» 30 października 2011, 21:07 #14
Przemo07: Czyli już wiemy że na porządnego środkowego nawet nie mamy co liczyć w zimie.
» 30 października 2011, 20:50 #13
majew: Ale snejder jest NIEZBĘDNY!!
» 30 października 2011, 20:21 #12
Ave: Wolałbym zobaczyć gaitana w naszej koszulce - zanim ktoś go śmignie sprzed nosa :x
» 30 października 2011, 20:57 #11
xCleverley: no mamy świetnych skrzydłowych Naniego,Younga, Valencie czy nawet Giggsa . ;)
» 30 października 2011, 20:17 #10
H2O1994: I Parka:)
» 30 października 2011, 20:18 #9
xCleverley: celowo go tu nie wypisałem, bo ja Parka do świetnych nie zaliczam
» 30 października 2011, 21:52 #8
Arothq: park jak dla mnie jest dość specyficznym skrzydłowym :D nie widziałem w jego wykonaniu wrzutki - przeważnie zbiega do środka i lipa. Może i walczy i nie raz nam ratował tyłek, ale czegoś tu brak jednak.
» 30 października 2011, 22:59 #7
Fabio: Park NIE JEST skrzydłowym ,ale środkowym pomocnikiem ,gra Koreańczyka na skrzydle ,to tylko i wyłącznie " wynalazek " SAF'a ,który jak dla Mnie jest konkretnym nie wypałem !!
» 30 października 2011, 23:24 #6
H2O1994: A pamiętasz jak Park wrzucił Evrze na główkę i gol?? Dalej twierdzisz że nigdy nie dośrodkowuje?
» 31 października 2011, 06:25 #5
ROO10MU: "My robimy to inaczej niż inne kluby..." ponieważ my kształcimy zawodników, wykrywamy talenty a nie rzucamy kasą na prawo i lewo...
» 30 października 2011, 20:00 #4
hitman90: Zaraz dostaniesz becki kolego, bo wielu naszych kibicow placze, ze nie ma wielkich gwiazd :]
» 30 października 2011, 20:06 #3
Ave: Może dlatego, że to jedyna opcja na którą nas stać? Czasem aby znacząco wzmocnić swoją drużynę musisz zajrzeć głęboko w kieszeń. Jeżeli zadowala ciebie sam talent, to spoko. Zawsze ceniłem ofensywny, szybki oraz zaskakujący styl gry united, który ostatnio nieco się wypalił. Potrzebny nam motor napędowy w środek pola, kogoś kreatywnego jak nico gaitan!
» 30 października 2011, 20:44 #2
Veon: Raz na jakiś czas warto by rzucić kasą. Mamy XXI wiek. Wiek w którym pieniądze mają spore znaczenie.
» 31 października 2011, 14:57 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.