Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czterech graczy poza składem na mecz z Evertonem?

» 27 października 2011, 06:24 - Autor: Biafra - źródło: dailymail.co.uk
Po dotkliwej klęsce z Manchesterem City sir Alex Ferguson zamierza dokonać kilku roszad w wyjściowej jedenastce na sobotni ligowy mecz z Evertonem.
Czterech graczy poza składem na mecz z Evertonem?
» Po dotkliwej klęsce z Manchesterem City sir Alex Ferguson zamierza dokonać roszad w wyjściowej jedenastce na sobotni mecz z Evertonem, czym chce wysłać klarowną wiadomość do swoich podopiecznych.
Wprawdzie szkocki menadżer w ostatnich dniach nieco się uspokoił i stara się nie rozpamiętywać wyniku niedzielnych derby Manchesteru, to bardzo prawdopodobne, iż wybierając skład na potyczkę z The Toffees da upust swoim emocjom i posadzi na ławce kilku piłkarzy, odpowiedzialnych jego zdaniem za losy spotkania z Obywatelami.

Poza składem zdaniem brytyjskich mediów mają znaleźć się Rio Ferdinand oraz Patrice Evra, których Ferguson po meczu z City oskarżał o lekkomyślność i niewykorzystanie swojego doświadczenia w momencie, kiedy drużyna najbardziej tego potrzebowała.

Na środku defensywy ma zatem pojawić się wracający po kontuzji Nemanja Vidić oraz Phil Jones, natomiast na bokach obrony zagrać mają Chris Smalling i Fabio da Silva. Środka pola nie będą raczej zabezpieczać już Darren Fletcher z Andersonem, lecz Tom Cleverley i Michael Carrick. Takimi zmianami sir Alex zamierza wysłać klarowną wiadomość do graczy, którzy jego zdaniem zagrali ostatnio poniżej oczekiwań.

Jeśli chodzi o linię ataku, to pomimo dobrego występu Dymitara Berbatowa i Michaela Owena w spotkaniu z Aldershot Town, menadżer United nie przewiduje zmian w tej części formacji. O sile ognia Czerwonych Diabłów na Goodison Park ma stanowić Wayne Rooney, a partnerować mu będzie któryś z dwójki Javier Hernandez - Danny Welbeck.

Jakich zmian faktycznie dokona Ferguson i czy pomogą one odnieść jego podopiecznym pierwsze wyjazdowe zwycięstwo w Premier League z Evertonem od września 2007 roku, przekonamy się już w sobotę.


TAGI


« Poprzedni news
"Vidić powinien był dobrze spojrzeć w lustro"
Następny news »
Smalling: O reprezentacji pomyślę później

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (82)


cesarz: Za dużo roszad w obronie. Wg mnie Ferguson popełnia błąd co mecz zmeniając tak diametralnie linię obrony. A przeciez im mniej zmian w obronie tym lepiej. Wydaje mi się, że SAF sam nie wie jaki duet widziałby w podstawowej 11 ManUtd jako ten najlepszy. Od kilku lat jest to Rio-Vidic. I każdy to jasno rozumiał. Jesli jeden z nich nie mógł grać to wchodził Evans czy O'Shea. Teraz tak na prawde mamy 3-4 równych stoperów. Nie wiem jak wy... ale ja i tak stawiałbym na duet Rio z Vidicem. Pomimo tego, że Ferdiand ostanio zawodzi to, ale w deucie z Vidiciem grają obaj grają pewnie. I właśnie taki środek (Rio-Vidic) chciałbym zobaczyc w meczu z Evertonem. Na prawej Jones. Smalling gra nieco bez polotu ostatnio. Co do lewej to nie wiem... Evra nie zachwyca, ale nikogo lepszego w tej chwili teraz nie mamy... Bracia jakoś odsunęci w tym sezonie...
» 29 października 2011, 03:03 #76
arti197: ale na mecze ligi mistrzów: De Gea-Smalling,Ferdinand,Vidić,Evra-Nani,Claverley,Anderson,Young-Rooney,Chicharito!! a rezerwa: Park,Jones,Valencia,Berbatov,Carrick,Welbeck!!
» 28 października 2011, 14:27 #75
arti197: na mecz z evertonem bym ustawił: De Gea-Smalling,Jones,Vidić,Fabio-Nani,Anderson,Young-Welbeck,ROONEY,Cicharito
» 28 października 2011, 14:24 #74
chicodegea: Wine za porazke ponosi w 90 procentach Evans za beznadziejny, lekkomyslny faul na Ballotellim. Evra z Ferdinandem ponosza odpowiedzialnosc jedynie za rozmiary porazki. Mnie akurat podobalo sie ze starali sie chlopaki atakowac, a ze kontry byly zabojcze to inna historia. Posrednia wiec wine za taki stan rzeczy ponosi sam SAF wystawiajac Evansa w pierwszym skladzie.
Trzeba sie natychmiast ogarnac i przestac udzielac wywiadow, ze zrobimy to czy tamto. Boisko weryfikuje wszystko. Nani chce byc najlepszy na swiecie, gada ze lubi presje itp a wychodzi na boisku i klapa. Musimy zaczac grac jak zespol czyli podanie wyjscie na pozycje i tak do przodu.
» 28 października 2011, 00:27 #73
Klimaa: O porażce z City prędko się nie zapomni, a dobrze że winni tej haniebnej porażki usiądą na ławce. Everton nie gra jakoś szczególnie pięknie w tym sezonie więc roszady nie powinny wpłynąć na wynik spotkania. Ale fajnie byłoby zobaczyć Hernandeza, powinien dostać szansę od pierwszych minut!
» 27 października 2011, 23:47 #72
Damyrade: Czemu on nie chce postawić na tego owena i berbe ja bym spróbował tak szczerze
» 27 października 2011, 22:23 #71
HouseII: wszystko ladnie pieknie... tylko po co carrick za fletchera?
» 27 października 2011, 20:03 #70
Metal: Po to, że Fletcher gra ostatnio słabo a Carrick zaliczył dobry występ z Otleu.
» 27 października 2011, 20:12 #69
nelsonk: No właśnie, z Otelul'em czyli z nikim!
» 28 października 2011, 09:34 #68
axel52: dla wielu tutaj dobry występ zawodnika United z jakimiś ogórkami jest wyznacznikiem jego wspaniałych możliwości nijak mających się do rzeczywistości
» 28 października 2011, 12:00 #67
lukas0970: I bardzo dobrze że Ferguson wyciągnął konsekwencje z tych piłkarzy ,powinni sie bardziej przyłożyć do tego spotkania zwłaszcza Evans.
» 27 października 2011, 19:29 #66
Devra: Glory Glory Man United !! 3 pkt nasze !
» 27 października 2011, 19:12 #65
cathan4: SAF WIE LEPIEJ
» 27 października 2011, 19:05 #64
AgEnT: Chyba jednak trochę za dużo tych zmian. Przypomnijmy sobie jak graliśmy jednym składem na początku sezonu i wygrywaliśmy wszystko, a w dodatku graliśmy znakomicie, ale to tylko moje zdanie.
» 27 października 2011, 18:44 #63
RedDragon: Ja tez tak sadze. Tylko akurat teraz trzeba cos zmienic
» 27 października 2011, 21:32 #62
paul1011: De Gea
Smalling Jones Vidić Evra
Nani Fletcher Anderson/Cleverley Young
Rooney Chicharito
» 27 października 2011, 18:06 #61
krzych419: Hahaha " Alex Ferguson zamierza dokonać kilku roszad w wyjściowej jedenastce " - i to ma być zaskoczenie, przecież roszady są co mecz, sam już się w tym dawno pogubiłem :)
» 27 października 2011, 17:32 #60
PrzemekM: Anderson by mógł zostać.
» 27 października 2011, 17:24 #59
BarenS: że co ?! powiedziałbym raczej ze Fletcher.... Anderson moim zdaniem zagrał może mniejsza maniane niż Evans ale ten mecz tez nie należał do jego najlepszych, tyle błędów ile widziałem u niego w tym meczu to nie widziałem we wszystkich poprzednich...
» 27 października 2011, 17:56 #58
Fredi: zmiany są potrzebne a takie mi sie właśnie podobają Vidic Jones Cleverley do składu Evre bym zostawił
» 27 października 2011, 17:12 #57
skoda037: de Gea - Smalling, Jones, Vidic, Evra -
Young, Carrick, Cleverley, Park - Rooney, Berbatov
» 27 października 2011, 16:59 #56
dawidb154: dawaj dawaj Fergie to teraz dostaniem 8;)
» 27 października 2011, 16:33 #55
zamaro: "nie ucz ojca dzieci robić" Sir Alex Ferguson jest osobą która najlepiej wie co trzeba zrobić, żeby następny mecz nie wyglądał tak samo jak ten z City, a skoro stary skład nie umiał sobie poradzić i przegrał 1:6, to bardzo dobrze, że będą roszady w składzie :)
» 27 października 2011, 16:37 #54
master24: Ty idź Dawid lepiej domino układaj
» 27 października 2011, 16:43 #53
swiezu: Znowu nazbieramy jak dziad w czapkę,!!
» 27 października 2011, 17:02 #52
gosc1234: a ja chce Berbatova i nie jestem przekonany do Cleverlego...
» 27 października 2011, 16:19 #51
Halas1234: TAkim składem powinniśmy grać że by chłopaki mogli sie zgrac wiedzieć kto gdzie jest ustawiony a nie pierdo...nie bo chłopaki wiedza do kogo podac i na kim moga polegac ... Glory Glory United
» 27 października 2011, 16:05 #50
karas2011: W końcu SAF mądrze mówi, dobra 11.
» 27 października 2011, 15:49 #49
dondimano: zgadzam się w 100% z przedmówcą
» 27 października 2011, 15:34 #48
traxoNrpk: De Gea
Smalling, Jones, Vidić, Evra
Nani, Cleverley,Carrick, Young
Rooney, Hernandez - Welbeck

Stawiałem na tą 11-stkę już przed sezonem i nadal wydaje mi sie najlepsza. Chciałbym widywać Toma w skladzie bo to naprawde bardzo wartościowy gracz i najlepszy rozgrywający w United.
» 27 października 2011, 15:23 #47
7iverson7: Przed sezonem nikt nie wiedział,że Smalling bedzie gral na prawej obronie i,ze Jones wprowadzi sie tak dobrze do zespolu by wygryzc Rio.Wiec nie wciskaj kitu.
» 27 października 2011, 16:28 #46
paul1011: Dla mnie to jest wyjściowa 12 :)
» 27 października 2011, 18:04 #45
MDuch7: @traxoNrpk

Evra raczej nie zagra chyba Fabio bd gral i watpie ze 3 napastnikow zagraja jezeli bd nani i young a poza tym dales 12 zawodnikow :P
» 27 października 2011, 19:51 #44
kacper78: Przecież traxoNrpk napisał że jego zdaniem zagra albo Chicharito alb0o Welbeck ;)
» 27 października 2011, 20:18 #43
McG: Jeszcze więcej roszad w składzie? To da się tak?
» 27 października 2011, 15:23 #42
reddevils94: Stawiam że na ataku będzie Rooney a obok niego Welbeck bądź Hernandez. W pomocy stawiałbym na Naniego (choć nie grał w ostatnim meczu dobrze to zawsze możemy na niego liczyć, Cleverley, Anderson bądź Valencia chociaż nie wiem czy jest w tak dobrej dyspozycji jak kiedyś no i Young. Na bramce oczywiście De Gea a obrona to wielka nie wiadoma.
» 27 października 2011, 15:13 #41
vip14: Powiem tak, że musimy to wygrać jeśli chcemy jeszcze City w tabeli dogonić. Musi grać Rooney i Hernandez. Jeśli nie to o zwycięstwie powyżej 2:0 nie ma co liczyć.
» 27 października 2011, 14:46 #40
xCleverley: wolałbym Jonesa na prawej obronie, a Smalling do środka no ale ok ;) Carrick + Cleverley myślę,że to dobry pomysł; )
» 27 października 2011, 14:29 #39
Bartez95: Zgodze się z toba DR47, że ta jedna porażka to nie powód zeby wariować , porazka to porazkai trzeba to przelknac, ale nie zgodze sie co do tego ze to byl przypadek. Trzeba po prostu przyznac ze w tym dniu city bylo duzo lepsze.
» 27 października 2011, 14:00 #38
DR47: Lindegaard
smalling jones vidic fabio
nani cleverley carrick young
rooney berbatov
» 27 października 2011, 13:57 #37
RedUnitedfan: Berbatov Lindegaard ? po co ?
» 27 października 2011, 14:47 #36
cypek23: też bardzo bym chciał zobaczyć Bebatova moim zdaniem zasłużył na to .Pokazał że nadal potrafi strzelać bramki i dobrze asystowac oraz wracać się do obrony . Ferguson powinien dac mu szanse ;]
» 27 października 2011, 15:29 #35
jarzynekk: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2011 13:57

Podziwiam determinację ludzi którzy piszą takie dłuuugie wywody ;D Dajcie sobie na luuzz... Fakt, porażka była na prawdę nieprzyjemna, bo z city, bo derby ale bez przesady.. to tylko przegrana. Ja uważam, że nie ma co przesadzać ze zmianami. Osobiście chciałbym zobaczyć Berbe. Lubie tego piłkarza, genialnie panuje nad piłką wręcz ośmiesza przeciwników czasem swoimi podaniami, przyjęciami. Gdyby miał tylko więcej szans to na pewno czarowałby bramkami jak w poprzednim sezonie.
» 27 października 2011, 13:57 #34
DR47: Berbatov do pierwszego składu!!1
» 27 października 2011, 13:56 #33
cypek23: Popieram Berbatov powinien zagrać w pierwszym składzie .!!
» 27 października 2011, 15:30 #32
DR47: jedna porażka i juz wszyscy wariujecie ogarnijcie troche to byl przypadek
» 27 października 2011, 13:50 #31
designer: a co w waszym skladzie robi ten pajac Nani? Co wyscie wszyscy poglupieli do reszty czy co? Przeciez to patalach odkad sedzia zagwizdal mecz z Rumunami. Nie chce widziec tej miernoty grajacej w kratke, bo znow przegramy kolejny juz mecz i to z jego winy. Park za Naniego a srodek pola taki jak Ferguson podal. Chicha od pierwszej minuty z Roo a nie tam jakis Welbeck, ktory wystapil w tym blamazu i niczego nie robil podobnie jak inni. Ferguson wprowadzil wtedy Chiche na boisko ale po co? Przy stanie ktory byl nie do odrobienia? Zalosny ruch i tyle.
» 27 października 2011, 13:15 #30
Vervvis: jedyna miernota ktora znam jest ten pan u gory...
» 27 października 2011, 13:21 #29
DR47: dokładnie chica tylko dobija piłki a welbeck konstruuje akcje
» 27 października 2011, 13:41 #28
cypek23: lool własnie w meczu z City to skrzydłowi się najlepiej spisali ... W tym Nani i Young
» 27 października 2011, 15:31 #27
devious: Bardzo dobry ruch Fergusona, Evrze i Ferdinandowi od dawna należał się siarczysty kop w tyłek bo mniej więcej od początku poprzedniego sezonu z meczu na mecz grają coraz gorzej... Evra to już cień gracza, który był najlepszym lewym obrońcą świata, nic nie wnosi do defensywy, w ofensywnie jest aktywny ale bezproduktywny - choć uwielbiam tego piłkarza za wcześniejsze dokonania i charakter to już nie mogę patrzeć na te jego idiotyczne "rajdy" w czasie których przeważnie kończy "biegiem" na czworaka (przyjrzyjcie się, jego co druga akcja tak się kończy ;) i z co najwyżej wywalczeniem autu bądź rzutu rożnego - ktoś pamięta w tym sezonie udane dośrodkowanie bądź długie podanie Evry? O asystach i golach nie mówię bo to zawsze była rzadkość...

Ferdinand z kolei wiecznie się leczy bądź odpoczywa i o ile jeszcze niedawno mozna było na to przymknąć oko (grał rzadko ale dobrze) to ostatnio gra mało i do tego jeszcze niepewnie...

Trzeci, który powinien karnie zostać odsunięty od składu na najbliższe 2-3 mecze to Anderson - wielka i ciągle niespełniona nadzieja... Przed sezonem wierzyłem w niego ale powoli tracę tę wiarę, chłopak ma 2-3 udane mecze a potem 7 kiepskich i tak w kółko...

Fletcher też zagrał przeciętnie ale on dopiero wraca do formy i tutaj jednak chciałbym mu dać jeszcze szanse nawet z Evertonem... Bo jednak przy kontuzji Giggsa i karze dla Ando w pomocy pojawia się spory problem...

I to właśnie nie Evra czy Ferdinand są największymi problemami SAFa - bo tych można zastąpić ale w środku pojawia się "odwieczny" problem MU czyli tzw. "bida z nędzą" - wygląda to kiepsko zarówno na papierze jak i w rzeczywistości :/

I niestety potwierdza się to, o czym mówiłem przed sezonem - problemem MU nie jest brak rozgrywającego bo tutaj mamy choćby Rooneya grającego jak ofensywny pomocnik (tak jak np. Van der Vaart w Tottenhamie) ale właśnie brak dwóch bardzo dobrych defensywnych pomocników... W City też grają bez prawdziwego rozgrywającego, bo Silva biega po całym boisku i niekoniecznie rozdziela piłki na skrzydła jak to robił np. Scholes - Silva ma "wolna rękę" bo ma za sobą 2 lub czasem nawet 3 bardzo dobrych defensywnych pomocników - Yaya, de Jonga i Barry'ego - tak samo w Tottenhamie, Chelsea, Arsenalu czy Barcelonie zawsze gra co najmniej 1 jak nie 2 tzw. "przecinaków" - a w United takim graczem jest tylko Carrick - ostatnio mało grający a do tego dość przeciętny w porównaniu do Songa, Busquetsa (którego nie lubię ale doceniam) czy Parkera...

Fletcher nie jest defensywnym pomocnikiem, tym bardziej Cleverley i Anderson, Park i Giggs - i tu jest problem United bo żeby kreować grę trzeba najpierw szybko ją przechwytywać w środku pola, nie tracić głupio i asekurować obronę - taką rolę w United umie pełnić tylko Carrick (i ew. Jones - być może) ale z kolei on jest mało dynamiczny i niezbyt dobrze rozdziela piłki...


Naprawdę lekarstwem na bóle United nie jest obecnie Sneijder ale gracz pokroju Hargreavsa (którego bez walki oddaliśmy do... City - jeżeli tam odbuduje formę to po prostu się załamię), który będzie sercem i płucami drużyny, który będzie dominował w środku pola - Sneijder to taki sam typ jak Silva, musi za sobą mieć solidnego defensywnego pomocnika albo najlepiej 2... Więc zanim będziemy znowu chcieli ściągnąć Sneijdera ja proponuję poszukać swojego nowego "Keana" czy "Hargo" :/

I dziwię się SAFowi, że w letnim okienku nie powalczył o Parkera - był do "wyrwania" za śmieszne pieniądze a jest piłkarzem na tę chwile dużo lepszym od Carricka, Fletchera i Andersona razem wziętych... amen :)
» 27 października 2011, 13:11 #26
jacoparada: DeGea
Fabio Vidic Jones Evra
Nani Cleverley Park Young
Rooney Berbatov (póżniej zmiana na Hernandeza)

A czemu proponuje Parka??Ma chyba najwięcej przechwytów z całej drużyny i ma bardzo mądre podania!
» 27 października 2011, 10:34 #25
DR47: na bramce lindegaard
» 27 października 2011, 13:47 #24
axel52: I znowu inny skład , znowu mieszanie mimo iż konieczne , ale to pokazuje sedno problemu.
Nie wiadomo już kto jest w podstawowym składzie a kto nie.
Zero zgrania , zawodnicy nie mają meczowego ogrania tak ważnego , co mecz inny skład , zmienia się nawet po 5 zawodników.
To droga donikąd
» 27 października 2011, 10:32 #23
mally: od kilku lat Ferguson jest królem rotacji, więc nie ma się co dziwić ;)
» 27 października 2011, 10:38 #22
Veon: Tylko w tym roku tych rotacji jest więcej niż kiedykolwiek.
Wydaje mi się że już jest ich więcej niż po połowie zeszłego sezonu.
» 27 października 2011, 13:47 #21
Fabio: Rotacja jest dobra i potrzebna ,a pokazanie graczom ,że nikt nie gra za nazwisko i nie ma pewnego miejsca w składzie to bardzo dobry i motywujący ruch np. dla Anderson'a
» 27 października 2011, 10:31 #20
satan23: Fajnie zobaczymy jak będzie o ile taki skład się pokaże na boisku :)
» 27 października 2011, 10:27 #19
zizi89: Dobrze prawisz. Tom i Ando muszą grać razem bo inaczej nie mają wsparcia w kreowaniu akcji a nie są jeszcze tacy genialni żeby sami coś pograć
» 27 października 2011, 10:12 #18
Vervvis: to sa spekulacje.... a poza tym Anderson byl jednym z glownych powodow utraty tylu bramek..
» 27 października 2011, 10:15 #17
MasterZiom: i agree with u:)
» 27 października 2011, 12:05 #16
Klimaa: Ani Cleverley ani Anderson nie są dobrzy w grze defensywnej..gdyby obaj się zapędzili nie miałby kto ich asekurować. Chyba że SAF zmieniłby taktykę z trzema środkowymi pomocnikami, ale to chyba jest niemożliwe..
» 27 października 2011, 23:50 #15
Marti24: Po pierwsze - czy ktoś może mi napisać, gdzie w TV (chodzi mi o canalplus) będzie na żywo w sobotę mecz z Evertonem? Mecz jest o 13, co do tego nie mam najmmniejszych wątpliwości.
Druga kwestia - rzeczywiście: Evra powinien zostać odsuniętyod tego meczu, gdyż w obronie ostatnimi czasy popełnia zbyt dużo błędów. Z drugiej strony Ferguson również jest winny za to, iż kiepsko grała obrona, bo drugiego środkowego obrońcę wprowadził dopiero 20 m po czerwieni Evansa. Zresztą uważam, iż na ławce albo na trybunach powinni usiąść także Anderson, Nani, Welbeck. Mieszane uczucia mam co do Ferdinanda (z Vidicem rozumieją się bez słów), Fletchera (dużo biega i ładną bramkę strzelił) i Rooneya - temu to po prostu dałbym odpocząć, po co kibice Evertonu mają go wygwizdywać. Owen z Berbatovem w ataku, a jak nie będzie szło, to Rooney i Hernandez.
» 27 października 2011, 09:34 #14
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.10.2011 09:52

wiesz o której jest mecz, to co za problem zajrzeć na stronę C+ i sprawdzić czy będzie tam transmitowany?... skończcie zaśmiecać komentarze
» 27 października 2011, 09:52 #13
axel52: na pewno w HD.
OD jutra all c+ w HD.
Zresztą pokazują też Chelsea prawie o tej samej godzinie
» 27 października 2011, 10:33 #12
kroOolik: Nasz mecz na C+ Weekend, na żywo 12:55
» 27 października 2011, 11:47 #11
bober89: nie jestem wielkim fanem Berbatowa ale nie miałbym nic przeciwko gdyby zagrał z Roo na ataku z Evertonem. Może by się okazało, że jeszcze lepiej sobie radzą we 2 niż Roo z Groszkiem czy Dannym.
» 27 października 2011, 08:34 #10
Vervvis: masz racje tez uwazam ze Berba swietnie pasuje do Rooneya ;p
» 27 października 2011, 10:16 #9
bober89: nie napisałem, że świetnie pasue do Roo, tylko że warto by było wypróbować tę parę w tym sezonie.
» 27 października 2011, 13:55 #8
wojtas9515: Dla mnie wyjdą tak:
De Gea
Smalling; Jones; Vidić; Fabio
Valencia; Anderson; Cleverley; Young
Rooney; Chicharito :)
» 27 października 2011, 08:27 #7
bober89: czemu chcesz żeby grał Anderson? widziałeś ostatnio jego mecze? można je w skrócie opisać jakio trochę truchtu, dużo chodzenia i niecelnych podań.
» 27 października 2011, 08:36 #6
rooney18810: ja bym dał tak
De Gea
Smalling Jones Vidić Fabio
Nani Fletcher Cleverley Young
Rooney Chicharito
» 27 października 2011, 07:41 #5
AmaraS: Jakich zmian faktycznie dokona Ferguson i czy pomogą one odnieść jego podopiecznym pierwsze wyjazdowe zwycięstwo w Premier League z "Everonem" od września 2007 roku, przekonamy się już w sobotę.
» 27 października 2011, 07:31 #4
MajinVegeta: Welbeck gra piach teraz..
» 27 października 2011, 07:28 #3
bunio3219: Dobrze że ich pozmienia, Tom i Michael mają szanse pokazania się z dobrej strony.
» 27 października 2011, 07:03 #2
Bartolek05: Chciał bym aby Fabio zagrał z Evertonem i pokazał się z bardzo dobrej strony.
» 27 października 2011, 06:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.