Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

17-letni Kovacic nową gwiazdą Diabłów?

» 19 października 2011, 18:46 - Autor: Bart - źródło: sportsvibe.co.uk
Sir Alex Ferguson po próbach sprowadzenia Wesleya Sneijdera oraz Luki Modrica podczas letniego okienka transferowego nadal poszukuje nowych rozgrywających, którzy mogliby poprowadzić Czerwone Diabły do triumfów w kolejnych latach.
17-letni Kovacic nową gwiazdą Diabłów?
» Młodzik z Zagrzebia obserwowany przez skautów United
Tym razem pod lupę Szkota trafił zawodnik Dynamo Zagrzeb - Mateo Kovacic. Utalentowanym pomocnikiem interesują się również Juventus, Bayern Monachium oraz rywale United z Premier League - Arsenal.

Ferguson wysłał swoich skautów do Zagrzebia, aby przyglądnęli się bliżej 17-latkowi zarówno w klubie jak i w kadrze Chorwacji U21. Chorwaci swojego podopiecznego wyceniają na około 10 milionów funtów. Agent zawodnika Marcel Kacinari sugeruje, że jego klient najprawdopodobniej przeniesie się do ligi angielskiej.

- Bardzo możliwe, że Mateo przeprowadzi się do Anglii, gdyż interesują się nim Arsenal oraz Manchester United. Te zespoły prowadzą w walce o jego usługi. Dynamo Zagrzeb niejednokrotnie robiło interesy z wieloma klubami w Premier League w przeszłości - komentował krótko Kacinari.


TAGI


« Poprzedni news
Holender na oku Manchesteru United
Następny news »
Capello: Rooney pojedzie na Euro 2012

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (59)


majster97: a może by tak sprowadzić Edena Hazarda
» 21 października 2011, 23:16 #53
GNR: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2011 02:11

Dla tych którzy nie rozumieją mojego krytycznego stanowiska w sprawie sprowadzenia tylko młodego piłkarza, bez dokupienia kogoś z doświadczeniem.
Kupienie jednego klasowego zawodnika do środka pola to nie szastanie kasą, tylko tez inwestycja. Czego Cleverley czy Kovacic moga się nauczyc od Carricka czy Fletchera? O ile więcej dała by im gra z piłkarzami którzy są mistrzami w swoim fachu... To tak jakby Chopina miał gry na fortepianie uczyć weselny grajek z zespołu disco polo... no może przesadziłem z porównaniem. O talenty trzeba dbac, inwestować w nie, a nie zostawiać samych sobie!! Gdyby młodziki miały obok siebie kogoś takiego jak Keano, ale to tylko marzenie...
» 21 października 2011, 02:08 #52
gondziora111: lepszy jest snajder :)i doświadczony nie róbmy z manchesteru arsenalu !!
» 20 października 2011, 18:00 #51
cypek23: masz racje Sneijder jest owiele lepszy ale no owiele droższy ;]
» 26 października 2011, 21:40 #50
gondziora111: zgadzam sie z zakup Łukasz Piszczka był by dobrym posunięciem.
» 20 października 2011, 17:58 #49
mateuszr20471: Na pewno ciekawa opcja ale nie na teraz. Mozna by go bylo pozyskac w styczniu i wupozyczyc do konca sezonu do Dinama. W styczniu powinnismy sie skupic na koniecznych zakupach. Mowie tutaj o pozyskaniu srodkowego pomocnika i bocznego obronce. Musza to byc pilkarze najwyzszej klasy, najlepiej, zeby mogli grac w LM.
» 20 października 2011, 17:35 #48
N17: Boczny obrońca?? Kupmy Piszczka! (to nie jest żart)
» 20 października 2011, 17:55 #47
Metal: N17 dobrze mówi.
» 20 października 2011, 19:32 #46
kap: A Co sadzicie o J. Wilshere z arsenalu on ma 18lat a graj całkiem nieźle .
» 20 października 2011, 17:09 #45
Metal: Kurde ja sobie od jakiegoś czasu marze żeby do nas trafił, z Cleverleyem to by był najmłodszy i najzdolnieszy duet w Premier Legue. Ale to raczej nie możliwe Arsenal go nie odda.
» 20 października 2011, 19:33 #44
vip14: Zobaczymy co potrafi :D
» 20 października 2011, 16:25 #43
oti: Dinamo ma genialną szkółkę, może kolejny wielki talent z niej? Ostatnio wypuścili choćby Mandzukicia i Lovrena.
» 20 października 2011, 15:03 #42
patriix03: mlody, ma talent?! no to zapraszamy!
» 20 października 2011, 14:32 #41
misiek98: według niektórych angielskich i awet polskich mediów prowadzimy w wyścigu po niego. Nawet agent mówił że Man Utd jest najbardziej konkretny.

Jednak według jakiegoś innego którego nazwy nie pamiętam ( źródła) Juve złożł ofertę za niego więc nie wiem co o nim myśleć
» 20 października 2011, 13:26 #40
helios120: ma 17 lat mógłby dojść jak ma talent
» 20 października 2011, 13:25 #39
Klimaa: Melodia przyszłości. A 10mln to bardzo dużo pieniędzy. Oby był trafionym zakupem, nie raz się spaliliśmy - jak chociażby z Tosicem.
» 19 października 2011, 23:55 #38
DonKedzior: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 22:42

mamy cleverley'a, mysle ze starczy juz srodkowych...
» 19 października 2011, 22:42 #37
AgEnT: ciekawe gdzie go masz, bo odkąd jest kontuzjowany to gramy gorzej ...
» 19 października 2011, 22:43 #36
SYSTEM: "mamy cleverley'a, mysle ze starczy juz srodkowych..."

hehe i co Tom na 4 frontach ma grać? :D
» 19 października 2011, 23:06 #35
Klimaa: Ale 17 latek też za wiele nie pomoże póki co klubowi ;-)
» 19 października 2011, 23:55 #34
N17: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.10.2011 18:00

@Klimaa
Przyda się ten 17 latek, Jack z AFC, czy ten z Evertonu, są po rok starsi, a jak dobrze grają? U Fergiego wiek ma małe znaczenie- liczą sie talent i umiejętności.

@DonKedzior
Taaaak, Carrick, Flecher, Gibson- walimy z takim środkiem na finał ligi mistrzów. Opchnijmy jeszcze Cleva i Ando, po co nam oni? Mamy i tak pomoc nieźle obsadzoną!!

P.S. Lecz sie.
» 20 października 2011, 17:57 #33
danio14kw: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.10.2011 16:56

Haha ;) Cleverley jedyny ma grać czy jak..? Tak to jest jak zagorzały fan zna 3 góra 4 osoby UKOCHANEGO klubu;P Pozdro
» 21 października 2011, 16:51 #32
Taurus: Przesadzacie, nie ważne ile ma lat, ważne jak gra, a skąd możecie wiedzieć że taki 17 latek nie poradzi sobie w roli rozgrywającego?? Praktycznie nikt z was go nie widział to czemu oceniacie go pod względem że się nie nadaje??.. przepraszam dla was lepiej Sneijdera za 40 mln kupić...
» 19 października 2011, 22:26 #31
karas2011: Jak jest to utalentowany rozgrywający, to nie ma na co czekać.. Trzeba brać póki dają, cena jak dla nas nie jest wysoka. 10 milionów, co to jest? Lepiej kupić go teraz, niż na następny sezon za 40 milionów.
» 19 października 2011, 21:38 #30
symok2: youtube.com/watch?v=a4TJlvmwL6g&feature=related
Nie wiem co to za zespół ten osijek ale kovacic mija ich jak pachołki. Trochę treningu pod skrzydłami SAFa i może stać się naprawdę kimś. Uważam na 5mln Zagrzebowi by styknęło :D
» 19 października 2011, 20:45 #29
siwy1602: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 21:02

Jest w nim jeden minus z tego co dostrzeglem na pierwszy rzut oka. Jest bardzo chudy i pewnie slaby fizycznie, a wiemy jak sie gra w Angli.. Ale z drugiej strony nad tym mozna popracowac. U de gei tez nad tym pracuja chodz jest bramkarzem.
» 19 października 2011, 21:01 #28
MichaelAngelo: To, że mija jakichś ogórków, nie znaczy, że jest dobry. Zaintrygował mnie tym, że trzyma głowę w górze, czego brakuje np. Naniemu. To dobry nawyk.
» 19 października 2011, 21:40 #27
satan23: W takim wieku to każdy wygląda jak leszcz :P ze 3 lata i się zbuduje masę mięśniową ;]
» 20 października 2011, 15:48 #26
N17: @satan23
Wypraszam sobie ;P
» 20 października 2011, 18:01 #25
kacperson07: a u nas dalej ściągajmy do klubów Lameyów, Jaliensów i Bunozów. Dlatego jesteśmy ciągle w czarnej dupie jeśli chodzi o futbol. U Chorwatów, Serbów czy Czarnogórców to normalne, że grają swoimi, inwestują w młodzież, a nie tak jak u nas, kupujemy(kupują właściwie prezesi, dyrektorzy) jakieś podgrzybki dziesiątego szeregu i płacą im grube miliony. A juniorzy nawet porządnego JEDNEGO boiska nie mają.
» 19 października 2011, 20:38 #24
fat1xd: Jones też miał być melodią przyszłości, a jest obecnie jednym z najlepszych młodych zawodników biegających po tym świecie. Ktoś go w ogóle widział, że już krytykujecie jego transfer?
» 19 października 2011, 19:51 #23
Wik: Te ceny są niemożliwe.. 10mln funtów za niesprawdzonego 17-latka? Śmieszne.
» 19 października 2011, 19:41 #22
kocio10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.10.2011 20:04

10 mln za niesprawdzonego 22-latka ? A jednak w PL strzelił te 15 bramek.
Ja myśle, że warto mu się bardziej przyjrzeć, bardziej niż temu Holendrowi.
» 19 października 2011, 20:03 #21
manik1999: Cristiano Ronaldo w wieku 18 lat przeszedł do nas za 12 mln funtów .
A skoro podobno piłkarz jest utalentowany i w dodatku tak młody to 10 mln według mnie do jest idealna cena :)
» 19 października 2011, 20:25 #20
siwy1602: W 100% sie z toba zgadzam :)
» 19 października 2011, 20:28 #19
Altair: Jest wielu zawodników, którzy w młodym wieku potrafili być wzmocnieniem dla zespołu, a nawet gwiazdą, więc czemu nie on?

Ktoś z was go w ogóle widział, czy chce tylko kogoś z "nazwiskiem", bo jest znany i nalepiej jeszcze aby przyszedł za 100 mln, bo wtedy dzieciaki będa mogły się pochwalić, że United wydało dużo kasy..

Poza tym, nie ma słowa ze strony United o nim, tylko agent mówi, że niby jest takowe zainteresowanie. Taraabt też gadał, że United go chce i jakoś nadal gra w Championship.
» 19 października 2011, 19:25 #18
devious: Taraabt gra w tym sezonie w Premier League przecież - QPR awansowało :)

ale poza tym masz rację :)
» 19 października 2011, 19:47 #17
ManUtd1993: Taraabt ma 22 lata i rewelacji jakoś nie gra , choć przyznam , że jest dobry , ale nie wyśmienity.
» 19 października 2011, 19:57 #16
GNR: To chyba jakiś żart? Ok mogą go sprowadzić i niech sobie gra i sie ogrywa, ale to póki co nie jest piłkarz do pierwszego składu. Nie ten wiek, nie te umiejętności, nie to doświadczenie. Potrzebny jest ktoś z nazwiskiem i umiejętnościami lokującymi go w czołówce środkowych pomocników świata.
» 19 października 2011, 19:08 #15
OnlyRedDevils: Hernandez też jak do nas przychodził "nie miał nazwiska" a teraz nie zamienilibyśmy go na nikogo innego. Trzeba próbować, a jak wiemy Sir Alex jest w takich sprawach bezkonkurencyjny.
» 19 października 2011, 19:15 #14
hitman90: Ta, a Cleverley mial ogrywac koncowki i mecze pucharowe ^^ A i Welbeck mial nie grac :D
» 19 października 2011, 20:14 #13
GNR: Nie ma co środek się sypie już całkowicie. OK, Scholes też był młodym zawodnikiem, kiedy to wszedł do pierwszego składu, by nagle zacząć świadczyć o jego sile. Ale realia futbolowe są jakie są. Potzrebne jest rozwiązanie na "teraz", czyli na jakieś dwa sezony, żeby mieć spokój i móc szukać młodych piłkarzy i tworzyc nową koncepcję gry drugiej linii. Niedługo nie będzie np. Giggsa i co myslicie, że Young zawsze będzie gral na lewej stronie, wątpię. ferguson ustawia go tam teraz, żeby mieć klasowego zawodnika na tej pozycji, kogoś kto póki co da tam jakość. Zapewne i tak sprowadzi lub wprowadzi do składu typowego, lewonożnego skrzydłowego, a Young ustawi na innej pozycji, bo koleś musi grać w pierwszym składzie. tak samo powinno być ze środkiem pola, a przynajmniej z jedną z pozycji (defensywny pomocnik/rozgrywający).
» 19 października 2011, 20:14 #12
siwy1602: Tak jak juz koledzy mowili Hernandez tez mial grac w rezerwach a strzelil 20bramek i "podobno" chce go sam Real. Nigdy nie widzialem tego 17-latka ale jak jest dobry moze juz zaczac grac. Wiek nie ma znaczenia. Mozemy wziasc przyklad z naszego klubu. Giggs debiutowal jak mial 17 czy 16 lat i gra do teraz. Pato jak przechodzil do milanu tez bodajrze byl w tym wieku i swietnie sobie radzi. Wiec pytam czemu ty chcesz placic fortune za gwiazde jak za grosze mozemy miec przyszla gwiazde!
» 19 października 2011, 20:25 #11
N17: "To chyba jakiś żart? Ok mogą go sprowadzić i niech sobie gra i sie ogrywa, ale to póki co nie jest piłkarz do pierwszego składu. "
Widzę że regularnie oglądasz mecze Dynama i wiesz co ten chłopak potrafi, jaki ma talent i na co go stać. Aha, no i do tego jesteś najpewniej skautem jakiegoś klubu...
» 20 października 2011, 18:06 #10
GNR: A kto mówi o Cleverley'u czy Welbecku? Ja zawsze lubię patrzeć na dobrą gre młodych piłkarzy, ale liga w której gra obecnie Kovacic nie jest tak mocna jak angielska, więc sory, pewnie jakby miał grać od początku w pierwszym składzie, to by go zjedli(jak Ronaldo na początku), co innego piłkarz, który został ukształtowany do gry w takiej lidze. Nie jestem skautem tak jak i wy, jednak nie widzę możliwości rozwoju młodych piłkarzy bez wzoru, który daje ograny już i obyty zawodnik z czołówki światowej. To nie jest tak, że talent sam się wyszlifuje. Ktoś musi mu powiedzieć jak się ustawić na boisku, jak współpracować z innymi. Ktoś musi stać za jego plecami. Jeśli piłkarz ma się uczyc wyłącznie na własnych błedach, to będzie ich popełniał sporo i w końcu usadzą go na ławce... W United było już sporo młodych, perspektywicznych piłkarzy, ale często nie miał kto ich poprowadzić. Na szczęście Chicharito ma obok siebie nie byle kogo, ale najlepszego napastnika świata, Welbeck też może się tym pochwalic, no a wczesniej grał już w tej lidze, choć w słabszym klubie tak samo jak i Cleverley. I to ten ostatni nie powinien się zmarnować, a póki nie ma klasowego środkowego, to wszystko wskazuje na to, że albo sam będzie musiał dać sobie rade, albo wiele z jego talentu zostanie stracone. Kovacic ma 17 lat i jak jest dobry to niech go kupią, ale na miłość boska niech nie liczą tylko na jego talent... ma go, ale jeszcze nie te umiejętności. Ogranie powinno przyjść gdzieś w wieku 20 lat, póki co jest tylko talentem, a nie rozwiązaniem problemów. Nawet Tom nim nie jest, bo sam nie załata całego środka, a co więcej nie ma odpowiedniego partnera który dawałby mu możliwość na maksymalne pokazanie swojej kreatywności.
» 21 października 2011, 01:51 #9
GNR: I jeszcze jedno nie mówię, że ma nie grać... niech gra ale i się uczy. Nawet Messi był kiedyś w cieniu Ronaldinho, a teraz niczym tamten potrafi "wciąć" się między obrońców i strzelić bramkę.... ale niech ma się od kogo uczyc!!
» 21 października 2011, 01:55 #8
KipeR10: Czemu 5 lat? myślę że w środku by sobie poradził lepiej niż Carrick i Anderson :)
» 19 października 2011, 19:07 #7
czarkie: niestety;]
» 19 października 2011, 19:05 #6
DrunkenBear: Nam jest potrzebny rozgrywający na już, a nie za 5 lat :/
» 19 października 2011, 18:53 #5
1878MU: za jakie 5 lat ? spojrz na Thiago z FCB, Jacka Wilshera oni zaczeli wielka kariere w wieku 18 lat i potrafia ' rozpierdalac systemy ' innych druzyn wiec nie piszczie glupot ze on za 5 lat bedzie przydatnyy.
» 19 października 2011, 20:12 #4
siwy1602: A ja sie nie zgodze! Moim zdaniem inwestycja w młodych piłkarzy to element rozpoznawczy tego klubu. Wolicie placic 40mln na sneijder czy za 10 mln kupic pomocnika ktory bedzie gral przez 15lat a taki sneijder maks 5. Spojrzmy na Welblecka, Cleverley, Phila Jonesa itd ktorzy beda stanowic o naszej sile. Za kilka lat za tych pilkarzy trzeba bedzie zaplacic grube miljony a my mamy ich prawie na darmo. Chyba nie chcecie zeby United szastalo kasa na gwiazdy jak nasz "Głosny sasiad"?
» 19 października 2011, 20:17 #3
DrunkenBear: @siwy1602:
Wole żeby United zapłaciło za gotowego zawodnika, który ma doświadczenie. Bo nie można samymi młodymi grać, no chyba że chcemy skończyć jak Arsenal. Młodego mamy Toma.

@1878MU:
Tak jasne, porównuj FCB do nas, oni mają 3 nominalnych rozgrywających (nie licząc Thiago), którzy mogą przejmować na siebie ciężar sezonu. A u nas żadnego nie ma.
» 19 października 2011, 21:03 #2
1878MU: nie porownuje FCB do nas, tlyko daje CI przyklad mlodych pilkarzy ktorzy robia furore i tyle.
» 21 października 2011, 07:16 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.