Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Leeds - Man Utd: Oceny pomeczowe

» 20 września 2011, 23:51 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Michael Owen został wybrany przez dziennikarzy Manchester Evening News najlepszym piłkarzem pucharowego meczu z Leeds United. Anglik dwukrotnie wpisał się na listę strzelców, a Czerwone Diabły wygrały 3:0.
Leeds - Man Utd: Oceny pomeczowe
» Michael Owen mecz z Leeds United (3:0) może zaliczyć do bardzo udanych
Ben Amos. Musiał poradzić sobie z zaledwie jednym czy dwoma strzałami. Problemów z nimi jednak nie miał. Ocena: 6

Ezekiel Fryers. Onieśmielająca atmosfera jak dla zawodnika urodzonego w Manchesterze. Nastolatek poradził sobie z tym bez problemów. Ocena: 7

Fabio da Silva. Kilka znakomitych zagrań, dobrze spisał się też w obronie. Ocena: 7

Michael Carrick. Nie wszyscy kibice są po jego stronie kiedy gra w pomocy. W tym meczu nie mieli powodów do narzekań. Ocena: 7

Antonio Valencia. Zdyscyplinowany w osobliwej jak dla siebie roli. Nie musiał sobie radzić z żadnymi poważnymi problemami. Ocena: 6

Ryan Giggs. Zagrał tylko w pierwszej połowie, ale to wystarczyło. Jego klasa mówi sama za siebie. Ocena: 8

Park Ji-sung. Biegał niezmordowanie tak jak zwykle. Ocena: 6

Mame Biram Diouf. Ustawiony na pozycji skrzydłowego. Asystował przy golu. Ocena: 6

Michael Owen. Fantastyczne wykończenia akcji. Znów wystarczyło mu pół metra wolnego miejsca, by być groźnym. Ocena: 8

Dymitar Berbatow. Ocena: 7

Federico Macheda. Momentami bił głową w mur, kiedy inni czekali na podanie. Ocena: 6

Zmiennicy:

Paul Pogba (za Giggsa 46'). Kilka imponujących momentów. Ocena: 7

Larnell Cole (za Machedę 78'). Pewna zmiana. Ocena: 6

Danny Welbeck (za Dioufa 70'). Spokojny powrót po kontuzji. Ocena: 6


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson: Młodzież spisała się świetnie
Następny news »
Michael Owen: Mam dopiero 31 lat!

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (60)


Devil7United: Jak ja lubię czytać te krytyczne komentarze dotyczące Berbatova :) dlaczego ? Bo na mojej twarzy pojawia się uśmiech, dzięki wypowiedziom tych krytyków którzy gó*** się na futbolu znają, a się wypowiadają. Nie będę bagatelizował - Berbatova i jego styl gry, ale to nie w tym rzecz. Rzecz w tym że wszyscy którzy go krytykują mają chyba klapki na oczach... Uważam, że Berbatov zagrał wczoraj jak Wazza w jednym ze swoich lepszych meczy po "przełamaniu" w poprzednim sezonie. Dlaczego ? Ponieważ mimo iż nie zdobył bramki, odwalił kawał świetnej roboty. Miał kilka słabszych momentów, strat, I TYLKO TYLE CHYBA KRYTYCY Z TEGO MECZU W JEGO WYKONANIU PAMIĘTAJĄ. O tym że kapitalnie zagrywał i potrafił dostosować tempo do każdej akcji już się zapomina, jestem jednym z tych niewielu, jednym z tych którzy uważają, że Berbatov zasługuje na regularniejszą grę, bo jest po prostu świetnym zawodnikiem, jednym z najlepszych.

Już kiedyś pisałem o próbie wystawienia przez SAF'a 3 napastników: Roo, Javier i Dymitar. Jestem po prostu ciekaw jak Ci trzej panowie rozumieli by się na boisku i kreowali ofensywną grę Manchesteru. Ustawienie Javiera grającego przed Wazzą i Berbatovem wcale nie byłoby głupim pomysłem. Zarówno Roo jak i Dymitar potrafią rozgrywać i świetnie trzymać tempo. Dwa skrzydła pt.: Young, Nani i Carrick bardziej cofnięty do defensywy, ale włączający się akcje ofensywne. Uważam że taka taktyka by wypaliła, jednak wątpię abym się kiedykolwiek wystawienia takiej linii pomocy i ataku doczekał :)

GLORY GLORY
» 21 września 2011, 20:10 #45
UniteDKanzaS: Super komentarz, podpisuję się pod tym obiema rękami;)
Swoją drogą tak długiego komentarza 11latkowie nie doczytają nawet do połowy, więc daremny Twój trud :)

Berbatov zagrał wczoraj dobry mecz, bez fajerwerków, po prostu odwalił kawał dobrej roboty.
» 21 września 2011, 20:49 #44
AJEP: Ja nie wiem czy to bylby dobry pomysl ale do jednego sie pdpisuje bo mnie denerwuje krytycy Berba wczoraj zagral swietnie spokojnie bez zadnej napinki wszystko wygladalo tak jak powinno...
» 21 września 2011, 21:23 #43
axel52: trudno nie było zagrać dobrze z takimi ogórasami
» 23 września 2011, 14:29 #42
Jack1987: Owen w wykończeniu klasa sama dla siebie :) Giggsa pojechał ostro z tą bramką, pewnie nawet reszta diabłów rozdziawiła usta ;)

Endo=> Oglądałem fakt faktem tylko pierwszą połowę, ale taka myśl mi chodzi po głowie: "Berbatov grał w tym meczu?Bo nie zauważyłem"
» 21 września 2011, 19:24 #41
Klich: ale oceny -.-
» 21 września 2011, 16:29 #40
fan11: Smiac sie chce jak sie czyta o tym, ze Berba gral slabo, a tym, co go bronia, kaze sie zakladac fancluby. Ludzie, moze to wy powinniscie zalozyc anty-fanclub? Bo nigdy go nie chwalicie, tylko ZAWSZE JEST KRYTYKA.
» 21 września 2011, 16:24 #39
TH14: no a co wczoraj zagral? zwalnial tylko kazda akcje! ...
» 21 września 2011, 18:40 #38
wrobel1992: TH 14 a co zawsze warto pchać się do przodu?! Wiele razy lepiej zwolnić akcje i poczekać na wsparcie niż bezsensu ją tracić!
» 21 września 2011, 20:14 #37
fan11: Nie bede ocenial gry Berby, ale chodzi mi o to, ze nawet jakby zagral super wysmienicie- wedlug niektorych tak i tak bylby najgorszym zawodnikiem na boisku.
» 22 września 2011, 15:33 #36
gori: Endo, nie ma sensu im nic tłumaczyć. Wiem boli jak się patrzy na te głupoty, ale cóż... Myślisz tylko, co za pajac ma prawo uważać się za kibica, pisząc i opowiadając takie farmazony.

Pozdrawiam.
» 21 września 2011, 15:29 #35
gori: hbt00 zmień avatar bo aż przykro się patrzy, giggs a obok tego stek bzdur w Twoim wydaniu. Berbatov na 4? Może leć do fify nowej co?
Miałem nie komentować tych głupot, ale tym razem zniżę się do tego poziomu.
» 21 września 2011, 15:26 #34
xCleverley: Fryers bardzo dobrze się spisał,widac,że będą z niego ludzie,ale teraz narazie to Puchar Ligi ;) bo w PL nie wiem jakby było ;)

Diouf 6 a Berbatow 7 ? na odwrót powinno byc Diouf zagrał b.dobrze, a Macheda nie wiem czy nie za wysoko oceniony.
» 21 września 2011, 13:56 #33
Micke: Macheda nie jest odkryciem na miarę rossiego i pozbyłbym się go z United. Większe nadzieje wiążę z Mame Dioufem, potrzebujemy silnego napastnika, który popisywał się jeszcze grając w Molde ekwilibrystycznymi golami.
» 21 września 2011, 12:26 #32
fan11: Silny napastnik? Welbeck wedlug mnie.
» 22 września 2011, 15:35 #31
hbt00: Ben Amos - zbyt wiele pracy nie miał, występ na plus. Ocena: 6

Ezekiel Fryers - świetny występ młodego Diabełka, pewnie, choć czasami zbyt nerwowo, dwa czy trzy świetne przerzuty na czubek nosa. Ocena: 7

Fabio da Silva - stać go na więcej, do żółtej kartki grał jak jeździec bez głowy, strasznie agresywnie i bez sensu. Później wyluzował i w miarę. Ocena: -6

Michael Carrick - hm, kolejny świetny stoper w naszym teamie ;) Ocena: 7

Antonio Valencia - poprawnie, miał jedną okazje na strzelenie bramki. Brakuje mi jedynie uśmiechu na jego twarzy, cały czas taki poważny, być może skoncentrowany?! Ocena: 6

Ryan Giggs - "jak wino..." Komentować nie trzeba, wystarczy popatrzeć na bramkę ;) Ocena: +8

Park Ji-sung - "Biegał niezmordowanie tak jak zwykle" i nic więcej... Ocena: 6

Mame Biram Diouf - silny fizycznie, w kilku akcjach pokazał się z dobrej strony, brakuje trochę ogrania... Ocena: 6

Michael Owen - obok Giggsa najlepszy na boisku, widać u niego głód gry, mam nadzieje, że dostanie więcej szans od Fergiego. Ocena: 8

Dymitar Berbatow - nie wiem co ten Pan robił na boisku?! Beznadziejny występ Bułgara. Co chwile machał rękami jak wielka gwiazda, kilka głupich strat w środku pola. W chwili obecnej ostatni napastnik w mojej ocenie, obok Machedy najsłabszy na boisku. Ocena: 4

Federico Macheda - oprócz tego, że po bramkach strzelonych najbardziej się cieszył i był pierwszy przy strzelcu, nic więcej nie pokazał... Trema? Słaby, bardzo słaby występ. Ocena: 4

Zmiennicy:

Paul Pogba (za Giggsa 46'). Świetne warunki fizyczne, słabo w ataku, świetnie w obronie, chyba trema go zjadła. Ocena: 6

Larnell Cole (za Machedę 78').Bardzo szybki, bardzo młody - przyszłość, szkoda, że nie wszedł po połowie za Machede. Ocena: 6
» 21 września 2011, 12:19 #30
federicoo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2011 13:53

Haha... Daj spokój endo... Berbatov oprócz Machedy był jednym z najsłabszych w naszym teamie... Niby coś tam próbował, ale tylko czasem mu coś wyszło... Więcej się namachał rękami niż pograł..
» 21 września 2011, 13:49 #29
jacmik10: Dlaczego Fabio -6 :D
» 21 września 2011, 14:01 #28
N17: Zgadzam sie Berba fatalnie, zobaczył że nic mu nie wychodzi i cofnął sie na ŚO na ostatnie 15 min. Sam jego styl gry przyprawia mnie o mdłości, podobnie ja Carrick, choć wolę tego drugiego. Aha, Endo, uspokuj się, prosze. Załóż FanClub Dymitara i przestań ludziom humory psuć, wychwalając Bułgara pod niebiosa.
» 21 września 2011, 15:34 #27
Simi: Berba zasłużył co najmniej na 6 miał kilka naprawdę świetnych podań (głupich strat również, lecz może to wynikać z braku ogrania), może nie strzelił bramki ale zagrał naprawdę fajnie. To nie jest typ napastnika jak Rooney czy Hernandez - już bardziej Inzaghiego przypomina. Wszyscy patrzą na niego porównując do Roo a Bułgara naprawę trzeba docenić - byle kto nie strzela 20 bramek w Premiership. Jeszcze niejednej osobie która go krytykuje Berba przypomni, że grać potrafi.

Strzelił hat-tricka Liverpoolowi - jak można go nie lubić? :D
» 21 września 2011, 16:14 #26
RobvanKlu5i: Rozumiem Endo że jesteś wyznawcą sekty Dimitar Berbatov?Gdzie macie świątynie?
I zgadzam się z hbt00 - bo nie wiadomo co ten gość robił na boisku, sporo strat. W sumie nie zdziwiłbym się gdybyś napisał że Berbatov miał udział przy bramce Giggsa a nawet mu asystował bo ty wszystko widzisz. Wyobrażam sobie to jak oglądasz mecz - zeszyt na kolanach, długopis w ręce i notujesz każdy kontakt Berbatova z piłką. Niezłe...
Macheda i Berbatov najsłabsi na boisku, Pogba też nic wielkiego nie pokazał, zbyt dużo chaosu w jego grze + dwa bezsensowne strzały.
» 21 września 2011, 16:49 #25
devious: Berba obok Owena i Giggsa był wczoraj najlepszy na boisku pomimo czasami wręcz rzucającego się w oczy braku zaangażowania (znowu sprawiał wrażenie, że grał na pół gwizdka a i tak miażdżył całą drużynę Leeds kolejnymi zagraniami) ale jak widać niektóre tłumoki są ślepe na pewne oczywiste rzeczy...

jak ktoś nie biega ile sił w płucach i nie robi wślizgów to jest słaby - to są wnioski kilkunastoletnich tłuków, którzy futbol znają z kilku meczów i gier komputerowych...

prawda jest taka, że Berbatow wczoraj dowodził poczynaniami MU i konstruował większość akcji a gdy trzeba było - wracał się i grał nawet jako obrońca... w polu karnym był mało i w zasadzie nawet nie próbował zdobyć gola - typowo grał wczoraj pod drużynę, no ale dzieci neo wolą popodniecać się Welbeckiem, który w 2 pierwszych meczach sezonu miał chyba więcej strat niż Berba przez cały poprzedni - no ale Welbeck jest młody i został pochwalony przez komentatora i jakiegoś "Borka" czy innego "znawcę" w studiu wiec modnie jest wychwalać go - a Berbę? Berbę zawsze modnie jest mieszać z błotem, tak samo jak modnie jest obrażać Glazerów czy wyśmiewać się z "drewnianego" Carricka (albo Rasiaka)

cóż, ciemny lud jest podatny na manipulacje i rzadko miewa własne zdanie więc najczęściej przyjmuje zdanie czyjeś - i tak jest w przypadku większości ludzi oceniających Berbatowa - sami nie mają kompletnie pojecia o futbolu wiec powtarzają zasłyszane frazesy...
» 21 września 2011, 17:07 #24
Devan93: @devious

mądrze powiedziane, to że berbatov rusza się ospale po boisku nie znaczy że jest słaby. potrafi świetnie przytrzymać piłkę, technike ma bajeczną, niektóre jego zagrania to po prostu magia. jest po to żeby można było grać różnymi wariantami. swoją drogą chciałbym go kiedyś zobaczyć w pomocy zamiast np takiego carricka
» 21 września 2011, 19:14 #23
iDiann: Bardzo podobał mi się występ Fryersa, mam nadzieję, że wyrośnie na rasowego obrońcę i za jakiś czas będzie dostawał więcej szans gry od Fergusona. Szkoda, że musiał zejść przed czasem. Jeśli Mame, Antonio i Park dostali po '6' - to w takim razie Macheda powinien otrzymać '5' - wypadł najgorzej na tle reszty drużyny.
» 21 września 2011, 12:09 #22
maniekk10: Macheda w tym meczu nic nie pokazal. Kazdy drybling konczyl sie strata, zadnej dobrej wrzutki. Moim zdaniem nie zasluguje nawet na 6...
» 21 września 2011, 11:35 #21
NanoUnited: Zdecydowanie najmniej pokazał w tym mieczu Macheda reszta bez zastrzeżeń :) Widziałem całe 90min i nikt w moim mniemaniu nie pokazał jakiegoś wielkiego skilla od tak grali dobrze.

Osobiście wystawiłbym Owena na jakiś mecz PL bo on jeszcze może pozamiatać! Pamiętam go z młodych lat i był MEEEGAAA dobry, a teraz za mało gra i wydaje mi się że nie może rozwinąć skrzydeł, a z takim składem mógłby dołożyć nogę do wielu goli!
» 21 września 2011, 11:33 #20
michama: z tym pogbą to przesada 7 ocena raczej na kredyt (prawdopodobnie za to co piszą w mediach że wielki talent dostał 7) prawda jest taka że chłopak chciał ale mu nic nie wychodziło
» 21 września 2011, 11:32 #19
ertyho: Carrick dostał pozycję obrońcy by móc spokojnie podawać do bramkarza bez narażania sie kibicom :)
» 21 września 2011, 11:26 #18
SzYnA: ale i tak były ciężkie momenty gdy pilka przez niego zagrana do Bena leciała w światło bramki zamiast obok ;P
» 21 września 2011, 11:58 #17
Altair: Carrick zgubił kilka razy krycie, ale ogólnie grał lepiej niż ostatnio. Może będzie lepiej dla niego jak pozostanie przy tej obronie.

Macheda i Diouf najgorsi na boisku. Pierwszy wykazał się wyłącznie strasznie samolubną grą, a drugi nic nie pokazał poza podaniem do Owena. W sumie, to więcej pożytku mimo wszystko było z Kiko w rozgrywaniu akcji, ale i tak pokazali, że lepiej będzie się ich pozbyć przy najbliższej okazji. Rooney, Berba, Owen, Welbeck i Hernandez są co najmniej 2 klasy wyżej.

Pogba biegał jak dziecko we mgle. Presja go zjadła.
Na "+", że mimo wszystko coś tam próbował pokazać.

Antonio nie wato oceniać, bo na obu połowach nic wielkiego nie pokazał, a przy Mame przed sobą, jego jedyne szanse na znalezienie się w ataku były przy stałych fragmentach gry.

Berbatov nie zasłużył na MotM, ale bez niego byłoby o wiele ciężej. Nie jest typowym snajperem jak Hernandez, ale w przeciwieństwie do Meksykanina przy świetnej technice i opanowaniu może się cofnąć i pomagać przy rozgrywaniu. Javier w takich sytuacjach jest nieprzydatny przy stylu gry, którym od lat odznacza się Inzaghi.
» 21 września 2011, 10:38 #16
Stefaninio: A ja uwazam, iz powinien byc dalej tym kim jest w druzynie, czyli pewnym zmiennikiem na decydujace chwile w trudnych meczach, gdyz wtedy strzela i prawie zawsze pomaga druzynie w koncowym sukcesie. Naprawde wg mnie jest dobrym asem w rekawie na kocnowe 15-20 minut trudnych meczy.
» 21 września 2011, 10:13 #15
wisnia93619: FABIO 8.
» 21 września 2011, 09:54 #14
backstreet: kibicuję United 16-ty rok zawsze byłem zdania że po duecie Andy Cole-Dwight Yorke najlepszym atakiem byłby duet Rooney-Owen dwóch angielskich snajperów Owen wczoraj pokazał całe swoje oblicze mając pełne 90min.nie zgodzę się że Michael jest dobry tylko na puchar ligi,Fergi powinien dawać mu pełne 90 min.a nie końcówki a poza tym Owen nie jest od rozgrywania w pomocy tylko jak typowy snaiper przed Rooneyem,ktoś powie Hernandez lepszy,tylko Owen jak był w jego wieku,(z całym szacunkiem do Hernandeza),to groszek mógłby czyścić mu buty.Owen po Rooneyu jest dla mnie drugim napastnikiem!
» 21 września 2011, 09:43 #13
djgodzilla: Owenowi trzeba dawać więcej szans:D
» 21 września 2011, 09:35 #12
Janczar: Czemu Berby nikt nie skomentował? ;p
» 21 września 2011, 08:13 #11
Bracer: Hahaha, bo grając ostatnie 10 minut jako obrońca nie ma czego komentować -.-
» 21 września 2011, 08:19 #10
N17: Diouf ta sama ocena co Kiko? Jak dla mnie, Mame MOTM.
» 21 września 2011, 07:39 #9
N17: Endo, czemu ty zawsze musisz mnie krytykować? Ja sie nie czepiam tego, że ubóstwiasz Berbe, bo mam o nim wyrobione zdanie. Diouf wygrał na oko 7 dryblingow na skrzydle, pare razy odebral pilkę. Dokładnie 3 razy nie potrafił przyjąc piłki, po podaniu Ezekiela. Podania były za mocne i mało celne (co nie zmienia faktu że chłopak świetnie zagrał w debiucie) i nawet twój boski Berba by tego nie opanował.
» 21 września 2011, 15:30 #8
NaniRedDevil: Diouf zagrał lepiej od Machedy w defensywie i w ofensywie parę razy wracał się na naszą połowę i odbierał piłkę a Włoch był niewidoczny .
» 21 września 2011, 15:48 #7
gori: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.09.2011 03:41

Klasa Berbatova, uwielbiam patrzeć na jego technikę użytkową. chciałbym znowu zobaczyć go z Rooney'em w ataku.
Pogba zaliczył jeden piękny kros, bardzo podobnie do czasów kiedy robił to nasz Paul.

Komentator na sport klubie- totalna porażka, oraz kiko. Dla mnie ten gracz jest do wywalenie z drużyny. Jedyne co potrafi to zawsze biegnąć do autora gola i drzeć mordę... Jeden udany mecz i gol w końcówce z AV parę sezonów temu i tyle. Mdli mnie gdy patrze na jego grę.

Pozdrawiam ;)
» 21 września 2011, 03:41 #6
Kaczor5454: Chyba najwiekszym plusem tego meczu, była okazja do poznania i przekonania się co do umiejetności młodych zawodników United. Nie chce umniejszać znaczenia wyniku, lub urody bramek zdobytych przez Owena i Giggsa.Jednak, oni juz udowodnili, że potrafią strzelić i przeprowadzić piekną akcję. Moim zdaniem najwięcej na tym meczy zyskał Pogba. Jako 18- letni młody piłkarz dostał okazję od Fergusona na pozostanie w pamięci kibiców Diabłów. I według mnie udało mu się. Udało mu się to przynajmniej, jeżeli chodzi o moją osobę.Zagrał 45 minut. Zaliczył parę odbiorów i sam stracił piłke jedynie raz.Do tego zaliczył dobre dośrodkowanie w pole karne. Szkoda ze nic z tego nie wynikło. Liczę na to, że dostanie w tym sezonie jeszcze parę okazji do pokazania się. Jednak to zależy już bardziej od kolejnych występów naszych podstawowych zawodników,szczególnie w PL. W meczach CC a także w FA zdecydowanie należy mu się miejsce nawet w podstawowym składzie MU.
» 21 września 2011, 01:40 #5
Pauleta77: podobała mi się dzisiaj gra Berbatova, ładnie rozdzielał piłki w ataku i co szczególnie mnie zdziwiło, nie był samolubny jak Macheda tylko wolał podawać piłki kolegom, mam nadzieję że on teraz wejdzie do składu po kontuzji Groszka
» 21 września 2011, 00:23 #4
monnie: nie zauważyłam, żeby Bułgar kiedykolwiek był samolubny, ale jestem zaślepiona i coś mogłam przegapić :P
» 21 września 2011, 00:49 #3
Freddie: Berba zawsze byl bardziej "asystentem" niz samolubem technika u niego na najwzyszym swiatowym poziomie
» 21 września 2011, 01:03 #2
Klimaa: Owen dobry na Puchar Ligi.. teraz pewnie znowu na ławce wyląduje..
Młody Fryers - czyżby kolejny młody gniewny (i dobry) defensor? ;-)
» 20 września 2011, 23:56 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.