Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oceny: Młodzież doceniona przez MEN

» 23 sierpnia 2011, 00:38 - Autor: Bart - źródło: MEN
Manchester United pokonał pewnie 3:0 Tottenham Hotspur w spotkaniu 2. kolejki Premier League. Prezentujemy oceny za to spotkanie wystawione przez dziennikarzy Manchester Evening News.
Oceny: Młodzież doceniona przez MEN
» Danny Welbeck był po meczu na ustach wszystkich
David de Gea - 6 - Pewnie chwytał strzały, lecz nadal wyglądał momentami nerwowo przy wyprowadzaniu akcji lub podaniach.

Chris Smalling - 8 - Pilnowany przez niego Bale miał bardzo mało okazji do zaprezentowania się.

Phil Jones - 8 - Old Trafford z pewnością nie będzie kłębkiem nerwów zważywszy na spokój i opanowanie młodego zawodnika.

Jonny Evans - 8 - Jego niekomfortowe występy z zeszłego sezonu przeszły już chyba do historii.

Patrice Evra - 7 - Solidny i powściągliwy występ doświadczonego Francuza.

Nani - 6 - Niespotykanie cichy mecz skrzydłowego. Nie wypracował zbyt dużo sytuacji.

Tom Cleverley - 7 - Dobrze walczył w środku pomocy i zaliczył świetną asystę.

Anderson - 7 - Niektóre jego dalekie podania były niedokładne, ale pokazał, że może być zagrożeniem dla bramki rywali.

Ashley Young - 7 - Old Trafford było dzisiaj sceną do popisu dla młodszych zawodników, jednak Young również umilił czas publiczności.

Danny Welbeck - 8 - Przebrnął przez ciężkie 45 minut, po czym pokazał na co go stać.

Wayne Rooney - 8 - Niezmęczony zawodnik. Uśpił czujność Brada Friedela, żeby chwilę później wpisać się na listę strzelców.

Zmiennicy:

Javier Hernandez - 5 - Bez okazji strzeleckich.

Ryan Giggs - 6 -Bardzo ładna asysta.

Park Ji-Sung - 5 - Energiczny zmiennik.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson rozpływa się nad występem United
Następny news »
Welbeck: Lata gry z Tomem zaowocowały

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (74)


vip14: Dla mnie powinno być:
De Gea 8
Smalling 7
Jones 7
Evans 6
Evra 6
Nani 6
Cleverley 7
Anderson 6
Welbeck 8
Rooney 9
» 24 sierpnia 2011, 11:49 #72
vip14: Fajnie :)
» 24 sierpnia 2011, 11:34 #71
Devra: dalbym wszystkim 8 ;) bo wygrali i tyle . takie jest moje zdanie prosze o nie pisanie zbędnych komenatrzy :)
» 24 sierpnia 2011, 00:18 #70
Devra: dalbym wszystkim 8 ;) bo wygrali i tyle . takie jest moje zdanie prosze o nie pisanie zbędnych komenatrzy :)
» 24 sierpnia 2011, 00:15 #69
adrianek1818: ja ogladalem tylko pierwsze 20min spotkania, bo musialem kurde isc do pracy. Mozecie mi napisac, jak Smalling sie spisal pilnujac Bale? Bale to bardzo dynamiczny zawodnik, i jestem ciekaw jak Chris sobie poradzil.
» 23 sierpnia 2011, 20:27 #68
wladek22: Najlepszą oceną jest wynik
» 23 sierpnia 2011, 18:24 #67
jutrenka: Ja mam jedną uwagę:
De Gea -7- zrobił jeden błąd, a tak wszystkie piłki wyłapywał.
No a teraz czekam z niecierpliwością na niedzielę:)
Hm... ciekawe jaki będzie wynik?
» 23 sierpnia 2011, 17:07 #66
jutrenka: Ja mam jedną uwagę:
De Gea -7- zrobił jeden błąd, a tak wszystkie piłki wyłapywał.
No a teraz czekam z niecierpliwością na niedzielę:)
Hm... ciekawe jaki będzie wynik?
» 23 sierpnia 2011, 17:06 #65
matryba: De Gea 6
Smalling 8
Jones 9
Evans 8
Evra 7
Nani 5
Cleverley 7
Anderson 7
Welbeck 8
Rooney 8
» 23 sierpnia 2011, 16:10 #64
Klich: Ja nie będe oceniał bo dla mnie wszyscy zagrali na 10 :)
» 23 sierpnia 2011, 15:05 #63
Xeres: Oceny obrony są po prostu cudowne, nie widziałem meczu, ale śmiało można powiedzieć, że mamy ten sam problem w linii ataku co i obrony, gdyby tak miło z pomocą było; wie ktoś może co z następcą Scholesa?
» 23 sierpnia 2011, 14:56 #62
soldier: Jest Cleverley. Gra świetnie.
» 23 sierpnia 2011, 20:17 #61
baju: naprawde myslicie ze 22 latek pociagnie caly sezon z forma? zastepcow nie widze, Carrick nic, Fletcher dziwne kontuzje. po meczu bylo jeszcze o Sneijderze, ze niby w koncu uda sie go przekonac, 35mln, ale nie wiem.
» 23 sierpnia 2011, 23:18 #60
kriss001: 16 lat temu byla podobna sytuacja i dali rade...a ile lat mieli Beckham,Scholes,Giggs,bracia Neville,Butt i wielu innych,ile lat mial Messi gdy zaczynal grac w pierwszym skladzie...
» 24 sierpnia 2011, 12:27 #59
Fumanchu: Rooney tylko 8 ? Żart. To był kunszt na najwyższym poziomie.
» 23 sierpnia 2011, 13:53 #58
euro8686: ten mecz można zaliczyc do udanych.
» 23 sierpnia 2011, 12:50 #57
jaras222: Nie zgadzam się z oceną DG "pewnie chwytał strzały" to ja chyba inny mecz oglądałem :P nerwowo bardzo...ale cieszy czyste konto z czasem jak odejdą nerwy będzie git bramkarz :). Za to wydaje mi się że przy wyprowadzaniu piłki nie było nerwowości. Ogólnie najsłabszy punkt drużyny ale trzeba w chłopaka wierzyć. Reszta Ok.
» 23 sierpnia 2011, 12:43 #56
kriss001: wedlug mego odczucia najslabszy wczoraj byl nani,moze mial gorszy dzien,nie wiem,ale jego gra byla daleka od tego co on potrafi
» 23 sierpnia 2011, 15:13 #55
AdamFanManU: Co wy chcecie cały czas od De Gei?Chłopak jest młody zdolny ale jeszcze troche nerwowy.Bo to jego pierwszy tak wielki klub i jest pod ogromna presja spowodowana odejsciem Van Der Sara.I nie tylko bo ManU miał wyśminitych bramkarzy.Wiec dajcie chłopakowi na luz.

Fakt przepóścił pare szmat ale sie uczy i zobaczycie ze w tym sezonie sie rozkreci i bedzie jednym z najlepszych bramkarzy na świecie
» 23 sierpnia 2011, 12:40 #54
AdamFanManU: Co wy chcecie cały czas od De Gei?Chłopak jest młody zdolny ale jeszcze troche nerwowy.Bo to jego pierwszy tak wielki klub i jest pod ogromna presja spowodowana odejsciem Van Der Sara.I nie tylko bo ManU miał wyśminitych bramkarzy.Wiec dajcie chłopakowi na luz.

Fakt przepóścił pare szmat ale sie uczy i zobaczycie ze w tym sezonie sie rozkreci i bedzie jednym z najlepszych bramkarzy na świecie
» 23 sierpnia 2011, 12:38 #53
rooney18810: Dla mnie powinno być:
De Gea 8
Smalling 7
Jones 7
Evans 6
Evra 6
Nani 6
Cleverley 7
Anderson 6
Welbeck 8
Rooney 7
» 23 sierpnia 2011, 12:36 #52
PanDuzeA: De Gea drugi najlepszy w meczu? Aż nie mogę się doczekać argumentacji.
» 23 sierpnia 2011, 17:30 #51
kriss001: 8 to przegiecie w druga strone,ale na solidne 6,5 zasluzyl
» 23 sierpnia 2011, 18:41 #50
grzychu: ja byłem na tym meczu i przyglądałem sie de gei i nie zgodzę sie z wami ze byl nerwowy moze mial tam pare slabych interwencji ale ogólnie moim zdanim bronił dobrze:D
» 23 sierpnia 2011, 12:25 #49
Gwyn: Moje subiektywne oceny:

De Gea - 5
Smalling - 7
Jones - 7
Evans - 7
Evra - 6
Nani - 6
Cleverley - 6
Anderson - 7
Young - 7
Welbeck - 8
Rooney - 7


Chicharito, Giggs, Park - 6
» 23 sierpnia 2011, 11:16 #48
kriss001: twoja ocena de gea...smieszna
» 23 sierpnia 2011, 11:21 #47
kosciak: bardzo dobra i trzeźwa ocena gry tego bramkarza, wyglądał jakby zaraz miał się posikać ze strachu, ręce mu się trzęsły
» 23 sierpnia 2011, 11:27 #46
lukasz1143: nie najeżdżajmy na tego bramkarza tak strasznie, ale co racja to racja jego narazie nie jest jeszcze on tak pewny jak wymaga się tego od bramkarzy w takim zespole, ale z meczu na mecz widać postępy, ocena 5 to chyba trochę za mała bo co jak co ale bramki nie wpuścił.
» 23 sierpnia 2011, 11:34 #45
kriss001: nie wiedzialem ,ze oceniamy go za jego wyglad ,a nie obrone bramki...
» 23 sierpnia 2011, 11:42 #44
magicr10: chyba inny mecz oglądałeś ,jeden błąd przy wyjściu do piłki poza tym bardzo pewna gra i dobra gra nogami ;] jeszcze trochę czasu presja zniknie i wróci na swój światowy poziom jaki prezentował w atletico a wiem co piszę bo oglądałem wiele meczów primera division w ostatnich dwóch latach i wiem na co go stać, ten bramkarz ma najlepszy refleks na świecie, jeszcze przekonacie się wszyscy o czym piszę ;)
» 23 sierpnia 2011, 11:43 #43
lukasz1143: A właśnie tak jak kolega u góry pisze gra nogami u tego bramkarza to po prostu 10/10. Nie boi się nie gra nie potrzebnych długich piłek tylko krótko do wolnego piłkarza co pozwala na spokojne rozegranie akcji od obrony. Nie no tak jak pisałem kiedyś już od tego jest sztab szkoleniowy Manchesteru żeby nauczyć go grać w siłowej lidze angielskiej(pamiętajmy z jakiej ligi przyszedł.) i żeby wcisnąć w niego pewność siebie. Myślę że za 2 miesiące to będzie już kompletny bramkarz, oczywiście nie mówię że teraz jest słaby.
» 23 sierpnia 2011, 11:57 #42
Vaacov: Z kąd to "5" u De Gei? Grał świetnie nogami (Nawet okiwał VDV xD) 2x niepewnie złapał piłkę 6 to jest minimum. 5 dostaje bramkarz jak popełni jakiś znaczący gol który przyczyni się do utraty gola. Te oceny wystawiane są według określonych kryteriów. Nie wystawia się ich z du*y.
» 23 sierpnia 2011, 12:12 #41
XalenMUFC: He, jak można dać Davidowi najsłabszą ocenę ? Z czego rozliczamy bramkarza? Ze straconych bramek prawda? A jaki był wynik? DO ZERA. W dodatku dobra gra nogami Davida i pewność siebie którą pokazał kiwając się z VDV mimo że mi się to nie podobało. De Gea ocena: 7
» 23 sierpnia 2011, 12:15 #40
Gwyn: Odpowiem na wszystko w jednym komentarzu.
Oceny są wystawiane według określonych kryteriów. Piłkarz, który wychodzi na boisko i wykonuje swoją pracę dobrze, lecz bez niczego nadzwyczajnego i bez błędów dostaje ocenę - 6. De Gea nie popisał się żadną paradą, nie był do tego za bardzo zmuszany - to fakt. Trzy razy jednak nie zachował się zbyt pewnie, więc 5 jak najbardziej zasłużona. Dobra gra nogami... Tutaj znowu, zrobił tylko to czego oczekujemy od bramkarza, szału nie było. Nie widzę też sensu wystawiana mu oceny 7 dlatego, że za 2 miesiące będzie grał super... Na tle pozostałych piłkarzy United był najsłabszy w tym meczu, zaraz za Nanim.
» 23 sierpnia 2011, 12:44 #39
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2011 14:44

@Gwyn...
jasne i wiecej zdzialal park i chicha w 10 minut niz de gea caly mecz...dla mnie twoje kryteria sa niestety stronnicze....:"zrobil tylko to czego od bramkarza oczekujemy...",a co z reszta zespolu? czy od nich nie oczekujemy tego czego oczekuje sie od :obroncow,pomocnikow i napastnikow? widac ,ze twoim marzeniem bylo sprowadzenie innego bramkarza...
nie mial parad??a strzal VDV zza obroncow po ziemi?bardzo dobre ustawienie i bardzo dobra interwencja i nie byla to jedyna dobra obrona...
...AZ TRZY RAZY zachowal sie niepewnie? a wskaz mi jednego z zawodnikow zespolu,ktoremu przez caly mecz nie uciekla pilka,nie wyszlo podanie lub cokolwiek innego,wszyscy mieli takie drobne potkniecia,nawet jones,ktory znowu zagral swietnie...
przykro mi ,ale to nie jest obiektywna ocena
» 23 sierpnia 2011, 14:41 #38
Gwyn: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2011 16:53

Na pierwszą cześć twojego komentarza odpowiedź jest już w tym, na który odpowiedziałeś. Na ostatnie zdanie masz odpowiedź w moim pierwszym.
» 23 sierpnia 2011, 16:51 #37
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2011 18:13

czyli nie masz konkretnych argumentow...masz racje to twoje subiektywne odczucia,ale niestety nie sa obiektywne ...
jak sie kogos nie lubi to mimo iz byc moze zasluzyl na lepsza ocenem to nie daje sie takiej osobie punktow...:)
» 23 sierpnia 2011, 18:11 #36
kriss001: powinno byc ocene,a nie ocenem...masakra...
» 23 sierpnia 2011, 19:09 #35
Gwyn: Oceny są wystawiane według określonych kryteriów. Piłkarz, który wychodzi na boisko i wykonuje swoją pracę dobrze, lecz bez niczego nadzwyczajnego i bez błędów dostaje ocenę - 6.

Chicharito, Giggs, Park dobrze wykonali swoją pracę, lecz bez niczego nadzwyczajnego i bez błędów więc dostali ocenę - 6.

De Gea potrafił podać piłkę do obrońcy - brawo. Nie puścił gola - brawo. Trzy trudniejsze sytuacje i trzy błędy - ocena 5.

Nie wiem w sumie po co to pisze, skoro z twoich wypowiedzi po prostu wynika, że De Gea zagrał mecz życia i był najlepszym piłkarzem United.
» 23 sierpnia 2011, 19:57 #34
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2011 20:36

Czy moja ocena 6-6,5 swiadczy,iz mam go za Boga tego meczu? przyznaj ,ze go nie lubisz i dlatego zanizasz mu punktacje...
Teraz chicha 6 tak samo jak giggs? Sorry ten drugi mial asyste a ty oceniasz go na tym samym poziomie...

Jesli tak liczyc to zrobiles w przypadku De Gea, powinienes odjac kazdemu zawodnikowi punkty,bo Welbeck tracil kilka razy pilke,Anderson kilka nieudanych podan,Evans jedna niepewna interwencja,ktora mogal sie zakonczyc golem dla Spurs,Evra ,nie musze chyba opisywac sytuacji,Nani,kazdy chyba widzial itd,itd...

"Nie wiem w sumie po co to pisze, skoro z twoich wypowiedzi po prostu wynika, że De Gea zagrał mecz życia i był najlepszym piłkarzem United" -to cytat z twojego komentarza...

Nie pisalem i nie sugerowalem,ze byl najlepszy na boisku,ale nie byl tez najgorszy,co sugeruje twoja punktacja...
Tak jak napisalem nie jest obiektywna ,a podszyta uprzedzeniami ,jesli bawisz sie w ocenianie badz chlodny i obiektywny,nie daj sie ponosic uczuciom lubienia,lub nie lubienia kogos bardziej...:)
» 23 sierpnia 2011, 20:32 #33
Gwyn: Kurde... Nie wiem jak Ci to wytłumaczyć... Od bramkarza OCZEKUJEMY, że nie będzie popełniał takich błędów. Od pomocnika natomiast NIE OCZEKUJEMY, że będzie miał 100% celnych podań.
» 23 sierpnia 2011, 22:52 #32
kriss001: Sorry,dziwne oczekiwania,dziwne kryteria...i dlaczego piszesz w trzeciej osobie liczby mnogiej"MY"tzn kto?Kto my? Kibice? Ja nie chce zaliczac sie do grupy osob tak oceniajacych,pisz za siebie,pisz "JA oczekuje,JA wymagam..."

Wymaga sie raczej od wszystkich tego samego...Evra(jeden z moich ulubiencow) nie tylko,ze zagral ten mecz nieco slabiej to popelnil blad i stworzyl bardzo niebezpieczna sytuacje,ktora mogla kosztowac Man Utd utrate bramki...a od obroncow OCZEKUJMY,by nie stwarzali takich sytuacji...:)
Niemniej jest on dla Ciebie wciaz lepszy niz gosc,ktory wylapal wszystko i zachowal czyste konto...
Jak dla mnie oni sa na jednym poziomie ,kazdy z nich popelnil jakies tam bledy,ktore mogly,aczkolwiek nie mialy wplywu na wynik meczu...
Sorry ,ze tak Cie troche mecze,ale chce zebys tylko spojrzal inaczej na twoja ocene,no za cholere nie byla obiektywna...
Caly zespol zagral poprawnie,bylo gorzej,bylo super,ale wygrali 3:0,wiec punktacje zaczynamy od 6 dla wszystkich, pozniej wyrozniamy tych ktorzy bardziej sie pokazali i dodajemy im odpowiednio punkciki...
Ja osobiscie nie jestem fanem Naniego(super technik,szybki etc,etc,ale jak dla mnie jest zbyt samolubny),ale nie odejme mu punkta za to,ze go nie lubie,bo zasluzyl na 6,choc nie gral na takim poziomie do jakiego przyzwyczail swoich fanow...
Ja dodaje De Gea te 0,5 punkta ,bo w koncu ruszyl sie by zawalczyc o swoje u sedziego,mial kilka dobrych obron,jedna swietna,bo nie latwo broni sie zakrecona pilke zza obroncow,gdy jest sie zaslonietym,bardzo ladnie dogrywal pilke do zawodnikow i za to wszystko co zrobil ja dodalem mu tylko 0,5 punkta,ktore nie czyni go NAJLEPSZYM zawodnikiem meczu...
Mnie tez sie marzyl inny bramkarz ,ale mamy Davida i nic juz tego nie zmieni i co mam do konca jego pracy na OT dawac mu mniejsze oceny bezwzgledu na to jak gral,bo wymarzylem sobie Neuer'a?
» 24 sierpnia 2011, 11:20 #31
kriss001: oczywiscie pisales w pierwszej osobie liczby mnogiej,a nie w trzeciej jak ja napisalem...sorki za blad
» 24 sierpnia 2011, 12:06 #30
RooFan: Ładna bramka Rooneya . Dobra asysta Giggsa . Mecz udany .
» 23 sierpnia 2011, 10:42 #29
Booyaka: Muszę wam powiedzieć, że potwornie mnie ucieszyła asysta Giggsa. Największa legenda Old Trafford. I nie zmienią to żadne skandale.
» 23 sierpnia 2011, 10:33 #28
LTMek: Ocenianie graczy,którzy grali ledwo 10 min jest bez sensu.
Evra dostał najsłabszą ocenę, bo niczym się nie wyróżnił.
De Gea oczywiście znowu ocena "na zachętę". Złe wyjście do dośrodkowania, zabawy pod własnym polem karnym (dobrze,że sędzia faul odgwizdał), wyplucie piłki przed siebie, to chyba nie jest występ na ocenę 6.
Kuszczak za jedno złe wyjście zwykle był oceniany na 5, Hiszpan widać wciąż ma specjalne przywileje, co nie zmienia faktu,że jest cholernie niepewny.
Co do meczu, to pierwsza połowa słabiutka, druga wręcz wyśmienita.
Jak ktoś mi powie teraz,że nie mamy napastników...
» 23 sierpnia 2011, 10:20 #27
mxonic: Bla bla bla bo Kuszczak lepszy, bla bla bla (...) dać Hiszpanowi 3, bo czyste konto to jeszcze nie jest dobrze, bla bla bla bo Kuszczak znowu lepszy. Jak Kuszczak zachował jedno czyste konto w 5 meczach zeszłego sezonu to na pewno zasłużył na ocenę 10 i koszulke z numerem 1!! Kuszczak do kadry reprezentacji świata!
» 23 sierpnia 2011, 11:04 #26
kriss001: jasne do polowy sezonu bedzie mial czyste konto ,a i tak kuszczak bedzie lepszy...zacznij logicznie myslec...tomek dostawal swoje szanse i niestety nie umial ich wykorzystac...
» 23 sierpnia 2011, 11:26 #25
mrk: Czy Evra dostaje najgorszą ocenę z obrony bo wymaga się od niego więcej> Moim zdaniem nie zagrał gorzej niż Smalling
» 23 sierpnia 2011, 10:12 #24
HukSoN: A w akcji kiedy Lennon nie podał VdV'owi, było by 1:0 dla Totenhamu i całkiem inny mecz. 2 razy asekurowany przez Younga, ponieważ nie zdążył wrócić, choć nie śpieszyło mu sie do obrony. W końcówce się właczał do akcji ofensywnych, ale tylko w 2 połowie. Samlling też często nie bywał pod bramką, ale zaliczył kilka dobrych wrzutek i podanie do Giggsa przy bramce Rooneya...
» 23 sierpnia 2011, 11:38 #23
Przemo07: Według mnie oceny wszystkie dobre.
» 23 sierpnia 2011, 10:11 #22
SCHOLES: Takie oceny cieszą oko.
» 23 sierpnia 2011, 10:09 #21
Forfiter: No to teraz mamy odpowiedź kto wyjdzie za tydzień w linii ataku -.-
» 23 sierpnia 2011, 10:09 #20
Jaccc: Świetni obrońcy ,bramkarz robi postępy czyste konto cieszy
» 23 sierpnia 2011, 09:47 #19
trance: Z taką grą śmiem twierdzić, że Arsenal będzie rozjechany aż miło. Nie można sobie wyobrazić lepszego wejścia w sezon, oby tak dalej! Glory, glory Man United!
» 23 sierpnia 2011, 09:39 #18
Janczar: Najważniejsze, że nasz bramkarz zachował czyste konto. Obrona też zasługuje na słowa uznania.
» 23 sierpnia 2011, 09:13 #17
cycuu89: Z komentarzem o Davidzie się nie zgodzę, może i był troche nerwowy ale na pewno nie przy wprowadzaniu piłki bo to robił bardzo dobrze i pewnie.
» 23 sierpnia 2011, 08:28 #16
zubrosy: dokładnie opis powninien być całkowicie odwrotny:
Pewny przy wyprowadzaniu akcji lub podaniach, lecz nadal wyglądał momentami nerwowo przy chwytaniu strzałów.
» 23 sierpnia 2011, 09:03 #15
kriss001: odnioslem takie samo wrazenie,ale za chwile,dla pewnosci,obejrze mecz jeszcze raz ...
wydaje mi sie ,ze to bezsensowne momentami bombardowanie bramki de gea z dystansu,ma tez swoje plusy...
po wczorajszym wystepie nabierze wiecej wiary w siebie,co wazne juz nie stal z opuszczona glowa przy ataku defoe tylko skoczyl sie wyklocac ,jak dla mnie dobry symptom..
uwazam roniez ,ze mial kilka bardzo ladnych interwencji...ladnie wybronil strzal zza obroncow kiedy nie mial dobrej widocznosci ,nie jestem pewien ,ale chyba strzelal vdv...
a wyprowadzanie pilki? jak dla mnie bez zarzutu...a ta kiwka,gdyby nie zostal podciety to byloby ok,on zrobil to pewnie,moim zdaniem,vds robil to setki razy,ja nic zlego w tym nie widze
» 23 sierpnia 2011, 11:39 #14
beckham85: i o to wlasnie chodzi , na naszych oczach tworzy sie nowa generacja UNITED , czyli sama mlodosc i radosc z pilki :) ; tylko SAF potrafi tak szybko i bezproblemowo przebudowac druzyne !! WIELKIE słowa uznania dla tego PANA !!
» 23 sierpnia 2011, 08:06 #13
fredx: slusznie zauwazyles,ze nastapila radosc z gry, moim zdaniem nie bylo tego wczesniej, nawet z WBA bylo cisnienie ze oni musza,a teraz wystarzylo im chciec i prosze, mnostwo sytuacji,mogl byc jeszcze wyzszy wynik,ale 3:0 i tak cieszy:)
» 23 sierpnia 2011, 11:41 #12
Klimaa: Gdy młodzi nabiorą jeszcze doświadczenia będą niesamowici ;-)
» 23 sierpnia 2011, 07:34 #11
czerwo07: Komentarz zedytowany przez usera dnia 23.08.2011 02:19

nie no sory, ale gdzie Wy widzieliście pewnego Evansa ?? :P przecież widać było ile razy gubił rytm i gubił komunikacje z resztą ekipy.. w dodatku te faule... :/ Evans moim zdaniem na 5, maks z +.

De Gea zasłużył min. na 7 za super rozgrywanie piłek i te precyzyjne podania :)

Andi jak dla mnie maks na 6.. dał ciała przy podaniach, gdzie powinien zagrać je spokojnie.
» 23 sierpnia 2011, 02:18 #10
kostuch: oj do de Gea miałbym zastrzeżenia. nie łapał wszystkich strzałów pewnie... w 2/3 wypuscil przed sb. co prawda bardzo lubie tego zawodnika, ale dałbym mu 5. natomiast Welbeckowi dałbym pewną 9, bo CAŁY mecz próbowal strzelac i wyprowadzac akcje. pierwszej połowe jednak t.j bylo widac nie pomagal mu drużyna, dopiero po suszarce Ferdżiego zaczeli grac : Ogl mecz mi się podobał, oby tak dalej :)
» 23 sierpnia 2011, 01:42 #9
triadevil: Juz nie przesadzaj...5? Za co? Za nerwowość nie zniża się aż tak oceny, a przecież większych błędów nie popełnił. Jestem ciekaw jaką ocene byś mu wystawił, gdyby puscił bramkę...
» 23 sierpnia 2011, 09:48 #8
kriss001: welbeck caly mecz ?? no w pierwszej polowie to wiecej gral rooney...de gae wypuscil pilke przed siebie tylko raz i odbita opuscila boisko...
» 23 sierpnia 2011, 11:47 #7
CrisCarterRoni: David de Gea - 6,5 - Lepiej niż ostatnich interwencjach, nabiera odpowiedniego doświadczenia i pewności, nie obyło się bez małych wpadek ale też można było zauważyć dobre interwencje ;)

Chris Smalling - 8 - dobrze podłączał się w akcje ofensywne stwarzając realne zagrożenie pod bramką rywali, nie tylko przy stałych fragmentach. W defensywie wyłączył praktycznie z gry Bale'a i dobrze asekurował kolegów ;)

Phil Jones - 8,5 -Jestem Jones... Indiana Jones :D
Co do meczu to Phil zagrał wyśmienicie.
W obronie czyścił aż miło - zwłaszcza ta jednak akcja gdzie ekwilibrystycznym wślizgiem wziął piłkę bodajże Bale'owi w narożniku pola karnego - CUDO :)
Do tego bardzo spokojny w defensywie oraz ... dobrze podłączał się w akcje ofensywne - holował piłkę pod pole karne przeciwnika czy ... strzelał z dystansu ;)
Koleś jest genialny, bo oprócz talentu b.dobrego stopera potrafi zagrać jako rasowy defensywny pomocnik, podłączając się od czasu do czasu w akcje ofensywne ;)

Jonny Evans - 7,5 - Solidny i co najważniejsze pewny występ, co jednak nie uchroniło go przed żółtą kartką :P

Patrice Evra - 7 - średnio Pat, upiekło mu się przy akcji Lennon'a. W ofensywie ... lepiej się czuł niż w defensywie ;)

Nani - 6,5 - kilka udanych wrzutek i dryblingów, jednak wymagamy od niego większego zaangażowania jak w tamtym sezonie ;) może to wina Younga że nam Portugalczyk zgasł? ;)

Tom Cleverley - 7,5 - W drugiej połowie wzbił się na poziom, który chcemy oglądać. Świetna asysta i zgranie z linią pomocy i napadu ;)

Anderson - 7,5 - Bramka i dobra regulacja tempa gry. Zdarzały się niecelne podania, jednak nadrabiał to rajdami, odbiorami, dryblingami i sercem do gry ;) Jak najbardziej forma w górę ;)

Ashley Young - 8 - Rajdy, dryblingi, wrzutki, podania, pressing ... ten koleś czy aby na pewno gra u nas od tego lata? ;) Nie zdobył bramki ani nie asystował, ale miał DUŻY wpływ na grę Diabłów :D

Danny Welbeck - 8 -W pierwszej połowie dużo pojedynków siłowych i czasami brak maxymalnego zrozumienia z kolegami. W drugiej pokazał charakter i talent, strzelając i asystując. Oby tak dalej Danny ;)

Wayne Rooney - 8,5 -Waza w formie. Szkoda że tylko raz trafił do siatki. Lider, który świetnie rozumie się z zespołem (to chyba nie dziwi ;). Jego gra i styl jest nie oceniony. ;)

Zmiennicy:

Javier Hernandez - 5 - Za mało czasu by mógł zabłyszczeć ;) Jednak wsam raz na pierwszy truchcik na treningu :D

Ryan Giggs - 6,5 -Ten koleś, a raczej LEGENDA sama mówi za siebie. Wchodzi na kilka minut do gry. Bije rekord Premier League 614 występami i do tego zalicza świetną asystę. ;)

Park Ji-Sung - 5 - Biegał, męczył i walczył. Wszystko co najlepsze ;)
» 23 sierpnia 2011, 01:27 #6
kriss001: swietna ocena ...:)
» 23 sierpnia 2011, 14:55 #5
JohnPieklo: Mecz niezły - jeśli są powody do zmartwień, to takie, że któryś z chłopaków w tym ataku może grać za rzadko i się marnować. Mam też takie małe wrażenie, że gdyby Berbatov grał od początku, wygrywalibyśmy już przed końcem połowy. Choć to tylko wrażenie. A Anderson to jest mistrz. Nie chcę zapeszać, ale długo czekałem na tego gościa grającego w taki sposób, walczącego z rywalami, kiedy jest bez piłki, i kontrolującego tempo, kiedy ma piłkę - bo kontrolować tempo naprawdę potrafi, nie tylko ze względu na wyśmienite przyspieszenie. Chyba dwie długie piłki mu nie wyszły, ale co z tego. Oby tylko w bani miał wszystko poukładane, a na to nie do końca wygląda ;). I wracając do pierwszego zdania - najlepsi stają się najlepszymi głównie dlatego, że grają bez przerwy.

Oceny.
0 - zupełnie nic, 4 - mistrzostwo.
De Gea - 3 - nie wpuścił tego gola, nie? A zwód mu wyszedł i fajnie się to ogląda.
Smalling - 4 - walczył.
Jones - 4 - walczył.
Evans - 4 - jak nie Evans ;), jeśli to jego regularny poziom, gość jest dobry (tylko że Tottenham to wciąż nie jest ta najwyższa półka, na której trzeba rządzić).
Evra - 4 - chciałbym go kiedyś zobaczyć, jak schodzi z prawego skrzydła i uderza lewą n0gą.
Nani - 3+ - trochę piłek tracił, ale trzyma ten solidny poziom, jest jednym z najlepszych skrzydłowych na świecie i nie odkrywam tutaj niczego nowego.
Anderson - 4+.
Cleverley - 4 - chyba nie tracił piłek.
Young - 4 - szybki, zwinny, brzydki, niebezpieczny.
Rooney - 4 - gdybyśmy mieli wystawić reprezentację Ziemi, kto inny miałby grać w ataku?
Welbeck - 4.

Chłopaki z ławki - mistrzostwo.
» 23 sierpnia 2011, 00:58 #4
BuliMC: Nani zagrał piach, czakam aż Antonio wróci do zdrowia. Ronney grał swoje, chociaż przez to że brak nam prawdziwego playmakera, role te musiał dźwigac właśnie on przez co nie mógł angażowac sie w ofensywe tak bardzo jak ja bym chciał. Może Tomek C. sie jeszcze rozkręci i bardziej zacznie rozgrywac bo osobiście w tej roli go nie widze ani też naszego brazylijskiego przyjaciela... Czekałem aż De Gea zrobi coś głupiego ale miło mnie rozczarował (i tak bym mu wybaczył) Bardzo pozytywie (indiana)Jones, swoją drogą czym go mama żywiła że on taki duży urósł(dostawał kreatyny do mleka, po pierwsze MASA!), ma dopiero 19 lat... Mam nowego ulubienca w jego skromnej osobie, będą z niego ludzie! Glory glory Man United!
» 23 sierpnia 2011, 00:53 #3
Neutralized: Jones i Smalling - fenomenalnie! :)
Świetny mecz Younga i Rooneya, 2 połowa Welbecka fantastyczna, oby tak dalej! David coraz pewniejszy.
Glory!
» 23 sierpnia 2011, 00:49 #2
18Lukasz78: Powiem tak,wraca stary dobry Evans :)
Debiut Jones'a przed publicznością na prawde udany. Tak samo De Gea,z meczu na mecz bedzie co raz lepiej ;). Pozostałe oceny udane,teraz czekamy do niedzieli i smażymy kanonierów ;) GGMU!
» 23 sierpnia 2011, 00:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.