Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson woli młodzież z Old Trafford niż Sneijdera

» 13 sierpnia 2011, 06:54 - Autor: Biafra - źródło: manutd.com
Sir Alex Ferguson wyjawił, że w nadchodzącym sezonie zamierza wprowadzić do pierwszego składu Manchesteru United Paula Pogbę po tym jak młody pomocnik zaliczył udane występy w zeszłorocznej edycji młodzieżowego Pucharu Anglii.
Ferguson woli młodzież z Old Trafford niż Sneijdera
» Sir Alex Ferguson wyjawił, że w nadchodzącym sezonie zamierza wprowadzić do pierwszego składu Manchesteru United Paula Pogbę oraz innych młodych piłkarzy, zaznaczając, iż nie zamierza już nikogo kupować.
18-letni Francuz zastąpił Paula Scholesa podczas pożegnalnego spotkania legendarnego pomocnika i zdaniem wielu fachowców jest on kreowany przez Fergusona na następcę Anglika. Również pozostałe młode talenty z Old Trafford wprawiają szkockiego menadżera w bardzo dobry nastrój, bowiem dzięki może spokojnie wyczekiwać zamknięcia letniego okienka transferowego.

- Niebawem do składu powinien wrócić Darren Fletcher - wyznał Fergie. - Michael Carrick powinien osiągnąć szczyt formy na przełomie listopada i grudnia. Poza tym mamy młodego Paula Pogbę, w którym pokładamy ogromną nadzieję. W poprzednim sezonie zaprezentował się bardzo dobrze w kilku spotkaniach młodzieżowej drużyny, co bardzo nas wszystkich ucieszyło.

- Sytuacja wygląda tak, że jeśli dalej będziemy trzymać go w rezerwach to co nastąpi? Będzie chciał stąd odejść. Wiecie, mam na myśli ten czas za kilka lat, gdy jego kontrakt dobiegnie końca. Dlatego musimy dać mu okazję wykazania się w pierwszym składzie, ponieważ na pierwszy rzut oka widać, iż ma predyspozycje do bycia klasowym piłkarzem.

- Jego obecność stwarza nam zupełnie nową opcję w linii pomocy, a przecież doskonale wiemy, że nie sprowadzimy już nikogo do wzmocnienia tej formacji. Mówię o tym od wielu tygodni, ale wy dziennikarze, cały czas wolicie przekręcać moje słowa i pisać o tym kogo to ja nie chcę kupić. Owszem mam upatrzonego piłkarza, ale na chwilę obecną nie będzie żadnych transferów, rozumiecie żadnych. To moja działalność i powinniście wierzyć w moje słowa.

Szkot zapytany wprost czy możemy tym samym wybić sobie z głowy transfer Wesleya Sneijdera z Interu Mediolan wyznał: - Możecie zapomnieć o każdym z tych piłkarzy, o którym pisaliście. Jestem zadowolony ze swojego młodego składu - zakończył Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Rafaela czeka dłuższa przerwa w grze?
Następny news »
Ferguson: Teraz mamy wielką szóstkę

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (171)


mateo2002: ferguson nie chce sneijdera i teraz nikt go nie chce Manchester United da sobie radę bez niego
» 16 sierpnia 2011, 16:16 #164
mattis7: Proszę was, przestańcie gadać o Sneijderze, bo już rzygać można tym tematem. Dla mnie niezrozumiałym ruchem SAFa jest sprowadzenie bramkarza... widzieliście Lindegaarda przed sezonem, lub Kuszczaka, jak dostawał szansę gry? Grali lepiej od De Gei... Kupiliśmy bramkarza tylko dlatego, że jest o 7 lat młodszy od naszych i daje szanse na przyszłość, a wystawiamy go w 1 składzie? Dla mnie bezsens... Co do "przełaconego" Jonesa hmmm... Arsenal oraz Liverpool dawały takie same oferty, a Jones wybrał transfer do Man Utd, więc skoro inne kluby dawały tyle samo, to widocznie jest tyle wart... Jak to mówią, jesteś tyle wart ile za Ciebie zapłacą... Jones jeszcze nas nie zawiódł, w przeciwieństwie do De Gei... A teraz ten temat Sneijdera... Dlaczego nasz klub ma rezygnować z objętej już dawno polityki transferowej, tj. "nie kupujemy staruchów, lepiej młodych wyszkolić" dla jakiegoś Sneijdera? Gdyby naprawdę chciał grać z diabełkiem na piersi, to wolałby zarabiać mniej i grać u nas, a widocznie tak nie jest... Owszem zgadzam się ze zdaniem niektórych z was, że wiek jaki ma to idealny dla rozgrywającego, lecz Fergi nie robi zespołu na teraz, lecz na przyszłość, więc będzie dalej szukał młodych u nas w szkółce oraz na rynku, za dość normalne pieniądze, w przeciwieństwie do tych za Sneijdera, 35mlm funtów + 38,4mln funtów zarobków( tygodniówkę w wysokości 200.000 funtów mnożymy przez długość kontraktu, powiedzmy 4 lata) + prowizja dla agenta i piłkarza za podpis na kontrakcie to dodatkowe 20-25mln, a dodając do tego różne premie z jakieś 5-10mln to wyjdzie (=) około 100mln!! Ludzie proszę was, opanujcie się i przestańcie pierniczyć o Sneijderze, bo rzygać można tym...
» 14 sierpnia 2011, 19:42 #163
canarinhos: Wesley jest graczem który leci na kasę. ...
A my takich nie potrzebujemy.
» 14 sierpnia 2011, 14:04 #162
grobla95: Nasri chyba przejdzie do City, to raczej pewne. Nie mówie tutaj w kontekście tego ,że miałem nadzieje ,iż przejdzie do nas tylko dlatego ,że tyle sie nagadał, że nie interesują pieniądze ,tylko puchary, ale teraz wszystko widzimy. To były puste słowa... Poleciał na kase, jak każda inna szumowina przechodząca w ostatnim czasie do City.
» 14 sierpnia 2011, 00:52 #161
Taurus: Ooo Pogba, doskonała decyzja - na co nam Sneijder skoro można takiego Pogbe wprowadzić, który jest moim zdaniem lepszy niż Tom....
» 13 sierpnia 2011, 23:56 #160
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 20:23

Troche mnie dziwi jeden,moim zdaniem nieco przewrotny,tok rozumowania,ktory przewija sie w tym temacie,a mianowiecie wiek i niedoswiadczenie Pogby i Cleverley...
Hmmm,zastanawiajace jest to,ze wiekszosc widzi nastepny final z Barcelona i rowniez ta wiekszosc wymienia do znudzenia trzy nazwiska:Messi,Xavi i Iniesta,czyli wspanialy(to nie sarkazm) srodek tego zespolu...
Moze zanim ktos zacznie powolywac sie na doswiadczenie,ktorego "potrzebujemy",moze warto byloby spojrzec w jakim wieku kazdy z tej "wielkiej trojki" rozpoczynal gre dla pierwszego zespolu...Jestem na 90% pewien ,ze max byl to 22 rok zycia...

Pytania zatem: jesli nie teraz i nie w przyszlym roku,to kiedy nasi wychowankowie maja zaczac grac?

Nie wiem czy w tym roku wygramy LM i szczerze mam to w dosc ciemnej i niezbadanej,dolnej czesci mego ciala...Nie wiem czy z tym mlodym zespolem damy rade wywalczyc 20-ste mistrzostwo(dla mnie najwazniejsze),nie wiem tego...
Wiem na pewno jedno,ze warto bedzie poczekac jak te mlode diably,ktore juz teraz poradzily sobie z zespolem gwiazd(City),zgarja sie i stworza pake ,ktora bedzie w stanie wygrac z kazdym.
Ja moge poczekac...choc nie wiem,czy w ogole bede musial czekac
» 13 sierpnia 2011, 20:22 #159
Taurus: Obyś nie musiał czekać, miejmy nadzieje że nasza młodzież zgra się na tyle dobrze, że nawet wymęczą te 20 mistrzostwo i przekonają się że to ciężka praca, zmotywuje ich to do treningów ;}
» 13 sierpnia 2011, 23:59 #158
kriss001: poczekam... i dalej wiem ,ze bedzie warto...
poprzednio czekalem z moim ojcem na tytul dlugo,a w przypadku mojego rodzica trwalo to bardzo dlugo(on czekal 26 lat,ja jakies 7-8 lat)...dam rade i teraz :)
» 14 sierpnia 2011, 12:49 #157
Lejn: Zgadzam sie że na środek nie potrzebujemy Wesleya (nie jestem fanem holendra). Mamy: Carricka, Andersona, Giggsa, Cleverleya, Fletchera i Park w ostateczności może zagrać na środku. Bardziej obawiałbym się o boki obrony jest tam tylko Evra i bracia Da Silva, oczywiście może zagrać na prawej Smalling czy Jones ale oni są środkowymi. Powinniśmy kupić jakiegos młodego, szybkiego, bocznego obrońce. Nie musi być to od razu zawodnik klasy Evry ale ktoś kto może sie rozwinąć i czasami zagrać w pucharach dając odpocząć Evrze czy Rafaelowi(myśle że oni będą w podstawowym składzie na bokach obrony) .
» 13 sierpnia 2011, 17:40 #156
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 17:32

,Na środku może damy radę z Tomem i Ando ale na bokach obrony mamy braki...szczególnie że na tej pozycji jest dużo kontuzji i obawiam się że brak zmiennika evry wyjdzie wcześniej czy później w tym sezonie. Oglądam właśnie mecz LFC-Sunderlund i zastanawiam się czemu nie kupiliśmy tego Enrique co do nich nie dawno przyszedł. Tani, dobry, waleczny i młody lewy obrońca... w sam raz by wypełnić lukę po oshea... coś sir alex za mało walczy w ostatnim czasie na rynku transferowym... takie jest moje zdanie.
» 13 sierpnia 2011, 17:31 #155
profesor999: Bardzo dobre zdanie sir Alexa o Sneijderu przecież nie United nie zapłaci za niego 40mln ponieważ tyle Inter by napewno chciał.Mamy dobrych juniorów jak się nie sprawdzą to jest przecież styczniowe okienko transferowe.
» 13 sierpnia 2011, 16:36 #154
Rarian: Oglądacie LFC z Sunderlandem? Ale Scousersi wygwizdują Browna... Jak ja ich nie lubię :P...
» 13 sierpnia 2011, 16:17 #153
Gamini: Trzeba zrozumieć iCH ból i nienawiść do wszystkiego co związane z Nami. W końcu są we wszystkim słabsi od nas. Mają tylko swoje 5 LM z przed dekad. A pucharów 0 nawet na LE się nie załapali.
» 13 sierpnia 2011, 17:35 #152
Kamil12345: Ferguson powiedział że nie chce Sneijdera i nagle nikt go nie chce i wszyscy mówią że poradzimy sobie bez niego. Serio wierzycie że taki Pogba czy Cleverley sobie poradzą. Później znowu będziemy płakać gdy będziemy odpadać z LM . Moge się również mylić ale to jest moje zdanie
» 13 sierpnia 2011, 16:11 #151
Jakniejaktak: Nie no dziecko... kupimy snejdera i co sezon bedziemy wygrywac lige mistrzow i na dodatek lige europy... To jest piłka nożna a Man United jest na szczycie, a Ty płaczesz bo nie przyjdzie cudowny łeslej ... Od początku wiedziałem, że info o jego transferze jest nadmuchane dla ludzi takich jak Ty.

PS
Uwierz w United, a nie w gazety i statystyki
» 13 sierpnia 2011, 17:00 #150
Kamil12345: Nigdzie nie napisałem że chce Sneijdera. Man United nie jest na szczycie na szycie jest Barcelona. Nie mówię od razu o Sneijderze, ale mogliśmy kupić kogoś na środek.
» 13 sierpnia 2011, 17:27 #149
patrykbor: Sprawa Sneijdera juz daaawno jest zamknieta. Kazdy z nas doszukiwal sie w slowach Fergusona pewnego rodzaju zaslony dymnej. Byla to czysta prawda. Ja sadze ze Ferguson staral sie o Sneijdera, ale jak on zaczal igrac z Sir Alexem i go zbywac chcac wiekszych zarobkow, to nasz Boss mu podziekowal. Baardzo dobrze zrobil. Niech Sneijder zna swoje miejsce w szeregu i niech wie komu podskakiwac nie wypada :)
» 13 sierpnia 2011, 15:41 #148
OnlyRedDevils: Dawać mi tu zapowiedź spotkania, bo się stęskniłem.
» 13 sierpnia 2011, 15:34 #147
tuszek10: hehe, tez czekam na to :D
» 13 sierpnia 2011, 15:56 #146
prot: Witaj Wesley,

Piszę do Ciebie chłopczyku bo chyba się zapominasz. Jak mogłeś sądzić, że Sir Alex ustąpi i zgodzi się na wszystkie Twoje warunki żebyś mógł grać w najlepszej drużynie na świecie? Od kiedy to Mount Everest pomaga wspiąć się na swój szczyt?

Sądziłeś, że idąc bezczelnie po najmniejszej linii oporu Sir Alex da Ci szansę stania się legendą Old Trafford i całej PL? Manchester to nie miejsce dla etatowych rzemieślników odcinających kupony co tydzień, którzy aby wygrywać puchary muszą zarabiać fortunę.

A może boli Cię to, że miałeś jeden udany rok w Europie i obawiasz się, że już więcej się nie powtórzy? - cóż, wszystko na to wskazuje chłopcze. Sądzisz, że po jednym super sezonie i kolejnych mniej udanych Twoja wartość od tamtego momentu nie spadła? - cóż, mylisz się chłopcze.

Manchester to za wysokie progi dla Twojej mentalności - tutaj futbol jest religią i nikt nikomu nie każe być wyznawcą tej religii a tym bardziej nikt nie będzie płacić Ci fortuny za to, żebyś stał się częścią tej rodziny.

Nie masz mentalności Diabła, nie pasujesz tu, dla mnie i dla Sir Alexa jesteś spalony w Manchesterze. United jest skazane na sukces a Ty już do końca kariery będziesz odcinać kupony próbując odnaleźć się psychicznie po kolejnym nieudanym sezonie.

Pozdrawiam i nie życzę sukcesów, bo jestem realistą. Nie godząc się na warunki United godzisz się na zakończenie przygody okraszonej jakimkolwiek sukcesem.
» 13 sierpnia 2011, 15:19 #145
75th: Dawno takich bzdur nie czytałem. Po kilku doniesieniach prasowych rodem z "The Sun" itp. nazywasz piłkarza "chłopczykiem" i piszesz o negocjacjach jakbyś brał w nich udział, znał najmniejszy ich detal, rządania, odpowiedzi na takowe. Po prostu paranoja. Skąd wiesz czego chciał agent Sneijdera? Skąd znasz mentalność tego piłakrza? z Telewizji? Dobre żarty. Śmierdzi frustracją. Nie przyszedł to nie, nie znamy powodów, chyba, że dla Ciebie zródło typu "The Mirror" jest wiarygodne.
» 13 sierpnia 2011, 16:29 #144
75th: Dawno takich bzdur nie czytałem. Po kilku doniesieniach prasowych rodem z "The Sun" itp. nazywasz piłkarza "chłopczykiem" i piszesz o negocjacjach jakbyś brał w nich udział, znał najmniejszy ich detal, rządania, odpowiedzi na takowe. Po prostu paranoja. Skąd wiesz czego chciał agent Sneijdera? Skąd znasz mentalność tego piłakrza? z Telewizji? Dobre żarty. Śmierdzi frustracją. Nie przyszedł to nie, nie znamy powodów, chyba, że dla Ciebie zródło typu "The Mirror" jest wiarygodne.
» 13 sierpnia 2011, 16:30 #143
Szejp: "dla mnie i dla Sir Alexa jesteś spalony" - Haha to żeś teraz pojechał, Prot.

Możesz nie chcieć Wesa w zespole, masz do tego prawo. Ale nie pisz jakiegoś pseudo-listu i w dodatku po części w imieniu SAFa, bo to jest żałosne.

Przyłączam się do pytań 75th - skąd możesz wiedzieć, co jest podstawą konfliktu? Jaką stawkę proponuje SAF, a jaką chce Wes? Czy chodzi tu w ogóle o pieniądze? Może sam Inter nie chce sprzedawać Sneijdera? Może SAF nie chce dać takich pieniędzy, jakich żądają Włosi? Może sam Sneijder nie chce wcale odchodzić? Może żona mu na to nie pozwala? Może Holendra nie interesuje deszczowa Anglia? Może, może, może...

My, kibice, możemy tylko gdybać, bo póki co nadal opieramy własne przekonania na kilku oficjalnych wypowiedziach i kilkudziesięciu niepotwierdzonych newsach (z 'tajemniczym źródłem' w roli głównej). A zwracanie się do jednego z najlepszych piłkarzy na świecie (bo twierdzenie, że Sneijder miał tylko jeden dobry sezon udany to tylko wyraz Twojej ignorancji) per 'chłopczyku' i opisywanie całej sytuacji, jakby się w niej uczestniczyło jest lekko mówiąc śmieszne.
» 13 sierpnia 2011, 17:58 #142
prot: @MG90 - jesteś bezradny a nawet sfrustrowany bezsensem swoich wczorajszych argumentów w dyskusji ze mną. Tak jak napisałem wczoraj - nie spodziewam się po tobie za wiele. Gdybyś był przekonany o swojej racji nie byłbyś taki agresywny - nadymałeś się tak, że to powietrze będzie jeszcze z ciebie przez długi czas uchodzić, ale spróbuj wyluzować - i tak wyjdzie na moje, żeby nie powiedzieć - już wyszło.

@75th - co ma do tego agent Sneijdera? Kolejna osoba, która robi z piłkarza durną małpę, która nie ma własnego zdania. Sneijder jakby chciał wygrywać z United wszystko już by tutaj był. Cesc był totalnie zdesperowany gry dla barcy i pewnie dopnie swego i jest gotów poświęcić na to własne pieniądze - jeszcze te niezarobione. Pytam - co ma do tego agent?

Ps. Podstawą konfliktu jest z pewnością widok z okna potencjalnej rezydencji Sneijdera pod Manchesterem - w ogóle nie chodzi o pieniądze - chciałbym się kiedyś znaleźć w waszym świecie iluzji - jest taki durny i przez to beztroski.
» 13 sierpnia 2011, 18:16 #141
Szejp: Ja nie jestem sfrustrowany, ja jestem zażenowany. Zażenowany twoim tokiem myślenia. Sneijder jakby przyszedł to byłoby świetnie, jak nie przyjdzie to świat się nie zawali. Co by się nie stało, to miejmy trochę dystansu. Tymczasem ty się zachowujesz, jakbyś był niezwykle blisko tematu i opisujesz całe negocjacje, jakbyś w nich uczestniczył. Od raz z góry zakładasz, że Sneijder nie chce przyjść, bo jest 'żądnym kasy chłopczykiem'. Wczoraj jeszcze miałeś jakieś merytoryczne argumenty pod ręką, dziś piszesz do Wesa jakiś list otwarty, w którym obrażasz gościa i materializujesz jego postawę. Ja się nie mam zamiaru wykłucać, ale takie komentarze jak twój powyższy trącą wiekiem gimnazjalnym.
» 13 sierpnia 2011, 18:38 #140
crash: no właśnie prot, jak zauważyłeś: "Sneijder jakby chciał wygrywać z United wszystko już by tutaj był." Wniosek? ... Dlatego Twój list jest bezsensowny!
» 13 sierpnia 2011, 20:21 #139
enigmatyk: Z prawdziwym rozbawieniem czytam niektóre wpisy, jaki to Sneijder rozpuszczony, przereklamowany i zachłanny na pieniadze . Czego to durne dzieciaki jeszcze nie wymyślą...
Wcale nie dziwi mnie fakt, iż Holender żąda wysokich zarobków...w końcu to jeden z kilku najlepszych graczy na świecie. Dodatkowo skoro Rooney dostaje w sumie 250 tyś. funtów tygodniowo, to dlaczego Wes ma niby zarabiać mniej, skoro w załozeniu ma być mózgiem drużyny? Niby to Wayne zasługuje na takie pieniądze? Dlaczego? Może dzięki tym aferom z prostytutkami albo jeszcze niedawnym szantażem klubu , iż odejdzie, bo w United nie odniesie sukcesów? Ba...na pewno nie grą , a już bynajmniej nie przywiązaniem do barw klubowych.
Ferguson na pewno poradzi sobie z onbstawieniem środka pola i tutaj nie ma sie co martwić, natomiast szkoda, że w LM barca czy real znowu będą objeżdżać MU jak....no właśnie, przez szacunek nie dokończę.
» 13 sierpnia 2011, 15:10 #138
AJEP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 15:25

Real znowu ?? pamietasz kiedy byl ich ostatni mecz w LM ?? bodajze w 2003 roku wiec jakie znowu. Roo nie zasluguje na te zarobki ?? na pewno bardziej niz Sneijder nie wiem czy ogladasz Serie A czy co kolwiek z jego udzialem w tym sezonie ale tak to jest byc sezonowcem :) Bo to jest wwkurzajace bo sie kazdy podnieca tym Sneijderem po LM i MŚ a nikt nie widzi jak gra teraz. Ja nie pisze ze bym go nie chcial ale w twoim poscie serio przesadziles !!
» 13 sierpnia 2011, 15:23 #137
jimmyyy8: "Możecie zapomnieć o każdym z tych piłkarzy, o którym pisaliście."

Wydaje mi się, że to są kluczowe słowa SAF'a. Sir ma na oku kogoś spoza tych wszystkich medialnych spekulacji. To dobrze, bowiem skauci Manchesteru to przecież jedni z najlepszych.
» 13 sierpnia 2011, 14:56 #136
Jopekk: Wolę Cleverlego niż Wesley'a.
» 13 sierpnia 2011, 14:56 #135
7iverson7: kwejk.pl/obrazek/359891/manu.html chyba jakieś pajace kompleksy probuja leczyc :)
» 13 sierpnia 2011, 14:53 #134
1878MU: dla tych co sie kłócą o umiejetności Cesc'a Fabregasa, to macie tutaj małe info :

SYTUACJE BRAMKOWE STWORZONE W LATACH 2006-11 W 5 NAJLEPSZYCH LIGACH
1 Fabregas - 466
2 Xavi - 455
3 Lampard - 452
4 Pizarro - 427
5 Diego - 423
6 Gerard - 396
7 Totti - 378
8 Giggs - 365
9 Nene - 361
10 Downing - 355

SYTUACJE BRAMKOWE PREMIER LEAGUE 2010-11
1 Malouda - 117 w 2810 minut
2 Fabregas - 72 w 1887'
3 Giggs - 59 w 1678'
4 Hitzlsperger - 34 w 990'
5 Van der Vaart - 67 w 2239'
6 Nani - 78 w 2668'
7 Obinna - 45 w 1571'
8 Brunt - 86 w 3015'
9 S Davies - 63 w 2210'
10 Silva - 73 w 2564'

SYTUACJE BRAMKOWE ARSENAL 2010-11
1 Fabregas - 72 w 1887 minut
2 Wilshere - 60 w 2650'
3 Nasri - 58 w 2391'
4 Arshavin - 55 w 2194'
5 Van Persie - 44 w 1768'
6 Chamakh - 40 w 1845'
7 Song - 32 w 2594'
8 Rosicky - 27 w 927'
9 Sagna - 24 w 2969'
10 Walcott - 23 w 1696'
» 13 sierpnia 2011, 14:53 #133
Oskar190: Witajcie! Mam małe pytanko. Z góry przepraszam, że piszę to tutaj, gdyż stwierdziłem, że jako news główny to zobaczy to więcej osób. Otóż poprzez devilpage zalogowałem się na fantasy premierleague. Wszystko działało dobrze, aż do dziś. Gdy chcę się zalogować wyskakuje "Error logging in. Please check your details and try again." na czerwonym tle. Nie wiem co robić, a chcę się jeszcze zapoznać ze składem przed rozpoczęciem kolejki. Proszę o pomoc.
» 13 sierpnia 2011, 14:32 #132
Fiskus10: Mam to samo ale raczej musimy czekać do końca kolejki ponieważ czas na zmiany w składzie miną bodajże dziś o 13.30.
» 13 sierpnia 2011, 14:45 #131
Fiskus10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 14:47

Ale nie jestem pewien ;)
» 13 sierpnia 2011, 14:46 #130
ironia: Mówcie se co chcecie, dla mnie nadal jest szansa na Sneijera. Holedner nie wziął jeszcze mikrofonu i nie powiedział : Zostaję w Interze. Jeżeli tak się stanie, zaufam młodym i Fergusonowi.
» 13 sierpnia 2011, 14:13 #129
Sapphir: Musze sie zgodzic z Sir Alexem bo nie mam innego wyjscia ^^

Przed sezonowe mecze pokazaly mu jaka silna druzyna dysponuje i sadze, ze wierzy w doswiadczenie tych ludzi, ktorzy sa od dawna. Liczy na Carricka choc czesto spotyka on sie z krytyka i cieszy mnie jego postawa dla mlodzikow. Nie boi sie wyzwan bo wierzy w zespol. Raczej przesadzone, ze nie bedzie zadnego innego transferu choc nie wiem czemu Gill tak trabil, moze cos szykuja ale szkoda, ze nie bedzie to Sneijder. Nie mozemy tez przewidziec jak sie potoczy liga mistrzow, stawiam na United w finale.
» 13 sierpnia 2011, 14:11 #128
tuszek10: I oto chodzi, dać wiecej szans młodym, a udowodnią, że na to zasługują. Cleverley i Welbeck fajnie grają Pogby jeszcze nie widzialem, ale jak niektorzy mowia ze to nowy Scholes, wiec chcialbym go zobaczysz w koszulce Czerwonych Diabłów juz niedlugo ;)
» 13 sierpnia 2011, 13:58 #127
HKS: Postawić na młodych!
Ferguson dokonał wystarczająco transferów w tym okienku...
Nie jest powiedziane , że wyjdzie , ale nie jest także powiedziane że wyszło by jakbyśmy pokupywali gwiazdy: Sneidera albo itp....

Kiedyś dane szanse młodym: bracia Neville, Butt, Scholes, Giggs
i opłaciło się ??
» 13 sierpnia 2011, 13:54 #126
piaskun223: I to mi się podoba!! A Wesleya niech się kopie piątą w czoło w Interze !! Glory Glory Man United!
» 13 sierpnia 2011, 13:50 #125
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 13:48

Swoją drogą szkoda, że w 95' internet nie był tak powszechny bo chyba przed sezonem by wrzało. "Jak to SAF wywala pół składu? Co to za Beckham, Neville i Scholes? Gdzie tam im do Hagiego, Kluiverta czy Baggio!?". Ale Sir Alex wiedział co robi stawiając na młodych. Teraz kiedy to robi to (prawie) wszyscy marudzą. Poczekajcie, ocenimy po sezonie.
» 13 sierpnia 2011, 13:47 #124
Jack1987: Popieram w 100% :)
» 13 sierpnia 2011, 15:05 #123
kriss001: @Rarian, a pamietasz jaki byl poczatek tamtego sezonu?? Wiekszosc naszych fanow popelnilaby wirtualne sepuku...
Skonczylo sie doublem jesli dobrze pamietam,tak ?
» 13 sierpnia 2011, 19:36 #122
monnie: "Szkot zapytany wprost czy możemy tym samym wybić sobie z głowy transfer Wesleya Sneijdera z Interu Mediolan wyznał: - Możecie zapomnieć o każdym z tych piłkarzy, o którym pisaliście. Jestem zadowolony ze swojego młodego składu - zakończył Ferguson."

aaaaaaaaaaaameeeeeeeen!
» 13 sierpnia 2011, 13:36 #121
Rarian: To może ktoś chętny na jakiś zakład że w przyszłym roku nawet nie trafimy na Barcę, a Katalończyków nie będzie w finale LM? Część zachowuje się tak jakby Barca była jakimś kosmicznym tworem, który ma zapewniony finał LM już przed startem sezonu. A prawda jest taka, że jak nie my, to ograć ich może i Real i Chelsea i City i (przy szczęściu) Inter czy Milan... To jest piłka nożna, a LM z systemem pucharowym jest strasznie losowa.

Przekonują mnie argumenty, że Sneijder pomógłby nam wygrać ligę (ale z drugiej strony kiedy postawić na młodzież jak nie teraz?), ale argumenty pt. "takim składem z Barcą nie wygramy" są głupie. Bo kto wie czy w ogóle z Barcą zagramy?
» 13 sierpnia 2011, 13:21 #120
kanadinol: Mi to szczerze mówiąc nie chodzi o Barcę, tylko o nas. NIENAWIDZĘ patrzeć na grę Carricka a młodym może wyjdzie, może nie wyjdzie. W środku pola będę oglądał piłkę latającą między Carrickiem a obroną/bramkarzem i wracającego po nią Rooneya. A tymczasem gdy widzę środek pomocy takiego np. City to wiem, że coś się dzieje.
» 13 sierpnia 2011, 13:38 #119
UnitedForEver: kanadinol pisze:"W środku pola będę oglądał piłkę latającą między Carrickiem a obroną/bramkarzem i wracającego po nią Rooneya. A tymczasem gdy widzę środek pomocy takiego np. City to wiem, że coś się dzieje." - Zawsze jest możliwość przerzucenia się na stronę City ^ ^ jeżeli tak Ci przeszkadza nasza gra w linii pomocy.Tak ja też gdy widzę linię pomocy City to wiem, że coś się dzieje [...] wiem, że wtedy można przegrać wygrany mecz, widzę ten brak zgrania.Carrick to dobry defensywny pomocnik ostatnie miesiące zeszłego sezonu były naprawdę dobre w jego wykonaniu.Fakt, że początek nie miał najlepszego, ale jak cześć zespołu.Jak Alex mówi, że na przełomie listopada/grudnia dojdzie do szczytu formy to jestem spokojny o niego.
» 13 sierpnia 2011, 13:49 #118
kanadinol: "Jak Alex mówi, że na przełomie listopada/grudnia dojdzie do szczytu formy to jestem spokojny o niego." - ja z kolei nie wierzę z astrologię.Skąd pewność, że np. nie dostanie kontuzji?
"Zawsze jest możliwość przerzucenia się na stronę City" To, że kibicuję United nie znaczy że jestem bezkrytycznym wyznawcą.
"wiem, że wtedy można przegrać wygrany mecz, widzę ten brak zgrania." - zgadzam się. Miałem na myśli potencjał.
» 13 sierpnia 2011, 14:04 #117
DrunkenBear: Carrick w sezonie zawsze zawala jeden bardzo ważny mecz. 2 lata temu Bayern, w zeszłym roku półfinał z City. On wracający w nasze pole karne = katastrofa.
» 13 sierpnia 2011, 14:52 #116
froncuAF: kanadinol widziałeś mecz o tarczę? Jak Cleverley pogrywał w środku? Jak rozprowadzał piłkę? Jak wracał po nią kiedy trzeba było? Piszesz że młodym wyjdzie albo nie, jeśli im nie dasz szansy nigdy nie przekonasz się co w nich drzemie, SAF bardzo mądrze wprowadza młodzików do składy, najpierw pozwala im uwierzyć w to, że są w stanie nie tylko wywalczyć miejsce w pierwszym składzie, ale jeśli się trochę postarają to mogą zostać legendą United, pokroju Scholes'a.
» 13 sierpnia 2011, 17:48 #115
froncuAF: kanadinol widziałeś mecz o tarczę? Jak Cleverley pogrywał w środku? Jak rozprowadzał piłkę? Jak wracał po nią kiedy trzeba było? Piszesz że młodym wyjdzie albo nie, jeśli im nie dasz szansy nigdy nie przekonasz się co w nich drzemie, SAF bardzo mądrze wprowadza młodzików do składy, najpierw pozwala im uwierzyć w to, że są w stanie nie tylko wywalczyć miejsce w pierwszym składzie, ale jeśli się trochę postarają to mogą zostać legendą United, pokroju Scholes'a.
» 13 sierpnia 2011, 17:49 #114
IncognitoMUFC: Draciel - Nie potrafisz sam nic napisać tylko kopiujesz moje wpisy z innej strony?!
» 13 sierpnia 2011, 13:17 #113
Jack1987: @kanadinol- jak grał u nas Ronaldo to nikomu nie przeszkadzało że środkiem nie gramy tylko skrzydłami. Wiadomo że emerytura Scholesa pomimo jego wieku to duże osłabienie ale pewnie będziemy więcej grali skrzydłami. Po to mamy Antka, Giggsa, Naniego czy Younga.
» 13 sierpnia 2011, 13:08 #112
kanadinol: @jack1987 - okej, czyli z Ronaldo był: Giggs (młodszy),Nani, RONALDO. Teraz jest Giggs (starszy) Nani,Young,Valencia. Widzisz różnicę?
» 13 sierpnia 2011, 13:27 #111
kanadinol: A poza tym mieliśmy Scholes'a i Hargo w środku. Fakt, że gra opierała się głównie na skrzydłach nie oznacza, że nie robili oni różnicy.
» 13 sierpnia 2011, 13:49 #110
Jack1987: Oczywiście że robili różnicę. Ale mówimy tu przede wszystkim o ofensywie. Hargo mimo wszystko był defensywny. Scholes ofensywny. Sneijder jest graczem ofensywnym. Mi chodzi o to że defensywnych mamy tylko brakuje tego który dzielił by piłkami. nadawał tempo gry. A zazwyczaj taki zawodnik gra na środku pomocy a nie na skrzydle. Ale jeżeli ciężar gry wezmą na siebie skrzydłowi to nie potrzebujemy aż takiego wirtuoza jakim był Scholes w środku. Może się myle może mam rację. Ocene dopiero po paru meczach należy wsytawić czy sobie ktoś poradzi i czy coś zazębi się w grze.
» 13 sierpnia 2011, 15:51 #109
Przemo07: W końcu! Wreszcie koniec tych spekulacji. Mamy silny skład, na razie wystarczy.
» 13 sierpnia 2011, 13:04 #108
designer: czasem nie rozumiem Fergusona. Probuje grac mlodzieza przez caly sezon? Jesli tak to nie ma co myslec o zdominowaniu LM w nadchodzacym sezonie, bo akurat srodek pola w United nie wyglada imponujaco i taki Real czy Barcelona niestety zagraja tak jak w finale z nami w LM. Tego nie dalo sie po prostu ogladac i co mam znow wylaczyc telewizor by nie patrzec jak nasi dostaja lupnia? To co tam pokazali, powinno byc nauczka dla tych ktorzy twierdza ze brakiem transferow zdzialamy wiele. To wy bedziecie sobie pluli w brode jak zobaczycie wyniki osiagane na czterech frontach przez United i potem bedziecie marudzic ze nie mamy dobrego srodkowego pomocnika. Tak zapewne bedzie, bo Ferguson nie potrafi wyciagac wnioskow mimo iz jest zacnym trenerem. To tylko czlowiek i trzeba sie z tym pogodzic.
» 13 sierpnia 2011, 13:00 #107
wyrwik: przestan plakac nad rozlanym mlekiem.. final jest dawno za nami.. nie zyje sie przeszloscia a przyszloscia! do finalu doszli ci sami zawodnicy co grali w lidze, w pucharach, w fazie grupowej i pucharowej w LM.. Nie lubie Barcy ale jak na razie jest to najlepsza druzyna i jakos watpie by Snejider nam jakkolwiek pomogl. bo w finale moze miec zly dzien i zagra bardzo slabo.. ja wierze w to ze SAF zbuduje wysmienity zespol z tego co mamy i zaden Snejider nam jest nie potrzebny!!
» 13 sierpnia 2011, 13:11 #106
UnitedForEver: designer pisze:"Tego nie dalo sie po prostu ogladac i co mam znow wylaczyc telewizor by nie patrzec jak nasi dostaja lupnia ?" - To pokazuje tylko jakim jesteś kibicem United [...]

"Probuje grac mlodzieza przez caly sezon? Jesli tak to nie ma co myslec o zdominowaniu LM w nadchodzacym sezonie" - Wskaż mi cytat w artykule gdzie SAF mówi "będziemy grać młodzieżą przez cały sezon" nie ma ? ... nie ma ! on tak nie powiedział.Dał jasno do zrozumienia, że będzie ich wprowadzał do gry czyli da im pograć ze słabszymi zespołami, albo wpuści ich na sam koniec, by zapoznali się z grą na tak wysokim poziomem jakim jest Premier League, Liga Mistrzów.

"To wy bedziecie sobie pluli w brode jak zobaczycie wyniki osiagane na czterech frontach przez United" - Z miłą chęcią napluł bym Ci w twarz (za przeproszeniem) jak MU osiągnie dobre wyniki na czterech frontach dzięki naszej młodzieży.Trochę optymizmu człowieku ! nie możesz być przecież takim pesymistą przez całe życie :).

wyrwik pisze:"przestan plakac nad rozlanym mlekiem.. final jest dawno za nami.. nie zyje sie przeszloscia a przyszloscia! do finalu doszli ci sami zawodnicy co grali w lidze, w pucharach, w fazie grupowej i pucharowej w LM.. Nie lubie Barcy ale jak na razie jest to najlepsza druzyna i jakos watpie by Snejider nam jakkolwiek pomogl. bo w finale moze miec zly dzien i zagra bardzo slabo.. ja wierze w to ze SAF zbuduje wysmienity zespol z tego co mamy i zaden Snejider nam jest nie potrzebny!!" -Z początkiem się zgodzę, ale jak można twierdzić, że Sneijder nie jest nam potrzebny, że nie pomógł by nam ? wiele razy pisałem jakim piłkarzem jest Wesley i nie będę tego kolejny raz pisał, ale z pewnością on by wprowadził świeżość do naszej drużny pomógł by nam nie tylko z Barceloną, ale i z walką o tytuł w PL.
» 13 sierpnia 2011, 13:39 #105
avo23: Bez jaj Barcelona nas rok temu niszczyła w środku pola strach pomyśleć co teraz będą robić...
» 13 sierpnia 2011, 12:59 #104
moby: I mam nadzieję że tak już zostanie! Bardzo dobra nowina:)
Nawet sam Ferguson mówi że potencjał w linii pomocy jest wystarczający - a tu ciągle można przeczytać że kiepsko, że kogoś Nam brakuje.
Pogba oprócz umiejętności ma genialne warunki fizyczne do gry w środku - powinien nabrać trochę siły jeszcze i za rok, dwa powinien zastępować spokojnie w środku Carricka który niestety gra coraz słabiej (choć zeszłoroczne mecze w LM z Shalke czy Chelsea miał genialne). Więc jeszcze rok, dwa na przyzwoitym poziomie będzie grał.
Anderson też sobie poradzi - dojrzał przez te 4 lata i powinien to ogarnąć.
Także spokojnie.
» 13 sierpnia 2011, 12:56 #103
Caspa: nie mam miejsca dla przygłupów. to się chwali
albo grasz albo nie grasz , chłopak wybrał to drugie
» 13 sierpnia 2011, 12:52 #102
tajo13: Chyba sobie zapisze nicki ludzi którzy piszą jak bardzo Sneijder jest nam potrzebny i że nie ma szans w LM w tym roku ,tylko dlatego żeby Wam ludzie napisać w trakcie sezonu w jakim byliście błędzie. Pozdro. GGMU!
» 13 sierpnia 2011, 12:47 #101
monnie: jak by to podsumował Jacek Gmoch: he-he-he-he-he.
» 13 sierpnia 2011, 14:05 #100
RaveDave: O 16 zaczynaja sie dzis wszystkie mecze tylko mecz newcastle - arsenal jedzie o 18.30
» 13 sierpnia 2011, 12:47 #99
gulasz96: Ferguson powinien być dla nas wszystkich autorytetem i musimy mu zaufać. Jeśli uważa, że poradzimy sobie bez Sneijdera to tak będzie. Mamy dobrze zapowiadającą się młodzież, która moim zdaniem utrzyma ciężar gry tej drużyny.


GGMU!!
» 13 sierpnia 2011, 12:41 #98
kizi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 12:37

Fergusonowi nie idzie ze Sneijderem, dlatego tak mówi. Sam Holender przyznał, że były negocjacje.
Ale młodzi w składzie to plus tej sytuacji.
» 13 sierpnia 2011, 12:36 #97
majkeloo: Bardzo cieszy mnie ta wiadomość. Czytając komentarze można odnieść wrażenie że większość z Was nie pamięta magicznego składu z roku 99' lub nie chce o tym w ogóle pisać. Przecież ta drużyna była oparta na wychowankach klubu takich jak: Scholes, Beckham, Giggs, bracia Neville, Butt. Ci zawodnicy w/w zostali wprowadzeni do składu przez Sir Alexa i zastąpili w tamtym czasie gwiazdy pierwszego zespołu. Wtedy to także była sensacja. Nikt się tego nie spodziewał. Ale Ferguson wiedział co robi, uwierzył w zawodników których znał od 14roku życia i dał im ogromny kredyt zaufania.

Teraz jest podobnie. Pogba, Cleverley, Welbeck pukają już od dłuższego czasu do pierwszego zespołu. I będę zachwycony jeżeli zagrają jak najwięcej minut w tym sezonie. Nie rozumiem podejścia komentujących tutaj. Dlaczego waszym odnośnikiem zawsze jest mecz z Barceloną i gra tego zespołu? Pomyśleliście o tym że Ich styl gry może być nie do osiągnięcia dla innej drużyny? w tym także dla United? Poza tym dlaczego mamy naśladować Katalończyków? Oczywiście, są teraz najlepszą drużyną na globie-nie ma co do tego wątpliwości. Ale ja nie chce żeby zarząd United kupił przykładowo Sneijder'a tylko dla bardzo dobrego jednego czy dwóch sezonów, w których będziemy minimalnie lepsi od ekipy z Camp Nou. Chcę aby powstała nowa, pełna młodzieńczego zapału i ambicji drużyna, która na parę lat będzie nie tylko dominowała w Anglii ale także i na świecie. Zauważcie że przemiana pokoleniowa jaka teraz odbywa się w United tak na prawdę przechodzi u nas bez większych kłopotów. Jesteśmy dalej na szczycie w Anglii, dalej walczymy w Europie tylko z nalepszymi.

Wierzę tak samo jak Ferguson że nasze młode wilczki pokażą Swój ogromny talent i na lata pozostaną z nami w czerwonych koszulkach a My będziemy mogli zachwycać się ich grą przez jeszcze wiele godzin spędzonych przed tv.

Ps. Sneijder gdyby nie był taki łasy na kasę to już dawno trenowałby z United. To była Jego decyzja. Jeżeli chce zarobić ma do wyboru inne "firmy", które na pewno podreperują jego budżet...
» 13 sierpnia 2011, 12:36 #96
LordBruce: "Sneijder gdyby nie był taki łasy na kasę to już dawno trenowałby z United"


Jestem ciekawy czy byłbyś gotów okroić swoje aktualne zarobki (jeśli pracujesz) o jakąś 1/4 i do tego narazić się na płacenie większych podatków z taką lekkością jak piszesz tego typu wypowiedzi.

Nie zapominajmy, że dla profesjonalnego piłkarza jak Sneijder futbol nie jest wyłącznie hobby i relaksem, ale przede wszystkim pracą. W związku z tym (jak każdy) chce zarabiać możliwie najwięcej.
» 13 sierpnia 2011, 12:48 #95
majkeloo: Nie przesadzajmy z tym 1/4 wynagrodzenia. Nawet jak na Manchester United Sneijder dostałby b. dobry kontrakt. Poza tym ciężko jest traktować tak na 100% piłkę nożną jako zawód. Piłkarze to dzieciaki, którzy Swój talent i marzenia przenieśli w dorosłe życie i ten sen trwa tak długo jak tylko zdrowie im na to pozwoli. Wracając do Twoich argumentów. Może i jest takie coś jak przywiązanie do własnej firmy w której pracujesz, miłość i oddanie...ale ja się jeszcze z takim czymś nie spotkałem. Dlatego są piłkarze tacy jak Giggs, Del Piero, Totti, Zanetti itd. To są prawdziwi piłkarze, którzy z dumą do końca Swojej kariery reprezentowali jeden klub. Piłka Nożna to biznes, kasa, majątki piłkarzy i władza menedżerów, ale nie zapominajmy o tym że jest takie coś jak-godność. Widocznie tego Sneijderowi brakuje.
» 13 sierpnia 2011, 17:53 #94
Reeg: Mówcie sobie co chcecie, ale ja w 100 % zgadzam się z SAF'em
» 13 sierpnia 2011, 12:26 #93
RaveDave: HeHe juz nie moge sie doczekac az po jakims przegranym meczu wazniejszym wejde na Devilpage i pod jakims newsem bede czytac ze zabraklo doswiadczenia w srodku pola i mlodzi zagrali dobrze ale nie na tyle zeby przebic przeciwnika :D

No trudno chyba wiedza co robia to nie moja decyzja ja jako kibic moge tylko powiedziec GGMU !
» 13 sierpnia 2011, 12:25 #92
Metyu: Ja osobiście marzyłem, by w United zobaczyć Schweinsteigera. Niemiec idealnie pasuje mi i do PL i do stylu Czerwonego Manchesteru. Nie jest może typem podobnym do Scholesa, ale wniósł by nową jakość do środka pola, której obecnie potrzebujemy. Niestety transfer możliwy jest tylko w marzeniach.

Ze Sneijderem to ciężko określić sytuacje czy wogóle, był to nasz jakiś cel transferowy czy też wogóle go SAF nie brał pod uwagę. Dowiemy się pewnie po zakończeniu obecnego okienka chociaż jak dla mnie nadal nie jest wykluczone , że sir Ferguson nie sięgnie po Holendra , a może to uczynić nawet 31 sierpnia o 23:55 i wcale bym się nie zdziwił.

Stawianie na młodzież jak najbardziej wchodzi w grę. Mamy utalentowanych piłkarzy w akademiach dla których na pewno gra w rezerwach nie jest szczytem marzeń więc najwyższa pora zacząć ich wprowadzać do pierwszego składu. Nie spodziewam się absolutnie po Pogbie , że będzie grał pierwsze skrzypce, ale na kilka występów w lidze liczę, bo w pucharach powinien dostawać szanse gry regularnie.
» 13 sierpnia 2011, 12:25 #91
ironia: Zgadzam się co do Schweniego. Idealny piłkarz dla United.
» 13 sierpnia 2011, 12:31 #90
Draciel: Przecież to tylko kolejny news, który nic nowego nie wnosi. Wypowiedź SAFa to według mnie frustracja z powodu przeciągających się negocjacji. Bo mówienie o Pogbie jako zbawicielu w sytuacji gdy nie zabrało się go do USA na sparingi to bzdura.
WE WILL SEE...
» 13 sierpnia 2011, 12:18 #89
ironia: Uważam podobnie jak Ty.
» 13 sierpnia 2011, 12:30 #88
IncognitoMUFC: Nie potrafisz sam nic napisać tylko kopiujesz moje wpisy z innej strony?!
» 13 sierpnia 2011, 13:16 #87
IncognitoMUFC: Nie potrafisz sam nic napisać tylko kopiujesz moje wpisy z innej strony?!
» 13 sierpnia 2011, 13:17 #86
noxu955: I jak zwykle Rooney będzie wracać aby rozegrać piłkę .
» 13 sierpnia 2011, 12:10 #85
Sedan: Ja akurat zgadzam sie z LordBruce'm. Zobaczycie jak w środku sezonu obudzimy się z ręką w nocniku, i 99% z tych co dziś mówią "stawiajmy na młodzież" będzie mówiło "Carrick to drewno", "Co ten Anderson robi w tym składzie"., "Środek pola jest żałosny, Cleverley to dno". Zobaczycie, idę o flaszkę Jacka Danielsa, że tak będzie. ; )

Takich utalentowanych wychowanków jak Scholes, Giggsy czy Neville już po prostu NIE MAMY.
» 13 sierpnia 2011, 12:08 #84
ironia: Ja akurat się z Tobą zgadzam. Wszyscy teraz piszą : "Cleverley to talent, nasza nadzieja", "Anderson to następca Scholesa" i takie inne. W połowie sezonu się obudzicie i zobaczycie, że tak kolorowo nie jest.
» 13 sierpnia 2011, 12:14 #83
monnie: zebyscie wy nie doznali szoku.
» 13 sierpnia 2011, 14:08 #82
ironia: monnie

Co się burzysz? Ja nie to, że nie wierzę w młode Diabły, ale nam potrzeba kogoś DOŚWIADCZONEGO! Nie skreślam szans młodziaków, wierzę w nich, ale co z tego będzie to się okaże.
» 13 sierpnia 2011, 14:12 #81
LordBruce: Zeszłoroczny finał LM z Barceloną pokazał, że dzieli nas do Katalończyków spory dystans.

W tym okienku Barca kupiła Sancheza (który, z całą sympatią dla Anglika, jest lepszym graczem od Younga). Do tego prawie pewny jest transfer jednego z najlepszych, jeśli nie najlepszego aktualnie środkowego pomocnika Premier League, Fabregasa.

Natomiast my, po utracie wielkiego Scholes'a, łatamy dziurawy środek młodziakami. Oczywiście, idea jest piękna, fajnie by było gdyby wyrósł z nich drugi Scholes'ey, ale uważam, że nie tego teraz potrzebujemy.

Potrzebny nam jest gracz, który od początku zrobi różnicę i da drużynie nową jakość. Nie udawajmy, że gdy FCB sprowadza Cesca, my możemy poprzestać na Pogbie i Cleverleyu i wszystko będzie w porządku.
» 13 sierpnia 2011, 11:47 #80
WOJTEK1234: Popieram tą wypowiedz ale zaufajmy Fergusonowi prawdopodobnie coś z tego będzie.
» 13 sierpnia 2011, 11:54 #79
bart41: "...najlepszego aktualnie środkowego pomocnika Premier League, Fabregasa."
Nie ośmieszaj się gościu i usuń konto...
» 13 sierpnia 2011, 11:55 #78
TH14: ogarnij sie bart, bo on ma racje. Zobacz ile mial asyst i bramek w tamtym sezonie. Jezeli nien ajlepszego w Premier League to na pewno jedego z najlepszych na swiecie i tego nie podwazysz. Popieram cala obiektywna wypowiedz LordBruce:)
» 13 sierpnia 2011, 12:00 #77
ironia: "W tym okienku Barca kupiła Sancheza (który, z całą sympatią dla Anglika, jest lepszym graczem od Younga "

Żartujesz sobie. Sanchez - przereklamowana gwiazdka.
Young - był na drugim miejscu, zaraz za Fabregasem jeżeli chodzi o asysty. Anglik jest wszechstronniejszy i doświadczony, także porównywanie obu jest bezsensem totalnym. Young to świetny piłkarz, i według mnie o klasę lepszy od Sancheza. Takie moje zdanie.
» 13 sierpnia 2011, 12:03 #76
bart41: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 12:07

Gwiazdeczka wielka będzie ławę grzała w Barcelonie...
Przez ostatnie 2 sezony grał co najwyżej średnio jak na takiego średniaka jak Fabregas przystało... Nasriemu to on może czyścić buty... Być może można by go było nazwać jednym z najlepszych (tylko wśród drużyn z Londynu) jakieś 2 lata temu...
» 13 sierpnia 2011, 12:06 #75
Rarian: Barca nie gra na Wyspach, więc nie ma sensu układanie składu pod nią (piszę to chyba 22132156 raz, no ale cóż, kompleks Barcy jak widać jest powszechny i nieeliminowalny).
» 13 sierpnia 2011, 12:11 #74
federicoo: Hehe. Chłopaki nie spinajcie się. :) Mogę wam przypomnieć, że gdy pojawił się news o ściągnięciu nikomu nieznanego młodego Meksykanina większość komentarzy wyglądała tak: "Po co on. Trzeba kupić kogoś z klasą." albo "Fergie co ty robisz?!" ... A czas pokazał, że nie możemy rzucać słów na wiatr, bo Ferguson wie co robi. Jest najlepszym trenerem na świecie. To chyba o czymś świadczy. Co do Sedana. Nie rozumiem co ma Carrick do młodzieży? xD .. W tamtym sezonie również mieliśmy NIBY słabą linię pomocy, a jakoś EPL udało się zdobyć, awansowac po raz 3 w ostatnich 4 latach do finału CL. Co z tego, że Farsa nas pokonała? W tym roku nadchodzi jej kres. Jestem tego w 100 % pewien :)

P.S. Fabregas najlepszym środkowym pomocnikiem na Wyspach ? xD No Comment ! :)
» 13 sierpnia 2011, 12:16 #73
sssexton90: Pomyśl tylko jaka będzie satysfakcja gdy w takim składzie zdobędziemy ligę mistrzów ! :P poza tym jak nie będzie nam szło to w zimie można kogoś kupić.
» 13 sierpnia 2011, 12:44 #72
LordBruce: bart41 - Twoje wypowiedzi są na takim poziomie, że żal komentować;

ironia - najlepiej o tym, że Sanchez to nie przereklamowana gwiazdka, świadczy to jak gra w reprezentacji. Bez niego Chile aktualnie by nie istniało, przewyższa pozostałych o kilka klas i można powiedzieć w pojedynkę ciągnie drużynę. Tu nie ma przypadku, Sanchez to wielki talent i jeszcze niedawno wielu kibiców MU chciało żeby przeszedł do United. Po transferze do Barcy nagle wszyscy zapałali do niego niechęcią;

Rarian - w życiu wyznaję zasadę - równaj do najlepszych, potem ich przewyższaj - nie wiem co to ma wspólnego z kompleksami;

federicoo - oczywiście, że Hernandez to był strzał w 10tke, ale ile po drodze zaliczyliśmy Djemba-Djemba, Klebersonów, Obertanów czy Tosiców;

Sneijder to gracz w stu procentach na miarę United, przy dzisiejszych cenach jest do wyciągnięcia za przyzwoite pieniądze i nie robiąc tego popełniamy błąd. Takie moje, skromne zdanie.
» 13 sierpnia 2011, 12:59 #71
UnitedForEver: bart41:"Przez ostatnie 2 sezony grał co najwyżej średnio jak na takiego średniaka jak Fabregas przystało... Nasriemu to on może czyścić buty... " - Takich głupot to ja nie słyszałem od dawna.Z całym szacunkiem dla Nasri'ego, ale to on powinien czyścić buty Fabregas'owi.Tutaj masz statystyki na zeszły sezon

Cesc Fabregas:Występy:35 gole:9 asysty:17
Xavi Hernandez: Występu:57 gole:5 asysty:14
Andres Iniesta:Występy:61 gole:12 asysty:12
Samir Nasri:Występy:43 gole:16 asysty:4

Jeżeli Fabregas będzie grał tak dalej to z pewnością znajdzie się dla niego miejsce w kadrze Barcelony.Wracając do Nasri'ego nie porównuj ich Nasri to typowy ofensywny pomocnik i jak mówią statystyki Wenger dawał mu za zadanie zdobywanie bramek niż bardziej asystowanie.Wnioskuję, że nie oglądałeś meczy Arsenalu bez udziału Cesc'a i z jego udziałem mógłbyś zauważyć, że jest to zupełnie inna drużyna, lepsza drużyna !
» 13 sierpnia 2011, 13:15 #70
ironia: Pogba ma wielki talent, będzie to nasza przyszła gwiazda i siła United. Myślę, że zasługuje na wprowadzenie go do podstawowego składu. Ciekawe jak sobie poradzi w pierwszej jedenastce. W końcu '11' to nie to samo co rezerwy, więc jego siłę i potencjał pokaże podstawowy skład.


Z jednej strony jestem zadowolona. Podoba mi się wprowadzanie młodych do składu. Po wejściu w rytm meczowy, pod okiem tych trenerów itd to wyrosną na świetnych piłkarzy i to oni będą naszym powerem.

Z drugiej strony nie jestem zadowolona. Wątpię, że taki Pogba czy Cleverley pociągną nas do finału i nam go wygrają. Środek pomocy to klucz do zwycięstwa, a my ten środek mamy po prostu kiepski. Taki Sneijder to były nie dala wzmocnienie. To jest typowy top4 jeżeli chodzi o światowych pomocników. Świetne strzały z daleka, rzuty wolne(co u nas bardzo kuleje), rozciągnięcie akcji, przerzut na skrzydło, konstruowanie akcji itd. Młodziaki miałby się od kogo uczyć. Co do naszych pomocników :

Carrick - raz świetnie, raz gorzej.

Anderson - jak zawsze w kratkę. Ten sezonbędzie decydujący dla Brazylijczyka.

Cleverley - tak naprawdę dla mnie to jest niewiadoma. Nie rozegrał dużo meczy w trykocie United. Jest niedoświadczony jeszcze i mało ograny. Niektórzy widzą w nim talent i przyszłość United - ja powiem, że nie wiem co sądzić na jego temat. Wigan to nie Man United, dajcie mu rozegrać chociażby sezon w porządnym klubie.

Fletcher - taka cicha mrówka. Z nim też nie wiadomo. Dopiero jest po chorobie i nie wiadomo kiedy wróci do pełni formy.

Gibson - idzie do odstrzału. United to nie jego progi, chyba wszyscy to widzą.

Od biedy Giggsy, Park i Jones mogą grać w środku. Nasz środek kuleje. Tyle ode mnie.
» 13 sierpnia 2011, 11:42 #69
EmigrantPL: United to nie progi gibsona? Dla mnie Darron jest o wiele lepszy od Carricka. Jak strzelal bramki bayernowi i schalke tez gadales ze nie jego progi? Jeszce dołożyć kilka bramek i asyst w PL, to wychodzi ze nie jest taki słaby. Zadko Fergie daje mu pograc.
» 13 sierpnia 2011, 12:28 #68
Metyu: Mówisz jak byś oglądał tylko 2 spotkania. Owszem w tych dwóch zaprezentował poziom naprawdę wysoki, ale co z tego jak on już od 3/4 lat gra w pierwszym składzie i co rok ma dostać nową szansę. Skończyło się lubię go nawet, ale lepiej jednak jak znajdzie sobie słabszy klub od United typu Sunderland gdzie będzie grał regularnie i może coś z niego będzie.
» 13 sierpnia 2011, 12:36 #67
ironia: Hahaha, koleś to Ci się udało.
Gibson lepszy od Carricka? Ty sobie kpisz. Carrick jest teraz cofnięty, to taki "czarny koń" coś jak Essien dla Chelsea. Carrick ma przerywać akcje. Akurat uważam, że Michael nie ma co się martwić o miejsce w składzie. Jest bardzo ceniony przez Fergusona. Z drugiej stronny Anglik może mieć obawy co do składu. Wprowadzenie młodzików może narobić niezłego zamieszania jeżeli chodzi o miejsce Carricka.

A Gibson? On nie dla United. Poza "petardą w nodze" której według mnie już nie ma, nie posiada nic, żeby być siłą United. Jedynie wyjście dla niego to sprzedaż, ew wypożyczenie.
» 13 sierpnia 2011, 12:50 #66
EmigrantPL: Gibson ma ma dobre uderzenie, jest obunozny dobrze podaje prostopadle i górą. Eh, kazdy widzi to co chce widziec. Dla mnie Darron jest bardziej wrzechstronny od michaela który jak ma piłkę nie wie co z nią zrobic i podaje ją przeciwnikom
» 13 sierpnia 2011, 13:48 #65
UnitedForEver: EmigrantPL pisze:"Gibson ma ma dobre uderzenie, jest obunozny dobrze podaje prostopadle i górą. Eh, kazdy widzi to co chce widziec. Dla mnie Darron jest bardziej wrzechstronny od michaela który jak ma piłkę nie wie co z nią zrobic i podaje ją przeciwnikom" - Oglądałeś mecze United, gdy grał Gibson ? "dobrze podaje prostopadle i górą" słucham ? może i mu się udało podać fajną piłkę z Schalke, ale resztę tych dobrych prostopadłych podań było rzadko widać.Carrick faktycznie zdarzyło mu się podać pod nogi przeciwników, ale Gibsonowi także się to zdarzyło i gdy przeciwnik grał pressingiem także nie wiedział co zrobić.
» 13 sierpnia 2011, 13:58 #64
Klimaa: Dzięki Alex! Dajcie spokój ze Sneijderem. Mamy wspaniałą młodzież, dajmy im szansę, bo w przyszłości to na ich barkach spoczną wyniki.
» 13 sierpnia 2011, 11:39 #63
czerwonydevil: Koniec tej niepewności o Sneijderze. I bardzo dobrze. Mamy takich zawodników jak Cleverley, Welbeck czy właśnie Pogba, że nie warto sprowadzać gwiazdy za kilkadziesiąt milionów. Mam jednak nadzieję, że Tom, Paul i Danny będą grali częściej niż "rzadko" w podstawowej jedenastce. Oni zasługują na to by grać, a poza tym jak ich sobie wychowamy, to będziemy mogli być spokojni o to, że pokochają nasz klub, a nie tak jak najemnicy City, czy jakiś innych daremnych klubików. Jeszcze jakby Morrison dostał swoją szansę, lecz to by było ich za dużo chyba. Jest już pewna trójka młodzików zasługująca na grę. Jedynie martwi mnie prawa pomoc.. Jakiś wszechstronny młody, uzdolniony zawodnik by się jeszcze przydał...
» 13 sierpnia 2011, 11:35 #62
Yaur: Odszedł Hargo i Scholes. Miał odejśc Gibson i dostajemy za to 22- i 18-latka. Jestem za wprowadzaniem młodzieży, ale nie tak masowo i nie w tak ważnej pozycji. Skoro Tom i Paul Pogba mają tylko "dostawać szansę", to grać będą tylko Fletcher, Carrick, Anderson i moim zdaniem nieco za słaby Gibson. Rozumiem, że Young, Giggs i Park mogą grac na środku, ale nie o to chodzi, żeby grali tak zawodnicy z innych pozycji. Wtedy gra wygląda gorzej, uważam, że potrzebujemy jeszcze jednego typowego środkowego pomocnika...
» 13 sierpnia 2011, 11:14 #61
PK17MUFC1878: w końcu koniec:) aż miło

Dobra decyzja mamy dużo młodzieży która może wejść na bardzo wysoki poziom Sneijder by blokował ich rozwój jestem zadowolony z takiej decyzji SAF'a. jest Pogba Morrison Cleverley tyle w temacie nie byłem za transferem 27latak i ciesze sie że nie doszedł do skutku:)
» 13 sierpnia 2011, 11:03 #60
DevilFan666: Moim zdaniem Pogba jest wystarczająco dobry .
» 13 sierpnia 2011, 10:59 #59
Osaka: Macie swojego Cleverleya i Andersona!! Zobaczymy co będzie w trakcie sezonu - wtedy dopiero zdacie sobie sprawę, że Sneijder jednak bardzo by się przydał. Ale no cóż, zostaje nam tylko patrzeć, czy młodzi dadzą radę.
» 13 sierpnia 2011, 10:59 #58
domekk: jestes głupcem tak mówiac, kazda wielka gwiazda zaczynała od zera, oni tez musza, SAF im dajae ta mozliwosc a ty ''wielki pilkarzu'' ich tylko krytykujesz
» 13 sierpnia 2011, 11:04 #57
Osaka: Słuchaj ja nie wątpię w potencjał tych zawodników, bo mecze przedsezonowe jak również mecz z City, pokazały że potrafią grać dobrą piłkę. Jednakże jestem zdania, że United przydałby się taki lider środka pola jakim bez wątpienia może być Wesley Sneijder. On wniósłby nową jakość i odciążyłby nieco jedną z naszych największych gwiazd, czyli Naniego. To głównie na nim i na Rooneyu spoczywał ciężar kreowania akcji w poprzednim sezonie.
» 13 sierpnia 2011, 11:37 #56
TH14: znowu Rooney bedzie musial ciagnac ten wozek ... znowu nie strzelilmy zadnej bramki po prostopadlym podaniu (nie liczac w tamtym sezonie podania Giggsa) ... jestem zawiedziony, ale mam nadzieje ze SAF wie co robi.
» 13 sierpnia 2011, 10:55 #55
artureq91: a od czego jest Anderson ??
» 13 sierpnia 2011, 11:17 #54
Aherus: Zawsze się z nim zgadzałem. Po co nam taki Sneijder? Ok, Nasri lub Modric jeszcze ujdą, bo są młodzi - rozwiną się. Ale Wesley? Aktualnie gra na najwyższym poziomie, ale kilka lat i zacznie robić w drużynie za mentora dla młodych zawodników. Ja postawiłbym na naszą młodzież. Anderson będzie chciał się wykazać, to samo się tyczy Cleverleya. Fletcher będzie stabilizował środek swoim już nie małym doświadczeniem. Więc mamy kim grać ;)
» 13 sierpnia 2011, 10:55 #53
ziomboy777: bardzo dobrze! mamy Andersona , Cleverley'a i Pogbe.... jak w 1993 roku SAF zaczął kreować drużyne z samych młodzików (Scholes , Giggsy, Neville'owie, Beckham ) to wszyscy też gadali , że nie mamy co liczyć na żadne puchary w kraju i europie.... jak to sie skończyło wszyscy wiemy. Poza tym myśle , że SAF porządnie wzmocni sklad po odejsciu Giggsa za rok... drużynę buduje się stopniowo... i kto jak kto ale SAF wie o tym najlepiej....
» 13 sierpnia 2011, 10:51 #52
wyrwik: jak czytam te wasze niektore komenty to normalnie mnie boli! jak chcecie snejidera (czy jak tam sie to pisze) to wlaczcie sobie FM'a, Fife czy PeSa i tam sobie go sprowadzcie. Ja dolaczam sie do ludzi ktorzy twierdza ze Man Utd to nie miejsce dla gwiazdeczek. I widzialem cos tam ze jak Man Utd to miejsce dla gwiazdeczek to Roo tez powinien odejsc. Zalosne! Roo stal sie gwiazda po przejsciu do United i dazyl do tego ciezka praca pod okiem specjalistow. Wiec takie komenty sa nie na miejscu. A co do Wesleya - nie twierdze ze to zly pilkarz jednak dla mnie jego przejscie do United bylo by na krotka mete. Potem zwolennicy tego transferu by plakali albo narzekali na to ze holender to zdrajca itp. takie jest moje zdanie..
» 13 sierpnia 2011, 10:48 #51
golbus: haha bardzo dobrze powiedział, bardzo dobrze..;)
zawsze byłem zdania że trzeba wprowadzac młodych, w szkółkach kryje sie bardzo dużo talentów tylko trzeba je wyłowic.
Teraz tylko moge sie śmiac z zwolenników Wesleya..;D
Sir Alex bardzo dobrze powiedział, bardzo dobrze.
» 13 sierpnia 2011, 10:47 #50
pablomu: Zobaczymy czy nasz trener będzie miał takie samo zdanie po lidze mistrzów,że woli młodych...
» 13 sierpnia 2011, 10:16 #49
domekk: każdy z najlepszych piłkarzy zaczynał jako młody, gdyby nie dawano im możliwosc ogrania sie to nie było by z nich takich gwiazd jakimi sa teraz: spojrz na Ronaldo czy Messiego, ich pierwsze sezony nie były fantastyczne a mimo to cioraja w gałe, zastanow sie co piszesz czasem
» 13 sierpnia 2011, 10:47 #48
pablomu: Zastanowiłem się. Młodzi niech się uczą przy takich zawodnikach jak Sneijder
» 13 sierpnia 2011, 13:17 #47
vip14: Szkoda. Bierzmy pod uwagę że Snaijder to jednak weteran
» 13 sierpnia 2011, 10:13 #46
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 10:11

w lidze jest 38 meczy + puchar anglii + cc+ LM, niech Ferguson nie mówi, że sprowadzenie np. Wesa zablokowało by możliwość wprowadzenia do składu chociażby Pogby. Za to w ważnych meczach LM czy ligowych owy Pogba nie poradzi sobie, i zapewne nie będzie wystawiany więc siłą rzeczy grał by ktoś inny. SAF próbuje robić zasłonę dymną przed tym, że nie wyszło mu do końca z transferami tak jak chciał, lub zasłona przed sprowadzeniem jeszcze kogoś. A tak między Bogiem a prawdą, to formacja jaką jest środek pola była pozycją najpilniejszą do obsadzenia, a Ferguson sprowadził obrońcę, na której to pozycji jest dośc zawodników. Tak, wiem, że Jones był w planach na przyszły sezon i zainteresowanie innych klubów spowodowało, że go teraz ściągnęliśmy za bagatela 16 mln funtów!
Co do Carricka, uważam, że szkot trochę próbuje sobie wmówić i uwierzyć na siłę, ze jego forma powróci...
» 13 sierpnia 2011, 10:09 #45
mateuszr20471: Zastanowcie sie po co United ma dawac na jakis transfer 35 mln jak w grudniu 2012 ma byc koniec swiata, jeszcze ten jeden final LM przegramy i koniec.
» 13 sierpnia 2011, 09:58 #44
domekk: pesymista pierdykany
» 13 sierpnia 2011, 10:48 #43
patrykbor: Wez czlowieku ogarnij sie...
» 13 sierpnia 2011, 11:29 #42
NimAzSwendl: uśmiałem się xD
» 13 sierpnia 2011, 11:39 #41
Pomarancz: Musimy jeszcze dojść do tego finału :)
» 13 sierpnia 2011, 12:28 #40
PaToManU: Oto sie nie martwy musimy WYGRAĆ i trzeba w to wierzyć ! To co zobaczyłem w wykonaniu naszej drużyny w 2 połowie z City jestem pewniej iż jesteśmy mocniejsi niż w poprzednim roku i możemy pokonać barce ,a jeśli jeszcze dojdzie jakiś rozgrywający zwiększy naszą siłę nad innymi .
» 13 sierpnia 2011, 13:10 #39
Adryjan: Bardzo dobrze, że chce postawić na młodych piłkarzy. Za kilka lat oni będą liderami Na OLD TRAFFORD :P
» 13 sierpnia 2011, 09:52 #38
PaToManU: SAMIR NASRI ! 24 lata 20-25 mln funtów nad czym sie zastanawiać ?
BRAĆ GO ! Sneijder za dużo chciał zarabiać jest stary i za bardzo drogi !
» 13 sierpnia 2011, 09:44 #37
bojhaaker: Snejder dwa lata starszy , większe doświadczenie ( liga mistrzów i finał MŚ ) , nie mówię by go kupić , ale szacunek do niego.
Zachowujesz się jak fan Manchesteru City , nie jak United.
Oni myślą podobnie , kupować , a swojego nie wyrabiać. Tu jest inna reguła , która się sprawdza.
» 13 sierpnia 2011, 09:49 #36
nosveratu: Nasri chyba nie podpisał nowej umowy z Arsenalem o ile dobrze pamiętam, więc w następnym oknie transferowym będzie wolnym piłkarzem. Może o tym Ferguson mówił, że ma upatrzonego piłkarza.
Najważniejsze to dać szansę młodzieży, sezon jest długi, więc będzie czas dowiedzieć się czy jest potrzebne wzmocnienie pomocy czy nie...
» 13 sierpnia 2011, 10:09 #35
PaToManU: Przykro mi bojhaaker ale 3 lata starszy ,i w ogóle nie rozumiem idiotycznej tezy zachowania się jak city bo chce tańszego ? :D Ja chce piłkarza mniej doświadczonego ale tańszego tak myśle jak CITY ? :D Oni biorą najdroższych nie patrzą na sumy oby tylko dobrze grał ,ja chłopcze wiem jaka tu jest regułą i z pewnością wtedy jak zacząłem kibicować Man United nie wiedziałeś co to jest i co znaczy ten klub.
» 13 sierpnia 2011, 13:07 #34
bojhaaker: Źle interpretowałeś moje słowa : ). Manchester City także ma pewnie paru zdolnych , młodych zawodników i nie zależy im żeby ich wychować.
W United młodzież wchodzi do składu i zostają legendą , jak Beckham , Giggs , Paul , Ronaldo . . . można by tak wymieniać. Dajmy rok młodzieży , niech pokażą ambicje ! ; ). Nasri nie jest jeden , za rok może Hamsik być gorącym towarem.
» 13 sierpnia 2011, 15:03 #33
bojhaaker: O Twoją wiedzę nie chcę się kłócić , jednak inne fora np : Barcelony , Arsenalu mają racje co do jednego , wszyscy tu się uważają za Fergusonów ; / , zamiast normalnie porozmawiać , to od razu się unoszą. To tak na przyszłość.
» 13 sierpnia 2011, 15:06 #32
Seed: Fredy GuarĂ­n z Porto to byłby lepszy wybór od Snejdera.
» 13 sierpnia 2011, 09:40 #31
mateuszr20471: Mimo braku rozgrywajacego jestem spokojny. Martwie sie tylko o to, ze Fergie bedzie wolal wystawiac regularnie Giggsa niz Pogbe,Morrisona czy nawet Cleverleya. Fletcher jeszcze jest niezdolny do gry, na WBA do srodka wystawilbym Andersona i Cleverleya a na lawce Carrick i Pogba, ale podejrzewam, ze niestety Fergie rzuca slowa na wiatr i Pogba znow bedzie sie przez wiekszosc czasu kisil w rezerwach.
PS. Dlaczego Gibson jeszcze nie odszedl?
» 13 sierpnia 2011, 09:33 #30
lososiowice4: zobaczycie anderson z carickiem poradza sobie na srodku troszke pograja i bedzie to fajnie wygladac od czasu do czasu bedzie gral pewnie cleverly gigs czasami pomorze zobaczycie bedzie dobrze;d 20 tytul !!
» 13 sierpnia 2011, 09:21 #29
sisinho: Które "pomorze"? Jak Ando ma grać z Carrickiem to ja wolę środek - Tom i Fletcher.
» 13 sierpnia 2011, 10:12 #28
djgodzilla: powiem szczerze, że z jednej strony się cieszę bo nie jesteśmy żaden Real Chelsea czy Barca. Obawiam się jednak, że środek znów będzie kuleć:/ pokładam nadzieje w młodzieży w końcu z tego słynie nasz klub:D
» 13 sierpnia 2011, 09:11 #27
rejbar: Od razu mówiłem, że Sneijder nie przejdzie do United, ale 12-latki wiedziały lepiej ;)

No to wygląda na to, że następcą Paula, ma być... Paul ;)
» 13 sierpnia 2011, 09:04 #26
mik3: Tak chodził mi ten Snejider po głowie i chodził. Jednak szczerze mówiąc, jestem zadowolony z tego, że Fergie robi co robi, bo to jest jeden z elementów za który kocham United, czyli wychowywanie swoich graczy, czy też kupowanie młodych i zdolnych i ich szlifowanie.
» 13 sierpnia 2011, 08:52 #25
KingCantona: No i nasz dziadzius kochany znów pokazał że ma jaja:) już kiedyś tak było, żę United opuścili kluczowi piłkarze i zaczeły grać dzieciaki fergusona i wszyscy pamietamy jak to się skończyło. Tyle że tym razem nikt nie powie "fergi nic z tymi dzieciakami nie wygrasz".
» 13 sierpnia 2011, 08:51 #24
kanadinol: "Pisałem to już, ale napiszę jeszcze raz - UNITED to nie miejsce dla gwiazdeczek które chcą sobie dorobić na grze w piłkę." - w takim razie Rooney też powinien odejść.
» 13 sierpnia 2011, 08:47 #23
domekk: Roo jest od mlodosci i ta gwiazdeczka został w Man Utd a nie przybyl juz jako gwiazda :) o to koledze chodziło
» 13 sierpnia 2011, 10:48 #22
SEBEKMU11: Jeszcze Ravaela Morrisona powołaj i bedzie dobrze.
» 13 sierpnia 2011, 08:42 #21
Karlos: Przeczytaj uważnie jeszcze raz i popraw swój post, bo jeszcze wyjdzie na to, że ploty rozsiewasz :)
» 13 sierpnia 2011, 09:52 #20
smolarek20: To niech sobie pisze ;)
» 13 sierpnia 2011, 11:10 #19
Jaccc: Ferguson ma racje po co nam Sneijder mamy młodych świetnych pomocników
» 13 sierpnia 2011, 08:20 #18
matdevil: Bylo pokolenie 92' teraz czas najwyzszy na pokolenie 2012 :D
» 13 sierpnia 2011, 08:17 #17
kanadinol: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 08:12

sorry za double post
» 13 sierpnia 2011, 08:09 #16
kanadinol: Szczyt formy Carricka? Jest coś takiego? Czy to oznacza, że już nie będzie tracił piłki pod własnym polem karnym i nie będzie faulować przeciwnika na 18 metrze, kiedy ten jeszcze ma przed sobą dwóch obrońców? Ciekawe, że nie wspomniał o Gibsonie, bo to przecież równie dobry zawodnik.
Czyli znowu będziemy narzekać cały sezon na brak środka. I pooglądamy sobie te wspaniałe akcje, które muszą rozpoczynać na środku boiska nasi napastnicy.
» 13 sierpnia 2011, 08:07 #15
micsie03339: Ferguson wie co mówi i podważanie jego słów w tym temacie,to zwykła głupota ;)
» 13 sierpnia 2011, 08:14 #14
kanadinol: Oh, dziękuję! Jakie teraz wszystko stało się jasne!
» 13 sierpnia 2011, 08:38 #13
JabolMU: zgadzam sie w 100% tak bylo w tamtym sezonie szczegolnie pokazala to liga mistrzow ze z takim srodkiem to mozemy powalczyc na wlasnym podworku ale nie w LM...
» 13 sierpnia 2011, 08:59 #12
rejbar: Haha, nie możemy powalczyć w LM?! Przegraliśmy dopiero w finale, a dla Ciebie to mało?! Tylko najmocniejsza obecnie drużyna na świecie nas pokonało, a Ty twierdzisz, że nie możemy powalczyć... rozumiem Twój ból...
» 13 sierpnia 2011, 09:07 #11
kanadinol: @rejbar - tak, owszem, doszliśmy do finału, który przegraliśmy. Ale liczy się również to JAK przegraliśmy.
"Tylko najmocniejsza obecnie drużyna na świecie nas pokonało" - najmocniejszą drużyną na świecie powinno być United.
» 13 sierpnia 2011, 09:20 #10
7iverson7: kanadinol jesteś idiotą,Carrick grał fantastycznie w drugiej połowie zeszłego sezonu i skoro Ferguson mowi,ze szczyt formy przypadnie u niego na listopad/grudzien to tak bedzie.
» 13 sierpnia 2011, 09:42 #9
rejbar: @kanadinol - Powinno, ale nie jest. Takie są fakty i z tym się pogódź. Nie wyszedł nam tylko jeden mecz, niestety ten finałowy, ale i tak dojście do finału jest wielkim osiągnięciem. To był dopiero piąty finał LM United, a Ty dramatyzujesz jak by co roku wygrywali LM, a nagle zagrali tak fatalnie, że zajęli tylko drugie miejsce. Pomyśl czasem...
» 13 sierpnia 2011, 09:49 #8
kanadinol: piz*om zaczynającym argumentacje od "jesteś idiotą" nawet nie odpisuję.
@rejbar - "a Ty dramatyzujesz jak by co roku wygrywali LM" - skąd ten wniosek?
Tu nie o to chodzi czy wygramy, czy przegramy z Barceloną. Chodzi o nasz środek pola, który słynie z zawodników podających do boku/tyłu. I to mnie wkurza. I to jest dramat.
Poza tym chyba każdy kibic MU chciałby, żeby to jego ulubioną drużynę nazywaną najmocniejszą na świecie. Z obecnym składem w tym sezonie nie widzę na to szans. Mimo że jestem pewny, że wygramy ligę.
Rooney wracający na lewą obronę, żeby rozegrać piłkę nie jest dla mnie przyjemnym widokiem.
» 13 sierpnia 2011, 10:15 #7
rejbar: Głupie gadanie, że nie ma środka, wiadomo, że nasz środek do najmocniejszych nie należy, ale szczerze mówiąc mógłby być jeszcze gorszy, więc trzeba się cieszyć z tego co mamy. A co do tego, że nie będzie środka, to bym się na razie wstrzymał, bo Anderson ostatnio nie zawodzi, do tego doszedł Cleverley, który na razie radzi sobie dobrze. Trzeba być dobrej myśli ;)
» 13 sierpnia 2011, 10:32 #6
kanadinol: Anderson i Tom to dwa "niepewniaki" - może wystrzelą, może nie. Przydałby się ktoś "na teraz".
Andersonowi zdecydowanie brakuje umiejętności w podawaniu górą. Czasami wyjdzie mu jakieś prostopadłe zagranie, ale to jeszcze za mało moim zdaniem. Przydałby się ktoś, kto umie podać tak ja Scholes, Beckham ...Sneijder:).
" nasz środek do najmocniejszych nie należy, ale szczerze mówiąc mógłby być jeszcze gorszy, więc trzeba się cieszyć z tego co mamy." - Ale mógłby też być lepszy, prawda? Więc czemu nie?
» 13 sierpnia 2011, 10:56 #5
erni93: Pisałem już to dawno wtedy dzieci sie ze mnie śmiały.Teraz ja mam brecht z nich.Sneijder to gwiazdeczka która chce zarobić jak najwięcej
» 13 sierpnia 2011, 08:05 #4
Radosny: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.08.2011 07:15

Do United nie sprowadza się gwiazd, tutaj się je tworzy. Bardzo dobra decyzja.
» 13 sierpnia 2011, 07:14 #3
Olo: Pisałem to już, ale napiszę jeszcze raz - UNITED to nie miejsce dla gwiazdeczek które chcą sobie dorobić na grze w piłkę. To wielki klub piłkarski i wielki trener, który wychował już kilka pokoleń piłkarzy. Nie ma tu miejsca dla Sneijdera. BRAWA, panie Ferguson :)

P.S ktoś wie, dlaczego również 18sto letni Ravel Morrison nie został powołany?
» 13 sierpnia 2011, 07:07 #2
erni93: Ravel ma kłopoty z prawem .
» 13 sierpnia 2011, 09:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.