Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Jest nieformalny kontakt ze Sneijderem!

» 9 sierpnia 2011, 12:22 - Autor: Czarny171 - źródło: goal.com
Pomocnik Interu Mediolan Wesley Sneijder przyznał się, że prowadził nieformalne rozmowy z Manchesterem United.
Jest nieformalny kontakt ze Sneijderem!
» Transfer Holendra na Old Trafford coraz bliżej
Sam zawodnik zapewnia jednak, że jego odejście z Włoch nie jest jeszcze przesądzone.

– Manchester United nie złożył jeszcze oficjalnej oferty. Jednak do nieformalnych rozmów już doszło – wyjawił Holender.

– Zawsze jest możliwość opuszczenia klubu – kontynuował. – Na razie nie mogę nic powiedzieć, mam jeszcze czas do namysłu.

Holenderski pomocnik nie wyklucza opcji pozostania w Interze po zamknięciu letniego okienka transferowego zapewniając, iż wszystko zależy od zarządu włoskiego klubu.

– Aktualnie jestem zawodnikiem Interu i istnieje szansą, że będę nadal nim w dniu 31 sierpnia. Jest również szansa, że opuszczę klub.

– Jak już wcześniej wspominałem nie chodzi tu o mnie tylko o klub. Jeśli Inter otrzyma odpowiednią ofertę, to zapewne odejdę - zakończył Sneijder.


TAGI


« Poprzedni news
Lindegaard: Mam nadzieję, że żartował
Następny news »
Welbeck liczy na udany sezon

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (81)


dawiddawiec: Jeśli Snejder przejdzie bedzie dobrze ale jak nie też Man Utd ma wielu młodych utalentowanych zawodników może brak im doswiatczenia ale od takich zawodników jak Fletcher Giggs Park można się wiele nauczyć
» 12 sierpnia 2011, 09:03 #75
Tennant: Może przyjść,może nie. Mamy Andersona,Cleverley'a ,Giggsa. Nie ma tragedii,więc nie przejmował bym się newsem :" Sneijder- zostaję w Interze"
Glory Glory MU
» 11 sierpnia 2011, 22:13 #74
arti197: Prosze niech go kupią .Bardzo by im się przydał
» 11 sierpnia 2011, 13:10 #73
barcatocieniasy: sneijder jest idealny na miejsce schoelsa , ale na moje nasri byllby lepszym zastepcom .
1.zna dobrze menu i lige angielska

liga angielska jest zupelnie inna od pozostalych tutaj jest prawdziwy futbool

porownajcie to ze, totenham scisnal chyba 1-0 mistrza wloch ac milan
» 11 sierpnia 2011, 11:47 #72
Klimaa: Po co komu takie wypowiedzi. Jeśli mu nie zależy nie sprowadzajmy go! United nie robi się łaski, jeśli nie chce się przeprowadzać niech powie to jasno i wyraźnie.
Postawmy na Toma i Ando, a 30mln pozostawmy w sejfie.
» 10 sierpnia 2011, 23:28 #71
bartek1018: Sneijder jest świetnym graczem i uważam, że idealnie pasuje w miejsce Scholesa. Tom Cleverley i Anderson są nieźli ale nie mam jakoś do nich zaufania . Andersona według mnie nie gra na wystarczająco dobrym poziomie jak na taki klub, ale mam nadzieje, że udowodni, że się myle a Cleverley jest młody i dobry ale to dopiero początek jego kariery i mógłby się od Holendra wiele nauczyć. Mam nadzieje, że Sneijder zawita na Old Traford.
» 10 sierpnia 2011, 19:12 #70
DevilxDevil: Dziwi mnie to, że wielu "broni się" Andersonem i Cleverleyem. Są to piłkarze zdolni i z potencjałem, ale gdzie im do Wesleya ? A po za tym jest jeszcze coś takiego jak forma, a ta lubi się zmieniać i co wtedy ? Pomyślcie.
» 10 sierpnia 2011, 14:47 #69
Kondzio1: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2011 15:41

Masz racje mimo iż uwielbiam Andersona i Cleverleya to nie oszukujmy ale obaj na raz są o klasę niżej niż Wes
» 10 sierpnia 2011, 15:41 #68
ZenekBenek: i51.tinypic.com/2qjfvgj.jpg
» 10 sierpnia 2011, 14:40 #67
michal441599: po co nam snajder jak mu tam dobze a my mamy mlodych pilkarzy wiec czeba ich wykorzystac na srodek niech SAF da sznse
» 10 sierpnia 2011, 14:33 #66
chicharito93: Po raz pierwszy w życiu jestem w*****ony na Fergusona
» 10 sierpnia 2011, 13:45 #65
grobl: Aha to dogłębnie wyjaśnia twoją postawę ...
» 10 sierpnia 2011, 20:29 #64
chicharito93: Amerykańska agencja informacyjna Bloomberg cytuje słowa Ernesto Paolillo, który mówi, że Inter sprzeda jednak Samuela Eto'o!

- Samuel Eto'o odejdzie do rosyjskiego zespołu Anzhi Machaczkała. Z kolei Wesley Sneijder pozostaje z nami, a my wbrew doniesieniom prasowym nie przygotowujemy żadnej oferty za Carlosa Teveza.

To było by na tyle w sprawie Sneijdera,czyli zostajemy ze szrotem w środku pola
» 10 sierpnia 2011, 13:25 #63
Szejp: Teraz na fcinter.pl pisze, że MM przed momentem wydał oświadczenie o tym, że jeszcze nic nie jest przesądzone:

"Eto’o na pewno odejdzie? Nie, nie przesadzajmy. To prawda, że wpłynęła do nas oferta za Samuela. Teraz zastanowimy się co robić dalej, ale to my zdecydujemy jak cała sprawa się zakończy."

Niezłe jaja się robią
» 10 sierpnia 2011, 15:26 #62
preluki: Powiem tak cleverley z andersonem według mnie nadają się na parę środkowych i myślę że sobie poradzą ale ściągnięcie sneijdera da możliwość zmiany w przypadku niedajborze jakiejś kontuzji.
» 10 sierpnia 2011, 08:41 #61
mario8: na Everton Fulham i tym podobne wystarczą ale jak przyjdzie bić się z Barcą Realem czy CFC to szczerze w to wątpię
» 10 sierpnia 2011, 13:11 #60
KaroManchester: W sumie wolałbym zaryzykować i dać szansę Cleverleyowi. Kiedyś musi zacząć grać w pierwszym składzie a transfer Sneijdera zablokuje mu drogę do 11 United.
» 9 sierpnia 2011, 22:27 #59
MateuszFl: Dokładnie, zgadzam się. Cleverley może być na prawdę miłym zaskoczeniem w tym sezonie, tak samo jak Welbeck i już na stałe będą w 11 (oby) ;p:))
» 9 sierpnia 2011, 23:12 #58
avo23: Bo zagrał 1 dobry mecz ludzie ogarnijcie się oni z Andersonem nie wytrzymają całego sezonu to raz a po drugie do poziomu Wesa im brakuje i to bardzo wiele i wątpię że kiedykolwiek osiągną oni taki poziom.
» 10 sierpnia 2011, 19:00 #57
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 10.08.2011 21:03

@avo23 ...on od trzech lat gra dobrze i mozna rzec bardzo dobrze jak na swoj wiek...to,ze ty widziales jeden mecz...no to juz twoja strata...
» 10 sierpnia 2011, 21:01 #56
kriss001: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.08.2011 12:24

Yaankes....moze ty ochlon ,co? Co roku mistrzostwo mozna nazwac przypadkiem...Kazde zwyciestwo w kazdym sporcie to ciezka praca plus troche szczescia...
To ze wenger chce powtorzyc wyczyn SAF'a z lat 90' , zawojowac europe mlodym zespolem to juz jego bol glowy,a jak wiadomo nie powtorzy tego z jednej prostej przyczyny:
nie jest Fergusonem...
Takich malkontentów jak ty bylo,jest i bedzie mnostwo,nie raz i nie dwa chcieli zwalniac SAF'a,bo nie kupuje,albo kupuje za duzo lub nie tych co trzeba(bo oczywiscie tylko on jedyny popelnia bledy transferowe), cale szczescie dla nas wszystkich,on ma w dupie takie opinie,a wiekszosc kibicow jest rozsadna i wie ,ze czasem trzeba troche poczekac na sukcesy...
Ostatni sezon-mistrzostwo...ale ty oczywiscie masz jakies "ale",moze powinnismy oddac je chelsea,bo mieli zajebista koncowke?a moze liverpoolowi bo podniesli sie z dna?
Prawda jest taka ,ze liga staje sie coraz bardziej wyrownana i mocniejsza...ci wszyscy inwestorzy z Indii ,Malezji i Bog wie skad jeszcze,wykupuja kluby zakupuja europejskich sredniakow,uzupelniaja bylymi dobrymi graczami i juz nie ma chlopcow do bicia tylko solidny sredniak...
Nie tylko my mielismy klopoty w zeszlym sezonie ,mieli je wszyscy,a zdobylismy mistrzostwo ,nie dzieki przypadkowi, tylko dzieki temu,ze caly sezon, mimo wpadek na wyjazdach ,zagralismy najrowniej ze wszystkich zespolow w PL...

Cleverley za mlody?A kiedy zaczynali:Beckham,Giggs,Scholes,Butt,Ronaldo?KIedy zaczynal Messi?
Napiszesz mi zaraz ,ze jak moge porownywac Clev'a z Messim...A skad wiesz jesli ty go widziales raz,ze nie wyrosnie na taka gwiazde?Moze nie formatu Messiego(choc wszystko moze sie zdarzyc),ale bedzie wybitnym zawodnikiem i jak ma wyrosnac na gwiazde nie grajac w pierwszym skladzie?
Ja moge poczekac az te nasze mlode diabelki ograja sie na tyle by rozpykac kazda druzyne w PL,bo dla mnie to jest najwazniejsze-mistrzostwo kraju...A jak juz sobie rozpykaja lige to moze i LM rozpykaja...
W naszym meczu towarzyskim z FCB mlodzi zaprezentowali sie b dobrze i gdzies mam argumenty typu:FCB grala trzecim skladem,taaa bo my rzeczywiscie gralismy pierwszym...Ta sama FCB zostala rozjechana przez meksykanskie Chivas (1:4) i jakies nastepne argumenty typu :rezerwowy sklad nie przekonuja mnie,bo wszyscy w okresie przygotowawczym graja rezerwowym lub eksperymentalnym skladem...Wiesz o czym to swiadczy?? O tym ,ze ta wielka Barca, na wypadek gdy Messi dozna kontuzji,ze ta wielka Barca nie ma go kim zastapic i zaczynaja sie im klopoty...
Czy my mamy takich zastepcow??Chyba nie musze odpowiadac...

Przydalby sie Sneijder,ale nie za wszelka cene...Wes jak dla mnie(napisze to juz 33 raz) moze przyjsc ,nie mam nic przeciwko,ale jesli sie nie pojawi to dla mnie tragedii nie ma...

Real w tym roku moze sprawic niespodzianke i ja osobiscie ,jesli nie trafimy na nich po drodze, to ja chcialbym taki final ...
Wtedy tez,jak i w kazdym meczu,zagraja:
z nr 1-lut szczescia
z nr 2-przypadek
z nr 3-lepsza predyspozycja danego dnia
z nr 4-sedzia

pozdro...:)))
» 11 sierpnia 2011, 12:20 #55
chicharito93: Oferta Rosjan jest niezwykle ciekawa, warta zawodnika tej klasy, nie podejmę się teraz ostatecznej oceny tej oferty, nie mogę powiedzieć czy się zgodzę na nią czy też nie, ale mogę podkreślić, że w pełni oddaje wartość Samuela. Mamy wielu graczy z najwyższej półki więc to normalne, że wpływają za nich oferty. Na dniach ocenimy, czy sprzedamy Eto'o czy kogoś innego. To wypowiedź Morattiego w sprawie transferu Eto'o do Anzi.Najciekawsze jest ostatnie zdanie tej wypowiedzi
» 9 sierpnia 2011, 22:16 #54
mu119: Sneijder przydałby się w united bo na Cleverleya albo andersona bym nie postawił bo są za młodzi i przez to będą widoczne wachania formy.
» 9 sierpnia 2011, 20:41 #53
jelonq1: szczerze to nie chciałbym Snijdera w United wiem że jest piłkarzem światowej klasy ale mamy dobry silny skład młodzi piłkarze robią postępy przykładem jest młody diabeł Tom i to on powinien przejąc 'pałeczkę' po Scholesie
» 9 sierpnia 2011, 19:34 #52
ZenekBenek: Van der Kraan: Sneijder will be a Man United player by September 1
» 9 sierpnia 2011, 18:49 #51
masrzisz: tak naprawde to nie ma co juz tego komentowac :D musimy czekac na konkrety :)
» 9 sierpnia 2011, 17:26 #50
Marcin23: Dokładnie,jak golbus pisze ponizej,taki skład byłby idealny,ewentualnie young oraz nani na zmianę z andersonem i giggsem
» 9 sierpnia 2011, 17:19 #49
kizi: No tak... na środku dwóch ofensywnych zawodników i Nani na lewej, kiedy on gra lepiej na prawej...
» 9 sierpnia 2011, 17:30 #48
golbus: Snejder nie jest taki ofensywny, moze ktyc tyły..
» 9 sierpnia 2011, 17:36 #47
Marcin23: Moze byc i nani na prawej,giggs na lewej a snejder z ando środek,lub z youngiem.Pamietajmy że nani często wraca w pole karne jak jest potrzeba,young to samo z resztą mozna dawać snejdera z ando myśle ze napewno by się dogadali,skoro ando z paulem swietnie grali
» 9 sierpnia 2011, 17:42 #46
WOJTEK1234: Snaijder na 90 % dołączy do nas po przegranym meczu z milanem i ciągnących się problemach finansowych Interu będą musieli go sprzedać.
» 9 sierpnia 2011, 17:00 #45
ghiio: hehe, tylko którym ;p tym co był czy tym co będzie w styczniu 2012r :D a może w maju po przedostatniej kolejce ;p (dane z terminarza na stronie inter.it)
» 10 sierpnia 2011, 00:08 #44
golbus: De Gea
Rafael - Vidic - Ferdinand - Evra
Valencia - Snejder - Young - Nani
Hernandez - Rooney


tak myśle jeśli przyjdzie Snejder, w co wątpie..;)
» 9 sierpnia 2011, 16:53 #43
tomaszko: gratuluję poczucia humoru...
» 9 sierpnia 2011, 19:09 #42
erni93: Ja również Fletcher za Valencie,Young na skrzydło a Fletch do środka.Wtedy ten skład jest nie do zajechania.
» 9 sierpnia 2011, 22:47 #41
Marcin23: grając na 4 frontach już się o to nie bój,pamietaj że daren jest jeszcze chory a anderson moim zdaniem jest lepszy od carrika,jest od niego wiekszy,potrafi lepiej w defensyfie przyblokować a i technicznie gra bardzo dobrze,i potrafi bardzo dobrze grać ofensywnie,A carick w obronie błędy popełniał w zeszłym sezonie a i w ataku raczej jest nie poradny
» 9 sierpnia 2011, 16:46 #40
CcxcC: żal patrzeć na to iż Nani , Valencia, Park,Aoung,Clavery,Carick,Fleczu,GIGS, Anderson i jeszcze Snejder ? jak każdy z nich chce grać.
» 9 sierpnia 2011, 16:27 #39
tikorr: Carick, Fletcher, Park - zawodnicy zadaniowi na konkretne mecze.

Gigs, Cleverly - pierwszy już nie będzie grał w każdym meczu drugi raczej w FA Cup lub pucharze ligi, żeby się ogrywać z kolegami.

Nani, Valencia, Young - skrzydłowi walczący o miejsce w składzie, będzie rotacja dzięki czemu w każdym meczu będą mogli grać na maksimum bo zawsze jest kolega na zmianę

Anderson, Snejder - teoretycznie grali by razem na środku ale to Snejder byłby w podstawowej 11 a Anderson walczyłby np. z Fletcherem o miejsce.
» 9 sierpnia 2011, 18:30 #38
Marcin23: Dokładnie Wes napewno się przyda,ludzie przecież wystarczy że ando nie daj Boże dostanie kontuzji i z czym na ligę mistrzów wyjdziemy,przecież giggs to już dziadek i nie będzie co 3 dni grał,oczywiście clev jak najbardziej powinien grać,czy to w fazie grupowej LM czy to początki FA Cup gdzie z 5 ligowcem możemy grać,ale kiedy przyjdzie się mierzyć z liverpolem,chelsea,arsenalem, być może realem lub/i barcą to nie bądźcie śmieszni,nie można cleverleya porównywać do najlepszych pomocników świata,taki piłkarz jak snejder przyda nam się bardzo,ma ogromne doswiadczenie,młodzież bedzie mogła uczyć się od niego,mając szerkoki i mocny skład będziemy mogli z powodzeniem grać na wielu frontach bo kiedy będziemy grali mecze co 3 dni to sami zobaczycie ze taki snejder przyda się na wymiane z ando youngiem clevem giggsem czy prakiem.Moim zdaniem,jeśli mamy gonić barcę to trzeba nam snejdera a z pewnością klub nie chce stać w miejscu tylko rozwijać się
» 9 sierpnia 2011, 16:18 #37
Marcin23: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2011 16:20

2 razy poszło
» 9 sierpnia 2011, 16:17 #36
Maro107: Monnie całkowicie Cię rozumiem. Padłaś/eś jednak ofiarą - z resztą jak każdy z nas widząc kolejne newsy o Wesleyu - prasowych, dziennikarskich plotek. SAF powie 2 słowa, przypuśćmy powie, iż Sneijder i Nasri to bardzo dobrzy środkowi pomocnicy. I już jest to pretekst dla dziennikarzy do tego, aby pojawiły się 2 newsy "Czy Nasri przejdzie do Manchesteru United?" Drugi taki sam, tylko o Wesleyu. Szczerze powiedziawszy ten news o nieformalnym kontrakcie powinien być drugim o Sneijderze, po którymś, że może przyjść. A to, że było ich 25, to już nie jest wina ani Wesleya, ani nasza, ani również nie mówię o redaktorach DevilPage, ponieważ korzystają z różnych źródeł informacji.
Ja osobiście jestem bardzo za tym transferem. Potrzebny silny środek, cena za jednego z najlepszych środkowych świata nie jest aż tak przerażająca, a zarobki no cóż... Przecież i tak nie będzie najlepiej zarabiał w klubie :)
» 9 sierpnia 2011, 15:44 #35
monnie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2011 15:20

mam jakieś złe przeczucia w związku z tym zawodnikiem i jego transferem. Widzę wyraźny brak w środku pola; nie twierdzę, że nikogo nie potrzebujemy, bo Anderson i Cleverley nie są pewnymi ogniwami, ale z drugiej strony każdy kolejny news ze Sneijderem w tle powoduje we mnie jakiś niesmak. Może to wcale nie byc wina Holendra, bo odnoszę wrażenie, że United też pozostawia całą tę sprawę do załatwienia na ostatnią chwilę i stąd te pieniężne spekulacje. Przez to Wesley kojarzy mi się teraz wyłącznie z pieniędzmi i gwiazdorzeniem, co, powtórzę, wcale nie musi być jego wina, aczkolwiek pamiętam te newsy o tym, jak Sneijder kocha Inter i ciągle mi się wydaje, że nie chce u nas grać (mimo postów na Twitterze i słów szacunku do MU). Może i ma prawo do porządnej pensji, bo to potężny zawodnik który jest świadomy swojej wagi, ale granie w takim klubie jak United powinno być przede wszystkim zaszczytem, a dopiero potem interesem. Jestem zmęczoną tą całą "awanturą o Basię", niech to jakoś załatwią, po bożemu, czy nie, przejdzie, czy nie, obojętnie mi, ale boję się, co będzie, gdy transfer się uda, a on będzie się u nas męczył.
» 9 sierpnia 2011, 15:19 #34
gitkolo: Błąd w tytule. Powinno być "Był nieformalny kontrakt z Sneijderem"
» 9 sierpnia 2011, 15:17 #33
DevilKuba123: Myślę że carrick będzie grał razem ze snejderem bo jak nie to snejder się nie cofa i będziemy więcej bramek tracic! Ale to jest tylko moje zdanie :)
» 9 sierpnia 2011, 14:19 #32
moby: Zawsze jest możliwość że Rooney będzie się za Niego wracał ;) On lubi biegać:)
A poważniej to nie gramy jednym napastnikiem za którym On zazwyczaj grywa i dwoma skrzydłowymi - a za plecami na 2óch bardziej defensywnych.
Nie za bardzo pasuje do Naszego stylu gry - no chyba że Ferguson zamierza grać w innym ustawieniu niż gra.
Niech lepiej tu nie przychodzi.
» 9 sierpnia 2011, 14:29 #31
PaToManU: Myślę że Tom będzie przez to jeszcze lepszym piłkarzem !! I Sneijder może ma już troszkę lat ale pomoże Tomowi stać się najlepszym rozgrywającym świata ! Carrick z Sneijderem na środku NIE ! Wole Fletchera.
» 9 sierpnia 2011, 15:45 #30
Taurus: Super, ja tam wolę jego niż Cleva czy Ando, tamci mogę ew grać u jego boku bo nam jest potrzebny od zaraz rozgrywający a nie Ci co się jeszcze uczą...
» 9 sierpnia 2011, 14:04 #29
Rooni: Święta racja . Dokładnie wyraziłeś moje zdanie na ten temat :)
» 9 sierpnia 2011, 14:06 #28
Szewc: Człowiek uczy się całe życie. A co do Cleva czy Ando, dajmy im szanse i zobaczymy co z tego będzie. Bo to tak jakby rok temu powiedzieć, po co nam młokos Chicharito, potrzebujemy klasowego napastnika od zaraz. A tu ten młokos strzela ponad 20 goli w sezonie.
» 9 sierpnia 2011, 15:07 #27
dziki460: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2011 16:11

Zgadzam się z Szewcem, takiego rozgrywającego trzeba sobie wyhodować. W Arsenalu taki Jack Wilshere- kto o nim słyszał przed tym sezonem, a w niektórych meczach przyćmiewał Fabregasa
» 9 sierpnia 2011, 16:10 #26
MakaveliPL91: a co do tego ma żródlo SKORO TO SŁOWA SNEIJDERA !!
» 9 sierpnia 2011, 13:54 #25
Rooni126: goal.com wy to uważacie za wiarygodne zródlo ?? wasz problem... Od tego szmatlawca niema co czytac uwierzyl bym gdyby to bylo np sky sports
» 9 sierpnia 2011, 13:39 #24
Gwyn: Akurat goal.com jest dość wiarygodnym źródłem, jeżeli można tak mówić o nieoficjalnych informacjach.
» 9 sierpnia 2011, 13:49 #23
ZenekBenek: To jest ten wywiad przetłumacz sobie z Holenderskiego

nos.nl/video/262768-kans-bestaat-dat-inter-me-laat -gaan.html
» 9 sierpnia 2011, 13:57 #22
tomaszko: Mam jedynie wywiad w holenderskim: nos.nl/video/262768-kans-bestaat-dat-inter-me-laat-gaan.html
Tłumaczenie miałem na angielski, ale nie chce mi się już szukać, choć chyba na manutd.com.pl masz nawet na polski.
Jak mówisz, że SS dla cb najbardziej wiarygodne źródło to tutaj jest co van der Vaart sądzi o Wesie w United: skysports.com/story/0,,20876_7089274,00.html
Mam nadzieję, że poradzisz sobie z tłumaczeniem
» 9 sierpnia 2011, 14:03 #21
Szejp: Komentarz zedytowany przez usera dnia 09.08.2011 14:10

@Rooni

Również i ESPN o tym pisze, a i pewnie uwielbiane przez ciebie Sky też niebawem to opublikuje.

Poza tym, jakbyś nie zauważył, to jest WYWIAD, a co za tym idzie, są to słowa Sneijdera.
» 9 sierpnia 2011, 14:08 #20
Rooni126: wedlug goal.com jak mowicie ze jest wiargodnym zrodlem sneijder byl u nas na testach ale mniejsza o to a sky sports podalem tylko jako przyklad zrodla ktore nigdy nie pisza "domyslow"
» 9 sierpnia 2011, 19:22 #19
Szejp: Hehe, a widzieliście jak fajnie tego samego newsa przetłumaczyli na fcinter.pl? Gdyby nie to, że dostałem ostatnio tam bana za krytykowanie profesjonalizmu tamtejszych 'redaktorów', to bym również i teraz jakieś sarkastyczne trzy grosze wrzucił :)
» 9 sierpnia 2011, 13:15 #18
Sapphir: Od poczatku do teraz nadal wierze, iz zasili on szeregi United. Dla mnie ten czlowiek robi roznice, zreszta wyobrazcie sobie go wsrod naszych gwiazd ^^ kompozycja doskonala haha.
» 9 sierpnia 2011, 13:11 #17
profesor999: Moje zdanie na temat jego transferu jest bardo neutralne,osobiście wolałbym nasriego ale niestety sam nasri wybrał $ity.
» 9 sierpnia 2011, 13:03 #16
monnie: a skoro wybrał City, to znaczy, że nie zasługiwał na grę u nas. ale też nie odczuwam podjarki Sneijderem.
» 9 sierpnia 2011, 15:06 #15
profesor999: Niestety nasri jest przykładem że pięniądze potrafią zniszczyć najlepszego piłkarza.
» 9 sierpnia 2011, 18:08 #14
Forfiter: Co niektórzy za bardzo zajarali się 45 minutami naszych młodych w środku. Na transferze to oni mogą najwięcej zyskać. Podczas całego sezonu jest wiele spotkań do rozegrania, a wzorowanie się najpierw na Scholesie a teraz na Sneijderze pomoże w ich rozwoju. Czekamy na holendra!
» 9 sierpnia 2011, 12:53 #13
Janczar: Podchodzę obojętnie do tego transferu.
» 9 sierpnia 2011, 12:45 #12
szalik666: Nie rozumiem takich wypowiedzi jeszcze pare dni temu pialibyscie z zachwytu ze sneijder jest coraz blizej a teraz ze nie jest nam potrzebny po jednym dobrym meczu a w zasadzie po połowie meczu Ando i Cleva a ja Wam powiem ze sneijder jest nam niezbedeny bo sezon jest dlugi a Clev bedziie gral co ktorys mecz nie oszukujmy sie na niego jest jeszcze troszke zawczesnie a Ando sie polamie jak w zeszlym sezonie i jestemy w czarnej du...pie a po drugie nikt tak nie poda prostopadlej pilki czy nie wrzuci jej na nos jak holender nikt tez tak jak on nie je...bnie z wolnego wiec Sneijder jest antidotum na nasz srodek a takze doskonalym rozwiazaniem na stale frag gry
» 9 sierpnia 2011, 12:42 #11
lukas0970: Zgadzam sie z tobą.
» 9 sierpnia 2011, 12:50 #10
NanoUnited: Nikt też tak jak on nie będzie skutecznie skubał budżetu naszego klubu
» 9 sierpnia 2011, 13:16 #9
Szejp: @Nano

Aha, czyli wg Ciebie lepiej w razie kontuzji dawać szansę np. takiemu Gibsonowi? Albo znów robić z Giggs na siłę środkowego pomocnika? Nieważne, że przez takie eksperymenty w minionym sezonie straciliśmy masę punktów z jakimiś średniakami, ważne, że przynajmniej nie musieliśmy płacić astronomicznych pieniędzy za piłkarza, które i tak by się zwróciły szybko ze sprzedaży gadżetów, koszulek itp (bo chyba jest więcej na świecie fanów talentu Sneijdera niż Gibsona, prawda?).
» 9 sierpnia 2011, 13:36 #8
NanoUnited: Ja uważam że Snejder tak ale nie za taką tygodniówkę jak on sobie woła to raz, a dwa w końcu po coś mamy tego Gibsona w składzie :) I w sumie to jeszcze można poszukać innego rozgrywającego niż Snejder
» 9 sierpnia 2011, 13:44 #7
Rooni: @Nano
Mam pytanie . Czy to ty będziesz płacił jemu tygodniówke czy klub? Bo jeśli ty to rozumiem , że masz takie podejście , no ale jeśli klub chce go u siebie i po części zgadza sie na takie warunki to chyba jednak mają mu z czego to płacić .
» 9 sierpnia 2011, 14:12 #6
paniOla: A ja zgadzam się z NanoUnited. Do United piłkarz powinien przychodzić po, to by grać w piłkę (czyli robić to co kocha najbardziej) i w konsekwencji tego zdobywać trofea, a nie w celu rozbijania budżetu. Sneijder jest świetny i mam nadzieje, że zostanie naszym zawodnikiem, tylko niech będzie nim z potrzeby serca - no może trochę przesadziłam z tym sercem ;)
» 9 sierpnia 2011, 14:14 #5
majew: Przejdzie? Bedzie Super!
Nie przejdzie? Też będzie okej!
» 9 sierpnia 2011, 12:40 #4
matemufc: 2 opcja
» 9 sierpnia 2011, 12:42 #3
Mazak: Biorąc pod uwagę występy Toma i Ando już nie jestem taki szczęśliwy... Niemniej jednak niedługo odchodzi Giggsy i będzie potrzebny ktoś doświadczony w środku pola...
» 9 sierpnia 2011, 12:34 #2
Booyaka: Moje zdanie jest takie same od początku tego zamieszania ze Sneijderem:
Przejdzie? Fajnie.
Nie przejdzie? Nie ma problemu.
» 9 sierpnia 2011, 12:30 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.