Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Tourne 2011: Kolejne zwycięstwo United

» 24 lipca 2011, 01:09 - Autor: Bart - źródło: własne
Na spotkanie z Chicago Fire sir Alex Ferguson wystawił bardzo młody skład. Po raz pierwszy stroje United założyli David De Gea oraz Phil Jones. Skład uzupełniali między innymi Fabio, Cleverley, Welbeck, Diouf.
Tourne 2011: Kolejne zwycięstwo United
» Czerwone Diabły wygrały 3:1 z drużyną Chicago Fire na Soldier Field. 61 tysięcy kibiców mogło oglądać zaciętą walkę na wysokim poziomie. Debiuty w kadrze United zaliczyli David De Gea oraz Phil Jones.
Najlepszy zawodnik meczu z Chicago Fire:
Pierwsza dogodna okazja dla Diabłów trafiła się w 5. minucie, kiedy to Welbeck popisał się wspaniałym zwodem, mijając dwóch rywali i rozpoczynając atak. Danny błyskawicznie podał do Berbatowa. Bułgar znalazł się w świetnej sytuacji, jednak nie zdołał pokonać bramkarza Chicago Fire.

W 13. minucie wynik spotkania otworzyli niespodziewanie gospodarze. Po długim dośrodkowaniu z boku boiska, strzał głową oddał Cory Gibbs pokonując De Gee. Słabo w tej sytuacji spisał się Jones, który nie przeszkodził zbytnio rywalowi w uderzeniu. Chwilę potem Welbeck miał okazję wyrównać wynik, lecz Anglik wybrał podanie do wbiegającego Dioufa. Senegalczyk nie zdążył dobiec do piłki i akcja została zmarnowana.

19. minuta to szybki rajd Obertana prawą flanką. Francuz podał za plecy obrońcy do Dioufa. Napastnik zdołał oddać strzał, ale wysoko ponad bramkę. Trzeba powiedzieć na jego obronę, że nie miał ani dużo miejsca, ani dużo czasu na decyzję.

Odpowiedzią Amerykanów była kontra z 24. minuty. Marco Pappa podholował piłkę pod linię pola karnego, po czym uderzył lewą nogą. Futbolówka przeleciała tuż obok słupka bramki United. De Gea mimo wszystko asekurował lot piłki.

Danny Welbeck zainicjował kolejną groźną akcję w 28. minucie. Po przetrzymaniu piłki zagrał na prawo do wybiegającego Obertana. Francuz ładnie przerzucił futbolówkę nad rywalem, po czym obiegł go i uderzył z całej siły, lecz ie trafił w światło bramki. Kilkanaście sekund później bezpańską piłkę przed polem karnym Chicago Fire zgarnął Fabio. Młody obrońca bez wahania spróbował swoich sił jako strzelec. Niestety i tym razem nie udało się zmusić do wysiłku Johnsona.

Ilość akcji nieco zmalała w dalszych minutach. Berba dwa razy znalazł się w sytuacji sam na sam, jednak sędzia odgwizdał dwukrotnie spalonego. Pod koniec pierwszej części spotkania De Gea wybronił instynktownie strzał Nyarko z bliskiej odległości. Zaraz po tek akcji zawodnicy udali się do szatni na 15 minut przerwy.

Po wznowieniu gry na murawie pojawili się nowi zawodnicy. Wśród nich miedzy innymi Wayne Rooney, Anderson, Jonny Evans, Ryan Giggs czy Park Ji-Sung. W 50. minucie De Gea zaliczył kolejną dobrą interwencję po strzale po ziemi z rzutu wolnego. Chwilę potem Smalling nie upilnował zawodnika Chicago Fire na skrzydle, piłka przeleciała przez całe pole karne, prosto pod nogi niepilnowanego Husidica. Ten jednak nie zdołał trafić praktycznie na pustą bramkę.

W 56. minucie Fergie wprowadził kolejne zmiany. Na murawie pojawili się Nani, Ferdinand i Macheda. Zabawny był fakt, że przez chwilę na boisku podczas gry znajdowało się 12 zawodników Manchesteru United.

Ataki Chicago Fire nie ustawały mimo znacznego wzmocnienia kadry United. Pappa w 61. minucie z ostrego kąta próbował zaskoczyć De Gee. Na szczęście trafił jedynie w siatkę boczną. W kolejnej akcji było jeszcze groźniej. Szybki zwód i strzał Barouch zatrzymał się dopiero na słupku bramki United.

Czerwone Diabły wróciły do gry w 66. minucie. Rio Ferdinand posłał daleką piłkę ze środka boiska za plecy obrońców w stronę Wayne’a Rooneya. Anglik podbił wysoko piłkę czubkiem buta, a ta po chwili wpadła do bramki, mimo interwencji jednego z defensorów gospodarzy.

Minutę po wejściu na murawę drugą bramkę dla Manchesteru United zdobył Rafael Da Silva. Brazylijczyk szybko rozegrał piłkę z Nanim przy linii bocznej, podciągnął akcję aż do linii końcowej w środku pola karnego i strzałem z bardzo ostrego kąta posłał piłkę między nogami bramkarza do siatki.

83. minuta to kolejny atak Manchesteru United. Tym razem swoich sił próbował Nani. Mimo niedokładnego podania piłka poleciała za plecy obrońców prosto pod nogi Portugalczyka. Nani spokojnie podciął futbolówkę i przelobował bramkarza Chicago podwyższając wynik na 3:1. W geście radości skrzydłowy popisał się przed publicznością efektownym saltem. Była to ostatnia akcja godna odnotowania w tym meczu.

Chicago Fire 1:3 (1:0) Manchester United1

Chicago Fire: Johnson (Conway 46’) – Anibaba, Segares, Gibbs, Cuesta (Mikulic 46’) – Pappa (Grazzini 63’), Paladini, Nyarko, Pause(Husidic 46’) – Nazarit (Barouch 46’), Oduro (Ristic 71’)

Manchester United: De Gea – Fabio (Evans 46’), Jones (Vidić 75’), Smalling (Rafael 75’), Evra (Ferdinand 56’) – Obertan (Nani 56’), Cleverley (Giggs 46’), Carrick (Anderson 46’), Welbeck (Macheda 56’) – Berbatow (Rooney 46’), Diouf (Park 46’)


TAGI


« Poprzedni news
Man Utd popularniejszy od lokalnego rywala
Następny news »
Jones: Mecz był ciężki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (107)


kujawa: czy wy widzieliscie mecz? skoro piszecie ze dobry? wiadomo ze sparing ale na poziomie polskiej ekstrklasy z lepszymi sytuacjami Chicago.
» 25 lipca 2011, 19:35 #104
patryk1065: gdzie jest jakiś skrót tego meczu ??
» 25 lipca 2011, 18:33 #103
preluki: Zdecydowanie 2 połowy są lepsze .
» 25 lipca 2011, 13:10 #102
cisnecesna: Będzie jakaś powtórka tego meczu w tv??
» 25 lipca 2011, 12:51 #101
Szpakero: Zawsze 2 połowy w wykonaniu Red Devils są zdecydowanie lepsze !!
Nani znowu udowodnił ze jest zawodnikiem z najwyższej półki
» 25 lipca 2011, 12:19 #100
sqrwsn7: youtube.com/watch?v=MOjbPnhG7Wk&feature=share

Zobaczcie genialnego Balotelliego xD

Buhahaha ;]
» 25 lipca 2011, 12:17 #99
AgEnT: Dobry mecz, szczególnie w 2 połowie.
» 25 lipca 2011, 10:49 #98
preluki: Barcę ciężko będzie pokonać ale mam nadzieje że wszyscy zawodnicy postarają sie i zagrają jak najlepiej. Barcelony niemożemy pokonać od dwuch meczy może za trzecim razem się uda i oby.
» 25 lipca 2011, 08:59 #97
jotbeelRSoM: Bardzo jestem ciekawy meczu z barceloną ]:-> Mam nadzieje że Pojedziemy z nimi jak po torach :P GLORY GLORY MAN UNITED!!
» 25 lipca 2011, 00:28 #96
tomix: Kiedy Chicharito dołaczy do druzyny, na jaki mecz?? Prosze o szybka odpowiedz, wiem ze ma dluzsze wakacje bo gral w reprezentacji, ale chcialbym wiedziec czy zobaczymy go w jakims meczu w USA czy nie!!
» 24 lipca 2011, 23:34 #95
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2011 00:44

ojezu.. W New Jersey po raz pierwszy przed sezonem treningi rozpocznie Chicharito, ale pewnie zagra w meczu z farsa.
» 25 lipca 2011, 00:44 #94
tomix: Dzieki
» 25 lipca 2011, 20:52 #93
zbyszek7: Ferguson oglosil koniec transferow. Pozostawaiajac juz sprwe srodkowego pomocnika (Sneijder, Modric, Nasri) co i tak bylo pewne ze nikt z nich do MU nie dolaczy, nie wiem czy to dobrze ze nie wzmocni Nas juz boczny obronca... Mamy ich zaledwie 3, do tego blizniacy ciagle kontuzje a Evra nie zagra kazdego meczu. Nie wiem co bedzie gdy na prawaj zagra Smalling, a na lewej Evans...

Wydaje mi sie ze SAF byl pewny kupna Varane, dlatego szybko sprzedal Browna i O'Shea. Niestety mlody chlopak wybral Real, a mysle ze w MU mialby juz duzo szans na gre w tym sezonie...
» 24 lipca 2011, 21:26 #92
GIRLinRED: Nie mogę sie doczekać nowego sezonu,już mega się stęskniłam za chłopakami:) a nie mam niestety czasu sledzić wyjazdowego tourne:(
» 24 lipca 2011, 20:06 #91
prot: Podanie Andersona przez prawie całe boisko około 87' do Naniego - refleks i precyzja - jakbym widział Rudego z najlepszych czasów. Jeśli Anderson stanie się kluczowym graczem w tym sezonie to United rozjeżdza wszystkich nie patrząc na znaki.

Ktoś musi spawać te wszystkie cenne metale w okazałe konstrukcje.
» 24 lipca 2011, 19:10 #90
damiosa: Anderson jest trochę innym typem pomocnika niż Scholes. Jeśli popracuje nad strzałami z dystansu to myślę że w tym sezonie da radę :)
» 24 lipca 2011, 19:30 #89
Bartosz5: cache.daylife.com/imageserve/0gZV2IlfKt663/x610.jpg

oj panie Nani uważaj pan bo kiedyś zrobisz sobie krzywde :)
» 24 lipca 2011, 15:49 #88
NaniRedMU17: co Ty nie ma opcji,z palcem w tyłku by to zrobil :P
» 24 lipca 2011, 18:22 #87
sadi1024: Tylko tak dalej, Rooney w formie:)
» 24 lipca 2011, 15:31 #86
mietek1506: Brawo Brawo :) Glory Glory
» 24 lipca 2011, 14:35 #85
patrykmufc: brawa!
tyle czekalem na pierwszy mecz de geii w united!
brawo !
» 24 lipca 2011, 14:29 #84
monnie: Jestescie bardzo przewidywalni - wiedziałam, że przeczytam w komentarzach o Berbatovie "leniwy", moglibyście chociaż używać synonimów :P
» 24 lipca 2011, 14:15 #83
Xeravin: Welbeck najlepszy na boisku!
» 24 lipca 2011, 13:33 #82
matemufc: Moim zdaniem gol był przez błąd nie Jones'a tylko Smallinga .
Rafael super gol , to mi sie podoba
» 24 lipca 2011, 13:32 #81
Rooni126: Przyznam ze nie ogladalem meczu ale rooney znow najlepszy z tego co piszecie ? do tego gol.... cos czuje i mam nadzieje ze najwyzszy czas by zostal krolem strzelcow
» 24 lipca 2011, 13:31 #80
Elventar: pisze się de gea
mówi się de heja
» 24 lipca 2011, 13:08 #79
cicero123: specjaliści teraz widzę sami ..mówi się de hea
» 24 lipca 2011, 13:17 #78
Ave: de hea? tak to mówią typowi polacy chyba :x
'a' wymawiasz myśląc o 'a' ale uprzedzając 'j'
» 24 lipca 2011, 17:01 #77
cicero123: kolejny specjalista ;/..nie wierzysz że de hea? to posłuchaj
youtube. com/ watch?v=OYQYpzsAqx4&feature=related
» 24 lipca 2011, 19:02 #76
xandir94: Typowy polak przeczytałby po prostu tak jak jest napisane, więc mozesz spokojnie wymawiac "de gea". W hiszpanskim jezyku to chyba "j" się czyta jako "h". Angielscy komentatorzy wymawiali "De hea". Po za tym co za róznica jak się wymawia? Ja mówie na niego "brudas" i żadnych jego umiejętności to nie umniejsza.
» 24 lipca 2011, 22:39 #75
frost19: Komentarz zedytowany przez usera dnia 25.07.2011 00:54

translate.google.pl/?hl=pl&tab=wT#pl|es|de%20gea

właczcie odsłuch i wszystko jasne ;] De Heja :)
» 25 lipca 2011, 00:53 #74
cicero123: teraz google translate jest wyrocznią? masz w moim linku materiał jak mówią HISZPAŃSCY dziennikarze, więc chyba wszystko powinno być jasne..nic to tego nie mam..każdy może mówić jak chce, tylko niech nie zgrywa specjalisty w komentarzach i pisze jak to się wymawia skoro nie wie
» 25 lipca 2011, 12:39 #73
Harry123: To moje szczęście przy zremisowaniu... Tak czekałem by pierwszy raz odkąd jestem kibicem zobaczyć Cleverley'a i tu takie rozczarowanie... No ale nie skreślajmy go zbyt szybko. Drugą sprawą jest, że jeżeli w kolejnym meczu nie zobaczę Lindegaard'a to również się załamię. Dla mnie jest on po prostu lepszy i był pewniejszy w bramce. Widzicie tylko De GeĘ(nie wiem jak odmienić;d) a tak na prawdę poprzednie dwa mecze Lindegaard bronił wspaniale (wiem, że w drugim w drugiej połowie grał Amos, nikt nie musi mi tego wypominać). Po prostu Lindegaard ma takie same szanse jak De Gea (może i większe?) by grać na takim poziomie jak Van Der Sar. Do tego Lindegaard równie dobrze grał nogami, co ktoś wspominał w którymś z tematów jakiś czas temu o De Gei(znów nie wiem jak odmienić:P).

Co do reszty. Mówicie walczaki, które biegają po boisku. Tylko Rooney. Ale jak zaobserwować, to dwóch którzy po stracie piłki dalej biegną za piłką to obok Rooneya, Chicharito i Macheda, którego miałem okazję obserwować dopiero 3 razy :) Zupełne przeciwieństwo Obertana który po stracie piłki olał i został stać, co nie wyklucza że bardzo dobrze gra :)

PS Nani wraca do formy, to widać :)
» 24 lipca 2011, 12:36 #72
Klich: Piękna akcja Rafalea mecZ Dobry :)
» 24 lipca 2011, 12:34 #71
slawek1214: to byla chyba jego pierwsza akcja w meczu ;]
wspaniale rozegral to z nanim i to ole na bramkarzu chicago xD

jestem ciekaw czy będzie na tej sronie grał z nanim czy youngiem.
» 24 lipca 2011, 12:55 #70
wisnia93619: Ja to widzę tak: fabio/rafael współpraca z nani/valencia a druga strona Evra/fabio współpraca z young/giggs.
» 24 lipca 2011, 13:20 #69
vip14: Bardzo bobrze. Na Manchester United nie ma mocnych.
» 24 lipca 2011, 12:00 #68
Klimaa: Czyżby Obertan miał dostać w nadchodzącym sezonie więcej szans? Dzisiejszy mecz naprawdę ciekawy w jego wykonaniu..
» 24 lipca 2011, 11:54 #67
DevilFan: zasługuje na to bardziej niż Bebe.
» 24 lipca 2011, 11:58 #66
slawek1214: ja jestem pelen podziwu dla niego od kliku ostatnich meczow, pokazuje się naprawde dobrze
» 24 lipca 2011, 12:53 #65
dkwart123: tyle ze on co roku dobrze gra w sparingach i rezerwach a w 1 składzie już dno
» 24 lipca 2011, 13:08 #64
FanRooney: dkwart123 --> też tak sądzę
» 24 lipca 2011, 13:52 #63
lukasz1143: Może poprostu Premier League to nie liga dla niego, ale obym się mylił
» 24 lipca 2011, 17:41 #62
tomix: Bebe i tak jest na wypozyczeniu, wiec nie bedzie gral w MU w nadchodzacym sezonie.
» 24 lipca 2011, 23:39 #61
dawidlp92: Bramki zdobywane w tych meczach liczą się do statystyk cało sezonowych??
» 24 lipca 2011, 11:49 #60
happydevil: bramki zdobywane w meczach towarzyskich nie liczą się do statystyk cało sezonowych.
» 24 lipca 2011, 11:53 #59
Tomasson10: Oceny za I połowę, bo drugiej nie oglądałem, bo net zaczął ciąć i miałem pokaz slajdów.
De Gea - nie było źle, przy golu nie miał nic do powiedzenia, pewne wyjścia - 7
Fabio - podobała mi się jego gra w pierwszych 45 minutach, potem nieco przygasł - 7
Smalling - słaby mecz w jego wykonaniu. Sporo błędów - 5.5
Jones - biorąc pod uwagę, że to jego debiut może być trochę spięty. Zagrał gorzej od Smallinga - 5
Evra - kilka odważnych wejść, nie popełniał zbytnio błędów. - 7
Obertan - rośnie nam klasowy skrzydłowy? - 8
Cleveley - kilka dobrych piłek, nic poza tym - 7
Carrick - zagrał.. tak jak przywykliśmy. czyli bez fajerwerków. - 7
Welbeck - sporo naprawdę dobrych rajdów, cały czas aktywny - 7
Berbatov - leniwy, sporo straconych piłek, niewykorzystanych okazji, ale faktem jest, że gdyby był klasowy rozgrywający zagrałby lepiej - 6
Diouf - nic ciekawego nie pokazał - 6
» 24 lipca 2011, 11:03 #58
cicero123: trochę przesadziłeś z tymi ocenami..dlaczego tak dużo osób cały czas bez powodu jest uprzedzonych do Carricka? Taka sama ocena jak Cleverley? słaby żart.. Cleverley zagrał na poziome naszej polskiej extraklasy, czyli albo podanie do tyłu albo jak już spróbował coś więcej to nic mu nie wyszło..Michael jak zwykle wprowadził spokój i próbował równoważyć grę w środku pola
» 24 lipca 2011, 12:34 #57
happydevil: zgadzam się z cicero123 dlaczego większość krytukuje po każdym meczu postawe Carricka to bardzo dobry piłkarz gra pewnie i na wysokim poziomie. Więcej spodziewałem sie po Tomie zagrał słabo wszyscy oczekiwaliśmy więcej od niego.
» 24 lipca 2011, 12:52 #56
happydevil: Na największe uznanie zasługuje Gabriel Obertan już w drugim meczu pokazał, że jest gotów do gry w pierwszym składzie. Jeżeli utrzyma tą dobrą formę po powrocie z Tourne to może być to dla niego dobry sezon, ale zobaczymy.
» 24 lipca 2011, 10:44 #55
kogut7: Kiedy gramy z Farsa ?
» 24 lipca 2011, 10:42 #54
PK17MUFC1878: 30 lipca
» 24 lipca 2011, 10:46 #53
Rooni: Nie chce mi się uzasadniać ale jestem zawiedzionym tym spotkaniem i to bardzo. SAF musiał rzucać do boju najlepszych żeby wygrać to spotkanie bo inaczej byśmy przegrali...

Creverley - bez komentarza ...
» 24 lipca 2011, 10:26 #52
cicero123: zgadzam się w 100%.. Jones nawet jak na debiut to pokazał bardzo mało i na razie dla mnie nie jest wart takich dużych pieniędzy..no, ale zobaczymy..mam nadzieję, że się będę mylił.. tak samo Cleverley.. on ma zastąpić Scholesa?!..co raz bardziej się obawiam o środek pola chyba, że Anderson w końcu pokaże na co go stać
» 24 lipca 2011, 12:37 #51
ziomboy777: Anderson ładny mecz... ładnie rozgrywał.... ani razu nie stracił piłki chyba.. tyle , że jego największym problemem jest kondycja i ilość przebiegniętych kilometrow w każdym meczu;/.... Roo bardzo ładna pierwsza bramka.
» 24 lipca 2011, 10:16 #50
Kamil12345: po tym meczu powiem tylko The King is back.
» 24 lipca 2011, 10:16 #49
ChelseaNooby: Berbatov swoją grą udowadnia że ławka to jego ulubiona pozycja
» 24 lipca 2011, 10:05 #48
namesia: on mial kontuzje niedawno przypominam ze to on przyczynil sie do sukcesow manchesteru w ogole w tamtym sezonie czesto jego bramki byly na wage 3 pkt wiec jesli by go nie bylo to manchester moglby obciagnac chelsea i arsenalowi ...
» 24 lipca 2011, 11:10 #47
Sanitarium: poza tym Berba w pierwszej połowie nie miał z kim za bardzo grać bo z młodzików tylko Oberton tam ogarniał ... no i Anderson tam też był
» 24 lipca 2011, 11:18 #46
monnie: Chelsea Nooby swoim komentarzem udowodnił, że nie czyta newsów o Berbatowie. I zgadzam się z poprzednikami.
» 24 lipca 2011, 14:11 #45
franek49: mowa o obertanie,welbecku,. co innego jest grac na luzie z jakims przecietnym przeciwnkiem a co innego gdy jest walka o kazdy punkt z rywalem i to jeszcze z naprawde dobrymi druzynami. ale zycze im aby grali dalej tak samo
» 24 lipca 2011, 10:03 #44
czerwony1: Obertan chyba puka do pierwszego składu :D :P
» 24 lipca 2011, 09:49 #43
mateuszr20471: Jesli ogladales zeszloroczne torunee, to pewnie widziales znakomita forme Obertana. W sezonie takiej formy byl dosc daleko.
» 24 lipca 2011, 09:52 #42
PK17MUFC1878: mateuszr20471 daj mu sie rozkręcić jak na moje gra o wiele lepiej niż na zeszłorocznym tournee , on nas jeszcze zaskoczy
» 24 lipca 2011, 10:47 #41
slawek1214: bedzie konkurencja na skrzydlach ;]
a obertan naprawde zasluguje by wchodzic czasami chociaz z lawki na te 15/20 minut, mysle ze nabralby troche ogrania i bylby wpsanialym zmiennikiem younga i naniego(obok valenci)
» 24 lipca 2011, 12:58 #40
Taurus: I Giggsa...
» 24 lipca 2011, 18:44 #39
szewc5: Obertan i Welbeck najlepsi w pierwszej połowie , w drugiej oczywiście Wazza który zrobił różnicę chociaż wyróżnić można jeszcze Naniego i Rafaela za bramki i ogólnie chęć do gry ;D za cały mecz duży plus dla De Gea'i
» 24 lipca 2011, 09:39 #38
mateuszr20471: Nie bede sie tu duzo wypowiadal, bo ogladadalem tylko pierwsza polowe, wiec moge ocenic zawodnikow grajacych w pierwszej czesci spotkania.
Fabio zagral bez fajerwerkow.
Smalling zagral dosyc slabo.
Jonesa troche lepiej nie Smalling, ale mial udzial przy straconej bramce.
Evra niezly w obronie i dosyc aktywny w ataku.
Carrick prezentowal swoj rowny poziom.
Cleverley- mialem wielkie nadzieje co do tego chlopaka, szybki i kreatywny, czyli to czego brakuje nam w srodku pomocy, jednak po tych 45 minutach w jego wykonaniu troche sie zawiodlem. Tom mial kilka otwierajacych podan po ktorych powinny pasc gole, ktorych nie wykorzystali napastnicy. Jednak jesli chodzi o gre kombinacyjna i atak pozycyjny to Cleverley sie gubil. Boje sie, ze wobec niego sa troche za duze oczekiwania, co moze na niego zle wplynac. Mam nadzieje, ze pozyskamy Sneijdera, ktory zagwarantowalby nam spokoj w srodku pola.
Obertan- co tu duzo mowic, Francuz jest jednym z najlepszych naszych pilkarzy na Tournee. Trzeba mu w koncu dac szanse w meczach o stawke. Jesli ja wykorzysta to bedziemy mieli znakomitego skrzydlowego. Jesli jej nie wykorzysta trzeba bedzie mu podziekowac. Jestem do do niego troche sceptyczny, poniewaz pamietam zeszloroczne tournee podczas ktorego znakomicie gral, a potem przyszedl sezon i sami wiemy co bylo.
Welbeck- gral na skrzydle, kilka razy przeprowadzil ciekawe rajdy, ogolnie bez fajerwerkow.
Diouf-ten pilkarz mnie kompletnie nie przekonuje, jesli w Blackburn strzelil 3-4 gole to czy w United moze byc klasowym napastnikiem? watpie, tymbardziej, ze ma juz 24 lata.
Berbatov-bardzo leniwy, zmarnowal o ile sie nie myle 2 dobre okazje, mial czesto pretensje do partnerow, slaby mecz Bulgara. Choc co moze zrobic napastnik bez klasowego rozgrywajacego.
No i na koniec De Gea. W pierwszej polowie gral dobrze, przy bramce nie mial szans, i co mi sie podoba nie rozpoczyna gry dlugim wykopem na oslep, tylko podaje po ziemi obroncy, i zespol musi stworzyc skladna akcje bez przypadku i chaosu. Ogolnie zle nie jest, pierwsza jedenastka oprocz rozgrywajacego jest gotowa. Rezerwowych mamy mlodych, i glodnych gry. Powracajacych z Euro U-21 usprawiedliwiam, ale oczekuje, ze w najblizszym czasie pokaza na co ich stac. Na rezerwie brakuje mi troche defensywnego pomocnika. Obecnie mamy tylko Carricka i chorego Fletchera. Wiec po powrocie z tourne Fergie musi sie wziac do roboty i pozyskac jeszcze 1-2 graczy.
» 24 lipca 2011, 09:39 #37
grobla95: Faktycznie nie dużo... Dzięki ,że nam oszczędziłeś relacji z drugiej połowy. :)
» 24 lipca 2011, 13:15 #36
cisnecesna: Witam! orientuje się ktoś gdzie mógłbym obejrzeć mecz z Chicago jeszcze raz albo gdzie mógłbym pobrać z sieci? z góry dzięki Pozdro!
» 24 lipca 2011, 09:21 #35
Janczar: Pierwszą połowę staliśmy jak słupy. Można to tłumaczyć ostatecznie bardzo upalna pogodą, no ale cóż. Jak dla mnie najlepszy Roo. Wprowadził dużo ruchu i orzeźwienia w drużynie. Tego efektem były 3 gole.
» 24 lipca 2011, 08:59 #34
preluki: Najlepszy obertan, de gea no i nani ktury rozkręcil się e drgiej połowie.
» 24 lipca 2011, 07:53 #33
Kyoshi: Nani wszedł dopiero w 56 minucie wiec nie mógł się "rozkręcić" wcześniej
» 24 lipca 2011, 08:15 #32
mariush91: ktury ...
» 24 lipca 2011, 09:38 #31
paula99: bez komentarza xD
» 24 lipca 2011, 10:21 #30
Taurus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2011 05:04

Podobały mi się dwie interwencje Davida ;), ta która obronił nogami i ta taka ejedna zaraz po tej interwencji ;]
Moim zdaniem najlepiej grał Rooney a zaraz po nim De Gea i Nani.
W ogóle to co grał Cleverley to tragedia...,Jones przeciętnie a Welbeck też nie najlepszy.
Mam nadzieje że to tylko taki zły początek a potem będzie lepiej.
» 24 lipca 2011, 05:03 #29
zbyszek7: Powiem wam tylko ze juz teraz wiem ze nie ma nic lepszego jak byc tam i widziec ich wszystkich 20metorw od siebie :) Niesamowite uczucie, najlepszy dzien w zyciu :)
» 24 lipca 2011, 04:46 #28
prot: OMG ;-) - może jakaś relacja?
» 24 lipca 2011, 04:53 #27
zbyszek7: heh co tu gadac. Chlopcy wyszli w I polowie w rezerwowym skladzie, zar lal sie z nieba 90stopni!! Dopiero w II polowie gdy wszedl ten kto powinnien to gra zaczela wygaladac calkiem fajnie. Na stadionie 61 300 ludzi!!

i moge tylko powiedziec ze to trzeba przezyc :) ja juz chce jechac na Old Trafford na jakis mecz. Chyba nastepne wakacje zaplanuje w Polsce :)

chcesz to wyslij mi maila to podesle ci jakies fotki a mam ok 300 :)
» 24 lipca 2011, 06:35 #26
kean16: pierwsza myśl jaka mi się nasuwa po kolejnym zwycięstwie to taka że nie mamy środkowego kreatywnego pomocnika!! na takie zespoły mls to wystarczy ale w lidze może brakować,nie wspomnę o lidze mistrzów .Przydał by się Sneijder i nie ma co żałować na niego pieniędzy!! GLORY MU
» 24 lipca 2011, 03:07 #25
monnie: "pierwsza myśl jaka mi się nasuwa po kolejnym zwycięstwie to taka że nie mamy środkowego kreatywnego pomocnika!"

oooch na prawdę? tak uważa co najmniej 85% kibiców United, ale decyzji Fergusona się nie podważa, chłop (najwyraźniej) wie co robi.
» 24 lipca 2011, 14:16 #24
Polson: youtube.com/watch?v=n6iC38TmqFo

Dla tych co nie oglądali :)
» 24 lipca 2011, 02:33 #23
11Giggs: „łatwo jest, kur*a, podawać na bok… podawaj do przodu!”, widać Ferdi wziął sobie słowa Keana bardzo mocno do serca, piękna asysta do najładniejszej bramki meczu.
Co do debiutantów, Jones dzisiaj nie błysnął ale myślę że to stres, widać było jego rozkojarzenie, De Gea... hmm... bd z niego bdb następca VDS.
» 24 lipca 2011, 01:45 #22
Przemo07: De Gei w zielonym do twarzy :D haha.

A tak na poważnie to dobry mecz rozegraliśmy. Graliśmy piłkę miłą dla oka, przynajmniej mojego.
» 24 lipca 2011, 01:42 #21
PatrykSNK: Kolejne przedsezonowe zwyciestwo, takie mecze sa ważne szczegolnie ze sa nowi zawodnicy i myusza sie zgrac z reszta ekipy dobrze ze Fergi wykorzystuje tyle zmian podczas meczu, w ynik tez cieszy. Wydaje mi sie ze zacezly sie przygotowania pelna para w celu zdobycia juz 20tytułu mistrzowskiego w nadchodzacym sezonie.
» 24 lipca 2011, 01:41 #20
Rarian: De Gea przy bramce nie mógł pokazać absolutnie nic. Mógł się rzucić, ale nie miał prawa sięgnąć tej piłki i żaden bramkarz świata by tego strzału nie obronił.

Występ bardzo pewny, parę osób zarzuca mu grę nogami (że nie wykopywał celnie przez pół boiska jak to miał w zwyczaju Edwin, a wolał grać krótko z obrońcami). Po pierwsze myślę, że to w dużej mierze dyrektywa SAFa a nie wola De Gei, bo przecież takie rzeczy jak rozprowadzenie piłkę po wznowieniu gry od bramki/wycofaniu piłki do bramkarza określa raczej trener. Niemniej De Gea to hiszpańska szkoła, tam bramkarze dużo częściej grają piłką po ziemi do obrońców, którzy ją dalej rozprowadzają przez linię pomocy (apogeum takiej gry to gra Barcy, nigdy nie widziałem Valdesa wywalającego piłkę bezpośrednio do napastników), tak więc może po prostu SAF nie chce wymuszać na De Gei by ten od razu zmieniał wyuczony styl gry. Poza tym Hiszpan grał świetnie, obronił 2-3 trudne piłki, a przy bramce, jak pisałem, był bez szans.
» 24 lipca 2011, 01:40 #19
prot: Również wydaje mi się, że to dyrektywa a nie wola. Nawet bardzo mi taka dyrektywa odpowiada - konstrukcja ataku już od bramkarza bez pomijania jednej czy nawet dwóch linii.

Komentarz odnośnie ogólnej gry Hiszpana proponuję oprawić w ramkę. Trudno będzie coś tutaj jeszcze dodać ;-)
» 24 lipca 2011, 01:47 #18
damiosa: Zawsze wolałem krótką grę niż dalekie wykopy, nieważne czy bramkarz czy zawodnik z pola. Wole aby podał krótko. Chyba że Rooney i te jego krosy :*
» 24 lipca 2011, 02:08 #17
devilmaster: Komentarz zedytowany przez usera dnia 24.07.2011 01:38

Rafael!! Klasa taki gol godny najlepszych napastników :)

Rooney znowu udowadnia że jest naszą najjaśniejszą gwiazdą.

Nani jak zwykle błysną szybkością i super techniką (szczególnie przy bramce)

Jones dla mnie zwalił bramkę a później mógł zawalić druga ale zawodnik CF nie trafił w pustą bramkę, zagrał mam nadzieję jedynie mały procent swoich umiejętności

De Gea nie miał nic do powiedzenia przy straconym golu. Występ całkiem dobry podoba mi sie jego wprowadzanie piłki szybko i celnie, raz uratował nam skórę w pierwszej połowie, widać że ma potencjał.

Cleverley nic wielkiego nie zaprezentował, Anderson jest od niego lepszy o dwie klasy.

Wellbeck...spodziewałem się od niego o wiele więcej ale co można zrobić jeżeli nie dostaje się piłek od pomocników. Bardziej widoczny od niego był w drugiej połowie Macheda ale on już grał z Giggsem, Andersonem i Nanim.

Park mało widoczny gra szła głównie prawym skrzydłem (Nani i Rafael)

Obertan znowu pokazał że bardzo chce grać w United i ma do tego predyspozycje czego nie można powiedzieć o Dioufie i Clevie. Widać lepiej grać w rezerwach ManUtd i trenować z najlepszymi niż iść na wypożyczenie do cieniasów z PL.

W pierwszej połowie graliśmy z CF jak równy z równym w drugiej połowie to był już mecz do jednej bramki.

ZWYCIĘSTWO CIESZY KIBICÓW :)
» 24 lipca 2011, 01:35 #16
RamirezMUFC: Na szczególną uwagę zasługują 3 aspekty:

1. Bardzo fajny występ De Gei i Jonesa, biorąc pod uwagę, że to ich pierwszy mecz.
2. Gołym okiem widać, że Rooney jest w kapitalnej formie, a rywale w Premier League mogą już robić w majty.
3. Obertan o.O. Ten Pan pokazuje już w trzecim meczu z rzędu, że ma predyspozycje na dobrego piłkarza. Chciałbym zobaczyć miny tych wszystkich kretynów, którzy już spisywali Francuza na straty w zespole. Chłopak jest kozakiem, zawsze w niego wierzyłem.
» 24 lipca 2011, 01:30 #15
prot: Również uważam, że Jones zagrał bardzo przyzwoicie. O ile Smalling będzie zapewne niedługo zastępował Rio na stanowisku Ministra Obrony o tyle Jones będzie tym, który podobnie jak Vidic będzie wyciągał United z piekła do nieba.

Bardzo mi ten chłopczyk odpowiada i jestem happy, że United ma go u siebie. Jesteśmy obrzydliwie bogaci w obronie - Forbes pewnie i w tej kategorii wystawiłby nam najwyższą ocenę.
» 24 lipca 2011, 01:55 #14
Artur4h: Jones czuł się bardzo pewnie - miał bardzo dokładne podania i parę niezłych odbiorów. De Gea pomimo wielu strzałów nie mógł pokazać jeszcze na co go stać.
Piękna bramka Roo (:
» 24 lipca 2011, 01:26 #13
wrobel1992: Fajnie, że De Gea się nie spalił:D Jones jak an debiut też nieźle:) Po za tym mam nadzieję, że Nani się rozstrzela, gdyż liczę na jakieś 15 bramek w jego wykonaniu w nadchodzącym sezonie!
» 24 lipca 2011, 01:25 #12
siwy1602: Nie tylko trudno wybrac najlepszego zawodnika ale i najladniejsza bramke :D
» 24 lipca 2011, 01:29 #11
siwy1602: No moze rooney'a na farcie ale nani'ego raczej nie ;p W jego wykonaniu juz nie pierwszy raz widze taka bramke :D
» 24 lipca 2011, 02:34 #10
DaniooO: BRAWO
» 24 lipca 2011, 01:22 #9
Shaitan: Nie ma jak widzisz caly sklad oprocz De Gea zostal zmieniony ;p
» 24 lipca 2011, 01:21 #8
Buszu: Dla mnie występ Jonesa jak najbardziej na plus :]
» 24 lipca 2011, 01:21 #7
undertaker48: A w trakcie takiego meczu podczas tourne to jest jakaś ograniczona liczba zmian, bo u nas było ich całkiem sporo?;)
» 24 lipca 2011, 01:19 #6
Damian1991: Raczej nie ma ograniczeń.
Śmiać mi sie chciało jak przez chwilę graliśmy w 12 bo Rio wszedł a Evra sie nie skapnął, że schodzi i grał ;)
» 24 lipca 2011, 01:28 #5
1878MU: I znów bajeczna 2 połowa ;D kolejne zwięstwo, cieszmy sie i bawmy ;D

a co do debiutów ;-P
Phil Jones - widac bylo, ze był w stresie, troche spiety, starał sie jaknajlepiej mógł, nie zagral źle, nie zagrał wyśmiuenicie, przecietny mecz w jego wykonaniu ;D i nie chce by go zaraz jakies bachory zaczęły krytykowac, że "cienias" itp. Postawcie sie w jego sytuacji, albo sobie przypomnijcie pierwszy dzien w gimanjum czy liceum, tez byl stres i moze u niektórych strrach, a z czasem bylo coraz lepiej i jemu tez potrzeba czasu, rozkreci sie i bedzie nieźle :) !

De Gea - mogl sie lepiej zachować przy straconym golu lecz nie mam do niego żalu, pokazal pare interwencji, spokojnie sie zachowywal, zagrywal dobre pilki, niezly debiut ;D ogladajac go przymina mi troche VDS !

CF 1-3 MU
:)
» 24 lipca 2011, 01:15 #4
prot: Wydaje mi się, że De Gea nie miał za wiele do powiedzenia przy tej bramce. Zawodnik Fire strącił piłkę pewnie prawie doskonale. Davidowi zapewne wydawało się, że w ogóle do niej nie dojdzie ale pech chciał, że czymś tam ją jeszcze strącił.

Dobrze, że presja utraty pierwszego gola została tak szybko przełamana już w pierwszym jego meczu. Teraz będzie już luźniej. Przez cały mecz był bardzo pewnym punktem, dla mnie zagrał bardzo dobre spotkanie.
» 24 lipca 2011, 01:41 #3
Damian1991: Jak zwykle musieliśmy rozwalić rywala w drugiej połowie, jak to miało miejsce w poprzednich meczach ;)
» 24 lipca 2011, 01:14 #2
Draciel: Dobry mecz :)
» 24 lipca 2011, 01:13 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.