Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ferguson: Sneijder trudny do zdobycia

» 19 lipca 2011, 03:09 - Autor: badkins - źródło: manutd.com
Zapomnijcie o tym! - odparł sir Alex Ferguson w kierunku reporterów, którzy zapytali szkockiego menedżera o postępy w negocjacjach transferu Wesleya Sneijdera, który tego lata może opuścić Inter Mediolan.
Ferguson: Sneijder trudny do zdobycia
» Zapomnijcie o tym! - odparł sir Alex Ferguson w kierunku reporterów, którzy zapytali szkockiego menedżera o postępy w negocjacjach transferu Wesleya Sneijdera, który tego lata może opuścić Inter Mediolan.
Zakończenie kariery przez Paula Scholesa oznacza, że Czerwone Diabły będą desperacko potrzebować kreatywnego zawodnika, posiadającego chociaż niektóre cechy, którymi przez lata obdarowywał nas angielski rozgrywający.

Manchester United łączony był również z takimi nazwiskami jak Luka Modrić oraz Samir Nasri, lecz z każdym dniem spekulacje na temat tych zawodników się uciszają.

- Zapomnijcie o tym! - stwierdził. - Rozglądamy się za pewnymi kwestiami, lecz Sneijder nie będzie łatwym celem. Oczywiście moglibyśmy sprowadzić trzech, lub czterech zawodników, którzy by do nas przeszli, ale nie byliby oni wystarczająco dobrzy, więc nie ma sensu.

- Byłbym jednak zadowolony móc kontynuować grę z takim składem. Być może mam zbyt dużo zawodników w ataku, podczas gdy środek pola nie jest tak mocno obsadzony, lecz to dobry skład - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Carrick: Damy radę bez Scholesa
Następny news »
Ferguson: Nie ma problemu z Berbatowem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (145)


UnitedForEver: Lassana Diarra to typowy defensywny pomocnik, który również grał na pozycji prawego obrońcy i do tego jeszcze jest do wzięcia ! to idealny kandydat.
» 21 lipca 2011, 14:06 #31
Marti24: Co do Portugalczyków - póki co dobrze dają radę sobie w MU. Osobiście z Portugalczyków to chciałbym Joao Moutinho. Meireless - raczej nie, choć w Liverpool w pierwszym sezonie nieźle pykał.
» 20 lipca 2011, 11:58 #30
sisinho: Eh , Sanchez chce przejść do Barcy , więc nie zgodzi się na transfer do Interu . Poza tym skąd masz pewność że ich nie stać? Bo media tak mówią? No sorry , ale media mówiły o zadłużeniu United , a jakoś w tym sezonie na transfery poszło już grubo ponad 50 mln funtów.
» 20 lipca 2011, 11:06 #29
Sapphir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.07.2011 02:42

Gierka, sami widzicie. Zwodzi wszystkich ludzi na swiecie co do Majstra z Holandii. Od samego poczaku popieralem Snejdera bo dla mnie on gra bajke, nasri i mordic cos ciupia ale wybaczcie, sa slabsi ^^ ciesze sie bo to zdecydowanie najglosniejszy transfer tego lata jestem i pewien, ze zobaczymy go niedlugo w koszulce United.

Tylko Snejder..
» 20 lipca 2011, 02:41 #28
UnitedForEver: Mógłby mi ktoś napisać dlaczego Liverpool chce sprzedać Meireles'a przecież został piłkarzem roku wg.kibiców i nieźle grał w tym sezonie.
» 20 lipca 2011, 13:34 #27
sisinho: "Musi być coś na rzeczy"

Według mediów Wes miał już tydzień temu podpisać kontrakt , więc nie słuchajcie tak tych mediów. Poza tym to nie Ferguson ciągnie temat a dziennikarze . Skoro ktoś go pyta "Jak sprawa z Wesem" to ma milczeć czy po raz setny odpowiedzieć że Wes nie jest w sferze zainteresowania?

SAF nigdy nie unika mediów , no chyba że tych z Anglii , ale zazwyczaj odpowiada na każde pytanie , chociaż mam nadzieje na miłą niespodziankę do końca lipca ;0
» 20 lipca 2011, 11:10 #26
master007: Zabłysnąłeś inteligencją w tym momencie...
» 19 lipca 2011, 16:07 #25
undertaker48: No pomyślmy... W tym okienku 3 piłkarzy, rok temu Chicharito... A nawet jeśli mało kupujemy,to co wolałbyś żebyśmy jak City w każdym okienku szaleli i sprowadzali owszem dobrtch piłkarzy, lecz nie potrafiących się ze sobą zgrać?
» 19 lipca 2011, 16:20 #24
SEBEKMU11: Ale sie spinacie ....
Przecież Ferguson nie powie chcemy Sneijdera bo jego cena wzrośnie .
Wyślą zapytanie do Interu o Sneijder i zapytają sie ile on kosztuje a -Massimo Moratti powie im 35 mln funtów ,
-no to SAF wtedy- a to dzienki za taką kase to go nie chcemy ,
-a Moratti na to - no dobra bierzcie go za 30 mln funtów i wtedy
-SAF - no dobra ,
i Sneijder bedzie u nas .
» 19 lipca 2011, 14:01 #23
brennt: bez silvestre, oshea, browna i neville'a wystarcza 2 kontuzje i bedziemy grac z fletcherem albo carrickiem w obronie :) moze juz zapomniales, co sie dzialo jakis czas temu, gdy kontuzjowanych bylo 6 obroncow?
» 19 lipca 2011, 13:07 #22
designer: Ferguson tak gadal i przed tamtym sezonem, a Barcelona pieknie odkryla wszystkie slabosci- tego jak Ferguson mowi- dobrego skladu. Tak wiec ja uwazam ze sklad mamy nadal niekompletny i Ferguson powinien wiedziec to samo. Srodek pola cierpi i chyba on na tyle jest doswiadczony by wiedziec, ze nie napastnicy sa najwazniejsi w skladzie a wlasnie zawodnicy ze srodka pola, bo to glownie dzieki nim kreowane sa akcje ofensywne. Napastnicy tylko czekaja na dobre podania, a kto ma ich wspierac? Young? Nani, moze dziadek Giggs, a moze Anderson? Czasem tez Carrick zagra calkiem niezle podanie, ale to za malo by pokonac ponownie Katalonczykow, bo nie Chelsea, nie Arsenal i inne angielskie zespoly a Barcelona wlasnie powinna byc glownym rywalem United w nadchodzacym sezonie. Tak ja to uwazam, bo mam serdecznie dosc ogladania tych aktorzynow z Barcelonki, ktorzy przy pomocy sedziow wygrywaja kolejne mecze i choc w finale byli lepsi od United to dopatrzylem sie i tam pomocy sedziow, ktorzy nie wiem co widza w tej ekipie. Jesli bedziemy miec dobrego rozgrywajacego w skladzie, podobnego do klasy Xaviego czy Iniesty, mozemy wtedy powiedziec, ze mamy sklad kompletny. (i nie chodzi mi o sprowadzenie ktoregos z nich a o gracza z podobnymi walorami)
» 19 lipca 2011, 12:37 #21
Tennant: Cleverlay się borze wprowadzi di drużyny i nie będzie tematu :)
Glory Glory MU
» 19 lipca 2011, 12:03 #20
Vervvis: lyyy Gunso niech sprowadzi i pokazemy Barcelonie gdzie jest Manchester !!
» 19 lipca 2011, 12:01 #19
Xeravin: czyli transferu nie bedzie :)
» 19 lipca 2011, 11:56 #18
rvn10: Bigi chyba tobie potrzeba rozumu. Mamy najgorszy środek pola od 15 lat, i ty mówisz, że jest cacy. Człowieku nie zakłamuj rzeczywistości. Nasza pomoc jest słaba, zresztą gdy nam ktoś z niej odpadnie z powodu np. kontuzji to jesteśmy w czterech literach. Straciliśmy Scholesa i Hargreavesa, to są jednak znaczne osłabienia. SAF MUSI kupić tego lata rozgrywającego. Nie ma innej opcji.
» 19 lipca 2011, 12:42 #17
Milten240: Fakt, zgadzam się z tobą mamy dobry środek,ale tylko na PL ze średniakami typu AV, na finał ligi mistrzów(o ile będziemy go mieli) w przyszłym sezonie z takim środkiem nie mamy się co pokazywać, bo znowu będą wielkie nadzieje na pokonanie Barcy a za 90 min na ekranie Barca 2 : 0 Manchester U i znowu nas z kwitkiem do domu odprawią.
» 19 lipca 2011, 13:12 #16
Milten240: Wy swoje my swoje, ja mam swoje zdanie na temat naszego środka pola i tego nie zmienię. Dziękuję dobranoc:P
» 19 lipca 2011, 17:36 #15
urbanex: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2011 12:23

a nie prawda, bo w sezonie 2009/2010 edna lufe tottenhamowi sprzedal, wygralismy wowczas 2:1
» 19 lipca 2011, 12:22 #14
Michal20011999: Trzeba kogoś kupić !
Flechter nie wiadomo kiedy wyzdrowieje i czy będzie miał taką samą formę jak dawniej ,
Z Andersona formą jest różnie ,
A Carrick nie umie ładnie rozegrać piłki ;)

Glory Glory MU
» 19 lipca 2011, 10:38 #13
Michal20011999: krissoo1 nie imponują mi takie gwiazdy ja messi , tylko tacy którzy którzy ciężko pracują aby dojść do wybranego celu ;)
» 19 lipca 2011, 17:06 #12
jacmik10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.07.2011 09:45

,,Oczywiście moglibyśmy sprowadzić trzech, lub czterech zawodników, którzy by do nas przeszli, ale nie byliby oni wystarczająco dobrzy, więc nie ma sensu." Co to znaczy ,,wystarczająco dobrzy" , Ferguson by tak nie powiedział. Tak wogole to cale te zdanie jest dziwne. Mogli by jeszcze kogos sprowadzic ale nie ma to sensu bo by nie byli dobrzy zal :p
» 19 lipca 2011, 09:42 #11
grzeho16: no może tak , ale mi by się marzył xabi alonso
» 19 lipca 2011, 10:26 #10
Bartoosh21: jeżeli Anderson zostanie podstawowym, ofensywnym rozgrywającym a Cleverley jego zmiennikiem to możemy nie robić transferów ale chciałbym żeby Pogba i Morrison zostali włączeni w kadrę i żeby każdy z nich zagrał chociaż w 5-7 spotkaniach ligowych.. lub chociaż w 10 wchodząc z ławki...
» 19 lipca 2011, 09:13 #9
ManUtdFan94: Ja coś czuję iż kupi go Ferguson, ale na koniec sierpnia.
» 19 lipca 2011, 09:10 #8
Janczar: Przydał by się nam klasowy środkowy, ale z drugiej strony skład mamy i tak mocny.
» 19 lipca 2011, 09:07 #7
sisinho: Bardziej martwie się o rozgrywającego , bo rok temu United pokazało że takowego nie posiada. O DP się nie boje bo mamy dobrą obronę, i carrick/fletcher wystarczą.
» 19 lipca 2011, 08:20 #6
manutdfan: Zgadzam się wes to konieczność brak dobrego rozgrywającego odbije nam się czkawką!! Już od 2 sezonów o nim marzę to idealny playmaker na tym samym poziomie są tylko xavi i pirlo
» 19 lipca 2011, 08:36 #5
SEBEKMU11: no i jest jeszcze nasz Jones który może grać jako defensywny pomocnik .
» 19 lipca 2011, 14:02 #4
Klimaa: Popatrzcie na zeszły sezon, skład nie był specjalnie wzmocniony a ostatecznie wygraliśmy ligę. Teraz będzie podobnie, skoro Ferguson nie przeprowadzi kolejnego głośnego transferu to znaczy że skład jest naprawdę silny. Przecież On wie co robi ;-)
» 19 lipca 2011, 05:57 #3
sisinho: Klimaa , ale czy chodzi tylko o ligę? Tak na prawdę gdyby Arsenal i Chelsea nie wypaliły się w końcówce to kto wie czy byśmy wygrali lige. Nie mówiąc o LM , którą przegraliśmy z kretesem , więc gadanie "mamy dobry skład" jest tutaj nie na miejscu.
» 19 lipca 2011, 08:22 #2
jacmik10: sisinho, powiedz to Fergusonowi.
» 19 lipca 2011, 08:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.