Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Charlton: Nasri to dobry zawodnik

» 11 lipca 2011, 02:22 - Autor: badkins - źródło: tribalfootball.com
Sir Bobby Charlton w kilku słowach wypowiedział się na temat ewentualnego transferu Samira Nasriego stwierdzając, że Francuz musi pamiętać o bogatej historii klubu.
Charlton: Nasri to dobry zawodnik
» Sir Bobby Charlton wciąż pracuje w zarządzie klubu z Old Trafford
Anglik dodał również, że nie może wypowiadać się na temat zawodnika Arsenalu i dalszym rozwojem sprawy powinni zająć się przeznaczeni do tego ludzie.

- Nie mogę na ten temat rozmawiać - stwierdził Charlton. - Lecz Nasri to dobry zawodnik, więc wszelkie ewentualne negocjacje pozostawię ludziom, którzy są za to odpowiedzialni.

- Każdy przychodzący zawodnik musi sobie jednak zdać sprawę z jednej rzeczy, którą jest historia naszego klubu. Jeśli będzie wiedział, że interesuje się nim Manchester United, nie będzie się musiał o nic innego martwić - zakończył.


TAGI


« Poprzedni news
Rooney czeka na nowy sezon
Następny news »
Gasperini: Robimy wszystko, by go zatrzymać

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (18)


ewybary516: No Odkrył Ameryke..
» 11 lipca 2011, 23:56 #15
Janczar: Co na pomponiku czytałeś?
» 11 lipca 2011, 14:18 #14
muzyk14: Ta Ty jesteś chyba nie poważny.
» 11 lipca 2011, 23:32 #13
kriss001: no a na oficjalnej stronie MU jest napisane ze nasri juz zaakceptowal oferte city....ale to rubryka gossip,wiec nie ma sie co wkrecac...

juz w nic nie uwierze poki nie zobacze oficjalnego komunikatu o zakontraktowaniu nasriego lu sneijdera...wenger nie chce go sprzedawac,ale chce zlozyc oferte dla downinga z aston villi,czyli zabezpiecza tyly...sir bobby charlton wypowiada sie dosc nie jasno i w zaowalowany sposob daje do zrozumienia,ze nasri wybral MU,nasri mowi ze nie zalezy mu na kasie tylko na tytulach ,a teraz czytamy ze byc moze trafi do city i bedzie najlepiej zarabiajacym francuzem w historii PL...o sadze z seijderem nawet nie chce mi sie pisac...wszystko to brednie i wymysly prasy to sie zgadza,ale mysle ze i same kluby specjalnie wprowadzaja nie do konca prawdziwe informacje...mysle ze sir bobby wie co mowi,a to z city to po to by cena zawodnika nie spadla ponizej oczekiwanej,by kupujacy nie poczul sie zbyt pewnie...eee pozyjemy...zobaczymy :P
» 11 lipca 2011, 11:24 #12
Sapphir: Mozliwe, ze zostana w Arsenalu bo barca wykladac ma 50mln za Bale'a.

Tylko Snejder do nas i nic wiecej..!
» 11 lipca 2011, 11:03 #11
Martin: Znając życie to Sneijder zostanie w Interze ;/
» 11 lipca 2011, 15:41 #10
manumik: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2011 10:42

Ej szejk z city zbankrutowal ?? nie wiem ale wiem ze wenger blefuje ta mi sie wydje i mysle ze nasri przedzie do manchesteru united bo sam powiedzial Chce wreszcie wygrywac puchary
» 11 lipca 2011, 10:42 #9
Tennant: PS: Wenger wypowiedział się że Cesc i Nasri na 100% zostają w Arsenalu.. Ciekawe czy blefuje czy mówi prawdę? ..
Glory Glory MU
» 11 lipca 2011, 10:19 #8
Tennant: Bobby ujął wszystko w ostatnim zdaniu. Wielki piłkarz i działacz :)
Glory Glory MU
» 11 lipca 2011, 10:15 #7
profesor999: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2011 10:12

Nie możemy oszczędzać tylko wydawać rozsądnie nasze pieniądze a ponieważ mamy dobrą politykę transferową myśle że dopełnimy jeszcze nasz skład środkowym i zamykamy temat transferów.
» 11 lipca 2011, 10:11 #6
marekis033: Jesli ktos chcialby nabyc stare badz nowe stroje UNITED niech napisze na GG 24359724 ZAPRASZAM
» 11 lipca 2011, 03:45 #5
Hellsing: Może nadinterpretuję, ale wydaje mi się jakby powiedział "Jest u nas, tylko ja nie mogę tego oznajmić."
» 11 lipca 2011, 02:48 #4
lipinho89: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.07.2011 06:28

no też mi się tak wydaje ;) pożyjemy zobaczymy ;) do tego coś mi się wydaje że na nim SAF nie skończy w końcu dlaczego sprzedaje zawodników ;) po to by zarobić na transfery ;) bo przecież 80-50,5mln to daje nam 29.5mln ;) a to za mało na sneijdera jak i nasregio razem ;) nasri 20mln i zostaje 9,5mln wiec za mało ;) trzeba zarobic na sprzedaży Kuszczaka i Gibsona a i o berbatovie coś umilkło
» 11 lipca 2011, 06:24 #3
m1ch4l: W zeszłym roku i dwa lata temu manchester nie wydawał za dużo (w zeszłym roku 25 milionów jeżeli dobrze pamiętam) a więc po ronaldo coś musiało zostać.
Manchester nie sprzedał w ciągu ostatnich 2 lat nie tylko ronaldo a więc może sneijder ,nasri i lewy lub prawy obrońca to by było coś ale chyba pozostanie tylko w strefie marzeń
» 11 lipca 2011, 09:42 #2
Lordscorpio4: Hmm... a nasz klub ma chyba jeszcze dług, albo właściciele mają długi... i dlatego możekasa ze sprzedazy piłkarzy może nie pójść na nowe transfery... gdybania gdybania, Ja wolę poczekać na oficjalne komunikaty z klubu o nowym zawodniku, lub zawodnikach
» 11 lipca 2011, 10:33 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.