Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

De Gea na testach medycznych w Carrington!

» 27 czerwca 2011, 17:42 - Autor: Czarny171 - źródło: Sky Sports
David de Gea przybył do Anglii i przebywa na testach w Manchesterze United. Całe zdarzenie zostało sfotografowane przez jednego z reporterów – donosi Sky Sports.
De Gea na testach medycznych w Carrington!
» David de Gea przybył do Manchesteru, aby odbyć testy medyczne w United. Do transferu Hiszpana ma dojść w ciągu najbliższych godzin, a sprowadzenie go na Old Trafford ma kosztować 17 milionów funtów.
Hiszpański bramkarz już od dawna uznawany jest za długoterminowego następcę Edwina Van der Sara. Teraz wydaje się już jednak wszystko jasne, a 20-letni De Gea przeniesie się na Old Trafford za 17 milionów funtów.

Swój potencjał udowodnił na Mistrzostwach Europy do lat 21 wygrywając wraz z reprezentacją Hiszpanii cały turniej. De Gea będzie już trzecim letnim wzmocnieniem Manchesteru United.


TAGI


« Poprzedni news
"Manchester to idealne miejsce dla piłkarza"
Następny news »
PSG nigdy nie zamierzało kupić Berbatowa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (236)


manUlove9: jak na dzisiaj nie czeba kupowac bramkarzy
» 30 czerwca 2011, 14:23 #215
Conrad9311: manutd.com/en/News-And-Features/Football-News/2011/Jun/De-Gea-signs-on.aspx
» 29 czerwca 2011, 12:08 #214
99iw: W Atletico De Gea spisywał się znakomicie .Bardzo często to dzięki niemu Atletico wygrywało mecze .W dodatku teraz jest mistrzem Europy do lat 21. Dwa sezony z rzędu był podstawowym bramkarzem Madryckiego klubu .W dodatku rok temu kiedy Atletico wgrało ligę Europejską to on był jednym z ojców sukcesu tego klubu .
» 29 czerwca 2011, 08:39 #213
AJEP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 29.06.2011 09:41

Tu kolega ma racje bo piszecie ze nie opierzony w LE dawal rade calkiem dobrze czyli broni na swiatowym poziomie ale wy macie swoje zdanie ja ufam fergusonowi i mysle ze znow bedziemy sie liczyc o potrojna korone moze jej nie zdobedziemy ale PL i FA przynajmniej powinnismy miec ..
Tylko troche sie boje by ferguson nie przebudowal za bardzo skladu bo to moze sie zle skonczyc ale naszczescie obrona i atak beda raczej stale ..
» 29 czerwca 2011, 09:40 #212
ironia: Ta dokładnie. Do tego nie grał przeciwko byle jakim klubom chociażby FCB.
» 29 czerwca 2011, 18:39 #211
ziomboy777: mogliśmy mieć De Gae'e i Stekelenburga ... i Lindegaard'a w razie "w"... wtedy bym się nie martwił o bramkę... a tak mamy: młodego , wątłego De Gae'ę , młodego Lindegaard'a i bardzo nie pewnego Kuszczaka który najprawdopodobniej opuści klub... mnie to nie napawa optymizmem. Mówicie , że SAF wie co robi... ale SAF nie jest nie omylny co do bramkarzy. Ci którzy kibicują dłużej będą wiedzieli o czym pisze... czas pokaże.
» 28 czerwca 2011, 19:51 #210
ziomboy777: krzych powiem jedno... pieprzysz głupoty.... 2 nie opierzonych bramkarzy w takim klubie jak United i niby jest ok.... nie wiem odkad ty sie interesujesz footballem....
» 29 czerwca 2011, 00:42 #209
CichyManUtd: Krzych418
Spójrz na Arsenal 3 kontuzje bramkarzy w 1 sezonie i co Lehmana ściągali na chwile bo kupe mieli :)
» 29 czerwca 2011, 00:49 #208
sssexton90: No niezłe transfery... tylko, że to praktycznie na razie łatanie luk i ubytków. Przydałby się jeszcze jakiś młody ale doświadczony pomocnik...może dos santos z tottenhamu ??
» 28 czerwca 2011, 18:29 #207
piokrop: Dziwni niektórzy jesteście ludzie. Kupujemy prawdopodobnie najlepszego bramkarza młodego pokolenia i jeszcze narzekacie co niektórzy...
» 28 czerwca 2011, 18:18 #206
Wik: A tymczasem Stekelenburg idzie do Romy za 10mln euro:/
» 28 czerwca 2011, 18:14 #205
DahDah: No to fajnie ...
» 28 czerwca 2011, 18:23 #204
Rooni126: Co w tym stakelenburgu widzisz ja mimo ze mialem innego kandydata to wole tego de gea jak tego holenda ktory moze byc tylko solidny a to za malo
» 28 czerwca 2011, 18:37 #203
FredTheRed: Rooni - co widzę w Stekelenburgu?? już Ci mówię:
dojrzały
ograny
doświadczony
ze szkółki Ajaxu (co znaczy - fenomenalnie gra nogami, jak choćby Edwin)
w idealnym wieku i za dobre pieniądze

dalej wymieniać??
» 28 czerwca 2011, 18:49 #202
ironia: fred

dojrzały? może jeszcze powiesz, że płciowo o.o
» 28 czerwca 2011, 19:00 #201
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 19:11

^
hahahaha

Fred, wymień dalej, jestem bardzo ciekaw co on jeszcze ma w sobie takiego wspaniałego.
» 28 czerwca 2011, 19:11 #200
18Lukasz78: Maarten to była lepcja opcja niż David,ale cóż cieszmy się z tego co mamy i tyle ;)
» 28 czerwca 2011, 19:25 #199
ironia: ja się tam cieszę, że będziemy mieli Davida. Młody, utalentowany. Doświadczenia nabierze, bramkę bedziemy mieli obstawiona na kilkanaście lat. i nie gadaj, że De Gea źle gra nogami bo gra nimi akurat b.dobrze i ma b.dobry refleks.
» 28 czerwca 2011, 19:40 #198
ziomboy777: i 30 cm w klacie:D:P
» 28 czerwca 2011, 19:52 #197
DahDah: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 21:14

ironia -
iv.pl/images/65513288740837633584.jpeg

gratuluje poczucia humoru na poziomie gimbazy ;)
» 28 czerwca 2011, 21:14 #196
ironia: bo to nie miało być śmieszne.

takie głupi argument - dojrzały kurde. dojrzałym można być płciowo, psychicznie itd..
» 28 czerwca 2011, 22:43 #195
spOntan: dahdah teraz to Ty się wykazałeś poziomem gimbazy, jeśli uznałeś to za żart... cięta riposta się to zwie, a nie dowcip -,-
» 29 czerwca 2011, 09:10 #194
whiteNani: licze ze z buta dostanie nr 1, ale by sie kuszczak wpienił :d super rozpaczecie okienka, young, de gea, jones, mlodzi w miare tani jak na dzisiajszy rynek a do tego mega dobzi !

UNITED !
» 28 czerwca 2011, 18:10 #193
AGa18: To chyba normalne że zostanie bramkarzem nr 1, a kto niby ma nim zostać Lindegaard? Kuszczak? Wolne żarty..
» 28 czerwca 2011, 18:12 #192
whiteNani: no wiem ze bedzie 1 bramkarzem, ale skad wiesz ze dostanie nr 1 ? mzoe nie wiem jakies 32 czy cos, bo fergie bedzie trzmal 1 az okaze sie czy jest jej wart.

UNITED !
» 28 czerwca 2011, 18:19 #191
ryan22: do ManUtd4ever - Może i tak ale czy wydawanie wielkich pieniędzy zagwarantowało realowi i city sukcesy? Nie, realowi daleko do barcelony złożonej praktycznie z wychowanków , a city do united chyba jeszcze dalej.Mając w składzie kuszczaka i lindegaarda uważam że kupowanie jakiegoś młokosa za 20mln to szaleństwo.A czy jest w stanie zastąpić fenomenalnego Edwina? Odpowiedź jest prosta - obecnie żaden bramkarz na świece , kupiony nieważne za jak duże pieniądze nie jest w stanie tego zrobić.
» 28 czerwca 2011, 17:49 #190
novik18: bardzo dobry transfery mam nadzieje ze bedzie u nas gral do konca na wysokim poziomie a nawet wyższym...a za tym przescieradłem :) to napewno nie mial byc DE GEA tylko jakis pewnie srodkowy pomocnik ale to dowiemy sie pewnie jak Gillek pojedzie na wakacje!!
» 28 czerwca 2011, 17:45 #189
Wayner: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 17:23

NIe tylko De Gea byl na testach w Manchesterze
imageshack.us/photo/my-images/684/wesleyq.jpg/
» 28 czerwca 2011, 17:22 #188
bialy19968: hhahahhahahaha ;D
» 28 czerwca 2011, 17:34 #187
AGa18: Ha ha dobre : )
» 28 czerwca 2011, 18:10 #186
RamirezMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 17:14

Weźcie się ludzie opanujcie, bo takich komentarzy się czytać nie da. "Pieniądze w błoto, niewypał, oby testów nie przeszedł" - no posłuchajcie się, bo idiotów z siebie robicie, taka prawda. Jeszcze Hiszpan nawet nie stanął za słupkami a już durnoty gadacie. Szkoda słów!
» 28 czerwca 2011, 17:13 #185
Pomarancz: ale poszli z tym prześcieradłem haha
» 28 czerwca 2011, 17:12 #184
leito276: Pieniądze w błoto.. Tyle mówiło się o takich bramkarzach jak Neuer, Lloris, Stekelenburg, ale oni musieli wybrać najgorszego -.-
» 28 czerwca 2011, 16:59 #183
Kapitan77: ty chyba głupi jesteś skoro sądzisz, że De Gea jest najgorszym wyborem jaki mógł podjąć Ferguson
» 28 czerwca 2011, 17:08 #182
leito276: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 17:20

No fakt, mógł odkupić Tostera... To byłoby tragiczne...
» 28 czerwca 2011, 17:20 #181
Delus: Uwielbiam tych znawców. Kupmy takiego Neuera, który nie chciał sie do nas przenieść, ale i tak go kupmy.
» 28 czerwca 2011, 17:26 #180
AGa18: Wymieniasz tych bramkarzy, a nie masz o nich zielonego pojęcia widzę..
» 28 czerwca 2011, 18:11 #179
18Lukasz78: Bedziemy mieli bramkarza na lata :)
» 28 czerwca 2011, 16:05 #178
miko29: najlepszy komentarz"jaki on chudy" LUDZIE!! co wam przeszkadza że on jest chudy? on ma bronić i tego się od niego oczekuje!! jak dla mnie może ważyć nawet 150 kg ale jak będzie bronił jak Edwin to mnie to mało interesuje ile waży!!
» 28 czerwca 2011, 15:30 #177
gilotyna92: smieszne sa te wasze wypowiedzi !! co z tego ze jest mlody, wielu expertow ma o nim dobre zdanie, sprowadzil go Sir Alex Ferguson dzieci ! jak on sie zajmowal pilka to wy i ja ssalismy mleko z piersi matki! widzialem wiele jego swietnych interwencji a z mloodziezowa druzyna swojego kraju zdobyl mistrzostwo no i jak jest to taki niewypal transferowy to niech mi ktos przedstawi artykul z naglowkiem "wielki kiks De Gei" jak dla mnie dobry transfer na co najmniej 15 lat!
» 28 czerwca 2011, 15:06 #176
zubrosy: to jak narazie najlepszy transfer tego okienka
» 28 czerwca 2011, 15:00 #175
united77: Co ty wogole piszesz on na pewno zda pomyslnie testy i bedzie naszym bramkarzem na bardzo dlugo :)
» 28 czerwca 2011, 14:49 #174
xandir94: Cały czas trzymam kciuki, by nie przeszedl pozytywnie tych testów
» 28 czerwca 2011, 14:41 #173
pbskarpy: Kaaarolss :D :D :D Hahahhahaha A kogo byś wolał dzikusie jeden? :D Mi szczerze to on też tam mało pasuje. Chciałbym wierzyć, że zostanie w United przez jakieś 20 lat. :D
» 28 czerwca 2011, 15:36 #172
AGa18: Zasmucę was, testy to zazwyczaj tylko formalność : )
De Gea jest już nasz !
» 28 czerwca 2011, 15:56 #171
Vamper: No to koniec transferow :D Rozgrywajacych mamy: Giggs, Anderson, Cleverley, Fletcher. Po co nam 5?
» 28 czerwca 2011, 14:03 #170
mixerMU: tez mi sie tak wydaje giggs naprawde dobrze gra w środku wraca cleverley a anderson jest coraz lepszy
» 28 czerwca 2011, 14:37 #169
AJEP: sorry ale z Flatchera marny rozgrywajacy bo on jest DEF POM ale Anderson - mysle ze on bedzie rozsylal pilki kolegom..
» 28 czerwca 2011, 14:51 #168
czerwonydevil: To go zajebiście ukryli xD

Nie mam zdania na jego temat ;) Zobaczymy co z niego będzie.
» 28 czerwca 2011, 13:06 #167
AJEP: on wiedzial i pewnie mial to gdzies czy go zakryja czy nie , jeszcze victorie pokazal :P
» 28 czerwca 2011, 14:48 #166
ManUtd4ever: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 15:09

@AJEP
hahaha, to jego dziunia (chyba :) Przez przypadek pokazała victorie otwierając drzwi :D
» 28 czerwca 2011, 15:09 #165
zubrosy: haha victorie to pokazała dupeczka
» 28 czerwca 2011, 15:09 #164
FredTheRed: 17 baniek wyrzucone w błoto.. będzie niewypał pokroju Bartheza..
» 28 czerwca 2011, 12:58 #163
Fiskus10: Pesymista za 5 złotych -.- .
» 28 czerwca 2011, 13:08 #162
ironia: żebyś ty potrafił chociaż 1/4 tego co on potrafi..
» 28 czerwca 2011, 13:20 #161
Czarny171: jak ja lubię komentarze typu - 'żebyś ty potrafił co on', lub 'ty nawet nigdy tego nie osiągniesz'. Super argumenty -.-
» 28 czerwca 2011, 13:22 #160
FredTheRed: ja na pewno nie potrafię nawet 1/100 tego co on, dlatego nikt nie da za mnie nawet 1700 funi, ale na Boga - czy wy się naprawdę nim aż tak jaracie?? czym tu się jarać?
popykał trochę w hiszpanii, jest małolat, nieopierzony. na chwilę obecną nie mamy w składzie ŻADNEGO porządnego bramkarza i to jest fakt.
nie wiem co wyknuł sobie Alex na następny sezon, ale na pewno pokpił sprawę bramki (chyba, że to nie ostatni bramkarz jaki do nas trafi tego lata)
i bez głupich wyzwisk mi tu proszę bo jeśli się mylę - a czas to pokaże - to pochylę głowę z pokorą choć szczerze wątpię, żebym był do tego zmuszony
» 28 czerwca 2011, 13:29 #159
Delus: Obie wypowiedzi są nic nie warte.
Jeden robi z siebie wielkiego znawce i proroka, a drugi rzuca głupimy komentarzami.
Poczekamy, zobaczymy, wierze że SAF wie co robi.
» 28 czerwca 2011, 13:32 #158
ironia: ale dlaczego od razu go skreślasz -.- ? jeszcze nie zagrał ani jednego meczu w trykocie MU a Ty od razu chrzanisz, że to będzie niewypał.

czarny
a ja nie lubie takich stwierdzeń jakie rzucił fred.
» 28 czerwca 2011, 13:38 #157
AJEP: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 14:11

Czesto sie zdarza ze transfery SAFa moga sie wydawac glupie - niepotrzebne , a jednak 2 z 3 transferow tamtego lata okazaly sie strzalem w (10) a pewnie wiekszosc przyznawala ze to niewypaly beda..
» 28 czerwca 2011, 14:11 #156
DevilFan: Założę się z tobą o browca że po tym sezonie będziesz musiał zmienić zdanie ;]
» 28 czerwca 2011, 14:25 #155
DahDah: Dobra dzieciaczki , potem nie płaczcie że De Gea słaby jest i Neura chcieliście.
» 28 czerwca 2011, 14:31 #154
FredTheRed: DevilFan - po jednym sezonie to ja na pewno zdania nie zmienię.
» 28 czerwca 2011, 14:49 #153
AJEP: pewnie bym sie zalozyl ale nawet sie nie znamy i nie wiem gdzie mieszkasz :)
» 28 czerwca 2011, 14:52 #152
zubrosy: wlasnie takie commenty powinny byc archiwizowane i potem wysmiewane, no ale cóż pewnie za rok będzie pisał jaki to zajebisty transfer był i miałeś przeczucie że on wypali,
» 28 czerwca 2011, 15:11 #151
FredTheRed: Dah - nie najgorzej prawisz ale w jednym zgadzam się z Tobą absolutnie - Maarten to koleś właściwy do bramki United - nie mam co do tego cienia wątpliwości
» 28 czerwca 2011, 18:47 #150
ziomboy777: krzych----> hahahahaha czlowieku niewiem czy to byla ironia czy pisales serio... ale jak to drugie to czas chyba sie udac do specjalisty:-) (bez obrazy:P) przez Bartheza dwa razy pod rzad odpadlismy z LM! (pamietasz mecz z Deportivo na OT??), nie licząc totalnych szmat w BPL! po drugie jak smiesz zestawiac Bartheza z takimi bramkarzami jak: Schmeichel czy VDS??

youtube.com/watch?v=1IplsKxkkog , youtube.com/watch?v=EMxn5dJp-BA&feature=related
» 28 czerwca 2011, 20:10 #149
ziomboy777: krzychu---> skoro ty nie pamiętasz Schmeichela to chyba nie za bardzo mamy o czym rozmawiać... jak w takim razie możesz oceniać tego bramkarza?? piszesz jakieś pierdoły o imprezach reprezentacyjnych ale chyba nie zauważasz , ze mówiąc o Barthezie i Schmeichelu w kontekście United powinieneś go oceniać na podstawie występów w barwach tego właśnie klubu... a nie jakieś reprezentacje tutaj przytaczasz! Barhez był bardzo dobrym bramkarzem ale jak przyszedł do MU to był cieniem samego siebie! sam nieraz mówił , że nie potrafi się skoncentrować grając między słupkami na OT! to ,że SAF pozbył się go z klubu także o czymś swiadczy! był po prostu przereklamowany , niewypał... po swoich najlepszych latach... dodatkowym argumentem jest to , że za jego kadencji MU znacznie obniżyło swoje loty w europie...
» 29 czerwca 2011, 00:39 #148
brazylianwisnia: nie liczcie na jakiegos Sneijdera czy Nasriego bo nie ma miejsca dla takiego.nie mozemy grac 3 ofensywnymi pomocnikami.wtedy musielibysmy zmienic styl gry i przestac grac skrzydlowymi na rzecz 2 ofensywnych pomocnikow i wtedy gralby Nani i Sneijder a Valencia i Young na lawce co by bylo bez sensu.

Kupimy kogos takiego jak Modric czy Diarra.
» 28 czerwca 2011, 12:32 #147
75th: Dużo osób pisze, że nasz styl to gra skrzydłami. OK. Ale czy pomyśleliście, że ostatni sezon ciągnęły skrzydła właśnie dlatego, że nie mamy dobrego środka?

Czytałem tu ostatnio bardzo trafny komentarz, że kiedyś się United nie patyczkowało, napad, skrzydła, środek, każda formacja miała parcie na bramkę. Teraz nam po prostu brakuje takiego środka.
» 28 czerwca 2011, 12:49 #146
xdxd: Nam potrzeba Carricka z sezonu 07/08 a nie żadnego Sneijdera ani nikogo innego.
tamten skład był lepszy i mogl ruchać każdego bardziej niz obecnie Barca,ale szkoda ze sie rozleciał..
» 28 czerwca 2011, 13:16 #145
ManUtd4ever: Komentarz zedytowany przez usera dnia 28.06.2011 15:16

Co poradzić czas idzie do przodu więc skład się zmienia. Ale mi się wydaję że mamy już naprawdę dobry skład, tylko jeszcze jeden porządny środkowy pomocnik się przyda, może być jakiś młody byleby pomagał porządnie drużynie wygrywać trofea. I w stu procentach zgadzam się z 75th
» 28 czerwca 2011, 15:15 #144
brazylianwisnia: tak przesadzacie z De Gea ze jest mlody.w najgorszym wypadku bedzie bronil to co powinien a bedzie puszczal pilki ktore dobry bramkarz tez by puscil.napewno bedzie bronil lepiej niz Barthez.nie ma w tej chwili jakiegos bramkarza lepszego od niego 25-26 lat do wziecia a wiek jakiegokolwiek pilkarza nie jest wspolmierny z doswiadczeniem.wazna jest liczba meczy i liczba meczy na wysokim poziomie bo wedlug mnie De Gea jest bardziej doswiadczony niz Kuszczak czy Lindegard.
» 28 czerwca 2011, 12:29 #143
vip14: Zobaczymy jak się spisze, jak dobrze to te 17 milionów funtów Sir Fergusonowi się szybko zwróci.
» 28 czerwca 2011, 11:25 #142
Antol: mirrorfootball.co.uk/transfer-news/David-De-Gea-set-to-complete-Manchester-United-move-in-next-24-hours-article753542.html
» 28 czerwca 2011, 11:03 #141
mJagiela: W piątek ogłoszą.
» 28 czerwca 2011, 11:10 #140
ryan22: Mam nadzieję ,że jest wart tego całego szumu i pieniędzy jakie daje za niego Alex.Moje zdanie się nie zmienia 20 mln za bramkarza to stanowczo za dużo.Liga hiszpańska i angielska to dwie różne bajki i uważam ,że tak młody bramkarz nie daje gwarancji dobrych występów.O ile Sir Alex robi fenomenalne transfery piłkarzy z pola to już nie raz okazywało się że kupowanie bramkarzy to jego pięta achillesowa. Tak jak napisałem mam nadzieje ,że się mylę i szukanie następcy za edwina nie potrwa tyle ile czekaliśmy na następce schmeichela.
» 28 czerwca 2011, 11:00 #139
ManUtd4ever: W dzisiejszych czasach już chyba nie ma czegoś takiego jak "dużo". ManCity i Real, totalnie zmieniły rynek transferowy, wydając niebotyczne sumy na piłkarzy. Dziś polemizowałbym czy 20 mln, za jednego z najbardziej perspektywicznych bramkarzy w Europie to dużo. Oczywiście masz rację mówiąc o różnicy między ligami, ale myślę że w pewien sposób to się nam również przyda przy meczach z udziałem hiszpańskich drużyn ;) Poza tym, ma podobne warunki fizyczne jak VdS więc myślę że dając mu odrobinę czasu pokaże na co o stać :)
» 28 czerwca 2011, 15:23 #138
konrad09123: nareszcie jakies konkrety w sprawie De Gei
» 28 czerwca 2011, 09:49 #137
devilmaster: No to będzie 3 transfer i na tym koniec wzmocnień, SAF w kwietniu mówił że kupi 3 klasowych zawodników wygląda na to że DeGea będzie tym trzecim
» 28 czerwca 2011, 09:40 #136
Przemas96: ale pozostaje sprawa środka pola :-)
» 28 czerwca 2011, 09:54 #135
PaToManU: No własnie a SAF powiedział że wzmocni te pozycje !
Ja juz pisałem kogo chce może być Nasri :D
» 28 czerwca 2011, 10:09 #134
Milten240: To prawda SAF powiedział że kupi 3 zawodników ale Podobno Jones miał zostać kupiony dopiero w styczniu,i tak by było gdyby nie Liverpool który złożył za niego oferty. Saf nie mógł ryzykować że Blackburn ją odrzuci więc wyłożył za niego grube pieniądze na stół.Czyli moim zdaniem na 99% będziemy mieli jeszcze 1 transfer:P
» 28 czerwca 2011, 10:44 #133
FanRooney: moim zdaniem nie bęzie już więcej transferów.A środek pola zostanie przeznaczony Andersonowi(kapitalna końcówka sezonu,ale musi ustabilizować formę),a koło Niego któryś z naszych środkowych pomocników)
» 28 czerwca 2011, 12:44 #132
FredTheRed: a to jest według ciebie klasowy zawodnik??
» 28 czerwca 2011, 13:00 #131
ManUtd4ever: Ja bym o Andersonie powiedział że jest nie tyle klasowym zawodnikiem co ROKUJĄCYM na klasowego zawodnika graczem. Myślę że w tym sezonie pokaże się z najlepszej strony, ale uważam że przydałby mu się porządny partner na jego pozycji
» 28 czerwca 2011, 15:27 #130
Robal: W końcu konkret w sprawie De Gei.
» 28 czerwca 2011, 09:29 #129
Janczar: Heh ci reporterzy sky to chyba żyją pod ośrodkami medycznymi. ^^
» 28 czerwca 2011, 09:17 #128
smolarek20: Miałem to napisać ;P
» 28 czerwca 2011, 10:05 #127
LTMek: Nie ma to jak argumenty 0o
Reasumując: "Dajmy w ch. kasy, bo obaj są zajebiści"?
Ekhm :x

17 mln funtów, dawno nikt tyle nie dawał za bramkarza..
» 28 czerwca 2011, 09:33 #126
eKB: Kolejny, ja nie wiem co wy widzicie w tym Modriciu owszem jest dobry ale skoro za te pieniądzę można mieć Sneijdera który jest lepszy albo młodego i dobrego Nasriego za 20 baniek to ten transfer jest bez sensu.
» 28 czerwca 2011, 10:11 #125
brazylianwisnia: w czym niby Sneijder jest lepszy?chyba w marketingu.Modric ma dobry odbior pilki,genialny przeglad pola,swietne podanie na centymetry i uderzyc tez potrafi.idealny zawodnik dla nas.jakos nie widze Sneijdera lub Nasriego w naszym ustawieniu.
» 28 czerwca 2011, 12:23 #124
ManUtd4ever: Nie ma co wydawać grubych pieniędzy na graczy którzy takich pieniędzy nie są warci. Uważam jednak że 17 mln, to nie dużo za jednego z najbardziej obiecujących bramkarzy Europy. Poza tym już jakiś czas temu wydawano duże pieniądze na bramkarzy np. Buffon, za którego Juventus zapłacił 52 mln dolarów. Nie wiem ile to jest w euro, ale na pewno nie mało (strzelam że około 20-30 mln) ;)
» 28 czerwca 2011, 15:32 #123
Rick: Jak dla mnie to dobrze, że trafił do Manchesteru. Oczywiście to jeszcze nie jest pewne bo to dopiero testy medyczne, ale sądzę, że na 89 % trafi na OT.
» 28 czerwca 2011, 08:55 #122
RamirezMUFC: Tak się zastanawiam, czy naprawdę była oferta za Modrica? Jestem ciekaw, tybardziej, jeżeli to prawda, będę w szoku - nie spodziewałbym się takiego ruchu ze strony Sir Alexa, jeszcze za taką kasę. Sam Modric w dodatku mówił, że chce grać dla Chelsea. Poczekamy do czwartku.
» 28 czerwca 2011, 00:03 #121
przemks3: Co to jakiś koc czy prześcieradło sobie wziął ?:D pewnie marznie tam w Angli niestety musi się przyzwyczaić ;)
» 27 czerwca 2011, 23:52 #120
adi957: wiecie coś o Modricu podobno za 35mln trafi do united
» 27 czerwca 2011, 23:23 #119
gabka: Wreszcie świetne wiadomości !! Nie wiem tylko po co oni go tam zasłaniają ;p
Tak poza tym jeśli ktoś chciałby ORYGINALNĄ koszulkę z finału LM piszcie 6998382(niewidoczny)
» 27 czerwca 2011, 23:22 #118
golbus: De Gea w Manchesterze. Zwykle moje wypowiedzi są przyjęte z wielką dezaprobatą poniewaz nie boje sie napisac tego co kazdemu ciśnie się na język. Myśle że ten bramkarz jest dobry...dobry a nawet bardzo dobry jak na swój wiek, tylko nie jestem pewien czy nie za młody jak na Manchester...;)
» 27 czerwca 2011, 22:56 #117
Mike91: Zgadzam się z tobą.Sam wiele razy o tym pisałem.Młody bramkarz=Kilka baboli w sezonie.Wiem o czym pisze bo sam jestem bramkarze i zostałem za szybko wprowadzony do dorosłęj piłki(16 lat).Jak już kiedyś pisałem mam nadzieje ,że tych błędów będzie jak najmniej.A tak swoją drogą nie przypominam sobie kiedy SAF postawił na tak młodego bramkarza(Barthez,Bosnisch,van der Gouw,VDS,Carroll).Ostatnim takim bramkarskim eksperymentem bez ogrania na wyspach w miare młodym wieku był Howard.
» 27 czerwca 2011, 23:11 #116
kkowalski22: SAF zaryzykował. Wziął jakby co Lindegarda, a ma jeszcze Tomka i pewnie by tak chciał zrobić ten sezon. Ale ja myślę że to nie koniec ruchów, odejdzie Kuszczak a w jego miejsce SAF ściągnie jakiegoś doświadczonego średniaka.
» 28 czerwca 2011, 07:46 #115
ManUtd4ever: Co do bramkarzy to chyba już koniec, bo chciałbym jedynie przypomnieć że wciąż Mamy jako 3 bramkarza Amosa, A w szkółce jest jeszcze Devlin.
» 28 czerwca 2011, 15:37 #114
sebek8891: Mam nadzieje, że się jeszcze bardzo rozwinie ten koleszka, i prześcignie Neuera, bo póki co to mu może rękawice nosić... niestety Niemiec jest na tą chwilę klasą samą dla siebie
» 27 czerwca 2011, 22:48 #113
AgEnT: Zasłona jakby miał kogo wzrokiem zamienić w kamień ;p
» 27 czerwca 2011, 22:35 #112
oldtrafford: Super najpierw rewelacyjny Young , a teraz wielki talent czyli De Gea rewelacja już nie mogę się doczekać przyszłego sezonu.Uważam , że transfer Hiszpana do Manchesteru United może okazać się strzałem w dziesiątkę jest to obecnie najlepszy możliwy następca wielkiego Van Der Sara.
» 27 czerwca 2011, 22:28 #111
bodzio2350: De Gea rozumiem bo dobry zawodnik ale Young wedlug mnie to nie wzmocnienie
» 27 czerwca 2011, 22:33 #110
Koksu: bodzio jak to nie wzmocnienie? jest to młody (25) lat więc nie stary,zawodnik.Jest anglikiem więc nie będzie chciał uciekać do Hiszpani,Włoch czy gdzieś indziej gdzie jest gorąco,a przynajmniej jest na to mniejsze prawdopodobieństwo.Jest kreatywny,bramkostrzelny,gra na skrzydłach i na środku gdzie mamy dziurę,jest drugimi zawodnikiem pod względem asyst w premierlig.Pozdrawiam
» 27 czerwca 2011, 22:43 #109
Zywo08: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 22:55

To widać jak oglądasz Angielską Ekstraklasę ;) Chyba oglądałeś tylko od czasu do czasu mecze MU bo jeśli mówisz że Young to nie wzmocnienie to chyba się nie znasz ;D Powiem szczerze że w niektórych (bo w nie wszystkich) przypomina mi Ryana. Nie wiem, może jarasz się talentami z FM albo Fify takimi jak Alcantara, Shaqiri, Sanogo, Douglas Costa itp. Ale Ashley jest po pierwsze ograny, po drugie zdolny i rozwinięty do pewnego poziomu. Po za tym w przeciętnie prezentującej się Aston Villi (nie mówię że słabej, ale stać ich na więcej) grał bardzo dobrze, posunę się krok dalej i powiem że błyszczał. Więc nie mów że to nie wzmocnienie. Dla mnie od jego pierwszego sezonu na Villa Park to jedyny i zawodnik (prócz Bale'a) który mógł by zastąpić Giggsa. Więc następcy po Walijczyku szukać nie musimy. Po Paulu? Obowiązkowo! Tutaj nie wiem co wymyśli Ferguson ale ufam mu, bo chyba On wie najlepiej co jest dla tego zespołu dobre.
» 27 czerwca 2011, 22:52 #108
Taurus: bodzio to Ty chyba Younga w akcji nie widziałeś :)
» 28 czerwca 2011, 00:32 #107
LukO: De Gea i Szczęsny w przyszłości miejmy nadzieję wielkie gwiazdy ligi.
» 27 czerwca 2011, 22:22 #106
czeko1878: A że bym się tak zapytał jak z Sanchezem , Nasrim i Modriciem .. bo w końcu teraz już zrobiło się cicho na ich temat ;) proszę o odp ;)
» 27 czerwca 2011, 21:54 #105
Jakniejaktak: oby nikt z nich nie dołączył
» 27 czerwca 2011, 22:13 #104
Adamczik: Nasri tak, reszta nie.
» 27 czerwca 2011, 22:15 #103
Jakniejaktak: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 22:21

Nasri w sumie mógłby się pojawić, ale jak wygląda sytuacja z kontraktem dla tego pana? Oczywiście w Arsenalu podpisał czy nie podpisał?
» 27 czerwca 2011, 22:20 #102
UnitedForEver: "oby nikt z nich nie dołączył"

Oczywiście ! oby nikt z nich nie dołączył przecież rozgrywać może nasz super playmaker Darron Gibson :)
» 27 czerwca 2011, 22:21 #101
Jakniejaktak: Nie mówię, że ma rozgrywać Gibson... Potrafisz czytać?
» 27 czerwca 2011, 22:23 #100
AgEnT: No nie mówisz tak ale tak piszesz, bo skoro nikt z nich to kto ma rozgrywać
» 27 czerwca 2011, 22:29 #99
Zywo08: Modricia nie chcą nigdzie puścić. Nasri w tym tygodniu ma zasiąść do rozmów. Alexis okazał się za drogi dla Barcy i wychodzi na to że tylko City stać na to żeby spełnić wymagania działaczy Udine ;)
» 27 czerwca 2011, 22:57 #98
ManUtd4ever: Aż się rozmarzyłem :) Ale ja powątpiewam z 2 powodów. Po pierwsze zawodnicy muszą się zaaklimatyzować w klubie, chyba że każdy zarazi się syndromem Chicharito, na co bardzo liczę :D Po drugie trzeba znaleźć dobrego rozgrywającego, ale o chyba kwestia czasu :)
» 28 czerwca 2011, 15:47 #97
dr96chicharito: MMM. Ale ma tył ta laseczka na zdjęciu. :D Ne no; ale fajnie że David do nas dołączy. Chciałbym żeby doszedł jeszcze do skutku transfer NASRI'ego. Lubiłem tego młodziana odkąd zobaczyłem go pierwszy raz w Arsenalu. Fajnie by było ujrzeć go w stroju diabłów :D. To wspaniały zawodnik:
-dobrze gra obiema nogami
-szybki
ma wspaniały przegląd pola
-zaje... balans ciałem itd. (bo miejsca mi zabraknie)
» 27 czerwca 2011, 21:43 #96
Trucho89: Myśle że to dobry wybór. Wielki talent. Fakt brak mu jeszcze conajmniej tych kilku lat bronienia w meczach o ligowe punkty i w meczach o stawkę ale przemawia za nim właśnie olbrzymi talent. On może być najlepszym bramkarzem świata. Co do transferów obawiam się że to może być nasz ostatni zakup. Ferguson wspominał o 3 transferach i są właśnie trzy wzmocnienia. Nadal uważam że brak nam środkowego klasowego pomocnika. Chyba że Younga SAF chcę próbować w środku pola ale nie wiem czy to taki dobry pomysł. Wszystko jak zwylke wyjdzie w praniu. Jest w środku pola Anderson, Carrick, Fletcher, Cleverley, Giggs, ewentualnie Young. Ciezko byloby zmiescic tam jeszcze kogoś. Choć Nasri lub Snejder byliby pewnie naszym lekarstwem na nierówną grę środka pola. Tak więc po cichu licze jeszcze na playmaykera ale nie zdziwie się jakby to było na tyle w tym okienku transferowym...
» 27 czerwca 2011, 21:42 #95
Trucho89: Dlatego tez po cichu mam nadzieje ze klasowy środkowy pomocnik przyjdzie do nas..
» 27 czerwca 2011, 22:01 #94
JacexMU: Dobrze, De Gea w MU. Powodzenia David. Cieszmy się, że SAF robi transfery :D
» 27 czerwca 2011, 21:24 #93
bialy19968: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 21:23

http:// www.youtube. com/ watch?v=7GRzJWZENAE

David welcome to Manchester United ;D
» 27 czerwca 2011, 21:22 #92
Martin: Co ciekawe większość użytkowników z DP zainteresowało się tyłeczkiem kobietki na zdjęciu, a nie samym Davidem.. w sumie można było się tego spodziewać, moja reakcja była taka sama :D ta dzisiejsza młodzież :P
» 27 czerwca 2011, 21:19 #91
ziomboy777: ale on drobniutki ;/ wysoki ale wątły bardzo.... nie zbyt dobrze to wróży....
» 27 czerwca 2011, 20:29 #90
lukasz00090: no rzeczywiście . . . ale właściwie to tak jak VDS . A tak serio, chłopak ma idealną posturę jak dla bramkarza, wysoki, szczupły, długie ręce. Czego chcieć więcej ? Oglądałem kilka meczy z jego udziałem i sądzę, że sprawdzi się u nas. Żeby tylko za kilka lat nie zachciało mu się odchodzić . . .
Powodzenia David !
» 27 czerwca 2011, 20:33 #89
ziomboy777: chyba żartujesz! na przed polu go zmiotą jak nie przypakuje! wyobraż sobie jego starcie w powietrzu z takim Drogbą i Anelka (na przykład przy rzucie roznym):|
» 27 czerwca 2011, 20:38 #88
FiFlaK: Jest wysoki i ma długie ręce. Wystarczy, że złapie piłkę, żaden z wyżej wymienionych Drogb i Anelek nie będzie miało więcej do powiedzenia.
Gdy go któryś ruszy, a on wypuści piłkę, gwizdną faul.
Meczy nie oglądasz ? To nie rugby...
» 27 czerwca 2011, 20:48 #87
Rarian: Taaa, równie dobrze to Croucha tacy obrońcy jak Vida czy Terry powinni doszczętnie połamać (bo szczupły). David ma budowę ciała podobną do Edwina, Szczęsnego, więc spokojnie sobie poradzi, poza tym szczupłość nie oznacza braku siły fizycznej ;). Jeśli jest się silnym to ważąc 70 kg można położyć na ziemię stukilowego koksa.
» 27 czerwca 2011, 21:01 #86
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 21:18

Fiflak---> oglądam każdy mecz MU i nie tylko MU dlatego stwierdzenie:" Gdy go któryś ruszy, a on wypuści piłkę, gwizdną faul" troche mnie rozsmieszylo! to nie PD! w BPL żadko gwiżdze sie faule na bramkarzu nawet w "piątce" a co dopiero na szesnastce! Przykład?... Fabiański dwa lata temu:... youtube.com/watch?v=ev3SLg7qzAQ
» 27 czerwca 2011, 21:14 #85
Martin: Ważne, że chłopak ma dobry refleks :) młody jest - w Manchesterze przypakuje..
» 27 czerwca 2011, 21:21 #84
lukasz00090: Chłopak ma talent i skoro oglądasz mecze to nie zaprzeczysz temu. Chwyt ma pewny więc nie boję się o to, że będzie wypuszczał piłki przy pierwszym lepszym zderzeniu z innym zawodnikiem. Jeżeli faul będzie ewidentny wtedy sędzia na pewno zagwiżdże. Nieodgwizdanie faulu na bramkarzu w obrębie pola bramkowego jest sporadyczną sytuacją i zawsze jest to błąd sędziowski a nie brak umiejętności czy tym bardziej siły fizycznej. Nawet potężnie zbudowani bramkarze przy zderzeniu z zawodnikiem z pola będą mieli problem z utrzymaniem futbolówki w rękach więc nie ma co narzekać, że drobny. No chyba, że wolisz Kuszczaka albo Amosa :) Początkowo byłem za tym aby dać szansę Tomkowi ale ostatecznie stwierdzam, że zakup Davida jest inwestycją na długie na lata.
» 27 czerwca 2011, 21:25 #83
JasonS: @ziomboy777

to FiFlaK ma racje :)
» 27 czerwca 2011, 21:28 #82
AgEnT: Aj tam, pochodzi na siłownie i zobaczycie jak mu mięśnie eksplodują ;)
» 27 czerwca 2011, 22:32 #81
ziomboy777: JasonS----> spoko looz mi nie zależy na tym żeby na siłe mieć rację ;-) powiem więcej... mam nadzieję , że Fiflak ma rację... czas pokaże. Oby się De Gea sprawdził... mnie nie pokoi jego postura i brak doświadczenia ale mam nadzieję , że się mylę i miło się zaskoczę. Pozdro@ll
» 27 czerwca 2011, 23:16 #80
Wielbicielka: VDS też był chudziutki:)
» 28 czerwca 2011, 08:23 #79
Roo10ney: Ale macie problem... Ferguson wie, co robi ;)
» 28 czerwca 2011, 15:04 #78
ziomboy777: Wielbicielka---> z tym , że VDS miał niezbędne doświadczenie...
» 28 czerwca 2011, 15:11 #77
Deluxe: Bardzo fajnie ;) Naprawdę, póki co, podobają mi się decyzje Sir Alexa odnośnie transferów. A co do samych zdjęć, podoba mi się ten prowizoryczny parawan ;p A raczej sam pomysł ;D Cóż za kreatywność!
» 27 czerwca 2011, 20:26 #76
Taurus: Oby sobie u nas dobrze poradził :) - kładę w nim wielkie nadzieje, powodzenia David !
» 27 czerwca 2011, 20:19 #75
AFCAMUFC: panowie kto jedzie na testimonial van der sara??

17:45 w amsterdamie 3sierpnia. ajax - v United

napewno nowo zakupieni piłkarze zagrają :D
» 27 czerwca 2011, 20:10 #74
CSI: ciekawe ile bedzie u nas bronic
» 27 czerwca 2011, 20:04 #73
Klimaa: Na wiele widać im płachta nie pomogła;p ale odkrycie..wiadomym było od dawna że De Gea będzie w United.. Oby spełnił pokładane w nim nadzieję.
» 27 czerwca 2011, 19:39 #72
Miczko15: NADZIEJE, nie NADZIEJĘ
» 27 czerwca 2011, 19:55 #71
Roo10ney: Na ch*j to "prześcieradło"? :) i wgl gdzie maniery? pani powinna iść przodem.
A jeśli chodzi o sam transfer to ja jakoś zbytnio podekscytowany nie jestem, zobaczymy czy będzie dobrze bronił... ;)
» 27 czerwca 2011, 19:37 #70
JasonS: gdyby tam stała 70-letnia starsza Pani nie napisałbyś "gdzie maniery", ale że tam stoi gorąca brunetka z soczystym tyłeczkiem i stringami wbijającymi się w leginsy to od razu :)
» 27 czerwca 2011, 21:31 #69
Pichichi: Mi się tam podoba tyłek tej babki:D
» 27 czerwca 2011, 19:32 #68
mkaszewski: Panowie
przyszly sezon
De Gea
Da Silva Ferdinand Vidic Evra
Valencia Sneijder Young Nani
Rooney Hernandez
i jedziemy ze wszystkimi
» 27 czerwca 2011, 19:25 #67
Bartoosh21: tak, gra bez defensywnego pomocnika... brawo jasiu...
» 28 czerwca 2011, 09:03 #66
AJEP: hehe brawo jasiu ?? Rozwaliles mnie hahha ... nom mkaszewski chyba sie za duzo w pesa nagrales
» 28 czerwca 2011, 14:54 #65
DevilUnited: Haha ! uzi103-Young to skrzydłowy.A tacy piłkarze jak Vidić,Ferdinand,Evra mają zapewnione miejsce w wyjściowej jedenastce.A jeśli uważasz że Valencia jest pewniakiem , to się grubo mylisz.
» 27 czerwca 2011, 18:59 #64
Olaaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 19:00

z mojej strony jedno wielkie NIE w sprawie tego transferu. :/
» 27 czerwca 2011, 18:59 #63
DahDah: oj tam oj tam ,
może i zajęty ale broni dobrze ;)
» 27 czerwca 2011, 19:11 #62
rvn10: Przecie Roo jest również atrakcyjny dla kobiet ;)
» 27 czerwca 2011, 19:21 #61
AGa18: W takim razie na bramkę Lindegaard ! Ha ha ^^
» 27 czerwca 2011, 19:26 #60
ironia: ej no co wy chcecie. Lindegaard jest bardzo seksi to samo De Gea także ja jestem za jego transferem :D . Będzie na kogo patrzeć :D
» 27 czerwca 2011, 19:41 #59
Amarylis: Oczywiście, że Roo ma swoje fanki, a co Wy myślicie... :-)
De Gea, będę kręcić nosem, ale Lindegaard mmm...
» 27 czerwca 2011, 21:48 #58
Wielbicielka: Jeśli chodzi o wygląd to boski Nemanja deklasuje wszystkich przeciwników!!:)
» 28 czerwca 2011, 08:25 #57
ironia: Wielbicielka

to, ze Ty uwielbiasz Vide to my wiemy, ale De Gea czy Lindegaard biją go na głowę :D. No i jeszcze Groszek :p
» 28 czerwca 2011, 11:44 #56
Wielbicielka: Cooo??!!:p nooo nieeee!:) Vida to chodzący ideał!:) Ale o gustach się nie dyskutuje więc powiem tylko, że Chicharito i Wes Brown również są całkiem całkiem:p
» 28 czerwca 2011, 12:09 #55
AJEP: Brown hehehe .. jestem plci meskiej ale mysle ze umiem rozroznic kto jest bardzo brzydki ...
» 28 czerwca 2011, 14:16 #54
Wielbicielka: AJEP ja też umiem. Ciekawe jak Ty wyglądasz:p
» 28 czerwca 2011, 15:58 #53
AJEP: ladnie :)
» 28 czerwca 2011, 17:29 #52
Wielbicielka: nie no...krótko, zwięźle i na temat:p wierze na słowo:)
» 28 czerwca 2011, 23:46 #51
AJEP: a co bys chciala zebym ci zdjecie podeslal ??
» 29 czerwca 2011, 09:37 #50
Wielbicielka: hehe nie:p wole pozostać w błogiej nieświadomości i wyobrażać sobie Ciebie podobnego do Browna:p
» 29 czerwca 2011, 10:15 #49
AJEP: ja nie jestem podobny do browna !!
» 29 czerwca 2011, 17:13 #48
nemanaja15: Jeszcze tylko kreatywny pomocnik i sklad na przyszly sezon kompletny:)
» 27 czerwca 2011, 18:57 #47
eKB: No teraz już tylko rozgrywający i możemy zaczynać marsz po mistrzostwo i LM.
» 27 czerwca 2011, 18:55 #46
uzi103: A Carrick lub Fletcher gdzie? Ta pozycja jest dla nich jako dla pomocników defensywnych. Na ten sezon chyba wystarczy. Nie chcemy się chyba stać drugim Realem ze skupiskiem gwiazd?
Mamy teraz super skład
De Gea
Rafael/Fabio - Ferdinand/Smalling - Vidić/Jones - Evra/Fabio
Valencia - Carrick/Fletcher - Young/Giggs - Nani/Park
Chicharito/Berbatov - Rooney
Jeśli będziemy grać mniej więcej w takiej formacji to potrójna korona jest nasza!
Nawet nie wiedziałem gdzie wcisnąć np Andersona, który w poprzednim sezonie prezentował doskonałą formę
» 27 czerwca 2011, 18:39 #45
leito276: W miejsce Carrick/Fletcher... Tam śmiało możesz dodać Ando... Jest to chyba nasz jedyny zawodnik który nie boi się posyłać mocnych piłek prostopadłych...
» 27 czerwca 2011, 18:50 #44
kroOolik: kiedy to Anderson tą doskonałą formę prezentował? Bo jakoś od jego przyjścia na OT to jego dobre mecze można na palcach policzyć.
» 27 czerwca 2011, 18:56 #43
rvn10: brakuje środkowego rozgrywającego, bo jak na razie to bidny ten środek pola...
» 27 czerwca 2011, 19:22 #42
Idealis: równie dobrze Nani z prawej a Young z lewej, a na środek jeszcze kogoś kupimy ;D
» 27 czerwca 2011, 19:46 #41
AJEP: ja mysle ze u nas na srodku zagra Anderson lub Young bedzie schodzil nie raz
» 28 czerwca 2011, 14:18 #40
Bovver: widać ze to iź David jest u nas na testach musi być ściśle tajne skoro az prześcieradłęm zasłaniali :D
» 27 czerwca 2011, 18:35 #39
DAMINOS: no to wygląda na to, że mamy bramkarza :P jeszcze kogoś w środek :)
» 27 czerwca 2011, 18:25 #38
DevilUnited: A wy kogo wolicie ? Modricia czy Nasriego ? Ja bym wolał Nasriego.

Ponieważ możemy mu zapewnić:

-Wygrywanie pucharów
-Gre na swojej ulubionej pozycji
-Wyższe zarobki niż te , które otrzymywał od Arsenalu
-Piękne chwile przeżyte na Old Trafford , wspomnienia do końca życia
-Wypromowanie się na jednego z najlepszych pomocników świata

Modrić ma 26 lat i według mnie jest słabszy od Nasriego.W dodatku on nie chce do United , tylko do Chelsea.Wiemy już , że Sneijder do nas nie przyjdzie.Według mnie celem numer jeden powinien być teraz Nasri.Jeżeli nie uda się nam go ściągnąć , to trzeba wyłożyć pieniądze na Modricia.
» 27 czerwca 2011, 18:23 #37
AGa18: Heh.. Dokładnie to samo możemy zapewnić Modrić'owi przecież.. Wiesz z tą grą dla Chelsea nie wiadomo jak naprawdę było być może prasa dodała coś od siebie.. Ale jeśli to byłaby prawda to też wolę Nasriego..
» 27 czerwca 2011, 18:26 #36
KrystianMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 18:23

hehe. jak go maskowali.;)

widzę że United się wzmacnia. Marzy mi się w następnej edycji finał LM Manchester United vs Real Madryt. :D
» 27 czerwca 2011, 18:22 #35
bunio3219: Spoko.. Mamy bramkarza,mamy lewego pomocnika i mamy srodkowego obronce.. Jeszcze by sie przydal srodkowy pomocnik.. Nasri lub Sneijder.
» 27 czerwca 2011, 18:08 #34
pumbiks17: Nasri, Sneijer, Modric - kto kolwiek z tej trojki bede w siodmym nibeie!!
» 27 czerwca 2011, 18:20 #33
Czarny171: A tak swoją drogą ta Pani to chyba kobitka Davida, no nie powiem, bo z tyłu fajna jest. ;]
» 27 czerwca 2011, 18:07 #32
monnie: z tego co ja wiem, jego dziewczyna jest blondynką :P bardzo ładna, nie tylko od tyłu... wystarczy w pisac w google.
» 27 czerwca 2011, 18:22 #31
DEPE: to jest dziewczyna de gei, edurne
» 27 czerwca 2011, 18:29 #30
przemekk28: O racja ta Edurne niezła jest :D
» 27 czerwca 2011, 18:40 #29
ironia: żal mi was z tymi komentarzami "fajna z tyłu jest" du.e to każdy ma fajną. wystarczy wyjść na dwór i pozarywać a nie za przeproszeniem spuszczać się przed monitorem. sory ale wkurza mnie takie cos xd
» 28 czerwca 2011, 13:42 #28
AJEP: Hehe ironia ma racje ale zrozum ze jak facet zobaczy ladna kobiete to mu hormony buzuja i nie ma rady :)
» 28 czerwca 2011, 14:24 #27
ManUtdFan94: Komentarz zedytowany przez usera dnia 27.06.2011 17:57

"EXCLUSIVE: Tottenham accepted a ?35m offer from Manchester United for Luka Modric. Player to undergo Medical on Thursday. #MUFC"------ co o tym myślicie?
» 27 czerwca 2011, 17:57 #26
Biafra: Info z Twittera, może poczekamy aż chociaż SkySports coś napisze? A jak chcecie się chwalić, to dajcie odnośnik ;)
» 27 czerwca 2011, 18:04 #25
ManUtdFan94: ja znalazłem to na chelsealive ;D
» 27 czerwca 2011, 18:09 #24
Biafra: to już chyba wolałbym czytać Fakt :P
» 27 czerwca 2011, 18:11 #23
ManUtdFan94: dar22 mieli na tym swoim czacie ;P
» 27 czerwca 2011, 21:49 #22
bube3ek: News!!Totenham zaakceptowal oferte Man Utd 35 mln funtow za Luke Modrica
» 27 czerwca 2011, 17:55 #21
Czarny171: Daj link! Bo przeglądam wiarygodniejsze źródła typu Sky Sports, MEN, goal.com i na nic nie mogę się natknąć, a nie warto pisać jakieś bzdury twitter i tego typu rzeczy. Pozdrawiam. ;)
» 27 czerwca 2011, 17:57 #20
DahDah: tribalfootball też gówn0
» 27 czerwca 2011, 17:58 #19
Czarny171: Piszemy z tego tylko w ostateczności, gdy rzeczywiście nie ma już nic ciekawszego. Pozdrawiam.
» 27 czerwca 2011, 17:59 #18
AGa18: Być może coś jest na rzeczy, ale to byłoby dla mnie mega zaskoczenie tym bardziej że sam Modrić nie dawno mówił że chciałby pozostać w Londynie.. Wyraził poprzez to również chęć gry dla The Blues..
Także dopóki nie zobaczę oficjalnej wiadomości o jego transferze nie uwierzę.. Ale nie ukrywam że byłoby świetnie gdyby przeszedł do nas : )
» 27 czerwca 2011, 18:06 #17
Idealis: Chelsea ma teraz nowego trenera wiec mogą się zmienić ich priorytety transferowe i całkiem możliwe że odpuszczą nam Modrica :)
» 27 czerwca 2011, 19:52 #16
Martin: Jones, Young, De Gea, teraz pora na Nasriego :)
» 27 czerwca 2011, 17:54 #15
fergie96: No to de Gea jest już nasz.
» 27 czerwca 2011, 17:52 #14
ManUtdFan94: I po co ta scenka z tym prześcieradłem i tak reporterzy zauważą, że to on ;P
» 27 czerwca 2011, 17:51 #13
Kjebab: jakiś biały i szeroki ten de Gea xD
» 27 czerwca 2011, 17:48 #12
monnie: a jaki miałby być? czarny i chudy?
» 27 czerwca 2011, 18:23 #11
fragmen: @monnie
a czy ty zrozumiałeś co miał na myśli ??
» 27 czerwca 2011, 18:30 #10
AGa18: Na nogach nawet ustać nie może popatrzcie jak mu pomagają ^^
» 27 czerwca 2011, 19:28 #9
nani17nr: no to mamy bramkarza na przyszłe 15 lat
PS.
angielskie media informują że tottenham przyją ofertę 35 mln funtów za modrica.
» 27 czerwca 2011, 17:45 #8
pumbiks17: ale nasza oferte? ... gdzie to wyczytales? podaj jakis link !
» 27 czerwca 2011, 17:47 #7
grzesiek32p: nasza, w czwartek ma podobno przejsc testy medyczne - info z twittera od tego samego goscia ktory wczesniej podal info o Jonesie i Youngu oraz idealnie przewidzial daty ich testow
» 27 czerwca 2011, 17:51 #6
Qrka: linki linki :P
» 27 czerwca 2011, 17:53 #5
mJagiela: Ten koleś to największy kretyn na Twitterze, sorry, ale wg. jego informacji sprzedaliśmy tydzień temu Parka do Juventusu i Charlie Adam był niedawno na testach.

W dzisiejszych czasach każdy idiota na Twitterze może zostać "wiarygodnym źródłem", ech.
» 27 czerwca 2011, 17:53 #4
piotrek8553: jestem bardzo ciekawy itp czy to prawda jak tak to super byl oby
» 27 czerwca 2011, 17:53 #3
Martin: Przecież sam Modrić wypowiadał się, że chce zostać w Londynie, a tym samym grać dla Chelsea, chyba, że znowu prasa coś przekręciła? Ja tam żadnym portalom społecznościowym nie ufam, jak zobaczę to uwierzę :)
» 27 czerwca 2011, 17:58 #2
leito276: Jakieś zdjęcie może? ;>
» 27 czerwca 2011, 17:43 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.