Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Niepewna przyszłość Berbatowa

» 18 czerwca 2011, 15:58 - Autor: Bart - źródło: Goal.com
Agent Dymitara Berbatowa podał do wiadomości, że nikt nie kontaktował się z nim ani z jego klientem w sprawie przedłużenia kontraktu Bułgara w Manchesterze United. Do końca umowy napastnika pozostał tylko rok i piłkarz chciałby nadal grać w barwach Czerwonych Diabłów.
Niepewna przyszłość Berbatowa
» Gdzie za rok będzie grał Dymitar? Tego na razie nie wiemy...
Po zakończeniu sezonu pojawiły się spekulacje, że skoro klub nie jest zainteresowany przedłużeniem umowy z Berbatowem, to prawdopodobnie zamierza go sprzedać. Mówiło się również o możliwej wymianie z Tottenhamem, dzięki której do United trafiłby Luka Modrić.

Bułgar pomimo tego, że zdobył tytuł mistrza strzelców Premier League w ostatnim sezonie, nie załapał się do kadry na finał Ligi Mistrzów z Barceloną. Emil Dantchev, agent zawodnika, powiedział, że nie wie co będzie dalej z Berbatowem. Ani sir Alex Ferguson, ani David Gill nie zrobili nic w kwestii przedłużenia jego obecnego kontraktu.

- Nie mam dla Was żadnych wiadomości, ponieważ nikt się ze mną nie kontaktował. Po tym jak porozmawiamy z Manchesterem United, będziemy wiedzieć więcej, ale na tę chwilę Berbatow jest bardzo szczęśliwy z możliwości bycia zawodnikiem Czerwonych Diabłów - komentował Dantchev.

- Wiele klubów byłoby zainteresowanych jego usługami, ale Dymitar chce zostać na Old Trafford i wygrywać kolejne trofea. Ma jeszcze ważny kontrakt i nie zwraca uwagi na to, co wypisują brytyjskie media.

Jedną ze spekulacji jest transfer Berbatowa do Bayernu Monachium. Bawarczycy są w stanie wyłożyć 10 milionów funtów za napastnika. Znajomi Bułgara twierdzą natomiast, że Berba wolałby przenieść się do Hiszpanii lub Turcji.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson wspiera McLeisha
Następny news »
Aston Villa chce Browna

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


preluki: No mógłby zostać.
» 19 czerwca 2011, 14:46 #53
monnie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.06.2011 14:20

20 milionów może nie dadzą, ale 10 milionów funtów to dla mnie suma niepoważna jak na najlepszego strzelca PL.
w reszcie zgadzam się z Devil7United - mógłby zostać jeszcze w tym roku, CHOCIAŻBY PO TO żeby SAF pobawił się w eksperymenty.
» 19 czerwca 2011, 14:16 #52
preluki: Jeżeli modrić idzie do chelsea to poco sprzedawać berbe?
» 19 czerwca 2011, 14:12 #51
przemekk28: Berba nie jest pomocnikiem, a rozgrywającego pewnie i tak kupimy ?
» 19 czerwca 2011, 17:12 #50
axel52: Witam.Nie jestem tak obeznany w statystykach jak np. ich super znawca @endo , który jest tez zapiekłym fanem Berbatova.Ale jeżeli jest tak jak napisał poniżej @Adamczik

[Trzy lata gry i łącznie 47 bramek w 128 meczach. On naprawdę nie jest wiele wart. Dodać do tego jego wiek, ogromną nieregularność w zdobywaniu bramek i wyjdzie nam 10 mln funtów maks. ] to nic dodać nic ująć.Większość absolutną z tych bramek zresztą zdobył w meczach z ogórkami [tak, tak z ogórkami]. Niech odejdzie w pokoju.A poza tym myślicie , że ewentualni kupcy nie mają mózgów i dadzą za tak zaawansowanego wiekowo gracza 20 baniek?? nie wydaje mi się
» 19 czerwca 2011, 12:36 #49
jakjakub: Tak, ale nie można też zapominać o około 20-25 asystach.
» 19 czerwca 2011, 13:50 #48
Belzebub: Zrobić wymiane na Schweinsteigera i beda zrobione dwie pieczenie na jednym ogniu - Berba będzie mial zapewnione miejsce w pierwszej 11 Bayernu, zaś my będziemy mieli swietnego srodkowego pomocnika, ktorego tak mozolnie poszukujemy ;p
» 19 czerwca 2011, 11:54 #47
konrad09123: berba to historia musi zostac
» 19 czerwca 2011, 11:50 #46
19barnaba87: tak, to historia pieniedzy wyrzuconych w bloto
» 19 czerwca 2011, 16:17 #45
kagens03: Albo z nim przedłużamy kontrakt, albo odchodzi.
Jeszcze trochę i
BerbatOFF
» 19 czerwca 2011, 11:04 #44
preluki: Bayern chciał za berbe 10 a on jest wart koło 20.
» 19 czerwca 2011, 08:07 #43
orion: Mam nadzieje ze Berba zostanie z nami....(Jest oddany United chce grac ma pomysł na gre) To jest klasowy napastnik. Ale mozliwe ze SAF chce przebudowac caly zespol nowa formacja itd i byc moze Berba nie bedzie pasowal do nowej koncepcji....
Szkoda jak bedzie musial odejsc
» 19 czerwca 2011, 01:53 #42
Cleverley: goal.pl/sanchez-coraz-blizej-man-city,art199658.html

jeśli to prawda, to jest pozamiatane .. 35 mln + Weiss ... Ferguson tego nie przebije
» 18 czerwca 2011, 22:48 #41
Powell: Przykro by było, gdyby tak zignorowano Berbę. Lubie gościa. Jest oddany klubowi i nie raz ratował nas z opresji.
» 18 czerwca 2011, 22:35 #40
RedDevilFan79: ja go lubie i chcialbym zeby zostal diablem jeszcze troche...ma umiejetnosci nie raz nam uratowal dupsko;)ale SAF wie co zrobic...
pozdro
» 18 czerwca 2011, 22:28 #39
preluki: Niechcecie modricia? Pszeciez sprzedaniego da nam szanse.
» 18 czerwca 2011, 22:09 #38
jimmyyy8: nie, nie chce
» 19 czerwca 2011, 12:56 #37
DahDah: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2011 21:27

Nic nie mam do Berbatova , za czasów gry w THFC odrzucił propozycje Chelsea , by dołączyć do nas.
Zrozumiał to , że Ferguson nie wrzucił go na ławkę w finale LM,strzelił kilka jednak znaczących coś goli i pare razy ratowal dupe. Jak dla mnie wzorowy diabeł.Nie chce mi sie pisac o jego umiejetnosciach, bo kazdy go zna,problem nie tkwi w tym że nie strzela goli {wpsółkról strzelców sic!} tylko o jego stylu gry.No i niestety ja należę do tego grona osób które wolą biegającego jak p0jebany Chicharito , zawziętego walecznego niż właśnie bułgara.

Mam nadzieje ze nie odejdzie bo to dobry zawodnik,szanuje go jak każdego gracza United.
Aczkolwiek gdy dopiero odejdzie , to się okaże czy była to dobra decyzja.
» 18 czerwca 2011, 21:25 #36
cesarz: Niech odejdzie.
» 18 czerwca 2011, 21:16 #35
Adamczik: Trzy lata gry i łącznie 47 bramek w 128 meczach. On naprawdę nie jest wiele wart. Dodać do tego jego wiek, ogromną nieregularność w zdobywaniu bramek i wyjdzie nam 10 mln funtów maks.
» 18 czerwca 2011, 21:12 #34
preluki: Mi wsumie to obojętne czy odejdzie. Ale chciałbym widzieć u nas modricia a on byłby kartą przetargową.
» 18 czerwca 2011, 20:22 #33
AgEnT: Berba musi zostać !!
» 18 czerwca 2011, 19:58 #32
RedManDevil: Wyceniany jest na 28 mln euro więc z tą ceną to mogą sobie zrobić z nim tylko zdjęcie. Nie ma mowy o sprzedaży naszych najlepszych zawodników, bo musimy się wzmacniać a nie osłabiać przed nowym sezonem.
» 18 czerwca 2011, 19:53 #31
DahDah: Podaj źródło tego 28 mln.
Transfermarkt ? Z niego ceny to chyba bierze tylko Real i ManCipy.
» 18 czerwca 2011, 21:17 #30
pilsudczyk: 10 mln... to jakaś kpina. Jak już coś to co najmniej 25. A jeżeli SAF nie planuje sprowadzać żadnego napastnika to należy przedłużyć kontrakt i koniec.
Ave Marszałek!
» 18 czerwca 2011, 19:37 #29
ironia: 25? lol, on ma rok kontraktu, 30 lat na karku, będe sie cieszyć jak dostaniemy za niego połowe ceny którą za niego daliśmy.. 16 mln to i tak dużo jak na niego.
» 18 czerwca 2011, 20:00 #28
cesarz: on jest wart złotówke. A tak na powaznie to 10mln na niego to i tak wygórowana cena.
» 18 czerwca 2011, 21:17 #27
AgEnT: 10 mln za króla strzelców Premier League ? No chyba nie ...
20 mln minimum, ale co tu gadać, nie możemy go sprzedać, Berba musi zostać.
» 19 czerwca 2011, 11:24 #26
jimmyyy8: jesteś śmieszny
» 19 czerwca 2011, 12:57 #25
Taurus: Ja to teraz taką obojętność do niego czuje... nie będę płakał jak odejdzie ale też go nie wyganiam :)
» 18 czerwca 2011, 19:33 #24
Deluxe: Ja mam dokładnie tak samo.
» 18 czerwca 2011, 19:45 #23
eKB: On po prostu musi zostać w końcu to król strzelców PL on w każdej chwili może walnąć 3 bramy po prostu go potrzebujemy i tyle.
» 18 czerwca 2011, 18:42 #22
Cleverley: a może go sprzedac , a kupic Falcao bądź Hulka ?? można też wymienic
» 18 czerwca 2011, 17:50 #21
DjBosiL: hulk ma w kontrakcie podaną kwotę odstępnego 100mln o ile się nie mylę. więc wątpię
» 18 czerwca 2011, 18:03 #20
Koksu: Cleverley a czy my mamy mało napastników?? Rooney + Hernandez, Berbatov,Owen i Welbeck, są to moim zdaniem jak najbardziej mocni i klasowi zawodnicy.Do tego dochodzi Macheda i Diouf,nie mówie o Ajose,Coffem.Moim zdaniem nawet sprzedanie Berbatova , co nie koniecznie mi się podoba, nie musiało by oznaczać kupna nowego napastnika.Pozdrawiam
» 18 czerwca 2011, 18:11 #19
eKB: Ci goście zaliczyli jeden dobry sezon więc nie wiadomo czy nadal będą grali na takim poziomie poza tym cena na pewno duża my teraz potrzebujemy rozgrywającego a nie napastnika wątpię w odejście Berby.
» 18 czerwca 2011, 18:43 #18
mpoesp: Ja jako fan innej drużyny, polewam z was i z SAF. Chłop odwalił kawał dobrej roboty, nie raz ratował tyłki przed przegraną, miał świetny sezon, a SAF i tak stawiał na Rooney'a który był w przeciętnej formie.
» 18 czerwca 2011, 17:07 #17
AJEP: Bo ty oceniasz Roo po statystykach strzelonych bramek... Akcje rozkrecaly sie dzieki Roo i Nani'emu i wiele bramek Berbatova to zasluga Rooneya
» 18 czerwca 2011, 17:13 #16
Arturek15: polewe to mam z tego, co napisałeś haha
» 18 czerwca 2011, 18:49 #15
jimmyyy8: a ja się zgodzę z Tobą oprócz fragmentu o przeciętności Rooneya.
» 18 czerwca 2011, 18:51 #14
Adamczik: Wayne w przeciętnej= Berba w życiowej.
» 18 czerwca 2011, 21:15 #13
Melquiaves: Bardzo lubie Berbatova, ale juz pisalem wielokrotnie, nie pasuje do naszego stylu gry. Szkoda, ale taka jest prawda. Nie chce zeby odchodzil, ale tez nie bede po nim plakal, jesli zdecyduje sie zmienic klub. A jesli chodzi o umiejetnosci techniczne, to Berba zdecydowanie przewyzsza Chiche i chyba kazdego w klubie (moze procz Naniego). Mysle, ze idealnymi ligami dla niego bylyby wloska lub hiszpanska, gdzie tempo nie jest tak zawrotne, a od napastnika nie oczekuje sie biegania za przeciwnikiem po calym boisku.
» 18 czerwca 2011, 17:03 #12
K2SO4: Pressing Pedro y Villi to nie jest bieganie za przeciwnikiem po całym boisku??
Berba bez problemu znajdzie nowego pracodawcę.
» 18 czerwca 2011, 17:26 #11
Melquiaves: Ale wiesz, ze w lidze hiszpanskiej poza Barcelona i Realem sa tez inne kluby?
» 18 czerwca 2011, 17:51 #10
bunio3219: Ogolem polubilem go dosyc. I nie mam nic przeciwko by u nas zostal , choc za Sneijdera bardziej by sie oplacalo . :D
» 18 czerwca 2011, 16:52 #9
sssexton90: Ma 30 lat, jeszcze 3-4 lata może pograć na wysokim poziomie. Umiejętnościami wcale nie ustępuje chicharito, po prostu to inny typ napastnika. Gra dobrze głową, jest skuteczny, dobrze zbudowany i jego technika jest znakomita. W drugiej części sezonu grał gorzej, dlaczego ? Bo Meksykanin zajął jego miejsce. Meksykanin natomiast grał lepiej w roli Jokera, kiedy schodził z ławki. Według mnie Bułgar obok rooneya powinien być podstawowym napastnikiem a groszek wchodzić z ławki.



Nie ma sensu sprzedawać go za 10 MLN. No chyba, że ktoś zaoferuje 15 to możnaby się zastanowić. Macheda, Diouf, Wellback jeszcze dużo muszą poćwiczyć żeby mu dorównać.
» 18 czerwca 2011, 16:48 #8
Devil7United: Ludzie pomyślcie zanim napiszecie bo aktualnie to co piszecie to idiotyzm po prostu. Nie ma sensu go trzymać ? Jasne, kupiliśmy za 30mln funtów, puśćmy wolno, co to za polityka ? A tak w ogóle widzę że nie doceniacie Berbatowa, moim zdaniem jego umiejętności są na wyższym poziomie niż Hernandeza, jeśli jest tak słaby to jakim cudem został królem strzelców PL ? Oglądaliście go kiedy jeszcze grał w Tottenhamie ? Był tam kluczową postacią drużyny i w Manchesterze też mogłoby tak być, nie rozumiem dlaczego to Chicharito (nic do niego nie mam, napastnik wysokiej klasy) został obdarzony większym zaufaniem Sir Alexa Fergusona niż właśnie Berbatow dzięki któremu na początku sezonu odnosiliśmy zwycięstwa. Ja na miejscu Fergusona spróbował bym zaaeksperymentować - zagrać na 3 napastników, spróbować czegoś nowego od klasycznego 4-4-2. Moim zdaniem Berbatow powinien dostawać więcej szans w przyszłym sezonie, lub zostać sprzedanym przynajmniej za 20mln jeśli ma sie u nas marnować.
» 18 czerwca 2011, 16:40 #7
Fenek: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.06.2011 16:34

Przydał by się rasowy snajper, Berba nie zawsze się sprawdzał a my nie możemy liczyć na farta. Czasami Roo czy Grochu nie będą grali i co w tedy? Gramy na remis ?? Haha logiczne że musimy mieć więcej niż 2 świetnych napastników.
Tylko nie można Berby puścić za darmo wiadomo że 30 mln nie dostaniemy ale chociaż połowę tej kwoty.
» 18 czerwca 2011, 16:29 #6
DevilFan: też bym nie przedłużał kontraktu. Nie spisał się i nie zrobił furory podciągnął się w ostatnim sezonie wcześniej spał.
» 18 czerwca 2011, 16:24 #5
jimmyyy8: aha. w sumie to bez sensu go trzymać skoro podciągnął się w ostatnim sezonie, wcześniej przecież spał.

gdyby najpierw grał świetnie, a w ostatnim sezonie spał - wtedy byśmy go zostawili.

jeśli chodzi o sprawy transferowe to może nie wychodź poza możliwości Football Managera.
» 18 czerwca 2011, 16:28 #4
Wik: Właśnie tacy jak ty 'devilfanie' od siedmiu boleści w styczniu trąbili o sprzedaniu Rooneya za słabą jesień.
Zastanów się więc co piszesz albo nie pisz nic, tak będzie chyba najlepiej.
» 18 czerwca 2011, 17:07 #3
DevilFan: znajdź mi mój post o tym żeby sprzedać Roo będę Ci wdzięczny, wyraziłem swoją opinię i nie zamierzam jej zmieniać bo te grubo 30mln za niego to była przesada. A widzę że sobie pogrywasz w FM widzę że nie masz jak zagospodarować czasem wybacz ja mam ;]
» 18 czerwca 2011, 19:29 #2
jimmyyy8: a ja wyraziłem opinię która stwierdza, że opowiadasz bzdury :)
» 18 czerwca 2011, 20:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.