Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Ronaldo: Pieniądze to nie wszystko

» 14 czerwca 2011, 15:29 - Autor: Tomasson - źródło: mirrorfootball.co.uk
Cristiano Ronaldo wyznał, że gdyby zaakceptował ofertę Manchesteru City, to mógłby liczyć nawet na dwukrotnie większe zarobki.
Ronaldo: Pieniądze to nie wszystko
» Dla Cristiano najważniejsze są osiągnięcia, zarobki są sprawą drugorzędną
Mimo, że wysokie kwoty często bywają dla piłkarzy kuszące, Ronaldo wykluczył swój transfer do niebieskiej części Manchesteru. Wyznał też, że w miarę możliwości chciałby grać dla Realu Madryt nawet przez następne dziesięć lat.

– Nie wyobrażam sobie siebie wyjeżdżającego z Madrytu. Czuję się tu fantastycznie, to miejsce jest fenomenalne – powiedział Cris w wywiadzie dla jednej z hiszpańskich stacji radiowych.

Ronaldo, któremu Manchester City był w stanie zaoferować nawet 400 000 funtów tygodniowo, zapewnił, że pieniądze nie są dla niego głównym wyznacznikiem jeżeli chodzi o podejmowanie decyzji.

– Gdyby chodziło mi tylko o pieniądze, to teraz grałbym dla The Citizens i miałbym na swoim koncie dwa razy więcej. Dla mnie jednak najważniejsze jest to, jak czuję się w danym otoczeniu. Gdyby Fiorentino Perez zaproponował mi dzisiaj przedłużenie kontraktu o dziesięć lat, zgodziłbym się, mimo że nie wiem, co przyniesie jutro – zakończył Ronaldo.


TAGI


« Poprzedni news
Paul Scholes uwielbia transferowe plotki
Następny news »
„Przegrany finał nie ma nic do rzeczy”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (126)


cvx: Tak, na pewno podpisałby 10 letni kontrakt już to widzę. Pierwsze co pomyślalem jak przeczytałem tego newsa to: "i kogo obchodzi ten pajac?", ale w komentarzach okazało się że jednak obchodzi :(
Całe szczęście że odszedł z Man Utd, przynajmniej sporo kasy za niego wpłynęło. Najlepszy piłkarz świata? Widać to szczególnie w lidze mistrzow czy mistrzostwa świata/europy. Ciotka tylko się popłakać potrafi, kiedy Messi niszczy system. Nie ma porównania.
» 16 czerwca 2011, 13:19 #117
Lukarz: Głupoty gadasz. Wytrzymał kilka sezonów w lidze angielskiej, był obijany i obkopywany przez pół, jeśli nie całą ligę. I poradził sobie. Wyrobił sobie charakter. Jest silny, szybki i sprytny. Te jego nurkowania to właśnie ta boiskowa inteligencja. On wie, że sędziowie się na to nabierają. Nie każdemu musi się to podobać, nie mówię, że mi też, ale każdy ma inny styl. To tak, jakbyśmy nagle zaczęli krytykować Roya Keane'a, bo najpierw patrzył na nogę, potem na piłkę. A jak ktoś go na boisku wkurzył, to futbol go w ogóle nie obchodził
» 17 czerwca 2011, 10:21 #116
cvx: Chodzi mi raczej o brak woli walki i t ot że w najważniejszych meczach rzadko kiedy można na niego liczyć i zwykle nie spelnia nadziei
» 22 czerwca 2011, 21:06 #115
Amarylis: Różne rzeczy można pisać o CR, ale na pewno nie to, że brak mu woli walki. Czy Ty nie oglądasz meczy z jego udziałem? Na boisku jest wszędzie, czasami nawet w obronie, haruje jak wół i robi co może, żeby pomóc drużynie. On na boisku zostawia swoje serce.
I wbij sobie do głowy, że każdy mecz jest ważny. Są tylko mecze grane pod większą presją. I ja bym powiedziała, że wtedy zawodzi cała drużyna, a nie CR.
» 24 czerwca 2011, 16:39 #114
barcatocieniasy: najpierw musi ucelowac co jest dla niego nie wykonalne
» 15 czerwca 2011, 17:57 #113
Amarylis: Ekhm, "niewykonalne" piszemy razem... Składnia ci też nie idzie za bardzo, ile ty masz lat?
» 15 czerwca 2011, 18:20 #112
dreddx: Sadzac po nicku, nie wiecej niz 12.
» 16 czerwca 2011, 09:26 #111
Amarylis: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.06.2011 00:04

Aguero, CR7 i Messi wydają się być na tym samym poziomie? Ahahahahhahaah
Z jakiej bajki się urwałeś? Aguerojest lata świetlne za Messim i CR7.
A że nie możemy kupić Messiego to Kun najprawdopodobniej wyląduje w Realu. Tyle o tym trąbią, że coś jest na rzeczy.
» 17 czerwca 2011, 00:03 #110
volgin: Przeciez krzych418 ma 12 lat a Ty sie na niego spinasz? Dzieci sie nie krzywdzi
» 19 czerwca 2011, 16:33 #109
Amarylis: No w sumie racja...
» 22 czerwca 2011, 22:33 #108
barcatocieniasy: ja nie chce zeby wrocil caly czas tylko ryczy i sie przewraca kiedy go nie ma menu jest lepsze
» 15 czerwca 2011, 13:11 #107
Amarylis: Że co?
» 15 czerwca 2011, 13:47 #106
Taurus: Ehh... żałosne są takie wypowiedzi... ryczy i się przewraca... dobre.
» 15 czerwca 2011, 16:02 #105
BlaDE1878: mi sie wydaje że jakby już miał ryczeć to pierwsze sie przewróci ;].
» 15 czerwca 2011, 16:24 #104
cvx: Może forma postu kiepska, ale ma chłopak rację, Cristiano to miękka pipa, nie piłkarz, nie warty tych pieniędzy
» 16 czerwca 2011, 13:25 #103
Marcinwp91: @barcatocieniasy menu to możesz sobie w restauracji poczytać.
» 22 czerwca 2011, 19:50 #102
preluki: Ja bym chciał gdyby kiedyś ronaldo powruciłdo nas.
» 15 czerwca 2011, 12:34 #101
szajba7: Hmmm... Chyba nie "powruci" , ale wrócić może.. ;)
» 16 czerwca 2011, 16:31 #100
preluki: Fajnie było gdyby cr pszyszedł do nas.
» 15 czerwca 2011, 12:33 #99
Taurus: I bardzo dobrze... bo jakby przeszedł do City to koniec świata, po pierwsze wiadomo że poleciałby na kasę a po drugie, po drugie City byłoby dużo groźniejsze a po trzecie wszystko to co mówił o United byłoby puste i fałszywe...
Niech zostaje w Madrycie... tam będzie mu najlepiej.
» 15 czerwca 2011, 11:17 #98
b90: W Realu ma wszystko więc głupotą byłoby jego przejście do City poza tym że miałby wyższą pensje. W Realu ma gwarancję gry o najwyższe cele, w City nawet gry w LM nie miałby pewnej nie mówiąc już o mistrzostwie kraju gdzie z Realem na pewno jest tego bliżej bo tam się liczą tylko 2 drużyny, nie 5-6 jak w Premier League. Poza tym dzięki grze w Realu jego osoba jest bardzo sławna, w City straciłby cały swój blask bez względu na swoją grę. Dokładnie jak było z Robinho. Na pewno nie mógłby też przejść do City ze względu na United. Uważam że gdyby dawali mu milion tygodniówki to i tak by z tego nie skorzystał.

To tak jak zostawić śliczną kochającą dziewczynę dla paskudy z bogatymi rodzicami :D
» 15 czerwca 2011, 01:17 #97
preluki: Ronaldo w city niemógłby nawet marzyć o lm o mistrzostwie angli a tam w realu ma duże szanse bo jedynym rywalem byłaby barca.
» 15 czerwca 2011, 06:50 #96
Amarylis: A ja Wam powiem, z punktu widzenia kibica Realu, że to iż Ronaldo cieszy się takim szacunkiem wśród kibiców MU świadczy tylko o nim jak najlepiej.

Gdy dwa lata temu do nas przechodził głosy były podzielone, też wielu mówiło, że dla kasy. A inni bali się jego indywidualnej gry - ale myśleliśmy, przeżyliśmy Guti`ego przeżyjemy już wszystko.
I co się okazało? Że MU wykreował, stworzył, udoskonalił rewelacyjnego piłkarza i chwała Wam za to na wieki. Szybki, bramkostrzelny, obunożny, dobrze grający głową, no i jego wolne... I jak go tu nie kochać...?
» 14 czerwca 2011, 23:29 #95
dreddx: A swiat swiatem, ze Cris zawsze powtarzal, ze gra dla Realu byla jego marzeniem od dziecka, wiec nie mozemy mu miec za zle, ze realizuje swoje marzenia. Spory plus dla niego, za to, jakim szacunkiem wciaz darzy Sir Alexa i Manchester. Widac, ze gosciu nie poszedl tam dla kasy, to nie jest taki typ pilkarza.
» 16 czerwca 2011, 09:30 #94
Marcel1106: Dla mnie to trochę dziwne bo gdyby pieniądze nie były dla Ronaldo najważniejsze to z pewnością by został w United a tak to poszedł na
kasę do realu madryt i już do nas na 100% nie wróci.
» 14 czerwca 2011, 21:55 #93
MrKubinho: Marcel1106 nie prawda CR9 chciał od dziecka grać w Realu więc za kasę tam nie szedł.

Ale co prawda w Man Utd CR też mówił że Manchester jest "jak dom" więc nie wiadomo co wybierze
» 14 czerwca 2011, 22:14 #92
AgEnT: Jaki CR9 ??

Chyba CR7
» 14 czerwca 2011, 22:41 #91
PanTadeusz: "Dla mnie to trochę dziwne bo gdyby pieniądze nie były dla Ronaldo najważniejsze to z pewnością by został w United a tak to poszedł na
kasę do realu madryt i już do nas na 100% nie wróci."

Nie no faktycznie... przecież u nas zarabiał minimum socjalne...
» 14 czerwca 2011, 22:44 #90
Madness: Szczerze to ja widzę to tak: Jeżeli Ronaldo wygrał z Manchesterem wszystko co tylko się dało to dlaczego miał by nie opuścić Manchesteru i nie spróbować nowych wyzwań?
» 15 czerwca 2011, 08:20 #89
ManUtd95: PanTadeusz czytaj troche. On nie odszedl do realu dla kasy tylko ze mial takie marzenie od dziecinstwa lol.
» 15 czerwca 2011, 10:59 #88
ManUtd95: nie potraficie sobie tego do glowy wbic...
» 15 czerwca 2011, 11:01 #87
czerwonydevil: ManUtd95

Czytanie ze zrozumieniem się kłania.

PanTadeusz po prostu napisał, że CR7 U nas nie zarabiał mało, a do RM odszedł spełnić marzenie, nie dla kasy.
» 15 czerwca 2011, 14:38 #86
marco767: Uwielbiam to ujadanie ,,cristianowcow"... szczegolnie gdy mowia ze mam cos zrozumiec: jego marzenie etc.

na szczescie dla mojego pokolenia wzor stanowili tacy pilkarze jak Cantona, Giggs, Rudy, Keane... a nie nazelowany poludnowiec, ktory mydlil fanom oczy. Nie pamietacie: ,,tylko Bog zna przyszlosc"?
dla mnie jest egoista
» 14 czerwca 2011, 20:25 #85
jimmyyy8: zgodzę się z Tobą. Jednak jednego nie możemy zrobić - odmówić Ronaldo umiejętności. Dla mnie najlepszy piłkarz globu (na dzień dzisiejszy), wciąż, mimo dobrej formy Messiego.
» 14 czerwca 2011, 20:44 #84
kckMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2011 20:51

Znaczenie słowa egoista:

Człowiek, który martwi się tylko o siebie, chce aby to jemu było najlepiej, nie patrzy na innych.

Idąc tropem tego słowa porównajmy jego sens z osobą Ronaldo.

Gdzie osiągnął i osiągałby więcej? United
Gdzie przeżywał i przeżyłby najpiękniejsze chwile w życiu? United
Gdzie najbardziej kochali go kibice? United

Na pewno nie mógł narzekać u nas na kasę i tym podobne.
Poszedł do Realu bo to było jego marzenie. Człowieku, gdy on odchodził do Madrytu to tamtejsza drużyna była najlepsza na świecie, zgarniała LM i wygrywała Ligę Hiszpańską? Nie. Miała kompleks jednej fazy w LM, w lidze kompleks Barcelony, zresztą w pucharach krajowych też.

Czy egoista idzie do takiego zespołu? Przypomnę, że w United jego mały palec u nogi traktowany był z ogromnym szacunkiem.

Egoistę obchodzi tylko to, by zrobić jak najlepiej dla siebie i być pępkiem świata.

City oferuje:
400,000 tygodniowo - najwyższa tygodniówka w historii na świecie
Opaskę kapitańską nie licząc się ze zdaniem innych zawodników i kibiców
koszulkę z jego ulubionym numerem

I z pewnością byłby tam traktowany jak nietykalny książę i co tylko najlepsze.

Portugalski egoista woli zostać w Madrycie i wspólnie z kolegami odbudowywać siłę drużyny, przy tym patrząc jak inni wygrywają i się cieszą, a jego ekipa na razie przegrywa.

I nie można zapomnieć ile radości dał każdemu z nas, wiadomo, że jak skończy karierę nie powiemy na niego King z Old Trafford, ale szacunek i pamięć powinniśmy mu oddawać. Bo gdyby nie on, kto wie gdzie bylibyśmy teraz? Z pewnością z Fergusonem byśmy nieupadli, ale ten chłopak był aktorem w naszym Teatrze!

Ale ogólnie egoista jakby nie patrzeć -.-
Ogarnij się człowiecze.
» 14 czerwca 2011, 20:47 #83
1878MU: CR7 to piłkarz kompletny w porównmaniu do Messiego ;]
» 14 czerwca 2011, 20:51 #82
preluki: Ja tam bym chciał bardzo usłyszeć że cr wraca do manchesteru.
» 14 czerwca 2011, 21:29 #81
mcis: kckMU: tak, tylko, ze te 400,000 po potraceniu 50% podatku daja 200,000 tyle samo co ma teraz. w hiszpani kazdy nowy pilkarz jest przez 4 lata zwolniony z podatku a i potem nie jest on jakis wysoki (podatek oczywiscie, nie pilkarz). ciekawe co by bylo gdyby szejkowie walneli 600,000?
» 14 czerwca 2011, 21:49 #80
Jaglos: Komentarz zedytowany przez usera dnia 15.06.2011 00:21

@marco767 To wyobraz sobie typie że ludzie, kibice młodszego pokolenia (którzy kibicuja np od 2006 roku) nie mogą pamiętać takich graczy jak Cantona czy Keano, więc pamiętają właśnie tak9ich jak Cristiano. Mają mówić "Cantona był beściak" bo naoglądali się filmików na YT? Bez sensu. Nie można żyć cały czas przeszłością, bo będziemy takimi 'zgredami' jak Scousersi, o ktorych jest słyynny żart z wnuczkiem i dziadkiem. Trzeba iśc z duchem czasu. To że
Ty pamiętasz tamto pokolenie, to jest to dla Ciebie ważne. Ja pamiętam 'dobrze' United od około 2003 roku więc ja 'wynoszę' na piedestał takich piłkarzy jak RVN, Ferdinand, Vidic, Giggs, Scholes czy właśnie Ronaldo i Becks.

Nażelowany południowiec? To samo można było powiedzieć o Cantonie 'zadziorny sku****l, bo miał kawał charakteru i podnosił kolnierzyk w koszulce. Czasy sie zmieniają.
» 15 czerwca 2011, 00:20 #79
marco767: Nigdy nie odmawialem mu talentu... pilkarzem jest wielkim, lecz malym czlowiekiem... tylko Messi jest nad nim obecnie
» 15 czerwca 2011, 02:22 #78
zoestrike: Sressi a nie Messi.... Ronaldo jest najlepszym piłkarzem na świecie.
» 15 czerwca 2011, 07:53 #77
marco767: ---->Jaglos

,,Nażelowany południowiec? To samo można było powiedzieć o Cantonie 'zadziorny sku****l, bo miał kawał charakteru i podnosił kolnierzyk w koszulce. Czasy sie zmieniają."

Tu sie z Toba w 100% zgadzam...
czasy sie zmieniaja, bo dla mnie wartosc stanowila charyzma i pasja Cantony, a nie machanie nozkami nad pilka i padanie po mocniejszym wejsciu...

CR dziekuje za bramki,gre i pomoc w zdobyciu pucharow, ale teraz to niech biega sobie w tej metroseksualnej bieli, pasuje mu jak ulal;]
» 16 czerwca 2011, 17:05 #76
Cleverley: i po co ten news tutaj jak nie ma to nic wspólnego z United?

dla Ronaldo najważniejsze nie są pieniądze tylko .. fryzura ;) )
» 14 czerwca 2011, 18:52 #75
kckMU: Ani tą mądre ani śmieszne.

Ten news rzeczywiście nie jest związany wprost z United, ale poniekąd tak. Ronaldo przekazuje nam, że pieniądze to nie wszystko po fakcie jak City zaoferowało mu 400,000 tysięcy tygodniowo, koszulkę z jego numerem oraz opaskę kapitańską aby do nich przeszedł. Dlatego ten news pojawił się u nas, bo CR to nasz były chłopak i nikt by nie przeżył gdyby teraz przeszedł do ekipy Manciniego w większości przez kasę - teraz czaisz?

Co do drugiego zdania mogłeś się bardziej postarać, nie jest zabawne.
» 14 czerwca 2011, 19:41 #74
daniel7: @kckMU juz nie udawaj takiego zgrzeda bo troche bylo to smieszne
» 14 czerwca 2011, 20:12 #73
Daniel16lp: @daniel7 było śmieszne? Chyba na Twój poziom 'zgrzedzie'....
» 14 czerwca 2011, 20:18 #72
jimmyyy8: to było śmieszne? Bez jaj.
» 14 czerwca 2011, 20:45 #71
dreddx: To bylo zalosne ujadanie w stylu onetowego neo-kida kibicujacego Barcelonie. Prosze, panowie, bez takiej zenady.
» 16 czerwca 2011, 09:35 #70
sssexton90: tak czy siak city będzie piekielnie mocne w następnym sezonie
» 14 czerwca 2011, 18:26 #69
Klimaa: Transfery niekoniecznie idą na równi z wynikami, chociaż bez wątpienia będą groźni..
» 14 czerwca 2011, 18:41 #68
dreddx: W nastepnym sezonie raczej nie. Biorac pod uwage, ze zalicza debiut w LM to na tym na pewno najbardziej sie skupia. Na pewno beda po cichu liczyc na powtorzenie wyniku Tottenhamu z mijajacego sezonu. Poza tym, taka masa transferow to znowu zespol w przebudowie. Przynajmniej 4-5 miesiecy zajmie im zgranie sie, stworzenie z gwiazdek jako takiego zespolu. Nie obawiam sie ich w tym sezonie. Bardziej Scousersow i The Blues. To beda nasi nagrozniejsi rywale w nadchodzacym sezonie.
» 16 czerwca 2011, 09:37 #67
oldtrafford: Dobrze , że nie zaakceptował oferty City po prostu zmarnowałby się u Manciniego.
» 14 czerwca 2011, 18:13 #66
DevilFan: < facepalm > uwierzyłeś ... n/c
» 14 czerwca 2011, 19:09 #65
Lil: 1. Ronaldo zawsze chciał grać dla Realu, no ale przecież odmówienie United było by idiotyzmem. Swoje dla nas ugrał i dzięki mu za to.
2. Do City nie przejdzie chyba tez ze względu na ewentualną reakcję Fergusona - bo co to za różnica, że zamiast 200 milionów będzie miał 100...? Żadna i tak nie wyda tego...
» 14 czerwca 2011, 17:54 #64
Gocha: Wy płaczecie, bo przeszedł do Realu, co było jego marzeniem, a mógł marzyć o grze dla barcelony. lol
» 14 czerwca 2011, 16:51 #63
mario8: w takim razie dlaczego przeszedłeś do Realu?? Przecież tak na dobrą sprawę piłkarsko zrobił krok w tył
» 14 czerwca 2011, 16:49 #62
ManUtd95: bo to bylo jego marzene lol
» 14 czerwca 2011, 17:19 #61
Arturek15: widać niektórzy nie znają, dlaczego zawodnik typu C.Ronaldo przechodzi do Realu Madryt. Jak poczytasz i się dowiesz to pomyśl nad tym co napisałeś ;]
» 14 czerwca 2011, 17:20 #60
ManUtd95: arturek do mine mowisz czy do mario?
» 14 czerwca 2011, 17:21 #59
hater1993: Bo to jego ulubiony klub?
» 14 czerwca 2011, 17:38 #58
suzer7: To tak jakbyście wy mieli marzenie zostać piłkarzem i grać dla United. Dostać się do światowej czołówki poprzez np. Real czy Barcelonę gdyż ona wygrała wyścig o ciebie. Potem przejść do "naszych" i czuć się spełnionym :p
» 14 czerwca 2011, 17:48 #57
mcis: tylko, ze w UK jest 50%podatek dla najbogatszych a w hiszpani pilkarze sa zwolnieni z podatku przez piersze 4 lata gry. czyli dwukrotna podwyzka to tak naprawde wyrownanie zarobkow
» 14 czerwca 2011, 16:19 #56
Roo10ney: Szkoda że koleś odszedł. Ok, spełnił swoje marzenie, czyli gra dla Realu Madryt (też mi marzenie...), ale co osiągnął oprócz króla strzelców? Nie mówcie o Pucharze Króla, bo nawet tego pucharu już nie mają... xD
» 14 czerwca 2011, 16:18 #55
Roo10ney: Oczywiście to nie znaczy, że nie lubie Ronaldo, bo szanuje kolesia, gra nieziemską piłke.
» 14 czerwca 2011, 16:20 #54
Michal20011999: Podobno Puchar króla zreperowali ;]
» 14 czerwca 2011, 16:24 #53
rejbar: Zniszczony puchar stoi w jakimś muzeum, a oni mają jakąś replikę czy coś :P

No akurat ten król strzelców to niesamowity wynik bo strzelił 40 goli, a to więcej niż było kolejek, a pewnie też nie w każdym meczu Ronaldo grał :P
» 14 czerwca 2011, 16:27 #52
Rafalxinho: co komu bo bramkach jak sukcesów drużynowych brak. A chyba o to w futbolu chodzi.
» 14 czerwca 2011, 16:35 #51
SEBEKMU11: tak strzelił 40 bramek ale z kim ?... Z drurzynami z czołówki sobie kompletnie nie radził !
» 14 czerwca 2011, 16:41 #50
sisinho: Prawdziwym osiągnięciem był jego rekord strzelecki w Anglii , bo tutaj miał chociaż rywali (Chelsea,Live,Arsenal,City,Tottenham a to tylko top 5) , bo w Hiszpanii strzelanie 3-4 bramek przy wyniku 8:0 nie jest raczej sukcesem ;)
» 14 czerwca 2011, 16:57 #49
ManUtd95: sisinho swiete slowa
» 14 czerwca 2011, 17:25 #48
McG: co nie zmienia faktu że 40 bramek to wynik niesamowity
» 14 czerwca 2011, 18:18 #47
gitkolo: SEBEKMU11
Villarreal-5 goli w dwumeczu w tym sezonie
Atletico-2 gole w 4 meczach(uwzgledniając Puchas Króla)
Valencia-2 gole w 2 meczach
Barcelona-2 gole w 5 meczach
Milan-1 gol w 2 meczach
Tottenham-2 gole w 2 meczach
» 14 czerwca 2011, 18:29 #46
SEBEKMU11: to dopisz jeszcze ile bramek strzelił z karnych i bedzie gitara .;)
» 14 czerwca 2011, 19:02 #45
Najkmanus: United zainteresowane Marvinem Martinem z FC Sochaux-MontbĂŠliard
» 14 czerwca 2011, 16:12 #44
cinek7823: obecnie najlepszy piłkarz według mnie;)
» 14 czerwca 2011, 16:03 #43
Ignac: Pieniądze to nie wszystko? i kto to mówi....
» 14 czerwca 2011, 16:02 #42
Devan93: ja piernicze, ludzie zrozumcie że GRA DLA REALU BYŁA MARZENIEM RONALDO
ile razy można wam to powtarzać że nie poszedł tam za kasą tylko za swoim snem
zazdrościcie mu tej kasy czy jak że sie tak uparliście? banda ignorantów
» 14 czerwca 2011, 16:07 #41
AJEP: jego marzenie gra dla realu tak samo jak ozil na FB mial napisane ze jego ulubionym klubem to barcelona a jak przeszedl do realu to juz bylo to usuniete ... nikt nie wie jakie mial marzenie moze tylko tak powiedzial zeby sie go kibice nie czepiali i tyle chodz w jego latach real wymiatal.Wiem ze jego marzeniem napewno bylo zostac pilkarzem
» 14 czerwca 2011, 16:01 #40
grzeho16: ale pewnie gdyby messi poszedł do angli to on tez, bo mi sie wydaje ze tylko z powodu messiego tak mówi
» 14 czerwca 2011, 15:51 #39
suzer7: A co ma piernik do wiatraka? ;)
» 14 czerwca 2011, 17:46 #38
McG: pogubiłem się w składni
» 14 czerwca 2011, 18:19 #37
grzeho16: chodzi o to że nie odejdzie bo w meczu przeciwko messiemu chce udowodnić że jest lepszy i nastrzelać więcej bramek w sezonie
» 14 czerwca 2011, 19:10 #36
fat1xd: Świetny piłkarz i zawsze będzie miał mój szacunek. Nie przejdzie do City to jest oczywiste, bo jeśli wróci do Anglii to tylko do Man United!
» 14 czerwca 2011, 15:51 #35
Bovver: tak lekko zbaczając z głównego wątku ostatnio usłyszałem ze Ronaldo ma zapisaną w kwotę odstępnego 1mld ;) Troche to bajkowate i mało prawdopodobne ale dla zaspokojenia własnej ciekawosci chce spytac czy ktos jest w stanie mi ta informację potwierdzić albo zdementować podając prawdziwa?
» 14 czerwca 2011, 15:48 #34
maciexxo: Potwierdzam Ronaldo ma klauzule wykupu w postaci 1 miliarda.
» 14 czerwca 2011, 15:53 #33
satan23: Również potwierdzam ;]
» 14 czerwca 2011, 16:36 #32
Bovver: to te araby juz całkiem ocipiały...
» 14 czerwca 2011, 18:05 #31
McG: co ma arab do wiatraka?
» 14 czerwca 2011, 18:20 #30
marco767: szczyt ironi: sprzedawczyk mowiacy ze pieniadze to nie wszytko...

co za szczescie ze ja zostalem kibicem United, zanim przyszedl i nie naleze do szerokiego grona ,,cristianowcow"
» 14 czerwca 2011, 15:48 #29
Devan93: człowieku, jaki sprzedawczyk, on zawsze powtarzał że gra dla realu jest jego marzeniem więc dlaczego miał tam nie przejść?
» 14 czerwca 2011, 16:02 #28
Ignac: Popieram cie Marco767
» 14 czerwca 2011, 16:03 #27
Olo: sorry, ale miał dużo większe podstawy do przejścia do Realu niż beckham! O każdym kot opuszcza MU tak powiesz? To może Corry Evans też był sprzedawczykiem bo przecież chciał grać dla United, a poszedł do Hull!
» 14 czerwca 2011, 16:22 #26
Jaglos: @Yankees - pff, ale przynajmniej Ronaldo spełnił swoje marzenie mimo tego że Realowi nie wiedzie się teraz tak jak kiedyś. Fakt, Ferguson i United mu pomogli, ale to nie znaczy że ma im lache robić całe życie. A Cris i tak sie wypowiada że Ferguson był jego 'futbolowym ojcem' a United 'domem' więc nie wiem czemu się go czepia. Chciał spełnić swoje marzenia to spełnił.

Marzenia, bo o to w życiu chodzi, a to że dostaje tyle kasy to tylko 'wina' tego jak dobry jest.
» 14 czerwca 2011, 18:38 #25
reddev7: Ja jebie... widzę, że co poniektórzy dalej nie rozumieją, że Ronaldo miał swoje marzenie, które właśnie spełnia... "Nie wyobrażam sobie siebie wyjeżdżającego z Madrytu. Czuję się tu fantastycznie, to miejsce jest fenomenalne.
» 14 czerwca 2011, 15:47 #24
Rafalxinho: Pieniądze to nie wszytko - powiedział najlepiej zarabiający (z klubu) piłkarz świata...
Co za ironia.
» 14 czerwca 2011, 15:43 #23
Wik: Zarabia najlepiej bo jest najlepszy. Proste? A to że pensje piłkarzy są jak z kosmosu to inna sprawa.
» 14 czerwca 2011, 15:59 #22
Rafalxinho: akurat, z tego co mi wiadomo to najlepszym zawodnikiem świata został wybrany Messi.
A o tym, kto jest najlepszy nie decyduje "widzi mi się", tylko trofeum.

Tak samo ja jako, że jestem kibicem Brazylii, to nie powiem, że jest najlepszą drużyną na świecie bo takową jest teraz Hiszpania.
» 14 czerwca 2011, 16:34 #21
Koksu: Rafalxinho bo myslisz rzetelnie ale nie pamiętam czy to była ''walka'' o miano najlepszego zawodnika..złote buty czy co tam innego ale nalezało się to Snejderowi za wicemistrzostwo świata i zdobycie Lm w ubiegłym roku oczywiście,a wybrany został Messi.Ten fakt był chyba rok temu ale to nie zmienia faktu,że niewielu ludzi ocenia sprawedliwie.Pozdrawiam
» 14 czerwca 2011, 17:14 #20
jakjakub: O tym która drużyna jest najlepsza decyduje trofeum, a o tym kto jest najlepszym piłkarzem decyduje subiektywna opinia, oraz własne sympatie i preferencje, a nie jakaś statuetka.
» 14 czerwca 2011, 17:23 #19
blejd7: Bo statuetki dostają zwykle piłkarze, których lubią władze. Raz dają je np. Xaviemu za to, że wygrał mistrzostwa i LM a później Messiemu za to, że nic nie wygrał ale im się podobało jak grał. Parodia. Złoty but za 2010 rok na pewno nie powienien trafić do Messiego. Zarówno w LM Barca nie zaszła do finału a Argentyna nie wiele pokazała na mistrzostwach. No ale sympatie rządzących są ważniejsze od obiektywnej oceny. Zobaczymy jak będzie w tym roku. Na razie CR7 jest według mnie na równi z Messim. Zadecyduje początek nowego sezonu. Messi może delikatnie prowadzić dzięki wygranej w LM ale indywidualne osiągnięcia Crisa też mogą mieć decydujące znaczenie. Wszystko zależy od kryterium oceny. A kryterium jest takie, że co by się nie działo najlepiej jak wygra ktoś z Barcy. Przynajmniej takie jest podejście sędziów i dziennikarzy
» 14 czerwca 2011, 18:07 #18
Rafalxinho: Trochę się teraz skompromitowaliście...
Zarzucanie mi, że nie znam się na przyznawaniu nagród, a sami nic o nich nie wiecie...
Złotą piłkę przyznawana jest przez trenerów i kapitanów drużyn. Więc jeśli oni wybrali Messiego no chyba coś w tym jest. Bo wydaje mi się, że oni maja troszkę większe pojęcie od przeciętnego polskiego fana.
Więc jak łatwo można wywnioskować wcale tej statuetki nie dostają ludzie, których lubią władzę...
Trochę pomyślunku proponuję. Pozdrawiam.
» 14 czerwca 2011, 18:15 #17
AJEP: Ty nawet nie wiesz co piszesz... chodzi o poprowadzenie zespolu do Mistrzostwa czy do zwyciestwa w LM bramki to jeszcze nie wszystko... A 2010 to komu mieli dac zlotego buta ?? Rasiakowi moze ..
» 14 czerwca 2011, 18:16 #16
rejbar: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.06.2011 15:42

Jak bym miał tyle kasy co on, to też by mi już wisiało czy zarabiam np. 100 tys. czy 400 :P
» 14 czerwca 2011, 15:41 #15
eKB: No to powodzenia jeżeli 300 tysi to dla ciebie żadna różnica to znaczy że masz nierówno pod sufitem sorki za napinkę ale denerwuje mnie takie myślenie.
» 14 czerwca 2011, 15:42 #14
ROO10MU: mu chodziło ze jak bym zarabiał 100 czy 400 miesiecznie to i tak bys nie widział ile ich masz w sumie wiec co za roznica :P
» 14 czerwca 2011, 15:47 #13
mcis: tylko, ze CR dostaje 200tys, i kto wie ile premii. zgadzam sie ja bym wywijal kozly pod sufitem nawet gdyby mi ktos placil 5tys tygodniowo...
» 14 czerwca 2011, 15:55 #12
rejbar: eKB chodziło mi o to, że to jest tyle pieniędzy, że i tak już go stać na wszystko i tych pieniędzy nie wyda do końca życia, nawet jak by teraz zakończył karierę... Ale widzę, że tacy jak Ty wolą poobrażać innych zamiast trochę pomyśleć...

mcis 100 tys. to był przykład, czytanie ze zrozumieniem się kłania...
» 14 czerwca 2011, 16:24 #11
JackDaniels: hahaha i ty smiesz mowic ze nie poleciałes na kase i sławę ;D?? hahaha dobre usmiałem sie do łez ;D... Nie poszedłes do City bo spaliłbys za soba wszystkie mosty bo i kibice realu jak i kibice United by cie zniszczyli... Kazdy wiedziałby ze jestes jak kobieta lekkich obyczajow ;D...
» 14 czerwca 2011, 15:40 #10
Jaglos: Fajnie by było jakby na pozegnalnym meczu Paula. Może nie te czasy, ale jak wiadomo, nie wszyscy piłkarze z tamtych czasów mają siłę i kondyche żeby grać, więc myśle że znalazlo by się miejsce dla Cristiano.

:)
» 14 czerwca 2011, 15:37 #9
MruwaManU: Szkoda ze od nas odszedł... ; /
» 14 czerwca 2011, 15:37 #8
Janczar: Tak szkoda, ale z dwojga złego lepiej, że gra w Realu niż City.
» 14 czerwca 2011, 15:50 #7
mcis: tak, jak gral w MU slyszalem calkiem podobne slowa....
» 14 czerwca 2011, 15:36 #6
AGa18: Większość ludzi wie co było powodem jego odejścia do Realu..
Od dziecka pragnął grać dla Królewskich to było jego marzeniem, także nie mam mu tego za złe, zrobił bardzo wiele dla nas i odszedł z chwałą nie tak jak np Tevez..
A wracając do CR7 niech mu się wiedzie dobrze, chociaż po cichu mam nadzieję że jeszcze kiedyś założy diabelską koszulkę..
Glory Glory Man United !
» 14 czerwca 2011, 15:35 #5
eKB: Mimo tego że odszedł to naszego rywala na arenie europejskiej to szanuję go jako piłkarza i człowieka szkoda że już go nie ma na OT
» 14 czerwca 2011, 15:31 #4
MpawulonU: No i za to go lubie ze nie idzie do tego Szity na samą kase ale szkoda ze u nas już nigdy nie zagra :(
» 14 czerwca 2011, 15:31 #3
nysa94: Nigdy nie mów nigdy ;)
» 14 czerwca 2011, 15:34 #2
krupcia: a grzac ronaldo co sie tam nim jaracie
był i go nie ma przyjda lepsi, jest b dobrym zawodnikiem nawet stał sie lepszym niz za czasów gry w Manu bardziej skupia sie na konczeniu akcji i gry zespołowej niz figlasnych trikach
» 14 czerwca 2011, 15:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.