Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Bebe wypożyczony do Besiktasu!

» 11 czerwca 2011, 11:47 - Autor: Czarny171 - źródło: Daily Mail
Pomocnik Manchesteru United Bebe zostanie wypożyczony na przyszły sezon do tureckiego Besiktasu Stambuł. Klub z İnönü Stadium w razie udanego sezonu Portugalczyka będzie miał także prawo do pierwokupu zawodnika za 2 miliony funtów.
Bebe wypożyczony do Besiktasu!
» Bebe od przyszłego sezonu będzie grał na wypożyczeniu w Besiktasie
Zarząd Czerwonych Diabłów zaszokował cały piłkarski świat w zeszłym okienku transferowym zgadzając się na zakup z Vitorii de Guimaraes, piłkarza nikomu wcześniej nie znanemu, który wychował się w sierocińcu.

20-latek większą część sezonu spędził grając w rezerwach Manchesteru United. Dla pierwszego zespołu zaliczył 7 występów strzelając przy tym dwie bramki.


TAGI


« Poprzedni news
Ence, pence, kto wpadnie w Fergusona ręce?
Następny news »
Gibson odejdzie w przyszłym sezonie?

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


goghetta: 2mln tylko?! a daliśmy ile 5-7? marnujemy kase....;/
» 12 czerwca 2011, 12:12 #58
Janczar: To co zyskaliśmy w tym sezonie na Hernandezie jest wielokrotnie większe niż to co stracimy na Bebe, a kto wie może w Turcji trafi na właściwe tory i wróci do nas za rok jako wzmocnienie. Kto wie.
» 13 czerwca 2011, 18:48 #57
Klimaa: Dobre posunięcie. Kto wie może na wypożyczeniu pokaże swoje możliwości, a jak nie to istnieje szansa że mimo wszystko spodoba się Turkom.
» 12 czerwca 2011, 00:00 #56
Czapeczka: Ale Bebe nie musi sie zgodzic na kontrakt z Besiktasem..a wtedy zostanie w United
» 11 czerwca 2011, 15:12 #55
Roo10ney: Wątpie czy jeszcze ktoś wierzy w tego zawodnika. Ferguson musi przyznać, że to był totalny nie wypał, coś a'la Obertan. 2 miliony za niego to i tak dużo, ale niech go biorą od razu.
» 11 czerwca 2011, 15:11 #54
orion: To oznacza ze United sie zegna z Bebe
» 11 czerwca 2011, 15:07 #53
grobla95: Coś czuje ,że i tak prędzej czy później wyleci... Chyba nawet prędzej.
» 11 czerwca 2011, 14:27 #52
TheONEkkk: Jeżeli BEBE coś pokaże tam, to już nie wróci do UNITED, bo BESKITAS ma prawo pierwokupu
» 11 czerwca 2011, 14:25 #51
Arturek15: widzę, że nawet nie wiesz co to znaczy "prawo pierwokupu"
» 11 czerwca 2011, 14:39 #50
ericcantona93: Arturek15
właśnie doskonale wie i dobrze napisał. Oczywiście nie jest to pewne, że jeśli zaliczyłby udany sezon to na stałe odszedłby do Besiktasu, ale byłaby to zdecydowanie najbardziej prawdopodobna opcja.
» 11 czerwca 2011, 17:35 #49
davn: ma prawo pierwokupu ale to prawo nic nie znaczy jezeli Manchester nie bedzie go chcial sprzedać :)
» 12 czerwca 2011, 16:05 #48
che: Jeśli Bebe w Besiktasie nie pokaże nic szczególnego to zostaje do tylko sprzedać.
» 11 czerwca 2011, 14:17 #47
Tennant: Bebe jest jak dla mnie na sprzedaż...
Glory Glory MU
» 11 czerwca 2011, 14:16 #46
Czapeczka: KingCantona nie chcę nic mówić ale Nani czy Berba przychodzili do United juz jako dobrzy grajkowie a nie to co Bebe jak to Fergie powiedział to był impuls który nas kosztował 7mln euro, a co do Fletchera to dopiero od niedawna dostaje szanse na regularna gre i pokazuje ze warto na niego stawiać.
» 11 czerwca 2011, 14:09 #45
Michal20011999: Ferguson wie co robi ;D
» 11 czerwca 2011, 14:03 #44
Eddie: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 14:02

Nie lepiej do Premiership wypożyczyć, zobaczylibyśmy czy jest taki tragiczny czy może jednak się odbije. Sturridge w Cheslea niewiele pokazywał, a w Boltonie proszę...
» 11 czerwca 2011, 14:02 #43
Cleverley: jest już tam jakiś piłkarz Bobo , to teraz będzie Bebe . ;)

może zrobic tak Bebe + Obertan = Quaresma ;)
» 11 czerwca 2011, 13:57 #42
grobla95: To by było super... Ale kto sie na to zgodzi...
» 11 czerwca 2011, 14:15 #41
Cleverley: no i dobrze . nie potrzebny nam jest
» 11 czerwca 2011, 13:56 #40
ironia: dla mnie tam może siedzieć na wypożyczeniu, zobaczymy czy coś z niego będzie, żeby nie było tak, że sprzedamy go, a tu talent eksploduje, a my wyjdziemy na frajerów : d.

jak nic z niego nie będzie to sprzedać.
» 11 czerwca 2011, 13:37 #39
Bovver: Mamy trzy niewypały w United Bebe, Obertan i Gibson ale w tych dwóch ostatnich jakieś tam nadzieje pokładam
» 11 czerwca 2011, 13:31 #38
Olo: Ja raczej w dwóch pierwszych :)
» 11 czerwca 2011, 18:27 #37
DevilFan: Bebe jest żałosny nie wiem jak można było zapłacić tyle kasy za takie beztalencie. To nie jest Derby Country tylko Manchester United.
» 11 czerwca 2011, 19:02 #36
Olo: ok, ale ma 20 lat a nie 24 jak Gibson :(
» 11 czerwca 2011, 19:03 #35
Marshall: W sumie to śmieszny tok myślenia - "sami nie gracie lepiej". Żeby oceniać grę aktorów trzeba być aktorem z 15 Oscarami na koncie, żeby wyrobić sobie opinię na temat flow rapera samemu trzeba nawijać? Wątpliwe. Każdy ma prawo do swojej opinii i ja uważam, że z Bebe nic nie będzie.

Zawodnicy w jego wieku zazwyczaj dają przesłanki ku temu, że kiedyś być może zostaną gwiazdami światowej piłki, a jego kilka występów w tym sezonie to była tragedia ze wszech miar. Pamiętacie mecz z Wolves na OT (2 gole Parka, kontuzja Hargo)? Było trochę kontuzji, zagrał Bebe i nie pokazał nic, graliśmy 10 na 12. On nie ma i nigdy nie będzie miał umiejętności na grę w MU, może przybić piątkę z Djembą-Djembą, Bellionem czy Manucho.

Ferguson jest tylko człowiekiem i zdarzają mu się błędy, a transfer Bebe niewątpliwie był jednym z nich. Powodzenia w Besiktasie, może tam eksploduje jego talent, o którym wszyscy mówią, ale nikt go jeszcze nie zauważył.
» 11 czerwca 2011, 13:13 #34
DevilFan: papa jego0 kariera w United kończy się jak Kariera Tosica.
» 11 czerwca 2011, 13:12 #33
KingCantona: Ludzie ja to was nie rozumiem. Znacie sir Alexa i jego umiejętności i mimo to krzyczycie "sprzedać"?? Jeszcze będziecie spuszczać nad grą Obertana i Bebe (przypominam z ostatnich lat Berba, Fletcher, Nani)
» 11 czerwca 2011, 13:12 #32
Gogo: Gadasz o sir Aleksie jakby był Bogiem. Każdy trener popełnia błędy, również Fergie. Zauważył, że z Bebe jednak nic nie będzie więc postanawia go wypożyczyc. Skoro tak wychwalasz jego umiejętności to dlaczego teraz zwątpiłeś w sytuacji z Bebe ?
» 11 czerwca 2011, 18:52 #31
abcd89: tylko ze sezon temu Obertan mial kilka serio dobrych meczow, drybling i szybkosc ma, wypozyczyc go a jak sie nie sprawdzi to sprzedac. Rossi tez byl niepotrzebny. Teraz jest warty 30 mln euro.
» 11 czerwca 2011, 13:11 #30
ironia: ja tam w Obertana nie wierzę, już bardziej w Gibsonie pokładam nadzieje, niż w Francuzie.
» 11 czerwca 2011, 13:13 #29
mefp: Niech pogra i zobaczymy, ale fajerwerków się nie spodziewam i albo dostatniemy te 2 miliony przy dobrych wiatrach albo wróci.
» 11 czerwca 2011, 13:02 #28
Fenek: Jeszcze sezon można go potrzymać na wypożyczeniu. Zobaczymy czy coś to zmieni. Jest młody więc nie można go od razu skreślić. Ale od początku tego transferu raczej nic pozytywnego mu nie wróżyłem. Ale może się mylę.
» 11 czerwca 2011, 12:50 #27
skoda037: No i co z tego ??
Ale to jest Manchester United, a nie podwórkowa drużyna.
Czy ktoś pisze, że jest lepszy od Bebe ?? Nie, a Ty rzucasz bezsensownymi tekstami.
My, jako kibice oceniamy grę naszych ulubieńców.
Głównym miernikiem naszej oceny jest porównanie do innych zawodników z MU.
Tak więc porównaj sobie Bebe do reszty naszego składu.
Powodzenia :)
» 11 czerwca 2011, 12:45 #26
Snakus: świetna riposta. grzecznie ale stanowczo.
» 11 czerwca 2011, 12:48 #25
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 12:54

i co z tego? dajcie mu trochę czasu, poszedł na wypożyczenie i może coś z niego będzie, a nie wy go skreślacie po kilku występach no kur.. ciekawe jak Ty byś przyszedł z ulicy i od razu miał tak zarąbiście grać. On ma dopiero 21 lat więc ma jeszcze z 2-3 lata na bycie świetnym piłkarzem. Ponadto będziesz sobie pluł w brodę jak i inni gdy okaże się, że coś z niego będzie wspomnisz moje słowa jeszcze. Ja go nie skreślam i cały czas trzymam za niego kciuki, a Tobie jak kibic kibicowi też radzę, w końcu jakby nie patrzeć jest to Czerwony Diabeł. Nie ma sensu porównywać piłkarzy do siebie, bo każdy gra inaczej i każdy ma inny styl. Także dajcie mu trochę czasu, a potem go oceńcie. Tego nie można powiedzieć o Obertanie który jest u nas trochę już i jakoś dalej gra słabo jak pupa węża. Może i szybkość ma, nic więcej. Jego trzeba się pozbyć a nie Bebe który jest u nas dopiero o 2010 r, a Obertan rok dłużej i postępów nie ma, no chyba, że w rezerwach.

snakus jaka riposta? bo mnie to jakoś nie zgasiło . :)
» 11 czerwca 2011, 12:54 #24
LukO: O tu się z Toba ironia zgadzam! lecz w 99% :)
Ty byś przyszedł z ulicy i od razu miał tak zarąbiście grać. -Sir raczej po pierwsze nie kupił by mnie :) Po drugie za taką kwotę i wogóle dojście do MU powinno się od zawodnika trochę wymagać. Niech idzie do Turków i nabierze doświadczenia. Poprawi umiejętności- Niech wraca.
» 11 czerwca 2011, 14:40 #23
ironia: no to się Bebe podszkoli tam w Beskitsau, i mam nadzieję, że wróci lepszy. Ja tam go nie skreślam, będziecie sobie pluć w brodę Ci którzy tak go skreślają - wspomnicie moje słowa.

poza tym, ten transfer był dziwny. Fergie mówił, że wziął go w ciemno, także dajcie mu trochę czasu .. bo ten chłopak napewno potencjał ma, sam fakt, że jest w MAN UNITED to już cos.
» 11 czerwca 2011, 17:11 #22
ironia: tak gadacie na Bebe, że grać nie umie, a sami pewnie nie lepsi jesteście. na bank byscie nie dokopali piłki do obrońców.

kozak w necie, du.a w świecie..
» 11 czerwca 2011, 12:38 #21
lazza: zgadzam się :)
» 11 czerwca 2011, 12:48 #20
LukO: Oj ironia, szczerze to nie widziałem go aż tak dużo w akcji, więc nie będę się wypowiadał za dużo na jego temat. W piłkę grac potrafię, ale Bebe ze mnie nie jest :D Prawda jest taka Bebe nie jest to piłkarz z najwyższej półki, a MU takich właśnie potrzebuje. Dobrze Sir zrobił wypożyczając go.
» 11 czerwca 2011, 14:34 #19
AFCAMUFC: i dostanie zniżke na doner kebab bo grał w United
» 11 czerwca 2011, 12:37 #18
sssexton90: Ja liczę na to, że się rozkręci bo jakby nie patrzeć to warunki ma znakomite. Niech tylko poprawi przyjęcie i dośrodkowania !
» 11 czerwca 2011, 12:37 #17
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 11.06.2011 12:29

Kiepski z niego interes wyszedł. Podoba mi sie natomiast polityka transferowa Daglisha...

W zimowym okienku Suarez, Carrol

lato: henderson

i składa oferty Downingowi, Macie z Valenci, Charlie Adamowi i podobno blisko nich jest Gael Clichy...


niech Fergie weźnie się do roboty !

Chcę Younga, Rodwella, Jones'a i Charliego.
» 11 czerwca 2011, 12:29 #16
skoda037: Ferguson odczytał Twoj komentarz, Rodwell i Adam przechodzą już testy medyczne :>
» 11 czerwca 2011, 12:46 #15
Yuki: Suarez... OK...
Carrol 24 bramki w sezonie ( dla liverpoolu i newcastle we wsztstkich rozgrywkach), 25 wsztstkich bramek koszt 40? 50? mln funtow
Chicharito 27 bramek w sezonie ( dla manchesteru we wszystkich rozgrywkach) 47 wszystkich bramek, koszt ~10 mln funtow

Fakt jest taki, ze czasami transfer moze niezle odpalic a czasami okazac sie totalna klapa. Bebe ciezko oceniac, zagral 7 meczy strzelil dwie bramki, statystyki nie sa zle... Jednak kazdy widzi, ze jakos gry Bebe pozostawia duzo do zyczeina. Nie chcialbym ale pewnie podzieli los Zorana Tosica, ktory notabene wydawal sie duzo lepszym pilkarzem niz Portugalczyk.

W dodatku, denerwuja mnie juz gadki o tym kto by sie nie przydal na old trafford. Skoro jestes takim specjalista w dziedzinie menedzerki, zloz swoje CV do United, na pewno bedziesz lepszym managerem, trenerem itd. Szkoda, ze Twoje doswiadczenie zawodowe ograniczac sie moze jedynie do gry na komputerze.

Jesli Jones, to na pewno nie Rodwell. Charlie Adam zagral dwa dobre sezony jednak jest w wieku kiedy osiaga sie szczytowa forme. Przyszly moze byc ostatnim sezonem dobrej gry o ile ten nie byl. Dodajac do tego, ze gra Charliego Adama nie powala jakos szczegolnie na kolana nawet jak jest w wysmienitej formie.
» 11 czerwca 2011, 13:01 #14
sssexton90: carrol kosztował chyba 35 MLN funtów więc drogo ale nie tragicznie...

nie twierdzę że byłbym wyśmienitym menagerem. Jednak uwielbiam ten klub i chcę by nadal trzymał klase i ten swoisty, charakterystyczny agresywny styl gry. Potrzeba nam młodych utalentowanych wilczków angielskich by dodać energii drużynie.


Rodwell z Jonesem za 2-3 lata będą wymiatać, póki co Ferguson ich oszlifuje i będzie wpuszczać tak jak Smallinga od czasu do czasu.

Young jest bardzo universalny i na pewno dużo występów zaliczy w przyszłym sezonie.

Charlie jest nieszablonowy, twardy i ma dobry strzał.

Jeszcze bramkarz jakiś za 10 MLN, De Gea może jednak nie zgodzić się na transfer ale za tą sumkę dostaniemy kogoś.


Na tych 5 piłkarzy łącznie wydamy jakieś 60 MLN. Oddajemy Browna, Kuszczaka, Hargo, Scholes skończył karierę, VDS też, Bebe i Macheda na wypożyczenie więc kasa na tygodniówki dla nowych będzie.
» 11 czerwca 2011, 13:59 #13
szyszek2000: sssexton90
Ferguson przeczytal Twoj komentarz i ma wyjeban.e na to.
» 11 czerwca 2011, 14:23 #12
18Lukasz78: Niech sie tam ogra,i może wróci.
» 11 czerwca 2011, 12:25 #11
designer: i bardzo dobrze, ze go tam wysylaja. Licze ze juz nie wroci, bo to najwiekszy nieudacznik futbolu jakiego widzialem. Kompletne beztalencie pilkarskie, a takich nam nie potrzeba w United.
» 11 czerwca 2011, 12:24 #10
Najkmanus: zgadzam się w 100%
» 11 czerwca 2011, 12:26 #9
Taurus: I bardzo dobrze :), niech sobie gra... a co do Obertana jak niżej pisali, ma dobrą szybkość,technikę, jak ma dobry mecz to potrafi ładnie podawać, ale brakuje mu dokładności - nad tym niech ćwiczy...
» 11 czerwca 2011, 12:15 #8
ManUtdFan94: I dobrze, chociaż ogra się i zdobędzie cenne doświadczenie :) Ludzie dajcie chłopakowi szansę, skoro gra u nas i Sir Alex go kupił to znaczy, że ma nieprzeciętne umiejętności. Ja myślę, że może coś z niego być.
» 11 czerwca 2011, 12:13 #7
eKB: Dobry ruch na pewno dobrze mu to zrobi może coś z niego będzie.
» 11 czerwca 2011, 12:06 #6
Paps: I bardzo dobrze,niech nie zajmuje miejsca,bo sa lepsi od niego
» 11 czerwca 2011, 11:53 #5
erni93: A może lepiej odrazu go tam sprzedać ?? Dorzucić Obertana i za 5mln Funtów ich sprzedać.Skorzystalibyśmy na tym.
» 11 czerwca 2011, 11:49 #4
WOJTEK1234: obertan nie jest taki zły świetna szybkość ale musi popracować nad techniką.
» 11 czerwca 2011, 11:53 #3
trikos: nad technika ?:D mysle ze musi rozegrac troche wiecej minut ...drugi Nani:))
» 11 czerwca 2011, 12:06 #2
DahDah: Niech nie wraca.
» 11 czerwca 2011, 11:49 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.