Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

"Modrić nie odejdzie do Manchesteru United"

» 7 czerwca 2011, 21:08 - Autor: mystique - źródło: Sky Sports
Agent Luki Modricia jest przekonany, że jego klient nie odejdzie z Tottenhamu w letnim okienku transferowym.
» Modrić najprawdopodobniej nie opuści Tottenhamu w tym sezonie
Chorwacki rozgrywający już od dłuższego czasu jest łączony z transferem do Manchesteru United, gdzie miałby zastąpić Paula Scholesa. Jednak agent piłkarza Mario Mamić zapewnił, że Modrić nie trafi na Old Trafford w tym okienku transferowym:

- Luka nie dołączy do Manchesteru United - powiedział.

- Mój klient pozostanie w Tottenhamie, ponieważ wiem, że prezes Daniel Levy nie pozwoli mu odejść.

Ojciec Mamicia Zdravko, który jest wiceprezesem Dynama Zagrzeb uważa, że klub z Manchesteru musi pobić swój własny rekord transferowy, by kupić Modricia. Przypomnijmy, iż obecny rekord transferowy United wynosi 30.75 mln funtów.

- Słyszałem, że ktoś zaoferował za Lukę 20 milionów funtów, lecz to szaleństwo - dodał Zdravko.

- Kiedy mówimy o Modriciu, to takie pieniądze wystarczą tylko na kupienie orzeszków ziemnych.


TAGI


« Poprzedni news
De Gea odkłada decyzję na lipiec
Następny news »
Nasri: Nie wierzcie w plotki

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (61)


Kajdan: Tylko Nasri, Modric jest swietny ale Samir jest po prostu genialny.
» 11 czerwca 2011, 14:43 #58
Taurus: Zostaje nam Sneijder...
» 8 czerwca 2011, 17:17 #57
eKB: No albo on albo Wes zdecydowanie któryś z tej dwójki musi trafić na OT
» 8 czerwca 2011, 13:54 #56
sisinho: Ludzie , ogarnijcie się. Jako środkowy pomocnik w grę wchodzi tylko Sneijder lub Modrić . Young,Sanchez,Nasri TO SKRZYDŁOWI więc tekst "wolę nasriego,sancheza czy younga" jest bezsensowny bowiem kogoś z tej 3 także możemy kupić , ale priorytetem jest rozgrywający z poziomu Sneijdera czy Modricia.
» 8 czerwca 2011, 07:47 #55
swistek: No właśnie się mylisz, bo NASRI jest też rozgrywającym !! Arsenal ustawia go na boku, bo mają Fabregasa.

W reprezentacji Francji Nasri jest rozgrywającym.
» 8 czerwca 2011, 11:19 #54
eKB: Stary nam potrzeba kogoś kto będzie biegał od bramki do bramki i gotowy będzie na spełnianie różnych ról zarówno ofensywnych jak i ofensywnych więc Nasri takim graczem na pewno nie jest aczkolwiek to świetny piłarz.
» 8 czerwca 2011, 13:52 #53
zjebiarz: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 23:30

Cytat ze str barcy -" W związku z przypisywaną mi wypowiedzią o rzekomym transferze chilijskiego napastnika Alexisa Sancheza do FC Barcelony, chciałbym sprecyzować, że doniesienia te są bezpodstawne. Nie ma żadnego porozumienia pomiędzy Udinese Calcio a FC Barceloną w sprawie transferu wspomnianego piłkarza: co więcej, nie ma w planach żadnego spotkania między przedstawicielami obydwu klubów ws. transferu Sancheza.
Wszyscy wiedza najlepiej, zamiast sprawdzić u źródła. Słowa wypowiedziane przez prezydenta Udinese
» 7 czerwca 2011, 23:28 #52
Gozdal: tak się gada aby podbić cenę i nie robić szumu, parę dni temu mówił że barca ma pierwszeństwo w sprawie zakupu Sancheza i że ich oferty wysłucha jako pierwszej ;]
» 7 czerwca 2011, 23:46 #51
prot: Zgadza się - informacja jest na Facebooku oraz na stronie Udinese:

1. facebook.com/UdineseCalcio1896

2. udinese.it/script/view.php?id=1291

Można wrzucić w tłumacza google. Na dniach temat się wyjaśni.
» 8 czerwca 2011, 01:17 #50
ryan22: Nie jestem specjalnie za tym transferem, ale zapewne jest to zagrywka by podbić cenę i zrobić więcej szumu.
» 7 czerwca 2011, 23:19 #49
ryan22: Otwarty rynek transferowy to zawrze spekulacje dziennikarzy kto,gdzie i za ile. Nie wiem co w tm wypadku masz do stronki.Moja rada rada nalej se do ryja a jak nie dasz rady to ja to mogę zrobić pajacu.
» 7 czerwca 2011, 23:16 #48
chudy1948: @Ryan22 dobrze gadasz, polać mu :)
» 7 czerwca 2011, 23:34 #47
piokrop: Dlatego nie warto czytać tych wszystkich spekulacji transferowych, bo większość to po prostu bajki. Wydaje mi się, że De Gea i Young to najprawdopodobniejsze i jedyne głośne nazwiska jakie mogą trafić do United. Chociaż wciąż mam niewielką nadzieję na środkowego pomocnika z prawdziwego zdarzenia...
» 7 czerwca 2011, 22:54 #46
UNITEDFUN: Może przeczytać można ale nie we wszystko wierzyć. A tak w ogóle zaczyna mnie denerwować sprawa z De Geą miał podjąć decyzję z początku czerwca chyba a teraz odkłada na lipiec może nie chce psuć formy takimi rzeczami mam nadzieję że jednak ten transfer dojdzie do skutku a Young może już w czwartek w United mam taką nadzieję.
» 7 czerwca 2011, 23:13 #45
Gozdal: Young i De Gea na pewno dołączą do United, co do środkowego wydaje mi sie że to będzie Sneijder jednak
» 7 czerwca 2011, 23:48 #44
Roo10ney: A więc nie będzie ani Sneijdera, ani Modricia. Jestem ciekaw co szykuje Ferguson.
» 7 czerwca 2011, 22:47 #43
FiFlaK: Wierzysz w te wszystkie plotki ? Jeszcze nic nie jest pewne.
To, że pisze coś prasa, nie znaczy że musi to być prawda.
Poza tym, skąd wiesz może Fergie wybuli i na Wesa i na Luke ?
» 7 czerwca 2011, 22:53 #42
Veon: Na obu nie wybuli na pewno z dwóch powodów:
1. Skąd weźnie tyle kasy ?
2. Wątpie by SAF kupił 2 ofensywnych pomocników bo to się normalnie nie opłaca. Lepiej mieć w drużynie jednego defensywnego pomocnika i jednego ofensywnego (dla niekumatych : chodzi o środek pomocy)
» 8 czerwca 2011, 12:52 #41
Lavryn: A ja się nie dziwię, bo oglądałem specjalnie dla niego większość meczów kogutów (jeśli nie kolidowało to z United ofc) i wiem ile jest wart, dużo więcej niż 20 mln. Jeśli Sneijder/Modric nie dojdą to znowu zmierzą się za rok Iniesta/Xavi/Busq vs ....... Carrick/Anderson? :)
» 7 czerwca 2011, 22:46 #40
tomciocr7: Najlepsze wyjście...kupmy Beckhama :-)
» 7 czerwca 2011, 22:37 #39
iamarctic: A ja powiem w ten sposób - jest pewnym że:

1. albo ktoś się żywo interesuje Luką
2. albo agent chce podbić tygodniówkę w nowym kontrakcie.

ad1. Agent mówi, że 20 mln to za mało? 'Dajcie więcej, pogadamy...'.
Że Luka nie przejdzie do United? Raczej odczytywałbym to jako 'nie przejdzie za 20 mln'.
Zainteresowanie MU? 'Hmm, ten Modrić to chyba jednak dobry, skoro SAF się nim interesuje...' po czym wpływa z City oferta za 50 mln - w każdym razie stwierdzenie, że United się interesuje zawodnikiem to dobry haczyk marketingowy. W połączeniu ze zbyt małą kwotą to wręcz zaproszenie do licytacji.
ad2. Tak oczywisty, że nie będę się nad nim rozpisywać.
» 7 czerwca 2011, 22:26 #38
welllone: Jest dokładnie tak jak piszesz. Jeśli zgłaszamy się po kogoś to nikomu nieznany zawodnik nagle kosztuje 10 mln. Jeśli jest to ktoś bardziej popularny i jeszcze w formie to poniżej 25 mln nikt nam nie puści zawodnika. Kasa kasa i kasa. Jedne co przemawia za nami to udział w LM i ogromna szansa na któryś z 4 tytułów.
» 7 czerwca 2011, 22:46 #37
soul: Po co negocjowac chcieliśmy go kupic, więc Luka to już wielka gwiazda, za taką cene 30 mln mamy Sneijdera, który jest znacznie lepiej doświadczony i dużo lepiej doświadczony technicznie, a pozatym lubie go ;]
» 7 czerwca 2011, 22:48 #36
Bacek: No to dupencja : /
» 7 czerwca 2011, 22:13 #35
LiberaPL: moze Jez z Górnika Zabrze ?
» 7 czerwca 2011, 22:11 #34
buttonman: nawet działacze Man Utd nie mieliby szans w z tak znakomitym szefem jakim jest Janek Wojciechowski, także o Jeżu możemy zapomnieć, Czarne Koszule go nam podwędzą :D
» 7 czerwca 2011, 22:32 #33
prot: 1. To jakiś czarny wtorek - Modric to ciekawa alternatywa ale jak słychać już nawet niepotencjalna :/

2. Sanchez uzgodnił warunki indywidualnego kontraktu - nie oznacza to jeszcze, że barca już go ma, ale oznacza to już, że mając do wyboru na równych warunkach United albo barce - wybierze barce :/ Wydaje mi się, że Sir Alex widział w Chilijczyku opcję 3ciego ultraofensywnego pomocnika, który byłby pomostem dla dynamicznych ustawień 4-4-2 i 4-3-3.

3. Sneijder chce tygodniówki Rooney'a - oj bo strace respect do Holendra :/

4. Zrobiło się ciekawie, bo Sir Alex żeby nie stracić najlepszych zawodników i zmaterializować plany co do pracowitych wakacji będzie musiał chyba rozbić bank. Sir Alex ma żelazny orzech do zgryzienia.
» 7 czerwca 2011, 22:06 #32
bober89: in SAF we trust!
szanuje jego politykę transferową, ale biorąc pod uwagę utrudnioną w Anglii pracę z młodzieżą trzeba raz na sezon sypnąć kasą i kupić zawodnika z górnej półki a tu okazuje się, że znów może takowych dla nas zabraknąć.
o Sneijderze bym nie marzył: poza jego wymaganiami płacowymi istnieje jeszcze Inter, który za mniej niż 40 mln funtów nie będzie chciał myśleć o rozmowach w sprawie transferu.

to jest dla mnie niezrozumiałe, czemu wszyscy pchają się Barcelonie na ławkę. Ewentualnie jestem w stanie zrozumieć Rossiego, który powinien wygryźć Pedro natomiast pomocnicy nie mają szans z żadnym z 3 podstawowych. I trzeba być kompletnym idiotom żeby myśleć, że jest się w stanie wygryźć Xaviego albo Iniestę. ale co kto lubi: jedni chcą grać inni wolą siedzieć...
» 7 czerwca 2011, 22:24 #31
Radosny: I niestety to by było na tyle w temacie "wielkich transferów".
» 7 czerwca 2011, 22:02 #30
FiFlaK: No dobra, być może. Ale z drugiej strony 20 mln ? Bez przesady.
Może i jestem starej daty transferowcem, ale za Modricia więcej bym nie dał.
Czasy się zmieniły fakt, ale żeby płacić za Modricia 50 mln, gdzie tyle wart jest Kaka, czy Sneijder ?
Daj spokój. Zawodnicy są przeceniani przez agentów, to dlatego są takie ceny.
No i poprzeczkę wysoko ustawił Real, Barca i City, kupując za kosmiczne ceny.
» 7 czerwca 2011, 22:04 #29
FiFlaK: Robić skarbonkę na Sneijdera ! Bez niego można zapomnieć o konkurowaniu z Barceloną.
Nikt już nie pamięta finału Holandii z Hiszpanią ? Gdyby nie Robben, to Holandia by wygrała. Dostał ze cztery soczyste 100%tówki od Sneijdera, które mógł wykorzystać. Przy talencie Chicharito i kompanie w postaci Rooneya, nie wspomnę o najlepszych skrzydłach Premier League.
To Sneijder jest złotym lekarstwem na Barcelone.

Biorąc pod uwagę, że 3/4 reprezentacji Hiszpanii to FC Barcelona.

Mógłby SAF zrobić rewolucje, wydać na niego kupę kasy. Wesley jest potrzebny !
» 7 czerwca 2011, 21:56 #28
JuliaMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 22:18

Zgadzam się. Czasem wydaje mi się, że SAF jest aż ZA skąpy. Ja rozumiem, ze on woli młodych, nieznanych - zrobić z nich brylanty, ale na Boga, jeśli chcemy coś ugrać z Barca to niestety, ale Sir Alex musi sięgnąć głębiej do portfela. Trudno najwyżej będziemy płacić kupe forsy na Sneijder'a, ale czuje, że on odpłaci się w 100%.
» 7 czerwca 2011, 22:17 #27
bober89: kwestia może być też taka, że SAF nie dostanie 50 mln funtów na Holendra a tym bardziej nikt nie podpisze z nim umowy takiej jakiej on żąda.
» 7 czerwca 2011, 22:26 #26
Fenek: Zdravko czy może lepiej "drewko" nie oglądaj tyle mody na sukces bo Ci się pod kopułą poprzewracało. Naczyta się wp i na ogląda City i myśli że wielki znawca się znalazł.
» 7 czerwca 2011, 21:54 #25
Damian1180: narazie to tylko słowa agenta poczekajmy na wypowiedź samego piłkarza
» 7 czerwca 2011, 21:39 #24
paniOla: Łagodnie mówiąc trochę mnie już wkurzają te informacje około transferowe. Nic nie jest pewne w tym temacie, raz się cieszysz raz się smucisz. I zgodzę się z Lynryx, że kwoty za ile kupuje się/sprzedaje piłkarzy, a i później pieniądze, które pobierają oni z kasy klubu to jakiś absurd. Można by na ten temat, jakie to chore rozprawki pisać.
» 7 czerwca 2011, 21:39 #23
malafix: Bale ^^
» 7 czerwca 2011, 21:39 #22
Rarian: A ja się zgadzam, że 20 mln za piłkarza tej klasy, ogranego w lidze i relatywnie młodego to żart. On jest lepszy i młodszy niż Berba, za którgo zapłaciliśmy 10 mln więcej, w dodatku gra na pozycji, na której jest deficyt na rynku. Dzisiejsze ceny to już nie to co było parę lat temu, skoro Carolle kosztują kilkadziesiąt milionów to Modrić jest wart co najmniej 30.
» 7 czerwca 2011, 21:37 #21
DAMINOS: jak nie on to kto ?; d
» 7 czerwca 2011, 21:27 #20
nysa94: Young, Nasri i De Gea ;)
» 7 czerwca 2011, 21:31 #19
JackDaniels: Sanchez, Young, Sneijder Nasri i De Gea* ;D
» 7 czerwca 2011, 21:33 #18
Qrka: Sanchez dogadany z barcą.
» 7 czerwca 2011, 21:50 #17
DAMINOS: Sanchez juz w FCB ;d tak czytałem ;p
» 7 czerwca 2011, 21:50 #16
Lynryx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 21:24

To jest kpina. Dzisiejszy przemysł futbolowy to jeden wielki żart z tysięcy sportowców mniej popularnych dyscyplin(pomijam koszykówkę, boks, tenis itp.) O ile się nie mylę Beckham odszedł od nas za 25 mln funtów do Realu. Czy Luka jest więc dużo więcej wart niż 20 mln? Nawet jak na dzisiejsze standardy to nie do pomyślenia. O Ronaldo gadać mi się nie chce, cały Real to "przemysł koszulkowy", odbili sobie to kupno już dawno. Pazerność managerów nie zna granic, ten zaś jest mistrzem perfidii. Orzeszki, też coś, kpina, powtarzam kpina, dzisiejsze czasy to czasy wstydu i wielkiego blamażu, który okrywa tę wspaniałą dyscyplinę sportową jaką jest piłka nożna.
» 7 czerwca 2011, 21:24 #15
tomciocr7: Sneijder nie, Modric nie.
To może Harry Potter ?? Oj czarno to widzę...
» 7 czerwca 2011, 21:23 #14
lukasz00090: To może Harry Potter :) ksiądz Natanek rlz xD
» 7 czerwca 2011, 21:28 #13
mateusz1616: Hahaha tomciocr7 - Twój komentarz prawie wycisnął ze mnie łzy śmiechu:D
» 7 czerwca 2011, 22:11 #12
lukas0970: To kogo my mamy kupic jak Sneijder i Modrić nie chcą ? Ojj będzie ciężko w tym oknie transferowym :(
» 7 czerwca 2011, 21:21 #11
Szaman0: Zostaje Young i sanchez
» 7 czerwca 2011, 21:21 #10
JuliaMUFC: Sneijder mówi, że zostaje w Interze. Na Luke trzeba wydać majątek ... no nie wiem co z tego będzie.
» 7 czerwca 2011, 21:18 #9
DevilFan: Tak i mamy zapłacić więcej niż za Berbatova za którego kasa się nie spłaciła i można powiedzieć że to niewypał Fergusona jest.
» 7 czerwca 2011, 21:16 #8
JuliaMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 21:19

No akurat w tym sezonie się spłacił. Możliwe, że gdyby tyle nie nastrzelał w tym sezonie to byłby wielki ... wielkie nic zamiast mistrza.
» 7 czerwca 2011, 21:19 #7
smash: i bardzo dobrze, wole nasriego albo sneijdera

swoja droga duzo orzeszkow potrafi zjesc modric xd
» 7 czerwca 2011, 21:14 #6
swistek: "- Kiedy mówimy o Modriciu, to takie pieniądze wystarczą tylko na kupienie orzeszków ziemnych."

Żartowniś :)
» 7 czerwca 2011, 21:13 #5
kckMU: A jakby ktoś dał marne dwie dychy za Giggsa to co byś powiedział? To dla nich taki sam zawodnik jak dla nas Ryan.
» 7 czerwca 2011, 21:21 #4
Olo: Dwie dychy za Giggsa to niewyobrażalna kwota biorąc pod uwagę jego wiek.
» 7 czerwca 2011, 22:08 #3
kckMU: Wiedziałem, że połowa nie zrozumie. Chodzi tu o ogół.
» 7 czerwca 2011, 22:14 #2
AgEnT: To mogłeś podać przykład Rooneya, wtedy by zrozumiał
» 7 czerwca 2011, 23:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.