Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Young wkrótce Czerwonym Diabłem

» 7 czerwca 2011, 11:17 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail
Manchester United kupi w tym tygodniu Ashleya Younga z Aston Villi. Transfer ma opiewać na 20 milionów funtów – donosi wtorkowy Daily Mail.
Young wkrótce Czerwonym Diabłem
» Ashley Young jest o krok od Manchesteru United
Działacze klubu z Birmingham, choć niechętnie, pozwolili utalentowanemu reprezentantowi Anglii opuścić Villa Park. Young od kilku tygodni podkreślał, że chciałby spróbować swoich sił w Lidze Mistrzów.

Według doniesień prasy transfer ma zostać sfinalizowany w ciągu najbliższych 48 godzin.

Young jest bardzo uniwersalnym zawodnikiem. Anglik może z powodzeniem występować na obu skrzydłach, a także pełnić rolę drugiego napastnika.


TAGI


« Poprzedni news
Solidna podwyżka dla Javiera Hernandeza
Następny news »
Chicharito: Mam dług u sir Aleksa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (151)


Piopan: No to to ja rozumiem
» 8 czerwca 2011, 22:54 #145
mikel14: Ja Mam wymarzony skład man utd!!na ten moment Oczywiście!! na bramce: Dawid de Gea Obrona: PAtrice Evra , Rio Ferdinand( Chris Smalling) Rafael Pomoc : Nani , Sneijder,Modrić,Anderson (valencia, Young) atak: Rooney, Berbatov( JAvier Chernandez) !! CO WY NA TO?
» 9 czerwca 2011, 22:04 #144
szyszek2000: gdzie vidic? O.o
» 11 czerwca 2011, 15:20 #143
mikel14: No i jescze vidić oczywiście!! ALE JA NIE CHCĘ NASRIEGO DOBRY JEST ALE NIE DLA UTD !! BArdzo bym chciał BAle i Hazarda JESZCZE!! I WSZYTSKIE PUCHARY NASZE Glory Glory Man Utd !!
» 11 czerwca 2011, 23:14 #142
mikel14: OCZYWISCIE VIDIĆ ,niechce nasriego ale przydałby sie jeszce bale i hazard ale jakby sprowdzili forlana tez bym sie cieszył;p
» 11 czerwca 2011, 23:16 #141
mikel14: Jeszcze Vidić oczywiście no i nie obraziłbym sie jakby kupili garetha bale i hazarda ale mogli by tez wyłożyc mało kasy na forlana ma koles klase!! niestety samir nie pasuje do MAnuTd Wiec NArazie!!
» 11 czerwca 2011, 23:18 #140
szyszek2000: >>>USUNAC TEN SPAM
» 12 czerwca 2011, 11:00 #139
karos123: No to extra, do Younga nic nie mam bo jest dobry ale teraz zapewne Nani dużo już nie pogra a jak dostanie ofertę od realu to myślę że się nie będzie zastanawiać...
» 8 czerwca 2011, 22:08 #138
Gig5: piszecie ze mamy swietnych skrzydlowych co Valencja zrobil w finale ani jednego zwodu w prawo wszystkie pily do tylu zero szarzy a Nani stracil pilke w polu karnym i klepli nam na 2;1 Valencja niby dobry ale na dobrych za sredni to skrzydlowy
» 8 czerwca 2011, 10:36 #137
AJEP: Bylo sie przygotowac do tej wypowiedzi strzelili na 3:1 a prawda jest taka ze mamy dobrych skrzydlowych ale przy takim pressingu Barcy nic nie mogli zrobic
» 8 czerwca 2011, 18:30 #136
DaniooO: na tle barcy mało kto sie wyróznia..
» 8 czerwca 2011, 21:48 #135
McG: mamy dobrych, ale potrzebujemy lepszych, takich którzy potrafiliby grać pod pressingiem barcy
» 8 czerwca 2011, 21:54 #134
sssexton90: Dobry piłkarz, na pewno przyda się jako zmiennik Naniego, Giggsa i Valencji.

Jeszcze potrzebujemy kogoś na środek pomocy, bramkarza i skład mamy elegancki. Niech wezmą tego Sneijdera i Stekelenburga i będzie super :)
» 7 czerwca 2011, 23:32 #133
Marcinwp91: No ale konkretnie, spotkanie z początku sezonu w którym Park grał słabo? Każdemu może zdarzyć się słabszy mecz i nawet Pele, Maradona czy największe gwiazdy świata nie grają na najwyższym poziomie przez cały sezon.
» 7 czerwca 2011, 23:11 #132
Smile: w sumie Young moze byc tylko zeby pozniej kupili tez De Gea'e i np. Kagawe albo Snejdera
» 7 czerwca 2011, 21:37 #131
DAMINOS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 21:34

zobaczymy co to będzie :D
» 7 czerwca 2011, 21:33 #130
crimer: i to by był transfer , a nie ściąganie obcokrajowców i robienie z ligi pośmiewiska
» 7 czerwca 2011, 21:07 #129
simix: Ja chce Nasriego , Pastore i De gea lub Stekelenburg
» 7 czerwca 2011, 20:32 #128
kroOolik: no to odpalaj FMa na co czekasz? :P
» 7 czerwca 2011, 20:57 #127
mkoti6: Można było walczyć o Sancheza potrzeba nam zawodników kreatywnych bo za rok znowu przegramy z Barca
» 7 czerwca 2011, 20:13 #126
DevilKuba123: Nie! Nie chcę go i chyba się ze mną zgodzicie ponieważ Nani Jest Lepszy od niego! To jest na 77% Pewne!! :)
» 7 czerwca 2011, 20:12 #125
Przemo07: Ło w du*e ! Jak wyliczyłeś te procenty ?!
» 7 czerwca 2011, 21:04 #124
DevilKuba123: no ale nie zgodzisz się ze mną ? :)
» 8 czerwca 2011, 16:56 #123
rozal: (MG900) --napisal bardzo dobrze bo mnie tez sie wydaje ze Ashley Young jest lepszy od Sancheza ktory jak na moje oko nie poradzilby sobie raczej ze stylem gry w Angli


i tez zgadzam sie ze Younga nie porownuje sie do Bale`a czy Nasriego

choc tego drugiego bym u nas widzial bo jest mlody a pod okiem Fergusona slal by sie zawodnikiem ktorego chcial by kazdy ... I kto wie czy SAF nie uczynil by go ze skrzydlowego na rogrywajacego ??
» 7 czerwca 2011, 20:02 #122
Szejp: Ci, którzy piszą, iż lepszy byłby Sanchez, są delikatnie mówiąc śmieszni. Nie rozumiecie, że Alexis chce do Barcy?! No chyba, że złożymy Udinese ofertę 50 mln funtów i uczynimy Sancheza niewolnikiem na wzór Cesca w Arsenalu. A Young to bardzo dobry ruch ze strony SAF-a. pamiętajmy, że zarówno Antek, jak i Nani to prawi skrzydłowi i o ile Nani jeszcze daje radę na lewym skrzydle, to Antoni z racji umiejętności gry prawą nogą, może grać tylko prawego. Dodajmy do tego 'wiekowego' już Giggsa, którego nowy sezon może być wielką niewiadomą i zostaje tylko Park, który może i jest wielkim walczakiem, ale techniki nie ma za grosz. A Ashley to zawodnik uniwersalny: może grać bocznego pomocnika, skrzydłowego, ofensywnego pomocnika, a od biedy i napastnika. Dodatkowo świetnie bije rzuty wolne, więc może się już kończy okaleczanie rywali, gdy do rzutu wolnego podchodzi Nani. To wszytko daje ogrom możliwości SAF-owi, który w kryzysowych sytuacjach (odpukać) mógłby znów ustawić w obronie Valencię bądź przesunąć Younga do pomocy Chico w ataku, albo poprostu powierzyć mu rolę kreatora. W każdym wypadku Young pewnie dałby radę, bo to zawodnik co najmniej bardzo dobry (oglądnijcie czasami mecz AV lub reprezentacji Anglii, a potem oceniajcie go). Aha, i nie porównujcie Ashleya do Bale'a, bo Gareth nic wielkiego w tym sezonie nie zrobił, poza - o ile dobrze pamiętam - hat-trickiem przeciwko Interowi. Jestem pewien, iż Young mógłby powtórzyć wyczyn Bale'a, tylko... nie miał sposobności. AV jest niestety za słaba na LM i to dużej mierze sprawia, iż o Youngu nie jest tak głośno na świecie, jak o Garethecie, czy o Nasrim.
» 7 czerwca 2011, 19:19 #121
ManUtdFan94: Jeżeli naprawdę do nas dojdzie to będę bardzo szczęśliwy bo jest to pomocnik najwyższej klasy, przyda się u nas ;)
» 7 czerwca 2011, 17:43 #120
DevilFan: może 4 po Hargreavsie może 6 po Brownie może 18 po Rudym
» 7 czerwca 2011, 19:27 #119
rozal: tak noooo powiem ze Yuong jest swietnym zawodnikem i przydal by sie

Sanchez on juz jest praktycznie w Barcie bo ona ma pewna wladze w FIFA i ona bedzie miala wszystko to co sobie zaplanuje

Kagawa tez wszechstronny zawodnik ale ja go nie widze u nas bardziej z Borussi bym wolal Gotze

Sneijder swietny i pragne go u nas

De gea nie wiem nie przekonuje mnie to

ale mnie zastanawia co sie stalo o zaineteresowaniu Douglasa Costy z Shaktara
» 7 czerwca 2011, 17:22 #118
JackDaniels: I po co on nam? Szczerze mowiac to jest gracz slabszy od naszego Antka i Naniego... Bardzo dobrze wykonuje stałe fragmenty gry, ale potrzebny jest ktos kreatywniejszy... Na Barce lub Real Young sie nie nadaje. Lepiej juz pomyslec nad Bale'm
» 7 czerwca 2011, 17:02 #117
kubaks16: Powiem wam tak: Jeżeli Nani odejdzie ja pujdę za nim zabardzo by mi brakowało tego czego w MU
Sami przyznajcie czy Nani nie wprowadza do gry mu takiego fajnego stylu.....
Przyjemnie się ogląda mecz gdy gra ten skrzydłowy
a Young no moim zdaniem jeszcze do diabełka mu brakuje:)
» 7 czerwca 2011, 16:48 #116
czerwonydevil: Weź idź już teraz.
» 7 czerwca 2011, 17:18 #115
DevilFan: "pujde"
"zabardzo"

Mimo to mam nadzieję że to fikcja z tym transferem a Nani>Young
» 7 czerwca 2011, 17:22 #114
Arturek15: a "pujdz"
» 7 czerwca 2011, 17:30 #113
RedDragon: To idz już teraz... Tobie brakuje, żęby być kibicem MU
» 7 czerwca 2011, 20:51 #112
bcn666: :P słownik i do szkoły
» 8 czerwca 2011, 23:10 #111
erkol79: Dobrze było by jeszcze do Younga kupic Sneijdera, Sancheza i potrójna korona jest nasza :D
» 7 czerwca 2011, 16:19 #110
UNITEDFUN: I De Gea !!
» 7 czerwca 2011, 17:35 #109
Klimaa: Bardzo się cieszę. Young to świetny zawodnik! A Alex na pewno będzie miał pomysł jak ustawić każdego z zawodników więc nie martwmy się że Nani odejdzie ;-)
» 7 czerwca 2011, 16:16 #108
Norbas: Może Sir Alex wie ,że Nani może odejść i chce zabezpieczyć skrzydło . A jeśli by Nani odszedł to była by kasa na Modricia lub Sneijdera ale i tak jest.
» 7 czerwca 2011, 16:15 #107
grobla95: Nani nie odejdzie tak ooo... bez powodu. Tylko bardziej odejście Naniego, może być spowodowane przybyciem Younga.
» 7 czerwca 2011, 16:17 #106
Norbas: Young by grał na lewej Park by go zmienia a nani na prawej i zmieniał by go Valencia.
» 7 czerwca 2011, 16:24 #105
DevilFan: aha i myślisz że Valencie i Naniego satysfakcjonuje ciągła zmiana na pozycji ?!
» 7 czerwca 2011, 17:23 #104
Norbas: Napewno Valencia jest słabszy od Younga . Nani grał by na prawej na lewej Young i w środku oby Modrić
» 7 czerwca 2011, 18:57 #103
JabolMU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 16:14

A słyszeliście o tym Higuain+Benzema=Chicharito??
» 7 czerwca 2011, 16:13 #102
grobla95: A słyszałeś o naiwności ?
» 7 czerwca 2011, 16:16 #101
grobla95: Jak dla mnie bezsens... Mamy świetnych skrzydłowych Nani, Valencia, Park, Giggs, poza tym Rafael i Fabio świetnie śmigają na skrzydłach ,pomimo ,że są obrońcami. Wiec jeżeli SAF kupi Younga to trzech świetnych skrzydłowych będzie grzało ławe...
» 7 czerwca 2011, 16:12 #100
seth: finał LM pokazał jak świetnych skrzydłowych mamy.. Valencia niewidoczny kompletnie, Nani po wejściu bezproduktywny, Giggs niewiele wnosił do gry.. i niestety z całym szacunkiem dla Younga, ale ten zawodnik raczej na pewno nie sprawi, ze zbliżymy się choć o milimetr do FCB..
» 7 czerwca 2011, 16:20 #99
DevilFan: @seth fajnie że oceniasz piłkarzy po finale LM a nie po całym sezonie pozdro dla Ciebie :*
» 7 czerwca 2011, 17:41 #98
seth: póki graliśmy z solidnymi ekipami było ok..ale mecz z Barceloną obnażył nasze słabości..ot, cała prawda..o ile taki skład wystarcza na PL to Europy nim możemy nie zwojować..poza tym nie wiadomo jak skandale wpłyną na formę Ryana..
» 7 czerwca 2011, 17:58 #97
DevilFan: ej ej ale ja niewierze w te skandale z Ryanem dla Mnie mógł mieć ten jeden romans ale ten romans z bratową i tą anonimową 3cią to wymysł prasy.
» 7 czerwca 2011, 18:40 #96
seth: jesteś pewny/pewna?? cytują żonę brata..w brytyjskiej prasie coraz więcej artykułów na ten temat..
» 7 czerwca 2011, 18:52 #95
Norbas: Zgadzam się w 100% z sethem ma rację . DevilFan w całym sezonie nasi skrzydłowi grali dobrze ale za słabszymi rywalami a z liverpoolem czy z Barcą to fatalnie.
» 8 czerwca 2011, 15:58 #94
JabolMU: Moje zdanie jest takie żey mógł by się przeniećś na OT jako zmiennik Naniego którego widzę w podstawie razem z Valencią na skrzydłach.... A chiałbym zobaczyć na OT Nasriego i modricia lub Sneidera.
» 7 czerwca 2011, 16:06 #93
grobla95: No ,ale Nani nie radzi sobie tak świetnie na lewym skrzydle jak na prawym... Na lewym gra dobrze/utrzymuje norme a na prawym wyśmienicie. A Valencia umie grać tylko na prawej stronie. Wiec myśle ,że Young na lewym skrzydle (zmiennik Park) a na prawym Nani/Valencia (w zależności od formy).
» 7 czerwca 2011, 16:15 #92
mati30143: ja wole Younga jest to dobry gracz ostatnio zaliczył dobry występ w reprezentacji strzelając ładną bramkę myślę że przyda na się ktoś taki jak on
» 7 czerwca 2011, 16:01 #91
dawidlp92: O taak.
Jeszcze Sneijder i byłoby pieknie.
» 7 czerwca 2011, 15:26 #90
AGa18: Wolałabym Modrić'a : )
» 7 czerwca 2011, 16:01 #89
grobla95: a ja Nasriego... żeby był komplet :)
» 7 czerwca 2011, 16:08 #88
T7MU: najwyższa pora !

świeża, młoda, odważna DIABELSKA KREW !!

o to chodzi :)

GLOGY GLORY MAN UNITED !!
» 7 czerwca 2011, 15:25 #87
misiu94rio: Jestem za !
» 7 czerwca 2011, 15:19 #86
spOntan: Oby tylko ten transfer nie spowodował, że Nani nas opuści :(
» 7 czerwca 2011, 15:07 #85
dawidlp92: co ty ? sprzedać najlepszego skrzydłowego w PL to raczej nie w stylu Fergusona..
» 7 czerwca 2011, 15:28 #84
Arek95MU: A CR7 to co ?
» 7 czerwca 2011, 15:35 #83
Drenus: dawidlp92
słyszałeś o Cristiano Ronaldo?
» 7 czerwca 2011, 15:35 #82
Gozdal: D.Beckham :D
» 7 czerwca 2011, 15:58 #81
grobla95: hahahahah aleś powiedzial dawidlp92
» 7 czerwca 2011, 16:09 #80
dawidlp92: beckham bo wariował i pokłócił sie z fergusonem a jesli by za naniego dali taką kase jak za ronaldo to też bym się nie dziwił jesli by doszło do transferu heh
» 7 czerwca 2011, 22:41 #79
piotrek8553: od poczdku chcailem zeby przyszla trojka DE GEA, YOUNG I MODRIC ALBO YOUNG ale nie pogniewalbym sie na nasriego lub sancheza ale jak bedzie tylko tak trojak to bedzie super jeszce licze na cleverleya i welbecka ktorych lubie bardzo!!
» 7 czerwca 2011, 15:07 #78
spOntan: to ile tych Young'ów ma przyjść, bo się pogubiłem ;/ :D
» 7 czerwca 2011, 15:10 #77
slawekmatera: mi sie wydaje że Ashley byłby świetnym transferem! przede wszystkim była by niesamowita moc na skrzydłach Nani, Young, Valencia, Park do tego młodzi Claverley, Welbeck i wtedy można walczyc o wzystkie puchary, zreszta już nie raz mieliśmy problemy ze skrzydłami i musiał tam Gibson, bądź Fletcher. Wiadomo sezon długi meczy wiele więc myśle że na brak gry nikt by nie narzekał
» 7 czerwca 2011, 14:44 #76
LolekPRO: Jest! Czekałem na tą wiadomość uwielbiam jego gre, jeszcze zobaczycie co pokaże w 11/12 sezonie. ;]
» 7 czerwca 2011, 14:43 #75
inekk10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 14:40

Modrić\Snejider+Nani+De Gea+Young .
Celowo napisałem Nani, ponieważ musi On zostać za wszelką cenę !
Aha i ja uważam że Nani jest obecnie naszym najlepszym skrzydłowym ale rotacja musi być w składzie.
Mimo tego Nani prawe skrzydło Ashley na lewe a Valencia i Park do zmian.
» 7 czerwca 2011, 14:37 #74
Roo10ney: Bardzo ciekawy transfer, pod skrzydłami Sir Alexa myśle że Ashley stanie się jeszcze lepszym zawodnikiem. Oby tylko nie sprzedawali Naniego bo to będzie największa głupota jaką mogą zrobić. Valencia, Nani, Young, Giggs i JS Park. Skrzydłowych już mamy zapas :)
» 7 czerwca 2011, 14:32 #73
Cleverley: nie.!wolę Sancheza ; (
» 7 czerwca 2011, 14:31 #72
sisinho: Sanchez woli Barcelonę . Jednak od Younga wolę Nasriego - młodszy i raczej na tym samym poziomie.
» 7 czerwca 2011, 14:35 #71
spOntan: wieczni malkontenci, tak źle i tak nie dobrze. Trochę optymizmu :)
» 7 czerwca 2011, 15:11 #70
Carrambucho92: Teraz mnie ciekawi co z Nanim...
» 7 czerwca 2011, 14:28 #69
michalk86: Szczerze mowiac bardzo brakowalo mi transferow, jesli faktycznie uda sie kupic Younga + rozgrywajacego (Modric/Snijder) to bedziemy mieli straszny mlyn w srodkowej linii. Pilkarzy od groma :D az szkoda sadzac na lawe Naniego/Parka/Carricka/Fletchera/Andersona. SAF bedzie mial niezle "problemy" z zestawieniem skladu jesli te transfery dojda do skutku.
» 7 czerwca 2011, 14:26 #68
Halas1234: ciesze się że przychodzi mozemy go za 4 lata sprzedać za 35mln zobaczycie.!
» 7 czerwca 2011, 14:17 #67
Man1878Utd: a czemu od razu myślisz żeby go sprzedać .? jeśli okaże się bardzo dobrym transferem to zostanie na dłuuuugie lata .
» 7 czerwca 2011, 16:17 #66
Melquiaves: Sanchez prawdopodobnie jest lepszy, w znaczeniu bardziej utalentowany. Czy bylby lepszy w EPL? Trudno powiedziec, ale jedno jest pewne. Young jest solidny i jest sprawdzony. Dobry drybler, dobrze dosrodkowuje, podaje i jest w miare szybki. Do tego potrafi wykonywac stale fragmenty gry, czego ostatnio bardzo nam brakowalo. Z pewnoscia dobry transfer, ale jako, ze ma rok do konca kontraktu wart max 15 mln.
» 7 czerwca 2011, 14:14 #65
H2O1994: No to Nani rezerwa, choć i tak Park grałby w pierwszym składzie.
» 7 czerwca 2011, 14:11 #64
eKB: zdecydowanie opłaca się ten gracz pokazał już że może walczyć o miejsce w składzie z takimi piłkarzami jak Nani, no włąśnie apropo jeżeli Young faktycznie do nas dołączy to musimy również ztrzymać Naniego jeżeli on odejdzie nigdy nie wybaczę tego SAF'owi
» 7 czerwca 2011, 14:10 #63
hitman90: Wydaje mi sie, ze ten transfer to nie jest jakas super informacja. Prezydent Udinese oficjalnie przyznal, ze MU walczy(lo) o A. Sancheza. Transfer Younga raczej wyklucza Sancheza, bo po co nam 5 skrzydlowych?
» 7 czerwca 2011, 14:07 #62
fjoord: tylko ze Sanchez niekoniecznie musi grac na skrzydle - tak samo jak i pozostali - najlepiej pokazuje to przyklad Giggsa czy chociazby Roo - ktory w roli cofnietego napastnika/rozgrywajacego czuje sie nadspodziewanie dobrze.
Wydaje mi sie ze to kwestia umiejetnosci pilkarza i przeglad pola jest najwazniejsze dla Fergusona a nie to na jakiej pozycji dany zawodnik gra w chwili obecnej.
» 7 czerwca 2011, 14:31 #61
Adamo96: Dobre info :D Jeszcze tylko niech SAF postara sie sciagnac do siebie De Gee, Sneijdera i Sancheza i bedzie git :D
» 7 czerwca 2011, 14:07 #60
18Lukasz78: Czekam już na oficjalną wiadomość .
» 7 czerwca 2011, 14:03 #59
Kubamanutd1997: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 13:49

Young + Modrić+ De gea + (Sanchez) i liga mistzrów i premier league nasze
» 7 czerwca 2011, 13:46 #58
Gozdal: Sanchez jedną nogą w Barcelonie, 20-25mln + Bojan ;]
» 7 czerwca 2011, 14:08 #57
grandes: Young+Modric+ De Gea i powinno być dobrze.
» 7 czerwca 2011, 13:42 #56
swiety1: Nie wiem skąd taka niechęć do Younga to bardzo dobry zawodnik który gra już parę lat na równym wysokim poziomie w najlepszej lidze świata. Jego forma jest stabilna i nie przeplata dobrych meczów ze słabymi co przytrafia się Naniemu. Zastanawiam się skąd się biorą zachwyty nad ''gwiazdami'' typu Sanchez nie mówię że nie jest utalentowany ale pokazał się w jednym sezonie i większość myśli że jest lepszy od Younga który gra na wysokim poziomie kilka lat
» 7 czerwca 2011, 13:32 #55
JuliaMUFC: Po tej wypowiedzi jestem bardziej przekonana do niego.
» 7 czerwca 2011, 14:01 #54
spOntan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 15:15

no a dodatkowo napisałbym bym, że jest ograny w PL, i te warunki nie są dla niego straszne, a co by było gdyby przyszedł Sanchez? mógłby się wkomponować w ligę lub też nie, i byłby klops
» 7 czerwca 2011, 15:13 #53
Taurus: Jak dla wikipedi to on jest już w klubie o nazwie... Liverpool :) - ciekawe co czy to prawda.
» 7 czerwca 2011, 13:29 #52
CSI: Abramowicz daje za Sneijdera 40mln
» 7 czerwca 2011, 13:29 #51
klitschko: Wiecej o zainteresowaniu MU Xherdanem Shaqirim
footballpress.net/?action=read&idsel=86175
goal.com/de/news/968/transfermarkt/2011/06/06/2520433/bericht-xherdan-shaqiri-steht-bei-manchester-united-auf-dem
» 7 czerwca 2011, 13:27 #50
Sapphir: Wszystko pieknie, dajcie mi Snejdera zrobie wszystko ^^ Nasri to fail i SAF o tym wie, nie bedzie u nas. Ten mlody Martin naprawde wczoraj wymiatal, zobaczymy zreszta =) napewno kazdy z nas bedzie zadowolony jak nigdy ! Glory..
» 7 czerwca 2011, 12:54 #49
fat1xd: Ludzie nie da się grać całego sezonu 4 skrzydłowymi... W tym Giggsem, który raczej przejdzie do środka, bo gra na skrzydle jest bardzo męcząca, a u niego nie jest już tak kolorowo z kondycją i wytrzymałością. Dlatego Young się przyda, zwłaszcza, że to uniwersalny zawodnik. Nani, Valencia, Park i Young to wygląda fajnie i solidnie.
» 7 czerwca 2011, 12:50 #48
Pomarancz: Czyli jednak nici z Sancheza.
» 7 czerwca 2011, 12:45 #47
14Chicharito14: Dobra decyzja. Myślę jednak, że SAF powinien się skupić na kupnie środkowego pomocnika np. Sneijdera. Ogladalem mecz Francja4 -1 Ukraina i tam grał taki 23letni wlasnie srodkowy pomocnik Marvin Martin mysle ze tez moglby się przydać;p
» 7 czerwca 2011, 12:36 #46
designer: wielu jest zawodnikow tego typu co Martin, ja bym chcial np. Javiera Corteza z Pumas, ktory blyszczal w finalowym pojedynku ligi meksykanskiej, ale to sa tylko przeblyski i milion podobnych im graczy. Bardzo sie ciesze ze Young prawie jest u nas i licze ze to nie plotka bo naprawde sie wkurze. Czekam az go kupia nasi dzialacze i poszukaja kolejnych wzmocnien, bo na tym transferze nie wolno zaprzestac dzialan na rynku transferowym. Nastepnym celem licze ze bedzie wlasnie Sneider chociazby, ktory z racji ze jest graczem nie tylko utalentowanym ale i Oranje, ktorym kibicuje "od urodzenia" to chcialbym go widziec rowniez na OT, bo Van der Sar zakonczyl juz kariere i chcialbym by United mialo nadal chociaz jednego gracza Holandii w skladzie. Tak wiec Young i Sneider- to wedlug mnie priorytety, ktore trzeba sfinalizowac jak najszybciej.
» 7 czerwca 2011, 12:43 #45
dreddx: Mysle, ze konkurencja na skrzydle to jeden z podstawowych celow Sir Alexa. Pragne przypomniec postawe Valencii w finale LM, gdzie komentator wymienial jego nazwisko tylko w kontekscie zawodnika faulujacego. Nawet jesli chlopak mial naprawde udane wystepy po powrocie z rekonwalescencji to jednak w meczu o najwyzsza stawke nic nie pokazal.

Park to nie jest typowy skrzydlowy. Jego rola na boisku jest zgola inna niz klasycznego skrzydlowego.

Nani za to zeby pokazac pelnie umiejetnosci potrzebuje troche swobody. Nie moze byc caly czas przypiety do linii bocznej.

Ryan lada moment tez juz zakonczy kariere. To moze byc jego ostatni sezon. Po co szukac nastepcy na ostatnia chwile?

Uwazam, ze transfer Younga to swietne posuniecie ze strony Sir Alexa. Oby tylko nie stalo sie z nim to co z Milnerem po odejscu z AV do City.
» 7 czerwca 2011, 12:31 #44
Veon: United to nie City i zapamiętaj to sobie :D
» 7 czerwca 2011, 13:46 #43
dreddx: Widze, ze nie zrozumiales kontekstu wypowiedzi. Wydaje mi sie, ze Milnera nie zmarnowal klub jako tako, tylko poprostu nie sprawdzil sie w mocniejszej druzynie. A mow co chcesz City mocniejsze jest od AV.
» 8 czerwca 2011, 15:45 #42
urban7: Wejdźcie na Wikipedię i w wersji angielskiej Ashley ma podany Manchester United jako obecny klub. Ciekawe, co? Jeszcze żaden serwis nie podał informacji o transferze, heh. Wiki rządzi! :)
» 7 czerwca 2011, 12:23 #41
Lukixp: ja widze, ze liverpool :P
» 7 czerwca 2011, 12:45 #40
spOntan: Wikipedię może sobie każdy dowolnie edytować, ja tam mogę wpisac Real Madryt i co? nie ma się nią co sugerować.
» 7 czerwca 2011, 13:09 #39
DahDah: Ej , może kulturalniej ośle?
to nie rynsztok.
» 7 czerwca 2011, 15:26 #38
AFCAMUFC: no to czekamy na oficjalne info
» 7 czerwca 2011, 12:17 #37
adisman17: Dobry transfer Young musi być ziennikiem Valencii i Naniego. Myślę, że będą częste rotacje w składzie to ważne.
Jednak myślę, że mamy dobrych skrzydłowych i potrzeba nam 1 albo 2 solidnych rozgrywających co będą walczyć jak Xavi i Iniesta ! Tyle w temacie
» 7 czerwca 2011, 12:12 #36
pietras: SAF wie że skrzydłowym często przydarzają się kontuzje (w tym sezonie cała trójka Valencia, Nani i Park miała pewne problemy zdrowotne) i chce zwiększyć konkurencję na skrzydle.
I jeśli któryś ze skrzydłowych miałby przejść do środka to najprędzej Nani lub Park.

Szkoda tylko że prawdopodonie przyjdzie Young a nie Sanchez. Young jest bardzo dobrym, solidnym zawodnikiem ale nie ma szans zostać mega gwiazdą i liderem zespołu a Sanchez mógłby być drugim CR9.
» 7 czerwca 2011, 12:10 #35
Cooyava: potrzebujemyprzede wszystkim zgranej paki, a nie mega gwiazd... to przede wszystkim
» 7 czerwca 2011, 12:20 #34
SEBEKMU11: chyba CR7
» 7 czerwca 2011, 12:23 #33
Najkmanus: mega gwiazdą może być Nasri i niesamowicie czekam na ten transfer
» 7 czerwca 2011, 12:24 #32
Quba18: Szczerze? Chyba zwymiotowałbym widząc Nasriego w koszulce United.
Może jest dobry, ale nie darze go sympatią, tym bardziej po tym jak chce odejść z Arsenalu do nas - jednych z największych rywali. Dla mnie wystarczą 3 transfery tak jak większość uważam, że Young, De Gea i Sneijder i mamy kompletną ekipę.
» 7 czerwca 2011, 12:43 #31
KING: good news :) jeszcze Snejider by się przydał
» 7 czerwca 2011, 12:07 #30
Cooyava: Ja myślę, że to dobry transfer. Większa rotacja i konkurencja wpłynie korzystnie na team. Poza tym jeśli oglądało się Young'a w lidze, czy chociażby w ostatnim meczu Anglików ze Szwajcarami, to widać, że jest to zawodnik niesamowicie wszechstronny w przeciwieństwie do np. Valencii, który kurczowo trzyma się prawej flanki. Umie rozegrać w środku, a nawet odpowiednio znaleźć się w polu karnym i wykończyć akcję strzałem.
» 7 czerwca 2011, 12:06 #29
Szaman0: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 12:04

Panowie i panie wg wikipedi to jest Skrzydłowy /Napastnik :)
» 7 czerwca 2011, 12:04 #28
Bovver: wg wikipedi Jagiełło pod Grunwaldem w 1410r użył smoków. Tak że korzystaj dalej z wikipedi ;)
» 7 czerwca 2011, 12:53 #27
Szaman0: Dobra wiadomość !
» 7 czerwca 2011, 12:02 #26
Bovver: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 11:58

Skrzydłowy tylko po co? Mamy 4 Giggs nie ma juz 20 lat i nie wiadomo czy po nadchodzącym sezonie nie odejdzie. Więc ok niby zakup trafny ale z drugiej strony skrzydłowy to nie jest pilna potrzeba! Środkowych nam potrzeba. NO chyba ze Nani odejdzie, wiadomo Giggs nie ma 20 lat i nie pojedzie w każdym meczu po 90 minut to transfer niby trafny, ale to jest takie zakładanie najgorszego scenariusza. Sądzę iż SAF oscyluje pomiędzy opcjami Przerobienia Younga na środkowego ( pod warunkiem ze zostanie Nani) lub Szykuje się na odejście Naniego dlatego zabezpiecza skrzydło nie kupujac środkowego bo uwaza iz Cleverley moze wyrosnąć w tym sezonie. Osobiście jestem skłonny opcji pierwszej
» 7 czerwca 2011, 11:58 #25
lukasRedDevils: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 11:55

a tak poza tym to co z środkowym pomocnikiem ? ... sprzydałby się nam np. sneijder
» 7 czerwca 2011, 11:54 #24
lukasRedDevils: young to dobry zawodnik szybki i dynamiczny , więc szykuje się rywalizacja na obu flankach między valencią i nanim [ mam tylko nadzieje że nani nie odejdzie do realu ...]]
» 7 czerwca 2011, 11:50 #23
Busby: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 11:48

@Marcinwp91
"Park różnie z formą? Podaj mi spotkanie w którym Park grał od pierwszej minuty i nie zagrał na swoim optymalnym poziomie? Oprócz tego Finału Ligi Mistrzów, gdzie oprócz Rooneya nikogo nie było na boisku..."

Vidic trochę był
» 7 czerwca 2011, 11:46 #22
szalik666: Ten Shaquiri to jeb...cie z lewej nogi jak nic:) nie slyszalem nigdzie o nim ciekawe czy sa jeszcze jakies inne zrodla mowiace o jego transferze do mu
» 7 czerwca 2011, 11:46 #21
luk1920: Po 1 jak dla mnie priorytetem powinien być zakup środkowego pomocnika np Modric oraz bramkarza, bo coś o transferze Hiszpana cicho się zrobiło.

Po 2 to nie są jeszcze oficjalnie informacje o transferze, pismaki sobie pisać mogą, a co będzie nigdy nie wiadomo.

Po 3 SAF po finale ligi mistrzów mówił, że przebuduje skład, więc wątpie, że na zakupie 3 piłkarzy się skończy.
» 7 czerwca 2011, 11:42 #20
Elventar: fjord jaja se robisz kupowanie na sile zawodnikow byle przeciwna drużynie się nie umocniła to jest żalosne i nie w stylu manchesteru predzej realu (kupili już 3) albo barcy która co pół sezonu kupuje super gwiazde ;s
» 7 czerwca 2011, 11:39 #19
fjoord: a kto mowi o kupowaniu na sile? Od jakiego czasu Ferguson obserwowal Younga? Wiec nie mow mi chlopie ze to jest kupowanie na sile.
» 7 czerwca 2011, 11:49 #18
devils18: I bardzo dobrze.
» 7 czerwca 2011, 11:38 #17
fjoord: ludzie - po co panika - sezon transferowy dopiero sie zaczal :D
SAF powiedzial ze kupi 3 zawodnikow - ale pamietajcie ze to bylo PRZED finalem LM. Po finale zapewnie zmienil zdanie, a wiemy juz ze Gill powiedzial ze to bedzie gorace lato jesli chodzi o transfery. Ja tam sadze ze oprocz De Gei i Younga przyjdzie jeszcze co najmniej 2 jesli nie 3 graczy.
Lepiej miec Younga u siebie niz jak mialby grac dla scousersow.
» 7 czerwca 2011, 11:36 #16
Marcinwp91: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.06.2011 11:33

Miałem dać odpowiedź a dałem nowy post, sorry.
» 7 czerwca 2011, 11:31 #15
rvn10: Np. wspomniany finał LM i powiedzmy sobie szczerze, z Parkiem to jest różnie może zagrać świetną połowę sezonu, a w drugiej kaleczyć...nie raz już tak było w przeszłości, gdzie wieszano na niego psy, a z jego dyspozycją jak mówię może być różnie. Dlatego przydałby się skrzydłowy w osobie Younga ;)
» 7 czerwca 2011, 11:35 #14
rvn10: I nie poprzesadzajcie z tym,że Young będzie grzał ławe, już SAF dopilnuje, żeby zagrał wystarczająco dużo spotkań i nie zapominałbym o rotacji składem.
» 7 czerwca 2011, 11:31 #13
Elventar: moje skromne zdanie
1.strata pieniedzy
2.jak już musieli ogos kupowac to mogli sie szarpnac na sancheza albo hazarda mlodszy i lepszy jest od yonga
3.a gdzie rozgrywajacy ?
4.saf powiedzial ze kupi max 3 zawodnikow czyli young,de gea, i pewnie jakis dzieciak na srodek pomocy ktory bedzie zmienikiem lub bedzie gral tylko dla rezerw ...bo na snajdera,modrica watpie ze sie szarpna
5.a jednak to niestety prawda ;s kiedys byly plotki ze manchester bedzie kupowal czesciej anglikow co rio powiedzial ze to beznadziejny pomysl a jednak to prawda ;s
» 7 czerwca 2011, 11:30 #12
Marcinwp91: Szkoda, że to nie my ściągamy zawodników do United :D
» 7 czerwca 2011, 11:29 #11
NanoUnited: hell yeah!
» 7 czerwca 2011, 11:28 #10
klitschko: Do MU trafi prawdopodobnie kolejny pomocnik, Xerdan Shaqiri z Basel bbc.co.uk/indonesia/olahraga/2011/06/110605_unitedswiss.shtml
» 7 czerwca 2011, 11:27 #9
blejd7: Chłopak jest niezwykle zdolny. W Basel grał bardzo dużo i na wysokim poziomie. Nie będzie to od razu wzmocnienie pierwszego składu ale za 2 lata po odejściu Giggsa mógłby grać na lewej. Ja ciągle mam nadzieję, że SAF kupi Hazarda. Może grać zarówno w środku jak i na lewej pomocy. A Younga bije na łeb swoją techniką i przyspieszeniem
» 7 czerwca 2011, 11:57 #8
hitman90: Tez mi sie zdaje, ze Hazard/Sanchez bylby lepszy. Ale skoro klub sciaga niemal na pewno Younga, to po co kolejny skrzydlowy?
» 7 czerwca 2011, 14:08 #7
Marcinwp91: Ten transfer to strata pieniędzy według mnie =/ Po co nam kolejny skrzydłowy? Mamy Valencię i Naniego, z powodzeniem na skrzydle może grać Park i Giggs, nam jest potrzebny rozgrywający, tylko...
» 7 czerwca 2011, 11:21 #6
bronislaw: popieram. chyba ze SAF chce go przerobic na srodkowego. Ale cos mi sie zdaje ze young po lewej, Ant po prawej a Nani ławka...a szkoda bo uwazam ze zasluguje na gre w pierwszym skladzie. Ja bym powalczyl o Nasriego. (lub oczywiscie sneijdera)
» 7 czerwca 2011, 11:26 #5
rvn10: Young jest potrzebny United, bo Giggs nie będzie grał w każdym spotkaniu, a z Parkiem to może być różnie z formą. Przydałby się jeszcze Sneijder i De Gea i możemy zaczynać nowy sezon z nadzieją na trefea.
» 7 czerwca 2011, 11:29 #4
kenyy: Panowie nie starajcie się być mądrzejsi od Menagera..
Zapewne jakiś pomysł na Younga ma, inaczej by go nie sprowadzał :)
» 7 czerwca 2011, 11:31 #3
Marcinwp91: Park różnie z formą? Podaj mi spotkanie w którym Park grał od pierwszej minuty i nie zagrał na swoim optymalnym poziomie? Oprócz tego Finału Ligi Mistrzów, gdzie oprócz Rooneya nikogo nie było na boisku...
» 7 czerwca 2011, 11:32 #2
blejd7: np. na początku sezonu oraz w poprzednich sezonach. Osoby, które kibicują United dłużej niż od początku tego sezonu wiedzą, że z Parkiem nie zawsze jest tak dobrze. Walczy zawsze ale nie zawsze z jego walki jest jakiś pożytek dla drużyny
» 7 czerwca 2011, 11:53 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.