Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Gill: Lato bardziej pracowite niż zwykle

» 30 maja 2011, 17:13 - Autor: matheo - źródło: Manchester Evening News
Dyrektor wykonawczy Manchesteru United David Gill spodziewa się bardzo pracowitego lata. Intensywny pod względem transferów ma być zwłaszcza czerwiec.
Gill: Lato bardziej pracowite niż zwykle
» David Gill w najbliższych tygodniach będzie pracował nad wzmocnieniami Manchesteru United
– Podczas tegorocznego lata pracy będzie więcej niż zwykle – przyznał Gill w rozmowie z MUTV.

– W pewnym momencie wyjadę w czerwcu na urlop i wrócę na początek naszego tournee, ale jestem przekonany, że przez najbliższe tygodnie będę zajmował się kwestiami transferowymi – dodaje Gill.

W ostatnich tygodniach z Manchesterem United najczęściej łączeni są Ashley Young (Aston Villa), Wesley Sneijder (Inter Mediolan) i Luka Modrić (Tottenham). Nie wiadomo, czy Czerwonym Diabłom uda się pozyskać któregoś z wymienionych zawodników. Pewne wydaje się natomiast przejście Davida De Gei z Atletico Madryt.


TAGI


« Poprzedni news
Scholes mierzy w 20. tytuł mistrza Anglii
Następny news »
„Chcę, aby Berba z nami został”

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (120)


dawidlp92: oglądałem pastore - dobry jest
» 1 czerwca 2011, 18:28 #117
Gallacher: Boże przestańcie już z tym Sneiderem ;| ręce opadają jak nie Stekelenburg to zaś Sneider :|
» 31 maja 2011, 16:36 #116
eKB: Moje wymarzone okienko to przyjście De Gei co jest prawie pewne, Sneijder fantastyczny rozgrywający i Young jeden z moich ulubionych graczy w PL a ciekawym zawodnikiem jest też Lass wykonuje kawał solidnej roboty naprawdę warto go wziąć pod uwagę
» 31 maja 2011, 15:14 #115
pawel030690: Najbardziej przydałby się:
- Snijder w miejsce kończącego kariere Scholesa
i również można by pozyskać:
- De Gea za VDS
- Nasri
- Young
i oczywiście przedłużenie kontraktu z Owenem
» 31 maja 2011, 12:14 #114
sakjaszfili: nie dajmy się zwariować za bardzo, jak widzę co wy tu piszecie to az mnie strzela h....uj ze tak powiem przecież to pewne ze nie będzie Walijczyka Bela chodź co do tego ze jest znakomity nikt nie ma wątpliwości, to samo ze Snejderem przecież jak byśmy chcieli go kupić to byśmy go kupili jak przechodził z realu albo chociaż w tamtym sezonie jak nie miał jeszcze nowego kontraktu, teraz to możemy sobie szyszki zbierać, albo szukać po lasach graczy nie wiadomo skąd, bardzo dobre rozwiązanie to modric ja go chciałem jeszcze jak był w CSKA, nie wiem jak tam jego kontrakt i ile jeszcze będzie trwał ale myślę ze ciężko będzie go wyciągać za marne 20 mln na pewno nie, Hazard może i spoko talent jest ale na pewno krzykną tyle ze się posramy po za tym tez kontrakt przedłużył zima bodajże, de Rossi fajny grajek mógł bym go nawet porównać z grającym Scholsem albo i Royem Keane pod względem agresywności, a czasem przyznam ze mi brakuje, kogoś takiego kto wejdzie wytnie i pokaże co można a czego nie, jest kilku środkowych których przespaliśmy bo maja już kontrakty na 5 lat tak wiec nic z tego ciekawi mnie co przyjdzie ale o tych gwiazdach co napisałem możemy zapomnieć modric i de rossi są w naszym zasięgu, Young to dobry zakup będzie za te 15 mln ale popatrzcie ile skrzydłowych będzie ;d codziennie wchodzę z rana i mam nadzieje ze na głównej będzie coś ze Oficjalnie ktoś już jest u nas no ale niestety, jednak mam nadzieje ze wejdę któregoś dnia i będę pozytywnie zaskoczony, po za tym nasz Anderson jest mocny tylko musi mieć mniej zadań w defensywie po za tym Silny gracz, no i młody Pogba zobaczymy
» 31 maja 2011, 10:49 #113
abcd89: Przy okazji ten rzekomej łamliwości Bale'a to zagrał w tym sezonie 41 meczy. Gdyby pewien osobnik mu nie rozwalił nogi miałby kilka więcej. Dla nas idealny, najszybszy skrzydłowy jakiego widziałem od dawna, całkiem niezłe wrzutki i zawsze wraca do defensywy pomóc bronić. Idealny.
» 31 maja 2011, 10:46 #112
woj92: Zakładając że De Gea już mamy to priorytetem jest zakup Bale'a. Wszyscy mogą mówić Young to i tamto, ale to nie jest zawodnik klasy światowej, a w tej chwili takiego nam potrzeba żeby w końcu obsadzić lewe skrzydło a nie kombinować: to Nani, to Park a może dziadek Giggs. Bale i Nani to by była najlepsza para skrzydłowych w PL a może nawet na świecie. Po drugie jak my nie kupimy Bale'a to kupią go Szejki albo Chelsea i wtedy będzie problem.
» 31 maja 2011, 09:48 #111
brazylianwisnia: gorzej jak bedzie pracowite bo bedzue trzeba sprzedac 6 z podstawy i znalezc nastepcow za 20mln lacznie.
» 31 maja 2011, 00:23 #110
lukas0970: Oj pracowite lato bedzie , zlaszcza ze niewiadomo kogo kupic .. bardzo chcialbym Snejidera , lecz to chyba niemozliwe , Modric nie bardzo go u nas widze , Bale dobry jest , ale co z tego jak caly czas lapie kontuzje , moze Geatoze z Borussi widzieliscie jak on gra chyba z 15 asyts wbil w tym sezonie , i chetnie bym go u naswidzial zwlaszcza ze ma 18 lat . W kazdym razie SAF i Gill beda musieli sie przyjrzec i poszukac dobrego rozgrywajacego , a wtedy Chicha & Roo beda koszmarem bramkarzy ...
» 30 maja 2011, 23:38 #109
tom90: Ej, czy tylko ja myślałem po przeczytaniu tytułu że chodzi o prezesa Lato ? ;D
» 30 maja 2011, 22:50 #108
DevilFan: chyba tak, moje pierwsze skojarzenie to transfer De Gei i jego ballady.
» 30 maja 2011, 22:54 #107
Wik: Ja jak zobaczyłem słowo 'pracowite' to już odrzuciłem taką opcję. Lato i pracowitość to się wyklucza.:)
» 30 maja 2011, 22:59 #106
hetmanek: Ogólnie to wszystko ładnie pięknie , ale póki nie ma transferów oficjanych ja sie wypowiadał nie będę bo po co tracic czas na pisanie kogo tu kupic . Wiadomo że tacy piłkarze jak : Kuszczak , Hargreaves , Scholes , Van der Sar , Neville , Giggs , Brown może Evans i Owen odejdą bo sa już po prostu nie przydatni dla całego zespołu z szacunkiem dla Giggsa ale niech on lepiej idzie godnie na emeryture piłkarską a nie robił z siebie weterena niech idzie do Milanu tam odmłodzi skład :) żart .
Ja tam nie mam typów piłkarzy którzy mają przejsc do Manchesteru United widza po wypowiedziach kolegów z devilpage chcielibyście widziec w Man U , Gareth Bale , Alexis Sancheza , Wesley Sneijder , Marka Hamsika i Davida de Gea zdaje sie na wsze gusta może i są oni warci i dostępni dla Man U . GLORY GLORY Manchester United Team !!
» 30 maja 2011, 22:34 #105
ripper: bez komentarza....
» 30 maja 2011, 23:02 #104
Innowierca: a ja skomentuję (choć w zupełności Cię ripper rozumiem) - hetmanek, ty baranie, jak masz pisać takie bzdety (m. in. Giggs`y na emeryturę?!), to lepiej obierz ogórki i zrób mizerię na obiad, przynajmniej mamie pomożesz...
» 31 maja 2011, 02:59 #103
CichyManUtd: Co do giggsa to zauważyłem ,że w tym sezonie już nie te siły ,oczywiście jest znakomitym piłkarzem ,ale widać że nie ma tyle tlenu kiedy traci piłkę rzadko kiedy się ugania za zawodnikiem który przejął a właśnie tacy są potrzebni to 1 składu.
» 31 maja 2011, 06:48 #102
hetmanek: Morda psie bo ci kaganiec załoze
» 31 maja 2011, 18:24 #101
Milczek1878: Moim zdaniem, powinnismy sprzedać sporo zawodników takich jak min: Berba, Ji-sung, Carrick, Kuszczak i moze kilku i kupic w to miejsce mlodych, utalentowanych, lub po prostu jakies glosniejsze nazwiska, które wpasowałyby się w nasz styl, oby nie było beznadziejnych transferów . Mysle ze świeżość w zespole się przyda
» 30 maja 2011, 22:20 #100
gosc1234: kto jak kto ale Ji - Sung powinien zostać, wg mnie Berba też
» 31 maja 2011, 20:19 #99
gradinio: chcialbym Ashleya Younga w Manchesterze ale po co on jak jest Nani i Valencia
Luka Modrić lub Wesley Sneijder jak najbardziej
a David De Gea to oczywiste ze tak :)
» 30 maja 2011, 22:14 #98
Innowierca: a choćby po to, by zwiększyć konkurencję, mieć większe pole manewru (tzw. rotacja składu, kolego), przy ustalaniu składu, gdy gra się 50-60 meczy w sezonie, zwłaszcza w PL
» 31 maja 2011, 03:02 #97
chudy1948: Że tak powiem Fergi się zdenerwował po finale LM i na 90% będzie Bale :)
» 30 maja 2011, 21:53 #96
pawelekoj: chcę w to wierzyć:)...mój nr1!
» 30 maja 2011, 22:07 #95
CichyManUtd: przeciez Totenham go nie puści do manchesteru
» 31 maja 2011, 07:00 #94
fjoord: dzisiaj w prasie podali ze MU zlozylo oferte za Modrica - ale jak wiadomo gazety typu Sun, Daily Mail i Guardian - wiec plota plota plota
» 30 maja 2011, 21:49 #93
Masaccio: Nasri - OP
Adam - DP
Hazard - LS/PS
Young - LS/PS/OP
Jakiś bramkarz do tego.
No i frytki :P

No i moim marzeniem jest Gareth Bale, ale to chyba nie możliwe ...
» 30 maja 2011, 21:25 #92
DevilFan: i co zrobisz z Andersonem Fleczem Drewnem i Rudym wyrzucisz ich spoko.
» 30 maja 2011, 22:56 #91
Masaccio: drewno nie powinno grać,
rudy kończy pewnie karierę, tylko jeszcze zwleka z decyzją,
a reszta ma być, będzie większa walka o pierwszy skład
» 31 maja 2011, 07:10 #90
Klimaa: Nareszcie coś się dzieje! Zbyt długo był marazm jeśli chodzi o transfery! Skład mam naprawdę dobry, a kilka transferów spowoduje że będziemy jeszcze silniejsi.
» 30 maja 2011, 21:20 #89
Adam19: Snajder by się przydał ;d
» 30 maja 2011, 21:24 #88
1993greg: Moim zdaniem powinniśmy kupić dwóch już dobrych pomocników, bo co z tego że kupimy jednego jeżeli dostanie kontuzje i znowu przez miesiąc dwa, trzy środek pomocy będzie miał problemy z zdominowaniem środka pola nawet z przeciętnymi drużynami. Młodego i perspektywicznego pomocnika już mamy a jest nim Cleverley. Kolejną osobą na którą Ferguson powinien zwrócić uwagę chcąc wzmocnić środek pola jest np. Paul Pogba z młodzików. Nie chodzi mi o to żeby grał od razu w pierwszym składzie w Premier League ale np. w pucharze Ligi Angielskie. Ci co oglądają czasami skróty meczów naszej młodszej drużyny pewnie nie raz zauważyli że potrafi on nieźle podać i co ważne strzelić z dystansu. To tyle jeżeli chodzi o środek pomocy, myślę że większość z was się ze mną zgodzi.

Pamiętajcie jeden przegrany finał a nawet dwa nie mogą wam przysłonić naszych osiągnięć z ostatnich lat!!
» 30 maja 2011, 21:17 #87
dawidlp92: ej no nie wiem chcecie coś wygrać grając pięknie, czy jak inter kalecząc i cudem znaleźć się w finale
nie mówie żeby sprzedać połowe składu ale takie wzmocnienia jak :
sneijder young bale stekelenburg podniosły by jakość naszej gry
a tak wogóle to sprzedałbym tylko kuszczaka i owena
» 30 maja 2011, 21:03 #86
Lukixp: tak owena sprzedasz, przeciez mu sie teraz kontrakt konczy
» 30 maja 2011, 22:16 #85
wrobel1992: Odnoszę wrażenie że jeśli nie wzmocnimy środka to pieprzona Barca zawsze będzie krok przed nami:/
» 30 maja 2011, 21:02 #84
dawidlp92: no i ja cie popieram ale i na skrzydło przydałby się jakiś player
» 30 maja 2011, 21:04 #83
gosc1234: dawdlp92 Nasri byłby dobry na skrzydło :-)
» 30 maja 2011, 21:21 #82
ytr654ytr: Eeeee... Nie rozumiem co oni tu napisali... Przecież Snejder wyraził się jasno, że nie zamierza przechodzić do MU ani co więcej do żadnego innego klubu. Nawet wypowiedział się, że zostanie w Interze do końca kariery.
» 30 maja 2011, 20:52 #81
bober89: to że piłkarz tak mówi w wielu przypadkach o niczym nie świadczy, a tu jest napisane, że ŁĄCZENI SĄ a w domyśle PRZEZ MEDIA... więc chodzi tylko o domysły dziennikarzy
» 30 maja 2011, 22:04 #80
Lukixp: smiesza mnie ci co chca "sneidera" i tym podobnych wykladajac 50mln, a nawet nie umieja napisac poprawnie ich nazwisk. uslyszeli gdzies ze sa zaj.ebisci i robia transfery niczym w fife. (jestem za transferem Sneijdera, podalem tylko jako przyklad:P)
» 30 maja 2011, 20:49 #79
mateuszr20471: Do srodka biorac pod uwage cene, wiek, umiejetnosci i doswiadczenie w europejskich pucharach najlepiej nadaje sie Luka Modric. W Europie doswiadczenie takiego jak Wes Sneijder nie ma, ale jak gral to gral znakomicie.
» 30 maja 2011, 20:49 #78
Roo10ney: Do środka pomocy kogoś z charyzmą, jajami i charakterem oraz doświadczeniem. Min. 26 lat żeby miał doświadczenie. To obok bramkarza chyba najważniejszy zakup.
» 30 maja 2011, 20:42 #77
pawelekoj: po 1 potrzebujemy kogoś z charakterem do pomocy i z przysłowiowymi jajami bez urazy ale nasza pomoc to może poza Scholes'em to klup dżentelmena fair play aż do bólu a trzeba im kogoś kto pokaże że nie pęka przed nikim i marzy mi się w tej kwestii Gareth Bale...którego kiedy widziałem w kilku meczach to jest jak taran CR7 bez techniki za to z dużo większą siłą i do dziś nie mogę przeżałować że przegraliśmy z Tottenhamem walkę o niego...jak można wydawać na Bebe w ciemno 8 milionów funtów jak można za Andersona kontuzjowanego dawać 17 milionów a żałować 10 na gościa który od dziecka styka się z angielską piłką i w wieku 17 lat jest gwiazdą zespołu?!..
Po 2 kreatywny środkowy grający do przodu pomocnik tu mamy teraz absolutny brak czegokolwiek z całym szacunkiem do Ryana( jest i będzie dla mnie jednym z największych w historii) , Anderson to ja nie wiem widziałem go z porto gdzie ta szybkość gdzie ta kiwka to miałbyć Ronaldinho nowy a zrobiliśmy z niego defensywnego:(..Scholes już chyba myśli o emeryturze bo nie widzę od 2 sezonów u niego żadnej pasji w grze...więc myślę że albo Snejder, albo Modrić albo jakiś cholernie zdolny gówniarz jest kolejnym priorytetem...i zrobić coś z naszą szkółką bo w ostatnich 10 latach kogo spłodziła znaczącego dla zespołu??...Evans, Gibson...a jak sprowadzamy już kogoś niezłego to później oddajemy za grosze (Rossi, Pique, zobaczymy co będzie z Machedą i Walbackiem)...może zamiast kupować graczy formatu Obertan czy Diuof którzy umówmy się wyżej rezerw nigdy nie wyskoczą zainwestować i stworzyć naprawdę dobry program szkolenia...szkolić i wynajdywać gówniarzy 10-11 lat którzy naprawdę zapowiadają się dobrze i szkolić oraz uczyć miłości do klubu bo teraz zachwycamy się barcą ale 15 lat temu to nami się świat zachwycał pod tym względem i pamiętam to jak kupowałem Piłkę Nożną a tam pisało jak to Manchester umie wprowadzać i szkolic piłkarzy....gdzie się to podziało??
» 30 maja 2011, 20:13 #76
sisinho: Wczoraj oglądałem mecz Inter vs Palermo. Jak i Sneijder , jak i Pastore zagrali wyśmienicie. Inter wygrał 3:1 , po 2 asystach Sneijdera przy bramkach Eto'o , natomiast Pastore wyczyniał takie cuda , że tylko żal było gdy jego napastnicy ich nie wykorzystywali.

Niestety Sneijder chce zostać w Interze , a Javier Pastore raz że ma klauzurę 100 mln bodajże a dwa że jego marzeniem jest gra w Barcelonie.
» 30 maja 2011, 20:16 #75
studzin12: Wątpię w przyjście Snaijdera czy jakiejś innej wielkiej gwiazdy światowego formatu ale może od początku. Już wiem że karierę kończy VDS, tu następcą latającego holendra na 90% będzie młody De Gea. Obrona nie wymaga wzmocnień nawet jeśli odejdzie Brown a jest to bardzo prawdopodobne. Pomoc tu trzeba największego przebudowanie odchodzi Owen H. , zostaje Scholes i raczej Carrick z Parkiem. Tu możemy liczyć na transfer zawodnika z najgłośniejszym nazwiskiem. Prawdopodobnie będzie to Modrić albo Adam. Może ściągniemy też skrzydłowego Younga ale który może też trafić do Liverpoolu. Gdyby nie udał się ten transfer SAF powinien zostawić Cleverley'a który może okazać sie objawieniem następnego sezonu. Co do napastników prawdopodobnie odejdzie Berbatov i Owen, ich miejsce świetnie uzupełniliby Macheda i Welbeck jak wrócą z wypożyczenia. Reasumując możemy się spodziewać max. 3 transferów za których damy jakieś 50 milionów euro może mniej gdy kupimy Modrićia i damy jeszcze Berbe to jakieś 40-35 milionów euro. Więc każdy który spodziewał sie że SAF wyda w tym okienku 100 milionów euro i sprowadzi jakieś wielkie gwiazdy może się rozczarować.
» 30 maja 2011, 20:12 #74
czerwonydevil: Potrzeba nam jednego środkowego pomocnika De Gee i Younga! No cholera!
jak patrze na statystyki z finału to sam Xavi ma 3 razy więcej podań niż nasi środkowi. To chyba kpina nie sądzicie?

Adam - To jak on rozrzuca piłki jest niesamowite.
Sneijder - On będzie błyszczał tak jak za czasów Mou w Interze . Brać w ciemno.
Modrić - On na 90% jest nie do wyjęcia, a szkoda.
Nasri - Propozycja ok. Ale wątpię by posłuchał Evry ;)

Trzeba wprowadzić wychowanków do składu. Welbeck i Tom to podstawa.
Cleverley . Jestem przekonany, że jeśli dostanie dużo szans gry, to w większości zabłyśnie.

Welbeck - Gdyby nie te jego kontuzje to mógłby bić się z Berbatowem o pierwszy skład. Z drugiej strony mielibyśmy dwa duety napastników.

Rooney - Chicha

Berba - Welbeck

Macheda mnie jakoś nie przekonuje. Dioufa w akcji nie widziałem szczerze powiedziawszy.

My jesteśmy Manchester United, słyniemy z naszych wychowanków, mamy w akademii diamenty. Jeśli ich oszlifujemy to będziemy mieli skład na miare 92.
» 30 maja 2011, 20:10 #73
Wik: Ja tam najchętniej widziałbym Kakę w United, może wróciłby do formy z czasów Milanu.
De Gea, Young i Kaka do MU latem, to byłbym szczęśliwy.
» 30 maja 2011, 23:01 #72
dawidwiatr12: jak by snajder doszedł to by było fajnie :P
» 30 maja 2011, 19:50 #71
kocisz191: No dobra, czytając Wasze komentarze, postanowiłem dodać coś od siebie. Zacznę od transferu bramkarza, ktokolwiek by to nie był, będzie to właściwie osłabienie dla naszego zespołu, ponieważ wydaję mi się, że nikt nie jest tak dobry jak VDS (Casillas, ale wszyscy wiedzą, że nie do wykupienia). Obrona jest w porządku. Niektórzy myślą o kupieniu bocznego obrońcy. bzdura nr 1! Fabio może grać na lewej stronie, co oznacza, że mamy dobrze i nowocześnie obstawione boki obrony. (rafael i Fabio prawa/ Evra i Fabio lewa). Przechodzimy do pomocy, tutaj sytuacja wygląda bardzo ciekawie, bo jak wszyscy wiemy, potrzebny nam klasowy playmaker(tylko playmaker!), Scholes prawdopodobnie odejdzie po tym sezonie, więc połowicznie musimy liczyć na Andersona (nie wyobrażam sobie środka Fletcher-Carrick, bo to głupie trochę). Drugiego pomocnika na tej pozycji wybierałbym między Charlie Adamem, a kimś innym xd(można podać kilka nazwisk dla fanów fify,fm czy pes). Charlie Adam bardzo ciekawy zawodnik, nigdy nie grał w europejskich pucharach, ale jest świetnym kapitanem! Tak, tak wg Was pewnie to nic nie znaczy, ale ktoś go wybrał na kapitana, kapitanem nie jest najlepszy, a najbardziej odpowiedzialny, poniewąż zawodnik obrany na taką funkcję ma świecić przykładem zarówno na boisku, jak i po za nim.
Przejdżmy teraz do skrzydła i tutaj mamy Younga, którego chcemy od kilku lat, moim zdaniem transfer ma tyle samo plusów, co minusów. Jednak w finale Champions League Young by sobie poradził z Abidalem, jest wszechstronniejszy, niż Valencia, jednak słabszy fizycznie. Na CL byłby w sam raz, a szeroka ławka jest bardzo dobrym pomysłem, patrząc na to w ilu rozgrywkach bierzemy udział. Atak, zależy od tego, czy Owen przedłuży i czy Berba zostanie, więc pewnie trzeba będzie kogoś wyciągnąć. Mamy Rooneya cofniętego napastnika, można próbować wyciągnąć Falcao, którym się wszyscy jarają, ale moim zdaniem jest to pomysł średni, weźmy więc kogoś innego np. Alexis Sanchez xd Nie no żartuję nikt nie da tyle kasy za niego. Ja bym pomyślał o młodym, rozwijającym się zawodniku



Podsumowując: in: Young, Adam, De Gea ok: 50 mln funtów
out: Obertan i te inne wynalazki typu: Bebe czy Diouf
» 30 maja 2011, 19:46 #70
masakraotr: Moim zdaniem do srodka pola nadaje sie Yoann Gourcuff. Jest młody, widac ze potrafi rozdawac piłki, no i sztab szkoleniowy Man Utd by go jeszcze podszkoli i bylby zabujczy. Sneijder raz gra kapitalnie a raz dno, no i jeszcze pewnie kosztowalby niemalo.
» 30 maja 2011, 19:41 #69
Adamczik: Wiedzcie, że coś się dzieje! SAF mówił o trzech zawodnikach. Gill już drugi raz porusza temat transferów. Chłopaki się chyba tak nagrzali, że już wytrzymać nie mogą.
» 30 maja 2011, 19:20 #68
Rooni126: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2011 19:07

Dajcie spokoj z tym yougniem po cholere nam on ? i tak jest ciesno ze taki nani lub valencia w formie musza zadowolic sie lawka a tak bedzie jeszcze ciasniej bo napewno nie jest lepszy od naniego czy valenci by wygryzc ich na stale jeszcze gdyby by perspektywiczne mial z 4 lata mniej to tak... a tak szczerze kto z was widzial go przynajmniej w 15 meczach w sezonie 5 % ?
» 30 maja 2011, 19:06 #67
Exigo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2011 19:21

Ja nie uważam, że transfer Ashely byłby nietrafionym pomysłem.
Stary nie jest, kontrakt mu się kończy więc i cena nie wysoka, w porównaniu do tego ile kosztują teraz piłkarze nawet średniej klasy to te 15mln nie wydaje się dużo, kłopotów ze zgraniem by pewnie nie miał - anglik, w PL doświadczony, no i moim zdaniem najbardziej przemawia to, ze jeśli nie przyjdzie do nas, to do innego angielskiego klubu z górnej półki.
To może wydawać się śmieszne ale wolałbym nie wzmacniać przeciwników tanim kosztem za naprawdę niezłego piłkarza.
Co do Naniego to wiemy, że Luis to talent niesamowity ale ma swoje loty - dobre i gorsze okresy gry, Antonio natomiast w tym sezonie wypadł na pół roku na przyklad - kto wie co może zdarzyć się w przyszłym czy za dwa lata? (odpukać) - Gigsy leciwy człowiek, co mecz też już nie da rady na pełnych obrotach tak więc chyba nic szczególnego nie stoi na przeszkodzie przed sprowadzeniem Younga, tym bardziej, że niby mamy kasę...
» 30 maja 2011, 19:15 #66
Exigo: Coż, coś zmienić trzeba będzie na pewno, bazujemy na składzie, który był najlepszy w roku 2008 - piłka poszła trochę do przodu i w wielu klubach zaszły potężne zmiany, u nas powiedziałbym jedynie kosmetyczne, co jest i tak niesamowite, że mimo tego liczymy się w walce o najważniejsze trofea.
Teraz jednak trzeba będzie dogonić resztę czołowych klubów - Milan się zmienia, Bayern też się stara, Chelsea po tym policzku, który otrzymali w obecnym sezonie na pewno weźmie się do roboty, o Realu czy City nie ma co wspominać, ale nawet Liverpool chce poważnych transferów i Arsenal, ktory być może po raz peirwszym od ładnych klilku lat wyda więcej, niż 20mln.

Wzmocnienia by się przydały na pewno. Z Barceloną przegraliśmy wydaje mi się przez brak indywidualności, ktore jednym podaniem, rajdem czy strzałem potrafią wygrać mecz, u nas tego brakowało, a sam genialny Roo to jednak było za mało.

Zobaczymy kogo United ma w planach sprowadzić, ale czuję jakąś niespodziankę, bo SAF się chyba nieźle wkurzył po finale, mimo tego, że w mediach jest uśmiechnięty - na pewno porażka ugodziła Jego dumę i będzie chciał rewanżu.
» 30 maja 2011, 19:04 #65
Exigo: Ps żałuję strasznie, że gdy parę lat temu Bale był do wyciągnięcia za jeszcze niewielkie pieniądze to przepuściliśmy go koło nosa, no ale wtedy za chyba 17latka 15 baniek to było całkiem sporo, chociaż z perspektywy czasu zrobilibyśmy interes życia.
» 30 maja 2011, 19:08 #64
antonio25: na bramke de gea
i defensywny pepe ahh ile ja bym dal zeby zobaczyc tego goscia w Man utd :D
» 30 maja 2011, 19:02 #63
Quba18: Tylko, że Pepe jest obrońcą, a to, że w meczu z Barcą grał jako defensywny pomocnik to po prostu jest wytwór Mourinho.
» 30 maja 2011, 19:09 #62
antonio25: no tak ale trzeba przyznac ze sprawdzil sie bardzo dobrze wiec czemu nie moglby tak grac u nas ciagle?
» 30 maja 2011, 19:40 #61
sakjaszfili: ta, nie znasz zycia ;d w portugali tez tak gral nie raz ;d
» 30 maja 2011, 20:02 #60
Lukixp: L. Diarra wysmienicie czysci, dodatkowo gral w Portsmouth, wiec wie co to premiership:P
» 30 maja 2011, 20:43 #59
GrubyJp: Moim zdaniem powinniśmy kupić 3 zawodników którzy za rok będą mogli pomuc nam w lidze mistrzów bo skład który teraz mamy jest jednym z najlepszych z ligi angielskiej więc tytuł jest jak najbradziej w naszym zasięgu ale marząc o lidze mistrzów chyba nie powinniśmy myśleć o zawodniku typu Adam przyznam gośćjest dobry w lidze angielskiej ale myślicie ze mogłby waczyć za rok z realem czy barca ? Jeśli sa szanse to Wesley z Interu dobry zakup + De Gea wierząc SaFowi bedzie grał u nas + ktoś kto za rok? zastąpi Giggsa.
» 30 maja 2011, 19:00 #58
abcd89: Gdzie Adamowi do Sneijdera, litości. Tylko on się nadaje. Może być jeszcze Modrić. Nikt inny nie pasuje nam do środka. Na skrzydło najlepiej Bale, ew. Sanchez a Nani na drugie, choć z tego nic nie będzie. Najważniejszy jest środek.
» 30 maja 2011, 18:47 #57
dawidlp92: ja tam wolałbym dwa champions league niż 5 premier league
» 30 maja 2011, 18:38 #56
Bacek: Tytuł kraju więcej znaczy niż LM, bo gra się o to cały sezon.
» 30 maja 2011, 18:44 #55
Rarian: Nic nie przebije nigdy zrzucenia LFC z ich grzędy! W tym roku to Liga była absolutnym priorytetem wg mnie.
» 30 maja 2011, 18:48 #54
kroOolik: weź chłopie zamilcz bo co komentarz to się pogrążasz co raz bardziej
» 30 maja 2011, 18:50 #53
Tomasson10: Przyda się:
- Steklenburg /De Gea
- Snijder/Modrić/Adam

Jeszcze powrót Welbecka i Cleveleya i mamy 20 mistrzostwo prawie pewne :D
» 30 maja 2011, 18:36 #52
Bacek: 1 z bramkarzy i 2 z pomocników i byłoby świetnie :)
» 30 maja 2011, 18:45 #51
skoda037: Skoro Young już przechodzi, to ok, de Gea też, więc mamy dwa wzmocnienia.
Skoro mają być trzy transfery, więc jeszcze środkowy pomocnik.
A może Alex nas zaskoczy w końcu na plus i sprowadzi więcej niż ma w zamiarach ? Chętnie chciałbym Bale lub Sanchez, bo mecz z Barceloną pokazał, że niestety ale skrzydełka to mamy najwyżej solidne i nic więcej.
A w takim klubie potrzeba znakomitych grajków.
» 30 maja 2011, 18:34 #50
GrubyJp: co do skrzydeł to Nani i Valencia to bardzo dobrzy zawodnicy przydałby się ktoś jeszcze bo Giggs niedługo pewnie skończy kariere a co do Parka to pewnie tez pogra z 3 sezony max na najwyższych obrotach nie wiadomo co Obertan pokaże ?
» 30 maja 2011, 19:05 #49
Powell: Mylisz się. Można powiedzieć, że skrzydła potrzebują środka do gry. Co sami mają przebiec po linii ? Muszą pykać ze środkiem. Środek rozdaje piłki. Tego nam brakuje - środka pomocy. Skrzydła mają się dobrze. Nie wiem czemu z Barca nie zagrał Anderson ?
» 30 maja 2011, 19:19 #48
skoda037: Taka właśnie rola skrzydłowych, panie Powell.
Oni mają wziąc na siebie ciężar gry, zrobić przewagę z przodu oraz miejsce dla partnerów z drużyny.
A myślisz, że czemu Barca gra szeroko ustawionymi napastnikami ?
Największe zagrożenie powinno być ze skrzydeł, bo grą środkiem to można sobie pograć na orliku, a nie w profesjonalnej piłce.
Dlaczego Chelsea tak słabo grała w tym sezonie ? Bo brak im skrzydłowych.
» 30 maja 2011, 20:19 #47
dawidlp92: Według mnie tak powinna wyglądać zwycięska 11
1Stekelenburg
21Rafael 12Smalling 15Vidić 3Evra
17Nani 8Anderson 4Sneijder 7Young
14Hernandez 10Rooney
A tak rezerwy
2De Gea 34Lindegaard
5Ferdinand 20 Fabio 23Evans 30Fabio Contreao 22John OShea
11Giggs 16Carrick 25Valencia 13Park 24Fletcher 18Scholes
32Gareth Bale 35Tom Cleverley 42Pogba
9Berbatov 19Welbeck 27Macheda 41Joshua King
» 30 maja 2011, 18:31 #46
skoda037: Oho, Fifa poszła w ruch.... :D
» 30 maja 2011, 18:35 #45
dawidlp92: weź człowieku
» 30 maja 2011, 18:37 #44
kroOolik: mi by było szkoda cennego czasu na wypisywanie takich bzdur, ale widzę, że niektórzy mają go w nadmiarze :)
» 30 maja 2011, 18:37 #43
Bacek: Słaby pomyśł :)
» 30 maja 2011, 18:43 #42
Powell: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2011 19:17

Wydać miliony za Bale i dać go do rezerw. hahahaha - Dobre !

Jakiś nowy "kibol" z Davcia. Co woli 2 champions league od 5 PL hahahahaha.
» 30 maja 2011, 19:13 #41
kocio10: Brac 2 bramkarzy odrazu
Younga to bym przebolał ale Bale albo Contreao na rezerwie to przesada. To nie FM
» 30 maja 2011, 20:55 #40
Masaccio: Coentrao mówił, że jego marzeniem jest gra w realu ...
» 30 maja 2011, 21:22 #39
queky: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2011 18:23

a ja bym chcial zebysmy wkoncu pokonali barcelone...nic wiecej mi do szczescia nie potrzeba :]
» 30 maja 2011, 18:22 #38
Taurus: O Modrić... całkiem dobra decyzja - Szkoda tylko że niema tam Sancheza :/ Ale Modrić i Sneijder + Young to super rozwiązanie:]
» 30 maja 2011, 18:17 #37
99iw: Kupić: De Gea , Snejder , Downing , Henderson , Rodwell.
Sprzedać: Owen ,Valencia , Carrick , Obertan ,Evans , Diuf
No i będzie git .
» 30 maja 2011, 18:12 #36
mateusz1616: o_O człowieku mam nadzieję, że tylko żartujesz... Sprzedać Valencię??
» 30 maja 2011, 18:21 #35
metju95: A po co nam pan "udam, że idę na lewą nogę, zrobię kółeczko i pójdę na prawą"?
» 30 maja 2011, 18:25 #34
Adam11: Valencia i Carrick?

W sumie?

Jak się tak bardziej zastanowić, to wydaje mi się, że masz rację z tym, że ja osobiście pozbyłbym się jeszcze Vidy, Rooneya i Naniego. :-)

Nie wiem czemu, ale oni są za słabi na United.:-) Wadzą mi też ostatnio Ferdinand i Evra. Tym panom też bym chyba podziękował.:-)

:-)
:-)
:-)
Nasz klub potrzebuje odświeżenia, jakiegoś... blasku. Sugeruję żeby poszukać jakiegoś dobrego zawodnika z Argentyny lub Hiszpanii. Najlepiej niskiego. A i żeby miał krótkie nazwisko, bo wtedy szybko wpada w ucho a komentatorom na Polsacie będzie łatwo się go nauczyć.

:-)
» 30 maja 2011, 18:25 #33
RedDragon: Adam11
Mistrzostwo :)
» 30 maja 2011, 20:08 #32
dkwart123: przy swoich spekulacjach pamiętajcie o zasadach premier league



moje typy to
Ashley Youn/Duglas Costa
De Gea
Modric/Adam
» 30 maja 2011, 18:11 #31
mmati: Słyszałem , cztałem, że Young blisko nas a na mufc nieoficjalnie już jest po testach !
» 30 maja 2011, 18:08 #30
DrunkenBear: Tego lata będzie dużo ciekawych doświadczonych piłkarzy do łyknięcia. Raul (za free), Roben zdaje się, że tanio. Potrzebni nam są ludzie, którzy potrafią pociągnąć grę. Obronę mamy dobra, atak 2 napastników świetnych. Pewnie Owen odejdzie, więc taki ktoś jak Raul byłby dobrym wzmocnieniem na ważne mecze. No i jeszcze by mógł swój rekord w LM poprawić ;). Roben jako alternatywa dla Valenci albo Naniego. Jeśli by się udało do środka Sneidera... No ale czekam cierpliwie i zobaczę co będzie do końca czerwca...
» 30 maja 2011, 18:06 #29
SEBEKMU11: a kto to jest Roben ? chyba chodzi ci o Robbena ?
» 30 maja 2011, 18:09 #28
DrunkenBear: ehhh literówka...
» 30 maja 2011, 18:12 #27
SEBEKMU11: Sneijder
De Gea
Bale
35+20+30=85 mln Funtów i Barcelona w przyszłym sezonie patrzy jak wygrywamy z nimi gładko 3:0 ;)
» 30 maja 2011, 18:01 #26
sewer4: Gdyby życie było takie proste... mam nadzieje, że jednak tak będzie ;)
» 30 maja 2011, 18:06 #25
ReMo8: Sneijder by się przydał.
» 30 maja 2011, 17:57 #24
Przemo07: Alexis Sanchez i Bale by w zupełności wystarczyli jeżeli chodzi o ofensywę. ŚPD to może Rodwell ?
» 30 maja 2011, 17:44 #23
kocio10: Po co nam kolejni skrzydłowi ?? Park,Valencia,Giggs,Nani w zupelnosci wystarczą.
» 30 maja 2011, 20:52 #22
Marcindst13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 30.05.2011 17:44

A ja bym chcial
Gareth Bale
De gea
Snaider
i younga czy jakos tak sie pisze jego nazwisko i tyle nic wiecej no jak cos to jeszcze adamsa !!
» 30 maja 2011, 17:43 #21
Wik: To nie Fifa.
» 30 maja 2011, 17:59 #20
dawidlp92: dobre haha
» 30 maja 2011, 18:19 #19
kocio10: Adamsów to jest dom :D To jest Charlie Adam ...
» 16 czerwca 2011, 11:01 #18
buttonman: więc transfery już w czerwcu :)
» 30 maja 2011, 17:37 #17
Rooni: Uważam , że koniecznie jest nam potrzebny ofensywny pomocnik taki jak Snejder oraz klasyczny defensywny pomocnik . Dwóch ofensywnych raczej nie potrzebujemy...
» 30 maja 2011, 17:33 #16
szalik666: Mi się marzy Sanchez o niebo lepszy od Younga tylko tyle ze ten ograny w Anglii podobnie jak modric a ze sneijderem to jest ryzyko aklimatyzacji
» 30 maja 2011, 17:32 #15
nani17nr: ja bym dał 50 mln funtów za sneidera i 15 mln za de gea i to wszystko.
» 30 maja 2011, 17:31 #14
DrunkenBear: 50 baniek za Sneidera, to lekka przesada... max 30.
» 30 maja 2011, 17:49 #13
rychu7777: ja bym chcial de gea, modric, adam i young
» 30 maja 2011, 17:29 #12
18Lukasz78: Lato będzie ciekawe ;)
» 30 maja 2011, 17:28 #11
Vamper: ja wciaz licze ze Gareth Bale bedzie u nas gral. Jest lepszy i mlodszy od Younga a Manchester powinien sprowadzac samych najlepszych ;)
» 30 maja 2011, 17:28 #10
Elventar: de gea
snaider
modric
sanchez
tyle ;]
» 30 maja 2011, 17:27 #9
Bacek: Modric+Sneijder i najlepszy środek pola, nawet barce byśmy zdominowali, De Gea, Younga kupić a Neymar raczej idzie do Chelsea.
» 30 maja 2011, 17:22 #8
mateuszr20471: Na pewno Modrica i Sneijdera jednoczesnie nie kupimy, jeden z nich by wystarczyl do tego klasowy defensywny pomocnik i srodek mamy gotowy.
» 30 maja 2011, 17:28 #7
mava3345: Sneijdera i Xaviego
» 30 maja 2011, 17:43 #6
Bacek: Xavi nie pasowałby do PL, a poza tym jest zakochany w Barcy.
» 30 maja 2011, 18:46 #5
michalek1993: Xavi i Iniesta to jest najlepszy środek pola i nie ma co się łudzić że jest inaczej.
» 30 maja 2011, 20:38 #4
mateuszr20471: De Gea+Lassana Diarra+Luka Modric+Ashley Young=sukces United w przyszlym sezonie.
» 30 maja 2011, 17:19 #3
michalek1993: mam nadzieje że sprowadzimy Neymara bo to co on wyczynia jest nieprawdopodobne. 40mln za Niego to jest bardzo mała cena. Przydałbym nam się właśnie taki klasyczny skrzydłowy żeby miał z kim grać Nani, bo nie oszukujmy się Valencia nie jest na mecz z Barceloną. Jeszcze dodatkowo przydałby się jakiś środkowy pomocnik który potrafi dokładnie i zaskakująco do przeciwnika podać.
» 30 maja 2011, 17:16 #2
Idealis: taki co do przeciwnika podaje raczej by sie nam nie przydal, wystarczy ze Carrick podal przez co stracilismy szanse na puchar ;)
» 30 maja 2011, 18:04 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.