Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Finał Ligi Mistrzów: Na Barcelonę jak na Schalke

» 26 maja 2011, 11:08 - Autor: matheo - źródło: The Sun
Dziennikarze The Sun są przekonani, że sir Alex Ferguson desygnuje do gry w finale Ligi Mistrzów ten sam skład, który pokonał w Gelsenkirchen Schalke 2:0.
Finał Ligi Mistrzów: Na Barcelonę jak na Schalke
» Dziennikarze The Sun są przekonani, że sir Alex Ferguson desygnuje do gry w finale Ligi Mistrzów ten sam skład, który pokonał w Gelsenkirchen Schalke 2:0. Mecz z Barceloną już w sobotę o godzinie 20.45.
Finał Ligi Mistrzów pomiędzy Manchesterem United a FC Barceloną zakończy się...
Jeśli przypuszczenia angielskiej bulwarówki okażą się słuszne, to na ławce rezerwowych usiądą Nani oraz Dymitar Berbatow.

W podstawowym składzie zabraknie również miejsca dla Darrena Fletchera. Ferguson postawi bowiem na będącego w niezłej formie Michaela Carricka. Rolę drugiego środkowego pomocnika pełnił będzie natomiast Ryan Giggs.

– W Lidze Mistrzów mieliśmy czasami świetne występy, ale ten był z pewnością jednym z najlepszych – mówił po meczu z Schalke (2:0) sir Alex Ferguson.

Skład Manchesteru United na finał LM: Edwin van der Sar – Patrice Evra, Rio Ferdinand, Nemanja Vidić, Fabio – Park Ji-sung, Ryan Giggs, Michael Carrick, Antonio Valencia – Wayne Rooney, Javier Hernandez.


TAGI


« Poprzedni news
Owen: Chicharito jest po prostu lepszy
Następny news »
De Gea decyzję podejmie dopiero w czerwcu

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (167)


DahDah: Pol$at , 20:45
» 27 maja 2011, 16:27 #46
brazylianwisnia: nie pamitam juz z jakiej reklamy to pochodzilo ale jutro MU pokaze:

what's separates mens from the boys

Mam nadzieje ze SAF wybierze madrze.trzeba wybrac pilkarzy ktorzy zabiegaja Barcelone jak Park czy Fletcher oraz takich ktorzy dadza nam przewage w pewnych aspektach gry jak Berbatov(gra w powietrzu,zastawianie).To jest mecz w ktorym naprawde przydalby nam sie Beckham jak nigdy.stale fragmenty gry bylyby wtedy dla nas bardzo kluczowe.mam nadzieje ze Giggs sobie przypomni jak kiedys swietnie wykonywal wolne i rogale.
» 27 maja 2011, 09:49 #45
zbyszek7: Panowie wiecie ktos moze czy Wes Brown dostal medal za zwyciestwo w Premier League?? Uwielbiam go, wychowanek, cale zycie w Manchesterze, wiele sezonow na lawce ale dalej jest. jak przeczytalem gdzies ze ma za malo meczow zebys dostac medal to przecieralem oczy :/ chcialbym zeby zostal u nas do konca kariery :)
» 27 maja 2011, 00:14 #44
kckMU: kara obowiązuje od Marca, czyli zacznie razem z City nowy sezon. Nie opuści żadnego meczu.
» 26 maja 2011, 23:52 #43
Olo: Moim zdaniem Valencia. On czuje jakąś pokorę, jest bardziej skromny. Nani często wda się w drybling z trzema naraz, straci piłkę i tyle go widzieli. Albo zamiast podać prostopadle z pierwszej piłki i zaliczyć asystę, zrobi kółeczko a potem patrz punkt pierwszy :P I w ogóle to go nie lubię. A Valencia - jak najbardziej; szybki, zwrotny, dobry drybling, zabójcze wrzutki. Za dwa lata będzie jednym z najlepszych.
» 26 maja 2011, 23:07 #42
Olo: Nani nie nadaje się na taki mecz, gra zbyt samolubnie.
» 26 maja 2011, 23:08 #41
Olo: Co tam bezsensowne dryblingi na 40 metrze, co tam straty piłki, co tam strzały panu Bogu w okno. Nie uważasz że mógłby mieć jeszcze więcej asyst gdyby czasem podał zamiast się kiwać? Poza tym on sprawdza się w meczach gdzie United dominuje, a z Barceloną jednak nie będzie aż tak rózowo.
» 27 maja 2011, 10:42 #40
DahDah: Hehe , widzę że kolega to fan PRAWDZIWEGO futbolu i jednoczy się z największym wrogiem. W sumie zrobiłbym tak samo gdyby w takich okolicznościach odpadł Manchester jak Chelsea , trzymałbym kciuki nawet za Liverpool ;)
» 26 maja 2011, 23:16 #39
K2SO4: Ten sam Mourinho, któremu w 1/4 w meczu Porto-MU sędzia Iwanow nie uznał bramki Scholesa i otworzył droge nie tylko do finału LM ale i do wielkiej kariery Mouu?
Ten sam Mou, któremu w Mediolanie gwizdał kumple od interesów i uznał bramkę z metrowego spalonego?
Mourinho NIE POWINIEN żalić sie na sędziów, bo dzieki decyzjom sędziowskim jest tam gdzie jest
reszta jest tak stronnicza że skwituję ja wzruszeniem ramion.
» 27 maja 2011, 13:46 #38
przemekol12: Iker nie jest taka skuteczna ;| obstawiła, że Real wyeleiminuje Barcelonę, a tak się nie stało.
» 26 maja 2011, 21:08 #37
DahDah: Bardzo dobrze :>
» 26 maja 2011, 20:27 #36
tomciocr7: Obejrzcie sobie to ;)
youtube.com /watch?v=qed89uYTF98&feature=related
» 26 maja 2011, 19:00 #35
DevilFan: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2011 19:08

zmien avatar, i nie kradnij bezczelnie.
Znajdź sobie swój własny znak rozpoznawczy
» 26 maja 2011, 19:07 #34
DevilFan: Będę musiał, poprostu irytuje Mnie to miałem go 3 lata nikt nie miał i nagle duplikat -.-
» 26 maja 2011, 22:19 #33
kckMU: Widzieliście zapowiedź Wydarzeń? 18:50 - temat Giggsa.
» 26 maja 2011, 18:33 #32
Olo: Dla mnie dobrze - zbyt samolubnie gra, a to nie sprawdza się w finale LM.
» 26 maja 2011, 23:11 #31
fat1xd: Według mnie są tylko dwie niewiadome, prawa obrona i czy zagramy 4 czy 5 pomocnikami. Dziewięciu piłkarzy na moje oko ma zapewnione miejsce w pierwszej 11. VdS, Vidić, Rio, Evra, Park, Giggs, Carrick, Valencia i Rooney. Nie wiadomo czy od 1 minuty zagra Groszek czy ktoś z trójki Fletcher/Anderson/Scholes i czy na prawej flance zagra Fabio, Rafael czy O'Shea.
» 26 maja 2011, 18:12 #30
kckMU: haha czyli Berbatov ma być najbardziej wysuniętym napastnikiem, który ma dobiegać do 15-20 metrowych piłek, ciągle wywierać presję na obrońcach z teatru i cofać się do defensywy co akcje?

Powodzenia.
» 26 maja 2011, 18:22 #29
kckMU: Ale mimo tych wszystkich spojrzeń to Barcelona ma dobrą i zwinną obronę. Berbię musi trafić się mecz, a wiadomo czy tak będzie?

Jak dla mnie zdania podzielone z przewagą Hernandeza.
A i nie zapominaj, że Rooney przestał być napastnikiem jak w tamtym sezonie. Teraz to on wziął się za cudowne rozrzucanie piłek i gra cofniętego dogrywającego - co mu cudnie wychodzi.
» 26 maja 2011, 19:20 #28
DevilFan: Zaufał bym mu tak jak w meczu z Blackpool gdzie miał być napastnikiem który coś strzeli.
» 26 maja 2011, 19:46 #27
Olo: Ale Berba (z całą moją sympatią do tego piłkarza!!) nie sprawdza się w pucharach :(
» 26 maja 2011, 23:12 #26
Olo: No właśnie, ładne są :)
» 26 maja 2011, 23:15 #25
ManUtdFun: Moim zdaniem to najlepsza możliwa jedenastka na finał. Chciałem Fletchera, ale on w tych trzech spotkaniach (Blackburn, Blackpool, Juventus) zagra chyba 20 minut. SAF chyba go nie wpuści. Co do prawego obrońcy naprawdę nie wiem kto jest w lepszej formie, Rafael czy Fabio. Obaj są świetni i bez względu chyba na to który z nich wystąpi obaj zrobią to znakomicie. Kolejne pytanie to lewe skrzydło. Par czy Nani. Ja lubię obu i to bardzo, ale chyba Par się bardziej nada. Świetnie gra w defie a i w ofie jest nie najgorszy. Nani jest świetny w ofie, ale się nie wraca (rzadko to robi w porównaniu do Parka, który ma stalowe płuca) i to może nam popsuć mecz. Mimo to i tak wszyscy zasłużyli na zwycięstwo, każdy, który zagrać choć jeden mecz. LM to przecież nie tylko finał, ale także faza grupowa i pucharowa. GLOR GLORY MAN UNITED!!
» 26 maja 2011, 16:09 #24
DahDah: Nisterlooy
» 26 maja 2011, 20:23 #23
olllab: Myślę, że taki skład jest najlepszy na Barce!! Moim zdaniem Hernandez powinien grać od początku!!Chicharito wie jak gra Barca a co najważniejsze wydaje mi się że on też potrafi tak grać....więc może tym sposobem pokonamy Barcelone ich własną bronią?
» 26 maja 2011, 15:55 #22
axel52: zresztą panowie co tu gadać , jeżeli sędzia jest poinstruowany jak sędziować to nie mamy szans nawet jak zagramy świetny mecz.I nikt mnie nie przekona że będzie inaczej.I połowa to już będzie z 5 żółtych kartek dla nas
» 26 maja 2011, 15:25 #21
f4nMU: Powiem szczerze, że w taki sklad NIE WIERZE. Jesli juz zagramy 4-4-2 to na pewno Nani usiadzie, a w srodku zagra Carrick z Fletcherem. Choc wedlug mnie zagramy 4-51(szczerze bym ty wolal), chyba ze zagramy 4-4-2 w ataku, 4-5-1 w obronie ( z Rooneyem cofajacym sie, ale nie wiadomo czy to wypali)
» 26 maja 2011, 15:23 #20
Rooni126: Ale chicharito powinen zaczac na lawce bo zobaczycie ze on sie z barcelona nie sprawdzi to jest pilkarz ktory zyje z podan i wykanczania akcji a watpie bysmy mieli przynajmniej podobne posiadanie pilki i dobrze jest miec takiego asa na lawce.Tak wiec albo sam rooney w ostatecznosci berbatov sie bardziej nada
» 26 maja 2011, 13:54 #19
pablomu: chyba oszalałeś
» 26 maja 2011, 13:59 #18
Rooni126: moze i oszalalem ale wedlug mnie sie nie sprawdzi w tym meczu kazdy ma swoje zdanie....
» 26 maja 2011, 14:50 #17
masterbm2: zgadzam się z tobą Hernandez nie ma jeszcze takiego doświadczenia i nie wiadomo jak by się zachował a jak wejdzie wypoczęty to napewno napsuje krwi Katalonii
» 26 maja 2011, 15:23 #16
hater1993: Ja bym postawil na Owena:)
» 26 maja 2011, 15:42 #15
brazylianwisnia: @Rooni126
Zgadzam sie ja bym zostawli Hernandeza na lawce.Berbatov jest korzystniejszy w tym meczu.ma doswiadczenie,jest wysoki,moglby zgrywac glowa wiele pilek.Rafaela tez bym nie wystawial bo chlopak po raz kolejny moze sobie nie poradzic z presja.wolalbym zeby zagral O'shea.mysle ze kluczem do zwyciestwa jest ciagly atak na bramke Barcelony.jesli damy sie im zepchnac to napewno strzela gola.wiele osob nie docenia tego ze mamy najmocniejszy sklad swiata:
-najlepszy bramkarz
-najlepszy srodek obrony
-najlepszego lewego obronce
-dobrego prawego obronce
-chyba najbardziej zroznicowana pomoc od swietnych destruktorow jak Fletch czy Carrick przez mlodych wirtuozow jak Anderson,Nani i Valencia po Scholesa i Giggsa ktorzy sa niesamowici a takze Parka ktory ma zelazne pluca i 120min to dla niego rozgrzewka.
-swietny atak z takze zelaznym Rooneyem,snajperem Berbatovem,jokerem Hernandezem i starym wilkiem Owenem.
Zreszta wiekszosc naszych pilkarzy w ostatnich 5 latach zdobyla 4 mistrzostwa Anglii oraz po raz 3 dotarla do finalu LM.jesli nasi pilkarze nie sa gwiazdorami swiatowego formatu to nie wiem kto jest.
Powiem szczerze ze Barcelona to jedyny godny nas rywal.Ostatnie 5 lat w Europie zdecydowanie nalezy do nas i Barcelony a pozniej jest dlugo dlugo nikt.
» 27 maja 2011, 10:00 #14
hater1993: Nie berbatov! On musi zaczac na lawce! Jest znakomitym pilkarzem ale jesli bedziemy wygrywac to jego wejscie odegra kluczowa role, poniewaz dlugo utrzymuje sie przy pilce i jej nie traci glupio. A w pierwszej polowie przypuszczam ze bedziemy bardziej szybkimi akcjami grac wiec bardziej sie przyda Chicharito/Owen, nie wiem w jakiej formie jest owen ale jesli w dobrej to wlasnie na niego bym liczyl w pierwszej jedenstce.
» 28 maja 2011, 12:19 #13
Kocisz: Zastanawia mnie tylko, czemu Park a nie Nani. Koreanczyk moze i rozgrywa sezon swojego zycia, ale Portugalczyk rowniez! Mysle ze to Nani powinien grac na drugim skrzydle z Valencia, a Parka wprowadzic kolo 70 minuty zeby ich zabiegal na smierc ;)
» 26 maja 2011, 13:47 #12
Olo: Nani jest zbyt samolubny, jest jednostką na boisku, zaś Park jest częścią drużyny. Tam, gdzie Nani będzie się bawił w kiwanie trzech obrońców naraz, Park już dawno miałby asystę po podaniu z pierwszej piłki.
» 26 maja 2011, 23:17 #11
Elventar: carrick napewno nie zagra bo już na początku było powiedziane ze fletch to tajna bron MU a drugi pomocnik to na pewno giggs ;]
» 26 maja 2011, 13:21 #10
axel52: wydaje mi się , że Carrick to błąd.Nie poradzi sobie z szybkimi pomocnikami farsy .Niestety dla nas jest za wolny i za mało zwrotny
» 26 maja 2011, 13:09 #9
wilku02: Ja mam inne zdanie :) wrócił i prezentuje sie znakomicie.
» 26 maja 2011, 13:41 #8
axel52: Carrick jest dynamiczny?? w czym hehe??
» 26 maja 2011, 14:27 #7
H2O1994: Skład najsilniejszy, nie ma w United lepszych piłkarzy niż Ci z pierwszego składu.
» 26 maja 2011, 12:37 #6
Klimaa: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2011 12:28

O Giggsa jestem spokojny w środku, mam tylko nadzieję że Carrick przystosuje się do niego poziomem i zdławi w zarodki zagrożenie ze strony Iniesty i Xaviego..

Do tego ławka w postaci Naniego i Berby, mamy więc w rezerwie dużą siłę ognia.
» 26 maja 2011, 12:27 #5
tomek23717: youtube.com/watch?v=36xsxgnSBtM
» 26 maja 2011, 11:51 #4
padre: Komentarz zedytowany przez usera dnia 26.05.2011 11:38

masakra, to jest dopiero silny skład- żeby sadzać na ławce najlepszego strzelca i najlepszego asystenta premiership :P

i sądzę, że w środku raczej carric+fletch - giggs nie da rady juz biegac tyle za iniestą. ciezka sprawa ogolnie
» 26 maja 2011, 11:36 #3
mcis: moim skromnym zdaniem zamiast fabio wystapi Rafael, ale reszta skladu bez zmian.
» 26 maja 2011, 11:32 #2
Bartoosh21: Hmm... myślę że dobry wybór.. Roo i Park będą pewnie biegać po całym boisku utrudniając grę Barcie..
» 26 maja 2011, 11:10 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.