Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Czerwone Diabły dogadały się z Atletico Madryt

» 20 maja 2011, 11:02 - Autor: matheo - źródło: Mirror Football
Według informacji Daily Mirror Manchester United osiągnął porozumienie z Atletico Madryt w sprawie transferu Davida De Gei na Old Trafford. Kwota odstępnego ma wynosić 16 milionów funtów.
Czerwone Diabły dogadały się z Atletico Madryt
» Według informacji Daily Mirror Manchester United osiągnął porozumienie z Atletico Madryt w sprawie transferu Davida De Gei na Old Trafford. Kwota odstępnego za Hiszpana ma wynosić 16 milionów funtów.
Czy David De Gea jest wystarczająco dobry, aby grać w Manchesterze United?
Reprezentant Hiszpanii do lat 21 potwierdził, że odejdzie z Atletico Madryt po zakończeniu obecnego sezonu.

Sprowadzenie bramkarza jest dla Manchesteru United priorytetem w letnim oknie transferowym. Karierę kończy bowiem Edwin van der Sar i klub od dawna szuka jego następcy.

Wbrew doniesieniom hiszpańskich mediów umowa nie została jeszcze podpisana, ale przedstawiciele Manchesteru United są pewni, że uda się im sprowadzić De Geę. Mistrzowie Anglii otrzymali od działaczy Atletico pozwolenie na rozmowy z 20-letnim bramkarzem.

Choć De Gea jest bardzo młodym golkiperem, to może pochwalić się świetnym CV. Hiszpan pomógł Atletico Madryt wygrać Ligę Europejską i Superpuchar Europy w ostatnim sezonie. Bramkarz ma również na swoim koncie występy w Lidze Mistrzów.


TAGI


« Poprzedni news
Młody talent z Lens na celowniku
Następny news »
Becks ponownie założy koszulkę United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (147)


nieznany14: Jeszcze tylko Snejder ;)
» 22 maja 2011, 20:22 #131
skyi: Świetnie! o taki transfer mi chodziło :) Teraz albo Sneijder albo Sanchez (Tak właśnie Sanchez, oglądałem 5 meczy Udinese i grał po prostu świetnie!)
» 22 maja 2011, 18:04 #130
emil123: a ja przytoczę historię petera cecha(wiem, że gra dla chelsea, ale trzeba przyznać, że jest dobry) - przychodząc do the blues miał 22 lata(niewiele więcej od de gei), a teraz co? broni świetnie! może nie po kontuzji, ale przed (2004/2005) został najlepszym bramkarzem LM... pomimo, że wciąż mam nadzieję na Llorisa, to ufam Fergiemu
» 21 maja 2011, 19:53 #129
Diabeloo: SAF na pewno dobrze wie co robi i ufam mu w 100%.
» 21 maja 2011, 19:13 #128
kewcio222: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.05.2011 14:38

ostatnio czytałem że city chce dać za ronaldo 180 mln..
nawet na oficjalnej realu o tym pisali xd

sie szejkowie spieszą bo już od sezonu 2014/15 w życie wejdzie nowa ustawa finansowa UEFA. Zgodnie z jej zasadami żaden europejski klub nie będzie mógł wydawać więcej niż zarabia. A pod tym względem klub szejka Mansoura jest daleko w tyle.
» 21 maja 2011, 14:36 #127
gafciu7: nawet na oficjalnej stronie United o tym piszą, więc może jest coś na rzeczy:)

a co do doświadczenia bramkarza...zgodzę się, że ważne jest, ale najważniejsze są umiejętności czysto piłkarskie (bramkarskie). talent chłopina ma na pewno, a gdzie może się lepiej rozwinąć jak nie u nas??

to są na razie tylko informacje z gazet więc czekam na oficjalne potwierdzenie.


jak to prawda to się uciesze, jak nie to tragedii nie będzie
» 21 maja 2011, 11:13 #126
ChelseaNooby: Podobno SAF odpuścił transfer Snajidera bo nie chce dać 30 mln w takim razie mam nadzieję że kupimy Adama z Blackpool
» 21 maja 2011, 11:02 #125
swiety1: Barthez przychodził do nas jako jeden z najlepszych bramkarzy świata a jak grał większość pamięta. De Gea (chociaż nie jest moim ulubieńcem) przychodzi jako młody bramkarz i mam nadzieje że będzie najlepszym bramkarzem świata. Obawiam się tego czy podoła presji bo na-pewno przytrafi mu się jakiś błąd i oby się nie załamał i nie skończył jak inna wielka hiszpańska nadzieja Sergio Asenjo.
» 21 maja 2011, 10:17 #124
mefp: Kurde osobiście ciągle liczę na Stekelenburga, ale coraz bardziej prawdopodobny wydaje się ten transfer. Wiem jednak, że SAF wraz ze swoim sztabem przemyśli taki ruch ze 100 razy. Problemem nie są tu umiejętności. Problemem może być presja jakiej ten bramkarz nie był jeszcze poddany. W Premier League zawsze gra sie o 3 punkty. Problemem moze być też komunikacja z linią obrony. Wygląda na takiego co na Vidica to raczej głosu by nie podniósł, ale jeśli transfer doszedł by do skutku to dobrze jakby ten element przepracowali w okresie przygotowawczym. On to musi robić i musi być przy tym inteligentny, nie robić nic pochopnie, nie panikować. Taki bramkarz ma bardzo mało czasu na aklimatyzację, musi wskoczyć do bramki Mistrza Kraju niemal z biegu. To nie proste zadanie i nie zazdroszcze tego nikomu, gdyż wszystkie oczy będą zwrócone na niego, będzie prównywany ze znakomitym holendrem i będzie musiał się sprawdzić.
» 21 maja 2011, 09:56 #123
vip14: Kwota za tego bramkarza jest bardzo dobra, ale czy bramkarz też będzie bardzo dobry? Tego nikt nie wie.
» 21 maja 2011, 08:31 #122
FiFlaK: Lubię De Geę. Dlatego jestem za jego transferem. Czasem zdarzy mu się puścić 'szczura'. Ale pamiętajmy że wyciąga on piłki nie do obrony.
Trochę ogrania w najlepszej lidze świata, i bramkarzem będzie wspaniałym, bym bardziej, że ma zaledwie 19/20 lat.
Edwin na pewno poradzi mu jak grać, a cenne doświadczenie od mistrza zawsze się przyda. Będzie wspaniały, o ile nie zachce mu się większej kasy...
» 21 maja 2011, 04:29 #121
kris9: tak jak ośmieszał obronę rywali na Mundialu??
» 21 maja 2011, 00:22 #120
Javierfan: Wolałbym Stekelenburga, ale SAF wie co robi i wie komu oddać bramkę po Edwinie...
» 20 maja 2011, 23:44 #119
kris9: I tak przyjdzie Stekelenburg bronić naszej bramki w każdym meczu, de Gea będzie się ogrywał, jeśli faktycznie Daily Mirror wie, że coś jest na rzeczy.
» 20 maja 2011, 23:33 #118
dreddx: Chyba niepowazny jestes. Nie ma szans na takie rozwiazanie. Na pewno de Gea by sie nie zgodzil na grzanie lawy. Poza tym, jakie ogrywanie sie? To nie jest gracz druzyn juniorskich czy rezerw. To jest podstawowy pilkarz w swoim klubie. "Ogrywac" to on sie bedzie z bluza numer 1 w United.
» 21 maja 2011, 09:30 #117
TillIDie: Van Der Sar za młodu, bez kitu jaki podobny ;D
» 20 maja 2011, 23:04 #116
paskiewi: Większość was chciałaby Neuera, tylko że zapominacie o tym, że on już dawno jest dogadany z Bayernem. A z dostępnych bramkarzy De Gea jest jednym z najlepszych i wiem co mówię. Ciekaw jestem co będą pisać krytycy tego młodego zawodnika po kilku kolejkach nowego sezonu, gdy hiszpan pokaże na co go stać.
» 20 maja 2011, 22:58 #115
Veon: Pewnie coś w stylu "Ku*wa ile szmat wpóścił". Dla mnie on może zaprzepaścić nam następny sezon. Nie sądzę że nie ma talentu. Ale za nim nabierze doświadczenia minie przynajmiej 5 lat.
» 21 maja 2011, 08:56 #114
dreddx: @Veon Niekoniecznie. Wez jako przyklad Ikera. Zadebiutowal w Realu w wieku 18 lat i praktycznie z marszu stal sie podstawowym zawodnikiem. Od tamtego czasu nabral doswiadczenia i jest teraz bez watpienia najlepszym bramkarzem globu. De Gea mial juz okazje zeby pograc i w bardzo dobrej lidze hiszpanskiej, i w Lidze Mistrzow no i oczywiscie w Lidze Europy. Jak na tak mlodego zawodnika to bardzo duzo. Uwazam, ze bedzie z niego naprawde wielki pozytek. No i wiadomo, bramka bedzie obsadzona na bardzo dlugie lata.
» 21 maja 2011, 09:34 #113
Veon: Może mi ktoś powiedzieć kiedy niby De Gea grał w LM ? W poprzednim sezonie grał w LE w tym równierz (Atlentico nie wydostało się z grupy).
Postanowiłem sprawdzić wyniki Atlentico z 2 ostatnich sezonów.
2009/2010 - Atlentico w La liga traci 61 bramek i zajmuje 9 miejsce. Tylko 4 drużyny straciły więcej bramek. Ale oczywiście wszyscy byli zafascynowani ich grą w LE by to zauważyć.
2010/2011 - Atlentico lepiej w La liga gorzej w LE (nie wydostaje się z grupy). 5 miejsce i strata 50 bramek.
» 21 maja 2011, 11:02 #112
Dawidero: Sam nie wiem co mam o tym myśleć , fajnie że młody bo będzie się rozwijać ale z drugiej strony za mało doświadczenia , spójrzcie na Ligę BBVA i na którym miejscu jest Atletico Madryt .
» 20 maja 2011, 22:51 #111
18Lukasz78: NIe jestem do niego przekonamy,ale jeśli SAF widzie w nim to coś to ja mu ufam ;)
» 20 maja 2011, 22:31 #110
prot: Zgadzam się. Jak sir Alex pisze na tablicy - De Gea - to przepisuję do zeszytu i nie pytam się dlaczego. Po prostu trzeba się tego nauczyć. Gorzej jak Sir Alex zbierze zeszyty, u mnie tematy nie podkreślone w ogóle :/

W przyszłym sezonie United będzie dysponować jeszcze większym potencjałem zbrojeniowym. W najbliższym meczu z Barca szanse są wyrównane ale może już w wakacje podczas pokazówki, nowa konfiguracja zespołu okaże się zaporą nie do przejścia dla Guardioli.
» 20 maja 2011, 23:28 #109
damiosa: @up

-O ile w towarzyskim obydwie drużyny nie wystawią Gibsonów i "Bebów". Chciałbym żeby ten towarzyski był jednak meczem "na poważnie", optymalne składy, gra jak o punkty. Wtedy zwycięstwo będzie smakować lepiej, a i lepiej będzie się oglądać gre podstawowego składu aniżeli grały by rezerwy.
» 20 maja 2011, 23:48 #108
dawidlp92: Tak szczerze to wolałbym kogoś bardziej doświadczonego jak np.Stekelenburg.....jak ma już ktoś ustawiać takich graczy jak Vidić czy Ferdinand to raczej nie powinien to być chłopak 10 lat młodszy
» 20 maja 2011, 22:28 #107
Klimaa: Ostatnio obronił karnego. Jeśli to on będzie następcą to pieniądze o których ten news wspomina są naprawdę małe jeśli na uwadze mamy ile może u nas lat grać. Z czasem będzie coraz lepszy, większe doświadczenie itp. Ostatnio nawet karnego obronił.
Oby jak najszybciej kwestia nowego bramkarza została zakończona.
» 20 maja 2011, 22:21 #106
18Lukasz78: dużo wniosłeś do dyskusji :)
» 20 maja 2011, 23:05 #105
brazylianwisnia: Bramkarz moze byc.Fergie powinien zrobic teraz w-ko by sprowadzic Modricia(najlepszy srodkowy swiata w tej chwili).
Co do finalu LM to jak by nie patrzec my wystepujemy z pozycji obroncy futbolu-bialego rycerza a Barcelona to ten zly bo kazdemu postronnemu kibicowi zbiera juz sie na sam dzwiek slowa "Barca".w-kim sie przejadlo i czas pokazac tej roztrzepanej druzynie co to futbol.Barca gra bez jakiegos skladu i ladu.zero regularnosci w-ko takie jakies spontaniczne i chaotyczne.kunszt taktyczny zwyciezy.
» 20 maja 2011, 21:27 #104
CzarnyMnich: Jeżeli dojdzie do tego transferu i De Gea potwierdzi klasę oraz nie będzie doznawał kontuzji to miejsce w bramce możemy mieć załatane na kolejne 10 - 15 lat... To byłby naprawdę udany transfer gdyby tak się to ułożyło wszystko :)
» 20 maja 2011, 20:46 #103
MruwaManU: No zobaczymy wg mnie choć
wiele osób się nie zgadza mam nadzieje ze jest dobry, naprawdę dobry...
» 20 maja 2011, 20:42 #102
golbus: De Gea tak...no jest bardzo młody...utalentowany fakt...więc myśle że trzeba zaufac Fergusonowi, tak poprostu zaufac i sprowadzic go. Jeśli się nie sprawdzi to wtedy SAF bedzie sobie pluł w brode.
» 20 maja 2011, 20:40 #101
hantas: Jeden z trzech moich marzeń już jest :) Teraz Modric/Sneider i Rodwell/Lass Diarra i mówiąc całkiem obiektywnie będziemy praktycznie nie do pokonania :)

GLORY!!
» 20 maja 2011, 20:08 #100
ytr654ytr: Nie wiem co wy macie do de Gei?
Jest bardzo młodym, utalentowanym bramkarzem i przyszłością dla tego klubu...
» 20 maja 2011, 18:01 #99
silverlimp: A ja Wam powiem tak.Ja sie na tych bramkarzach nie znam bo nie ogladam ich meczy.Ale skoro ManU ( :P ) chce z nim podpisac kontrakt to znaczy, ze jest dobrym bramkarzem.Bo 16mln na kogos nie wartego by nie wydawali.Ufam SAFowi i jego ludziom.
» 20 maja 2011, 17:58 #98
jacaKONA: potwierdzam. ~bebe ;)
» 20 maja 2011, 18:41 #97
szajba7: We wszystkim masz rację. Ale... On ma 20 lat!! Praktycznie ZERO doświadczenia! U bramkarza doświadczenie jest jednym z najważniejszych aspektów. Nie powiem, gdyby miał coś koło 25 lat i na koncie mecze w LM i oczywiście regularne występy w lidze.
» 20 maja 2011, 18:30 #96
seth: w zeszłym sezonie wygrał LE.. w tym grał w LM..dwa sezony na wysokim poziome w dość dobrym klubie w silnej lidze jako podstawowy bramkarz.. który 20-latek może pochwalić się takim doświadczeniem w bramce jakiegokolwiek zespołu na porównywalnym poziomie??
» 20 maja 2011, 19:06 #95
Rooni126: Zgadzam sie zwlaszcza z twoja opinia o stakelenburgu czy cholera wie jak to sie pisze
» 20 maja 2011, 19:31 #94
Veon: Seth: zacznijmy od tego że De Gea nie grał w LM tylko znowu w LE. W tym sezonie Atletico nie wydostało się nawet z grupy z 7 wpuszczonymi bramkami.

Osobiście zgadzam się z szajba7. Ten bramkarz jest za młody i ma mało doświadczenia.
» 21 maja 2011, 09:06 #93
lukasRedDevils: De gea jest młody i utalentowany [ ale szczerze... wolałbym stekelenburga jest bardziej doświadczony]
» 20 maja 2011, 17:33 #92
N17: Nie chce tego cieniasa tutaj. ; /
Stekelemburg jest o niebo lepszy od tego całego de gei. Nie widze go w koszulce z diabełkiem na piersi. Już wole Kuszczaka, mimo jego niepewych, wręcz panicznych interwencji w ostatnim meczu z blackburn rvrs. Poza tym 16 mln, to kupa kasy, zwłaszcza jak na bramkarza.
» 20 maja 2011, 17:23 #91
OnlyRedDevils: Nie kieruj się średnią z fify. Ciekawe co mówiłeś jak pojawił się news o zainteresowaniu Manchesteru Hernandezem..
» 20 maja 2011, 17:58 #90
patrykmufc: chcialbym de gea w united !!
» 20 maja 2011, 16:50 #89
PrzemoManUtd15: Wolałbym kogoś bardziej doświadczonego.. kogoś kto rozegrał wiele spotkań na różnych frontach.. np. Lloris, Mandanda, Neuer ale najbardziej chciałbym na OT zobaczyć Adlera. De Gea zapowiada się naprawdę na dobrego goalkeeper'a ale wątpie żeby w tak młodym wieku sprostał oczekiwaniom jakie wiążą się z przyjściem do najlepszego klubu świata jakim z pewnością jest Manchester United. Przyjdzie De Gea to przez pierwsze lata będziemy opłakiwać odejście Van der Sara.. takie jest moje zdanie ale każdy może mieć inne.. Jeśli SAF tak zdecyduje to będzie to na pewno dobra transakcja na PRZYSZŁOŚĆ :)
» 20 maja 2011, 16:49 #88
kolek1996: dajmy mu szanse poza tym Sir Alex na pewno wie co robi :)
» 20 maja 2011, 16:46 #87
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 16:39

Wg. mnie to nie najlepszy wybór, ale to SAF wybiera skłąd i warto mu zaufać. Chyba jak przyjdziem, to nie potraktujecie go jak śmiecia.
Tak jak napisał kolega nadole - "Zobaczymy co z tego wyjdzie".
» 20 maja 2011, 16:38 #86
DevilFan: Liczyłem na Rui Patrico albo Stekela ale zobaczymy co to będzie.

One Love One United !
» 20 maja 2011, 16:26 #85
Piopan: Jestem pewien że będzie po kilku miesiącach grał dobrze w Manchesterze United zobaczymy co z tego wyjdzie.Moim zdaniem da rade grać w tym klubie tylko musi się przyzwyczaić
» 20 maja 2011, 16:22 #84
Rarian: Sporo osób podaje argument z niedoświadczeniem, jestem w stanie go zrozumieć, ale sporo osób pisze również "szkoda, że to Hiszpan", czego już absolutnie nie rozumiem. Hiszpania ma bardzo dobrych bramkarzy (na przestrzeni ostatnich lat; Casillas, Canizares, Reina, Valdes), a mnóstwo ich piłkarzy świetnie sprawdza się w Premiership, tak jak Pepe Reina, Cesc Fabregas, (początkowo) Fernando Torres, swego czasu Xabi Alonso i wielu innych. Jakaś powszechna niechęć do nie-portugalskiej części półwyspu iberyjskiego? Bo naprawdę nie rozumiem.
» 20 maja 2011, 16:16 #83
DahDah: masz odpowiedź przecież

"Real lub Barca nam go ukradną bo na 90% marzeniem De Gei jest gra w jednym z tych klubów[dlatego chciałem nie hiszpana]"

również na NIE dla hiszpańców !
» 20 maja 2011, 16:22 #82
Rarian: DahDah - chyba nie znasz realiów hiszpańskiej piłki, skoro twierdzisz, że marzeniem wychowanka Atletico może być gra w Realu... To tak jakby marzeniem wychowanka United miała być gra w LFC ;). To po pierwsze, po drugie kiedy Barca by nam go miała chcieć "wyjąć"? Valdes ma 29 lat, może grać jeszcze 5-6 sezonów albo i więcej, a wątpię, by po tak długim stażu w United De Gea był skłonny opuszczać United na rzecz FCB (nie kojarzę by w ogóle kiedykolwiek deklarował chęć gry dla nich).
» 20 maja 2011, 16:28 #81
DahDah: Zgadza się , w sumie masz rację bo się mało interesuje ligą dla lalusiów ;)
» 20 maja 2011, 17:00 #80
SzYnA: no to jesteśmy w dupie, młody i poki co średni bramkarz patrzac przez pryzmat United, Lindegard z którego się śmieje nawet Onyszko. bedziemy dostawa dużo bramek ;/
» 20 maja 2011, 16:15 #79
Veon: Szkoda. Wolałbym bardziej doświadczonego (i nie Hiszpana). De Gea rzeczywiście ma talent ale jest niedoświadczony i może popełniać sporo błędów. Ale cóż może za 5 lat będzie okrzyknięty najlepszym bramkarzem świata( i Real lub Barca nam go ukradną bo na 90% marzeniem De Gei jest gra w jednym z tych klubów[dlatego chciałem nie hiszpana])
» 20 maja 2011, 16:06 #78
zubrosy: de gea(20 lat) rozegral 83/24 mecze, z czego 56/15 w samej lidze hiszpanskiej w ciagu dwoch sezonow. wygral lige europejska. (po slashu liczba czystych kont). to nie jest jakis niedoswiadczony bramkarz. jesli bedziecie mierzyc wszystkich doswiadczeniem holendra to i neuer to młokas i żółtodziub. z resztą co tu pisać jak przychodził hernandez to też były narzekania a teraz sobie uwielbienia. jeśli przyjdzie, a moim zdaniem to najlepsza opcja bramkarska, to United na tym zyska wiele.


Dla porównania neuer (25 lat) w ciagu 6 sezon (z czego jeden caly czas ławka):
wszystkich meczy 197, w lidze 155. nie ma informacji na wiki o czystych kontach.
Maarten Stekelenburg (28 lat) w ciagu 9 sezonow.
wszystkich meczy 282, w lidze 191.
» 20 maja 2011, 16:03 #77
Rarian: Świetnie dopasowane i trafne statystyki, osobiście jestem wielkim zwolennikiem talentu De Gei i uważam, że to najlepszy i najbardziej perspektywiczny wybór.
» 20 maja 2011, 16:25 #76
mateuszr20471: De Gea +Hamsik/Guarin/Sneijder + Sanchez/Hazard/Young i spalniaja sie marzenia wszystkich kibicow United.
» 20 maja 2011, 15:50 #75
N17: Po tym ukośniku mogłeś dopisać jeszcze za 2 pilkarzy na każda pozycję. Jesteś za mało konkretny. Wypisałeś tutaj kilku najbardziej perspektywicznych zawodnikow, po 3 na każdą pozycję... Dziwne to było.
» 20 maja 2011, 17:28 #74
mateuszr20471: De Gea +Hamsik/Guarin/Sneijder + Sanchez/Hazard/Young i spalniaja sie marzenia wszystkich kibicow United.
» 20 maja 2011, 15:49 #73
kostek17: wolał bym Stekelenburga...;/
» 20 maja 2011, 15:38 #72
damiosa: Taki bramkarz może być, jeszcze tylko bardzo potrzebny był by A.Young, bo i skrzydlo i srodek
» 20 maja 2011, 15:38 #71
swiety1: Nie jestem fanem umiejętności De Gei ale jeżeli ma do nas dołączyć to mam nadzieje że się mylę i będzie to najlepszy bramkarz na świecie
» 20 maja 2011, 15:10 #70
misiek98: Czyli tak:

De Gea

Varane ( w OrangeSportInfo od 3 dni mówią że go kupiliśmy za 3 mln)

No i pewnie Snelider
» 20 maja 2011, 15:05 #69
eKB: Nie wiem czy tak pewny jest Sneijder, ale na pewno bardzo bym się cieszył z jego transferu.
» 20 maja 2011, 15:39 #68
damianz5: I bardzo dobrze mlodziutki juz ze znanym nazwiskiem bramkarz na dlugie lata o to chodzi jesli dojdzie do skutku ten transfer bede szczesliwy poniewaz bede mial pewnosc ze zaden Carroll nie stanie w bramce Utd w najblizszej dekadzie :D
» 20 maja 2011, 14:59 #67
Brejck: Czyli jednak to De Gea dołączy do nas w okienku.. No cóż, pozostaje nam tylko wierzyć, że ten młody bramkarz pokaże, że te 16 mln nie poszły w błoto..
» 20 maja 2011, 14:45 #66
erni93: No nie żeby to była nieprawda kupujemy kota w worku najlepszym wyjsciem jest Maarten Stekeleneburg
» 20 maja 2011, 14:42 #65
sisinho: Skoro sam stekelemburg nie ma pewności czy chce odejść , a Neuer nie przejdzie do nas to jedynym wyjściem jest De Gea , zakładając że Lloris czy Akinfeev nie ruszą się ze swoich klubów
» 20 maja 2011, 14:50 #64
fjoord: Stekelenburg to akurat ma pewnosc ze chce odejsc, dlatego zawiesil rozmowy o nowym kontrakcie z Ajaxem. Jak sam podkreslal, czeka na oferte z MU - ale widac ze chyba takowej nie bedzie
» 20 maja 2011, 14:52 #63
mat671: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 14:42

Chłopak ma duży talent, ale wg mnie jego obecne umiejętności nie predysponują go do tego aby zostać pierwszym bramkarzem w takim klubie jak United.
Ściągając go SAF podejmuje duże ryzyko, gdyż mam pewne obawy co do stabilności jego formy (oby nie miała miejsca taka sytuacja jak z Sergio Asenjo, który w tamtym sezonie błyszczał w Atletico, a w tym nie mógł wskoczyć do pierwszego składu przegrywając rywalizację właśnie z De Gea)
» 20 maja 2011, 14:41 #62
eKB: Stary już ci pisałem po co kupywać dwóch graczy o podobnym usposobieniu z resztą Pastore to jak dla mnie nie wypał a na pewno by się nie sprawdził w Anglii.
» 20 maja 2011, 14:39 #61
Skurch: Dokładnie.. nie wiem dlaczego wszyscy zachwycają się Pastore.. To dobry grajek i tyle.
» 20 maja 2011, 15:01 #60
eKB: Mój typ wygrał oby tylko Hiszpan się sprawdził zdecydowanie dobra cena i inwestycja na przyszłość.
» 20 maja 2011, 14:37 #59
Gwyn: Manchester United boss Alex Ferguson is set to launch a spectacular treble summer transfer splash that could exceed ÂŁ60million.

With De Gea seemingly in the bag, Sneijder and Benzema are also on the hit list as United prepare to replace Scholes and Owen.


- Z Mirror Football, nie chce mi się tłumaczyć, w dzisiejszych czasach angielski zna każdy. :)
» 20 maja 2011, 14:11 #58
eKB: Benzema nigdzie się nie ruszy i na pewno nie do Arsenalu który szczędzi kasy na wszystko wolę już Sancheza.
» 20 maja 2011, 14:38 #57
welllone: Żadnego Benzemy. Ten piłkarz jest słaby. Ani prędkości, ani przyśpieszenia, grę czyta tak sobie, na boisku z trudniejszym rywalem nie potrafi się odnaleźć. Sneijder ... może być, a bramkarza jakiegoś kupić musimy. Tak na prawdę nie ma za wielu opcji. Najważniejsze żeby nowo zakupieni piłkarze chcieli być częścią kluby i szarpali po każdy puchar.
» 20 maja 2011, 14:45 #56
devious: Benzema nie jest potrzebny United a United Benzemie (grzałby ławę jeszcze bardziej niż w Realu, bo przecież nie wygryzie ze składu Roo, Groszka czy Berby więc musiałby liczyć na kontuzje ww.)

Karim jak ma już odchodzić to pasuje mi do Tottenhamu, który cierpi na brak klasowego snajpera, a takim z pewnością może się stać Benzema (jeszcze mu trochę brakuje do tego miana, choć miewał już takie momenty, ze można go było tak nazywać) - pozostali napastnicy Kogutów nie wykazują takich predyspozycji...


co do transferów to poza De Geą musi przyjść jakis środkowy pomocnik i Sneijder byłby genialnym transferem - pewnie MU by musiało grubą kasę wyłożyć ale chyba warto... Choć z drugiej strony Wesley gra na podobnej pozycji co Rooney i Anderson czyli najlepiej czuje się mając 2 defensywnie usposobionych pomocników za sobą... Nie wiem czy nadaje się na typowego box-to-box midfieldera w systemie 442 jakim grywa ostatnio MU... Inaczej mówiąc nie jestem przekonany co do defensywnych umiejętności Holendra, choć to piłkarz kompletny - więc może jednak dałby radę i w ciężkiej lidze angielskiej byłby w stanie harować w defensywie jak na środkowego pomocnika przystało... Jeżeli SAF go kupi, to będzie to znaczyło, że Wesley się nadaje ;)

Co do innych transferów - nie sa konieczne ale wzmocnić się zawsze można... Ja bym widział w MU Sancheza, który jeszcze podniósłby poprzeczkę w linii pomocy - OK, mamy 3 dobrych skrzydłowych i byłoby ciasno ale w MU zawsze była rotacja i z Sanchezem już żadne kontuzje nie byłby groźne - może on grać tak jak Nani na obu skrzydłach jak i w ataku... a potencjał ma niesamowity, na pewno większy niż A.Young czy inni przymierzani do MU gracze... a jeżeli kupować - to lepiej 1-2 piłkarzy ale z najwyższej półki...

Bo skład mamy w zasadzie kompletny i wystarczą 2-3 transfery, w zasadzie tylko 2 czyli bramkarz i śr. pomocnik... Każdy kolejny transfer to będzie już tylko bonus ;]
» 20 maja 2011, 15:49 #55
przemekk28: Mam nadzieję, że SAF wie co robi, bo do końca co do niego nie jestem przekonany :P Ale lepszy on niż niejaki Rui Patrico..
» 20 maja 2011, 14:00 #54
DahDah: Ale gorszy i mniej doświadczony od Stekelenburga.
» 20 maja 2011, 14:08 #53
matdevil: Fergie zawsze wie co robi ;D
» 20 maja 2011, 14:36 #52
DahDah: nie , nie i jeszcze raz NIE dla tego dzieciaka
Według informacji Daily Mirror , wg tych informacji to chyba w lutym już Pastore mieliśmy za 70 mln ? ;) łykacie kazde g0wno.
» 20 maja 2011, 13:58 #51
Rarian: Tak, tak i jeszcze raz tak, dla najbardziej utalentowanego (patrząc na korelację talent-wiek), bramkarza świata :). I nie łykamy, a spekulujemy o tym jak sprawa by wyglądała gdyby faktycznie do nas dołączył.
» 20 maja 2011, 14:20 #50
DahDah: okej , niech Ci będzie.
» 20 maja 2011, 14:23 #49
Rooni: Zgadzam się z kolegą. NIE chce go w united , ponieważ jest za młody , nie ma doświadczenia w grze o najwyższą stawkę i kto wie czy udźwignie ciężar gry. Bramkarz to nie to samo co gracz z pola . U bramkarza nie patrzy się na wiek , ale na doświadczenie ...
» 20 maja 2011, 15:27 #48
brazylianwisnia: SAF wie najlepiej.jesli on go kupi znaczy ze jest odpowiedni.cena tez dobra.jak sprzedamy kuszczaka za 6mln to nam sie czesc kasy zwroci.pamietacie jeszcze final LM gdy Casillas wszedl na bramke jako mlodzik i dal rade tak ze od mlodosci swietnie bronil?moze hiszpanie dadza rade:)zreszta z nasza obrona ktora jest bez watpienia najlepsza na swiecie nie bedzie mial wiele problemow:)
» 20 maja 2011, 13:49 #47
DjBosiL: źle to widzę... ten brak doświadczenia może się odbić ale... zobaczymy.
» 20 maja 2011, 13:42 #46
ponti86: popieram jest słaby
» 20 maja 2011, 14:04 #45
DjBosiL: nie tyle co słaby tylko niedoświadczony. boję się że trema go zje i będzie puszczał szmaty
» 20 maja 2011, 14:11 #44
Naum: Aha? Gra regularnie hiszpańskiej lidze przeciwko świetnym drużynom, grał w rozgrywkach europejskich? Brak doświadczenia? Okej :]
» 20 maja 2011, 14:39 #43
Tobiasz17: Swietnie to znakomity bramkarz na prawde jesli ten transfer wypali bedzie ekstra:D
» 20 maja 2011, 13:41 #42
Taurus: Skoro jest tak blisko to może jednak nada się na naszą bramkę? Byłoby super gdyby się zaklimatyzował
» 20 maja 2011, 13:37 #41
Cleverley: wolałbym Stekelenburga no ale ok ;)
» 20 maja 2011, 13:33 #40
NanoUnited: świetny bramkarz może w United bronić wiele lat!
» 20 maja 2011, 13:23 #39
Arturek15: według mnie to jak najbardziej udany transfer...
jest kozakiem w tym co robi, do tego Manchester wychowa go na prawdziwą gwiazdę ;]
» 20 maja 2011, 13:22 #38
oldtrafford: Zobaczymy jak się spisze w Manchesterze trzymam kciuki !!
» 20 maja 2011, 13:19 #37
rooneyfan: Marzyłem o Stekelenburgu, ale on też jest oki :D
» 20 maja 2011, 13:17 #36
Marcinwp91: Tylko nie De Gea... :( Adler lub Stekelenburg, proszę...
» 20 maja 2011, 13:07 #35
nyczu7: o co wam chodzi ten chłopak ma dopiero 20 lat no kurde co on ma byc juz jak Casillas ?? jest świetny w tym co robi i nie wiem co macie mu do zarzucenia jest młody i w United nabierze doświadczenia bedzie ok;D jak dla mnie byłby to świetny transfer ;)
» 20 maja 2011, 13:07 #34
OnlyRedDevils: Kogo by nie sprowadzili i tak do końca życia nie zapomnę Latającego Holendra Edwina.
» 20 maja 2011, 12:57 #33
oscarosa: Jeśli rzeczywiście byśmy go kupili to wcale nie byłoby tak źle że niedoświadczony itd. Casillas też na początku nie był doświadczony a mimo to świetne umiejętności kryły tą jego wadę na początku kariery. To samo z De Geą , u nas może nabrać doświadczenia chociaż trzeba się liczyć że przez 2 sezony będzie nam nerwy szarpał czasami, ale wg mnie jest lepszy od stekelenburga jeśli chodzi o umiejętności , a doświadczenie sie zdobędzie z czasem , nie ma sie co martiwć.Lepiej kupić bardziej utalentowanego bramkarza i do tego młodego i mieć go na lata aniżeli stekelenburga z mniejszymi umiejętnościami ale z większym doświadczeniem.Takie jest moje zdanie. Jeśli już koniecznie z tej dwójki to wolę De Geę.
» 20 maja 2011, 12:49 #32
designer: O jakich mowa tu nerwach co? Sadzisz ze mam ochote sie denerwowac w czasie meczu moich ulubiencow co mecz bo na bramce stoi ktos pokroju Lindegaarda? Nie ma mowy! Chce w zdrowy sposob przezywac mecze a nie jakbym ogladal drugiego Kuszczaka. Wtedy licze ze Ferguson przejrzy na oczy i po sezonie pozegna sie z tym "niewypalem". Jak dla mnie ten transfer bedzie katastrofa, bo od poczatku bylem za dwojka Neuer badz Stekelenburg i zdania nie zmienilem. Jesli kolesiowi uda sie zdobyc z nami kolejne mistrzostwo a przy tym powstrzymac rywali z najwyzszej polki tzn. Chelsea, Arsenal itd. wtedy moze zmienie swa opinie na jego temat, ale aktualnie jest on dla mnie cieniutki, co swiadcza jego rezultaty w lidze hiszpanskiej (jedna wielka zenada i tyle)
» 20 maja 2011, 13:03 #31
ikermikipawel: Lepiej żeby był on niż nikt ;) , lecz zobaczymy co z niego wyrośnie .
» 20 maja 2011, 12:32 #30
redPower: moja reakcja po przeczytaniu newsa www . youtube .com/watch?v=zG0ZvLYzOb4&feature=related
» 20 maja 2011, 12:18 #29
matemufc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 12:13

news ktory popsuł mi humor w tak piękną pogode z rana , tyle kasy..
szczerze mowiac de gea to ostatnie miejsce z potencjalnych kandydatow do bramki united według mnie
1. neuer 2.lloris 3.akinfiejev 4.adler 5. stekelemburg 6. muslera 7. de gea
» 20 maja 2011, 12:07 #28
monnie: u mnie też, 1 i 7 sie zgadzają, ale w środku mam inaczej :P

i też popsuł mi humor, podobnie jak plotkarski news o transferze Bojana do Valencii..
» 20 maja 2011, 13:02 #27
zubrosy: moj znajomy ktory kibicuje realowi od tylu lat co go chyba znam , gdzies ponad 10, marzy aby de gea wlasnie zastapil casijasa a wiec cos jest na rzeczy, on w przeciwnosci do mnie oglada lige hiszpanska zawodowo (jak ja angielska :) i jest pelen podziwu dla tego bramkarza. takze jesli to prawda to jest to bardzo dobry zakup
» 20 maja 2011, 11:50 #26
DEPE: to twoj kolega albo ma mierne pojecie o futbolu albo oglada tylko real. de gea w tym sezonie wpuscil wiecej szmat niz jakis boruc przez cala swoja kariere. tylko ze de gea gral w sredniej jakosci klubie i malo kto to widzial tak naprawde. osobiscie ogladalem ok 10 spotkan ligowych atletico i w KAZDYM z tych meczy de gea robil mega babola.
» 20 maja 2011, 11:55 #25
zubrosy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 12:03

jeszcze dodam:

nie chodzi tez o jego stan faktyczny umiejetnosci w tym momencie, a o to co z niego wyrosnie :)
» 20 maja 2011, 11:58 #24
krypek: Jestem Ja również kibicem Realu Madryt i popieram to co napisałeś ma ogromne umiejętności ten Bramkarz jak najbardziej udany transfer ;)! I PANOWIE DAJCIE Z SIEBIE WSZYSTKO W FINALE ŻYCZĘ WAM KOLEJNEGO PUCHARU Liczę na Was ;) i żeby ci farciaże nie wyszli z tego meczu zwycięsko. Pozdrawiam
» 20 maja 2011, 12:22 #23
dkwart123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 11:44

ja jestem zadowolony bo on ma szansę sie wspaniale rozwinąć u nas a prz takiej obronie jak u nas to bedzie mu łatwiej grać.

jedno sie skończy raczej rzadziej będziemy wycofywać piłkę do bramkarza. on raczej tak świrnie nie gra nogami jak to miał w zwyczaju van der sar
» 20 maja 2011, 11:44 #22
ironia: Pod okiem VDS nabierze tego doświadczenia, które w jakimś stopniu już ma.
» 20 maja 2011, 11:38 #21
szewc5: a ja myślę że to najlepsza z możliwych opcji ... co z tego że ma 20 lat ? skoro gra w 1Lidze Hiszpańskiej to słaby być nie może , a jeśli doświadczenia nie ma to je zdobędzie... daleko nie trzeba szukać bo Szczęsny w Arsenalu robi świetną robotę , mimo że go nie lubię to trzeba mu przyznać że momentalnie wyrósł na klasowego bramkarza , a de Gea ma już swoje doświadczenie z Hiszpanii... Interesuje mnie tylko fakt jak lojalny wobec klubu będzie... bo jeśli wytrwa do tego momentu że zakończy karierę na Old Trafford , będzie wspaniałym transferem gdyż przed nim 15 lat gry a VDS pokazał że może nawet 20 ;D a poza tym nikt mi nie powie że SAF nie wie co robi... bo akurat pod jego okiem z młodych graczy wyrastają gwiazdy....
» 20 maja 2011, 11:35 #20
Veon: Co z tego że gra w przereklamowanej lidze Hiszpańskiej gdzie Barca i Real gromią pozostałe drużyny.
I co z tego że De Gea jest Hiszpanem i jest spore prawdopodobieństwo że chce grać w Realu lub Barcelonie.
» 20 maja 2011, 16:13 #19
Szaman0: jak to jak To wyjdzie :D
za rok, max dwa wszyscy będą chcieli go kupić od nas :D
» 20 maja 2011, 11:35 #18
Veon: prędzej 5 lat lub więcej.
» 20 maja 2011, 16:00 #17
Lukixp: Casillas tez zaczynal w bardzo mlodym wieku, a on zostal okrzykniety wlasnie takim nowym Casillasem. Mysle ze sie sprawdzi i na dlugie lata zostanie u nas :)
» 20 maja 2011, 11:33 #16
Rarian: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 11:31

Ech, nie mogę czytać tych komentarzy w stylu "bramkarz musi być doświadczony", bramkarz musi być po pierwsze primo - dobry, a po drugie primo - utalentowany i nie da się odmówić De Gei tego, że jest zarówno dobry, jak i utalentowany. Zresztą, ile meczów z jego udziałem oglądaliście w tym sezonie? Ja maksymalnie 10, nie więcej. No, a skauci United widzieli pewnie wszystkie i skoro postawili na Hiszpana to muszą wierzyć w jego umiejętności.
» 20 maja 2011, 11:30 #15
pawlak0908: te 16mln to United płaci za jego młody wiek a nie umiejętności. Oglądałem kilka jego meczy i powiem, że wcale nie jest taki dobry. Często wpadają bramki które mógł bez problemu wybronić. Ale z drugiej strony może w United przez rok dojrzeje i się wiele jeszcze nauczy.
» 20 maja 2011, 11:26 #14
xandir94: Roznica miedzy de gea a Stekelnburgiem jest niczym miedzy Kuszczakiem a Van der Sarem
» 20 maja 2011, 11:22 #13
kkkamil: Oby to nie była prawda ;/ bramkarz musi byc doświadczony !!
» 20 maja 2011, 11:21 #12
mkreddevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.05.2011 11:30

Pomimo młodego wieku de Gea jest doświadczonym zawodnikiem. Hiszpan pomógł Atletico Madryt wygrać Ligę Europejską i Superpuchar Europy w ostatnim sezonie. Bramkarz ma również na swoim koncie występy w Lidze Mistrzów. Poza tym kilka razy grał już przeciw takim tuzom jak Barca czy Real.
» 20 maja 2011, 11:29 #11
mkreddevil: Polecam czytać ze zrozumieniem, pomógł wygrać Atletico LE i superpuchar europy, ma również na koncie występy w LM. kilkukrotną grę przeciw Barcy i Realowi dodałem na końcu a uczepiliście się tego jak rzep psiego ogona. Poza tym wiem, że nawet w młodym wieku, powiedzmy 20 - 25 lat można być bardziej doświadczony niż 40 letni gość. Poza tym doświadczenie to nie wszystko, Kuszczak ma może kilka rozegranych meczów więcej, co nie zmienia faktu, że w przeciwieństwie do de Gei nie jest w rytmie meczowym, więc doświadczenie można o du** rozbić.
» 20 maja 2011, 20:29 #10
OnlyManUtd5: dla mnie tylko i wylacznie powinnismy polowac na buffona lub llorisa to sa bramkarze na poziomie a reszta wlacznie z de gea to niedoswiadczeni i nie najwyzszej klasy bramkarze choc SAF chyba lepiej sie od nas orientuje :P Glory Manchester United!!
» 20 maja 2011, 11:19 #9
ziomboy777: bedzie kaszanka jak on bedzie bronil u nas.... sama młodzież wśród bramkarzy bedzie... Amos , Lindegaard , De Gea:|...
» 20 maja 2011, 11:15 #8
xandir94: Lindegard ma 26 lat
» 20 maja 2011, 11:21 #7
ziomboy777: no i 26 lat u bramkarza to dla Ciebie nie jest młodzież??
» 20 maja 2011, 11:59 #6
ironia: 26 lat to idealny wiek jako bramkarz.
» 20 maja 2011, 12:14 #5
ziomboy777: prooosze Cie idealny wiek dla bramkarza który coś juz wczesniej gral a nie dla Lindegaarda który ani razu nie grał w LM ani zadnym waznym meczu ligowym!...
» 20 maja 2011, 17:52 #4
JabolMU: on ma juz 28 lat a w tym roku koncy 29
» 20 maja 2011, 20:13 #3
Rarian: Wbrew powszechnie panującej opinii uważam, że to najlepszy możliwy wybór, będziemy mieć z niego pożytek jeszcze przez 15 najbliższych lat :).
» 20 maja 2011, 11:11 #2
ertyho: Nie jest to dobra wiadomość jak dla mnie. Myślę, że jest za młody jeszcze. Liczę na Stekelenburga lub jakiegoś innego bardziej doświadczonego bramkarza.
» 20 maja 2011, 11:09 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.