Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Fedele: Sanchez powinien wybrać United

» 17 maja 2011, 21:15 - Autor: Fox - źródło: The Sun
Były trener Udinese Adriano Fedele, wyraził ostatnio opinię, że Alexis Sanchez powinien odrzucić propozycję transferu do Manchester City na rzecz przenosin do United.
Fedele: Sanchez powinien wybrać United
» Agent Sancheza sugeruje swojemu klientowi przejście na Old Trafford
Gwiazda Udinese Alexis Sanchez – określany również nowym Cristiano Ronaldo – dzięki swoim efektownym występom w Serie A kuszony jest ofertami transferu zarówno przez szefa Manchesteru City Roberto Manciniego jak i bossa Czerwonych Diabłów Sir Alexa.

22-letni chilijski napastnik spędził do tej pory we Włoszech trzy lata, po tym jak za kwotę 2 milionów funtów opuścił River Plate. W tym sezonie Sanchez błysnął formą strzelając w klubie 12 goli w 30 występach, czym wydatnie pomógł ekipie Udinese zająć czwarte miejsce w ligowej tabeli.

Wspomniany Adriano Fedele stwierdził, że Old Trafford to najlepsze miejsce, w którym Sanchez powinien kontynuować swoją karierę: - Gdybym był na jego miejscu, przeszedłbym do Manchesteru United.

Fedele dodał również: - Ferguson to dla Sancheza najodpowiedniejszy trener, który najlepiej ze wszystkich będzie w stanie rozwinąć jego talent.


TAGI


« Poprzedni news
Kilka słów Neville'a o meczu pożegnalnym
Następny news »
Diabły wśród idealnej kadry olimpijskiej

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (51)


majster97: Ten młody chłopak ma ogromny talent i na Old Trafford rozwinie go jeszcze bardziej , myślę że pomógł by zdobyć zdobyć kolejne mistrzostwo Angli.
» 19 maja 2011, 21:44 #49
Bovver: tak wczęsniej podawali ze minimalna cena za Sancheza to 30mln ciekawe co na to United
» 18 maja 2011, 18:10 #48
Ave: Dlaczego wszyscy decydują gdzie będzie grac sanchez? Gdyby stał się zawodnikiem united to co stoi na przeszkodzie aby przetestować go na innych pozycjach? Trzeba próbować obsadzić pozycje ofensywnego pomocnika - dlaczego niby nie mógłby odpowiadać za to sanchez czy nawet nani?
» 18 maja 2011, 17:56 #47
BlaDE1878: Komentarz zedytowany przez usera dnia 18.05.2011 20:59

Nani i defensywny pomocnik, chyba nie najlepszy pomysł
» 18 maja 2011, 20:59 #46
kizi: "Trzeba próbować obsadzić pozycje ofensywnego pomocnika"

"Nani i defensywny pomocnik, chyba nie najlepszy pomysł"

nie ma to jak czytanie ze zrozumieniem
» 19 maja 2011, 14:52 #45
Cleverley: chciałbym żeby kupili Sancheza, Sneijdera i Stekelenburga ;)
» 18 maja 2011, 17:06 #44
sssexton90: Berbatov nie odejdzie, według mnie on jest cały czas lepszym napastnikiem od Hernandeza.
» 18 maja 2011, 16:46 #43
Blejck: Berbatov odejdzie , przyjdzie Sanchez , także Tevez mógłby wrócić co jest chyba mało prawdopodobne :P Ale Sancchezik niech przyjeżdża na Old Trafford :)
» 18 maja 2011, 15:44 #42
RedArmyPL: czlowieku....nie wiem ile masz lat.....ale wobec tego ze wraz z wiekiem wyobraznia się "zmniejsza" szacuje ze naprawde nieiele..... JAKI TEVEZ ?? polecam FM i tam robic swe genialne transfery....
» 19 maja 2011, 00:47 #41
eKB: Znakomity zawodnik zdecydowanie porównanie do CR7 nie jest wygórowane ma on ogromny talent i mam nadzieję że do nas zawita
» 18 maja 2011, 14:19 #40
meltonboy: zdecydowanie kandydat numer jeden dla mnie jesli chodzi o letnie okienko transferowe.
» 18 maja 2011, 12:42 #39
WOJTEK1234: Niech podadzą wreszcie jakies konkrety ze się juz dogadali albo cos.
A nie cały czas ze walczą o "x" zawodnika ze powinien przyjsc do MU.
Konkrety Konkrety!!
» 18 maja 2011, 11:19 #38
dzaru: Sanchez nowa 7 za Owena
» 18 maja 2011, 10:58 #37
Edwin13: Masz racje. Brakuje mi tej magicznej siódemki.
» 18 maja 2011, 21:29 #36
Predator: Numery nie grają .
» 20 maja 2011, 18:41 #35
Paps: Komentarz zedytowany przez usera dnia 17.05.2011 23:21

Oczywiscie jak wiekszosc z Was jestem pod wrazeniem talentu Sancheza tylko,ze:
-Mamy juz dobrze prosperujace skrzydla oraz atak,a Alexis jest własnie czy to skrzydlowym,czy napastnikiem
-Potrzeba nam kreatora gry,kogos pokroju Wesleya Sneijdera oraz bramkarza
» 17 maja 2011, 23:20 #34
Adamczik: Mario Goetze, żaden tam Sneijder.
» 18 maja 2011, 01:15 #33
sisinho: @Adamczik

Goetze wcale nie jest taki dobry , zwłaszcza gry nie ma Sahina z tyłu to gra słabo. Ma 0 doświadczenia . Też nie jestem za Sneijderem , ale Goetze to beznadziejny pomysł.
» 18 maja 2011, 06:51 #32
mateo13: Nam się nie wydaje żeby SAF go sprowadził, ale co on ma w głowie....tego nie wiemy. Może nas zaskoczyć, nie pierwszy raz!
» 17 maja 2011, 23:12 #31
18Lukasz78: Po co kolejny skrzydłowy? Fakt jest świetny,ale bardziej pasuje do Hiszpanii moim zdaniem.
» 17 maja 2011, 23:04 #30
volgin: Pewnie... po co nam kolejny skrzydlowy skoro nas kontuzje nie dotyczna a gramy tylko na wszystkich frontach wiec kazdy da rade nawet jak bedzie musial grac co 3 dni... najlepiej sprzedajmy ze 2 skrzydlowych bo mamy ich za duzo
» 17 maja 2011, 23:03 #29
studzin12: Nie mówię że mamy dużo skrzydłowych, ale tych co mamy całkowicie nam wystarczą. A wyobraź sobie jak na ławie siedzi taki Sanchez i jeszcze Nani do tego. Nam trzeba rozgrywającego nie skrzydłowego...
» 17 maja 2011, 23:06 #28
prot: To działa na podobnej zasadzie jak szachy. Niektórzy nie potrafią grać w szachy, inni przewidują jedynie swój ruch, inni do 4 a są tacy co widzą 12 ruchów w przód - do których należysz?

Powiedzmy, że przewiduję taki ruch: odchodzi Giggs za rok, za dwa Park zastępuje na ławce Scholesa pod względem częstości wystepów, Scholes pewnie już tego lata, wszystkie potencjalne dziś transfery rozsiane po Realach, Interach, Barcelonach, Arsenalach, Sanchez trafia tego lata do np City i za rok jest nie do ruszenia a za dwa jak już potencjału Parka zabraknie jego cena jest nie mniejsza niż za Torresa. Tymczasem na dzień dziś nie można wskazać następcy dla Giggsa ani Parka bo ani Bebe ani Obertan wielkich braw od kibiców nie zbierają. Za rok będzie smutno, za dwa będzie pusto. Jestem przekonany, że jeśli Sir Alexowi nie uda się ściągnąć Wesleya to Sanchez będzie nowym diabłem. Innych kandydatów nie ma.

Taki transfer jak Groszek trafia się raz na 10 lat - Sir Alex nie będzie co roku wyciągał nowego Grocha z kapelusza. A to że kontuzje nie dotyczą United to hmm - mam nadzieję, że nie kibicujesz United od wczoraj i że to chwilowy zanik pamięci.
» 17 maja 2011, 23:26 #27
studzin12: Owszem masz rację ale pomyśl już dziś na ławce siedzi Nani gdyby doszedł do niego jeszcze Sanchez mogłoby to wywołać niezdrową sytuację w zespole. Tacy gracze nie mogą grzać ławy. A co do kontuzji to głównie prześladują naszą defensywę w tym sezonie tylko mieliśmy problemy ze skrzydłowymi (Valencia złamana noga, Park puchar Azji i kontuzja). Widzisz może przejdzie do City ale jeszcze 2 lata temu nikt o nim nie słyszał i nie wiesz kto się objawi za 2 lata może będzie to nowy Beckham. Dzisiaj czytałem wypowiedz Garego Nevilla który mówił że młodzież występująca w united jest porównywalna z tą która w 1999 zdobyła The Treble. Dla mnie priorytetem jest rozgrywający nie skrzydłowy bo tego nam najbardziej brakuje.
» 17 maja 2011, 23:40 #26
prot: Ech szkoda Naniego szczerze napiszę. Mam nadzieję, że w finale zagra od pierwszej do ostatniej minuty - jest jednym z głównych inżynierów sukcesów United w tym sezonie. Należy mu się gra w dwóch kolejnych meczach.

A jeśli wspominasz kontuzje to przypomnę szybko jeszcze kontuzje Rio, brak formy Rooney'a, urlop na ławce Berbatova, pauzowanie i nie tylko Scholesa - to są wydarzenia, które jednak trochę obniżają siłę uderzeniową United. Kontuzje, wiek, brak formy, kary czy kartki to kolejny argument za tym, żeby rozejrzeć się za alternatywą dla zasłużonych już legend i to już teraz.

Zgadzam się również z tym, że priorytetem dla Sir Alexa jest teraz rozgrywający. Tylko żeby nie kosztem Andersona.
» 18 maja 2011, 00:02 #25
studzin12: Na nasze nieszczęście kontuzje nigdy nas nie oszczędzały. Zgadzam się z tobą że tacy piłkarze jak Scholes i Giggs mają coraz mniejszy wpływ na siłę drużyny i należy rozejrzeć się za godnymi następcami. Szczerze powiem że gdy przychodził Andreson widziałem w nim zastepcę Scholesa jednak troche mnie rozczarował. Lecz SAF co mnie bardzo cieszy nie buduje drużyny w oparciu o wielkie gwiazdy oraz nie sprowadza dużej liczby piłkarz w okienkach transferowych. W ostatnich latach SAF sprowadzał 2 graczy (Smalling, Groszek- 2011, Valencia, Owen- 2010, jeśli dobrze pamiętam to jeszcze VDS i Park ale nie moge sobie przypomnieć który rok chyba 2005 ale nie jestem pewny). Niestety obawiam się że po przyjściu typowego rozgrywającego ( jestem dużym zwolennikiem Gotzego z Borussi) Andreson może opuścić OT. Martwi mnie też forma Carricka jak w następnym sezonie znowu będzie pod formą trzeba go sprzedać i kupić np. Lass Diarre z Realu który grał już w lidze angielskiej.
» 18 maja 2011, 00:18 #24
SzYnA: no i własnie mamy Parka Valencie Naniego i 38prawie letniego Giggsa i to nam wystarczy na prawie ok 60 meczów + mecze reprezentacji w wolnym czasie?? dajmy na to że ktoś złapie kontuzję, ktoś będzie w słabej formie a Giggs bedzie musiał gra na środku z racji wieku i co wtedy ? Valencia mimo że każdy z nas sie cieszy z jego powrotu to nie można liczy na niego tak jakbyśmy wszyscy chcieli, otóż obrońcy już wiedzą co potrafi Valencia słynny jeden zwód, gaz do wypuszczonej piłki i wrzutka i stoją bardziej po jego prawej stronie, nie zbiega do środka, nie potrafi zrobi nawet przekładanki w biegu żeby zmylić przeciwnika, o ile pierwszy i drugi choc nie cały sezon mu to szło teraz już wida że będzie gorzej. Nani - czy on zagrał cały dobry sezon ? Nie. nawet większości sezonu, gra w kratke, moze nie tak bardzo jak Anderson ale gra, Park jest świent na wielkie mecze bo ma szczeście chlop ale Sanchez vs Park bez porównania SANCHEZ.Park mało dośrodkowuje, słaby technicznie, traci odebrane piłki bo albo mu odskakuje albo wypuści za daleko i sie przewraca przecd przeciwnikiem próbując dobiec do piłki, zwodami też nie może siepochwalic jakimiś wyśmienitymi, przydaje sie gdy trzeba zabiega przeciwnika, do pressingu, żeby nie da mu czasu na przemyślenia, ale i tak uważam parka za dobrego rezerwowego. taki mam poglad na sprawe a co do bramkarza to oczywiście że jest nam potrzebny taki Stekelenburg Neuer czy Igor z Moskwy
» 18 maja 2011, 11:55 #23
studzin12: Owszem Sanchez jest piłkarzem bardzo dobrym może nawet fenomenalnym lecz to skrzydłowy. Popatrzmy na naszą kadrę pod względem skrzydłowych i czy taki piłkarz jest nam potrzebny. Mamy Parka, Naniego, Valencie no i Giggs który ze względu ma brak klasycznego rozgrywającego zmuszony jest grać na środku. Jak dla mnie SAF powinien ściągnąć bramkarza. Dużo mówi się o transferze De Gea albo Stekelenburgu, są to dobrzy zawodnicy czy jednak są w stanie zastąpić VDS? Jak dla mnie idealnym zastępcą byłby Neuer lecz Bayern nas uprzedził on sam nie chciał opuszczać Niemiec. Idealnym zastępcom byłby Igor Akinfeev z CSK. Nie drogi z dużym doświadczeniem i ograniem na europejskich stadionach. Co do 2 transferu musi być to rozgrywający. Dużo mówi się o sprowadzeniu Sneijdera z Interu, lecz 40 milionów euro za zawodnika który pogra na najwyższym poziomie może 3-4 lata to trochę dużo. Idealnym i perspektywicznym zawodnikiem byłby dla nas Mario GĂśtze z Borussi Dortmund. Ma za sobą bardzo udany sezon, ma dopiero 19 lat i idealnie nadawałby się do zastąpienia Scholesa. Ponadto cena za niego nie powinna być zbyt duża coś około 15 milionów euro. Z zespołu odejdą prawdopodobnie Scholes i VDS emerytura, oraz Brown, Owen, Owen H., Kuszczak. Resztę składu możemy uzupełnić rezerwami i kosimy następnego maistra:)
» 17 maja 2011, 22:57 #22
devious: a znasz maksymę "dobre jest wrogiem lepszego"?

ano właśnie, całą czwórka skrzydłowych Nani, Valencia, Park i Giggs jest znakomita, ale do każdego z nich można dopisać pewne "ale" - Nani dla przykładu totalnie zaginął w końcówce sezonu, jego forma nie zachwyca... Valencia stracił większość sezonu przez co jego rozwój trochę się zatrzymał - ciągle wszystko przed nim... Park też długo nie grał, teraz wrócił jeszcze lepszy ale kto da gwarancję, że będzie nadal grał tak jak teraz a nie tak jak na początku sezonu (dla tych co zapomnieli - były momenty, że był najgorszy na boisku, pamiętam jakiś mecz pucharowy, gdzie rwałem sobie włosy z głowy patrząc na jego beznadziejną grę) zaś Giggs... Giggs ma już swoje lata i będzie grał coraz mniej - i prawdopodobnie raczej na środku a nie na skrzydle... To nie jest już typowy skrzydłowy, który będzie ciągnął grę United przez cały sezon...

więc skoro jest tak dobrze, to czemu jest tak źle? przez pół sezonu sam Nani ciągnął grę United bo bywało, że Valencia, Giggs i Park nie mogli grać... i tutaj trzeba przypomnieć jeszcze jedno słowo: ROTACJA!

Kilka osób tutaj pisze, że "ktoś by musiał siedzieć na ławce" a czy w United właśnie nie siedzą na ławce Nani czy Berbatow? a i tak liderują w lidze pod względem goli i asyst... I nie płaczą, gdy muszą usiąść - bo Fergie potrafi tak dobierać skład, by każdy ważny zawodnik dostawał szansę... A dzięki szerokiej kadrze United nie straszne są (praktycznie cosezonowe) plagi kontuzji...

I nie mówię, że Sancheza trzeba koniecznie brać ale ucieszę się z tego wzmocnienia, bo właśnie dobrych piłkarzy w United nie brakuje ale brakuje tych wybitnych, którzy wezmą na siebie ciężar gry gdy nie idzie (a w tym sezonie w praktycznie każdym wyjazdowym meczu "nie szło" i nie miał kto poderwać drużyny) - zgadzam się też, że najważniejsze pozycje do wzmocnienia to bramka i środek pomocy...

Reasumując: United nie musi robić wielu transferów ale niech zrobi 2-3 porządne i będzie super... Jeżeli obok klasowego bramkarza i dobrego rozgrywającego przyjdzie też kreatywny skrzydłowy pokroju Sancheza czy choćby A.Younga - to powinniśmy się cieszyć, a nie martwić, że ktoś będzie musiał usiąść na ławce...
» 18 maja 2011, 20:44 #21
DevilFan: Jest świetnym piłkarzem, marzenie, lecz ofc s.Ferguson nie kupi Go bo "szkoda" pieniędzy na wspaniały talent. No a On z 7 na Plecach śmigałby.
» 17 maja 2011, 22:56 #20
Przemo07: AS7 ?! Nowa gwiazda Manchesteru United ?!

Ooo tak !
» 17 maja 2011, 22:38 #19
SzYnA: Panie Adriano mam takie samo zdanie :D ma też sporo asyst także na skrzydle też mozę grać nie koniecznie musi rywalizować z Chicharito i Roo ale np z Valencią
» 17 maja 2011, 22:18 #18
GGMU: Sanchez/ Hazard i Stekelenburg / Kuszczak i mamy skład na ładne lata.
» 17 maja 2011, 22:09 #17
grobla95: Ale po co nam kolejny napastnik !? Chyba ,że Owen i Berba odejdą to jako zmiennik Groszka...
» 17 maja 2011, 21:54 #16
przemekk28: Welbeck, Diouf, Macheda...
» 18 maja 2011, 09:07 #15
prot: Nie mogę się już doczekać jego decyzji. Cristiano dorastał w Manchesterze a Alexis prawdopodobnie przyjdzie do United już jako bardzo ułożony zawodnik. Pod szlifierką i suszarką Sir Alexa ten chłopak przyczyni się do znacznej odmiany oblicza drugiej linii United - +10 do kreatywności i +12 do siły ofensywnej.

Do City nie pójdzie a podobno ktoś tam napisał, że Alexis chce grać dla Leonardo w Interze - skoro tak, to znaczy że jest inaczej.
» 17 maja 2011, 21:48 #14
bober89: ale da też ok - 30 do kasy klubu, co może się okazać kwotą, która SAFa i resztę odstraszy, a szejkowie dadzą 40 baniek bo nie będą chcieli słyszeć o przedłużających się negocjacjach - 10 baniek w jedną czy w drugą stronę, co za różnica? :/
ale zobaczymy, może się pomylę.
» 17 maja 2011, 22:11 #13
prot: Mam nadzieję - a w zasadzie jestem pewien - że pieniądze są odległą kategorią wd, której decyduje Chilijczyk. Gdyby Sanchezowi i jego agentowi chodziło o pieniądze, już w zimie trafiłby do Chelsea albo City.

Wydaję mi się też - a w zasadzie jestem pewien - że bank pieniędzy za transfer Cristiano plus bonusy Gilla zostaną w końcu spożytkowane tego lata. Na Old Trafdord na 110% trafi tego lata minimum dwóch wielkich piłkarzy.
» 17 maja 2011, 23:06 #12
wladek22: A znając życie i tak Sir Alex Ferguson wymyśli coś lepszego :)
» 17 maja 2011, 21:46 #11
RamirezMUFC: Koleś jest kapitalny. Za ok. 3-4 tygodnie będzie wiadomo kogo Ferguson będzie chciał sprowadzić.
» 17 maja 2011, 21:39 #10
Tennant: Ja bym tam wolał zainwestować w jakiegoś klasowego rozgrywającego, ale Sanchez jest naprawdę dobry :)
Glory Glory MU
» 17 maja 2011, 21:38 #9
ironia: Sanchez to napastnik ?

Tak czy siak fajnie by go było zobaczyć u nas.

ogólnie chciałabym Younga, Stekelenburga/De Gea, Sneijder i Sanchez.

Dwóch z nich( w tym bramkarz ) i jestem zadowolona.
» 17 maja 2011, 21:36 #8
mateuszr20471: De Gea/Stekelenburg, Hamsik/Sneijder i Sanchez i bedziemy mieli mega pake.
» 17 maja 2011, 21:36 #7
iamarctic: przecież Sanchez to ofensywny pomocnik...
» 17 maja 2011, 21:30 #6
SYSTEM: Zgadza się gra także na skrzydle. A wiec może zastąpić Scholesa lub Giggsa.
» 17 maja 2011, 21:32 #5
SYSTEM: Alexis Sanchez gra też w pomocy a więc miejsce dla niego by się znalazło. Oglądałem sporo meczy z jego udziałem w tym sezonie i naprawdę jestem pełen podziwu co ten chłopak potrafi.
» 17 maja 2011, 21:31 #4
Taurus: Racja :) u nas by się rozwinął niesamowicie.
Skoro go porównują to CR7 to tylko pod względem dryblingu czy tez wykończenie i rzutami wolnymi ?
» 17 maja 2011, 21:26 #3
danielos97: Ciekawe czy posłucha trenera i do nas przyjedzie, a jak nie on to hazard, jako nowa 7
» 17 maja 2011, 21:20 #2
AGa18: Dla tego chłopaka zdecydowane tak, lecz nie wydaje mi się by Fergie sprowadził go na Old Trafford..
» 17 maja 2011, 21:18 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.