Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Rezerwowy skład w meczu z Blackpool?

» 12 maja 2011, 14:28 - Autor: Tomasson - źródło: guardian.co.uk
Udział w finale Ligi Mistrzów na Wembley być może zmusi Sir Alexa Fergusona do wystawienia rezerwowego składu w spotkaniu z Blackpool.
Rezerwowy skład w meczu z Blackpool?
» Prawdopodobnie Ferguson da odpocząć swoim piłkarzom przed finałem Ligi Mistrzów
Podobna sytuacja miała miejsce w sezonie 2006-07, kiedy szkocki menadżer dał szansę młodym zawodnikom w przegranym 1-0 meczu z West Ham United. Dzięki temu zwycięstwu londyński zespół uniknął spadku kosztem Sheffield United, a wokół całego zdarzenia rozpętała się medialna burza.

Mimo to Ferguson, w przypadku zapewnienia sobie 19. tytułu mistrzowskiego już w najbliższy weekend, zamierza dać odpocząć swojej podstawowej jedenastce w starciu z Blackpool, które poprzedza najważniejszy mecz sezonu – finał Ligi Mistrzów, który odbędzie się 28 maja na Wembley, sześć dni po spotkaniu z beniaminkiem Premier League.

W podobnym położeniu Boss znalazł się w roku 2009 przed finałem w Rzymie, z tą różnicą, że tamten mecz miał zostać rozegrany zaledwie trzy dni po ostatniej kolejce ligowej. Ferguson rozwiał wówczas wątpliwości, stwierdzając, że na uwadze ma przede wszystkim dobro drużyny i nie zważa na ewentualne konsekwencje.

– Zapewne zaraz zaczną się gadki o uczciwej rywalizacji, ale pełne wykorzystywanie składu jest dla nas rzeczą naturalną. Piłkarze nie wybaczyliby mi, gdybym wystawił najsilniejszą jedenastkę - to mijałoby się z celem. W ich głowach siedziałby tylko finał Ligi Mistrzów i nie byliby w stanie skupić się na niczym innym – powiedział Ferguson.


TAGI


« Poprzedni news
Schmeichel: Fergie najlepszy w swoim fachu
Następny news »
Evans odchodzi z Manchesteru United

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (54)


slawekmatera: sprawa jasna Alex powiedział że dobro drużyny jest najważniejsze wiec jeśli zapewnimy sobie tytuł na Bluckburn to z Blackpool zagraja rezerwy i to pewnie te bardzo głębokie.
Osobiście chciałbym zobaczyć taki skład:
Lindegaard
Brown-Smalling-Evans-Fabio
Bebe-Anderson-Gibson-Obertan
King-Berbatov/Owen
ponieważ Kuszczak raczej oidejdzie i nie ma sensu go wystawiać a chciałbym zobaczyć Duńczyka jak broni, obrona musi taka być bo innych graczy nie ma no może O'Shea, pomoc tak jak z bramkarzem Bebe i Obertan musza zagrac i pokazać czy warto w ogóle o nich jeszcze myślec, a King gra świetnie w rezerwach wiec też chciałbym zobaczyc go w akcji. Równiez fajnie było by zobaczyć Morrisona, Tunnicliffe po przerwie ale zobaczymy co Alex wymyśli wiele zalezy od wyniku meczu Z Bluckburn
» 13 maja 2011, 10:53 #50
ess: może i odejdzie, ale to jemu należy się rezerwa w LM
» 13 maja 2011, 17:01 #49
Klimaa: Fajnie że zawodnicy którzy z reguły grzeją ławkę bądź nawet nie są w kadrze meczowej będą mogli zaprezentować się fanom na Old Trafford. Zawodnicy pierwszego formatu nie będą mieli nic przeciwko takiemu rozwiązaniu.
Ja sam nie nazywałbym meczu z Barceloną najważniejszym..dominacja w kraju i prześcignięcie Liverpoolu jest ważniejsze od LM. Ale oczywiście teraz gdy United jest jedynym królem w Anglii warto byłoby dodać do gabloty kolejny puchar Europy.
» 12 maja 2011, 23:31 #48
patrykmufc: chce kuszczaka !!
» 12 maja 2011, 20:44 #47
Martin: Komentarz zedytowany przez usera dnia 13.05.2011 04:45

O tak, ja też bym chciał, ten ostatni raz - taki pożegnalny meczyk i po sezonie zmiana barw i sprowadzenie Stekelenburga ;] w następnym sezonie następująca hierarchia bramkarzy:

1. Maarten Stekelenburg
2. Anders Lindegaard
3. Ben Amos
» 13 maja 2011, 04:45 #46
SzczepanUtd: I dobra decyzja. Po co męczyć podstawowy skład, skoro i tak w głowach będą mieli finał Ligi Mistrzów. A 6 dni to nie tak dużo na wypoczynek. Warto na Wembley wybiec w najmocniejszym możliwie składzie, przygotowanym jak się tylko da. I tak będzie ciężko, ale liczę na Fergusona, coś wymyśli :)
» 12 maja 2011, 17:59 #45
przemekk28: Jeśli co najmniej zremisujemy z Blackburn to pewnie, niech i nikt nie zagra z głównego :P Może by dać też szansę Tomkowi ?
» 12 maja 2011, 17:46 #44
Tennant: Jestem za . Nasze rezerwy spokojnie są w stanie ugrać z Blackpool ten 1 punkt :)
Glory Glory MU
» 12 maja 2011, 17:37 #43
patrykbor: Jezeli pokonamy Blackburn w sobote to madrym posunieciem bedzie wyjscie skladem rezerwowym :>
» 12 maja 2011, 17:13 #42
plinert: A ja przypominam ostatni finał z Barceloną. SAF dał odpocząć najlepszym zawodnikom i trzeba jasno powiedziec, że wypadli oni z rytmu meczowego! Nie Nie Nie, gramy pierwszym z kosmetycznymi zmianami ewentualnie, grają cały sezon to jeden mecz im nie zrobi różnicy!
» 12 maja 2011, 17:04 #41
kempek: popieram
» 12 maja 2011, 17:10 #40
dreddx: Przypominam, ze dal odpoczac podstawowym zawodnikom w rewanzu z Schalke, a oni w zamian dali ostro popalic Chelsea. Warto nad tym pomyslec :)
» 13 maja 2011, 02:21 #39
sssexton90: Dokładnie, kombinować ze składem będziemy jak wygramy z blackburn. Póki co pełna mobilizacja ;)
» 12 maja 2011, 16:49 #38
devilmaster: Myślę że pierwszy skład z małymi zmianami zagra z Blackburn i Blackpool chłopaki muszą zachować rytm meczowy nie można dać im 3 tygodnie odpoczynku bo wyjdą z rytmu
» 12 maja 2011, 16:48 #37
eKB: Popieram tą decyzję mamy szeroką kadrę i na mecz z Bluckburn i tak wyjdziemy silną ekipą.
» 12 maja 2011, 16:17 #36
NanoUnited: No to jest raczej oczywista decyzja :) już po Blackburn będziemy świętować mistrza!
» 12 maja 2011, 15:48 #35
Roo10ney: Według mnie to najlepsze, co Ferguson może zrobić jeśli chodzi o mecz z Blackpool. Jeśli wygramy z Blackburn to już mamy mistza Anglii, a sam rezerwowy skład świetnie gra, więc pewnie z Blackpool też wywalczylibyśmy 3 punkty.

Kuszczak
Rafael___Evans___Smalling___Fabio
Obertan___Carrick___Scholes
Owen___Berbatov___Anderson
Ciekawe jak by wypalił taki skład ;)
Pozdrawiam
» 12 maja 2011, 15:48 #34
grobla95: hmmm... prawdopodobnie by nie wypalił... Co to w ogóle jest !?
Obrona jest ok. Ale pomoc... chcesz zagrać dwoma środkowymi pomocnikami !? + Obertan który też nie wiadomo czy jest prawoskrzydłowym czy środkowym pom. (tymbardziej ,że Carrick prawdopodobnie zagra a finale a jak nie to będzie na ławei.) A atak, Anderson w ataku !? Pogrzało cie ? I to jeszcze chyba na skrzydle ataku ,środkowy pomocnik. Przy takim składzie to by było z 0:4 w plecy !
» 12 maja 2011, 17:02 #33
Roo10ney: Chyba w FIFIE... Ferguson nie raz eksperymentował i mu się to udawało, to tylko malutka propozycja z mojej strony. Doskonale wiem, że niektórzy z tych zawodników nie są na swojej nominalnej pozycji, ale jeśli wygramy z Blackburn, to można w tym meczu 'poeksperymentować' :)
» 12 maja 2011, 20:18 #32
brazylianwisnia: chcialbym aby dal szanse 3 jakims mlodziakom ktorzy tych szans nie dostawali.moze Pettruci,Norwood,Ajose?kiedys musza pokazac w lidze na co ich stac.lepszej sytuacji nie bedzie.
w finale licze na sklad:
O'Shea Rio Vidic Evra
Valencia Park Fletcher Nani
Rooney Berbatov

Odbior w srodku pola i szybkie przekierowanie pilki na skrzydlo bedzie kluczowy.Do tego Berba ktory bedzie mogl zgrywac dlugie pilki a na lawce w gotowosci Scholes,Giggs i Hernandez.
» 12 maja 2011, 15:41 #31
grobla95: Na prawej obronie bym dał Rafaela, jest bardziej dynamiczny i pomagałby w atakach. A ta pomoc mi sie nie podoba... Valencia ok, ale Park w środku !? Prawdopodobnie Sir Alex bedzie musiał wybrać kto zagra na lewej stronie Parl czy Nani... W środku postawiłbym na Giggsa od pierwszej minuty a Giggs w środku doskonale rozumie sie z Carrickiem co pokazały dwa ćwierćfinały z Chelsea. Poza tym jeszcze nie wiadomo w jakiej formie jest Fletcher bo w rezerwach nie błyszczy. No a w ataku może faktycznie lepiej by było później wprowadzić Javiera na podmęczonych obrańców... To by mogło dać zabójczy skutek.:)
» 12 maja 2011, 17:08 #30
brazylianwisnia: Park w srodku swietnie sie sprawdza.ma taka kondycje ze caly mecz moze biegac po calym boisku,walczyc o kazda pilke i zatruwac zycie pilkarza Barcelony.Rafael zbyt mlody na takie mecze jest.potrzeba nam wysokiego i doswiadczonego pilkarza na obronie.
» 12 maja 2011, 22:15 #29
Forfiter: Co niektórym się w głowach poprzewracało. Możemy zagrać 2 składem, ale na pewno nie gówniarzami co mają po 18-20 lat. Tacy nawet w pucharach nie grają. Poza tym co na to kibicie, którzy przyjdą na OT świętować mistrzostwo. Głębokie rezerwy albo U18 to by zgarnęli baty od broniącego się przed spadkiem Blackpool.
» 12 maja 2011, 15:41 #28
Tomasson10: Ja na Blackburn wyszedłbym tak:
VDS
Fabio-Smalling-Evans-O'Shea
Nani-Gibo-Fletch-Obertan
Owen-Berba
» 12 maja 2011, 15:38 #27
grobla95: W sumie spoko ,ale chętnie widziałbym Naniego w finale...
» 12 maja 2011, 17:10 #26
Wayne10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 15:32

Kuszczak
Vermijl Evans Brown McGinty
Tunnicliffe Pogba Fletcher
Keane Berbatov Brady
Rezerwa:Johnstone,Massacci,Thorpe, Cole,Morrison,Gibson,Cofie możecie mnie minusować co mi tam ja i tak będę chciał żeby nasza młodzież dostawała jak najwięcej szans
» 12 maja 2011, 15:31 #25
Gwyn: Nie możemy :)
» 12 maja 2011, 15:37 #24
grobla95: No właśnie niestety nie możemy minusować, ale jeżeli wygramy z Blackburn to czemu nie !? Taki skład byłby całkiem ok, może nawet jak daliby z siebie wszystko to by coś ugrali. :)
» 12 maja 2011, 17:11 #23
dreddx: Jak juz to Morrison od poczatku a Tunnicliffe na lawie. I gdzie masz Norwooda?
» 13 maja 2011, 02:25 #22
jab0l: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 15:31

Co nas obchodza media !? Niech SAF wystawi rezerwe, bo ma do tego prawo, w koncu gramy Final LM, a nie jakis pikuś
» 12 maja 2011, 15:31 #21
brazylianwisnia: co maja media do tego?przepisy premier league nakazuja zawsze grac najsilniejszym mozliwym skladem.1 klub w tym sezonie juz zostal ukarany za zlamanie tego przepisu.
» 12 maja 2011, 15:46 #20
ess: I za karę odejmą nam 10 pkt...
» 13 maja 2011, 17:07 #19
ChelseaNooby: Kuszczak
Brown-Smalling-Evans-O'Shea
Gibson-Fletcher-Anderson
Owen-Berbatov-King
» 12 maja 2011, 15:25 #18
grobla95: Moge wiedzieć jakim cudem chcesz zagrać bez żadnego skrzydłowego !?
» 12 maja 2011, 17:12 #17
Taurus: Jak zremisują z Blackburn albo nawet wygrają to cała rezerwa może sobie zagrać z Blackpoolem a wtedy nawet po przegranej Chelsea neich dowie się jak to jest przegrać ligę 1 pktem :)
» 12 maja 2011, 15:15 #16
18Lukasz78: Komentarz zedytowany przez usera dnia 12.05.2011 15:09

Niech zagra Kuszczak-O'Shea-Smalling-Evans-Fabio-Nani-Fletcher-Anderson-Park-Owen-Berbatov myśle ze takim składem ogramy Blackpool i zachowamy świeżość na Barce.
» 12 maja 2011, 15:08 #15
grobla95: wydaje mi sie ,że Park i Nani będą potrzebni na finał LM...
» 12 maja 2011, 18:47 #14
darek11751: Wygramy najblizszy mecz i na nastepny mecz wystawiamy glebokie rezerwy. Glupota bylo by wystawiac zawodnikow z pierwszego skladu w meczu, ktory nic juz nie zmieni, a przed finalem LM.
» 12 maja 2011, 15:04 #13
AFCAMUFC: jeśli wygramy z rovers to wtedy można tak zrobić. a jeśli zremisujemy z rovers i przegramy z blackpool to i tak bedziemy mieli majstra??
» 12 maja 2011, 14:53 #12
ziomboy777: a w szkole nie uczą liczyć?:|....
» 12 maja 2011, 14:59 #11
piokrop: Prosta matematyka... Mamy 6 pkt przewagi nad Chelsea i 2 mecze do rozegrania. Jeden punkt zdobyty w dwóch meczach i mamy mistrza...
» 12 maja 2011, 15:00 #10
AFCAMUFC: no ale cfc tez ma 2 mecze do rozegrania. co jeśli oni wygrają a my jeden remis i np jedna porażka? za cholerę tego nie rozumiem.
» 12 maja 2011, 15:38 #9
DEAD: Załozmy ze cfc wygra 2 pozostale mecze, czyli maja tyle samo punktow co my, a my 1 mecz z 2 zremiusujemy i juz mamy 1 punkt przewagi rozumiesz juz?
» 12 maja 2011, 15:44 #8
brazylianwisnia: wtedy oni zdobeda 6 pkt a my 1pkt co spowoduje ze odrobia do nas 5 pkt(6-1=5).Mamy 6 pkt przewagi wiec 6-5(ktore odbrobia) i my wciaz bedziemy miec 1pkt wiecej.do szkoly a nie na wagary.
» 12 maja 2011, 15:44 #7
Roo10ney: Ja pi*****e...
1 mecz Man Utd - 76 pkt / Chelsea 70 pkt
Man Utd przegrywa, Chelsea wygrywa
2 mecz Man Utd 76 pkt / Chelsea 73 pkt
Man Utd remisuje, Chelsea wygrywa
Man Utd 77 pkt / Chelsea 76 pkt
Prościej chyba nie można tego wytłumaczyć ;)
Po prostu, krótko mówiąc - wystarczy 1 PUNKT
» 12 maja 2011, 15:51 #6
evilrase: żeby już teraz był ten remis chociaż.... i wtedy feta na OT po meczu z Blackpool :D kurde już widzę jak wszyscy zawodnicy biegają po boisku i bez opamiętania ciesza się z 19 tytułu :D

Glory Glory Man United !!
» 12 maja 2011, 14:36 #5
MpawulonU: remis z Blackbern nawet nam starcza ma racje Ferguson zeby dac Rezerwowy skład :)
Kuszczak
Brown Smalling Evans Fabio
Bebe Gibson Anderson Obertan
Owen Berbatow :)
» 12 maja 2011, 14:33 #4
whiteNani: to nie sa rezerwy to jest ŁAWKA REZERWOWYCH ziomek na bramce amos w obronie gracze tacy jak de laet czy corry evans joe duedgon oczywiscie bebe obertan gibson ale napewno nie smalling fabio berbatov i anderson ci zawodnicy sa zbyt dobzi i zbyt potrzebni na final.

UNITED !
» 12 maja 2011, 14:45 #3
tomciocr7: Fletcher pewnie zagra...
» 12 maja 2011, 15:22 #2
elcura: Najpierw trzeba wygrac mecz z Bburn...
» 12 maja 2011, 14:29 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.