Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Sneijder - cena wywoławcza 25 milionów

» 22 kwietnia 2011, 12:01 - Autor: Biafra - źródło: dailymail.co.uk, talksport.co.uk
Po niedawnych informacjach na temat problemów finansowych Interu Mediolan w prasie pojawia się coraz więcej doniesień na temat odejścia z włoskiego klubu Wesleya Sneijdera.
Sneijder - cena wywoławcza 25 milionów
» Holender być może trafi niebawem na Old Trafford
Jak wiadomo zainteresowany holenderskim pomocnikiem jest sir Alex Ferguson, który od dłuższego czasu bezskutecznie stara się ściągnąć Wesleya na Old Trafford. Na oku szkockiego menadżera jest wprawdzie także zawodnik Tottenhamu Hotspur Luka Modrić, ale trener popularnych Kogutów Harry Redknapp zapowiedział niedawno, iż na pewno nie sprzeda piłkarza będącego jednym z trzonów jego zespołu.

Wobec tego Ferguson szukający nieustannie następcy Paula Scholesa, któremu po tym sezonie wygasa kontrakt z United, zamierza w letnim okienku transferowym wyłożyć żądane przez Inter 25 milionów funtów i zakupić Sneijdera.

Sam zainteresowany w ostatnich wywiadach zdradził, iż atmosfera we włoskim klubie nie wygląda zbyt dobrze, przez co zaczyna zastanawiać się nad przenosinami do innej drużyny. Zapytany czy jego nowym klubem będzie Manchester United odpowiedział: - Nie mogę wykluczyć takiej możliwości. United to wspaniały klub i chyba nie ma piłkarza, który nie marzyłby o grze dla tego klubu.

Wprawdzie niedawno Holender podpisał nowy kontrakt, który ma zatrzymać go na San Siro do 2015 roku, lecz problemy finansowe klubu z Mediolanu rzucają na całą sprawę zupełnie nowe światło, gdyż nawet sam prezes Interu Massimo Moratti dał do zrozumienia, iż w najbliższych miesiącach będzie musiał podreperować budżet sprzedając kilku piłkarzy.


TAGI


« Poprzedni news
Cech: Liga Mistrzów to nasz sprzymierzeniec
Następny news »
Mike Wiliamson: Rooney lepszy od Drogby

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (122)


laska0520: No przydał by się:)
» 24 kwietnia 2011, 18:45 #108
daw7: Chciałbym go zobaczyć u nas. Jest to bardzo utalentowany i doświadczony zawodnik. Gdyby był cały czas w formie to problem ze środkiem pola mielibyśmy rozwiązany na ok. 7 lat ;)
» 24 kwietnia 2011, 14:58 #107
strun7: Gourcuff, Alexis Sanchez, Coentrao, Mario Goetze jak dla mnie oni by byli super wzmocnieniami. Gourcuff odkąd jest w Lyonie nie prezentuje sie za dobrze, więc jego cena powinna wynosić coś koło 15mln funtów, a potencjał ma niesamowity, popracował by troche w okresie przygotowawczym i rządził by i dzielił w środku pola.
» 24 kwietnia 2011, 12:35 #106
PaToManU: Sneijder myśle te 30 milionów funtów jest wart ! 20 mln funtów De Gea , 30 mln funtów Sneider i mamy jeszcze 50 mln funtów na 3 grajków . Oprócz bramkarza i środkowego pomocnika ,potrzebujemy jeszcze jednego środkowego pomocnika, napastnika i bocznego obrońce .
A z kim sie żegnamy ? VDS,Neville,Owen,Schouls i Brown .
» 23 kwietnia 2011, 14:56 #105
Maciasus: Trochę za dużo FMa..
» 24 kwietnia 2011, 22:53 #104
AmaraS: Miejmy nadzieję, że zawita do United :)
» 23 kwietnia 2011, 14:41 #103
danielos97: Idź do City może ci Bale'a kupią
» 23 kwietnia 2011, 14:42 #102
whiteNani: do realu nie pojdzie, bo juz tam gral i jak wiemy sprzedali go zeby kupic kake ronaldo i spolke, wiec raczej nie popelni tego samego bledu 2 razy i nie zmarnuje przynajmniej sezonu tam znowu ;] city ? hmm, jest cos takiego jak renoma klubu. jezeli city nic nie wygra w tym sezonie wszyscy powiedza "frajerzy wydaja miliony na pilkarzy a i tak nic nie wygrywaja hahahah" z kolei jezeli united nie uda sie nic wygrac powie sie "no tak, mieli pecha w tym roku, za rok napewno cos ugraja, przeciez to united !" i tak wlasnie (przynajmniej mysle ze tak) mysli sneijder i wybierze klub ktory zawsze jest stawiany w gronie faworytow do jakichs trofeow a nie klub-posmiewisko :)

UNITED !
» 23 kwietnia 2011, 11:18 #101
WojciechFK: Trzeba wzmocnić środek pomocy a Sneijder byłby idealnym wzmocnieniem jest na to myślę spora szansa.
» 23 kwietnia 2011, 06:43 #100
pilsudczyk: 25 milionów to idealna cena za Sneijdera. Problem w tym, że przyjdzie takie City i rzuci 45 milionów i Holender idzie do niebieskiej części Manchesteru. Co do realu to Sneijder powinien już wiedzieć co go tam czeka- ławka rezerwowych. Kwota powyżej 25 milionów jest moim zdaniem wygórowana. Ferguson jedyne co powinien zrobić to przygotować te 25 milionów i zapewnić Sneijder'owi miejsce w pierwszym składzie, w pomocy obok Fletchera. Mam nadzieje, że ten transfer dojdzie w końcu do skutku.
Ave Marszałek!
» 22 kwietnia 2011, 22:36 #99
HeGRoN: też myśle że City sie na niego zwali... Jednak jeśli zobaczył bym go na OT w diabelskim trykocie to był bym w 7 niebie naprawde . a Czy cenia nie wygórowana ? Hmmm za rooneya daliśmy podobne pieniądze... Myśle że ceny piłkarzy obecnie są niesamowiście wygórowane... dlatego te 25 ml to "nie dużo" ...
» 22 kwietnia 2011, 22:11 #98
AJEP: Pewnie City lub Real sie zleci jak muchy do . i tyle z tego bedzie dadza 50 mln za niego i wiecie teraz w pilce pieniadze sie licza
» 22 kwietnia 2011, 21:02 #97
wrobel1992: $real chyba nie, mają Ozila który jest lepszy od Sniejdera(przynajmniej wg mnie) chociaż oni nigdy nie mają dość!
» 23 kwietnia 2011, 07:59 #96
Marcindst13: Masz racje ale inter jesli zakcpetuje oferte nasz i realu to zawonik moze przejsc do nas nie koniecznie do realu ale fakt teraz jak by interm mog zarobic 20 ml wiencej to by sie cieszyli
» 23 kwietnia 2011, 11:35 #95
DevilFan: damino77 ajep OWNED xD
» 30 kwietnia 2011, 22:24 #94
DevilFan: ja nei wiem na co On czeka Panie Fergusonie Panie Gill do Roboty !
» 22 kwietnia 2011, 20:57 #93
Bovver: jak na takiego piłkarza cena średnio wygórowana. Brać!
» 22 kwietnia 2011, 20:54 #92
Hernandez1225: Niech przyjdzie jak najszybciej popieram ten transfer 25 mln śmieszna cena nie?:)
» 22 kwietnia 2011, 20:32 #91
Tomasson10: Za Sneijdera 25 mln?! Brać, brać, brać i to szybko!
» 22 kwietnia 2011, 19:57 #90
JabolMU: Kupmy tego piłkarza i sprzedajmy drożej
» 22 kwietnia 2011, 19:20 #89
DjBosiL: wiesz do czego służy mózg ?
» 22 kwietnia 2011, 20:35 #88
ironia: Najwyraźniej nie wie.
» 22 kwietnia 2011, 21:12 #87
whiteNani: mysle ze to byl sarkazm ze strony kolegi, popatrzcie na polityke transferowa united, caly czas kreuja gwiazdy i je sprzedaja za niebotyczne ceny, wiec nie spinac sie :>

UNITED !
» 23 kwietnia 2011, 11:14 #86
grandes: Kogoś na gwałt do środka pola trzeba..... co do Rodwela to nie jestem przekonany
» 22 kwietnia 2011, 18:56 #85
Nefrit: Nie wiem czy się opłaca go kupować. Niby Sneijder fajnie bo znany piłkarz i coś tam pograł na mistrzostwach ale jakoś mnie to nie przekonuje. Myślę że zamiast niego SAF sprowadzi Younga i/lub Rodwella. Poza tym mamy Toma na wypożyczeniu, który prezentuje wysoką formę dlatego wydaje mi się że nie warto wydawać takich kosmicznych pieniędzy.
» 22 kwietnia 2011, 18:40 #84
kubol: Bardzo bym chciał zeby przyszedł,jest dla mnie jednym z najlepszych na swiecie takie jest moje zdanie i mysle ze pasował by do nas
» 22 kwietnia 2011, 18:17 #83
marcind: Przydał by się !!
» 22 kwietnia 2011, 18:03 #82
Rooney97: Sneijder to dobry pomysł! Jeden z najlepszych piłkarzy MŚ RPA 2010, grał w wielu z znanych klubach, a scholes powinien zakończyć karierę, żeby dać szansę innym. 25 mln...TANIO. Bierz go SAF!
» 22 kwietnia 2011, 16:54 #81
Marcel1106: Myślę że MU go zdobędzie za 40 mln.
Poza tym to znakomity zawodnik i jest dobry na stałe fragmenty.
Gdyby do nas dołączył był bym bardzo szczęśliwy.
» 22 kwietnia 2011, 16:48 #80
Roo10ney: Za taką cenę... Nie mam nic przeciwko, żeby wylądował na Old Trafford. Potrzebujemy doświadczonego pomocnika, a 27 lat to nie starość, do chol*ry!
» 22 kwietnia 2011, 16:38 #79
grobla95: coś mi się mało wydaje jak na Snejdera !
» 22 kwietnia 2011, 16:35 #78
patrykbor: Ale on juz ma 27 lat..
» 22 kwietnia 2011, 16:00 #77
mlody17: Tak! Najlepiej wydawać duże sumy na sneijderów i pastorów zamiast dać pograć ando czy tomowi....
» 22 kwietnia 2011, 15:49 #76
PazzaInter: zadzwońcie do Śmiechu Warte z tym newsem :D

chyba 25+20
» 22 kwietnia 2011, 15:39 #75
brk91: Dokładnie. Mam nadzieję, że Sneijder pozostanie w Interze :)
» 22 kwietnia 2011, 15:45 #74
ironia: Brać Sneijdera, Younga, bramkarza i jesteśmy ustawieni na kilka lat!
» 22 kwietnia 2011, 15:36 #73
Adaskinho9: chciałbym ale nie wierze w ten transfer
» 22 kwietnia 2011, 15:24 #72
ManUfan94: Takiego zawodnika nam potrzeba, który umie zagrać dobrą piłę i jest walczakiem! Bardzo chciałbym go widzieć z diabełkiem na piersi, sądzę nawet, że wyłożyłbym za niego 40 milionów. To jest taki piłkarz, który na bank by się u nas sprawdził.
» 22 kwietnia 2011, 14:48 #71
mati118mati: fajnie jak przyszedl do manu , jest dobrym rozgrywającym z dobrym uderzeniem
» 22 kwietnia 2011, 14:37 #70
kalek: tylko nie manu!! nie obrażaj klubu, któremu niby kibicujesz. Mam już dość poprawiania niby fanów Man Utd nie wiedzących, że nie pisze się Manu.
» 22 kwietnia 2011, 14:43 #69
majkelSJZ: Nie rzygaj. :] To, że będziesz poprawiał każdego, kto tak napisze sprawi, że poczujesz się lepiej? A może uważasz, że ktoś uzna Cię z najlepszego kibica United? Daj spokój :)
» 22 kwietnia 2011, 14:50 #68
piaskun223: Uuu, co pojechał ;D
» 22 kwietnia 2011, 15:06 #67
ironia: Dajcie se siana z tym manu jezu ludzie! Mnie to kompletnie nie rusza, popularny skrót i tak się już przyjęło omg.. -.-
» 22 kwietnia 2011, 15:35 #66
mlody17: ironia - manu to skrót od manure - gnój. Jestem ciekawy czy jak by do ciebie ktoś w rodzinie mówił gnoju to by cie to nie ruszało.....
» 22 kwietnia 2011, 15:45 #65
brk91: majkelSJZ, nie wiem o co Ci chodzi. Dobrze, że mu zwrócił uwagę :) Taka niewiedza w innych klubach byłaby po prostu wyśmiana. Ty tego najwyraźniej nie rozumiesz, a szkoda.
» 22 kwietnia 2011, 15:47 #64
jacaKONA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2011 16:22

mati118mati sam jesteś manure
» 22 kwietnia 2011, 16:21 #63
GGMU: Ironia ma rację.

A tak poza tym kto pisze MANURE? Odp jest jasna, nikt. Tylko ManU.
» 22 kwietnia 2011, 16:34 #62
SzYnA: my wszyscy tu polacy kibicujący United mamy tyle wspólnego z kibicami z Manchesteru co krzesło i tapczan , to i to mebel ale to nie to samo. Nie mieszkamy na co dzien w Manchesterze nie uczestniczymy czynnie w tym sporze jak np. w Krakowie kibice Wisły vs Cracovii, młodzi kibice przeczytli historię United i teraz będą każdego poprawiać i się chwalić że manu jest obraźliwe że wymyślili to kibice Liverpoolu czy Leeds juz nie pamiętam, ale co nam do tego, jeśli będziecie na meczu i ktoś krzyknie tak to możecie mu odpowiedzieć fuck you scousers itp. ale tak w naszym kraju jeszcze dodatkowo na stronie gdzie są sami kibice United to nie powinno jakoś specjalnie ruszać. Nienawidzicie kibiców ludzi których nawet nie znacie nie widzieliscie i nie słyszeliście o ich grupach o tym co robili gdy przyjezdzali do "nas" na mecz, a co kibice United gdy do nich. wogole nie uczestniczycie w tym sporze a taka nienawiść "kibicuje united więc tak powinno być" jest sztuczna !!
» 22 kwietnia 2011, 19:40 #61
AFCAMUFC: polać mu dobrze mówisz ziomuś.
» 22 kwietnia 2011, 20:11 #60
Hunk09: Kalek, zdania zaczyna się od dużej litery, po wykrzykniku też jest duża litera. Nie obrażaj rodaków w kraju w którym niby mieszkasz. Mam już dość poprawiania niby Polaków którzy nie wiedzą jak się pisze w ojczystym języku.
» 23 kwietnia 2011, 10:36 #59
Lukixp: nawet 35mln to dobra cena! brac brac brac, do tego A. Young, jakiegos bramkarza, no i mlodego talenciaka na przyszlosc. ooo yes pls
» 22 kwietnia 2011, 14:31 #58
Marcindst13: Nom masz racje to co napisales do scigniecia !! popieram cie
» 22 kwietnia 2011, 15:02 #57
75th: Mielibyśmy NIESAMOWITY firepower... Sneijder, Nani, Valencia, Rooney i Chico. Modlę się o ten transfer już od zeszłego roku jak tylko pojawiły się pierwsze plotki.
» 22 kwietnia 2011, 14:28 #56
SzYnA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2011 14:28

25 milionów za Sneijdera?? sam wyciągnę z konta co tam mam i dołoże Alexowi ! ;] myślę że te pozostale 5 mln sobie skołuje od Gilla ;P
» 22 kwietnia 2011, 14:27 #55
Taurus: Ja bym go brał... przyda nam się doświadczony rozgrywający
» 22 kwietnia 2011, 14:10 #54
lolroflneo: jestem fanem Sneijder'a dlatego jestem jak najbardziej za sprowadzaniem go na OT.
» 22 kwietnia 2011, 13:51 #53
GGMU: Doznaje urazów z poprzedniego sezonu,kiedy Murinho był i wszyscy dawali z siebie chyba 200%. Teraz jest wypalono-zmeczony, więc dlatego nie błyszczy. Sneijder by się przydał,ale jak Andi nie zagra dobrej końcówki sezonu..
» 22 kwietnia 2011, 16:32 #52
Przemek1: Pisałem jakiś czas temu, że nie widzę go w składzie Manchesteru...
Nie zmieniam często Swoich słów ale tym razem to zrobię.
Jak damy za Niego nie więcej jak 30mln to będzie się to opłacać..
Wątpię, że W.S. będzie grał tak długo w piłkę jak Gary, Paul czy Ryan...
Za taką sumkę będzie musiał pograć jeszcze z te 5-6 lat... Niekoniecznie dla Manchesteru, jak do Nas przyjdzie to zobaczymy czy Liga Angielska będzie odpowiednią dla tego zawodnika, bo nie ma co porównywać ani zespołów ani stylu grania klubów Włoskich od Angielskich...
Czas wszystko pokaże.
» 22 kwietnia 2011, 13:22 #51
DAMINOS: Fajnie by było jakby trafił na ot:P Jest wart tej sumy ^^
» 22 kwietnia 2011, 13:17 #50
Baku95: Przydał by się taki zawodnik jak on. Jest w miarę doświadczony potrafi ładnie rozegrać jak i mocno, celnie strzelić. Ja chętnie bym go widział w MU ale nie wiem czy jest to możliwe ;)
» 22 kwietnia 2011, 13:16 #49
Adamczik: 25-30 milionów, na pewno wart jest tych pieniędzy, a dodając do tego, że ma 27 lat, na miejscu SAFA kupiłbym Sneijdera. Ale nigdy nie wiadomo, co Boss wykombinuje:)
» 22 kwietnia 2011, 13:11 #48
Deluxe: Cena porządna jak na takiego zawodnika. Przydałby się w United. Trzeba się za niego brać, zanim City jak zwykle popsuje zabawę.
» 22 kwietnia 2011, 13:01 #47
sumas123: Wg. innych newsów jest do skaprowania za 30 mln. Brać ! Brać ! Brać !!
» 22 kwietnia 2011, 12:55 #46
wazza89: Sneijder to dawno "odkryty" klasowy pomocnik, czołówka światowa, znany lubiany i drogi. Dlatego właśnie nie byłby transferem w stylu sir Alexa Fergusona. Ja najchętniej zobaczyłbym na następny sezon w zespole daną czwórkę:
Rodwell Young Costa(Sneijder) De Gea

nie będę płakał bo Brownie Owenie Gibsonie Kuszczaku i ( nie zlinczujcie mnie, wiem, że to świetny technik i kapitalny napastnik. Zawsze go broniłem ale coś we mnie pękło) Berbatovie.

z wypożyczeń wracają De Laet Cleverley Welbeck Macheda i skład mamy obstawiony na każdej pozycji optymalnie.

takie ruchy odmładzają kadrę i przygotowują zespół do przyszłorocznego odejścia weteranów;)
» 22 kwietnia 2011, 12:54 #45
sumas123: Ok, ale pamiętasz jak była afera z Roo i jego kontraktem, po której SAF obiecał ze zakupi paru klasowych piłkarzy z górnej półki, łamiąc leciutko postanowienia o oszczędnościach i zakupywaniu tylko młodych - pesrpektywicznych.
» 22 kwietnia 2011, 12:57 #44
wazza89: Polityka transferowa z ostatnich lat świetnie się sprawdza i mam nadzieję, że pozostanie niezmienna. Rodwell Costa i Young to najwyższa "półka" i to taka perspektywiczna "półka";)nawet zaryzykuję stwierdzenie że na takiej "półce" wisiałaby plakietka "niskie ceny" ;) śmiejemy się z city i chelsea, że wydają miliony i nie mogą w dalszym ciągu dorównać United. Boje się, że głośne transfery(Sneijder) odebrały by nam ten argument.
» 22 kwietnia 2011, 13:09 #43
jacaKONA: jeden transfer zią ;] przydałby się.
» 22 kwietnia 2011, 14:40 #42
Rooni126: Ja rozumiem ta polityke i popieram ale wszystko ma swoje granice pilkarzy typu rodwell ktore mnie wcale jakos nie przekonuje to nam nie brakuje w srodku nam potrzeba kogos kreatywnego a nie nakupimy pelno "przyszlosciowych" pilkarzy i zrobmy drugi arsenal.. raz na jakis czas potrzeba jakiegos transferu do 1 skladu.A tak w nawiasie mowiac to my wiecej stracilismy na bebe niz taki np real na ronaldo i oni maja ronaldo a my bebe..
» 22 kwietnia 2011, 15:21 #41
wazza89: powiedzmy, że rozumiem przenośnie z bebe i ronaldo ;) zawodnika jak rodwell nie mamy. najlepszy cmf młodego pokolenia - anglik - alternatywa dla naszych kontuzjogennych środkowych obrońców ;) nic dodać nic ująć;) o to, że zrobimy drugi arsenal się nie martw. od lat Ferguson kupuje młodych zawodników i przynosi to olbrzymie efekty(trofea+kasa). Manchester to klub gdzie bardzo dobrzy piłkarze stają sie wybitnymi i ja zamiast sneijdera wole coste;) tyle. pozdro
» 22 kwietnia 2011, 18:04 #40
Borubar: ja bym go chciał :) ale mam nadzieje że to nie są tylko plotki...
» 22 kwietnia 2011, 12:39 #39
AFCAMUFC: przyjdzie city i da 70 albo 80mln -.- zawsze potrafią zepsuć rynek
» 22 kwietnia 2011, 12:38 #38
Tennant: Dla mnie to idealny następca Scholesa
Glory Glory MU
» 22 kwietnia 2011, 12:36 #37
AgEnT: Promocja niczym w Biedronce - Kto pierwszy ten lepszy. Obyśmy my byli pierwsi z ofertą.
» 22 kwietnia 2011, 12:34 #36
Tristan: i oby sneijder miał tyle oleju w głowie, żeby wybrać klasę a nie kasę
» 22 kwietnia 2011, 12:46 #35
eleven: ja bym go brał
» 22 kwietnia 2011, 12:32 #34
Ave: Rooney / Sneijder - serwowaliby wspolnie wspaniale podania na chicharito :)
» 22 kwietnia 2011, 12:29 #33
niedziel: Super wiadomość, za taką kasę można go wziąć, jednak mi jest żal że puściliśmy Ozila do realu... piłkarz porównywalnej klasy i kosztował 13 mln.

Jednak jeśli Sneider zawita na OT jeszcze za taką kasę to będzie to świetny transfer.
» 22 kwietnia 2011, 12:29 #32
jakjakub: Mamy szanse obłowić się jak na promocji w supermarkecie :) Sneijder tani, Young tańszy, zobaczymy jeszcze kto na bramkę i git
» 22 kwietnia 2011, 12:19 #31
MpawulonU: za taką cene ? pewnie ze tak gra dobrze . Świetny wykonawca rzutów wolnych ! za taka cęne bym brał :P
» 22 kwietnia 2011, 12:14 #30
siara93: ludzie ogarnijcie sie...
po CH*J nam Sneijder'a?? no odpowiedzcie mi na to pytanie.
DO CHOLERY MAMY PRZECIEZ GIBSONA!

Sam Ferguson wam to powie ;]
» 22 kwietnia 2011, 12:11 #29
AGa18: Gibson nie rozśmieszaj mnie, chłopak ma 24 lata i oprócz średniego ( chociaż ostatnio nawet tym nie może się zbytnio pochwalić ) strzału nic nie posiada..
Zero kreatywności, przeglądu jest po prostu słaby, dlaczego gra tak rzadko skoro uważasz że SaF twierdzi inaczej?

Szczerze na jego miejsce wolałabym Cleverley'a..
A Sneijder jak dla mnie wyśmienity zastępca Scholesa, który powoli się wypala..
Poza tym cena 25mln jak na takiego gracza, patrząc na ostatnie szaleństwa transferowe wcale nie jest wygórowana..
» 22 kwietnia 2011, 12:18 #28
soul: a co gadałes z nim?:D:P
» 22 kwietnia 2011, 12:23 #27
MpawulonU: ale jest napewno lepszy od wszystkich nas ;)
» 22 kwietnia 2011, 12:24 #26
DahDah: Ludzie , przecież to ironia jest.
» 22 kwietnia 2011, 13:03 #25
Master6662: @Aga18
Te kobiety... (: to czysta ironia była ^^
» 22 kwietnia 2011, 14:22 #24
siara93: AGa18. Nie wiem ale wydaje mi sie ze nie jestes zbyt czestym gosciem devilpage'a lub oficjhalnej strony man utd. Nasz boski Fergie kiedys powiedzial, ze Gibson zastapi scholesa ;] chyba ze masz poprostu slaba pamiec :]
» 22 kwietnia 2011, 18:15 #23
siara93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2011 18:17

oczywiscie w pierwszym poscie ironizowalem ;)
» 22 kwietnia 2011, 18:16 #22
AGa18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2011 21:20

Być może tak powiedział, nie siedzę tutaj 24/h więc niektóre newsy mogły mi umknąć, ale chyba nie powiesz mi że Ty też widzisz w Gibsonie nadzieję na rozgrywającego??
Chłopak jest jak narazie b.słaby i nie zapowiada się na coś lepszego..
» 22 kwietnia 2011, 21:20 #21
kostek17: Mam nadzieje ze uda sie go sciagnac do MU, Napewno Sneijder to duzo lepsze
wzmocnienie niz Modric.
» 22 kwietnia 2011, 12:10 #20
Ave: On nie tylko jest świetny w polu ale z tego co widziałem świetnie egzekwuje stałe momenty gry, strzelając gole z rzutów wolnych w dobrym stylu.
» 22 kwietnia 2011, 12:07 #19
Kajdan: Sneijder albo Nasri, kogos takiego nam potrzeba na srodek pomocy. Obaj sa genialni tylko Nasriego raczej Wenger nie pusci a na zakup Holendra sa jakies szanse. Sneijderowi ostatnio spadla forma ale to dobrze bo bedzie za niego mniejsza cena a gdyby przyszedl na Old Trafford to SAF zrobilby z niego swietnego nastepce Scholesa ;)
» 22 kwietnia 2011, 12:04 #18
darek11751: 30 mln dac nawet mozna bo jak na takiego zawodnika to jest wielka promocja.
» 22 kwietnia 2011, 12:02 #17
jab0l: Swietnie !
» 22 kwietnia 2011, 11:59 #16
PrzemoGGMU: No za taką cenę to chyba sam Ferguson nie pozwolilby sobie na przepuszczenie takiej okazji.
» 22 kwietnia 2011, 11:52 #15
Rarian: No nie wiem :) jak odchodził z Realu to był za półdarmo, podobnie jak VdV, którego wzięły koguty.
» 22 kwietnia 2011, 11:55 #14
lukasz00090: Tak, tylko że teraz potrzebujemy środkowego pomocnika a wtedy było pewne, że Scholes zagra jeszcze trochę na wysokim poziomie. Teraz niestety nie jest to już takie pewne więc brać go bo to świetny zawodnik !
» 22 kwietnia 2011, 12:09 #13
Rarian: Nigdy go nie lubiłem, ale jak przejdzie do United, to tak jak każdy nasz gracz dostanie ode mnie kredyt zaufania, a jego umiejętności są na tyle duże, że na pewno by go spłacił :).
» 22 kwietnia 2011, 11:51 #12
slawekmatera: przy dzisiejszym rynku 25 lmn za Wesa to mała kasa, czytałem niedawno że Palermo za Pastore chce ok.35-50 mln wiec można powiedzieć żę to promocja, ja bym na miejscu Alexa już dzis slał faxa hehe zobaczymy pozdr
» 22 kwietnia 2011, 11:48 #11
oscarinho: Jakieś pól roku temu to stuknięty w głowę prezes Palermo chciał za Pastore 70 mln :D
» 22 kwietnia 2011, 12:10 #10
ironia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 22.04.2011 11:49

Dla mnie to świetny zawodnik i idealny następca Rudego który według mnie powinien iść już na emeryturę. Szanuję go bardzo, legenda United, ale ten jego charakter porywczy gdzie co chwile łapie czerwone kartki i potrzebujemy kogoś młodszego. Sneijder jest idealny, może jeszcze Modrić ale on raczej nie odejdzie więc chciałabym Holendra. 35 mln to taki max jakby się targowali , ale jakby oddali za 25 mln od razu bym brała. Za Pastore i Sancheza chcę 40-50 a nie wiemy jak by sobie poradził w PL, a Sneijder to ogarny już jest więc tym bardziej.

FERGIE KUP GO!
» 22 kwietnia 2011, 11:47 #9
klikas: ciekawa sprawa. Inter zawsze nie zastanawial sie nad zakupami zawodnikow, poprostu placil kase, az udalo sie wygrac lige mistrzow(1 raz) i nagle sa w dolku :)
sssexton90 - po co dawac 35 mln skoro oni chca tylko 25 ?
» 22 kwietnia 2011, 11:46 #8
LolekPRO: To może być cena wywołana tylko przez media.
» 22 kwietnia 2011, 11:48 #7
rooneyfan: A może 20 mln. + Evans :D Nieee... :D 25 mln. na takiego piłkarza to dobry interes :D
» 22 kwietnia 2011, 11:46 #6
Marcindst13: Jak Dla mnie 25 ml to troszke kasy ja bym chcial go brac za 20 ale to dobry zawodnik ale fajnie by byl jak by do nas przeszed a nasz Paul zostal jeszcze rok :D
» 22 kwietnia 2011, 11:44 #5
LolekPRO: Człowieku, Sanchez jest za 40mln a nie wiadomo jak by sie zaaklimatyzował w Anglli, a doświadczony zawodnik taki jak Sneijder który jest najlepszym ŚP na świecie (moim zdaniem) jest na wyciągnięcie za około 30mln to promocja;)
» 22 kwietnia 2011, 11:47 #4
LolekPRO: Myśle że to będzie 1udany transfer w tym roku ;) i nie tak drogo cena wywoławcza 25 max do 35.
» 22 kwietnia 2011, 11:43 #3
grg: ja bym się nawet nie zastanawiał ;) Takiego piłkarza jak on potrzebujemy.
» 22 kwietnia 2011, 11:43 #2
sssexton90: no to MU rzuci 35 milionów i może się uda go zdobyć
» 22 kwietnia 2011, 11:42 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.