Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Coraz głośniej o transferze De Gei

» 14 kwietnia 2011, 12:29 - Autor: matheo - źródło: Daily Mail, Sky Sports
17,8 mln funtów – tyle ma wynosić kwota odstępnego jaką Manchester United zapłaci Atletico Madryt za Davida de Geę. Sam zainteresowany doniesieniom mediów stanowczo zaprzecza.
Coraz głośniej o transferze De Gei
» David De Gea może latem zastąpić Edwina van der Sara w bramce Manchesteru United
De Gea w Manchesterze United ma zastąpić Edwina van der Sara, który po zakończeniu tego sezonu przejdzie na sportową emeryturę. 20-letni bramkarz miałby podpisać z Czerwonymi Diabłami pięcioletnią umowę.

We wtorek dyrektor wykonawczy Atletico Madryt Miguel Angel Gil Marin wyjawił, że Manchester United i Chelsea złożyły za utalentowanego bramkarza oferty. Transfer nie jest jednak przesądzony, bo stołeczny klub proponuje piłkarzowi przedłużenie obecnego kontraktu.

– Nie ma nic na rzeczy, to wszystko kłamstwa. Nie wiem nic o żadnych ofertach z innych klubów, a także propozycji Atletico – mówi De Gea.

Hiszpański bramkarz nie obawia się również, że po ewentualnym transferze odwrócą się od niego kibice Atletico Madryt.

– Zawsze dawałem z siebie wszystko grając w tym klubie i nadal tak będzie. Fani nie mają powodów, aby być przeciwko mnie. Mamy najlepszych kibiców na świecie i będą mnie wspierać do ostatniego dnia mojego pobytu tutaj – stwierdza De Gea.


TAGI


« Poprzedni news
Ferdinand zdradza niepisaną zasadę Diabłów
Następny news »
Po prostu kolejny rekord Ryana Giggsa

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (62)


grobla95: Pitolenie, pitolenie i jeszcze raz pitolenie ! Piszcie jak będziecie mieli 100%-owego newsa a nie kolejne pogłoski !
» 15 kwietnia 2011, 01:27 #56
ReedSnakee: Na polsat news mowili ze Manchester United juz z Atletico sie ugadali i ze to jest juz formalnosc... i ze 20 kafli maja na niego wywalic. Fajnie fajnie:D
» 14 kwietnia 2011, 22:17 #55
Taurus: Omg i na co nam ten dzieciak ? - Niema doświadczenia, taka drobinka nie poradzi sobie w lidze angielskiej , dzieciak(mówię tu jako o piłkarzu, związane jest to z przedtem wymienionym doświaczeniem)
» 14 kwietnia 2011, 22:02 #54
novik18: fajnie ze de gea przyjdzie do nas bo to juz niemal pewne:D jesze chcialbym pilkarza pokroju ala beckham giggs i juz bylo by ok:D ale to marzenie tylko no i na srodek pola godnego nastepce rudego
» 14 kwietnia 2011, 20:13 #53
kubik14: Pomysł sprowadzenia De Gea'i jest bardzo dobry. Chłopak ma 20 lat, a już bardzo dobrze broni w lidze ciężkiej dla bramkarzy. Mimo że Liga Hiszpańska ogólnie jest mizerna, to jest świetną szkołą dla bramkarzy. Obrona w typowym hiszpańskim klubie jest śmieszna, więc bramkarz ma ogrom pracy. Tym bardziej, że taki Ronaldo, czy Benzema lub inny Villa potrafią strzelać.

Jedyne czego może mu brakować to doświadczenie (no ma 20 lat...) i pewność siebie. Pierwsze przyjdzie z czasem, a z drugim w ogóle dużego problemu nie powinno chyba być, mieć przed sobą Vidicia i Ferdinanda... to na prawdę dodaje spokoju i pewności siebie.
» 14 kwietnia 2011, 19:59 #52
sensi: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 20:16

1. To w jakiej Lidze gra nie ma nic wspólnego z jego umiejętnościami chłopcze.
2.Pewności siebie nabiera się po niebanalnych interwencjach, nie po tym kto stoji przed Tobą.
3. Nie ma czegoś takiego jak "Ciężka lifa dla bramkarzy"
» 14 kwietnia 2011, 20:15 #51
kubik14: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 20:38

sensi
1. To koledzy podemną zaczęli wątek, że nie wiadomo czy sprawdzi się w lidze angielskiej.

2. Z tą pewnością siebie chyba trochę przesadziłem, fakt.

W 3 zostanę przy swoim. W lidze angielskiej często ma 4/5 sytuacje do wykazania się, gdyż obrona w Anglii to podstawa. Natomiast w Hiszpanii prawie w każdym klubie atak jest mocniejszy od obrony, dlatego takiemu Villi łatwo jest minąć jakiegoś Godina czy Pepe. I co wtedy ? Wtedy sytuację musi ratować bramkarz. Więc powiedz mi gdzie golkiper nabierze więcej umiejętności (no i pewności siebie, spokoju itp.) ?
» 14 kwietnia 2011, 20:37 #50
tomek22manu: Moim zdanie jest za młody chociaz jeśli to prawda ze SAF jest nim zainteresowany to wie co robi.
» 14 kwietnia 2011, 19:59 #49
Bartaman: Ja skopiuję swój tekst z innego artykułu:
Ja bym postawił na De Geę. Jeszcze kilka dni temu za nim nie przepadałem, ale potem z każdym dniem lubiłem go coraz bardziej. W sumie on chyba raczej musi być dobry - skoro w tak młodym wieku już został ogłoszony "rewelacją" i interesują się nim wielkie kluby - musiał zrobić coś ważnego. Poza tym słyszałem, że mając chyba 19 lat obronił jakiegoś karnego, a karne czasem nawet najlepsi puszczają, więc coś musi być na rzeczy. A nawet jeśli nie jest jeszcze bardzo dobrym piłkarzem teraz, na pewno będzie już nie długo, bo będzie mógł trenować z taką drużyną jak Manchester United. Tylko się zastanawiam - skoro nawet Ferguson się nim interesuje to znaczy, że ma spory talent. Oczywiście interesuje się też Neuerem i tak dalej, ale to właśnie De Geę interesuje się najbardziej (transfer już prawie sfinalizowany). Więc czemu słyszę o nim dobre opinie wszędzie oprócz strony DevilPage.pl? Czemu tylko na tej stronie słyszę nie pochwały lecz krytykę? A o Neuerze czy Stekelenburgu nigdy takich dużych pochwał nie słyszałem. Słyszałem też kilka pochwał o Llorisie, ale on jest chyba 5 lat starszy, więc czas na zbieranie doświadczenia już miał, a wciąż nie jest o nim tak głośno jak o De Gii. Podsumowując - De Gea to dobra inwestycja na wiele lat , która na pewno spłaci.
» 14 kwietnia 2011, 19:53 #48
reddev7: "Poza tym słyszałem, że mając chyba 19 lat obronił jakiegoś karnego, a karne czasem nawet najlepsi puszczają, więc coś musi być na rzeczy." napisałeś to tak jakby Ci najlepsi faktycznie bronili karne na zawołanie, a ogólny procent obronionych karnych był większy od wpuszczonych bramek... trochę bez sensu. Ja mówię stanowcze NIE z kilku powodów: 1. On jest za młody, może i ma talent, ale nie ma doświadczenia, a wydaję mi się, że SAF akurat to ceni na tej pozycji na boisku. 2. Jest Hiszpanem. Powiecie Reina też jest hiszpanem, Fabregas itd., ale mimo wszystko jak dla mnie to ryzykowne posunięcię, dobrze wiemy jak działa na nich pogoda :P 3. Bramkarz musi miec charakter a jakos nie wyobrazam sobie De Gee rządzącego w naszym bloku defensywnym, nie wiem może sie nie znam, no offence, peace ;)
» 17 kwietnia 2011, 13:40 #47
Shoot: United Calypso
» 14 kwietnia 2011, 21:03 #46
sssexton90: mi się wydaje, że Kuszczak jest dobry ale nie na bramkarza nr 1. Bramkarz musi dawać bezpieczeństwo, pewność siebie zespołowi. Jak jest VDS to od razu widać zwiększone morale całego naszego zespołu, szczególnie u obrońców.

Nie jestem pewien jednak czy De Gea bęzie potrafił zastąbić VDSara, Stekelenburg byłby pewniejszy i solidniejszy moim zdaniem.
» 14 kwietnia 2011, 19:08 #45
szyszek2000: wbijac na WP.PL>SPORT>ANGLIA i macie de gea za 20 w MU


GO GO MU
» 14 kwietnia 2011, 18:51 #44
ChichaHernandez: Wp ? wierzysz im ? bo ja nie
» 14 kwietnia 2011, 19:26 #43
Deluxe: A ja i tak nie umiem sobie wyobrazić United bez Edwina. Mam krótki staż z United (dopiero trzyletni), ale odkąd pamiętam on był częścią tej drużyny, i to jak istotną częścią. Trudno będzie się z nim rozstać, zwłaszcza, że ostatnio raduje nas wszystkich swoją znakomitą formą. Ale jak nie w tym sezonie, to któregoś dnia i tak VDS zawiesi buty na kołku i ktoś będzie musiał go zastąpić. Wierzę, że Sir Alex znajdzie jakiegoś utalentowanego młodziaka, godnego następcę naszego wielkiego Edwina.
» 14 kwietnia 2011, 18:50 #42
pumbiks17: NEUER !! .. tyle w temacie!
» 14 kwietnia 2011, 18:18 #41
elvis: Wydaje mi się ,że de Gea jest już "po słowie" z Bossem. Ze zbyt wielu źródeł napływają te same (choć jeszcze nie potwierdzone) informację.
Liczę na to ,iż młodzieniaszek spełni pokładane w nim nadzieje.
Nie oszukujmy się jednak drugi VdS to z niego nie jest.. . co nie znaczy ,że nie może się takowym stać.
» 14 kwietnia 2011, 18:27 #40
DevilFan: Nie ja bym wolał aby Tomek Kuszczak zmienił decyzję i został jeszcze w ManUtd on jest w stanie stać się 1 bramkarzem bo ma spory potencjał i wielką wiedzę i umiejętności wystarczy mu uwierzyć i dać mu zagrać sporo meczy.
» 14 kwietnia 2011, 17:52 #39
jacenty: Neuer by się nam najbardziej przydał,pokazał się we wczorajszym meczu z Interem z dobrej strony kilka dobrych interwenci a to dopiero 20-letni bramkarz więc wiele przed nim :)
» 14 kwietnia 2011, 17:46 #38
DjBosiL: 20 lat i brak ogrania nie dziękujemy. tam jest potrzebny bramkarz który odrazu wskoczy do bramki i będzie długo bronił. De Gea dziękuje ale nie.
» 14 kwietnia 2011, 17:16 #37
Tennant: Neuer lub Lloris. Ale De Gea lepszy niż nic
Glory Glory MU
» 14 kwietnia 2011, 17:15 #36
emil123: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 17:17

ja chciałbym Llorisa lub Stekelenburga,starsi są,może gdyby był w ich wieku 25 - 29 lat....a co do freya - trzba by go było sprawdzić samemu(wybrać się na jego 2-3 mecze,czy coś w tym stylu)
» 14 kwietnia 2011, 17:12 #35
devil444445: powinien przyjść przecież Kuszczak odchodzi po sezonie
» 14 kwietnia 2011, 17:11 #34
bajer1991: Witam,mam takie pytanie,wie ktos gdzie moglbym kupic rolety Manchesteru United ??,prosze o odp,na gg najlepiej 8699915,z gory dziekuje i pozdrawiam
» 14 kwietnia 2011, 17:05 #33
FanaticMU: Ja jestem za De Geą...jest młody dużo sie nauczy rozwinie i będzie bronił dłuuugo ;D
» 14 kwietnia 2011, 16:45 #32
Pomarancz: Się zobaczy De Gea na pewno ma talent tylko czy on się nie spali w Premier League tego się boję.
» 14 kwietnia 2011, 16:13 #31
Cleverley: Stekelenburg lub Neuer; )
» 14 kwietnia 2011, 16:10 #30
MDuch7: Ja tam wole Neuera
» 14 kwietnia 2011, 16:01 #29
Arothq: gratuluje jeśli oceniasz piłkarza na podstawie gry....
» 14 kwietnia 2011, 19:08 #28
Martin: Tak, tak, FM "się zna" ;) Na 2010 skaut w United proponował mi zakup Iwańskiego i Lewandowskiego z Polskiej Ekstraklasy.. Dajże spokój Krzychu ;p
» 14 kwietnia 2011, 19:49 #27
Bartaman: Ehh... gdyby bycie menedżerem było tak proste jak w FM-ie to już w podstawówce mogę być menedżerem. Co prawda przyznaję, że bycie menedżerem to moje marzenie (nie gram za dobrze w piłkę, ale świetnie się znam), ale na FM-ie to ja mogę się chociaż pobawić, a nie uczyć jak być menedżerem :/
» 14 kwietnia 2011, 20:12 #26
gafciu7: to ty słaby manager jesteś xD ja go też kupiłem i jest kozak....

ale co do transferu: oglądałem kilka meczy i koleś ma niewątpliwe talent.ale nie pokroju Casillasa czy Buffona. ja bym jednak za Buffonem obstawiał. mogłby grać u nas do 40 jak Edwin
» 14 kwietnia 2011, 21:47 #25
Martin: Gigi Buffon bez formy więc odpada :)
» 14 kwietnia 2011, 23:53 #24
DevilFan: za dużo 10 mln tak ale bez przesady on nie jest idealny.
» 14 kwietnia 2011, 15:51 #23
DevilKuba123: Chciałbym aby u nas grał to świetny Bramkarz na pewno nie będzie taki jak VDS ale bardzo dobrze go zastąpi :)! Takie jest moje zdanie a i nie kosztuje dużo więc powinniśmy go kupic :)!!
» 14 kwietnia 2011, 15:41 #22
OnlyRedDevils: Neuer bardzo dobrze wprowadza piłkę do gry przy tym dobrze broniąc, takiego bramkarza nam potrzeba, chociaż wiadomo że wolelibyśmy Van Der Sara na kolejny rok..
» 14 kwietnia 2011, 15:24 #21
sisinho: Neuer nie chce się ruszać z Niemiec. Dostał (podobno) ofertę z Bayernu , ale odpowiedź da po sezonie. Zapewne odejdzie tam , jeśli Schalke nie awansuje do Finału LM + do LM na kolejnym sezon.
» 14 kwietnia 2011, 15:54 #20
sssexton90: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.04.2011 14:48

Poza tym ile meczów o najwyższą stawkę rozegrał on w atletico ?? W meczach z realem, barcą, lidze europy naprawdę bronił tak żeby wydawać na niego 17,3 mln funtów ?? za bramkarza to strasznie dużo tymbardziej że de gea w PL byłby dla mnie kompletną niewiadomą.


poza tym nie potrzebujemy aż tak młodego bramkarza, nawet 28-30 latek by nas urządzał na najbliższe 5-10 lat ;)
» 14 kwietnia 2011, 14:46 #19
rafaello: Patrząc na grę VDS i to że wywodzi się ze szkoły Ajaxu to będę żałował jeśli to nie Stekelenburg będzie grał w Manchesterze.
» 14 kwietnia 2011, 14:42 #18
AgEnT: No i niech sobie zostaje w Athletico, 100 x wolałbym Neuera, w dwumeczu z Interem pokazał się z dobrej strony.
» 14 kwietnia 2011, 14:39 #17
Ryotaro: @ sssexton90
Wiesz każdy by chciał żeby VDS został dłużej ALE to nie jest rozwiązanie. VDS nie jest wieczny musimy odmładzać skład , niestety tak trzeba :/ Boli jedynie to że w takiej wysokiej formie Sar chce opuścić United.
Co do de Gea'i zgadzam się strasznie arogancki jest ciągle wypowiada się że nic nie wie o transferze , że nie chce odejść , że może przedłuży kontrakt ^^ Mógłby się zdecydować a nie robić takiego zamieszania wokół siebie.
Duża liczba fanów tutaj nie jest przekonana do jego umiejętności , fakt jest młody ale zastanówcie się co SAF może zrobić z takim talentem. Wystarczy dobrze go pokierować a będzie filarem Czerwonych Diabłów. KONIEC :)
» 14 kwietnia 2011, 14:33 #16
triadevil: Bardzo dobrze, że VDS odchodzi w tak fantastycznej formie. Lepiej odejść w takiej formie, niż odejść w złej. Można tu np. przytoczyć naszego Adama Małysza. ;)
» 14 kwietnia 2011, 15:46 #15
stelma7: Stekelenburg !

Nie chce 20 latka , który będzie potrzebował czasu na aklimatyzacje.
Zresztą to narzazie medialny talent.

Holender jest już tak zwanym gotowym produktem, podobnie jak Neuer ,ale on nie zamierza opuszczać Bundesligi przynajmniej na dzień dzisiejszy
» 14 kwietnia 2011, 14:20 #14
kkkamil: Zgadzam sie z tobą, Stekelenburg lub Neuer takie jest moje zdanie.
» 14 kwietnia 2011, 14:36 #13
sssexton90: Kurde byłoby pięknie gdyby Fergiemu udało się jakoś namówić VDS do zostania na kolejny sezon...


DeGea to ryzyko, jest jakiś dziwny i zbyt arogancki, poza tym to hiszpan a oni do bramek w PL zwykle sie nie nadają. No chyba, że Reina.

My potrzebujemy młodego, pokornego, zdolnego, doświadczonego już bramkarza z dobrymi warynkami fizycznymi.

Stekelenburg byłby idealny. Ewentualnie Neuer, Loris, R. Green.
» 14 kwietnia 2011, 14:18 #12
IceBox: myślę że De Gea do nas trafi i będzie numerem 1w bramce MU
» 14 kwietnia 2011, 13:51 #11
hernandez001: Koksu
nie no bez przesady freya??On już jest stary i bez formy
to już lepiej by było llorisa.
Dla mnie w takiej kolejności było by najlepiej:
1.Neuer
2.De Gea
3.Stekelenburg
4.Lloris
» 14 kwietnia 2011, 13:24 #10
Koksu: Ma 31 lat.Faktycznie to troche dużo jednak może gdyby był jak VDS to dałby nam te 8-9 lat spokoju na tyłach ;p
» 14 kwietnia 2011, 13:36 #9
TheNeviller: jak Edwin przychodzil do nas to pamietam " ooo stary pobroni rok i tyle , marny jest juz z Fuhlam , Fergiemu odbiło" a patrzcie jak broni,
nie głupi pomysł z Freyem ale ciekawe jakby się spisał ,
» 14 kwietnia 2011, 13:39 #8
DevilKuba123: dobre hashcod jest młody i jest bardzo dobry :-)Ja byłbym za :)!
» 14 kwietnia 2011, 15:44 #7
Koksu: sam nie wiem co o tym wszystkim myśleć.z jednej strony uważam jak flinston ,że De gea jest trochę przereklamowany.Z drugiej jednak strony jeśli nie trafi do nas Neuer ,Akinfeev czu Stekelenburg to Hiszpan może okazać się dobrym wyjściem.Ja jeszcze zastanowił bym się nad Freyem.Pozdrawiam
» 14 kwietnia 2011, 13:02 #6
dziku129: Ferguson doskonale wie co robi, tak samo było z Hernandezem
a ja zdecydowanie wole De Gea niż Neuer'a ponieważ jest aż 5 lat różnicy między nimi
» 14 kwietnia 2011, 13:00 #5
Oskar190: nick flinston, co może kojarzyć się z czasami prehistorycznymi. Stąd też flinston pewnie chciałby sprowadzić jakiegoś prehistorycznego zawodnika. Ale SAF myśli przyszłościowo. Chce sprowadzić młodego, zdolnego, utalentowanego i perspektywicznego zawodnika. Sam osobiście jestem za transferem tego młodego zawodnika, gdyż jego talent jest ponadprzeciętny, a pewnie sztab szkoleniowy z Fergusonem na czele zrobią z niego najlepszego bramkarza świata.
ps.:Przynajmniej, gdyby do nas przyszedł, to mamy pewność, że nie poleci na kasę do Realu, bo widać, że jest przywiązany do Atletico i raczej jego kibicom tego by nie zrobił ;)
» 14 kwietnia 2011, 13:08 #4
reddev7: Bla bla bla. Tak się tylko zastanawiam czy to aby na pewno jest zgodne z polityką kadrową klubu? Powiedzcie mi, kiedy Manchester United miał zdolnego, młodego, przyszłościowego bramkarza? Zawsze wydawało mi się, że SAF ceni sobie doświadczenie zwłaszcza na pozycji bramkarza, dlatego te 5 lat różnicy między Neuerem jak dla mnie przemawia na korzyśc Niemca. Osobiście wziąłbym Ruska, albo Freya.
» 14 kwietnia 2011, 13:58 #3
klikas: a czemu przereklamowany ? bo ja onim to za duzo nieczytalem oprocz spekulacji o transferze do nas. mlody jest i juz ogranie europejskie ma jako takie, to w MU by sie podszlifowal i moze by cos z niego bylo.
» 14 kwietnia 2011, 14:46 #2
LiberaPL: Duzo serwisów o tym transferze pisze ale większość to zwykłe bzdety -,-
» 14 kwietnia 2011, 12:34 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.