Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Evra: Sędzia postąpił słusznie

» 7 kwietnia 2011, 17:42 - Autor: Bart - źródło: Sky Sports
Patrice Evra uważa, że sędzia postąpił słusznie nie przyznając rzutu karnego po jego starciu z Ramiresem w polu karnym podczas wczorajszego meczu na Stamford Bridge.
Evra: Sędzia postąpił słusznie
» Evra jest zadowolony z osiągniętego wyniku i powracającej formy Rooneya
- Czy tam był rzut karny? Wszyscy mnie o to pytają. Ja odpowiem wam tak – ile razy w przeszłości sędziowie podejmowali decyzje na korzyść Chelsea? Nie będę ukrywał – chciałem wyciągnąć piłkę, najpierw trafiłem futbolówkę, a potem zawodnika.

- Nigdy jeszcze nie wygrałem z Chelsea na wyjeździe. Klub czekał na ten moment od 2002 roku. Dzisiejszym celem oczywiście nie była piękna gra, ponieważ już wiele razy graliśmy na Stamford ładny futbol i przegrywaliśmy.

- Dzisiaj różnicą było nasze nastawienie, jesteśmy bardzo zadowoleni z wyniku, nawet, jeżeli nie graliśmy pięknej piłki.

- Wayne jest już przyzwyczajony do tego, że staje się celem prasy brukowej i dzisiaj jeszcze raz pokazał, że jest wspaniałym profesjonalistą. Cieszę się jego sukcesem i mam nadzieję, że podtrzyma swoją formę – zakończył Evra.


TAGI


« Poprzedni news
Mancini: Chciałem, aby Rooney grał
Następny news »
Klub jest rozczarowany decyzją FA

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (66)


JHernandez14: Ja myślę że postąpił źle, lecz sprawiedliwie, więcej okazji miały Diabełki, a Chelsea mogła tylko zremisować nie sprawiedliwie, lecz oczywiście gdyby się do Torresa szczęście uśmiechnęło a sędzia podyktował by 11 było by po meczu, tego się najbardziej obawiałem (powtórki z poprzedniego meczu Rooney 1-0 do 1 połowy a potem 1-2). Wygraliśmy i trzeba się cieszyć a nie rozpamiętywać co było czekamy na rewanż.
» 8 kwietnia 2011, 21:48 #63
daniel111: Brawo Evra ;) genialna wypowiedź, ile razy to sędzie gwizdał na korzyść Chelsea? Niech Oni lepiej tak nie jęczą tylko wezmą się w garść to na pocieszenie mogą jeszcze Arsenal w lidze wyprzedzić.
» 8 kwietnia 2011, 15:24 #62
sssexton90: ale fakt faktem że francuz jest troche bez formy ostatnio... spóźnia się, traci, daje się ogrywać, a w ofensywie mało wnosi... to nie jest ten Pat co kiedyś.
» 8 kwietnia 2011, 14:14 #61
saker: [link usunięty]
» 8 kwietnia 2011, 11:22 #60
jambor79: Odp: 1.03.11 Chelsea - Man Utd powinno byc 1:2 , a nie 2:1 . Ewidetny karny za obrone reka Terry, i Druga zółta kartka w konsekwencji Czerwona kartka za symulacje rzutu karnego dla David Luiz. Karnego niebyło co najwyzej wymuszenie. Dziekuje !!
» 8 kwietnia 2011, 11:52 #59
jambor79: Do wszystkich Kibiców którzy krytykuja błedy sedziowskie nie na swoja korzysc. Ile razy Man Utd był pokrzywdzony przez sedziów lub FA, A ile Chelsea ?? dam przykład z tamtego roku co wygraliscie 2:1 na Old Traford. Drogba strzelił bramke z ewidentnego spalonego. I dzieki tej bramce zdobyliscie Mistrzostwo Anglii. Inny przykład 2-3 lata w stecz D.Drogba dostaje Czerwona Kartke w meczu przed kolejna kolejka z Man Utd. Ku zdziwieniu wszystkich odwołał sie do FA i mu anulowali bo stwierdzili Ci panowie z FA którzy sa oczywiscie z Londynu ze na tak wysoka kare to niezasłuzył co najwyzej żółta kartka. Nie powinnien zagrac w meczu przeciwko Man Utd a zagrał. Gdyby to był zawodnik z Man Utd. To na bank by dostał jeszcze 1 kare dodatkowa za krytyke sedziego i niezagrał by w 2 kolejnych kolejkach. Wszyscy wiedza ze w FA jest skorumpowana i druzynom z Londynu nic niezrobia a ukarza Man Utd czy Liverpool itp. Dziekuje za uwage i bez zbednych kometarzy.
» 8 kwietnia 2011, 12:07 #58
Synus: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2011 13:08

taaa, proponuje częściej odświeżać tego trupa z szafy ....

---

spalonego widziałeś, a zagrania ręką Machedy już nie ?
specjalnie dla ciebie i wszystkich tych którzy cały czas wracają do spalonego Drogby

www. youtube. com/watch?v=OoGd0GUZYNg [ po kropkach są spacje wiec wklejając usuńcie ]

lub wpisz sobie "macheda handball" w youtube - to jest dopiero kalectwo pomylić nożną z siatkówką
» 8 kwietnia 2011, 13:07 #57
Graco: tylko że ten mecz 1-2 na OT i bramka drogby była ze spalonego. Ale bramka machedy była też nie słuszna bo strzelił ręką albo ręką sobie przyjmował dokładnie nie pamiętam ale pewny jestem że ręka była. więc bez tych dwóch niesłusznie zdobytych bramke wychodzi 0-1 dla chelsea więc na to samo.
» 8 kwietnia 2011, 20:42 #56
saker: Komentarz zedytowany przez usera dnia 08.04.2011 11:20

[link usunięty] (EWIDENTNY KARNY , DZIĘKUJE , DOBRANOC)
» 8 kwietnia 2011, 11:19 #55
Domskyy: Śmieszy mnie płacz kibiców chelsea na tym portalu :) i bardzo dobrze,że nie gwizdnął tego karnego, wreszcie mecz w którym nie byłem podirytowany na decyzje arbitra.
» 8 kwietnia 2011, 08:40 #54
ManUtd91: Powiem tak, Evra na bank wie, że powinien być karny, ale przecież nie można podważać decyzji sędziego i mimo że to nie FA to za takie wypowiedzi można być zawieszonym :P
» 7 kwietnia 2011, 23:52 #53
Skurch: Uśmiałem się :)
» 8 kwietnia 2011, 10:58 #52
Tennant: Brawo Evra.BTW Torres za nurkowanie razy 2 powinien wylecieć z boiska...
Glory Glory MU
» 7 kwietnia 2011, 22:46 #51
tomek94: Zgadzam się z Evrą
» 7 kwietnia 2011, 22:10 #50
jasiu500: Ej co się dzieje z Rafaelem
» 7 kwietnia 2011, 22:09 #49
DAMINOS: kibice Chelsea ;) Pogódźcie się z tym, że przegraliście :P
» 7 kwietnia 2011, 22:04 #48
artekwnc: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2011 21:38

Od razu na wstępie chce powiedzieć że jestem za Chelsea.

Jeśli ktoś z was uważa że nie było karnego prosze bardzo -
[link usunięty] be.com/watch?v=2qaPV6z6zeo

Nie da się tutaj ukazać czy to jest przed polem czy w polu, bo nie wiadomo czy tutaj już nastąpiło zetknięcie się. Czy którakolwiek z nóg Evry dotyka piłki? NIE. Karny ewidentny.



2 Sytuacja
[link usunięty] be.com/watch?v=M2590T1mHck&feature=player_detailpage#t=422s

Hmmm... Wcale nie trzyma już od samego początku rąk w górze, jeszcze nawet leżąc, a potem już klęcząc. POKAZUJE ŻE NIE MA KARNEGO! No ale co, przecież on symuluje...



3 sytuacja z kartką dla Torresa
[link usunięty] be.com/watch?v=I-T7wPG8Bgs&feature=related

Czy zawodnik MU dotyka piłki? NIE! Czy Torres jest zachaczony? TAK, czy Torres jest popychany ręką, którą bardzo dobrze widać?! TAK!! Czy wy musicie się od razu rzucać że ktos symuluje, nie patrząc na powtórki? To chyba zrozumiałem że kibice CFC są sfrustrowani. Przypomnijcie sobie poprzedni mecz i lament z powodu "złego sędziego". Co już to wam wyleciało z głowy? Teraz lepiej kogoś wyśmiać?



Pozdro dla normalnych kibiców...
» 7 kwietnia 2011, 21:38 #47
artekwnc: na początek dajcie do tych linków " YOUTU " i sprawdźcie czy nie ma spacjigdzieś przypadkiem. Pozdro
» 7 kwietnia 2011, 21:43 #46
BykuxD: Nie wiem po co sie tu wypowiadasz... Było, minęło, trudno takie życie. Następnym razem trzymaj się stron z napisem Chelsea ;]
» 7 kwietnia 2011, 22:39 #45
mateusz2839: Jak wasz klubik wygrał w poprzednim sezonie meczyk co Drogba był na 2 metrowym spalonym i dzięki temu mieliście majstra to było wszystko w porządku. -komentarze : Life is brutal.
Jak ostatnio wygraliście 2:1 po fatalnym sędziowaniu Atkinsona też się cieszyliście że wracacie i nie w głowie wam było że sędzia był jednostronny i załatwił wam zwycięstwo.
Wiec ja się pytam jakim prawem płaczecie jak sędzia was skrzywdził nie dając 1 karnego? - nie kłócę się ... karny na moje oko powinien być.
Aczkolwiek jestem zdania że oliwa sprawiedliwa.
» 7 kwietnia 2011, 23:25 #44
artekwnc: już poniżej kibic MU napisał że to nie strona tylko dla fanów Manchesteru tylko ogólno dostępna. Więc moge tu być ile chce. Hmm a co wy teraz odwalacie? nie piszecie koment w stylu "life is brutal" lub "karnego nie było" ? Troche obiektywizmu. Piszesz że my to samo robiliśmy, a poczytaj te wszystkie tutaj koment. POZDRO
» 8 kwietnia 2011, 07:48 #43
haribo99: odrazu (razem sie pisze :) na wstepie chce powiedziec ze jestem za MU.

Karny - byl. Zero watpliwosci.

Nie badz smieszny. Torres juz tutaj powinien zarobic kartke za symulacje. Vidic nawet go nie dotknal... Powinien sie cieszyc ze mu Rio i Vidic w pysk nie dali (a malo brakowalo :))... Zreszta co tu duzo gadac, jak Rio i Nemanja do niego doskoczyli to rozlozyl rece w gescie (tak przeze mnie odczytanym), ze nic nie bylo...

Czy zawodnik MU dotknal pilki? NIE! Czy Torres jest zachaczony? TAK! Czy bylo to spowodowane przez zawodnika MU? NIE! Przyjrzyj sie dokladnie! Torres zachacza SAM o noge gracza MU. Fernando wogole odkad gra w LA jakis DOTKNIETY jest (zreszta jak to Hiszpan) :)
Jaki wniosek? Za pierwsza sytuacje powinna byc kartka, za druga tez. Razem daje czerwien. Kolejny raz zawodnikowi z Londynu sie upieklo.
Przypomnie Ci ostatnie 2:1 dla Was, gdzie p. David Luiz, kilkakrotnie BEZCZELNIE faulowal zawodnikow MU i... dostal zolta kartke, a powinien wyleciec z boiska. Wtedy jakos nie wpadles na Devilpage, zeby napisac jak to nam wspolczujesz, bo sedzia nas skrzywdzil. Jak Drogba sypnal bramke ze spalonego tez CIe tu nie widzialem z wyrazami wspolczucia...

A co do karnych i sedziowania "przeciw Wam" w ostatnim meczu: sorry, ale po sytuacji z "padajacym Torresem" (tej pierwszej) i po pretensjach po "nieuznanej bramce" (chociaz do linii widzialem tak kilkanascie centymetrow) na miejscu sedziego tez bym zaczal olewac pilkarzy Chelsea uznajac ich za symulantow i ludzi probujacych wywrzec na mnie presje... Dlatego nie dziwi mnie reakcja sedziego, ze nie podyktowal karnego na Ramiresie, tym bardziej, ze bylo ryzyko wypaczenia wyniku (91 minuta meczu), jesli decyzja okazalaby sie bledna.

Reasumujac sedzia skrzywdzil Was jeden raz w tym meczu, nas tez ( nie wywalil symulanta Torresa) - powiedzmy, ze Was bardziej. Jednak jesli jestescie tak dobrzy i wspaniali i tylko sedziowie sa ciagle przeciwko Wam to czemu nie powtorzyliscie wyniow Barcy i Realu, czy nawet Schalke?! Sedzia nie gwizdnal 1 karnego w 91 minucie, bylby remis... Pokazcie na co Was stac na OT, a jesli wygracie, w co watpie - uklon w Wasza strone.

Pozdrawiam
» 8 kwietnia 2011, 10:41 #42
artekwnc: Hmmm... Wcale nie trzyma już od samego początku rąk w górze, jeszcze nawet leżąc, a potem już klęcząc. POKAZUJE ŻE NIE MA KARNEGO! No ale co, przecież on symuluje...

On zanim podbiegli piłkarze MU miał uniesione ręce! Czy nie można przez przypadek sie wywalić, lub pojechać na piłce? Nie bo to już wg Cb jest "nurkowanie".


Co do sytuacji że Torres zachaczył o noge zawodnika MU. No pewnie przecież on ma oczy dookoła głowy i dobrze wie gdzie jest noga przeciwnika, tym bardziej lecąc na bramke rozpędzony. A ta pierwsza noga to co? Przez przypadek mu wbiła się? Czy zawodnik mu dotknął piłki? Rozumiem jeśli pierwszy kontakt byłby z piłka!!
» 8 kwietnia 2011, 13:49 #41
haribo99: tiaaaaa... niedlugo jak sie bedzie oddychac w polu karnym przy pilkarzach Chelsea to bedzie faul, bo przeciez "gwaltowne ruchy powietrza, wydmuchiwane przez przeciwnika byly skierowane wprost w pilkarza CFC"... ewidentny karny... Sorry, ale jak ta sierota potyka sie o wlasne nogi i jeszcze o czyjes to juz nie jest problem innych tylko jego.


a co do raczek Torresa... przyuwaz kiedy je podniosl - Jak Rio zbieral go z gleby. Nie pitol, wiec glupot, bo dajesz linki, a sam nie przygladasz sie temu co sie dzieje na boisku. Dla Ciebie zawodnik Chelsea na glebie - KARNY! Niewazne czy go ktos dotknal czy nie ! Ma byc karny i juz!

Jak Rooneyowi Essien kose po strzale tego pierwszego zasypal to jakos nie wypisujesz, ze sedzia nie dal kartki i niesprawiedliwe....
» 9 kwietnia 2011, 03:15 #40
Bovver: mi sie jednak wydaje ze tak powinien być karny ale cóż czego oczy nei widza tego sercu nie żal ;)
» 7 kwietnia 2011, 20:55 #39
Klimaa: Tak naprawdę, wielu dałoby karnego wielu by się powstrzymało. Dobrze że natrafiliśmy na sędziego z tej drugiej grupy. Nie ma co roztrząsać tego, wygraliśmy i tylko to się liczy!
» 7 kwietnia 2011, 20:37 #38
kulin21: Evra faulował wiem bo oglądałem nie trafił w piłkę
» 7 kwietnia 2011, 20:37 #37
ikermikipawel: P.S zgadzam się z Evrą
» 7 kwietnia 2011, 20:36 #36
ikermikipawel: Powiem tylko tyle że sędziowie bardzo często ostatnio się mylą.Przypomnijcie sobie mecz np. Anglia vs. Niemcy , Bayern M vs. Fiorentina ,któryś z graczy (już go zapomniałem) strzelił gola z CZTERO METROWEGO SPALONEGO ! i dzięki temu Bayern awansował i grał dalej.
Chelsea też niema taka bez winy,przypomnijmy sobie jej parę meczy w których to gracze The Blues faulowali w swoim polu,a nawet sędzia nie podyktował jedenastki,dla ich przeciwnika.
» 7 kwietnia 2011, 20:33 #35
TheNeviller: youtube.com/watch?v=M2590T1mHck&feature=player_detailpage#t=422s

ahahah , Rio jaki zdenerwowany! i dobrze , zachcialo mu sie padać.
» 7 kwietnia 2011, 20:31 #34
Klimaa: Szacunek dla Rio! ;-) bez ceregieli.. ;d
» 7 kwietnia 2011, 20:36 #33
AGa18: Wystraszona mina Torresa bezcenna... ^^
» 7 kwietnia 2011, 21:56 #32
grzeho16: sam nie wiem co otym myśleć.... jeżeli żaden z 3 arbitrow nie zareagował no i evra mówi ze najpierw dotknal pilke no to chyba karnegto nie powinno być , lub wolnego, ale po o obejrzeniu zdjęć to wydaje mi sie że bezposrednio wszedł mu w nogi... tak czy tak , im też sędzia pomogł w ligowym meczu to teraz była nasza kolej :-)
» 7 kwietnia 2011, 20:24 #31
RioGrande: W moim przekonaniu pytanie, czy był faul Evry na Ramiresie jest absolutnie retoryczne, gdyż ta kwestia w ogóle nie podlega dyskusji. Francuz ewidentnie podciął tego małego pajaca, a sędzia popełnił błąd nie używając w tej sytuacji gwizdka. Jedyną kwestią sporną pozostaje, czy faul nastąpił przed linią pola karnego, czy już w jego obrębie. Obejrzałem powtórkę tego zajścia kilkanaście razy i nadal nie potrafię rozstrzygnąć.
» 7 kwietnia 2011, 20:15 #30
Gocha: Faul był PRZED polem karnym, dziękuję, dobranoc. Bez odbioru.
» 7 kwietnia 2011, 19:42 #29
fifidiaboliczny: powiem tak sedzia byl za daleko ale chelsea jest sama winna mowie o przykladzie toresa ktory wtrakcie meczu probowal conamniej 2 -razy wymusic karnego i zapewne sedzia pomyslal ze ramines tez prubuje wymusic karnegoi dlatego niegwizdna karnego a "mecz wygrywa sie akcjami a nie wymuszeniami karnego atym chelsea miala problem zrobic dobra akcje .chelsea grala bardzo czytelna pilka" -cytuje wypowiedz komentatorow meczu
» 7 kwietnia 2011, 18:56 #28
Bro: Czy ktoś mógłby napisać jakiegoś newsa na temat stanu zdrowia Rafaela??
» 7 kwietnia 2011, 18:56 #27
DevilFan: Nie było żadnego Faulu na Ramirezie czysto mu wygarnął piłkę spod nóg ja już nie powiem ile razy Ramirez faulował i Red Card mu się należała i jeszcze jest zfrustrowany.
» 7 kwietnia 2011, 18:53 #26
Bartaman: Ci którzy widzieli karny - oglądajcie powtórkę tak długo, aż nie zauważycie, że:
1. Pierwszy faulował Ramirez.
2. Evra sfaulował przypadkowo, bo chciał wybić piłkę, a w tym samym momencie też Ramirez chciał ją kopnąć i go trafił.
3. To wszystko zaszło przed, a nie w polu karnym.

Brawa dla sędziego, że zauważył takie rzeczy z daleka, a niektórzy nie zobaczyli z telewizora ;(
» 7 kwietnia 2011, 18:22 #25
chelsealivePL: Czegoś ty się nawąchał? Sędzia nie widział co się działo stojąc kilka metrów od sytuacji, bo założył klapki na oczy. Trzeba się z tym pogodzić, ale takie teorie jak twoja po prostu należy wyśmiewać
» 7 kwietnia 2011, 18:26 #24
djgodzilla: bardzo słuszne spostrzeżenia zresztą zamieszczałem już tu link ze zdjęciami, które rozwiały moje wątpliwości
» 7 kwietnia 2011, 18:27 #23
chelsealivePL: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.04.2011 18:31

Cóż, my jesteśmy laikami, kierujemy się własnymi odczuciami. Można jednak zaufać profesjonalistom na temat ich odczuć. Niejaki pan Graham Poll:
chelsealive.pl/n-19949-poll-chelsea-moze-czuc-sie-oszukana.php
» 7 kwietnia 2011, 18:31 #22
kako777: --->chelsealivePL

No dobra teraz możecie się czuć oszukani ale w poprzednich meczach np w lidze to my byliśmy karani przez sędziów więc rachunki są wyrównane
» 7 kwietnia 2011, 18:36 #21
Bro: chelsealivePL po co się tutaj wypowiadasz? Idź ponarzekaj na swojej stronie. Ogólnie graliście słabo i na OT będziecie jeszcze słabsi.
» 7 kwietnia 2011, 18:40 #20
18Lukasz78: chelsealivePL
Masz swoja stronke ? Wiec idz stad w pizdu ;). A pozatym jak jestes takim znawca to czerwona dla Essiena,bądź Ramiresa za faul na Roo na poczatku spotkania ;*
» 7 kwietnia 2011, 18:45 #19
michalek1993: jakby nie było to faul zaczynał się przed polem karnym
» 7 kwietnia 2011, 18:52 #18
Wuj3k: Skoro sędzia główny, sędzia za bramką i sędzia boczny zareagowali tak samo- a raczej nie zareagowali w ogóle, to coś w tym musi być ;). Karnego nie było. Thats all. A fanow Chelsea serdecznie pozdrawiam :*
» 7 kwietnia 2011, 18:53 #17
sssexton90: wcześniej faulował ramirez ! sędzia dał im grać bo obaj faulowali w tym zajściu, z resztą nie wiadomo czy to było w polu czy przed polem karnym.

chelsea stara sie na siłe obrzydzić nam zwycięstwo ! a tak się składa, że w odróżnieniu od Waszego w lidze pare tygodni temu jak i Waszego zwycięstwa w poprzednim sezonie kiedy Drogba strzelił nam gola z metrowego spalonego to nasze wczorajsze zwycięstwo było zasłużone
» 7 kwietnia 2011, 19:07 #16
DavidKu: Ja pierdziele! Ludzie! Ogarnijcie się! Karny był ewidentny, ale cóż z tego?? Wygraliśmy. wczoraj sędzia mylił się na nasza korzyść ostatnio na korzyść Chelsea, taka jest piłka. Osobiście jestem za powtórkami wideo tak jak np. w tenisie, ale póki co tego nie ma więc błędy zdarzają się, zdarzały sie i będą sie zdarzać...
» 7 kwietnia 2011, 19:41 #15
nysa94: HEY! Nie uwazacie ze strona jest dla kazdego? i kazdy ma prawo wypowiadac tu swoje zdanie? Chcecie sie nazywac fanami... a tolerowac czyjegos zdania nie potraficie... Sądze ze konfrontacja z innymi fanami innych klubów może byc ciekawe ale nie zaraz zeby sie wyzywac, ponizac lub wyganiac stąd. Dorośnijcie może...
» 7 kwietnia 2011, 20:33 #14
Master6662: chelsealive
To samo mówił po meczu ligowym chelsea vs Manchester United ... kiedy to wy po błędzie wygraliście , zresztą nie pierwszy już raz
» 7 kwietnia 2011, 21:09 #13
powro: Oczywiście karny był nie ma rzadnych watpliwości, jesli sytuacja byłaby w druga stronie wylewalibysmy pomyje w strone arbitra. Natamiost chciałbym poruszyc jeszcze inna kwestia a mianowicie dyzpozycja Evry, w tym meczu został kilka razy jak dziecko ograny tudziez przepchany, wydaje mi sie ze w tym roku jest cieniem zawodnika z sezonów wczesniejszych. On potrzebuje odpoczynku w kazdy meczu forma francuza idzie w dół a mozna dac czasne np Fabio który w pojedynku z arsenalem oraz west ham zaprezenowal sie bynajmniej dobrze.
» 7 kwietnia 2011, 18:21 #12
DavidKu: Dlaczego piszesz takie pierdoły? Nie potrafisz jakoś tonować swoich wypowiedzi? ''jest cieniem zawodnika z sezonów wcześniejszych'' to brzmi jakby grał katastrofalnie, masz racje gra słabiej niż wcześniej ale wciąż jest dobrym zawodnikiem. To co napisałeś mogło by pasować np do Ronaldinho. Obecnie jest cieniem zawodnika który grał dla Barcy ale nie o Evrze... Przemyśl to sobie i przestań pisać głupoty.
» 7 kwietnia 2011, 19:46 #11
rioF: Nareszczie sędziowie nie grali pod chelsea jak to juz bywalo w przeszlosci...ile to razy moglismy ich ograc ale sedziowie wypaczali gre...
» 7 kwietnia 2011, 18:10 #10
chelsealivePL: W każdym newsie strasznie jojczycie, jak bardzo krzywdzą Was sędziowie. Nauka Fergusona nie poszła w las? Ma aż tylu adeptów swojej szkoły lamentowania?

p.s. hm... ciekawe, że twierdzi się, że to sędziowie gwiżdżą pod United. Słynny 'Fergie time' itp itd.
» 7 kwietnia 2011, 18:17 #9
wayne96: Nie bój się, jeszcze popłaczecie po meczu na OT, bo to twierdza nie do zdobycia. Faul był, lecz przed polem karnym. Poza tym nie aż taki ewidentny, więc nie dziwię się Evrze.
» 7 kwietnia 2011, 18:25 #8
Karioczek: Wembley czeka :)
» 7 kwietnia 2011, 17:58 #7
18Lukasz78: Moze i był karny,ale sędzia go nie gwizdnął.Wkoncu los usmiechnął się do nas a nie do smerfow ;)
» 7 kwietnia 2011, 17:56 #6
chelsealivePL: NA PEWNO był karny, ale sędzia go nie gwizdnął. Szkoda, że Evera nie ma cywilnej odwagi, aby to przyznać. Sprawy już nikt nie odwróci, stąd takie wykręty nie świadczą o nim najlepiej
» 7 kwietnia 2011, 18:15 #5
18Lukasz78: Chopie,masz swoją stronkę nie napinaj się ;)
» 7 kwietnia 2011, 18:56 #4
kucharesko: A co z Rafaelem?? doznał kontuzji i nic nie piszą??
» 7 kwietnia 2011, 17:53 #3
dagoberto: No jak dla mnie karny byl ale na szczescie SEDZIA TEGO NIE WIDZIAL
» 7 kwietnia 2011, 17:46 #2
Leon: Mam nadzieję , że na OT wygramy i będziemy w 1/2 ! :d
» 7 kwietnia 2011, 17:45 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.