Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Heinze: Ferguson = Manchester United

» 14 marca 2011, 16:09 - Autor: witek - źródło: MEN
Obrońca Marsylii Gabriel Heinze stwierdził, że bez Sir Alexa Fergusona jego były klub nie byłby w stanie utrzymać się na szczycie przez tak długi czas.
Heinze: Ferguson = Manchester United
» Gabriel Heinze był niegdyś Czerwonym Diabłem
Argentyńczyk z Old Trafford odchodził raczej w chłodnych stosunkach z menedżerem, ale z biegiem czasu obaj panowie wyjaśnili sobie wszystkie złe momenty. Sam Heinze przyznaje dziś, że jest pełen podziwu dla Fergusona i sposobu, w jaki Szkot prowadzi United.

- Manchester United to klub na najwyższym poziomie. Poziom ten osiągnęli nie tylko dzięki wspaniałym piłkarzom, ale przede wszystkim dzięki Alexowi Fergusonowi - powiedział Heinze dla MEN

- Będąc tam nie sposób nie zauważyć bardzo ważnej roli takich zawodników jak Ryan Giggs czy Paul Scholes. Oni odgrywają absolutnie kluczową rolę. Ich doświadczenie, sposób w jaki wspierają innych graczy i kierują drużyną podczas meczu budzi mój wielki szacunek.

- Na Old Trafford doświadczyłem wielu pięknych chwil. Ryan Giggs w mojej opinii to najwybitniejszy piłkarz w historii United, a ja z nim grałem. Wielkim momentem było dla mnie, gdy fani i koledzy z zespołu wybrali mnie najlepszym zawodnikiem sezonu. Samo zdobycie Mistrzostwa Anglii w pierwszym roku pobytu w klubie również jest kapitalną sprawą.

- Natomiast do końca życia nie zapomnę kibiców, którzy z trybun skandowali "Argentina! Argentina". To było piękne, bardzo emocjonalne. Była tam wtedy też moja rodzina - zakończył Gabriel


TAGI


« Poprzedni news
Zdjęcia z treningu przed meczem z Marsylią
Następny news »
Zapowiedź spotkania: United vs Olympique Marsylia

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (48)


etcan736: SAF jest najlepszy
» 15 marca 2011, 18:21 #40
sensi: Wszędzie piszą o De Gea, Na eurosporcie, w polskich prukowcach, i ESPN też podało taką informacje więc bardzo możliwe że coś robia w tym kierunku.
» 15 marca 2011, 14:10 #39
ess: Czytaliście Gazetę Wyborczą Sport tekst o dzieciakach z Milanu?
» 14 marca 2011, 22:23 #38
Durandir: Zawsze ceniłem Heinzego. Mam do niego pewien sentyment pomimo tego, że odszedł z United w nie najlepszym 'stylu'. Fajnie czytać takie jego wypowiedzi. Świadczy to o tym, że pobyt w United dla każdego gracza to szczególny czas w karierze. Raczej rzadko czyta się coś takiego o innych klubach.
» 14 marca 2011, 21:28 #37
SzYnA: ja też mam do niego sentyment mimo odejścia i tej całej otoczki. a i faktycznie rzadko przeczytać że ten i ten zawodnik bardzo miło wspomina były klub...
» 14 marca 2011, 22:21 #36
Durandir: Na Onecie wszystko jest możliwe. Na WP jeszcze więcej.
» 14 marca 2011, 21:29 #35
SzYnA: heheh no dokładnie, na wp było że ferguson sie poklocil z rooneyem i roo idzie w letnim do city lub realu :D , albo mają stare wiadomości z przed podpisania nowego kontraktu Rooneya albo są po...ni :D
» 14 marca 2011, 22:20 #34
DrMajk: A czy on tam podał Barce jako przykład?Ja tego nie widzę ....
» 15 marca 2011, 19:33 #33
mila2406: Heinze wie co mówi. Dowodem wielkości SAFa jest np sobotni mecz z Arsenalem... Zestawienie było bardzo eksperymentalne ale nie zawiodło! Panowie czapki z głów!
» 14 marca 2011, 19:16 #32
welllone: Nie wiem jak można w ogóle pomyśleć, aby jakiś Pep prowadził United. W głowach wam się poprzewracało.
» 14 marca 2011, 19:16 #31
grandes: dokładnie...
» 14 marca 2011, 20:37 #30
Durandir: Żałuję, że Heinze odszedł i to jeszcze w takiej atmosferze. wielka szkoda dla nas i dla niego.
» 14 marca 2011, 18:06 #29
iamarctic: Wiecie co jest dla mnie niepojęte? Mamy artykuł jak ten, którego treść odnosi się w głównej mierze do osoby Fergusona, a w komentarzach każdy następny wypisuje jakiego to by nie chciał następcy Bossa... No comment. Zdajcie sobie sprawę, że Sir Alexa Fergusona nie da się zastąpić, to po pierwsze. Po drugie - Czy Fergie gdzieś się wybiera? O ile mi wiadomo, to nie. Może więc dajcie sobie spokój z tymi śmiesznymi spekulacjami, bo Staruszek ma się dobrze i ani myśli wybierać się na zasłużoną emeryturę.
Minie rok, 3 lata, 5 lat, wy nadal będzie rozprawiać na temat któż to niby godnie mógłby zastąpić Bossa, w międzyczasie pojawi się kilku następnych zdolnych trenerów, których nazwiska będą się przewijać w waszych komentarzach, a mimo to SAF będzie nadal trwał, ucierając wam wszystkim tym samym nosa.
» 14 marca 2011, 17:49 #28
emilio12: Święte słowa...nic dodać, nic ująć. Gratuluje trzeźwego osądu i trafności spostrzeżeń. Podpisuje się pod tymi słowami obiema rękoma.
» 14 marca 2011, 17:43 #27
grobla95: Jak dla mnie ten wpis powinien ukazać się w blogach na dole strony głównej...
Nic dodać nic ująć, same trafne spostrzeżenia ! Brawo !
» 14 marca 2011, 17:46 #26
oscarinho: Bardzo dobrze powiedziane! W zupełności się z Tobą zgadzam!
» 14 marca 2011, 17:55 #25
przemekol12: Dokładnie. Zastanawiam sie nad Wengerem, który według mnie najlepsze lata ma już za sobą. Arsenal ma dobry skład, ale Wenger nie potrafi tego wykorzystać. Zajmują czołówkę w tabeli ale poza tym to nic więcej.

Zapomniałeś o Harrym Redknappie!! Facet jest znakomitym trenerem. Pokazał to w poprzednim sezonie, jak i w tym. Przede wszystkim w LM wiedzie mu się całkiem nieźle.
» 14 marca 2011, 17:57 #24
Durandir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2011 18:05

Nic dodać, nic ująć. Ale od Mou wolę 'Droopy'ego'. Redknapp to świetny trener i czuje angielski football. Z nim United mogliby wiele osiągnąć.
» 14 marca 2011, 18:03 #23
przemekol12: @up jeżeli " Droopy" :) będzie dalej tak porządnie prowadził Tottenham to myślę, że po (nie daj Boże) odejściu Fergi'ego godnie Go zastąpi.
» 14 marca 2011, 18:25 #22
Mikez: @Yaankes, Wenger w trójce najlepszych trenerów świata? To żart? Francuz od 6 lat kompletnie nie radzi sobie ze swoim zespołem i brak sukcesów w tym czasie to nie jest wina tylko piłkarzy, ale w największej mierze jego. Braki Wengera wychodzą przy niemal każdym pojedynku Arsenalu z drużynami z wyższej półki. Mecze z Chelsea czy Manchesterem przez kilka sezonów pod rząd kończyły się dla Kanonierów katastrofą, a mimo to Wenger w każdym z tych pojedynków grał taktycznie tak samo i za każdym razem w dokładnie ten sam sposób ponosił porażkę. To jest pierwsza z jego wad: nie potrafi się uczyć na błędach. Drugą jest, kolokwialnie to ujmując - brak jaj. Ferguson nie raz zaskakiwał kibiców i ekspertów dziwnymi roszadami w składzie (najlepszy przykład - sobotnie spotkanie w FA Cup) czy nagłą zmianą ustawienia i bardzo często wychodziło to drużynie na dobre. U Wengera tego nosa trenerskiego nie widać, tym bardziej odwagi. Spójrz na ich dwumecz z Barceloną. Dla nikogo nie jest tajemnicą, że Arsenal nie dysponuje świetną linią defensywną, więc na 0-0 to mogą sobie grać ze Stoke, a nie z Barceloną. Zagrali z Katalończykami naprawdę dobre spotkanie na Emirates i ich jedyną szansą na powodzenie w rewanżu było zagranie na całego, tak jak w pierwszym meczu. Bez kompleksów, wprawdzie z maksymalnym ryzykiem, ale z podniesioną głową. Co zrobili? Zamknęli się z podkulonym ogonem we własnym polu karnym i czekali na nieuniknione. Ktoś powie - Inter zrobił to samo i się udało. Ale jaką miał obronę Inter a jaką ma Arsenal?! I tu dochodzimy do trzeciej wady Wengera: nie potrafi trzeźwo ocenić umiejętności własnych zawodników. On nie patrzy jak jego gracze grają i jak ustawić zespół, żeby jak najlepiej to wykorzystać, tylko wymyśla sobie jak chciałby żeby grali i liczy, że im się uda. To jest jeden z najlepszych trenerów świata? Może na początku tego wieku można było zaryzykować takie stwierdzenie, ale czas pokazał, że byłoby ono zdecydowanie na wyrost.

Co do kwestii Guardiola - Mourinho: ani jeden ani drugi nie nadaje się do takiego klubu jak Manchester. Pierwszy to byłby taki kot w worku, bo jego umiejętności trenerskich tak naprawdę nie sposób ocenić. Dostał do prowadzenia klub z wybitnymi zawodnikami i odnosi z nim sukcesy. Ile w tym jego zasługi? Pewnie niemało, ale myślę, że z takim składem naprawdę kilku menedżerów mogłoby osiągnąć podobne rezultaty. Zwłaszcza, że siła Barcelony, czyli cały środek, gra z wielką swobodą taktyczną. Oni sami wiedzą, co mają robić. Portugalczyk to z kolei bardzo dobry trener, ale cholerny z niego karierowicz i góra po kilku sezonach pożegnałby się z klubem szukając nowego wyzwania. W Realu nie przepracował jeszcze sezonu, a już zgłosił w niejednym wywiadzie chęć powrotu do Anglii. Czyżby dlatego, że sezon w PD już prawie stracony? Dziękuję za takie rozwiązanie tymczasowe.

PS. Fajna w sumie dyskusja, ale trochę bez sensu. Tak jak napisał wyżej @iamarctic, Ferguson się na emeryturę nie wybiera i jestem przekonany, że jeszcze przez kilka lat z United popracuje i niejedno trofeum zdobędzie. A jak stanie się w końcu to co nieuchronne i Szkot powie w końcu "dość", sytuacja w trenerskim świecie może już wyglądać zupełnie inaczej.
» 14 marca 2011, 18:55 #21
daw7: Nic dodać nic ująć. Tekst bardzo dobry i rzeczowy i wg mnie lepszy od niektórych blogów na DP.pl ;)
» 14 marca 2011, 19:24 #20
wrobel1992: Extra tekst, chodź raz jestem zadowolony po przeczytaniu takiego wypracowania pod news'em!
» 14 marca 2011, 20:55 #19
inekk10: Bardzo dobrze napisane, wg mnie to powinno zostać opublokowane jako artykuł.
» 15 marca 2011, 13:22 #18
Koksu: Nie żebym się czepiał ale kim wogóle jest Guardiola?! tak się nim podniecacie a co on osiągnął...dużo z drużyną poukładaną i zbudowaną..nie widzie go,nawet nie chce widzieć jako trenera Manchesteru.Jeśli już dykutujemy o ewentualnym następcy to widzę Harrego Redkampa,Może Moyesa a może Ole Gunara Solskjeara...wiem szalony pomysł..ale on zna United od podszewki,coś jak Guardiola Farce...dlatego uważam że Ole mógł by osiągnąc sukces.Pozdrawiam
» 14 marca 2011, 16:52 #17
DAMINOS: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2011 17:19

GWARDIOLA ==
nie lubie tego kolesia. Mysli,ze jest najlepszy.
» 14 marca 2011, 17:19 #16
przemekol12: Zgadzam się Koksu. Redknapp to chyba najlepszy wybór. Wydaje mi sie, że Moyes jeszcze nie "dorósł" do takiej roli, jeszcze się nie wykazał, choć trenerem jest dobrym.
» 14 marca 2011, 17:47 #15
Mikez: Redknapp szybciej przejdzie na emeryturę niż Ferguson.
» 14 marca 2011, 19:00 #14
DAMINOS: a co myslicie o Mourinho ?
» 14 marca 2011, 20:11 #13
Koksu: Mourinho to dobry trener.Problem jest jednak taki,że on jest ciągle głodny nowych wyzwań.Mógłby u nas potrenować tylko,że znając życie po kilku sezonach chciałby odejść gdzieś indziej by zdobywać coś nowego.A takie zmienianie trenerów moim zdaniem nie było by z naszej strony najlepszym wyjściem.Pozdrawiam
» 14 marca 2011, 21:14 #12
ytr654ytr: Ferguson wymiata xD
» 14 marca 2011, 16:51 #11
DevilUnited: Jedynym trenerem który mógłby przejąć MU by było tak samo poukładane to Guardiola , nie lubie Barcelony , ale bez kitu...on umiałby udzwignąc ten ciezar.

Aha i jeszcze jedno . Nie mozna dodawac komentarzy o M'Bii to chcialbym wam napisac , ze to zawodnik typu Y.Toure , warto byloby wylozyc 10-12 mln , na prawdę . Widziałem już jak grał i byloby ok.
» 14 marca 2011, 16:37 #10
Durandir: 40 stopni gorączki... Idź do lekarza.
» 14 marca 2011, 18:02 #9
Gocha: Hiszpan pewnie by się połamał pod tak ogromnym ciężarem ;p
» 14 marca 2011, 18:08 #8
AFCAMUFC: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2011 16:35

'you scouse bastard' ale ma racje fergus0n=manutd nie ma United bez fergusona i ferguson nie istnieje bez United. ciekawe gdzie byłby dzisiaj manchester utd gdyby do United nie było by fergusona na stołku trenera
» 14 marca 2011, 16:33 #7
Durandir: Mnie ciekawi gdzie jest Twój polonista....
» 14 marca 2011, 21:24 #6
karas2011: No SAF zrobił dla nas bardzo dużo ale nawet gdy przejdzie na emeryturę to damy sobie rade. Naszą drużyną przecież nie będzie kierował Mourinho ani Mancini.. Jak ktoś ma objąć stery tego klubu po SAF'ie to najlepszym następcą byłby Guardiola :)
» 14 marca 2011, 16:21 #5
witek: Guardiola... ehh. Kolejny kibic, który nie zdaje sobie sprawy z tego ile zrobił Ferguson i kim jest w klubie.

"nawet gdy przejdzie na emeryturę to damy sobie rade."

Obyś miał rację, ale pewności co do tego nie ma.
» 14 marca 2011, 16:30 #4
osero: co do Guardioli, na onecie chwile temu pisali ze niby ma po tym sezonie przejac Arsenal
» 14 marca 2011, 16:40 #3
grobla95: po pierwsze ... niedawno na sport.pl było napisane ,że Guardiola przedłużył kontrakt z Barca na 3 lata... po drugie... Gaurdiola nie poradzi sobie w lidze angielskiej, tutaj gra wygląda całkiem innaczej i nie dostanie drużyny takiej jak Barcelona w której jeden zawodnik błyszczy bardziej od drugiego. Ogólnie nie chce go w United, tyle w temacie.
» 14 marca 2011, 17:20 #2
Gocha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 14.03.2011 17:47

grobla - Guardiola przedłuża kontrakty TYLKO NA 1 ROK, nigdy dłużej, co ponoć ma podnosić jego motywację i bla, bla, bla, bo nie ogarniam co ma piernik do wiatraka. ;d Mi się wydaje, że gdyby Guardiola przejął stery po Fergusonie, to byłby po prostu nasz koniec i tyle. Wątpię, żeby gość który całe swoje piłkarskie życie chłonął styl gry Barcelony zrozumiał o co chodzi w United. Uważam, że właśnie dlatego Guardiola tak dobrze radzi sobie jako trener Barcy - produkt ichniej szkółki z talentem i charyzmą, co w United moim zdaniem by się nie sprawdziło. Z dwojga złego wolałabym Mourinho, choć po tym, co dzieje się w Madrycie, to czuję do gościa jakąś awersję, choć uważam za wielkiego trenera. Wielkim plusem, który przemawia za Mou jest fakt, że wie, czego można się po PL spodziewać, bo coś tu już osiągnął. Guardiola przyzwyczajony, że w Hiszpanii Barcy wszyscy (albo większość przynajmniej) się boją mógłby doznać niezłego szoku. ;> a co do tego, że United poradzi sobie bez Fergusona się nie martwię, bo nie zostawi drużyny z pierwszym lepszym trenerem, a i dobrą drużynę pewnie uda mu się skomponować przed emeryturą.
» 14 marca 2011, 17:40 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.