Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Głęboka rana Naniego

» 6 marca 2011, 18:44 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
W poniedziałek sztab medyczny Manchesteru United dokładnie zbada Naniego, który w meczu z Liverpoolem na Anfield Road nabawił się poważnie wyglądającej kontuzji nogi.
Głęboka rana Naniego
» Nani doznał urazu po starciu z Carragherem
Rzeczniczka prasowa Czerwonych Diabłów potwierdziła, że Portugalczyk ma bardzo głęboką ranę po ostrym wejściu Jamiego Carraghera. Po faulu piłkarza Liverpoolu Nani musiał opuścić boisko na noszach.

Pewnym pocieszeniem dla kibiców Manchesteru United może być coraz bliższy powrót Antonio Valencii. Ekwadorczyk pojechał z klubem na Anfield Road, choć ostatecznie nie załapał się nawet na ławkę rezerwowych.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson przemilczał występ na Anfield
Następny news »
Dalglish nie potępił Carraghera

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (168)


djklosek123: to było zrobione umyślnie liverpool za wszelką cene nie chce abyśmy zdobyli mistrzostwo anglii nikomu jak im tam bardzo na tym zależy,myślę ze nani dojdzie szybko do siebie no i czekam z niecierpliwością na valencie
» 9 marca 2011, 15:03 #154
Tennant: mam nadzieję że i bez niego rozbijemy Arsenal
Glory Glory MU
» 8 marca 2011, 23:30 #153
zul: Kurr.. wa o co wam chodzi. Przegraliśmy i trudno. I co z tego, że czerwonej nie dostał. Poszukajcie winy w Manchesterze, a nie u sędziego. Gdyby sprzyjał nam to byście go chwalili jaki to on dobry jest. A czerwonej nie bło bo Nani to aktor zwykle i teraz go olali. Wszystko proste. Bo gdyby była czerwona. Nie róbcie z siebie Wengerów. Przegraliśmy nie odwrócimy tego a trzeba grać dalej. Wciąż jesteśmy liderami.
» 8 marca 2011, 11:50 #152
Robal: Szkoda że ktoś temu carrager'owi mordy nie obił. Wchodzi jak dzikus nawet nie wchodził w piłkę tylko chciał go sfaulować i to widać, a sędzia dał mu żółtą kartkę.Tacy buszmeni powinni być karani i to surowo.
» 8 marca 2011, 11:37 #151
AgEnT: Mam nadzieję że wróci szybko !
» 7 marca 2011, 22:15 #150
grandes: Ja i tak cieszę się że to rozcięcie a nie jakieś pęknięcie czy zerwanie więzadeł..... myślę że kiedy porządnie to zszyją dadzą mu coś na gojenie to powinien szybko wrócić do gry..
» 7 marca 2011, 21:45 #149
emanowiec: @ Tuner

Nikt Caraghera nie zawiesi, bo sedzia interweniowal i ocenil to zdarzenie za zoltko wiec tak zostanie.
» 7 marca 2011, 21:38 #148
Dominik999: youtube.com/watch?v=-SD-FlKPopc
» 7 marca 2011, 20:18 #147
przemekol12: Tylko Meireles zachował się jak człowiek.
» 7 marca 2011, 20:35 #146
AgEnT: No wiesz w końcu kolega z Reprezentacji to mu wypadało się tak zachować
» 7 marca 2011, 22:11 #145
Patryk1515: haha jak sędzia pokazywał żółtą Van Der Sarowi to myślałem że go zaraz strzeli za tą żółtą ^^ taką mine VDS miał ;p
» 8 marca 2011, 08:31 #144
DevilFan: sport.pl/pilka/1,65080,9214511,Nani_z_rozcieta_noga__Kolejny_brutalny_faul_w_Anglii,,ga.html

Nie nic się nie stało pewnie sędzia 2 metry stoi z boku ale szkoda że dał mu yellow przecież mógł dać upomnienie :) Caragerowi
» 7 marca 2011, 20:09 #143
9michal6: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 20:03

On chyba na początku wogle nie czuł bólu, dopiero później adrenalina przestała działać
» 7 marca 2011, 20:02 #142
crisr7: Ma ktoś link do video gdzie naniemu to się stało? Najlepiej po polsku ale w innym jezyku tez moze byc. Tylko zeby bylo dobrze widac.
» 7 marca 2011, 19:10 #141
Gigsus1922: bedzie gral normalnie w pracy mi starsi angole mowili a oni to maniacy chociaz nienawidza diablow:)
» 7 marca 2011, 18:34 #140
Klimaa: Zbliża się koniec poniedziałku a nadal nie znamy stanu Naniego, ale chyba krótka pauza wydaje się nieunikniona..?
» 7 marca 2011, 18:34 #139
Quba18: Raczej nie zdjęcie z newsa to Fake. Tutaj masz prawdziwe zdjęcie
dl.dropbox.com/u/12135940/Screenshots/253352583.jpeg
» 7 marca 2011, 19:08 #138
oscarinho: Powiedzcie mi o chodzi tymi "paskami" naklejanymi na nogi piłkarzy? Widziałem to już u kilku w PL ale nie wiem po co to...
» 7 marca 2011, 19:25 #137
OnlyRedDevils: Żeby w razie brutalnego faulu nie trzeba było szukać daleko nogi bo będzie wiadome że trzyma się na taśmie.
» 7 marca 2011, 19:32 #136
DAMINOS: zdjecie z newsa jest powiększone.
» 7 marca 2011, 20:40 #135
Quba18: Nie jest powiększone. Zauważ, że na zdjęciu z newsa rana jest z boku nogi natomiast na zdjęciu, które podałem na środku.
» 7 marca 2011, 21:53 #134
zul: Powiem tak. Gdyby Nani nie symulował w innych spotkaniach w abrdzo głupich sytuacjach to Carra otrzymałby czerwień, ale że Nani ciągle płakał to teraz rywal nei dostał kary. No drugim Ronaldo pod względem symulacji nie będzie
» 7 marca 2011, 18:32 #133
stys233: Masz trochę racji. Nani dobry piłkarz ale lubi przyaktorzyć czego nie lubią kibice.
» 7 marca 2011, 19:10 #132
OnlyRedDevils: Ja wole żeby symulował i grał tak jak gra.
» 7 marca 2011, 19:34 #131
przemekol12: Zgadzam się OnlyRedDevils, ale jakby Nani przestła symulować, a grał tak jak gra to nie byłbym zły.
» 7 marca 2011, 20:37 #130
MANUTDAIG: To wiadomo już co z Nanim , miały być badania dzisiaj i narazie nic niewiadomo czy jak ? Jak dla mnie to na co sędziowie pozwalali w tych dwóch ostatnich meczach z chelsea i liverpool to porażka . W meczu z chelsea Nani też był kilka razy bardzo brutalnie faulowany , szczególnie przez Ivanovica i sędzia nie reagował a to były ewidentne rzuty wolne i kartki a tu echo nie było nic . Jak sędziowie będą pozwalali na taką grę to następne kontuzje to kwestia czasu oby tak nie było . Trudno przegraliśmy dwa mecze ale to nie koniec sezonu wraca obrona i szanse na mistrza dalej mamy w swoich rękach . Trzeba wierzyć i kibicować , jakoś nie wierzę że Arsenal wygra na Tottenhamie , my też będziemy mieli cięzkie mecze jeszcze . Mam nadzieję że Chelsea dzisiaj nie wygra i nie odzyska szans na walkę o tytuł
» 7 marca 2011, 18:14 #129
Philosoph: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 17:30

Carragher powinien dostać czerwoną kartkę. Argumenty że Rafael powinien też dostać są daremne, bo gdyby Carr dostał czerwoną to nie wiadomo jak by mecz się potoczył :) Co do symulowania.. Niestety coraz częściej piłkarze symulują przy lekkich faulach, sędziowie się dają nabierać. A gdy już jakiś przecinak wejdzie tak że robi krzywdę to tylko żółtka kartka. Moim zdaniem sędzia stał obok, widział jak noga Naniego wygląda i mimo to wyciągnął tylko żółty kartonik? To co trzeba zrobić żeby dostać czerwoną kartkę !? Rozumiem że to liga angielska i się pozwala na twardą grę, ale ta gra nie może tak wyglądać. Bo gdyby Carragher wszedł "czysto" w nogę, to nie wiem czy Nani wróciłby w tym sezonie do gry. Co mecz to istny cyrk w wykonaniu sędziów..
» 7 marca 2011, 17:27 #128
grobla95: Ej jest na you tube jakiś filmik z tego zdarzenia ? Bo nie mogę znaleźć , są tylko zdjęcia... A z tego co widać na tych zdjęciach to Nani zanim się położył to podbiegł z tą raną do sędziego żeby mu to pokazać . Nie widziałem dlatego pytam jak było !?
» 7 marca 2011, 17:12 #127
marwal37: Ta liga staje się coraz bardziej brutalna... Nieciekawie to wyglądało, dobrze, że Jamie nie złamał Naniemu nogi! Po takim wejściu Portugalczyk mógł doznać nawet otwartego złamania... Mam nadzieję że szybko wróci na boisko a Jamie dostanie jakąś dyskwalifikację ;/
» 7 marca 2011, 17:06 #126
OnlyRedDevils: Nic nie dostanie, bo było odgwizdane. Gdyby grali na Old Trafford na 100% by wyleciał tutaj napierali na niego kibice i jak było widać cały skład liverpoolu..
» 7 marca 2011, 19:34 #125
Macinho: Oby to nie było nic poważnego i szybko wrócił do zdrowia Nani ;)
» 7 marca 2011, 15:56 #124
kucharesko: Szczerze to bardzo brzydki faul na Nanim , ale Rafael też nie był dłużny... tylko ,że Nani ma lekko rozcietą noge nic więcej. Moim zdaniem powinna być red kartka ale jakby Carragher dostał to i Rafael też.Carragher przeprosił wszystkich przed szatnią MU i widać skruche, nie to co ROONEY wyje..ł z łokcia typowi nie przeprosił i nawet żółtej kartki nie dostał a powinien być zdyskwalifikowany na 3-5 meczy, sędzia się bał powiedziec słowo ,żeby go nie zawiesili ,ale oliwa na wierzch wypływa i 6 punktów w plecy.
» 7 marca 2011, 14:45 #123
emanowiec: @kucharesko

Gdyby Carragher dostał czerwo to Rafael by sie tak nie zachował, bo to by było bez sensu grając w przewadze.
» 7 marca 2011, 14:57 #122
Pietro95: Gdyby Carragher dostał czerwoną to Rafael trzymałby nerwy na wodzy i nic by nie zrobił.
» 7 marca 2011, 15:04 #121
Pietro95: No dokładnie tak.
» 7 marca 2011, 15:04 #120
kucharesko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 15:14

gdybać można bez końca...nie oszukujmy się MU słabo zagrało Nani ,żeby nie zobaczył krwi to by nie płalał he a tak wszyscy mówią angielska liga twarda i ma twardych zawodników ...widać
» 7 marca 2011, 15:13 #119
przemekol12: Lech Poznań-Juventus 1-1
Juventus - Lech Poznań 3-3

Twardziele z Serie A
» 7 marca 2011, 15:29 #118
xXxManUtdxXx: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 15:39

A serie a to taka męska liga że naprawdę. Przemkol12, zgadzam się z tobą. Glory Glory Man United
» 7 marca 2011, 15:33 #117
stys233: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 15:39

gdyby ... Angielska piłka jest twarda i ma twardych zawodników. Może do tych twardych nie należy Nani ale jest godzien gry w Premier ligue. To był naprawdę ostry faul i gdyby zemdlał z bólu to byście mówili że cienias że bólu wytrzymać nie może ?

Cwaniaki w gębie, sztuka i też płaczą.
» 7 marca 2011, 15:39 #116
creative0015: @kucharesko

W lidze angielskiej jak się przewracają to po normalnym faulu a nie tak jak w lidze włoskiej i w reprezentacji Włoch, że rywal ich nie dotknie a oni się już przewracają. Już kobieca piłka nożna jest twardsza niż liga włoska. Wiec nie wypowiadaj się w tej sprawie, proszę Cię.
» 7 marca 2011, 16:18 #115
kucharesko: co ty gadasz widziałem jak roo wczoraj 3 razy nurkował a taki byk z niego a co do bólu jak sobie skreciłem kolano i zerwałem więzadło to nawet nie pisnełem oczywiście bolało jak ch.uj ale ani nie płakałem ani nie zemdlałem prawie jak on .Kończmy tą gadke ja tylko opisałem sytuacje a od razu najazd na Juve wy też nie macie się z czego cieszyć w dupe z Chelsea i w dupe z Liverpool-em i będzie w dupe z Aresnalem i to bedzie wasza potrójna korona.Dziekuje za uwagę.
» 7 marca 2011, 16:52 #114
turek987: Chwalisz sie czy zalisz? A moze medal Ci dac za to ze jestes taki twardy i wytrzymales ze skreconym kolanem i zerwanym więzadłem ? -.-
» 7 marca 2011, 17:12 #113
kucharesko: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 17:19

Chce po prostu przekazać, jak udaja zawodnicy.Ty myslisz, ze to powaznie wyglada a go mało co boli(pisze ogólnie o wszystkich grajkach) tylko musi teatr marzeń odegrać zeby wzbudzic u sędziego chęć do wyciągnięcia kartki.Już rozumiesz czy jeszcze nie??...
» 7 marca 2011, 17:18 #112
Quba18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 07.03.2011 13:59

dl.dropbox.com/u/12135940/Screenshots/253352583.jpeg
prawdziwa rana Naniego! To zdjęcie, które wczoraj obiegło internet(to co jest w tym newsie) to był fake!
Czyli Nani pewnie zagra z Arsenalem!
» 7 marca 2011, 13:57 #111
emanowiec: na tym zdjeciu w artykule jest spory zoom, dlatego to wszystko wyglada tak jak wyglada
» 7 marca 2011, 14:10 #110
Tomasson10: Tylko że ta w newsie jest trochę z boku nogi, a ta fota jest na samym jej środku.
» 7 marca 2011, 15:02 #109
mefp: Zagra, zagra. Jak to tylko rana bez uszkodzenia kości to dlaczego miałby nie grać.
» 7 marca 2011, 15:30 #108
mefp: Będzie strupek i tyle :) Zrobiłem sobie coś podobnego na BMX'ie miałem dziure jak Berlin, krew ciekła ciurkiem, ale nic strasznego.
» 7 marca 2011, 13:42 #107
bartas930811: Witam, pytanie nie w temacie, ale wie ktoś dlaczego nani ma wymalowane nogi na czarno? Zawsze mnie to zastanawiało, kiedy widziałem, jak Bale ma wymalowane nogi na niebiesko.
» 7 marca 2011, 12:40 #106
oobi87: to są plastry stabilizacyjne, naklejone na kolano zeby zmniejszyc obciazenia. czesto stosuje sie takie np. na barkach u siatkarzy
» 7 marca 2011, 12:52 #105
jacaKONA: akurat nie ma to nic wspólnego ze zmniejszaniem obciążenia, ale są to specjalne plastry to fakt.
» 7 marca 2011, 18:22 #104
OnlyRedDevils: Żeby przy takich wejściach jak carraghera nie trzeba było szukać nogi za stadionem..
» 7 marca 2011, 19:38 #103
unitedmanfan: Te plastry to 'Tejpy'
Stosuje się je na:
- zespoły bólowe kręgosłupa
- korekcję postawy (wady postawy, skolioza)
- stany pourazowe mięśni i stawów
- zwichnięcia
- skręcenia
» 8 marca 2011, 18:07 #102
Marcindst13: kurde nani i valencja maskra !! no cos jest nie tak hm .. ?
» 7 marca 2011, 12:35 #101
oobi87: Jesli to wszystko, co mu sie stało:

http : // dl.dropbox.com/u/12135940/Screenshots/253352583 . jpeg

To Carragher zasłużył na to samo co chwilę potem dostał Rafael (choć on atakowałÂ obiema nogami wyprostowanymi, ale miał to szczęście, że Skrtel uniknął ciosu).
» 7 marca 2011, 12:05 #100
chicharito93: W takich chwilach żałuje,że nie jestem piłkarzem United,bo zrobiłbym rozbieg,wyskoczył i zajebałbym z korka Carragherowi w ten jebany ryj
» 7 marca 2011, 11:35 #99
FiFlaK: Faul : http : //www .youtube. com / watch?v=NpOx1Ul155k

Nawet komentator powiedział "It should be red card".
» 7 marca 2011, 08:00 #98
FiFlaK: Za co lubię Carricka ? Nawet w tym dymie, trzeba się natrudzić by go znaleźć. ;P
» 7 marca 2011, 08:06 #97
oobi87: Wcale nie, bo pierwszy powiedzial 'there's a possibility that could've been red', a drugi powiedzial 'you're right, that could've been red'

Wielka różnica między 'could' a 'should', wracaj do szkoły to się dowiesz, pozdro.
» 7 marca 2011, 12:02 #96
Kondzio1: kolejny dowód na to ze internet kłamie xD
» 7 marca 2011, 03:25 #95
levybike: PRZECZYTAJCIE TO UWAŻNIE!! Jedno z zamieszczonych zdjęć z nogą, niby Naniego to FAKE!! Na innych zdjęciach noga zupełnie inaczej wygląda i nie jest źle (przynajmniej tak wygląda). Tu macie 100% pewne zdjęcie http : //www . twitpic.com/46u83r/full
» 7 marca 2011, 01:15 #94
oobi87: cały Manchester - wszystko przekręcą
» 7 marca 2011, 12:03 #93
anagaro: jakieś dziwne to zdjęcie..
tutaj inne dl.dropbox.com/u/12135940/Screenshots/253352583.jpeg
» 7 marca 2011, 01:09 #92
Shogun91: Jako kibica Chelsea ucieszyla mnie wygrana liverpoolu ale to co zrobil Carragher to przesada. Zwykly cham z rzezni. Tak on mi sie tylko kojarzy. Mam nadzieje ze Nani szybko wroci do zdrowia bo ta rana wygladala powaznie.

Co do samego meczu. Brown i Smalling to nie duet obroncow na miare takiego zespolu jak united i to bylo dzisiaj widac.
» 7 marca 2011, 00:04 #91
kalek: W końcu normalny kibic Chelsea. Co do tego duetu obroncow to sie z tobą zgodze tylko z brownem on nie gra wogóle, Smalling jest dobrym obrońcą ten mecz mu słabiej wyszedł
» 7 marca 2011, 07:19 #90
ponti86: Dzięki za szczere słowa kolego szanuje cie jako kibica jestes kibicem Chelsea ale potrafisz byc obiektywny i to sie ceni , fakt mecz nam nie wyszedl ale widze tu brak vidicia i w srodku andersona , a co do caragera to powiem tyle jest zerem byl i bedzie ale nawet takim faulem nie wymaże 2 samobójczych brmakek w meczu z united ! a nad kibicami liuverpoolu mamy przewage w tym sezonie 3 mecze byly i jest 2-1 dla nas tyle w temacie . teraz życzmy ze by zespol zagrał dobrze reszte meczy nie ma co panikowac mamy mecz wiecej od arsenalu ale arsenal ma mecz z totenhamem ktory dzis zremisowal 3-3 i tez musi grac bo im kiepsko idzie pozdrawiam wszystkich kibiców United oraz inny obiektywnych kibicow , bo nie wazne na kim ale ten faul mogl go polamac i nie zycze zadnemu zawoidnikowi takiej kontuzji !!
» 7 marca 2011, 08:39 #89
nosveratu: Brown tak, ale Smalling jest młody i ma jeszcze czas
» 7 marca 2011, 10:48 #88
Bovver: z początku myślałem ze Udaje Nawet komentator z C+ tak twierdził...
» 6 marca 2011, 23:58 #87
karas2011: Poważna sprawdza jak się nie zagoi, trzeba będzie szyć a zanim mu się zagoi ojojoj.. Słyszałem że za to nie dostał czerwonej kartki.
» 6 marca 2011, 23:18 #86
mysticbounce: coś strasznego. całe szczęście, że but Carraghera "jedynie" prześlizgnął się po nodze Naniego, bo inaczej doszłoby zapewne do jakiegoś fatalnego złamania.
» 6 marca 2011, 23:10 #85
Flame: Ajjj boję się powtórki z zeszłego sezonu...wtedy tez było bardzo pięknie, aż do momentu kiedy kontuzji nabawił się piłkarz ciągnący grę, czyli Rooney. Tfu tfu, odpukać. Oby kontuzja Naniego nie była bardzo poważna i by nie stracił fenomenalnej formy jaką prezentuje w tym sezonie.
No cóż, w każdym bądź razie zrobiło się niebezpiecznie...

Glory Glory Man United
» 6 marca 2011, 22:55 #84
ManUfan94: Mam nadzieje,że Nani wróci jeden (jak nie najważniejszy) piłkarz w tym sezonie w szeregach w United. Jego brak poważnie odczujemy chociaż teraz zbliżają się nieco łatwiejsze mecze w lidze bo z Boltonem u siebie, potem West Ham. Oby tylko to się skończyło chwilową absencją.
» 6 marca 2011, 22:31 #83
Lordscorpio4: heh uwazaj, nie z takim łatwym przeciwnikiem nie dawalismy rady !! Fergie potrzebujemy zmian... !!
» 6 marca 2011, 22:37 #82
ManUfan94: no wiem wiem,ale na pewno mniej wymagający przeciwnik od Chelsea czy Liverpoolu. Mam nadzieje,że weźniemy się w garść po tych dwóch meczach i pokażemy stare dobre United!
» 6 marca 2011, 22:39 #81
Lordscorpio4: Stare dobre Unied, szkoda że nie bylo wtedy na boisku Roy'a Keane'a...
» 7 marca 2011, 22:49 #80
Cleverley: z Arsenalem mecz ligowy czy FA ?
» 6 marca 2011, 21:43 #79
Quba18: FA Cup
» 6 marca 2011, 21:47 #78
NaniRedMU17: carragher to pajac? to jest mało powiedziane przeciez oni tam powinni go tępic jak psa na tym boisku za to co on zrobil..
» 6 marca 2011, 21:37 #77
SzYnA: pozostaje nam życzyć mu szybkiego powrotu do zdrowia i formy a carragherowi jak największej ilości pauzy od meczów.
Nani będzie miał czas do przemyśleń i przypomnienia sobie bajki o chłopcu i wilku, która idealnie pasuje do dzisiejszej sytuacji. przesadzał, przesadzał z symulowaniem i przesadzonym okazywaniem uczuć w kontaktach z przeciwnikiem, a gdy zdarzyła się prawdziwa tragedia sędzia (umyślnie badz nie, ale raczej nie) nieadekwatnie zareagował. szkoda zaistniałej sytuacji...
» 6 marca 2011, 21:35 #76
zapermu: Czyki kolejny mecz przegrany z silnym rywalem ;/
» 6 marca 2011, 21:31 #75
erni93: Do kibicow liverpoolu.Cieszczie się że ten czlowiek w koszulce Manchesteru Utd z 16 na plecach to był Micheal Carrick...
» 6 marca 2011, 21:23 #74
kubik14: No po prostu super ;/
Po raz kolejny usunęli komentarz ;/
I jak teraz OnlyRedDevils znajdzie mój adres ??;)
» 6 marca 2011, 21:22 #73
levybike: Brakuje nam Roy'a.
» 6 marca 2011, 21:51 #72
Lordscorpio4: Roy Keane to był gośc, nie ogladałem co prawda żadnego meczu z nim ale widziałem masę filmów... przydałby nam sie taki gośc, a nie wiecie moze jak to z nim bylo?? odszedł na zawodnicza emeryturę czy został sprzedany jak wiekszość dobrych graczy...
» 6 marca 2011, 22:35 #71
levybike: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 23:07

Roy Keane był identyczną postacią co Mel Gibson w Breaveheart. Grał do końca, to był wojownik, który dałby wyrwać sobie serce za swój zespół. Jednocześnie był momentami nawet bandytą boiskowym, ale dzięki temu każdy w środku pola robił w gacie. Facet grał za trzech zawodników, potrafił podnieść z kolan zespół i wygrać. Pewnego razu po katastrofalnym meczu, Keane negatywnie wyraził się o kilku zawodnikach MU (miał 100% rację) za co popadł w konflikt z SAF'em. Później przygoda w Szkocji, ale musiał zakończyć karierę z powodu kontuzji. W tamtych czasach było tak, Chelsea miała i ma Lampa, Liverpool Gerrarda, Arsenal Patricka Viera zaś MAN UTD Roy'a Keane'a. Niestety nie mamy takiego czołgu w środku, jak kiedyś mieliśmy i mamy dziurawy środek.
» 6 marca 2011, 23:06 #70
fansMU97: Jeśli stracimy Naniego to nie wygramy ligi z przykrością stwierdzam
» 6 marca 2011, 21:20 #69
DjBosiL: ja z przykrością stwierdzam że jesteś żałosny.
» 6 marca 2011, 21:33 #68
DARIUSZ1973: Taaaa, Nani, wielka gwiazdeczka, bez której United legnie w gruzach...
» 6 marca 2011, 21:36 #67
levybike: Tyle, że Nani to ktoś, kto ciągnie grę do przodu. Uważasz, że kto go zastąpi? Carrick będzie atakował? Myśl więcej!
» 6 marca 2011, 21:52 #66
Lordscorpio4: Po trochu masz racje, ja mysle ze naszemu klubowi potrzeba radykalnych zmian, za duzo jest tych przegranych meczy, a za mało wielkich wygranych, Fergie musisz cos zrobić!! i nie mydl nam oczu że transfery nie są nam potrzebnę bo co jest jakis zawodnik do wziecia do ty przysypiasz i inny klub sprząta nam go sprzed nosa, a chicharito powinien częsciej grywać i nie wchodząc z ławki tylko od począdku !!
» 6 marca 2011, 22:34 #65
faaz: wierni po porażce dumni po zwyciestwie! wracaj do zdrowia nani :)
» 6 marca 2011, 21:03 #64
Mucha1470: Porażkę z Arsenalem jakoś da się przeboleć. Podobnie z Evertonem. Z City jest gorzej, ale ujdzie. Ale TEN mecz i TĄ straszną kontuzję spowodowaną chamskim wejściem, trzeba pomścić. Gdybym był na tym meczu, to chyba próbowałbym wbiec na murawę i przyłożyć carragherowi... Nie zdziwiłbym się, gdy obecni fani MU na AR mieli podobne myśli...
» 6 marca 2011, 20:50 #63
Masaccio: Dzieciarnia spokój!
Za dużo CS'a, Diablo i innych gier.

Carragher zachował się jak dz**ka spod latarnii, ale to nie wyjaśnia tego, dlaczego graliśmy taki piach po niezłym meczu z niebieskimi. Mamy nierówną formę przez cały sezon i to jest fakt dokonany. Oby nie było tak, że teraz wpadniemy w kryzys i się z mistrzostwem pożegnamy.
A SAF bdb, że milczy. Oby mu ta porażka dała do myślenia, bo ani nie daje młodzieży za dużo szans w meczach o stawkę, a do tego bezczelnie w wywiadach mówi jacy to jesteśmy silni. Dzisiaj było widać. A jeszcze wcześniej w serii remisów z przeciętniakami na wyjeździe.
Dać szanse Norwoodowi, Pogbie, Cofiemu, niech grają. Bo potem nam zdolni zawodnicy uciekają do innych klubów, gdzie mogą się rozwinąć w 70% a nie jak u nas w 110%. Wystarczy spojrzeć chociażby na Shawcrossa ze Stoke ...
» 6 marca 2011, 20:45 #62
piotrek8553: mialo byc tak pieknie ale jeszce nie koniec sezonu wiec zoabcyzmy ale boje sie o naniego!!
» 6 marca 2011, 20:39 #61
OnlyRedDevils: Nie ma się czego bać. Góra 2 tygodnie będzie nieobecny.
» 6 marca 2011, 20:57 #60
Xeravin: Chcieli nas połamać na Chelsea, nie udało im się, połamali na Liverpoolu. Gratulacje FA.
» 6 marca 2011, 20:24 #59
Milek1997: zgadzam sie z tobągaminos sędzia kretyn czerwona kartka
» 6 marca 2011, 20:17 #58
michalk86: Paskudnie to wyglada, jesli Nani wypadnie nam na mecz z OM to nie wroze nam niczego dobrego.
» 6 marca 2011, 20:14 #57
crash: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 21:25

zrobiło się bardzo nieciekawie ;/
» 6 marca 2011, 21:23 #56
PATRYK11: Oj dobra ogarnijcie się może i była czerwona kartka dla Carraghera.Szkoda mi Naniego ale taki jest sport teraz można mówić gdyby Jamie dostał czerwień to inaczej ten mecz się potoczył ale cóż tylko LIVERPOOL
» 6 marca 2011, 20:10 #55
Gocha: gdyby przypuszczalnie Nani skosił w ten sposób carraghera to byś sapał jak parowóz na złego sędziego, sam się ogarnij i ciesz się wygraną na lfc.pl, bo nic więcej miłego w tym sezonie was nie czeka, pozdro.
» 6 marca 2011, 20:13 #54
OnlyRedDevils: Gratuluję wygranej, United się dzisiaj nic nie należało.
» 6 marca 2011, 20:21 #53
NaNi30518: Czerwona I przerwa 3 mecze dla carraghera !
» 6 marca 2011, 20:08 #52
kostek17: Ten sędzia miał chyba oczy... Nie do kończę gdzie ;s
» 6 marca 2011, 20:03 #51
iamarctic: I niech ktoś mi powie, że sędziowie patrzą przychylnym okiem na United :? Nie ma co dyskutować, fakty są faktami - Nani miał szczęście, że skończyło się na "mięsie", bo gdyby carragher trafił inaczej, naszego skrzydłowego nie zobaczylibyśmy na boisku już w tym sezonie. carragher oczywiście bezwzględnie powinien wylecieć.
Mnie mimo wszystko zmartwiła inna kwestia - MU nie ma lidera, kogoś na miarę "captain fantastic", jak swego czasu nieodżałowany Keano. Wyobrażacie sobie, co by się stało po takim wejściu z carragherem, gdyby Roy jeszcze grał? Ten parszywy scouser mógłby być pewny, że prędzej czy później jego spotka ten sam lub podobny los z rąk (czyt. nóg) Keane'a. Niestety nasi piłkarze, na czele z Evrą, tylko patrzeli na to, jak gerrard bezczelnie nazywa Naniego kłamcą i symulantem... Zapewne i Vidić także nie zareagowałby, to smutne, że brakuje nam takiego walczaka.
» 6 marca 2011, 20:01 #50
Tomasson10: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 20:01

Carrager! Pacanie, wiesz co ty byś mógł mu zrobić? Jeszcze Gerrard baran go odepchnął.
» 6 marca 2011, 19:58 #49
NikitaRooney33: Carragher powinien wylecieć na zbity pysk z boiska! On mógł mu złamać nogę na amen! ;/ mam Nadzieję że biedaczysko Nani szybko wróci do formy ;/
» 6 marca 2011, 19:44 #48
xxnorbi7xx: Zgadzam się z tobą. To byłoby kluczowe w tym meczu
» 6 marca 2011, 19:51 #47
jutrenka: Mam nadzieję,że Nani szybko wróci do zdrowia bo jest bardzo ważnym zawodnikiem...
Wracaj do zdrowia Nani!
» 6 marca 2011, 19:41 #46
jutrenka: Zgadzam się nie powinien tego robić:/
» 6 marca 2011, 19:46 #45
Furai: człowieku zastanów się co ty piszesz...
najpierw, że barbarzyństwo ze strony carraghera, a potem że o'shea powinien złamać mu nogę?
weź to sobie dobrze przemyśl...
» 6 marca 2011, 19:39 #44
Gocha: tak i wtedy o'shea NA PEWNO dostał by kartkę czerwoną, z resztą wydaje mi się, że takiego triku próbował Rafael, ale dostał za to żółtko, a zawodnikowi live nic się nie stało. ;d
» 6 marca 2011, 19:49 #43
Furai: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 19:54

podobno po meczu Carragher znalazłe naniego i go przeprosił, rozumiem że to mogło nie być celowe ale czerwona kartka jak najbardziej się należała
» 6 marca 2011, 19:53 #42
Quba18: W necie podobno chodzą głosy, że to zdjęcie jest zwykły fotomontaż!
Wg. mnie wygląda to gorzej niż jest groźne i niebawem zobaczymy Naniego na boisku. Jeżeli to tylko głębokie rozcięcie jak podała oficjalna strona to nie ma się o co martwić.
» 6 marca 2011, 19:26 #41
FiFlaK: Mam nadzieję. Lecz jednak już nie chodzi tutaj o groźność kontuzji, a o zachowanie arbitra. Żółta dla Carragera czy jak mu tam, i żółta dla Naniego za symulowanie ? Nosz ku***a ?!
» 6 marca 2011, 19:30 #40
gitkolo: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 19:26

Uff.Tylko rozcięta noga.Dobrze ze było to w okoolicach kości a nie w kość bo byłaby tragedia.Za tydzein zagra mówie wam a jak nie to z OM na bank:)
Wracaj do zdrowia Luis potrzebujemy Cię.Ty Antonio zreszta też.
» 6 marca 2011, 19:25 #39
piter097: nani życzę zdrowia :)
wracaj na arsenal :D
» 6 marca 2011, 19:24 #38
FiFlaK: ht tp:/ /plixi. com/ p/82062383

I sędzia widzi takie coś i z zimną krwią daje żółtą kartkę ?!
Czy to nie jest perfidne ? Chamskie ? Idiotyczne ?
» 6 marca 2011, 19:15 #37
kubik14: Z OnlyRedDevils kłóciłem się właśnie o to, że Nani nie symulował...
Ale co tam...
» 6 marca 2011, 19:17 #36
JUMP3R: Sędzia stał z boku i przyglądał sie na przepychanki, nani jeszcze podbiegł do niego ale sędzia miał go najwyraźniej w dupie.
» 6 marca 2011, 19:18 #35
Lumpy94: ehh brak słow...
i mam nadzieję że carragerem nie kierowaly motywy typu: "wyeliminuje Naniego i Manchester nie zdobędzie tytułu"
» 6 marca 2011, 19:18 #34
ducken: Lumpy, w trakcie meczu nie dokonujesz takich chłodnych kalkulacji. W ferworze walki nie odstawia się nogi nikomu, bez względu czy to Twój wielki wróg, "zwykły' zawodnik drużyny przeciwnej czy też przyjaciel/brat grający po drugiej stronie barykady
» 6 marca 2011, 19:24 #33
Lumpy94: najgorsze co może spotkać piłkarza to nie kontuzja... ale spowodowanie kontuzji innego gracza... owszem jeśli spowoduje kontuzje to liczę się z konsekwencjami przepraszam i nie dyskutuje... no ale bez jaj Carr widział noge Naniego i dalej uparcie sie migał...
» 6 marca 2011, 19:14 #32
sakjaszfili: będzie grał z arsenalem nie przepuści raczej tam zajebia go zszyja i tyle tam maja takie sposoby pewnie ze poradza sobie bo slabo bez niego bedzie on glowna sila napedowa
» 6 marca 2011, 19:11 #31
TheNeviller: "niemęzczyzną" okazal sie w tej sytuacji komentator
» 6 marca 2011, 19:06 #30
FiFlaK: Dokładnie. Ale wiesz, że Luis słynie z symulowania, poza tym, pod wpływem adrenaliny momentalnie wstał, dopiero potem 'rana' dała o sobie znać i padł na murawę, czy osłabł. W każdym razie, gdy Nani pada nie można być niczego pewnym, ale gdy zaczyna płakać i wciąż leży ?!

Denerwuje mnie takie momentalne szufladkowanie ze strony czy sędziego czy komentatora. "Nani padł ?! Udaje !" No do jasnej anieli !

Zastanawiam się co na to FA ?! Kary indywidualnej nie będzie dla zawodnika. A sędzia ? Przemilczy sprawę i wszystko ok ?! Denerwuje mnie to.
» 6 marca 2011, 19:09 #29
kubik14: Wg FA sprawa pewnie będzie jasna, dostał żółtą kartkę, i dla nich to wystarczy.
» 6 marca 2011, 19:12 #28
prot: Luis słynie z symulowania tak samo jak Ronaldo był nominowany do Oscar'a w tym roku. Bez przesady proszę. Chęć dalszej obrony tego stanowiska godzi w solidarność i oddanie drużynie.
» 6 marca 2011, 19:16 #27
FiFlaK: I to jest najgorsze... a że zawodnik będzie miał szytą nogę ? Oj tam oj tam... Przecież nic się nie stało. - FA.

Dziękuje bardzo.
» 6 marca 2011, 19:17 #26
FiFlaK: Fabregas złamał nogę w starciu z graczem, w pierwszej chwili wstał i się sapał. Dopiero po chwili upadł, podobnie jak Nani. Więc nie wymyślaj. Bo Nawet gdybyś zobaczył zawodnika bez nogi powiedziałbyś "chciał pokazać jak bardzo go boli"... Lecz się, prosze !
» 6 marca 2011, 21:05 #25
OnlyRedDevils: Nic mu nie było, po prostu chciał pokazać jak bardzo został skrzywdzony. Gorsze urazy widziałem, gdyby coś poważnego mu się działo leżał by i nie wstawał... Nie wiem po co ci odpowiadam na to bo taki bezsensowny argument dałeś że szkoda gadać..
» 6 marca 2011, 19:46 #24
FiFlaK: Co najmniej dwa tygodnie przerwy. Tydzień na szwy i tydzień gojenia.
» 6 marca 2011, 19:01 #23
TheNeviller: img.mobypicture.com/21de0927afce7863fedde73237ae7d0d_view.jpg

nie mam pytań , Carrager to pajac.
» 6 marca 2011, 18:55 #22
Pacior: A ja chciałbym zauważyć, że Nani zachował się jak pajac. Wstał podszedł do sędziego żeby mu pokazać "bube" i się przewrócił na pokaz i zaczął płakać. I to ma być piłkarz, bo przez to bliżej mu do aktorstwa. To ma być osoba, która będzie, jest, idolem małolatów. Przecież naoglądają się takich "prawdziwych" mężczyzn i co z nich wyrośnie. Ja rozumiem to, że boli, rozcięcie skóry zawsze boli, no ale żeby zachowywać się w ten sposób. Duży minus, oj duży minus.
» 6 marca 2011, 18:54 #21
levybike: Chłopie, poczytaj o hormonie adrenaliny trochę, co powoduje i wtedy zacznij się wypowiadać.
» 6 marca 2011, 18:57 #20
Wayner: tak ty pewnie bys zacisnal zeby i gral dalej, jak nie widziales tej rany to nie gadaj. to nie bylo lekkie zadrapanie tylko korkami mu dzire zrobil w nodze.
» 6 marca 2011, 18:58 #19
Milin25: Pomyśl kretynie zanim go osądzissz. W takim meczu były duże emocje, buzowała adrenalina i a mięsień w czasie dużego wysiłku przy ,,pierwszym kontakcie z bolem" go nie odczuwa. Nani poczuł silny boł, który ustąpił na parę sekund, bo byłtym faktemn zaskoczony i zaczał ,,działać" tak jakby go nie bolało a potem ból wrócił z większą siłą, więc ne bylo tu zadnego aktorstwa. Chyba tylko ty bys tak probowal nabrac sedziego. Nani jest dobeym aktorem, za co go nie pochwalam, ale jest na tyle dobry ze nie nedzie biegal za sedzia i po chiwli padnie na izemie i zacznie plakac. On miał łzy z bólu. Jakbys ty tak kiedys dostał, gdyby ci tak 30letni chłop z rozpedu korkami wiechał w nogę to bys wiedzial jak to jest a potem bys nie gadal ze duzy minus. Duży minus to za twoją inteligencje się należy!
» 6 marca 2011, 19:01 #18
tomek1887: duzym minusem bylo to ze zalogowales sie na tej stronie i napisaleś swoj komentarz
» 6 marca 2011, 19:08 #17
RamirezMUFC: Jak raz napisałem, że Nani pajacował i że do cyrku go wywieźli to zostałem zbluzgany. A ja się z tobą kolego zgadzam :)
» 6 marca 2011, 20:02 #16
Pacior: Wiem jak działa adrenalina, nie raz sam po skręceniu nogi mogłem grać jeszcze przez chwilę. No ale tutaj ewidentnie widać, że Nani podbiega do sędziego żeby się pochwalić, pokazać ranę, a potem jest ewidentnie na pokaz przeżywanie tego bólu. Nie wiem czy pamiętacie kontuzje Wasyla, on nie wymachiwał rękami, złapał się za głowę, wiadomo koszmarny ból, ale to było zachowanie które jest na poziomie.
» 7 marca 2011, 14:19 #15
ess: Popieram Milin 25
» 7 marca 2011, 16:17 #14
DjBosiL: Eh i dziwić się że sędziowie w Anglii dostają najmniej ?. Nani mam nadzieje że max 2 tyg będzie pauzował.
» 6 marca 2011, 18:53 #13
Gocha: Oby Antoś był po tak długiej przerwie w dobrej formie. ^^
» 6 marca 2011, 18:53 #12
Pacior: 12 marca jest Arsenal
» 6 marca 2011, 18:55 #11
Drenus: Hargo też miał w tym sezonie na 100% wrócić, kolana miał już niby zdrowe...
» 6 marca 2011, 18:56 #10
Gocha: Pacior, chodzi o ligę, nie FA Cup.:)
» 6 marca 2011, 18:57 #9
skoda037: Carraghera powinno się ukarać czarną kartką - dożywotni zakaz gry w piłkę nożną na profesjonalnym poziomie
» 6 marca 2011, 18:48 #8
matemufc: Carragher DUREN ! brak slow
» 6 marca 2011, 18:48 #7
Selano: Za ten faul powinna byc czerwona kartka dla Carraghera ale oczywiscie po raz 2 z rzedu sedzia przeciwko nam :)
» 6 marca 2011, 18:47 #6
levybike: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 18:50

Na pewno nie będziemy go mieć przez 2 tygodnie.
» 6 marca 2011, 18:47 #5
Gocha: Komentarz zedytowany przez usera dnia 06.03.2011 18:47

Wyglądało to okropnie, dobrze, że 'tylko' dziura, mam nadzieję, że 'w praniu' nie wyjdzie, że stało się coś gorszego.
» 6 marca 2011, 18:46 #4
xXxManUtdxXx: Oby to nic poważnego :D Nani wracaj do zdrowia :D
» 6 marca 2011, 18:46 #3
Forfiter: kości całe to za tydzień widzę go w pierwszym składzie
» 6 marca 2011, 18:45 #2
tomek1887: na pewno przeciez ta rana musi sie zagoic co ty myslisz ze bedzie biegal po boisku z otwarta rana
» 6 marca 2011, 19:06 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.