Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Oficjalnie: Fletcher podpisał nowy kontrakt

» 4 marca 2011, 11:54 - Autor: matheo - źródło: manutd.com
Darren Fletcher podpisał z Manchesterem United nowy kontrakt. Czteroletnia umowa zatrzyma szkockiego pomocnika na Old Trafford do końca sezonu 2014/2015.
Oficjalnie: Fletcher podpisał nowy kontrakt
» Darren Fletcher podpisał w piątek nowy kontrakt z Manchesterem United. Czteroletnia umowa zatrzyma szkockiego pomocnika na Old Trafford do końca sezonu 2014/2015.
Fletcher do Manchesteru United trafił w 2000 roku, a trzy lata później zadebiutował w pierwszym składzie. Od tego czasu Darren wystąpił w 228 meczach, w których zdobył 21 bramek. Na swoim koncie ma m.in. trzy mistrzostwa Anglii i medal za zwycięstwo w Lidze Mistrzów.

– Darren jest w naszym klubie odkąd skończył piętnaście lat. Jestem niezwykle dumny, że pokonywał kolejne szczeble naszego systemu szkolenia. Nowy kontrakt Darrena bardzo mnie cieszy, bo wyrósł z niego klasowy pomocnik – mówi sir Alex Ferguson.

Zadowolony z parafowania nowej umowy jest również sam Fletcher: – Jestem niezmiernie dumny z tego, że mogę grać dla Manchesteru United. Przez lata zdobyłem tu wiele medali i liczę na kolejne sukcesy. Chciałbym podziękować każdemu w klubie.


TAGI


« Poprzedni news
Ferguson chce lepszej gry na Anfield
Następny news »
Cantona: Manchester będzie mistrzem

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (141)


Adamczik: Bez komentarza
» 6 marca 2011, 07:23 #125
jakjakub: Statu quo osiągnięty. Najpierw My straciliśmy punkty przez sędziego, teraz arbiter oszukał Arsenal.Tak na dłuższą metę, to piłka jednak jest sprawiedliwa :)
» 5 marca 2011, 20:17 #124
Czarny95: Wiele osób narzeka że "Arsenal ma takie łatwe mecze do końca sezonu a MU takie trudne". Ja tu sprawdzam ich terminarz i proszę:
Starcia z Liverpoolem, Man Utd i Tottenhamem. Tak prosto to jednak nie mają.
» 5 marca 2011, 19:43 #123
szelejson: Tak tak my też czytamy onet
» 5 marca 2011, 20:58 #122
damiosa: Arsenal - Sunderland 0-0. a Welbeck juz sie rozkreca http:// www. dailymotion.pl /video /xhdux9_sunchessv247_tech
» 5 marca 2011, 19:08 #121
daw7: Dobra informacja jak dla mnie Fletcher jest dla MU bardzo ważnym i potrzebnym piłkarzem ;)
» 5 marca 2011, 19:06 #120
Kochas1994: ARSENAL-SUNDERLAND 0-0 JUPI TERAZ TYLKO WYGRAC NA ANFIELD.
» 5 marca 2011, 18:53 #119
Adamczik: Wszystko zależeć będzie od wyniku spotkania z Arsenalem. Jeśli przegramy jutro, ale wygramy na Emirates to i tak wygramy tę ligę. Natomiast wygrana jutro i porażka z Arsenalem, jest o wiele bardziej korzystna dla Kanonierzów. Pomijam aspekt psychologiczny. MU ma 60 pkt, Arsenal 57. Przegrywamy jutro, Arsenal wygrywa, obie ekipy mają po 60 pkt. Wygrywamy na Emirates i mamy 63 punkty a Arsenal 60. 3 oczka więcej i już żadnego meczu z Londyńczykami w lidze. W sytuacji, gdy wygramy jutro a przegramy z Arsenalem sytuacja będzie wyglądać tak: MU ma 60 pkt, Arsenal 57. Wygrywamy z Liverpoolem i Arsenal wygrywa. My mamy 63 pkt, Arsenal 60. Przegrywamy na Emirates i obie ekipy mają po 63 punkty! JUTRZEJSZY MECZ JEST NIEWAŻNY. O WSZYSTKIM ZADECYDUJE POJEDYNEK W LONDYNIE.
» 5 marca 2011, 18:17 #118
kroOolik: do czasu meczu na Emirates uważam, że i my i oni przynajmniej raz zgubimy punkty... mistrzem zostanie ten, kto zrobi to mniej razy i tyle.
» 5 marca 2011, 19:08 #117
Mikez: Tak tak, jutrzejszy mecz jest nieważny, co tam dodatkowe trzy punkty w obecnej sytuacji. Powinni wystawić rezerwy.

KroOolik, biorąc pod uwagę "czynnik sędziowski" to i my i oni stracimy punkty więcej niż raz. Do końca jeszcze osiem kolejek, to bardzo dużo.
» 5 marca 2011, 19:37 #116
kroOolik: przecież napisałem PRZYNAJMNIEJ raz :P
» 5 marca 2011, 21:15 #115
Adamczik: Nieważny w sensie, że to nie on zdecyduje o mistrzostwie. Niewiarygodne, że muszę takie rzeczy tłumaczyć, jak dziecku.
» 6 marca 2011, 00:27 #114
witoss20: bardzo lubię Fletchera i ciesze się, że będzie dalej grał dla United :)
» 5 marca 2011, 18:12 #113
gunnersfan9: SteveHarrisOwen- popatrzcie sobie na komentarz obiektywnego kibica.
» 5 marca 2011, 18:06 #112
przemekol12: Teraz Cleverley pogrąży City !! :)
» 5 marca 2011, 18:05 #111
OsKi17: Cieszy mnie to! :D
» 5 marca 2011, 18:04 #110
SteveHarrisOwen: Ostatnio narzekaliście na sędziowanie w meczu Chelsea - Man Utd, ale tamten mecz przy dzisiejszym to mały pikuś.
Nie ma co ukrywać Arsenalowi odebrano dziś 3 pkt - karny za faul na Arshavinie + czerwona kartka dla Bramble'a, + nieuznana prawidłowo zdobyta bramka Arshavina ustawiły wynik meczu. (Pomijam fakt, że Arsenal miał dużo więcej świetnych sytuacji, jak choćby ta poprzeczka Chamakha, bo Sunderland też ze 3 okazje miał)
» 5 marca 2011, 18:02 #109
sssexton90: Doobra ale z chelsea to na diabły nie możemy narzekać...zagrali dobry mecz i jak powtórzą to z liverpoolem to Anfield będzie zdobyte :) a wtedy to już prosty marsz po mistrzostwo !
» 5 marca 2011, 18:04 #108
SteveHarrisOwen: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2011 18:22

W I połowie dominowali, ale w drugiej oddali inicjatywę Chelsea i w moim odczuciu nie zasłużyli na zwycięstwo (choć biorąc pod uwagę kontrowersyjny karny i sytuację z Luizem, to na porażkę też nie).
Ja uważam, że macie pełne prawo użalać się nad niesprawiedliwą utratą punktu - ale jednego, a nie trzech.

Jak zagracie z nami tak jak w I połowie z Chelsea, to nawet Suarez, ani Carroll nam nie pomogą. Co do Carricka i Fletchera, to pomimo braku formy u Anglika (gdzie się podział ten Carrick z 07/08 ?!) i tak są lepsi od Lucasa "zwolnię każdą akcję w meczu" Leivy i Stevena "ostatnio nie chce mi się grać" Gerrarda.
Ja obstawiam 1:2 dla Was, no chyba że się wzniesiemy na wyżyny, to 1:1.
» 5 marca 2011, 18:21 #107
Kajdan: Fakt masz racje, sędzia zrobił w bambuko Arsenal nieuznajac karnego i prawidlowej bramki ale popatrz na to co wyrabial Atkinson. Nieuznany karny dla United po zagraniu reka Terrego, niewyrzucenie z boiska Luiza i nieslusznie podyktowany karny dla Chelsea wiec nie mozna mowic ze to maly pikus ;) Co do jutrzejszego meczu to licze na fantastyczne widowisko bo w koncu 2 najbardziej utytulowanie druzyny i jakby nie bylo sa to derby połnocnej Anglii, dla mnie i wielu innych kibicow to sa one duzo wazniejsze niz derby z City wiec mecz niezwykle wazny. Wynik 2:1 dla United bedzie bardzo dobry ale trzeba sie skupic bo z Liverpoolem nie ma latwych meczow.
» 5 marca 2011, 19:43 #106
Adamczik: A co do Arsenalu to buahahahahahah. Wy chcecie być mistrzem Anglii? Mistrz Anglii, który nie potrafi pokonać u siebie Sunderlandu :D Dobre mi sobie.
» 5 marca 2011, 18:01 #105
dens4me: Beznadziejny komentarz... Jak można mowić "Mistrz Anglii, który nie potrafi pokonać u siebie Sunderlandu :D". A co to Sunderland jakaś drużyna do bicia jest? Przypomnę że Sunderland nieraz napsuł nam krwi na naszym stadionie. Choćby w poprzednim sezonie 2:2 i to ledwo co ugraliśmy ten remis.

"Arsenal nigdy nie zdobędzie mistrzostwa jeśli nie będzie wykorzystwać takich szans na zbliżenie się do Manchesteru United na 1 punkt i nawiązanie walki o mistrzostwo Anglii. Tym bardziej że grali na własnym stadionie."

Prostymi słowami a brzmi jakoś lepiej, czyż nie?
» 5 marca 2011, 19:05 #104
gunnersfan9: sssexton90- zobaczymy jak Twoje United sobie jutro poradzi;) typ? 3-1 dla Liverpoolu;)
» 5 marca 2011, 17:58 #103
sssexton90: Zobaczymy :)

nasze diabełki osłabione personalnie i wkurzone po porażce z chelsea czeka ciężkie zadanie, ale takie sytuacje tylko mobilizują nasz zespół.
» 5 marca 2011, 18:07 #102
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2011 18:09

Już zablokowali kanonierzy.com przez to lamentowanie ? Ja Was nie rozumiem, przyjść na stronę przeciwnika i żalić się, irytując nas. Jaki masz powód, że tutaj przychodzisz ? -,-
» 5 marca 2011, 18:08 #101
matdevil: Brawo Stevie Bruce :D
» 5 marca 2011, 17:55 #100
sssexton90: Właśnie to jest Arsenal...w najważniejszych momentach sezonu dają **** ;p
» 5 marca 2011, 17:55 #99
bzowy21: 0-0, ale Welbeck gola ładnego prawie załadował.
» 5 marca 2011, 17:54 #98
dens4me: 0-0 :D elegancko
» 5 marca 2011, 17:53 #97
sisinho: 0:0 i jest dobrze , tylko nadrobili 1 pkt . Obyśmy jutro pokazali klasę godną przyszłego Mistrza Anglii :)
» 5 marca 2011, 17:53 #96
Wielbicielka: Oleeee!! Jest remis!!:) Rewelacja:)
» 5 marca 2011, 17:53 #95
gunnersfan9: Tak właśnie okrada się Arsenal z kolejnych punktów. Najpierw w meczu z Newcastle,teraz prawidłowa bramka.Sedzia odgwizdał spalony,którego nie było.
» 5 marca 2011, 17:52 #94
Jackylee: puacz off
» 5 marca 2011, 17:53 #93
piokrop: I jak zwykle to wszystko przez Manchester United ;)
» 5 marca 2011, 17:53 #92
Gierlos: a nas pan Atkinson okradł z punktów w meczu z CFC...
» 5 marca 2011, 17:54 #91
sisinho: Birmingham 1:1 Manchester United - Nieprawidłowo uznana bramka
Chelsea 2:1 Manchester - Karny mało ewidentny + brak kartki dla Luiza (2)

Coś jeszcze masz do powiedzenia? Nie tylko Arsenal krzywdzą sędziowie.
» 5 marca 2011, 17:54 #90
przemekol12: hhah, popieram piokrop!
» 5 marca 2011, 17:56 #89
Gocha: Piszesz to tutaj dlatego, bo sędzia był z Manchesteru? xD
» 5 marca 2011, 19:50 #88
sisinho: Jak dla mnie to karnego nie powinno być w meczu Arsenalu . Skoro Arshawin miał jeszcze czas na oddanie strzału a przewrócił się po strzale to znaczy że obrońca mu nie przeszkodził aż tak bardzo w oddaniu strzału , a to że mu piłka zeszła z nogi to już jego wina.
» 6 marca 2011, 23:21 #87
Damian1991: Strzał swoja drogą ale jakie przyjęcie też piękne ;o
» 5 marca 2011, 17:44 #86
Wielbicielka: Oby coś ustrzelił:):)
» 5 marca 2011, 17:32 #85
przemekol12: Nareszcie! Niech pogrąży Arsenal i wraca do Domu.
» 5 marca 2011, 17:35 #84
rafal017: I dobrze nich zostaje ;)
» 5 marca 2011, 13:55 #83
Adamczik: Wielkich transferów ciąg dalszy. Nie mamy klasowego defensywnego pomocnika na miarę Keane'a, ale przedłużamy kontrakty z Carrickiem i Fletcherem. To może z Hargreavesem też przedłużymy? Linia pomocy United w sezonie 2011/2012 (oby tym, w którym będziemy bronić tytułu) Nani - Fletcher - Scholes - Valencia.
» 5 marca 2011, 13:53 #82
Ave88: Wg Ciebie powinni odejsc? Sprowadzimy kogoś na ich miejsce złapie kontuzje i kto go zastąpi? Giggs? Nani? Park? To nie pozycje dla nich Carrick nie gra ost do przodu ale z tyłu czyści ładnie Fletcher nie ma tej formy co kiedyś ale jest dość solidny:)
» 5 marca 2011, 14:21 #81
Adamczik: Oczywiście, że powinni odejść. Ewentualnie Fletcher mógły zostać jako zawodnik walczący o skład. A na pozycję defensywnego proponowałbym zakupić klasowego zawodnika. Tak samo, jak na pozycję rozgrywającego i lewoskrzydłowego. Miło byłoby również mieć w odwodzie kogoś na wypadek kontuzji w środku obrony. Bo sam Smalling i Evans, który jeszcze musi sporo nauczyć, a przede wszystkim, wejść na poziom kiedy forma jest równa przez cały rok a nie zależna od dnia.
» 5 marca 2011, 18:00 #80
Philosoph: Fletcher to świetny defensywny pomocnik, lubię patrzeć na pracę jaką wykonuje w każdym meczu. Niech już Anderson wraca bo nie ma kto kreować grą United. Te kontuzje nas prześladują :D
» 5 marca 2011, 13:07 #79
Solskjaer: PBF o wrestlingu:
[link usunięty]
» 5 marca 2011, 12:58 #78
karas2011: Dawajcie już zapowiedź meczu :D.
» 5 marca 2011, 12:40 #77
redasreddevils: dziekujemy!
» 5 marca 2011, 12:27 #76
karol90098: Podobno mu finalizuje transfer Pastore
» 5 marca 2011, 12:04 #75
MUforever9: kto ci tak powiedział?
» 5 marca 2011, 13:40 #74
Romcio17: ferguson mu przecież napisał na facebooku
» 5 marca 2011, 15:09 #73
Lukixp: goal.com/en-gb/news/3276/serie-a/2011/03/05/2380152/palermo-star-javier-pastore-close-to-sealing-move-to
» 5 marca 2011, 15:19 #72
piki: Powiem krótko bo już pisałem na ten temat JAK BY NIE BYŁ SZKOTEM I PUPILKIEM SAFa to by go nie było w MU i nie wiem w której drużynie z PS by wyszedł w podstawowym .Miał kilka przebłysków ale to stanowczo za mało jak na taki klub jak MU .Koszulka MU jest dla niego za ciężka jak go zobaczyłem w podstawowym jeszcze w tunelu jego i OShey to mówię wtopa krótko JEST ZA SŁABY koniec
» 5 marca 2011, 11:30 #71
Jack1987: Powiem tak. Skoro Fletcher jest słaby to Carricka oddałbym za darmo.
» 5 marca 2011, 12:13 #70
bondar: Zgadzam sie calkowicie.Gdyby nie byl szkotem i pupilkiem SAFa...
» 5 marca 2011, 12:39 #69
bondar: Nie moge czytac wiekszoci komentarzy bo mi sie slabo robi.Moze sie powtorze ale musze to powiedziec.Fletcher nie jest dobrym rozgrywajacym.Podaje do najblizszego zawodnika co nic nie wnosi do gry.Jest za malo kreatywny a przy tym nie ma wogole dryblingu!Czasem trzeba minac zawodnika zeby stworzyc przewage a Fletcher nie potrafi tego.Potrzeba nam dobrego play makera bo inaczej bedzie lipa.
» 5 marca 2011, 10:09 #68
soapmc95: Fajnie. Man Utd zatrzymał u siebie Carricka i Fletchera, jeszcze trzeba podpisać kontrakty z resztą zawodników:)
» 5 marca 2011, 09:14 #67
mat23: Fletcher to świetny zawodnik. Dobrze że przedłużył kontrakt.
» 5 marca 2011, 03:40 #66
Klimaa: Wychowanek - najważniejsza część zespołu, rozumie myśl ManUtd. Przez lata wyrósł nam po cichu naprawdę wspaniały zawodnik od destrukcji..ale i nie tylko bo również potrafi strzelić i świetnie podać. To właśnie on jest następcą Roya Keane'a (kto wie czy z czasem go nie przerośnie). Podpisanie z nim nowej umowy pozwala wierzyć w zarząd, najważniejsze postacie już podpisały kontrakty i będzie można ze spokojem się skupić na letnim okienku ;-)
» 4 marca 2011, 23:52 #65
Bartekp8: Z tym Keanem to bym nie przesadzał, ale Fletcher to zawodnik podobny i dobrze się rozwijający. Niestety nie potrafi tak jak Keane w pełni ponieść się emocjom i wystraszyć przeciwnika :)
Nie wszystkie najważniejsze persony podpisały już kontrakty, czekamy jeszcze na Scholesa :) Niestety martwię się, że może zakończyć karierę po sezonie...
» 5 marca 2011, 00:59 #64
erni93: Prwawidłowo nie mozna bylo by nie podpisac kontraktu z tak dobrm DP i do tego wszechstronnym bo często gra na skrzydle.Bardzo się cieszę :]
» 4 marca 2011, 22:08 #63
kris9: no i good :)
» 4 marca 2011, 21:25 #62
golbus: ten komentarz jest jednym z normalnych...dwa słowa a nie piszą wszyscy po 40 słow i gówno z tego jest..
» 4 marca 2011, 21:50 #61
kris9: sie wie :)
» 4 marca 2011, 22:13 #60
atis700: Bardzo dobrze! Solidny zawodnik z niego :)
» 4 marca 2011, 21:18 #59
MruwaManU: Cieszy mnie ta wiadomość, świetny zawodnik!
» 4 marca 2011, 20:28 #58
DjBosiL: bardzo sie ciesze;) ważny gracz w zespole. Mam nadzieje że zostanie na OT do konca kariery :D
» 4 marca 2011, 20:28 #57
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 19:29

......edit
» 4 marca 2011, 19:27 #56
jakjakub: sport.pl/pilka/1,65080,9201640,Premier_League__Manchester_tworzy_druzyne_na_lata.html

Przeczytajcie sobie co napisali "znafffcy" o naszym ataku :D
» 4 marca 2011, 19:15 #55
d3ilo: Z tego co napisali "ci znawcy" wychodzi na to, że Manchester chce sprzedać Parka... Ładna mi bajeczka na dobranoc...
» 4 marca 2011, 20:31 #54
damiosa: Dobrze wiedzieć że Manchester ma tylko Berbe , Roo , Chiche ,Bebe. A Macheda? Welbeck? Cleverley? (co do ostatniego to też pomoc)
» 4 marca 2011, 21:47 #53
Czarny95: Zapomnieli wspomnieć o naszych młodych wilkach: Macheda, Diouf, Welbeck i Cleverley.
» 4 marca 2011, 21:48 #52
MpawulonU: no i bardzo dobrze został wicekapitanem i nowy kontrakt :)
» 4 marca 2011, 17:11 #51
Arturek15: to bardzo ciesząca wiadomość :) gra coraz lepiej.. myślę, że zasługuje na rolę tego "2-ego kapitana" w United.
GLORY !
» 4 marca 2011, 17:10 #50
przemekol12: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 17:03

youtube.com/watch?v=K102m2Xcblg&feature=fvst
Przedłużyliśmy kontrakt z zawodnikiem, który pogrążył City, i który pogrąży jeszcze nie jeden zespół.

Gdyby zagrał w finale z Barceloną jestem pewny, że byśmy wygrali.
» 4 marca 2011, 17:01 #49
swistek: Bardzo dobra wiadomość !
» 4 marca 2011, 16:01 #48
ostry0811: oslabienie druzyny, bo zajmuje miejsce komus kto moglby sie przydac, a jak gra na prawej stronie to juz wogole porazka...nie no ja to jestem w szoku!! flecher to jest taka kaleka to zalosne, on biegac nie potrafi, a co dopiero rozgrywac!! scholesowi do piet nie dorasta, a jego rozgrywanie polega na podaniu do najblizszego( ferdinand albo vidic) a jak ktos pisze ze on zagral dobrze z chelsea to... albo meczu nie ogladal albo nie rozumie tej pozycji na boisku, a wiec podsumowujac, wypier.. carricka, parka, juz niech ten drwal flecher zostanie na lawce, ale bez wzmocnienia to nic z tego nie bedzie,.. jakby nie nani to polowa ofensywy jest stracona, a z takim srodkiem flecher-carrick to nic nie wygramy nawet w tym sezonie, a w LM cwiercwinal i aut... oby tak nie bylo ale ja na tych dwoch patrzec nie moge juz!
» 4 marca 2011, 15:41 #47
Melquiaves: I pewnie kibicujesz temu klubowi od wczoraj.
» 4 marca 2011, 16:47 #46
przemekol12: Wiem, że każdy ma prawo do swojego zdania, ale jeżeli ma ktoś tak pier... to lepiej niech nic nie pisze.
» 4 marca 2011, 16:49 #45
AgEnT: Dokładnie nastepnym razem nie pisz takiego komentarza
» 4 marca 2011, 16:54 #44
ostry0811: ziomek, ja kibicuje MU od 15 lat i wiem co mowie, ale uplynie troche czasu i ponownie przeczytasz to co pisze i to racja bedzie... darren to czlowiek ktory w slabym klubie nie wyroznialby sie niczym, w MU jest to zolnierz a nie ktos jak schols czy giggs na ktorych mozna bylo kiedys budowac druzyne. Teraz odpowiednio jest nani, rooney, ale w srodku nie ma nic, boje sie tej chwili jak braknie scholsa, a flecher to nie zawodnik ktory sam moze poderwac druzyne, wniesc cos ciekawego- rozgrywajacy z niego slaby, duzo biega ale co z tego wynika?? jak wtedy kiedy trzeba to mu kur... pilka odskoczy na km, albo za centruje na trybuny, albo tak przykaleczy jakies zagranie ze krew zalewa czlowieka... dobra niech zostanie i bedzie zolnierzem na lawce, ale nie podstawa bo z takim kolesiem w srodku barcelona nas osmieszy, pozdro
» 4 marca 2011, 21:44 #43
ostry0811: ziomek, ja kibicuje MU od 15 lat i wiem co mowie, ale uplynie troche czasu i ponownie przeczytasz to co pisze i to racja bedzie... darren to czlowiek ktory w slabym klubie nie wyroznialby sie niczym, w MU jest to zolnierz a nie ktos jak schols czy giggs na ktorych mozna bylo kiedys budowac druzyne. Teraz odpowiednio jest nani, rooney, ale w srodku nie ma nic, boje sie tej chwili jak braknie scholsa, a flecher to nie zawodnik ktory sam moze poderwac druzyne, wniesc cos ciekawego- rozgrywajacy z niego slaby, duzo biega ale co z tego wynika?? jak wtedy kiedy trzeba to mu kur... pilka odskoczy na km, albo za centruje na trybuny, albo tak przykaleczy jakies zagranie ze krew zalewa czlowieka... dobra niech zostanie i bedzie zolnierzem na lawce, ale nie podstawa bo z takim kolesiem w srodku barcelona nas osmieszy, pozdro
» 4 marca 2011, 21:46 #42
axel52: mam to samo zdanie.Dlaczego mnie nie wspierasz kiedy walczę z tymi tępymi małolatami i tłumaczę, że Fletcher jest za cienki na United.Pzdr
» 5 marca 2011, 11:39 #41
misiek98: co do kontraktów to czemu piszą że Hargo odchodzi z końcem sezonu??

A flecher dobrze że zostaje bo dobry jest
» 4 marca 2011, 15:26 #40
plinert: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 15:19

I bardzo dobrze. Na defensywnego jest całkiem dobry.
» 4 marca 2011, 15:18 #39
Macinho: No i ma on być vicekapitanem w następnym sezonie ;)
» 4 marca 2011, 16:20 #38
devils18: Kolejna świetna wiadomość. Zarząd wziął się ostro do roboty. Fletcher to znakomity piłkarz i cieszy mnie fakt, że to on będzie od następnego sezonu wicekapitanem. Jestem ciekawy z kim teraz zarząd przedłuży umowę? Zostali jeszcze Scholes, Brown, O' Shea, Owen, Gibson, Kuszczak.
» 4 marca 2011, 15:17 #37
damiosa: http:// [link usunięty] video/ xhcws3_wolves-3-3-manchester-united-highlights_shortfilms#from=embed

videoz wolves 3-3 rezerwy
» 4 marca 2011, 15:14 #36
matdevil: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 14:58

Kurcze, większość z was kibicuje United od tego sezonu czy co ? W tym sezonie Daren nie gra wielkiej piłki, ale w tamtym sezonie był wielkim atutem w ataku i ostoją w obronie, to bardzo dobry piłkarz i obecnie najlepszy kandydat do objęcia opaski kapitańskiej po Vidiciu.
» 4 marca 2011, 14:57 #35
Cleverley: szaleją z tymi kontraktami . ;) i dobrze . ;)
» 4 marca 2011, 14:56 #34
DF24: "żegnajcie TROFEA"Jestem pewien,że jak coś wygramy,to tacy"kibice"pierwsi wejdą na stronę i napiszą"zawsze mówiłem,że Ferguson wie co robi,że wygramy ligę"szkoda słów.Dobrze,że piłkarze MU nie czytają takich głupot.
» 4 marca 2011, 14:47 #33
axel52: obyś się nie zdziwił z tymi trofeami
» 4 marca 2011, 14:52 #32
DF24: Cudowna wiadomość.Proponuje większości kibiców przerzucić się na Barca albo kogoś i podniecać się Iniestą,Xavim itp.
» 4 marca 2011, 14:44 #31
sqizzje: Obecnie jest w formie, to co wyprawiał w meczu z Chelsea było niesamowite. Niby nie powinno się oceniać zawodników po ostatnich meczach, ale to dobry ruch.
» 4 marca 2011, 14:40 #30
Tomasson10: Dobra wiadomość. Dobry, solidny zawodnik. Ale to nie zmienia faktu, że trzeba kreatora gry.
» 4 marca 2011, 13:24 #29
grzeho16: kreatorem będzie (o ile będzie wogóle w manu ,Januzaj- ten z belgi) a fletcher zastąpi scholesa
» 4 marca 2011, 14:16 #28
kalek: grzecho16 ten Januzaj ma 16 lat więc na pewno nie będzie grał w pierwszym składzie tylko w rezerwach a Fletcher jest defensywnym pomocnikiem i nie zastąpi Scholsa. Z resztą zobacz jak wygląda srodek pola gdy gra Fletcher i Carrick dwóch defensywnych pomocników, wtedy nie istnieje takie coś jak rozgrywanie. Po prostu nie istnieje środek pola. Potrzebny jest rozgrywający.
» 4 marca 2011, 14:58 #27
grzeho16: to kupić i od razu na wypożyczenie i nie grzecho tylko grzeho
» 4 marca 2011, 22:09 #26
czeko1878: Ale wy ludzie Gadacie .. Fletcher jest świetny .. zajebiście rozgrywa włącza się w akcje ofensywne .. jak dla mnie jest git ;) Carrick troszku jest Pinokio(drewniana gra) ale nie pomijajmy tego że to jest SAF gdyby Carrick był słaby to na pewno by z nim nie podpisywał papierów na następne pare lat...
» 4 marca 2011, 12:33 #25
SzYnA: Fletcher jak będzie grał tak jak w meczu z CFC ostatnim czyli tak jak w poprzednim sezonie to nie potrzebuję nikogo innego za defensywnego środkowego, obok jakiś kreator gry z prawdziwego zdarzenia, a carrickson na ławe bo na podstawe nie zasługuje i wszystko gra ;]
» 4 marca 2011, 12:29 #24
Darkos: Zgadzam się w 100%..z CFC trzeba przyznac w defensywie zagral swietnie i popisal sie kilkoma bdb. zagraniami do przodu.
» 4 marca 2011, 12:32 #23
oscarinho: Twój komentarz wyraża w 100% dokładnie to co sam bym napisał.
» 4 marca 2011, 13:58 #22
krajminho: Podpisuje się pod tym dwiema obiema rękami;]
» 4 marca 2011, 18:31 #21
roza4MU: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 12:22

do "axel52"...zegnajcie trofea??najlepiej to Ty sam zegnaj...kibic Man United sie tak nie wypowiada, nawet tak nie mysli...Glory Glory Man United!!
» 4 marca 2011, 12:21 #20
SzYnA: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 12:27

wypowiada się tak jeśli widzi że w jego klubie się źle dzieje, proste kazdy normalny tak robi, a nie jak młodzi kibice barcelonki ze ona jest ukofana najlepsza, niepokonana a jak przegrywa to dlatego ze chciała przegrać bo i tak grali lepiej itd...
» 4 marca 2011, 12:27 #19
axel52: słuchaj cwaniaczku @roza4MU,wydaje mi się,że mam prawo do swoich ocen,które są takie a nie inne.Mam pisać ,ze białe jest czarne i na odwrót bo tak wypada??OCHŁOŃ.Dla mnie wymienieni grajki nie zasługują na grę w United bo osłabiają zespół.I nie mów mi ,że jest inaczej.Nabiorę do nich szacunku jak będą grać tak jak od nich wymaga reprezentowanie M.U.ale to nie nastąpi nie czarujmy się
» 4 marca 2011, 12:50 #18
axel52: boże drogi po Carricku Fletcher podpisuje.Zostali jeszcze do kolekcji Gibson,Bebe i Obertan panie Ferguson.Spiesz się pan bo nam ich ktoś podbierze.Żegnaj ładny futbol,żegnajcie TROFEA
» 4 marca 2011, 12:02 #17
dominik19000: Cóż za ironia. Na rany, chłopie co Ty chcesz od Fletchera?! Jeszcze do Carricka można się przyczepić, ale Fletcher to zajebisty pomocnik, a porównywać go do Bebe i Obertana to grzech wręcz. Z kolei Gibson to także dobry zawodnik, tylko trzeba mu jeszcze czasu. Fletcher też nie od razu błyszczał, nie od razu grał w podstawowym składzie. Wg mnie to dobre posunięcie. To dobry, solidny zawodnik który zawsze oddaje życie na boisku, gdyby wszyscy zawodnicy tak błyszczeli zaangażowaniem to dopiero byłby zespół, choć teraz takze jest silny :D
» 4 marca 2011, 12:16 #16
axel52: chyba nie wierzysz w to co piszesz,albo jesteś zaślepionym w złym tego słowa znaczeniu kibolem
» 4 marca 2011, 12:46 #15
Durandir: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 14:22

axel52 - a czy określenie "zaślepiony" ma jakieś dobre znaczenie? O_o
Fletcher akurat bardzo dobrze się prezentuje. Wrzucanie jego czy też nawet zaliczającego najgorszy sezon w karierze Carricka do jednego worka z np. Bebe, jest moim zdaniem nie na miejscu. Prezentujesz typową postawę sezonowca, który chce wywalać każdego jak tylko ma kryzys. Berbatowa też pewnie chciałeś się pozbyć?
» 4 marca 2011, 14:18 #14
axel52: Po pierwsze,nie wrzucam ich do jednego worka,tylko uważam ,że się nie nadają.Dwa,jeżeli Fletcher się spisuje tak znakomicie jak twierdzisz to dlaczego jest tak źle np.na wyjazdach??odpowiedz.Co do Berbatova,to uważam ,że się również nie nadaje ponieważ nie pamiętam kiedy zagrał dobrze z jakimś mocnym rywalem.Tylko z ogórkami strzela bramki.Niech wygra dla United jakiś ważny mecz w końcu po to tu jest nieprawdaż?Kibicuję Manchesterowi bardzo długo i pamiętam w przeciwieństwie do ciebie jak widzę takie okresy kiedy zespół grał ładną dla oka i skuteczną grę.I zwyczajnie boli mnie kiedy widzę jak teraz to wygląda jeżeli chodzi o środek pola.A wygląda źle dlaczego?kto gra w pomocy to widać
» 4 marca 2011, 14:37 #13
dominik19000: Nie jestem ani kibolem, ani zaślepionym kibolem tym bardziej. Zwyczajnie tak jak kolega Durandir nie przekreślam zawodników którzy mają chwilowy spadek formy. Gdyby tak było to w MU nie powinno nigdy być Ronaldo, Naniego, Rooneya (no trzeba go wywalić bo przecież ostatnio miewał słabe mecze), Berbatowa, Parka, Ferdinanda, Evrę to na zbity pysk bo ma gorszy sezon niż poprzedni, to samo tyczy się Andersona... Wszystkich wywalić i sprowadzić nowych, nie? Tak jak to robi Real, nie sprawdzi się w pół sezonu zawodnik to wyjazd, nowego w jego miejsce trzeba za 100 mln, a jak ten w 4 meczach nie da rady to takiego za 200mln. Chłopie. Zawodnicy to nie maszyny, nie programuje się im formy na całe życie, to nie PRO EVO czy FIFA. Chcesz mecz w którym Berbatow grał zajebiście i był to WAŻNY mecz? Ostatni pojedynek z Liverpoolem, pamiętasz? Oglądałeś? Bo chyba nie, wtedy Berbatow skasował The Reds. Pytasz się dlaczego tak źle gramy na wyjazdach. Tak nie idzie nam tam zawsze, ale proponuje sprawdzić tabele, zobaczyć który jest MU i ile spotkań przegrał.
» 4 marca 2011, 15:08 #12
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 16:02

nie ośmieszaj się.a pamiętasz który był Liverpool w tabeli wtedy i jak żałosną piłkę grał w owym czasie?? I własnie dlatego Berbatov strzelił im 3 gole.Wszyscy obrońcy Berbatova przypominają ten mecz tylko zapominają właśnie o tym małym szczególiku.Liverpool grał wtedy dno dna przykryte metrem mułu.Powtarzam ci po raz kolejny,jak zadowala cię żałosny styl gry jaki prezentujemy to mi cię szkoda.Prawdziwy kibic cierpi oglądając męczarnie na wyjazdach i takie mecze jak jak ostatni w pucharze Anglii.Z czego się bierze taka żałosna gra powiedz? Podpowiem ci,bo mamy niemiłosiernie słabą pomoc.Co mi z tego,że Carrick grał kiedyś lepiej?
» 4 marca 2011, 16:00 #11
dominik19000: Ja się kolego nie ośmieszam, jedynie Ci chcę pokazać iż za surowo oceniasz naszych zawodników. Wiadomo, że nie zawsze gra MU sprawia przyjemność widzowi, nie zawsze także osiągamy tak korzystny wynik jaki byśmy chcieli. Ale jesteśmy pierwsi, najprawdopodobniej wygramy ligę, może i któryś puchar. I abyś nie pomyślał że ślepo wierzę w to co wyczyniają na boisku gracze MU, bo poczytaj sobie moje posty i wywnioskujesz że nie raz krytykowałem grę ale i nie tylko w naszym klubie. Ale trzeba też patrzyć na to z dwóch perspektyw. Jedną jest ta że oczywiście chciałoby się aby MU grał tak składnie jak Barcelona, aby strzelał mnóstwo bramek, mieć samych najlepszych zawodników którzy korkiem potrafią zawiązać komuś buta, ale trzeba też patrzeć z innej perspektywy. Tej drugiej. Czyli jaka jest rzeczywistość. Sir Alex nie jest bogiem jak to się co niektórym wydaje, także popełnia błędy, czasami zła gra zespołu jest spowodowana złym ustawieniem składu, czasami kiepską gra zawodników, ale taki jest futbol. Mówisz że gramy kiepsko, brzydko, ale powiedz mi czy pierwsza połowa meczu z Chelsea była brzydka? Druga połowa to wynik wg mnie złego nastawienia drużyny plus kilku innych czynników. Ale MY wcale nie gramy tak tragicznie. Te twoje słowa które tu piszesz opisują drużynę która jest TRAGEDIĄ, tak środek pomocy zły, napastnicy kiepscy, gra brzydka, wyjazdy tragiczne, źle się to ogląda a drużyna jest pierwsza w lidze i ciągle gra na jeszcze dwóch frontach o trofea i wcale nie jest na straconej pozycji. Nie chcę Cię tu osądzać, bo nie jestem od tego, ale trochę wiary by Ci nie zaszkodziło i proponuje patrzeć na wyniki, zaangażowanie drużyny w walce o mistrzostwo bo to wg mnie jest najważniejsze. A o "lepszych" zawodnikach porozmawiamy latem, przy okienku transferowym.
» 4 marca 2011, 16:16 #10
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 04.03.2011 19:32

aleś mi dowalił.Wiarę to ja mam,tylko że ona maleje po takich meczach jak z Chelsea.Cóż z tego ,że w pierwszej połowie było ok,bardzo ok? napastnicy są na dobrym poziomie oprócz Berbatova nie będę pisał enty raz dlaczego.Jesteśmy na czele tabeli to fakt,ale również ci napisałem dlaczego tak jest.A co do zaangażowania drużyny ,to owszem jest ono całkiem niezłe,ale samym zaangażowaniem nie wygra się za wiele,zrozum to.Kiedy nie staje umiejętności niektórym zawodnikom może być ciężko,szczególnie w tej części sezonu kiedy jest już na maksa pod górkę.Zestawienie drużyny też często bywa złe.Ja widziałem jak Nani w tym sezonie gra na prawej stronie,miesza,pyka brameczki z lewej nogi po zwodzie,a tu nagle ustawia się go na lewej gdzie moim zdaniem to już nie to.Ale co tam.A co transferów to chyba sam nie wierzysz , że będą po tym co się działo w ostatnim czasie,szczególnie, że moi ,,ulubieńcy'' podpisali kontrakty
» 4 marca 2011, 19:29 #9
dominik19000: Jezu. Chłopie ja nie mam zamiaru nikomu dowalać. Wyrosłem z tego już dawno. Wolę zwyczajnie pogadać. Niestety tu czasami niektórzy za rozmowę traktują dosrywanie sobie za wszelką cenę, wyzywanie się od sezonowców, pozerów itp gówna. Mnie to już nie obchodzi.

Dziwi mnie Twoja niechęć do Dimitara, serio. Mówisz że pozostali napastnicy są ok tylko on odstaje. Dobra to prześledźmy ich dokonania w tym sezonie i porównajmy do osiągnięć tego "słabego" Bułgara. Owen - czy trzeba tu coś mówić? Sam już nie pamiętam by w strzelił gole w dwóch meczach po rząd, bo aby wystąpił w dwóch meczach pod rząd. Wiem że jest kontuzjowany często, ale nawet będąc zdrowym go nie widać. Dalej. Nasz najlepszy zawodnik (podobno) Rooney. Ile strzelił? 5-6 goli? Ale oczywiście wszyscy padli mu do kolan i zapomnieli kim był i jak się zachowywał na początku i w trakcie sezonu po tym jak strzelił bramkę Man City. No bo strzelca takiej bramki nie można krytykowac, nie? Ale ja to zrobię. Rooney to już nie ten Rooney którego mieliśmy przyjemność oglądać w poprzednim sezonie. Często traci piłkę, nie potrafi się przy niej utrzymać na dłuższą metę, już sama wola walki mu nawet spadła, poza tym zaczyna się u niego przykra skłonność do upadania, symulowania. Kiedyś Roo był jak taran!! Potęzny strzał, nie szło mu odebrać piłki, on sam walczył za dwóch a nawet trzech. Potrafił strzelić z daleka bramkę jak i wykończyć sytuację. Gdzie to jest?! Widzisz ja to rozumiem. Ma gorszy sezon, forma nie ta i mam nadzieje że wpadnie mu ona jeszcze, ale nie można mówić że on jest zajebisty a Berbatow który strzelił już kilkanaście goli w tym sezonie to kiepski zawodnik. Hernandez. Ten chłopak wyrośnie na prawdziwego snajpera, tyle że jeszcze mu trochę pozostało do nauczenia. Człowiek uczy się przez całe życie i piłkarz takze. Widać, że ma nosa do strzelania bramek ale nie może się równać w tym sezonie z Bułgarem. Także powiedz mi szczerze czy Berbatow, zawodnik który strzelił prawie połowę bramek dla MU w tym sezonie jest taki słaby.

Mówisz że czasami nie starcza umiejętności zawodnikom. Hmmm jak widać kluby z niższych lig pokazały że można to nadrobić wolą walki i zaangażowaniem. Śledzisz puchary krajowe (Anglii)? Zobacz ile trudności zespoły z bardzo niskich lig sprawiły gigantom. To nie jest taki proste jak mówisz. Pewnie byś chciał aby Fletcher, Carrick, Gibson, Bebe, Obertan i pewnie jeszcze ktoś odeszli, ale mam pytanie kim byś ich zastąpił. Wymień mi piłkarzy którzy by pasowali na te pozycje, ale zauważ że usuwasz 3 środkowych zawodników i 2 skrzydłowych. Wpisz nazwiska piłkarzy których można wstawić w ich miejsca.

Dalej mówisz, że Nani jest prawej na lewą przestawiany. Tak też mi się to nie do końca podoba, nie podoba mi się gra Berbatowem na szpicy i dwoma fałszywymi napastnikami (Hernandez, Roo, Giggs lub Nani), ale my nie mamy na to wpływu. To Sir Alex ustawia drużynę i do niego trzeba mieć pretensje, choć wg mnie aż tak często się nie myli.
» 4 marca 2011, 20:23 #8
axel52: więc tak.Ja nie napisałem,że Roo jest wspaniały,wręcz przeciwnie też uważam że jest po prostu słaby w tym sezonie.Zerknij na moje posty to się przekonasz.Ale mimo to charuje jak wół na boisku i czasem zrobi różnicę jak w meczu z City.Berbatov tego nie ma ,nie tyra,wraca kiedy mu się podoba,spaceruje po boisku.I na prawdę nie powala mnie na kolana ilość jego bramek,bo strzela je z ogórkami po kilka w meczu a potem co? Dobre występy bułgara można policzyć na palcach jednej ręki.Może on i jest niezły, ale nie dla takiego klubu jak United.Jak pytam cię o jakiś dobry mecz bułgara z kimś mocnym to wskazujesz mi mecz z ogórkowatym Liverpoolem wówczas.Podaj inny przykład proszę.Ale widzę , że nie przekonam cię do moich racji, gdyż patrzysz tylko przez pryzmat ilości goli.Masz prawo.Pytasz się kim bym zastąpił Bebe, Obertana, Gibsona, Carricka.To ja ci odpowiem tak.KAŻDYM, a twoje pytanie sugeruje, że uważasz ich za niezastąpionych, a ja wręcz przeciwnie.Co do Fletchera owszem uważam, że poza przebłyskami gra kichę i ewentualnie mógłby zostać, ale na ławie.
» 4 marca 2011, 20:46 #7
ostry0811: jedyny normalny komentarz! widze ze na tej stronie siedzi banda bezmozgowych dzieciakow niemajacych pojecia o pilce!! pozdro
» 4 marca 2011, 21:52 #6
dominik19000: Dobra czyli co do Roo sie zgadzamy, ale wracając do Berbatowa, przejrzałem sobie wszystkie mecze w których strzelał gole i strzelał je faktycznie z zespołami z środkowej cześci tabeli, strzelił z: Newcastle, West-Ham, Everton, 5 x z Blackburn, 2 z Sunderlandem, 3 z Birmingham, może i były to mecze wygrane już przed ich rozpoczęciem, znaczy powinny być, ale jak wiemy liga jest dość zróżnicowana i przychodzą takie mecze jak z Birmingham gdzie Berbatow strzelił 1 bramkę, było wtedy 1-1. Potem z niby słabym Blackpool 3-2, strzelił 2 bramki, i w końcu ten pamiętny mecz z jak to mówisz ogórkowym Liverpool 3-2, gdzie strzelił 3 bramki. Mówisz że nie był to mecz ważny, że The Reds grali wtedy beznadziejnie, to powiedz mi jakim cudem wygraliśmy tylko 3-2? To samo z Blackpool, remis z biednym zdawałoby się Birmingham. Czy aby na pewno Berbatow strzela przeciwko słabym drużynom? Ja bym nie powiedział. To że są w połowie tabeli nie znaczy ze są słabe. Ba to mecze właśnie z takimi drużynami decydują o mistrzostwie, co udowodniono nam rok temu gdzie dzięki beznadziejnym występom z m.in. Fulham (pamiętne 3-0), remisowi z Blackburn (0-0) przegraliśmy tytuł. Dlatego też każdy mecz jest ważny, każda bramka jest ważna. Ale jeżeli już się upierasz by pokazać czy Bułgar strzelał z tymi najlepszymi to odpowiem, nie, nie strzelał. Tylko pytanie dlaczego? Odpowiedź jest prosta, siedział na ławce. Z Tottenhamem (0-0) wszedł na ostatnie 10 minut, z Chelsea (2-1), wszedł na 15 minut, z Arsenalem w ogóle się nie pojawił. To że nie strzela z takimi drużynami goli jest czego, kogo? A tego że nie gra w tych meczach. A z tym problemem trzeba się zgłosić do Sir Alexa, znowu :P

Rooney i Berbatow to dwa różne rodzaje zawodników. Rooney to tak naprawdę wg mnie nie jest klasyczny napastnik. To jest taki wchodzący, bardzo ofensywny pomocnik lub cofnięty napastnik. W takiej roli ja bym go widział, grającego tuż przed właśnie napastnikiem typowym, takim jak Berbatow, który wg mnie jest trochę podobny do Van Nistelrooya, który takze nie był szaleńcem jeśli chodzi o rozgrywanie piłki, to był takze typowy napastnik, który był obsługiwany przez pomocników, skrzydłowych.

No ale nic, nie ma co się kłócić, spierać o to by widać nikt nikogo nie przekona. Na koniec tylko bym chciał spytać Cie jeszcze raz, kogo byś widział na miejsce tych wyrzuconych przez Ciebie zawodników. Nie twierdzę że są nie do zastąpienia, ooo nie. Da się ich zastąpić, ale chciałbym abyś powiedział mi kim. Bo jeżeli tak lekką ręką odprawiłbyś tych gości to pewnie masz w głowie kogoś, jakichś ludzi którzy swobodnie weszliby w ich miejsce i nie doprowadziliby klub do bankructwa za swoje transfery ;) Tylko o to bym chciał Ciebie zapytać, bo odpowiedź KAŻDYM nic mi nie mówi.
» 5 marca 2011, 00:33 #5
axel52: Pytasz się dlaczego min. z ogórkowatym wówczas Liverpoolem wygraliśmy tylko 3-2 i z innymi słabeuszami też ciężko było i jest?? Odpowiedź jest prosta,ponieważ nasz futbol w tym sezonie też jest nie za ciekawy.Mecze w których zdominowaliśmy rywala policzyłbym na palcach jednej ręki.Co do argumentu, że z mocnymi nie strzela bo nie gra lub gra końcówki to też się nie zgodzę.Skoro go sir Alex nie wystawia to na mocnych idąc twoim tokiem myślenia to jest jasne , że sobie nie radzi w takich meczach.A jest to koleś ,który kosztował masę kasy.I jest błędem transferowym sir Alexa.Powtarzam po raz enty.NIECH WYGRA DLA NAS JAKIŚ WAŻNY MECZ W KOŃCU NIECH ZROBI RÓŻNICĘ.A co do pytania kogo bym widział w miejsce tych wymienionych to dlatego odpowiedziałem , że każdego ponieważ tak uważam właśnie.Wymienianie z nazwiska zawodników mija się z celem,ponieważ zaraz zaczniesz odbijać piłeczkę w stylu , ten za drogi , ten jest np.Niemcem,lub ten za stary.Zresztą ja się nigdy nie bawiłem w spekulacje kogo kupić jak to czynią niektórzy bo mnie to nie bawi.W moich postach nie znajdziesz spekulacji na ten temat.Zresztą uważam, że skoro sir Alex tak chętnie podpisuje nowe kontrakty to nie mam złudzeń co do transferu kogoś solidnego,kreatywnego do środka pola.I myślę, że zwyczajnie nie ma kasy na to.A dodam również , że jeżeli spełni się ten scenariusz to będzie porażka klubu na maksa.Na Andersonie i Scholesie, który nie daje rady NIESTETY już grać na pełnych obrotach daleko nie zajedziemy co pięknie pokazuje ten sezon.
» 5 marca 2011, 11:35 #4
dominik19000: Widzę raczej że się nie dogadamy. Dla mnie Berbatow jest dobrym zawodnikiem i cieszę się że strzela bramki na MU. Dla Ciebie słabym będzie nawet wtedy gdy strzeli 30 goli w tym sezonie i tylko dlatego że nie strzelił Arsenalowi, Chelsea czy Man City, Twoje prawo. Choć pewnie jakby już strzelił, zrobił jak Ty to mówisz różnicę to pewnie ktoś znowu krzyknie że Arsenal, Chelsea czy inny mocny klub miał kiepski dzień, albo zwyczajnie Berbatow strzelił dzięki błędom ich obrony albo bo trawa była nie dla każdej drużyny równie zielona a piłka zbyt okrągła. Wasze/Twoje prawo. Tak więc skończmy rozmowę o Berbatowie bo i tak pewnie nikt nikogo nie przekona do swych racji.

Co do zakupów/transferów to też nie mam pojęcia czy cokolwiek się stanie w letnim oknie transferowym. Nie mam pojęcia. Sir Alex zapowiada, że kupi kogoś, ale czy to jest prawdą, czy to może jest kolejna jego obietnica bez pokrycia? Nie wiem. Ale wątpię aby podpisywanie kontraktów z zawodnikami z obecnego składu było sygnałem do tego że nic się w tym względzie nie ruszy, bo jak wiesz wzmacnianie składu to nie jest wyrzucanie połowy piłkarzy i kupowanie nowych a do obecnego składu dokupienie kogoś wartościowego. Ja tak to widzę. Ty możesz inaczej.

Co do zastąpienia, to ciągle upierasz się że można zastąpić tych zawodników KAŻDYM, a nie chcesz podać nazwiska. Wiem mówisz że się nie bawisz w takie coś jak wyliczanie transferów. ok. A ja jestem daleki od tego aby mówić że ktoś jest za stary, że jest Niemcem czy jest za drogi, choć w tym ostatnim przypadku mógłbym się skusić o jakąś uwagę. Powiem Ci tak. Chcesz wyrzucić ze składu 3 pomocników. By kupić w dzisiejszych czasach 3 wartościowych graczy trzeba wydać około 100 mln. I taki scenariusz piszesz dla MU. Z drugiej strony mówisz że Sir Alex nie ma w ogóle kasy na transfery i dlatego trzyma obecny skład. Więc powiedz mi jaki jest sens w Twej wypowiedzi. Wyrzucić 3-5 zawodników i kupić za niewidzialne pieniądze innych. No to wynika z Twej wypowiedzi. To może wyrzucić Gibsona, Fletchera, Carricka, Bebe i Obertana i grać pozostałymi bo Ci mają wg Ciebie niewystarczające umiejętności? Dla mnie jest to dość dziwne podejście. Brak tu konsekwencji. I znowu jak mówisz że zastąpić ich można każdym, no to ja proponuje zgarnąć 5 chłopaków z Lecha Poznań i co, będą pasować? Bez najmniejszego sensu.
» 5 marca 2011, 12:28 #3
axel52: Komentarz zedytowany przez usera dnia 05.03.2011 15:30

myślę, że parę baniek ma jednak ,ale jak prawisz za te pieniądze nie kupisz dobrego playmakera.Mówiąc o wyrzuceniu wymienionych graczy jasne jest , że mam na myśli ich sprzedaż, skoro nie zrozumiałeś tego to trudno.A skoro sprzedaż to jakaś kasa by była nieprawdaż? nie wnikam ile.Piszesz ironicznie o sprowadzeniu graczy Lecha.To ja ci powiem tak.A dlaczego nie? Bebe i Gibson spisują się skandalicznie słabo,a pokaz ich nieudolności w meczu pucharu Anglii powinien przekonać największych fanów ich talentu,którego za grosz nie mają na tyle dużo by grać w United.Tylko błagam nie pisz mi o ,,ukrytych talentach''tych zawodników,ani o ładnym podaniu Gibsona ostatnio po którym poszła kontra zakończona bramką.To był wyjątek potwierdzający regułę.Również nie kumam dlaczego w meczach ze słabymi boss nie da pograć np. Pogbie.Trochę odwagi nie zaszkodzi.Ja nie przeczę sobie w moim poście bynajmniej,gdyż napisałem wyraźnie, że fakt podpisania kontraktów z w.w.piłkarzami świadczy według mnie o tym, że albo nie ma kasy na kupno nowych ze dwóch,albo sir Alex uznał, że nie potrzeba.Gdzie tu zaprzeczenie? przecież to nie ja ustalam skład,ani nie zdobywam kasy dla klubu.Jeszcze raz piszę,że ja nie widzę tych zawodników w M.U. jak również nie dostrzegam tych wielkich możliwości drzemiących podobno w nich,a które mają podobno eksplodować za jakiś czas.Jeżeli tak się stanie to będę pierwszym,który napisze jak bardzo się mylił.Ale mam pewność, że nic takiego nie nastąpi.Zresztą już jutro Carrick ,Fletcher i pewnie Berbatov będą mieli po raz kolejny okazję się wykazać z nieco lepszym Liverpoolem niż kilka miesięcy temu i oby dali z siebie wszystko i grali jak przystało na zawodników Manchesteru
» 5 marca 2011, 15:26 #2
axel52: i jak widzisz potwierdzają się moje słowa .Jak zdobędziemy tytuł to nie ze względu na dobrą grę, ale dzięki temu, że Arsenal znów nie potrafił wygrać meczu, który miał pod kontrolą.I można rzec , że niejako pośrednio to co nam sędziowie zabrali w meczu z Chelsea oddali teraz.
» 5 marca 2011, 18:00 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.