Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Wielkie zakupy w letnim okienku?

» 20 lutego 2011, 17:03 - Autor: matheo - źródło: goal.com
Jeśli wierzyć doniesieniom News of the World, to letnie okienko transferowe w wykonaniu Manchesteru United zapowiada się bardzo ciekawie. Angielska bulwarówka przedstawia trzech kandydatów, którzy latem mogą zasilić skład „Czerwonych Diabłów”.
Wielkie zakupy w letnim okienku?
» Jordan Henderson jest od dawna uważnie obserwowany przez sir Aleksa Fergusona
Który z zawodników najbardziej przydałby się Manchesterowi United?
Sir Alex Ferguson największe zmiany planuje w linii pomocy swojego zespołu. Za 35 milionów funtów na Old Trafford miałby trafić Luka Modrić z Tottenhamu. Chorwat jest postrzegany jako idealny następca Paula Scholesa.

Menadżer Tottenhamu Harry Redknapp na pewno zrobi wszystko, aby zatrzymać Modricia na White Hart Lane. Jeśli jednak „Koguty” nie zajmą miejsca premiowanego grą w Lidze Mistrzów, to prawdopodobnie zaakceptują lukratywną ofertę Manchesteru United.

W grę wchodzi również transakcja wiązana, w ramach której do Londynu powędrowałby Michael Carrick. Anglik od dawna jest łączony z transferem do innego klubu z Premier League.

Przed zakusami Manchesteru United będzie musiał bronić się Sunderland. „Czarne Koty” mają w swoim zespole Jordana Hendersona, którego sir Alex Ferguson obserwuje bardzo uważnie. 21-letni pomocnik miałby kosztować „Czerwone Diabły” około 15 milionów funtów.

W przypadku tego transferu w grę również wchodzi wymiana zawodników. Na Stadium of Light mógłby powędrować Darron Gibson, Danny Welbeck lub Jonny Evans, tak przynajmniej wynika z informacji dziennikarzy News of the World.

Na celowniku Manchesteru United znajduje się też Jack Rodwell z Evertonu. Liverpoolczycy za swojego utalentowanego piłkarza chcieliby dostać 25 milionów funtów. Takie pieniądze pomogłyby Davidowi Moyesowi przemeblować skład przed przyszłym sezonem.

Sir Alex Ferguson w letnim oknie transferowym ma mieć do dyspozycji 100 milionów funtów.


TAGI


« Poprzedni news
Giggs: Ostatnio dostało się mi w sierpniu
Następny news »
Ferguson: Te ceny są zabójcze

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (72)


SmarQ: Bale , on mi pasuje do Manchesteru United , ale jak ktoś napisał wcześniej pewnie cena odstraszy SAF .
» 27 lutego 2011, 12:48 #66
majster97: moim zdaniem pasowałby jest Gareth Bale
» 24 lutego 2011, 19:17 #65
mefiu85: nie uwierze dopóki nie kupi...
» 21 lutego 2011, 21:50 #64
paul1011: Jak będzie jakiś transfer powyżej 25 mln funtów to będzie cud.
» 21 lutego 2011, 21:46 #63
Bovver: no wreszcie cos ciekawego się zapowiada
» 21 lutego 2011, 19:00 #62
meltonboy: Komentarz zedytowany przez usera dnia 21.02.2011 18:20

jesli chodzi o bramke to chetnie bym widzial Lorisa pomoc :Sanchez, Hazard, modric. do napadu Cavani
» 21 lutego 2011, 18:20 #61
Majkel196: No moze byc ale ja tez bym wolal na bramke Lorisa
Na srodek pomocy: Modric , Sneijder , Denilson
Skrzydlo:Walcott nie jestem pewny czy to skrzydlowy, Mata

i co o tym sadzicie
» 21 lutego 2011, 20:34 #60
MaziUnited: Pożyjemy zobaczymy,prawda jest taka że nawet połowa tej sumy zrobi różnicę a priorytetem bedzie napewno bramkarz no i środek pomocy,człowiek kreatywny ale jednocześnie dobry w destrukcji.Z tych plotek niewiele wynika wszystkie trzy transfery ciężkie do zrealizowania a jak się uda to za ogromne pieniądze,lepiej poszukać za granicą,chociaż na tych lepszych też będzie popyt jak zwykle City i Real bo nie sądzę jak będziemy chcieli kupić np.Hamsika to nie włączą się do walki o niego.
» 21 lutego 2011, 17:09 #59
szewc5: Żadne wzmocnienia nie są nam potrzebne... nie wiem czym wy się jaracie... Każdy zna doskonale politykę transferową SAFa i jego wiarę w młodzież...
Napastników mamy w opór... z czego tylko 2ch to "starsi panowie" mowa o Owenie i Berbatowie ... Rooney ma zaledwie 25 lat i jest najstarszy z młodzików... a oprócz tego jest Hernandez , Welbeck , Macheda no i Diauf . W przyszłym sezonie spodziewam się zmiany Owena na któregoś z młodzików Welbeck - Macheda , osobiście wolałbym Danego bo zarówno jest wychowankiem jak i jest cholernie perspektywicznym graczem... wspaniale się prezentował w tym sezonie... szkoda tylko tej kontuzji kolana :(( . Pomocnicy tu posiadamy chyba najwieksze pole manewru wbrew pozorom... Giggs przedłużył kontrakt sądzę że rudzielec pójdzie w jego ślady :) a jako następcę Sholesa widzę Andersona , w tym sezonie już pokazał że jeśli mu się da szansę potrafi się za nią odwdzięczyć... Pozatym jest kolejny z naszych wybitnych wychowanków: Cleverley który to również znakomicie spisuje się na wypożyczeniu... a pozatym jest jeszcze Fletcher i Gibson , chodź tego drugiego słabo widzę ale jest bardzo młody i również wychowanek. Jest jeszcze Carrick którego mam nadzieje się w końcu pozbędziemy... co okienko modlę się o to ;D . Skrzydłowi są wyborni bo zarówno Nani jak i Valencja prezentują najwyższy poziom , jest oczywiście wcześniej wymieniony Giggs oraz nasz mały żółty koreańczyk który jest nie do zajechania ;D mowa oczywiście o Parku ;) następnie jest Obertan i Bebe chodz wydaje mi się że transfer drugiego jest strasznym niewypałem ale miejmy nadzieję że się mylę . Gabriel nie pokazał jeszcze wszystkiego i myślę że w końcu się przełamie i przystosuje do realiów PL , bo ma chłopak niesamowitą paletę zwodów i niekonwencjonalnych zagrań którymi czarował w lidze francuskiej. Obrońcy , tu nie potrzeba nam żadnych wzmocnień. Vidic i wszystko jasne , nic nie trzeba dodawać . Oczywiście Rio jeśli tylko nie jest kontuzjowany ;) ale w jego miejsce szybko wdrąża się Smalling - przyszłość angielskiej piłki (oczywiście mowa o obrońcach) myślę że na przestrzeni kilku lat stanie się zawodnikiem z najwyższej światowej półki... zresztą gdyby miało być inaczej SAF by go nie sprowadzał ;) Skrzydłowi obrońcy : Oczywiście Evra , który dziś przedłużył kontrakt jego zmiennikiem oczywiście jest Fabio , wbrew pozorom zdolniejszy z braci da Silva, lecz wygryzienie ze składu Evry jest rzeczą chyba nie możliwą . Prawa flanka - Rafael - za kilka lat najlepszy prawy obrońca na świecie (wspomnicie moje słowa) sądzę że zastąpi Nevilla na długie lata , taki nasz Dany Alves ;) tylko młodsza i bardziej udana wersja ;D są jeszcze oczywiście Brown , Evans i O'Shea ale ich nie lubię zbytnio i się nie będę rozkminiał nad nimi ;))). Bramkarz i tu się zaczynają schody bo nikt nie wypełni luki po vas der Sar'ze , jest to po prostu technicznie nie możliwe... ale sądzę że Tomek jest w stanie stanąć między słupkami , pokazywał to wiele razy chodź by pod nieobecność VDS W sumie jedynym zawodnikiem godnym sprowadzenia na Old Trafford był by Bale ale Tottenham wycenia go na 50 mln funtów co odstraszy SAFa a poza tym kupi go jakiś hipermarket - Real - Barcelona może City...
» 21 lutego 2011, 16:49 #58
Melquiaves: Przeczytalem 1 zdanie, wystarczy. Go home.
» 21 lutego 2011, 17:54 #57
Marcel1106: Luka Modrić byłby najlepszy .
Tylko myśle że SAF sprowadzi Garetha Bale z tottenhamu,to widać bardzo mu na nim zależy,tylko że jest drogi,ale bardzo szybki.
» 21 lutego 2011, 14:46 #56
meltonboy: jest prawie tak szybki jak jego kolega z zespolu lenonn. Ale na lenonna nie ma mocnych
» 21 lutego 2011, 18:24 #55
Dudek1992: Moim zdaniem powinien kupić jednego doświadczonego zawodnika i reszta młodzieży a mianowicie: De Rossi z As Roma , De Gea + Aguero z Athletico i jeszcze mógłby się postarać o Coutinho z Interu i Bale z Tottenhamu oni by się przydali...
» 21 lutego 2011, 13:31 #54
brazylianwisnia: Modric to najlepszy ofensywny pomocnik swiata.kazdy kto mowi ze jest slaby nie oglada poprostu meczow Totenhamu...kreatywny,wspanialy przeglad pola,swietne podania,dobry drybling i zabojczy strzal z dystansu.dla mnie to nowy Gerrard i jesli go sciagniemy to nawet z Barca to my bedziemy dyktowac warunki na murawie.przydaloby sie wlasnie jakiegos defensywnego i skrzydlowego bo Valencia jest kapitalny ale Nani za slaby..Portugalczyk za duzo partaczy akcji,ma wachania formy i odstaje umiejetnosciami chocby od Valenci.bramka jest ok.
» 21 lutego 2011, 13:10 #53
Dudek1992: ale chyba trochę przesadziłeś z tym że najlepszy , moim zdaniech chociażby taki Samir Nasri albo Mesut Ozil jest lepszy... nie oszukujmy się
» 21 lutego 2011, 13:23 #52
szewc5: Ty chyba zgłupiałeś... albo coś ci na głowę upadło... Nani za słaby ?? No takiej głupoty to dawno nie czytałem... w PL strzelił 10 bramek (2gi strzelec zespołu) i ma 11 asyst (1wsze miejsce wśród zawodników w PL) co daje łącznie 21 goli strzelonych i wypracowanych przy 57 golach łacznie zdobytych przez Czerwone Diabły , daje mu to 36% zdobytych i wypracowanych bramek (nie wspomnę ile akcji Naniego kończy się bramką a jemu zalicza się drugie podanie )... a ty masz czelność pisać że on jest słaby.... Trzymajcie mnie bo się przewrócę...... ile ty masz lat 5 ?? chyba sezonowym fanem jesteś... Na przyszłość jak masz pisać takie głupoty , to lepiej w ogóle nie pisz.... a co do Valencii to zgodzę się że jest dobry i szybki ale do Naniego to mu wiele ale to wiele brakuje nie umniejszając jego skillu, chłopak potrafi raptem dwa zwody z zejściem na prawą stronę i wrzutką... a przy palecie zwodów Naniego wygląda jak szkolniak.... Nie żebym był jakimś krytykiem Antonia , bo bardzo go lubię i wyczekuję jego powrotu, jest świetnym zawodnikiem i w ogóle... ale to co napisałeś przechodzi ludzkie pojęcie.....
» 21 lutego 2011, 16:14 #51
Melquiaves: Modric najlepszy ofensywny pomocnik swiata, a Nani jest za slaby. To teraz jeszcze powiedz, skad bierzesz towar. :)
» 21 lutego 2011, 17:53 #50
daw7: Dziecko co ty piszesz ??
Całkowicie zgadzam się z szewc5 i Melquiaves !!
» 21 lutego 2011, 18:24 #49
Bracer: A ja myślę ze najlepszy był by samir Nasri on jest młody i zdolny
» 21 lutego 2011, 09:11 #48
Mati9202: zapomnijcie o tym w zyciu za zadne pieniadze arsenal nie sprzeda swojego czolowego gracza odwiecznemu rywalowi
» 21 lutego 2011, 12:00 #47
daw7: Fajnie by było bo on jest naprawdę dobry, ale wydaje mi się, że @Mati9202 ma rację.
GGMU ;)
» 21 lutego 2011, 18:26 #46
Robal: Jeśli MU chce robić zakupy to z tej trójki chciałbym Hendersona i Jacka Rodwella obaj są młodzi i zdolni a Rodwell to zawodnik który będzie miał w tym roku dopiero 20 lat jest dobrym zawodnikiem.
» 21 lutego 2011, 08:35 #45
Nani126: a widziales przynajmniej ich kilka razy jak graja ? zawodnikow "przyszlosciowych" to my mamy az za duzo a tu potrzeba kogos z wyzszej pulki
» 21 lutego 2011, 15:35 #44
hetmanek: Czekamy na letnie transfery , zobaczymy czy jakieś nowe twarze założą trykot Manchsteru United
» 21 lutego 2011, 00:34 #43
Marcindst13: ja wole hazarda !! koniec kropa !!
» 21 lutego 2011, 00:28 #42
Mati9202: popieram
» 21 lutego 2011, 12:01 #41
EricCantona77: Pewnie nie dojdzie do żadnego z tych transferów... Znając politykę transferową Fergusona kupi młodych perspektywicznych zawodników z zagranicznych lig o których większość z nas wcześniej w ogóle nie słyszała do tego za małe pieniądze. Fakt, że Rodwell i Henderson są bardzo młodzi i obiecujący ale trzeba będzie za nich zapłacić kilka razy więcej niż za piłkarza o takich samych możliwościach. Trudno jest takich znaleźć ale scouting United stoi na bardzo wysokim poziomie więc jest to bardzo realne
» 20 lutego 2011, 23:11 #40
Melquiaves: Kiedy trzeba bylo, Ferguson potrafil robic duze transfery. Teraz z pewnoscia potrzebujemy jednego srodkowego pomocnika oraz bramkarza, wiec mysle, ze mozemy liczyc na przyjscie przynajmniej 2 doswiadczonych pilkarzy, jako zastepstwo dla Scholesa i Van der Sara. Mimo wszystko United to nie Arsenal i Ferguson raczej nie postawi wszystkiego na mlodziez.
» 21 lutego 2011, 00:56 #39
Mephisto: Po głowie chodzą mi już od dawna 2 transfery - GiGi Buffon i Rodrigo Palacio - ale tych to się pewnie nigdy nie doczekam :( chociaż na Berbatova czekałem 3 lata i warto było :)
» 20 lutego 2011, 22:58 #38
Macinho: Z tej trójki to najlepiej ściągnąć Modrica ;P
» 20 lutego 2011, 21:52 #37
nalajcie: 35 mln za Modricia, moglismy sciagnac spokojnie Van der Varta nie ustpuje niczym Modricowi, Mesuta Ozila albo Affelaya i to za drobne pieniadze. Lepiej oczywiscie bylo kupic za 8 mln prawie Bebe ktory nie gra lecz się rozwija (mam nadzieje ze cos z niego bedzie) niz Rafaela za podobna sume o ile sie nie myle . . .
» 20 lutego 2011, 21:48 #36
Melquiaves: 8 mln to ploty. Bebe byl kupiony za 3 z hakiem.
» 20 lutego 2011, 22:25 #35
kocio10: Melquiaves +1 z tymi 8 bankami to sciema.
» 20 lutego 2011, 22:40 #34
RedDragon: Moim zdaniem Modric nie wpasował by się w nasz zespół... A cena jest astronomiczna. Nie jest tego wart. Potrzeba nam ofensywnego, kreatywnegi piłkarza, nie za drogiego i w miare młodego... choć nie wiem czy to mozliwe w obecnych czasack. Paranoja
» 20 lutego 2011, 21:44 #33
czerwonydevil: O mój boże. Co za ploty. Im się już w tej gazetce chyba w bani wali, jak wypisują takie brednie. Modrić? ten Luka nie do wyjęcia z Tottenhamu? Rodwell o którym Ferguson nawet słowa nie mówi? Jedyny możliwy to Jordan. Wierzę w jego transfer bądź transfer Adama do nas. Obaj dobrzy środkowi.
Sądzę, iż oni nie kręcą z tymi stoma milionami. Gill zapewniał wiele razy, że te pieniądze są. Więc powoli mnie do tego przekonuje.

Heh, co do tych graczy którzy mieliby powędrować w zamian za innych. Welbeck?! Hahahha no proszę was zlitujcie się. Fergie powiedział, że za nic nei odda Welbecka do innego klubu. Carrick? Mam mieszane uczucia. Niby czasem porządny w defensywie ale nic poza tym. A gibson? WYPOŻYCZENIE wtedy może coś być z tego chłopaka.

Co do tych "Ferguson nie da tyle kasy za piłkarza" :
Nani 17,3 mln
Anderson 18mln
Hargreaves 19mln
Ferdinand 29 mln
Rooney 28 mln
Berbatov 32 mln

Po raz kolejny powtórzę Jak Fergie kogoś chce, to go kupi a cena nie jest ważna.

Moje transfery wydające się w miare możliwymi :
Ashley Young
Jordan Henderson
Adam.
» 20 lutego 2011, 21:41 #32
mcis: hazard-rodwell-modric-henderson-loris-shawcros i jestesmy ustawieni na wiele lat
» 20 lutego 2011, 21:00 #31
brambor90: Trudno będzie wyciągnąć kogokolwiek z Tottenhamu. To już nie jest klub, który sprzedaje swoje talenty. Dziwi mnie fakt, że Rodwell zajmuje ostatnie miejsce w sondzie. Powienien być naszym celem transferowym nr. 1. Zdecydowanie.
» 20 lutego 2011, 20:49 #30
daw7: Znając życie to same ploty ;]
» 20 lutego 2011, 20:06 #29
karol90098: Carrick + 15 mln i totenham powinien sie skusic. Za rodwela tez dac caricka i tyle
» 20 lutego 2011, 20:05 #28
2Fast4You: Mamy tylko jednego Carricka
» 20 lutego 2011, 20:29 #27
Pomarancz: Możę Carrick ma brata? :D haha
» 21 lutego 2011, 14:41 #26
Klimaa: Dajcie spokój - Modric i 35mln? Nie jest wart tych pieniędzy. Carrick plus fundusze, Spurs nie zdobędą premiowanego grą w LM miejsca więc cena nie powinna być aż tak wygórowana. Chociaż osobiście nie jestem jego fanem, jak dla mnie zbyt słaby fizycznie, zobaczymy co szykuje dla nas Ferguson.
Niech tylko nie oddaje Welbecka w wymianie bo będziemy tego żałować!
» 20 lutego 2011, 19:12 #25
karol90098: Hamsika brac i Liorisa. Nikt wiecej potrzebny nie bedzie do pierwszego składu. Kupic jeszcze ewentualnie jednego lub dwóch młodych perspektywistycznych....
» 20 lutego 2011, 20:09 #24
emil1702: Ja chciałbym zobaczyć w koszulce Manchesteru takich graczy jak De Gea (bramkarz), Eden Hazard (środkowy pomocnik/lewy pomocnik), Bale (lewy obrońca/lewy pomocnik), Javier Pastore (środkowy pomocnik). Bardzo młodzi i przyszłościowi gracze, którzy zakryli by dziury po Van Der Sarze, Giggsie i Scholesie.
» 20 lutego 2011, 18:59 #23
Melquiaves: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 19:03

Ta i kogo w przyszlym sezonie posadzilbys na skrzydlach majac w jednym skladzie Bale'a, Hazarda, Giggsa, Naniego, Valencie i Parka?
» 20 lutego 2011, 19:02 #22
emil1702: np. tak ;]

De Gea
Rafael - Ferdinand (Evans) - Vidić (Smalling) - Evra (Bale)
Nani (Valencia) - Hazard - Anderson (Fletcher) - Bale (Park/Giggs)
Rooney - Berbatov (Hernandez/Welbeck)
» 20 lutego 2011, 19:07 #21
Szewc: I wszyscy wymienieni przez Ciebie gracze to koszt około 125 mln funtów (tak całkowicie na oko). Skąd SAF ma wziąć na to kasę? A nawet jakby miał to wątpię czy by tyle wydał.
» 20 lutego 2011, 19:07 #20
emil1702: Koszt wysoki i to bardzo. No ale są to młodzi i kreowani na wielkie talenty. Myślę, że warto chociaż jednego. Szczególnie na wzmocnienie tego krytykowanego przez wszystkich środka.
» 20 lutego 2011, 19:10 #19
Melquiaves: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 19:30

Wymieniles Pastore w pierwszym poscie, a teraz piszesz, ze nie zalapalby sie do skladu? De Gea jest za mlody i zbyt malo doswiadczony, zeby byc numerem 1. Hazard lepiej gra na skyrzdle, niz w srodku. Jesli rzeczywiscie mielibysmy 100 mln do dyspozycji na transfery, to kupilbym 2 srodkowych pomocnikow, bramkarza i skrzydlowego (najlepiej takiego, ktory moze grac na obu stronach), np: Rodwell, Sahin, Neuer, Costa
» 20 lutego 2011, 19:29 #18
wrobel1992: Nie sądzę Emil że Bale'a będzie interesowała ława!
» 20 lutego 2011, 19:35 #17
karol90098: Zamiast Pastore wolalbym hamsika bo Pastore to typowy ofensywny pomocnik a mamy przeciez Andersona. Hamsik lepiej radzi sobie jako typowy srodkowy pozatym jest chyba tanszy.Srodek Hamsik Anderson w nastepnym sezonie to by bylo cos. Flecher gralby za Andersona w zaleznosci od przeciwnika i wyniku.
» 20 lutego 2011, 20:15 #16
2Fast4You: Hazard jest słabym środkowym , na skrzydle lepiej mu idzie. Tylko Pastore i Eden by byli chętni widziani przeze mnie. Chcę jednego środkowego , może bramkarza i skrzydłowego
» 20 lutego 2011, 20:32 #15
typens95: co prawda jestem za Realem Madryt chodz Manchester to 2 moj ulubiony klub i sadze ze ta wypowiedz jest troche dziwna Manchester nie kupuje pilkarzy od lat chodzi mi o duze transfery a jest w pierwszej 3 najlepiej zarabiajacych wiec jak by sie pokusil o modricia za 35 mln czy to tak duzo a sadzoc po tym co powiedziales ze za tyle Snajdera wyciagniecei to sie myslisz wicemisterz swiata, zdobywca Champions League, pucharu wloch i mistrz wloch kosztowal by z 2 razy tyle
» 20 lutego 2011, 18:48 #14
Szewc: Od lat nie zrobił dużego transferu? A Berbatov? Zgadzam się z Damian90, że cena za Modricia zawyżona. To dobry zawodnik, ale taka rewelacja znów z niego nie jest i moim zdaniem jest trochę przeceniany (w sensie umiejętności). Ceny poszły tak w górę, że ciężko nieraz stwierdzić ile faktycznie wart jest dany zawodnik. 25 mln funtów za Rodwella, podczas gdy Liverpool daje 23 za Suareza? Rozumiem, że to narodowość ma znaczenie, ale to raczej Urugwajczyk, więcej póki co osiągnął.
» 20 lutego 2011, 19:05 #13
burza111: Jack Rodwell byłby najlepszym wyborem, gdyż jest młodszy niż Modrić, tańszy i jest Brytyjczykiem, Anglikiem, a ja nie lubie gdy w zespołach jest zbyt dużo obcokrajowców ;P (np. jak w Interze), chociaż Modrić tez jest dobrym grajkiem:)
» 20 lutego 2011, 18:34 #12
karol90098: Dlaczego nie lubisz gdy w zespole jest duzo obcokrajowców?
» 20 lutego 2011, 20:20 #11
patrykbor: Ferguson nie da tyle pieniedzy za tych zawodnikow. A poza tym ferguson nie bedzie chcial sprzedac Carricka tak mi sie wydaje. Wedlug mnie to plota :)
» 20 lutego 2011, 18:20 #10
pudelVBA: Bycie radektorzyną w podrzędnym brukowcu to wbrew pozorom ciekawa praca:) Płacą pewnie nieźle, pisze co fantazja przyniesie, wymyślasz cyfry i nazwiska z kosmosu. Szkoda, że mnikt nie wspomniał o bramkarzu bo to chyba cel nr 1 na lato.
» 20 lutego 2011, 18:13 #9
Tennant: NotW to gazeta przypominająca The Sun ,także nie cieszyłbym się tym "newsem"
Glory Glory MU
» 20 lutego 2011, 17:49 #8
barszczu05: A gdzie bramkarz ?? Głównym celem powinien byc bramkarz i najlepiej Stekelenburg. Modricia też bym chętnie widział w United. i to starczy.
» 20 lutego 2011, 17:48 #7
MDuch7: Moim zdaniem do MU trafic powinien jakis bramkarz (De Gea, Neuer, Akinfeev, LLoris, Stekelnburg,) ktos za schoelsa ( modric sneijder ... ) i tyle :D
» 20 lutego 2011, 17:43 #6
soapmc95: Znów huczne zapowiedzi transferów, a znając życie nic z tego nie wyjdzie. Ja jednak chciałbym zobaczyć na Old Trafford Hendersona. Do załatania zostaną tylko skrzydła i zobaczymy co z bramką, może Lindengard pokaże na co go stać, a jest to według mnie całkiem możliwe. Pomimo wszystko w letnim okienku transferowym chciałbym zobaczyć kilka zakupów Man Utd
» 20 lutego 2011, 17:34 #5
szedi93: Zobaczymy co będzie w letnim okienku, bo takie gdybanie nic nie da :) Pożyjemy , zobaczymy :) Aczkolwiek myślę , że priorytetem będzie kupno bramkarza :)
» 20 lutego 2011, 17:26 #4
sisinho: 36 letni Scholes > 21 letni Henderson

Niektórzy widzą tego młodego piłkarza u nas w drużynie ale tak na prawdę to dużo nie pokazuje , za parę lat może być wielkim talentem ale co przez te pare lat miało by być z naszym środkiem jeśli Andi by nie zaczął dobrze grać?

Już prędzej bym widział wyrobionego Modricia w MU niż Hendersona , no ale mamy dopiero końcówkę Lutego więc na zakupy poczekamy ze 3-4 miesiące ;)
» 20 lutego 2011, 17:26 #3
grzeho16: tak jasne. jeśli nie jest napisane,,oficjalnie'' to są to pewnie wymysły mediów.
» 20 lutego 2011, 17:18 #2
WiernyKibic: a co z lennonem i bramkarzem, czyli stawiam stekeleenburgiem ? glupi artykul. w pomocy narazie potrzebujemy jednego zawodnika nie 3, za to w bramce musimy uzupelnic niedostatek, a na skrzydlach tez za bardzo nie mamy sielanki bo giggs stary, park kontuzje valencia niewiadomo czy wroci do formy nani sma nic nie zdziala obertan ma wjbn itp.

UNITED !
» 20 lutego 2011, 17:15 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.