Prywatność na
DevilPage.pl

W serwisach DevilPage.pl korzystamy z plików cookies, aby zapewnić Wam wygodę, bezpieczeństwo i komfort użytkowania stron. Cookies wykorzystywane są m.in. do personalizacji reklam. Szczegółowe informacje na temat plików cookies znajdziesz w naszym dziale Polityka Cookies. Korzystając z serwisu akceptujesz także postanowienia naszego Regulaminu.

Akceptuję pliki Cookies i Regulamin

Manchester United gra dalej w Pucharze Anglii

» 19 lutego 2011, 20:20 - Autor: VanTheMan - źródło: własne
Manchester United pokonał Crawley Town 1:0 po bramce Wesa Browna w 28 minucie. Pierwsza połowa upłynęła pod dyktando gospodarzy, jednak w drugiej odsłonie z bardzo dobrej strony zaprezentowali się rywale na co dzień występujący w piątej lidze, którzy w doliczonym czasie gry byli o włos od doprowadzenia do remisu. Piłkarzom z południa Anglii zabrakło szczęścia, ale z boiska mogli schodzić z podniesionymi głowami.
Manchester United gra dalej w Pucharze Anglii
» Manchester United pokonał Crawley Town 1:0. Bramkę na wagę zwycięstwa zdobył w pierwszej połowie Wes Brown. Mecz mógł zakończyć się sensacyjnym remisem, ale gospodarzy w doliczonym czasie gry uratowała poprzeczka.
Najlepszym piłkarzem Manchesteru United w meczu przeciwko Crawley Town był:
Od pierwszego gwizdka mecz toczony był w powolnym tempie. Kibice zgromadzeni na Old Trafford zapewne byli zaskoczeni brakiem jakichkolwiek sytuacji strzeleckich w pierwszym kwadransie. Pierwsi na bramkę rywala uderzali przyjezdni. W 11 minucie Ben Smith zauważył wysuniętego od bramki Lindegaarda i zdecydował się na strzał z ponad 30 metrów. Piłka minęła jednak lewy słupek.

W kolejnych minutach piłkarze United wciąż razili nieporadnością. O ile defensywa stawała na wysokości zadania, o tyle ofensywie brakowało pomysłu i dokładności, szczególnie w akcjach prowadzonych skrzydłami.

Pomimo wyrównanej postawy obu drużyn, United wykorzystali moment nieuwagi obrony Crawley i w końcu wyszli na prowadzenie. Dośrodkowywał z lewej strony Darron Gibson, a Wes Brown trącając piłkę głową skierował ją do dolnego rogu bramki.

Po tym golu zarysowała się przewaga United. Gospodarze ruszyli do ataków. Aktywny od pierwszych minut Fabio da Silva dopadł do zagrania Gibsona, znalazł się sam na sam z bramkarzem Crawley, ale uderzył obok bramki. W 38 minucie mocnym strzałem z kilkunastu metrów popisał się Gabriel Obertan. Z trudem bronił Kuipers. Wynik nie zmienił się do przerwy, United wciąż prowadzili 1:0, ale ich postawa nie mogła do końca zadowalać kibiców.

Od początku drugiej połowy, na boisku w miejsce Andersona pojawił się Wayne Rooney. Tym razem oglądaliśmy już żywszą grę, szczególnie w wykonaniu Crawley, którego piłkarze groźnie dośrodkowywali w pole karne Manchesteru. W 55 minucie oglądaliśmy drugą zmianę w szeregach United, Rafaela zastąpił Chris Smalling. Roszada podyktowana była urazem Brazylijczyka.

W 56 minucie na strzał z 25 metrów zdecydował się Fabio. Dobrze ustawiony Kuipers nie miał jednak problemu ze złapaniem piłki. Chwilę później Rooney szukał swojej szansy na podwyższenie rezultatu, ale i jemu się nie udało znaleźć drogi do bramki. W kolejnych minutach Anglik był zupełnie niewidoczny.

W 69 minucie tym razem Fabio doznał urazu i nie był w stanie kontynuować meczu. W jego miejsce pojawił się Darren Fletcher.

United zaczęło poczynać sobie na tyle nonszalancko, aż na dobre dopuścili do głosu swoich rywali. Najpierw w defensywie przysnął Bebe, który nie upilnował Hunta. Ten groźnie uderzał z 12 metrów z woleja. Szczęśliwie dla gospodarzy, obok bramki. W 74 minucie kolejna akcja Crawley. Zamieszanie pod bramką Lindegaarda po dośrodkowaniu z lewej strony. W końcu na strzał przewrotką z 3 metrów zdecydował się Tubbs, ale nie był w stanie skierować piłki do siatki.

Goście mieli swoje szanse również ze stałych fragmentów gry. Najpierw po faulu Smallinga w 78 minucie z rzutu wolnego wysoko nad bramką uderzał Howell. W 83, po przewinieniu Browna (ukarany kartką), Tubbs uderzał bezpośrednio z ok. 30 metrów. Piłka również poszybowała nad poprzeczką.

W 88 minucie Wayne Rooney udokumentował swój kiepski występ w żółtą kartką za bezmyślny faul na rywalu.

Arbiter doliczył aż 4 dodatkowe minuty. W drugiej minucie dodatkowego czasu dośrodkowanie z rzutu rożnego mógł na gola zamienić Richard Brodie. Jego strzał trafił w poprzeczkę bramki Lindegaarda. Ta sytuacja poruszyła Czerwonymi Diabłami, którzy przez następne sekundy już kontrolowali przebieg meczu i zdołali odpowiedzieć akcją zakończoną niecelnym strzałem Rooney’a.

Manchester United 1:0 Crawley Town

Bramki: W. Brown 28'
Kartki: W. Brown 83, W. Rooney 88' ; S. Torres 54'

ManUtd: Lindegaard, Brown, Fabio (Fletcher 69'), Rafael (Smalling 54'), O'Shea, Anderson (Rooney 46'), Carrick, Gibson, Obertan, Hernandez, Bebe.

Crawley: Kuipers, Mills, Howell, McFadzean, Hunt, Smith (Rusk 81'), Torres, Bulman, Gibson (Cook 69'), Tubbs, McAllister (Brodie 63').


TAGI


« Poprzedni news
United U-18 gromi lokalnego rywala
Następny news »
Ferguson gotowy na Ligę Mistrzów

Najchętniej komentowane


Możliwość komentowania tego newsa jest już niemożliwa, z powodu upłynięcia 7 dni od czasu jego dodania.

Komentarze (203)


bLinQ: Wiecie może, dlaczego w meczu cfc-everton, po remisie, były karne, a dziś przy stanie 1:1 ma być drugi mecz w londynie?
» 20 lutego 2011, 19:36 #186
Quba18: Dlatego, bo Chelsea z Evertonem grała rewanż z IV rundy pucharu Anglii gdzie w pierwszym meczu na Goodison Park było 1:1. Everton dopiero teraz będzie grał V rundę z Reading.
» 20 lutego 2011, 19:39 #185
Quba18: Leyton - Arsenal 1:1!!
» 20 lutego 2011, 19:18 #184
Damian1991: No i 1:0 dla Arsenalu. Rosicky strzelił. W sumie sie nie dziwię bo cisną ich niemiłosiernie więc to było kwestią czasu.
» 20 lutego 2011, 18:48 #183
Master123: Czyli co 451 i Leniuch sobie nie pogra ?
» 20 lutego 2011, 18:21 #182
TheNeviller: @ podbijam nie pogra.
» 20 lutego 2011, 18:45 #181
Lukixp: 1 Stoke City v West Ham United or Burnley

2 Manchester City or Aston Villa v Everton or Reading

3 Birmingham City v Fulham or Bolton Wanderers

4 Manchester United v Leyton Orient or Arsenal
» 20 lutego 2011, 17:17 #180
sixer: Marzy mi się w 1/2 z WHU na Old Trafford... Oj im ku*wa pokazac
» 20 lutego 2011, 19:27 #179
CiastekMU: gramy z Arsenalem ale na Old Trafford
» 20 lutego 2011, 17:09 #178
Lukixp: Gramy u siebie z Leyton/Arsenalem :D dzisiaj arsenal gra, za 20 min sie mecz zaczyna :P a wiec raczej arsenal!
» 20 lutego 2011, 17:08 #177
Lukixp: 12/13 marca
» 20 lutego 2011, 17:09 #176
Cichy1994: Gramy z Arsenalem!!
» 20 lutego 2011, 17:08 #175
Quba18: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 17:08

Oficjalnie gramy z Leyton lub Arsenalem. Czułem, że to losowanie może nie być już takie łaskawe. Najważniejsze, że gramy na Old Trafford!
» 20 lutego 2011, 17:08 #174
Lukixp: Wlasnie wreszcie cos znalazlem o losowaniu nastepnych par. Po meczu ManCity vs Notts, czyli gdzies o 5 bedzie losowanie. pozdro
» 20 lutego 2011, 16:49 #173
Lukixp: falive.octopusmt.com/
» 20 lutego 2011, 16:53 #172
Lukixp: za chwile zaczyna sie losowanie!
» 20 lutego 2011, 17:01 #171
sssexton90: Wyluzujcie, wygraliśmy i to się liczy. Przeciwnicy ambitnie się bronili a my chcieliśmy wygrać jak najmniejszm kosztem. To, że stać nas na więcej udowodniliśmy wiele razy więc ten słaby mecz nic nie znaczy
» 20 lutego 2011, 16:44 #170
nani17nr: Już widzę jak Oberek i Bebe będą rywalizować o to, kto wyżej wypierdoli piłkę po dośrodkowaniu w trybuny.
» 20 lutego 2011, 15:56 #169
sensi: To ich zastąp i pokaż jak się strzela, nie klnij bo widze że rocznik 95 to jeszcze chodzisz do gimnazjum i wierzysz w mikołaja więc nie wypada Ci klnąć, dorośnij a potem się wypowiadaj.
» 20 lutego 2011, 16:18 #168
kubcio77: Gra była fatalna.Nie usprawiedliwia nas ani rezerwy skład,ani motwyacja rywali ani to, że dla nic hto mecz sezonu.To trzeba było wygrać wynikiem5-0.A my lider Premier League graliśmy z nimi piątoligowcami jak równy z równym.Widać jak brakuje nam zmienników.Roo bez formy,Berba nie gra bo należy się mu odpoczynek i nie ma kto bramek strzelać.Tzn.Hernandeza oczywiście bym nei przekreślał.Ale gra w pomocy to parioda,rzekłbym ekstraklasa.Czemu nie kupiliśmy za 3 mln euro affelaya??trzeba go będzie kupić lato/zima bo w Barcelonei i tak grał nie będzie.Hamskik jest zbyt drogi i przeceniany. Geotze jest w tym momencie koniecznością, bo gdy Nani odpoczywa,antonio jest kontuzjowany nie ma skrzydłowego który pociągnąłby grę.ryan ma już swoje lata,a Park gra różnie.Co do środka pomocy.fltecher i carrick grają na zasadzie, że jak jeden gra dobrze to drugi nie a najczęściej żaden nie gra.Scholesa juz nie można obarczać zadaniem ciągnięcia gry.A gibson...nic nei powiem...Krótko mówiąc:Affelay+Geotze+Chamberlain/young.Chyba że chcemy walczyć o ligę europejską:]
» 20 lutego 2011, 15:52 #167
TheNeviller: Przecież Bebe Niewyszławrzutka grał bardzo dobre zawody! myślę nawet że powinien dostać szansę w meczu w finale ligi mistrzów
» 20 lutego 2011, 15:24 #166
Agusssia: Jaki finał LM ?? Coś Ci się chyba pomyliło...
Bebe jak i reszta zagrali bardzo słabe spotkanie co tu dużo mówić, zasłużyli na remis żeby nie mówić że na przegraną, a nie na wygraną, więc powinniśmy się cieszyć z tej wygranej podwójnie..

Wyszliśmy rezerwowym składem okej mecz wiadomo z dużo słabszym przeciwnikiem szansa dla młodych itd, ale piłkarze tacy jak Bebe, Obertan Hernandez i jeszcze kilku jak dla mnie powinni dostawać więcej szans do gry w meczach o mniejszą stawkę w PL.. nie mają oni żadnego ogrania także nie ma się za bardzo ich czepiać bo to nie do końca ich wina..

Teraz mecz w LM trzeba wyjść na to spotkanie pewnie i oczywiście nie widzę innego rozwiązania jak wygrana !
» 20 lutego 2011, 16:00 #165
TheNeviller: wiesz co to jest ironia?
» 20 lutego 2011, 16:13 #164
jakjakub: Inteligentni ludzie posiadają zdolność rozumienia i stosowania ironii. Przykro mi Agusssia :(
» 20 lutego 2011, 16:36 #163
Agusssia: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 17:22

Jak dla mnie twój komentarz jest napisany nie spójnie : '''Przecież Bebe Niewyszławrzutka grał bardzo dobre zawody''
Sory, ale jak to jest napisane poprawnie stylistycznie to ja jakaś mało bystra chyba jestem..

Po przeczytaniu właśnie tego nie przyszło mi nawet do głowy że po czymś takim zaświecisz ironią także... inteligentni ludzie --> jakjakub czytają coś 2 razy zanim to skomentują : )
» 20 lutego 2011, 17:20 #162
TheNeviller: nazwałem go Bebe "Niewyszławrzutka". = nie umie dośrodkowywać.
I w ogóle grac , on co najwyżej może ręczniki podawać czy trawe kosić.
Zaraz moze napiszesz ze sam lepiej nie gram , mam to w d,upie. Ale napewno w rezerwach jest pare lepszych od niego.
» 20 lutego 2011, 18:17 #161
Agusssia: Jeśli byś odrazu to --> Niewyszławrzutka napisał tak jak teraz to zrozumiałabym przecież..
Nie, mylisz się nie powiem tak bo również wg mnie zwyczajnie jak narazie się nie nadaje, po prostu odstaje umiejętnościami np od Hernandeza, Machedy, Welbecka i to sporo..
Mam tylko nadzieję że jakimś cudem się rozwinie i zacznie grać na poziomie...
» 20 lutego 2011, 20:27 #160
prot: 1. Motywacja przeciwników w takich meczach osiąga kosmos dlatego pewnie zdarza się, że faworyci rozgrywek odpadają w meczach z zawodnikami 45th ligi. Faworyci odwrotnie - zostawiają motywację w szatni i wtedy mecz się wyrównuje.

2. Uwielbiam mecze z potencjalnie słabszym przeciwnikiem, bo uważam, że jest to dobra okazja dla zawodników takich jak Anderson, Fabio czy Smalling, żeby mogli oni dodać kolejne punkty do swojego skillu. Nie ukrywam, że I have a dream, żeby Anderson zaczął grać zdecydowanie bardziej ofensywnie i strzelał więcej na bramkę przeciwnika.

3. Bebe to nie przypadek bo coś takiego w ogóle nie istnieje. To jeszcze dziecko, które za sezon-dwa będzie rządzić na oddelegowanym boku - jeśli nie w Manchesterze to na wypożyczeniu. Chłopak ma potencjał a Sir Alex wie już co dalej z tym robić.

4. Anderson - uraz czy nie, szkoda, że zszedł bo gra siadła a zmiennik niczego ze sobą na boisko nie wniósł.
» 20 lutego 2011, 14:16 #159
myyk: Widać że nie podeszli do tego meczu na serio,cieszy wygrana ;) . Oprócz tego nic. Miejmy nadzieje że to tylko jeden taki mecz ;)
» 20 lutego 2011, 14:00 #158
Danielski: Troszkę nie na temat, ale nie wiem gdzie to napisać:
1. Park urodziny ma 25 lutego, nie dziś, więc nie wiem skąd w ciekawostkach, że dziś.
2. Chciałem przesłać newsa, ale nie ma go na żadnych angielskich stronach, tylko polskich. Szkoda, że tak nie można...
» 20 lutego 2011, 12:31 #157
javier10: jak by Rooney grał od 1 minuty może inaczej by to wyglądało!
» 20 lutego 2011, 12:16 #156
prot: Fakt - mogło być gorzej. Gdyby CR7 nie odszedł do Madrytu. Gdyby Cantona był wiecznie młody. Gdyby bramkę można zamurować. Gdyby United mogło wystawić 15 zawodników w podstawowej 11 - może inaczej by to wyglądało - fakt.
» 20 lutego 2011, 14:22 #155
Patryk1515: OMG na bebe 25% głosów
przecież on NIC A NIC nie pokazał w tym meczu (chyba że jak psuć akcje rafela i innych) kompletne zero ja bym go zdjął po 1 akcji .... okropny mecz ale cieszy wygrana
» 20 lutego 2011, 12:12 #154
kawkader: haha, 25% glosow na Bebe'go? Gral beznadziejnie! Widac ze nie ogladaliscie meczu.
» 20 lutego 2011, 12:10 #153
jakjakub: LOL To jest ironia, o ile wiesz co to znaczy :)
» 20 lutego 2011, 12:17 #152
Bartoosh21: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 11:22

Nie oglądałem meczu bo nie mam "sport klubu" ale z tego co wyczytałem w komentarzach wynika że nie było warto..

Chciałbym się wypowiedzieć na temat naszych rezerwowych.. uważam że mamy po prostu za szeroka kadrę i większość z nich, w tym Ci młodzi nie maja szansy na ogranie, niestety ale trzeba w końcu uszczuplić kadrę o kilku zawodników którzy przez kilka sezonów nie dali rady się wbić na wyższy poziom a sprowadzić 2-3 góra 4 uzupełniających kadrę.

Jak wszyscy wiemy po sezonie odchodzi VDS no i nie ma już Neville'a
W ich miejsce Ferguson na pewno dobierze kogoś godnego noszenia naszej czerwonej koszulki. Rafael już raczej na pewno wskoczy do 1 składu, z obsadą bramki może być różnie, nie wiadomo jak byłoby z komunikacją nowego bramkarza z blokiem defensywy także nie ma co gdybać.

Co do zmian typu OUT-IN.

W pierwszej kolejności puścić szeregi United powinni piłkarze których kontrakty kończą się a nie są niezbędni, bez nich United radziło sobie i nie są niezastąpieni a na pewno blokują miejsce w kadrze dla młodych i perspektywicznych, mowa o naszych dwóch Owenach, obaj co chwilę kontuzjowani (świetni piłkarze niestety los ich pokarał) fakt że gdyby obaj byli w szczytowej formie no i wiecznie zdrowi to United byłoby bardzo groźne dla gwiazdorskich zespołów Realu czy Barcelony, OH świetny wykonawca rzutów wolnych, czyściciel, piłkarz bardziej uniwersalny niż O'Shea, Michael'a nie trzeba opisywać. Z reszta nie przypadkowo noszą (bardzo rzadko ostatnio) nr. zawodników pierwszej jedenastki, niestety ich czas się skończył.

Kolejnych piłkarzem wyOUTowanym powinien być kolejny Michael - Carrick, piłkarz niegdyś wirtuoz środka pola teraz miernota z przebłyskami raz na "ruski rok" nie mam nic wiecej do dodania.

Nie wiem także czy jest sens trzymania Browna, miał doskonały sezon gdy zastępował Neville'a na prawej flance ale teraz sam nie wiem, może powinien iść w ślady drugiego z Nevillów - Phila, może gdzie indziej zostanie ostoją drużyny.

Kolejny tym razem człowiek zagadka - O'Shea bardzo uniwersalny ale czy zasługuje by grać w United do końca kariery? On ma już 30 lat!

Zastanawia mnie także Anderson, bardzo go lubię i jest jeszcze młody ale hmm.. może nie gra na swojej pozycji? W porto to był raczej pierwszy piłkarz za środkowym napastnikiem, może to pod niego należy ustawiać zespół gdy gramy 1 napastnikiem? Uważam ze ma to cos w sobie ale nie potrafi tego jeszcze uwolnić, aby okazało się że rozwinie się niespodziewanie jak Fletcher.

Obertan czy Bebe to kolejni krytykowani, ale są młodzi nie opierzeni.. popatrzcie na Naniego, miał odejść a teraz jego odejście bolałoby chyba bardziej niż odejście Ronaldo.

Prawie bym zapomniał ale chyba jednym z "pierwszych w po tych pierwszych" powinien odejść Gibson - prawdziwy średniak.

Uważam że po odejściu naszych numerów 1,2,4,6,7,16, 28 United powinno poszukać uzupełnień w naszych młodych gniewnych oraz w innych dobrych zespołach.

Zdziwiło mnie że Ferguson nie dał szansy np. Pogbie, który mógłby być w kadrze za Gibsona. Za Neville'a mamy Rafaela czy chociażby Fabio. Browna spokojnie zastąpi nam na ławce Evans. Owen blokuje tylko miejsce dla Chicharito, Machedy, Welbecka czy Dioufa - tu wzmocnień nie trzeba. Natomiast kuleje środek pomocy gdzie zamiast Carricka potrzebny kreatywny piłkarz atakujący, bądź potrafiący łączyć w swoim stylu obronę z atakiem. Potrzeba prawdziwego czyściciela zamiast obecnego nr. 4 no i nie zapominajmy o powoli odchodzacych Giggsie czy Scholesie - pierszego może zastąpi kiedyś Bebe lub Obertan jeżeli nie pomyslałbym o Alexisie Sanczezie, natomiast jeżeli chodzi o Scholesa to nie wiem czy jest na rynku piłkarz który mógłby do nas przejść i go zastąpić może Rodwel ale czy to taka charakterystyka piłkarza? W każdym razie chętnie bym zobaczył młodego anglika w barwach United.
» 20 lutego 2011, 11:16 #151
jakjakub: Akurat w tym meczu Gibson grał bardzo dobrze, ale za całokształt jest raczej na wylocie
» 20 lutego 2011, 11:45 #150
MruwaManU: Myślałem że wynik będzie większy ale przynajmniej awans jest a to się liczy !
» 20 lutego 2011, 10:57 #149
mateuszr20471: Polowka przyszlego sezonu: Gibson, Obertan i Bebe na wypozyczenie, nastepne pol roku danie im szansy, jesli tej szansy nie wykorzystaja to niestety bedzie trzeba sie pozegnac, no i w najblizszym okienku trzeba sprowadzic co najmniej 3-4 klasowych pilkarzy, a takze pozbyc sie niektorych, albo ciagle kontujowanych, albo odstajacych poziomem od United. No i licze, ze w przyszlym sezonie wieksza role beda odgrywac Pogba, Morrison i King.
» 20 lutego 2011, 10:52 #148
Lumpy94: a krzyczeli na mnie jak mówiłem po losowaniu że trzeba wystawić silny skład z Rooneyem od początku.... :P
pozdro dla tych co chcieli grać 3 składem ;)
» 20 lutego 2011, 10:47 #147
kostek17: Bardzo słaby mecz MU.... A Bebe? Porażka na całego
» 20 lutego 2011, 10:44 #146
SkoraMU: Nie mam pojęcia jak nazwać grę United. Miała być gładka i wysoka wygrana, a tu ledwo 1:0. Niestety znowu (tak jak w meczu z Wes Ham'em) wyszło na jaw, że ten rezerwowy skład mocno odbiega od pierwszego.
» 20 lutego 2011, 09:03 #145
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 09:47

Bardziej chodzi o to ze najzwyczajnij nie mieli motywacji. Wiedziałes co robił rooney? Zreszta zwroc uwage ze w sondzie najnizej ocenieni sa gracze pierwszego skladu.
» 20 lutego 2011, 09:46 #144
sensi: Obertan powinien jak najszybciej opuścic szeregi Manchesteru, to jest drewniany piłkarz do ligi francuskiej nadający się a nie na najwyższy poziom!
A najśmieszniejsi są Ci co mówili że to drugi Giggs będzie hahahaha... Jak Giggs miał 20 lat to grał już o jedną półkę lepiej od tego żabojada, a jak widze obertan od roku nie poczynił absolutnie żadnych postępów.
» 20 lutego 2011, 09:50 #143
karol90098: Ja bym go dał na wypozyczenie najpierw.
» 20 lutego 2011, 10:17 #142
jakjakub: "Drewniany" to chyba nie najlepsze określenie dla Obertana, bo wachlarz zwodów ma szeroki. Jego mankamentem jest to, że na boisku nie myśli, typowy jeździec bez głowy :)Ale co mnie pociesz to fakt że Nani też tak kiedyś wyglądał ;D

pozdro
» 20 lutego 2011, 11:53 #141
vip14: Nie mogło być inaczej. Manchester United jest niepokonany. Glory, Glory Manchester United.
» 20 lutego 2011, 08:03 #140
Yoshiek: Pokonany i to juz 2 razy w tym sezonie..
» 20 lutego 2011, 13:27 #139
DEVILCR7: Ha , porażka , to jest chyba pierwszy komentarz w którym krytykuje united , no poprostu szkoda gadac , nie wiem czy saf nie widzi ze rezerwy united w tym sezonie sa beznadziejne ??!! Panie Alexie w pierwszym skladzie jestesmy the best ale jak wystawiasz rezerwy to sa beznadziejni , druzyna z piatej ligi i wygrac 1-0 ?? Pytam sie co to ma znaczyc ?? Kocham ten klub , ale jak widze takie mecze to lezka w oku sie kroi , poprostu jak nie zrobi jakis transferów , nie mowie o jakis gwiazdach , oni sa nie potrzeni , bo united w pierwszym skladzie gra dobrze , ale o rezerwy . i na tym koncze swoj komentarz . wiem ze to nie dojdzie do saf-a , ale widzac gre nie tylkow tym meczu ale i w poprzedich w fa-cup to poprotu 5 ligowa druzyna polska przy odrobinie szczescia dala by rade united
.
» 20 lutego 2011, 03:02 #138
baton1995: Ten mecz oni powinni wygrać gładko 5:0 ! Szkoda takiego wyniku ! Na miejscu SAF zrobił coś poważnego w składzie ! nie będziecie może czaić o co mi chodzi ale ta jak by Piast Człuchów grał z Borusią Dortmund !
» 20 lutego 2011, 02:05 #137
Jasiekk93: Panie i panowie, dajcie już spokój z tym pesymizmem. Jest awans i petarda!
» 20 lutego 2011, 01:14 #136
karol90098: Komentarz zedytowany przez usera dnia 20.02.2011 10:20

no wlansnie. To był cel nadzrzedny. Awansowac i olac. W srode jest mecz wiele wazniejszy.
» 20 lutego 2011, 10:19 #135
Wakabayashi: Dal mnie to jest tragedia i tyle. Gramy za amatorami, którzy w dużym stopniu okazują się lepsi niż nasi zawodnicy występujący na boisku. To pokazuje co potrafi piłkarz na maksa zmotywowany, a co taki który zarabia krocie, ale ma wszystko w tyłku.
Na plus w tym meczy zasługiją IMO Gibson, bo miał dobry przegląd pola + bracia da Silva, którzy grali twardo i starali się często podłączać do akcji ofensywnych. Reszta grała słabo, (prócz obrony) czy wręcz tragicznie. Bebe zrobił postępy - już nie wrzuca piłek na aut, teraz kopie ją w szestnastkę, lecz co z tego, jeśli wcale nie patrzy gdzie są jego partnerzy. Jego technika jest na poziomie graczy Konkordii Knurów (bez urazy) i taka jest prawda.
Obertan zaś jest świetny. W biegu na 60m. Reszta jego umiejętności jest na poziomie C. Ronaldo i Naniego - gdy mieli 17 lat. Jeździec bez głowy i tyle. Nic z niego w united nie będzie i kropka. Ferguson nie pierwszy raz robi takie transferowe zonki, niestety...

ps. Mam nadzieję, że większość z was rozumie wydzwięk tego komentarza i nie będzie trollowac ;).
» 20 lutego 2011, 00:41 #134
PatrykSNK: Zwyciestwo bardzo wymeczone kto wie co bys ie wydarzyło w rewanzopwym meczu gdyby w doliczonym czasie gry piłkarze C.T trafili w bramke a nie w poprzeczke uf moge odsapnąc tylko Wembley co raz bliżej Glory Man United
» 20 lutego 2011, 00:25 #133
Lukixp: Jesli taki Obertan czesto siedzi na lawce rezerwowych, to niech mi ktos wytlumaczy czemu np Pogba czy Morrison nie maja takiej mozliwosci?
» 20 lutego 2011, 00:21 #132
grobla95: śmieszą mnie zawsze wszycy którzy przed meczami ze słabszyim rywalami pisza : "będzie minimum 5;0 (hattrick Hernandeza)" tak samo było przed meczem z West Hamem i Volwes kiedy przegraliśmy. Wiec apeluje ludzie do was, patrzcie obiektywnie !!
» 19 lutego 2011, 23:30 #131
kroOolik: chyba jedyny użytkownik w tym wieku, który na tej stronie potrafi napisać coś sensownego.. pzdr
» 20 lutego 2011, 01:28 #130
RedDragon: Dokładnie. Nie ma nic gorszego niż zlekceważenie rywala. Teraz już nie ma po co płakać nad rozlanym mlekiem. Jest awans i powinniśmy się cieszyć. Brawa dla Crawley za walke i serce włożone w gre :)

kroOolik
No chyba nie jedyny :) bo ja też nie wypisuje głupot
» 20 lutego 2011, 09:36 #129
karol90098: wedlug mnie obiektywnie powinnismy spokojnie ograc west ham i Wolves po 4-0
» 20 lutego 2011, 10:23 #128
RedDragon: Gdyby wszystko było takie oczywiste i piękne to by liga angielska utraciła cały swój urok :)
» 20 lutego 2011, 10:59 #127
anagaro: Mecz bardzo słaby w wykonaniu Manchesteru. Zawodnicy z rezerwy powinni w takich meczach chcieć się pokazać, jednak dzisiaj nie było tego widać. Najlepiej z zawodników spoza pierwszej jedenastki zagrał Fabio. Bebe i Obertan nie zachwycili wcale. To już kolejne ich mecze, zwłaszcza Obertana w których dostają szansę i nie potrafią jej wykorzystać. Obaj myślą, że będzie tak samo jak gra w rezerwach gdzie jeden i drugi czasami potrafi przejść kilku zawodników. Jednak to nie ten poziom. Ani Obertan, ani Bebe nie potrafią dograć dobrej piłki do kolegów i bardzo często podejmują złe decyzję.
Na plus tego meczu można zaliczyć awans i grę skrajnych obrońców. Mam nadzieję, że urazy jakich doznali brazylijczycy nie są groźne, szczególnie Rafaela.
» 19 lutego 2011, 23:28 #126
monnie: a czemuż to Lindegaard żenada?
» 19 lutego 2011, 23:32 #125
monnie: fakt może nie powalał jakimiś nieziemskimi akcjami wziętymi żywcem z Ligi Mistrzów ale hm.. zastanówmy się... może po prostu NIE MIAŁ DO TAKOWYCH OKAZJI?
chyba, że coś mi umknęło i popełnił karygodny błąd (w co wątpię czytając pomeczowy wywiad z nim)
» 19 lutego 2011, 23:39 #124
jakjakub: Nie wiem czemu wszyscy, a w szczególności dziewczyny, tak podniecają się Lindegaardem. To jest po prostu średni bramkarz i tyle, a niektórzy traktują go jak drugiego Edwina i widzą w nim coś czego nie ma :/

W tym meczu rzeczywiście nie miał wiele kosmicznych interwencji, ale był strasznie niepewny (niestety niektórzy nie chcą przyjąć tego do wiadomości, mimo że nie widzieli meczu)

A i jeszcze odniosę się do wypowiedzi monnie "chyba, że coś mi umknęło i popełnił karygodny błąd (w co wątpię czytając pomeczowy wywiad z nim)" jeżeli pomeczowy wywiad jest dla ciebie podstawą do ocenienia piłkarza to gratuluje :/
» 20 lutego 2011, 11:15 #123
nanipro17: Ważne że gramy dalej !
» 19 lutego 2011, 23:06 #122
Jasiekk93: sarkazm, ironia, szydera, wszystko żeby pokazać że bebe był najsłabszy. i taka prawda...
» 19 lutego 2011, 23:08 #121
mateusz1616: I na kogo tu zagłosować...chyba sie wstrzymam:/
» 19 lutego 2011, 22:48 #120
RedDragon: Brown, Smalling
» 20 lutego 2011, 11:02 #119
kris9: Zabawny mecz, zabawna drużyna amatorów i nade wszystko przezabawny trener drużyny przeciwnej i zabawne jest to, że gramy w 1/4 FA Cup, w której mam nadzieję, że nie będziemy się już bawić jak dzieci w piaskownicy i potraktujemy tę fazę rozgrywek, bez względu na przeciwnika, na poważnie.

Co jak co, ale podobał mi się dziś Gibson, nawet użytkownicy tej strony to docenili, chociaż często wieszają psy na tym zawodniku. Wiele razy zarzuca się Irlandczykowi, że jest mało widoczny, to w takim razie co należy powiedzieć o Andersonie, że jest niewidzialny? W każdym bądź razie asysta dobra i kilka innych podań/zagrań, no i dużo pracy. Ja tam jestem na tak jeśli widzę, że tacy pracusie jak on rozwijają skrzydła i cały czas mają przed sobą ten ważny cel, gościć częściej w pierwszym składzie MU. Nie wspominając już o tym, że celem samym w sobie jest zagoszczenie na stałe.

Do redakcji - róbcie sobie innowacje, ale miejcie na uwadze, że są komentatorzy, którym podczas mozolnego pisania, nagle przyjdzie przerzucić się na inną stronę i podczas powrotu do komentarza przez jedno niewinne kliknięcie tracą całą swoją pracę i być może nie wiedzą, że gdy poprzez prawy przycisk myszy i opcję "cofnij" mogą przywrócić swoje wypociny i sfrustrowani oleją komentarz i być może zrażą się tak, że następnym razem nie skorzystają z tego serwisu!
» 19 lutego 2011, 22:39 #118
wander11: w pierwszej połowie Gibson grał dobrze ale w drugiej to masakra i wtedy Anderson by pociągnoł gre bo wcale tak słaba Anderson nie grał
» 19 lutego 2011, 23:14 #117
kris9: co to znaczy by pociągnął? Marzenia czy oczekiwania?
» 19 lutego 2011, 23:20 #116
anagaro: Anderson od pierwszych minut zmagał się z jakimś urazem. Na samym początku był moment kiedy był opatrywany przy linii bocznej i zaraz po tym zaczął rozgrzewkę Rooney. Prawdopodobnie to spowodowało, że grał jak grał, chociaż wg mnie nie było tak źle.
» 19 lutego 2011, 23:22 #115
sebi63: Ej wie ktoś moze z kim bedziemy grac dalej ?
» 19 lutego 2011, 22:29 #114
DARIUSZ1973: Na plus dziś Fabio i Wes. Wielki minus dla Obertana i Bebe. To ma być ta zdolna młodzież, z którą Man Utd ma zdobyć świat?!?
» 19 lutego 2011, 22:19 #113
grucha151289: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 23:04

Mam takie samo zdanie. Bebe nie mógł sobie poradzić ani na lewej ani na prawej stronie. Obertanowi wyszły może z dwa rajdy, bo udało się mu wziąć piątoligowców na szybkość. Ogólnie Crawley radziło sobie z naszymi skrzydłowymi jak chciało. No chyba, że nazwać Fabio skrzydłowym, to w tedy nie było by tak źle, ponieważ chłopak zrobił na mnie spore wrażenie. Niestety na minus także Carrick. Potwierdził, że jest za słaby na Manchester. Nie liczyłem, ale chyba z 3/4 podań było do tyłu. Gdyby grał jako obrońca to bramkarz miałby chyba najwięcej wykonanych podań w drużynie. Cieszy mnie bramka Wes'a. Zasłużył na nią.
» 19 lutego 2011, 23:02 #112
DAMINOS: Szkoda, ze tylko 1;0 i, ze Bebe nic nie pokazał no ale gramy dalej :)
» 19 lutego 2011, 22:19 #111
Tomasson10: Mecz żenujący, ale chociaż wygraliśmy. Widać, że chłopakom nie chce się grać, zero motywacji do gry. Mieliśmy trochę szczęścia, ale jak to mówią ono sprzyja lepszym ;)

Pozdrawiam.
» 19 lutego 2011, 22:19 #110
aveiro123: Kto został Fa cup jeszcze ?
» 19 lutego 2011, 22:17 #109
Ave88: Szefowie SportClubu błagam nie przydzielajcie takich komentatorów na mecze United jak jeden z panów był dzisiaj. Az sie chciało dać mute ale wtedy oglądanie byloby bez sensu. Co do samego meczu. Zero zaangażowania praktycznie 2,3 sytuacje to za mało. Potwierdzily sie moje domysly ze Bebe i Obertan są póki co słabi psychicznie. Gdy tylko podbiegali do nich rywale od razu trzęsły się im nogi. Teraz to zadanie dla Fergiego żeby na nich wpłynąć. Gibson niezle ale wstrzymam się z końcową opinią do jego następnego występu.Awans jest to sie liczy. Glory:)
» 19 lutego 2011, 22:08 #108
Tomasson10: Właśnie, komentator był do bani, żeby nie powiedzieć brzydziej.
» 19 lutego 2011, 22:15 #107
Jasiekk93: pisałem o nim kilka postów niżej. Przeraża mnie ten człowiek! Swoją ignorancją i przesadyzmem
» 19 lutego 2011, 22:35 #106
emil1702: W tym meczu nie liczył się styl i wielkie zwycięstwo. Tylko awans i wypoczęty zespół przed pojedynkiem z Marsylią. Więc mecz bardzo udany :)
» 19 lutego 2011, 22:04 #105
baku: Z kim gramy w 1/4 ?
» 19 lutego 2011, 22:03 #104
jakjakub: Też zauważyliście ciekawą rzecz, że United posiadło niezwykłą umiejętność dostosowywania swojej gry do poziomu przeciwnika, szczególnie na wyjeździe, ale na OT również? Gramy padakę z Crowley czy Southampton, a z drużynami "z wyższej półki" jak City lub Arsenal jest OK . Oczywiście są wyjątki jak np. mecz z Blackburn, ale jest to dość ciekawe zjawisko :)
» 19 lutego 2011, 22:00 #103
jakjakub: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 22:29

Motywacja motywacją, ale inne drużyny nie popadają z jednej skrajności w drugą tak jak my :) To jest chyba jedna z przyczyn tych cholernych remisów; nie potrafimy narzucić rywalowi naszego stylu gry i to jest dość martwiące

A po za tym chyba piłkarze rezerwowi powinni być na tyle dobrze zmotywowani, aby zagrać lepiej, nie sądzisz :)
» 19 lutego 2011, 22:27 #102
Tennant: Bardzo słaby mecz w naszym wykonaniu... Ale brawa za zwycięstwo :D
Glory Glory MU
» 19 lutego 2011, 21:40 #101
Durandir: Tak żenującego 'popisu' w wykonaniu United sobie nie przypominam. Momentami zastanawiałem się, która z tych drużyn gra w V lidze. Zwłaszcza 2. połowa stanowiła pokaz nieporadności naszych graczy. Bebe nie wiedział gdzie jest i co się z nim dzieje. Wszystkie piłki albo tracił na rzecz rywali, albo zagrywał nie wiadomo do kogo. Nie chcę być brutalny, ale jeśli chłopak, który kompletnie nie radzi sobie z V-ligowcami zasługuje na szansę od sir Alexa Fergusona, to ja zaczynam się martwić o przyszłość tego klubu. Obertan biegał bez sensu i też marnował mnóstwo piłek. Nie zachwycił Gibson, gdyby nie asysta, to właściwie prawie tak jakby wcale nie grał, a Rooney pewnie żałuje, że w ogóle pojawił się w tym meczu. Jeśli kogoś z naszych chwalić to chyba tylko Hernandeza, Rafaela, no i Browna, choć i on nie ustrzegł się błędów. Bez większych zarzutów również do Lindegaarda, ale nie miał jakiegoś huku roboty. Natomiast Crowley zasługuje na aplauz na stojąco. Pokazali charakter, wolę walki i brak kompleksów. Trudno nawet kogoś spośród nich wyróżnić, bo wszyscy dali z siebie 100%. Ekipa z BSP przyjechała po lekcję footballu od najlepszej drużyny w kraju. Tym czasem to oni dali lekcję United, lekcję jakie zaangażowanie w grę powinny wykazywać "Czerwone Diabły". Mam nadzieję, że ta lekcja utkwi co niektórym graczom United w pamięci i zaprocentuje. Nam, kibicom pozostaje tylko cieszyć się z awansu United i jak najszybciej zapomnieć o stylu w jakim go wywalczyli.
» 19 lutego 2011, 21:37 #100
Jasiekk93: ej, nie przesadzałbym :) United wypuściło wielu "chłopców", którzy po strzeleniu gola najzupełniej odpuścili. Nie idźmy w ślady komentatora sportklubu i nie mówmy że crowley dało lekcję footballu piłkarzom united bo to przesada. Po prostu strasznie chcieli zaistnieć, i bez wątpienia im się to udało.

NIe możesz powiedzieć że United nie wykazuje zaangażowania, bo to właśnie UNITED jest klubem który walczy do ostatniej minuty, i wielokrotnie odmienia losy meczu ciężką pracą. Czy to w Monachium czy w Blackpool.
» 19 lutego 2011, 21:49 #99
Durandir: Jasiekk93 - nie napisałem, że Crawley dali United lekcję footballu tylko właśnie zaangażowania, którego dziś naszym zabrakło, podobnie zresztą jak w kilku innych meczach. Spotkanie z Blackpool to odwrotny przykład, ale powiedzmy sobie szczerze, że ostatnimi czasy United dość często brakuje tej woli walki, z której słyną. Ale przyjmuję krytykę i szanuje Twoje zdanie, chcę tylko abyś mnie dobrze zrozumiał.
» 19 lutego 2011, 21:57 #98
Jasiekk93: :) wiesz... po prostu United w tym meczu nie musiało nic udowadniać, mieli tylko awansować, myślę że kiedy na prawdę będzie potrzebne ich zaangażowanie to nas nie zawiodą :)

pozdrawiam, i również szanuję Twoje zdanie
» 19 lutego 2011, 22:03 #97
daw7: słaby mecz w wykonaniu United ;/ Mam nadzieję, że odbiją sobie słabą grę w meczu z Marsylią :)
» 19 lutego 2011, 21:32 #96
Jasiekk93: jestem przekonany że tak będzie, to zupełnie inna sprawa mecz z Marsylią. :) ja już nie mogę się doczekać :) wreszcie będe mógł się nsportem nacieszyć po tak długiej przerwie :)
» 19 lutego 2011, 21:58 #95
brylant: Chce zobaczyć oceny pomeczowe... jeśli Bebe dostanie wiecej niż 4 to raczej ktoś się tu nie zna i to raczej nie jestem ja i wiekszość tu obecnych. Glupie nie przemyślane dośrodkowania, wiekszość blokowanych. Jedyne co wywalczył to może 3 auty... Obertan lepiej ale "szału nima" obaj pokazali że nie tylko nie zasługują na gre dla United ale nie załapaliby się do składu żadnej drużyny z PL. Miłe zaskoczenie postawą Gibsona jak dla mnie niekwestionowany Man of the Match:) a widzisz Darron czasem lepiej podać niż strzelać z każdej piłki:)
» 19 lutego 2011, 21:31 #94
Durandir: Jeśli dostanie więcej niż 0 to będę w szoku...
» 19 lutego 2011, 21:51 #93
Roo10ney: Meczu nie oglądałem, ale po wyniku mogę się domyślić że nie było czego oglądać... Liczyłem że będzie takie 'skromne' 3:0 dla nas. To, że grały rezerwy wcale nie powinno nas usprawiedliwiać... No ale cóż... Czekam na mecz z Marsylią! :)
» 19 lutego 2011, 21:28 #92
RedDevilss: Niewiem czy ja ogladalem United czy gre osiedlowa 12 latkow.
Wiem, ze to rezerwy ale tam biegają piłkarze którzy kosztowali United po kilka mln więc trzeba czegos oczekiwać !!
» 19 lutego 2011, 21:26 #91
mario8: szkoda że nie grał nikt z akademii na pewno wniósłby więcej niż Rooney czy inny Fletcher
» 19 lutego 2011, 21:22 #90
RioGrande: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 21:21

Z jednej strony nie wypada zbytnio utyskiwać nad tym meczem, gdyż koniec końców United awansowali do kolejnej rundy FA Cup. Z drugiej jednak tylko garstka fantastów porwała się na jakiekolwiek pozytywne słowa pod adresem naszej drużyny. Poziom tego spektaklu był żenujący. Ja rozumiem, że grały rezerwy, rozumiem także, że zbliża się decydująca część sezonu i należy oszczędzać siły na gorącą końcówkę. Za Chiny nie potrafię jednak pojąć, jak to możliwe, że byliśmy świadkami WYRÓWNANEGO spotkania pomiędzy pierwszą a 94 ekipą w kraju (wedle wyliczeń angielskich komentatorów) Nie wydaje mi się jednak, żeby Crawley Town byli ekipą futbolowych geniuszy, zatem problem tkwi w postawie United. Co do poszczególnych zawodników, nic nowego dziś się nie dowiedziałem. Potwierdziły się moje przekonania co do Obertana, śmigał po skrzydle, niczym kura po ścięciu głowy, popełniał szkolne błędy techniczne. Norma. To samo w przypadku Bebe. Nie zna żadnego zwodu, który potrafiłby wyprowadzić w pole półamatora. Podobnie, jak nie ma odejścia pozwalającego owego półamatora wziąć na szybkość. Dośrodkować też nie potrafi na tyle skutecznie, żeby obrońcy półamatorskiej ekipy się w porę nie połapali. Totalna degrengolada- tylko tak można skwitować postawę Portugalczyka. Sporo ryzykuję, ale porwę się na stwierdzenie, że z tego chłopaka nic już nie będzie. Dostaje szanse od czasu do czasu, jednak miast coraz lepiej, gra coraz gorzej. Na tle półamatorów nieźle zaprezentował się nam za to Gibson, czym udowodnił, że jego umiejętności są wystarczająco wysokie na... Championship. To wszystko złożyło nam się na potępienia godny "spektakl", o którym wszyscy będziemy chcieli jak najszybciej zapomnieć.
» 19 lutego 2011, 21:19 #89
listek007: Powiedziałeś szczerą prawdę. Z kim jak kim ale z takim rywalem to rezerwy powinny się starać, bo gdyby się pokazali z dobrej strony mieliby więcej szans na grę. Wg mnie tacy "gracze" jak Gibson, Bebe, Obertan czy Michael Hospital Owen nie powinni zakładać koszulki Czerwonych Diabłów bo są na to po prostu za słabi. Amen.
» 19 lutego 2011, 21:30 #88
Jasiekk93: o tak... panowie Obertan i Bebe wyjątkowo mnie denerwowali.! Ja się ciągle wstrzymuję jednak od potępiania Gibsona
» 19 lutego 2011, 21:53 #87
kalek: Nie oglądałem tego meczu, ale z tego opisu wynika, że United chyba sobie odpuściło ten mecz myśląc, że bez problemu wygrają. Nie pamiętam kto tu napisał, że będzie 7:0 lub 10:0 bo piłkarze z niższych lig nie mają umiejętności to się z deka pomylił. To United podeszło do tego meczu bez żadnych umiejętności skoro ledwo wygrali 1:0. Piłkarze okazali brak szacunku dla zaspołu Crawley. Chyba myśleli, że łatwiutko wygrają to się chyba grubo mylili.
» 19 lutego 2011, 21:16 #86
pawbuk6: Moim skromnym zdaniem piłkarze tacy jak Bebe lub Obertan powinni pokazać się z jak najlepszej strony kiedy już dostają szansę gry. Obertan miał jeszcze jakieś akcje, ale Bebe grał katastrofalnie. Rozumiem, że można mieć zły dzień, gorszą formę, czy coś podobnego, ale nic nie tłumaczy braku techniki u zawodnika tak wielkiego klubu jak Manchester. Różnica w grze pomiędzy pierwszym składem, a graczami rezerwowymi jest kolosalna. Gdyby United trafiło dzisiaj na drużynę na poziomie West Ham United, nie wiem, czy by czasem nie przegrało więcej niż 4 golami ;) nie było zupełnie nikogo, kto by ciągnął grę, typowego fightera...no nic, chyba trzeba poczekać na jakiegoś poważniejszego przeciwnika, mam nadzieję, że diabły pokażą różki już w najbliższym starciu z Marsylią :)
» 19 lutego 2011, 21:13 #85
Jasiekk93: a mnie irytował pan komentator SPORTKLUB... jarał się strasznie, Crowley holowało piłkę 25 metrów od bramki MU a ten już drze ryja "CROWLEY!"... A jego tekst jak porównywał Valencie i Bebe.... Że Ekwadorczyk jest o niebo lepszy od portugalczyka. Jakie niebo? to o wiele wyższa klasa... Albo że gdyby nie gol Browna to mielibyśmy sensację. Przecież panowie z United totalnie odpuścili po tej bramce, a gdyby jej nie było to cisnęli by Crowley dopuki by jakiejś w końcu nie strzelili! Ja nie wiem skąd oni go wzięli.

Najważniejsze że wygraliśmy! :) chłopcy mieli okazję pograć, i panowie typu Obertan czy Bebe utwierdzili mnie w zdaniu, iż tych dwóch panów raczej się do UNITED nie nadaje. Moze mają talenty, ale Manchester potrzebuje wybitnych talentów.
» 19 lutego 2011, 21:11 #84
sakjaszfili: toz te ziomy ze sport klubu to pajace ja staram się nie oglądać z polskim komentarzem
» 19 lutego 2011, 21:16 #83
patrykbor: Co Wy tak narzekacie na ten mecz?? Oto Sir Alexowi chodzilo zeby wygrac ten mecz tak aby zawodnicy z podstawowego skladu wogole sie nie zmeczyli. I sie udalo. Wygralismy a Pierwszy sklad jest w pelni sil. Obertan to jakas pomylka tak samo Gibson. Sorka ze to mowie ale nie wiem po co trzyma ich Sir Alex Ferguson. Mieli szanse sie dzisiaj pokazac a tu nic pozytywnego. :)
» 19 lutego 2011, 21:11 #82
Jasiekk93: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 21:14

Daron asystował, to jest dla Ciebie nic :)?
» 19 lutego 2011, 21:14 #81
patrykbor: Raz do roku to i slepej kurze sie ziarno trafi. :>
» 19 lutego 2011, 21:17 #80
patrykbor: No i co z tego ze trafil... ale nie wnosi nic do gry zespolu, rozumiesz??
» 19 lutego 2011, 21:30 #79
jakjakub: Piszę to po raz kolejny: Gibson był najlepszy na boisku! No może Fabio lepiej zagrał :) Martwi mnie jeszcze postawa Carricka który gra ciągle tak samo czyli...słabo :/ Możecie pisać że to defensywny pomocnik, ale z takim przeciwnikiem każdy z piłkarzy United powinien błyszczeć na tle kolegów, a tak niestety nie było :/

Ale wygraliśmy i to jest najważniejsze :D
» 19 lutego 2011, 21:35 #78
Jasiekk93: no właśnie, poza asystą było kilka wymian piłek zakończonych próbą Gibsona. Dajcie mu spokój, bo jeździcie po nim jak po burej suce.
» 19 lutego 2011, 21:57 #77
Arojaro12: Szczerze oglądałem mecz, Obertan miał kilka dobrych akcji ( wykorzystywał swoją szybkośc, ale czasaem sie gubił ) . Rooney nie wniósł nic do gry, zawiodlem sie bardzo na nim. Dobry mecz rezegrali blizniacy ;) . Ogolnie wiem ze to zwyciestwo bylo wymeczone, ale liczy sie wygrana. ;)
» 19 lutego 2011, 21:10 #76
skoda037: "wykorzystywał swoją szybkośc, ale czasaem sie gubił"
Ja bym wstawił słowo "czasem" przed "wykorzystywał"
» 19 lutego 2011, 21:46 #75
wickedmarq: Prawdziwe Diably mieszkaja w Crawley...niestety.Nasi pilkarze w wiekszosci glebokie rezerwy nawet nie chcieli sie pokazac.Po bramce grali chodzonego.Wstyd ze gre zdominowala druzyna z V ligi.Nawet Crawley ma lepszy srodek pola od United.Nie bd komentowac wystepow bebe,gabiego,czy roo, ktory nie potrafil podac celnie pilki.DNO!
» 19 lutego 2011, 21:08 #74
Kajdan: Czułem, że jak zagramy rezerwą to gra nie będzie porywająca ale to juz była parodia sportu ;) SAF powinien sie zastanowic nad sprowadzeniem jakiegoś mlodego skrzydlowego np. Hazarda, Sancheza lub Younga bo Bebe i Obertan fatalnie sie spisują. Chyba sie nieźle obijaja na treningach bo postepów to nie widać żadnych. W 2 połowie chcialem Rooneya i wszedł ale niestety nic nie wniósł do gry. Chicharito aktywny ale partnerzy nie wypracowali mu nawet 1 w miare dobrej sytuacji. Gibson dzisiaj przeciętnie, nie ośmieszal sie tak jak w ostatnich meczach. Anderson zupełnie niewidoczny. Carrick jak zwykle w miare dobrze w obronie ale nic nie pokazał w ofensywie. Crawley Town pokazało sie z dobrej strony, zagrali tak na poziomie słabszych druzyn z Premiera Division. Podsumowując słaby mecz bo z 5 ligowcem to nawet nasza rezerwa powinna wygrać z 4:0 i to naprawde gładko. Ciekawe na kogo trafimy w nastepnej rundzie ;)
» 19 lutego 2011, 21:07 #73
grzeho16: no a niektórzy byli przekonani że będzie 7-0 :-) ale meczyk fajny tylko trochę nudny. wg. mnie powinno być 3-0 powinien strelić jeszcze fabio tą sam na sam i chicharito też sam na sam
» 19 lutego 2011, 21:05 #72
Skori17: mecz bez rewelacji , ale przechodzimy dalej , ładnie zagrał Anderson , to jest człowiek skała , fantastycznie przyjmuję piłkę z gościem na plecach , tylko uczyć się od niego ;) . Ogólnie rzecz biorąc cel osiągnięty ;)
Brawo .
Ave.
» 19 lutego 2011, 20:58 #71
SashaFierce: Spokojnie wyluzujcie. Ważne że gramy dalej, kto będzie pamiętał o stylu gdy United zdobędą puchar. Fergie umiejętnie rotuje zawodnikami, nie eksploatowaliśmy pierwszego składu tuż przed Ligą Mistrzów. O to przecież chodziło. Ranga meczu w CL jest nieporównywalna, także cieszmy się zwycięstwem. PS Mecze pucharowe są szansą dla piłkarzy takich jak np. Bebe, skoro w takich rozgrywkach nie błyszczy trudno żeby dostał szanse w lidze.
» 19 lutego 2011, 20:49 #70
18Manchester78: BEBE przynajmniej walczy o swoje marzenia a wy ?? siedzicie przed komputerem i tylko krytykować potraficie a sami sie nie ruszycie. BEBE będzie wielkim piłkarzem jeszcze zobaczycie. tylko trzeba mu ogrania można by go gdzieś wypożyczyć to by coś sie uczył. ale też paczcie jak na rezerwach gra- według mnie bardzo dobrze.
» 19 lutego 2011, 20:48 #69
grandes: Walczy o marzenia ?? pokazał klasę odpuszczając biegniecie za jednym z zawodników gości ( chwycił się za kolana i odpoczywał) piłkarz ten posłał dośrodkowanie po którym jego kolega z drużyny z przewrotki prawie strzelił bramkę !! oglądałeś ten mecz ??
» 19 lutego 2011, 21:00 #68
7iverson7: Babe walczy o marzenia,ale musi sobie odpoczac od czasu do czasu bo to meczaca walka jest :).
» 19 lutego 2011, 21:03 #67
dominik98: przepraszam ja gram w klubie, mamy tam sezony, strzelam brami, trenuje i nie siedze przed kompem długo
» 19 lutego 2011, 21:08 #66
DjBosiL: Wiecie czemu tak krytykujecie Bebe? zazdrościcie mu że człowiek z Ulicy jest w United. Ale nie większość z was już uważa że to kasa w błoto troche czasu mu dajcie!! Co do meczu to cienko dosyć.
» 19 lutego 2011, 20:48 #65
Drenus: Przepraszam, wisi mi to, skąd on jest. Może być nawet potomkiem rodziny królewskiej. Po prostu nie spisuje się. Pierwszy sezon? Aklimatyzacja? Zgoda, nie należy go sprzedawać, jeszcze. Ale Hernandez, pomimo pierwszego sezonu na wyspach, nie mówiąc już o Europie, prezentuje zupełnie inną kasę. A za chyba podobne pieniądze przyszedł na OT.
» 19 lutego 2011, 21:03 #64
DjBosiL: człowieku ale bebe grał w turnieju z ulicy a groszek na mś więc ich nie porównuj do Siebie... :|
» 19 lutego 2011, 21:22 #63
Jasiekk93: przestań z tą zazdrością, tu nie ma nic do rzeczy, nigdy na bebe nie patrzyłem z takiej perspektywy! po prostu jest za cienki na United i tyle.
» 19 lutego 2011, 22:00 #62
DjBosiL: taki cwany? to idz i graj tak jak on. Ale nie chodzi mi o fife;]. Ludzie orientu troche... bebe może być dobry tylko musi naprać pewności Siebie!
» 19 lutego 2011, 22:07 #61
Jasiekk93: ja jestem kibicem a nie piłkarzem, i mam prawo oczekiwać, że skoro bebe nosi dibła na piersi to będzie prezentował jakiś poziom, a nie żaden!!
» 19 lutego 2011, 22:19 #60
DjBosiL: żenade prezentujesz swoim poziomem oceniania go. Jak będzie zdobywał bramki do będziesz go wielbił nie? kibicem sie nazywasz? nie sądze!
» 19 lutego 2011, 22:28 #59
Jasiekk93: człowieku... Ty ogólnie prezentujesz niski poziom rozumowania. Gdyby chociaż dobrze grał -nie mówię o bramkach- a nie traci piłkę przy każdym kontakcie, i nie umie normalnie podać. Oczywiście że będę go lubił jak będzie dobrze grał! Bo tego od niego oczekuję.! Wracając do Ciebie to straszny z Ciebie kozak, mocny w gębie, i strasznie ofensywny, wyluzuj bo nerwowi krócej żyją.
» 19 lutego 2011, 22:33 #58
DjBosiL: nie jestem newrowy tylko nie lubie jak ktoś sie nazywa kibicem a lubi tylko piłkarza jak dobrze gra. albo sie lubi piłkarza bez względu jak gra bo każdy ma słabszy okres albo nie. pozatym bebe nawet angielskiego nie umie. Rozumiesz ocb? nie ? trudno płakać nie będe
» 19 lutego 2011, 23:31 #57
gafciu7: ale żałosna gra.....lepiej by bylo gdyby to rafael i fabio grali na skrzydłach a nie obertan i bebe.....jak mamy miec takich skrzydłowych to ja dziekuje....
» 19 lutego 2011, 20:46 #56
axel52: jak najdalej od United grajki typu Bebe,Obertan,Gibson który to o dziwo paru tutaj zachwycił dzisiaj
» 19 lutego 2011, 20:42 #55
grandes: Gibson akurat był najlepszy na boisku obok Fabio
» 19 lutego 2011, 20:46 #54
7iverson7: Gibson przynajmniej probowal nadrobic braki umiejetnosci walka i pokazywaniem sie do gry...Reszta tego nie robila,a w szczegolnosci pierwsza wymieniona przez ciebie dwojka...
» 19 lutego 2011, 20:47 #53
18Manchester78: widze że musze to napisać jeszcze raz:
ludzie odwalcie sie sie od bebe to będzie dobry gracz. spróbujcie tak jak on przejść z ulicy do takiego wielkiego klubu jak MU ciekawe jak wy byście grali!
» 19 lutego 2011, 20:42 #52
7iverson7: To,ze przyszedl z ulicy to zadne usprawiedliwienie skoro jest slabszy od 5ligowcow.To oznacza,ze jest pomylka transferowa...Tez bylem zwolennikiem tego zeby dac mu czas,ale teraz moja cierpliwosc sie skonczyla...
» 19 lutego 2011, 20:45 #51
mikifiki: MU to nie jest przytulek dla ubogich (w umiejętności) pilkarzy.
My, w porównaniu do profesjonalnych pilkarzy nie zarabiamy olbrzymich pieniędzy, nie trenujemy w najlepszych ośrodkach pilkarskich na świecie. Od pilkarzy grających w takich klubach jak MU mamy prawo spodziewać się więcej niż dzisiaj pokazal Bebe. Być może jest jeszcze za wcześnie żeby osądzać Bebe, może potrzebuje więcej czasu na ogranie się ale póki co jego poziom, we wszystkich meczach jakich gral jest poniżej średniej.
» 19 lutego 2011, 20:48 #50
Petrozza52: Ja nie oddaje głosu na piłkarza meczu, dla mnie kogoś takiego nie było, z resztą kto oglądał to wie o czym mówięę
» 19 lutego 2011, 20:41 #49
patrykbor: Zgodze sie z Toba w stu procentach nie bylo nikogo kto by sie jakos wyroznil.
» 19 lutego 2011, 21:13 #48
brazylianwisnia: porazka...latem MUSIMY znalezc nowego Cantone :) potrzeba nam srodkowego z wielka wizja gry,umiejetnosciami technicznymi i charakterem.takiego dyrygenta zespolu.takiego wlasnie Cantone...i do tego wymiatacza z tylu jak Kean :) szkoda ze Cantona,Kean i Gattuso nigdy nie spotkali sie na boisku.to by byla wojna a nie jakis tam Crouch:)
» 19 lutego 2011, 20:41 #47
monnie: oglądając się na historię nigdy nie ruszymy do przodu.
Nie chcę żadnego nowego Cantony, chcę nowego zawodnika, który będzie grał tak dobrze, jak wymienione przez Ciebie legeendy.
Po prostu jestem uczulona na sformuowania 'wskrzeszające' byłych zawodników.
» 19 lutego 2011, 23:31 #46
tenris: Monnie, co do pierwszego zdania, to pamiętaj, że wnioski wyciąga się z tego, co było i nie należy o tym zapominać. Co do ogólnego sensu wypowiedzi, to chodzi wam o to samo :)
» 20 lutego 2011, 14:05 #45
pablomu: Obciach i tyle w temacie ;-/
» 19 lutego 2011, 20:40 #44
pablomu: i zapomniałem dodać, że Rooney dostosował sie do poziomu i był tragiczny, nie mówiąc już o chamskim faulu za który powinien wylecieć z boiska. Wstyd.
» 19 lutego 2011, 20:42 #43
FiFlaK: Nie ma co przeżywać. Wygraliśmy. Bebe musi pracować, to samo Obertan.
Oni mogą stać się wielkimi gwiazdami, tak samo jak Gerrard Pique czy Diego Forlan, którzy byli przeciętniakami na początku, a kiedy SAF z nich zrezygnował nagle ich talent eksplodował. Dajcie im czas.

Cieszy mnie postawa Fabio. Właściwie nie zauważyłem braku Evry. Ten młody jest piekielnie szybki, dobrze rozbija napór lewą flanką, ogółem znakomity młodzik. Oby tak dalej.
Fabio zawodnikiem meczu, nawet Rafaela przyćmił !
» 19 lutego 2011, 20:40 #42
grandes: nie byli tacy mierni jak Bebe nie przesadzaj .....Bebe każdy kontakt z piłką to była strata ,,,,,, nie przesadzam tak było
» 19 lutego 2011, 20:53 #41
grandes: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 20:40

POMECZOWE OCENY WEDŁUG MNIE:

Lindegaard- nie musiał zbyt często interweniować ale kiedy takie sytuacje się zdarzały nie robił tego zbyt pewnie- 5

Brown- strzelec jedynej bramki , widać było jednak jego nieporadność podczas kiedy musiał ratować się łapaniem piłki w ręce bo błędzie 4,5

Fabio- pokazał chęć do gry, energiczny i szybki. W jednej z akcji mógł podawać do
Hernandeza jednak zdecydował się na strzał (niestety niecelny) 6

Rafael- 4,5

O'Shea- chyba najsolidniej w formacji defensywnej -5

Anderson- nie popisał się ani jednym kluczowym podaniem 4

Carrick- to samo co Anderson 4

Gibson- najlepszy zawodnik w linii pomocy, asysta oraz 2-3 ładne podania prostopadłe w drugiej połowie zgasł -5,5

Hernandez mało widoczny, mógł lepiej zachować się przy jednym z podań od Gibsona 4,5

Bebe- najgorszy zawodnik na boisku , zero celnych dośrodkowań , masa strat i prostych błędów technicznych - 1

Obertas- gorszy od niego był tylko Bebe.. potykał się o własne nogi 2

ZMIENNICY:

Rooney- na początku wprowadził nieco ożywienia z czasem jednak reprezentował ten sam poziom co reszta -5

Fletcher- nie widziałem go na boisku więc nie oceniam

Smalling- zawodnik który gra na "9" z Man City nie powinien dopuszczać do takich sytuacji jak strzał głową w poprzeczkę Lindegaarda 4,5
» 19 lutego 2011, 20:38 #40
Czmielu: Dobre oceny oprócz jednej ... Jak dla mnie O'shea to było dno i dał bym mu 3-4 ... Na skrzydle w końcówce meczu dawał się pykać jak przedszkolak .
» 19 lutego 2011, 20:46 #39
skoda037: Widzę ktoś jest dowcipny głosując na Bebe i Obertana :)
» 19 lutego 2011, 20:37 #38
Jasiekk93: no, potrzeba wyróżnienia :) lub brak umiejętności czytania ze zrozumieniem
» 19 lutego 2011, 22:05 #37
Jasiekk93: no, potrzeba wyróżnienia :) lub brak umiejętności czytania ze zrozumieniem
» 19 lutego 2011, 22:05 #36
monnie: może komuś zrobiło się ich żal :P
» 19 lutego 2011, 23:34 #35
jakjakub: Ale Gibson mnie zaskoczył i to nieźle, mógł by tak grać częściej :)
Gdyby nie Evra, to Fabio miałby podstawową jedenastkę jak w banku :)
» 19 lutego 2011, 20:35 #34
czareks444: Co Ty opowiadasz??
» 19 lutego 2011, 20:36 #33
jakjakub: Nie wiem czy to była ironia czy wyraz twojego zdziwienia, lub oburzenia :)
Rozwiń to trochę :)
» 19 lutego 2011, 20:39 #32
Lukixp: momentami az chcialem zeby nam strzelili bramke, moze wtedy by zaczeli cos grac...
» 19 lutego 2011, 20:33 #31
monnie: ja też chwilami nawet kibicowałam Crawley, żeby dodać spotkaniu trochę smaczku.
» 19 lutego 2011, 23:37 #30
skoda037: Do dziś wierzyłem, że z BEBE może coś być.
Niestety Crawley rozwiało moje marzenia
To jest niepojęte jak może zagrać rezerwowy gracz przyszłego mistrza Anglii przeciw drużynie z V ligi.
Ja w 80 minucie musiałem wejść na livesports.pl zeby zobaczyć, czy Obertąąą nie został zmieniony, bo zwyczajnie nie widziałem go na boisku
» 19 lutego 2011, 20:32 #29
7iverson7: niby zwyciestwo,ale mecz porazka :/
» 19 lutego 2011, 20:29 #28
kookazoo: Bardzo mi się podobało zaangażowanie zespołu Crewly Town. Co do naszej gry? Obraz nędzy i rozpaczy.
» 19 lutego 2011, 20:29 #27
dominik98: jest nani, valencia i piłkarz którego SAF zdecyduje kupić
» 19 lutego 2011, 20:29 #26
dominik98: od początku powinien zagrać rooney, nani i smalling
a mecz no cieszę się z wygranej united ale cravley zasłużyło na bramkę
(glory, glory)
» 19 lutego 2011, 20:27 #25
Cichy1994: To co grał Bebe z Obertanem to totalna pomyłka. Poza tym zero chęci z przodu i żadnego polotu wśród pomocników. Mało brakowało abyśmy zremisowali.

Podsumowując do Crawley powinni pojechać piłkarze Sir Alexa, a V-ligowiec do Marsylii ;]
» 19 lutego 2011, 20:27 #24
sprinter07: Popieram cie 18Manchester78 jeszcze z Bebe bedą ludzie!!
» 19 lutego 2011, 20:27 #23
ziomboy777: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 20:28

determinacja zaważyła... Crewley grali jak by to był ich najważniejszy mecz życia..... a my...byliśmy chyba myślami na dzisiejszej kolacji czy tam jutrzejszym lunchu... nie chciało się nam grac i było to widać. Całe szczeście , ze wygraliśmy... tak zadufanych piłkarzy na OT w czerwonej koszulce z diabełkiem na piersi nie widziałem od czasu ostatniego meczu CR7 w naszej druzynie:-) totalny brak szacunku... wstyd
» 19 lutego 2011, 20:26 #22
karas2011: Lol żałuje że wygraliśmy, wogóle co to miało być jesli mielismy wygrac 1:0 to lepiej niech te dzieciaki wygraja i wpisza sie do historii.. Mecz zalosny jak i nasza rezerwa chociaz podstawowy sklad w tym roku nie jest lepszy.. 5 ligowiec to amator, prawde mowiac barcelona by sie nie pieprzyla i rozwalila by ich z 7:0 moze i wiecej, cieszmy sie z tej 1 bramki.. Lol2 lol2 lol2 lol2!!
» 19 lutego 2011, 20:25 #21
Daro13: Tego wlasnie w MUFC nie lubie w tym sezonie, zzbytnio daja fory, jakos im sie tak nie chce, nie maja pomyslu. Ehh potrzebne sa wzmocnienia. im szybciej tym lepiej
» 19 lutego 2011, 20:29 #20
ManUtd91: Nie podobała mi się postawa Diabłów, szczególnie Roo. Wszyscy chodzili po boisku tak zadufani w sobie, totalny brak szacunku dla przeciwnika. Do tego gea była beznadziejna !
» 19 lutego 2011, 20:25 #19
Naesh: United baaardzo słabo, ale szacunek dla Crawley, fajne chłopaki.
» 19 lutego 2011, 20:24 #18
18Manchester78: ludzie odwalcie sie sie od bebe to będzie dobry gracz. spróbujcie tak jak on przejść z ulicy do takiego wielkiego klubu jak MU ciekawe jak wy byście grali
» 19 lutego 2011, 20:24 #17
Naesh: no właśnie! nie da się przejść z ulicy do Manchesteru United, trzeba jakieś podstawy techniczne i taktyczne mieć!
» 19 lutego 2011, 20:26 #16
brylant: Proszę Cie ja rozumiem różne ludzkie tragedie ale będziemy kupować zawodników z litości czy na podstawie umiejętności? nikt nie krytykuje jego pochodzenia tylko ocenia gre...
» 19 lutego 2011, 21:34 #15
Kochas1994: Mamy 1/4 ale z 5 ligową drużyną 1-0 katastrofa.Nie będe tutaj marudził bo mamy 1/4 i 2 mecze i jest finał.Liczy się zwycięstwo 1-0 GLORY GLORY!!
» 19 lutego 2011, 20:24 #14
Czmielu: Patrząc na przebieg meczu to Remis albo nasza porażka ... , Żałośnie graliśmy .
» 19 lutego 2011, 20:24 #13
mateusz1616: Jak jednym słowem opisać ten mecz? TRAGEDIA! nie wiem co to miało być:/ albo totalna zlewka albo totalny brak formy.Już wiem dlaczego Obertan czy Bebe nie dostają szans w 1 składzie.Żenada,tyle w temacie...Musiałem sobie zrobić kawę żeby nie zasnąć,pierwszy raz podczas meczu United! TRAGEDIA
» 19 lutego 2011, 20:24 #12
naniLuis: Liczy się to ,że wygraliśmy i nie powtarzamy meczu bo po co to by było?Po to ,aby się zmęczyć.Teraz mecz Ligi Mistrzów i go też trzeba wygrać,potem Wigan.Jestem optymistycznie nastawiony.Chelsea odpadła jeszcze tylko Arsenal:)
Glory,Glory
» 19 lutego 2011, 20:23 #11
Daro13: Komentarz zedytowany przez usera dnia 19.02.2011 20:26

Mecz nie zachwycil, utwierdzilem sie w przekonaniu ze nasi zmiennicy formacji srodkowej sa do bani;/ Napisze tylko o tych, do ktorych mam cos do zarzucenia. Carrick, Gibson, Obertan, Bebe (?), O'Shea, Anderson jak dla mnie w tym meczu byli najgorsi i to razilo strasznie... Carrick w tym meczu odstawal od Gibsona ale nieznacznie obaj zawiedli chociaz Gibson szczerze mowiac byl naszym dzisiaj najlepszym pomocnikiem, mial kilka niezlych zagran. tylko on ma jedna wade; zanim cos zrobi to mysli, ALE jezeli ubzdura sobie ze poda to to zrobi jezeli bedzie chcial strzelac to ma klapy na oczy nie widzi nic poza bramka, O zaskoczenia, dzisiaj miewal przeblyski, zreszta tak jak zawsze. Anderson w pierwszej polowie gral koszmarnie ale to kto inny powinien zejsc za R10, ktory na dobra sprawe nic nie wniosl takiego do gry. Strasznie Ando byl niedoklady ale dal bym mu szanse na kolejne 45min.

Obertan w dzisiejszym meczu jak Cie moge jeszcze cos tam robi;, stwarzal zagrozenie ale Bebe? ja sie Ku*** pytam co on robil na boisku? gorszego patalacha nie widzialem tylko faulowal, w pierwszej polowie stwarzal zagrozenie pod bramka ale juz po 30min skonczyl mu sie arsenał zagran i byl strasznie przewidywalny. Co to Ferguson zrobil to ja nie wiem, co on w nim widzial bo ja po dzisiejszym meczu strwierdzam NIC!! Toz to Eaglas byl od niego o klase lepszy, ba nawet o dwie albo taki Kieran Richards ale blagam nie Bebe!!

O'shea za latwo dawal sie ogrywac graczom druzyny przeciwnej zwlaszcza w 2 polowie. Hernandez gral z taka mina jak by byl najznakomitszym pilkarzem na boisku, gorzej niz Ronaldo a nie pokazal na dobra sprawe nic szczegolnego.

Po zejsciu z boiska Rafaela, MUFC gral juz coraz czesciej przez Fabio (tak nie klamie) a po zejsciu tego drugiego MUFC zgasl... tak zgasl, wydawalo mi sie jak by naszym kolektywem byli bracia da Silva. Szczerze mowiac byli oni grozniejsi od Obertana i tego bezdomnego ongis Bebe.

Licze na transfery bo z takimi rezerwami mozna co najwyzej wlasnie z takimi druzynami grac. :(
» 19 lutego 2011, 20:23 #10
wojtas2405: Nie obrażaj Bebe, że jest bezdomnym. Był kiedyś i to nie znaczy że jest gorszy. Wybił się dzięki marzeniom i determinacji a dziś ma lepsze życie niż ty.
» 19 lutego 2011, 20:54 #9
Daro13: po pierwsze go nie obrażam tylko stwierdzam fakt a po drugie po czym wnosisz ze ma lepsze niż ja?
» 19 lutego 2011, 21:14 #8
Korx: Panowie! Tutaj nie ma nic do śmiechu, teraz sezonowcy z Crawley Town przejdą na nasza stronę! Już widzę ten niski poziom komentarzy...
» 19 lutego 2011, 20:22 #7
rooney901: żałosny mecz tyle zmarnowanych okazji
nie wiem dlaczego Bebe i Obertan są w klubie takim jak United totalne beztalencia
» 19 lutego 2011, 20:22 #6
crisr7: Mecz żalosny. Szkoda mi Crawley że odpadli. ;/
» 19 lutego 2011, 20:21 #5
Chichooney: Jestem pierwszy i bylem na tym meczu :D
» 19 lutego 2011, 20:21 #4
kubusss: to dlaczego nie spiewales? kibice Crawley pokazali na co ich stac!!
» 19 lutego 2011, 20:26 #3
patrykmufc: Ty byłeś na meczu ??
Ile kosztował ??
» 19 lutego 2011, 21:43 #2
QraBrat: Ja zaplacilem 46ÂŁ za miejsce na South Stand.
Widze ze wiekszosc z glosujacych w ankiecie albo nie ogladala meczu albo nie zrozumiala pytania bo nie wiem jak inaczej wytlumaczyc druga pozycje Bebe, ten gosc byl tak beznadziejny ze nie wiem czy w takiej formie zalapal by sie do polskiej A-klasy
» 20 lutego 2011, 14:28 #1
Wszystkie komentarze są własnością ich twórców. Serwis DevilPage.pl nie ponosi żadnej odpowiedzialności za treści komentarzy. W przypadku nagminnego łamania zasad netykiety osoby będą banowane bez możliwości odwołania.